Nutteloos geblaat..........
[ Voor 92% gewijzigd door pannekoek141 op 16-08-2011 17:50 ]
Suh dude
[ Voor 92% gewijzigd door pannekoek141 op 16-08-2011 17:50 ]
Suh dude
Dat vippen, hoe gaat dat precies in zen werk? Gewoon contact opnemen met LG?justin_ti schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:30:
Ik zou deze volgorde aanhouden:
1: Andere USB kabel gebruiken, kijken of er niet heel veel stof of een propje in de aansluiting bij de telefoon zit. Opladen gaat via minder pinnen dan data, dus het feit dat hij nog wel oplaadt zegt nog niet dat de kabel / aansluiting goed is.
2: USB foutopsporing aanzetten bij: instellingen > applicaties > ontwikkeling.
3: dan weet ik het niet meer en zou ik m vippen. Ik heb hetzelfde gehad maar dat was met een custom rom. (CM7)
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
En wat moeten wij hiermee...?pannekoek141 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:32:
Haha.
Kom ik vanmiddag thuis:
me ma heeft een nieuwe telefoon: Samsung Galaxy 9001.
zij zegt:er stond bij de advertentie extra grote letters.
zo flauw he.
elke android telefoon heeft grote letters
maar ach.
ik heb is een beetje gekeken hoe dat ding werkt.
er staat 2.3.3 op
homescreen haperd erg.
en voor de rest is ie oerlelijk met z,n chrome rand
(beetje haten op samsung mag toch wel he (A) )
Verwijderd
Kijk even op de volgende site daar staat het uitgelegd .Samson_1990 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:41:
[...]
Dat vippen, hoe gaat dat precies in zen werk? Gewoon contact opnemen met LG?
Pffff.... Tja, de klacht van het ruisen is over. Dat is meteen ook het enige goede nieuws met deze 'nieuwe' telefoon. Toen ik 's avonds thuis was viel me op dat het toestel wat kraakte als je 'm stevig vastpakte. Nader onderzoek wees uit dat twee schroefjes binnenin gewoon los zaten. En dan echt zo los dat ze er bijna uitvielen.PatrickvL schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:53:
[...]
Als ik de speaker gebruik tijdens een gesprek heb ik nergens last van. Lijkt me dus wel een hardware probleem?
Ik heb net gebeld met de klantenservice van LG. Ze konden daar niet zeggen of het een software danwel hardware probleem is. Aangezien ik geen normaal telefoongesprek kan voeren met dat krakende geluid ga ik dus maar gebruik maken van de VIP service. Nu maar hopen dat ik een toestel krijg dat verder ook goed werkt en niet een die continue reset of uitvalt.
Ik was altijd erg tevreden over het toestel. Vind zelfs dat LG redelijk goed bezig was met updates (ondanks dat 2.3 erg lang op zich laat wachten). Met elke update V10b, V10c en nu V10d had ik het gevoel dat het toestel sneller werd en lekkerder werkte. Toen ik problemen kreeg met mijn toestel werd binnen 2 werkdagen een vervangen toestel geleverd middels de VIP service. Ook netjes. Alleen nu lopen ze wel heel hard weg voor hun verantwoordelijkheid!shenr schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:11:
@patrickvl Dat is wel heel slecht van LG zeg. Komt denk ik doordat veel mensen hebben lopen vippen om niets waardoor ze nu strikte intructies krijgen. Maar toch als ik jouw klachten hoor lijkt dat me niet een standaard probleem... schroeven los, lol. Gewoon voet bij stuk houden lijkt me, want zij hebben die VIP service beloofd en die moeten ze gewoon nakomen lijkt mij. Succes.
(Ben blij dat ik mijn toestel nooit heb hoeven vippen.)
Je moet je even voorstellen dat er ergens (waarschijnlijk een uitbesteed) callcenter is, waar mensen van "LG" de hele dag de telefoon aannemen en dat er daar zogenaamde teamleiders of vraagbaken zijn die beter presteren naar mate er minder toestellen worden ingenomen maar waarvan de klachten telefonisch worden verholpen. Geloof me ik heb er gewerkt (niet bij LG maar voor een internet provider), ik wil niet discrimineren maar veel die daar werken mensen zijn zo..............PatrickvL schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:27:
[...]
Pffff.... Tja, de klacht van het ruisen is over. Dat is meteen ook het enige goede nieuws met deze 'nieuwe' telefoon. Toen ik 's avonds thuis was viel me op dat het toestel wat kraakte als je 'm stevig vastpakte. Nader onderzoek wees uit dat twee schroefjes binnenin gewoon los zaten. En dan echt zo los dat ze er bijna uitvielen.
...
[ Voor 11% gewijzigd door justin_ti op 16-08-2011 11:46 ]
Ik had in dit geval pech denk ik. Ik kreeg iemand aan de telefoon die alles moest navragen en dus eigenlijk alleen maar vertelde wat hij zojuist van iemand anders gehoord had. Ik kan dan ook moeilijk kwaad worden op zo'n iemand. Hij/zij snapt er niets van en kan er ook niets aan doen.justin_ti schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:40:
[...]
Soms heb je geluk en krijg je iemand aan de telefoon die heel klantgericht is.
Klopt, zo zie ik het ook.In mijn ogen is de situatie zo:
- Je bent niet tevreden hoe je wordt geholpen door LG, met reden genoeg.
- Je hebt in plaats van je oorspronkelijk defecte toestel een vervangend toestel ontvangen dat niet goed functioneert en niet voldoet aan de verwachtingen. Dit is volkomen terecht en tevens prima te onderbouwen.
Ik wacht even de reactie van tweedelijns support af. Mocht het niet goed opgelost worden dan is een brief schrijven inderdaad een goede optie.Het heeft geen zin om het callcenter te blijven bellen. Mijn tip is, schrijf een brief naar LG (schriftelijk komt een klacht beter over en de reacties zijn vaak ook schriftelijk en je hebt daardoor dus meer bewijsmateriaal). Blijf netjes en omschrijf het probleem. Aan het eind zeg je dat je spoedig op een oplossing wacht aangezien het toestel niet te gebruiken is en dat als dit niet opgelost wordt jij je genoodzaakt voelt dit door te spelen aan de consumentenbond en tros radar.
Het is triest dat je op die manier vaak wel de service krijgt die je normaal gesproken van de klantenservice zou moeten krijgen.Bij de meeste bedrijven zijn ze ineens erg lief, ik denk zelfs dat je met een beetje geluk een gloednieuwe krijgt. Ze moeten wel, want als iedereen dit geintje zou flikken en ze blijven zo offensief en onbehulpzaam, dan is het snel gedaan met LG. Tegenwoordig kom je daar als bedrijf niet meer mee weg. Het punt is dat veel consumenten het gewoon pikken, daar maken ze misbruik van.
Ah, blijkbaar is het niet erg en gaat het vanzelf weg. Apart... dan nu maar 10D weer installeren!disweb schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:48:
Shit, net de update naar v10D gedaan via SmartFlash maar nu knippert er op de achtergrond constant een LG logo... heel snel en heel vervelend. Het blijft altijd in het midden en is overal te zien, ook als je de notificatie balk naar beneden sleept of op het lockscreen. Iemand een idee? Heb het al voor de 2e keer geflashed maar weer hetzelfde probleem.
Ook met launcher pro dit rare logo.. Ben nu v10A maar aan het downloaden om hem helemaal stock te brengen en ga dan de LG tool installeren om het via die manier te proberen!
Suh dude
Zal het niet aan de plaats liggen?pannekoek141 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:15:
Na en voor update 10d.
Signaal erg onstabiel
van geen signaal tot 4 streepjes.
in woudenberg.
op de 2g stand nog wel !
Ik word er wel woest van
(hi prepaid)
[ Voor 11% gewijzigd door Megapaul op 16-08-2011 22:21 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
[ Voor 51% gewijzigd door pannekoek141 op 16-08-2011 23:05 ]
Suh dude
Ja, ik heb (onder andere) ook enorm last van backlight bleeding. Volgens LG was dit geen reden meer voor omruilen middels de VIP service. Zie mijn postings hierboven. Ben benieuwd wat ze bij jou vertellen...pannekoek141 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:23:
Tja m,n ma heeft een galaxy s plus met bijna altijd 3 a 4 streepjes.
maar dan wel op kpn
ik ga is wat knutselen
Ik wou ook is vragen of wie van jullie ook backlight bleeding hebben .....
als ik m,n telefoon schuin hou zit er een duidelijke irritante witte streep bovenaan
vip service krijgt morgen een telefoontje van mij denk ik.....
Ook bereik bar slecht
Maaruh waarom bel je over een tijdje niet op en zeg je dat je last heb van je batterij of iets dergelijks. Maar goed ik was hier dus al een beetje bang voor, iedereen is masaal die dingen gaan vippen voor echte problemen maar ook niet toe doende zaken. En nu heb jij echt een probleem en je mag hem niet meer opsturen.PatrickvL schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:20:
[...]
Ja, ik heb (onder andere) ook enorm last van backlight bleeding. Volgens LG was dit geen reden meer voor omruilen middels de VIP service. Zie mijn postings hierboven. Ben benieuwd wat ze bij jou vertellen...
Ik heb gisterenmiddag nog even teruggebeld en o.a. gevraagd wat de redenen zijn voor deze wijziging. Er werd mij verteld dat LG denkt dat alle problemen middels de laatste software update verholpen zijn en dat problemen nu eerst worden voorgelegd aan de tweedelijns support voordat evt. overgegaan wordt tot omruilen. Op mijn opmerking dat ze daarmee in ieder geval de 24 uurs claim in de VIP service niet gaan redden (deden ze al niet, maar goed...) kreeg ik weer te horen "sorry meneer, dit zijn onze nieuwe instructies". Ik heb aangedrongen op een spoed behandeling van mijn klacht en hoop vandaag teruggebeld te worden. Het zal mij benieuwen...WeAreLegion schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 08:23:
[...]
Maaruh waarom bel je over een tijdje niet op en zeg je dat je last heb van je batterij of iets dergelijks. Maar goed ik was hier dus al een beetje bang voor, iedereen is masaal die dingen gaan vippen voor echte problemen maar ook niet toe doende zaken. En nu heb jij echt een probleem en je mag hem niet meer opsturen.
[ Voor 25% gewijzigd door PatrickvL op 17-08-2011 08:45 . Reden: stukje over namen helpdesk medewerkers toegevoegd ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door pannekoek141 op 17-08-2011 23:14 ]
Suh dude
Dat is geen probleem, 3g / E / H zijn niet alleen de data verbindingen, maar je algemene telefoon verbindingen. Het geeft gewoon aan dat je dan belt / sms over de 3g / E / H verbinding. De pijltjes geven aan of je wel / geen dataverbinding hebt.mcdorpers schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:44:
Ik heb wat problemen met mijn mobiele data.
Ten eerste heeft het de eerste dagen van mijn gebruik geld gekost. Terwijl de instellingen van vodafone al automatisch zijn gedaan. Dus daardoor ben ik gewoon op mobiele data gaan internetten.
Ik heb inmiddels een nieuw toegangspunt gemaakt met nieuwe instellingen, even afwachten of dat werkt.
Maar als ik nu wifi uit heb en mobiele data ook uit heb, dan blijft er een icoontje staan met 3G of E. Maar zonder pijltjes.
Kan dit kwaad? Hoe krijg ik dit weg? Vreet dat niet batterijen?
Graag een antwoord
[ Voor 14% gewijzigd door shenr op 18-08-2011 10:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 17:48 ]
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 19:50 ]
In dat geval: IVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:40:
Ja ik, heb hem Maandag geüpdatet zonder problemen via de telefoon. Tot nu één keer een vastloper gehad, moest batterij verwijderen om weer wat te kunnen doen. Daarna niet meer gehad. Voor de rest werkt hij best goed nu, en als het klopt komt GB eindelijk over een paar weken. Volgens LG Italië, en die hebben tot nu toe, op één keer na, gelijk gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Tweaqer op 18-08-2011 20:34 ]
Verwijderd

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 21:42 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Geachte Heer/Mevrouw ,
Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende uw LG product.
Aangezien er problemen bij google waren om de Nvidia Tegra2 geschikt te maken voor gingerbread duurde het langer dan verwacht.
De update zou halverwege September uit moeten komen.
Verwijderd
Exact hetzelfde hier, met v10C vrijwel geen last van reboots, nu minstens 2 op een dag! Vanochtend ook weer wakker geworden met een pincode...benji83 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:43:
Vanmorgen lag mijn telefoon weer te wachten tot ik mijn pincode opgaf, dus wederom een reboot.
Het is echt erger geworden dan onder V10c, dus wat mij betreft kan er niet snel genoeg een nieuwe update komen, GB zou wel erg prettig zijn.
Als je meerdere keren verbinding mislukt krijgt, even de telefoon rebooten. Dat werkte bij mij tenminste.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door BastiaanCM op 19-08-2011 14:29 ]
Verwijderd
Heb je de drivers wel eerst geïnstalleerd? Gewoon verbonden laten en niks doen, dan moet hij de drivers automatisch installeren. Daarna op het scherm van je toestel usb verbinden kiezen. Of wil je massaopslag? Dan: instellingen > Micro SD en telefoongeheugen > Alleen massaopslag.BastiaanCM schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:06:
Negativiteit allemaalWat ben ik toch blij met m`n LG 2x Speed. Kom van een HD2 met android(SD) af die niet helemaal goed was achteraf. Zit zelf nu ook op v10d gewoon officieel heb alleen 1 vraagje.
Hoe krijg je de USB modus aan ? Kabel al 5x in en uit gedaan in verschillende USB poorten (gewoon op moederbord én via een splitter). Ik zie verder geen opties die vanzelf aan slaan, alleen diep in de instellingen kan ik ergens op klikken maar dat heeft ook geen effect, batterij is 100% opgeladen.
Edit : als ik `m aansluit krijg ik nu het "error" usb geluidje maar verder nergens een melding, niet op telefoon noch in windows.
Ja, kunnen ze het ook gelijk horen.Queros schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:18:
Hm, ik heb tijdens het bellen een soort zoem in mijn speaker. Zelf hoor ik hem niet zo hard, maar mensen waarmee ik bel wel.. vip?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 14:36 ]
Drivers waren blijkbaar niet geinstalleerd maar het heeft wél gewerkt. Inmiddels werkt het dus wel weer, thxVerwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:32:
[...]
Heb je de drivers wel eerst geïnstalleerd? Gewoon verbonden laten en niks doen, dan moet hij de drivers automatisch installeren. Daarna op het scherm van je toestel usb verbinden kiezen. Of wil je massaopslag? Dan: instellingen > Micro SD en telefoongeheugen > Alleen massaopslag.
Damn wat doen jullie ermee. Ik heb het toestel nu sinds eind februari oid en nog niet terug gestuurd naar LG. Telefoon is geroot maar verder geen rare dingen mee gedaan. Heb natuurlijk wel een keer een vastloper of een reboot maar 1x per 2 weken is niet veel (soms zelfs een maand zonder).Queros schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:35:
Wordt dan mijn 5e toestel..ben het wel een beeeetje beu :<
Verwijderd
Ja balen hè. Dit is mijn 3e maar eindelijk een goede tot nu toe. (lees, geen dode pixels.) Software is nog steeds niet optimaal. Wordt tijd dat LG er spoed achter zet. Dit kan niet goed zijn voor ze!Queros schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:35:
Wordt dan mijn 5e toestel..ben het wel een beeeetje beu :<
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 14:46 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Queros op 19-08-2011 14:57 ]
Verwijderd
GevondenQueros schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:54:
Hm, via search: Xmoo vind ik hem niet in iedergeval.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 15:01 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Queros op 19-08-2011 15:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 16:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 15:39 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 15:46 ]
Verwijderd
Dan kan je hem ook ter reparatie aanbieden maar dat gaat dus langer duren. Meende een week ongeveer.Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:38:
Ik heb nu het probleem dat mijn vergrendel/powerknop niet geheel goed meer werkt..
Moet hem soms echt hard indrukken voordat hij het doet. Voor de rest geen problemen met toestel en had hem toch als een van de eerste sinds de release.
Nu ben ik alleen bang als ik ga vippen dat ik een toestel krijg die niet goed werkt zoals deze doet.
Heb met deze nog geen enkele problemen ondervonden alleen dat het knopje nu gaat weigeren.
Heb net even gezocht naar de 3d speed maar dat zou ik toch niet doen. Lees het forum op AW maar eens...Queros schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:47:
Nja het zou best kunnen dat mijn 5e goed is. Maar mijn vertrouwen is een beetje weg..
En mijn gevoel zegt ook, dat ze mij geen oplossing gaan aanbieden eigenlijk:) OF er weken over gaan doen.. zucht
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 16:16 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2011 18:13 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door pannekoek141 op 19-08-2011 21:20 ]
Suh dude
7 Dagen met een standaard batterijtjeVincentV. schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:47:
Hier nog een eigenaar van de optimus 2x. Dus dacht laat ik mijn bevindingen ook maar even noteren. Nadat ik het toestel heb gekregen kon ik heb na 3 dagen alweer terug sturen, de batterij liep leeg in een uurtje of 3. Dit was echter via de DOA garantie van Hi en ik heb een nieuwe ontvangen.
De nieuwe deed het hierop een tijdje goed, maar het meest vreemde vind ik dat de problemen niet blijvend zijn. Ik heb perioden dat de batterij elke nacht volledig leegloopt (ongeacht wanneer deze is opgeladen), ik heb perioden dat de batterij slechts 6 uur meegaat (dit probleem is verlicht dankzij de gratis tweede batterij die ik heb ontvangen van LG na een flinke "ruzie" met een slecht nederlands sprekende telefonist).
Aan de andere kant heb ik ook perioden waar de telefoon gemakkelijk 3 dagen op 1 batterij doet. Dit is dan met mijn 3g aan, een exchange account die elk uur wordt gesynced en mijn google en whatsapp die constant syncen. Ook doe ik in deze perioden regelmatig (niet constant) browsen, apps gebruiken e.d.
Het meest frappant was nog tijdens mijn vakantie in Spanje. Mijn 3g had ik uitgezet, maar ik nam wel vollop foto's en ik filmde regelmatig. Mijn batterij ging toen 7 dagen mee. Echter, na deze 7 dagen hield hij het weer een week geen nacht vol.
Wordt hier eigenlijk een beetje gek van, want de telefoon is gewoon niet te vertrouwen. Ik hoop echt dat dit met gingerbread opgelost is. (Dat mag ook wel, aangezien ze zo lang over die update doen).
Suh dude
Jou batterij problemen zien eruit alsof je een probleem hebt met een bepaalde app. Ga eens na wat je allemaal hebt geinstalleerd en kijk bij actieve programma's wat er op de achtergrond draait. Als er 1 fout programma bij zit die blijft haken kan je accu in 3u leeg zijn. Heb je je telefoon opnieuw opgestart en dat bepaalde programma niet gebruikt dan kan hij ineens een stuk langer meeVincentV. schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:47:
Hier nog een eigenaar van de optimus 2x. Dus dacht laat ik mijn bevindingen ook maar even noteren. Nadat ik het toestel heb gekregen kon ik heb na 3 dagen alweer terug sturen, de batterij liep leeg in een uurtje of 3. Dit was echter via de DOA garantie van Hi en ik heb een nieuwe ontvangen.
De nieuwe deed het hierop een tijdje goed, maar het meest vreemde vind ik dat de problemen niet blijvend zijn. Ik heb perioden dat de batterij elke nacht volledig leegloopt (ongeacht wanneer deze is opgeladen), ik heb perioden dat de batterij slechts 6 uur meegaat (dit probleem is verlicht dankzij de gratis tweede batterij die ik heb ontvangen van LG na een flinke "ruzie" met een slecht nederlands sprekende telefonist).
Aan de andere kant heb ik ook perioden waar de telefoon gemakkelijk 3 dagen op 1 batterij doet. Dit is dan met mijn 3g aan, een exchange account die elk uur wordt gesynced en mijn google en whatsapp die constant syncen. Ook doe ik in deze perioden regelmatig (niet constant) browsen, apps gebruiken e.d.
Het meest frappant was nog tijdens mijn vakantie in Spanje. Mijn 3g had ik uitgezet, maar ik nam wel vollop foto's en ik filmde regelmatig. Mijn batterij ging toen 7 dagen mee. Echter, na deze 7 dagen hield hij het weer een week geen nacht vol.
Wordt hier eigenlijk een beetje gek van, want de telefoon is gewoon niet te vertrouwen. Ik hoop echt dat dit met gingerbread opgelost is. (Dat mag ook wel, aangezien ze zo lang over die update doen).
Dat was inderdaad al mijn eerste gedachte, heb daarom al veel uit lopen zoeken en heb uiteindelijk zelfs een hard reset gedaan. Het vreemde hierbij was dat de batterijduur pas na een paar dagen normaal werd, na een tijdje de telefoon stock te houden heb ik langzamerhand elke keer wat apps teruggezet. Toch heb ik tot nu toe nog niet het idee dat één bepaalde app de boosdoener is.disweb schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:19:
[...]
Jou batterij problemen zien eruit alsof je een probleem hebt met een bepaalde app. Ga eens na wat je allemaal hebt geinstalleerd en kijk bij actieve programma's wat er op de achtergrond draait. Als er 1 fout programma bij zit die blijft haken kan je accu in 3u leeg zijn. Heb je je telefoon opnieuw opgestart en dat bepaalde programma niet gebruikt dan kan hij ineens een stuk langer mee
Op vakantie heb ik zelf ook 3g uit gezet, telefoon ging 4 dagen mee!
Suh dude
Dan kan het zijn dat je batterij niet goed gecalibreerd is. Welke versie heb je erop staan eigenlijk, met welke baseband? v10D draait redelijk stabiel qua batterij verbruik, met de vorige versies had ik ook af en toe iets raars! Probeer gewoon programma's goed af te sluiten met de back knop en niet op home klikken, dat kan al best belangrijk zijn met sommige apps!VincentV. schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:45:
[...]
Dat was inderdaad al mijn eerste gedachte, heb daarom al veel uit lopen zoeken en heb uiteindelijk zelfs een hard reset gedaan. Het vreemde hierbij was dat de batterijduur pas na een paar dagen normaal werd, na een tijdje de telefoon stock te houden heb ik langzamerhand elke keer wat apps teruggezet. Toch heb ik tot nu toe nog niet het idee dat één bepaalde app de boosdoener is.
Bij mij ook hoor, alleen als je internet uit zet en hem niet vaak gebruikt zul je zien dat hij ineens wél lang mee kan!pannekoek141 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:38:
Wow Erg apart er word overeen gekeken.
Hij moet bij mij elke avond gewoon aan de lader
[ Voor 41% gewijzigd door pannekoek141 op 21-08-2011 00:13 ]
Suh dude
[ Voor 3% gewijzigd door julius007 op 20-08-2011 23:17 ]
Ik heb nu v10D erop staan en tot nu toe gaat het nog goed. Afsluiten doe ik inderdaad vrijwel altijd met de back knop. Wat betreft het calibreren van de batterij heb je inderdaad een punt. Ik heb nog een reservebatterij, zal het daar ook eens mee proberen als de huidige weer kuren geeft, maar tot nu toe gaat het nog goed.disweb schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:20:
[...]
Dan kan het zijn dat je batterij niet goed gecalibreerd is. Welke versie heb je erop staan eigenlijk, met welke baseband? v10D draait redelijk stabiel qua batterij verbruik, met de vorige versies had ik ook af en toe iets raars! Probeer gewoon programma's goed af te sluiten met de back knop en niet op home klikken, dat kan al best belangrijk zijn met sommige apps!
Suh dude
Eerst zien dan geloven maar Gingerbread zou mkv (beter) moeten ondersteunenVincentV. schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 12:16:
[...]
Ik heb nu v10D erop staan en tot nu toe gaat het nog goed. Afsluiten doe ik inderdaad vrijwel altijd met de back knop. Wat betreft het calibreren van de batterij heb je inderdaad een punt. Ik heb nog een reservebatterij, zal het daar ook eens mee proberen als de huidige weer kuren geeft, maar tot nu toe gaat het nog goed.
Offtopic:
Heeft iemand trouwens nog tips over de beste settings voor hd video bestanden? Converteer mijn mkv's nu naar mp4 met de amd video converter (vanwege de hardware versnelling), aangezien mkv zelf stottert.
Zit bij Simpel, dit gaat ook over het netwerk van T-mobile. Werkt perfect.pannekoek141 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 13:45:
Wie heeft hier een Optimus 2x speed op het netwerk van t-mobile ?
ik ben erg benieuwd naar het bereik van hun (vergeleken met kpn)
Enig vermoeden wanneer ze zouden kunnen reageren? Praten we dan over dagen of weken:p De LG klantenservice kon het mij niet vertellen :<Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:24:
Hou ons op de hoogte! Ben benieuwd hoe het afgehandeld wordt.
Ik heb nu de 3e en doet het goed tot nu toe, als die weer de kuren gaat vertonen vraag ik ook een regeling aan.
Ook bij mij konden ze niet zeggen binnen welke tijd ze reageren. Toen ik wat meer aandrong kreeg ik te horen "Als u zo graag een tijd wilt horen houd dan maar 10 werkdagen aan" Tja, ze weten het blijkbaar echt niet. Hieruit blijkt maar weer hoe goed (?) LG zijn probleem afhandeling onder controle heeft.Queros schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:03:
[...]
Enig vermoeden wanneer ze zouden kunnen reageren? Praten we dan over dagen of weken:p De LG klantenservice kon het mij niet vertellen :<
Ik heb het toestel afgelopen vrijdag nogmaals aangemeld voor VIP. Ik had daarvoor contact gehad via twitter met LG_WEBCARE_NL en daar mijn onvrede geuit dat ik niet in aanmerking kwam voor de VIP nadat ik van hun via diezelfde VIP een toetsel had gekregen dat niet werkte. Uiteindelijk via twitter te horen gekregen dat ik toch wel in aanmerking kwam voor VIP service en me daarna telefonisch opnieuw aangemeld.Queros schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:12:
Dat zegt inderdaad wel genoeg over de klantenservice. Bij mij communiceerden ze alles via een indier wat amper te verstaan was..
Wat was bij jou de oplossing? VIP?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn toestel aangemeld voor de klacht via de klantenservice. Dus ik kan nog 10 werkdagen wachten?.
Goed om weten dat ze die Remote Call ook effectief gebruiken.PatrickvL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 14:17:
[...]
Ben zojuist gebeld door LG. Ze hebben remote de telefoon overgenomen en een aantal testjes gedaan.
[...]
ah ok, zal hem even terugzoeken. bedankt!Fire69 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:36:
Heb je je dan wel al geregistreerd voor de VIP-service?
Want dan krijg je een mail met een telefoonnummer erin.
Maar meestal niet...
[ Voor 5% gewijzigd door PatrickvL op 23-08-2011 12:29 ]
Dit is altijd zo het geval (behalve de eerste paar zendingen). Anders is het namelijk extreem duur voor LG.PatrickvL schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:28:
[...]
En geen nieuwe gsm, je krijgt een refurbished exemplaar.
Een refurbished exemplaar is natuurlijk per definitie minder dan een nieuwe aangezien niet alles vernieuwd is. Verder is het lastig om 'het defecte onderdeel' te vervangen als je niet weet wat er precies defect is. Kijk maar naar alle random reboot problemen die er zijn met dit toestel. Ik heb niet de indruk dat LG weet waar dit aan ligt.Griffin schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:10:
[...]
Dit is altijd zo het geval (behalve de eerste paar zendingen). Anders is het namelijk extreem duur voor LG.
Maar een refurbished exemplaar is niet minder dan een nieuwe. Het defecte onderdeel is vervangen en de buitenkant is in perfecte staat gebracht. Als je niet weet dat het refurbished is dan merken meeste mensen het echt niet.
Verwijderd
Gewoon uit het mapje kopiëren van je telefoon naar je PC? En anders via cloud, Google+ doet dat bv voor je als je dat wil.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:23:
Wie weet hoe ik mijn foto`s kan overzetten van mojn Optimus naar de pc.
Kan geen software vinden hiervoor.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq