Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
SpankmasterC schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:51:
[...]

Zolang het een Windows Live ID is kan het, zelfs een gmail-account kan een Windows Live ID zijn.
Dus ja, je kan dat MSN.com account gebruiken, is ook gewoon een Windows Live ID.

Log anders een keertje in op www.xbox.com met dat account, of op www.zune.net, dan merk je het vanzelf.
Het stomme is dan wel weer dat je bij zowel live als bij google nog een mailbox krijgt, terwijl je mail zoals altijd binnen komt op de account waarmee je de link aangemaakt hebt.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij eigenlijk af of er een bug is met de Zune/Marketplace? Op mijn HTC Radar dat ik nog maar heb van deze donderdag krijg ik een melding dat er een update is. Maar ik moet daarvoor mijn Radar aansluiten met mijn Mac. Ik heb dan de WP7 Connector applicatie geopend en laten checken op de updates. Spijtig genoeg zegt hij dat mijn HTC Radar up-to-date is en geen updates te vinden is.

Build nummer is 7.10.7720.68 terwijl de WP7 Connector zegt dat de huidige build 7.10.7720.03 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
trabbit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:17:
[...]

Ik kan na mijn land van herkomst en mijn geboorte datum met mijn msn.com account inloggen. Maar hoe maak ik mijn msn.com nu primair op mijn mobiel. Ik kan de live.com niet verwijderen, de msn.com wel. Dit zal te maken hebben met dat live.com primair is maar hoe verwissel ik die twee? Of moet ik dan een factory reset doen oid?
Helaas factory reset ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Gisae schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:25:
[...]

Het stomme is dan wel weer dat je bij zowel live als bij google nog een mailbox krijgt, terwijl je mail zoals altijd binnen komt op de account waarmee je de link aangemaakt hebt.
Ja, echt handig is anders ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55
Ah het werkt, wel erg omslachtig om een hele factory reset te moeten doen, maar het werkt nu wel ;) .

Heeft iemand al een goede Mediaplayer met DLNA gevonden?

Ik heb nu:
- oneplayer: Muziek gaat probleemloos, maar geen ondersteuning voor video materiaal (avi en mkv werkt niet)
- AV remote werkt goed maar kan niks afspelen, de mededeling is dat er geen player beschikbaar is

Ik vind de mediaplayer van WP zelf echt tekort schieten, sowieso moeten betalen voor een player met DLNA vind ik al raar, maar op dit moment lijkt er niet eens een player te zijn die een fatsoenlijk aantal codecs afspeelt.

[ Voor 3% gewijzigd door trabbit op 10-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
.oisyn schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:04:
Je kunt wel accounts linken via account.live.com, maar ik denk niet dat dat enig soelaas biedt...

.edit: ik lees net dat je je Xbox Live account kunt switchen naar een ander Live ID: http://support.xbox.com/e...7ab2645649a331f039b31a207

[list]• When you change your Windows Live ID, your Microsoft Points are automatically transferred to the new Windows Live ID.
• You can make only one Windows Live ID change for a given gamertag every 30 days.
• Before you can change the Windows Live ID associated with a child account, you must provide the Windows Live ID information for the adult account with parental control.
• You can choose to require or not require your Windows Live ID password to sign into Xbox LIVE. For more information on how to do this, see Password protect your Xbox LIVE profile.
Ik heb het gisteravond even geprobeerd met mijn Xbox 360 en het werkt wel. Het enige probleem wat ik nu heb is dat ik al mijn betaalde apps en games kwijt ben. Ze zijn gewoon nergens meer te vinden, niet op mijn 1e, 2e of 3e (tijdelijke) Live-account.

Ik denk dat ik maandagmiddag even contact ga opnemen met Microsoft hoe we dit gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Manuel schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:40:
[...]

Ik heb het gisteravond even geprobeerd met mijn Xbox 360 en het werkt wel. Het enige probleem wat ik nu heb is dat ik al mijn betaalde apps en games kwijt ben. Ze zijn gewoon nergens meer te vinden, niet op mijn 1e, 2e of 3e (tijdelijke) Live-account.

Ik denk dat ik maandagmiddag even contact ga opnemen met Microsoft hoe we dit gaan oplossen.
je wp7 apps worden niet meegenomen wanneer je bovenstaande doet. Pech gehad dus,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:28:
[...]

je wp7 apps worden niet meegenomen wanneer je bovenstaande doet. Pech gehad dus,
Daar ben ik nu dus ook achter gekomen, al was een waarschuwing vooraf fijn geweest. Nu ben ik € 80 lichter en kom ik niet meer in aanmerking voor updates van applicaties.

Waarom doet mij dit erg denken aan:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S4RwyogQnks]

Edit:
Gek genoeg zijn mijn aankopen wel allemaal te vinden via https://billing.microsoft.com. Ik ga toch maar eens een e-mail sturen met de vraag of zij het kunnen herstellen. Ik ga namelijk niet nog een keer € 80 uitgeven om weer updates van mijn applicaties te mogen ontvangen.

[ Voor 23% gewijzigd door Manuel op 10-12-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iemand die me kan vertellen hoe je op wp7 mango de total call time kan zien? Kan m nergens vinden lijkt t...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Matthijs Hoekstra schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:28:
[...]

WTF?! Waarom staat dat nergens? Ze zeggen nog netjes dat je MS Points meeverhuizen. Maar al je aankopen dus niet? Maar goed, lijkt mij dat je ze weer terugkrijgt als je terugswitcht naar je oude live ID.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2011 23:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Weet iemand hoe ik auto-rotation uit kan zetten? Het is zeer irritant en wekt veel irritatie.
Van het onderstaande wordt ik niet veel wijzer (toestel eerst naar links draaien daarna op z'n kop plaatsen?)
ROTATION LOCK: Draai je telefoon op zijn zij, zodat het beeld is zoals je wil. Daarna draai je de telefoon onderste boven, dus met de knopjes aan de bovenkant en het scherm naar je toe, niet de achterkant naar boven.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wietsee. schreef op zondag 11 december 2011 @ 08:50:
Weet iemand hoe ik auto-rotation uit kan zetten? Het is zeer irritant en wekt veel irritatie.
Van het onderstaande wordt ik niet veel wijzer (toestel eerst naar links draaien daarna op z'n kop plaatsen?)

[...]
Op de kop roteert het scherm niet meer. Dus welke stand je telefoon dan heeft houd ie aan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:01
Martinspire schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:58:
[...]

Op de kop roteert het scherm niet meer. Dus welke stand je telefoon dan heeft houd ie aan.
Hoe kun je dan normaal lezen? Op zijn kop is nog irritanter dan landscape...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Het kan gewoon niet dus, wat slecht dat Windows Phone zulke features niet heeft.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vergeet niet dat je via settings -> people aan kunt geven dat je in je people lijst alle mensen uit bijv. LinkedIn, Facebook of welke account dan ook niet wilt weergeven.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Er zijn nog heel wat dingen die WP7 nog niet heeft. Let wel, het OS staat relatief in de kinderschoenen. Ik mis bepaalde uitgeprogrammeerde features zoals we die kennen in iOS ook, echter vind ik dat MS laat zien dat ze flink op de goeie weg zijn. Laat die Tango update maar komen. WP8 zal het geheel denk ik helemaal afmaken... Het meeste mis ik nog volledig NL support (Bing features, Maps, etc).

Nokia doet het daar erg goed door die services specifiek aan de nederlandse markt aan te bieden.
Wietsee. schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:11:
Het kan gewoon niet dus, wat slecht dat Windows Phone zulke features niet heeft.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wietsee. schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:11:
http://windowsphone.userv...01801-feature-suggestions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Het kan wel?

Ik gebruik het praktisch iedere dag in bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qurius schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:39:
Het kan wel?

Ik gebruik het praktisch iedere dag in bed.
Zelfde hier. Gewoon gaan liggen en em in landscape zetten en dan de telefoon op de kop draaien. Dan blijft die lekker in landscape en kan je em normaal lezen zonder.dat die de tekst soms draait omdat het zo nodig naar portret stand moet gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:41
Heb toch maar even dat filmpje gemaakt van de rotation lock:

Windows Phone 7 rotation lock

Hoop dat het nu wel duidelijk is?

[ Voor 26% gewijzigd door Ramon op 11-12-2011 12:24 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja en dan, dan moet je je hoofd een kwartslag draaien ofzo? Ik hoop dat je snapt dat dat niet echt fijn werkt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
De situatie was wanneer je op je zij in bed ligt, ik hoop dat je snapt dat het dan wel fijn werkt? Of moet ik een filmpje maken waarbij ik op mijn zij in bed lig om het te demonstreren? 8)7

Overigens kan je als je snel je telefoon 180 graden draait ook sites op hun kop lezen mocht je dat willen. :P

[ Voor 51% gewijzigd door Ramon op 11-12-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:35:
Ja en dan, dan moet je je hoofd een kwartslag draaien ofzo? Ik hoop dat je snapt dat dat niet echt fijn werkt.
als je gewoon rechtop zit met je hoofd is het hele probleem er sowieso al niet. Als je.plat op je rug ligt ook al niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Ramon schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:40:
De situatie was wanneer je op je zij in bed ligt, ik hoop dat je snapt dat het dan wel fijn werkt? Of moet ik een filmpje maken waarbij ik op mijn zij in bed lig om het te demonstreren? 8)7

Overigens kan je als je snel je telefoon 180 graden draait ook sites op hun kop lezen mocht je dat willen. :P
waarom zou je als je op je zij ligt, met je telefoon bezig zijn

lijkt me nou niet echt een comfortabele houding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ramon schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:13:
Heb toch maar even dat filmpje gemaakt van de rotation lock:

Windows Phone 7 rotation lock

Hoop dat het nu wel duidelijk is?
ik wil mijn telefoon gewoon portrait-mode kunnen gebruiken, zodat je met één hand kan typen. Jouw methode is dus alleen landscape en dus geen fatsoenlijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:01
Als ik op mijn zij lig, blijft ie wel in landscape, maar ik wil juist in portrait mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ramon schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:40:
De situatie was wanneer je op je zij in bed ligt
Dat is iets wat jullie er zelf bij verzonnen hebben, ik lees dat niet terug in de oorspronkelijke vraag. Maar alsnog vind ik het geen fantastische oplossing

Daarnaast, zie bovenstaande punten. Websites browse ik liever in portrait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
.oisyn schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:45:
[...]

Dat is iets wat jullie er zelf bij verzonnen hebben, ik lees dat niet terug in de oorspronkelijke vraag. Maar alsnog vind ik het geen fantastische oplossing

Daarnaast, zie bovenstaande punten. Websites browse ik liever in portrait.
Er werd uberhaupt niet vermeld in welke gevallen jij/jullie het willen. Maar goed, simpelweg kan het dus niet.

De "op zijn kop draai"-optie komt vaak van pas, maar ik kan me voorstellen dat het niet altijd fijn is. Ik heb zelf vaak het probleem met foto's. Mensen met BB's maken hun foto's een kwartslag gedraaid, omdat die schermpje breed zijn ipv lang. Bij zo'n probleem werkt het op zijn kop draaien wel, maar het is niet hoe het hoort...

Vervelend probleem, waarvan ik niet verwacht dat het snel wordt opgelost. Alleen al omdat we sowieso een extra knop ervoor missen. Of het wordt een softwarematige instelling, maar dat wordt helemaal een ramp... Iedere keer je app verlaten om het aan/uit te zetten, want je zult het ook weer niet altijd willen, neem ik aan.
roboreaper schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:13:
waarom zou je als je op je zij ligt, met je telefoon bezig zijn

lijkt me nou niet echt een comfortabele houding...
Juist wel! WhatsAppen op je zij is echt ideaal hoor, tijdens het wachten op antwoord kun je even je ogen dicht doen :) Wel opletten dat je dan niet weer in slaap valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

WingsOfFury schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:52:
Vervelend probleem, waarvan ik niet verwacht dat het snel wordt opgelost. Alleen al omdat we sowieso een extra knop ervoor missen.
Gewoon het taskswitch scherm uitbreiden met dat soort opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:35
FoggyFreek schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:15:
Er zijn nog heel wat dingen die WP7 nog niet heeft. Let wel, het OS staat relatief in de kinderschoenen.
Ik blijf me iedere dag ergeren aan het volume concept van WP 7.5... luister je naar TuneIn Radio dan is volume 1 soms al voldoende met als resultaat dat je later al je calls mist omdat het veel te stil is. Zet je het volume dan op 25 om het nog te horen als het toestel in je broekzak zit dan schrik je 's nachts wakker bij een mailtje (ook al omdat synchronisatie geen concept heeft van peak/off-peak hours, laat staan dat je sychronisatie 's nachts kan stoppen via een scheduler)

Man toch... Symbian is lichtjaren vooruit op Windows Phone 7.5... maar ze hebben wel animated tiles |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
r2504 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:12:
Man toch... Symbian is lichtjaren vooruit op Windows Phone 7.5... maar ze hebben wel animated tiles |:(
Het heeft een aantal logische handigheden, maar lichtjaren vooruit? Dan zit het dus ergens in de ruimte rond te zweven zonder enig gevoel waar het is?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Zo te zien is vandaag de Lync Mobile Client voor WP7 gereleased:

Windows Phone 7 Client for Lync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zucht, mensen die "lichtjaar" interpreteren als een eenheid van tijd ipv een eenheid van afstand :N
.edit: oh wacht ik dacht even dat ik in het grote grappige plaatjes topic zat :X

[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 12-12-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 20-09 19:33
Dat is niet de nieuwe Lync client waar je nu naar verwijst, maar een oudere client/server oplossing... ;)
Hier de Microsoft client in de NL Marketplace: http://www.windowsphone.c...0237de2db9e?wa=wsignin1.0
shadowman12 schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:06:
Zo te zien is vandaag de Lync Mobile Client voor WP7 gereleased:

Windows Phone 7 Client for Lync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 18:00

Eguna

AMD is liev

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Heeft Windows Phone Mango een caller-ID?

Dus krijg je een foto te zien van degene die jou belt? Is dat een groete foto en welke foto wordt gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:42:
Heeft Windows Phone Mango een caller-ID?

Dus krijg je een foto te zien van degene die jou belt? Is dat een groete foto en welke foto wordt gepakt?
Uiteraard, afhankelijk van welke accounts dat is wordt er een persoonlijke foto of bijvoorbeeld de Facebook foto van die persoon gebruikt. Foto is behoorlijk groot!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
PaT schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:46:
[...]

Uiteraard, afhankelijk van welke accounts dat is wordt er een persoonlijke foto of bijvoorbeeld de Facebook foto van die persoon gebruikt. Foto is behoorlijk groot!
thanks!

en custom ringtones was mogelijk toch!? En sms tones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Custom ringtones wel (muziekje moet wel WMA bestand zijn en mag maximaal iets van een dikke halve megabyte zijn of zoiets, tevens met je het genre ervan op RINGTONE zetten in Zune). Custom notifications (SMS, mail, agenda, ...) zijn echt niet mogelijk voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

r2504 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:18:
Custom ringtones wel (muziekje moet wel WMA bestand zijn en mag maximaal iets van een dikke halve megabyte zijn of zoiets, tevens met je het genre ervan op RINGTONE zetten in Zune). Custom notifications (SMS, mail, agenda, ...) zijn echt niet mogelijk voor zover ik weet.
is er niet zo iets als custom op notifications zette?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
roboreaper schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:59:
[...]

is er niet zo iets als custom op notifications zette?
Nee..helaas. Inderdaad een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r2504 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:18:
Ik gebruik zonder enig probleem MP3 bestanden als custom ringtone, zolang deze maar onder de 40 seconden is, is het geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Leuk... moet ik die stap al niet meer doen... had het ergens gelezen.

Heb hem daarna ook moeten aanpassen, dus vermoedelijk was de WMA dan niet nodig.

[ Voor 81% gewijzigd door r2504 op 13-12-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNavis
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-07 19:25
Ik heb onlangs het volgende gehad: een MP3 (oorspronkelijke lengte 1:30) ingekort op max 40 seconden en het genre ringtone toegekend. Desondanks kwam dit bestand niet als ringtone op de Phone voor. Andere soortgelijke wel. Nu bleek dat in Zune de lengte nog steeds 1:30 was in plaats van 0:40 sec. Volgens de bestandseigenschappen wel 0:40. Vervolgens nogmaals het bestand ingekort etc, daarna lukt het wel.

Nokia Lumina 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wist er trouwens dat je notificaties naar rechts kan weg swipen? Kwam daar gister opeens achter, best handig want die wifi notificaties zitten altijd zo in de weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r2504 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:04:
[...]Heb hem daarna ook moeten aanpassen, dus vermoedelijk was de WMA dan niet nodig.
Ook wel logisch opzich. Dat converteren doet Zune namelijk wel voor je :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:54:
Wie wist er trouwens dat je notificaties naar rechts kan weg swipen? Kwam daar gister opeens achter, best handig want die wifi notificaties zitten altijd zo in de weg :p
Lol ga ik maar eens proberen. Die wifi notificaties zijn wel echt vervelend ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, dit wist ik dus niet. Werkt dit ook met Whatapp notificaties als je in een game zit? Die krengen willen nooit meer weg als ze eenmaal in je scherm staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:42
PaT schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:01:
[...]

OK, dit wist ik dus niet. Werkt dit ook met Whatapp notificaties als je in een game zit? Die krengen willen nooit meer weg als ze eenmaal in je scherm staan!
Dat naar rechts swipen werkt in ieder geval ook bij WhatsApp notificaties. Of dat ook gebeurt tijdens games: volgens mij wel, maar nooit bewust op gelet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 16:07
Haha. Grappig dat je het zegt. Ongeveer een week geleden kwam ik er ook achter. En dat na 11 maanden een omnia 7 te gebruiken :X

• Gisae
  • Niet online
Vandaag achter een heel irritant iets gekomen. Ik heb hier 3 zune apparaten liggen. Een 1st gen zune 30GB, een Zune HD 16GB en een Lumia 800. Om lekker te kunnen werken met de Lumia staat mijn live-account location en computer location op Nederland. Nu is het alleen onmogelijk geworden om met de andere zune's op de marketplace te komen, want dan moet je de location op US hebben staan... |:(
Zet je alles weer op US, begint de Lumia te zeiken.

De enige 'werkende' oplossing is via openzdk dingen uploaden.

[ Voor 6% gewijzigd door Gisae op 15-12-2011 02:45 ]

• Ramon
Yep dat is wel een nadeel. Misschien kan je een VM maken en die op US zetten voor je Zunes? (niet dat die veel apps in hun marketplace hebben overigens :p )

• Batsu
Ik krijg mijn Lumia volgende week!

Ik heb nog geen Live-account maar wel gmail en facebook.

Ik heb nu een Android (Legend).

Hoe kan ik eea het beste aanpakken? Hebben jullie nog tips over welke account ik eerst moet instellen bv? Zijn contacten op mijn sim noodzakelijk? Zo ja weet iemand hoe je dat doet bij android?

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Als ik naar rechts swipe en bij de programma's kom zie ik nu dat de aps onder de letter staan waarmee ze beginnen...net zoals dat je in het telefoonboek snel naar een contact kan door op een letter te drukken en dan de eerste letter van de naam te kiezen.

Volgens mij was dit in het begin niet zo bij de aps, of heb ik per ongeluk ergens iets ingesteld?

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 18:09
Folkifoon schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:09:
Als ik naar rechts swipe en bij de programma's kom zie ik nu dat de aps onder de letter staan waarmee ze beginnen...net zoals dat je in het telefoonboek snel naar een contact kan door op een letter te drukken en dan de eerste letter van de naam te kiezen.

Volgens mij was dit in het begin niet zo bij de aps, of heb ik per ongeluk ergens iets ingesteld?
Dat krijg je als je meer dan x apps geinstalleerd hebt op je telefoon. Doet windows phone dus zelf voor je
Batsu schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:36:

Hoe kan ik eea het beste aanpakken? Hebben jullie nog tips over welke account ik eerst moet instellen bv? Zijn contacten op mijn sim noodzakelijk? Zo ja weet iemand hoe je dat doet bij android?
Heb je al je contacten al in gmail/facebook staan? Dan zou het geen probleem moeten zijn, want die kun je gewoon importeren (gebeurt volgens mij bij het toevoegen volgens mij automatisch).

Wel is het handig om een live account te hebben/aan te vragen. Hier kun je dan je contacts naar synchroniseren. Ook werkt de calender van Live.com beter dan die van Google (waar je alleen je persoonlijke calender van kunt gebruiken). Overige kalenders van internet moet je dus via live.com regelen. Verder krijg je dan ook meteen een skydrive account waar je bestanden en foto's op kunt zetten.

Het makkelijkst is dan ook om eerst een live-account toe te voegen op je telefoon (volgens mij moet dat ook) en daarna pas gmail/facebook. Contacten kun je ook via simkaart erop zetten, maar mogelijk is het handiger om deze naar gmail te kopieren.

Zelf heb ik ook nog een vraag: aangezien je Skydrive kunt gebruiken (en met de nieuwe app ook nog kunt bladeren naar andere bestanden naast foto's/video's of documenten), is er een mogelijkheid om ala dropbox de skydrive toe te voegen aan Windows Verkenner en daar eventueel (automatische) synchronisatie toe te voegen? Ik weet namelijk wel dat Windows Live Mesh kan synchroniseren met Skydrive, maar die map zie ik nergens terug binnen Skydrive (lijkt namelijk naast de 25gb te staan)

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

haha wist ik ook niet :p prachtig! :D

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48
Batsu schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:36:

[list=1]• Bij de eerste start van je telefoon kun je een nieuw Live-ID aanmaken, hiervoor kun je als je wilt gewoon je GMail adres voor gebruiken. (eventueel kun je dit op je PC doen, en de credentials in deze stap gebruiken)
• Dan naar Settings > email + account gaan.
• Klik op add an account en kies hier voor Gmail, volg vervolgens de stappen
• Herhaal de vorige stap voor Facebook
• Done!

Let ook even op Martinspire's opmerkingen; de Live services hebben een aantal voordelen; zoals de kalenders. Contacten kun je kopiëren/importeren in je Live account, maar dat moet niet! Het enige voordeel wat je daarmee hebt is dat je een kwalitatief betere foto aan dat contact kan hangen. (GMail gebruikt(e) een ouder exchange protocol wat kleine foto's heeft)
Persoonlijk zou ik de contacten niet kopiëren; veel gegevens worden al aangevuld vanuit Facebook. WP7 zal ook automagisch de profielfoto's van Facebook bij je contacten laten zien. (dit kun je overrulen)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

GameFreak schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:13:
[...]

Dat krijg je als je meer dan x apps geinstalleerd hebt op je telefoon. Doet windows phone dus zelf voor je
na 25 apps dacht ik,
Is niet super schön maar wel praktisch
kristan schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:18:
[...]

na 25 apps dacht ik,
Is niet super schön maar wel praktisch
45 :D

Verwijderd

Ik snap iets niet helemaal. Ik sluit mn telefoon aan op mn PC om em oa te updaten en dan komt er op mn tel te staan dat ik mn tel moet aansluiten op mn PC om de update te kunnen doen, terwijl ik em dus al aangesloten heb.

Doe ik iets verkeerd?

edit: Is me gelukt om bij te werken. Wel raar dat je handmatig dat via instellingen moet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 20:21 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:20:
[...]

Zelf heb ik ook nog een vraag: aangezien je Skydrive kunt gebruiken (en met de nieuwe app ook nog kunt bladeren naar andere bestanden naast foto's/video's of documenten), is er een mogelijkheid om ala dropbox de skydrive toe te voegen aan Windows Verkenner en daar eventueel (automatische) synchronisatie toe te voegen? Ik weet namelijk wel dat Windows Live Mesh kan synchroniseren met Skydrive, maar die map zie ik nergens terug binnen Skydrive (lijkt namelijk naast de 25gb te staan)
Dat vraag ik me ook al even af, volgens mij is er nog geen client voor SkyDrive, zoals die er wel is voor Dropbox.

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:31:
[...]

Dat vraag ik me ook al even af, volgens mij is er nog geen client voor SkyDrive, zoals die er wel is voor Dropbox.
Die client (skydrive app) is er wel, maar Mesh integratie is er helaas (nog) niet zover ik kon zien.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

45!?
Ik heb toch geen... Oh wacht...
inschattings fout:)
mijn excuses
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:31:
[...]

Bedoelen jullie zoiets als dit? Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Sinds ik m'n Windows Live heb geadd op m'n Lumia 800 krijg ik echt enorm veel spam mail. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Disfigured schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 01:59:
Sinds ik m'n Windows Live heb geadd op m'n Lumia 800 krijg ik echt enorm veel spam mail. Iemand anders ook last van?
Ik ook, verkoopt Microsoft onze e-mailadressen o.i.d.?
Wat voor mails krijg jij precies?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Laatst online: 25-08 22:30
Geen last van nieuwe spam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Helemaal geen spam hier, uniek emailadres aangemaakt voor WP7 dat ik verder nergens gebruik. Dus aan Microsoft zal het wel niet liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Ik luister regelmatig MP3 of webradio via mijn WP7.5 toestel, alleen als er dan iemand belt hoor ik dat niet door de koptelefoon. Heb altijd tril functie aanstaan. Maar als hij op het bureau ligt voel ik dat niet.

Wat ik dus wil is dat ik een ringtone hoor of dat de muziek onderbroken word als er iemand belt.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:23:
Ik luister regelmatig MP3 of webradio via mijn WP7.5 toestel, alleen als er dan iemand belt hoor ik dat niet door de koptelefoon. Heb altijd tril functie aanstaan. Maar als hij op het bureau ligt voel ik dat niet.

Wat ik dus wil is dat ik een ringtone hoor of dat de muziek onderbroken word als er iemand belt.
Hoezo voel (of zie) je het niet als ie op je bureau ligt? Hij ligt toch niet zo ver van je af omdat je headset eraan vast zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ehh, als je gebeld wordt dan hoor je toch gewoon een ringtone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:30:
Ehh, als je gebeld wordt dan hoor je toch gewoon een ringtone?
Hij staat blijkbaar op trillen, maar dat werkt blijkbaar ook voor de ringtone die via de headset gaat. Al snap ik zoiezo niet waarom je die dan op trillen zet als je het niet hoort. Je hoeft niet volume 30 aan te zetten, maar wat stiller kan dan toch wel :/
En gaat die ringtone dan alleen via speaker en niet via headset als ie niet op trillen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:30:
[...]

Hoezo voel (of zie) je het niet als ie op je bureau ligt? Hij ligt toch niet zo ver van je af omdat je headset eraan vast zit?
Soms dan merkt ik dat gewoon niet.
Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:32:
[...]

Hij staat blijkbaar op trillen, maar dat werkt blijkbaar ook voor de ringtone die via de headset gaat. Al snap ik zoiezo niet waarom je die dan op trillen zet als je het niet hoort. Je hoeft niet volume 30 aan te zetten, maar wat stiller kan dan toch wel :/
En gaat die ringtone dan alleen via speaker en niet via headset als ie niet op trillen staat?
Als ik hem op trillen zet merk ik helemaal niks, als ik hem op beltoon zet hoor ik de beltoon via de hoofdtelefoon maar dus ook via de speaker. Eigenlijk moet hij de losse speaker uitzetten als de hoofdtelefoon aan de telefoon is gekoppeld.

Want als ik muziek aan het luisteren ben op vol 20 of meer, dan gaat de beltoon ook op dat volume. Zeker in een trein of andere ruimte waar veel mensen zijn hoef ik ze niet lastig te vallen met een luide beltoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus The Virus op 16-12-2011 12:12 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:54:
[...]

Soms dan merkt ik dat gewoon niet.

[...]

Als ik hem op trillen zet merk ik helemaal niks, als ik hem op beltoon zet hoor ik de beltoon via de hoofdtelefoon maar dus ook via de speaker. Eigenlijk moet hij de losse speaker uitzetten als de hoofdtelefoon aan de telefoon is gekoppeld.

Want als ik muziek aan het luisteren ben op vol 20 of meer, dan gaat de beltoon ook op dat volume. Zeker in een trein of andere ruimte waar veel mensen zijn hoef ik ze niet lastig te vallen met een luide beltoon.
Zolang je ringtone niet anderhalf uur aan staat, zou ik niet weten waarom je niet je geluid aan mag hebben. Tuurlijk, mensen kunnen er van opkijken (zeker met hele rare ringtones), maar zo erg is dat toch ook niet? Verder vind ik het raar dat je het niet merkt, want zo stil trillen die telefoons nou ook weer niet. Misschien niet op tafel maar op je benen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:42:
[...]

Zolang je ringtone niet anderhalf uur aan staat, zou ik niet weten waarom je niet je geluid aan mag hebben. Tuurlijk, mensen kunnen er van opkijken (zeker met hele rare ringtones), maar zo erg is dat toch ook niet? Verder vind ik het raar dat je het niet merkt, want zo stil trillen die telefoons nou ook weer niet. Misschien niet op tafel maar op je benen leggen?
Klopt, dat zou allemaal gaan. Vind het gewoon raar dat het niet kan. Volgens mij deed mijn Xperia X1 dit wel (kan me zo niet herinneren, gebruikte die eigenlijk nooit voor muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
Geluidfuncties zijn sowieso erg slecht.

- Navigatie gaat ook niet over de carkit.
- Geen verschillende geluidniveau's tussen beltoon en andere geluiden (muziek etc).
- Geen profielen waar je onderscheid in volume's kan opgeven.

Neem aan dat dit in de loop van de tijd door Microsoft wel wordt geupdate, omdat dit door vrijwel elke gebruiker hinderlijk wordt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
trabbit schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:27:

- Geen verschillende geluidniveau's tussen beltoon en andere geluiden (muziek etc).

Neem aan dat dit in de loop van de tijd door Microsoft wel wordt geupdate, omdat dit door vrijwel elke gebruiker hinderlijk wordt gevonden.
Dat is dus wat ik bedoel. tevens hoor ik dus ook niet als ik e-mail/sms binnenkrijg tijdens trillen. Mijn LG heeft niet z'n sterke tril motor.

Ik hoop dat ze ook nog ooit een status ledje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Cyrus The Virus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:42:
[...]
Ik hoop dat ze ook nog ooit een status ledje toevoegen.
dat wordt moeilijk met een firmware update :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

defcon84 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:07:
[...]
dat wordt moeilijk met een firmware update :p
Wellicht kunnen een paar pixels op het scherm gaan knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Of de Start knop....Dat kan softwarematig zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

de startknop zou mooi zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ook heel irritant als je aan het bellen bent dat je binnenkomende smsjes / whatsapjes snoeit hard er doorheen hoort....of is dit wel ergens te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Batsu schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:24:
Of de Start knop....Dat kan softwarematig zeker!
Mwa die geeft geen licht bij mij :+ geen enkel systeem is perfect. Voorals nog heel tevreden met de stabiliteit van WP7. Hopelijk updaten ze the gebruikersinterface van the zune speler, vind hem niet fijn werken. The iPod interface is veel beter O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Jij had een optimus eh?

Soms vind ik het wel leuk dat de volumes overal gelijk zijn..
dan kan ik tenminste mijn radio wat stiller zetten voor ik op play duw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Nog even over NAVIGON Europe die nu iets goedkoper in de market staat, het lijkt er op dat daar niet de meest recente kaarten bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik heb een brief ontvangen van Telfort dat het helemaal wordt overgenomen door KPN, dus voortaan ook KPN rekeningen etc. Zou dit betekenen dat het "roaming driehoekje" dat permanent boven aan mijn lumiascherm te zien is verdwijnt? Op dit moment denkt de telefoon dus dat ie aan t roamen is (Telfort gebruitk KPN netwerk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Wietsee. schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 05:23:
[...]

Ik ook, verkoopt Microsoft onze e-mailadressen o.i.d.?
Wat voor mails krijg jij precies?
Mails met "Microsoft" en allerlei gekke codes in de header. Was alleen op de eerste dag trouwens, nu heb ik 't niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Maanden geleden nieuwe Live-ID aangemaakt, uitsluitend voor gebruik met mijn HTC 7 Trophy (moest immers toen nog UK- of US-based zijn), op dit adres nog nooit spam ontvangen, alleen het maandelijkse Microsoft mailtje, dat we allang van Hotmail gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:14

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Sinds begin deze week m'n Dell Venue Pro met een T-Mobile reseller abo (Simple Mobile). Zit in de VS, en over het algemeen helaas matige 3G dekking met TMO, maar goed.

Tot dusverre erg te spreken over WP7, maar er zijn toch wel een stel dingen waarbij ik me achter de oren krab, zeker gezien die in m'n ouwe Windows Mobile foontje uit 2004 wel konden, zoals de geluiden. Superirritant dat je geen verschillende volumes op kunt geven. Profielen gebruik ik nooit, behalve "normaal" en "stil", dat gaat alleszins redelijk (druk op volumeknop en dan op ring+vibrate drukken om hem op vibrate-only te gooien).

Waar ik me ook hooglijk om verbaas zijn die gare alarmgeluidjes. Allemaal variaties op hetzelfde doorechoende pingelgeluidjesidee. Waarom geen korte zachte piep of klik?

Dan die people hub. Leuk en aardig, maar een relatief simpele contactlijst is niet mogelijk, want er staat altijd die suffe "ME" tegel boven. Ik ben natuurlijk de beste, maar ik hoef mezelf niet de hele tijd te zien. Ach ja. Verder werkt het overigens best leuk, maar ik heb facebook daar weer uitgegooid, ik mis het overzicht zoals ik dat op de webpagina heb. Gelukkig is de ingebouwde browser daar wel weer goed voor. :)

Wat ik nog mis is een tooltje om alle rotatie te blokkeren, zodat het OS gewoon geen rotatieinfo doorgeeft aan bijvoorbeeld m'n newsreader, zodat ik lekker op m'n zij in bed kan liggen en lezen. We zullen zien wat er nog gaat komen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Hillie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:24:
Sinds begin deze week m'n Dell Venue Pro met een T-Mobile reseller abo (Simple Mobile). Zit in de VS, en over het algemeen helaas matige 3G dekking met TMO, maar goed.

Tot dusverre erg te spreken over WP7, maar er zijn toch wel een stel dingen waarbij ik me achter de oren krab, zeker gezien die in m'n ouwe Windows Mobile foontje uit 2004 wel konden, zoals de geluiden. Superirritant dat je geen verschillende volumes op kunt geven. Profielen gebruik ik nooit, behalve "normaal" en "stil", dat gaat alleszins redelijk (druk op volumeknop en dan op ring+vibrate drukken om hem op vibrate-only te gooien).

Waar ik me ook hooglijk om verbaas zijn die gare alarmgeluidjes. Allemaal variaties op hetzelfde doorechoende pingelgeluidjesidee. Waarom geen korte zachte piep of klik?

Dan die people hub. Leuk en aardig, maar een relatief simpele contactlijst is niet mogelijk, want er staat altijd die suffe "ME" tegel boven. Ik ben natuurlijk de beste, maar ik hoef mezelf niet de hele tijd te zien. Ach ja. Verder werkt het overigens best leuk, maar ik heb facebook daar weer uitgegooid, ik mis het overzicht zoals ik dat op de webpagina heb. Gelukkig is de ingebouwde browser daar wel weer goed voor. :)

Wat ik nog mis is een tooltje om alle rotatie te blokkeren, zodat het OS gewoon geen rotatieinfo doorgeeft aan bijvoorbeeld m'n newsreader, zodat ik lekker op m'n zij in bed kan liggen en lezen. We zullen zien wat er nog gaat komen. :)
Op elk punt heb je gelijk... maar als dat het enige is!?
Maar, bij de people hub heb ik er eigenlijk nooi op gelet... Nu begin ik me er aan te irriteren |:(
super onpraktisch aangezien je een me hub hebt en toch meestal wel weet hoe je er uit ziet en wat je gezegd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Beetje scrollen is teveel gevraagd? :P Overigens heeft niet iedereen "me" gepind aan het homescreen, je zal hem toch ergens vandaan moeten halen. Ik druk als ik iemand zoek toch altijd op a om meteen een letter te kiezen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je de ingebouwde facebook niet handig vinden, dan kun je altijd nog de Facebook App downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:39:
Mocht je de ingebouwde facebook niet handig vinden, dan kun je altijd nog de Facebook App downloaden ;)
En die vind ik eigenlijk niet heel veel handiger. Wel iets meer functionaliteit, maar nog steeds niet de volledige Facebook-ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Laatst online: 25-08 22:30

Navigatie komt hier prima door op de bluetooth headset. Wat ik wel merk is dat het screenlock niet aan mag gaan want dan houdt de audio van Nokia Drive ermee op. Een 'run under screen lock' optie ontbreekt daar nog. Gescheiden geluidsniveaus zou een verbetering zijn, hopen dat ze dat op een logische manier in de interface kunnen opnemen. Onder WM6 vond ik dat ook niet altijd even handig.
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:54:

Mijn Lumia staat ook op trillen, wanneer ik muziek aan het luisteren ben via bluetooth headset gaat de beltoon gewoon naar de headset. Geen probleem, niet voor mij en niet voor mijn medereizigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

nvm.

Ga toch maar eens kijken of er met TouchDevelop wat leuks is te scripten, bijvoorbeeld dat 3G automatisch uitgaat als ik qua GPS lokatie thuis ben zodat de wireless aan kan :) scheelt weer databundel.

[ Voor 79% gewijzigd door alt-92 op 17-12-2011 12:40 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
alt-92 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:38:
nvm.

Ga toch maar eens kijken of er met TouchDevelop wat leuks is te scripten, bijvoorbeeld dat 3G automatisch uitgaat als ik qua GPS lokatie thuis ben zodat de wireless aan kan :) scheelt weer databundel.
Ik meen me te herinneren dan WiFi al prioriteit heeft over 3G, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zet 'm nu echt uit met
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TdzFyRO7LeICCkDJvTTqdgsz/full.png

Maar als het op GPS basis ook automagisch kan, dan zou dat ook best wel grappig zijn ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel

Zeker weten dat het niet aan jezelf ligt in dit geval? Mijn HD7 geeft alleen geluid van de navigatie door als de autoradio op 'BT Audio' staat. Als ik echter via TellMe iemand wil bellen schakelt het wel automatisch over naar 'BT Phone'.
alt-92 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:37:
Maar als het op GPS basis ook automagisch kan, dan zou dat ook best wel grappig zijn ;)
Dat gaat al helemaal automatisch. De hoogste prioriteit heeft Zune (a.k.a. ethernet volgens de WP7), daarna WiFi en als laatste pas 3G / GPRS. Nergens om je zorgen over te maken, alles gaat vanzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Het is natuurlijk wel zo dat als je hem niet actief gebruikt (toestel in standby), wifi niet meer gebruikt wordt maar 2/3G nog wel, dat komt dan toch uit je databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
robinVerdegaal schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:09:
[...]

Navigatie komt hier prima door op de bluetooth headset. Wat ik wel merk is dat het screenlock niet aan mag gaan want dan houdt de audio van Nokia Drive ermee op.
Ik heb een parrot met zo'n display ik ga is kijken of ik iets kan instellen, al mijn vorige telefoons deden dit automatisch (vandaar dat ik verder niet meer heb gekeken). Verder onder screenlock gaat ook de gps ontvanger uit, dus ze moeten inderdaad het als background app geschikt maken.

[ Voor 4% gewijzigd door trabbit op 18-12-2011 00:07 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.