Verwijderd

Oe, tempting. :) Dan komt na de vakantie er CM7 of de nieuwe van Paul erop. :) Zal me dan wel melden in het juiste topic als ik er niet uitkom, eerst ff lekker naar Frankrijk. 8)

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik heb me LG aan me moeder gegeven, vond het vergeleken bij me milestone geen fijne telefoon.

Nu moet ik zeggen dat met nightly van CM7 hij een stuk beter draait dan met de orignele software.
Ik had liever gezien dat merken als LG en samsung hun producten wat beter zouden ondersteunen want bij beide heb ik al vaker software matige problemen gehad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:43:
Waar blijft de update dan die eind vorige week zou komen volgens LG op Twitter? Voor zover ik weet heb ik voor de rest geen bericht gelezen dat het is uitgesteld. Want de apps op het homescreen moeten soms nog steeds laden. Alleen de snelheid van het toestel is beter geworden, maar die was dan ook barslecht voor een tegra2 toestel. Lightning fast? Dacht het niet op dit moment dus LG, kom eens op met die updates en maak de 2X eens verrassend goed!
Die update zou ook komen was een Twitter van idd, maar had ook een medewerker van LG gesproken en die vertelde mij het zelfde. Zal toch wel weer uitgesteld zijn :( .

Verwijderd

Als jullie met orginele rom, al dan niet met een update vanaf OTA eens een klachtentopic starten om één en ander in kaart te brengen... Startpunt is de datum van je accu (onderop te zien) Ik gooi en smijt met dit toestel en het blijft werken.

Iedereen zit te wachten op een officiële GB rom van LG, maar gezien de problemen her en der is het meer te wijten aan een hardwarerevisie dan puur alleen de software.

Verwijderd

Je hebt gelijk, ik loop hier al een tijdje te zeuren. Hoop niet dat je gelijk hebt. De datum die er bij mij achterop staat is 12-03-2011. Als dat topic er vanmiddag nog niet is kan ik die wel openen. (iemand anders mag het ook doen.) Weet alleen niet zeker wat er allemaal in moet komen te staan, maar dat kan dan wel toegevoegd worden.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Opzich wel een goed idee. Al heb ik echt met stock nergens last van heb nog geen reboot of shutdown of wat dan ook gehad in nou tijden eigelijk al niet meer. Vind het een fijne telefoon, maar moet wel zeggen dat ik volgende keer (in feb) wel voor ander merk ga waarschijnlijk.

Verwijderd

Het is bij mij geen reboot, hij moet aleen na het afsluiten van een app vaak de apps op het homescherm laden. De batterij is met v10c gewoon goed, ik haal de dag makkelijk. Voor mij de volgende keer ook geen LG meer, ben er nu wel achter en klaar mee hoe sommige bedrijven je aan het lijntje houden met beloftes en er niks van komt of veel te laat.

• WeAreLegion
  • Niet online
Nah ik heb niet echt gevoel dat ik aan een lijntje gehouden word. Ik ben het wel gewend van LG. Maar wil gewoon zien hoe andere toestellen zijn zeg maar.

Verwijderd

Flagg schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:29:
[...]

Maar welke problemen heb je nu precies gehad met de telefoon eigenlijk, kan alleen iets vinden over af en toe uitgaan en dat je de accu dan moet lichten om hem weer aan te krijgen.

Dat heb ik ook wel eens, soms een maand niet soms 2x op 1 dag, verder prima telefoon. (gps heeft een week spatjes gehad na de laatste update maar werkt nu weer).

Heb hiervoor een htc gehad, en viel ook wel eens uit, en mijn vriendin met een galaxy had het ook wel eens, en collega met Iphone ook af en toe.

Ik denk dat ik je kan aanraden niet meer een smartphone te kopen. je enige posts hier (lees: heel GoT) zijn zo'n beetje ook om te klagen over de LG, werk je bij samsung toevallig? :p

[edit] ohja en miepen over dat gratis kabeltje natuurlijk. |:( Ik denk dat LG heel blij moet zijn als jij overstapt naar een leuke Samsung, al gun ik het Samsung niet moet ik zeggen.
Dat is dus ook precies wat ik heb gedaan over gaan naar Samsung!
Ik heb gisteren een regeling kunnen treffen met LG en deze erkennen dat er extreme fouten zijn gemaakt...

Ik wens je veel plezier met je O2X hopen voor jou dat de boel naar behoren blijft functioneren... En zoals het artikel uit Amerika uitwijst is er wel degelijk iets mis bij LG....

Verwijderd

Dat artikel heb ik ook gelezen. Moet dan ook eens contact opnemen wat heb eigenlijk ook alleen problemen gehad. Niet alleen de software. Het scherm heeft voor de 2e keer een vastzittende pixel. Direct nadat hij omgeruild is terwijl dat de reden was dat de eerste omgeruild is.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:34:
[...]
Ik heb gisteren een regeling kunnen treffen met LG en deze erkennen dat er extreme fouten zijn gemaakt...

Ik wens je veel plezier met je O2X hopen voor jou dat de boel naar behoren blijft functioneren... En zoals het artikel uit Amerika uitwijst is er wel degelijk iets mis bij LG....
Hier hebben we weinig aan, als je nu vertelde wat voor regeling ...

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-11 11:31
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:34:
[...]

Je hebt je punt (opnieuw) gemaakt. Fijn dat je een goede oplossing hebt gevonden met LG. Hoop dat de samsung je beter bevalt. Kunnen we nu weer aub verder.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 15:14
Zoals sommige wellicht op mijn Twitter kunnen volgen...

Is de 10C toch de BSOD oplosser en zou er geen extra update voor moeten komen.

www.Twitter.com/Xmoo

• WeAreLegion
  • Niet online
Xmoo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:46:
Zoals sommige wellicht op mijn Twitter kunnen volgen...

Is de 10C toch de BSOD oplosser en zou er geen extra update voor moeten komen.

www.Twitter.com/Xmoo
Hmmm nou ja ik heb eerlijk gezegd ook geen reboot meer gehad of wat dan ook met stock op 10c dus in mijn geval klopt het wel maar jah er zijn er ook genoeg die gewoon brakke telefoon hebben gekregen helaas. Maar goed zoals ik vanmorgen al zei, volgende telefoon geen LG meer :) toestel werkt (bij mij prima) maar service enzo laat toch wel beetje steken vallen.

• Xmoo
Maak jij gebruik van whatsapp.

Ik merk dat de laatste 2 BSODS na een whatsapp bericht gebeurde.
Had gistreren nog een uptime van 210+ uur.
En vanmiddag plots een BSOD.

• WeAreLegion
  • Niet online
Xmoo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:18:
Maak jij gebruik van whatsapp.

Ik merk dat de laatste 2 BSODS na een whatsapp bericht gebeurde.
Had gistreren nog een uptime van 210+ uur.
En vanmiddag plots een BSOD.
Jups best regelmatig eigenlijk, denk dat ik gemiddeld wel zon 30 berichten per dag verstuur. En nog geen 1 keer gehad dat hij daarna crashed. Ik had met custom roms best wel veel gekloot maar eignlijk sinds ik weer terug op stock ben nergens last meer van.

• Xmoo
WeAreLegion schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Jups best regelmatig eigenlijk, denk dat ik gemiddeld wel zon 30 berichten per dag verstuur. En nog geen 1 keer gehad dat hij daarna crashed. Ik had met custom roms best wel veel gekloot maar eignlijk sinds ik weer terug op stock ben nergens last meer van.
Hun willen dat ik hem ga VIPPEN. Maar ben bang dat VIPPEN het juist gaat bricken. (Zoals hier eerder vermeld)
Denk dat ik hem gewoon via garantie terug stuur, aangezien LG aangeeft dat hun garantie ook binnen 1 week terug moet komen.

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-11 08:46
WeAreLegion schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Hmmm nou ja ik heb eerlijk gezegd ook geen reboot meer gehad of wat dan ook met stock op 10c dus in mijn geval klopt het wel maar jah er zijn er ook genoeg die gewoon brakke telefoon hebben gekregen helaas. Maar goed zoals ik vanmorgen al zei, volgende telefoon geen LG meer :) toestel werkt (bij mij prima) maar service enzo laat toch wel beetje steken vallen.
Mooi is dat. De webcare is zo onstabiel als hun software.
Ik heb ook na 10c nog 2 keer een reboot gehad en een keer een BSOD.
Hun advies is dus gebruik maken van VIP.

• Xmoo
newbreed schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:23:
[...]

Mooi is dat. De webcare is zo onstabiel als hun software.
Ik heb ook na 10c nog 2 keer een reboot gehad en een keer een BSOD.
Hun advies is dus gebruik maken van VIP.
Ja maar of dat de oplossing gaat bieden... strx krijg je een bekraste phone terug...
Of nog meer fouten zoals eerder gezegd. Betr gewoon opsturen voor garantie... Dan maar week zonder phone en zkr weten dat ik m'n oude phone trug krijg.

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmm, als je dat risico niet wil lopen dan zou je dat ook kunnen doen maar als ze beslissen dat ze hem niet kunnen fixen kan het zijn dat je van LG als nog een refurbished krijgt.

• Xmoo
WeAreLegion schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:43:
Hmm, als je dat risico niet wil lopen dan zou je dat ook kunnen doen maar als ze beslissen dat ze hem niet kunnen fixen kan het zijn dat je van LG als nog een refurbished krijgt.
Heb ze al weer aangevallen via Twitter :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Xmoo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:49:
[...]

Heb ze al weer aangevallen via Twitter :)
Ben benieuwd! :)

• Xmoo
Hmz.... Kijk ze zielig doen :P Ze weten van nix. Ik wacht tot final versie 20A. Als dat niks oplost ben ik naar WP7 Samsung Galaxy 2.

Verwijderd

Wat een gezeik, ik moet hem ook weer Vippen. Moet dan maar Woensdag afspreken want maandag kan ik niet.
Zeker voor mij de volgende geen LG, maar een Samsung of HTC, veel beter. Hoewel ik ook wel benieuwd ben naar WP7 Mango. Eerst maar een nieuwe en v20a ontvangen van die mafkikkers en dan oordeel ik wel verder.
WeAreLegion schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:16:
Nah ik heb niet echt gevoel dat ik aan een lijntje gehouden word. Ik ben het wel gewend van LG. Maar wil gewoon zien hoe andere toestellen zijn zeg maar.
Nou ik wel, de GB update zou in April komen, toen Mei, toen Eind mei, toen weer Juni, dan Juli/zomer en nu is het waarschijnlijk September/Oktober. Hoezo niet aan het lijntje houden? Hierdoor zullen mensen denken dat het wel goed zit en niet lang hoeven te wachten maar raken ze teleurgesteld en gaan verwijten maken. Bij andere merken rollen ze hem nu al uit. Ik heb al verschillende merken android toestellen gehad en de 2X valt me toch wel het meeste tegen. Een LG mobiel in de toekomst? Nee bedankt...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 17:30 ]

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:16
Tja... Heb nu zelf vanaf april een O2X en met stockROM en MCR FR 17 fear juist problemen gekregen.. Niet meteen maar na een paar weken pas...

Toen stoute schoenen aangetrokken en CM7 erop gezet.... en deze draait nu al een maand zonder noemenswaardige problemen.

Hoeft misschien dus niet altijd hardware te zijn ;-).

Of ik hierna nog een LG zal nemen.... mwa, weet niet. Altijd HTC gehad en daar ook wel problemen mee gehad en denk dat elke merk wel zijn eigen dingetjes heeft. Andere kant, die loze beloftes van oplossingen en updates---- daar laat je je klant wel mee in het donker zitten.. Dat is wel jammer.

Stay young forever!

Verwijderd

Klachtentopic LG 2X Speed

Zou er hier interesse voor zijn of niet? Snap zelf eigenlijk niet waarom het niet hier kan dus misschien is dat topic niet nodig of zelfs ongewenst...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 20:31 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:19:
Wat een gezeik, ik moet hem ook weer Vippen. Moet dan maar Woensdag afspreken want maandag kan ik niet.
Zeker voor mij de volgende geen LG, maar een Samsung of HTC, veel beter. Hoewel ik ook wel benieuwd ben naar WP7 Mango. Eerst maar een nieuwe en v20a ontvangen van die mafkikkers en dan oordeel ik wel verder.

[...]

Nou ik wel, de GB update zou in April komen, toen Mei, toen Eind mei, toen weer Juni, dan Juli/zomer en nu is het waarschijnlijk September/Oktober. Hoezo niet aan het lijntje houden? Hierdoor zullen mensen denken dat het wel goed zit en niet lang hoeven te wachten maar raken ze teleurgesteld en gaan verwijten maken. Bij andere merken rollen ze hem nu al uit. Ik heb al verschillende merken android toestellen gehad en de 2X valt me toch wel het meeste tegen. Een LG mobiel in de toekomst? Nee bedankt...
Htc?

Tegen de tijd dat de update van mijn Hero er was, was het toestel zwaar verouderd. Laatste update heeft bijna een jaar geduurd meen ik, van 1.6 naar 2.1.

En Samsung staat ook niet direct bekend om hun lange ondersteuning qua updates.
De Galaxy s was de eerste telefoon die ze volgens mij redelijk up to date hebben gehouden.

Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde met veel bombarie een telefoon aankondigen maar tegen de tijd dat er weer een nieuwe uitkomt zijn ze de oude snel vergeten. Allemaal hebben ze het eerste half jaar in meer of minder mate bugs.

lg is zeker niet beter als de rest, maar ook niet slechter volgens mij.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• REDSD
Flagg schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:33:
[...]

Htc?

Tegen de tijd dat de update van mijn Hero er was, was het toestel zwaar verouderd. Laatste update heeft bijna een jaar geduurd meen ik, van 1.6 naar 2.1.

De Galaxy s was de eerste telefoon die ze volgens mij redelijk up to date hebben gehouden.

Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde met veel bombarie een telefoon aankondigen maar tegen de tijd dat er weer een nieuwe uitkomt zijn ze de oude snel vergeten. Allemaal hebben ze het eerste half jaar in meer of minder mate bugs.

Samsung levert ook slechte support, hetzelfde geld voor motorola(hoewel daar de software het wel meteen al helemaal doet), HTC durf ik niet te zeggen, maar gezien de populariteit van CM7 voor die telefoons denk ik dat het ook niet helemaal okay is?

WM7 en iphones worden het beste onderhouden, de support voor die dingen is enkele jaren, waar de andriods soms niet eens een update krijgen ook al is de software gebrekkig.

Verwijderd

Flagg schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:33:
[...]

Htc?

HTC is er eigenlijk vanaf de Legend en Desire best snel geweest met fixes, Legend bijv. voor de marketfix. 2.2 uitgezonderd, die duurde ook lang. Beide toestellen gehad. 2.2 stond toen al op de Desire, heb die te kort gehad omdat die me tegenviel met geheugen voor apps. maar volgens berichten hier ging dat ook snel.
SGS heb ik ook gehad, daar duurde 2.2 vrij lang ja, paar keer uitgesteld en gezijk met KIES. Maar ik doelde eigenlijk meer op de toestellen die dit jaar uitkomen. SGS2 zit nu op 2.3.4. Die kwam vrij snel. Ook de Sensation en zelfs de optimus 3d heeft nu al een update gekregen waar v10b langer duurde. Misschien heb/had ik te hoge verwachtingen ervan en wacht nu tot GB er is voor ik nog een oordeel geef. Ik hou het op September en zie dan wel verder. ;) Kan het alleen maar meevallen als ze sneller klaar zijn. Ik hoop en denk dat Ice cream sandwich ook nog komt omdat LG ook een contract heeft afgesloten met google om hun toestellen anderhalf jaar lang te updaten vanaf de 2X. Zal dan ook wel een tijd duren maar goed, ik wacht wel af want zit er nog een tijdje aan vast.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Vanochtend voor het eerst na de update gezien dat mijn toestel uit was.
Voor de update had ik dit wel vaker, maar na de update ging het prima.
Dus welgeteld 2 keer een probleempje gehad na de update.

Is de telefoon perfect? Nee, verre van.
Is de telefoon fijn in gebruik? Zeker!

Natuurlijk willen we allemaal de perfecte telefoon, de beste support en razendsnelle updates. Helaas is er geen enkele leverancier die dit allemaal kan beiden dus hebben we het maar te doen met wat er wel is.
Waar ik vermoed dat het probleem ligt, ze willen allemaal zoveel mogelijk modellen op de markt kwakken zodat mensen vaker hun merkje tegenkomen.
Ik ben verre van iPhone fanboy, maar ik kan me wel vinden in hoe Apple de boel aanpakt.
1 huidig model, de oudere modellen krijgen nog support maar worden niet actief doorontwikkelt (als een functie in een nieuwe OS versie op ouder toestel niet werkt is het jammer maar helaas).
Daarmee heb je dus maar 1 toestel wat je actief onderhoudt, de anderen lopen mee in de updates tot zover dat nog mogelijk is.
LG kondigt met veel bombarie de Optimus 2x aan, vervolgens ook nog de black en de 3D.
Toestellen die grotendeels hetzelfde zijn, maar enkele features hebben die niet compatible met elkaar zijn, waardoor je dus 3 toestellen tegelijk moet ontwikkelen. Niet handig als je maar een klein team hebt (wat wel duidelijk is) dat aan de software werkt.

Ik vind het wel erg vervelend hoe LG Webcare zichzelf constant tegenspreekt qua updates, en geen datums durft te noemen. 'Dit zou September kunnen zijn' vind ik een hele kwalijke uitspraak voor een support dienst.
Zeker gezien ze al eerder hebben aangegeven wanneer updates zouden verschijnen, die vervolgens niet of veel later pas kwamen.

Maargoed, ik wacht netjes op de GB update. Werkt die niet zoals ik verwacht van deze telefoon ga ik me eens storten op de custom roms.

• retlaw
  • Laatst online: 17:48

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

benji83 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:
Natuurlijk willen we allemaal de perfecte telefoon, de beste support en razendsnelle updates. Helaas is er geen enkele leverancier die dit allemaal kan beiden dus hebben we het maar te doen met wat er wel is.
Waar ik vermoed dat het probleem ligt, ze willen allemaal zoveel mogelijk modellen op de markt kwakken zodat mensen vaker hun merkje tegenkomen.

Ik ben verre van iPhone fanboy, maar ik kan me wel vinden in hoe Apple de boel aanpakt.
1 huidig model, de oudere modellen krijgen nog support maar worden niet actief doorontwikkelt (als een functie in een nieuwe OS versie op ouder toestel niet werkt is het jammer maar helaas).
Daarmee heb je dus maar 1 toestel wat je actief onderhoudt, de anderen lopen mee in de updates tot zover dat nog mogelijk is.
Google Nexus telefoons. Altijd laatste software en altijd concurrerende hardware!

Battle.net || Strava

• newbreed
retlaw schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:45:
[...]

Google Nexus telefoons. Altijd laatste software en altijd concurrerende hardware!
Ik was niet echt onder de indruk van de hardware van Nexus S.
Camera is ondermaats, processor is niet echt geweldig en de build quality was ook niet om over naar huis te schrijven.

Zoals Benji83 schrijft, doe je altijd concessies.

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-10 15:34
Voor degenen die overstappen op Samsung, ik wens jullie veel succes >:) Hoe leuk de SGSII ook lijkt, ik haal nooit meer wat in huis van Samsung. LG doet tenminste nog haar best met de VIP service. Ik denk dat ze gewoon de fout hebben gemaakt door een model in productie te brengen wat eigenlijk nog helemaal niet klaar voor gebruik is, puur om de concurrentie voor te zijn. HTC doet het denk ik beter, maar je betaalt dan ook een stuk meer. Ik moet zeggen dat ik voor dit bedrag echt niet mag klagen (maar ik blijk sowieso geluk te hebben, want mijne draait aardig stabiel, een keer een reboot vind ik niet erg).

• newbreed
Peperkoek is gelanceerd in USA voor de G2X.

Allemaal spaarpotjes kapot slaan om ook in Europa een rechtzaakje aan te spannen?
Blijkbaar kunnen ze onder druk bij LG wel een beetje doorwerken

http://www.androidpolice....-mobile-software-updater/

Op XDA zijn ze er ook erg blij mee (nee niet sarcastisch):

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1180304

[ Voor 15% gewijzigd door newbreed op 22-07-2011 11:06 ]

• REDSD
newbreed schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:02:

Allemaal spaarpotjes kapot slaan om ook in Europa een rechtzaakje aan te spannen?

Is dat niet een beetje zonde, de telefoon kost wel een paar honderd euro, maar ik zou gewoon zeggen, koop niet nog een keer een LG. de kans is klein dat je echt beter wordt van zo een class action rechtzaak.

• newbreed

REDSD schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:12:
[...]

Is dat niet een beetje zonde, de telefoon kost wel een paar honderd euro, maar ik zou gewoon zeggen, koop niet nog een keer een LG. de kans is klein dat je echt beter wordt van zo een class action rechtzaak.
De opmerking over de spaarpotjes was uiteraard wel sarcastisch. ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

newbreed schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:49:
[...]

Ik was niet echt onder de indruk van de hardware van Nexus S.
Camera is ondermaats, processor is niet echt geweldig en de build quality was ook niet om over naar huis te schrijven.

Zoals Benji83 schrijft, doe je altijd concessies.
Heb jij deze ervaringen uit praktijk of uit reviews? Ik heb recent een HTC incredible gehad (8MP) en een LG 2X. De foto's zijn niet heel veel slechter van de Nexus. Build quality zit de Nexus tussen de HTC en LG in. LG heeft de 2X heel erg goed in elkaar gezet. Beste toestel wat dat betreft, maar de Nexus voelt zeker ook goed aan. Processor is top, maar niet top of de markt. De Nexus heeft echter een hele goede GPU, wat ook mee moet tellen en vaak vergeten wordt... En alles werkt gewoon, zoals het zou moeten!

Battle.net || Strava

• newbreed
Hier op mijn werk ligt een Nexus S als development phone for Android apps. Ik heb dus wel een paar keer de gelegenheid gehad om er mee te spelen.

Moet eerlijk zijn dat ik getwijfeld heb tussen de Nexus S en de O2X, maar als je alle voors en tegens afweegt is het wat mij betreft "om het even". Dat is het punt dat ik heb proberen te maken.

Verwijderd

Als je nog geen gebruik hebt gemaakt van de VIP service zou ik dat ook niet gaan doen....

Op het moment dat je de VIP service van lg gebruikt worden de toestelen omgewisseld zoals al bekend.
Hierdoor klopt het IMEI en Serie-nr niet meer op de aankoopbon van de provider (logisch).
De VIP maakt het omslachtig als je van het toestel af wilt en een nieuw toetsel zou willen claimen officieel is dan de provider diegene die aansprakelijk is en niet LG. Maar in mijn geval erkende de provider de zojuist genoemde VIP service niet. Dus om aan te tonen dat de toestellen meerder malen zijn omgewisseld zul je een schrijven van lg moeten hebben of goede blauwe velletjes van pro-assist (in mijn geval stonden de omwisselingen op mijn vriendin haar naam).
Wanneer ik de toestellen zou hebben laten ruilen/repareren door de provider zelf en dus geen gebruik had gemaakt van de VIP service was een ander toestel geen probleem geweest. Aangezien de leverancier in dit geval de provider verplicht is een goed werkend toestel te leveren (verwachtingen voor de overeenkomst). Wanneer er dan problemen ontstaan met de provider is het in uiterste geval mogelijk om het contract te laten ontbinden en waardoor dus alles weer naar 0 moet worden terug gedraaid.
Dit contract zou je dan kunnen laten ontbinden op basis van artikel 17/18 van boek 7 burgelijk wetboek.

Voor zover is dit in het kort wat mij is verteld door de o.a. de consu-wijzer en juridische instanties tijdens het hele gedoe rondom LG en de O2X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 12:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:36:
Als je nog geen gebruik hebt gemaakt van de VIP service zou ik dat ook niet gaan doen....

Op het moment dat je de VIP service van lg gebruikt worden de toestelen omgewisseld zoals al bekend.
Hierdoor klopt het IMEI en Serie-nr niet meer op de aankoopbon van de provider (logisch).
Logisch, als hij op je vriendin haar naam staat kun je er niks mee. Maar dan laat je je vriendin toch naar de winkel gaan. Ik snap je probleem niet. En ik dacht dat je al een Samsung had. :?

Op de bon van ProAssist staat de oude en de nieuwe IMEI dus er is geen probleem. Je kan rustig omruilen, die van mij wordt morgen weer geruild. Bij de 4e keer heb je de omruilbonnen van PA en kun je daarmee naar Telfort gaan. Alleen dat hij dus niet op jou naam staat en daar heeft LG en/of Telfort groot gelijk in, anders kan iedereen een andere uitzoeken.
Maar veel succes iig. Jammer van je problemen.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 12:57 ]

Verwijderd

Hopelijk is het geen release die te snel los gelaten is zeg maar...

En... is ie al te downen? ;)

Verwijderd

Dan zal het niet lang duren omdat alleen de extenties anders zijn toch?
Zo te lezen is het een goede rom. Camera app veranderd wel. GPS direct een fix en iemand had een score van 5600. Maar dat was met quadrant dus kan zijn dat die de dualcore 2x rekent. Dus eerder 2800, ook netjes.
Nu weet ik nog niet of dat waar is want hij heeft er nog niet op geantwoord met een screenshot. Is niet mogelijk op die site zo te zien.
Maar het ziet er over het algemeen goed uit. Hier nog niks dus i.v.m. de andere extentie.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:13 ]

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:23 ]

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:06:
[...]

Hopelijk is het geen release die te snel los gelaten is zeg maar...

En... is ie al te downen? ;)
Daar zat ik ook al te denken. Verder is er al een europese V20a Gingerbread gelekt. Ik denk dat je daar meer succes mee hebt dan die amerikaanse firmware.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Als ik het zo allemaal lees, dan ben ik echt enorm blij met mijn O2X want ik heb echt nooit problemen !
Geen enkele vastlopen of reset gehad, tenzij ik echt zelf enorm aan het kloten was (mijn eigen schuld dus).

En met CM7 (nu versie .76 erop staan) en Baseband 502, werkt het echt heel fijn in dagelijks gebruik.
Batterij gaat bij mij ook ruim 1 dag (dus 24 uur) mee met bovengemiddels gebruik (veel internet, whatsapp en af en toe was sms'en/bellen, elke 30 minuten sync van 2 email accounts (hotmail en gmail)).
Echt, ik ben meer dan tevreden over mijn toestel ! :9

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Hier stond een Quote.

Laat maar, degene heeft het al veranderd. ;)
Supremo schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:18:
[...]
Ik denk dat je daar meer succes mee hebt dan die amerikaanse firmware.
Amerikaanse niet flashen! die bricked je toestel vanwege de andere extentie.

[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 16:28 ]

Verwijderd

Mijne is vanmiddag omgeruild. Lijkt erop dat ik nu een goede heb, zonder vastzittende pixel(s). :)
En hij loopt nog goed, nu maar afwachten of dat zo blijft. Kreeg wel een wit doosje zonder accu en frontje.
Volgens mij wel een nieuw toestel zonder sporen en alle plastic erop. Ik ben weer tevreden, nu hopen dat GB snel komt, aangezien ze hem in Amerika nu hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2011 18:46 ]

Verwijderd

Hier werkt m'n optimus 2X al vanaf het begin goed ! Alle vernoemde zware problemen nog niet tegen gekomen !

Spijtig voor sommige dat ze wel een mank toestel hebben ...
De Vip service nog niet nodig gehad , spijtig van te lezen dat je gebruikte of refurbisched toestellen in de plaats krijgt ... Lijkt me dat je beter de garantie procedure doorloopt dan ...

Ook ongeduldig aan het wachten op Gingerbread die het toestel nog completer zal maken :) !

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2011 13:32 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Niemand na een paar dagen Gingerbread op z'n foon?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-11 13:20
JT schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:55:
Niemand na een paar dagen Gingerbread op z'n foon?
Ik wel. Ik moet zeggen, het werk in mijn ogen behoorlijk goed al. Amper tot geen forced closes. Het enige waar ik mee zit zijn de battery stats. Het batterijverbruik lijkt/is erg goed! Alleen had ik vannacht nog 50% over en stond vanochtend mijn telefoon uit. Het gekke is dat toen ik hem aanzette, de telefoon aangaf dat de batterij helemaal leeg was, vervolgens startte hij wel op en kon ik er wel gebruik van maken.
Heb dit al doorgegeven met een plaatje erbij op het modacoforum.

• Xmoo
Via Root die batterystats verwijderen bij elke boot die je maakt.

Presteert de phone zoveel malen beter.

• PeterFdeVries
Xmoo schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:43:
Via Root die batterystats verwijderen bij elke boot die je maakt.

Presteert de phone zoveel malen beter.
Al meermaals gedaan. Nadat ik hem een aantal uren aan de lader heb gehad en hij aangaf dat hij helemaal volgeladen was. Probleem blijft bestaan.

• KillerbeeNL66
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-04-2023
Ook hier in eerste instantie een klacht over dit toestel omdat deze NADAT ik de firmware OTA hebt geupdate van 10A-10B- en uiteindelijk naar 10C luister ik online naar radio538 en wilde een snelkoppeling toevoegen , een keuzemenu
klapt open en achter dit keuzemenu allemaal gekleurde pixels en toestel crashed en zit muurvast.

De batterij na een kwartier er maar uitgehaald en vervolgens een BOOTLOOP dus niets meer te beginnen met het toestel.

Dit gebeurde 7 dagen na aanschaf dus zelf maar niet aan de slag en terug naar T-mobile.
Deze heeft mij een nieuwe gegeven en op stock 10A draait deze stabiel zonder uitval en geen reboots tijdens het laden/games/apps etc.

Accu duur is nagenoeg gelijk aan mijn 16 maanden "oude " iPhone 3GS die mijn partner nu heeft.
Bij gewoon gebruik hoef ik hem niet s'avonds weer aan de lader te leggen en een nacht (00:00-12:00) in de standby slurpt een schamele 6 procent van de accu.

Baseband 1035.21_20110223
Kernel 2.6.32.9
Build FRG83G
LGE-versie LGP990-v10a

Ik wacht wel tot de uiteindelijke 2.3.4 update want een betrouwbare telefoon is mij veel meer waard dan een hogere quadrant score of 5 a 10 fps meer in een game want alles loopt soepel en begint de telefoon mij erg te bevallen.

Kortom, de 10A blijft er bij mij op en ik ga NIET updaten voordat er een goede reden voor is ook al "voelt" hij iets
minder snel aan als de vorige defecte LG op 10C (is het geheugen managment van V10a niet helemaal tof?).

If it ain't broken..don't try to fix it

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05
PeterFdeVries schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:36:
[...]

Heb dit al doorgegeven met een plaatje erbij op het modacoforum.
Ik gok dat hij de GB-leak van Modaco draait ;)

Verwijderd

Fire69 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:06:
[...]

[...]

Ik gok dat hij de GB-leak van Modaco draait ;)
Eigelijk zou ik die ook wel eens willen proberen want wat cm7 met mijn batterij doet is gewoon diep triest.
Maar helaas kan ik die GB-leak nergens vinden.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05
Momenteel kan je die alleen downloaden als je (betalend?) lid bent van Modaco denk ik.
Tenzij er ondertussen bij XDA iets te krijgen valt?

Verwijderd

Aah jammer.
Want ik word echt gek van die batterij.
5 minuten internet kost me al 4 % accu.
Ik neem aan dat dat niet normaal is ofwel?

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:44
De GB-rom van modaco (de gelekte rom) kun je hier downloaden:
http://loadbalancing.moda...p?url=mf/?n0carsj3ajd0nf2

Kijk vooral ook even op Modaco, topic:
22 Jul Gr1 Alpha: MoDaCo Custom ROM for the LG Optimus 2X with Online Kitchen

De prebake is de ROM die je met bovenstaande link kunt downloaden.

Ik draai nu enkele dagen vol tevredenheid een gebakken GR1-Rom (ben lid van Modaco geworden). De rom is zeker het proberen waard.

Verwijderd

Sinds vandaag een 8 giga MicroSd card geplaatst.

Hoe zorg ik ervoor dat al mijn apps verhuizen naar de Sd Card en dat nieuwe apps std. op de sd card worden geinstalleerd?

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:25:
Sinds vandaag een 8 giga MicroSd card geplaatst.

Hoe zorg ik ervoor dat al mijn apps verhuizen naar de Sd Card en dat nieuwe apps std. op de sd card worden geinstalleerd?
Telefoon rooten en de app 'App2SD' downloaden. :)

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ook een probleem met de gesture voor je alarm? Meeste werkt prima, en sinds de update naar V10c ook geen freezes of sim problemen meer gehad (heb de update alleen nog niet zo lang binnen, paar dagen). Ook alle gestures werken, behalve die voor het alarm (omdraaien om te snoozen). Omdraaien om de telefoon te dempen als ik gebeld wordt werkt, omdraaien om het afspelen van een video te pauzeren werkt, maar dat alarm blijft maar afgaan. Moet ik dus slaapdronken op m'n scherm kijken, nadat ik m'n O2X uit z'n hoesje heb gehaald :| ....

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/ips0ab.png
LG: :X GB wellicht September al!!!

Nu is het alweer September.... en met dat 'al' in die tweet lijkt het net of ze snel werken... :/

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Jeroen04 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 02:35:
[...]

Telefoon rooten en de app 'App2SD' downloaden. :)
Rooten is toch niet nodig, althans heb ik nooit gedaan. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• WeAreLegion
  • Niet online
Mensen, het is nu wel duidelijk dat die GB update er voorlopig nog niet is en ook snap ik dat mensen gefrustreerd zijn hier over maar er elke keer over posten gaat het echt niet sneller van.

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Ik snap ook niet dat mensen nog enige waarde hechten aan uitspraken van LG (officieel of via via) betreffende updates (GB of wat dan ook) want hoevaak zijn ze die nu eigenlijk nagekomen? (volgens mij 0,0)

Updating..............

• Flagg
  • Niet online

Flagg

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:31:
Mensen, het is nu wel duidelijk dat die GB update er voorlopig nog niet is en ook snap ik dat mensen gefrustreerd zijn hier over maar er elke keer over posten gaat het echt niet sneller van.
Ik snap eigenlijk niet dat je gefrustreerd kan raken van een (uitblijvende) telefoon update, maar dat terzijde. ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Voor het alarm en Gesture, zorg dat de trilfunctie van het alarm uit staat. Anders werkt het niet.

Battle.net || Strava

• WeAreLegion
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:58:
[...]

Ik snap eigenlijk niet dat je gefrustreerd kan raken van een (uitblijvende) telefoon update, maar dat terzijde. ;)
Daar gaan we het verder niet over hebben inderdaad dat is een ander verhaal :) Maar goed voor de mensen die intresse hebben MIUI is uit voor LG is nog wel beta maar heb hem nu draaien en draait uitstekend (batterij is nog even uitzoeken welke baseband beste werkt).

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:44:
[...]

Daar gaan we het verder niet over hebben inderdaad dat is een ander verhaal :) Maar goed voor de mensen die intresse hebben MIUI is uit voor LG is nog wel beta maar heb hem nu draaien en draait uitstekend (batterij is nog even uitzoeken welke baseband beste werkt).
Welke baseband gebruik jij bij miui?
Met baseband 622 had ik amper bereik.
En nu met 502 heb ik prima bereik alleen de accu valt me tegen.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Welke baseband gebruik jij bij miui?
Met baseband 622 had ik amper bereik.
En nu met 502 heb ik prima bereik alleen de accu valt me tegen.
Ik heb net de 622 GB versie er opgezet, maar had zoiezo al prima bereik er mee dat was probleem niet, batterij word wel gefixed denk ik. Het gaat nu al iets beter althans daar lijkt het op. Tis ook kwestie van ff paar keer laden dan word ie vanzelf beter (dat is bij elke keer flashen zoiezo het geval).

• Bolkm00d
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 23:21
Helaas nog steeds problemen met de laatste update, via de computer geeft hij aan update beschikbaar en vervolgens niets.
En via de telefoon ziet hij geen updates. Enig idee hoe dit mogelijk is?

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Ik ben benieuwd wanneer de stable CM7 uitkomt :p

Verwijderd

Bolkm00d schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:27:
Helaas nog steeds problemen met de laatste update, via de computer geeft hij aan update beschikbaar en vervolgens niets.
En via de telefoon ziet hij geen updates. Enig idee hoe dit mogelijk is?
Klik je wel op Software Bijwerken? (Domme vraag, maar je weet maar nooit.) En welke Versie staat er nu op?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 23:29 ]

• PeterFdeVries
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:10:
Heeft iemand van jullie ook een probleem met de gesture voor je alarm? Meeste werkt prima, en sinds de update naar V10c ook geen freezes of sim problemen meer gehad (heb de update alleen nog niet zo lang binnen, paar dagen). Ook alle gestures werken, behalve die voor het alarm (omdraaien om te snoozen). Omdraaien om de telefoon te dempen als ik gebeld wordt werkt, omdraaien om het afspelen van een video te pauzeren werkt, maar dat alarm blijft maar afgaan. Moet ik dus slaapdronken op m'n scherm kijken, nadat ik m'n O2X uit z'n hoesje heb gehaald :| ....
Kan zijn dat sensoren niet goed werken omdat je hem in het hoesje hebt zitten. Of had je dat bij de 10B ook al?

Verwijderd

PeterFdeVries schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:19:
[...]

Kan zijn dat sensoren niet goed werken omdat je hem in het hoesje hebt zitten. Of had je dat bij de 10B ook al?
Werkt zonder hoes ook niet, en had het met 10B inderdaad ook al. Lijkt me toch een softwareprobleem, aangezien het omdraaien bij gebeld worden en video afspelen wel werkt....

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 15:49
zoals eerder vermeld: schakel de trilfunctie bij de instellingen van het alarm uit, dan werkt het omdraaien wel

Verwijderd

keijers schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:12:
zoals eerder vermeld: schakel de trilfunctie bij de instellingen van het alarm uit, dan werkt het omdraaien wel
Thx, dat was het! En my bad, had niet gezien dat dit al eerder vermeld was...

• Xmoo
Het LG aan de telefoon gehad.

Krijg mijn geld terug, ze kunnen mij niet de 100% garantie bieden voor een nieuw toestel die geen last heeft van BSOD. Goodbye LG, welkom Samsung.

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37
Zojuist heb ik mijn telefoon laten vallen, complete scherm gebroken. Kan ik dit aanmelden onder de vip service?

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:22
-EvoLution- schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 19:50:
Zojuist heb ik mijn telefoon laten vallen, complete scherm gebroken. Kan ik dit aanmelden onder de vip service?
Helaas is het niet mogelijk, de vip service is er als er software of fabricagefouten zijn aan het toestel.
Dit komt door schade van buitenaf (laten vallen). Defect valt ook niet onder garantie.
Hoop dat de kosten om te laten maken meevallen.

Of heb je een verzekering op het toestel?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• -EvoLution-
  • Laatst online: 21:37
Megapaul schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:15:
[...]

Helaas is het niet mogelijk, de vip service is er als er software of fabricagefouten zijn aan het toestel.
Dit komt door schade van buitenaf (laten vallen). Defect valt ook niet onder garantie.
Hoop dat de kosten om te laten maken meevallen.

Of heb je een verzekering op het toestel?
Heb geen verzekering, goedkoopste digitizer op ebay is 60 euro. Duur grapje...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:14:
[afbeelding]
LG: :X GB wellicht September al!!!

Nu is het alweer September.... en met dat 'al' in die tweet lijkt het net of ze snel werken... :/
Ik vind dat ze het woord "al" moeten vervangen naar "pas". Geef toe dat je veel te laat bent. Probeer niet een positief draai aan te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 16:52 ]

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:55
Sinds woensdag bezit ik dit toestel, voor de rest tevreden mee, alleen last van een warme telefoon als ik op het mobiele netwerk ga van Vodafone, 3G/HSDPA/EDGE/GPRS, het maakt niet uit, ding wordt warm en er ontstaat een batterij-drain, gisteren voor de laatste keer nog buiten huis geweest en toen ben ik in ruim ongeveer in 1 uur (of langer) wel 30 á 40% kwijt geraakt, en telefoon voelde warm aan, wat moet ik hier mee doen? Aangeschaft bij belsimpel.nl. Op Wi-Fi werkt alles gewoon goed.

• pannekoek141
  • Laatst online: 08-11 10:01
Ik ga de telefoon ook kopen met een abbo van ben.
regelmatig met onbeperkt internet.
Maar nu ben ik toch benieuwd hoe het zit met gingerbread.
Is er al iemand die heet heeft ?
Wat is het verschil kwa performence, en de accuduur.
Bestellen doe ik hem toch wel vanwege de tegra 2 chip die in de toekomst waarschijnlijk een hoop kan :)

Was nog even aan het koekeloeren.
Mischien hebben jullie hier nog wat aan.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179748

Dit is iemand die gingerbread zelf heeft geupload...

[ Voor 23% gewijzigd door pannekoek141 op 30-07-2011 16:50 ]

Suh dude

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:18
pannekoek141 schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:41:
Ik ga de telefoon ook kopen met een abbo van ben.
regelmatig met onbeperkt internet.
Maar nu ben ik toch benieuwd hoe het zit met gingerbread.
Is er al iemand die heet heeft ?
Wat is het verschil kwa performence, en de accuduur.
Bestellen doe ik hem toch wel vanwege de tegra 2 chip die in de toekomst waarschijnlijk een hoop kan :)

Was nog even aan het koekeloeren.
Mischien hebben jullie hier nog wat aan.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179748

Dit is iemand die gingerbread zelf heeft geupload...
Ja dat is de US versie. Die zal op onze gsms niet werken.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

gerbenp schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:59:
Sinds woensdag bezit ik dit toestel, voor de rest tevreden mee, alleen last van een warme telefoon als ik op het mobiele netwerk ga van Vodafone, 3G/HSDPA/EDGE/GPRS, het maakt niet uit, ding wordt warm en er ontstaat een batterij-drain, gisteren voor de laatste keer nog buiten huis geweest en toen ben ik in ruim ongeveer in 1 uur (of langer) wel 30 á 40% kwijt geraakt, en telefoon voelde warm aan, wat moet ik hier mee doen? Aangeschaft bij belsimpel.nl. Op Wi-Fi werkt alles gewoon goed.
Last van hetzelfde probleem hier. Alleen lijkt het mij bij warm te worden bij het spelen van een spelletje. En de batterijstatus onder telefoonstatus blijft hangen op een bepaald percentage af en toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_gadget op 31-07-2011 18:13 ]

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:43

M0nkeymen

Monkeystyle!

gerbenp schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 11:59:
Ik heb die battery drains ook, Als je hem uit en dan weer aan zet. stopt de drainage. Staat waarschijnlijk een of andere stukje gaar software op de achtergrond aan je batterij te zuigen.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik begin het vermoeden te krijgen dat het vastslaan een hardware/accu probleem is. (scherm zwart en alleen dmv accu eruit halen gaat ie weer aan)

Heb nu ruim een week de 3500mah accu erin zitten en hij is geen enkele keer nog op zwart gegaan. Deze zit er ook iets strakker in voor mijn gevoel.

Iemand anders met een 3rd party accu dezelfde ervaring of hang ik de vlag iets te vroeg uit? Dacht dat ie eerder toch zeker 1x per week wel eens ermee ophield, nu eigenlijk geen centje pijn meer gehad, ook geen reboots oid, terwijl ik hem met van alles-en-nog-wat oplaadt (500mah in de auto, universele lader, 800mah solarpanel met accu, originele lader).

Wellicht dat de originele accu niet echt van denderende kwaliteit is, misschien dat ie soms een voltage dip/peak heeft?

• WeAreLegion
  • Niet online
Dont know, ik heb eigenlijk echt nergens last van met mijn telefoon. Dus het zijn zekers niet alle accu's waar dat bij gebeurd maar het kan zijn dat er inderdaad een lading niet helemaal goed zijn.

• pannekoek141
Ik zit de twijfelen om 2 x 1800mAh accu,s te bestellen op ebay
is dat nuttig of zou het flauwekul zijn.
Dit zij de accu,s als jullie nog andere aanraden hoor ik het graag :)

http://cgi.ebay.nl/LG-Opt...50464882517#ht_1058wt_901
Bedankt voor de reactie ! :)
Ik zal daar op letten.
alleen er zijn heel veel keuzes in de 1800mAh modellen
Ik ga eerst in de stad is kijken hoe het in de handen ligt.
en dan weet ik wel zeker dat ik hem bestel :)
voor maar 330 :P

[ Voor 52% gewijzigd door pannekoek141 op 02-08-2011 18:31 ]

Suh dude

• WeAreLegion
  • Niet online
pannekoek141 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:57:

Geen idee hoe die dingen het doen eigenlijk. Wat ik wel aanraad is om ook een losse charger er bij te nemen anders is het nogal een gedoe.

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:35
pannekoek141 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:57:

Bedankt voor de reactie ! :)
Ik zal daar op letten.
alleen er zijn heel veel keuzes in de 1800mAh modellen
Ik ga eerst in de stad is kijken hoe het in de handen ligt.
en dan weet ik wel zeker dat ik hem bestel :)
voor maar 330 :P
Waarom zou je niet deze halen?

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:11
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn LG O2x. tijdens een telefoongesprek hoor ik continue een soort ruis/krakend geluid. Zowel degene met wie ik bel als ikzelf horen dit geluid.

Kent iemand dit probleem? Zou het software gerelateerd zijn of is dit typisch een hardware probleem?

• pannekoek141
First impression what a phone
En ik heb een duitse phone....
Kan ik die wel aanmelden op vip service ?

Suh dude

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Als ze in Duitsland ook een VIP service hebben, dan moet je dat via daar doen.
Anders geef ik je weinig kans.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-11 11:03
PatrickvL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:46:
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn LG O2x. tijdens een telefoongesprek hoor ik continue een soort ruis/krakend geluid. Zowel degene met wie ik bel als ikzelf horen dit geluid.

Kent iemand dit probleem? Zou het software gerelateerd zijn of is dit typisch een hardware probleem?
Heb sinds kort het zelfde. :(
V10c met 0504 baseband

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:11
taz3d_nl schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:14:
[...]

Heb sinds kort het zelfde. :(
V10c met 0504 baseband
Ik ben op 4 juli jl. overgegaan naar V10c met 0622 baseband. Ik weet eigenlijk niet meer precies of het meteen na de update mis was of dat dit pas later begonnen is.

Verder heb ik een Hi abonnement (KPN netwerk dus). Heb jij ook Hi/KPN?

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
In italie heeft iemand baseband 0725! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1196677

Ben benieuwd wat de verbeteringen zijn.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-11 11:03
PatrickvL schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:12:
[...]

Ik ben op 4 juli jl. overgegaan naar V10c met 0622 baseband. Ik weet eigenlijk niet meer precies of het meteen na de update mis was of dat dit pas later begonnen is.

Verder heb ik een Hi abonnement (KPN netwerk dus). Heb jij ook Hi/KPN?
Ik heb met de update naar v10c baseband 0405 gekregen ( niet 0504 dus ) en heb het sindsdien.
Vreemd dat jij baseband 0622 hebt dan, heb je die zelf geflashed ?
Ik zit op het Vodafone netwerk btw.
Pagina: 1 ... 40 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.