Vage bug met betrekking tot de picture+ camera settings in het menu, kies maar een wit thema en ga dan daar naartoe. De achtergrond word daar zwart

bij de andere settings blijft die wel wit.
Voor de rest is deze mango update echt heel vet, dat bing vission werkt als een tierelier op engelse boeken, gewoon het boek ervoor houden (de voorkant) en hij pakt hem. Jammer genoeg nog geen nederlandse boeken. Met muziek werkt ook perfect en barcodes ook. Gelijk al mijn barcode en QRapps weggegooit, die werkten ook maar zelden.
Ik vind alleen de applist wel heel lelijk geworden. Ik hoopte op sorteer mogelijkheden (mapjes, verschillende applists of verschillende tile screens). Dat A B C ziet er zo lelijk uit op oranje met zwarte achtergrond, dat ik deze maar snel wit gemaakt heb, wat slecht voor me batterij is. Ze hadden beter het vierkantje helemaal in kunnen kleuren volgens mij en dan alleen de tekst zwart of wit.
Ook jammer dat search knop niet meer context gevoelig is, al is het aan de ene kant zo ook wel makkelijk, veel apps gebruikten die knop niet en dan starte je bing op wat mij dan gruwelijk irriteerde.
Apps starten veel sneller op naar mij idee. Wat leuke extra opties (mbt battery saving) eindelijk camera settings opslaan, overzichterlijke marketplace en nog wat dingetjes. De maps uitspraak is wel grappig, laat hem maar eens een paar nederlandse wegen opnoemen, dat klinkt echt niet. Ik hoop op een update van bing dat zoals search local hier ook gaan werken, maar dat zal nog lang niet gebeuren.
ps: zune vraagt om een update nu, die niet geinstalleerd kan worden, waar kan ik die beta vinden? linkje graag, die van megaupload krijg ik niet gedownload om een of andere vage reden (blijft op 0% staan)