Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 22:44
Ga ik wel eens doen als ik vakantie heb, zakelijke telefoon liefst verder stabiel hebben.
Dus dan kan ik weekje kijken hoe het draait op een custom rom.
Zo te zien is het bij deze telefoon wel wat makkelijker dan m'n Note, maar die draait ook nog gewoon standaard JB, wat prima draait (al is de note wel wat sterker dan de 2X (=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Bah het update programma crasht zodra eindelijk de update start (na het gemeuk om backups)
Debug mode helpt ook niet :/
USB drivers etc erop gezet.
Iemand een idee?

edit: Nu via deze tutorial aan het proberen:
http://www.androidworld.n...s-v30a-rooten.html?page=4

Gelukt :)
Maar tering.... tis wel heul traag....

[ Voor 53% gewijzigd door Vandread op 03-07-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:45:
Gelukt :)
Maar tering.... tis wel heul traag....
Vandaar dus die DjangoManouche X 1.6.1 met King of Birds kernel (of een andere ROM) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
En waarom een ICS mod en bv niet een Cyanogen of AOKP jellybean mod/dinges geval?
Vind JB op m'n Note wel lekker :) (ICS op de Note was een drama :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Cyanogen heb je enkel CM7 die stable is. CM9 en CM10 hebben nog allerlei hardware issues. Sommigen zijn ondertussen (deels) opgelost, zoals het uitvallen van audio tijdens het bellen, waardoor je je toestel moet rebooten. AOKP is nog highly unstable en ondersteunt ook nog niet alle hardware, zoals de camera, audio-bug, hw video acceleration (dat wil je dus net wél met een Tegra chipset erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeadBeateR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05-2023
Mede dankzij dit topic heb ik een andere rom op de LG gezet ( DjangoManouche met een andere kernel). Dit werkt super! Hij is sinds ik hem heb nog niet zo snel geweest :).

Maar...... de HDMI optie staat niet meer bij de instellingen, waarvoor ik hem dus wel wilde gaan gebruiken. Ik wil hem daarom dualboot maken. Het probleem is dat ik de orginele (gingerbread) rom nergens kan vinden (de links op XDA werken niet meer). Is er iemand hier die me aan de orginele rom kan helpen?
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.