Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 236 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.396 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
garagaholic schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:06:
[...]

Wat me eigenlijk aan mastery opvalt is dat er maar heel weinig mensen zijn die het kunnen plaatsen. Blizzard kondigt aan dat ze de stats gaan 'vereenvoudigen', enkele stats verwijderen ze en 'men' krijgt er mastery voor terug. En dan laten ze mastery bijdragen aan een 'perk' uit de door jou gekozen talenttree...

Ik vind persoonlijk stats als haste en crit vele male duidelijker dan een mastery stat. XXX mastery geeft XXrating en X punten en per punt krijg je X% buffs op een passieve ability. Ik merk er weinig van eerlijk gezegd, niet als bij haste dat wanneer je een bepaalde treshhold over gaat je gewoon merkt dat je sneller cast, met crit érg goed merkt dat je meer critical hits hebt. Mastery is denk ik echt zo'n stat die je in bijzondere hoeveelheden moet stacken en waarvan je pas merkt dat 't er is als je 't weg zou laten (als in: goh, ik doe 2kDPS minder nu!).
Als mutilate rogue merk je het echter zeker. Potent poisons zorgt ervoor dat je envenom toch heel wat meer damage doet naar bijvoorbeeld eviscirate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nibbz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:06:
[...]

Als ik mijn authenticator verwijder, ben ik die pets ook kwijt. En als ik hem opnieuw koppel, kan de pets weer opnieuw leren.
Op WoWHead roepen een paar mensen die ook gehackt zijn dat zij de pets ook mochten houden nadat Blizzard die authenticator verwijderd had. Blijkbaar werkt dat anders dan wanneer jij hem verwijdert.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:41

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:12:
[...]

Op WoWHead roepen een paar mensen die ook gehackt zijn dat zij de pets ook mochten houden nadat Blizzard die authenticator verwijderd had. Blijkbaar werkt dat anders dan wanneer jij hem verwijdert.
toch 1 klein pluspuntje van gehacked worden dan ;)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet echt, als je gewoon vanaf het begin zelf een authenticator had was je misschien niet eens gehackt. En de meeste mensen hier zullen toch wel een telefoon hebben waar die mobile authenticator op werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 21:20
Gisteren met mijn 82 hunter en 2 vrienden blackwing lair ingedoken voor mijn nieuwe pet, nog best pittig met 3 man, wel superleuk om toch tacts te moeten gebruiken aventoe (vooral de eerste baas was vervelend, en die draak waarmee we te lang taunt vs disracting shot hebben overgegooid met hem)
Uiteindelijk nieuwe pet, Chromaggus! Nu kan ik ook nog eens bloodlust als hunter zijnde (lol).
Toch nog 83 gedinged daarna, vanavond weer eens een half level proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind het zo jammer dat je als 85 niet kan queuen voor blackwing caverns.. ik heb op m'n main geen enkele dungeon gezien voordat ik 85 was en nu wil niemand daar meer heen in m'n guild :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Ja, daar stoorde ik me gedurende WOTLK ook al aan, dat je je niet kan queuen voor lager level dungeons op max level.

Ze zouden het aantal levels waar je heen kan queuen wel eens iets mogen verruimen. Naar, zeg, een level of 10. In ieder geval naar beneden een level of 10 dus. Naar boven, ja, dat is voor de hand liggend dat je daar wat strenger moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:36
Mmmm, let op, vanaf wanneer begint het feit dat er een hoger level je "boost" je XP gain naar de maan te helpen? (nu niet dat één 85 op een 81 grp dat probleem zal geven, maar je zal maar dungeon willen levelen en dan geen XP krijgen omdat de dungeon finder je bij een "toerist" heeft ingedeeld. Hoewel, ze kijken naar gear level bij het bijeenzetten van grps, dus zou geen punt mogen zijn.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dan doe je toch gewoon de HC versie? die is voor level 85

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 379651 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:47:
Ja, daar stoorde ik me gedurende WOTLK ook al aan, dat je je niet kan queuen voor lager level dungeons op max level.

Ze zouden het aantal levels waar je heen kan queuen wel eens iets mogen verruimen. Naar, zeg, een level of 10. In ieder geval naar beneden een level of 10 dus. Naar boven, ja, dat is voor de hand liggend dat je daar wat strenger moet zijn.
....of je vliegt er gewoon ouderwets naartoe. Die dungeon tool maakt het spel al genoeg kapot zonder dat je zomaar naar zo'n beetje elke relevante dungeon kan porten zoveel je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:03:
[...]

....of je vliegt er gewoon ouderwets naartoe. Die dungeon tool maakt het spel al genoeg kapot zonder dat je zomaar naar zo'n beetje elke relevante dungeon kan porten zoveel je wil.
Dat laatste is een geheel andere discussie. Een prima discussie, want ik vind al jaren dat WoW langzaam wordt omgetoverd tot Kingdom Hearts Online (lees: een Mickey Mouse-game). Maar goed, alsnog een andere discussie. Een die ik niet wil voeren op dit moment. ;)

En, er naar toe vliegen maakt geen -peep- uit, want, je krijgt alsnog geen parties als je solo (lees: zonder guildies/vrienden) even een lager level dungeon wilt doen. Ik heb het dus specifiek over die dungeons die horen bij de huidige expansion (welke dat ook moge zijn op moment <y>). En die op Normal doen, als max level.

De vraag is zondermeer waarom je die zou willen doen. Tijdens WOTLK waren er achievements voor, die specifiek over de Normals gingen. Ik heb geen idee hoe dat zit tijdens Cataclysm, ik speel het niet en ga het ook niet spelen, ik sla een expansion of 2 over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

/2 LFG BRC normal

Klaar. ;)

Ja, /2 want /1 gebruikt niemand, toch?!?!

Trouwens, WotLK had geen normal-only achievements behalve de achievement om gewoon de dungeon te doen? En die krijg je ook als je normal skipt en gewoon heroic eerst doet; je krijgt dan gewoon de normal en de heroic achievement tegelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door NMe op 22-12-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 14:36
NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:03:
[...]

Maar dan moet je toch nog zelf een grp vinden? En iedereen die niet in je guild zit die die dungeons met randoms wil runnen gebruikt... de dungeon finder.

Trouwens... spel kapotmaken? Heroics farmen is nu tenminste op elk moment van de dag mogelijk, niet alleen als er voldoende volk online is. Ok, al héél veel slechte ervaringen gehad, maar ook zo van de random epic grps, waar je ineens vijf HCs achter elkaar mee farmt, en random achieves begint te farmen. Alleen spijtig (maar onvermijdelijk) dat het daardoor (en door de multi-realm approach) volledig anoniem is geworden. Als het LFD systeem binnen realms zou werken, en elke realm gewoon groter was, zou je mss toch meer mensen hebben die zich iets van hun reputatie aantrekken...
Gohan-san schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:01:
Dan doe je toch gewoon de HC versie? die is voor level 85
Normal eerst doen vind ik toch wel goed als tank. Is altijd de goeie "basis" voor het dan later zonder problemen de Heroic eigen te maken. Je kan youtube lurken zoveel je wil, maar de "feel" van een dungeon krijg ik toch pas als ik er eens geweest ben.

[ Voor 17% gewijzigd door DexterBelgium op 22-12-2010 17:25 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DexterBelgium schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:23:
[...]

Maar dan moet je toch nog zelf een grp vinden? En iedereen die niet in je guild zit die die dungeons met randoms wil runnen gebruikt... de dungeon finder.
Valt best mee. Ik zie nog regelmatig pugs gevormd worden vanuit /1 en /2. Hoe dacht je dat dat "vroeger" ging?
Trouwens... spel kapotmaken? Heroics farmen is nu tenminste op elk moment van de dag mogelijk, niet alleen als er voldoende volk online is. Ok, al héél veel slechte ervaringen gehad, maar ook zo van de random epic grps, waar je ineens vijf HCs achter elkaar mee farmt, en random achieves begint te farmen. Alleen spijtig (maar onvermijdelijk) dat het daardoor (en door de multi-realm approach) volledig anoniem is geworden.
Dat is niet alles. Er wordt geninjad, geslackt en onbeleefd gedaan. En het ergste van alles: mensen zijn niet meer gewend om te reizen. World of Warcraft is echt terug gebracht naar Portals of Warcraft, alle travel moet maar instant zijn. Mensen weten vaak de instanceportal niet eens meer te vinden, ondanks dat ze hem ooit ontdekt moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ik doe heroics eigenlijk alleen met minimaal 4 man uit de guild. 1 random erbij kan je wel hebben vaak. Zeker omdat je dan ook 'luck of the draw' buff krijgt.

Normals met PuGs zijn al pijnlijk :/

Wat op zich wel lullig was, was die mage die we laatst hebben gekicked. Het was een aardige gast en hij deed duidelijk zijn best, maar was gewoon niet erg goed (of miste ervaring). Ik heb daar meestal wel geduld mee als het allemaal maar wel lukt, maar de rest van de groep had er net een fail pug opzitten. Toen die zagen dat hij minder dps deed dan de tank werd er in de guild meteen een dps geronseld. Daarna ging het allemaal een stuk vlotter, maar toch voede het lullig.
NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:29:
[...]
World of Warcraft is echt terug gebracht naar Portals of Warcraft, alle travel moet maar instant zijn. Mensen weten vaak de instanceportal niet eens meer te vinden, ondanks dat ze hem ooit ontdekt moeten hebben.
Ik mine me een versuffing voor blacksmithing ... van mij mag het travelen wel wat minder. Ik heb het idee dat in Cataclysm er minder nodes zijn die per node meer geven. Ik haal net zo veel stacks op per uur als in Icecrown, alleen vlieg ik veel grotere afstanden :X
Anoniem: 379651 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:08:
[...]
En, er naar toe vliegen maakt geen -peep- uit, want, je krijgt alsnog geen parties als je solo (lees: zonder guildies/vrienden) even een lager level dungeon wilt doen. Ik heb het dus specifiek over die dungeons die horen bij de huidige expansion (welke dat ook moge zijn op moment <y>). En die op Normal doen, als max level.
Hmm mijn broer is nog geen max level en ik wel. Af en toe queuen we gewoon een random, Hij als prot pally, ik op mijn resto druid. Is goed te doen met instant queues :) Straks even kijken, mijn warrior is bijna max level, heeft alleen dps gear en heeft nog geen instance gedaan. Die begint straks ook gewoon in normals om tank gear te verzamelen. Wellicht met mijn broer als tank als hij niets meer nodig heeft of anders met zijn hunter alt, dan heb je iig 1 persoon die weet hoe cc werkt. Je hoeft niet met 5 man te queuen, 2 of drie is voor normal genoeg, als de debielen die je soms krijgt maar niet gaan ninja pullen.

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 22-12-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
Nibbz schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:06:
[...]

Elke nVidia kaart hoger dan de GeForce 9800 GT (daar speel ik wow zelf op, oude kaart, maar meer dan genoeg voor wow..)

Deze is ook alweer 2 jaar oud, dus denk elke moderne kaar van nvidia rond de 100 - 120 euro zal geen problemen hebben met wow. (die 9800 kun je denk ik nu echt wel goedkoop scoren.. maar misschien kun je beter kijken naar een iets modernere)
Waarom NVidia?
Ik zie geen reden waarom een ATI niet even goed zou werken.
Meer nog, ik weet niet wie van de twee momenteel de high end top kaart heeft (dat wisselt immers voortdurend), maar op een AMD zou ik ATI verkiezen (kwestie van in dezelfde winkel te blijven).

[ Voor 14% gewijzigd door varkenspester op 22-12-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:27

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:03:
[...]

Dat is niet raar, die hacker heeft dat natuurlijk gedaan om jou buiten te houden.
ooh dan heeft toch nog leuk ende mjn gear trug alleen geen gold en cool pet er bij :D

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:55

Osxy

Holy crap on a cracker

40k goud kwijt leuk einde? o.0

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:31:
Ik doe heroics eigenlijk alleen met minimaal 4 man uit de guild. 1 random erbij kan je wel hebben vaak. Zeker omdat je dan ook 'luck of the draw' buff krijgt.

:D Inderdaad, ik ga ook altijd met 3 andere guildies. Niet in de laatste plaats omdat je daarmee guild xp verdient. :)
Wat op zich wel lullig was, was die mage die we laatst hebben gekicked. Het was een aardige gast en hij deed duidelijk zijn best, maar was gewoon niet erg goed (of miste ervaring). Ik heb daar meestal wel geduld mee als het allemaal maar wel lukt, maar de rest van de groep had er net een fail pug opzitten. Toen die zagen dat hij minder dps deed dan de tank werd er in de guild meteen een dps geronseld. Daarna ging het allemaal een stuk vlotter, maar toch voede het lullig.
Lullig, misschien. Maar soms moet je gewoon realistisch zijn. Als iemand zo slecht presteert dat je niet kan doen wat je wil doen dan heeft het ook geen zin als hij dan toch maar blijft, hij gaat het hoe dan ook niet neer krijgen.

Een van onze healers was een paar dagen geleden HoO aan het doen met 3 guildies en een random. De guildies waren al niet al te geweldige spelers, niet wat betreft gear maar in veel gevallen ook niet wat betreft ervaring. Maar de pug was nog erger. :P Uiteindelijk hebben ze die gekickt omdat ze de heal van die plantbaas in HoO niet konden out-DPS'en. 8)7 Dus uiteindelijk hebben ze de pug mage verteld dat hij helaas te weinig DPS deed om dit neer te krijgen (minder DPS dan de tank) en toen hebben ze mij binnen gehaald. Eerste keer DPS sinds de expansion, 11k single target, best nice. :P Alleen was vervolgens die shadow boss in HoO vrij vervelend, we hadden een rogue, een DK en mijzelf als feral druid om te DPS'en dus om de zoveel tijd stonden we niks te doen omdat de baas bommen aan het casten was.
Ik mine me een versuffing voor blacksmithing ... van mij mag het travelen wel wat minder. Ik heb het idee dat in Cataclysm er minder nodes zijn die per node meer geven. Ik haal net zo veel stacks op per uur als in Icecrown, alleen vlieg ik veel grotere afstanden :X
Nah, dat komt omdat iedereen nu weer fanatiek aan het farmen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Hydra schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:08:
[...]

Ah, je hebt eindelijk het licht gezien? ;)
haha nee maar jij wel :) hoop dat je gauw 100% pvp bekeerd bent ipv 50% of 60% :P

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Zo, gquit en transfer naar oude guildies aan de horde kant.. geen hardcore raiding meer, lekker :D Dan maar een paar weken later mijn epics. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

RichardvdD schreef op woensdag 22 december 2010 @ 20:43:
Zo, gquit en transfer naar oude guildies aan de horde kant.. geen hardcore raiding meer, lekker :D Dan maar een paar weken later mijn epics. :7
ooow wat is er gebeurd dan? tijd op? geen zin meer?

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Raiden in Wrath of the Lich King vond ik wel erg cool, toen zat ik in een andere guild, erg tof, maar de vooruitzichten voor Cataclysm waren niet zo goed. Maar nu is Cataclysm uit, zat ik al een tijdje in een nieuwe guild en beginnen we één week na de release direct met 4 dagen in de week raiden. Dat werd mij al iets te gek zo snel, en de raids zelf vond ik ook weinig interessant meer. En daarbij heb ik na de vakantie veel minder tijd ivm. werk/school, dus besloot ik er nu maar gelijk mee te kappen, in plaats van er over een maand achter te komen dat het niet is wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:31:

Heb zulke dingen zelf ook wel eens. Nu speel ik nog weinig HC's met guildies (opschieten jongs! :P), maar soms heb je er inderdaad één tussenzitten die in 85 levels nog niet helemaal het uiterste uit z'n spec heeft weten te halen (understatement :+). Meestal heb ik zelf dan wel het geduld om aanwijzingen e.d. te geven, mits het zoals je zegt gewoon aardige lui zijn die iets minder het spel snappen dan 'wij'. Levert ook nog wel eens whispers achteraf op, dat je de eerst van de dag was die normaal deed, dat soort dingen :+.

Helaas zijn dus de meeste spelers na 3 minuten al zo ver dat ze 'ffs noob, kick!' doen en een andere dps halen. Het jammere vind ik dat men dit soort dingen nooit met tanks (van die know-it-alls die lopen te zeiken en te schelden -.-) doet, allemaal heel erg bang dat ze een uur in de queue moeten wachten. Terwijl, als de healer blijft (maar ook zonder) je gewoon lekker hoog en droog in de queue blijft staan en dus binnen 3 minuten een tank hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359953

even een heel offtopic vraagje, kan deze video kaart :
pricewatch: Asus EAH5670/DI/1GD5 in dit moederbord: pricewatch: MSI K9A2VM-FD

En on topic! eerste cata raid gedaan :D
in avg iLvl 330 :3, maar even een vraagje, welke stat is belangrijker als resto druid atm, haste of crit?

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
NMe schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:47:
[...]

:D Inderdaad, ik ga ook altijd met 3 andere guildies. Niet in de laatste plaats omdat je daarmee guild xp verdient. :)

[...]

Lullig, misschien. Maar soms moet je gewoon realistisch zijn. Als iemand zo slecht presteert dat je niet kan doen wat je wil doen dan heeft het ook geen zin als hij dan toch maar blijft, hij gaat het hoe dan ook niet neer krijgen.

Een van onze healers was een paar dagen geleden HoO aan het doen met 3 guildies en een random. De guildies waren al niet al te geweldige spelers, niet wat betreft gear maar in veel gevallen ook niet wat betreft ervaring. Maar de pug was nog erger. :P Uiteindelijk hebben ze die gekickt omdat ze de heal van die plantbaas in HoO niet konden out-DPS'en. 8)7 Dus uiteindelijk hebben ze de pug mage verteld dat hij helaas te weinig DPS deed om dit neer te krijgen (minder DPS dan de tank) en toen hebben ze mij binnen gehaald. Eerste keer DPS sinds de expansion, 11k single target, best nice. :P Alleen was vervolgens die shadow boss in HoO vrij vervelend, we hadden een rogue, een DK en mijzelf als feral druid om te DPS'en dus om de zoveel tijd stonden we niks te doen omdat de baas bommen aan het casten was.

[...]

Nah, dat komt omdat iedereen nu weer fanatiek aan het farmen is.
Ga zelf ook altijd met guildies, vast groepje vrienden waarmee we wat roteren. Als je die boss niet kan hitten tijdens z'n shadow ding moet je de tank vertellen dat ie hem er sneller naartoe sleept, juist dan doe je veel dps da's eigenlijk de bedoeling van de fight ;)

En jep nodes worden geninja'd waar je bij staat mensen hebben geen manieren :P

Bnet pindle#2913

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ilantir schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:07:
[...]

Als mutilate rogue merk je het echter zeker. Potent poisons zorgt ervoor dat je envenom toch heel wat meer damage doet naar bijvoorbeeld eviscirate.
ke...? Wat?

Evis als muti?
Envenom ftw...

Zit zelf nog met mn muti pvp spec te spelen,

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Even een noob vraag mensen, Cataclysm is dus een reboot van WoW waarin alles zich in het post Lich King tijdperk afspeelt. Wat gebeurd dan nu in de Lich King expansie?

[ Voor 6% gewijzigd door Slashdotter op 23-12-2010 06:30 ]

• Dice
  • Laatst online: 05-01-2024
Slashdotter schreef op donderdag 23 december 2010 @ 06:30:
Even een noob vraag mensen, Cataclysm is dus een reboot van WoW waarin alles zich in het post Lich King tijdperk afspeelt. Wat gebeurd dan nu in de Lich King expansie?
IN de expansie gebeurt weinig; Northrend bestaat nog gewoon als continent, net als Burning Crusade.

Het zijn gebieden waar je door gaat als je levelt.

De instances bestaan ook nog wel ook al zullen ze minder bezocht worden

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Anoniem: 359953 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:20:
even een heel offtopic vraagje, kan deze video kaart :
pricewatch: Asus EAH5670/DI/1GD5 in dit moederbord: pricewatch: MSI K9A2VM-FD

En on topic! eerste cata raid gedaan :D
in avg iLvl 330 :3, maar even een vraagje, welke stat is belangrijker als resto druid atm, haste of crit?
Zover ik heb begrepen is het op dit moment:
INT > Haste > Spirit > Crit = Mastery
Hoewel voor tank healing Mastery weer hoger in de lijst zou moeten staan denk ik.

Gister voor het eerst sinds Cata een (normal) instance gehealed. Was een guild groepje en we kwamen uit in HoO. (We hadden eerst wel een vaag probleem met de random dungeon finder. Ik ahd de groep gevormd en toen we iedereen in de party hadden koos ik voor een random cataclyms dungeon maar er kon er geen worden gevonden waaraan we voldeden (allen lev 85) daarna leader gegeven aan de tank en we konden gequeued worrden. De run verliep vrij soepel (goede cc en een prettige tank) Voordat ik als healer ga puggen wil ik toch wat meer geoefend hebben met guildies. Die snappen het over het algemeen beter dat je eerst nog weer moet wennen aan hoe je mana verloop en hoe effectief je heals zijn. Het wordt nu langzaamaan tijd om mijn gear te verbeteren

Primaire punrt van aandacht is mijn wapen. Wellicht det Arena ring event doen in TH. En natuurllijk ook gems en enchants uitzoeken.

[ Voor 40% gewijzigd door _Peter2_ op 23-12-2010 08:46 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• prutser001
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond was het wel leuk, beetje shit start met pug tanks wipes op trash enzo. Kom je bij boss aan moeten we eerst wipen voordat de tank vraagt 'wtf are tactics'. 2de tank had nog nooit van CC gehoord, hunter trapped, ik sheep, shaman hexed... rent naar de groep en consecrate...

Eindelijk guild tank online, meeste zeggen dat het met CC allemaal trager gaat als je de extra 'stress' vergelijkt het met drinken/wipes denk ik dat het met CC sneller gaat en dat de healer niet elke pull zit te drinken. Echt 3 lekkere runs gedaan HoO, BrC en DM hc.

Ook nog aantal achievements gedaan, helaas lukte laatste achievement in BrC niet omdat.. tadaa... mijn water elemental 4 stacks kreeg van de 3 kite adds... beetje belachelijk dat je pet meetelt.
De achievement om de 3 adds met de beams neer te krijgen is erg lastig en zwaar voor de healer + dat je ook de andere 2 beams nog moet blijven switchen wat in die geval nog weleens vergeten wordt :P

En eindelijk een nieuwe wand dus achievement voor 'cataclysmically superior' :P

Pugs zijn haast niet te doen als de tank geen enkel idee heeft waar hij mee bezig is en dat geeft alleen maar ellende, als je een pug krijgt moet je echt geluk hebben dat het een halve guildpug is met b.v. healer/tank uit een zelfde guild.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

DING! gisteren level 85 geworden. Heb nog een truckload aan quests staan. Deepholm nog 90, Uldum 42 en Twilight nog 66, dus kan nog even vooruit met questen en gold ontvangen in die omgevingen.

Verder gisteren mijn Goblin Mage naar level 5 gebracht. Deze was al wel aangemaakt maar nog niets mee gedaan. Wel leuke quests in Kezan zeg. :) en de autoradio in die trike speelt nu dus ook kerstliedjes LOL

Al met al een kort maar leuk avondje.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Dice
Enige wat ik gisteren heb gedaan is een nieuwe spec gebouwd waarin Dark Archangel verwerkt zit (als proest) en een begin gemaakt met het rondlopen met de jonge prins in Stormwind als aanvang op de quests righting Hinterlands

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Officieel beginnen we pas 5januari met raiden maar gelukkig hebben mensen ondertussen toch de tijd genomen om een 10/25m bij elkaar te sprokkelen.

Dus gister was het weer zo ver 25m Throne of the four winds
Meeste guildies hadden Conclave of winds al op 10m gedaan maar dat op 25m is toch even een stukje anders ^_^
Wegens een healers te kort ben ik resto gegaan voor deze raid en man man man , wat heb ik me vermaakt :D
Echt super leuk gevecht en naar wat wipes hadden we ze down , en ik werd nog beloont ook met een leuke nieuwe belt :)
Kan niet w8en tot maandag dan hebben we weer een 25m , ik hoop in blackwing decent.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 08:37:
Enige wat ik gisteren heb gedaan is een nieuwe spec gebouwd waarin Dark Archangel verwerkt zit (als proest) en een begin gemaakt met het rondlopen met de jonge prins in Stormwind als aanvang op de quests righting Hinterlands
LOL die heb ik dus ook op mijn sproest. heb nu een 9/0/32 spec zie ook mijn armory link (thorval)

• Dice
Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:03:
[...]

LOL die heb ik dus ook op mijn sproest. heb nu een 9/0/32 spec zie ook mijn armory link (thorval)
Waarom kies jij toch voor het zelfbehoud met 2 extra punten in Shield op Disc ? Is het 4 sec stilstaan van een mob na een MB (die toch in je rotatie zit) dan niet effectiever ?

(niet lullig bedoel maar echt interesse) Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel lang shield niet echt gebruikt heb.

En note to self, die spec moet nog geglyphed worden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Dice op 23-12-2010 09:14 ]

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:09:
[...]

Waarom kies jij toch voor het zelfbehoud met 2 extra punten in Shield op Disc ? Is het 4 sec stilstaan van een mob na een MB (die toch in je rotatie zit) dan niet effectiever ?

(niet lullig bedoel maar echt interesse) Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel lang shield niet echt gebruikt heb.

En note to self, die spec moet nog geglyphed worden :P
Merk toch wel dat ik vaak shield gebruik voor het questen solo en ook wel in instances en pvp natuurlijk (wat ik steeds leuker vind op shadow spec)

Wat is jouw spec? ben er wel even nieuwsgierig naar.

Ik ga ook nog wel even rommelen met mijn glyphs...

Anoniem: 373674

Hallo mensen.. even een soort dillema.

Hoe doen jullie dit met CC en pullen als tank? Ik merk namelijk dat ik zelf het liefst als eerste een mob pack in ga en dat de groep dan 1 of 2 cc-en. dit werkt in de praktijk vaak slecht omdat er dan bijna altijd iemand wel een AoE doet en de cc breekt. omdat alles dan nog zo dicht op elkaar zit is dat niet handig en werkt dan slecht.

CC-pullen heeft zeker mijn voorkeur waarbij ik dan de mobs oppak die op de groep af komen lopen. Deze tacktiek vind ik veel beter werken dan de eeste, maar is wel veel lastiger uit te leggen aan de pugs. op normal doe ik vrijwel al geen cc meer met pugs en beuk gewoon met een aardige rotatie overal doorheen. soms stun ik nog ff 1 mob om het een beetje te speiden.

hoe zien jullie dit?

• Dice
Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:17:
[...]

Merk toch wel dat ik vaak shield gebruik voor het questen solo en ook wel in instances en pvp natuurlijk (wat ik steeds leuker vind op shadow spec)

Wat is jouw spec? ben er wel even nieuwsgierig naar.

Ik ga ook nog wel even rommelen met mijn glyphs...
Misschien is dat het verschil, ik heb een hele tijd veel pvp gespeeld maar sinds ik actief raid niet meer.

Recentelijk ben ik wel meer shield gaan gebruiken (mobs in Cat slaan haaaaaaaaard op clothies)

http://eu.battle.net/wow/...mer/dice/talent/secondary
Zoals gezegd ongeglyphed maar ik denk dat ik de glyphs uit mijn primary spec er gewoon weer tegenaanmik.

Zoals gezegd heb ik 2 punten in Paralysis gemikt.

• Brainstorm
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 373674 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:20:
Hallo mensen.. even een soort dillema.

Hoe doen jullie dit met CC en pullen als tank?

[..]

hoe zien jullie dit?
CC pull heeft ook zeker mijn voorkeur (ben zelf mage) omdat je dan inderdaad geen last hebt van de AoE. Zelf ben ik mage en alhoewel polymorph maar 1.5 seconden kost om te casten, kunnen mobs in die tijd nog best wel dichtbij komen.

Op zich is het niet heel lastig uit te leggen is mijn ervaring, zolang de raid icons maar goed gezet worden en je als tank aangeeft dat CC pull mag.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

@brainstorm

ok thxs..

Dan ga ik dat specifiek in de raid icon macro zetten. gebruikte vroeger vaak maar 2 of 3 tekens omdat de guild van vroeger echt die hards waren die echt alles wel wisten. Elke icon heeft toch zijn eigen CC per class toch?

ga ik daar ff op googlen.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:23:
[...]

Misschien is dat het verschil, ik heb een hele tijd veel pvp gespeeld maar sinds ik actief raid niet meer.

Recentelijk ben ik wel meer shield gaan gebruiken (mobs in Cat slaan haaaaaaaaard op clothies)

http://eu.battle.net/wow/...mer/dice/talent/secondary
Zoals gezegd ongeglyphed maar ik denk dat ik de glyphs uit mijn primary spec er gewoon weer tegenaanmik.

Zoals gezegd heb ik 2 punten in Paralysis gemikt.
Jouw spec ziet er ook netjes uit, mmm vanavond toch maar 's een beetje rommelen wellicht dat ik toch nog wat puntjes ga verplaatsen :)

Glyphs heb ik allemaal gemaakt voor mezelf op mijn scribe dus die kan ik heel makkelijk switchen.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 373674 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:20:
CC-pullen heeft zeker mijn voorkeur waarbij ik dan de mobs oppak die op de groep af komen lopen. Deze tacktiek vind ik veel beter werken dan de eeste, maar is wel veel lastiger uit te leggen aan de pugs. op normal doe ik vrijwel al geen cc meer met pugs en beuk gewoon met een aardige rotatie overal doorheen. soms stun ik nog ff 1 mob om het een beetje te speiden.
En zie hier waarom pugs healen kut is. CC is gewoon een must. DPS AoEd toch haast niet meer, single-target is veel efficienter. Dan kun je net zo goed die mobs die nog niet aan de beurt zijn CCen. Scheelt enorm in damage taken en dus healer mana, uiteindelijk ben je dus sneller omdat de healer niet hoeft te drinken.

DPS target gewoon skull, klaar. Als ze dat niet snappen kick je ze, heb je binnen 2 seconden nieuwe.

https://niels.nu

• Dice
Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:46:
[...]

Jouw spec ziet er ook netjes uit, mmm vanavond toch maar 's een beetje rommelen wellicht dat ik toch nog wat puntjes ga verplaatsen :)

Glyphs heb ik allemaal gemaakt voor mezelf op mijn scribe dus die kan ik heel makkelijk switchen.
Huidige talenttree laat weinig te tweaken over imnsho
Wat dat betreft vond ik de oude builds leuker ...
Had je 3 proests naast elkaar met elk een andere build ... die elkaar perfect konden aanvullen ...

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:53:
[...]

Huidige talenttree laat weinig te tweaken over imnsho
Wat dat betreft vond ik de oude builds leuker ...
Had je 3 proests naast elkaar met elk een andere build ... die elkaar perfect konden aanvullen ...
Ja helemaal mee eens, het is minder flexibel, dat merk ik ook in de holy spec.

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 22:41
Anoniem: 373674 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:41:
@brainstorm

ok thxs..

Dan ga ik dat specifiek in de raid icon macro zetten. gebruikte vroeger vaak maar 2 of 3 tekens omdat de guild van vroeger echt die hards waren die echt alles wel wisten. Elke icon heeft toch zijn eigen CC per class toch?

ga ik daar ff op googlen.
Wij gebruiken: Moon sheep, Triangle hex, Square Ice trap en Nipple Sap maar weet niet of dit universeel is.

Anoniem: 82860

Wat is in jullie ervaring het absolute minimum aan ilvl/hp/mana om heroics te gaan doen als resp. holy paladin of protection paladin? Ik vind het een beetje 'ontastbaar' op dit moment. Ik lees overal dat effective health niet meer de beste manier is om te gemmen/enchanten, maar ga je voor avoidance, dan is wel de vraag, wanneer heb je genoeg hp voor heroics?

In prot zit ik op de 115k hp unbuffed met 11% dodge, 12% parry en 37% block. (moet ik nog reforgen naar mastery) Is prot in dit geval te doen? Ik ben redelijk vrij in het gebruik van cooldowns (when they're up) en holy radiance en ik heb een WoG spec waarmee ik goed ben voor 30% van de totale heals in de party. Moet toch bijdragen zou je zeggen!

Zoniet, dan ga ik wellicht vast met holy aan de slag:

Ik zit nu rond de 330 ilvl gemiddeld met mijn holy spec aan de iets betere items, (veel 333 items) maar ik zit wel maar rond de 66k mana. Ga ik het daar mee redden in heroics? (overigens nog geen enchants dus ik kan het nog wat verbeteren)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-12-2010 10:07 ]

Hydra schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:50:
[...]

En zie hier waarom pugs healen kut is. CC is gewoon een must. DPS AoEd toch haast niet meer, single-target is veel efficienter. Dan kun je net zo goed die mobs die nog niet aan de beurt zijn CCen. Scheelt enorm in damage taken en dus healer mana, uiteindelijk ben je dus sneller omdat de healer niet hoeft te drinken.

DPS target gewoon skull, klaar. Als ze dat niet snappen kick je ze, heb je binnen 2 seconden nieuwe.
merk dat in normal het al geen must meer is, maar ik vind het zelf wel veel overzichtelijker. anders is het best wel chaotisch en zie ik zelf ook slecht of iemand misschien toch argo pulled. Heb op normal nog geen healers (shaman of priest) gehad die oom waren.

Let hier na het lezen van de post op dit forum ook gewoon op tijdens de battle. als ik zie dat het snel gaat met de mana dan lever ik wat dps in en gooi er world of glory doorheen en doe soms ook wat cooldowns. heb op deze manier 1 keer echt een epic battle gehad waarbij iedereen nekkie was maar ik de pack toch neer kreeg... was echt youtube worthty :D

Heb de icons en classes gevonden.. ga thuis wat leuke macro's maken en hopleijk bevordert dit bij pugs.

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:02:
Wat is in jullie ervaring het absolute minimum aan ilvl/hp/mana om heroics te gaan doen als resp. holy paladin of protection paladin?

Ik zit nu rond de 330 ilvl gemiddeld met mijn holy spec aan de iets betere items, (veel 333 items) maar ik zit wel maar rond de 66k mana. Ga ik het daar mee redden in heroics? (overigens nog geen enchants dus ik kan het nog wat verbeteren)

In prot zit ik op de 115k hp unbuffed met 11% dodge, 12% parry en 37% block. (moet ik nog reforgen naar mastery) Is prot in dit geval te doen?

Graag jullie mening!
zou wel moeten lukke, maar je hp is wel wat laag. ik heb rond de 140 nu unbuffed en heb dat soms ook wel nodig. heb al eens een klap van 98K gehad :( als je guildies of vrienden hebt die goed kunenn healen kan je het gewoon proberen, maar check dan wel goed tacktics.

Anoniem: 192559

NotoriousBAS schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:01:
[...]

Wij gebruiken: Moon sheep, Triangle hex, Square Ice trap en Nipple Sap maar weet niet of dit universeel is.
Bekend met Control freak ? zag em net ergens voorbij komen , auto sheeping .. handig voor raids :) (mage)
CF is op elke class?

Oh ja.. nog ff een leuke opener voor alle pala tanks hierzo.

macrotje maken met castsequence en reset van een aantal seconden en dan dit erin zetten:

Divine plea, inquisition, wings, exo, (en tijdens het renenn naar de boss) Avenger shield. dan beginnen met een judgement en je standaard rotaties. echt hele vette damage in 2 sec ofzo. wakker is die dan zeker :P

echt aggo op een boss is geen probleem. groep zeggen dat ze 3-5 sec moeten w8-en en knallen maar.
suc6.. nu ff wat doen op kantoor :P

• Dice
Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:57:
[...]

Ja helemaal mee eens, het is minder flexibel, dat merk ik ook in de holy spec.
Als mensen willen leven moeten ze mij niet laten healeren 8) Heb niet gehealed sinds in met lvl 40 (op vanilla) doorzichtig kon.

Af en toe probeer ik een wipe te voorkomen door uit transparant te schieten en een tank een extra heal in zijn donder te mikken ... al heeft dat desastreuze gevolgen

Wat wel lonend was is dat 1 proest silence in zijn spec had en de andere een andere special ... wat voor sommige fights erg makkelijk was.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:17:
[...]

Als mensen willen leven moeten ze mij niet laten healeren 8) Heb niet gehealed sinds in met lvl 40 (op vanilla) doorzichtig kon.

Af en toe probeer ik een wipe te voorkomen door uit transparant te schieten en een tank een extra heal in zijn donder te mikken ... al heeft dat desastreuze gevolgen

Wat wel lonend was is dat 1 proest silence in zijn spec had en de andere een andere special ... wat voor sommige fights erg makkelijk was.
Healing is toch wel mijn ding. Vind het altijd erg leuk, maar momenteel niet echt veel ermee bezig omdat mijn gear nog niet helemaal optimaal is :) Maar dt komt vanzelf wel weer

• Khana
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-02-2024
Hoe zorg ik ervoor dat ik onder de agro van de tank kan blijven en toch lekker volluit kan gaan ipv om de zoveel spells te moeten stoppen met casten?
Daarbij heb ik als mage het nooit voor elkaar gekregen om meer dps te doen dan de tank, lastig aspect in dit geval want ik wil dat best verbeteren, maar ik weet niet hoe.
Ben momenteel nog geen 85 dus an sich is er nu nog weinig aan de hand. Maar toch, wel zo handig om te weten.

Tips?

• Dice
Khana schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:22:
Hoe zorg ik ervoor dat ik onder de agro van de tank kan blijven en toch lekker volluit kan gaan ipv om de zoveel spells te moeten stoppen met casten?
Daarbij heb ik als mage het nooit voor elkaar gekregen om meer dps te doen dan de tank, lastig aspect in dit geval want ik wil dat best verbeteren, maar ik weet niet hoe.
Ben momenteel nog geen 85 dus an sich is er nu nog weinig aan de hand. Maar toch, wel zo handig om te weten.

Tips?
Die twee dingen kunnen niet echt samen ... casten = dmg = aggro.

het enige wat je kunt doen is de thread reduceren door enchants en dergelijke te gebruiken. Op 85 kun je dat doen door rep te farmen met een aantal facties ... (zie ook facties van wotlk)
Of je drop aggro door invis (?) te gaan waardoor de tank weer aggro kan bouwen ... etc etc

En zoals Thorvals terecht zegt : een en ander wordt met je gear ook wel bter

[ Voor 4% gewijzigd door Dice op 23-12-2010 10:26 ]

Welke spec heb je? Ik hoor dat fire en frost nu betere dps zijn dan arcane. Dus misschien eens respeccen?

Als jij trouwens boven de threat uit komt van de tank, dan is er iets mis met de tank. Threat is echt geen probleem voor tanks op dit moment in Cata. Op Omen is goed te zien dat je als tank steeds verder uitloopt op de dps. Als je naar protadins kijkt op dit moment, die gebruiken vaak Seal of Insight om te tanken ipv de echte tanking seal en vervangen ShotR vaak door Word of Glory.

Oftewel, dps/threat maakt nu veel plaats voor survivability door het casten van heals (holy radiance). Dat geeft eigenlijk al aan dat tanks hier dus geen problemen mee zouden moeten hebben. (ondanks dat WoG en Holy Radiance natuurlijk ook threat opbouwen)

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 23-12-2010 10:30 ]

• Khana
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-02-2024
ik ben nog niet echt enchants tegen gekomen die thread verminderen, of ik ben te newbish om ze te herkennen =")
Invisability is een optie idd.

ik ben arcane momenteel, maar heb ook en frostsprec staan. :) In vanille was ik juist fire.
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:25:

Als jij trouwens boven de threat uit komt van de tank, dan is er iets mis met de tank. Threat is echt geen probleem voor tanks op dit moment in Cata. Op Omen is goed te zien dat je als tank steeds verder uitloopt op de dps. Als je naar protadins kijkt op dit moment, die gebruiken vaak Seal of Insight om te tanken ipv de echte tanking seal en vervangen ShotR vaak door Word of Glory.
Het is vanuit ervaringen met WotLK, ik wil het dit maal voorkomen.

[ Voor 54% gewijzigd door Khana op 23-12-2010 10:37 ]

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
Anoniem: 373674 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:49:
[...]

hmm matige actie. wat voor class ben je? want 117k is inderdaad niet erg hoog als je redelijke gear hebt.
verder zou ik even goed kijken naar de Rep items van een aantal factions. zitten leuke dingen bij.

en verder moet je, je ook niet helemaal blind staren op die HP.. het is zeker belangrijk, maar zaken al dodge/parry zijn in veel gevallen echt wel 10keer effectiever dan die 2 of 3k hp extra.

kortom gewoon ook een groep mensen vinden met wat meer grijze bovenmassa en het komt echt wel goed :D
suc6
Ja ik was als paladin ret, maar moest tijdens een boss fight steeds helpen de tank de healen met mijn holypower en andere heal spells. Daardoor had ik een lage dps gekregen, maar anders was de tank al 5 min eerder dood. Vervolgens hebben we een wipe en word ik gekicked.

Gisteren zat ik weer in een pug, de hele groep praat 1 of andere taal waar ik geen klap van verstond. Vervolgens pulled te tank en vraagt zich af waarom reprendence niet heb gedaan, en weer een wipe. Vervolgens zit iedereen op mij te schelden en heb hen rustig uit gelegd dat engels een stuk makkelijker is om te begrijpen en ben weggegaan.

• Dice
Khana schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:33:
ik ben nog niet echt enchants tegen gekomen die thread verminderen, of ik ben te newbish om ze te herkennen =")
Invisability is een optie idd.
fire.

[...].
heb even snel de lijst met enchants doorgekomen ... ligt niet aan jouw noobism :+ ... ze zijn er gewoon (nog) niet.

Ik heb nog geen overzicht op de item enhancements uit rep :)

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Ik begin mij zorgen te maken:

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1fztn6a69fn_700.jpg

Koekje voor wie hem het eerst ziet.

http://hawvie.deviantart.com/

• Dice
HawVer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:10:

[afbeelding]

Van Cleef ?

Anoniem: 192559

HawVer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:10:

[afbeelding]

Van Cleef :P:X

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Van Cleef! Ze zitten ook hier!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• HawVer
/me Doet koekje geeft

• Dice
Beetje langzaam jongens 8)

kom maar op met dat koekje

I

[ Voor 99% gewijzigd door Dice op 23-12-2010 11:15 ]

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 12:22
Hmm..Ben altijd tevreden geweest over blizzard support maar nu hebben ze mij toch een beetje teleurgesteld.. Na gehackt geweest te zijn heb ik vandaag te horen gekregen dat ik de gear van 2 van men chars niet terug krijg.. En dit na 2 maanden mailen en GM's lastig vallen :P

• Dice
Mag ik ruilen ?

http://www.thuisbezorgd.nl/burgerbar-by-bringo

en dan de kobeburger }:O :9~

• Dice
PietjeP89 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:14:
Hmm..Ben altijd tevreden geweest over blizzard support maar nu hebben ze mij toch een beetje teleurgesteld.. Na gehackt geweest te zijn heb ik vandaag te horen gekregen dat ik de gear van 2 van men chars niet terug krijg.. En dit na 2 maanden mailen en GM's lastig vallen :P
huh ? en wat was de redenatie hiervan ?

• HawVer
Hij is gesloten, morgen nog een keer proberen. :P

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 11:24
@Khana:threat problemen zijn onmogelijk tenzij:

a) Je te vroeg begint te DPSen
b) Je op het verkeerde target zit
c) De tank een slacker is

Meestal ligt het probleem bij a; met CC moet je tanks gewoon de tijd geven de mobs weg te halen van de CCed mobs en in de goede positie te brengen. De enige keren dat ik agro verlies, is als DPS volledig losgaat op het moment dat mobs nog naar mij toe lopen. Dan moet ik gaan taunten en threat gaan bouwen terwijl ik weinig rage heb. Dat lukt moeilijk en daarnaast moet ik ook nog casters erin pullen, dodelijke casts interupten etc. Geef een tank dus gewoon even tijd.

Dan zijn er nog massa's mensen die op het verkeerde target DPSen. Alleen in het begin is dit een probleem. Zorg dus voor dat je het goede mark pakt. Tank assisten kan ook, maar vaak moeten tanks in het begin regelmatig switchen van target. Hoe dan ook moet je sowieso switchen naar een ander target als je merkt dat je teveel threat hebt.

Tot slot is er nog optie c, een slackende tank. Maar dan zou je alleen met specifieke tanks het probleem hebben en niet met andere tanks. Hoe dan ook, threat in Cata zou geen enkel probleem moeten zijn behalve aan het begin van een gevecht. Als tanks eenmaal wat klappen hebben gehad zou vengeance het werk moeten doen en kun je met geen mogelijkheid meer agro krijgen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je op bijvoorbeeld een boss ook problemen hebt.

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 12:22
Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:15:
[...]

huh ? en wat was de redenatie hiervan ?
Nou, mijn account was gehackt in een periode dat ik niet speelde.. Dus ik kreeg plots een mail dat men account gegevens terug herstelt waren en dat ik mijn passwoord enzo moest veranderen. Ik alles gedaan, battlenet gegevens wat aangepast en toen rustig verder gegaan (starcraft2 :P) Paar dagen later kreeg ik een mail dat men items terug geplaatst waren. Dus ik mail en zeg , ik kan niet inloggen en kon geen game time adden omdat mijn account gefreezed was. Heb ik eerst geen antwoord op gekregen , na nogmaals te mailen kreeg ik een standaard antwoord hoe ik mijn account moest beveiligen o.O. Toen mijn account eindelijk terug beschikbaar was heb ik dan maar een gamecard gekocht en ingelogd.. Die mail van de admins met mijn gear was natuurlijk al weg. In game nog een ticket gemaakt , daar werd mij verzekert binnen een paar dagen antwoord te krijgen , 2 weken later een nieuw ticket gemaakt omdat ik nog steeds niks gehoord had en nu kreeg ik 2 dagen geleden eindelijk antwoord dat ze niet kunnen zien dat ik items verloren heb..

Lang verhaal kort , op mijn hoofd realm kan ik nog maar weinig doen , level 80 is volledig naakt , eerst volgende level is 61 en die is ook volledig leeg gehaald :(

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Khana schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:22:

Tips?
Hum, als je méér threat, en tegelijkertijd mínder dps doet dan een tank, dan is er denk ik maar 1 conclusie mogelijk: je zit een ander tartget te nuken dan de tank :P

Maar; welk lvl ben je, welke spec, wat is je single target sustained dps ongeveer?
Armory linkje?

In other news:
2 dagen geleden hier gepost dat ik voor het eerst sinds vanilla wow mezelf een healer specje heb aangemeten.
Inmiddels HoO en GB gehealed (beide normal). HoO was koekie; 1 wipe op Setesh toen de groep dacht dat de boss nuken voldoende was (ohai adds), verder geen deaths. In Grim Batol had ik toch wel moeite met het in leven houden van iedereen; de rogue in de groep kreeg bij elke trashpack ongelooflijk veel dmg binnen. Ik was nog nooit eerder in GB geweest, dus ik weet nog steeds niet of er nou zoveel aoe voorkomt, of dat er iets anders speelde.

Anyway; het healen kan me nog niet écht bekoren; ik tank liever. Grote kans dat ik volgende week weer bear + kitty ga speccen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:01
Gisteravond heb ik even de tijd genomen om te levellen…

Ik zit alweer bijna op de helft richting 83 en heb net de achievement voor Mt. Hiyal binnen. Ik vind er best een aantal leuke quests tussen zitten, beertjes gooien, puzzeltje oplossen, intelligentietest… leuk!

Door al het questen begin ik ook redelijk in de gear te raken, ik begon op een gemiddeld itemlevel van rond de 245 en ik zit nu al ergens richting de 288. Ook heb ik de Blackrock instance van binnen gezien in een pug. Dit was de eerste keer dat ik een tank mee had die harde klappen kreeg, dus moest ik regelmatig tot het gaatje gaan met healen… best wel weer geinig! Ook deze groep was erg plezierig. Een warlock pastte netjes op een ring die voor ons allebei een upgrade was omdat het toch meer een healer item betrof.

Ik heb wel steeds meer de behoeft om zo snel mogelijk 85 te zijn, guildies zijn buiten het raiden om achievements aan het doen in de verschillende heroics, en daar wil ik ook deel van uitmaken!

Vanavond kan ik in ieder geval weer even spelen, met een beetje mazzel tik ik de 83 aan. Ook ga ik eens kijken of ik een nieuwe instance kan uitproberen!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 11:24
@Seraphin: Ben zelf eindelijk ook begonnen met mijn restodruid (nu 84.5) en heb wat normals gehealed (BRC + Stonecore). Was nog niet echt heel lastig, maar begin wel te merken dat je beter moet gaan nadenken over mana, spells en wie je wel of niet healt op een gegeven moment. Vind het zelf toch wel leuker dan WotLK, waar een rejuv op de tank en een Wild Growth zo nu en dan ruim voldoende was in 5 man.

Moet wel zeggen dat je enorme verschillen ziet tussen groepen in de hoeveelheid schade die men pakt. CC scheelt een hoop, maar ook gewoon je hersenen gebruiken; springen bij quake op die golems in stonecore, flay ontwijken door achter de mob te gaan staan, etc.

Die caster adds bij de HoO boss gooien trouwens een shield dat healen onmogelijk maakt. Als tank moet je de casters dus niet oppakken. Kan zijn dat daar het probleem heeft gelegen?

Anoniem: 316512

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:25:
Welke spec heb je? Ik hoor dat fire en frost nu betere dps zijn dan arcane. Dus misschien eens respeccen?
Nou mijn Mage is nog geen 80 (het is een alt) maar als arcane doe ik zeker betere dps dan fire, Frost weet ik niet zeker, die is voor zover ik het gezien heb wel beter dan fire.

• porn*
Gisteren mijn Archeology experimentje afgerond, had tot 450 alle Troll fragments en tablets opgespaard (740 en 29) in de hoop Zin'Rokh te ontdekken, maar helaas... alleen maar een berg dubbele common troep. Nu is m'n arch fever wel weer over :P
Maat van me had enorme mazzel, die had de alch drake uit z'n eerste flesje, waar ie nu bakken gold mee verdient, afaik is ie de enige die hem nu kan craften...

Bnet pindle#2913

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Was het hele Van Cleef (en Westfall gebeuren) niet op iets Nederlands gebaseerd of zo?

Dacht me zoiets te herinneren :|

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
porn* schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:31:
Gisteren mijn Archeology experimentje afgerond, had tot 450 alle Troll fragments en tablets opgespaard (740 en 29) in de hoop Zin'Rokh te ontdekken, maar helaas... alleen maar een berg dubbele common troep. Nu is m'n arch fever wel weer over :P
Maat van me had enorme mazzel, die had de alch drake uit z'n eerste flesje, waar ie nu bakken gold mee verdient, afaik is ie de enige die hem nu kan craften...
Zit nu op 225 en heb alleen de raptor pet nog :<
Maar heb nog geen tijd het echt te levelen als een gek.

Hoor wel van iedereen die raptor enz redelijk simpel te krijgen is en iedereen die bijna krijgt.
Geef mij dat flesje maar !

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik ben nu 300 en heb de raptor pet en mount! Die mount is echt zo grappig, jammer alleen dat t soulbound is, had m liever verkocht :S

Gruwelijk gejatte Icoon!

• HawVer
detheavn schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:32:
[...]

Was het hele Van Cleef (en Westfall gebeuren) niet op iets Nederlands gebaseerd of zo?

Dacht me zoiets te herinneren :|
Wowwiki denkt dat het afkomstig is van Lee van Cleef.
Wikipedia: Lee Van Cleef

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
JBplap schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:43:
[...]

ke...? Wat?

Evis als muti?
Envenom ftw...

Zit zelf nog met mn muti pvp spec te spelen,
Even als voorbeeld omdat ze niet gruwelijk verschillen in base damage.

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

@Khana over threat.

Aanvullend op wat Morrat al vermeldde is de enige enchant momenteel deze:
http://www.wowhead.com/spell=25084

Levert niet zoveel op, dus best use invis... :*)

Diablo3

• Dice
Tao schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:11:
@Khana over threat.

Aanvullend op wat Morrat al vermeldde is de enige enchant momenteel deze:
http://www.wowhead.com/spell=25084

Levert niet zoveel op, dus best use invis... :*)
Ja ... is een oude ...

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
HawVer schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:46:
[...]
Wowwiki denkt dat het afkomstig is van Lee van Cleef.
Wikipedia: Lee Van Cleef
Waar dan weer staat: Van Cleef was born Clarence LeRoy Van Cleef, Jr. in Somerville, New Jersey, the son of Marion Levinia (née Van Fleet) and Clarence LeRoy Van Cleef, Sr. both of Dutch ancestry.
...
In the popular game World of Warcraft, the boss of the Deadmines is Edwin VanCleef, a master criminal.

Blijft altijd leuk om te zien waar ze dingen vanaf halen :)

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb na 4 a 5 jaar WoW weer eens geprobeerd (in de tussentijd Warhammer en Aion gespeeld). De verschillen met WoW uit 2006 zijn echt enorm, 't is nu echt supertoegankelijk en het levelt lekker snel. Oud nieuws natuurlijk voor jullie.

Maar goed, ik ben nu lvl42 en vroeg me af of het de moeite waard is om items op dat level al te enchanten/socketen? Meestal krijg ik om de paar levels wel weer een beter item, dus 't voelt als weggegooid geld.

• porn*
Mektheb schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:34:
[...]

Zit nu op 225 en heb alleen de raptor pet nog :<
Maar heb nog geen tijd het echt te levelen als een gek.

Hoor wel van iedereen die raptor enz redelijk simpel te krijgen is en iedereen die bijna krijgt.
Geef mij dat flesje maar !
Flesje krijg je alleen van die Uldum fragments he, waarschijnlijk ook pas na 450 skill level. A long way to go you have master Yoda says :P
Maarre tja tis RNG ik was juist redelijk zuur dat ik zoveel rares al zo vroeg kreeg kostte me meer tijd om te farmen tot aan 450... magoed 't zijn wel grappig dingetjes.
RZor schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:44:
Ik ben nu 300 en heb de raptor pet en mount! Die mount is echt zo grappig, jammer alleen dat t soulbound is, had m liever verkocht :S
Ach vind em wel grappig alhoewel ik ook geen waarde hecht aan X mounts te hebben :P

Bnet pindle#2913

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Mozin schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:21:
Ik heb na 4 a 5 jaar WoW weer eens geprobeerd (in de tussentijd Warhammer en Aion gespeeld). De verschillen met WoW uit 2006 zijn echt enorm, 't is nu echt supertoegankelijk en het levelt lekker snel. Oud nieuws natuurlijk voor jullie.

Maar goed, ik ben nu lvl42 en vroeg me af of het de moeite waard is om items op dat level al te enchanten/socketen? Meestal krijg ik om de paar levels wel weer een beter item, dus 't voelt als weggegooid geld.
socketen (dat kan volgens mij nog niet op 42, pas vanaf 64 ongeveer krijg je gear waar dat kan) en enchanten zou ik pas doen rond de 83/85. tijdens het levelen krijg je toch inderdaad al snel beter gear.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Dice
M1lamb3r schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:24:
[...]

socketen (dat kan volgens mij nog niet op 42, pas vanaf 64 ongeveer krijg je gear waar dat kan) en enchanten zou ik pas doen rond de 83/85. tijdens het levelen krijg je toch inderdaad al snel beter gear.
^^ dit

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
Weet iemand een site waar je de stats van diverse chars/servers kunt vergelijken alla wow-heroes tijden wotlk?

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

M1lamb3r schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:24:
[...]

Enchants zou ik mee wachten tot minstens lvl 83. En zelfs dan alleen op echt goede blue gear (lees: bossdrops, chain q rewards). Anders zul je idd zien dat je je fonkelnieuwe enchant al na 5 minuten weer kwijt bent omdat je nieuwe gear hebt.

Gems hangt er een beetje vanaf. Persoonlijk socket ik wel alles tijdens het levellen; die "paar" g voor green quality gems vallen best mee, en het kan toch behoorlijk uitmaken op gear. Als je echter krap bij kas zit zou ik het ook ff niet doen. (overigens; in de TBC zones krijg je maar heel weinig gear uit q's waar sockets in zitten, en ik kan me van de 80-85 q's tot nu toe eigenlijk ook geen socket gear herinneren).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Seraphin schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:43:
[...]

Enchants zou ik mee wachten tot minstens lvl 83. En zelfs dan alleen op echt goede blue gear (lees: bossdrops, chain q rewards). Anders zul je idd zien dat je je fonkelnieuwe enchant al na 5 minuten weer kwijt bent omdat je nieuwe gear hebt.

Gems hangt er een beetje vanaf. Persoonlijk socket ik wel alles tijdens het levellen; die "paar" g voor green quality gems vallen best mee, en het kan toch behoorlijk uitmaken op gear. Als je echter krap bij kas zit zou ik het ook ff niet doen. (overigens; in de TBC zones krijg je maar heel weinig gear uit q's waar sockets in zitten, en ik kan me van de 80-85 q's tot nu toe eigenlijk ook geen socket gear herinneren).
Enchanten zou ik alleen doen als je zelf enchanter bent, dan kun je je skill ook gelijk ermee omhoog krijgen. Anders idd wachten tot je in de cata blues zit.

• Dice
Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:45:
[...]

Enchanten zou ik alleen doen als je zelf enchanter bent, dan kun je je skill ook gelijk ermee omhoog krijgen. Anders idd wachten tot je in de cata blues zit.
ik mik nu alles op scrolls en voer de GB ermee

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:07:
[...]
Nou mijn Mage is nog geen 80 (het is een alt) maar als arcane doe ik zeker betere dps dan fire, Frost weet ik niet zeker, die is voor zover ik het gezien heb wel beter dan fire.
Ik heb het uiteraard over 85. Op 80 is vrijwel alles anders qua verhoudingen.

Mozin schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:21:

zeker geen enkele stuiver uitgeven aan enchants/gems etc. nu.. is erg zonde. vraag even een max lvl gast om je door Zul farrack te knallen. 10 keer doen ofzo en je hebt genoeg green/blue en paars om tot aan 60 door te gaan.

daarna zou ik dezelfde truck doen in de hellfire instances en mana tombs, halls etc. tot 70
daarna wat questen en als je rond 78 bent kan je een paar leuke cata greens op de AH kopen.

pas op max 85 zou ik gaan enchanten/gemmen, maar dat is aan jou.

Anoniem: 316512

Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:45:
[...]

Als je een beetje handig bent met gold verzamelen en/of scrolls goedkoop kan regelen; gewoon doen! Het maakt best een verschil en soms loop je met bepaalde items echt mega lang omdat een vervangend item gewoon niet dropt.

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:46:
[...]

ik mik nu alles op scrolls en voer de GB ermee
Ja dat doe ik zelf dus ook, en als ik een item kan enchanten doe ik dat wel voor mezelf, maar meeste gaat naar GB of AH (verkopen best wel goed hoor)

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:02:
Wat is in jullie ervaring het absolute minimum aan ilvl/hp/mana om heroics te gaan doen als resp. holy paladin of protection paladin? Ik vind het een beetje 'ontastbaar' op dit moment. Ik lees overal dat effective health niet meer de beste manier is om te gemmen/enchanten, maar ga je voor avoidance, dan is wel de vraag, wanneer heb je genoeg hp voor heroics?

In prot zit ik op de 115k hp unbuffed met 11% dodge, 12% parry en 37% block. (moet ik nog reforgen naar mastery) Is prot in dit geval te doen? Ik ben redelijk vrij in het gebruik van cooldowns (when they're up) en holy radiance en ik heb een WoG spec waarmee ik goed ben voor 30% van de totale heals in de party. Moet toch bijdragen zou je zeggen!

Zoniet, dan ga ik wellicht vast met holy aan de slag:

115k HP is wat aan de lage kant voor prot. Maar aan de andere kant met een 340+ gegearde healer moet het kunnen.
Zou als ik jou was toch als Holy door Heroics gaan. Zeker als je van 330 naar 340+ gaat met je gear, worden de heroics al weer lololfaceroll. En dan zo ook je Prot set bij elkaar krijgen.

Zit zelf alweer op 348 gemiddeld en het verschil van net aan heroics mogen doen (329) en nu is vrij groot. Heb het zelfs al met warrior tanks uit onze guild die net 85 waren, dan denk je van oei dit wordt werken en dan achteraf is het nog een makkie. Ligt er dus heel erg aan of een tank ook zijn cooldowns gebruikt.

Gisteren weer Deathwing Decent in geweest. Defense System, Magmaw nu wel op farm. Atramedes was een 1 shot. Vorige week 2 dagen op lopen wipen. Nog steeds geen vlekkeloze kill omdat dingen ontwijken toch wel moeilijk is voor sommige mensen. Nog even wezen kijken bij de Nieuwe Professor Putricide. Daar zit toch wel een redelijk strakke enrage timer op. Maar goed daar gaan we dus vanacond meer weer mee verder.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• _Peter2_
  • Laatst online: 07-06 18:08
UdiBenLudi schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:35:
Weet iemand een site waar je de stats van diverse chars/servers kunt vergelijken alla wow-heroes tijden wotlk?
Quote van Wow-heroes:
CATACLYSM has arrived
We are updating wow-heroes for Cataclysm.
- many new wow-heroes features are disabled at the moment, we are waiting for Armory to be updated to new XML format, please stay tuned (US armory is moving to battle.net, it should be available soon hopefully)
- WoW-Heroes now supports players lvl 80 - 85
- Score bar for players lower than level 85 will show suggested instances ranked mainly according to their level
- Compare tab is temporarily removed, we will re-implement it in a few days.
- Scoring system is being re-designed and everything important will be taken into account: usefulness of stats on each item for specific class/spec, slot value, gem and enchant value, armor specialization, missing gems/enchants/glyphs/talent points, how much a player is overcapped in certain stats, etc etc...
- Guild progress was re-made from scratch and will be available again in the next few days.
- added new enchants. Enchants are now ranked from 0 - 20. Scores will be fine-tuned soon.
- enchant and gear score are combined into one overall score
- this is only the beginning of wow-heroes cataclysm revamp, new features will be added each day
Dus...wow-heroes :) (maar dan soon(tm) )

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Dice
Thorval schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:57:
[...]

Ja dat doe ik zelf dus ook, en als ik een item kan enchanten doe ik dat wel voor mezelf, maar meeste gaat naar GB of AH (verkopen best wel goed hoor)
Verkoop valt mij tegen ... maar dat komt mede doordat veel mensen nu de AH overstromen met enchants ...

Dan liever in de GB

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
OMG...

Dus ik zit in Dragon's Mouth, Badlands met m'n human hunter en wil terug naar Stormwind vliegen omdat daar een hunter trainer zit. 27 silver, hmmm... dat is duur denk ik maar click verder.

Maakt ie een omweg via Eastern Plaguelands 8)7
Dat vliegen kosten 20 minuten ofzo :X
Ik had niet opgelet bij dat kaartje waarin ie de vliegroute laat zien.

Gelukkig kan ik voor de terugweg de hearthstone gebruiken.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.