Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nee bing maps is af en toe wat cookie idd,.

Maar mijn CC van de abnamro bleek dus gewoon te werken nadit ik een engels random adres en tel ingevuld had? (wel alles op UK gezet btw)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mja,ik sta op de USA ivm mijn ZuneHD , hier pakt ie mijn cc niet
UK lukte ook niet
NL wel maar heb ik geen marketplace :P
en ja ik heb nu dus 3 live id's :P ook koppelen van accounts werkte niet
rabo cc trouwens (mastercard)

wat wel geinig is,is dat toen ik aan het klooien was er een belletje kwam van de rabo dat er vreemde kleine bedragen van mijn cc werden gehaald en mijn cc geblokt was :/ , meteen er weer vanaf gehaald en geld terug laten halen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterDE
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2023
Is er eigenlijk al nieuws over Flash? Men heeft deze toch vorig jaar aangekondigd :s

Of zal deze ook in de mango update zitten :p Jammer dat er geen lijst bestaat van de nieuwe features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37
ppaddo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:05:
Ben je nu echt je best aan het doen om alle minpunten van WP7 op te noemen? Tethering op de Omnia 7 werkt via een work around en jouw "veruit het belangrijkste" punt wordt in de herfst ook opgelost.
Bestandsoverdracht via Bluetooth heb ik persoonlijk nog geen seconde gemist. Synchroniseren van het toestel met Zune kan via Wifi en om nu ringtones o.i.d over te gaan lopen stralen. Daar ben ik blijkbaar te oud voor....
Blijkbaar liggen jouw 'wensen' op een ander gebied, dan mijn 'eisen'. Ik heb lange tijd de XDA versie gehad, maar de manier hoe je dan alles werkend moet krijgen en dit zeker ten opzichte van WM, heeft zo'n beetje elk stukje enthousiasme over WP7 compleet weggeveegd.

Ik ben mijn best niet aan het doen, thetering en mass-storage zijn 2 bizar gangbare features die al in de tijd van WM beschikbaar waren, dat jij blijkbaar dit allemaal voor lief neemt (zeker onder het motto 'early adopter'), zal mijn mening over WP7 op dit moment totaal niet meer veranderen.

Ik ben WM gebruiker uit de oude tijd, wat ze met WP7 op dit moment hebben gedaan is alles wat mij juist weg hield van de andere OS'en. Gelukkig draait Android bizar snel bij, waar het bij WP7 maar continue 'binnenkort' blijft, en hopen dat het mischien later allemaal beter werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2011 16:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:29
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:11:
[...]

Blijkbaar liggen jouw 'wensen' op een ander gebied, dan mijn 'eisen'. Ik heb lange tijd de XDA versie gehad, maar de manier hoe je dan alles werkend moet krijgen en dit zeker ten opzichte van WM, heeft zo'n beetje elk stukje enthousiasme over WP7 compleet weggeveegd.

Ik ben mijn best niet aan het doen, thetering en mass-storage zijn 2 bizar gangbare features die al in de tijd van WM beschikbaar waren, dat jij blijkbaar dit allemaal voor lief neemt (zeker onder het motto 'early adopter'), zal mijn mening over WP7 op dit moment totaal niet meer veranderen.

Ik ben WM gebruiker uit de oude tijd, wat ze met WP7 op dit moment hebben gedaan is alles wat mij juist weg hield van de andere OS'en. Gelukkig draait Android bizar snel bij, waar het bij WP7 maar continue 'binnenkort' blijft, en hopen dat het mischien later allemaal beter werkt.
koop dan maar een andriod of een ios, het kan zo zijn dat een WP7 gewoon niets voor jou is.
Zo gangbaar is massstorage ook niet, IOS ondersteund het niet out of the box misschien wel bij 4 of 5, maar ik zit vast aan 3 op mijn iTouch. Symbian is geen smartphone OS in mijn ogen en Android ondersteund het wel. Dus alleen andriod.

Hetzelfde met bluetooth file transfer, alleen andriod, IOS alleen met jailbreak, dus als dat voor jou de belangrijkste punten zijn om niet voor WP7 te gaan kies dan voor Andriod, of als je echt perse wilt Symbian (wat ik niet aanraad). Het nadeel daarvan vind ik de looks en het soms nogal choppy zijn van het scrollen in andriod, je moet dus een behoorlijk high end toestel hebben waar bij WP7 het gewoon lekker smooth gaat

verder het blijft binnenkort.. tjah.. als de vraag steeds gesteld wordt voordat de mango update er is wel ja. Als je daar niet op kan wachten prima, maar dat het continue binnenkort blijft is niet waar. Na de mango update zijn een hoop punten verbetered van WP7.

[ Voor 7% gewijzigd door LeVortex op 16-06-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
wouterDE schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:09:
Is er eigenlijk al nieuws over Flash? Men heeft deze toch vorig jaar aangekondigd :s

Of zal deze ook in de mango update zitten :p Jammer dat er geen lijst bestaat van de nieuwe features
Met een beetje Googlen kom je toch een heel eind hoor :-)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1084161
http://anythingbutiphone.com/3477 (aanrader)

Eerlijk gezegd heb ik Flash op WP7 geen seconde gemist. Mijn Android-toestel heeft het nu wel.. maar hoe vaak kom je nu nog Flash tegen op een website?
Het is ook zeker niet bevestigd voor Mango, en het is nog de vraag of het er ooit zal komen, en op welke termijn:
So the questions is, are we going to support Flash in IE9 for Windows Phone

We are working with Adobe, but it has not yet been decided the last time I checked--part of that is Adobe is doing what they have to do and we're doing what we have to do. The last I checked the team is working with them but I don't think they have any announcement whether it's going to definitely work or not.

[ Voor 33% gewijzigd door HyperioN op 16-06-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@SinergyX: uiteindelijk moet je natuurlijk zelf de keuze maken, en als dit dealbreakers zijn voor jou om WP7 aan te schaffen dan is dat natuurlijk helemaal prima, maar for what it's worth: mijn mening was aanvankelijk niet zo heel anders als die van jou. Ik vind het ook lomp dat ik geen BT transfers meer kan doen, of dat ik mijn telefoon niet kan gebruiken als mass storage. Maar eerlijk gezegd mis ik het niet. Het is ook niet dat ik die features vaak gebruikte - een BT transfer deed ik echt iets van eens in de 2 jaar ofzo, en die situaties waren dan meestal het transferren van een genomen foto (waar nu veel betere alternatieven voor zijn, zoals email, twitter en skydrive). Hetzelfde geldt voor mass storage, en voor die ene keer dat internet niet mogelijk is dan neem ik wel een USB stick ofzo mee.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 16-06-2011 16:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:08
.oisyn schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Sinds wanneer staan er settings tussen de applicaties?
Niet letterlijk de button settings, maar alle mogelijke instellingen zoals:

Alarm,
Marketplace
Messaging
Zune

Beetje als een scheiding van telefoon eigen zaken en gebruiker geinstalleerde apps.

Eigenlijk klink het zo best idioot, maar weet niet beter hoe ik het uit moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het OS zal Nokia van groot belang zijn. En ik las net dat NL bij de eerste landen zit, waar het eerste Nokia WP7 toestel uitgebracht wordt. Ik ben ENORM tevreden met m'n HTC Trophy, maar ook zeer benieuwd wat Nokia gaat brengen en wat dit voor het OS zal betekenen.
.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 22:02
[...]

Je zegt dat het allemaal bij binnenkort blijft voor WP7. dat lijkt me logisch, er is feitelijk nog maar 1 noemenswaardige update voor WP7 geweest, namelijk NoDo. De eerste echt serieuze update is gewoon weg Mango.
Sowieso, welke versie van HD2 WP7 roms heb je geprobeerd? Pre-NoDo of juist niet enz. De custom roms worden steeds beter en beter op XDA en zeker die van YukiXDA zijn interessant.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Domino schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Niet letterlijk de button settings, maar alle mogelijke instellingen zoals:

Alarm,
Marketplace
Messaging
Zune

Beetje als een scheiding van telefoon eigen zaken en gebruiker geinstalleerde apps.
Maar dat zijn dus gewoon apps, heeft weinig met "settings" te maken.
Wat mij betreft mogen ze wel een customizable hierarchie aanbrengen, ipv gewoon een lange lijst van alle apps. Ook vind ik het irritant dat de games er dan juist weer niet tussen staan - die moet je óf pinnen aan je home screen, óf opstarten via de Xbox Live hub.

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 17-06-2011 11:34 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn tal van websites geoptimaliseerd voor iPhone, dus niet m.site.com maar site.com/iphone, nu als je met WP7 naar die site surft dan werkt het niet en moet je de gewone mobiele site gebruiken, is er geen hack ofzo om de site te laten denken dat je surft met Safari, terwijl je eigenlijk met IE surft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
"Microsoft komt met in-app aankopen voor Windows Phone 7" vandaag wellicht op de FP. Dit lijkt mij wel een leuke feature, kun je het spel uitbreiden door kleine aankopen te doen om zo het spel uit te breiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:37:
Er zijn tal van websites geoptimaliseerd voor iPhone, dus niet m.site.com maar site.com/iphone, nu als je met WP7 naar die site surft dan werkt het niet en moet je de gewone mobiele site gebruiken, is er geen hack ofzo om de site te laten denken dat je surft met Safari, terwijl je eigenlijk met IE surft
Die websites maken o.a. gebruik van HTML5. De op IE7 gebasseerde browser van WP7 kan hier gewoonweg niet mee overweg. Wanneer Mango uitkomt met IE9 voor WP7 lijkt het me dat die "voor de iphone geoptimaliseerde" mobiele sites het een stuk beter gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Propane hieronder: Hehe niet goed gekeken. :9
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:04:
Voor het OS zal Nokia van groot belang zijn. En ik las net dat NL bij de eerste landen zit, waar het eerste Nokia WP7 toestel uitgebracht wordt. Ik ben ENORM tevreden met m'n HTC Trophy, maar ook zeer benieuwd wat Nokia gaat brengen en wat dit voor het OS zal betekenen.
.
Nokia focust zich steeds meer op Nederland wat betreft de Benelux. We krijgen ook een eigen hoofdkantoor in Nederland. Ik ben blij dat ze dat doen, want dat betekent veel promotie en dat is precies wat WP7 nodig heeft. :) En misschien een kans voor de studenten onder ons om een stage-plek te vinden :P

[ Voor 113% gewijzigd door Relief2009 op 17-06-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Die link staat 5 posts hierboven ook al ;).

Edit: Ik zal ook maar even wat ontopic posten :P. Ik ben benieuwd wanneer Nokia wat details over hun toestellen gaat loslaten, en of andere fabrikanten nog met nieuwe WP7 toestellen komen binnenkort. Ik zit al een tijd zelf ook naar WP7 te kijken. Aan de ene kant wil ik wel zo snel mogelijk van Android af, aan de andere kant zit ik nu dus tussen twee generaties WP7 toestellen in. En aangezien de toestellen die nu beschikbaar zijn gelijkwaardig zijn aan m'n Galaxy S zie ik liever snel wat vooruitgang bij de WP7 toestellen :). Een Galaxy S II met WP7 zou erg prettig zijn denk ik dan zo.... :P

[ Voor 62% gewijzigd door Propane op 17-06-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Ik gok zelf dat alle fabrikanten nu wachten tot mango uitkomt en ze die mogen gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Propane schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:04:
[...]
Die link staat 5 posts hierboven ook al ;).

Edit: Ik zal ook maar even wat ontopic posten :P. Ik ben benieuwd wanneer Nokia wat details over hun toestellen gaat loslaten, en of andere fabrikanten nog met nieuwe WP7 toestellen komen binnenkort. Ik zit al een tijd zelf ook naar WP7 te kijken. Aan de ene kant wil ik wel zo snel mogelijk van Android af, aan de andere kant zit ik nu dus tussen twee generaties WP7 toestellen in. En aangezien de toestellen die nu beschikbaar zijn gelijkwaardig zijn aan m'n Galaxy S zie ik liever snel wat vooruitgang bij de WP7 toestellen :). Een Galaxy S II met WP7 zou erg prettig zijn denk ik dan zo.... :P
Ik denk dat we het idee van de snelste hardware moeten laten varen. Iets wat je bij Android blijft zien omdat Android niet geoptimaliseerd is voor bepaalde hardware. Bij WP7 is dit niet nodig.

Zelf twijfel ik ook of ik nou voor een eerste generatie moet gaan (omnia 7 is bv erg goedkoop) of wachten op de nieuwste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Relief2009 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Ik denk dat we het idee van de snelste hardware moeten laten varen. Iets wat je bij Android blijft zien omdat Android niet geoptimaliseerd is voor bepaalde hardware. Bij WP7 is dit niet nodig.
Bij WP7 is dat misschien niet nodig, maar dat weet bijna geen enkele klant. Sterker nog, zelfs heel veel telefoonverkopers zullen het niet weten.. Mensen willen nu eenmaal graag "het nieuwste van het nieuwste".
De Omnia 7 is al gewoon enorm verouderd, met dezelfde hardware als de HTC HD2.
Klanten kopen nu een SGSII of een HTC Sensation. Gewoon omdat dat "het nieuwste van het nieuwste" is, met de allerhoogste specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Het gaat mij vooral om de camera en het display. Met het pentile-matrix scherm zoals in de Galaxy S en de Omnia 7 heb je toch merkbaar minder scherpe tekst bijv.. Maar aan de andere kant wil ik wel graag weer (S)AMOLED. Dus hoop ik stiekem dat Samsung de scherm van de Galaxy S II in een WP7 telefoon smijt.

Qua camera kan de Galaxy S geen deuk in een pakje boter slaan, zowel de camera uit m'n oude Nokia N78 en die van m'n iets minder oude Samsung i8910HD maken foto's die flink beter zijn. Voor de rest zal het me een worst zijn of ik met een 1GHz of 1,2GHz single/dual/quadcore processor in m'n broekzak loop, ik weet toch wel dat WP7 dankzij de minimum eisen soepel werkt.

Voor nu zal ik het nog even moeten stellen met een WP7 like muziekspeler op m'n Android... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HyperioN schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:01:
[...]

Bij WP7 is dat misschien niet nodig, maar dat weet bijna geen enkele klant. Sterker nog, zelfs heel veel telefoonverkopers zullen het niet weten.. Mensen willen nu eenmaal graag "het nieuwste van het nieuwste".
De Omnia 7 is al gewoon enorm verouderd, met dezelfde hardware als de HTC HD2.
Klanten kopen nu een SGSII of een HTC Sensation. Gewoon omdat dat "het nieuwste van het nieuwste" is, met de allerhoogste specs.
Volgens mij overschat jij de consument nogal. De iPhone verkoopt als een gek en niet omdat het nieuwste van het nieuwste is. Het OS werkt vloeiend, goede bouwkwaliteit en het ziet er leuk uit. Dat is het enige wat een consument boeit.

Alleen Tweakers kijken naar de specificaties.

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 17-06-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:06:
[...]

Volgens mij overschat jij de consument nogal. De iPhone verkoopt als een gek en niet omdat het nieuwste van het nieuwste is. Het OS werkt vloeiend, goede bouwkwaliteit en het ziet er leuk uit. Dat is het enige wat een consument boeit.

Alleen Tweakers kijken naar de specificaties.
Helemaal mee eens!! Mensen die zich blind staren op specs snappen niet helemaal waar het om gaat.
Ik heb een iPhone4 omdat het Apple platform gewoon zeer goed in elkaar zit en de apps zijn geweldig (veel bedrijven maken apps voor alleen iOS en games zien er goed uit) Ik heb Android toestellen gehad (desire en samsung galaxy S) maar vond de UI net iets minder en maakte me zorgen om phising en spyware en nu heb ik naast mijn iPhone ook nog een HTC Trophy.

Absoluut niet te vergelijken met iOS, maar het UI is een stuk sexier en ik verwacht er voor de toekomst veel van.

Uiteindelijk zullen mensen naar de gebruikerservaring en het aanbod apps en mogelijkheden kijken ipv de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap wel dat specificaties op den duur ook een rol gaan spelen om aan de consument duidelijk te maken dat er extra power in the package zit. HOe meer power en hoe sterker de gpu, hoe beter de games die we kunnen verwachten. Maar voor apps zijn single-cores (op dit moment) meer dan genoeg.

Qualcomm heeft bevestigd dat haar dual-cores ook zullen werken met Windows Phone. Het is niet zozeer de dual-core die mij interesseert, maar de zeer krachtige Adreno 220 gpu waardoor we weleens grafisch krachtige games kunnen verwachten en betere HD recording/playback :)

http://wmpoweruser.com/qu...phone-support/#more-36349

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 17-06-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:25
[...]

WP7 is een OS dat nog in de kinderschoenen staat, houd dat in je achterhoofd.
iOs had nog geen een copy/paste toen het gelaunched werd op de eerste iPhone.

Android en iOs zijn nu al meerdere jaren te verkrijgen, en dus al een stuk volwassener met meer functies. Als dat de enige 2 dingen zijn die je niet aanstaan, ben je dus vrij tevreden.

Heb je gezien hoe Android 1.5 er uit zag standaard? Zo uit de grond geplukt en op een telefoon gesmeten. Maar dat werd steeds beter.

Ik mis zelf ook wel de NL taal en ondersteuning, en de mass-storage optie. Maar die kan ik wel voor lief nemen, omdat ik met de gedachte loop dat het nog maar een vers OS is, en Mango in de Herfst komt.

Ik zou dus nu je HD2 blijven gebruiken, en tegen die tijd dat de Mango update er is weer eens kijken of het nu wel bevalt voor je.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie van het feit dat het Chevron-team straks een officiele unlock-tool (met hulp van MS) gaat aanbieden voor een kleine vergoeding ?

Zelf vind ik het een ideale manier om je eigen gemaakte apps te sideloaden zonder een dev-account aan te vragen voor 100 dollar per jaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Relief2009 op 18-06-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:09:
Wat vinden jullie van het feit dat het Chevron-team straks een officiele unlock-tool (met hulp van MS) gaat aanbieden voor een kleine vergoeding ?
Geweldig nieuws natuurlijk!!! En als je het niet wilt, dan doe je het niet.

Verstandig van MS om geen kat en muis spel met de JB community te spelen. Dit zal mensen meer over de streep trekken om straks een WP7 toestel aan te schaffen, want ze moeten de komende periode flink gaan groeien om iOS en Android bij te houden.

Ben overigens benieuwd hoe het Google vergaat met de claim van Oracle. Als Oracle wint heeft Google een flink probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook nog wat aardig "nieuws" over Nokia. Men verwacht in september (bij de Mango release???) toestellen te presenteren die dan kort daarna op de markt komen (oktober/november). Het is vast een photoshop, maar zo ziet zo'n qwerty slider er wel heel sexy uit zeg!

http://www.wpcentral.com/...phone-deeper-intergration

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/045/947/large/nokiakb.jpg

En ook nog wat nieuws dat Qualcomm in ieder geval WP7 gaat ondersteunen met nieuwe dual cores.

http://www.wpcentral.com/...ual-core-qualcomm-chipset.

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/045/940/large/msm8260.png

[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 18-06-2011 23:31 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppaddo schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:27:
Ook nog wat aardig "nieuws" over Nokia. Men verwacht in september (bij de Mango release???) toestellen te presenteren die dan kort daarna op de markt komen (oktober/november). Het is vast een photoshop, maar zo ziet zo'n qwerty slider er wel heel sexy uit zeg!

http://www.wpcentral.com/...phone-deeper-intergration

En ook nog wat nieuws dat Qualcomm in ieder geval WP7 gaat ondersteunen met nieuwe dual cores.

http://www.wpcentral.com/...ual-core-qualcomm-chipset.

Ik vind het concept nogal clunky! Een n96 als ik het goed heb; welke niet bepaald bekend staat als een goede telefoon :'( Ik zie liever een E7 met windows phone. Alleen natuurlijk minimaal 3,7 inch :D en wat minder massief ogend :P

Wat betreft dual-cores: dit nieuws is al hiervoor genoemd. Mooi om te zien dat we in de toekomst een chassis kunnen verwachten met een dualcore + adreno 220 gpu waar we eigenlijk wel een tijdje zoet mee zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 18-06-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zoals een aantal van jullie misschien wel weten ben ik vorige week op uitnodiging van Microsoft naar Redmond geweest voor Windows Phone gerelateerde zaken. Ik zal nog kort reisverslag te maken, maar hier in ieder geval al even een link naar de foto's:

http://www.flickr.com/pho...ctions/72157626834503353/

Wat highlights:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3224/5827363172_da5e5029b6.jpg
Ik samen met Mark Russinovich

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5273/5827844544_4ef4151160.jpg
Kurt Cobain's gitaar en trui uit de videoclip van "Smells Like Teen Spirit"

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3179/5836078345_a4970af860.jpg
Lunchen met Jeff Wilcox (Silverlight Team) en Larry Lieberman (Windows Phone Team)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2441/5849663679_1d7bf2bc5d.jpg
Ik en Peter Torr (Windows Phone Team) na onze lunch

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5265/5849666683_14e01744bf.jpg
Ik met Dan Zucker (Windows Phone Team) na onze lunch

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben jaloers! Ik kijk uit naar je reisverslag :)

Hoe is de uitnodiging tot stand gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Komen er met mango ook nog wat calender updates? Ik mis een soort makkelijk overzicht in de month view bijv met kleuren of zo iets. Ik vind de calender nog wel wat te tweaken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maratropa schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:52:
Komen er met mango ook nog wat calender updates? Ik mis een soort makkelijk overzicht in de month view bijv met kleuren of zo iets. Ik vind de calender nog wel wat te tweaken.
Ik mis Tasks/taken. Het is een beetje subuptimaal om telkens meetings van 0min in te moeten voeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maratropa schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:52:
De kalender krijgt een update. Wat tot nu toe bekend is, is dit:

"Mango" now brings multiple calendar support, subscribed calendars, as well as to-do lists to Windows Phone. In addition, Facebook calendar is also integrated in Windows Phone’s calendar.

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 20-06-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
Goed man,
Jeff Wilcox zit achter de silverlight toolkit en de app 4th & Mayor (beste foursquare app die er is).
Peter Torr is een Program Manager in het WP7 team en bepaald dus welke features hoe gemaakt worden. Hij zit in het appplat team en dat is dus waar wij 3rd party developers gebruik van maken. Hij heeft specificaties van dingen zoals background audio playback, background agents, multitasking etc geschreven en weet super veel van het development platform.
Larry Lieberman zit in het team van Brandon Watson en maakt zich druk om het developer ecosysteem en apps
Dan Zucker is ook een program manager en zijn naam zie ik op heel veel spec documenten voorbij komen (Tiles, multiple tiles, tile pinning, Bing Extras, etc)

En hoe kom je in hemelsnaam nu weer Mark Russinovich tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Matthijs Hoekstra schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:18:
[...]

4th & Mayor (beste foursquare app die er is)
Idd een fijne app, maar wordt ook tijd dat de update uitkomt. Zodat ik vanuit 4th & Mayor een plek kan aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screw die gasten, hangt die gitaar en dat shirt bij MS of is dat een museumpje daar in de buurt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WPCentral heeft de kans gehad om een paar dagen Mango te gebruiken op de Samsung Focus.

http://www.wpcentral.com/mojo

Ik moet zeggen dat ik nu helemaal niet meer kan wachten op Mango!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Fuck zeg waarom kun je een username van een email account niet gewoon wijzigen? 8)7

Ik heb mijn gmail username gewijzigd (omdat ik eigenlijk emailde vanaf een alias en gmail dan doodleuk in de headers van de verzonden mail meegeeft wat m'n eigenlijke emailadres was, wat sommige geautomatiseerde diensten niet leuk vinden), maar nu kan ie dus niet meer inloggen, Wat natuurlijk logisch is, maar hij vraagt alleen om een wachtwoord, en niet om mijn username. Nou moet ik dus een nieuw account aanmaken, alles opnieuw syncen, al mijn gelinkte contacten opnieuw gaan linken en mijn favo contacten weer opnieuw op m'n homescreen zetten :/

.edit: wacht misschien biedt de registry editor soelaas :)

.edit2: helaas, die dingen lijken niet in de registry te staan :/

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 21-06-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:03:
Fuck zeg waarom kun je een username van een email account niet gewoon wijzigen? 8)7

Ik heb mijn gmail username gewijzigd (omdat ik eigenlijk emailde vanaf een alias en gmail dan doodleuk in de headers van de verzonden mail meegeeft wat m'n eigenlijke emailadres was, wat sommige geautomatiseerde diensten niet leuk vinden), maar nu kan ie dus niet meer inloggen, Wat natuurlijk logisch is, maar hij vraagt alleen om een wachtwoord, en niet om mijn username. Nou moet ik dus een nieuw account aanmaken, alles opnieuw syncen, al mijn gelinkte contacten opnieuw gaan linken en mijn favo contacten weer opnieuw op m'n homescreen zetten :/

.edit: wacht misschien biedt de registry editor soelaas :)
Kun je niet je gewijzigde username weer op het orgineel zetten?

@de rest:

WinRumors begint vanaf vandaag dagelijks met een preview van Mango. Blijkbaar krijgen bepaalde blogs dus toestellen overgehandigd om mee te testen.

http://www.winrumors.com/...cret-features-demo-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Relief2009 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:09:

Kun je niet je gewijzigde username weer op het orgineel zetten?
Hoe bedoel je? Gewoon weer terugzetten zoals het was? Natuurlijk kan dat, maar dat wil ik juist niet. Ik wil dat het emailadres waar ik standaard mee mail (mijnnaam@domein.nl) gewoon mijn primaire adres is, en niet een alias van een ander adres (oisyn@domein.nl) omdat gmail dan zegt dat de mail van oisyn@domein.nl komt en geautomatiseerde diensten dat niet altijd snappen omdat ik daar geregistreerd sta als mijnnaam@domein.nl.

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 21-06-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
De username (het email adres) wordt door Microsoft nogal heel veel belang aangegeven, ze gebruiken het als een unique identifier lijkt het. Was laatst van Exchange hosting provider geswitched en wilde tijdelijk beide aan boord van mijn WP7 toestel houden. Dat zou moeten kunnen omdat je meerdere Exchange accounts kan gebruiken, maar kon de nieuwe Exchange account echter niet toevoegen omdat het email adres al in gebruik was volgens WP7. Je kan dus geen twee accounts met hetzelfde email adres opzetten en zoals in jouw geval ook niet het emailadras van een account wijzigen. Beetje onnodig naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:03:
Die usernaam password staan toch gewoon in je settings?
Zij ze daar niet muteerbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Hele boel nieuwe info over Mango bekend, aangezien verschillende journalisten trial-versies van Microsoft hebben gekregen.

http://gizmodo.com/581390...ws-phone-its-pretty-great.

http://pocketnow.com/wind...ows-phone-7-mango-preview

en nog vele anderen...

Die van PocketNow is het meest gedetailleerd, maar daardoor ook ECHT heel lang. Beschikt ook over veel foto's en filmpjes. You've been warned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:29

Chrisjuh_15

Facta non verba

Erg interessant! Heb de PocketNow preview helemaal doorgelezen (a) Kan nu helemaal niet meer wachten op Mango!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Laatst online: 17-08 10:21
Het enige wat ik nog écht graag wil weten is of 3rd parties kunnen integreren met threads.
Zo niet, gaat dat aardig tegen de filosofie van threads in:
Het idee is om alle (text-based) communicatie op één plek te centreren, maar als je vervolgens voor Skype, Google Talk, WhatsApp en dergelijke alsnog moet wisselen leeft het lang niet op naar z'n volle potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Die usernaam password staan toch gewoon in je settings?
Zij ze daar niet muteerbaar ?
Als ik stel dat het niet kan, wat denk je dan zelf? ;)

Overigens, al waren ze in de settings zelf wél muteerbaar, dan nog had ik er niets aan gehad want je kunt de settings niet in zolang er "attention acquired" bij staat :/

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 22-06-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
...om de aankomende Lync client niet te vergeten. Die zou initieel enkel IM & presence gaan ondersteunen. Maar voorlopig nog nergens details gezien in hoeverre die effectief met de rest van WP7.5 zou gaan integreren (vermits het om een aparte download zou gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cPT.cAPSLOCK schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:22:
Het enige wat ik nog écht graag wil weten is of 3rd parties kunnen integreren met threads.
Zo niet, gaat dat aardig tegen de filosofie van threads in:
Het idee is om alle (text-based) communicatie op één plek te centreren, maar als je vervolgens voor Skype, Google Talk, WhatsApp en dergelijke alsnog moet wisselen leeft het lang niet op naar z'n volle potentie.
Dat is niet mogelijk met Mango.Er is een feature-request gedaan op wpdev.uservoice.com en wie weet zal het hun opvallen. Het zou inderdaad erg cool zijn als je kon switchen tussen sms en apps zoals whatsapp en andere im-clients.

[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 22-06-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:20:
[...]
Dat is niet mogelijk met Mango.Er is een feature-request gedaan op wpdev.uservoice.com en wie weet zal het hun opvallen. Het zou inderdaad erg cool zijn als je kon switchen tussen sms en apps zoals whatsapp en andere im-clients.
Live messenger en Facebook chat zullen wel de twee populaire IM clients worden op Windows Phone door de integratie met SMS messages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:04:
[...]
Als ik stel dat het niet kan, wat denk je dan zelf? ;)
Tja, mij leken ze gewoon muteerbaar als ik in de settings voor acounts en email kijk.
Overigens, al waren ze in de settings zelf wél muteerbaar, dan nog had ik er niets aan gehad want je kunt de settings niet in zolang er "attention acquired" bij staat :/
Dat is dus informatie die ik niet had. Ik lijk er wel gewoon bij te kunnen op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Relief2009 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:20:Dat is niet mogelijk met Mango.Er is een feature-request gedaan op wpdev.uservoice.com en wie weet zal het hun opvallen. Het zou inderdaad erg cool zijn als je kon switchen tussen sms en apps zoals whatsapp en andere im-clients.
Het is gedeeltelijk mogelijk:
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:10:Live messenger en Facebook chat zullen wel de twee populaire IM clients worden op Windows Phone door de integratie met SMS messages.
Twitter komt hier mogelijk ook nog tussen. Maar helaas is het beperkt tot microsoft eigen ontwikkelde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Binnenkort kan ik mijn abonnement weer verlengen en ben dan ook al druk bezig met de verschillende mogelijkheden te bekijken.

Eigenlijk ben ik al een paar jaar volledig Apple gebruiker (desktop, laptop, telefoon), maar ben erg nieuwsgierig geworden van Windows Phone 7. Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn als het gaat om een totaaloplossing van mail, kalender & contacten. Ik gebruik nu MobileMe (wat binnenkort zelfs gratis wordt in de vorm van Icloud). Is er iets dergelijks voor Windows Phone 7? Voor zover ik weet kan je Windows Live hotmail gebruiken, maar daar kan je de agenda niet op de computer mee beheren (op Mac). :'(

Gmail is iig geen optie! Wat zijn verder de mogelijkheden en zijn deze betaalbaar? Ik heb geen toegang tot een exchange server oid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:47:
[...]
Twitter komt hier mogelijk ook nog tussen. Maar helaas is het beperkt tot microsoft eigen ontwikkelde apps.
Volgens mij werkt het zonder aanwezigheid van bepaalde apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Reb87 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:58:
Binnenkort kan ik mijn abonnement weer verlengen en ben dan ook al druk bezig met de verschillende mogelijkheden te bekijken.

Eigenlijk ben ik al een paar jaar volledig Apple gebruiker (desktop, laptop, telefoon), maar ben erg nieuwsgierig geworden van Windows Phone 7. Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn als het gaat om een totaaloplossing van mail, kalender & contacten.
Dat is bij Windows Phone 7 juist geweldig. Alles integreerd met elkaar, en je hebt 1 lijst met contactpersonen waarbij contacten uit je ene account gelinked worden met de contacten uit de andere accounts. Dus niet meer dubbele in je lijst.
Mail en kalender precies ook zo mooi. 1 kalender die alle afspraken uit alle accounts weergeeft. Mail wordt met de nieuwe update nog mooier door meerdere mailaccounts te combineren. (nu doe ik dat door mijn Live/Hotmail automatisch door te laten sturen naar mijn privé account)
Ik gebruik nu MobileMe (wat binnenkort zelfs gratis wordt in de vorm van Icloud). Is er iets dergelijks voor Windows Phone 7? Voor zover ik weet kan je Windows Live hotmail gebruiken, maar daar kan je de agenda niet op de computer mee beheren (op Mac). :'(
Via Outlook kan dat op de Mac niet?
Gmail is iig geen optie! Wat zijn verder de mogelijkheden en zijn deze betaalbaar? Ik heb geen toegang tot een exchange server oid. :)
Zelfs GMail werkt goed op Windows Phone 7 inclusief synchronisatie van kalender etc.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domino schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Het is gedeeltelijk mogelijk:

[...]

Er is toch geen api voor de thread switching in Mango?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
c70070540 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:14:
[...]
Dat is bij Windows Phone 7 juist geweldig. Alles integreerd met elkaar, en je hebt 1 lijst met contactpersonen waarbij contacten uit je ene account gelinked worden met de contacten uit de andere accounts. Dus niet meer dubbele in je lijst.
Mail en kalender precies ook zo mooi. 1 kalender die alle afspraken uit alle accounts weergeeft. Mail wordt met de nieuwe update nog mooier door meerdere mailaccounts te combineren. (nu doe ik dat door mijn Live/Hotmail automatisch door te laten sturen naar mijn privé account)

[...]

Via Outlook kan dat op de Mac niet?

[...]

Zelfs GMail werkt goed op Windows Phone 7 inclusief synchronisatie van kalender etc.
Bedankt voor de reactie. Ik zoek echter juist iets waar ik alles centraal heb en niet verschillende accounts. Gmail wil ik gewoon niet, vandaar dat het geen optie is. ;)

Maar, kan ik uit je antwoord concluderen dat er geen service van Microsoft is die hetzelfde doet als MobileMe? :'( Ik gebruik bijvoorbeeld mijn kalender ontzettend veel en wil deze dan zowel online, als op mijn laptop en mobiel gesynced hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reb87 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Bedankt voor de reactie. Ik zoek echter juist iets waar ik alles centraal heb en niet verschillende accounts. Gmail wil ik gewoon niet, vandaar dat het geen optie is. ;)

Maar, kan ik uit je antwoord concluderen dat er geen service van Microsoft is die hetzelfde doet als MobileMe? :'( Ik gebruik bijvoorbeeld mijn kalender ontzettend veel en wil deze dan zowel online, als op mijn laptop en mobiel gesynced hebben.
Mja alles gaat via de 'cloud'. Je zult dus ergens een e-mail provider moeten zoeken die ofwel ActiveSync ondersteund ofwel 1 van de extensies/varianten van IMAP waarbij je agenda's kan synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37
Dat zou dus Live ID moeten zijn, zolang dus je laptop/mobiel dit ondersteund. Windows heeft natuurlijk Live Mail, maar weet niet of die ook in Mac-variant bestaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Dat zou dus Live ID moeten zijn, zolang dus je laptop/mobiel dit ondersteund. Windows heeft natuurlijk Live Mail, maar weet niet of die ook in Mac-variant bestaat.
Mja de standaard mail client van OSX ondersteund Live Mail eigenlijk wel perfect. Eigenlijk weet ik van alles behalve de kalender dat het goed te doen is om een WP7 te syncen met de cloud en de cloud met de laptop/desktop.
De kalender zou gewoon moeten werken aangezien ze ActiveSync aanbieden en iCal deze ook ondersteund.

Je kan het overigens makkelijk zelf checken. Gewoon even een account aanmaken hier en dan proberen in te loggen via iCal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:59:
[...]Volgens mij werkt het zonder aanwezigheid van bepaalde apps.
Apps of API? Ik neem aan dat er gewoon een API verantwoordelijk is om alle info bij elkaar te grapen uit de verschillende (microsoft) apps. Van wat ik er verder heb gezien staan daar alleen IM apps tussen waarvoor Microsoft een client heeft uitgebracht (Facebook, Live messenger en dus eventueel Twitter).

Ik heb nog nergens een 3rd party IM bericht a la WhatsApp gezien (bijvoorbeeld via de app TinyText).
Relief2009 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:20:Er is toch geen api voor de thread switching in Mango?
Wat bedoel je met thread switching?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

Dan begrijp ik niet helemaal wat je precies wilt. Ik ken MobileMe niet, en zonder uitleg daarvan kan ik niet inschatten wat je nu precies verwacht.
Gebruik je een Live account voor mail, dan heb je daarbinnen een kalender, mail en contactpersonenlijst. Dit alles is te synchroniseren zonder allerlei extra software of synchronisatie software op je pc/mac. Gewoon via je UMTS etc van je telefoon. Als dat is wat je zoekt, dan heb je het.

Als je meer wilt, dan moet je maar even uitleggen wat je nog meer wilt.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:20:
[...]

Je kunt inderdaad hier niet mee integreren als 3rd party app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
c70070540 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:29:
[...]
Als je meer wilt, dan moet je maar even uitleggen wat je nog meer wilt.
[...]
Volgens mij kan je met MobileMe ook gegevens sharen á la SkyDrive (maar skydrive heeft veel meer ruimte). Daarnaast kan je je telefoon terugvinden zoals ook is met windowsphone.live.com. Voor wie het nog niet weet, je kan je WP7 daar overigens ook over laten gaan, op afstand leeg maken en locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:53:
[...]

Je kunt inderdaad hier niet mee integreren als 3rd party app.
Lijkt me wel erg belangrijk, omdat anders het hele principe van integratie in het water valt. Het is goed dat we al msn, facebook en sms integratie hebben maar ik weet nu al dat velen straks een IM-app zullen installeren en Whatsapp of een ander vergelijkbaar systeem. Als je moet switchen tussen sms, whatsapp en msn dan moet je nog steeds naar een andere applicatie buiten de Messaging hub. Hoewel dit met multi-tasking wel sneller gaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:38:
[...]

Lijkt me wel erg belangrijk, omdat anders het hele principe van integratie in het water valt. Het is goed dat we al msn, facebook en sms integratie hebben maar ik weet nu al dat velen straks een IM-app zullen installeren en Whatsapp of een ander vergelijkbaar systeem. Als je moet switchen tussen sms, whatsapp en msn dan moet je nog steeds naar een andere applicatie buiten de Messaging hub. Hoewel dit met multi-tasking wel sneller gaat natuurlijk.
Er komt altijd weer een volgende versie :) er zijn voor de komende 20 jaar nog wel wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:43:
[...]

Er komt altijd weer een volgende versie :) er zijn voor de komende 20 jaar nog wel wensen.
Dat begrijp ik zeer zeker wel, maar het zou fijn zijn als het net een stapje verder ging. Laten we hopen dat er in een volgende update dit wel erin komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Laat ze eerst maar zorgen dat de marketplace etc werkt in NL

ach,blijkt iig dat men wel in NL ergens mee bezig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Wat ik ook nog wel fijn zou vinden is een optie voor een kleinere live tile.

Nu heb je als ontwikkelaar de keus uit een enkele of een dubbele. Ik zou graag een derde kleinere optie willen zien, bijvoorbeeld om drie apps oid op een rij te zetten.

Ik heb bijvoorbeeld 3 mailboxen via een live tile beschikbaar. Maar dat vreet 'homescreen real estate'.

En ja, ik weet dat er straks een unified inbox komt, maar dat dit kan ook handig zijn voor andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zelfdefinieerbare tile hubs lijkt me handiger eerlijk gezegd. Kwam dat niet ook in Mango?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Imo zou het dan wel sneller een rotzooi worden op je homescreen. Ik heb dan liever 5 voorgekauwde opties en niet dat elke dev een eigen versie van een tile kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
mrsar schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Laat ze eerst maar zorgen dat de marketplace etc werkt in NL

ach,blijkt iig dat men wel in NL ergens mee bezig is :P
Ben op dit moment de NL versie van de marketplace aan het testen, kan apps kopen en downloaden (test set van 40 apps maar op dit moment, maar wel met mijn eigen rubber duck in de marketplace :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Domino schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:44:
Wat ik ook nog wel fijn zou vinden is een optie voor een kleinere live tile.

Nu heb je als ontwikkelaar de keus uit een enkele of een dubbele. Ik zou graag een derde kleinere optie willen zien, bijvoorbeeld om drie apps oid op een rij te zetten.

Ik heb bijvoorbeeld 3 mailboxen via een live tile beschikbaar. Maar dat vreet 'homescreen real estate'.

En ja, ik weet dat er straks een unified inbox komt, maar dat dit kan ook handig zijn voor andere apps.
Je mag als developer maar 1 type tile gebruiken. De grote kun je wel aanzetten maar die krijg je niet door het certificatie proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:57:
[...]
Ben op dit moment de NL versie van de marketplace aan het testen, kan apps kopen en downloaden (test set van 40 apps maar op dit moment, maar wel met mijn eigen rubber duck in de marketplace :))
Van welke instelling uit je account wordt de marketplace afgeleid?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik heb nochtans de Samsung now app op het homescreen staan, die beslaat 2 livetiles.
Nu is Samsung niet vergelijkbaar met de eerste de beste developer, maar er worden uitzonderingen gemaakt.

AT&T heeft ook iets dergelijks zie ik op verschillende foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:28:
[...]

Van welke instelling uit je account wordt de marketplace afgeleid?
billing relatie op je liveid https://billing.microsoft.com die moet op NL staan en je hebt een Mango toestel nodig om te kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Domino schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:30:
Ik heb nochtans de Samsung now app op het homescreen staan, die beslaat 2 livetiles.
Nu is Samsung niet vergelijkbaar met de eerste de beste developer, maar er worden uitzonderingen gemaakt.

AT&T heeft ook iets dergelijks zie ik op verschillende foto's
Jij en ik kunnen die grote tiles niet gebruiken. OEM's zoals Samsung en MS zelf mogen dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnacid
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 14:48
Nokia heeft ook zijn eerste wp7 telefoon laten zien!

Codename: sea ray

check: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
dnacid schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:59:

Ik zag het, en het ziet er goed uit. Nog even afwachten of de camera en display hetzelfde zijn als in de N9, dan ben ik wel verkocht denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:39:
[...]
Ik zag het, en het ziet er goed uit. Nog even afwachten of de camera en display hetzelfde zijn als in de N9, dan ben ik wel verkocht denk ik :P.
In ieder geval ook 8MP en een Carl Zeiss lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een android gebruiker met interesse in eventuele overstap.

Ik zie win7 helemaal zitten op een paar haken en ogen na.

Voornaamste struikelblok is dat het nodig lijkt te zijn om Zune op de pc te hebben draaien om bestanden op je telefoon te krijgen. Klopt dit inderdaad en zoja, is er een oplossing om dit te omzeilen? (jailbreak, speciale app ofzo)

Verder zou ik graag wilen weten of het mogelijk is om met 2 kliks geluid aan/uit te zetten, helderheid scherm te regelen, wifi aan/uit te zetten etc.. ik heb nu een appje op android waar dat heel snel en makkelijk mee is en heb geen zin om dit soort cruciale settings ver in een menuutje te zoeken.

Heb nog wel meer vraagjes maar dit soort simpele dingen zijn voor mij als basis belangrijk en ik kon hier op het forum niet snel een antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:48:
Voornaamste struikelblok is dat het nodig lijkt te zijn om Zune op de pc te hebben draaien om bestanden op je telefoon te krijgen. Klopt dit inderdaad en zoja, is er een oplossing om dit te omzeilen? (jailbreak, speciale app ofzo)
Zo ver ik weet niet, maar zune is niet zo heel erg hoor. Je kan hem best standaard uit hebben staan. Het programma start namelijk op op het moment dat windows je telefoon herkent. (kan, hoeft niet, je kan het geloof ik ook uitzetten)
Verder zou ik graag wilen weten of het mogelijk is om met 2 kliks geluid aan/uit te zetten, helderheid scherm te regelen, wifi aan/uit te zetten etc..
Geluid ja. Even volume knop indrukken en dan op het knopje op het scherm drukken.
Wifi is Settings -> Wifi -> en dan slider op uit zetten. Overigens gaat het wifi automagisch uit als je scherm is gelocked (en dan af en toe aan als nodig is voor bijv. mail checken).
ik heb nu een appje op android waar dat heel snel en makkelijk mee is en heb geen zin om dit soort cruciale settings ver in een menuutje te zoeken.
Het Settings menu van WP7 is de meest overzichtelijke die ik persoonlijk heb gezien. iPhone, Android, symbian, Maemo zijn er allemaal niks bij. Al zijn er ook voor WP7 wel wat verbeterpuntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder zou ik graag wilen weten of het mogelijk is om met 2 kliks geluid aan/uit te zetten, helderheid scherm te regelen, wifi aan/uit te zetten etc.. ik heb nu een appje op android waar dat heel snel en makkelijk mee is en heb geen zin om dit soort cruciale settings ver in een menuutje te zoeken.
Als je de settings tile op de home page zet zijn dat 3 kliks.
bijvoorbeeld
Klik op Settings Tile
Klikl op Wifi Optie
Switch op Wifi on/off

of
Klik op Settings tile
Klik op Ringtones & Sound
Switch ringer On/Off

Nomaal zit de settings tile op het achterliggende scherm met alle apps, dat is een slide en wat scrollen verder van het hoofdscherm.
Voornaamste struikelblok is dat het nodig lijkt te zijn om Zune op de pc te hebben draaien om bestanden op je telefoon te krijgen. Klopt dit inderdaad
Ja, maar dat is over het algemeen geen straf. Zune is ook een prima media player en als je een Zune pass hebt (zou dat in Nederland nog komen????) dan is het zelfs subliem

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:54:
[...]

Zo ver ik weet niet, maar zune is niet zo heel erg hoor. Je kan hem best standaard uit hebben staan. Het programma start namelijk op op het moment dat windows je telefoon herkent. (kan, hoeft niet, je kan het geloof ik ook uitzetten)
Bedankt voor je antwoord.
Zune op m'n pc vind ik niet zo'n probleem. Momenteel kan ik echter m'n telefoon als een soort usb-stick gebruiken en ook bij vrienden bestanden uitwisselen. Erg jammer dat Windows die functionaliteit niet lijkt te kennen. Het blijft voor mij de grootste reden om misschien toch maar weer voor Android te gaan.

...en hAL ook bedankt voor de nuttige info!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Propane schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:39:
[...]
Ziet er inderdaad leuk uit, precies als de N9.
Hopelijk komt er ook nog een toestel uit met qwerty-toetsenbord a la E7.

Wat me wel opvalt: waar zijn de hardware buttons gebleven? Was het geen eis van Microsoft dat er een back-, search- en Windows-knop op de toestellen zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:04:
[...]
Momenteel kan ik echter m'n telefoon als een soort usb-stick gebruiken en ook bij vrienden bestanden uitwisselen. Erg jammer dat Windows die functionaliteit niet lijkt te kennen. Het blijft voor mij de grootste reden om misschien toch maar weer voor Android te gaan.
Dat kun je ook doen via je Live Skydrive of via Live Mesh of inderdaad door een USB stick te gebruiken. Heb je ook minder intern telefoon geheugen nodig en dat scheelt op de prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:04:
[...]

Bedankt voor je antwoord.
Zune op m'n pc vind ik niet zo'n probleem. Momenteel kan ik echter m'n telefoon als een soort usb-stick gebruiken en ook bij vrienden bestanden uitwisselen. Erg jammer dat Windows die functionaliteit niet lijkt te kennen. Het blijft voor mij de grootste reden om misschien toch maar weer voor Android te gaan.

...en hAL ook bedankt voor de nuttige info!
Tja als jij voor Android kiest om alleen deze reden, dan zou ik voor 5 euro lekker een usb-stickie kopen en het daarmee doen. Scheelt je later frustraties bij Android (en ja ik heb Android)
dnacid schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:59:

Dit is een betere link met de volledige video en je ziet ook dat die aangaat.

http://www.technet.hu/tel...az_elso_windowsos_nokiat/

[ Voor 25% gewijzigd door Relief2009 op 23-06-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:10:
[...]

Tja als jij voor Android kiest om alleen deze reden, dan zou ik voor 5 euro lekker een usb-stickie kopen en het daarmee doen. Scheelt je later frustraties bij Android (en ja ik heb Android)
USB sticks raak ik altijd kwijt, telefoon totnutoe niet. :-)

Zune doet mij een beetje denken aan iTunes en daar heb ik een hardgrondige hekel aan. Wellicht overdrijf ik daardoor het issue wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:15:
[...]

USB sticks raak ik altijd kwijt, telefoon totnutoe niet. :-)

Zune doet mij een beetje denken aan iTunes en daar heb ik een hardgrondige hekel aan. Wellicht overdrijf ik daardoor het issue wat.
Zoals iemand al jiervoor zei, Zune is een prima en snel programma. Alsjeblieft niet vergelijken met iTunes. Zelfs Apple fanboys zullen toegeven dat iTunes een shitprogramma is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er strak uit die Nokia WP7: beter dan mijn Trophy 8 eerlijk gezegd

Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2011/06/nokia-sea-ray-running-windows-phone-mango-front-on.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2011/06/nokia-sea-ray-backside-1-1308831712.jpg

Yotube video waar de CEO van Nokia deze telefoon voorstelt:
http://youtu.be/r1lsJOwdmfA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan zeggen wat je wil over Elop, maar altijd interessant om naar hem te luisteren.

[ Voor 49% gewijzigd door Relief2009 op 23-06-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomd zeg! Ik kom er net achter dat m'n Rabocard gewoon werkt om aankopen in de marketplace te doen . Wel met het adres van Coventry University, maar hey! :p Ik dacht al die tijd dat het zinloos was om te proberen, maar niets blijkt minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16:11

BM

Moderator Spielerij
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een WP7 telefoon, maar heb nog wel een vraagje waar ik zo het antwoord niet op gevonden krijg.

Is het mogelijk om voor de verschillende services binnen WP7 andere accounts te gebruiken? Dus email via mijn gmail account, Zune via een apart zune account, en xbox live via een apart xbox live account. Ik heb bewust gekozen om voor alle services aparte adressen aan te maken (sommige met live account, sommige zonder) en zou het jammer vinden als ik daardoor delen van WP7 functionaliteit zou gaan missen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcetweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:20:
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een WP7 telefoon, maar heb nog wel een vraagje waar ik zo het antwoord niet op gevonden krijg.

Is het mogelijk om voor de verschillende services binnen WP7 andere accounts te gebruiken? Dus email via mijn gmail account, Zune via een apart zune account, en xbox live via een apart xbox live account. Ik heb bewust gekozen om voor alle services aparte adressen aan te maken (sommige met live account, sommige zonder) en zou het jammer vinden als ik daardoor delen van WP7 functionaliteit zou gaan missen.
ik denk dat het wel kan, je kunt sowieso meerdere mail accounts toevoegen.
wat betreft zune en xbox live ben je tot de mango update nog aangewezen op een UK of US live account.
zune en live niet koppelen lijkt me wel jammer, omdat je dan op je xbox geen zune integratie hebt met je evt. bestaande aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
BM schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:20:

Je kan uiteraard een Gmail account toevoegen.. maar Zune en Xbox live werken, voor zover ik weet, allebei vanuit hetzelfde hoofd-Live-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
HyperioN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:05:
[...]

Ziet er inderdaad leuk uit, precies als de N9.
Hopelijk komt er ook nog een toestel uit met qwerty-toetsenbord a la E7.

Wat me wel opvalt: waar zijn de hardware buttons gebleven? Was het geen eis van Microsoft dat er een back-, search- en Windows-knop op de toestellen zat?
Even antwoord op mezelf geven... dat lijken ze dus op te lossen met knoppen op het touchscreen.

Maar wel erg lelijk naar mijn mening :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/11x06240845vd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:22:
[...]

Even antwoord op mezelf geven... dat lijken ze dus op te lossen met knoppen op het touchscreen.

Maar wel erg lelijk naar mijn mening :'(
Verroest, dat ziet er inderdaad verschrikkelijk uit zeg. Ik mag niet hopen dat ze dit daadwerkelijk zo van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 16:11

BM

Moderator Spielerij
mcetweaker schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:51:
[...]

ik denk dat het wel kan, je kunt sowieso meerdere mail accounts toevoegen.
wat betreft zune en xbox live ben je tot de mango update nog aangewezen op een UK of US live account.
zune en live niet koppelen lijkt me wel jammer, omdat je dan op je xbox geen zune integratie hebt met je evt. bestaande aankopen.
Werkt Xbox live helemaal nog niet hier in NL? Dat zou wel zonde zijn.

Voor de Zune heb ik nu een account voor mijn mp3 speler (Zune 80), maar verder gebruik ik dat niet. Wat dat betreft is het dus geen bezwaar om die te 'mergen' met mijn xbox live account.
HyperioN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:19:
[...]

Je kan uiteraard een Gmail account toevoegen.. maar Zune en Xbox live werken, voor zover ik weet, allebei vanuit hetzelfde hoofd-Live-account.

Als ik het goed begrijp: 1 live account aanmaken als hoofdaccount en die koppelen. Op basis van dat account worden Zune en Xbox live gekoppeld. Buiten dat account kan ik dan nog een los gmail account toevoegen voor de mail. Correct?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die knoppen onderaan zijn echt lelijk
Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste

Let op:
Dit topic is *niet* voor WP 7.8 of 8. Gebruik daarvoor andere topics. Omdat we niet blijven waarschuwen worden offtopicposts vanaf nu verwijderd.