• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:31:
[...]

Hoewel de dienst per land wordt aangeboden/aangezet is het wel 1 systeem. Dus alleen voor nederland iDeal aanbieden zal niet zomaar gebeuren. Ik denk dat we eerder operator billing zullen gaan zien. We hebben deze vraag uiteraard allang bij het productteam neergelegd. Je kan met xbox al wel met iDeal betalen, maar dat is dan weer een ander team.... maar goed, we blijven hier aandacht voor vragen maar helaas geen garanties.
Het moet wel kunnen, om de simpele reden dat Blizzard het ook aanbied bij hun diensten. Maar zelfs als het kan blijft Paypal logischer; wereldwijd.

Maar goed, die discussie is al zo vaak gevoerd. Persoonlijk hoop ik op operator billing, iets wat er al is in de VS (toch?) en wat het meest voor de handliggend is als je een aankoop op je telefoon doet, vind ik.
WingsOfFury schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:31:
[...]

Het moet wel kunnen, om de simpele reden dat Blizzard het ook aanbied bij hun diensten. Maar zelfs als het kan blijft Paypal logischer; wereldwijd.

Maar goed, die discussie is al zo vaak gevoerd. Persoonlijk hoop ik op operator billing, iets wat er al is in de VS (toch?) en wat het meest voor de handliggend is als je een aankoop op je telefoon doet, vind ik.
Operator Billing en/of Microsoft Points zou al een grote verbetering zijn. Al zou bij het laatste weer een saldo worden gebruikt en ik weet niet of ze dat van de xbox willen doortrekken (al heeft zich dat al wel bewezen)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57
WingsOfFury schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:31:
[...]

Ik snap niet hoe jullie iDeal op een telefoon voor je zien. Ten eerste is de iDeal page van mijn bank niet optimized voor mobiel (die van jullie wel?) dus moet je heel moeilijk gaan doen met zoomen en scrollen en het intikken van nummers in een webpagina en op een calculatortje voor íédere aanschaf. Ten tweede moet je dan die calculator altijd bij je hebben als je iets wil kopen, tenzij je ING hebt (wat de doelgroep weer verkleint).

Nee ik zie niet hoe iDeal handig is, tenzij je één keer per maand een factuur krijgt met al je aankopen erop en je die op je gemak achter een PC kan betalen. Geef mij maar gewoon operator billing!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal. Ik ben sinds een dag overgestapt naar wp7 en ben over t algemeen tevreden. Maar er zijn toch een paar dingen die mij een beetje irriteren. Af en toe lig ik in bed te surfen en gaat m'n telefoon naar landscape. Bestaat er een rotationlock op wp7? Verder check ik wel eens dit forum en dan wil ik de nieuwe berichten onderaan de page checken. Maar vaak moet ik dan een hoop gaan scrollen voordat ik er ben. Helemaal vervelend wordt het als ik weer aan de top vd pagina moet zijn. Op ios kon je op het statusbalk tikken en hij was er. En naar beneden scrollen ging sneller naarmate je vaker achter elkaar scrollt. dit mis ik heel erg bij wp7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:08
Creditcard werkt netjes bij de store, al is het grootste nadeel dus het 'broekzak' kopen, wat mij dus nu 2x gebeurd is (autoplanner en angry birds). Het blijft irritant dat je niets kan aanpassen mbt lockscherm of 'menu' knoppen (of gewoon helemaal uitzetten), zelfs de jongens van XDA en DFT is dat nog niet gelukt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 07:54:
[...]
Nee ik zie niet hoe iDeal handig is, tenzij je één keer per maand een factuur krijgt met al je aankopen erop en je die op je gemak achter een PC kan betalen. Geef mij maar gewoon operator billing!
IDeal is niet echt handig voor onderweg dat klopt, maar je kan de marketplace ook via het web benaderen. Daar zou het wel heel handig zijn.
Zelf heb ik overigens liever paypal of click&buy. Mijn operator heeft niet te maken met mijn verdere aankopen :P (en het voorkomt dat broekzak kopen zoals hierboven genoemd)

[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 25-11-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 11:33
Eentje waar ik nog geen antwoord op gevonden heb : Hoe kan ik in de Messaging Hub alle Threads ineens wissen zonder ze één per één te moeten wissen?

Fluo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik ben tot nu toe zéér tevreden over WP7, geen vastlopers gehad en alles loopt super vlot, zelfs WhatsApp bevalt zeer goed en loopt snel.

Ik heb alleen 1 vraag, ik heb nog wel eens dat ik in een programma zit waar je veel pagina's diep inkunt zitten zoals de NOS teletekst app en IE, is er een manier om deze applicaties in 1 keer af te sluiten? Nu moet ik 10x op back drukken voordat ik eruit ben, dus wat doe ik verkeerd? Waar zit ALT+F4 ;-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik druk dan gewoon op de windows knop om terug te keren naar het start scherm en ik denk niet meer aan de apps die ik nog open heb staan. Naarmate je weer wat met je phone doet worden die automagisch wel gesloten.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derdappie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:17:
[...]

heb je het synchroniseren al eens geprobeerd via Settings -> email + accounts -> lang op LinkedIn -> synchronise? Of is dat dezelfde manier als via de contactpersonen optie? Eventueel verwijderen en opnieuw toevoegen van het account een optie>?
Ik ben bang dat dit hetzelfde is als syncen in de contactpersonenhub, maar ik probeer het nu, terwijl ik dit typ. En: nee, helaas.
Ik ben bang dat er dan inderdaad niets anders op zit dan verwijderen en weer toevoegen. Ik heb daar nu eigenlijk niet zo'n zin in, kost zoveel tijd om de dubbele contacten dan weer na te lopen enzo....
Dat doe ik dan wel als er echt veel nieuwe LinkedIn contacten bijgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Fluo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:17:
Eentje waar ik nog geen antwoord op gevonden heb : Hoe kan ik in de Messaging Hub alle Threads ineens wissen zonder ze één per één te moeten wissen?
Heb je zoveel verschillende contacten dan? Ik denk niet dat daar een optie voor is omdat deze handeling niet bepaald veel voorkomend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels gewoon mijn LinkedIn account verwijderd en weer opnieuw toegevoegd, dan staan ook alle nieuwe contacten er in. Echter wel erg omslachtig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Welke twitter app gebruiken jullie? Ik heb er een hoop geprobeerd, maar het is allemaal net niks.
Simpel, snel en hij moet de laatst gelezen tweet laten zien, niet de nieuwste.

Official valt af door laatste punt. Rowi is wel ok, maar vind ik beetje traag.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:22
Ik gebruik rowi, de ontwikkelaar is nu ook aan het beta testen met versie 3.
Anders misschien seesmic, beezz of motweets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Domino schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:29:
Ik gebruik rowi, de ontwikkelaar is nu ook aan het beta testen met versie 3.
Anders misschien seesmic, beezz of motweets?
ik ook Rowi, draai nu de beta voor Mango en die is super snel. Ben benieuwd wanneer deze live komt in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 21:55
Hallo allen,

Heb sinds vorige week een Titan. Ben vanaf een iPhone gekomen, was toe aan iets nieuws.
Iets dat me ontzettend irriteert aan WP7 is dat ik in bijvoorbeeld Internet Explorer niet intern kan navigeren. Als ik aan het surfen ben, en ik open een ander app, en ga vervolgens weer surfen, kan ik niet direct terug naar de vorige internetpagina.

Daarnaast, als ik een whatsappbericht open via een notificatie bovenin het scherm, kan ik niet direct in de app terug naar de contactenlijst, maar moet ik de app opnieuw openen.

Heeft iemand hier een oplossing voor, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 21:55
Tevens: Geen tijdsweergave in IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:01
Agorias schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:42:
Tevens: Geen tijdsweergave in IE
Klik op de puntjes naast je addressbar en je ziet het. Tevens ingedukrt houden en een klein beetje slepen werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Ik heb lopen zoeken maar ik kom er niet uit. Ik heb een live mail aangemaakt puur omdat ik alleen de nummers van mijn simkaart kan zien in de personen hub. Daarnaast heb ik ook mijn standaard hotmail toegevoegd voor het kunnen msnen. Als ik nu naar de berichten tile ga bij online dan zie ik daar niks in staan terwjil mijn status op beschikbaar staat. Ik zie daar dus helemaal niks nada. Ik heb alle filters aan en uit gezet maar nog steeds niks. Nou is mijn vraag hoe kan ik er voor zorgen dat ik kan msnen, of het nou via berichten of via een app gaat maakt me niet zo uit.

groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:25:
Ik heb lopen zoeken maar ik kom er niet uit. Ik heb een live mail aangemaakt puur omdat ik alleen de nummers van mijn simkaart kan zien in de personen hub. Daarnaast heb ik ook mijn standaard hotmail toegevoegd voor het kunnen msnen. Als ik nu naar de berichten tile ga bij online dan zie ik daar niks in staan terwjil mijn status op beschikbaar staat. Ik zie daar dus helemaal niks nada. Ik heb alle filters aan en uit gezet maar nog steeds niks. Nou is mijn vraag hoe kan ik er voor zorgen dat ik kan msnen, of het nou via berichten of via een app gaat maakt me niet zo uit.

groeten.
volgens mij is het zo dat alleen je standaard live account gebruikt kan worden voor msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 18-09 14:48
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:35:

groeten..
De ingebouwde MSN functionaliteit werkt met je primaire Live ID. Zoals ik het lees heb je een overbodig Live ID aangemaakt en dat als default voor je telefoon hebt gebruikt. Daarnaast heb je je gewone Live ID wat je altijd voor MSN gebruikt als extra account toegevoegd.

Oplossing; hard reset doen (Settings > About > Reset phone) en vervolgens het goede account gebruiken voor je telefoon. Voor de duidelijkheid; ik bedoel hier je MSN account als primair Live ID gebruiken.

Let op; eventueel aangekochte Apps (waar je voor betaald hebt) met dat andere Live ID ben je dan kwijt! Andere oplossing is om je MSN contacten over te zetten naar je nieuwe Live account.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Rowdy.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:54:
[...]

De ingebouwde MSN functionaliteit werkt met je primaire Live ID. Zoals ik het lees heb je een overbodig Live ID aangemaakt en dat als default voor je telefoon hebt gebruikt. Daarnaast heb je je gewone Live ID wat je altijd voor MSN gebruikt als extra account toegevoegd.

Oplossing; hard reset doen (Settings > About > Reset phone) en vervolgens het goede account gebruiken voor je telefoon. Voor de duidelijkheid; ik bedoel hier je MSN account als primair Live ID gebruiken.

Let op; eventueel aangekochte Apps (waar je voor betaald hebt) met dat andere Live ID ben je dan kwijt! Andere oplossing is om je MSN contacten over te zetten naar je nieuwe Live account.
De reden waarom ik de tweede account heb aangemaakt is dat niet wil dat mijn personen tile overspoeld wordt door mijn 300+ msn contacten en daarbij 240 nummers. het wordt zo'n zooitje en onoverzichtelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:02:
[...]

De reden waarom ik de tweede account heb aangemaakt is dat niet wil dat mijn personen tile overspoeld wordt door mijn 300+ msn contacten en daarbij 240 nummers. het wordt zo'n zooitje en onoverzichtelijk?
dan kun je deze toch uitfilteren in je people hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
mcetweaker schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:12:
[...]

dan kun je deze toch uitfilteren in je people hub
als ik hem uitfilter uit de people hub isie dan ook gefilterd uit de berichten hub? want als dat zo is dan zie ik natuurlijk mijn hotmail contacten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

@Matthijs Hoekstra: zijn er veel inschrijvingen op de wachtlijst voor morgen? denk je dat er nog een 2de editie van komt? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
defcon84 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:43:
@Matthijs Hoekstra: zijn er veel inschrijvingen op de wachtlijst voor morgen? denk je dat er nog een 2de editie van komt? ;-)
ik weet niet hoeveel er op de wachtlijst staan. We hebben sowieso nog techdays in februari (wel betaald event http://www.techdays.nl/) en op de 16e savonds Geeknight of appnight (gratis) en die gaat alleen vooral over apps, wp7, android, iphone etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Niet online
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:35:
[...]

als ik hem uitfilter uit de people hub isie dan ook gefilterd uit de berichten hub? want als dat zo is dan zie ik natuurlijk mijn hotmail contacten niet?
nee, volgens mij niet, maar dat is zo getest. Maar hetgeen eerder werd opgemerkt dat evt. gekochte apps aan je andere live id zijn gekoppeld en niet over te hevelen is mogelijk een groter probleem.

Als je dat niet wil is het misschien beter een transfer te doen van je contacts van het éne account naar het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:02:
[...]
Goede reden om eens op te ruimen dan toch? :)

Maar even serieus, da's een design keuze hoe het systeem is opgezet. Misschien kom je ermee weg door een dummy contact aan te maken en daar al je overbodige contacten aan te linken...? Ikzelf ben m'n antieke lijst met MSN adressen eens flink gaan opschonen en waar nodig heb ik ze gekoppeld aan de normale contacten...
SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:40:
Creditcard werkt netjes bij de store, al is het grootste nadeel dus het 'broekzak' kopen, wat mij dus nu 2x gebeurd is (autoplanner en angry birds). Het blijft irritant dat je niets kan aanpassen mbt lockscherm of 'menu' knoppen (of gewoon helemaal uitzetten), zelfs de jongens van XDA en DFT is dat nog niet gelukt.
Wachtwoord op je lockscreen zetten: Settings > lock + wallpaper > Password
Caelorum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:08:
[...]
IDeal is niet echt handig voor onderweg dat klopt, maar je kan de marketplace ook via het web benaderen. Daar zou het wel heel handig zijn.
Zelf heb ik overigens liever paypal of click&buy. Mijn operator heeft niet te maken met mijn verdere aankopen :P (en het voorkomt dat broekzak kopen zoals hierboven genoemd)
iDeal is te klein, tis een voornamelijk Nederlands initiatief. Microsoft gaat echt niet voor elk land een aparte manier van betalen accepteren.
Paypal hoop ik gewoon op; maar dat zal gewoon op dezelfde manier moeten gaan werken als een credit card. Ze gaan echt niet de marketplace ombouwen zodat er maar op een andere manier betaald kan worden.

En aangezien je CC gegevens bij Microsoft bekend zijn, en niet bij je provider zal je provider officieel niet op de hoogte zijn van je aankopen. (onofficieel natuurlijk wel door DPI :P)
mcetweaker schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:02:
[...]
nee, volgens mij niet, maar dat is zo getest. Maar hetgeen eerder werd opgemerkt dat evt. gekochte apps aan je andere live id zijn gekoppeld en niet over te hevelen is mogelijk een groter probleem.

Als je dat niet wil is het misschien beter een transfer te doen van je contacts van het éne account naar het andere.
Jep, alhoewel ook daar aan een nadeel kleeft; die contacten hebben het oude account als live contact staan; dus voor de messenger loopt het dan weer spaak... :/

[ Voor 12% gewijzigd door Rowdy.nl op 28-11-2011 14:04 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Matthijs Hoekstra schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:47:
[...]

ik weet niet hoeveel er op de wachtlijst staan. We hebben sowieso nog techdays in februari (wel betaald event http://www.techdays.nl/) en op de 16e savonds Geeknight of appnight (gratis) en die gaat alleen vooral over apps, wp7, android, iphone etc.
owkay dan hoop ik erop dat er nog een paar hun registratie annuleren vandaag ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowdy.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:02:
[...]

Maar even serieus, da's een design keuze hoe het systeem is opgezet. Misschien kom je ermee weg door een dummy contact aan te maken en daar al je overbodige contacten aan te linken...? Ikzelf ben m'n antieke lijst met MSN adressen eens flink gaan opschonen en waar nodig heb ik ze gekoppeld aan de normale contacten...

[...]

Wachtwoord op je lockscreen zetten: Settings > lock + wallpaper > Password

[...]
iDeal is te klein, tis een voornamelijk Nederlands initiatief. Microsoft gaat echt niet voor elk land een aparte manier van betalen accepteren.
Paypal hoop ik gewoon op; maar dat zal gewoon op dezelfde manier moeten gaan werken als een credit card. Ze gaan echt niet de marketplace ombouwen zodat er maar op een andere manier betaald kan worden.

En aangezien je CC gegevens bij Microsoft bekend zijn, en niet bij je provider zal je provider officieel niet op de hoogte zijn van je aankopen. (onofficieel natuurlijk wel door DPI :P)

[...]
Jep, alhoewel ook daar aan een nadeel kleeft; die contacten hebben het oude account als live contact staan; dus voor de messenger loopt het dan weer spaak... :/
iDeal is misschien wel klein, maar heeft een prima API en is betrouwbaar zat. Het probleem is echter dat je bij ING een sms krijgt ter bevestiging en dat is misschien beveiligingstechnisch niet zo handig. Aangezien je dan waarschijnlijk op dezelfde telefoon een sms krijgt met de code.

Overigens ben ik er nog steeds voorstander van om een saldo toe te voegen. Sterker nog, bij nieuwe telefoons (weet niet of dat ook voor NL geldt), krijg je een $25,- coupon om apps te kunnen kopen. Dus ergens zit het er al wel in. Ik weet alleen niet hoe dat precies in zijn werking gaat.

MS points moet ook niet moelijk zijn, maar zal ook wel weer iets voor beperkt zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowdy.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:02:
[...] En aangezien je CC gegevens bij Microsoft bekend zijn, en niet bij je provider zal je provider officieel niet op de hoogte zijn van je aankopen. (onofficieel natuurlijk wel door DPI :P)[...]
Die laaste opmerking van mij sloeg op de al aanwezige operator billing. Daar heb je dus geen CC voor nodig.
Wbt. iDeal zie ik nog steeds het punt niet. iDeal is namelijk niet moeilijk te implementeren en er zijn genoeg andere bedrijven (buitenlands) die wel voor meerdere landen verschillende betalingsmogelijkheden hebben geimplementeerd. Maar desondanks zie ik het ook niet gebeuren.
Paypal zullen ze dan waarschijnlijk ook wel weer niet doen, want tja.. Ze hebben toch al operator billing? (das natuurlijk een excuus voor het niet hoeven afdragen van geld aan paypal :P)

Ook eens met Martinspire over MS Points. Vooral als je al een xbox hebt is dat natuurlijk erg handig. Daarnaast is dat natuurlijk ook een mooie manier om mensen aan je platform te binden. Ook is dat voor verdere integratie van de diensten (windows 8, WP7 en xbox) natuurlijk ook mooi :P

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 28-11-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
[quote]Rowdy.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:02:
[...]

mcetweaker schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:02:
[...]

pfff dat is niet zo lekker, dus ik moet kiezen tussen of msnen of normaal mijn contacten kunnen bellen. is er dan geen app die hierin kan voorzien?

pfff dat is niet zo lekker, dus ik moet kiezen tussen of msnen of normaal mijn contacten kunnen bellen. is er dan geen app die hierin kan voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:35:
[quote]Rowdy.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:02:
[...]

[...]

Probeer deze eens:
http://www.windowsphone.c...dc-df11-a844-00237de2db9e

Of stop met MSN'en.. serieus, de kwaliteit van leven gaat omhoog zodra je dat doet ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het bovenstaande probleem:

Ik heb even zelf gechecked en ik kom dat probleem niet tegen. Ik heb in mijn contact list filter uitgezet dat windows live contacts worden getoond (MSN contacten). In de messaging hub echter zie ik tussen de "Who's online" (MSN messenger) gewoon iedereen in m'n messenger lijst. (Dus mensen die ik niet in m'n people hub heb, staan daar wél gewoon tussen)

edit: verder is het vrij eenvoudig om je belangrijke contacts van je Windows live account over te zetten naar bijvoorbeeld een Google account om zo het een en ander gescheiden te houden

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
HyperioN schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:52:
[...]

Probeer deze eens:
http://www.windowsphone.c...dc-df11-a844-00237de2db9e

Of stop met MSN'en.. serieus, de kwaliteit van leven gaat omhoog zodra je dat doet ;) :)
Hij is niet te vinden op marketplace. Ook via de pc zoeken geeft deze melding op windowsphone.com:

App niet gevonden

Deze app is niet te vinden op deze Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
Caelorum schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:10:
[...]

Die laaste opmerking van mij sloeg op de al aanwezige operator billing. Daar heb je dus geen CC voor nodig.
Wbt. iDeal zie ik nog steeds het punt niet. iDeal is namelijk niet moeilijk te implementeren en er zijn genoeg andere bedrijven (buitenlands) die wel voor meerdere landen verschillende betalingsmogelijkheden hebben geimplementeerd. Maar desondanks zie ik het ook niet gebeuren.
Paypal zullen ze dan waarschijnlijk ook wel weer niet doen, want tja.. Ze hebben toch al operator billing? (das natuurlijk een excuus voor het niet hoeven afdragen van geld aan paypal :P)

Ook eens met Martinspire over MS Points. Vooral als je al een xbox hebt is dat natuurlijk erg handig. Daarnaast is dat natuurlijk ook een mooie manier om mensen aan je platform te binden. Ook is dat voor verdere integratie van de diensten (windows 8, WP7 en xbox) natuurlijk ook mooi :P
Dat iDeal over een goede, eenvoudig te implementeren API beschikt is mooi. Voor nederlandse bedrijven. En daar wringt nu net de schoen; Nederland is niet groot, dus zou men een API in moeten bouwen voor 1% van de gebruikers? Dat zal gewoon niet gaan gebeuren. Je moet wereldwijd denken, niet kleinschalig in Nederland... (helaas)

Ik ben het zeker eens dat er iets van een tegoed moet komen, eventueel in de vorm van die points. Gewoon simpel, waar je op een eenvoudige manier (overschrijving, PayPal, andere meuk) geld op kunt zetten. Ik heb één Live-ID, kan met games tussen de XBox en m'n telefoon al gegevens ed uitwisselen, dus één plek met een tegoed zou fijn zijn...

Zou ook een mooie oplossing zijn voor kids met een smartphone, zonder credit card. Pap en mam kunnen er een bepaald bedrag op kwakken, op is op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:54:
edit: verder is het vrij eenvoudig om je belangrijke contacts van je Windows live account over te zetten naar bijvoorbeeld een Google account om zo het een en ander gescheiden te houden
Wel een beetje stom dat je voor bijna alles op je MICROSOFT Windows Phone toestel een Google account nodig hebt he?

Heb het zelf met mijn agenda ook via Google moeten oplossen. Bij MS moest ik een nieuwe agenda toevoegen, daarin mijn huidige agenda kopieren en dan voortaan in die nieuwe gaan werken.
Allereerst synchroniseerde hij alleen de feestdagen en verjaardagen en daarnaast opent Outlook standaard de agenda van je persoonlijke mappen en niet een externe agenda terwijl je daar wel in moest werken dus.
Latere synchronisaties controleerde ook totaal niet of er nog items miste, hij synchroniseerde alleen de nieuwe items, dus ik had alleen een agenda met feest- en verjaardagen + items die ik via mijn tel toevoegde... Erg klote dus.

De oplossing kwam van Google; kan nu gewoon in mijn normale agenda werken, Google Calendar Sync werkt wel in tegenstelling tot Windows Live Connector, en nu heb ik wel alle items vanaf het begin dat ik met de agenda heb gewerkt in mijn telefoon staan. Google had er zelfs maar 5 minuutjes voor nodig om alles te syncen, Windows Live lukt het nog niet na een uur...

MS mag Google dus wel dankbaar zijn.

Ook lekker was dat ik voor het app event van vandaag de iPad van mijn pa moest gebruiken om me in te schrijven. Was toen op vakantie, en met mijn WP7 phone kon ik me niet inschrijven, via de iPad werkte wel. Beetje vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
badluckboy schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:55:
[...]

Hij is niet te vinden op marketplace. Ook via de pc zoeken geeft deze melding op windowsphone.com:

App niet gevonden

Deze app is niet te vinden op deze Marketplace.
Hmm, jammer. Ik heb een UK-based Live-account (dat moest vóór Mango), en in die store staat 'ie wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
WingsOfFury schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:44:
[...]

Wel een beetje stom dat je voor bijna alles op je MICROSOFT Windows Phone toestel een Google account nodig hebt he?
[blabla/rant]
Wat een onzinverhaal. Wie weerhoud je ervan een tweede WL-account toe te voegen? Een Windows Live-account doet in geen enkel opzicht onder voor een Google-account.
Beide ondersteunen IMAP / Exchange en andere sync-mogelijkheden en beide bevatten contacts, email en calendar. Als er wat mis gaat in de synchronisatie dan zal dit echt aan jezelf gelegen hebben.
Ik zelf heb contacts en calendar via Live, en e-mail via Gmail. Dit werkt als een zonnetje. Vorig jaar daarmee begonnen op WP7, tussendoor nog Android gehad, en nu WP7.5. Werkt perfect, alle contacten, calendar etc. prima gesynct en mooi gekoppeld.
Als ik niet al jaren een gmail-adres gehad zou hebben, zou ik Google helemaal niet meer nodig hebben met dit toestel.
Waarom je dus meent een Google-account nodig te hebben voor een WP7-toestel is mij een vraag.

[ Voor 52% gewijzigd door HyperioN op 30-11-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
HyperioN schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:19:
[...]

Wat een onzinverhaal. Wie weerhoud je ervan een tweede WL-account toe te voegen? Een Windows Live-account doet in geen enkel opzicht onder voor een Google-account.
Beide ondersteunen IMAP / Exchange en andere sync-mogelijkheden en beide bevatten contacts, email en calendar. Als er wat mis gaat in de synchronisatie dan zal dit echt aan jezelf gelegen hebben.
Ik zelf heb contacts en calendar via Live, en e-mail via Gmail. Dit werkt als een zonnetje. Vorig jaar daarmee begonnen op WP7, tussendoor nog Android gehad, en nu WP7.5. Werkt perfect, alle contacten, calendar etc. prima gesynct en mooi gekoppeld.
Als ik niet al jaren een gmail-adres gehad zou hebben, zou ik Google helemaal niet meer nodig hebben met dit toestel.
Waarom je dus meent een Google-account nodig te hebben voor een WP7-toestel is mij een vraag.
Tsja, als je mijn berichtje gelezen zou hebben dan zou je die laatste zin niet geschreven hebben...

Heb het met de calender geprobeerd, volgens het stappenplan van MS, maar het werkte echt voor geen meter. Zoals ik in mijn bericht heb aangegeven.

En ik ben daar niet de enige mee hoor. Als je zoekt in Google op WP7 + sync calendar of contacts, dan krijg je meer suggesties om het via Google te doen dan via Live hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WingsOfFury schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:40:
[...]

Tsja, als je mijn berichtje gelezen zou hebben dan zou je die laatste zin niet geschreven hebben...

Heb het met de calender geprobeerd, volgens het stappenplan van MS, maar het werkte echt voor geen meter. Zoals ik in mijn bericht heb aangegeven.

En ik ben daar niet de enige mee hoor. Als je zoekt in Google op WP7 + sync calendar of contacts, dan krijg je meer suggesties om het via Google te doen dan via Live hoor.
Jij gebruikte blijkbaar een off line kalender in outlook die niet aan een Live account was gekoppeld. Vroeger konden dat soort klaenders synce met Windows Mobile. Nu niet meer.

Een dergelijk kalender moet je dus converteren naar een kalender vdievast zit aan een on line account en dat kan zowel een Live als een Google account zijn. Voor jou ging dat misschien eenvoudig via een Google account maar er zijn ook mensen met issues met Google account kalenders. Het is vaak afhankelijk van de persoonlijke situatie en in hoeverre mensen all bestaande on line kalenders in gebruik hebben, met welke accounts en of ze daar al ergens mee synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:46
1 simpele vraag die ik nog niet eenduidig beantwoord heb gezien.
Op mijn vorige toestel (een Nokia 6100) kon je per belgroep een ringtone zetten. Voor mij hardstikke handig in het kader van wel/niet direct beantwoorden aangezien ik het toestel zakelijk en prive gebruik.
Nu zit ik echt al 2 dagen te zoeken hoe ik dat op Windows Phone/Mango op mijn HTC 7 Pro zou moeten instellen, maar ik kan het niet vinden. Wel per contact, maar dat is dus voor de 200+ contacts best een pittig karweitje. Het is sowieso al onhandig dat je maar een beperkt aantal mensen in een group kunt zetten (20), maar aangezien je snel een nieuwe group kunt aanmaken en daar contacts aan kunt koppelen is dat met een beetje nummeren nog best snel te doen.

Heb al gegoogled, de handleiding gelezen(!) en gezocht op dit forum, maar ik ben de vraag en het antwoord nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 07:00:
[...]

Jij gebruikte blijkbaar een off line kalender in outlook die niet aan een Live account was gekoppeld. Vroeger konden dat soort klaenders synce met Windows Mobile. Nu niet meer.

Een dergelijk kalender moet je dus converteren naar een kalender vdievast zit aan een on line account en dat kan zowel een Live als een Google account zijn. Voor jou ging dat misschien eenvoudig via een Google account maar er zijn ook mensen met issues met Google account kalenders. Het is vaak afhankelijk van de persoonlijke situatie en in hoeverre mensen all bestaande on line kalenders in gebruik hebben, met welke accounts en of ze daar al ergens mee synchroniseren.
Ik heb het al helemaal uitgelegd. Het is een offline calender, om die in Live te laten werken moest ik hem kopieeren en er een online calender van maken, maar Live synct dit niet goed. Tijdens de eerste sync pakte hij alleen dag-afspraken, en de rest niet. Daarna heeft hij nooit de andere afspraken meer bijgewerkt, tenzij ik ze aanpaste.
Google gebruikt de offline calender en synct die gewoon naar Google Calendar. Zo heb ik dus maar 1 calender nodig. En Google's software pakte wel in 1 keer alle afspraken.

Voor WP7 had ik nog geen online calender, want ik had Windows Mobile, en zoals jij al zei kon die via de pc nog gewoon syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:48

The_Scarabial

MTB for life!

Krijg nu een nieuwe update binnen:
Weet niet of dit een oude is ofzo?
OS version: 7.10.7740.16
Iets met een fix in email en een voicemail notification fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:23
WingsOfFury schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:44:
[...]

Ik heb het al helemaal uitgelegd. Het is een offline calender, om die in Live te laten werken moest ik hem kopieeren en er een online calender van maken, maar Live synct dit niet goed. Tijdens de eerste sync pakte hij alleen dag-afspraken, en de rest niet. Daarna heeft hij nooit de andere afspraken meer bijgewerkt, tenzij ik ze aanpaste.
Google gebruikt de offline calender en synct die gewoon naar Google Calendar. Zo heb ik dus maar 1 calender nodig. En Google's software pakte wel in 1 keer alle afspraken.

Voor WP7 had ik nog geen online calender, want ik had Windows Mobile, en zoals jij al zei kon die via de pc nog gewoon syncen.
You're doing it wrong...

Tenminste, anders had het wel gewerkt. Gewoon een live accountje aanmaken. Die in outlook laden als primary account. Dan die online agenda aanmaken zodat hij synct. Misschien handig even je oude agenda te exporteren naar een bestandje op je desktop. Vervolgens bestandje importeren en gewoon alle items in die online agenda knallen. En klaar is WoF :p

Outlook contacten syncen is nog makkelijker want die kun je gewoon naar de contacten van je nieuwe live account slepen. Je kunt bij de accounts in je telefoon aangeven wat er precies gesynchroniseerd moet worden, dus verder heb je nergens last van. Voor mail, je skydrive en weet ik wat al niet meer, kun je gewoon je bestaande adressen gebruiken. En als het nog niet werkt.. tsja kom iig niet hier heel boos doen want daar schiet niemand iets mee op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb nu sinds een paar dagen een WP7 toestel waar ik nog met de volgende dingen zit:

1. Hoe kan ik het belvolume en applicatievolume (o.a. muziek) appart regelen?
2. Hoe kan ik de zoek-knop naar google krijgen. De resultaten van bing zijn altijd om te huilen.
3. Zijn er nog andere weergaves voor de calender mogelijk anders dan dagweergave, een onoverzichtelijke lijst, en maandweergave? (Ik kom van webos af, waar het een stuk overzichtelijke was)
4. Valt de standaard 'notification' in de kalender uit te zetten?
5. Hoe block ik berichten van facebook die op de website zelf wel geblocked zijn. (bijvoorbeeld van series)
6. Is er een Download Upload meter voor WP7?
7. Hoe krijg ik de 'subscribed' calenders van google gesynced?
7.5 Mango :+

Edit:
8. Kan WP7 ook via imap berichten gepushed krijgen? Met dezelfde settings deed WebOS dat namelijk wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Gisae op 02-12-2011 16:49 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florus
  • Laatst online: 09-07 10:46
Gisae schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:40:
Ik heb nu sinds een paar dagen een WP7 toestel waar ik nog met de volgende dingen zit:

1. Hoe kan ik het belvolume en applicatievolume (o.a. muziek) appart regelen?
2. Hoe kan ik de zoek-knop naar google krijgen. De resultaten van bing zijn altijd om te huilen.
3. Zijn er nog andere weergaves voor de calender mogelijk anders dan dagweergave, een onoverzichtelijke lijst, en maandweergave? (Ik kom van webos af, waar het een stuk overzichtelijke was)
4. Valt de standaard 'notification' in de kalender uit te zetten?
5. Hoe block ik berichten van facebook die op de website zelf wel geblocked zijn. (bijvoorbeeld van series)
6. Is er een Download Upload meter voor WP7?
7.5 Mango :+
1. Niet; er is wel een aparte volume instlling voor tijdens het bellen, maar verder heb je overal dezelfde 30 volumepunten.
2. (nog) niet; Microsoft heeft gezegd dat 3dparty zoek engines onder die knop mogen gaan zitten (middels een app?), maar verder dan die mededeling is het nog niet gekomen.
3. Nope; ikzelf moest behoorlijk wennen, maar toen ik erachter kwam dat je heel gemakklijk door de lijst kunt scrollen (naar boven en naar beneden) gebruik ik die het liefst.
4.Per item kun je door op het knopje advanced te klikken notificaties aan en uitzetten; globaal doe je dat bij ringtones and sounds
5. kan niet volgens mij; wel kun je door je peopel hub in groepen in te delen per group de facebook (en windows live, twitter) berichten bekijken. daar zitten dan geen andere berichten tussen
6. nope; daar wordt wel aan gewerkt (zie ook andere topics in dit forum)
7. Dat zou denk ik vanzelf moeten gaan als je de e-mail account van Google synct; verder zou ik het ook niet weten. gebruik de Google calender zelf niet.
7.5 Mango 7.5 (English) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Laatst online: 12:01

Gebruik deze howto: http://windowsphonesecret...oogle-calendars-on-mango/ Als je de melding krijgt dat je apparaat niet ondersteund wordt als je m.google.com/sync opent, zet dan je taal op engels (op die site), daarna werkt het namelijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orillion schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:07:
[...]

Gebruik deze howto: http://windowsphonesecret...oogle-calendars-on-mango/ Als je de melding krijgt dat je apparaat niet ondersteund wordt als je m.google.com/sync opent, zet dan je taal op engels (op die site), daarna werkt het namelijk wel :)
Het is wel zeer irritant dat Google een non standaard methode geberuikt voor calender en dan een workaround heeft gebouwd voor iPhone gebruikers welke weer geblokkeerd wordt voor andere mobiele platforms.
Is dat trouwens niet iets voor het anti trust onderzoek van de EU jegens Google ? Een van de standaard afwijkende methode gebruiken die wel werkt op hun marktleidende mobiele Android platform. En een workaround waarop bepaalde platform wordt geblokkeerd?
Microsoft mag toch ook van de EU geen exchange functies meer bakken die alleen op windows gebruikt kunnen worden. In feite is dit gewoon hetzelfde gedrag maar dan van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nojevive
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2020
Hoe kan ik met een tel nr uit de call history een nieuw contact aanmaken die dat nr dan heeft? Iemand een idee?
Als ik het nr langer vasthoud kan ik het alleen deleten. De menu's hebben geen optie: save as new contact, oid...
Ook vanuit je contacts kun je niet een tel nr uit de call history selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
nojevive schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:07:
Hoe kan ik met een tel nr uit de call history een nieuw contact aanmaken die dat nr dan heeft? Iemand een idee?
Als ik het nr langer vasthoud kan ik het alleen deleten. De menu's hebben geen optie: save as new contact, oid...
gewoon op het nummer klikken
en dan onderaan zie je 3 opties een van die 3 is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nojevive schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:07:
druk in je belgeschiedenis op het nummer. dan kun je kiezen nummer bellen of sms versturen, maar onderin zie je de afbeelding van een floppy. druk hierop en je kan het nummer opslaan onder een bestaand contact of een nieuwe aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb verschillende ringtones ingesteld bij diverse typen contactpersonen.
Nu heb ik ook een contactpersoon met een geheim nummer. Als die belt zie ik "Privé" als melding op het scherm en wordt de default ringtone gebruikt (die ook is toegewezen aan een groep contactpersonen).
Is er een truukje waarmee aan een contactpersoon met een geheim nummer ook een ringtone kan worden toegekend?

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:06

Snippertje

Light up your life

gebruik exchange active sync voor gmail. Alleen krijg ik geen melding op het lockscreen als ik mail binnen krijg in 1 van mijn mappen. Hoor wel de melding, maar zie geen 1tje op het lockscreen. Heb de map wel als tile op mijn homescreen en daar staat verder wel keurig een 1tje. Weet iemand hoe ik die melding toch op het lockscreen krijg?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Claude schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:04:
Ik heb verschillende ringtones ingesteld bij diverse typen contactpersonen.
Nu heb ik ook een contactpersoon met een geheim nummer. Als die belt zie ik "Privé" als melding op het scherm en wordt de default ringtone gebruikt (die ook is toegewezen aan een groep contactpersonen).
Is er een truukje waarmee aan een contactpersoon met een geheim nummer ook een ringtone kan worden toegekend?
Dit lijkt me niet. Je toestel heeft geen mogelijkheid om te "zien" welk contactpersoon er belt. Dat gaat hem dus niet worden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Snippertje schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:37:
gebruik exchange active sync voor gmail. Alleen krijg ik geen melding op het lockscreen als ik mail binnen krijg in 1 van mijn mappen. Hoor wel de melding, maar zie geen 1tje op het lockscreen. Heb de map wel als tile op mijn homescreen en daar staat verder wel keurig een 1tje. Weet iemand hoe ik die melding toch op het lockscreen krijg?
volgens mij laat ie alleen een icoon voor de 1e 4 accounts (of 5?) zien, maar alleen van de inbox niet van de subfolders die je pinned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
orillion schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:07:
[...]

Zowel op de computer als op de telefoon doet die site niks. Er staat wel dat syncen ondersteund wordt, maar ik kan verder niks instellen of ergens inloggen.
Nog een oplossing hier voor: bij people naar settings gaan.
Filter my contact list --> zet hier aan van welke account je berichten wil ontvangen.
Vink 'only show posts from....' aan.

Voila.

Ik heb zelf mijn filter op enkel mijn google account staan, waar goede vrienden, collega's en familie in staan. De posts van andere mensen in mijn facebook kan ik dan weer bekijken via de facebook app.
Edit:
8. Kan WP7 ook via imap berichten gepushed krijgen? Met dezelfde settings deed WebOS dat namelijk wel.
Zou wel handig zijn namelijk :P

[ Voor 44% gewijzigd door Gisae op 02-12-2011 16:50 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Kan iemand zeggen of WP7.5 het ondersteund om te synchroniseren met CardDAV en CalDAV servers? Ik weiger namelijk om al mijn contacten en afspraken in de cloud te zetten bij Microsoft of Goegel. Ik zit op de wip om of een WP7 telefoon, dan wel een Android telefoon te nemen en de iphone bij het groot vuil te zetten, maar ik ben afhankelijk van genoemde (open) protocollen.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
WingsOfFury schreef op donderdag 24 november 2011 @ 05:26:
Ik merk toch dat WP7 niet zo stabiel is als iedereen beweerd, en ik zelf ook dacht. Maak af en toe vreemde dingen mee, die ik daarna ook niet meer kan reproduceren. Hierdoor zal misschien ook niemand ze herkennen, of misschien wel...

Ook heb ik vaker (al 3-4 keer) dat de Marketplace, Xbox Live en Zune niet werken. Tik = animatie van verdwijnende tegels, maar ipv het programma te laden kom ik weer terug op het hoofdscherm. Ook via het menu (de lijst ipv de tiles) kan ik de diensten dan niet benaderen -> herstarten.
Ben er net achter gekomen hoe zich dit probleem 'kan' voordoen:
Wilde via de web marketplace een app "sturen" naar mijn telefoon. Volgens de W-MP was dat gelukt, en daardoor heb ik dus ook geen mailtje ontvangen om de app te downloaden.
Echter was ik tijdens dit gebeuren ook aan het WAen, en hierdoor (denk ik) is de app dus niet aangekomen op mijn telefoon. Nu heb ik het probleem dus dat ik de MP, Xb Live en Zune niet meer in kan -> herstart.

Dit is dus een manier waarop het mis kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Edit:
P-IMAP wordt ondersteunt zoals te lezen is in de FAQ. De enige vereiste is dat de server waar jij de e-mail vandaan haalt ook het P-IMAP techniek ondersteunt. GMail, Hotmail en Yahoo doen dit standaard al omdat het zo geconfigureerd is. Als je een eigen e-mail server hebt moet je even naar de software kijken en wat er allemaal mee mogelijk is.

Als je Courier gebruikt kun je IMAP_ENHANCEDIDLE naar 1 zetten om het te activeren. Zie voor meer informatie: http://www.courier-mta.org/imapd.html :)

[ Voor 7% gewijzigd door Manuel op 03-12-2011 01:15 . Reden: Even de quote veranderd om het duidelijker te maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
errr.. nevermind, 't is laat...

[ Voor 125% gewijzigd door maratropa op 03-12-2011 01:32 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Manuel schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:14:
[...]

P-IMAP wordt ondersteunt zoals te lezen is in de FAQ. De enige vereiste is dat de server waar jij de e-mail vandaan haalt ook het P-IMAP techniek ondersteunt. GMail, Hotmail en Yahoo doen dit standaard al omdat het zo geconfigureerd is. Als je een eigen e-mail server hebt moet je even naar de software kijken en wat er allemaal mee mogelijk is.

Als je Courier gebruikt kun je IMAP_ENHANCEDIDLE naar 1 zetten om het te activeren. Zie voor meer informatie: http://www.courier-mta.org/imapd.html :)
Wat in die link staat zegt me eigenlijk niks. Zover zit ik niet in de server software.
Het enige dat ik weet is dat het bij mijn palm 'out of the box' werkte en ik bij WP7 er geen setting van kan vinden. Mijn mail komt van een eigen domein gehost bij webreus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Gisae schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:54:
[...]

Wat in die link staat zegt me eigenlijk niks. Zover zit ik niet in de server software.
Het enige dat ik weet is dat het bij mijn palm 'out of the box' werkte en ik bij WP7 er geen setting van kan vinden. Mijn mail komt van een eigen domein gehost bij webreus.
Webreus maakt ook gewoon gebruik van Directadmin en ik zie dat ze Courier hebben geconfigureerd om IDLE ook te ondersteunen. Met mijn eigen IMAP account kan ik gewoon Download new content op 'as items arrive' zetten zodat ik het direct ontvang.

Getest met:
telnet mail.webreus.nl imap

# zoeken naar IDLE

[ Voor 5% gewijzigd door Manuel op 03-12-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:08:
Kan iemand zeggen of WP7.5 het ondersteund om te synchroniseren met CardDAV en CalDAV servers?
Nee dat wordt niet op standaard WP7 ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:17:
[...]

Nee dat wordt niet op standaard WP7 ondersteund.
Niet standaard... zijn er wel oplossingen voor?

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

afterburn schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:44:
[...]

Niet standaard... zijn er wel oplossingen voor?
Enige wat ik kon vinden :p
http://www.zimbra.com/for...-per-mobile-platform.html

Nou de link die op viel dan he

enne

http://tinyurl.com/cu7get4

Maar nog niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar dagen de HTC Titan, mijn eerste Windows Foon. Vind hem heerlijk werken, ook een coole stijl hebben. Hij loopt heel soepel, ben dr erg tevreden over. Alleen mogen er van mij wat meer apps komen.

Had wel nog een vraagje, bij internetten blijft de browserbalk altijd in beeld staan. Is dr ook een mogelijkheid die op een andere manier in te stellen, dat hij, als je hem niet gebruikt, verdwijnt oid? Beetje jammer dat hij telkens een deel van mn beeld inneemt.

Oja, en als ik op facebook een filmpje wil kijken vraagt ie dat ik een update van flash moet maken. Is dit mogelijk?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om beide vragen te beantwoorden: Nee

Met de Mango update is de browserbalk er ook in gekomen in landscape modus. Daarvoor had je die alleen in portrait modus.

WP7 heeft geen flash, dus dat wordt hem niet. Heb je een YouTube app geïnstalleerd? Ik heb namelijk nog nooit die melding gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:53:
Om beide vragen te beantwoorden: Nee

Met de Mango update is de browserbalk er ook in gekomen in landscape modus. Daarvoor had je die alleen in portrait modus.

WP7 heeft geen flash, dus dat wordt hem niet. Heb je een YouTube app geïnstalleerd? Ik heb namelijk nog nooit die melding gezien.
Raar dat ze voor zo'n blijvende browserbalk gekozen hebben. Verlies je een stuk van je beeldscherm door.

Die melding krijg ik als ik op de desktopversie van facebook ga en ik een filmpjes wil kijken. Raar dat Windows Mobile geen flash heeft. Van Windows verwacht ik wel een top notch internet gebruikerservaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Ja goegel had ik al gebruikt ja, en had al ongeveer evenveel kunnen vinden als jij. Niks dus. WP7 is redelijk nieuw, en iedereen is behoorlijk enthousiast maar veel over de techniek is er nog niet te vinden helaas.

Maargoed, dan zal het toch Android moeten worden.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald123
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:09:
[...]

Raar dat ze voor zo'n blijvende browserbalk gekozen hebben. Verlies je een stuk van je beeldscherm door.

Die melding krijg ik als ik op de desktopversie van facebook ga en ik een filmpjes wil kijken. Raar dat Windows Mobile geen flash heeft. Van Windows verwacht ik wel een top notch internet gebruikerservaring.
Die krijg je ook. Het wordt niet vertraagd door zooi als flash.
Kom op zeg, flash is echt aan z'n eind. Door dit soort dingen van WP7 en iOS komt er gelukkig nog sneller een
einde aan voor sommige taken. Met html5 kunnen we een heleboel veel efficiënter.

http://proxysnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast is flash in een silverlight omgeving implementeren vragen om problemen :p
Overigens is het Windows Phone en niet Windows Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetM
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-07 13:55
Een vraag (over Nokia Lumia 800):
Hoe kan ik mijn contacten verwijderen die gekoppeld zijn aan Windows live.
Ik weet dat je die wel kan wegfilteren, maar dan kan je geen contacten toevoegen. Want die zijn weer gekoppeld aan Windows live.
Ik wil graag alleen de contacten zien, die ik zelf heb toegevoegd.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, waarom dr niet ook. Oor zorgen dat flash werkt. Nu mis je meerdere internet mogelijkheden.

He, is dr ook een shortcut om applicaties te openen die je de laatste keren geopend hebt? Of moet je dan de applicatie weer opnieuw openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 09:59:

He, is dr ook een shortcut om applicaties te openen die je de laatste keren geopend hebt? Of moet je dan de applicatie weer opnieuw openen?
De "terug" knop ingedrukt houden en je kunt de laatste programmas weer starten die nog in geheugen zitten, andere programma's moet je opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thx!

Ander vraagje. Hoe verander ik de toetsenbord instellingen? Ik vind het vervelend telkens die voorbeeld woorden inbeeld te krijgen, het neemt ook een deel van het beeld in. Als ik bij instellingen naar toetsenbord ga en dan naar typ instellingen kan ik zo goed als niks veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:03:
Ok thx!

Ander vraagje. Hoe verander ik de toetsenbord instellingen? Ik vind het vervelend telkens die voorbeeld woorden inbeeld te krijgen, het neemt ook een deel van het beeld in. Als ik bij instellingen naar toetsenbord ga en dan naar typ instellingen kan ik zo goed als niks veranderen.
settings=>keyboard=>typing settings=>druk op de taal=> en je hebt de opties gevonden :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:12:
[...]

settings=>keyboard=>typing settings=>druk op de taal=> en je hebt de opties gevonden :P
Ok dat had ik niet gezien, thx!

Kan je ook uitschakelen dat als je typt er een vergrote letter verschijnt?
Kan ik niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:40:
[...]

Ok dat had ik niet gezien, thx!

Kan je ook uitschakelen dat als je typt er een vergrote letter verschijnt?
Kan ik niet vinden namelijk.
Dat zou hij standaard al moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:22:
[...]

Dat zou hij standaard al moeten doen.
Ja ik wil het dus niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:45:
[...]

Ja ik wil het dus niet zien.
Kan niet, volgens mij is het een soort algemeen geaccepteerd die feedback, anders ziet je niet waar je nou op drukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristan schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:06:
[...]

Kan niet, volgens mij is het een soort algemeen geaccepteerd die feedback, anders ziet je niet waar je nou op drukt
Nou dat accepteer ik niet potverdrie dubbeltjes. Lijkt me ook niet zo ingewikkeld dat optioneel te maken. Beetje slap dat ze dat niet gedaan hebben, ik vind het maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Weet iemand waar en wanneer de Lync Mobile client beschikbaar komt voor Windows Phone 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadowman12 schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:11:
Weet iemand waar en wanneer de Lync Mobile client beschikbaar komt voor Windows Phone 7?
Voor kerstmis is de indicatie:
http://www.engadget.com/2...berry-ios-and-windows-ph/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
zit met een probleem met syncen van agenda outlook. eerst liep dat perfect via exhange outlook, maar mijn werkgever heeft synchronisatie via server stopgezet omwille security reasons. Enkel softwqre' good technology' wordt gesupport, maar dit is er dus nog niet voor windows phones.
Ik probeer nu via mijn hotmail.be account (windows live id) mijn calendar van outlook te copieren naar hotmail en dan te syncen met windows phone... MAAR heb het volgende probleem : bij instellingen voor window live account kan ik enkel syncen op e-mail , geen agenda,contacts, taken ...zoals dat bij outlook account wel kon.. iemand idee hoe ik dit kan verhelpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:29:
Maar ik kan dus niet gewoon met mappen werken?
Wat hAl zegt, even verkassen naar het Zune topic. Dit is teveel off-topic voor algemene WP7 topic. Ik heb je vorige berichten alvast verplaatst naar [Zune] Ervaringen & Discussie

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 05-12-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Leuke video vergelijking op Hardware.Info TV: Windows Phones van Acer, Samsung, Nokia en HTC

http://nl.hardware.info/t...acer-samsung-nokia-en-htc

Jammer alleen dat ze niet vermelden dat het prijsverschil ook vooral komt door het verschil in geheugen (8 GB voor Acer en Samsung, 16 GB voor Nokia en HTC).

[ Voor 30% gewijzigd door mkrmr op 05-12-2011 15:49 . Reden: toevoeging na kijken review ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ja dat was inderdaad wel leuk om te zien, maar btw wat is dat scherm van de Acer slecht zeg.

Waarom is er nog geen Tweakers TV zou ook wel leuk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald123 schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:04:
[...]

Die krijg je ook. Het wordt niet vertraagd door zooi als flash.
Kom op zeg, flash is echt aan z'n eind. Door dit soort dingen van WP7 en iOS komt er gelukkig nog sneller een
einde aan voor sommige taken. Met html5 kunnen we een heleboel veel efficiënter.
Voor mijn weten is HTML5 nog lang niet zover hoor. Tenzij jij terug kwam uit een tijdmachine en nog denkt te zijn in 2013/2014 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Iemand enig idee of het mogelijk is mensen te zoeken op facebook (die geen vrienden zijn dus)? Zowel met de people hub als met de Fb-app het volgens mij niet mogelijk of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Kijk eens naar de app "week view"; als consultant die typisch een hoop afspraken in zijn agenda heeft is dit voor mij alvast een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:52:
Iemand enig idee of het mogelijk is mensen te zoeken op facebook (die geen vrienden zijn dus)? Zowel met de people hub als met de Fb-app het volgens mij niet mogelijk of mis ik iets?
Je mist iets.
Met de app kan het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:28:
Hallo,
zit met een probleem met syncen van agenda outlook. eerst liep dat perfect via exhange outlook, maar mijn werkgever heeft synchronisatie via server stopgezet omwille security reasons. Enkel softwqre' good technology' wordt gesupport, maar dit is er dus nog niet voor windows phones.
Ik probeer nu via mijn hotmail.be account (windows live id) mijn calendar van outlook te copieren naar hotmail en dan te syncen met windows phone... MAAR heb het volgende probleem : bij instellingen voor window live account kan ik enkel syncen op e-mail , geen agenda,contacts, taken ...zoals dat bij outlook account wel kon.. iemand idee hoe ik dit kan verhelpen ??
Voor zover ik weet (ik gebruik agenda niet veel) synced dit, zodra alles op je live (hotmail) account staat, automatisch.
Ik heb 2 live accounts, 1tje als hoofd 1tje later toegevoegd. En alle contacten staan automatisch in mn people hub, en verjaardagen en afspraken/feestjes van van Facebook, events van Windows live etc. Staat er allemaal bij.
Dus volgens mij hoef je niets handmatig te doen behalve alles van outlook naar hotmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Laatst online: 20-08 10:36
kristan schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:37:
[...]

Voor zover ik weet (ik gebruik agenda niet veel) synced dit, zodra alles op je live (hotmail) account staat, automatisch.
Ik heb 2 live accounts, 1tje als hoofd 1tje later toegevoegd. En alle contacten staan automatisch in mn people hub, en verjaardagen en afspraken/feestjes van van Facebook, events van Windows live etc. Staat er allemaal bij.
Dus volgens mij hoef je niets handmatig te doen behalve alles van outlook naar hotmail?
Ja, dat denk ik ook, zijn werkgever gooit gedeeltelijk de exange server dicht voor security reasons en jouw advies is om de database van de baas in een live aacount te gooien zodat tie beter synced ??? :? 8)7

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Weet iemand of het mogelijk is het pijltje in het "tile screen" weg te krijgen? vind het zo lelijk en zorgt ervoor dat je tiles helemaal niet mooi in het midden van het scherm staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

jobvr schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:39:
[...]

Ja, dat denk ik ook, zijn werkgever gooit gedeeltelijk de exange server dicht voor security reasons en jouw advies is om de database van de baas in een live aacount te gooien zodat tie beter synced ??? :? 8)7
Ben ik gek :? ik dacht dat hij zei dat hij het via live ging proberen...als dat dus niet kan vak outlook naar live naar een anderprogramma?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Basekid schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:19:
Weet iemand of het mogelijk is het pijltje in het "tile screen" weg te krijgen? vind het zo lelijk en zorgt ervoor dat je tiles helemaal niet mooi in het midden van het scherm staan :(
het "pijltje" verwijst naar het menu waar je alla aps kan kiezen. pijltje is eigenlijk "start"op je pc of laptop... dus nee kan niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristan schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 07:45:
[...]

Ben ik gek :? ik dacht dat hij zei dat hij het via live ging proberen...als dat dus niet kan vak outlook naar live naar een anderprogramma?/
via microsoft outlook connector kan ik hotmail calendar in outlook krijgen, en als ik daar iets wijzig zal dat ook op mn windows phone wijzigen...maar...probleem is, voor werk gebruik ik outlook calendar natuurlijk en deze zou ik telkenmale moeten kunnen copieren automatisch als daar iets in wijzigt naar mn hotmail calendar zodat het dan ook zichtbaar is op mn windows phone...
ik heb de indruk dat dit niet kan op die manier, en dat is serieus vervelend, want nu weet ik niet hoe ik mn outlook werkcalendar kan syncen met mn windows phone....pfff
advies is welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/12/comscore2.png

Puntje om te discussiëren? Kan iemand mij vertellen waarom? Ik speel regelmatig met WP7 telefoons en ze werken heel vloeiend en fijn. Ik zie iOS users zo overstappen....
(jammer dat ze Apple achteraan gaan met het lock-in systeem)
Waarom gaat toch de marketshare elke maand omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Omdat Android en iPhones veel harder verkopen? Als er voor elke WP7-telefoon 10 iPhones en 20 Android-telefoons verkocht worden, dan neemt het aantal WP7-telefoons wel toe, maar dan daalt het marktaandeel alsnog.

The devil is in the details.

Pagina: 1 ... 22 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.