v10c komt normaal met 622, dus ik denk dat het vreemd is dat jij 405 hebt. Volgens mij kwam die met v10b
Dat is inderdaad vreemd, stock kwam het toestel met v10b en baseband 03..Fire69 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:19:
v10c komt normaal met 622, dus ik denk dat het vreemd is dat jij 405 hebt. Volgens mij kwam die met v10b
Ik heb wel vreemde verhalen gelezen op xda developers over de 622 build, maar ik heb het met 0405 ook dus ik hoop niet dat het met de hardware te maken heeft.
Als ik de speaker gebruik tijdens een gesprek heb ik nergens last van. Lijkt me dus wel een hardware probleem?taz3d_nl schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:23:
[...]
Dat is inderdaad vreemd, stock kwam het toestel met v10b en baseband 03..
Ik heb wel vreemde verhalen gelezen op xda developers over de 622 build, maar ik heb het met 0405 ook dus ik hoop niet dat het met de hardware te maken heeft.
Ik heb net gebeld met de klantenservice van LG. Ze konden daar niet zeggen of het een software danwel hardware probleem is. Aangezien ik geen normaal telefoongesprek kan voeren met dat krakende geluid ga ik dus maar gebruik maken van de VIP service. Nu maar hopen dat ik een toestel krijg dat verder ook goed werkt en niet een die continue reset of uitvalt.
Heeft iemand nog ervaring met de vip service van lg.
Ik wil graag weten of ze ook op zaterdag komen.
En ook of je een nieuw toestel krijgt...
Suh dude
Verwijderd
Ja, bij mij is hij 2 weken geleden geruild op een Zaterdag, ik kon zelfs aangeven dat ik alleen s' middags thuis was (tussen 14:00 en 18:00, ze werken in dagdelen). Wel op een Donderdag gebeld dus niet binnen 24u. Volgens mij heb ik wel een nieuw toestel gekregen maar zonder batterij en achterklepje. Verder werkt hij nu eindelijk prima zonder gebreken en dode/vastzittende pixels in mijn geval. Als hij toch referbished is dan hebben ze wel hun best gedaan want hij ziet er als nieuw uit. Denk dat het kostenbesparing is om er geen doos en zo erbij te doen want dat deden ze eerst wel. Ondertussen is dit m'n 3e en dus eindelijk een goede te pakken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2011 20:31 . Reden: foutverbetering ]
LG kan jou het beste zelf vertellen wanneer ze voor je kunnen komen, en of je een nieuw of refurbished toestel krijgt.pannekoek141 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:29:
Heeft iemand nog ervaring met de vip service van lg.
Ligt natuurlijk helemaal aan de beschikbaarheid van toestellen en mensen.
Ik ben gebeld door proassist komen maandag middag langs.
ze kijken of de phone normaal gebruikt is. ofzo
en niet vochtig is geweest door zo,n wit dingetje achter de batterij?
gaan ze dat ook echt allemaal doen
?
ik hoop wel echt dat ik nieuwe krijg
ze kijken of de phone normaal gebruikt is. ofzo
en niet vochtig is geweest door zo,n wit dingetje achter de batterij?
gaan ze dat ook echt allemaal doen
ik hoop wel echt dat ik nieuwe krijg
Suh dude
Verwijderd
Ja daar kijken ze naar natuurlijk. Je krijgt er één in een klein smal wit doosje zonder batterij en klepje, die hou je van je andere.
Verrek 
ik had hem pas een dag.
maar man ik mis hem al
En @ GJB29, wat bedoel je.
dat als de gozer van proassist een wit smal doosje met de phone erin geeft, die gebruikt is ?
En gewoon uit nieuwsgierigheid
.
komen ze dan bij je binnen enzo of kijken ze ffe gauw.
mijn toestel start gewoon niet meer op dus tja weinig te zien naast het toestel zelf
ik had hem pas een dag.
maar man ik mis hem al
En @ GJB29, wat bedoel je.
dat als de gozer van proassist een wit smal doosje met de phone erin geeft, die gebruikt is ?
En gewoon uit nieuwsgierigheid
komen ze dan bij je binnen enzo of kijken ze ffe gauw.
mijn toestel start gewoon niet meer op dus tja weinig te zien naast het toestel zelf
Suh dude
Verwijderd
Dan doet hij niet moeilijk. Weet niet of hij dan gebruikt is maar die van mij ziet er nieuw uit. Duurt niet lang, ik kon aan de deur wachten. Wel vervelend voor je als je hem nog maar een dag had.
had je de stickers aan de voorkant +knoppen nog op zitten?
dan weet je zeker dat hij nieuw was
ik zie het maandag wel
bedankt voor al je antwoorden by the way
Off topic(eerste keer met android,vond het ook zo vet en wijs.
haha
)
dan weet je zeker dat hij nieuw was
ik zie het maandag wel
bedankt voor al je antwoorden by the way
Off topic(eerste keer met android,vond het ook zo vet en wijs.
haha
Suh dude
Verwijderd
Ja alle plakkertjes op de knoppen en onderop. Er zat bij de 3e alleen een dun laagje op het scherm, de eerste 2 hadden een screenprotector erbij opzitten. Zal wel goed gaan Maandag. Android is zeker super, ik wil iig niets anders meer voorlopig. Daar ligt het niet aan, eerder aan LG maar ze doen hun best en gelukkig VIP service.
Sinds aantal mensen mij via Twitter en PM benaderd hebben zal ik even het "geld terug" geval uitleggen.
Heb contact gehad met LG. Via Twitter en telefoon. Zij konden mij niet beloven dat als ik via VIP gebruik ging maken, hun mij een nieuwe toestel zouden leveren (aangezien VIP niet via hun gaat). Ik gebruik het toestel voor zakelijke doeleinde en er staan veel items op mijn shitlist (Opties die stock missen maar via root wel werken, bv meerdere exchange accounts). Tevens konden ze mij niet introduceren met het Gingerbread GPU (GPU is een test fase voordat er een toestel uit komt of er een nieuwe grote software update uit komt).
Toen bood LG zelf aan om mijn geld terug te geven 467 euro (insider korting
) wat ik op 9-3-2011 heb afgetikt bij Belcompany. Nu zou dit vorig week donderdag al afgerond zijn.... maarja het is LG.... Is nu vrijdag afgerond en kan ik maandag naar Belcompany. Het is niet letterlijk geld terug.
LG stuurt een nieuwe toestel naar Belcompany, en ik mag een toestel uitkiezen voor het bedrag wat dat toestel op dit moment waard is nieuws los. In dit geval 450 euro. Leg nu 80 euro bij en koop een Samsung Galaxy S2 of een HTC Sensation 520 euro (insider korting
)
Voor mij is het niet "Nooit meer LG". LG kan er ook niks aan doen dat zij weinig support krijgen van Nvidia. Nvidia en Google hebben de Tegra nu volledig gefocused op Honeycomb.... Zelfde als Texas OMAP met Android 2.4.
Ik heb in al die tijd vol trost genoten van de Optimus 2X, en als ik zkr wist dat ik geen BSOD meer zou krijgen bij een nieuwe toestel... zou ik hem nog een x aanschaffen. Hoop iedereen hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Groetjes,
Mohammad
Ps. de medewerkers bij Belcompany gaven al aan dat LG dit al eens vaker doet (vooral nu met Optimus 2x), daarom heeft Belcompany de toestel online ook weg gehaald en is hij alleen nog te verkrijgen via de winkel (op=op)
Heb contact gehad met LG. Via Twitter en telefoon. Zij konden mij niet beloven dat als ik via VIP gebruik ging maken, hun mij een nieuwe toestel zouden leveren (aangezien VIP niet via hun gaat). Ik gebruik het toestel voor zakelijke doeleinde en er staan veel items op mijn shitlist (Opties die stock missen maar via root wel werken, bv meerdere exchange accounts). Tevens konden ze mij niet introduceren met het Gingerbread GPU (GPU is een test fase voordat er een toestel uit komt of er een nieuwe grote software update uit komt).
Toen bood LG zelf aan om mijn geld terug te geven 467 euro (insider korting
LG stuurt een nieuwe toestel naar Belcompany, en ik mag een toestel uitkiezen voor het bedrag wat dat toestel op dit moment waard is nieuws los. In dit geval 450 euro. Leg nu 80 euro bij en koop een Samsung Galaxy S2 of een HTC Sensation 520 euro (insider korting
Voor mij is het niet "Nooit meer LG". LG kan er ook niks aan doen dat zij weinig support krijgen van Nvidia. Nvidia en Google hebben de Tegra nu volledig gefocused op Honeycomb.... Zelfde als Texas OMAP met Android 2.4.
Ik heb in al die tijd vol trost genoten van de Optimus 2X, en als ik zkr wist dat ik geen BSOD meer zou krijgen bij een nieuwe toestel... zou ik hem nog een x aanschaffen. Hoop iedereen hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Groetjes,
Mohammad
Ps. de medewerkers bij Belcompany gaven al aan dat LG dit al eens vaker doet (vooral nu met Optimus 2x), daarom heeft Belcompany de toestel online ook weg gehaald en is hij alleen nog te verkrijgen via de winkel (op=op)
Ik heb hem hem weer nieuw 
god wat blijft het een monsterlijk Telefoontje.
zeker geen miskoop
Hmmm heel apart.
mijn vorige werd vreselijk warm altijd
deze blijft gewoon normaal
god wat blijft het een monsterlijk Telefoontje.
zeker geen miskoop
Hmmm heel apart.
mijn vorige werd vreselijk warm altijd
deze blijft gewoon normaal
[ Voor 31% gewijzigd door pannekoek141 op 08-08-2011 19:56 ]
Suh dude
Vandaag een software update gehad.
Van te voren bekeek ik welke android versie ik had en dat was 2.2.2.
na de software update nog steeds versie 2.2.2
Meer mensen die een update hebben gehad? en is deze betrouwbaar?
Schijnt idd nieuwe update te zijn. Welke baseband versie heb je nu?NL_Scratch schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:05:
Vandaag een software update gehad.
1035.21_20110622Jay_Snake schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:12:
[...]
Schijnt idd nieuwe update te zijn. Welke baseband versie heb je nu?
Dan is het niet de nieuwe update die er schijnt te zijn. Mensen in Italie, Spanje en Zweden krijgen sinds vandaag een 10D update met 725 baseband.
ah oke, hoopte op 2.3 maar helaas duurt nog ff dus:( was ok maar een update van nog geen 5 mb dus was ook te mooi om waar te zijn:(
Verwijderd
Niet alleen in It, Sp en Zw hoor.Jay_Snake schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:21:
[...]
Dan is het niet de nieuwe update die er schijnt te zijn. Mensen in Italie, Spanje en Zweden krijgen sinds vandaag een 10D update met 725 baseband.
Net binnen via Wifi, 7,xxMb
Verwijderd
Ik heb 24 uur geleden naar LG gebeld om aanspraak te maken op de VIP-service. Steeds vaker BSOD, wordt nu echt vervelend. Ik zou dus al een vervangend toestel moeten hebben, maar ben zelfs nog niet gebeld of benaderd door Pro-Assist. Zal LG zo nog maar eens even bellen dan...
Gisteren een afspraak gemaakt met LG dat ze vanmiddag een nieuw toestel komen brengen.
Toen ik las dat er een software update beschikbaar was heb ik deze zojuist even geinstalleerd. En wat denk je.... probleem weg. Ik zit hier dus nu met een telefoon die weer prima werkt terwijl iemand op weg hiernaar toe is met een nieuw toestel.
Toen ik las dat er een software update beschikbaar was heb ik deze zojuist even geinstalleerd. En wat denk je.... probleem weg. Ik zit hier dus nu met een telefoon die weer prima werkt terwijl iemand op weg hiernaar toe is met een nieuw toestel.
Lol, welk probleem had je dan?PatrickvL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:36:
Gisteren een afspraak gemaakt met LG dat ze vanmiddag een nieuw toestel komen brengen.
Een vreselijk ruis en krakend geluid bij een gesprek.
Maar goed.... hij heeft het een klein kwartiertje prima gedaan. Ik vond het wel zo netjes was om LG even te bellen en te vertellen dat het probleem weg was. Echter toen ik hen wilde bellen kwam het probleem weer terug. Te vroeg gejuicht. Toch maar goed dat ze 'm zo komen omwisselen.
Verder merk ik trouwens weinig verschil tussen deze V10d en de vorige V10c. weet iemand wat er veranderd/verbeterd is
Edit: Net een nieuw toestel gekregen. Met deze kan ik weer zonder gekraak en geruis een gesprek voeren. Prima.
[ Voor 8% gewijzigd door PatrickvL op 09-08-2011 15:23 ]
Wow Proassist is echt blind
mn toestel nieuw toestel heeft een andere kleur dan het achterkapje:P
Wat een vreselijk droge fout
Suh dude
De optimus 2x bestaat toch maar in 1 kleur of hebben ze tegenwoordig meerdere kleuren?pannekoek141 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:10:
Wow Proassist is echt blind
Edit: Mijn toestel is ook verschillend in kleur, de bruine bovenkant verschilt licht met het bruine achterklepje. Bovenkant is net wat donkerder.
[ Voor 17% gewijzigd door revertive op 09-08-2011 20:14 ]
Donker bruin en zwart
Haha dit ziet er echt niet uit
ik bel ze denk morgen wel effe ]
Edit: Meer mensen die dit hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door pannekoek141 op 09-08-2011 21:16 ]
Suh dude
Kan je al verklappen wat hun antwoord zal zijn:pannekoek141 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:13:
Donker bruin en zwart
Er bestaat maar 1 uitvoering in Nederland en die hebben allen het donkerbruine batterijklepje.
Verbazingwekkend dat je dat nooit eerder was opgevallen en nog erger dat je pro-assist om die reden aanvalt. (Die "aanval" in je vorige bericht bedoel ik daarmee)
Updating..............
Zie hier dus in het topic mensen die v10d al hebben, hebben meerdere mensen dit ook al? Of is het voor jullie dan nog V10C?
Ik snap hem alEnthroned schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:26:
[...]
Kan je al verklappen wat hun antwoord zal zijn:
Er bestaat maar 1 uitvoering in Nederland en die hebben allen het donkerbruine batterijklepje.
Verbazingwekkend dat je dat nooit eerder was opgevallen en nog erger dat je pro-assist om die reden aanvalt. (Die "aanval" in je vorige bericht bedoel ik daarmee)
Ik had mij toestel bij gigavolt besteld
en kreeg hem dan ook in een duits doosje.
toestel ging na 1 dag stuk.
toen kwam proassist langs met een gloednieuw(donkerbruin toestel)
En de duitse was zwart dus vandaar.
Je moet het niet zien als een aanval
nu snap ik waarom het zo zit
[ Voor 22% gewijzigd door pannekoek141 op 09-08-2011 22:52 ]
Suh dude
Ik draai nu V10d. Gister via wifi via de telefoon geupdate. Nergens last van gehad. Heb de afgelopen maanden 1 keer een vastloper gehad tijdens updaten van veel apps (dus beetje eigen schuld).gerbenp schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:27:
Zie hier dus in het topic mensen die v10d al hebben, hebben meerdere mensen dit ook al? Of is het voor jullie dan nog V10C?
Wel heb ik soms (maar nu eigenlijk niet meer) dat soms een icon van mn scherm invisible is. Kan er niet op klikken maar bij een restart staan ze er weer.
Gewoon goede telefoon waar ik bijna nooit problemen mee hebt. Telefoon draaid op LG rom en is geroot. Geen rare fratsen.
Ik heb inmiddels V10d!gerbenp schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:27:
en wat zou er nou beter moeten zijn?! Nog geen 2.3 he:(?
Tof om te horen dat veel mensen hem hebben, maar de OTA server werkt niet.. gisteren via de pc suite en lg mobile updater geprobeerd en kon hij niks vinden!
Als het via de pc ook niet werkt, zal het de OTA-server wel niet zijn veronderstel ik. 
Gewoon wat geduld hebben, komt wel terug online.
Als je momenteel geen problemen hebt, is er toch geen haast bij om die update te krijgen?
Gewoon wat geduld hebben, komt wel terug online.
Als je momenteel geen problemen hebt, is er toch geen haast bij om die update te krijgen?
Geen officiële, maar een met google translate vertaalde uit het Italiaans:gerbenp schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:04:
Na een reboot van de telefoon, heb ik hem kunnen pakken via de OTA. Iemand een changelog toevallig?
Improved stability of the software (patches applied to reset terminal block)
Fixed problems with audio playback on some TV connected with HDMI cable
Solved the problems of abnormal termination of applications for LG Facebook, Twitter for LG, LG and widgets for MySpace Music
Fixed problems on FM radio (slowness in setting up and occasional cases of no audio)
Fixed display problems in the Car Home
Applied patch to avoid network even in the presence of absence of signal
Applied security patches to Google Calendar, Picasa and address book to prevent unauthorized access to confidential information
Implemented the Google Mobile Suite r10
Implemented Google Maps version 5.7.0
Improved update via FOTA
Improved management of the pinch and zoom into the image gallery
The alarm sounds even when you close the process forcibly
Fixed problems with log-in account E-mail service, Yahoo and push activated
Improved compatibility with Wi-Fi Access Point Belkin
Fixed connection problems with WPA secured networks Enterprise
Mijn LG kreeg de DHCP server in mijn Conceptronic router nogal snel over de zeik. Weet niet of dat ook te maken had dat mijn router ingesteld staat om de netwerknaam niet te broadcasten. Met deze update werkt alles prima en de DHCP server blijft netjes werken. Met 10c gebeurde het heel vaak dat nadat mijn telefoon een IP adres had gekregen geen enkel apparaat nog een IP adres kreeg.Queros schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:09:
en wat zou er nou beter moeten zijn?! Nog geen 2.3 he:(?
Verder heb ik het gevoel dat bijvoorbeeld door de app lijst scrollen net wat soepeler is geworden.
Maar inderdaad nog geen 2.3.
Verwijderd
Hallo , heb net een mail ontvangen dat android 2.3 in september is te verwachten , de dag is nog niet bekend .
uhm, bekent dit dat hij hiervoor niet secure inlogde? Heb op vakantie met een paar onbeveiligde accespoints geconnected in de veronderstelling dat alles over https liepApplied security patches to Google Calendar, Picasa and address book to prevent unauthorized access to confidential information
Ja klopt dat is keer langs geweest op frontpage volgens mij of ik heb het op andere site gelezen dat lag aan google zelf. Maar goed denk niet dat je bang hoef te zijn dat gelijk iemand je data jat hoorMr_gadget schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:40:
[...]
uhm, bekent dit dat hij hiervoor niet secure inlogde? Heb op vakantie met een paar onbeveiligde accespoints geconnected in de veronderstelling dat alles over https liep
Hmmm heb ook de update binnen... Ik zie een hoop geklaag over 2.3. Ok hij is er nog niet. Maar ondertussen heeft LG toch al zeker 3 updates in +/-5 maanden uitgebracht. wat toch redelijk veel is, mijn inziens.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
sinds de update werkt mijn calender widget van GO niet meer. spijtig.
Opvallend: Een spontane reboot 5u na de update..
Verwijderd
Ik heb op dit moment nog helemaal niks van spontane reboots gemerkt , had dit ook niet met de vorige versie .
Verder ook helemaal geen problemen , op de accu drain na dan maar dat komt met 2.3 wel goed .
Ik denk dat de reboots met een of andere app of software die gedownload is te maken heeft .
Ik weet neit of je het ook hebt wanneer je hem naar fabrieks waarden reset ?
Anders de vip service bellen .
Verder ook helemaal geen problemen , op de accu drain na dan maar dat komt met 2.3 wel goed .
Ik denk dat de reboots met een of andere app of software die gedownload is te maken heeft .
Ik weet neit of je het ook hebt wanneer je hem naar fabrieks waarden reset ?
Anders de vip service bellen .
2Silent schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:03:
Verwijderd
Werkt hier prima op v10d, heb je hem al eens gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd vanuit de market?2Silent schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:03:
.[/b]
Of wellicht is verwijderen en opnieuw toevoegen van de widget al voldoende.
Wow de batterijduur van 725 is echt sick
6.48
en vanochtend 6.15 van de lader.
Accuduur is %75
6.48
en vanochtend 6.15 van de lader.
Accuduur is %75
[ Voor 41% gewijzigd door pannekoek141 op 10-08-2011 18:49 ]
Suh dude
Niet te snel juichen, kan net zo goed zijn dat de laatste 50% inzakt als een souflé 
Ik zit nu ook net op 725, ben benieuwd
Ik zit nu ook net op 725, ben benieuwd
Ik heb hem ook sinds vandaag, met de vorige rom was ik erachter gekomen dat googlemaps de batterij leeg trok, nu al bijna een dag, begonnen op 40%, zit nu op 10%
Weet iemand wat kan ik kan doen
mijn navigatie blijft laden met in beeld:Wacht op locatie
Mijn telefoon wil mij locatie niet zien
heel apart
heel apart
[ Voor 23% gewijzigd door pannekoek141 op 10-08-2011 22:35 ]
Suh dude
Dit heb ik ook eens gehad met mijn Samsung Galaxy S.pannekoek141 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:28:
heel apart
Oplossing was om vanuit google maps de navigatie te starten. toen werkte het ineens wel
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Je zou de search functie eens kunnen gebruiken.pannekoek141 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 22:28:
heel apart
jan100 in "LG Optimus 2X Speed"
Met de originele LG-rom heb je dat normaal niet nodig denk ik. Die heeft bij de meeste mensen heel snel een fix.
Verwijderd
Ik ging met bovenstaande methode van 3 tot 5 minuten naar 10 tot 20 sec, met stock rom.Fire69 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:30:
Met de originele LG-rom heb je dat normaal niet nodig denk ik. Die heeft bij de meeste mensen heel snel een fix.
Vreemd, ik heb met stock-rom (alle versies) steeds een fix binnen de 10 seconden.
Hebben jullie ook zo'n dubbel gevoel over het update beleid van LG? Ik heb de telefoon nu al meer dan 4 maanden en er zijn al 3 updates geweest. Knap dat ze zoveel updates uitbrengen en het toestel is ook veel stabieler en sneller geworden. Alleen het geeft ook wel weer aan de hij nog niet af was en er is natuurlijk nog steeds geen 2.3. Dus aan de ene kant vind ik LG wel goed zijn best doen en aan de andere kant had het allemaal beter gekund. Hebben jullie dit nou ook.
Maar verder ik ben zeer tevreden over mijn toestel hoor
Hoi welkom in 2011shenr schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:00:
Hebben jullie ook zo'n dubbel gevoel over het update beleid van LG? Ik heb de telefoon nu al meer dan 4 maanden en er zijn al 3 updates geweest. Knap dat ze zoveel updates uitbrengen en het toestel is ook veel stabieler en sneller geworden. Alleen het geeft ook wel weer aan de hij nog niet af was en er is natuurlijk nog steeds geen 2.3. Dus aan de ene kant vind ik LG wel goed zijn best doen en aan de andere kant had het allemaal beter gekund. Hebben jullie dit nou ook.
Ik heb laatst een philips tv gekocht en ik kon bepaald functies pas gebruiken nadat de laatste firmware gedownload en geinstalleerd was.
Van mijn NAS is 2 weken terug een nieuwe firmware versie gekomen die nu ookproblemen verhielp en nieuwe functies ontsloot.
oftewel, alles waar je een rj45 connector in kan drukken tegenwoordig, wordt met halfbakken firmware/software geleverd omdat het toch later makkelijk geupdate kan worden, wat dan weer betekent dat je produkten eerder op de markt kan zetten, of met een kleiner team op de software afdeling.
Het valt me nog mee dat we de nieuwe koelkast niet moesten updaten nadat we de stekker erin gedaan hadden.
Nog even en de AH heeft een displaytje op hun broodzakken zitten dat als we de nanodeeltjes in ons bruinbrood niet updaten dat het niet zo lang vers blijft. Uiteraard uitegerust met een biologisch afbreekbare (zonder zoetstoffen) WIFI card.
....
*Rent naar patentbureau*
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wauw, al 8 uur van de lader en nog 80 procent over, die nieuwe update heeft het echt verbeterd!! Normaal was ik blij als ik een dag haalde op de accu. Op naar 2.3
Eindelijk blij met mijn toestel!
ik merk hier ook een verbetering in accuduur 7u vd lader en nog 73 over. sterk!Julius schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:28:
Wauw, al 8 uur van de lader en nog 80 procent over, die nieuwe update heeft het echt verbeterd!! Normaal was ik blij als ik een dag haalde op de accu. Op naar 2.3Eindelijk blij met mijn toestel!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb gisteravond de lg van mijn vrouw via ota geupdate naar versie 10c (gaf niet de 10d waar mensen hier over praten), na installatie de foon vandaag de gehele dag gebruikt en bij thuiskomt opnieuw opgestart omdat hij wifi niet pakte. Tijdens de opstart stond in het scherm systeemgevens controleren, maar na opstart doen een aantal dingen het niet meer, zo kan ik niet meer in contacten/ berichten/ w.a/ en instellingen, dus kan ook niet terug naar fabrieksinstellingen.
Heb de batterij er meerdere malen uitgehaald, maar dit mocht niet baten.
Please help, want ik heb geen idee wat ik nog moet doen en mijn vrouw heeft haar foon echt nodig.
Alvast bedankt voor de hulp.
UPDATE: heb foon harde reset gegeven en nu doet ie t weer, moest wel 1 en ander opnieuw erop zetten, maar ja so be it !!!
Heb de batterij er meerdere malen uitgehaald, maar dit mocht niet baten.
Please help, want ik heb geen idee wat ik nog moet doen en mijn vrouw heeft haar foon echt nodig.
Alvast bedankt voor de hulp.
UPDATE: heb foon harde reset gegeven en nu doet ie t weer, moest wel 1 en ander opnieuw erop zetten, maar ja so be it !!!
[ Voor 8% gewijzigd door robotjoek op 11-08-2011 21:38 ]
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Daar is iets fout gegaan vrees ik.
2 opties:
- omwisselen met vip
- als ze hem echt onmiddelijk nodig heeft, zelf herflashen met smartflash
2 opties:
- omwisselen met vip
- als ze hem echt onmiddelijk nodig heeft, zelf herflashen met smartflash
Nou, dat klinkt veelbelovend die accuduren met V10D.. ik heb nu CM7 en zo lang gaat mijn accu niet mee.. ik merk dat 3G echt een enorme accuvreter is zeg.. met wifi aan gaat mijn telefoon wel 2,5 dag mee:p
Is de server weer offline gehaald?
Ik krijg nogsteeds de melding 'verbinding mislukt'.
Ach maar even in de gaten houden, ik wil ook wel een batterij die langer dan 1 dag meegaat!
Ik krijg nogsteeds de melding 'verbinding mislukt'.
Ach maar even in de gaten houden, ik wil ook wel een batterij die langer dan 1 dag meegaat!
Als ik verbinding mislukt krijg doe ik meteen nog een keer proberen en dan doet ie t wel.
Dat werkt dus niet.
Zal morgen nog wel eens proberen dan.
Zal morgen nog wel eens proberen dan.
Mijn bereik schommelt erg rond ook op 2g stand 
wel jammer van deze baseband.
In woudenberg,scherpenzeel,amersfoort
wel jammer van deze baseband.
In woudenberg,scherpenzeel,amersfoort
Suh dude
Geen v10d update voor mij.
Heb nu v10c met de 0405 baseband.
Beide opties geprobeerd, update tool en fota.
Erg vreemd, voor mij wordt het wachten op een rom denk ik.
Verwijderd
net de nieuwe update gefixt..
Zie dat google maps constant vanzelf aan staat -_- slurpt veel batterij volgens mij..
is dit te fixe?
Zie dat google maps constant vanzelf aan staat -_- slurpt veel batterij volgens mij..
is dit te fixe?
Voordat ik mijn phone ging inleveren gaf de meneer van LG al aan dat komende tijden een aantal FOTA's zullen plaatsvinden. 2/3 tal voor 2.3.4 komt.
Jij gaat nooit een OTA-update krijgen. Als je v10c hebt, met je BB 622 zijn. Komt dit niet overeen, heb je pech.taz3d_nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:23:
Geen v10d update voor mij.![]()
Je kan manueel 622 flashen, maar dan moet je wel eerst een backup maken, want je phone is leeg na de flash...
Vanavond maar eens proberen dan.Fire69 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:04:
[...]
Jij gaat nooit een OTA-update krijgen. Als je v10c hebt, met je BB 622 zijn. Komt dit niet overeen, heb je pech.
Je kan manueel 622 flashen, maar dan moet je wel eerst een backup maken, want je phone is leeg na de flash...
Moet de RIL ook 622 zijn of maakt dat niets uit ?
[ Voor 6% gewijzigd door taz3d_nl op 12-08-2011 12:17 ]
Ik denk niet dat dat gechecked wordt, maar je kan met GetRil eenvoudig checken op welke RIL je nu zit.
Volgens mij ga je de 622 al hebben, aangezien die in v10c zit.
Volgens mij ga je de 622 al hebben, aangezien die in v10c zit.
Hier meer info over de update v10D:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=16514890#post16514890
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=16514890#post16514890
Ik heb hier een probleem en kom er niet uit.
de vrouw heeft sinds gisteren na verlenging van de abbo bij t-mobile een LG optimus genomen, (gister avodn geupdate, ) alles gaat goed, email internet sms etc, alleen krijgen we MMS niet voor elkaar,
zowel het versturen als het ontvangen werkt niet, de tmobile instellingen die je kunt zien kan je niet wijzigen,
iemand enig idee wat dit kan zijn ?
de vrouw heeft sinds gisteren na verlenging van de abbo bij t-mobile een LG optimus genomen, (gister avodn geupdate, ) alles gaat goed, email internet sms etc, alleen krijgen we MMS niet voor elkaar,
zowel het versturen als het ontvangen werkt niet, de tmobile instellingen die je kunt zien kan je niet wijzigen,
iemand enig idee wat dit kan zijn ?
Bij mij wil hij nogsteeds niet updaten, vind het echt heel vreemd.
Eerder kreeg ik ze altijd direct binnen als er een update klaar stond, maar hij maakt geen verbinding nu.
Iemand tips?
edit: Reboot gister deed niks, vandaag wel. Update in progress
edit edit: OK, na eerste reboot na de installatie zag hij geen netwerk en gaf hij een fout op mn google acocunt wachtwoord, tweede reboot weer fout op google account wachtwoord.
Alles voelt wel weer soepeler aan, ben benieuwd naar hoe hij na een tijdje werken voelt.
Soms werdt hij wat traag na een tijdje.
Eerder kreeg ik ze altijd direct binnen als er een update klaar stond, maar hij maakt geen verbinding nu.
Iemand tips?
edit: Reboot gister deed niks, vandaag wel. Update in progress
edit edit: OK, na eerste reboot na de installatie zag hij geen netwerk en gaf hij een fout op mn google acocunt wachtwoord, tweede reboot weer fout op google account wachtwoord.
Alles voelt wel weer soepeler aan, ben benieuwd naar hoe hij na een tijdje werken voelt.
Soms werdt hij wat traag na een tijdje.
[ Voor 53% gewijzigd door benji83 op 12-08-2011 19:56 . Reden: gelukt! ]
Het is gelukt.
Heb v10d inclusief de 0725 baseband gedownload op xda en geflashed met smartflash, ik had geen zin om alles via de officiele manier te doen.
Het werkt prima ben benieuwd hoe het accu verbruik nu is.
Heb v10d inclusief de 0725 baseband gedownload op xda en geflashed met smartflash, ik had geen zin om alles via de officiele manier te doen.
Het werkt prima ben benieuwd hoe het accu verbruik nu is.
Heb je een linkje naar xda voor die v10d?
Alijtd handig om hebben als ik nog eens wil herflashen
http://android.modaco.com/topic/344840-baseband-725-9-aug-fls-files-for-smartflash/Fire69 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:03:
Updating..............
http://www.fileserve.com/...NEU-XXX-JUL-25-2011+0.zipFire69 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:03:
Het accu verbruik is prima, met normaal gebruik heb ik nu in 10 uur tijd nog 80% over.
Met versie v10c zat ik al gauw op 50% a 60%
Vandaag erg intensief gebruik gemaakt van de telefoon, en nu nog meer dan 40%.
Net zo'n dag gehad vandeweek en toen moest hij om een uur of 8 even een slokje prik hebben.
Zeker niet ontevreden. Hij voelt ook wat soepeler aan vind ik.
Net zo'n dag gehad vandeweek en toen moest hij om een uur of 8 even een slokje prik hebben.
Zeker niet ontevreden. Hij voelt ook wat soepeler aan vind ik.
Het is wel beter aan het worden idd, ben benieuwt naar 2.3
Ik heb vandaag mijn hdmi kabeltje ontvangen
echter vind ik de kwaliteit wat tegen vallen t.o.v een laptop met hdmi, je zou zeggen het is allebei digitaal...Hoe is dit bij jullie?
Ik heb vandaag mijn hdmi kabeltje ontvangen
Ik denk dat de resolutie van je laptop iets hoger zal zijn?
Haha inderdaadFire69 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:47:
Suh dude
Wat versta je dan onder normaal gebruik? Want ik MOET mijn LGO2X elke dag opladen, als ik nu veel of weinig mee doe (tenzij met vliegtuigstand).taz3d_nl schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:41:
[...]
http://www.fileserve.com/...NEU-XXX-JUL-25-2011+0.zip
Het accu verbruik is prima, met normaal gebruik heb ik nu in 10 uur tijd nog 80% over.
Met versie v10c zat ik al gauw op 50% a 60%
Dat je af en toe gebruik maakt van de functies die je smartphone je biedt, dus niet heel de dag surfen en gamen.2Silent schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:08:
[...]
Wat versta je dan onder normaal gebruik? Want ik MOET mijn LGO2X elke dag opladen, als ik nu veel of weinig mee doe (tenzij met vliegtuigstand).
Verwijderd
Hebben ze nu eindelijk eens iets aan het volume van de radio app gedaan? Ik heb 'm nog niet geüpdatet.
Daarvan wil het volume niet harder dan de helft.
Daarvan wil het volume niet harder dan de helft.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 19:50 ]
Dat is natuurlijk niet helemaal waarFire69 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:47:
Idd ze sturen allebei 720p uit (native resolutie van de tv). Dus daar zou het niet aan liggen. Moet nog even een keer proberen met laptop ernaast en met een goeie full hd film.
Het is niet omdat ze 720p uitsturen, dat het oorspronkelijke beeld ook 720p is toch?
De tel zelf is 800x480, dus lijkt het mij dat hij dat gewoon upscaled?
Tenzij je misschien een 720p-video erop afspeelt.
Als je gelijke bestanden afspeelt op je O2X en je laptop, zou de kwaliteit hetzelfde moeten zijn.
Lijkt me niet logisch dat het anders is van kwaliteit of resolutie.
Overigens, na de update, de batterij gaat geweldig! Vandaag toch wel redelijk wat gegamed, internet, etc. en nu nog 71% over.
Zeer tevreden!
Vanochtend had ik wel dat hij om mijn pincode vroeg, dus niet alle fouten zijn er blijkbaar uit, maar het ziet er al veel beter uit zo.
Lijkt me niet logisch dat het anders is van kwaliteit of resolutie.
Overigens, na de update, de batterij gaat geweldig! Vandaag toch wel redelijk wat gegamed, internet, etc. en nu nog 71% over.
Zeer tevreden!
Vanochtend had ik wel dat hij om mijn pincode vroeg, dus niet alle fouten zijn er blijkbaar uit, maar het ziet er al veel beter uit zo.
Ja heb beeld is iderdaad 800x480, maar als je hem aan hdmi hangt met een film dan is het toch echt de zelfde resolutieFire69 schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:11:
Het is niet omdat ze 720p uitsturen, dat het oorspronkelijke beeld ook 720p is toch?
De grootste drain is de radio. Je merkt daarom een gigantisch verschil in levensduur tussen gebieden waar je dekking zeer goed is, ten opzichte van gebieden waar de dekking iets minder optimaal is.2Silent schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 19:08:
[...]
Wat versta je dan onder normaal gebruik? Want ik MOET mijn LGO2X elke dag opladen, als ik nu veel of weinig mee doe (tenzij met vliegtuigstand).
Op mijn werk is de dekking zeer goed en het verbruik komt dan neer op gemiddeld +/- 1% per uur bij licht gebruik. Thuis (zeer goed geïsoleerd) is de dekking minder goed, waardoor 3g net op de rand van werkzaam en geen connectie schommelt. Het verbruik loopt daardoor soms op tot 8% per uur bij licht gebruik.
Dat is mij ook opgevallen. Met goede 3G dekking haal ik veel uit de batterij. Schommelt het tussen 2G en 3G dan slurpt ie gauw leeg.
2G alleen is dan een oplossing. Sowieso binnen huis heb ik 2G en Wifi aan... werkt perfect en batterij doet 't normaal... en anders heb ik thuis wel een opladertje liggen ergens... ;-)
2G alleen is dan een oplossing. Sowieso binnen huis heb ik 2G en Wifi aan... werkt perfect en batterij doet 't normaal... en anders heb ik thuis wel een opladertje liggen ergens... ;-)
Stay young forever!
Ben ook overgestapt op v10D, was klaar met de reeks custom roms, waar je maar mee blijft pielen. Bovendien heeft LG een paar handige features zoals On screen phone waar volgens mij geen vervanger voor is. Ik zit wel met een serieus irritant probleem.
Ik gebruik vodafone en de 725 baseband. Als ik thuis op WiFi zit en er later weer vanaf ga omdat ik bijvoorbeeld buiten de deur loop, gaat mijn dataverbinding niet automatisch aan. Ik moet m handmatig op flightmode en er weer af zetten om weer op het netwerk te kunnen (rebooten of via de opties > verbindingen > mobiele netwerken > automatisch registreren werkt ook). Ik heb wel bereik maar het 3g of H logo met pijltjes verschijnt niet.
Iemand een oplossing?
Ik gebruik vodafone en de 725 baseband. Als ik thuis op WiFi zit en er later weer vanaf ga omdat ik bijvoorbeeld buiten de deur loop, gaat mijn dataverbinding niet automatisch aan. Ik moet m handmatig op flightmode en er weer af zetten om weer op het netwerk te kunnen (rebooten of via de opties > verbindingen > mobiele netwerken > automatisch registreren werkt ook). Ik heb wel bereik maar het 3g of H logo met pijltjes verschijnt niet.
Iemand een oplossing?
Even een vraagje betreft het updaten van mijn telefoon, ik draai nu v10C, geroot en met ClockworkMod erop. Baseband is 622. Het liefst wil ik updaten en alle bestanden behouden maar een OTA update werkt natuurlijk niet.
Wat moet ik exact downloaden / gebruiken om te updaten naar v10D en de nieuwe baseband? En het liefst dus ook mijn bestanden behouden!
Ik download nu het pakket van hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041 eur open v10d..
Wat moet ik exact downloaden / gebruiken om te updaten naar v10D en de nieuwe baseband? En het liefst dus ook mijn bestanden behouden!
Ik download nu het pakket van hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041 eur open v10d..
In de openingspost van het LG 2x custom rom topic staat het een en ander.disweb schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:25:
Even een vraagje betreft het updaten van mijn telefoon, ik draai nu v10C, geroot en met ClockworkMod erop. Baseband is 622. Het liefst wil ik updaten en alle bestanden behouden maar een OTA update werkt natuurlijk niet.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Nou, als we onze oosterburen geloven moeten hebben we met twee of drie weken onze officiele gingbread people!:
http://bestboyz.de/update...0-optimus-speed-in-kurze/
Wordt vervolgd (hoop ik!
)
Wordt vervolgd (hoop ik!
Hmmm... Nu in een paar dagen tijd al 2 keer een black screen gehad en 1 keer een reboot.
Dat is net zoveel als voor de update in totaal.
Wordt ik niet heel erg vrolijk van kan ik zeggen!
Dat is net zoveel als voor de update in totaal.
Wordt ik niet heel erg vrolijk van kan ik zeggen!
Verwijderd
Zou best wel eens kunnen kloppen .PeterFdeVries schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:59:
Nou, als we onze oosterburen geloven moeten hebben we met twee of drie weken onze officiele gingbread people!:
Wordt vervolgd (hoop ik!)
Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice van lg over de vraag wanneer 2.3 uitkwam .
Kreeg netjes als antwoord in september de dag was niet bekend .
Hey,
Kan sinds een week niet meer connecten via usb naar men pc, opladen doet ie wel nog.
- Usb drivers heb ik al meerdere malen geinstalleerd/verwijderd,
- Andere usb ingangen doen het ook niet,
- Op een andere pc ook niet,
- Reset naar fabrieksinstellingen levert ook niks op
Als er iemand ooit hetzelfde aan de hand heeft gehad of iemand een oplossing weet, laat me aslstublieft iets weten.
alvast bedankt
Kan sinds een week niet meer connecten via usb naar men pc, opladen doet ie wel nog.
- Usb drivers heb ik al meerdere malen geinstalleerd/verwijderd,
- Andere usb ingangen doen het ook niet,
- Op een andere pc ook niet,
- Reset naar fabrieksinstellingen levert ook niks op
Als er iemand ooit hetzelfde aan de hand heeft gehad of iemand een oplossing weet, laat me aslstublieft iets weten.
alvast bedankt
Ik zou deze volgorde aanhouden:
1: Andere USB kabel gebruiken, kijken of er niet heel veel stof of een propje in de aansluiting bij de telefoon zit. Opladen gaat via minder pinnen dan data, dus het feit dat hij nog wel oplaadt zegt nog niet dat de kabel / aansluiting goed is.
2: USB foutopsporing aanzetten bij: instellingen > applicaties > ontwikkeling.
3: dan weet ik het niet meer en zou ik m vippen. Ik heb hetzelfde gehad maar dat was met een custom rom. (CM7)
1: Andere USB kabel gebruiken, kijken of er niet heel veel stof of een propje in de aansluiting bij de telefoon zit. Opladen gaat via minder pinnen dan data, dus het feit dat hij nog wel oplaadt zegt nog niet dat de kabel / aansluiting goed is.
2: USB foutopsporing aanzetten bij: instellingen > applicaties > ontwikkeling.
3: dan weet ik het niet meer en zou ik m vippen. Ik heb hetzelfde gehad maar dat was met een custom rom. (CM7)
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.