40K moet lukken op 1075 toch?
@Bauke
Jij bent aan de beurt
Vantage 40233

3DM11 P11372

3DM06 37584

Jij bent aan de beurt
Vantage 40233

3DM11 P11372

3DM06 37584

Op 1025 al
[ Voor 87% gewijzigd door Bullus op 15-01-2011 01:49 ]
|2600k|Asus 290|
kijk! nu laten je gpu's hun tandjes zie... lekker man! 3dmark 11 en 06 score zijn ook heerlijk!
lijkt er op dat ik toch moet gaan investeren
want dit is onacceptabel 
voorlopig komt er hier alleen even een SB setup, mijn 5870's doe ik nog niet weg, dus qua grafische power zal ik je niet inhalen.. maar kan het allicht proberen
lijkt er op dat ik toch moet gaan investeren
voorlopig komt er hier alleen even een SB setup, mijn 5870's doe ik nog niet weg, dus qua grafische power zal ik je niet inhalen.. maar kan het allicht proberen
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Ziekelijk
Laat maar zitten, ik ga niet meer in dit topic kijken anders ga ik in een impuls m'n huis wegruilen voor een IBM mainframe om jullie scores te toppen of iets dergelijks.

Jammer, had meer weerstand van je verwachtnedernakker schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 06:40:
kijk! nu laten je gpu's hun tandjes zie... lekker man! 3dmark 11 en 06 score zijn ook heerlijk!
lijkt er op dat ik toch moet gaan investerenwant dit is onacceptabel
Ik hou het voorlopig ff bij 5.2Ghz met HT-aan, anders gaan de volts richting de 1.6 toe en dat wil ff niet doen.
Next step is ht-uit en dan kijken tot hoever ik kom qua cpu-benches
|2600k|Asus 290|
it aint over till it's over....
maar voor nu heb ik eerst een SB set op de verlanglijst en er komt een 2e SS unit voor mijn gpu's.. dat is toch weer even gauw een aardige aderlating waar ik even van bij moet komen.. daarnaast vind ik op dit moment nog geen rechtvaardiging in nieuwe gpu's kopen om jouw score te verbeteren
dat is het enige waar ze voor nu niet aan voldoen.. voor de rest is het nog steeds 2x zo snel als ik nodig heb
maar voor nu heb ik eerst een SB set op de verlanglijst en er komt een 2e SS unit voor mijn gpu's.. dat is toch weer even gauw een aardige aderlating waar ik even van bij moet komen.. daarnaast vind ik op dit moment nog geen rechtvaardiging in nieuwe gpu's kopen om jouw score te verbeteren
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Ik denk dat nedernakker wel weerstand wilt bieden, maar deze hobby kost ook geldBullus schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 14:16:
[...]
Jammer, had meer weerstand van je verwacht
I
en geld pompen in iets waarvan je het einde niet ziet en waar je benchmark scores alleen maar van omhoog gaan.. hmm..
Maar wel leuk om te zien zo'n strijd
[ Voor 23% gewijzigd door Audione0 op 16-01-2011 15:37 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Alvast mijn sinlge gpu vantage bench
P27034

3dm11 P6518

http://3dmark.com/3dm11/438583
Heaven X1379.219
http://hwbot.org/community/submission/2107335_
P27034

3dm11 P6518

http://3dmark.com/3dm11/438583
Heaven X1379.219
http://hwbot.org/community/submission/2107335_
[ Voor 43% gewijzigd door Bullus op 16-01-2011 17:16 ]
|2600k|Asus 290|
Die score in 3DMARK 11 is egt netjes voor single gpu.
Ik heb hem nog niet overclocked omdat ik eerst even de verhalen afwacht van het doodgaan van de kaarten bij de Bios Flash..
Bij mij draait hij ook prima en bij jou draaien ze ook zeer goed heb ik het idee.
Ik heb hem nog niet overclocked omdat ik eerst even de verhalen afwacht van het doodgaan van de kaarten bij de Bios Flash..
Bij mij draait hij ook prima en bij jou draaien ze ook zeer goed heb ik het idee.
Tnx, komt ook mede door mijn 2600K.
Doodgaan door bios flash heb ik nog niet gehoord, je hebt altijd een backup bios, mocht de flash niet lukken.
Doodgaan door bios flash heb ik nog niet gehoord, je hebt altijd een backup bios, mocht de flash niet lukken.
|2600k|Asus 290|
Ja die 2600K helpt lekker mee!Bullus schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:18:
Tnx, komt ook mede door mijn 2600K.
Ik bedoelde dat door de flash het geheugen een hoger voltage meekrijgt waardoor dit te warm kan worden en Beschadigd kan raken of komt te overlijden

Zal me er strax dan toch maar is aan wagen tot hoever die van mij wil
het is meer dat het geheugen doodgaat omdat het niet gespecced is voor de 6970 snelheden..
naar wat ik lees gaat het om doodgaan vanwege de 6970 bios en niet vanwege de shader unlock bios..
naar wat ik lees gaat het om doodgaan vanwege de 6970 bios en niet vanwege de shader unlock bios..
@t bullus
Het geheugen van jou kaarten moet toch wel verder kunnen?
Ik heb die van mij weer terug geflashed naar orginele bios.
En heb zo is geprobeerd hoever ik kom met het geheugen alleen.
Ben tot de 1537MHz gekomen. Hier begon tie wel artafacts te geven..
Dus heb hem op 1530 laten draaien en dit deed hij goed voor een kwartier.
Dus kan hier wel een bench mee runnen hoop ik..

Heb even wat knip en plak werk gedaan omdat de afbeelding te groot was voor upload.
Bench heeft hij keurig gerund dus nu nog even met de core verder.
Het geheugen van jou kaarten moet toch wel verder kunnen?

Heb even wat knip en plak werk gedaan omdat de afbeelding te groot was voor upload.
Bench heeft hij keurig gerund dus nu nog even met de core verder.
[ Voor 5% gewijzigd door sebasss2 op 17-01-2011 17:16 ]
je kaart word wel lekker warm zegsebasss2 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:45:
@t bullus
Het geheugen van jou kaarten moet tog wel verder kunnen?
[afbeelding]

O.R.C. Black Bulls Rugby
Mwa echt warm vind ik dat nog niet kaarten kunnen dat makkelijk hebben. En fan staat gewoon op auto dus bij Ati zullen ze het ook niet erg vinden dat hij zo warm word.
Verwijderd
En eindelijk sli werkende via de nieuwe drivers van nvidia. Kaartjes stock. Cpu een lichte OC en toch nog lekkere fps in 3dm 11.

Een één kaart haald op stock settings 6127 punten dus sli schaald wel erg goed op die lage resolutie.

Een één kaart haald op stock settings 6127 punten dus sli schaald wel erg goed op die lage resolutie.
Als je je kaarten nog verder pushed kan je wel is een record op tweakers pakken denk ik zo maar..
Verwijderd
Wat is nu het record? Op hwi sta ik iig al boven aan.
Edit
Ik zie dat ik al de hoogste score heb als ik op de begin pagina kijk.
Edit
Ik zie dat ik al de hoogste score heb als ik op de begin pagina kijk.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 11:56 ]
TS is niet geupdate zie ik
Zie vorige post P11372
Vanavond ff hoger proberen want met 1 kaart haal ik nu P7282
@sebasss2
Geheugen kan wel harder maar fps wordt wel minder
Zie vorige post P11372
Vanavond ff hoger proberen want met 1 kaart haal ik nu P7282
@sebasss2
Geheugen kan wel harder maar fps wordt wel minder
[ Voor 103% gewijzigd door Bullus op 19-01-2011 12:24 ]
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Ik zie het, ik had nogeven naar boven moeten scrollen. Nette score iig.
Jij hebt vooral een hogere score door de 26K in physx. GPU score licht wat lager dan de stoch gtx580 sli.
Maar dat was ook wel te verwachten verder. Jammer dat ik momenteel geen cpu upgrade doe want dat is
helaas nog niet echt waard. Ik ben momenteel wel aan het sparen voor een nieuw moederbord en geheugen alleen wil ik nog meer preatatie winst voor ik ook echt mijn cpu ga upgraden.
Jij hebt vooral een hogere score door de 26K in physx. GPU score licht wat lager dan de stoch gtx580 sli.
Maar dat was ook wel te verwachten verder. Jammer dat ik momenteel geen cpu upgrade doe want dat is
helaas nog niet echt waard. Ik ben momenteel wel aan het sparen voor een nieuw moederbord en geheugen alleen wil ik nog meer preatatie winst voor ik ook echt mijn cpu ga upgraden.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 12:21 ]
Ik weet niet of dit bericht tweakers gekruist heeft.
http://nl.hardware.info/n...otfix-verhoogt-prestaties
Leuk voor de benchmarks
, vooral voor mensen met een 68XX of 69XX serie.
http://nl.hardware.info/n...otfix-verhoogt-prestaties
Leuk voor de benchmarks
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
Klopt en nvidia heeft ook zo zijn performance driver uit gebracht gisteren.
Dus leuk voor de mensen met een gtx400 500 gpu. Nu ff 11+k neer zetten van 3dm11
Edit
Heeft het ook nut om de gpu memmory over te klocken voor benchmark punten?
En nu heb ik weer de hoogste score lolz
Dus leuk voor de mensen met een gtx400 500 gpu. Nu ff 11+k neer zetten van 3dm11
Edit
En nu heb ik weer de hoogste score lolz

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 14:38 ]
lol, verschil met Bullus is 18 punten
GPU memory clock al ge-upped?
GPU memory clock al ge-upped?
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Verwijderd
Jeps ik heb dan 11405 punten maar ik had mem nog maar 48mhz verdergeklockt.
Morgen ga ik iig maar ff verder. GPU score licht iig wel een stuk hoger met de gtx580sli
Morgen ga ik iig maar ff verder. GPU score licht iig wel een stuk hoger met de gtx580sli
nu nog een krachtigere cpu er achter.. dan haal je het maximale er uit..
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:48:
Klopt en nvidia heeft ook zo zijn performance driver uit gebracht gisteren.
Edit
En nu heb ik weer de hoogste score lolz![]()
[afbeelding]
Ik zal wel wat tegengas kunnen geven, maar uiteindelijk is SLI580 sneller, maar ook stukken duurder
Ff mijn 2e kaart inbouwen en dan 12k halen

[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 20-01-2011 00:26 ]
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Lol bulles hoe haal je er meer uit je gpu zat geloof ik al aan zijn max. Dus cpu nog verder overgeklockt?
Of gebruik je nu die slide voor tesselation? Dat laatste zou iig oneerlijk zijn gezien de gfx score heb je instellingen veranderd? Screen van cpu?
Of gebruik je nu die slide voor tesselation? Dat laatste zou iig oneerlijk zijn gezien de gfx score heb je instellingen veranderd? Screen van cpu?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 09:46 ]
hoezo oneerlijk?
het doel is de hoogste score te halen volgens de regels van HWbot.
misschien bench jij wel op je 24/7 windowsje, bullus heeft iig een getweakte w7, schone install en alleen erop wat nodig is, tweaken van het register en services e.d..
misschien bench jij wel op je 24/7 windowsje, bullus heeft iig een getweakte w7, schone install en alleen erop wat nodig is, tweaken van het register en services e.d..
idd, lol, schone install VS 24/7 win maakt ook al uit, zeker als je nog wat gaat tweaken in register, en services,
en al die brol wat er opstaat van films, programma's die in achtergrond draaien enz...........
niet alleen de vga is belangrijk, ook cpu, mobo, ram met alle OPC erbij komende enz...
en al die brol wat er opstaat van films, programma's die in achtergrond draaien enz...........
niet alleen de vga is belangrijk, ook cpu, mobo, ram met alle OPC erbij komende enz...
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Verwijderd
Hallo ik gebruik ook een geweakte windows enzv en ben een tweaker al zo'n 5 jaar ik weet wel watik mot doen imo en zie ook wat er gebeurd allemaal. Hij gebruikt tweaks via de nieuwe ccc vewacht ik vanwege zijn scores in eens een stuk hoger liggen.met de zelfde OC van proc en cpu. Daarom zette hij maar niet zijnnedernakker schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:24:
hoezo oneerlijk?
cpu-z screen er bij.
Edit
en helemaal een schone winsows heb ik.
Ik ga nu uitzoeken hoe dat kan en daar ben ik zo achter
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 10:58 ]
Verwijderd
En jah ik ben er achter Bulles gebruik een screen van iemand anders. Vandaar dat hij de cpu-z er niet bij zetten. Want die GPU score kan niet eens met zijn setup want hij zat al aan zijn max oc
schat ik. Bulles die 2e kaart had je al bij de eerste benchmark toch? En bij deze benchmark ook?
.
Links is van bullus de rechter is van iemand anders.
Die 4209mhz van mij is indd een 24"7 oc maar wie zegt dat ik nog geen verdere oc ga doen.
Hij wil iig tot de 4500mhz met ht on en gebruik WC. Beetje vooroordelen zijn jullie goed in iig. En erg veel van benchmarken weten jullie blijkbaar ook niet want ik heb snel door of het echtis of niet. Datkan ik mede aan score's zien enzv en verschillede type kaart nummer enzv.
schat ik. Bulles die 2e kaart had je al bij de eerste benchmark toch? En bij deze benchmark ook?

Die 4209mhz van mij is indd een 24"7 oc maar wie zegt dat ik nog geen verdere oc ga doen.
Hij wil iig tot de 4500mhz met ht on en gebruik WC. Beetje vooroordelen zijn jullie goed in iig. En erg veel van benchmarken weten jullie blijkbaar ook niet want ik heb snel door of het echtis of niet. Datkan ik mede aan score's zien enzv en verschillede type kaart nummer enzv.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 11:15 ]
ja hoor, chiller en ik weten niet veel van benchmarken
misschien moet je chiller zijn HWbot profiel eens opzoeken om te kijken hoe 'onervaren' hij is
blijkbaar weet je niet waar je het over hebt,
want er mankeert niets aan die 2 uitdraaien van gpu-z, en die score is wel degelijk van Bullus zelf, waarom zou hij scores van iemand anders posten?
je bent zeker niet bekend met de bios flashes van de 6950 en 6970's?
daarnaast spreek je jezelf tegen door te zeggen dat hij aan zijn max OC zit? wie zegt dat? alleen bullus kan dit beoordelen, niet jij omdat je zogenaamd alles 'ziet' aan een screenshot....
misschien koelt hij zijn WC setup nog beter en tweakt hij verder waardoor zijn kaarten net iets meer kunnen, whok nows, zijn score is iig hoger dan die van jou en valid....

misschien moet je chiller zijn HWbot profiel eens opzoeken om te kijken hoe 'onervaren' hij is
want er mankeert niets aan die 2 uitdraaien van gpu-z, en die score is wel degelijk van Bullus zelf, waarom zou hij scores van iemand anders posten?
daarnaast spreek je jezelf tegen door te zeggen dat hij aan zijn max OC zit? wie zegt dat? alleen bullus kan dit beoordelen, niet jij omdat je zogenaamd alles 'ziet' aan een screenshot....
misschien koelt hij zijn WC setup nog beter en tweakt hij verder waardoor zijn kaarten net iets meer kunnen, whok nows, zijn score is iig hoger dan die van jou en valid....
Verwijderd
Wat raar dan dat hij bij de flash naar de 6970 met alle 2 gpuz screens van de 6970 verschillende biosen heeft
terwel het dan een en de zelfde kaart moet zijn
Het is dus niet een 6950 en een 6970 bios wat jij bedoeld.
Een beetje beter kijken dus. Maar goed voor zekerheid wil ik nog een cpuz schreen er bij zien dan kan ik namelijk er wat dieper op in gaan. Bij de laatste score was de gpu zelfs nog lager geklockt dan zijn voorige score waarik over heen ging dus ik heb er sowiso mijn twijvels bij en dat is niet zo raar als je een beetje er over gaat nadenken en vergelijken
Ik heb het verder nergens over chiller die goede oc man ken ik namelijk wel in de benchmark en oc wereld , al jaren. Jou ken ik verder niet sorry.
En als het niet klopt wat ik zeg en twijvel aan bulles Mijn excusses dan.
Ik heb verder niets tegen bulles. Ook al zou hij wel cheaten of wat dan ook.
terwel het dan een en de zelfde kaart moet zijn
Een beetje beter kijken dus. Maar goed voor zekerheid wil ik nog een cpuz schreen er bij zien dan kan ik namelijk er wat dieper op in gaan. Bij de laatste score was de gpu zelfs nog lager geklockt dan zijn voorige score waarik over heen ging dus ik heb er sowiso mijn twijvels bij en dat is niet zo raar als je een beetje er over gaat nadenken en vergelijken
Ik heb het verder nergens over chiller die goede oc man ken ik namelijk wel in de benchmark en oc wereld , al jaren. Jou ken ik verder niet sorry.
En als het niet klopt wat ik zeg en twijvel aan bulles Mijn excusses dan.
Ik heb verder niets tegen bulles. Ook al zou hij wel cheaten of wat dan ook.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 13:37 ]
idd Bullus heeft zijn vga's geflashed naar 6970.nedernakker schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:24:
ja hoor, chiller en ik weten niet veel van benchmarken![]()
Mijn profiel stelt niet veel voor met 864 scores lol
Of een setup met scores aan zijn max zit kan alleen de gebruiker zelf zeggen, koeling, Oc-baarheid hardware enz.....en andere factoren
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
bullus kan toch ook andere gpu biossen testen? dat maakt zijn score niet gecheat.. jongen heeft genoeg ervaring om te weten hoe hij zijn punten bij elkaar haalt..
dat jij mij niet kent maakt me geen noob, je komt hier zelf net kijken op het forum en ik loop hier al een tijdje, misschien als je iemand zijn profiel even doorleest voordat je een stempel op zijn hoofd drukt..
dat jij mij niet kent maakt me geen noob, je komt hier zelf net kijken op het forum en ik loop hier al een tijdje, misschien als je iemand zijn profiel even doorleest voordat je een stempel op zijn hoofd drukt..
troost, ik ken je, is dat niet genoeg ?nedernakker schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:08:
bullus kan toch ook andere gpu biossen testen? dat maakt zijn score niet gecheat.. jongen heeft genoeg ervaring om te weten hoe hij zijn punten bij elkaar haalt..
oeh gelukkig.. ben ik niet voor niets bezigvapo_chiller schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:15:
[...]
troost, ik ken je, is dat niet genoeg ?
Verwijderd
Excuses ik maak helemaal niemand uit voor noob. En stempel helemaal geen reet op iemands hoofd.nedernakker schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:08:
Je hoeft iig niet zo lelijk te reageren om mijn twijfels IMHO
Ik vond het alleen een beetje vaag dat die lager geklokte 6970 meer scoorde dan zijn hoger stabiel geklokte 6970. En dan ook nog beide 6970's een andere bios zie gpu z plaatjes die ik heb gepost.
De kaart die mindere prestaties zou moeten leveren lever juist meer prestaties qua gpu score.
Dus jah dan heb ik mijn twijfels endat mag gewoon want we wonen in een vrij land.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 14:50 ]
op dit forum gebruiken we normale taal, je hoeft dus niemand te verdoemen en hebt geen recht om mij anders te noemen dan bij mijn naam of nickname. let hier op anders gooi ik er een report achteraan mag je je aan iemand anders verantwoorden
ik reageer niet lelijk, ik belicht de zaak enkel van een andere kant om je duidelijk te maken dat er van alles mogelijk kan zijn, zoals ik al eerder vermeld, settings in windows, detail niveau's e.d. in overklokken gaat het namelijk niet alleen om kloksnelheid.
ik reageer niet lelijk, ik belicht de zaak enkel van een andere kant om je duidelijk te maken dat er van alles mogelijk kan zijn, zoals ik al eerder vermeld, settings in windows, detail niveau's e.d. in overklokken gaat het namelijk niet alleen om kloksnelheid.
Verwijderd
Verdomme betekend dat ik mezelf verdoem. Maargoed ik ben verder niet gelovig geloof is overgens toch vaak oorlog. Ik heb verder jou iig er niet mee bedoeld want je hebt het altijd nog tegen jezelf als je dat woord zegt. Maar goed niet netjes in het openbaar bij deze mijn excuses, Gebruik dat woord standaard al mijn leven lang en dat is al lang dus kan het er zomaar eens uit floepen.
Je raportje mag je van mij part doen want ik zit daar niet mee gelukkig het is gewoon een domme manier om dreigend over te komen deze reactie. Maar goed vond je alleen maar een beetje negatief tegenover mij over komen zoals
Vaild
Zelf gezegt overgens over de oc van de cpu.
No hard feelings
@hier onder.
Je hebt indd gelijk.
Je raportje mag je van mij part doen want ik zit daar niet mee gelukkig het is gewoon een domme manier om dreigend over te komen deze reactie. Maar goed vond je alleen maar een beetje negatief tegenover mij over komen zoals
Vaild
Zelf gezegt overgens over de oc van de cpu.
No hard feelings
@hier onder.
Je hebt indd gelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 15:34 ]
ik vind ook niet dat je het bij jezelf moet doen, en zeker niet over een benchmark...
in de FAQ staat wat er van users verwacht wordt omtrent hun gedrag op dit forum, kun je er zelf geen waarde aan hechten, maar vermoedelijk levert het je wel een ban op. do as you wish, het is jouw feestje.
wat is er negatief aan mijn opmerking? jij beweert dat Chiller en ik geen verstand hebben van benchmarken, zowel mijn als chiller zijn reps zijn genoeg om dit te ontkrachten, het feit waarnaar ik verwijs met het 'weten waar je het over hebt' is dus dat je dat beweert,
en het zinnetje over de GPU is gewoon waar
ik heb helemaal geen hard feelings, zonde van mijn tijd
misschien had je het anders geinterpreteerd als ik het anders had geformuleerd, maar ik ben een man van weinig woorden als het gaat om dit soort scenario's
nu gewoon weer lekker benchmark resulaten posten....
in de FAQ staat wat er van users verwacht wordt omtrent hun gedrag op dit forum, kun je er zelf geen waarde aan hechten, maar vermoedelijk levert het je wel een ban op. do as you wish, het is jouw feestje.
wat is er negatief aan mijn opmerking? jij beweert dat Chiller en ik geen verstand hebben van benchmarken, zowel mijn als chiller zijn reps zijn genoeg om dit te ontkrachten, het feit waarnaar ik verwijs met het 'weten waar je het over hebt' is dus dat je dat beweert,
en het zinnetje over de GPU is gewoon waar
ik heb helemaal geen hard feelings, zonde van mijn tijd
nu gewoon weer lekker benchmark resulaten posten....
Ben weer een middagje op school geweest heb meteen weer wat te lezen haha 
Ik ben er eindelijk achter wat waaarschijnlijk er voor zorgde dat ik mijn OC niet meer kon draaien dus wss nieuwe screenshot binnekort van mijn 3dm11 score
Ik ben er eindelijk achter wat waaarschijnlijk er voor zorgde dat ik mijn OC niet meer kon draaien dus wss nieuwe screenshot binnekort van mijn 3dm11 score
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Blijkbaar kun je dat niet zien.Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:08:
En jah ik ben er achter Bulles gebruik een screen van iemand anders. Vandaar dat hij de cpu-z er niet bij zetten. Want die GPU score kan niet eens met zijn setup want hij zat al aan zijn max oc
[afbeelding].
Nou nou nou, waarom zou ik een screenshot niet van me eigen posten...blijkbaar zoek je iets omdat je niet hoger kan dan mijn score?:P
En inderdaad gebruik ik de optie in CCC
Ik noem het niet cheaten, omdat ik gewoon de optie gebruikt in CCC.Moeten ze dat maar aanpassen in 3dmark11. (same as ppu)
En je wist zelf al over die tess. optie, dus daar had beter achter moeten zoeken ipv iemand een cheater noemen dmv andere screenshots.
[ Voor 74% gewijzigd door Bullus op 20-01-2011 20:02 ]
|2600k|Asus 290|
Verdomd lastig te vinden die slide in ccc heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar (A)
Kan dat alleen met Crossfire opstelling?
LOL moest de pc opnieuw opstarten
Kan dat alleen met Crossfire opstelling?
LOL moest de pc opnieuw opstarten
[ Voor 27% gewijzigd door sebasss2 op 20-01-2011 21:30 ]
Ik heb vanavond even wat gespeeld met 3DMark 11. Mijn hoogste resultaat met SLI GTX 580 is 11418. Dit is ook ongeveer het hoogste wat ik kan krijgen. Zelfs met het maximum aan volt kreeg ik de core niet echt hoger. Misschien met het geheugen op 2004 dat het dan iets harder kan.

De overclock (925MHz core / 2040 mem.) had wat extra stroom nodig, 1125 mV. Mijn i7 950 heb ik op 23 x 174 draaien. Voor benchmarks zet ik even HT aan, dat is stabiel genoeg maar overleeft nog geen 2 ronden in LinX.
In tegenstelling tot Vantage maakt het blijkbaar wel enorm uit of ik mijn 8400 gs / surround mode gebruik of dat ik m'n overige 3 schermen uitschakel en verder ga op 1 scherm. Het verschil liep op tot zo'n 7-800 punten.

De overclock (925MHz core / 2040 mem.) had wat extra stroom nodig, 1125 mV. Mijn i7 950 heb ik op 23 x 174 draaien. Voor benchmarks zet ik even HT aan, dat is stabiel genoeg maar overleeft nog geen 2 ronden in LinX.
In tegenstelling tot Vantage maakt het blijkbaar wel enorm uit of ik mijn 8400 gs / surround mode gebruik of dat ik m'n overige 3 schermen uitschakel en verder ga op 1 scherm. Het verschil liep op tot zo'n 7-800 punten.
[ Voor 12% gewijzigd door Max Hunt op 20-01-2011 21:44 ]
Vergelijk het maar met deze screenshot (zelfde avond gebenched), zie jij het verschil, behalve dat het nu maar 1 gpu is?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:08:
[afbeelding].
http://hwbot.org/communit...radeon_hd_6950_7386_marks
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Bulles mijn excuses. Maar als jij er tesselation mee uit kunt halen vind ik dat niet eerlijk.
Want dan draai jij de test zonder tessellation en ik met. Dat heeft een enorme inpact en ik kan geen tesselation uit zetten helaas via het profiel.Ik vind het allemaal wel goed zo en ga me er niet zo druk om maken iig.
Maxily welke kaarten heb jij eingelijk?
Want dan draai jij de test zonder tessellation en ik met. Dat heeft een enorme inpact en ik kan geen tesselation uit zetten helaas via het profiel.Ik vind het allemaal wel goed zo en ga me er niet zo druk om maken iig.
Tesselation maakt niet zo heel veel uit bij mij is het hoogstens 500 punten weet niet hoe het is met Crossfire?
Naja 500 punten is tog best wat in 11:P
Naja 500 punten is tog best wat in 11:P
nVidia doet het nog altijd beter met tessalation en PhysX (niet altijd toegelaten PhysX PPU)
Ik heb 2 GTX 580's in SLI (en 1 8400 gs voor de dvi-poort)Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:30:
Verwijderd
Ik bedoel welk merk kaarten. Helaas komen mijn kaarten niet hoger dan 885mhz met max voltage via msi afterburner. Mischien dat het ook nog wel aan mijn moederbord kan liggen maar die kans lijkt mij klein.
Ook al zet ik de fan op 80% en word de kaart niet warmer dan 65 graden dan nog kom ik niet hoger dan 885 mhz. Memmory komt bij mij wel weer redelijk ver, maar dat scheeld maar weining punten vind ik.
Mensen met de 6900 series en gebruik maken van de tessellation slide, Kunnen jullie ook zien in heaven dat
tessellation er dan ook zichtbaar uit wrod gehaald?
Ook al zet ik de fan op 80% en word de kaart niet warmer dan 65 graden dan nog kom ik niet hoger dan 885 mhz. Memmory komt bij mij wel weer redelijk ver, maar dat scheeld maar weining punten vind ik.
Mensen met de 6900 series en gebruik maken van de tessellation slide, Kunnen jullie ook zien in heaven dat
tessellation er dan ook zichtbaar uit wrod gehaald?
2x Palit GTX 580 1536MB GDDR5 PCI-E. Voor 3DMark maakte het eigenlijk niet meer uit of ik 1125mV gebruikte of meer, hoger ging het niet echt. Voor Heaven 2.1 was dat wel wat anders, daar moest ik terug naar 910 @ 1150mV en de standaard geheugen snelheid om het redelijk stabiel te krijgen. (Wel een leuke score, 1920x1080, alles op max: 1771)
Verwijderd
Mmmm dan zullen mijn kaarten denk ik toch wel iets anders zijn. Er komt indd niet meer dan 1,125v bij,
De 2e kaart komt tot max 1,121V. Ik ga straks riva nog ff proberen om te kijken of ik daar mee wel de shaders en core unlinked kan overklocken.
De 2e kaart komt tot max 1,121V. Ik ga straks riva nog ff proberen om te kijken of ik daar mee wel de shaders en core unlinked kan overklocken.
Hmm, ik probeer 3dmark 11 (basic) te draaien en na de run krijg ik dit:
Your result has the following problem(s) and will not be shown for example on leaderboards: Graphics driver is not approved
Ik heb de driver gebruikt van de cd die bij de Sapphire HD6950 zit. Als ik de normale driver via het internet probeerde kreeg ik telkens de melding dat de videokaart niet ondersteunt zou worden (wat mij alleen met 4:3 verhoudingen overliet).
3dmark 11 geeft me wel een score: http://3dmark.com/3dm11/4...NMFkNq22Q0sfHqwn4KdMd8Pjx
Maar zoals je ziet kloppen de data voor geen meter. Foutje van graphics driver of 3dmark 11, of moet ik even wachten totdat die 11.1a online staat?
Ik dacht leuk de benchen nu ik een HD6950 heb. Die is geflasht naar HD6970 en lichtelijk geOC'ed naar 900/1400.
Your result has the following problem(s) and will not be shown for example on leaderboards: Graphics driver is not approved
Ik heb de driver gebruikt van de cd die bij de Sapphire HD6950 zit. Als ik de normale driver via het internet probeerde kreeg ik telkens de melding dat de videokaart niet ondersteunt zou worden (wat mij alleen met 4:3 verhoudingen overliet).
3dmark 11 geeft me wel een score: http://3dmark.com/3dm11/4...NMFkNq22Q0sfHqwn4KdMd8Pjx
Maar zoals je ziet kloppen de data voor geen meter. Foutje van graphics driver of 3dmark 11, of moet ik even wachten totdat die 11.1a online staat?
Ik dacht leuk de benchen nu ik een HD6950 heb. Die is geflasht naar HD6970 en lichtelijk geOC'ed naar 900/1400.
Wat is je max oc met die kaart? Ik krijg hem (@ 6970) niet hoger als 950 op de core.Dijkertje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:54:
Kaart klokt niet egt lekker bij mij.
En met die driver fout moet je is even 3dmark11 opnieuw installeren dan zal het wel verholpen zijn.
Ik scoor 6300 met 3dmark 11 (core i5, 3.9 ghz, gtx460 768mb in sli). Blij dat sli werkt onder 3dmark11 nu met nieuwste nvidia drivers.
i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd
Ik ben van plan later het Asus BIOS erop te flashen (hogere clocks, voltagetweak dus voltage aanpassing), maar heb nu gewoon de Sapphire 6970 erop staan.sebasss2 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:19:
[...]
Wat is je max oc met die kaart? Ik krijg hem (@ 6970) niet hoger als 950 op de core.
Kaart klokt niet egt lekker bij mij.
En met die driver fout moet je is even 3dmark11 opnieuw installeren dan zal het wel verholpen zijn.
Wat is de beste manier om uit te zoeken hoe hoog mijn videokaart kan? MSI Afterburner en Kombustor?
Zoiets, kan je nu je voltages niet aanpassen in MSI afterburner of zit je tegen een max aan? Ik gebruik zelf een Afterburner voltage unlock build waarin het max voltage niet begrensd is. Hoef je geen bios voor te flashenIk ben van plan later het Asus BIOS erop te flashen (hogere clocks, voltagetweak dus voltage aanpassing), maar heb nu gewoon de Sapphire 6970 erop staan.
Wat is de beste manier om uit te zoeken hoe hoog mijn videokaart kan? MSI Afterburner en Kombustor?
Ja inderdaad, in Afterburner kan ik het voltage niet aanpassen. Kan jij mij het linkje daarvan geven?
Het lijkt erop dat ik op 940 al sta te crashen (scherm freezed en win7 herstelt display driver na 10 sec).
Het geheugen wil wel aardig geloof ik, zit nu op 1420 met geheugen. Ik weet niet wat stabiel gezien mag worden met Furmark, maar ik test iedere OC 5 minuten op Furmark lang, en zoja dat werkt ga ik nog een stapje hoger.
Het lijkt erop dat ik op 940 al sta te crashen (scherm freezed en win7 herstelt display driver na 10 sec).
Het geheugen wil wel aardig geloof ik, zit nu op 1420 met geheugen. Ik weet niet wat stabiel gezien mag worden met Furmark, maar ik test iedere OC 5 minuten op Furmark lang, en zoja dat werkt ga ik nog een stapje hoger.
[ Voor 35% gewijzigd door Dijkertje op 22-01-2011 23:29 ]
Volgens mij begrenst sapphire het voltage. wanneer je hem flashed naar ander bios bv van asus zal je voltage wel kunnen aanpassen
zieDijkertje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:51:
Ja inderdaad, in Afterburner kan ik het voltage niet aanpassen. Kan jij mij het linkje daarvan geven?
Het AMD HD6XXX serie ervaringen topic
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Hoger kom ik momenteel niet qua gpu core, mem kan nog wel wat meer hebben.

Tessellation slide test. Ik zelf ben er niet echt blij mee, met deze funtie. Het is gewoon cheaten
in mijn ogen. http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=337224

Tessellation slide test. Ik zelf ben er niet echt blij mee, met deze funtie. Het is gewoon cheaten
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 12:58 ]
De optie om zelf te kiezen hoeveel tesselation je wilt hebben lijkt mij juist enorm handig. Het verschil tussen de screenshots van 6x en 64x op guru3d zie ik eigenlijk niet. Voor games heb je dan "dezelfde" kwaliteit maar betere performance, klinkt goed.
Voor benchmarking is het natuurlijk leuk maar dan kun je je resultaten niet meer vergelijken met anderen. Net als dat GPU Physx in Vantage Nvidia kaart-houders een enorme score boost gaven. 't is leuk maar je kan het niet meer gebruiken om te vergelijking tussen nvidia en amd.
Voor benchmarking is het natuurlijk leuk maar dan kun je je resultaten niet meer vergelijken met anderen. Net als dat GPU Physx in Vantage Nvidia kaart-houders een enorme score boost gaven. 't is leuk maar je kan het niet meer gebruiken om te vergelijking tussen nvidia en amd.
Is tog een mooi resultaat!Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:39:
Hoger kom ik momenteel niet qua gpu core, mem kan nog wel wat meer hebben.
[afbeelding]
Verwijderd
Dit is met de slide op 2x je krijgt dan meer performance + minder visueel tessellationMaxily schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:28:
De optie om zelf te kiezen hoeveel tesselation je wilt hebben lijkt mij juist enorm handig. Het verschil tussen de screenshots van 6x en 64x op guru3d zie ik eigenlijk niet. Voor games heb je dan "dezelfde" kwaliteit maar betere performance, klinkt goed.

En dit is met de slide op (normaal) Minder performance en visueel meer tessellation.

Aan de hoogte en rondingen van de stenen straat kun je duidelijk zien hoeveel tessellation er in zit.
kijk gewoon eens even na een andere versie van je driver op games.amd.com,Dijkertje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:54:
als een driver fouten geeft, uninstall, en instal een versie er net voor.
De laatste nieuwe versie wil ook niet perse zeggen dat t de beste is.
en tegenwoordig is het genoodzaakt op FM approved drivers te gebruiken en niet van die custom drivers, om voor iedereen de grens gelijk te leggen.
Ook op hwbot kunnen ze een score ervoor afkeuren voor niet officiele drivers, niet meer als normaal.
Kan zelfs mogelijk zijn door niet officiele drivers te gebruiken die zo extreem veranderd zijn dat je benchmark voor de gek word gehouden en zodoende een andere/betere score geeft.
Het werkt dus goed die slide.Dat hebben ze goed gedaan bij AMD.Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:56:
[...]
Dit is met de slide op 2x je krijgt dan meer performance + minder visueel tessellation
[afbeelding]
En dit is met de slide op (normaal) Minder performance en visueel meer tessellation.
[afbeelding]
Aan de hoogte en rondingen van de stenen straat kun je duidelijk zien hoeveel tessellation er in zit.
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Indd nu nog zo optimalliseren dat er bij 2x wel tessellation zichtbaar meer tessellation te zien zal zijn zonder de performance verlies en toch meer punten. Die 2x is nu nog leuk om in benchmarks te cheaten. Ingame heeft het verder geen zin die 2x want je ziet dan bijna geen tessellation effect meer.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 14:16 ]
Maar om het verschil te zien tussen 6x en 64x moet je naar de wireframe mode screenshots gaan kijken. Ik vind het een mooie optie van AMD en hoop dat Nvidia ook zoiets gaat doen.Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:56:
Voor benchmark scores zorgt het er wel voor dat je AMD resultaten niet meer kan vergelijken met Nvidia. Het is dan wel zo netjes om erbij te vermelden dat die optie gebruikt is, of anders vraag je even voor een Vantage run vs. een GPU accelerated Nvidia kaart
Verwijderd
Maar met een extra physx kaartje kun je ook vantage gan gebruiken met and kaarten.
Helaas heb ik geen vantage code want dan kon ik deze ook een keer zonder physx gaan testen .
Ik schat zonder physx zo'n 34k
Helaas heb ik geen vantage code want dan kon ik deze ook een keer zonder physx gaan testen .
Ik schat zonder physx zo'n 34k
@Vpro
dit is met AMD optimised

http://3dmark.com/3dm11/492312
Dit met toepassings gestuurd

http://3dmark.com/3dm11/492486
Dit is met 0x tesselation, bench heb ik 3 opnieuw gedaan omdat ik steeds dezelfde score kreeg, oftwel maakt dus geen drol uit bij 3dm11

http://3dmark.com/3dm11/492593
Ben ik nog steeds aan het cheaten Vpro?
dit is met AMD optimised

Dit is met 0x tesselation, bench heb ik 3 opnieuw gedaan omdat ik steeds dezelfde score kreeg, oftwel maakt dus geen drol uit bij 3dm11

Ben ik nog steeds aan het cheaten Vpro?
[ Voor 77% gewijzigd door Bullus op 23-01-2011 15:25 ]
|2600k|Asus 290|
Vantage: P20683

Q9400 @ 3,6GHz 1,375V
GTX295 @ stock
G.Skill 8GB @ 900MHz 5-5-5-15 2,1V
Maximus II Gene
Ff uit den ouden doosch, mijn Q9400 op de staart getrapt en bottebijl stijl de FSB naar 450 gegooid met 1,375 Vcore. Zou er nog 4GHz uit te halen zijn?

Q9400 @ 3,6GHz 1,375V
GTX295 @ stock
G.Skill 8GB @ 900MHz 5-5-5-15 2,1V
Maximus II Gene
Ff uit den ouden doosch, mijn Q9400 op de staart getrapt en bottebijl stijl de FSB naar 450 gegooid met 1,375 Vcore. Zou er nog 4GHz uit te halen zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door Singular1ty op 23-01-2011 15:05 ]
Verwijderd
Het werkt dus niet voor 3dmark 11 zie ikBullus schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:46:
@Vpro
dit is met AMD optimised
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is met 0x tesselation, bench heb ik 3 opnieuw gedaan omdat ik steeds dezelfde score kreeg, oftwel maakt dus geen drol uit bij 3dm11![]()
[afbeelding]
yep, heaven daarentegen werkt het wel.
|2600k|Asus 290|
Ff Vantage nog gebenched
P40935

http://3dmark.com/3dmv/2876507
X23711

X4603

http://3dmark.com/3dm11/493016
E16718

http://3dmark.com/3dm11/493087
P40935

http://3dmark.com/3dmv/2876507
X23711

X4603

http://3dmark.com/3dm11/493016
E16718

http://3dmark.com/3dm11/493087
[ Voor 68% gewijzigd door Bullus op 23-01-2011 16:31 ]
|2600k|Asus 290|
@Singular1ty
8GB G.Skill dat vind ik pas bot
Die Q9400 kan nog wel verder hoor fsb van 470 moet ook wel lukken.
8GB G.Skill dat vind ik pas bot
Die Q9400 kan nog wel verder hoor fsb van 470 moet ook wel lukken.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
De grap is, ik heb het systeem met die onderdelen erin een paar weken geleden gekocht voor 250,- ^^ Was praktisch gratis dus8GB G.Skill dat vind ik pas bot
http://3dmark.com/3dmv/2878969
Net even gedraaid. Vraag me af hoe hoog ik de gpu's kan krijgen. Nu lopen ze nog op stock.
Net even gedraaid. Vraag me af hoe hoog ik de gpu's kan krijgen. Nu lopen ze nog op stock.
Kan je 3dmark 11 is draaien ben benieuwd hoeveel je daar haalt.yniezink schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:00:
http://3dmark.com/3dmv/2878969
http://3dmark.com/3dm11/502145sebasss2 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Kan je 3dmark 11 is draaien ben benieuwd hoeveel je daar haalt.
Niet slecht! Gpu's oc en gaan voor 10K.
Verwijderd
Heeft iemand nog een key over van vantage. De mijne werkt helaas niet meer
en ik wil vantge eens draaien zonder physx
en ik wil vantge eens draaien zonder physx
Verwijderd
Ik persoonlijk wel. Draai geen benchmarks waar bij de gpu in sli de hele tijd maar rond de 50-60% zit.
Dit gaat zwaar ten koste van de score's hopelijk zal nvidia hier nog een keer voor zijn sli profiel
bijwerken zodat de schaling wat bete is met een nvidia kaart in 3dmark 06.
Dit gaat zwaar ten koste van de score's hopelijk zal nvidia hier nog een keer voor zijn sli profiel
bijwerken zodat de schaling wat bete is met een nvidia kaart in 3dmark 06.
Vaak zijn de benches op lage resoluties> bottleneck door de cpu.
Verhoog de graadmeter (bv xtreme settings) en je hebt meer load op je gpu, of zet AA aan.
Verhoog de graadmeter (bv xtreme settings) en je hebt meer load op je gpu, of zet AA aan.
|2600k|Asus 290|
http://3dmark.com/3dm11/505311
heb m'n 6970's iets overclocked, nadeel is wel dat er nu framedrops optreden. Heel iritant. Iemand idee waar dit aan ligt ?
Verwijderd
Zijn het dikker frame drops? Bij sli en cf is het namelijk wel wat meer dan met een single kaart en aardig normaal ook. Zo heb ik bvb in bfbc 2 meestal zo'n 120fps max 200fps en minimal zo'n 75fps
Nou, ik neem furmark even als voorbeeld. normaal 44 fps constant. maar dan krijg ik van die trappetjes waarbij die dropt. Zal even een screenshot maken
screen:

Nu viel me ook op dat het gebruik van de cpu op zo'n moment ook terug valt. 20% -> 11%
screen:

Nu viel me ook op dat het gebruik van de cpu op zo'n moment ook terug valt. 20% -> 11%
[ Voor 52% gewijzigd door yniezink op 25-01-2011 14:11 ]
ook op hoge resolutie en/of zwatre benches doet de OC van Cpu ook af.Bullus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:35:
Vaak zijn de benches op lage resoluties> bottleneck door de cpu.
is en blijft altijd zeer belangrijk ongeacht welke reso je benchmark draait.
het is tussen de verschillende benchmarks hoe afhankelijk de score is met GPU load % tegen cpu snelheid %¨
voorbeeld : 3dmark03, zeer GPU maar met hoge OC cpu, verhoogd je score enorm.
binnenkort eens 3dmarks draaien met oude AGP vga's op me SR-2 of andere hedendaagse setup :
een ATOP bridge card voor AGP vga's in PciE slot op mobo te steken vandaag binnen gekregen,
handig voor hwbot om met meer cpu power en moderner platform oude AGP vga's te benchen.
Welke vga's erop werken staat er ok, in te stellen doormiddel van jumper op de bridge card,
andere agp vga's zouden er ook op werken maar is testen iedere keer.

een ATOP bridge card voor AGP vga's in PciE slot op mobo te steken vandaag binnen gekregen,
handig voor hwbot om met meer cpu power en moderner platform oude AGP vga's te benchen.
Welke vga's erop werken staat er ok, in te stellen doormiddel van jumper op de bridge card,
andere agp vga's zouden er ook op werken maar is testen iedere keer.

P5013 3DMarks
i7 860 8GB gtx570 alles stock, scheelt toch wel veel dat overklokken ha ha
mischien nog eens aan beginnen heb gisteren een mugen 2 rev b koeler geinstalleerd.
http://3dmark.com/3dm11/5...BBzRdsj99HHtYQsAnW3rMxSLq
i7 860 8GB gtx570 alles stock, scheelt toch wel veel dat overklokken ha ha
mischien nog eens aan beginnen heb gisteren een mugen 2 rev b koeler geinstalleerd.
http://3dmark.com/3dm11/5...BBzRdsj99HHtYQsAnW3rMxSLq
Hihi, gierige highscorejagerbinnenkort eens 3dmarks draaien met oude AGP vga's op me SR-2 of andere hedendaagse setup :