Wat is het toch een super telefoon! Eigenlijk heb ik er helemaal geen klachten over. Hiervoor altijd samsung gehad met heel veel bugs. Ik heb er nu al weken niks meer aan veranderd, hij is gewoon goed. Dat heb ik nog nooit meegemaakt van mezelf. Ik gebruik nu Launcher 7, beetje nep om een clone van WP7 te gebruiken, maar het werkt echt heel erg fijn. Eerder was ik opzoek naar het juiste homescreen en altijd aan het klooien met widgets wat ik nou mooi vond en wat niet. Dankzij deze launcher kom je erachter dat dat helemaal niet nodig is en dat de meeste widgets onzin zijn (je kunt er trouwens ook wel widgets in kwijt, ik heb mijn agenda en een fotolijstje). Het standaard gingerbread toetsenbord van steven lin uit de market bevalt mij het best. Goeie afstand tussen de knoppen net als de LG, maar wel beter met symbolen en woordcorrectie.
Zou je jouw GPS.conf eens willen posten? staat in de etc map of van iemand anders waarbij hij zeker weten goed werkt.Canis Lupus schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:52:
[...]
Ik heb deze GPS fix gedaan en Sygic Navigatie werkt nu als een trein bij mij!
Deze had ik dus al gedaan en bij mij heeft het niks geholpen.
Ik dus net de VIP service gebeld. wordt mij doodleuk gemeld dat een vrijwel nietwerkende GPS software is en geen hardwarefout en ik dus geen gebruik kan maken van VIP service. ook is het getest met google maps navigon en sygic en een restore naar de fabrieksinstellingen. ik zou hem moeten brengen naar waar hij aangeschaft is en dan op laten sturen naar hun.
[ Voor 22% gewijzigd door Mirage op 13-07-2011 14:16 ]
Prima, dan lieg je dat je batterij slecht is ofzo.Mirage schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:22:
[...]
Zou je jouw GPS.conf eens willen posten? staat in de etc map of van iemand anders waarbij hij zeker weten goed werkt.
Deze had ik dus al gedaan en bij mij heeft het niks geholpen.
Ik dus net de VIP service gebeld. wordt mij doodleuk gemeld dat een vrijwel nietwerkende GPS software is en geen hardwarefout en ik dus geen gebruik kan maken van VIP service. ook is het getest met google maps navigon en sygic en een restore naar de fabrieksinstellingen. ik zou hem moeten brengen naar waar hij aangeschaft is en dan op laten sturen naar hun.
Had ook al LG webcare getweet daarna uit frustratie. Deze komen vervolgens een stuk aardiger uit de hoek en vragen wat meer info in plaats van meteen stellig te beweren dat dit een software probleem is en vervolgens totaal niet meer te luisteren naar de punten die ik aandraag.Jeroen04 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:37:
[...]
Prima, dan lieg je dat je batterij slecht is ofzo.
Verwijderd
Wat een kut ding. Ik had er dus een maar de simkaartlezer ging steeds meer kapot, en op een gegeven moment deed hij het helemaal niet meer. Dus ik uitleggen dit en dat. Zegt die LG vrouw: ja dat komt omdat de batterij oververhit raakt en dan het sim-slot beschadigt.
Nou goed, vanochtend omgeruild voor een nieuwe telefoon. Moet ik wel mijn oude batterij blijven gebruiken want Pro Assist had er geen batterij bij gekregen.
Maar met deze telefoon die ik vandaag kreeg heb ik nog veel meer problemen dan eerst. De hele telefoon valt gewoon elke keer na 20 minuten random uit. En de klantenservice van LG is natuurlijk om 17:00 al dicht.
Nouja, morgen ochtend maar LG opbellen dan. Bah wat vervelend dit. En meteen maar even zorgen dat ze ook mijn batterij omwisselen dan.
Nou goed, vanochtend omgeruild voor een nieuwe telefoon. Moet ik wel mijn oude batterij blijven gebruiken want Pro Assist had er geen batterij bij gekregen.
Maar met deze telefoon die ik vandaag kreeg heb ik nog veel meer problemen dan eerst. De hele telefoon valt gewoon elke keer na 20 minuten random uit. En de klantenservice van LG is natuurlijk om 17:00 al dicht.
Nouja, morgen ochtend maar LG opbellen dan. Bah wat vervelend dit. En meteen maar even zorgen dat ze ook mijn batterij omwisselen dan.
Ik heb na de update eigenlijk een nogal slechte GPS ontvangst. regelmatig de melding dat het signaal niet accuraat genoeg is voor carnavigation (sygic navigation) als ik dan naar google nav ga, geen GPS signaal at all.
Ook dat het signaal "hikt", iedere 2 minuten ongeveer schiet hij weer na de huidige locatie om vervolgens weer 2 minuten te hangen.
Voor de update echt nergens last van, kon uren navigeren zonder ook maar een hikje, Nu heb ik vanaf maandag ongeveer 550 km gereden en ik heb geen enkele rit af kunnen maken zonder of GPS aan en uit te zetten, of sygic te herstarten, of de telefoon te herstarten. (soms helpt het ene soms het andere)
IS wel irritant, als het zo blijft dan ga ik weer terug naar 10b.
[edit de nokia supl al toegevoegd maar heeft alleen met de snellere fiks geholpen, maar voor de rest net zo beroerd.
Ook dat het signaal "hikt", iedere 2 minuten ongeveer schiet hij weer na de huidige locatie om vervolgens weer 2 minuten te hangen.
Voor de update echt nergens last van, kon uren navigeren zonder ook maar een hikje, Nu heb ik vanaf maandag ongeveer 550 km gereden en ik heb geen enkele rit af kunnen maken zonder of GPS aan en uit te zetten, of sygic te herstarten, of de telefoon te herstarten. (soms helpt het ene soms het andere)
IS wel irritant, als het zo blijft dan ga ik weer terug naar 10b.
[edit de nokia supl al toegevoegd maar heeft alleen met de snellere fiks geholpen, maar voor de rest net zo beroerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 13-07-2011 19:00 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb mijn 2X geroot en CWM erop geinstalleerd. Ik draai wel de stock rom. Nu heb ik net een update melding gekregen en die geaccepteerd en zegt mijn telefoon dat hij moet rebooten om de update te installeren. Maar na een reboot kom ik in het CWM scherm en als ik dan reboot klik kom ik weer terug in mijn oude stock rom. Daarin staat weer de melding dat hij moet rebooten om te updaten... Hoe los ik dit op? Ik kom er zelf niet uit.
Heb dit toetsenbordje ook gedownload uit de market en werkt op zich lekker. Alleen het standaard toetsenbord kon je minimaliseren zodat je meer ruimte had voor een te lezen smsje (bijvoorbeeld). Kan dit niet met de Gingerbread versie of kijk ik er overheen? Sorry, misschien een beetje offtopic.justin_ti schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:54:
Het standaard gingerbread toetsenbord van steven lin uit de market bevalt mij het best. Goeie afstand tussen de knoppen net als de LG, maar wel beter met symbolen en woordcorrectie.
Niet een vraag voor hier, maar druk op de 'Terug' knopSmi3l schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:58:
[...]
Heb dit toetsenbordje ook gedownload uit de market en werkt op zich lekker. Alleen het standaard toetsenbord kon je minimaliseren zodat je meer ruimte had voor een te lezen smsje (bijvoorbeeld). Kan dit niet met de Gingerbread versie of kijk ik er overheen? Sorry, misschien een beetje offtopic.
Verwijderd
Heb dit toetsenbord ook geprobeerd en meerdere.De fijnste tot nu toe vind ik het GO keyboard! zkr het proberen waard.Smi3l schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:58:
[...]
Heb dit toetsenbordje ook gedownload uit de market en werkt op zich lekker. Alleen het standaard toetsenbord kon je minimaliseren zodat je meer ruimte had voor een te lezen smsje (bijvoorbeeld). Kan dit niet met de Gingerbread versie of kijk ik er overheen? Sorry, misschien een beetje offtopic.
Vraagje, ik heb groepen gemaakt in mijn gmail account onder contactpersonen familie, kennissen, collega's etc.
Maar ik kan niet kiezen uit deze groepen in het telefoonboek op me telefoon, moet hiervoor een optie aanstaan of moet ik die aanzetten?
Voorbeeld Ik wil alleen maar contacten zien uit de groep familie, deze groep wil ik dan selecteren op de LG zodat ik deze contactpersonen alleen kan zien..
Maar ik kan niet kiezen uit deze groepen in het telefoonboek op me telefoon, moet hiervoor een optie aanstaan of moet ik die aanzetten?
Voorbeeld Ik wil alleen maar contacten zien uit de groep familie, deze groep wil ik dan selecteren op de LG zodat ik deze contactpersonen alleen kan zien..
Contacten > Menu > Meer > Weergaveopties. Toch?Gangster93 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:07:
Vraagje, ik heb groepen gemaakt in mijn gmail account onder contactpersonen familie, kennissen, collega's etc.
Ik zie daar geen optie om alleen de foto's te laten zien of de foto's groter te maken..Jeroen04 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:15:
[...]
Contacten > Menu > Meer > Weergaveopties. Toch?
edit: zie daar wel een optie voor groepen, maar om maar 1 groep te laten zien moet ik die handeling dus elke keer doen?
[ Voor 19% gewijzigd door Gangster93 op 14-07-2011 15:34 ]
Foto's...?Gangster93 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:34:
[...]
Ik zie daar geen optie om alleen de foto's te laten zien of de foto's groter te maken..
edit: zie daar wel een optie voor groepen, maar om maar 1 groep te laten zien moet ik die handeling dus elke keer doen?
Verwijderd
Hey thnx voor de tip hij werkt inderdaad lekkerVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 03:19:
[...]
Heb dit toetsenbord ook geprobeerd en meerdere.De fijnste tot nu toe vind ik het GO keyboard! zkr het proberen waard.
Verwijderd
No problem! Moet je ook ff de blacktheme downloaden vind ik hem persoonlijk nog fijner.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:39:
[...]
Hey thnx voor de tip hij werkt inderdaad lekker
Ok! Ik vind het angstvallig stil op de int forumsJay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:07:
[...]
Even gefixed voor jeHet is mooi om te zien dat ze dit zeggen, maar ze zeggen niet dat dat de update is van komende vrijdag. Alleen dat de GB update die ooit een keer komt, 2.3.4 zal zijn.
over de update die morgen uitkomt.
Ik zou verwachten dat als deze update de reboot en
batterij issues zou moeten oplossen, je dat
met veel bombarie overal meldt,
Zeker aangezien deze update al vele malen
is beloofd en er dus veel mensen op zitten
te wachten!
Verwijderd
Kreeg gisteren de melding op de telefoon binnen dat er een nieuwe update was.
Geprobeerd hem binnen te halen.
Tot op vandaag krijg ik geen verbinding met de server.
Als ik mijn telefoon via de pc met het programma van LG probeer te updaten krijg ik de vermelding dat er geen nieuwe software is???????????
Als ik mijn telefoon via de pc met het programma van LG probeer te updaten krijg ik de vermelding dat er geen nieuwe software is???????????
Vraagje, welke software heb je er nu op staan?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 09:35:
Kreeg gisteren de melding op de telefoon binnen dat er een nieuwe update was.
Ik kreeg vandaag de melding kan geen verbinding maken met de server toen ik wilde kijken voor een update.
Vervolgens de telefoon gereboot en weer gekeken voor een update toen kon de telefoon wel verbinding maken met de server maar ik kreeg toen de melding: de huidige versie is al de meest recente software.
[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 15-07-2011 10:31 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik krijg op mn telefoon geen melding van nieuwe software, maar zodra ik hem aan PC suite IV hang zegt die dat er wel nieuwe software is. Als ik op update klik, wordt de updater gestart, maar deze zegt dan weer dat ik up to date ben. Ik heb versie V10C met baseband 622, dus volgens mij loop ik helemaal bij. Alleen het blijft vreemd dat ik 2 verschillende berichten krijg
100 euro dat er vandaag geen update komt.jan100 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:04:
[...]
Ok! Ik vind het angstvallig stil op de int forums
over de update die morgen uitkomt.
Ik zou verwachten dat als deze update de reboot en
batterij issues zou moeten oplossen, je dat
met veel bombarie overal meldt,
Zeker aangezien deze update al vele malen
is beloofd en er dus veel mensen op zitten
te wachten!
De Suite geeft inderdaad bij mij ook aan dat er een update is maar als ik hem dan uitvoer, is het netjes 10c
maar goed ik waht wel rustig af me telefoon doet het prima verder
Nou 10c heeft nog steeds dezelfde issue's als bij 10b... Telefoon verliest telkens de wifi verbinding, en ja alles settings staan goed, duurt soms ook lang wanneer hij weer verbinding maakt met het wif etwerk.
Ook als je de telefoon opstart vanuit standby zie ik eerst het home schreen en dan komt ineens de vergrendeling te voorschijn.
Dit had ik eerst niet met v10c..
De hardware is wel goed alleen die sofware.....Ze zullen gerust hun best doen daar bij LG maar ze moeten duidelijk zijn. niet zeggen er komt dan en dan een update en vervolgens uitstellen en uitstellen.
Ook als je de telefoon opstart vanuit standby zie ik eerst het home schreen en dan komt ineens de vergrendeling te voorschijn.
De hardware is wel goed alleen die sofware.....Ze zullen gerust hun best doen daar bij LG maar ze moeten duidelijk zijn. niet zeggen er komt dan en dan een update en vervolgens uitstellen en uitstellen.
[ Voor 20% gewijzigd door Megapaul op 15-07-2011 11:25 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik heb al die 2 problemen niet en wat ik zoiezo heb aanstaan is dat wifi niet uit mag als er wifi is. Dat ie uitgaat op lockscreen is echt onzin namelijk heb over het algemeen meer wifi dan niet. Maar goed zoals ik al zei ik heb geen problemen met me telefoon hij gaat gemiddeld wel 30 a 35 uur mee. En dan whatsapp ik vrij veel, bel afentoe, beetje skype en wat games.Megapaul schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:07:
Nou 10c geeft bij mij nog steeds dezelfde issue's als bij 10b... Telefoon verliest telkens de wifi verbinding, en ja alles settings staan goed, duurt soms ook lang wanneer hij weer verbinding maakt met het wif etwerk.
Het is dat ik deze telefoon gewonnen heb met een prijsvraag. maar tot nu toe ben ik er nog niet tevreden mee.
Goed, misschien whatsapp ik wel bizar veel. Maar mijn telefoon red het geen 30 of 35 uur. Ik hoop dat Paul de aankomende update doorvoert in zijn FR19. Die draai ik al een tijdje.WeAreLegion schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:25:
[...]
Ik heb al die 2 problemen niet en wat ik zoiezo heb aanstaan is dat wifi niet uit mag als er wifi is. Dat ie uitgaat op lockscreen is echt onzin namelijk heb over het algemeen meer wifi dan niet. Maar goed zoals ik al zei ik heb geen problemen met me telefoon hij gaat gemiddeld wel 30 a 35 uur mee. En dan whatsapp ik vrij veel, bel afentoe, beetje skype en wat games.
Van uitvallende WiFi heb ik absoluut geen last, ook nooit gehad. Dus zoals op de vorige pagina wordt beweerd, dat het aan de software ligt kan ook haast niet. Dan zou ik het ook moeten hebben. Misschien ligt het probleem daar meer aan de router?
Ben heel erg benieuwd naar de batterijverbeteringen die de volgende update met zich mee brengt.
Nu mijn iPad het Wifi probleem ook lijkt te hebben, begin ik ook aan mijn router te twijfelen. Het schijnt te helpen om naar een WEP (ipv WAP2) beveiliging over te stappen. Zal het proberen.
Verwijderd
Heb heel vaak problemen met de Gprs verbinding. Dit houdt in dat ik geen enkele verbinding heb
Enige dat werkt is tijdelijk omzetten naar Flightmodus of taskcleaner inzetten.
Netwerk is overigens van T-Mobile.
Hebben jullie dit probleem ook?
Enige dat werkt is tijdelijk omzetten naar Flightmodus of taskcleaner inzetten.
Netwerk is overigens van T-Mobile.
Hebben jullie dit probleem ook?
Verwijderd
Het antenne-bereik is minder dan bijvoorbeeld de Blackberry. Beiden zijn Vodafone, maar de BB heeft een een 3G verbinding in huis, terwijl de LG 2X er met moeite 3 a 4 streepjes GPRS uit haalt. En de 3G antenne staat ongeveer 200 meter van mijn huis. Om een of andere reden doet HI / KPN het wel goed (niet thuis, maar bij familie) als de antenne op zo'n 300 meter staat....
Wat ook al opvalt is dat de het aantal streepjes voor onvangst in de status heel erg "schommelt" dan weer 3, dan weer geen, en dan 2 streepjes. De Blackberry doet dat niet, 4 streepjes blijven 4 streepjes.
Is dit een bekend "mankement" van de 2X, of heb een slecht toestel ?
Wat ook al opvalt is dat de het aantal streepjes voor onvangst in de status heel erg "schommelt" dan weer 3, dan weer geen, en dan 2 streepjes. De Blackberry doet dat niet, 4 streepjes blijven 4 streepjes.
Ik herken je probleem ook. Geen idee waar het precies aan te wijten is. Ik zit op t-mobile, zij hebben het probleem ook onderkent als het zijnde een probleem bij hun. Maar kan ook goed te maken hebben met de O2X, dat dit mee speelt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:09:
Het antenne-bereik is minder dan bijvoorbeeld de Blackberry. Beiden zijn Vodafone, maar de BB heeft een een 3G verbinding in huis, terwijl de LG 2X er met moeite 3 a 4 streepjes GPRS uit haalt. En de 3G antenne staat ongeveer 200 meter van mijn huis. Om een of andere reden doet HI / KPN het wel goed (niet thuis, maar bij familie) als de antenne op zo'n 300 meter staat....
Ik gebruik het Swiftkey toetsenbord, werkt echt onwijs super.Smi3l schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:58:
[...]
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Ik krijg helemaal geen melding dat er een nieuwe versie / update is. zowel via wifi niet als via pc suite / lg update
Telefoon heb ik al een reboot gegeven maar dat helpt niet
Ik draai nu op deze versie:
V10B , Baseband 1035.21_20110405
Wat kan ik doen? ik zit bij Vodafone.
Verwijderd
Mijn 2X had zojuist problemen met opstarten (Checking system.. @ laadscherm), maar uiteindelijk kwam hij er wel, maar na inloggen crashen alle open applicaties (GO launcher, beautiful widgets, etc), en na de foutmelding weg te hebben geklikt starten de applicaties zichzelf opnieuw op en crashen ze opnieuw.
Dit is nu al de 3e keer dat me dit overkomt, en er is geen aanleiding voor, het gebeurt gewoon geheel willekeurig. Ik snap niet hoe LG hun flagship-phone zo de deur uit hebben kunnen doen. Ik heb de VIP-service ook overwogen maar ik vrees dat er ook iets mankeert aan mijn vervangende toestel. Mijn neefje heeft ook een 2X en hij is er niet veel beter van af dan ik. Wanneer het toestel goed werkt is het de perfecte telefoon, dus ik blijf hopen op een fix.
Factory reset dan maar weer
Edit: Factory reset heeft niet mogen baten, dan maar weer even terug naar m'n oude Desire, en Vip-service contacteren.
Dit is nu al de 3e keer dat me dit overkomt, en er is geen aanleiding voor, het gebeurt gewoon geheel willekeurig. Ik snap niet hoe LG hun flagship-phone zo de deur uit hebben kunnen doen. Ik heb de VIP-service ook overwogen maar ik vrees dat er ook iets mankeert aan mijn vervangende toestel. Mijn neefje heeft ook een 2X en hij is er niet veel beter van af dan ik. Wanneer het toestel goed werkt is het de perfecte telefoon, dus ik blijf hopen op een fix.
Factory reset dan maar weer
Edit: Factory reset heeft niet mogen baten, dan maar weer even terug naar m'n oude Desire, en Vip-service contacteren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 22:40 ]
Verwijderd
Ik ben klaar met lg...
Na 3e keer omruilen in 1 week toestel 2x spontaan uitgevallen battery pull uit moeten voeren.
Mijn vriendin heeft een toestel waarbij het signaal met het netwerk zeer slecht is en daarnaast functioneert de radio niet. In 1 huishouden inmiddels 6 toestellen in ons bezit gehad. Hoofdkantoor vanmiddag gebeld lg komt ergens volgende week met een aanbod in de zin van geld terug of een ander type toestel afwachten dus....
Na 3e keer omruilen in 1 week toestel 2x spontaan uitgevallen battery pull uit moeten voeren.
Mijn vriendin heeft een toestel waarbij het signaal met het netwerk zeer slecht is en daarnaast functioneert de radio niet. In 1 huishouden inmiddels 6 toestellen in ons bezit gehad. Hoofdkantoor vanmiddag gebeld lg komt ergens volgende week met een aanbod in de zin van geld terug of een ander type toestel afwachten dus....
Ben erg benieuwd wat hun aanbod is, laat het ons weten!Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 23:22:
Ik ben klaar met lg...
Verwijderd
Ik heb inmiddels ook het ene na de andere gerefurbised toestel ontvangen en ben al bijna 2 maanden bezig met een soortgelijk verzoek.Jeroen04 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 03:28:
[...]
Ben erg benieuwd wat hun aanbod is, laat het ons weten!
Het aanbod komt hier op neer:
1: Heb je de telefoon los in de winkel gekocht dan krijg je het bedrag terug dat op de factuur staat.
2: Heb je het gekocht ism een abonnement (bijv. gratis toestel) dan krijg je de laagste prijs die momenteel gehanteerd wordt bij kieskeurig.nl.
Toen ik begon was dit nog ruim 400 euro, daar ging ik niet mee akkoord aangezien ik daar geen nieuw toestel voor kon kopen (zonder bij te hoeven leggen) en nu is het ik al bijna 100 euro goedkoper namelijk 336 euro.
Ik ben echt helemaal klaar met dit toestel en wil er heel graag van af, maar aangezien ik het gratis heb gekregen bij een abonnement, ben ik niet van plan bij te betalen voor een soortgelijk toestel dat toen voor de zelfde prijs werd aangeboden en zelfs nu nog steeds voor de zeflde prijs wordt aangeboden als de 2X.
Dit toestel zakt, in tegenstelling tot concurerende toestellen, elke dag harder en harder in prijs. Een SGS2 kost bijna evenveel nu als 2 maanden geleden, terwijl dit toestel ruim 100 euro in prijs is gezakt. Wellicht dat er in het volgdende Kruidvat krantje een mooie aanbieding staat dat je deze gratis bij een pak luierdoekjes krijgt?
De "molen" waar je in komt is frustrerend. De medewerkers aan de telefoon klinken vriendelijk en behulpzaam, maar lossen uiteindelijk nauwelijks iets op. Je krijgt uiteindelijk vaak het "aanbod"om het toestel om te ruilen voor een nieuwe die het nu echt wel doet, maar de praktijk leert dat de snelle jongens van Proassist weer een prachtig gerefurbished toestel afleveren (met precies hetzelfde probleem: Backlightbleeding in alle hoeken van het scherm!).
De medewerkers aan de telefoon van LG fungeren volgens mij ook als een "buffer" en moeten dit soort beslissingen dan "overleggen"met hun leidinggevende. Ik heb sterk de indruk dat deze leidinggevende soms wordt verzonnen en het antwoord gewoon van hun zelf komt. Dit concludeer ik uit het feit dat de laatste medewerker die ik sprak ( ik ken er inmiddels 7 bij hun voornaam, lol) aangaf dat er nog helemaal geen officeel klachtenformulier was aangemaakt en de klacht dus nog helemaal niet bestond. Dit was dus na 4 weken over en weer bellen en allerlei toezeggingen.
Iemand een 2X ruilen voor een SGS2? nee? Dacht ik al......zou ik ook niet doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 07:08 ]
Verwijderd
Geef die 7 namen van die medewerkers met bijbehorend telefoonnummer even aan ons door.
Kunnen we allemaal even bellen
Kunnen we allemaal even bellen
Verwijderd
Hey allemaal,
ik volg het hier al een tijdje en ik bezit zelf ook een O2X.
Alleen zelf heb ik helemaal geen problemen ondervonden met wat hier beschreven wordt.
Ik heb altijd goed bereik, nooit uitvallers en ik draai nu op v10.B bij vodafone.
Jammer dat hier zoveel negatieve berichten te lezen zijn over de O2X.
Mijn ervaring met dit toestel is veel positiever!
ik volg het hier al een tijdje en ik bezit zelf ook een O2X.
Alleen zelf heb ik helemaal geen problemen ondervonden met wat hier beschreven wordt.
Ik heb altijd goed bereik, nooit uitvallers en ik draai nu op v10.B bij vodafone.
Jammer dat hier zoveel negatieve berichten te lezen zijn over de O2X.
Mijn ervaring met dit toestel is veel positiever!
Verwijderd
Ik wacht het aanbod af... als het inderdaad een aanbod word zoals bovenstaande beschreven zet ik mijn rechtsbijstand erop... Deze staat in de ijskast omdat lg zijn service gedurende de tijd verbeterde... Ik laat me niet met een conform marktprijs naar huis sturen aangezien het toestel nog geen half jaar oud is.. Een volgens optie is het contract ontbinden met bijv. telfort alleen dit verhaal is wel een stuk lastiger. Dus eerst maar eens met LG opnieuw om de tafel..Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 06:53:
[...]
Ik heb inmiddels ook het ene na de andere gerefurbised toestel ontvangen en ben al bijna 2 maanden bezig met een soortgelijk verzoek.
Het aanbod komt hier op neer:
1: Heb je de telefoon los in de winkel gekocht dan krijg je het bedrag terug dat op de factuur staat.
2: Heb je het gekocht ism een abonnement (bijv. gratis toestel) dan krijg je de laagste prijs die momenteel gehanteerd wordt bij kieskeurig.nl.
Wat betreft de klantenservice deze mensen noem ik Ondeskundig niet ervaren en ik heb inmiddels een klacht ingediend bij het hoofdkantoor. Het kost veel tijd en energie om bij lg überhaupt iets voor elkaar te krijgen.
Vandaar dat ik 1 week geleden bijna iedere dag aan de lijn heb gezeten om een medewerker van de After Sales afdeling aan de lijn te krijgen (normaal kom je hier alleen terecht als BV en niet als consument). Maat uiteindelijk na wat bluffen toch gelukt. Van een officieel klachten formulier hebben ze bij de klantenservice nog nooit gehoord. Ik ben 2 maal doorverwezen naar een Repair Center wat later bleek dat dit helemaal niet mogelijk is bij deze toestellen omdat de center's niet over de software beschikken. Met andere woorden laat je niet afschepen door de klantenservice!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 11:36 ]
Pffff als ik al deze problemen lees mag ik me blijkbaar gelukkig prijzen.
Echter op het probleem van backlightbleeding... ja dat heeft de telefoon, een klein beetje. Het is alleen zichtbaar op een pikzwarte achtergrond, in normaal gebruik is er niets aan de hand.
Dat vind ik persoonlijk een beetje spijkers op laag water zoeken, al zal dat voor een ander misschien anders zijn.
Ik ben nogsteeds heel tevreden met de O2X, op een paar kleine problemen na.
Moet wel zeggen dat het er na de laatste update flink op vooruit is gegaan, merk weinig meer qua vastlopen of gekke dingen.
Echter op het probleem van backlightbleeding... ja dat heeft de telefoon, een klein beetje. Het is alleen zichtbaar op een pikzwarte achtergrond, in normaal gebruik is er niets aan de hand.
Dat vind ik persoonlijk een beetje spijkers op laag water zoeken, al zal dat voor een ander misschien anders zijn.
Ik ben nogsteeds heel tevreden met de O2X, op een paar kleine problemen na.
Moet wel zeggen dat het er na de laatste update flink op vooruit is gegaan, merk weinig meer qua vastlopen of gekke dingen.
Je kan nieuwe basebands via de modaco forum downloaden en erop zetten als je wil.. Sommige hebben ook een RIL update nodig, dus check dit goed.. Bij de laatste versie (op het moment van schrijven) was dit ingebouwd en hoefde je dit niet handmatig nog erna te doen.Jeffreyst schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:10:
Ik krijg helemaal geen melding dat er een nieuwe versie / update is. zowel via wifi niet als via pc suite / lg update
Lees wel even het een en ander door ook:
http://android.modaco.com...-release-103521-20110622/
--------------
Ik heb zelf het probleem dat sinds de nieuwe baseband bluetooth niet meer goed werkt. Althans niet in de auto via de carkit. Soms wilt hij gewoon niet pairen.. en denkt hij dat hij nog verbonden is (zie je aan icoontje in in de notification bar) terwijl dat niet het geval is. Verder wel weinig last gehad van reboots of oid de laatste tijd..
Sinds ik widget locker en de widgets die ik erin gebruikte eraf heb gegooid haal ik ook makkelijk 2 dagen i.p.v. ~1.
[ Voor 23% gewijzigd door serhat op 16-07-2011 15:16 ]
[quote]serhat schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:13:
[...]
Je kan nieuwe basebands via de modaco forum downloaden en erop zetten als je wil.. Sommige hebben ook een RIL update nodig, dus check dit goed.. Bij de laatste versie (op het moment van schrijven) was dit ingebouwd en hoefde je dit niet handmatig nog erna te doen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor je reactie.
Maar er moet toch ook gewoon een update via LG komen? of al zijn ?
Dus via LG updater /. update via wifi.
als ik trouwens zoeken naar nieuwe updates doet via de telefoon via een wifi verbinding kan hij nooit met de server verbinden zegt ie als foutmelding.
De B versie kon ik wel gewoon update via LG updater.
[...]
Je kan nieuwe basebands via de modaco forum downloaden en erop zetten als je wil.. Sommige hebben ook een RIL update nodig, dus check dit goed.. Bij de laatste versie (op het moment van schrijven) was dit ingebouwd en hoefde je dit niet handmatig nog erna te doen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor je reactie.
als ik trouwens zoeken naar nieuwe updates doet via de telefoon via een wifi verbinding kan hij nooit met de server verbinden zegt ie als foutmelding.
Verwijderd
Je telefoon moet aan de stroom zitten voor de Over the Air updater.Jeffreyst schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:47:
[quote]serhat schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:13:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Verwijderd
De enige reden dat die telefoon in de afgelopen maanden zo in prijs is gedaald is dat het zo'n kut ding is. Niemand wil hem. Relatie van vraag en aanbod.
Dus. Ik wil gewoon de prijs die hij waard was toen ik mijn abonnement afsloot. Als ik wist dat het zo'n kutding was had ik wel op de GSII gewacht. Ik word echt moe van dit ding.
En ik wil ook geen refurbished telefoon als die van mij kapot is. Ik wil gewoon een die werkt.
Volgende week als ik niet werk (en dus tijdens de korte openingstijden van de helpdesk gelegenheid heb om te bellen), ga ik eens even zeuren.
Backlight bleeding heeft trouwens elke LG. Dat hoort bij het ontwerp. Wat had je verwacht zeg, het is geen OLED.. Het scherm is vrij goed hoor voor een LCD. Ik vind dat je mag klagen over kapotte simsloten of random reboots maar backlight bleeding hoort er gewoon bij.
Dus. Ik wil gewoon de prijs die hij waard was toen ik mijn abonnement afsloot. Als ik wist dat het zo'n kutding was had ik wel op de GSII gewacht. Ik word echt moe van dit ding.
En ik wil ook geen refurbished telefoon als die van mij kapot is. Ik wil gewoon een die werkt.
Volgende week als ik niet werk (en dus tijdens de korte openingstijden van de helpdesk gelegenheid heb om te bellen), ga ik eens even zeuren.
Backlight bleeding heeft trouwens elke LG. Dat hoort bij het ontwerp. Wat had je verwacht zeg, het is geen OLED.. Het scherm is vrij goed hoor voor een LCD. Ik vind dat je mag klagen over kapotte simsloten of random reboots maar backlight bleeding hoort er gewoon bij.
Verwijderd
Het is idd handig als ie stroom heeftVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:13:
[...]
Je telefoon moet aan de stroom zitten voor de Over the Air updater.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 23:24 ]
Verwijderd
Ben wel tevreden over het toestel heb hem zelf wel twee x moeten omruilen! Heb er nu gewoon 1 die het eigenlijk prima doet. De software van LG laat echter wel te wensen over, het is niet slecht het is niet goed!
Heb bij sommige reactie over het toestel het gevoel dat ze gewoon liever een sgs2 hadden gehad en nu spijt van de koop hebben. Had je maar geduld moeten hebben.
Heb bij sommige reactie over het toestel het gevoel dat ze gewoon liever een sgs2 hadden gehad en nu spijt van de koop hebben. Had je maar geduld moeten hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 23:17 ]
Verwijderd
Ik ben juist blij met de LG, wij hebben tenminste een normale HDMI output, usb HOST is in de maak, Tegra2 platform etc. Het enige nadeel is het scherm wat mij betreft (die van de SGS2 vind ik beter).Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:15:
...
Verder heb ik nu een uptime van rond de 200 uur zonder reboots e.d.
Accu zal verder altijd wel een issue wezen, maar de keuze om maar een 1500mAh accu te gebruiken vind ik erg ongelukkig, mijn stokoude MDA Compact had al 1200mAh en die is wat, 5/6 jaar oud inmiddels??
En hoeveel hebben de anderen dan? Denk niet dat je er met meer dan 1650mAh hebt. Dat zal hem maar een paar uurtjes standby schelen...
Verwijderd
Haal gemiddeld tussen de 20 en 24 uur met de tel. Mijn ervaring zegt mij dat je de tel in het beginstadium steeds laat zakken rond 20% vervolgens achter de lader doet. Zodra die 100% geladen is gelijk achter de lader weg halen(dus niet achter de lader laten zitten als ie vol is). Dit eigenlijk net zolang herhalen totdat je de tel aan de kanten gooit. Heb dit met alle mobieltjes gedaan die ik ooit heb gehad en mijn batterij duur is altijd goed geweest.Fire69 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:47:
En hoeveel hebben de anderen dan? Denk niet dat je er met meer dan 1650mAh hebt. Dat zal hem maar een paar uurtjes standby schelen...
Verwijderd
Nee, je vindt pas een nieuwe update als hij aan de stroom zit. Dat is ook al eerder gezegd hier.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:12:
[...]
Het is idd handig als ie stroom heeft, maar je hoeft hem niet achter de lader te gooien hoor! De tel moet wel voor ongeveer de helt stroom hebben om de update tot een succes te laten verlopen.
Verwijderd
En ik zeg je dat het complete onzin is! Of komt bij jou de update binnen via het stroom???Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 02:00:
[...]
Nee, je vindt pas een nieuwe update als hij aan de stroom zit. Dat is ook al eerder gezegd hier.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 03:17 ]
Verwijderd
Vanmorgen maar weer eens geprobeerd een update binnen te halen.
Na een eerste melding dat er geen update was, zowaar toch!!!!!!
Toestel aan de lader, ja ja en update binnen gehaald.
Heb nu versie vc10
Basebandversie1035.21_20110622
Kernel-versie 2.6.32.9
Mijn provider is Vodafone.
Ben benieuwd na een dag van spontane reboots en ontzettend warm worden van de telefoon, en extreem snel leeglopen van de batterij, of er nu een verbetering optreed.
Gebruikt Twitter erg veel stroom?
Ben nogal een tourvolger via twitter.
Heb nu versie vc10
Kernel-versie 2.6.32.9
Ben benieuwd na een dag van spontane reboots en ontzettend warm worden van de telefoon, en extreem snel leeglopen van de batterij, of er nu een verbetering optreed.
Verwijderd
De update v10c is nog niet de update die random reboots tegen gaat! Die moet ergens deze maand nog komen. En zeg niet dat je hem aan de stroom hebt gehangen zodat ie de update binnen haalt maar dat je anders niet genoeg stroom had om de update te voltooienVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:24:
Vanmorgen maar weer eens geprobeerd een update binnen te halen.
Heb nu versie vc10
Kernel-versie 2.6.32.9
Verwijderd
Kut ding? niemand wilt hem? ik snap dat je gefrustreerd bent vanwege de ervaring die jij hebt met de O2X, maar ik heb 0 problemen met het toestel, draait netjes stock op v10c, ik haal vaak meer dan 35 uur op 1 lading met normaal gebruik.. als je het echt zon kut toestel vind, please verkoop hem en koop een SGS2 en ga daar in het thread lopen bitchen dat ook de batterijduur van SGS2 vies tegevalt..Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 21:17:
De enige reden dat die telefoon in de afgelopen maanden zo in prijs is gedaald is dat het zo'n kut ding is. Niemand wil hem. Relatie van vraag en aanbod.
w0000 kan niet wachten tot de nieuwe update, toestel is nu al dicht bij perfectie voor mij, kan alleen maar beter worden! vooral als GB om de hoek komt kijken
Verwijderd
@ stalk-r
Je had gelijk. De update lost geen problemen op.
Haal net na het binnenhalen van de update het toestel van de lader af en jawel hoor.
Het eerste spontane uitvallen is al direct een feit.
Overweeg nu een leuk You-tube filmpje te maken waarop ik laat zien wat er met het toestel gebeurd als er vanuit het dakraam een baksteen op het toestel valt
Wat is op dit moment het beste HTC model?
Haal net na het binnenhalen van de update het toestel van de lader af en jawel hoor.
Overweeg nu een leuk You-tube filmpje te maken waarop ik laat zien wat er met het toestel gebeurd als er vanuit het dakraam een baksteen op het toestel valt
Verwijderd
Op dit moment is dat de HTC sensation maar ook dit toestel heeft zijn problemen, alleen is HTC wat sneller met oplossingen. Persoonlijk ben ik ff op de modelen van hun uitgekeken. Zou toch is ff deze aankomende update afwachten en kijken wat ie doet. Weet niet of je VIP service hebt anders ruilen totdat je een goeie ontvangt. Had ook problemen met de eerste 2 die ik nu heb heeft 3x een spontane reboot gehad en draait voor de rest prima.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:56:
@ stalk-r
Overweeg nu een leuk You-tube filmpje te maken waarop ik laat zien wat er met het toestel gebeurd als er vanuit het dakraam een baksteen op het toestel valt![]()
![]()
![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 13:06 ]
Verwijderd
Nog geen 2 uur na de update 3 keer spontaan uitvallen en as we speek de 5e spontane reboot!!!!!!
Zouden er medewerkers van LG ook wel eens op fora zoals het onze kijken?
Stop mijn simkaartje wel tot de volgende update in mijn HTC Hero.
Bagger toestel maar wel stabieler dan de LG 2x
Verwijderd
Gewoon vipservice bellen nieuwe eisen!Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:24:
Nog geen 2 uur na de update 3 keer spontaan uitvallen en as we speek de 5e spontane reboot!!!!!!
Verwijderd
Er zijn echt vrij veel hardware problemen met deze telefoon hoor. Als je een beetje een model uit het begin hebt dan is er bijvoorbeeld een grote kans dat je simkaartslot kapot gaat. En nog meer van dat soort dingen. Verder is het niet echt de verkoop geworden die LG er van had verwacht. En daarom is hij nu zo goedkoop geworden.Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:38:
[...]
Kut ding? niemand wilt hem? ik snap dat je gefrustreerd bent vanwege de ervaring die jij hebt met de O2X, maar ik heb 0 problemen met het toestel, draait netjes stock op v10c, ik haal vaak meer dan 35 uur op 1 lading met normaal gebruik.. als je het echt zon kut toestel vind, please verkoop hem en koop een SGS2 en ga daar in het thread lopen bitchen dat ook de batterijduur van SGS2 vies tegevalt..
w0000 kan niet wachten tot de nieuwe update, toestel is nu al dicht bij perfectie voor mij, kan alleen maar beter worden! vooral als GB om de hoek komt kijken
Verder is de service natuurlijk gewoon slecht. Als je telefoon kapot is verwacht je een nieuwe te krijgen die wel werkt. In plaats daarvan krijg je gewoon nog een die niet werkt.
Ik zeik helemaal niet over batterijduur, omdat ik weet dat dat gewoon bij het gebruik hoort. Als ik op mijn Samsung J600 de hele tijd zit te internetten dan moet hij ook na een paar uur aan de stroom.
Verwijderd
Eind deze week was het volgens een bericht van LG op Twitter. Of heb ik iets gemist wat hier niet gepost is?
Hopelijk wordt het morgen net zoals v10c die ook "pas" ná het weekend kwam...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 19:29 ]
V10c kwam bij mij toch echt op de vrijdag binnen.
Nu is er nog niets, dus weer even afwachten.
Berichten die worden afgegeven waar een dag of datum instaat kijk ik niet meer naar, dat redden ze toch niet.
Berichten die worden afgegeven waar een dag of datum instaat kijk ik niet meer naar, dat redden ze toch niet.
Mensen: ik ben de wanhoop nabij
. Kreeg OTA een melding van de update. Kon hem niet installeren vanwege clockworkmod. Wilde toen stock terugzetten maar kon de zip niet installeren vanuit Clockworkmod recovery mode omdat de SD niet kon mounten. Na update van recovery mode leek dit wel te lukken. Toen update proberen te installeren leek te lukken maar bleef aan het einde hangen. Toen maar handmatig gestopt maar nu wil hij niet meer booten. Ook een hard-reset lukt niet (LG logo) verschijnt na robotje en er gebeurt niets meer. Iemand een idee? Zou VIP-service nodig zijn (of komen ze dan achter het feit dat ie geroot was)? Dank voor alle tips!
Heb net vorige week een Optimus besteld, wel om nu te lezen dat er veel problemen zijn..Ook wel stom van LG, bedenk je zo'n VIP service om wat aan je imago te doen faal je alsnog
Verwijderd
Ik had toen nog niks, Maandags kon ik toen met de tool updaten. Zal wel gefaseerd uitgerold worden, Ik heb namelijk een keer omgeruild, de eerste was het scherm brak. (3 dode/vaste pixels, de nieuwe heeft er één maar valt niet erg op en een reden om in de toekomst weer te vippen.)benji83 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:39:
V10c kwam bij mij toch echt op de vrijdag binnen.
Eerste begin April gekocht. Dus nieuwer toestel is later update. (?)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 22:30 ]
Download:DJ Hentai schreef op zondag 17 juli 2011 @ 21:04:
Mensen: ik ben de wanhoop nabij. Kreeg OTA een melding van de update. Kon hem niet installeren vanwege clockworkmod. Wilde toen stock terugzetten maar kon de zip niet installeren vanuit Clockworkmod recovery mode omdat de SD niet kon mounten. Na update van recovery mode leek dit wel te lukken. Toen update proberen te installeren leek te lukken maar bleef aan het einde hangen. Toen maar handmatig gestopt maar nu wil hij niet meer booten. Ook een hard-reset lukt niet (LG logo) verschijnt na robotje en er gebeurt niets meer. Iemand een idee? Zou VIP-service nodig zijn (of komen ze dan achter het feit dat ie geroot was)? Dank voor alle tips!
Smartflash: http://loadbalancing.moda...p?url=mf/?ebwer79kx5abx61
Smartflash drivers: http://loadbalancing.moda...p?url=mf/?0373xkigrckka7b
V10A-rom: http://www.fileserve.com/...NEU-XXX-FEB-23-2011+0.zip
Haal de batterij uit je toestel, hou Volume - ingedrukt, plug de usb-kabel in.
Indien nodig, installeer de smartflash-drivers
Start smartflash, ga naar de 'ROM Copy D/L' tab
Selecteert de 2 files uit de v10a-file. Eerste is de fls-file, tweede is de bin-file.
Start het flashen.
Hierna heb je een volledige cleane phone die je OTA naar v10b en dan v10c kan updaten
11000 maal DANK! Ga het gelijk proberen!Fire69 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:36:
[...]
Download:
Smartflash: http://loadbalancing.moda...p?url=mf/?ebwer79kx5abx61
Smartflash drivers: http://loadbalancing.moda...p?url=mf/?0373xkigrckka7b
V10A-rom: http://www.fileserve.com/...NEU-XXX-FEB-23-2011+0.zip
Haal de batterij uit je toestel, hou Volume - ingedrukt, plug de usb-kabel in.
Indien nodig, installeer de smartflash-drivers
Start smartflash, ga naar de 'ROM Copy D/L' tab
Selecteert de 2 files uit de v10a-file. Eerste is de fls-file, tweede is de bin-file.
Start het flashen.
Hierna heb je een volledige cleane phone die je OTA naar v10b en dan v10c kan updaten
Verwijderd
Ik snap echt al die problemen niet die iedereen heeft met hun toestel.
Heb 1 van de eerste toestellen en gewoon geen problemen, korte batterijduur door gebruik, maar als ik normaal gebruik haal ik makkelijk 2 volle dagen.
Enigste probleem bij mij is af en toe dat de software wat bugged.
Geluk gehad?!
Heb 1 van de eerste toestellen en gewoon geen problemen, korte batterijduur door gebruik, maar als ik normaal gebruik haal ik makkelijk 2 volle dagen.
Geluk gehad?!
Ik ben al bijna 3 maanden eigenaar van een o2x en ben heel erg tevreden. Batterij gaat bij mij na redelijk veel gebruik ook iets van 35 uur mee, maar dat is met alle smartphones zo. Mijn collega's hebben een Nokia waar ze veel minder mee doen, die gaat net 24 uur mee met een volle lading.
De spontane reboots heb ik ook gehad, niet zo vaak denk 1 keer per week voor 3 weken, totdat ik domme dingen deed met de tel en het gebricked had.
Rom geflashed zoals hier beschreven.
http://droidangel.blogspo...0-original-stock-rom.html
En nu ruim 2 maanden helemaal geen problemen meer. Het flashen van stock rom zal waarschijnlijk helemaal niet uitmaken, maar toch heeft het geholpen bij mij (Zou ook kunnen zijn dat ik er nu veel minder mee speel dan toen hij geen maand oud was).
PS: Wat me wel opviel toen het de reboot probleem had is dat het alleen gebeurde als ik de batterij tot onder 10% drainde en dan ging opladen.
De spontane reboots heb ik ook gehad, niet zo vaak denk 1 keer per week voor 3 weken, totdat ik domme dingen deed met de tel en het gebricked had.
Rom geflashed zoals hier beschreven.
http://droidangel.blogspo...0-original-stock-rom.html
En nu ruim 2 maanden helemaal geen problemen meer. Het flashen van stock rom zal waarschijnlijk helemaal niet uitmaken, maar toch heeft het geholpen bij mij (Zou ook kunnen zijn dat ik er nu veel minder mee speel dan toen hij geen maand oud was).
PS: Wat me wel opviel toen het de reboot probleem had is dat het alleen gebeurde als ik de batterij tot onder 10% drainde en dan ging opladen.
Na dus contact te hebben gehad met LG_webcare op twitter wordt ik net gebeld door LG. Ik word binnen 24 uur gebeld door proassist om mijn toestel om te ruilen. Nu is het allemaal opeens geen probleem meerMirage schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:27:
[...]
Had ook al LG webcare getweet daarna uit frustratie. Deze komen vervolgens een stuk aardiger uit de hoek en vragen wat meer info in plaats van meteen stellig te beweren dat dit een software probleem is en vervolgens totaal niet meer te luisteren naar de punten die ik aandraag.
In ieder geval mijn telefoon wordt omgeruild nu hopen op een goed exemplaar! Deze telefoon functioneerde opzich perfect op de nietwerkende GPS na.
Ik heb ook eigenlijk geen problemen gehad met het toestel. Heb hem sinds de dag dat bij bij tmobile binnen kwam in de shop. De eerste ROM had wel spontane reboots etc. Na updates en FR17 en nu FR19 niks geen problemen mee. Het enige is dat de 'radio' de batterij leeg slurpt.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 09:46:
Ik snap echt al die problemen niet die iedereen heeft met hun toestel.
Geluk gehad?!
Heb de telefoon nu op maximaal 760 mhz geklokt (x 2) en nog steeds haal ik (met fors gebruik welliswaar in de vorm van google talk en whatsapp) ongeveer 8 a 9 uur. Misschien dat ook de matige ontvangst van Tmobile hier mee werkt.
Ik heb een Nederlandse O2X, en kon tot nu toe nog niet upgraden. Vanaf vandaag is de V10C te upgraden via LG Mobile Tool.
Vanaf vandaag? En dan nog een tijdstipmajoh schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:12:
Ik heb een Nederlandse O2X, en kon tot nu toe nog niet upgraden. Vanaf vandaag is de V10C te upgraden via LG Mobile Tool.
Welke update is dit nu? Want de v10c is toch al 2 weken beschikbaar??
Hij zei dat je 10c kan updatenFire69 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:56:
Welke update is dit nu? Want de v10c is toch al 2 weken beschikbaar??
De Update tool gaf bij mijn toestel nog steeds aan dat V10b de laatste versie was.
Sinds net heb ik hem dus kunnen updaten naar V10c. Dus naar de versie die voor de Europa toestellen al 2 weken beschikbaar was.
Helaas dus niets nieuws voor die toestellen...
Sinds net heb ik hem dus kunnen updaten naar V10c. Dus naar de versie die voor de Europa toestellen al 2 weken beschikbaar was.
Op MoDaCo heeft Paul zijn getweakte leak van GB gepost trouwens. Wel jammer dat in de leak nog niet de nieuwe icoontjes zijn opgenomen.. hoop wel dat in de officiële release deze wel worden meegenomen.
In de officiele GB versie zal dat wel zitten ga ik vanuit, dit is zoals hij zelf al aangeeft echt een early leak
het draait maar daar heb je het ook wel mee gezegd. Tegen de tijd dat GB uit komt officieel mag ik al weer een nieuwe telefoon haha.
Goed het is gelukt: 10a geflashed via PC, 10b en 10c via LG update tool ge-update. Nu wilde ik de laatste backup van titanium terugzetten. Dus eerst rooten via oneclickroot, dan titanium (pro) uit de market gehaald. root-acces gegeven. Schrik van mijn leven: op de SD-card in de Titanium dir staat niets!! Terwijl mijn muziek enzo nog wel op de sd-card staat? Hoe is dit mogelijk? Lijk nu alles kwijt te zijn. Iemand ideeen? Om het gelijk nog maar zuurder te maken: Heb ineens geen UMTS dataverbinding meer (geen H of 3G) soms niet eens meer GSM. Geen service zegt ie op het lockscreen. Kan dit weer door het rooten komen? OF is dit een toevallig netwerkprobleem en moet ik KPN bellen? Dank voor de reacties!!
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ik kon gelukkig nog een gedeelte terughalen omdat ik een backup had gemaakt met ClockWork. Check met de verkenner ook nog even goed of het er echt niet staat bij externeSD/Titanium/ (ik weet de exacte dir niet uit mn hoofd).DJ Hentai schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:06:
[...]
Schrik van mijn leven: op de SD-card in de Titanium dir staat niets!!
PS. Misschien overbodig te zeggen; maar check ook even de settings dat niet het vinkje bij alleen 2G gebruiken aanstaat
[ Voor 38% gewijzigd door Tweaqer op 18-07-2011 17:16 ]
Verwijderd
Hier (nog) niets. Hopelijk bedoelde LG niet de update voor Vodafone toestellen...WeAreLegion schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:58:
[...]
Hij zei dat je 10c kan updatendus denk dat ie de volgende bedoelt.
Heb je hem toevallig gekocht bij Vodafone? Dan is hij waarschijnlijk wél gelocked (majoh schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:05:
De Update tool gaf bij mijn toestel nog steeds aan dat V10b de laatste versie was.
Volgens mij heb ik je dit al eerder gevraagd... Dan weet ik het niet hoe het kan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 21:04 ]
Dank voor de reactie. Kan nog steeds geen back-up bestand vinden. Kijk met astro file manager. Kan ik meer zien met een andere app? Of via PC?Angelgamer schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:11:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ik kon gelukkig nog een gedeelte terughalen omdat ik een backup had gemaakt met ClockWork. Check met de verkenner ook nog even goed of het er echt niet staat bij externeSD/Titanium/ (ik weet de exacte dir niet uit mn hoofd).
PS. Misschien overbodig te zeggen; maar check ook even de settings dat niet het vinkje bij alleen 2G gebruiken aanstaat
Er blijkt trouwens nu een netwerkstoring van KPN te zijn in noord/oost NL...
Ik heb nu ineens (ik heb v10c vanaf dat die uit was) geen umts 3g verbinding meer..
Het hele icoontje g/3g/h is verdwenen.... ik heb enkel gsm ontvangst, soms valt dat echter ook weg..
Ik kon er weinig op inet over vinden... iemand t zelfde probleem?
Het hele icoontje g/3g/h is verdwenen.... ik heb enkel gsm ontvangst, soms valt dat echter ook weg..
Verwijderd
Ik ben klaar met het hele LG gedoe...
Vandaag gebeld vanwege het feit dat als ik aanspraak wil maken op de garantie van telfort hiervoor heb ik een schrijven van lg nodig om te bewijzen dat mijn telefoon al meerdere malen is omgewisseld.
Wil het niet dat wij 2 toetstellen hebben en dat alle omwisselingen op mijn vriendin haar naam staan. Dus aan de formulieren van pro-assist heb ik niets.
LG gebeld en deze geven aan dat ze mij geen schrijven/getuigschrift kunnen toesturen met andere worden mijn probleem en zoek het maar uit...
Aangezien LG niet als beste in de markt staat verwacht je juist een goede afters sale service maar dit is niet netjes te noemen op zijn zachts gezegd.....
Ook vandaag beide toestellen zijn compleet uitgevallen en niet meer aan te krijgen pas nadat de bat. is verwijderd start het toestel weer op...
Update:
Iedereen met problemen en die LG zat zijn meld dit ook bij Consuwijzer tel 088 - 0 70 70 70 (hoe meer klachten er daar binnen komen hoe groter de kans dat ze hier iets mee gaan doen)
Vandaag gebeld vanwege het feit dat als ik aanspraak wil maken op de garantie van telfort hiervoor heb ik een schrijven van lg nodig om te bewijzen dat mijn telefoon al meerdere malen is omgewisseld.
Wil het niet dat wij 2 toetstellen hebben en dat alle omwisselingen op mijn vriendin haar naam staan. Dus aan de formulieren van pro-assist heb ik niets.
LG gebeld en deze geven aan dat ze mij geen schrijven/getuigschrift kunnen toesturen met andere worden mijn probleem en zoek het maar uit...
Aangezien LG niet als beste in de markt staat verwacht je juist een goede afters sale service maar dit is niet netjes te noemen op zijn zachts gezegd.....
Ook vandaag beide toestellen zijn compleet uitgevallen en niet meer aan te krijgen pas nadat de bat. is verwijderd start het toestel weer op...
Update:
Iedereen met problemen en die LG zat zijn meld dit ook bij Consuwijzer tel 088 - 0 70 70 70 (hoe meer klachten er daar binnen komen hoe groter de kans dat ze hier iets mee gaan doen)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 10:50 ]
Kijk eens 4 posts boven je eigen post..JensinatoR schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:56:
Ik heb nu ineens (ik heb v10c vanaf dat die uit was) geen umts 3g verbinding meer..
Maar welke problemen heb je nu precies gehad met de telefoon eigenlijk, kan alleen iets vinden over af en toe uitgaan en dat je de accu dan moet lichten om hem weer aan te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:59:
Ik ben klaar met het hele LG gedoe...
Update:
Dat heb ik ook wel eens, soms een maand niet soms 2x op 1 dag, verder prima telefoon. (gps heeft een week spatjes gehad na de laatste update maar werkt nu weer).
Heb hiervoor een htc gehad, en viel ook wel eens uit, en mijn vriendin met een galaxy had het ook wel eens, en collega met Iphone ook af en toe.
Ik denk dat ik je kan aanraden niet meer een smartphone te kopen. je enige posts hier (lees: heel GoT) zijn zo'n beetje ook om te klagen over de LG, werk je bij samsung toevallig?
[edit] ohja en miepen over dat gratis kabeltje natuurlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 19-07-2011 14:33 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar het is handig om titanium backup te laten syncen met dropbox, staat je hele backup veilig in dropbox. Als je na flashen enzo alles kwijt bent, gewoon weer terug syncen met dropbox en je hebt je backups weer.DJ Hentai schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:06:
[...]
Goed het is gelukt: 10a geflashed via PC, 10b en 10c via LG update tool ge-update. Nu wilde ik de laatste backup van titanium terugzetten. Dus eerst rooten via oneclickroot, dan titanium (pro) uit de market gehaald. root-acces gegeven. Schrik van mijn leven: op de SD-card in de Titanium dir staat niets!! Terwijl mijn muziek enzo nog wel op de sd-card staat? Hoe is dit mogelijk? Lijk nu alles kwijt te zijn. Iemand ideeen? Om het gelijk nog maar zuurder te maken: Heb ineens geen UMTS dataverbinding meer (geen H of 3G) soms niet eens meer GSM. Geen service zegt ie op het lockscreen. Kan dit weer door het rooten komen? OF is dit een toevallig netwerkprobleem en moet ik KPN bellen? Dank voor de reacties!!
Ok ik lijk een aardig groot probleem te hebben sinds update 10C, tenminste het lijkt gebeurt te zijn na de update. Als mensen mij bellen komen ze direct in mijn voicemail terecht, niet altijd maar best vaak, op de telefoon zelf zie ik geen gemiste oproep en ik krijg het berichtje dat ik een oproep heb gemist echt uren later, soms zelfs een dag. Nu dacht ik eerst dat het aan t-mobile lag, maar niemand met t-mobile in mijn omgeving heeft dit, dus nu is mijn volgende verdenking de update naar 10C. Hebben andere mensen soortgelijke problemen?
Ff een vraagje, ik heb hier op mijn werk XP draaien, maar ik kom in het programma B2CAppSetup.exe niet verder dan een 20% ofzo. Hij blijft tijdens de installatie gewoon hangen.
En ik krijg de telefoon niet gevonden in de LG PC Suite als ik die drivers uit dat B2CAppSetup.exe package niet geinstalleerd krijg. Iemand een oplossing?
En ik krijg de telefoon niet gevonden in de LG PC Suite als ik die drivers uit dat B2CAppSetup.exe package niet geinstalleerd krijg. Iemand een oplossing?
Dit gebeurt mij ook heel af en toe, zeker als de telefoon wat langer draait.shenr schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:15:
Ok ik lijk een aardig groot probleem te hebben sinds update 10C, tenminste het lijkt gebeurt te zijn na de update. Als mensen mij bellen komen ze direct in mijn voicemail terecht, niet altijd maar best vaak, op de telefoon zelf zie ik geen gemiste oproep en ik krijg het berichtje dat ik een oproep heb gemist echt uren later, soms zelfs een dag. Nu dacht ik eerst dat het aan t-mobile lag, maar niemand met t-mobile in mijn omgeving heeft dit, dus nu is mijn volgende verdenking de update naar 10C. Hebben andere mensen soortgelijke problemen?
Ik had het overigens al voor de update, en meer mensen hier lijken het af en toe te hebben.
Mijn oplossing is elke dag de telefoon even een reboot geven, sinds ik dat doe heb ik het niet meer gehad.
Lg heeft nu toch wel een probleempje:
http://www.gsmarena.com/l...ower_issues-news-2906.php
En eigenlijk heel jammer want het is een top apparaat.
Beter communiceren en iets meer tijd stoppen in verbeteren hardware en dit was allemaal niet nodig!
http://www.gsmarena.com/l...ower_issues-news-2906.php
En eigenlijk heel jammer want het is een top apparaat.
Beter communiceren en iets meer tijd stoppen in verbeteren hardware en dit was allemaal niet nodig!
Ben benieuwd wat de uitkomst word van de rechtzaak... denk niet dat ze het van LG gaan winnen....
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Ik snap dat mensen boos zijn, maar het is in amerika natuurlijk wel vrij gebruikelijk om dan maar voor het gerecht te slepen.
Verwijderd
Waar blijft de update dan die eind vorige week zou komen volgens LG op Twitter? Voor zover ik weet heb ik voor de rest geen bericht gelezen dat het is uitgesteld. Want de apps op het homescreen moeten soms nog steeds laden. Alleen de snelheid van het toestel is beter geworden, maar die was dan ook barslecht voor een tegra2 toestel. Lightning fast? Dacht het niet op dit moment dus LG, kom eens op met die updates en maak de 2X eens verrassend goed!
Ik dacht ook dat er een update kwam voor de O2X. Denk dat het we de twitter verkeerd begrepen hebben en dat de update voor de O3D was. Die heeft namelijk wel afgelopen dagen een update gehad. Toch hoop ik dat er snel een update komt die het toestel energiezuiniger maakt.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:43:
Waar blijft de update dan die eind vorige week zou komen volgens LG op Twitter? Voor zover ik weet heb ik voor de rest geen bericht gelezen dat het is uitgesteld. Want de apps op het homescreen moeten soms nog steeds laden. Alleen de snelheid van het toestel is beter geworden, maar die was dan ook barslecht voor een tegra2 toestel. Lightning fast? Dacht het niet op dit moment dus LG, kom eens op met die updates en maak de 2X eens verrassend goed!
Van het weekend released Paul zijn Gingerbread 2.3.4-versie (weliswaar in een beta denk ik en met dezelfde kernel) maar ik hoop dat het wat goeds oplevert.
Verwijderd
Dat klopt, een andere website (uit Hong Kong, ja ik weet 't...) gaf aan dat er een onderhoudsupdate zou komen in de tussentijd en GB in September. Vlak daarvoor gaf LG het bericht op Twitter. Ik heb geen Twitter dus kan het ook niet vragen, kan iemand hier dat doen? Want mijne is nog lang niet goed, traagheid alom en errors, bijv. met de GPS en de "can't apply settings to modem" fout. Toch maar eens een afspraak maken om te ruilen als die update niet opschiet. Ik durf het nog steeds niet aan om te flashen want weet nog steeds niet hoe ik CWM eraf krijg zodat er geen sporen meer opstaan van het flashen. Of is dat met nvflash echt weg? Als dat zo is ga ik na m'n vakantie daar eens mee bezig, vond het bij m'n vorige toestellen altijd wel mooi om te doen.
Maar liever officieel, dan kan me niks gebeuren, maar kan niet wachten tot LG eindelijk eens met de update komt. Grrr.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 23:16 ]
Verwijderd
Ja met nvflash is het weg.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:06:
Ik durf het nog steeds niet aan om te flashen want weet nog steeds niet hoe ik CWM eraf krijg zodat er geen sporen meer opstaan van het flashen. Of is dat met nvflash echt weg? Als dat zo is ga ik na m'n vakantie daar eens mee bezig, vond het bij m'n vorige toestellen altijd wel mooi om te doen.Maar liever officieel, dan kan me niks gebeuren, maar kan niet wachten tot LG eindelijk eens met de update komt. Grrr.
Alles is dan weer zo als out-of-the-box
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.