Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:22:
Verdomd zeg! Ik kom er net achter dat m'n Rabocard gewoon werkt om aankopen in de marketplace te doen . Wel met het adres van Coventry University, maar hey! :p Ik dacht al die tijd dat het zinloos was om te proberen, maar niets blijkt minder waar.
hmmz moet ik het mischien ook maar weer eens proberen :P wat zijn je instellingen voor billing en hoe heb je em ingevoerd?(ik heb ook rabocard,en werdt nooit gepakt)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:13:
[...]

hmmz moet ik het mischien ook maar weer eens proberen :P wat zijn je instellingen voor billing en hoe heb je em ingevoerd?(ik heb ook rabocard,en werdt nooit gepakt)
Het was verbluffend eenvoudig! Ik had het nog nooit geprobeerd, dus ook nog niks ingesteld of gewijzigd wat betreft billing. Simpelweg de marketplace in, een geschikte app zoeken (plants vs zombies in mijn geval ;)) en "buy" duwen.
Vervolgens komt er een melding dat er nog geen creditcard gekoppeld is (logisch), met een link om dat meteen maar even te doen. Daarop geklikt, ingelogd, instructies gevolgd. Uiteraard de basisgegevens van de Rabocard juist ingevuld (nummer, naam, verloopdatum, security code), vervolgens even via Google een leuk adres in de UK opgezocht (live account is ook UK, leek me ook wel logisch), dat kwam uit op Coventry University, die adresgegevens + telefoonnummer ingevuld (tsja) en het werkte direct!

@BM, klopt als een bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:35:
[...]

Het was verbluffend eenvoudig! Ik had het nog nooit geprobeerd, dus ook nog niks ingesteld of gewijzigd wat betreft billing. Simpelweg de marketplace in, een geschikte app zoeken (plants vs zombies in mijn geval ;)) en "buy" duwen.
Vervolgens komt er een melding dat er nog geen creditcard gekoppeld is (logisch), met een link om dat meteen maar even te doen. Daarop geklikt, ingelogd, instructies gevolgd. Uiteraard de basisgegevens van de Rabocard juist ingevuld (nummer, naam, verloopdatum, security code), vervolgens even via Google een leuk adres in de UK opgezocht (live account is ook UK, leek me ook wel logisch), dat kwam uit op Coventry University, die adresgegevens + telefoonnummer ingevuld (tsja) en het werkte direct!

@BM, klopt als een bus :)
mja, mijn liveid is US vanwege zune.

maar vind het geen problem om reset te doen en naar mijn uk account te gaan die ik al eens had aangemaakt :P mischien nog maar 1 aanmaken met ander adres..ga het eens proberen ;)

Ging je naar marketplace op de telefoon of in de zune software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Custom kleuren <3

Vind die default Teal maar niks, is te fel op een LCD scherm

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/mima1x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:55:
[...]

maar vind het geen problem om reset te doen en naar mijn uk account te gaan die ik al eens had aangemaakt :P mischien nog maar 1 aanmaken met ander adres..ga het eens proberen ;)

Je kan altijd eerst eens kijken of het nu ook met je US instellingen al wel gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrsar schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:55:
[...]

Succes, je zou haast denken dat het dan wel gaat werken (alle omstandigheden zijn dan hetzelfde). Zo niet, dan is het wel heel erg willekeurig. M'n aankoop ging overigens via de marketplace op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:08:
Custom kleuren <3

Vind die default Teal maar niks, is te fel op een LCD scherm

[afbeelding]
Waarschijnlijk Chevron nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Bizar. Deze week ING creditcard gekregen en koppelen aan Live account op Zune.net ging niet op de PC dus ik kon geen Zune Pass (trial) nemen. Vervolgens op mijn Omnia 7 de marketplace ingegaan en bij het kopen van een app mijn creditcard wél toe kunnen voegen. Daarna op de pc gewoon een zune pass kunnen nemen omdat de creditcard al was toegevoegd. Redelijk vreemd maar blij dat het wel gewoon werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Zak aarde schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:09:
Bizar. Deze week ING creditcard gekregen en koppelen aan Live account op Zune.net ging niet op de PC dus ik kon geen Zune Pass (trial) nemen. Vervolgens op mijn Omnia 7 de marketplace ingegaan en bij het kopen van een app mijn creditcard wél toe kunnen voegen. Daarna op de pc gewoon een zune pass kunnen nemen omdat de creditcard al was toegevoegd. Redelijk vreemd maar blij dat het wel gewoon werkt!
Wat voor Live account? (US/UK/NL)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel interessant, wellicht zijn we hier iets op het spoor (met als hypothese dat vanuit de marketplace op de telefoon een CC toevoegen wel werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
US Live account, dat is ook hetgene wat mij zo verbaast. Gewoon mijn eigen info ingevuld icm adresgegevens van een apple store in Seattle :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Zak aarde schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:08:
US Live account, dat is ook hetgene wat mij zo verbaast. Gewoon mijn eigen info ingevuld icm adresgegevens van een apple store in Seattle :).
Interessant! Dan kan ik mijn US CC opzeggen als mij dat ook lukt.
Enne... Er is ook een Microsoft Store in Bellevue ;)

Edit:
Yeah! Mijn ING kaart doet het nu ook op mijn US Live account én die van mijn vrouw (US). Beide met verschillende adressen. Ook mijn vrouw heeft nu haar eigen Zune abo op haar account. Goed dit :)

[ Voor 42% gewijzigd door Gé Brander op 24-06-2011 16:53 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

yay,werkt bij mij nu ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm... Gaat die zooi ook over op een ander account? Heb namelijk al jaren een NL account en daar is mijn dev zooi ook aan gekoppeld. Heb geen zin om nu spul te gaan kopen en die straks niet meer te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Apart. Als ik nu naar billing.microsoft.com ga en daar inlog met mijn (UK) WP7 live account, dan heb ik blijkbaar ineens 2 verschillende ID's. Een "personal" UK Xbox Live ID met bijbehorend adres in Londen dat ik een keer heb ingevuld, en een "work" NL marketplace for phone. Op die laatste staat ook mijn echte thuisadres in NL, maar die heb ik nooit opgegeven 8)7

.edit: ING cc geadd :). Staat nu ook bij mijn Xbox Live ID op de site.

@Caelorum: daar zou ik niet op rekenen. Het is al jaren een issue dat bijvoorbeeld mensen met een Xbox Live account die naar een ander land zijn verhuisd alles opnieuw moesten kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 24-06-2011 18:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Toch raar dat alles qua billing op de phone nu werkt, maar points kopen werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonGraff
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05-2023
@Caelorum: daar zou ik niet op rekenen. Het is al jaren een issue dat bijvoorbeeld mensen met een Xbox Live account die naar een ander land zijn verhuisd alles opnieuw moesten kopen.
En hoe zit dit dan als ik nu gebruik maak van een @yahoo.co.uk account, gekoppeld aan alles wat met MS live te maken heeft op dit moment (LiveID, Windows mobile marketplace, Xbox Live account, MSN, etc.), is het verstandig deze nu reeds in te stellen op mijn Omnia (die ik waarschijnlijk met een aantal weken pas zal ontvangen... K*t DPD voor het kwijtraken)?

Tevens zag ik ook dat de landinstellingen ook gewoon aan te passen zijn naar de US als je je Live ID account edit online. Zou dat niet werken voor de missende functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig.
Meteen maar even een 14 dagen Zune pass trial geactiveerd

Zune pass werkt meteen voor smartDJ op de Zune client.
Nu nog op het toestel uitvinden hoe het werkt.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Smart DJ komt pas in mango.

Dan kan je in de settings opgeven of je ook over 3g wil streamen via Zune Pass wanneer Smart DJ aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de mediamarkt nog ff staan spelen met een WP7 telefoon. Vond het eigenlijk best een aardig systeem. Uiteraard kom ik aan bij mijn enige MAAR. Ik vond het nogal lang duren als je op een tile drukt voor je dan hebt wat je wil. Het lijkt alsof hij na 0,x seconden reageert, dan een mooi animatietje dat de tiles uit beeld vliegen, en dan komt wat je wil in beeld zetten. Valt her wat aan te doen, desnoods met custom roms oid? Vond het wel vervelend worden om steeds een seconde te wachten als ik ergens tussen wilde switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:16
Misschien even wachten op mango en mogelijke snelheidsverbetering?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cPT.cAPSLOCK schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:48:
Smart DJ komt pas in mango.

Dan kan je in de settings opgeven of je ook over 3g wil streamen via Zune Pass wanneer Smart DJ aanstaat.
Ook op de telefoon kun je nu al zonder SmartDJ met de Zune pass onbeperkt muziek afspelen.
Ik moet inderdaad alleen wel opletten dat het downloaden van muziek onderweg nogal in mijn dataplan eet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:07:
Ik heb in de mediamarkt nog ff staan spelen met een WP7 telefoon. Vond het eigenlijk best een aardig systeem. Uiteraard kom ik aan bij mijn enige MAAR. Ik vond het nogal lang duren als je op een tile drukt voor je dan hebt wat je wil. Het lijkt alsof hij na 0,x seconden reageert, dan een mooi animatietje dat de tiles uit beeld vliegen, en dan komt wat je wil in beeld zetten. Valt her wat aan te doen, desnoods met custom roms oid? Vond het wel vervelend worden om steeds een seconde te wachten als ik ergens tussen wilde switchen.
Tikte je de tile aan of drukte je erop? De tiles reageren namelijk pas wanneer je je vinger weer los laat. Hier duurt het overigens meestal iets van 200-400ms voordat het programma actief is. Welke WP7 heb je eigenlijk gezien bij de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:04

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vraagje aan de Twitteraars onder ons. Welke Twitter app gebruiken jullie?
Ik gebruik nu de offciele Twitter app maar ik hoor graag andere alternatieven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
Ik vind Beezz wat fijner voor Twitter, die geeft tenminste in de Livetile het aantal ongelezen tweets weer, wat stimuleert om je feed weer eens te bekijken, en bovendien ondersteunt hij push-notificatie bij mentions of dm's.

[ Voor 4% gewijzigd door Zak aarde op 25-06-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspa
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-08 21:30
Waarschijnlijk was het toestel in de winkel niet voorzien van de laatste update(s), met de NoDo update is het OS een stuk sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik gebruik beezz en de twitter app door elkaar.

Beezz is over het algemeen wat vriendelijk in gebruik, maar met wat eigenaardig heden.
Vooral bij tweeten met een afbeelding erbij doet beezz af en toe moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:57
Ik merk eigenlijk geen vertraging zoals jij die noemt. Wat wel zo is, de animatie die je ziet, daar wordt tegelijkertijd dingen geladen. Dus een animatie zorgt niet voor vertraging. Dit kan tegelijk en zonder vertraging omdat WP7 de GPU gebruikt voor animaties. Welke tile was je aan het starten?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Domino schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:54:
Ik gebruik beezz en de twitter app door elkaar.

Beezz is over het algemeen wat vriendelijk in gebruik, maar met wat eigenaardig heden.
Vooral bij tweeten met een afbeelding erbij doet beezz af en toe moeilijk.
Rowi is eigenlijk de enige op dit moment die echt snel is en meteen tweets laat zien als via de background nieuwe worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Over het plaatsen van foto's op twitter (of facebook, for that matter): hou er rekening mee dat de camerainstellingen niet bewaard worden, en dus standaard op 5MP ingesteld staan, met foto's van een paar MB als gevolg.. waardoor uploaden via 3G altijd een eeuwigheid duurt. Wat ik deed, is telkens de resolutie op VGA zetten. Is een extra handeling, maar dan is het uploaden wel zo gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

The_Scarabial

MTB for life!

Ja dat met die camera instellingen, wordt dat ook opgelost in de volgende update, vind het namelijk erg irritant dat de instellingen niet bewaard blijven.
Verder heb ik er niet veel op aan te merken, maar ben ook niet zo heel veeleisend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik pas ook altijd de camera instellingen aan. Toch vind beezz het niet altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
Ik kan me helemaal aansluiten bij Matthijs. Na een tijdje Beezz gebruikt te hebben, ben ik op de trial van Rowi overgestapt. Deze is gewoon razend snel.
Dat ik nu geen push notification meer heb, neem ik dan maar voor lief (betaalde Rowi heeft dat wel, overigens).
HyperioN schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:57:
Over het plaatsen van foto's op twitter (of facebook, for that matter): hou er rekening mee dat de camerainstellingen niet bewaard worden, en dus standaard op 5MP ingesteld staan, met foto's van een paar MB als gevolg.. waardoor uploaden via 3G altijd een eeuwigheid duurt. Wat ik deed, is telkens de resolutie op VGA zetten. Is een extra handeling, maar dan is het uploaden wel zo gebeurd. :)
Volgens mij comprimeert hij de foto's bij het uploaden gewoon? Ik heb dit probleem namelijk nooit gehad, en schiet altijd met de volle 5MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik vind het jammer dat WP7 geen trilfunctie heeft bij de het toetsenbord. Op sommige momenten ( nu bijv. :P ) hoef ik niet dat tikgeluidje maar wel wat feedback, helaas is er geen trilfunctie. Zou dit een onaaangekondigde mango-functie zijn er maar zo weinig mensen die dit ook willen dat het er niet in wordt gezet?

[ Voor 3% gewijzigd door MarluXiaXl op 26-06-2011 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarluXiaXl schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:47:
Ik vind het jammer dat WP7 geen trilfunctie heeft bij de het toetsenbord. Op sommige momenten ( nu bijv. :P ) hoef ik niet dat tikgeluidje maar wel wat feedback, helaas is er geen trilfunctie. Zou dit een onaaangekondigde mango-functie zijn er maar zo weinig mensen die dit ook willen dat het er niet in wordt gezet?
Ik denk dat weinig mensen dat willen. Zelfs de haptic feedback op de 3 hoofdtoetsen mogen wat mij betreft uit. Of anders de mogelijkheid tot aan/uit zetten. Maar feitelijk een non issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Ik denk dat weinig mensen dat willen. Zelfs de haptic feedback op de 3 hoofdtoetsen mogen wat mij betreft uit. Of anders de mogelijkheid tot aan/uit zetten. Maar feitelijk een non issue.
Om het als een non-issue weg te zetten is wel erg makkelijk. De één vind het prettig de ander niet.

Keuze is altijd belangrijker dan voorkeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 26-06-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Scarabial schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:24:
[...], wordt dat ook opgelost in de volgende update, vind het namelijk erg irritant dat de instellingen niet bewaard blijven. [...]
Ja, ze gaan als ik me niet vergis een save-to-device knop introduceren waarmee je de instellingen permanent kan opslaan. Dus dan kan je en voor alleen die sessie dingen veranderen, op de manier zoals nu gebeurt, en de 'default' instellingen wijzigen.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 27-06-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

c70070540 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:40:
[...]

Wat voor Live account? (US/UK/NL)
Vandaag vanaf mijn telefoon een app gekocht en toen mijn Nederlandse MasterCard gekoppeld aan mijn UK Live account (met dummy adres in London) en het werkte nu wel, een paar maanden nog niet... :)

Straks thuis even kijken of nu ook via Zune apps en content kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Mijn rabo-card doet het nu ook.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Moet je de CC instellen op de phone en daarna verbinden met Zune, of kan het direct in Zune?
Of houd Zune sowieso een lijst bij met gekochte apps ook al heb je deze gekocht via de phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graag voor zaken als creditcard en lokalisatie hier verder. Windows Phone 7 - NL localisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Heeft toch niks met localisatie te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domino schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:26:
Localisatie als in gebonden aan plek denk ik en niet het 'vertalen' etc.
De combinatie van vroege NL verkijgbaarheid en de localisatieproblemen die early adopting met zich meebrengt, moet makkelijk in dit topic te realiseren zijn.
Alles dat specifiek met Nederland te maken heeft 'moet' dus daar.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 27-06-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
http://pocketnow.com/wind...etnow+%28pocketnow.com%29

Handig!

Je kan dus wisselen tussen de taal van het toetsenbord (en dictionary voor autocorrectie) met één knopje. Je hoeft dus niet de settings in te duiken.

Vooral voor ons Nederlanders (en al helemaal Nederlandse tweakers) - die waarschijnlijk veel zullen wisselen tussen engels en nederlands getyp - is dit een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Handig!

Je kan dus wisselen tussen de taal van het toetsenbord (en dictionary voor autocorrectie) met één knopje. Je hoeft dus niet de settings in te duiken.

Vooral voor ons Nederlanders (en al helemaal Nederlandse tweakers) - die waarschijnlijk veel zullen wisselen tussen engels en nederlands getyp - is dit een uitkomst.
Wow, dat is inderdaad een mooie en handige oplossing :D

Ik heb ook een nieuwtje: http://twitter.com/#!/SelesGames/statuses/85358652701163521
De Nokia "Sea Ray" moet dus hardware buttons hebben, dus die geruchten over die lelijke virtuele knoppen kloppen dus niet :) Of mag Nokia dit toch negeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
cPT.cAPSLOCK schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:00:

Handig!

Dat kan nu ook al tussen de huidige talen (zie settings). Enige probleem wat er nu is (weet niet of ze dat oplossen) is dat US en UK beide worden aangegeven als Eng. Dus je weet het verschil pas als je color/colour oid intypt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
cPT.cAPSLOCK schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:00:

Handig!

Das niks nieuws, dat kan nu ook al. (Alleen is NL nu nog niet beschikbaar)
HyperioN in "Windows Phone 7 - Informatie en verwacht..." O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domino schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:26:
Oh jawel, we bespreken hier het OS en niet manieren om toegang te krijgen tot de marketplace met CC en lokalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mango beta release vanavond?

Tweet van @billcox:
Big day for Windows Phone: Angry Birds, Epicurious, Eventful, Dictionary.com, Kik, GoWalla. And a juicy surprise for tomorrow...
http://twitter.com/#!/billcox/status/85960835133997056

Tomorrow is uiteraard vanavond/vannacht voor onze tijdzone...

[ Voor 12% gewijzigd door lzandman op 29-06-2011 15:05 ]

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lzandman schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:05:
Mango beta release vanavond?

Tweet van @billcox:
[...]

http://twitter.com/#!/billcox/status/85960835133997056

Tomorrow is uiteraard vanavond/vannacht voor onze tijdzone...
Volgens bronnen van WinRumors beta dus: http://www.winrumors.com/...o-developers-on-thursday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je stelde een vraag en daar gaf ik een antwoord op door te wijzen naar de bronnen van WinRumors.

Ik lees al reacties van mensen die mails binnenkrijgen met downloadlinks naar de beta.

Edit: het is dus officieel vandaag

http://windowsteamblog.co...asket-full-of-mangos.aspx

Laat ons weten als je een uitnodiging hebt en wie weet zien we op XDA manieren om te updaten voor iedereen die geen developer is.

[ Voor 56% gewijzigd door Relief2009 op 29-06-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik ben geregistreerd als developer. Heb nog geen mailtje van ze gehad maar denk ook niet dat dat vandaag binnen komt :P Ik houd jullie wel op de hoogte!

@hieronder

Klopt ja ik ben ook via dreamspark en je geotrust validatie begint pas nadat je een app hebt gesubmit. Ik heb gewoon een helloWorld app gemaakt en gesubmit en duidelijk gemaakt dat het enkel een testapp was om de validatie op gang te krijgen ;)

[ Voor 46% gewijzigd door MarluXiaXl op 29-06-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Ik ben ook al een aantal maanden geregistreerd als student via Dreamspark. Kom er nu pas achter dat ik die Geotrust verification niet krijg/hoef te doen en gewoon een app moet submitten |:( .

Naja, Mango here we come :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet handig om als studenten een groep te vormen? Ik denk dat er veel mensen met goede ideeen zijn zonder de benodigde programmeerkennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Relief2009 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:08:
Is het niet handig om als studenten een groep te vormen? Ik denk dat er veel mensen met goede ideeen zijn zonder de benodigde programmeerkennis?
Ik heb inderdaad daar ook al eens aan gedacht, helaas blijkt dat niet zo makkelijk als gedacht :P Heb het hier al met een paar vrienden van me geprobeerd maar als het idee eenmaal bestaat is het spoor bijster. Aangezien ik de enige ben met enig programeerkennis word het al gauw erg lastig omhet project ook werkelijk te maken. Wat ik heb gemerkt is dat veel mensen dan de benodigde doorzettingsvermogen niet hebben om het te blijven doen/leren. En alleen contact over het internet lijkt mij erg vervelend maar zou het wel willen proberen als ik toch nog meer ervaring heb met het platform zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
C# is in principe nieuw voor mij maar dat moet niet zo'n heel groot probleem zijn. Zijn er nog mensen van UTwente anders? }:O

Maarja wat ik tot nu toe geprobeerd heb qua app (een keer voor android) liep ook al vrij snel stuk qua samenwerking.

En bij Informatica heeft natuurlijk iedereen een Android/iPhone dus dat schiet ook niet op :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cpt.skydiver schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:10:
C# is in principe nieuw voor mij maar dat moet niet zo'n heel groot probleem zijn. Zijn er nog mensen van UTwente anders? }:O
Ik hoop binnenkort Utwente ;)
MarluXiaXl schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:54:
@hieronder
Klopt ja ik ben ook via dreamspark en je geotrust validatie begint pas nadat je een app hebt gesubmit. Ik heb gewoon een helloWorld app gemaakt en gesubmit en duidelijk gemaakt dat het enkel een testapp was om de validatie op gang te krijgen ;)
Alleen het submitten is al genoeg, maakt niet uit of die wel of niet wordt goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie geinteresseerd is:

http://twitter.com/#!/cliffsimpkins

Hier kun je zien waar Cliff Simpkins mee bezig is wat betreft het versturen van uitnodigingen voor de Mango Beta. Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiusK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb een uitnodiging voor de bèta ontvangen. Ze benadrukken in de vragen/acceptatielijst meerdere malen dat het van groot belang is om een backup van de huidige status van de telefoon te maken om na afloop van de bèta weer terug te kunnen keren alvorens je naar de final build kunt updaten. Tevens vervalt de garantie van de verkoper wanneer je deelneemt aan het bèta programma.

Er zijn dus wat risico's aan verbonden, maar aangezien mijn nieuwsgierigheid naar Mango zo groot is denk ik dat ik wel deel zal nemen aan de bèta. Morgen even rustig bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

RadiusK schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:30:
Ik heb een uitnodiging voor de bèta ontvangen. Ze benadrukken in de vragen/acceptatielijst meerdere malen dat het van groot belang is om een backup van de huidige status van de telefoon te maken om na afloop van de bèta weer terug te kunnen keren alvorens je naar de final build kunt updaten. Tevens vervalt de garantie van de verkoper wanneer je deelneemt aan het bèta programma.

Er zijn dus wat risico's aan verbonden, maar aangezien mijn nieuwsgierigheid naar Mango zo groot is denk ik dat ik wel deel zal nemen aan de bèta. Morgen even rustig bekijken.
Toevallig heb ik ook 10 minuten geleden de uitnodiging ontvangen over de beta. En inderdaad zeggen ze dat er wel erg nadrukkelijk bij ja! En dit kwam ik ook tegen:

"8. Confidentiality: By participating in this program, the developer agrees to not publish any content, screenshots or comments in any media in advance of the official launch of Windows Phone 'Mango'.*" Het sterretje zegt dat dit wel mag met Microsoft's zegen.

Maar hier trekken mensen zich niet veel van aan omdat ook op facebook en zelfs bij MS lekker word gepost dat de Beta geweldig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Ha, ben de laptop en gsm net aan het voorbereiden voor de update :)
Your computer is plugged in and can run uninterrupted for several hours. This process can take several hours, and interruption can result in your phone being unbootable and un-upgradable (also known as “bricked”).
Op hoop van zegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:59
Dakoina schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:31:
Ha, ben de laptop en gsm net aan het voorbereiden voor de update :)

[...]
Op hoop van zegen :)
Weet je zeker dat je een backup hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Laten we zeggen.. aan dat gedeelte zitten we nog niet .... *ZZZZzzzz* de SDK7.1beta2 update neem veeeeel tijd in beslag :s ik heb nu niet de snelste laptop, maar bon... toch wel traag. Nu begrijp ik waarom ze "several hours" in hun install pdf zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Er is een nieuwe versie van de installatie handleiding online gezet op connect.microsoft. Blijkbaar werkt het nog niet goed met de samsung focus en sommige mensen krijgen een errorcode.
Deze nieuwe handleiding moet er voor zorgen dat er minder kans is dat dit gebeurd en als het gebeurd kun je het volgen om het ongedaan te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

MarluXiaXl schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:26:
Er is een nieuwe versie van de installatie handleiding online gezet op connect.microsoft. Blijkbaar werkt het nog niet goed met de samsung focus en sommige mensen krijgen een errorcode.
Deze nieuwe handleiding moet er voor zorgen dat er minder kans is dat dit gebeurd en als het gebeurd kun je het volgen om het ongedaan te maken ;)
bedoel je de pdf met versie 1.2? of is er een nieuwere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venom2005
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:20
Ik kreeg vanochtend ook een mailtje dat ik mag doen met de beta test voor Mango. Hopen dat de update goed gaat. De Samsung Omnia heeft al wat vaker problemen gehad met updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Gaap.... je kunt dus kennelijk nog geen subscribed agenda's toevoegen

[ Voor 86% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 30-06-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Venom2005 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:57:
Ik kreeg vanochtend ook een mailtje dat ik mag doen met de beta test voor Mango. Hopen dat de update goed gaat. De Samsung Omnia heeft al wat vaker problemen gehad met updates...
Update verliep zonder problemen hier, wel even een uurtje of twee uitrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 19:54
Ik draai nu Mango :D, enige vervelende aan deze beta is dat blijkbaar ook gebruik wordt gemaakt van een beta marketplace. Dus alleen een aantal apps van Microsoft en Microsoft werknemers zijn beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Dakoina schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:30:
[...]
bedoel je de pdf met versie 1.2? of is er een nieuwere?
Ja pdf versie 1.2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
Jeroen_JRP schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:50:
Ik draai nu Mango :D, enige vervelende aan deze beta is dat blijkbaar ook gebruik wordt gemaakt van een beta marketplace. Dus alleen een aantal apps van Microsoft en Microsoft werknemers zijn beschikbaar.
Dan heb je waarschijnlijk je locatie op nederland staan, zodat je de nederlandse marketplace hebt, waar idd maar een paar 'mango apps' in staan. Zet hen op UK en je hebt gewoon alle apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 19:54
sparow schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk je locatie op nederland staan, zodat je de nederlandse marketplace hebt, waar idd maar een paar 'mango apps' in staan. Zet hen op UK en je hebt gewoon alle apps..
Ja daar kwam ik net inderdaad ook achter, maar dat betekent dus dat ik weer een reset moet doen en m'n uk account gebruitken... en dan heb ik dus geen xboxlive en msn meer (msn is volgens mij ook gelinkt aan je hoofdaccount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen_JRP schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Ja daar kwam ik net inderdaad ook achter, maar dat betekent dus dat ik weer een reset moet doen en m'n uk account gebruitken... en dan heb ik dus geen xboxlive en msn meer (msn is volgens mij ook gelinkt aan je hoofdaccount)
Daarom moet je als developer ook eigenlijk investeren in een developer telefoon naast je prive telefoon.
Maar ja ik zou ook mango lekker op mijn phone al wilen hebben dus ik begrijp dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Jeroen_JRP schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:50:
Eh nee,het is een upgrade dus je hoeft niets opnieuw in te stellen. US en UK marketplace zijn nog steeds te gebruiken. Als je nu een NL liveid gebruikt kom je in een test van de NL marketplace terecht. Je kunt daar uiteraard mijn app downloaden :) My Rubber Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:21:
[...]

Eh nee,het is een upgrade dus je hoeft niets opnieuw in te stellen. US en UK marketplace zijn nog steeds te gebruiken. Als je nu een NL liveid gebruikt kom je in een test van de NL marketplace terecht. Je kunt daar uiteraard mijn app downloaden :) My Rubber Duck
Wat gebeurt er dan straks met de final-versie? Ik neem aan dat je met Nederlandse live-id ook gewoon de internationale marketplace kan benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:01:
[...]

Wat gebeurt er dan straks met de final-versie? Ik neem aan dat je met Nederlandse live-id ook gewoon de internationale marketplace kan benaderen?
Er bestaat geen internationale marketplace. Het is de NL view op de marketplace waar bijna alle apps dan in zullen staan. Dat is nu nog niet gedaan (we testen met een paar MS apps of van MS collegas) het proces en de infrastructuur. Straks gaat de knop om en staan ook alle apps in de marketplace waar de ontwikkelaars het default vinkje hebben laten staan voor wereldwijde publicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:21:
[...]Je kunt daar uiteraard mijn app downloaden :) My Rubber Duck
Je hebt concurrentie met vibrerende extra's: http://wp7applist.com/en-US/app/24526/duck-vibration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:24

McBoom

Broem

Ik ben mijn HD7 nu ook aan het updaten naar de Mango beta en ik ben niet eens developer :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand Tweakers preview gelezen? Soms heb ik het gevoel alsof we te maken hebben met previewers die onder een steen leven. Er worden zoveel zaken genoemd waarbij je echt afvraagt of ze nou Mango hebben lopen testen en of ze uberhaupt bekend zijn met ander nieuws behalve het eigen.

reviews: Preview: Windows Phone Mango

[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 01-07-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relief2009 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:19:
Iemand Tweakers preview gelezen? Soms heb ik het gevoel alsof we te maken hebben met previewers die onder een steen leven. Er worden zoveel zaken genoemd waarbij je echt afvraagt of ze nou Mango hebben lopen testen en of ze uberhaupt bekend zijn met ander nieuws behalve het eigen.

Ik stond zat ook met verbijstering te kijken. Eerst zegggen dat de gebruikte hardware niet representatief is en dan doodleuk een performance test gaan doen waarbij ze niet vermelden dat de resultaten niet representatief zijn voor de echt 'Mango' versie. Dus mensen die nu het review skimmen krijgen een vrij (negatief) gekleurd beeld te zien.
En zo zijn er nog wel wat meer uitspraken die nogal kort door de bocht zijn of gewoonweg foutief, maar gelukkig zit dat in wel meer reviews, dus niet echt met opzet gedaan denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 01-07-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Zo, de update is klaar. Eerste indruk: scrollen/swipen gaat een stuk sneller en IE9 is echt een verademing 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
McBoom schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:52:
Ik ben mijn HD7 nu ook aan het updaten naar de Mango beta en ik ben niet eens developer :P
Hoe doe je dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Illegale zaken mogen niet bespreken worden jongens :+ Maar ik denk dat je op een bekend forum wel terecht kunt ;)

Edit @ hieronder: volgens mij mag op Tweakers alles wat met jailbreaken, hacken te maken heeft niet besproken worden? Misschien zit ik ook fout. Ik zou zeggen vraag het eens en maak er een aparte topic voor zodat het overzichtelijk blijft in dit algemene topic.

@ de rest: Interessante topic om in de gaten te houden nu de NDA weg is.

http://wmpoweruser.com/mi...lood-gates/#disqus_thread

[ Voor 51% gewijzigd door Relief2009 op 01-07-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Is dat illegaal dan, of gewoon niet de bedoeling? Maar ik ga wel eens even op XDA rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie overigens dit nieuwsbericht al gelezen op Engadget

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/htc-eternity-leak.jpg

De HTC Eternity zet WP7 wel even op de kaart puur op de specs en wat een monsterlijk groot scherm zeg!
  • 1,5 Ghz processor
  • 8 megapixel camera met dual led flash
  • front facing camera met 1,3 megapixeltjs,
  • 16 GB geheugen
  • een scherm van 4,7 inch! (wel weer met de wvga resolutie helaas).
Wat een bakbeest!

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 01-07-2011 12:50 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Relief2009 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:11:
[...]

Illegale zaken mogen niet bespreken worden jongens :+ Maar ik denk dat je op een bekend forum wel terecht kunt ;)

Edit @ hieronder: volgens mij mag op Tweakers alles wat met jailbreaken, hacken te maken heeft niet besproken worden? Misschien zit ik ook fout. Ik zou zeggen vraag het eens en maak er een aparte topic voor zodat het overzichtelijk blijft in dit algemene topic.
Met de manier dat ik 'm heb geüpdate hoef je niet te jailbreaken. Ik moet Nodo er wel weer opzetten (is een backup van gemaakt) zodra Mango officieel uitkomt.
ppaddo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:46:

De HTC Eternity zet WP7 wel even op de kaart puur op de specs en wat een monsterlijk groot scherm zeg!

1,5 Ghz processor, 8 megapixel camera met dual led flash, front facing camera met 1,3 megapixeltjs, 16 GB geheugen en dus een scherm van 4,7 inch! (wel weer met de wvga resolutie helaas).

Wat een bakbeest!
Wel een mooi ding, maar mijn HD7 is toch wel de max qua grootte in mijn broekzak....

Edit: Ik ben even met een mod in conclaaf geweest en die ziet niets illegaals in het voor de gek houden van MS :P

Hier kan je vinden hoe het in z'n werk gaat. Je moet wel je telefoon 2x updaten, eerst naar 7441 en daarna krijg je de melding dat er weer een update is naar de Mango Beta. Dit gaat gewoon via het updaten in Zune :)

Edit2: Het is héééél belangrijk om een backup te maken van je huidige Nodo installatie. Voordat je de uiteindelijke versie van Mango erop kan zetten moet je eerst weer terug naar Nodo.

[ Voor 17% gewijzigd door McBoom op 01-07-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
ppaddo schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:46:

• 1,5 Ghz processor
  • 8 megapixel camera met dual led flash
  • front facing camera met 1,3 megapixeltjs,
  • 16 GB geheugen
  • een scherm van 4,7 inch! (wel weer met de wvga resolutie helaas).
Wat een bakbeest!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn HD7 met de kickstand toch beter vind ogen dan de HTC Eternity. Ik vind het een combinatie tussen de HD7 en de Wildfire (rare afgeronde boven en onderkant namelijk). Jammer genoeg dat ze niet wat meer toestellen met kickstands produceren buiten de HD7, het is namelijk een geweldig concept. De specs zien er in ieder geval veel belovend uit!

Off-topic:
"Heeft u snel last van een lamme arm doordat u de telefoon te lang omhoog houdt zodat een ander kan meekijken? Of wilt u graag uw telefoon gebruiken als entertainment device? Koop dan nu de telefoon met een kickstand zodat u nooit meer last zult hebben van een lamme arm. Ons onderzoek wijst uit dat 99% van de mensen meer met hun armen kunnen doen dankzij deze kickstand!

Als u nu binnen 2 minuten belt, betaalt u slechts € 350 in plaats van € 375. Bestel nu en ontvang het morgen!". Zie het al helemaal voor mij als Tellsell reclame. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Relief2009 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:19:

Vond die preview ook niet echt van hoog niveau. Ben beter gewend van T.net en Arnoud.

Hier was ik het echter wel woeiend mee eens:
Wat we het meest missen is echter betere integratie van apps in de hubs. Met open api's kan Hyves in de People-hub worden geïntegreerd, kunnen Picasa-foto's in de Pictures-hub verschijnen en kunnen Wordpress-blogs in de Office-hub worden getikt, om maar eens wat mogelijkheden te noemen. Microsoft heeft die api's echter niet opengesteld. Daardoor gaat een deel van de functie van de hubs verloren en dat is jammer.
Enorm gemiste kans. Wie gebruikt er nou Facebook chat? Niemand. We willen Whatsapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:47:
[...]
Microsoft heeft die api's echter niet opengesteld.
Ik dacht dat dat juist met mango wel zo zou zijn?

Zie met name voor de pictures hub: MSDN: Pictures Extensibility Overview for Windows Phone
We willen Whatsapp!
Ik wil helemaal geen whatsapp. Ik heb elke maand 100 SMS'jes over.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hebben jullie ook last van een tergend langzame Marketplace vandaag?

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Yakolev schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:11:
Hebben jullie ook last van een tergend langzame Marketplace vandaag?
Yep. :)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:38:
[...]

Zie met name voor de pictures hub: MSDN: Pictures Extensibility Overview for Windows Phone
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:53:
[...]

Je kunt inderdaad hier niet mee integreren als 3rd party app.

[...]

Prima. Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Iemand net als ik problemen met het feit dat er niemand online is op zowel Facebook chat als op Messenger?

Edit: it's working. Facebook dan. WLM niet?

[ Voor 18% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 01-07-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
HyperioN schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:47:
Enorm gemiste kans. Wie gebruikt er nou Facebook chat? Niemand. We willen Whatsapp!
Kun je dit misschien ook onderbouwen? Ik vind het nogal een grove aanname zonder enig argument. In mijn vriendenkring gebruikt bijna iedereen (bijna onopgemerkt) de FB chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Manuel schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:31:
[...]

Kun je dit misschien ook onderbouwen? Ik vind het nogal een grove aanname zonder enig argument. In mijn vriendenkring gebruikt bijna iedereen (bijna onopgemerkt) de FB chat.
Mijn argument: in mijn vriendengroep gebruikt niemand de FB chat. ;) :>
En: nieuws: KPN maakt mobiel internet duurder en ziet af van chatheffing - update
in nog geen negen maanden tijd zou het aantal gebruikers die de WhatsApp-applicatie op een smartphone hebben draaien van vrijwel nul zijn gestegen tot een installed base van 85 procent.

[ Voor 35% gewijzigd door HyperioN op 01-07-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
HyperioN schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 18:41:
[...]

Mijn argument: in mijn vriendengroep gebruikt niemand de FB chat. ;) :>
Hehe, zoiets had ik al verwacht :>. Net als hAl heb ik, pak 'm beet, 100 SMSjes over in de maand die T-Mobile weer in hun zak kunnen houden.

Al hoop ik voor jullie dat het WhatsApp team bezig is met de dev-tools van WP7 Mango om zo de app te maken die jullie graag willen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:38:
[...]

[...]

Er is nog niet echt een volledige integratie, maar je kunt in ieder geval vanuit de pictures hub je eigen foto-applicatie launchen. Dus er is wel enige vorm van integratie :)

Ik denk dat ze genoeg zaken willen overhouden voor Tango en Apollo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 01-07-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik heb liever dat iedereen overstapt op kik.
Whatsapp blijft toch gebonden aan je 06 nummer.

Kik messenger krijgt overigens ook geen integratie in de message hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domino schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:24:
Ik heb liever dat iedereen overstapt op kik.
Whatsapp blijft toch gebonden aan je 06 nummer.

Kik messenger krijgt overigens ook geen integratie in de message hub.
Waarom zou je op kik overstappen? Het is niet op blackberry beschikbaar dus je hele doelgroep is ook een stuk kleiner :)

Juist omdat whatsapp aan je nummer is gebonden, werkt het veel gemakkelijker dan andere clients. Je hoeft niemand meer toe te voegen, dat doet de app voor jou.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 01-07-2011 19:25 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.