Dit is gewoon met de stock cooler op 100% en dan een Yate Loon D12-SH op de zijkant van de kaarten gericht voor wat luchtstroom langs de achterkant van de GPU/VRM's.
De mijne doen inderdaad ook 1GHz op 1.25v. Ik heb zelfs wel eens GT2 op 1.225v gedraait, maar kreeg toen minder FPS dan op 1.25v.
Anyway, na de 1GHz ging het niet zo soepel meer en ik werd een beetje moe van de vastlopers, dus heb maar gewoon de vcore een beetje opgeschroefd

Tevens valt me op dat je geheugen single channel draait? Dat lijkt me niet de bedoeling... Ik verwacht nog een 28k van je

Dat klopt, weet je nog dat ene topic hier op GoT van dat stervende moederbord? Dat was die van mij. De twee geheugensloten het dichst bij de CPU zijn kapot, en dus kan ik alleen maar single channel draaien.
Check ook even of die NB niet harder kan en dat geheugen strakkere timings wil draaien. Op AM3 kan je nog een beetje fatsoenlijk je DRAM overvolten zonder dat je riskeert de boel te slopen

Geheugen kan 7-8-7-1T draaien op deze snelheid met ong 1.55v, maar ik denk niet dat dat nog heel veel winst gaat geven.
Die 28K gaat zeker wel lukken, als het niet op lucht is, dan zeker wel onder water.. Ik heb er runs bijgehad waar ik een hogere GPU-score had dan bij de run die ik had gepost, maar daar liep ie vast tijdens de CPU test (1 keer zelfs op 13.78 sec van CPU-test 2, die dus 15 sec duurt. Dat is zuur

)
Maargoed, mijn oren hebben ook weer even rust nodig, heb vandaag bijna de hele dag 2 5850 stock fans op 100%, 2 Yate Loon 2200 RPM en een Ultra Kaze@ 3000 RPM aan gehad, en ik kan je vertellen: Na een tijdje is dat niet zo leuk meer

.