Ik zit op het moment te twijfelen of ik binnenkort voor een WP7 telefoon moet gaan of een WP7.5 mango. Ik mag namelijk begin augustus een nieuwe uitzoeken en dat lijkt me net te vroeg voor een mango toestel. Aangezien er nog weinig bekend is wanneer ie komt en welke telefoons er nog meer uitkomen, ben ik dus aan het twijfelen of wachten wel nodig is.
Het maakt me namelijk niet uit dat de huidige wp7 telefoons in engelse taal blijven, want die kan ik prima (sterker nog, soms vind ik dat nog fijner ook) al heb ik met een NL-phone ook geen problemen, zolang de spellingscontrole maar NL is en dat is dus zo.
Verder had ik het idee dat eigenlijk alles voor Mango ook gewoon naar de overige telefoons komt, dus in principe mis je er (behalve die taal) dus weinig aan. Klopt dit?
Daarnaast vraag ik me af of die nieuwere telefoons wel zo veel anders/beter zullen zijn. Ik zit niet hard te wachten op een front-camera, maar dual core lijkt me wel fijn (al kan ik ook prima zonder). Een betere camera achterop lijkt me dan weer wel fijn, al ben ik niet iemand die veel foto's schiet. Over nieuwe schermen zoals super-amoled-plus heb ik niet veel gehoord. In hoeveel beter die beter zijn dan de "normale" super amoled bijvoorbeeld. Heb zelf nu een telefoon met de oude amoled en die is al prachtig dus gok dat die dan nog wel weer beter zal zijn, maar is het verschil tussen super amoled en de plus variant het wachten (en de prijs) waard?
Verder had ik niet het idee dat die telefoons nog verder veel verschillen kunnen hebben. Aangezien ze wel weer een stuk duurder zullen zijn, zit ik dus te twijfelen of het verschil groot genoeg is. Ik heb nu een telefoon die ik echt graag wil vervangen, maar wil ook weer niet hebben dat ik beter een maandje had kunnen wachten omdat ik dan een veel betere telefoon had gehad. Begrijp me niet verkeerd, het prijsverschil kan groot zijn, maar als het echt wat toevoegt heb ik het er wel voor over, maar dan moet het wel wat meer zijn dan een betere camera en klein beetje beter scherm.
Zo heb ik al wel
dit linkje gevonden en door zitten lezen, maar ik sla nog niet straal achterover, dus twijfel nog enorm. Aangezien er nog helemaal niets is bevestigd, is het zoiezo wel lastig, maar vraag me dus af wat jullie hierover denken.
Dus, suggesties?
[
Voor 12% gewijzigd door
Martinspire op 17-07-2011 11:49
]