Ik krijg ze ook niet op mijn WP7 telefoon hoor, of geen van mijn vrienden moet die zooi spelen op Facebook (lijk me sterk) of het werkt gewoon.koekiemonster schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:59:
[...]
Vreemd dat mijn iphone de berichten wel netjes filtert...
Stel je probeert toch even een uurtje orde te scheppen in je contactenlijst, dan kan ik je vertellen dat het op zich wel handig werkt. Dan heb je op zich wel een lijst waaruit je kan bellen, mailen, fb'en, en sms'en (en straks waarschijnlijk ook Skypen).
Maar het zou ook chill zijn als je de KEUZE krijgt om contactlijsten te splitsen in telefoon/sms, fb, en mail contacten. En dat is eigenlijk wat mij het meeste stoort. Je krijgt gewoon geen keuze... Je mag WP niet aanpassen naar eigen inzicht (ik zal de hele lijst die we intussen met z'n allen hebben gemaakt maar niet herhalen). Als ik nou al die keuzes (die ik dus niet noem) wel zou krijgen, dan zou ik er niet meer over denken om te switchen*.
Trouwens, 120 apps, serieus. Hoe kan je als mens zijnde 120 apps gebruiken. Je hebt toch ook nog andere dingen te doen? Of ben ik hier nu gewoon beperkt en gebruik ik WP7 duidelijk niet to the fullest? (werkt het met 120 apps op iOS of Android wel relaxed?)
* Maar de reden dat we die keuzes niet krijgen is dat MS denkt dat dat de gebruikerservaring van de grootste potentiele markt van WP7 niet ten goede komt, lijkt mij toch? Ik vraag dat me af, maar daar zullen ze ongetwijfeld veel onderzoek naar gedaan hebben. Wat dat betreft denk ik ook niet dat ze daar dan 'opeens' met tango of apollo van af stappen.
Maar het zou ook chill zijn als je de KEUZE krijgt om contactlijsten te splitsen in telefoon/sms, fb, en mail contacten. En dat is eigenlijk wat mij het meeste stoort. Je krijgt gewoon geen keuze... Je mag WP niet aanpassen naar eigen inzicht (ik zal de hele lijst die we intussen met z'n allen hebben gemaakt maar niet herhalen). Als ik nou al die keuzes (die ik dus niet noem) wel zou krijgen, dan zou ik er niet meer over denken om te switchen*.
Trouwens, 120 apps, serieus. Hoe kan je als mens zijnde 120 apps gebruiken. Je hebt toch ook nog andere dingen te doen? Of ben ik hier nu gewoon beperkt en gebruik ik WP7 duidelijk niet to the fullest? (werkt het met 120 apps op iOS of Android wel relaxed?)
* Maar de reden dat we die keuzes niet krijgen is dat MS denkt dat dat de gebruikerservaring van de grootste potentiele markt van WP7 niet ten goede komt, lijkt mij toch? Ik vraag dat me af, maar daar zullen ze ongetwijfeld veel onderzoek naar gedaan hebben. Wat dat betreft denk ik ook niet dat ze daar dan 'opeens' met tango of apollo van af stappen.
Ik dacht juist te hebben gelezen in de volgende update je dus de groepen van Live ook op je mobiel zou krijgen, zoals je ze nu ook in Live Email hebt (Windows Mail, weet ik hoe het heet), die worden ook uit Live gehaald. Dat is wel een logische stap binnen de 'Windows 8' feeling gelijk te trekken met de PC, waar dit al mogelijk is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eigenlijk is het heel simpel: de gemiddelde telefoon gebruiker kan niet overweg met veel opties, daarnaast neemt de kans toe dat er een bug wordt geintroduceerd met elke optie die je toevoegt.fruitbakje schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:54:
[...] * Maar de reden dat we die keuzes niet krijgen is dat MS denkt dat dat de gebruikerservaring van de grootste potentiele markt van WP7 niet ten goede komt, lijkt mij toch? Ik vraag dat me af, maar daar zullen ze ongetwijfeld veel onderzoek naar gedaan hebben. Wat dat betreft denk ik ook niet dat ze daar dan 'opeens' met tango of apollo van af stappen.
Neem bijvoorbeeld de Nokia n900: toch wel de meest customizable telefoon die er is (standaard root, alles in config files, etc.). Als ik die telefoon zou geven aan mijn vriendin zou ze niet weten wat ze er mee aan zou moeten en ofwel de opties niet gebruiken of ze wel gebruiken en het systeem binnen het uur omzeep helpen. Maemo is daarnaast ook niet het meest stabiele OS. Elke setting die je verandert vergroot de kans dat het systeem gaat crashen, waar je dan weer fixes voor moet gaan zoeken
Dat is dat 1 uiterste, het andere is WP7. Dit OS kan bijna niet crashen. Enigste dat ik tot nu toe zelf heb mee gemaakt is dat het OS traag werd, 1 reboot en het was verholpen.
Tussen die twee uiterste heb je dan een hele hoop aan andere OSsen zitten, maar er is wel een van verband te vinden tussen aanpasbaarheid, stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid. (Al tellen er ook nog andere factoren mee, zoals code-kwaliteit, ervarenheid van ontwikkelaars etc)
Nou, in de consumer preview kun je tegenwoordig je Apps iig grouperen... Als WP dezelfde kernel krijgt is het misschien ook niet zo gek dat die functionaliteit er ook in zou zitten...
/speculatiemodus
Wbt die groepen in je contacts, ze hanteren nu idd aparte groepen voor Live Messenger en WP7. Kachel. Nou hoef ik die oude Messenger groepen niet, maar ze zouden iig de limiet van het aantal mensen wat je in een WP7 groep kan douwen mogen verhogen...
/speculatiemodus
Wbt die groepen in je contacts, ze hanteren nu idd aparte groepen voor Live Messenger en WP7. Kachel. Nou hoef ik die oude Messenger groepen niet, maar ze zouden iig de limiet van het aantal mensen wat je in een WP7 groep kan douwen mogen verhogen...
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ik zie meer en meer een groep sterk afgebakende ecosystemen ontstaan waartussen het steeds moeilijker zal worden om te switchen.
Dit zijn de ecosystemen van Microsoft (WP7, Windows 8, IE, Xbox, Bing, Zune, etc) , Apple (iOS, OSX) en Google (Android, Chrome, Gmail, Maps, Docs, en alle andere google services).
Ik heb zelf op dit moment een Android telefoon (SGS2) waarmee ik op zich hartstikke blij ben. Daarnaast gebruik ik veel Google services zoals Gmail en Maps, browse ik met Chrome en deel ik wat foto's met picasaweb (wat nu Google+ is en waarheen mijn telefoon ook nieuwe foto's automatisch upload).
In meerdere of mindere mate hebben Microsoft en Apple ook dergelijke systemen die steeds beter naadloos op elkaar aansluiten. Ik heb zoals gezegd het idee dat het over een tijdje (een jaar?) veel lastiger wordt als je wilt "switchen" van omgeving. Apple ben ik nooit fan van geweest, en daarom wil ik me in deze post meer richten op Microsoft, en dan met name Windows Phone.
Hoewel mijn contract nog niet is afgelopen, wil ik alvast gaan bedenken welk platform ik wil gebruiken in de toekomst. Ik neig naar Microsoft met Windows Phone. Ten eerste omdat ik vooral de Nokia's er enorm mooi vind uitzien, maar ook om de (waarschijnlijke) integratie van office en windows 8. Ik zou zakelijk en persoonlijk niet zonder Office of Windows kunnen. En hoewel de huidige mix van Windows/Office en Android/Google services nog prima gaat, mis ik toch zaken waar toch niet echt goede oplossingen voor zijn, zoals Office op mijn mobiel of in de cloud (bewerken in de browser) en goede cloud opslag.
Dat is ook waar mijn vraag over gaat. In hoeverre is/wordt Windows Phone / Office ook echt een geintegreerd geheel? En zijn hier echte voordelen te behalen? Zaken als automatische email/agenda/contacten synchronisatie tussen mijn telefoon, computer en cloud zijn dan absoluut noodzakelijk, net zoals Google dit trouwens ook heeft (wat een van de redenen was om ooit compleet van Outlook af te stappen).
Ik ben ook benieuwd naar Windows 8 (waarop ik ongetwijfeld ga overstappen binnen een jaar) en de voordelen van het hebben van een Windows Phone in samenwerking met W8.
Zijn er trouwens ook andere mensen die er zo over nadenken?
Dit zijn de ecosystemen van Microsoft (WP7, Windows 8, IE, Xbox, Bing, Zune, etc) , Apple (iOS, OSX) en Google (Android, Chrome, Gmail, Maps, Docs, en alle andere google services).
Ik heb zelf op dit moment een Android telefoon (SGS2) waarmee ik op zich hartstikke blij ben. Daarnaast gebruik ik veel Google services zoals Gmail en Maps, browse ik met Chrome en deel ik wat foto's met picasaweb (wat nu Google+ is en waarheen mijn telefoon ook nieuwe foto's automatisch upload).
In meerdere of mindere mate hebben Microsoft en Apple ook dergelijke systemen die steeds beter naadloos op elkaar aansluiten. Ik heb zoals gezegd het idee dat het over een tijdje (een jaar?) veel lastiger wordt als je wilt "switchen" van omgeving. Apple ben ik nooit fan van geweest, en daarom wil ik me in deze post meer richten op Microsoft, en dan met name Windows Phone.
Hoewel mijn contract nog niet is afgelopen, wil ik alvast gaan bedenken welk platform ik wil gebruiken in de toekomst. Ik neig naar Microsoft met Windows Phone. Ten eerste omdat ik vooral de Nokia's er enorm mooi vind uitzien, maar ook om de (waarschijnlijke) integratie van office en windows 8. Ik zou zakelijk en persoonlijk niet zonder Office of Windows kunnen. En hoewel de huidige mix van Windows/Office en Android/Google services nog prima gaat, mis ik toch zaken waar toch niet echt goede oplossingen voor zijn, zoals Office op mijn mobiel of in de cloud (bewerken in de browser) en goede cloud opslag.
Dat is ook waar mijn vraag over gaat. In hoeverre is/wordt Windows Phone / Office ook echt een geintegreerd geheel? En zijn hier echte voordelen te behalen? Zaken als automatische email/agenda/contacten synchronisatie tussen mijn telefoon, computer en cloud zijn dan absoluut noodzakelijk, net zoals Google dit trouwens ook heeft (wat een van de redenen was om ooit compleet van Outlook af te stappen).
Ik ben ook benieuwd naar Windows 8 (waarop ik ongetwijfeld ga overstappen binnen een jaar) en de voordelen van het hebben van een Windows Phone in samenwerking met W8.
Zijn er trouwens ook andere mensen die er zo over nadenken?
Verwijderd
Je kan via je telefoon bij alles op je skydrive en direct excel, word en powerpoint files openen. Bewerken gaat ook voor word en excel files, maar het werkt natuurlijk niet ideaal op een telefoon. Powerpoint files weet ik niet, die heb ik alleen nog maar gewoon bekeken. En voor zover ik weet kan je ook gewoon een hele folder op je pc in de cloud syncen zodat je daar overal bijkan (Live Mesh). Moet dat laatste zelf nog eens uitzoeken.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 00:36 ]
Verwijderd
Hoe langer ik WP7 gebruik, hoe erger ik mij eraan irriteer. Naast alle bekende gebreken zoals geluidsprofiel, onoverzichtelijke applijst, trage notificaties, immens schermvullende toetsenbord, geen snelle scrollfunctie, slecht geïmplementeerde multitask/fast appswitching enz. enz. heb ik nog een megablunder ontdekt...
Mijn Nokia Lumia 800 ging laatst dood en ik heb nu dus een nieuwe gekregen. Lekker aan mn pc aansluiten en back-up terugzetten dacht ik. Dus niet! Bij WP7 is het dus niet mogelijk om back-ups van andere telefoons erop te zetten, ook al is het hetzelfde model. Hoe verzinnen ze het?! Al mijn contacten, instellingen, applicaties. Alles opnieuw instellen en downloaden.
Mijn Nokia Lumia 800 ging laatst dood en ik heb nu dus een nieuwe gekregen. Lekker aan mn pc aansluiten en back-up terugzetten dacht ik. Dus niet! Bij WP7 is het dus niet mogelijk om back-ups van andere telefoons erop te zetten, ook al is het hetzelfde model. Hoe verzinnen ze het?! Al mijn contacten, instellingen, applicaties. Alles opnieuw instellen en downloaden.
Powerpoint kan je ook bewerken. En je hebt nog OneNote natuurlijk.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:35:
Je kan via je telefoon bij alles op je skydrive en direct excel, word en powerpoint files openen. Bewerken gaat ook voor word en excel files, maar het werkt natuurlijk niet ideaal op een telefoon. Powerpoint files weet ik niet, die heb ik alleen nog maar gewoon bekeken. En voor zover ik weet kan je ook gewoon een hele folder op je pc in de cloud syncen zodat je daar overal bijkan (Live Mesh). Moet dat laatste zelf nog eens uitzoeken.
Opslaan kan op de telefoon, SkyDrive, SharePoint of Office 365.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zou idd handig zijn om een oude backup terug te zetten. Kan dit niet via de combinatie van Update tool en CAB sender tool, die ook in het update topic gebruikt wordt om de custom update te forceren?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 01:23:
Hoe langer ik WP7 gebruik, hoe erger ik mij eraan irriteer. Naast alle bekende gebreken zoals geluidsprofiel, onoverzichtelijke applijst, trage notificaties, immens schermvullende toetsenbord, geen snelle scrollfunctie, slecht geïmplementeerde multitask/fast appswitching enz. enz. heb ik nog een megablunder ontdekt...
Wat betreft een snelle reinstall; als het goed is staan je contacten gewoon in je online accounts.
Voor je Apps zou je Reinstaller kunnen gebruiken.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Even over office. Je kan alleen wat doen met bestanden die met office 2007 of later zijn gemaakt. Dus als je student bij bijvoorbeeld de uni van Utrecht bent, kan je niet zoveel met wp7 wat office betreft. Maar zelfs de UU gaat volgens mij binnen een jaar overstag.
Bovendien zou ik office op m'n telefoon alleen gebruiken om te bekijken. Voor bewerking zou ik al snel een pc erbij pakken. De toegevoegde waarde van office is dus niet zo heel groot (voor mij dan).
Bovendien zou ik office op m'n telefoon alleen gebruiken om te bekijken. Voor bewerking zou ik al snel een pc erbij pakken. De toegevoegde waarde van office is dus niet zo heel groot (voor mij dan).
Je kan toch ook Office 2007 bestanden maken met Office 2003?fruitbakje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:33:
Even over office. Je kan alleen wat doen met bestanden die met office 2007 of later zijn gemaakt. Dus als je student bij bijvoorbeeld de uni van Utrecht bent, kan je niet zoveel met wp7 wat office betreft. Maar zelfs de UU gaat volgens mij binnen een jaar overstag.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Verwijderd
Bedankt! Reinstaller is idd handig.Rowdy.nl schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:59:
[...]
Zou idd handig zijn om een oude backup terug te zetten. Kan dit niet via de combinatie van Update tool en CAB sender tool, die ook in het update topic gebruikt wordt om de custom update te forceren?
Wat betreft een snelle reinstall; als het goed is staan je contacten gewoon in je online accounts.
Voor je Apps zou je Reinstaller kunnen gebruiken.
Contacten enzo heb ik wel op gmail en windows live opgeslagen. Maar het samenvoegen van dubbele entries is nog steeds een hoop werk. En ik ben niet zo bekend met de mogelijkheden van CAB sender. Maja, de meeste dingen heb ik nu al wel ingesteld. De Lumia blijft een mooi toestel, maar er moet nog zoveel gebeuren aan WP7.
Gast, je kiest er toch zelf voor om alles bij 2 accounts onder te brengen ? Gmail en Windows Live? Dan moet je ook niet op het OS zeiken over dubbele entries.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:39:
[...]
Bedankt! Reinstaller is idd handig.
Contacten enzo heb ik wel op gmail en windows live opgeslagen. Maar het samenvoegen van dubbele entries is nog steeds een hoop werk. En ik ben niet zo bekend met de mogelijkheden van CAB sender. Maja, de meeste dingen heb ik nu al wel ingesteld. De Lumia blijft een mooi toestel, maar er moet nog zoveel gebeuren aan WP7.
Ik heb zelf alles gewoon bij Microsoft onder gebracht (Skydrive en Exchange) en dat werkt prima, geen dubbele entries in mn telefoonboek. Gewoon aangegeven dat ik alleen de contacten van mn Exchange wil zien en niet die van Windows Live Mail / hotmail.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ik was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Het feit blijft dat dit gewoon bagger geregeld is. Je zegt wel dat ik zeik over dubbele entries, maar m'n contacten staan gewoon netjes in gmail maar daarnaast heb ik nog Facebook, Twitter en Windows Live (MSN). Niet iedereen heeft dezelfde naam en/of email, waardoor er dubbele entries zijn. Dit heb ik netjes gelinkt en een back-up van gemaakt. Elk normaal mens zou ervan uitgaan dat je die back-up gewoon terug kan zetten. Dat dit niet het geval is kan je de consument niet kwalijk nemen.MRELynx schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:54:
[...]
Gast, je kiest er toch zelf voor om alles bij 2 accounts onder te brengen ? Gmail en Windows Live? Dan moet je ook niet op het OS zeiken over dubbele entries.
Ik heb zelf alles gewoon bij Microsoft onder gebracht (Skydrive en Exchange) en dat werkt prima, geen dubbele entries in mn telefoonboek. Gewoon aangegeven dat ik alleen de contacten van mn Exchange wil zien en niet die van Windows Live Mail / hotmail.
Ik heb zelf alle contacten in Live staan (facebook, MSN en youtube) en deze via Profielen Koppelen aan elkaar geknoopt. Je kan dan ook gewoon een dummy Live-contact maken met enkel de naam en deze koppelen aan twitter of dergelijke contacten, weergave op Live-only, hou ik het wel zo schoon. Maar dit is inderdaad puur voor weergave in je huidige telefoon en niet voor backup/online opslag.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:14:
Ik was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Het feit blijft dat dit gewoon bagger geregeld is. Je zegt wel dat ik zeik over dubbele entries, maar m'n contacten staan gewoon netjes in gmail maar daarnaast heb ik nog Facebook, Twitter en Windows Live (MSN). Niet iedereen heeft dezelfde naam en/of email, waardoor er dubbele entries zijn. Dit heb ik netjes gelinkt en een back-up van gemaakt. Elk normaal mens zou ervan uitgaan dat je die back-up gewoon terug kan zetten. Dat dit niet het geval is kan je de consument niet kwalijk nemen.
Ik denk dat jouw probleem het 'profiel koppelen' is, dat is geen Live functie maar een lokaal telefoonfunctie. Deze lijkt inderdaad niet te backuppen/restoren, omdat dit verder nergens in een service/instelling is opgeslagen. In tegenstelling tot wat Gmail doet (gmail contact zelf aanvullen met facebook/MSN gegevens), laat Live/WP de contacten in originele staat en kan je ze via profielen aan elkaar knopen.
Principe en wat uitleg:
http://www.microsoft.com/...two-or-more-contacts.aspx
(dat is puur algemene informatie, geen uitleg hoe je dit moet oplossen)
Maar er zijn meer mensen die dit graag willen:
http://windowsphone.userv...ld-backup-linked-contacts
Deze staat er blijkbaar dus al een tijdje op als wens.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2012 17:51 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Deze is maybe handig...Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:39:
[...]
Bedankt! Reinstaller is idd handig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1379571
Werkt dat 100% tegenwoordig? Laatste keer dat ik die tool gebruikte was paar maanden geleden en toen werkte het niet echt vlekkenloos. Hiermee bedoel ik dat backup's niet altijd werden terug gezet.Rowdy.nl schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:33:
[...]
Deze is maybe handig...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1379571
Het valt mij nog steeds op dat er mensen op tweakers.net denken dat de aanstaande update Wwp7.5 Refresh (a.k.a Tango), ervoor zorgt dat de huidige wp7 toestellen dezelfde functies gaan krijgen als de Budget wp7 toestellen met 256 MB RAM.
[ Voor 29% gewijzigd door vali op 16-03-2012 18:35 ]
Ik ben er net in geslaagd om een custom ringtone op mijn LG optimus te zetten. Wat me wel enorm opvalt is dat het volume voor die custom ringtones veel lager is dan de standaard ringtones. Ik heb in audacity het amplify effect op die ringtone gebruikt (maximum versterking zonder clipping), maar het blijft eigenlijk zo stil dat het onbruikbaar is als ringtone (als hij beneden ligt hoor ik hem hierboven zowiezo niet).
Is hier een oplossing voor?
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
De standaard Facebook-app op WP7 is echt best matig.SinergyX schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Actueel? Of meelopen met hypes/gebruikersvoorkeuren? Facebook integratie in WP wint het voor mij zonder twijfel van elke facebook app op welke OS dan ook, niet alleen omdat je geen enkele reclame krijgt maar ook geen 'mensen die je mischien kent' onzin in je updates ziet. Of bedoel je dan die draw it for you of soortgelijke apps die opeens populair zijn? Grappig, maar absoluut niet noodzakelijk, laat staan 'actueel zijn'.
Ik maakte me initieel best zorgen om bepaalde features (USB mass storage of slecht werkende skydrive), maar qua core features tov Android heben ze zit erg goed in elkaar zitten. Goed, ik zie whatsapp liever gewoon in de Berichten tile als 1 geheel bij MSN, facebook en sms, maar dat is niet enkel het probleem van MS. T.net hamert ook steeds op de Apps, maar vind WP blijkbaar niet interessant genoeg en blijft lekker doorbouwen op iOS en Android versies, terwijl ze dit globaal konden oplossen door gewoon een mobiele weergave te maken.
Tevens bestaat er geen Facebook Messenger voor WP7, ook zeer onhandig aangezien dat nu enorm rap aan het groeien is.
Facebook chat/messenger zit anders al tijden verwerkt in de people hub. Samen met MSN Messenger
Dat is iets anders dan Facebook Messenger. Je krijgt geen pushberichten als je niet 'online' bent.Jaguar645 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:59:
Facebook chat/messenger zit anders al tijden verwerkt in de people hub. Samen met MSN Messenger
Facebook Messenger is ideaal omdat je je gesprekken voort kunt zetten via de desktop client, de website of de app. Het maakt niet uit waarop je zit. Dat voordeel heb je niet bij Facebook Chat.
Offline berichten is inderdaad niet mogelijk. Dit heeft denk ik temaken dat mango uitkwam voordat Facebook offline chats mogelijk maakte. Msn ondersteund het namelijk wel. Je kan altijd nog een app installeren zoals FIM chat. Deze ondersteund gewoon offline chats voor wp7.TMC schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:13:
[...]
Dat is iets anders dan Facebook Messenger. Je krijgt geen pushberichten als je niet 'online' bent.
Facebook Messenger is ideaal omdat je je gesprekken voort kunt zetten via de desktop client, de website of de app. Het maakt niet uit waarop je zit. Dat voordeel heb je niet bij Facebook Chat.
Is al sinds de release van Mango al te downloaden...The only Facebook® messenger that supports offline messages, cumulative chat history, live ticker updates, private photo attachments to messages and facebook's group chat and multi-user chat.
While navigating away from FIM you can still receive chat messages from your friends by activating toast and tile notifications.
Ik heb een tijd geleden paar ringetones gemaakt met dit programma, werkte echt perfect! Hopelijk werkt het ook voor jouspoonman schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:23:
Ik ben er net in geslaagd om een custom ringtone op mijn LG optimus te zetten. Wat me wel enorm opvalt is dat het volume voor die custom ringtones veel lager is dan de standaard ringtones. Ik heb in audacity het amplify effect op die ringtone gebruikt (maximum versterking zonder clipping), maar het blijft eigenlijk zo stil dat het onbruikbaar is als ringtone (als hij beneden ligt hoor ik hem hierboven zowiezo niet).
[ Voor 30% gewijzigd door vali op 17-03-2012 21:47 ]
Er is meer bekent over wp7.5 refresh(a.k.a Tango). Geheugen gebruik is stukken verbeterd en ze hebben multitasking verhoogd van 5 naar 8
http://wmpoweruser.com/wi...rUser+%28WM+Power+User%29
Had het vanmorgen idd gezien. Verbeterd geheugenbeheer is altijd welkom...vali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:14:
Er is meer bekent over wp7.5 refresh(a.k.a Tango). Geheugen gebruik is stukken verbeterd en ze hebben multitasking verhoogd van 5 naar 8
Snappen het nog steeds niet bij WP7, noemen het nog steeds Tango...
In before the first complaints it still isn't true multitaskin'...
Het is inderdaad officieel geen multitasking als je het vergelijkt met android, maar persoonlijk vind ik dat Microsoft het beter heeft geregeld (in tegenstelling met android en helemaal met IOS).Rowdy.nl schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Had het vanmorgen idd gezien. Verbeterd geheugenbeheer is altijd welkom...
Snappen het nog steeds niet bij WP7, noemen het nog steeds Tango...
In before the first complaints it still isn't true multitaskin'...
Dat al die websites nog steeds de oude code name aanhouden vind ik ook inderdaad raar. Het brengt alleen maar verwarring voor iedereen. Dat ze het geheugen terug hebben gebracht vind ik wel een prestatie! Er wordt met veel gebruik ongeveer 200-250 MB bij mij verbruikt, nu hebben ze dit terug gebracht naar 122MB. Ze hebben hierbij zelfs 8 programma's op de achtergrond draaien

[ Voor 29% gewijzigd door vali op 20-03-2012 15:46 ]
Als ik dat zo zie denk ik dat het best mogelijk moet zijn om multitasking te gebruiken op de goedkope Tango toestellen, maar misschien is dat alleen bij unlocked devices te forceren.vali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:30:
[...]
Het is inderdaad officieel geen multitasking als je het vergelijkt met android, maar persoonlijk vind ik dat Microsoft het beter heeft geregeld (in tegenstelling met android en helemaal met IOS).
Dat al die websites nog steeds de oude code name aanhouden vind ik ook inderdaad raar. Het brengt alleen maar verwarring voor iedereen. Dat ze het geheugen terug hebben gebracht vind ik wel een prestatie! Er wordt met veel gebruik ongeveer 200-250 MB bij mij verbruikt, nu hebben ze dit terug gebracht naar 122MB. Ze hebben hierbij zelfs 8 programma's op de achtergrond draaien![]()
[afbeelding]
Denk dat het met een unlock gewoon mogelijk is om het in het register weer aan te zetten. Ze kunnen in china ook de xbox omgeving weer terug krijgen. Die was daar eruit gesloopt.Martinspire schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:23:
[...]
Als ik dat zo zie denk ik dat het best mogelijk moet zijn om multitasking te gebruiken op de goedkope Tango toestellen, maar misschien is dat alleen bij unlocked devices te forceren.
We zullen zien wat voor moois de update volgende maand gaat brengen

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 20-03-2012 17:06 ]
Waarom vind je dat? Ik vind dat MS het juist het slechtst heeft geregeld, maar ik laat me graag overtuigenvali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:30:
[...]
Het is inderdaad officieel geen multitasking als je het vergelijkt met android, maar persoonlijk vind ik dat Microsoft het beter heeft geregeld (in tegenstelling met android en helemaal met IOS).
Gebruikers ervaring gaat er in mijn ogen onder lijden. Op de huidige smartphone is het nog steeds niet mogelijk om zoals op een tablet meerdere taken naast elkaar te draaien. Je hebt altijd 1 programma op het scherm. Het scherm is er gewoon te klein voor (al worden de smartphones steeds groterMarcoC schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:03:
[...]
Waarom vind je dat? Ik vind dat MS het juist het slechtst heeft geregeld, maar ik laat me graag overtuigen.

Ik was voor wp7 een zeer actieve custom flasher met Wm6.5 en was het wel mogelijk dat al je apps in de background actief waren. Na enige tijd merkte je gewoon dat het RAM geheugen vol gaat lopen, bij Android is dit zelfs met het high end toestel aanwezig. Je bent constant bezig om apps te killen om enigszins je toestel normaal te gebruiken. Ik zie dat medestudenten nog steeds doen op hun htc sensation XL en gs2.
Als ik al die frustraties zie, neem ik de implementatie van MS voor lief. Het is op sommige moment niet helemaal ideaal. Het is bv. niet mogelijk om tijdens navigatie snel een smsje te versturen en hiernaast nog steeds navigatie op de achtergrond horen. Voor de rest kan ik geen nadelen verzinnen moet ik eerlijk zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door vali op 20-03-2012 18:32 ]
Dat tijdens navigatie doen is inderdaad lastig, maar misschien kunnen de navigatie-bouwers dat gewoon aan hun eigen app toevoegen.vali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:27:
[...]
Gebruikers ervaring gaat er in mijn ogen onder lijden. Op de huidige smartphone is het nog steeds niet mogelijk om zoals op een tablet meerdere taken naast elkaar te draaien. Je hebt altijd 1 programma op het scherm. Het scherm is er gewoon te klein voor (al worden de smartphones steeds groter) .
Ik was voor wp7 een zeer actieve custom flasher met Wm6.5 en was het wel mogelijk dat al je apps in de background actief waren. Na enige tijd merkte je gewoon dat het RAM geheugen vol gaat lopen, bij Android is dit zelfs met het high end toestel aanwezig. Je bent constant bezig om apps te killen om enigszins je toestel normaal te gebruiken. Ik zie dat medestudenten nog steeds doen op hun htc sensation XL en gs2.
Als ik al die frustraties zie, neem ik de implementatie van MS voor lief. Het is op sommige moment niet helemaal ideaal. Het is bv. niet mogelijk om tijdens navigatie snel een smsje te versturen en hiernaast nog steeds navigatie op de achtergrond horen. Voor de rest kan ik geen nadelen verzinnen moet ik eerlijk zijn.
Overigens kun je wel een betere multi-tasking forceren (als ze de mango multi-tasking niet (goed) ondersteunen dmv een unlocked device en een registry editor, maar ik vraag me af of dit bij MS niet wat verbeterd kan worden. Het mailen/smssen tijdens een applicatie. Bellen kan volgens mij wel gewoon, al heb je daar natuurlijk liever niet de navigatiestem tussendoor!?
Ik heb het persoonlijk ook liever niet dat ik het op de background hoor. Het kan zijn dat sommige dit wel als een ergenis zien en daarom haalde ik het aan als voorbeeldMartinspire schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:41:
[...]
Dat tijdens navigatie doen is inderdaad lastig, maar misschien kunnen de navigatie-bouwers dat gewoon aan hun eigen app toevoegen.
Overigens kun je wel een betere multi-tasking forceren (als ze de mango multi-tasking niet (goed) ondersteunen dmv een unlocked device en een registry editor, maar ik vraag me af of dit bij MS niet wat verbeterd kan worden. Het mailen/smssen tijdens een applicatie. Bellen kan volgens mij wel gewoon, al heb je daar natuurlijk liever niet de navigatiestem tussendoor!?
[ Voor 19% gewijzigd door vali op 20-03-2012 19:14 ]
Navigon heeft wel toegang tot je contacten, maar kan ze niet bellen/smssen vanuit de app. Maar als ik uit de app ga en vervolgens bel/sms of whatever en dan de applicatie activeer, dan gaat ie weer verder waar ik gebleven was (al springt de gps locatie wel naar de nieuwe locatie toe, maar dat is binnen enkele seconden gepiept).vali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:58:
[...]
Ik heb het persoonlijk ook liever niet dat ik het op de background hoor. Het kan zijn dat sommige dit wel als een ergenis zien en daarom haalde ik het aan als voorbeeld. Ik had wel ergens gelezen dat Navigon(Nokia ook met drive) bv. native toegang heeft op wp7 en meer kan dan een 3th party developer.
Ik heb wel die verbeterde app-switching aangezet, want dat roeleert gewoon de pan uit, dus ik weet niet precies hoe het zit bij normale gebruikers, maar het kán dus wel. Zoiezo vind ik het unlocken van je toestel wel een goede stap, opent weer wat meer deuren voor customisation. Ben blij dat je nu niet complete roms hoeft te flashen overigens.
Dan ben ik het met je eens, maar de iOS-implementatie is qua idee de WP7-implementatie, alleen dan kan je wel gesproken navigatie op de achtergrond horen als je een sms'je verstuurt, dus waarom je dat dan slecht vindt snap ik niet.vali schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:27:
[...]
Gebruikers ervaring gaat er in mijn ogen onder lijden. Op de huidige smartphone is het nog steeds niet mogelijk om zoals op een tablet meerdere taken naast elkaar te draaien. Je hebt altijd 1 programma op het scherm. Het scherm is er gewoon te klein voor (al worden de smartphones steeds groter) .
Wat mij stoort is dat veel WP7-apps slecht gebruik maken van de multitasking, 9 van de 10 keer begint de app op het startscherm in plaats van op de plek waar je hem achter hebt gelaten. Ik weet niet of dit aan WP7 of aan de appmakers ligt, ik vermoed dat de API's niet heel vriendelijk zijn en dat het aan beiden ligt. Bij WP7 werkt multitasking in de praktijk gewoon matig (ongeacht wiens schuld het is), daarom vind ik het bij Mango het slechtst. Ik had er hoge verwachtingen van.
[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 20-03-2012 20:09 ]
Multitasking in IOS vind ik niet slecht werken, alleen had er voor mij een limiet in gemogen. Het grootste nadeel van IOS dat alle apps oneindig geopend kunnen worden. De taskmaneger wordt hierdoor enorm en het resultaat is uiteindelijk dat je traagheid gaat ervaren. Deze traagheid is zelfs te merken op een iphone 4s. Met wp7 wordt dit gelukkig allemaal automatisch voor je geregeld.MarcoC schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:07:
[...]
Dan ben ik het met je eens, maar de iOS-implementatie is qua idee de WP7-implementatie, alleen dan kan je wel gesproken navigatie op de achtergrond horen als je een sms'je verstuurt, dus waarom je dat dan slecht vindt snap ik niet.
Wat mij stoort is dat veel WP7-apps slecht gebruik maken van de multitasking, 9 van de 10 keer begint de app op het startscherm in plaats van op de plek waar je hem achter hebt gelaten. Ik weet niet of dit aan WP7 of aan de appmakers ligt, ik vermoed dat de API's niet heel vriendelijk zijn en dat het aan beiden ligt. Bij WP7 werkt multitasking in de praktijk gewoon matig (ongeacht wiens schuld het is), daarom vind ik het bij Mango het slechtst. Ik had er hoge verwachtingen van.
Vele ontwikkelaars maken inderdaad slecht gebruik van de multitasking wat sinds de Mango update mogelijk is. Ik merk wel dat steeds meer apps die ik heb hier een update voor bieden. Persoonlijk denk ik niet dat het aan Microsoft ligt, maar meer aan het feit dat ontwikkelaars snel een app willen uitbrengen dat er mooi uit ziet en later pas gaan fine tunen. Nu.nl is hier een groot voorbeeld van. Duurde echt lang voordat de app eindelijk pas goed werkt voor Mango.
Waar ik wel benieuwd naar ben is de Apollo update. Als de geruchten kloppen en het geheugen gebruik verlaagd wordt in de volgende update (refresh), implementeren ze hopelijk met wp8 een nieuw soort Multitasking. Ze brengen tegen die tijd nieuwe telefoons uit met meer rekenkracht. In windows 8 is er namelijk ook een nieuw soort Multitasking erbij gekomen (wat er veel weg heeft van wp7).
edit:
Ik kom misschien over dat ik wp7 helemaal de hemel in prijs (misschien is dat deels ook waar
[ Voor 30% gewijzigd door vali op 20-03-2012 20:41 ]
Ik ben het in grote lijnen wel met Vali eens. Dat Apps niet op dezelfde plek verder gaan als waar ze afgesloten zijn ligt echt aan de ontwikkelaar van de Apps, niet aan Microsoft. Plants vs Zombies zal altijd volledig opnieuw laden terwijl IMDB vrolijk verder gaat waar ie was... En dat ligt toch echt aan Popcap, niet aan Microsoft.
En ik ben het zeker eens met het Tombstoning verhaal; ik kan (bijna) geen reden bedenken (behalve navigatie en muziek afspelen) waar ik behoefte heb dat een App ècht op de achtergrond blijft draaien. De Apps waar het bij nodig is kunnen een background agent programmeren (hoeft je App ook niet voor te draaien) of nog beter; in de meeste gevallen zijn notificaties dmv Push berichten beter om het eea aan te schoppen... (nog zuiniger)
Ik zie hetzelfde als vali bij diverse van mijn vrienden; die zijn altijd Apps aan het killen. Laat maar, dat deed ik op WM al constant, dat wil ik niet meer op een modern mobiel OS doen...
En ik ben het zeker eens met het Tombstoning verhaal; ik kan (bijna) geen reden bedenken (behalve navigatie en muziek afspelen) waar ik behoefte heb dat een App ècht op de achtergrond blijft draaien. De Apps waar het bij nodig is kunnen een background agent programmeren (hoeft je App ook niet voor te draaien) of nog beter; in de meeste gevallen zijn notificaties dmv Push berichten beter om het eea aan te schoppen... (nog zuiniger)
Ik zie hetzelfde als vali bij diverse van mijn vrienden; die zijn altijd Apps aan het killen. Laat maar, dat deed ik op WM al constant, dat wil ik niet meer op een modern mobiel OS doen...
Ben het eens met vali, maar niet op het vlak van traagheid op een iOS toestel. Ik heb nog nimmer traagheid ervaren. Multitasking op een iOS toestel lijkt wel magisch op dat vlak.
En daarmee heb ik dan ook de reden om helaas toch terug te stappen op het generieke systeem van Apple.
Meer apps, sneller nieuwe apps, goedkopere apps, sneller in het updaten en meer updates van het OS (en ook nog eens OTA) en sterkere hardware. Tenslotte ook een grotere opslag (64Gb telefoon, die men nu nog niet kan leveren, tenzij je een oude WP7 telefoon kiest met sd-card). Alleen een bijzonder matig prijsbeleid en een flink minder vriendelijk en mooi OS itt WP7.
Vandaag dus toch maar een crapple besteld.
Ik blijf WP platform een warm hart toedragen en in de gaten houden, maar ik mag hopen dat er wat meer vaart gaat komen in het platform.
En daarmee heb ik dan ook de reden om helaas toch terug te stappen op het generieke systeem van Apple.
Meer apps, sneller nieuwe apps, goedkopere apps, sneller in het updaten en meer updates van het OS (en ook nog eens OTA) en sterkere hardware. Tenslotte ook een grotere opslag (64Gb telefoon, die men nu nog niet kan leveren, tenzij je een oude WP7 telefoon kiest met sd-card). Alleen een bijzonder matig prijsbeleid en een flink minder vriendelijk en mooi OS itt WP7.
Vandaag dus toch maar een crapple besteld.
Ik blijf WP platform een warm hart toedragen en in de gaten houden, maar ik mag hopen dat er wat meer vaart gaat komen in het platform.
[webhero.nl]
Die ook ja...
Kan ik niet over oordelen, nog nooit een iOS device langer als 2 minuten vast gehad...koekiemonster schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:53:
Ben het eens met vali, maar niet op het vlak van traagheid op een iOS toestel.
[..]
Ik ervaarde dit op een ipad 2 op mijn werk. Over de iphone kan ik zelf niet over oordelen. Laatste keer dat ik mijn Itouch dagelijks gebruikte was meer dan een jaar geleden, toen was er geloof ik nog een multitasking.Rowdy.nl schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:10:
[...]
Die ook ja...
[...]
Kan ik niet over oordelen, nog nooit een iOS device langer als 2 minuten vast gehad...
Ik zag wel bij een iphone4s van 1 van mijn vrienden, dat ze na enige tijd toch wel apps moeten killen. De telefooon gaat anders iets trager aanvoelen (scrollen bij telefoonboek gaat niet meer zo soepel ect.)
Meer apps is ook logisch, de iphone bestaat al meer dan 3 jaar. Dan verwacht ik ook wel dat er veel apps voor te vinden zijn. Op dit moment heeft wp7 meer dan 80.000 apps, wil je deze allemaal op je telefoon installeren? Ik heb er op dit moment rond de 90 geinstalleerd en dat vind ik prima. Enige app waar ik nog naar uit kijk is draw somthing (hopelijk stemt hier iedereen, zodat ze hem gaan ontwikkelen)Meer apps, sneller nieuwe apps, goedkopere apps, sneller in het updaten en meer updates van het OS (en ook nog eens OTA) en sterkere hardware
Over OTA, dat mis ik inderdaad bij wp7. Ik heb wel ergens gelezen(bron) dat de wp7 Refresh update de eerste OTA update wordt van wp7. Of dit waar is komen we de volgende maand achter
Anyway, ik zie dat de developer eindelijk zijn beta app naar buiten heeft gebracht. De app maakt het mogelijk om bepaalde live widgets op je lock screen te zetten. De app werkt alleen als ik bing wall paper gebruik, maar alsnog ziet het er echt heel mooi uit!
edit:
Lijkt erop dat lock widgets alleen werkt voor full unlocked telefoons (customs ROMS hebben dit alleen). Hopelijk krijgt hij het ook werkent als je telefoon Interop unlocked it..
[ Voor 53% gewijzigd door vali op 21-03-2012 12:26 ]
Verwijderd
vraagje welke ik niet kon vinden. Hoe kan ik veel telefoons met wp7 updaten. Kan ze niet allemaal aan Zune hangen. Gaat dus niet om marketplace updates, maar de wp7/nokia/htc updates.
Dat is denk ik toch de enigste optie. Alle telefoons aan zune hangen en daarmee updaten. Je zal ze iig fysiek aan de pc moeten koppelen. Wellicht dat je met een flasher ook een nieuwere rom kan flashen, maar dan ben je wel alle data kwijt op de telefoons.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:03:
vraagje welke ik niet kon vinden. Hoe kan ik veel telefoons met wp7 updaten. Kan ze niet allemaal aan Zune hangen. Gaat dus niet om marketplace updates, maar de wp7/nokia/htc updates.
Hoe wordt dit eigenlijk in zakelijke omgeving gedaan? Je zal dus op alle PC's Zune moeten hebben draaien?Caelorum schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:18:
Dat is denk ik toch de enigste optie. Alle telefoons aan zune hangen en daarmee updaten. Je zal ze iig fysiek aan de pc moeten koppelen. Wellicht dat je met een flasher ook een nieuwere rom kan flashen, maar dan ben je wel alle data kwijt op de telefoons.
Beetje tegenstrijdig als je juist PC's zo kaal mogelijk wil houden (met bv Office365).
Voor zakelijke omgeving moet je inderdaad Zune overal op draaien. Microsoft gaat pas de zakelijke kant op met wp8.SinergyX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:23:
[...]
Hoe wordt dit eigenlijk in zakelijke omgeving gedaan? Je zal dus op alle PC's Zune moeten hebben draaien?
Beetje tegenstrijdig als je juist PC's zo kaal mogelijk wil houden (met bv Office365).
Om terug te komen op die verhoging van 5 naar 8 in de multitasking, ik lees nu dat het fake is (najah niet helemaal fake). Iemand met een hd2 heeft het werkend gekregen met een custom Refresh ROM en heeft handmatig de multitasking verhoogd naar 8. Dit zit niet standaard in de update officiële versie.
Verwijderd
Ligt eraan of je allemaal losse live id's hebt. Anders het maximale van 5 per PC. Tot OTA updates doorgevoerd worden. De eerste update ( WP7 Refresh ) zou ook via OTA moeten kunnen. Feitelijk net als bij het fruitmerk. En ook dat blijkt in de praktijk geen belemmering te zijn. Vele smartphones worden al snel een soort van BYOD apparaten met als enige controle/managent Exchange ActiveSync policies.SinergyX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:23:
[...]
Hoe wordt dit eigenlijk in zakelijke omgeving gedaan? Je zal dus op alle PC's Zune moeten hebben draaien?
Verwijderd
We werken in een citrix omgeving, wordt dus nog moeilijker. Had voorgesteld om over te stappen naar windows Phone 7 + nokia. Dus toch maar niet al te snel doen.SinergyX schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:23:
[...]
Verwijderd
Ik rol TS/Citrix omgevingen uit. En juist om randapparatuur van thinclients weg te krijgen en te houden, wordt er altijd één of meerdere fat clients uitgerold. Of voor zware non-Citrix apps òf als Kiosk PC om bijvoorbeeld data van USB stick naar een centrale share te kunnen kopiëren.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:49:
[...]
We werken in een citrix omgeving, wordt dus nog moeilijker. Had voorgesteld om over te stappen naar windows Phone 7 + nokia. Dus toch maar niet al te snel doen.
Persoonlijk heb ik Zune liever op een "eigen PC/Laptop". Een zakelijke is (als het goed is ) nooit een "eigen PC/Laptop" Daarnaast maakt Zune een backup en tsja die wil je lijkt me nooit op een zakelijke machine hebben.
Al kan je de "C:\Users\%username%\AppData\Local\Microsoft\Windows Phone Update" folder na een update met backup altijd ergens anders naar toe kopiëren
.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 23:29 ]
Ik kom er net achter dat apps jouw instellingen gewoon kunnen weigeren. Ik heb trillen net even uitgezet, maar als ik een nieuw WA bericht heb en ik open WA dan trilt hij alsnog
Bug?

Verwijderd
Iemand een idee waar het aan kan liggen als je geen tweets meer kan versturen vanuit de me-tile? Vanuit losse twitter clients gaat het wel goed.
Ergens aan de andere kant server niet goed gesyncd??Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:52:
Iemand een idee waar het aan kan liggen als je geen tweets meer kan versturen vanuit de me-tile? Vanuit losse twitter clients gaat het wel goed.
Ik had (gister L800 ingeleverd) steeds last van dat in de me-tile dingen bleven staan die ik al gelezen had op FB of Twitter. Heb er ergens iets over gelezen (wpcentral ofzo) maar kan het zo snel niet terug vinden.
Heb ik hier ook last van idd, de me-tile blijft dingen melden die ik allang gezien heb.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
het is toch zo, dat je naar je notification scherm moet gaan, zorgen dat ze daar niet meer "new" zijn?CAP-Team schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:24:
Heb ik hier ook last van idd, de me-tile blijft dingen melden die ik allang gezien heb.
Daarna verdwijnen ze omdat je ze gelezen hebt.
Hier ook iemand die continu 3 meldingen op zijn Me-tile heeft staan, zonder dat die er zijn. Irritant!CAP-Team schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:24:
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
beetje jammer eingenlijk dat je wel de beltoon kan aanpassen, app free ringtones downloaden, ringtone zoeken en via instellingen>beltonen&geluiden toepassen, maar een sms ringtone kan niet veranderd worden...
Iemand die een antwoord heeft...
Dat kan alleen via het register en daar kom je alleen bij als je toestel een interop unlock heeft. Afhankelijk van je toestel kun je die doorvoeren. Voor mijn lumia 800 is er nog geen interop lock beschikbaar, maar volgens mij wel voor diverse HTC, LG en Samsung toestellen...ettie1990 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:50:
beetje jammer eingenlijk dat je wel de beltoon kan aanpassen, app free ringtones downloaden, ringtone zoeken en via instellingen>beltonen&geluiden toepassen, maar een sms ringtone kan niet veranderd worden...
ik heb ook een lumia 800 wat is een interop unlock... provider vodafone vanaf 17mei!MRELynx schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:20:
[...]
Dat kan alleen via het register en daar kom je alleen bij als je toestel een interop unlock heeft. Afhankelijk van je toestel kun je die doorvoeren. Voor mijn lumia 800 is er nog geen interop lock beschikbaar, maar volgens mij wel voor diverse HTC, LG en Samsung toestellen...
Plants vs Zombies : XNAPlants vs Zombies zal altijd volledig opnieuw laden terwijl IMDB vrolijk verder gaat waar ie was... En dat ligt toch echt aan Popcap, niet aan Microsoft.
IMDB : Silverlight
Volgens mij is het verschil daar te zoeken. Alle games die ik ken worden idd opnieuw gestart, dus het zou best wel eens met het XNA framework te maken kunnen hebben. Ik heb zelf ook een silverlight app (staat nog niet in de marketplace) en die gaat inderdaad gewoon verder waar je gebleven was, en daar moet je niks speciaal voor doen. Bij XNA heb je echter die gameloop, en het is volgens mij gewoon minder evident om die te suspenden dan een silverlight app.
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
Met de fix die ik draai (interop unlocked) kan hij ook gewoon resume gebruiken na van app geswitched te zijn (gebruik het bij verschillende apps, maar heb net PvsZ effe getest en dat werkt ook). Hoeft dus niet daaraan te liggen. Ik forceer nu de multi-tasking dus daar ligt het wel een beetje aan, maar geen limiet van XNA of Silverlightspoonman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Plants vs Zombies : XNA
IMDB : Silverlight
Volgens mij is het verschil daar te zoeken. Alle games die ik ken worden idd opnieuw gestart, dus het zou best wel eens met het XNA framework te maken kunnen hebben. Ik heb zelf ook een silverlight app (staat nog niet in de marketplace) en die gaat inderdaad gewoon verder waar je gebleven was, en daar moet je niks speciaal voor doen. Bij XNA heb je echter die gameloop, en het is volgens mij gewoon minder evident om die te suspenden dan een silverlight app.
Geen idee hoe die MultiTaskToggle (waar ik het mee aan heb gezet) werkt, maar het werkt dan wel ideaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 22-03-2012 16:17 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1265321ettie1990 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:45:
[...]
ik heb ook een lumia 800 wat is een interop unlock... provider vodafone vanaf 17mei!
Even de eerste post doorlezen....
Verwijderd
Als ik bijvoorbeeld naar een game als Breeze kijk dan wordt die netjes gepauseerd als je die op de achtergrond hebt gezet en kun je ook gewoon verder gaan waar je was in een level.spoonman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:56:
Dat is ook wat MS aanbeveelt voor xna apps. De ontwikkelaars die het niet doen zijn gewoon lui. Het is namelijk niet moeilijk te implementeren, maar denk dat het toch te veel gevraagd is voor die geporte troep.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:50:
[...]
Als ik bijvoorbeeld naar een game als Breeze kijk dan wordt die netjes gepauseerd als je die op de achtergrond hebt gezet en kun je ook gewoon verder gaan waar je was in een level.
Bijv. Dat 3d vliegspel in de marketplace kan ook pauzeren. Als die het al kan, waarom dan niet een ander spel ook?.
Merk je btw dat je geheugen gebruik omloog is gelopen? Ik heb de unlock eigenlijk nooit toegepast op mijn Omnia7. Las dat de accu duur erg afnam.Martinspire schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:15:
[...]
Met de fix die ik draai (interop unlocked) kan hij ook gewoon resume gebruiken na van app geswitched te zijn (gebruik het bij verschillende apps, maar heb net PvsZ effe getest en dat werkt ook). Hoeft dus niet daaraan te liggen. Ik forceer nu de multi-tasking dus daar ligt het wel een beetje aan, maar geen limiet van XNA of Silverlight
Geen idee hoe die MultiTaskToggle (waar ik het mee aan heb gezet) werkt, maar het werkt dan wel ideaal.
Ik moet dit even van mij afschrijven. Op mijn werk heb ik inmiddels één collega enthousiast kunnen krijgen voor wp. Ze heeft de lumia en is heel tevreden. Een andere collega wilde ook wel. Bij de telefoonwinkel aangegeven dat ze ook voor de lumia wilde. Man achter de balie heeft het uit haar hoofd weten te pratem, want ze had nu ook windows en die beviel niet (had ze in het gesprek aangegeven) en de lumia is ook windows dus weet waar je aan begint. Verkoper zelf was heel enthousiast over een HTC met Android. Die heeft ze nu dus ook. Zucht. Heb vanmiddag even kunnen kijken, maar wat een schermpjes en knoppen om op te klikken je ziet door de bomen het bos niet meer.
Herkenbaar verhaal. Ik werk zelf als bijbaan in een elektronica winkel en ik laat de klant zelf kiezen aan de hand van alle voordelen en nadelen van het desbetreffende apparaat(OS) (laptop, desktop en tablets). Jammer genoeg zie je dit niet in iedere winkel. Dit is uiteindelijk het resultaat. De klant loopt de winkel binnen met het gevoel dat ze het juiste gaat kopen en door onwetendheid over het onderwerp (wij verkopers voelen dat erg snel aan), kunnen ze gemakkelijk overgehaald worden naar een ander product.mknoppert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:26:
Ik moet dit even van mij afschrijven. Op mijn werk heb ik inmiddels één collega enthousiast kunnen krijgen voor wp. Ze heeft de lumia en is heel tevreden. Een andere collega wilde ook wel. Bij de telefoonwinkel aangegeven dat ze ook voor de lumia wilde. Man achter de balie heeft het uit haar hoofd weten te pratem, want ze had nu ook windows en die beviel niet (had ze in het gesprek aangegeven) en de lumia is ook windows dus weet waar je aan begint. Verkoper zelf was heel enthousiast over een HTC met Android. Die heeft ze nu dus ook. Zucht. Heb vanmiddag even kunnen kijken, maar wat een schermpjes en knoppen om op te klikken je ziet door de bomen het bos niet meer.
Niet dat ik alle verkopers over 1 kamp wil scheren, maar de meeste (zo ver ik merk in mega winkels zoals Mediamarkt) verkopen het liefst waar het hoogste marge op zitten en/of wat ze zelf prettig vinden.
[ Voor 14% gewijzigd door vali op 22-03-2012 21:37 ]
Ik begrijp je dat je niet alle verkopers ove één kam wil scheren maar dit was gewoon in een kleine telefoonwinkel. Jammer dat mijn collega zelf niet wat zekerder was.vali schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:34:
[...]
Herkenbaar verhaal. Ik werk zelf als bijbaan in een elektronica winkel en ik laat de klant zelf kiezen aan de hand van alle voordelen en nadelen van het desbetreffende apparaat(OS) (laptop, desktop en tablets). Jammer genoeg zie je dit niet in iedere winkel. Dit is uiteindelijk het resultaat. De klant loopt de winkel binnen met het gevoel dat ze het juiste gaat kopen en door onwetendheid over het onderwerp (wij verkopers voelen dat erg snel aan), kunnen ze gemakkelijk overgehaald worden naar een ander product.
Niet dat ik alle verkopers over 1 kamp wil scheren, maar de meeste (zo ver ik merk in mega winkels zoals Mediamarkt) verkopen het liefst waar het hoogste marge op zitten en/of wat ze zelf prettig vinden.
Ze kan toch altijd terug gaan als ze niet tevreden is met het product? (als ze dat is teminste).mknoppert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:42:
[...]
Ik begrijp je dat je niet alle verkopers ove één kam wil scheren maar dit was gewoon in een kleine telefoonwinkel. Jammer dat mijn collega zelf niet wat zekerder was.
Accuduur is inderdaad niet geweldig, al scheelt het een hoop als je bluetooth, wifi en/of gps uitschakeld. Maar volgens mij gaat dat zoiezo alleen op als je daadwerkelijk aan multitasking doet. Maar met mijn Omnia 7 haal ik nu volgens mij 18 uur. Er staat wel 1 dag en 4 uur, maar dat haalt ie niet altijd en als ik mijn bluetooth/wifi/gps aanzet dan hakt dat er aardig hard in.vali schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:55:
[...]
Merk je btw dat je geheugen gebruik omloog is gelopen? Ik heb de unlock eigenlijk nooit toegepast op mijn Omnia7. Las dat de accu duur erg afnam.
oke bedankt!. Ik ga het een keer voor een dagje testen. Ben benieuwd hoelang mijn omnia meegaat :-) (en natuurlijk of ik het fijn vind werken)Martinspire schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:11:
[...]
Accuduur is inderdaad niet geweldig, al scheelt het een hoop als je bluetooth, wifi en/of gps uitschakeld. Maar volgens mij gaat dat zoiezo alleen op als je daadwerkelijk aan multitasking doet. Maar met mijn Omnia 7 haal ik nu volgens mij 18 uur. Er staat wel 1 dag en 4 uur, maar dat haalt ie niet altijd en als ik mijn bluetooth/wifi/gps aanzet dan hakt dat er aardig hard in.
[ Voor 3% gewijzigd door vali op 22-03-2012 22:14 ]
Ik heb op meerdere websites gelezen dat een een bug schijnt te zijn vanuit Facebook kant. Tijdtje geleden was dit ook met twitter. Hopelijk komt er snel een fix voor, vind het zelf namelijk ook erg irritant.CAP-Team schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:24:
Daar is het nog erger...mknoppert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:42:
[...]
Ik begrijp je dat je niet alle verkopers ove één kam wil scheren maar dit was gewoon in een kleine telefoonwinkel. Jammer dat mijn collega zelf niet wat zekerder was.
Nokia heeft dat wel slim gedaan, flink wat telefoons strooien. Bij mijn broer in de shop hebben ze ook twee Lumia's ontvangen die ze een half jaar mogen gebruiken. Maar ze verkopen er ook best veel...
ik vind de nokia lumia 800 echt chill, ik heb weinig aan te merken, misschien allen de standaard om screenshots te maken en dat je scherm automatisch blijft meedraaien, voor de rest wel top
Als je die multitasktoggle installeerd, kun je de feature gewoon aan/uit zetten. Dus als je dat ding op je homescreen pint, heb je daar een knop staan die de waarde aan past. Dus dan kun je dat gewoon aanzetten als je denkt dat je hem nodig hebt en weer uitzetten als je toch weet dat je in de auto zit oid.vali schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:14:
[...]
oke bedankt!. Ik ga het een keer voor een dagje testen. Ben benieuwd hoelang mijn omnia meegaat :-) (en natuurlijk of ik het fijn vind werken)
Al scheelt het natuurlijk als je gewoon meerdere laders hebt om je telefoon tijdig van stroom te voorzien. Maar het is niet zo dat ie binnen 6 uur leeg is ofzo, je red er wel een dag mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2012 14:08 ]
Bonus systemen vind je terug in ieder elektronica winkel. Het gaat meer om het bedrijf zelf (en voornamelijk het personeel). Natuurlijk moet ik ook eerst de oude modellen verkopen, maar als de klant binnen komt en aangeeft dat hij alles behalve een Asus laptop wilt, ga ik ook niet in mijn verkoopgesprek het merk Asus naar voren brengen.Rowdy.nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:50:
[...]
Daar is het nog erger...Ze krijgen verschillende provisies voor producten en verkopen dus het liefste degene met de hoogste provisie. Vaak heeft een bedrijf ook een grote (overschot) partij oid waar ze dan extra provisie opzetten, dus die worden door die verkopers dan extra gepushed...
Offtopic:
Er is btw goed nieuw voor de mensen die hun titan en Rader geunlocked willen hebben. DTF team gaat custom roms ervoor maken. Hopelijk gaan ze ook een blik werpen op Nokia telefoons
[ Voor 16% gewijzigd door vali op 24-03-2012 19:31 ]
Ik heb een Nokia Lumia 800
Als ik naar m.facebook.com ga dan kom ik uit op een simpele mobiele versie van facebook.
Als ik dit op mijn oude iphone doe dan kom ik op een veel mooiere en grafische mobiele site van facebook uit.
Ongeveer dezelfde layout als de apps voor android en ios.
Iemand enig idee waarop ik op mijn lumia op de "verouderde" versie van de mobiele website uitkom?
Omdat de native facebookapp en wp7 integratie nogal bugged zijn wil ik graag de mobiele versie gebruiken maar niet in deze ouderwetse layout ed.
Als ik naar m.facebook.com ga dan kom ik uit op een simpele mobiele versie van facebook.
Als ik dit op mijn oude iphone doe dan kom ik op een veel mooiere en grafische mobiele site van facebook uit.
Iemand enig idee waarop ik op mijn lumia op de "verouderde" versie van de mobiele website uitkom?
Omdat de native facebookapp en wp7 integratie nogal bugged zijn wil ik graag de mobiele versie gebruiken maar niet in deze ouderwetse layout ed.
Facebook is zo fijn geweest om de website aan te passen aan de apparaten die de site bezoeken. Je geeft altijd een bepaalde user agent door aan de website, die daarop de inhoud aanpast. Ze hebben helaas nog geen pagina gemaakt voor de Windows Phone user agent en daarom zie je een andere versie. Die hoeft niet zozeer verouderd te zijn, maar werkt wel op de meeste oude telefoons. Ik vind het raar dat ze nog geen mooie versie gebruiken, want ze hebben wel gewoon een app in de marketplace staan die grotendeels met html werkt. Verder zijn alle Windows Phones tot op heden met dezelfde resolutie, dus hoef je ook niet veel varianten te maken zoals dat met iOS en vooral Android wel is.XNL073 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:53:
Maar waarom gebruik je niet de peoplehub of de officiële facebook app?
In de peoples hub kun je niet zoeken door je vrienden (ik heb het iig nog niet gevonden) als je bij je contacten gewoon alleen je contacten wilt van Google (daadwerkelijk met telnummer). En de officiele app is langzaam en pushnotificaties komen 10 minuten te laat of verdwijnen niet en hij laat ze af en toe gewoon niet zien.
Ik zal facebook wel een email sturen met daarin de vraag waarom alleen Internet Explorer nog de oude mobiele versie ziet. (Ook op de pc zie je in IE nog de oude versie en in FF en Chrome bijv. niet)
Ik zal facebook wel een email sturen met daarin de vraag waarom alleen Internet Explorer nog de oude mobiele versie ziet. (Ook op de pc zie je in IE nog de oude versie en in FF en Chrome bijv. niet)
Ik moet zeggen dat ik het pushnotificatie systeem van WP sowieso crappy vind werken. 't Is vooral nuttig als je snel genoeg je telefoon uit je zak kunt halen, maar als je net te laat bent heb je geen idee waar de notification nou van was. Het had handig geweest als je gewoon een lijst van laatste notifications tevoorschijn kon toveren oid. Whatsappjes mis ik om de haverklap, ik moet toevallig de live tile zien om te weten dat ik een berichtje heb gehad.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ben wel benieuwd welke winkel en waar dit was?mknoppert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:26:
Verwijderd
Dan zet je die livetile toch bovenaan..oisyn schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:24:
Whatsappjes mis ik om de haverklap, ik moet toevallig de live tile zien om te weten dat ik een berichtje heb gehad.
Vraag is natuurlijk wel of je je leven moet laten regelen door een communicatie app.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 19:48 ]
Als je naar touch.facebook.com gaat kom je op de webinterface uit dat identiek hetzelfde eruit ziet als de app van de iphoneXNL073 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:53:
@MatthijsMatthijs Hoekstra schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:25:
[...]
ben wel benieuwd welke winkel en waar dit was?
Wat ik begreep van mijn collega was het ergens bij Hi. Later begreep ik ook dat ze met iemand aan de telefoon had gezeten. Dus het kan ook telefonisch zijn gegaan. Ik zal het nog wel eens vragen.
Zeg, wisten jullie eigenlijk wel dat een origineel engelstalige WP7.5 relatief makkelijk omgezet kan worden naar nederlands (of welke taal dan ook) zonder daarvoor allerhande garantiebrekende stappen voor te ondernemen?
Ik heb via WP7 Update Cab Sender een stel NL cabs van http://www.pdaimatejam.co...date/Languages/lang_0413/ verzonden naar mijn totaal stock HTC 7 Trophy, en sindsdien werkt de Nederlandse taal op de UI perfect! Het verschijnt gewoon als optie in de te kiezen talen in de systeeminstellingen..
Moet wel wennen nu, had alles bijna een jaar land in het engels en nu ineens in het nederlands
Ik heb via WP7 Update Cab Sender een stel NL cabs van http://www.pdaimatejam.co...date/Languages/lang_0413/ verzonden naar mijn totaal stock HTC 7 Trophy, en sindsdien werkt de Nederlandse taal op de UI perfect! Het verschijnt gewoon als optie in de te kiezen talen in de systeeminstellingen..
Moet wel wennen nu, had alles bijna een jaar land in het engels en nu ineens in het nederlands
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
Ja heb het zelf ook op die manier gedaan. Je moet alleen nog wel de nederlandse taal in de windows dir kopieren (lijkt mij dat je dit al gedaan hebt) Had alleen zelf na 10 minuten weer mijn telefoon op engels weer ingesteldBenedykt schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:30:
Zeg, wisten jullie eigenlijk wel dat een origineel engelstalige WP7.5 relatief makkelijk omgezet kan worden naar nederlands (of welke taal dan ook) zonder daarvoor allerhande garantiebrekende stappen voor te ondernemen?
Wat is dat nou voor een thereifixedit.com oplossing? Het wil er bij jou niet in dat een lijstje met ongelezen notificaties gewoon handig kan werken? Maar jij zet dus liever tig tiles bovenaan, ookal gebruik je ze amper, puur en alleen zodat je notificaties niet mist? Da's niet echt hoe ik mijn home screen wens te gebruiken eerlijk gezegd, daar wil ik juist de veelgebruikte tiles op hebben staan...
De vraag is meer waarom je je dit überhaupt afvraagt en waarom je denkt dat het van toepassing is. Of is het gewoon een verkapte "kijk mij eens stoer anti-sociale-media zijn!" ?Vraag is natuurlijk wel of je je leven moet laten regelen door een communicatie app.
Maar goed, speciaal voor jou, om de boel in perspectief te plaatsen: ik ontvang iets van 5 whatsappjes per maand. Juist omdat ik het zo weinig gebruik mis ik vrijwel alles, omdat ik die app nooit opstart. En omdat ik 'm nooit opstart staat ie onderaan. En de enige reden waarom hij überhaupt op m'n home screen staat is omdat ik anders helemaal niet kan zien of ik een ongelezen bericht heb. Kutsysteem dus wat mij betreft.
[ Voor 54% gewijzigd door .oisyn op 27-03-2012 00:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ben het daar met oisyn wel eens, iets van een notificatielampje of een direct-op-je-screensaver bericht had beter geweest (dit had WM6 dan weer wel
).
Dit vind ik erg mooi: http://www.wpcentral.com/...fications-history-concept
de design en ook notificaties. Deze plaatje is gemaakt door een gebruiker dus is niet van Microsoft zelf.
de design en ook notificaties. Deze plaatje is gemaakt door een gebruiker dus is niet van Microsoft zelf.

gradiënt en spiegel effect op tiles maakt het uiterlijk wel beter.badluckboy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:04:
Dit vind ik erg mooi: http://www.wpcentral.com/...fications-history-concept
[afbeelding]
achtergond is het zelfde als het load screen van Whatsapp XD.
deze verandering is niet echt nodig maar zou ik ook niet erg vinden
[ Voor 6% gewijzigd door roboreaper op 27-03-2012 08:35 ]
als je naar rechts swipt(linker scherm) kom je in een notificatie scherm, dat is wel nieuw.
[ Voor 8% gewijzigd door badluckboy op 27-03-2012 08:48 ]
Je kunt in HTC Sense voor Android al die schermen leeggooien (en zelfs helemaal weghalen of juist extra schermen toevoegen, als je wilt) en from scratch inrichten zoals jij dat zelf wilt. Wel of geen widgets, wel of geen weerbericht, snelkoppelingen om in 1x data/BT/wifi aan-uit te schakelen, verzin het en het kan. Alleen out of the box staat het op zijn HTC's ingesteld, dus met tig Facebook schermpjes en zo.mknoppert schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:26:
Heb vanmiddag even kunnen kijken, maar wat een schermpjes en knoppen om op te klikken je ziet door de bomen het bos niet meer.
Eigenlijk heel luxe dus, hoef je op een Iphone al niet mee aan te komen. Maar als je WP7 gewend bent dan stap je niet snel meer over denk ik zo
[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-03-2012 09:09 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik probeer sinds gisteren de Messaging functie uit, maar ik heb een raar probleempje. Ik heb namelijk de ING buddy in mijn lijst staan, maar op mijn telefoon wordt die niet weergegeven. De rest van mijn contacten wel. Heeft nog iemand last van een dergelijk probleem?
Misschien het soort contactpersoon/nummer (prive, mobiel blablabla)? Dat wil in Whatsapp er ook nog wel voor zorgen dat het niet goed werkt.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dit heb ik gisteren gezegd. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Dat zou mijn dag perfect makenIn de peoples hub kun je als je facebook koppelt niet zoeken door je facebookvrienden (ik heb het iig nog niet gevonden) als je bij je contacten gewoon alleen je contacten wilt van Google (daadwerkelijk met telnummer).
[ Voor 4% gewijzigd door XNL073 op 27-03-2012 10:09 ]
Verwijderd
Heel simpel....XNL073 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:08:
[...]
Dit heb ik gisteren gezegd. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Dat zou mijn dag perfect maken
Je gaat naar je personen tegel, naar instellingen (via de drie puntjes) en dan naar 'çontacten filteren'. Daar vink je alles uit behalve je google contacten en klaar ben je.
Dat is exact hoe ik het nu heb.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:13:
[...]
Heel simpel....
Je gaat naar je personen tegel, naar instellingen (via de drie puntjes) en dan naar 'çontacten filteren'. Daar vink je alles uit behalve je google contacten en klaar ben je.
Ik heb facebook en Google gekoppeld.
In google staan al mijn contactpersonen met telnummer.
Dus de facebookcontacten wil ik niet in die lijst hebben.
Maar ik wil af en toe wel een facebookvriend zoeken. Maar dat gaat niet als ze daar niet in de lijst staan.
Nee de meeste van mijn Live contacten staan er wel in. Enkele andere personen die ik enkel via Live Messenger heb (dus verder ook niet in mijn Personen) staan er ook in, er missen er echter 2 (ING buddy en 1 vriend)spNk schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:42:
Staat er hier gewoon tussen. Filter je je Live contacten niet per ongeluk?
Als ik trouwens inlog op Live Messenger op de PC krijg ik de melding dat ik ben ingelogd op 2 plaatsen en dat ontvangen berichten op beide plaatsen worden ontvangen. Dat gebeurt echter ook niet...
[ Voor 20% gewijzigd door thefal op 27-03-2012 10:22 ]
Ik zeg, goed bezig Microsoft!Microsoft gaat fors investeren in Apps
Een van de zwakste punten van Windows Phone op dit moment is waarschijnlijk wel de beschikbaarheid van diverse apps. Terwijl voor iOS en Android de ene na de andere ‘handige’ app verschijnt, komt WP7 er vaak redelijk bekaaid af.
Microsoft heeft dit uiteraard in de gaten en lijkt er nu ook serieus werk van te maken.
Mary Jo Foley van ZDNet heeft namelijk een aantal slides openbaar gemaakt waaruit blijkt dat Microsoft de komende tijd hier een flinke slag in wil gaan slaan.
Zo richt men de pijlen in eerste instantie op Android door te stellen dat halverwege dit jaar de aansluiting moet worden gevonden met de concurrentie voor wat betreft de top 25 apps. Dat zou een flinke stap in de goede richting zijn om meer gebruikers naar Windows Phone te trekken. De laatste tijd is ‘ons’ platform namelijk vaak in het nieuws doordat we een app niet gaan krijgen of dat we er bijna om moeten smeken om een WP7 variant te krijgen. Soms heeft dit succes, zoals bij Angry Birds Space, dat toch naar Windows Phone komt.
Microsoft geeft aan om de komende 3 jaar in ieder geval 10 miljoen dollar te gaan investeren om “twijfelende” ontwikkelaars over de streep te trekken. Dat bedrag komt nog eens boven op de 18 miljoen dollar die Nokia en Microsoft al eerder reserveerden voor app-development.
De tweede set slides heeft wat minder spannende zaken te melden, maar heeft toch een goede boodschap in zich. Microsoft zal zich blijven richten op exclusieve content zoals de integratie met de xbox. Ook moet er iedere maand een exclusieve titel verschijnen om het momentum voor het platform te behouden. Dat men tenslotte het prijsniveau van de apps (en waarschijnlijk met name de games) op het niveau van de iPhone wil brengen zal bij velen als muziek in de oren klinken.
Nummer een gehoorde argument in dit topic, "Ja maar... Ik mis App X of App Y..."
Ik mis niemand, heb ook zo'n bot er in staan (ABN AMRO) maar die doet het gewoon...?thefal schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:19:
[...]
Nee de meeste van mijn Live contacten staan er wel in. Enkele andere personen die ik enkel via Live Messenger heb (dus verder ook niet in mijn Personen) staan er ook in, er missen er echter 2 (ING buddy en 1 vriend)
Als ik trouwens inlog op Live Messenger op de PC krijg ik de melding dat ik ben ingelogd op 2 plaatsen en dat ontvangen berichten op beide plaatsen worden ontvangen. Dat gebeurt echter ook niet...
Verwijderd
Sorry, niet goed gelezen door mij....XNL073 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:18:
[...]
Dat is exact hoe ik het nu heb.
Ik heb facebook en Google gekoppeld.
In google staan al mijn contactpersonen met telnummer.
Dus de facebookcontacten wil ik niet in die lijst hebben.
Maar ik wil af en toe wel een facebookvriend zoeken. Maar dat gaat niet als ze daar niet in de lijst staan.
Alles wat je koppelt, komt in één lijst te staan. Vind ik op zich alleen maar handig, maar kan voor iedereen anders zijn natuurlijk....
http://mynokiablog.com/20...e-7-mango-update-concept/
Hoe WP7 eruit had moeten zien.....
Kwestie van smaak, maar ik mis voornamelijk iets om mijn toestel te personaliseren.
Zoiets vind ik zelf erg mooi. Hoop dat MS dat in een volgende update / versie er in gaat stoppen.
Hoe WP7 eruit had moeten zien.....
Kwestie van smaak, maar ik mis voornamelijk iets om mijn toestel te personaliseren.
Zoiets vind ik zelf erg mooi. Hoop dat MS dat in een volgende update / versie er in gaat stoppen.

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 27-03-2012 10:56 ]
Dat history screen, precies wat ik wil hebben! Geweldig.badluckboy schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:04:
[afbeelding]
Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.