Ik denk dat dit alleen maar voor meer problemen gaat zorgen. Want na WA willen ook eBuddy, GroupMe en Tango in de message hub. Naast FB, Twitter, MSN en SMS (of nog meer?) wordt het daar dan wel heel vol. Ik heb al een keer meegemaakt dat ik dacht iemand te smsen, terwijl ik berichtjes naar zijn msn aan het sturen was. Normaal merk je dit wel, maar tijdens het stappen let je er niet zo goed op.
Juist dat WA los zit, vind ik dus wel prettig, voordat je per ongeluk smsjes verstuurt en je tel kosten omhoog gaan.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:49:
Hoe selecteer je in godsnaam meer dan 1 foto?? Ik bedoel, what the fuck. Ik ga echt niet 20+ foto's 1 per 1 verwijderen.
Zoomen op foto's werkt niet in Whatsapp...
WAAR OH WAAR is die fucking screen rotation lock?
Om meerdere foto's te verwijderen heb je volgens mij een app nodig. Of zoals mrsar al zegt; gebruik Zune. Als je Zune goed weet in te stellen werkt het echt heel fijn, zelfs hetzelfde als Dropbox. Je tel kan namelijk automatisch synchoniseren als je hem op je wifi instelt en 15 (of 10?) minuten aan een oplader hangt. Of nog sneller is het om je tel gewoon even aan je pc te prikken. Zune synchroniseert dan de mappen die je ingesteld hebt op je pc met je tel. Zo kun je dus ook in die mappen meerdere foto's verwijderen, gewoon zoals standaard werkt in Windows, maar ook afbeeldingen roteren bijvoorbeeld.
En op deze manier kun je in die mappen dus ook dingen kopieeren die je op je tel wilt zetten, alsof het een USB stick is. Het gaat wel via Zune, dus filmpjes worden omgezet, maar voor foto's en muziek is het heel handig.
Daarnaast zijn er dus apps waarvan ik in ieder geval zeker weet dat ze meerdere foto's kunnen kopieeren naar zichzelf, en in de app kun je er ook meerdere verwijderen. Ik neem dus aan dat het ook mogelijk is om zo'n app direct in je foto-hub te laten verwijderen, maar weet dit niet zeker. Ja, het hoort in het OS te zitten, maar probeer eens in de Marketplace naar een oplossing te zoeken
Zoomen in WA is inderdaad een probleem van WA, zoals mrsar al zei. Ik begrijp niet dat mensen die link niet kunnen leggen. Ik vind het net zo irritant hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is toch duidelijk dat WA niet van MS is..?
En screen lock rotation bestaat simpelweg niet. Het wordt eens tijd dat mensen hier niet meer naar vragen. Als je het per se wilt hebben, neem dan een dev account a € 99,00 per jaar. Dat is de enige oplossing.
Overigens is de "halve" oplossing dat je telefoon van landscape mode naar "op zijn kop" mode niet doordraait. Als je dus een portret foto hebt die schuin gemaakt is -> landscape mode -> op zijn kop -> en je ziet hem wel goed. Maar ik denk dat je de screen lock ook in andere apps wilt gebruiken? De enige oplossing daarvoor is dus een dev account en dan een homebrew app installeren.
Even Googlen had je hetzelfde antwoord opgeleverd.