SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:11:
[...]
Blijkbaar liggen jouw 'wensen' op een ander gebied, dan mijn 'eisen'. Ik heb lange tijd de XDA versie gehad, maar de manier hoe je dan alles werkend moet krijgen en dit zeker ten opzichte van WM, heeft zo'n beetje elk stukje enthousiasme over WP7 compleet weggeveegd.
Ik ben mijn best niet aan het doen, thetering en mass-storage zijn 2 bizar gangbare features die al in de tijd van WM beschikbaar waren, dat jij blijkbaar dit allemaal voor lief neemt (zeker onder het motto 'early adopter'), zal mijn mening over WP7 op dit moment totaal niet meer veranderen.
Ik ben WM gebruiker uit de oude tijd, wat ze met WP7 op dit moment hebben gedaan is alles wat mij juist weg hield van de andere OS'en. Gelukkig draait Android bizar snel bij, waar het bij WP7 maar continue 'binnenkort' blijft, en hopen dat het mischien later allemaal beter werkt.
koop dan maar een andriod of een ios, het kan zo zijn dat een WP7 gewoon niets voor jou is.
Zo gangbaar is massstorage ook niet, IOS ondersteund het niet out of the box misschien wel bij 4 of 5, maar ik zit vast aan 3 op mijn iTouch. Symbian is geen smartphone OS in mijn ogen en Android ondersteund het wel. Dus alleen andriod.
Hetzelfde met bluetooth file transfer, alleen andriod, IOS alleen met jailbreak, dus als dat voor jou de belangrijkste punten zijn om niet voor WP7 te gaan kies dan voor Andriod, of als je echt perse wilt Symbian (wat ik niet aanraad). Het nadeel daarvan vind ik de looks en het soms nogal choppy zijn van het scrollen in andriod, je moet dus een behoorlijk high end toestel hebben waar bij WP7 het gewoon lekker smooth gaat
verder het blijft binnenkort.. tjah.. als de vraag steeds gesteld wordt voordat de mango update er is wel ja. Als je daar niet op kan wachten prima, maar dat het continue binnenkort blijft is niet waar. Na de mango update zijn een hoop punten verbetered van WP7.
[
Voor 7% gewijzigd door
LeVortex op 16-06-2011 16:19
]