Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 236 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
Anoniem: 274511 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:43:
Als lvl 60er weet ik niet wat ik nu moet doen.
Het gaat zo snel dat ik een groot deel van de content mis.
Naast questen doe ik wat battlegrounds en dungeons om van alles mee te krijgen.

Ben nu in Un guro crather, als ik dat af maak en naar de volgende area doe dan zit ik al rond de 65 en ben nog geen eens begonnen met burning...

Wat moet ik doen???

Worgen Druid
Whatever u want ;-)

Je kan vanaf 58 aan burning crusade beginnen,
maar ja kan natuurlijk eerst de overige zones uitdoen,
al zijn er vanaf lvl 60 normaal gezien géén zones in de oldlands meer waar je quests van jouw niveau vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:39
Je krijgt ook meer XP als je in een gebied levelt van je eigen level. Op level 65 leveren de quests en mobs in de 'oude' wereld minder XP op dan de quests/mobs in Outland... Mijn advies, go go outland, snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Ben nu in Un guro crather, als ik dat af maak en naar de volgende area doe dan zit ik al rond de 65 en ben nog geen eens begonnen met burning...

Wat moet ik doen???

Worgen Druid
Nu al naar Outland gaan en met een ander alt/later terugkomen voor de rest van de content? Als je namelijk rond 65 naar Outland gaat zal je bijna geen XP krijgen en gaat het juist extreem langzaam ;)

Tenzij de snelheid je niet uitmaakt, dan gewoon blijven doen wat je nu doet, het gaat vanzelf langzamer dan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 21-12-2010 16:50 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hulkie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:40:
Aan de andere kant is het geflame op eigen class iets dat in WoW al jarenlang de standaard is.
Ik bash altijd op mages, maar het is de enige class die ik niet boven de 25 heb gekregen :P

Ik had zelf even mijn Prot ingeruild voor een Retri, maar ben maar weer terug gegaan naar Prot, kan me wel aardig vinden in het 'got proc?' verhaal, zeker als je dit moet combineren met WoG om jezelf in leven te houden. Mij gaat Prot dat een stuk beter af, goed ik doe stuk minder damage.. maar 4-5 mobs is ook geen probleem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik zou gewoon lekker doorgaan met levelen. Je kunt altijd met een ander character de zones die je gemist hebt nog eens doorlopen. Of met je lvl 85 terugkomen om de quest chains af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

hulkie schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:40:
Richard misschien is een class change of een andere spec een optie?

Als je zo een lap tekst kunt fabriceren over hoe waardeloos je paladin is, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je iets anders gaat spelen :)

Aan de andere kant is het geflame op eigen class iets dat in WoW al jarenlang de standaard is.
Sommige wensen wisselen nu eenmaal niet snel. Ik speel al sinds vanilla hoofdzakelijk op de pally. Altijd m'n main raidtoon geweest en ja andere classes speel ik ook wel maar ze gaan toch altijd weer vervelen.
Ik speel nu veelal prot in heroics. Ik ben ook wel gewend aan de nieuwe ret maar het is gewoon ronduit bagger zoals ze de spec om zeep geholpen hebben.
Tijdens de beta ook diverse malen feedback gegeven maar ze zijn vrolijk doorgegaan op het ingeslagen pad totdat de tijd op was en ze een hoopje rotzooi achtergelaten hebben.

Ik ben nu bezig met m'n enh shammy en dat speelt zoveel soepeler dan ret momenteel. Er zit gewoon teveel rng in. In wotlk had alles gewoon een cd en waren er maar 2 procs die je bijhieldt. Nu is het niet leuk meer omdat de hele spec door rng onderuit wordt gehaald.

Heb m'n ui veranderd om al die procs bij elkaar te kunnen monitoren want met blizzard rommel kom je gewoon nergens. Kan me niet voorstellen dat een ret paladin met blizzard ui en raid frames fatsoenlijke dps doet, en als hij er wat van bakt ligt hij bij de eerste de beste "don't stand in the fire" boss om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 280666 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:41:
Pffff ik ben wow helemaal beu ik ga mijn 85 warlock met wrathfull duelist title en mijn 80 druid verkopen.
Ik zal met pijn in mijn hart het lezen van meer dan 10 000 posts op het grote wow topic beïndigen en iemand die geïntresseerd is in mijn account kan me altijd mailen
Wrathfull duelist, is dat nieuw? :? Of bedoel je gewoon duelist uit het vorige season? (die je dus straks kwijt bent)

Overigens zou ik m'n account niet verkopen als ik jou was, toch altijd wel een reden om terug te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Het wisselt zoveel, de ene keer zijn paladins weer te sterk, dan weer te zwak. Rerollen heeft in mijn ogen geen enkele zin. Op dit moment vind ik enhancement shaman en death knight wel veel leuker, maar meer dan 10k achievement points en wat leuke titels/mounts die niet meer te behalen zijn, waar wil ik wel graag mee blijven spelen.

En Paladin blijft gewoon het leukste. Nu is het even vervelend als retribution, maar daar zal vast wel een fix voor komen. Ooit. En dan is er altijd nog protection/holy, wat wel erg leuk is.

Dit kan net zo goed een plannetje zijn van Blizzard om de populatie van paladins iets uit te dunnen zo vlak na Cataclysm. Ik ken er in ieder geval op mijn realm al genoeg die met een andere char begonnen zijn en wel compleet rerollen :P Want in WotLK was het wel heel erg tijdens sommige raids.. Dan zat je af en toe gemakkelijk met 8 paladins in een 25-mans raid :P

Misschien dat ik iets anders wil uitproberen als ze ooit ALLE achievements/mounts/pets/titels account-wide maken. Dus voorlopig niet dus!

[ Voor 7% gewijzigd door Divak op 21-12-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
Inferno schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:00:
[...]

Wrathfull duelist, is dat nieuw? :? Of bedoel je gewoon duelist uit het vorige season? (die je dus straks kwijt bent)

Overigens zou ik m'n account niet verkopen als ik jou was, toch altijd wel een reden om terug te komen ;)
En alsnog alle tijd die je in een char heb gestoken en je er geen reet voor krijgt.

Heb je 10k achievments en alle gear en titles en shit krijg je nog maar 200 euro voor je 6jaar speeltijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou mijn account alleen al niet verkopen omdat ik niet de goeie naam die ik opgebouwd heb wil verpesten. Then again, ik heb vrijwel tegelijkertijd een nieuwe guild gestart en een race/name change gedaan, dus zo herkenbaar is mijn main niet meer. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
NMe schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:36:
Ik zou mijn account alleen al niet verkopen omdat ik niet de goeie naam die ik opgebouwd heb wil verpesten. Then again, ik heb vrijwel tegelijkertijd een nieuwe guild gestart en een race/name change gedaan, dus zo herkenbaar is mijn main niet meer. :+
Dat ook, I Rather have my char sitting with dust on it then a scrub playing on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

RichardvdD schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:08:
Misschien dat ik iets anders wil uitproberen als ze ooit ALLE achievements/mounts/pets/titels account-wide maken. Dus voorlopig niet dus!
Dit was een erg belangrijk argument voor mij toen ik besloot om niet door te gaan met WoW. Ik stond absoluut niet achter de wijzigingen die er op stapel stonden voor mijn main (DK) en had absoluut geen interesse in het verzamelen van 100 mounts op een nieuw character. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:24

junglebeast

hier staat iets

Als lvl 60er weet ik niet wat ik nu moet doen.
Het gaat zo snel dat ik een groot deel van de content mis.
Naast questen doe ik wat battlegrounds en dungeons om van alles mee te krijgen.

Wat moet ik doen???

Worgen Druid
Een ander character starten en met deze de gemiste zones doen. :)

Er zijn nu gewoon verschillende paden op 60 te worden. Ik kom ook niet met mijn Troll Druid op Eastern Kingdoms.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ongelovelijke schijt mazzel vanavond :D

Tijdens de Heroic Thorne of Tides win ik een nieuwe Shiny Ring Heroic en de Chaos orb waardoor ik mijn Engineering Helmet kan maken.

Dus ik al helemaal blij ik denk ach laat ik nog eens wat geks doen dus ik richting het AH,

Ik koop

30x Pyrite Bars
100x Volatile Air
100x Volatile Fire
100x Volatile Water

Kosten kwanta iets meer dan 8k, maar dan had ik genoeg voor 10 Dagen truegold transmuten.

1ste keer om even voor middernacht net transmute ik truegold, en ik proc er 4
2de keer net na middernacht ( ja de timer reset strikt om 00:00 ) doe ik nog een transmute proc ik er 3

Kortom das 7x een kleine 1500 Gold in nog geen half uurtje verdient ik zat gemiddelt 100g onder de prijs die het goedkoopste was op dat moment en ze waren dan ook alle 7 binnen 5 minuten verkocht.

Opbrengst 9975 Gold dus iets meer als 1k winst, nou zal je zeggen goh lekker belangrijk echter houd dat in dat ik dus aan de volgende 8 transmutes alleen maar winst pak aangezien mijn kosten er al uit zijn.

Kortom heb echt pure mazzel vandaag kan niet anders, maar de overige 8 transmutes mogen er nu rustig 1 enkele zijn ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Waarom 100g onder de goedkoopste zitten als het ook 1 copper kan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RichardvdD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:15:
** Shames **
Omdat mij addon verkeerd stond :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:36
Dat kost je dus 700G ;)

Zo gewonnen, zo geronnen :P

[ Voor 4% gewijzigd door DexterBelgium op 22-12-2010 00:25 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Wat is die Lift in HoO leuk zeg. Makkelijkste manier om je guildies dood te krijgen xD of gebugged te raken uiteindelijk zweefden ze allemaal in de lucht en zodra ze een stap deden boem dood :P

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Morrar schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:11:
600G+ voor een meta gem, 300G+ voor een blauwe gem, 300G+ voor een flask.... Ik wacht nog wel even tot het echte raiden begint voordat ik alles volledig optimaal gem / enchant. Met groene gems en goedkope enchants kom je de heroics ook al prima door :)
Dat is tenminste iets.... Afgelopen week Bastion of Twilight gedaan. Zat een mage in met wotlk gems en geen enchants.... en dan wel denken recht te hebben op een epix caster wapen. Echt niet. Dies mooi van mij :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gropah schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:34:
Ik zit te twijfelen over mijn spec. Ik ben op het moment arcane mage, met deze spec: *klik*

Hiermee kan ik 8k aantikken. Nu vraag ik mij af of het nog beter kan. Ik heb namelijk gehoord dat Fire spec weer was geboost.

Zijn er hier nog mages die mij kunnen helpen?
Ik ben zelf Frost en dat bevalt goed, en het komt ook nog eens ERG goed van pas bij een hoop bosses/adds etc. Zoiezo met een beetje aanklooien met cold snap+deepfreeze kun je lekker meeknallen op bosses. Laatst zat ik op 11.3k dps gemiddeld in Grim Batol HC. Ook Deep Freeze kan lekker critten, 67-85k is niets bijzonders, op laatste boss in HoO zaten er een paar 120k crits bij.
Je kan als frost ook een hoop schade aan je tank 'voorkomen' met b.v. Freezing Circle en hierdoor krijg jezelf ook weer Ice Lance/Frostfire bolt procs en je kan procs 'forceren' door je pet te gebruiken.

Arcane is wat mij betreft verleden tijd en kan het niemand aanraden, ik heb het geprobeerd maar je staat zo zonder mana als de 'arcane missiles' proc uitblijft, als je een hoop moet bewegen kun je als frost lekker Ice Lance blijven knallen die varieren van 7k tot 25k crits (procs).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort dagboekje,

Gisteren na inloggen eerst maar 's gequeued voor "With a Little Helper from My Friends" Dat ging redelijk makkelijk, eerste BG was "Warsong Gulch". Alliance had geen kans tegen ons (en ik ben niet echt een pvper, maar vond het dit keer echt super leuk) en we wonnen dus glansrijk. Had ook nog een achievement erbij "Damage Control" en ik ben niet doodgegaan in de hele BG en ze kregen me ook niet onder de 80% health.

Spriest is toch wel een erg leuke pvp spec merk ik. Ik miste toen nog net 4 kills, dus nog maar een keer gequeued en dat werd "Eye of the Storm" Niet mijn favoriet, maar binnen 4 tellen mijn achievement binnen en wederom door de Horde gewonnen.

Daarna nog wat gaan questen, maar merkte dat de quests in Deepholm me op lvl 84,5 niet echt veel xp meer gaven dus toch maar even doorgegaan naar Twilight Highlands. Toen ik uitlogde was is op 82% dus nog een kort stukje te gaan en nog heel veel quests wachtend in TW, Uldum en Deepholm.

Al met al een leuke avond.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336772

Goeiemorgen,
ik ben bezig aan het questen in Deepholm en zit momenteel aan 48 quests van de 125. Maar nu heb ik gisteravond ongeveer anderhalf uur zitten vliegen over Deepholm om nieuwe quests te vinden, maar helaas niets te vinden. Ik heb wel al de drop quest in Silvermarsh gedaan. Zijn er misschien nog drop quests te vinden in Deepholm? Kan iemand mij hiermee helpen en zeggen waar ik deze kan vinden?
Ook de Therazane quests zijn nog niet beschikbaar voor mij. Hoe kan ik deze vrij krijgen?
Ik heb ook de addon Questhubber gedownload en dan zie ik alle uitroeptekens waar er nog quests te krijgen zijn, maar ik heb ze allemaal afgelopen en kan nergens een NPC vinden die mij een quest geeft.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Nibbz

Postmaster General

Anoniem: 336772 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:10:
Goeiemorgen,
ik ben bezig aan het questen in Deepholm en zit momenteel aan 48 quests van de 125. Maar nu heb ik gisteravond ongeveer anderhalf uur zitten vliegen over Deepholm om nieuwe quests te vinden, maar helaas niets te vinden. Ik heb wel al de drop quest in Silvermarsh gedaan. Zijn er misschien nog drop quests te vinden in Deepholm? Kan iemand mij hiermee helpen en zeggen waar ik deze kan vinden?
Ook de Therazane quests zijn nog niet beschikbaar voor mij. Hoe kan ik deze vrij krijgen?
Ik heb ook de addon Questhubber gedownload en dan zie ik alle uitroeptekens waar er nog quests te krijgen zijn, maar ik heb ze allemaal afgelopen en kan nergens een NPC vinden die mij een quest geeft.
Bedankt.
AAh hulde, iemand met hetzelfde probleem als mij. Dacht al dat het aan mijn faction change lag, dat ik geen quests meer zag.. maar na een gesprek met een GM, was dat het probleem niet..

Any tips zijn zeeeer welkom :)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nibbz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:29:
[...]

AAh hulde, iemand met hetzelfde probleem als mij. Dacht al dat het aan mijn faction change lag, dat ik geen quests meer zag.. maar na een gesprek met een GM, was dat het probleem niet..

Any tips zijn zeeeer welkom :)
Ja en ook op forums heb ik al gezocht maar niets gevonden. Heb dan ook op wowhead gezocht naar een nieuwe quest chain, maar geen enkele quest is beschikbaar.
Zou het misschien kunnen dat ik in Uldum/Twilight Highlands een quest moet oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Anoniem: 336772 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:33:
[...]

Ja en ook op forums heb ik al gezocht maar niets gevonden. Heb dan ook op wowhead gezocht naar een nieuwe quest chain, maar geen enkele quest is beschikbaar.
Zou het misschien kunnen dat ik in Uldum/Twilight Highlands een quest moet oppikken?
Ik heb ook op wowhead, en wowtopia gekeken welke chainquests er zijn.. de start quest opgezocht met de bijbehorende npc die de quest zou moeten geven.. maar als ik dan voor die beste NPC sta.. zie ik alles behalve een quest die ik kan aannemen :(.

Want therazane rep :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Heb al in meerdere gebieden gezien dat questlijnen niet echt inzichtelijk zijn ... weet niet waar dat aan ligt maar misschien dat het lijnen zijn die gestart worden door een questitem wat dropt.

Ga dan alleen maar zoeken welke mob :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWur
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-02 19:00
Nibbz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:41:
[...]

Ik heb ook op wowhead, en wowtopia gekeken welke chainquests er zijn.. de start quest opgezocht met de bijbehorende npc die de quest zou moeten geven.. maar als ik dan voor die beste NPC sta.. zie ik alles behalve een quest die ik kan aannemen :(.

Want therazane rep :'(
Al op dat airship geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik heb hulp nodig voor een Shadow-priest rotation

Vaak wordt ik voor een guildrun gevraagd als DPS-er waar ik helemaal niet blij mee ben.
Als shadowpriest doe ik momenteel maar een schamele 5k DPS overall (was 4k) maar ben nog niet helemaal uit met mijn rotations

Moet ik nu de 3 dots (shadow-word pain, devour plague en ...), daarna mindflay tot 5 stacks en dan mindblast/shadowword:death rins en repeat

of
mindspike - mindspike - mindblast - shadowword death

Eerst 3 dots plaatsen en dan mindspike is een 10k mana waste omdat mindspike alle dots verwijderd.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
sabriel schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:03:

Vaak wordt ik voor een guildrun gevraagd als DPS-er waar ik helemaal niet blij mee ben.
Als shadowpriest doe ik momenteel maar een schamele 5k DPS overall (was 4k) maar ben nog niet helemaal uit met mijn rotations

Moet ik nu de 3 dots (shadow-word pain, devour plague en ...), daarna mindflay tot 5 stacks en dan mindblast/shadowword:death rins en repeat

of

Eerst 3 dots plaatsen en dan mindspike is een 10k mana waste omdat mindspike alle dots verwijderd.
de 3 dots (shadow-word pain, devour plague en ...), daarna mindflay tot 5 stacks en dan mindblast is wat ik doe ... en dan mindflay tot de dots uitgeticked zijn en zodra mindblast van cooldown is casten.

De toegevoegde waarde is misschien niet zozeer de dps maar de manaregen en de offheal ... maar dat is mijn mening.

SW :Death gebruik ik niet zo vaak meer in mijn rotatie; de healer heeft het al druk genoeg

Heb nog niet naar de t11 set gekeken; maar de setbonus op 4 items van T10+ maakte ook mindblast overbodig, dan was continu flay genoeg ...

[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 22-12-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Anoniem: 336772 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:10:
Goeiemorgen,
Bedankt.
Hoi

Dat is vervelend want die dailies met die deepholm dudes zijn erg goed/snel te doen en geven bijna 2K rep per dag. zelf had ik 1 keer dat de questlijn even niet helemaal lineair ging. dit was nadat je een draak moet lokken met vlees enz. daarna stuurde de questlijn je terug naar dat hoofdgebouw, maar er bleven ook !! openstaan waar je dan weggaat.

Wat ook zou kunnen is dat je misschien net niet genoeg rep hebt met die deepholm dudes om de quests van hun te zien. ze zijn namelijk standaard hated. wat helpt zijn alle quests van die elementals aannemen en je kan ook orc's etc. killen in dat kamp links omhoog (als je dat hoofdgebouw) uitkomt. die geven rep per kil.

hopelijk heb je hier wat aan. heel snel en hoog vliegen wil soms ook die !!! niet zichtbaar maken. vlieg anders "laag" terug naar elk "quetscamp" waar je hiervoor in deepholm geweest bent.. dan moet het zeker goedkomen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 373674 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:32:
[...]

Hoi

Dat is vervelend want die dailies met die deepholm dudes zijn erg goed/snel te doen en geven bijna 2K rep per dag. zelf had ik 1 keer dat de questlijn even niet helemaal lineair ging. dit was nadat je een draak moet lokken met vlees enz. daarna stuurde de questlijn je terug naar dat hoofdgebouw, maar er bleven ook !! openstaan waar je dan weggaat.

Wat ook zou kunnen is dat je misschien net niet genoeg rep hebt met die deepholm dudes om de quests van hun te zien. ze zijn namelijk standaard hated. wat helpt zijn alle quests van die elementals aannemen en je kan ook orc's etc. killen in dat kamp links omhoog (als je dat hoofdgebouw) uitkomt. die geven rep per kil.

hopelijk heb je hier wat aan. heel snel en hoog vliegen wil soms ook die !!! niet zichtbaar maken. vlieg anders "laag" terug naar elk "quetscamp" waar je hiervoor in deepholm geweest bent.. dan moet het zeker goedkomen.

suc6
Ik meen me te herinneren dat een groot deel van de quests in deepholm juist van 1 drop afhankelijk was (ik kan het verkeerd hebben hoor). Ik dacht nog bij mezelf toen ik aan het questen was: gelukkig heb ik die drop meegepakt anders was ik nu stuck geweest. Maar dit kan net zo goed bedrog zijn geweest door die rep issue die jij aangaf.

Die dailys van die stenen mannen zijn idd aardig snel te doen en geven lekker wat rep :). Ik zal ze nog wel een tijdje doen om exhalted te halen en die achievements binnen te slepen natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

thewizard2006 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 07:27:
[...]

Dat is tenminste iets.... Afgelopen week Bastion of Twilight gedaan. Zat een mage in met wotlk gems en geen enchants.... en dan wel denken recht te hebben op een epix caster wapen. Echt niet. Dies mooi van mij :)
Ach ik houd het voorlopig op green item = green gem/cheap enchant (ilevel < 333) = green gem/cheap enchant. 333 blues en up krijgen blue gems en up to date enchant. Zo kom ik tenminste van mijn voorraad enchant scrolls af die niet meer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

hoog of laag vliegen heeft volgens mij totaal geen invloed op of iets zichtbaar is op je minimap. Op je scherm verder wel natuurlijk. Nodes laat ie ook gewoon op je map zien als je 2km boven de map vliegt. (en dan als een ninja er op af duiken <3 divine shield)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Hmm ik ben vanuit MH naar Deepholme gegaan, en heb echt geen enkel probleem gehad om de 125 quests te vinden daar. ik weet alleen dat er ergens een camp van millhouse mana storm is en van 1 van de beesten die daar rondliep had ik gelijk bij de eerste kill een questitem, die een nieuwe quest starte maar ik heb geen idee of dat een chain was.

Er vliegt ook nog een airship rond waar een quest chain is, en dan heb je nog achterin het gebouw vlakbij de world pillar waar ook nog quests zitten. (ook een repair dude)
het kan ook helpen om je quest addons uit te zetten misschien dat je juist daarom niet het ! op de kaart ziet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartske schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:39:
[...]

Ik meen me te herinneren dat een groot deel van de quests in deepholm juist van 1 drop afhankelijk was (ik kan het verkeerd hebben hoor). Ik dacht nog bij mezelf toen ik aan het questen was: gelukkig heb ik die drop meegepakt anders was ik nu stuck geweest. Maar dit kan net zo goed bedrog zijn geweest door die rep issue die jij aangaf.

Die dailys van die stenen mannen zijn idd aardig snel te doen en geven lekker wat rep :). Ik zal ze nog wel een tijdje doen om exhalted te halen en die achievements binnen te slepen natuurlijk :).
Nee ik d8 dat ik hier helemaal niets gedaan heb dat echt van een drop afhankelijk was. misschien wel 2 quests dat als je een mob sloopte dat er dan spontaan een quest op kwam dat je 10 van die mobs moet killen etc... of hier dan het vervolg aan zat weet ik niet, maar lijkt mij sterk.

Enige drop quests die ik gedaan heb waren JC quests waarmee ik best "dikke" thinkets gemaakt heb.

de eerste quests met die therazan dude beginnen trouwens achter dat hoofdgebouw waarbij ze dan constant aangevallen worden door van alles en nogwat. vanaf daar was het voor mij echt super lineair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:48:
[...]

het kan ook helpen om je quest addons uit te zetten misschien dat je juist daarom niet het ! op de kaart ziet.
Dit zou het ZEKER ook kunnen zijn... had eerst ook een quest helper, maar dat ging in cata vaak helemaal mis. uitzetten werkte veel beter. Deze tip zou ik zeker ook gebruiken.. questhulp heb je ook helemaal niet meer nodig omdat het echt zo simpel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Wie weet er trouwens een degelijk PvP portal/blog?

ArenaJunkies ken ik, maar het niveau daar is drama;
allemaal elitist whiners en weinig diepgaande discussie/informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

sabriel schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:03:

of

Rotation is niet heel veel veranderd met LK behalve dat je wat meer met buffs moet jugglen.

Gedurende het gevecht is het in ieder geval zaak om al je dots up te houden, dat doe je dan ook als eerste in een gevecht. Hierna wil je eigenlijk zsm 5 evangelism stacks hebben dus cast je mindflays. Met wat mazzel heb je gedurende deze flays ook een paar ticks voor shadoworbs te pakken waarmee je mindblast gebuffed kan casten waarmee je tegelijkertijd 15secs een mooie buff krijgt. En dit is eigenlijk de situatie die je wilt behouden qua buffs en dots waarmee je een mooi priority systeem induikt waar je iedere cast het volgende lijstje naloopt:
1. Dots hercasten indien ze aflopen (alle dots moeten altijd op je target zitten)
2. Mindblast casten als je 3 shadoworbs hebt
3. Mindblast casten als je >1 shadoworb hebt en je orb-buff <3 secs is
4. Cast Dark Archangel of Shadowfiend als mana < 70% is
5. Cast SWD als mana <80% is
6. Mindflay

Dit geldt voor langer levende mobs natuurlijk (bosses e.d.). Op mobs van rond de 300-400k in 5mans doe ik geen moeite en duik ik gewoon een rotation van Spike/Spike/Spike/Blast in omdat dots toch niet de ruimte krijgen om volledige af te lopen.

Met deze priority trek ik zo ongeveer een 7-8k in 5mans, zal zo rond de 10-11k worden ongeveer in raids.
Qua stats e.d. is het overigens zeer waardevol om haste te stacken, haste is meest waardevolle stat en hier wil je zoveel mogelijk van hebben; dus begin maar met dat reforgen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Setbonus voor sproests

2 Sets : Increase the critical strike chance of your Mind Sear and Mind Flay by 5%
4 Sets : Increase the critical strike chance of your Shadow Apparitions by 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Doet mij eens een link naar jouw talenttree? plz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Dakreal schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:11:
[...]

Volgens mij was Fury in Wotlk PvE (voornamelijk) en werd Arms veel voor PvP gebruikt.
Het is in principe wat je zelf prefereerd, volgens mij liggen deze specs nu aardig dicht bij elkaar.

Kijk gewoon wat jou het beste past, iets wat aansluit bij je speelstijl doe je automatisch al iets meer dps mee ;-)
Ik denk dat vooraleer je over veel hit (en misschien haste) beschikt het beter is arms te gaan. Ik ben arms gegaan tot ik ongeveer een 12-13% hitrating had, omdat ik anders constant op rage zat te wachten.

Nu met 14% hit, 3% haste heb ik voldoende rage regen om fury te gaan en dit doet bij momenten geniale dps. Gisteren 18k dps in heroic op single target boss met een nieuw execute recordje : 74.8k damage :D

Begrijp me niet verkeerd echter, voordien in dungeons met Arms was het heel leuk spelen, je hebt een extra stun (knockdown <3), meer aoe damage (blaaaaaadestorm, sweeping strikes, rend+TC) en gewoon een meer boeiende "rotatie".

Trouwens, hoe zalig is die heroic leap niet. Toen ik hoorde dat deze als lvl 85 spell ging toegevoegd worden, was ik nogal ontgoocheld maar nu ik het eens heb lopen uittesten, vind ik het toch wel een geniale move.
Indrukwekkender dan een charge/intercept, doet redelijk wat damage als je in een pack of mobs landt, handig bij archaeology om in een digsite over en weer te springen, in pvp natuurlijk, of bij het teruglopen na een whipe, lekker om iedereen voorbij te steken :p

Fury of arms, maakt me niet zoveel uit, me warrior is heerlijk om te spelen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 22-12-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 09:26
[...]

Wat is je huidig level want sommig chains worden pas beschikbaar vanaf lvl 83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
Wel fijn trouwens, dat als je gekicked word uit een groep en de groep complete het verder je wel saved bent.

Wanneer ben je nu als tank klaar om HC te tanken? Want ik kan nu uit normal instance geen upgrades meer halen maar heb nog maar 117k hp. Iemand een idee hoe ik mijn gear nu kan verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Metalbuster schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:09:
Wel fijn trouwens, dat als je gekicked word uit een groep en de groep complete het verder je wel saved bent.

Wanneer ben je nu als tank klaar om HC te tanken? Want ik kan nu uit normal instance geen upgrades meer halen maar heb nog maar 117k hp. Iemand een idee hoe ik mijn gear nu kan verbeteren?
craftebles/reputation rewards/enchants/gems

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 19-05 13:19
Ryceck schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:56:
[...]
Dit geldt voor langer levende mobs natuurlijk (bosses e.d.). Op mobs van rond de 300-400k in 5mans doe ik geen moeite en duik ik gewoon een rotation van Spike/Spike/Spike/Blast in omdat dots toch niet de ruimte krijgen om volledige af te lopen.
Plus dat je op ieder trashpack oom gaat omdat dots zo verschrikkelijk 'duur' in manacosts zijn geworden. Spriest AoE is imho een beetje gimped atm, Mind Sear is de grond in generfed en de mana kosten maken het nagenoeg onmogelijk om effectief te multidotten op grote groepen.

Vind 't maar saai dat ze multidot/MS hebben vervangen met mind spike en MB. Ik voel me net een arcane mage; 1,1,1,2,1,1,1,2,1,1,1,2 (waar 1= spike en 2=blast). Als ik overigens die 'rotation' gebruik, heb ik wel eens de neiging om spike,spike,spike,VT,MB te doen voor replenishment en dan wat meer dots op 't target te gooien om daarna het volgende doelwit onder handen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me trouwens af waarom er nog steeds geen fatsoenlijk Armory app is voor Windows mobile. Je hebt wel een app voor android en iphone, maar als Windows mobile gebruiker voel ik me een beetje in de steek gelaten.
Of heb ik niet goed genoeg gezocht en is er wel eentje ergens? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Ryceck schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:56:
[...]

Rotation is niet heel veel veranderd met LK behalve dat je wat meer met buffs moet jugglen.

Gedurende het gevecht is het in ieder geval zaak om al je dots up te houden, dat doe je dan ook als eerste in een gevecht. Hierna wil je eigenlijk zsm 5 evangelism stacks hebben dus cast je mindflays. Met wat mazzel heb je gedurende deze flays ook een paar ticks voor shadoworbs te pakken waarmee je mindblast gebuffed kan casten waarmee je tegelijkertijd 15secs een mooie buff krijgt. En dit is eigenlijk de situatie die je wilt behouden qua buffs en dots waarmee je een mooi priority systeem induikt waar je iedere cast het volgende lijstje naloopt:
1. Dots hercasten indien ze aflopen (alle dots moeten altijd op je target zitten)
2. Mindblast casten als je 3 shadoworbs hebt
3. Mindblast casten als je >1 shadoworb hebt en je orb-buff <3 secs is
4. Cast Dark Archangel of Shadowfiend als mana < 70% is
5. Cast SWD als mana <80% is
6. Mindflay

Met deze priority trek ik zo ongeveer een 7-8k in 5mans, zal zo rond de 10-11k worden ongeveer in raids.
Qua stats e.d. is het overigens zeer waardevol om haste te stacken, haste is meest waardevolle stat en hier wil je zoveel mogelijk van hebben; dus begin maar met dat reforgen :)
Afaik moest je in LK fiend op cd houden, puur voor extra dps en de eerdere verlaging van z'n nieuwe cd weer, waarom zou je hem nu alleen <70% moeten gebruiken, heb je echt mana problemen??

Enne als je spike spike spike MB kan doen leven ze ook lang genoeg voor dots zou je haast zeggen, maar kan ik niet helemaal beoordelen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:19:
Ik vraag me trouwens af waarom er nog steeds geen fatsoenlijk Armory app is voor Windows mobile. Je hebt wel een app voor android en iphone, maar als Windows mobile gebruiker voel ik me een beetje in de steek gelaten.
Of heb ik niet goed genoeg gezocht en is er wel eentje ergens? :S
Er is er wel eentje geweest, maar die dateert nog van voor 4.0.3a (staat op Omarket en ook dacht ik op handango).

http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-wow-player.html
Deze zou je kunnen testen, maar weet niet of die up to date is.

http://www.mobiletopsoft....-for-windows-phone-7.html
Windows phone 7 heeft er wel al 1, maar nog met wat kleine bugs.

* SinergyX is nog happy WM gebruiker :P
Ik had liever gewoon een mobile site gezien ipv platform afhankelijke apps.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2010 11:26 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Kan iemand me even snel korte overzicht geven van de patches die ik kan verwachten vanaf installatie Catalysm. Ik speel al hele tijd niet meer voor een aantal maanden.
Dan ga ik alvast vooruit downloaden zodat ik in weekend rond kan kijken met 10-dagen trail.
De DVD beschouw ik als volledige upgrade dat naar 4.0.1.12911 gaat.
Mogelijk moet ik in volgorde:
4.0.1.12911 → Patch 4.0.1.13164
4.0.1.13164 → Patch 4.0.1.13205
4.0.1.13205 → Patch 4.0.3.13287
4.0.3.13287 → Patch 4.0.3.13329
De laatste is 4.0.3a, als het goed is.
(via http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors)
Zo goed?

Ook zal ik alle addons updaten voordat ik ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Alleen in een HC.
En met 117k heb je ook echt te weinig HP in een HC. Dat heb ik in mijn gear ook ongeveer, en ik ben een healer. Link je armory eens?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
porn* schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:23:
[...]

Afaik moest je in LK fiend op cd houden, puur voor extra dps en de eerdere verlaging van z'n nieuwe cd weer, waarom zou je hem nu alleen <70% moeten gebruiken, heb je echt mana problemen??

Enne als je spike spike spike MB kan doen leven ze ook lang genoeg voor dots zou je haast zeggen, maar kan ik niet helemaal beoordelen :)
In principe is het wel handig om (op bossfights) de fiend op CD te houden. De fiend is qua dmg output volgens mij gebuffed dus dat levert wel wat op. In LK was (in 't begin) er volgens mij geen talent/ability om de CD te verlagen, althans, het was geen onderdeel van de standaard raid spec (of ik merkte het niet :P). Later, bij 4.0, kwamen er talents bij die dit regelden. Toen 4.0 er echter net was, had je érg vaak beschikking over de fiend omdat de CD zo snel wegtikte. Nu is dat een stúk minder, want de CD reductie werkt op MB crits (en crit% ligt nu beduidend lager dan op l80 in T10+ICChc gear).

En ja, spriests hebben mana problemen. De speelstijl moet best heftig aangepast worden om enigszins mana op niveau te laten blijven. Waar eerder vanaf level 50-60 je vrijwel niet zonder mana kon komen te zitten (omdat dispersion en fiend eigenlijk altijd wel voor 100% mana zorgden), is dat nu heel anders. Mana returns van dispersion en fiend zijn stukken minder (gevoelsmatig) dan voorheen, en zelfs solo (levellen) vliegt de mana weg. Replenishment tikt ook niet echt zwaar aan, maar het zorgt iig voor wat ademruimte. Bottom line is eigenlijk dat trash in dungeons/raids mana drains zijn en dat je dit (logischerwijs) ook merkt met levellen/questen. Bosses daarentegen gaat 't stukken beter, maar ook daar eindig je naar 3 minuten wel met weinig mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Mensen welke stats moet ik op gaan letten voor een fury warrior in Catalysm? Ik kom er niet echt uit omdat sommige getallen een andere inhoud hebben gekregen en ik lees meerdere verhalen. Waar ik zelf al achter kwam is:

Hit rating
8% cap voor de gele (?) melee abbilities.
27% cap voor de witte (?) melee abbilities

Hit rating is nu 8,23% is dus veel te laag. Dus eerst voor mijn hit rating gaan.

Daarnaast expertise, dat zou 26 moeten zijn maar is nu 14.

Ik heb ook rondgevraagd maar daar hoor ik dat ik mij met name op str. moet richten.

http://eu.battle.net/wow/...anachronos/warsnor/simple

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:01
Goede morgen allemaal,

Gister geen WoW voor mij, ik ben naar ‘the social network’ geweest. Een aanrader als je hem nog niet hebt gezien! Ik heb een vraagje voor jullie.

Ik heb dit weekend Cataclysm gekocht, na installatie kon ik niet spelen voor ik een betaalmethode had ingesteld. Dus ik koos voor auto incasso (net als vroeger). Nu is alleen vandaag al een incasso uitgevoerd. Is het niet zo dat je bij de aanschaf van Cataclysm ook een maand speeltijd krijgt? En, hoe activeer ik die dan? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm... Zou die ook werken op Windows Mobile 6.5? Thuis ff proberen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Laatst online: 03-06 06:59
hulkie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:50:
Goede morgen allemaal,

Gister geen WoW voor mij, ik ben naar ‘the social network’ geweest. Een aanrader als je hem nog niet hebt gezien! Ik heb een vraagje voor jullie.

Ik heb dit weekend Cataclysm gekocht, na installatie kon ik niet spelen voor ik een betaalmethode had ingesteld. Dus ik koos voor auto incasso (net als vroeger). Nu is alleen vandaag al een incasso uitgevoerd. Is het niet zo dat je bij de aanschaf van Cataclysm ook een maand speeltijd krijgt? En, hoe activeer ik die dan? Alvast bedankt!
Nee geen gratis maand bij cata :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
garagaholic schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:46:
[...]

En ja, spriests hebben mana problemen. De speelstijl moet best heftig aangepast worden om enigszins mana op niveau te laten blijven. Waar eerder vanaf level 50-60 je vrijwel niet zonder mana kon komen te zitten (omdat dispersion en fiend eigenlijk altijd wel voor 100% mana zorgden), is dat nu heel anders. Mana returns van dispersion en fiend zijn stukken minder (gevoelsmatig) dan voorheen, en zelfs solo (levellen) vliegt de mana weg. Replenishment tikt ook niet echt zwaar aan, maar het zorgt iig voor wat ademruimte. Bottom line is eigenlijk dat trash in dungeons/raids mana drains zijn en dat je dit (logischerwijs) ook merkt met levellen/questen. Bosses daarentegen gaat 't stukken beter, maar ook daar eindig je naar 3 minuten wel met weinig mana.
Helaas wel ...

Kara-tijdperk met een beetje gear kon je blijven gaan. Dan had je zo veel output dat de replenishment je manakosten dekte ... (net dan)

ICC kon je in het eerste trashstuk met Mind Sear ongelofelijke cijfers halen ... helemaal als je tank grote groepen kon handlen .... zonder echt in de problemen te komen.

Nu staan ze je aan te gapen als je aangeeft dat je een paar seconden nodig hebt om te drinken 'You have dispersion and fiend'????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:52:
Hmmm... Zou die ook werken op Windows Mobile 6.5? Thuis ff proberen :)
Kleine kans, WP7 apps kan je enkel via marketplace/Zune binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

RichardvdD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:15:
- Een item sneller willen verkopen

- Een meer realistische prijs zetten voor een item

- Minder kans dat re-listers je undercutten
Dennism schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:09:
Wat mij trouwens erg opvalt is de enorme slack bij mensen. Heroics met mensen die niets gegemmed/echanted hebben. Nooits pots bij zich hebben e.d, geen profession perks activeren. En dan maar klagen dat heroics zo lastg zijn en dat pugs uit elkaar vallen.

Nu kan ik begrijpen dat je greens niet enchant/gemeed, maar JP/HC gear enchanten,/gemmen lijkt me toch niet overdreven.
Mee eens, op zich kan ik hier nog wel mee leven maar dan moet skills wel de stats compenseren. Is helaas vaak niet zo. En voor sommige fights moet je gewoon enige gear hebben. Gelukkig bestaat de kickvote optie, die gebruik ik dus ook indien nodig.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 22-12-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

_Johannn_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:52:
[...]
Nee geen gratis maand bij cata :)
Wel 10-dagen trial, als je die nog niet hebt gedaan, om even mee te beginnen. Dat is wel gratis.

En graag ff mijn post stukkie terug beantwoorden, over patches. Alsjeblieft?

[ Voor 13% gewijzigd door MrDummy op 22-12-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Is met de nieuwe release van Cataclysm het een beetje mogelijk om op hoog niveau te pvpen zonder ziek veel tijd te besteden aan het spel? Ik vraag dit omdat ik niet meer speel sinds TBC, en destijds waren 10 arena games per week genoeg om het maximale uit je char te halen.

Hoewel rated battlegrounds me erg aanspreken, ben ik toch benieuwd in hoeverre het grinden van honor points/etc een noodzaak blijft om mee te kunnen gearwise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

HawVer schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:48:
Mensen welke stats moet ik op gaan letten voor een fury warrior in Catalysm? Ik kom er niet echt uit omdat sommige getallen een andere inhoud hebben gekregen en ik lees meerdere verhalen. Waar ik zelf al achter kwam is:

Hit rating
8% cap voor de gele (?) melee abbilities.
27% cap voor de witte (?) melee abbilities

Hit rating is nu 8,23% is dus veel te laag. Dus eerst voor mijn hit rating gaan.

Daarnaast expertise, dat zou 26 moeten zijn maar is nu 14.

Ik heb ook rondgevraagd maar daar hoor ik dat ik mij met name op str. moet richten.

http://eu.battle.net/wow/...anachronos/warsnor/simple
Zoals je zelf aangaf eerst de hitcap van 8% tenminste halen & de expertise cap, en vervolgens verder opwerken naar 27% of zo dicht mogelijk. Ik schommel nu op 14.5% met een paar hit gems & enchant op feet & bracers.

Daarnaast gaan we volgens mij voor STR>CRIT>HASTE>Mastery, hoewel ik niet zo zeker ben van mastery waar die te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 18:23
Sinds gister cataclysm. Plan voor nu is twee nieuwe chars levelen. Warrior en shaman, pvp en pve als doel. Waarom twee nieuwe chars? Lekker genieten van de nieuwe area's. Tot nu toe is de goblin starting area Erg leuk! Town in à box, geniaal.

Ik lees dat meerdere mensen problemen hebben met quest chains. Misschien heeft het ermee te maken, misschien ook niet. Heb nu een paar keer gehad dat ik een quest moest inleveren met behulp van een popup. Daarna kreeg ik weer een vervolg quest. Ik maak geen gebruik van add ons. Misschien dat mensen met een andere ui deze popup niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

MrDummy schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:42:
Kan iemand me even snel korte overzicht geven van de patches die ik kan verwachten vanaf installatie Catalysm. Ik speel al hele tijd niet meer voor een aantal maanden.
Dan ga ik alvast vooruit downloaden zodat ik in weekend rond kan kijken met 10-dagen trail.
De DVD beschouw ik als volledige upgrade dat naar 4.0.1.12911 gaat.
Mogelijk moet ik in volgorde:
4.0.1.12911 → Patch 4.0.1.13164
4.0.1.13164 → Patch 4.0.1.13205
4.0.1.13205 → Patch 4.0.3.13287
4.0.3.13287 → Patch 4.0.3.13329
De laatste is 4.0.3a, als het goed is.
(via http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors)
Zo goed?

Ook zal ik alle addons updaten voordat ik ga spelen.
Je kunt de client downloaden, installeren en updaten zonder een actieve account. Ik zou dus gewoon je huidige client starten en de update beginnen. Met de introductie van Cataclysm gebruikt WoW een nieuw patch-systeem waar eerst de essentiele onderdelen worden gedownload waarna je al kunt inloggen. Daarna worden pas optionele dingen (denk aan hogere resolutie textures, wellicht wat geluidseffecten, enz...) gedownload, eventueel zelfs terwijl je speelt.

Je kunt wat randoms voor username/password invullen, want de update-check gebeurt voordat de un/pw authenticatie plaatsvindt in het loginproces. Dus je kunt met een inactieve account, of zelfs zonder account, gewoon de client updaten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:27

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

mijn account is gehacked en heb nu weer mijn 2 lvl 80 weer terug met deel van armor

mijn vraag is om spullen terug te krijgen moet ik GM vraag maar ik speel nu op super lag server darksorrow als ik naar new server ga kan ik dan nog GM vragen of ik mijn spullen terug krijg ??

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

belgian1 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:40:
[...]

Wat is je huidig level want sommig chains worden pas beschikbaar vanaf lvl 83.
Ik ben lvl 85. Heb alle quests in Mount Hyal, Uldum en Vashj'ir al gedaan. Nu moet ik enkel nog Deepholm en Twilight Highlands doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm matige actie. wat voor class ben je? want 117k is inderdaad niet erg hoog als je redelijke gear hebt.
verder zou ik even goed kijken naar de Rep items van een aantal factions. zitten leuke dingen bij.

en verder moet je, je ook niet helemaal blind staren op die HP.. het is zeker belangrijk, maar zaken al dodge/parry zijn in veel gevallen echt wel 10keer effectiever dan die 2 of 3k hp extra.

kortom gewoon ook een groep mensen vinden met wat meer grijze bovenmassa en het komt echt wel goed :D
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
Anoniem: 336772 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:49:
[...]

Ik ben lvl 85. Heb alle quests in Mount Hyal, Uldum en Vashj'ir al gedaan. Nu moet ik enkel nog Deepholm en Twilight Highlands doen
Heb je al gecheckt of je de q's van Diamant the Patient (http://www.wowhead.com/npc=42467/diamant-the-patient) allemaal hebt gedaan? Ik had hetzelfde probleem, zag dat er een NPC naast Diamant staat die me nog weer een nieuwe Quest chain gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Species5618 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:36:
[...]

Je kunt de client downloaden, installeren en updaten zonder een actieve account. Ik zou dus gewoon je huidige client starten en de update beginnen. Met de introductie van Cataclysm gebruikt WoW een nieuw patch-systeem waar eerst de essentiele onderdelen worden gedownload waarna je al kunt inloggen. Daarna worden pas optionele dingen (denk aan hogere resolutie textures, wellicht wat geluidseffecten, enz...) gedownload, eventueel zelfs terwijl je speelt.
Nieuwe updatesysteem dus. Dat is mooi. Maar ik heb nu geen goed internet thuis (blame speedxs) en bezig te overstappen, dus doe ik via mobiel. En juist daar kan ik geen groot verkeer maken aan patches. Op zaak heb ik nog wel adsl internet, daarmee ga ik dus alvast boel downloaden. Dan kan ik snel weekendje rondkijken.

Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:27:
[...]

Daarnaast gaan we volgens mij voor STR>CRIT>HASTE>Mastery, hoewel ik niet zo zeker ben van mastery waar die te plaatsen.
die mastery zou ik na str plaaten mastery/crit. het is met goede gear echt een vette multiplier. maar zal verderop in cata wel duidelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:27:
[...]

Zoals je zelf aangaf eerst de hitcap van 8% tenminste halen & de expertise cap, en vervolgens verder opwerken naar 27% of zo dicht mogelijk. Ik schommel nu op 14.5% met een paar hit gems & enchant op feet & bracers.

Wat me eigenlijk aan mastery opvalt is dat er maar heel weinig mensen zijn die het kunnen plaatsen. Blizzard kondigt aan dat ze de stats gaan 'vereenvoudigen', enkele stats verwijderen ze en 'men' krijgt er mastery voor terug. En dan laten ze mastery bijdragen aan een 'perk' uit de door jou gekozen talenttree...

Ik vind persoonlijk stats als haste en crit vele male duidelijker dan een mastery stat. XXX mastery geeft XXrating en X punten en per punt krijg je X% buffs op een passieve ability. Ik merk er weinig van eerlijk gezegd, niet als bij haste dat wanneer je een bepaalde treshhold over gaat je gewoon merkt dat je sneller cast, met crit érg goed merkt dat je meer critical hits hebt. Mastery is denk ik echt zo'n stat die je in bijzondere hoeveelheden moet stacken en waarvan je pas merkt dat 't er is als je 't weg zou laten (als in: goh, ik doe 2kDPS minder nu!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

garagaholic schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:06:
Ik vind persoonlijk stats als haste en crit vele male duidelijker dan een mastery stat. XXX mastery geeft XXrating en X punten en per punt krijg je X% buffs op een passieve ability. Ik merk er weinig van eerlijk gezegd, niet als bij haste dat wanneer je een bepaalde treshhold over gaat je gewoon merkt dat je sneller cast, met crit érg goed merkt dat je meer critical hits hebt. Mastery is denk ik echt zo'n stat die je in bijzondere hoeveelheden moet stacken en waarvan je pas merkt dat 't er is als je 't weg zou laten (als in: goh, ik doe 2kDPS minder nu!).
Dan nog vraag ik me bij bepaalde classes af of het nu echt merkbaar is tov haste/crit/etc, Demo warlock, BM hunter, of paladin in z'n algemeen. Dan vraag ik me af of 'die grote hoeveelheid' mastery dan niet beter in alternatieve stats konden gaan om daar veel meer profeit uit te halen (haste, crit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Motaro schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:44:
hoi

mijn account is gehacked en heb nu weer mijn 2 lvl 80 weer terug met deel van armor

mijn vraag is om spullen terug te krijgen moet ik GM vraag maar ik speel nu op super lag server darksorrow als ik naar new server ga kan ik dan nog GM vragen of ik mijn spullen terug krijg ??
Het zou misschien wel kunnen, maar kzou het risico niet willen lopen. Open een ticket voordat je gaat transferen.. niet dat je straks voor een nare verrassing staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Nibbz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:23:
[...]

Het zou misschien wel kunnen, maar kzou het risico niet willen lopen. Open een ticket voordat je gaat transferen.. niet dat je straks voor een nare verrassing staat.
Ik zou lekker gaan questen en m'n armor lekker vergeten :P

Edit: in full greens zit je zo weer.

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 22-12-2010 13:37 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 14:42
hoi

Hmm, volgens mij heb ik gisteren met je een random HC gedaan? (AdituSunlock, female blelf hunter) :D

Ik zou eerst wachten tot je alle gear hebt, en dan pas een move aanvragen, minste kans op gezeur :) Maar hoezo 'super lag'? Ik heb in de eerste week van Cata een paar keer een queue gehad met inloggen maar verder nergens last van?

Of speel ik dan te weinig op andere realms en heb ik gewoon niet door wat er dan zo zou laggen?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenBJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-03 22:26
Leuk dagje wow

mn main naar lvl 60 :)
en 2 leuke items gekregen dmv een quest: een leuke hoed en een leuke robe
Veel stamina erbij, maar ook wel wat intellect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

garagaholic schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:06:
[...]

Wat me eigenlijk aan mastery opvalt is dat er maar heel weinig mensen zijn die het kunnen plaatsen. Blizzard kondigt aan dat ze de stats gaan 'vereenvoudigen', enkele stats verwijderen ze en 'men' krijgt er mastery voor terug. En dan laten ze mastery bijdragen aan een 'perk' uit de door jou gekozen talenttree...

Je merkt van geen enkele stat echt iets tenzij je grote verschillen gaat aanbrengen. Behalve wellicht haste als je net over een bepaalde threshold gaat. Van 20% naar 22% crit merk je niet als je speelt, enkel in de DPS meters. Idem met het toevoegen van wat INT of STR.

Zelfs in de damage meters van een gevecht zul je het effect van kleine wijzigingen in stats niet zien omdat deze wijzigingen worden overschaduwt door random effecten, zoals geluk met crit-streaks, hoe vaak je wordt getarget door een ability waar je voor moet bewegen, enz...

De reden dat mastery niet goed begrepen wordt is dat het voor iedere spec iets anders doet. Dus je hebt maar een fractie van de mensen die aan het nadenken zijn over wat jouw specifieke mastery precies doet ten opzichte van de aandacht die er is voor crit, dat voor iedereen min of meer hetzelfde is. Daarnaast is het een erg nieuwe stat, dus de theorycrafting staat nog in de kinderschoenen. Met Armor Penetration wist men in het begin ook niet goed wat men er mee moest, maar dat werd later wel duidelijk.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Jaii schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:15:
Hoewel rated battlegrounds me erg aanspreken, ben ik toch benieuwd in hoeverre het grinden van honor points/etc een noodzaak blijft om mee te kunnen gearwise.
Betere gear = meer succes. Zolang er veel mensen zijn die meer dan jij grinden zullen veel mensen betere gear hebben. En dat is gewoon erg belangrijk in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:38:
Hmm, volgens mij heb ik gisteren met je een random HC gedaan? (AdituSunlock, female blelf hunter) :D

Ik zou eerst wachten tot je alle gear hebt, en dan pas een move aanvragen, minste kans op gezeur :) Maar hoezo 'super lag'? Ik heb in de eerste week van Cata een paar keer een queue gehad met inloggen maar verder nergens last van?

Of speel ik dan te weinig op andere realms en heb ik gewoon niet door wat er dan zo zou laggen?
Naar een andere server transferren gaat je lag waarschijnlijk niet oplossen. Als de hele server er last van heeft doet Blizzard er echt wel wat aan, en zo niet dan ligt het toch echt aan je eigen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren twee heroics gedaan, de eerste ging erg goed (TotT is ook gewoon erg makkelijk). HoO ging redelijk, niet idereen kende de bosses daar.

Op zich wel lollig dat je dan in de instance zit en ik tankte, terwijl mijn main spec resto is. De healer - ook uit de guild - is namelijk mainspec feral tank. Alleen door geluk/pech bij het rollen hebben we voor onze offspec allebei betere gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

hoi

Je kunt het beste de account recovery doen op battle.net.
Ze kunnen dan alles terug zetten naar een bepaalde datum.
Je moet er ff voor gaan zitten, maar dan heb je wel alles terug... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 377816 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:00:
[...]

Je kunt het beste de account recovery doen op battle.net.
Ze kunnen dan alles terug zetten naar een bepaalde datum.
Je moet er ff voor gaan zitten, maar dan heb je wel alles terug... 8)7
Zou ik vooral niet doen. Ingame ben je 10x sneller geholpen, alles wat je moet doen is in een ticket zeggen "I got hacked" en je krijgt prioriteit en bovendien krijg je al je items en gold terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Species5618 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:43:
[...]
De reden dat mastery niet goed begrepen wordt is dat het voor iedere spec iets anders doet. Dus je hebt maar een fractie van de mensen die aan het nadenken zijn over wat jouw specifieke mastery precies doet ten opzichte van de aandacht die er is voor crit, dat voor iedereen min of meer hetzelfde is. Daarnaast is het een erg nieuwe stat, dus de theorycrafting staat nog in de kinderschoenen. Met Armor Penetration wist men in het begin ook niet goed wat men er mee moest, maar dat werd later wel duidelijk.
Allicht dat je ook bij crit bij grotere hoeveelheden meer verschil merkt, maar je ziet wel op je scherm (scrolling text) dat je meer crit. Het geeft een soort van 'instant' voldoening als je ziet dat je lekkere crits maakt :).

Verder is het gewoon mijn punt; er moet met theorycrafting en dergelijke nog écht los worden gegaan op de stat. Maar Blizzard had nu juist aangegeven dat ze stats wilden versimpelen. In mijn optiek zorg je er dan voor dat de stats die je kunt verzamelen een direct en merkbaar nut hebben, niet dat je alsnog moet kommaneuken om te bepalen wat de stat toevoegt. Van versimpeling is dan volgens mij ook geen sprake, het is louter een verschuiving van de ene stat naar een andere stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:54
hoi

Ik heb niet meer gespeeld sinds cata uit kwam, maar is het zo erg geworden op Darksorrow? Mijn main zit ook op die server, horde kant en naam is Iktankniet :)

Maar zoals eerder is gezegt, voor de zekerheid wachten op je spullen en dan naar andere server gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Hydra schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:45:
[...]

Betere gear = meer succes. Zolang er veel mensen zijn die meer dan jij grinden zullen veel mensen betere gear hebben. En dat is gewoon erg belangrijk in PvP.
we zijn het tegenwordig ineens wel vaak eens met elkaar Hydra :)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 14:36
garagaholic schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:20:
[...]

Allicht dat je ook bij crit bij grotere hoeveelheden meer verschil merkt, maar je ziet wel op je scherm (scrolling text) dat je meer crit. Het geeft een soort van 'instant' voldoening als je ziet dat je lekkere crits maakt :).

Verder is het gewoon mijn punt; er moet met theorycrafting en dergelijke nog écht los worden gegaan op de stat. Maar Blizzard had nu juist aangegeven dat ze stats wilden versimpelen. In mijn optiek zorg je er dan voor dat de stats die je kunt verzamelen een direct en merkbaar nut hebben, niet dat je alsnog moet kommaneuken om te bepalen wat de stat toevoegt. Van versimpeling is dan volgens mij ook geen sprake, het is louter een verschuiving van de ene stat naar een andere stat.
Voor prot pallies is mastery redelijk simpel (en denk voor de meeste tanks, niet?): straight up block chance, en dat wel voor 30 (40 met Holy Shield up) % van elke blocked hit.

Mastery > veel, en zeker > de meeste avoidance/mitigation talenten. Tis natuurlijk "boring", want voor ons had mastery gewoon block chance kunnen heten, maar het is wél duidelijk. Andere effecten zijn natuurlijk "interessanter", maar wsl minder "instant voelbaar".

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 15:08
NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:13:
[...]

Zou ik vooral niet doen. Ingame ben je 10x sneller geholpen, alles wat je moet doen is in een ticket zeggen "I got hacked" en je krijgt prioriteit en bovendien krijg je al je items en gold terug.
idd, toen ik op een trial account even een ticket had gemaakt ivm account compromise binnen het uur mijn acc weer terug plus alle items en gold die ik had verloren, snel en doeltreffend :D nadat ik wel alles had nagelopen en gechecked enzo.

naja, ben nog niet echt wezen raiden, alleen argaloth, maar die is gewoon doodsimpel :P
evntueel maar wat casual gaan raiden na de feestdagen, blackwing descent etc, weet nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vivaladen schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:53:
we zijn het tegenwordig ineens wel vaak eens met elkaar Hydra :)
Ah, je hebt eindelijk het licht gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Nibbz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:23:
[...]

oke bedankt

heb net gedaan en heb mijn gear weer terug alleen mijn 40k gold jammer genoeg niet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386414

Misschien niet de juiste topic (aangezien dit over de game gaat en niet over hardware) maar wil graag weten kan deze computer Wow Cataclysm goed afhandelen?
- AMD Athlon II X4 620 (4x 2600Mhz) Quad Core
- Asus M4A78LT-M LE
- 4GB DDR3 1333Mhz (Dual Channel)
- 1000GB 7200 RPM SATA
- ATI HD5450 (1024MB GDDR3)

Ik kan deze goedkoop overnemen (zon 300 euro) maar wilde zeker weten of ie het goed kan afspelen. Hou niet van 10FPS games :P. Ben voornamelijk niet zeker over de video kaart. THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192559

Anoniem: 386414 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:26:
Misschien niet de juiste topic (aangezien dit over de game gaat en niet over hardware) maar wil graag weten kan deze computer Wow Cataclysm goed afhandelen?
- AMD Athlon II X4 620 (4x 2600Mhz) Quad Core
- Asus M4A78LT-M LE
- 4GB DDR3 1333Mhz (Dual Channel)
- 1000GB 7200 RPM SATA
- ATI HD5450 (1024MB GDDR3)

Ik kan deze goedkoop overnemen (zon 300 euro) maar wilde zeker weten of ie het goed kan afspelen. Hou niet van 10FPS games :P. Ben voornamelijk niet zeker over de video kaart. THX
Show of ,, Hiermee kan je ofc NIET spelen ,, je systeem is 5 x zo traag als moet ,,,

Grapjas ,, is toch wel logisch dat je em goed kan spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386414

Anoniem: 192559 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:31:
[...]

Show of ,, Hiermee kan je ofc NIET spelen ,, je systeem is 5 x zo traag als moet ,,,

Grapjas ,, is toch wel logisch dat je em goed kan spelen O-)
heel eerlijk gezegd weet ik et niet. Ben eerlijk gezegd niet echt een pcman (wel raar dat ik dan op tweakers post, maar hier is iedereen pc professsional dus kan ik goede antwoorden verwachten). Vandaar dat ik het zeker moest weten :P Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

??? raar ik heb nu pet core hound pup maar ik heb geen authenticator of zo iets maar toch heb ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

patrickos85 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:21:
[...]

Ik heb niet meer gespeeld sinds cata uit kwam, maar is het zo erg geworden op Darksorrow? Mijn main zit ook op die server, horde kant en naam is Iktankniet :)

Maar zoals eerder is gezegt, voor de zekerheid wachten op je spullen en dan naar andere server gaan :)
lag is nu minder nu 50 tot 190ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
De videokaart is een behoorlijke bottleneck in dit systeem. Zeker een HTPC geweest?
Volgens test van de videokaart op de frontpage KLIK zijn de prestaties voor games niet om over naar huis te schrijven.
Zou voor een leuke upgrade kaart gaan en dan heb je een prima systeem voor Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330656

Zet die videokaart te koop.. doe daar wat geld bij en koop een ander kaartje, dan kun je het zekerweten goed afspelen.. ik zou kijken naar een HD5770 oid.. staat hier wel in de vraag&aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

y0urit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:36:
De videokaart is een behoorlijke bottleneck in dit systeem. Zeker een HTPC geweest?
Volgens test van de videokaart op de frontpage KLIK zijn de prestaties voor games niet om over naar huis te schrijven.
Zou voor een leuke upgrade kaart gaan en dan heb je een prima systeem voor Cataclysm.
^^ Dit, met daarbij de opmerking dat het systeem levelen en instances wel zou moeten trekken maar 10 en zeker 25 mans raids zou ik met die videokaart niet willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

y0urit schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:36:
En dan ben ik gelijk even nieuwsgierig wat jullie denken dat je voor kaart zou moeten hebben om op een hoge resolutie en hoge settings te kunnen spelen.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Motaro schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:35:
??? raar ik heb nu pet core hound pup maar ik heb geen authenticator of zo iets maar toch heb ik hem
Dat is niet raar, die hacker heeft dat natuurlijk gedaan om jou buiten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Thorval schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:41:
[...]

En dan ben ik gelijk even nieuwsgierig wat jullie denken dat je voor kaart zou moeten hebben om op een hoge resolutie en hoge settings te kunnen spelen.
Elke nVidia kaart hoger dan de GeForce 9800 GT (daar speel ik wow zelf op, oude kaart, maar meer dan genoeg voor wow..)

Deze is ook alweer 2 jaar oud, dus denk elke moderne kaar van nvidia rond de 100 - 120 euro zal geen problemen hebben met wow. (die 9800 kun je denk ik nu echt wel goedkoop scoren.. maar misschien kun je beter kijken naar een iets modernere)
NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:03:
[...]

Dat is niet raar, die hacker heeft dat natuurlijk gedaan om jou buiten te houden.
Als ik mijn authenticator verwijder, ben ik die pets ook kwijt. En als ik hem opnieuw koppel, kan de pets weer opnieuw leren.

[ Voor 20% gewijzigd door Nibbz op 22-12-2010 16:07 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.