Net weer een battery pull moeten doen... Ik had goede hoop na de update.... Maar onterecht dus...
Gelukkig heb ik een 1jarig abbo.... Pfff!
Bewaar je hem in een hoesje in je broekzak of iets dergelijks? Daar kunnen ze namelijk niet zo goed tegen. Ik heb echt al in tijden geen batterypull hoeven doen namelijk.JensinatoR schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:05:
Net weer een battery pull moeten doen... Ik had goede hoop na de update.... Maar onterecht dus...
Verwijderd
Zoals ik hier boven al zei ik heb nog geen vast loper gehad, ding werkt perfect gewoon. Maar wat ik wel weet is dat ze niet tegen kunnen als ze te warm worden dan gaan ze hangenVerwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:39:
Ik en mijn vriendin hebben beide de LG P990 inmiddels zijn wij ook beiden met een 3e P990 bezig gewisseld door de lg swap service. Wij hebben vanaf het begin af aan al problemen met de toestellen. Afgelopen dagen update 10c geïnstalleerd ook hierbij heb ik gisteren problemen gehad. Toestel liep compleet vast niets meer mogelijk. Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn met deze nieuwe update...
Ik bewaar em altijd lost zonder hoesje in mn broekzak, hij komt er alleen uit als ik achter mijn pc zet of als ie aan de lader ligt... Bedoel je dat ie er niet tegen kan als ik em wel in een hoesje doe?WeAreLegion schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:17:
[...]
Bewaar je hem in een hoesje in je broekzak of iets dergelijks? Daar kunnen ze namelijk niet zo goed tegen. Ik heb echt al in tijden geen batterypull hoeven doen namelijk.
Verwijderd
Het kan ook gekomen zijn dat de powerknop lang ingedrukt is want die blijft het doen als het scherm gelocked is. Daarna in je broekzak op uitzetten gedrukt.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:30:
Hij werkt in ieder geval een stuk soepeler dan voorheen. Toch haalde ik de telefoon net uit m'n broekzak om te constateren dat 'ie uit stond. Ik kon 'm gewoon weer aanzetten, en de batterij was nog voor zo'n 60% vol. Met V10b had ik heel af en toe wel eens een spontane reboot, maar dat de telefoon zichzelf uitschakelt had ik nog niet eerder meegemaakt, tenzij de batterij volledig leeg was;)
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Verwijderd
kijk en dit precieze probleem heb ik nu dus ook.Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:53:
Heb even de reacties over GPS en navigatie in dit topic gelezen, maar ben mijn probleem niet tegengekomen:
zowel bij Google navigatie als Sygic, heb ik last dat de GPS er soms 10-30m naast zit.
Nu begrijp ik dat GPS niet tot op de meter nauwkeurig is, maar het is behoorlijk irritant als je op de snelweg opeens op een parallelbaan zit of in de stad daardoor een kruising mist. Ook lijkt de GPS pas na 4 sec. door te hebben wanneer je wegrijdt bij een stoplicht.
Jullie ervaringen of tips? Of zou dit een hardwareprobleem zijn en dus VIP service?
[ Voor 3% gewijzigd door Mirage op 08-07-2011 10:18 ]
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Mijn telefoon is volledig geupdate met baseband 622 en de laatste v10c.justin_ti schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:42:
Misschien ligt dat aan de baseband, ik zou proberen de software te updaten naar 10c. Heb daar zelf nog geen ervaring mee want ik draai CM7 op mijn optimus 2x. Ik heb er geen last van, hij ziet precies waar ik zit. Baseband draai ik versie xxx502.
De verschijnselen die ik beschreef waren onder v10a. Ik heb gisteren naar v10c (baseband 622) geupdate en zal van het weekend even een nieuwe test doen.Mirage schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:54:
[...]
Mijn telefoon is volledig geupdate met baseband 622 en de laatste v10c.
Dit kan het dus helaas ook niet zijn in mijn geval. ik zou een oudere kunnen proberen maar ik ben benieuwd wat Canis Lupus draait.
Ik ben benieuwd wat je uitkomst is anders wordt hij waarschijnlijk gevipped aangezien jij de enige bent die ik zover met dit probleem heb gezien van alle fora die ik bezoek. v10c is qua batterij een heel stuk beter inderdaad maar ik heb met deze versie dus dezelfde problemen als jij met v10a al had.Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:53:
[...]
De verschijnselen die ik beschreef waren onder v10a. Ik heb gisteren naar v10c (baseband 622) geupdate en zal van het weekend even een nieuwe test doen.
Merk al wel dat 10c vs 10a een bak aan batterijverbruik scheelt
Ik had dit ook soms met de in mijn ingebouwde navigatie van Panasonic, echt raar. Als ik dan het ding uit deed en weer aan was het vaak verholpen. Misschien helpt dit ook bij jou?Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:53:
Heb even de reacties over GPS en navigatie in dit topic gelezen, maar ben mijn probleem niet tegengekomen:
zowel bij Google navigatie als Sygic, heb ik last dat de GPS er soms 10-30m naast zit.
Nu begrijp ik dat GPS niet tot op de meter nauwkeurig is, maar het is behoorlijk irritant als je op de snelweg opeens op een parallelbaan zit of in de stad daardoor een kruising mist. Ook lijkt de GPS pas na 4 sec. door te hebben wanneer je wegrijdt bij een stoplicht.
Jullie ervaringen of tips? Of zou dit een hardwareprobleem zijn en dus VIP service?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Via de LG-Promo lijn Gratis!!!speedme schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:46:
Voor de mensen die nog een Micro HDMI kabel willen kopen, ik heb ze (vergulde aansluiting, 1,80 meter)
Ze kosten € 8,00 incl. verzendkosten.
PM me voor gegevens.
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 16:12 ]
Klopt, maar dat geld voor mensen die nieuwe telefoon/abbo aanschaffen.
Hmm ik zie niet waar of hoe ik je kan PM'en, maar heb wel interesse!speedme schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:47:
[...]
Mensen, net zoals ik, die vanaf het begin de O2X hebben, kregen geen micro-HDMI kabel erbij.
Die mensen bied ik dus de mogelijkheid om er eentje aan te schaffen (i.p.v. via eBay of chinese website)
Same here, denk dat speedme hem uit heeft staanFrigolamptje schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:14:
[...]
Hmm ik zie niet waar of hoe ik je kan PM'en, maar heb wel interesse!
Heb mijn 3meter hdmi kabel van LG gisteren binnen gekregen, is van goede kwaliteit.speedme schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:47:
[...]
Mensen, net zoals ik, die vanaf het begin de O2X hebben, kregen geen micro-HDMI kabel erbij.
Die mensen bied ik dus de mogelijkheid om er eentje aan te schaffen (i.p.v. via eBay of chinese website)
Als het goed is, staat PM nu aan...Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:24:
[...]
Same here, denk dat speedme hem uit heeft staan
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij is het juist net andersom. v10b of baseband 405 zorgde ervoor dat ik maar 6 á 7 uur met de batterijlading kom doen. Maar volgende week komt er weer een nieuwe update die alles zal moeten oplossen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:49:
Okee ik draai nu een aantal dagen V10C, maar mijn batterij gaat ongeveer de helft van de tijd mee dan dat die ging op V10B, anders mensen die dit ook hebben?
Ik heb evenveel gefreezed als op V10B, maar toch gaat die kort mee. Nu is er in bijna 2 uur nog maar 67% over normaal had ik dan zeker nog 85%
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 20:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou zeggen bel de LG promo-lijn en probeer eruit te halen wat er uit te halen valt aangezien het in mijn ogen belachelijk is dat je bij een telefoon van meer dan 400 euro geen hdmi kabel geleverd krijgt en een maand later wel...speedme schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:47:
[...]
Verwijderd
Nee v10c is nu uit en volgende week komt een update die alle ellende zou moeten laten verdwijnen!Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:00:
10c komt dus volgende week uit.
Ik zie zojuist dat ik versie 10b heb en vooralsnog loopt ie soepeltjes, wat is nu echt het voordeel van deze nieuwe versie.
En staat dit los van de 2.3 Android release?
Ik heb met LGMobile Update tool gekeken welke versie ik heb (heb telefoon net) en ik heb dus v10b en wil graag c.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:29:
[...]
Nee v10c is nu uit en volgende week komt een update die alle ellende zou moeten laten verdwijnen!
[ Voor 9% gewijzigd door Spiritual89 op 09-07-2011 13:12 ]
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Verwijderd
Ik zou gewoon even via smartflash versie 10a ofso terug zetten.stefanaudi schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:30:
Ik heb vanmorgen het toestel ge-wiped, waardoor de root enzo er vanaf moest zijn. Ik gebruikte geen Custom ROM. Nadat dat was gebeurd, was ik alles kwijt, dit wist ik...
Daarnet gaf de LG een melding dat er een update was voor mijn toestel. Ik wou die installeren, maar dan komt die weer in het welbekende Recovery menu. Dat is nou net NIET de bedoeling. Want dan kan hij de installatie van de nieuwe update niet voortzetten. Hoe kan ik dit wegkrijgen?
Ik snap er niks meer van, want ik dacht dat ik nu gewoon die installatie kon uitvoeren, nadat het toestel zichzelf opnieuw zou opstarten, en ik dus alles kwijt zou zijn ....
Wie kan mij helpen? ... alvast heel erg bedankt!
Hmmm... maar ik heb nu 10b... en dan ga ik er op achteruit? En hoe werkt smartflash??Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:42:
[...]
Ik zou gewoon even via smartflash versie 10a ofso terug zetten.
Verwijderd
Kijk in de costum topic daar staat de hele uitlegstefanaudi schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:04:
[...]
Hmmm... maar ik heb nu 10b... en dan ga ik er op achteruit? En hoe werkt smartflash??
Voor mij werkte dat iig erg goed. Dan kun je makkelijk de update naar B doen en daarna krijg je de optie om te updaten naar CVerwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:10:
[...]
Kijk in de costum topic daar staat de hele uitleg
Bij de mediamarkt ligt de officiele autohouder van LG zelfAngelgamer schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:14:
[...]
Voor mij werkte dat iig erg goed. Dan kun je makkelijk de update naar B doen en daarna krijg je de optie om te updaten naar C
Offtopic: iemand een tip voor een goede autohouder?
Verwijderd
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Heb je ook de link?Flagg schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:33:
Ik heb weinig gemerkt van de update, accu gaat niet echt merkbaar langer mee iig. vandaar dat ik net de dx 3500mah accu besteld heb bij dx, voor 14$ wil het wel proberen, zolang mijn lg maar niet smelt.
[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 09-07-2011 23:46 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ja.418O2 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:43:
is er al ieta van een bln-achtige tool voor deze tel? dus dat je softtouch knoppen oplichten als je een.mail/sms/whatsapp bericht hebt?
Nee.bij voorkeur zonder custom roms e.d.
Verwijderd
Ja.
Ook met ROM versie v10c is de GPS nog best wispelturig. Zijn er andere mensen met zelfde ervaring die na VIP service betere resultaten hadden? (Twijfel of ik hem om moet laten ruilen)Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:53:
[...]
De verschijnselen die ik beschreef waren onder v10a. Ik heb gisteren naar v10c (baseband 622) geupdate en zal van het weekend even een nieuwe test doen.
Ik heb zelf via een hiddenmenu de instelling van de GPS veranderd zodat het toestel nu gebruikt maakt van de Nokia GPS server. i.p.v. die van Google.Canis Lupus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:11:
[...]
Ook met ROM versie v10c is de GPS nog best wispelturig. Zijn er andere mensen met zelfde ervaring die na VIP service betere resultaten hadden? (Twijfel of ik hem om moet laten ruilen)
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
[ Voor 19% gewijzigd door Roytoch op 11-07-2011 11:01 ]
Welles
Ik twijfel ook, maar ik denk dat ik hem wel ga laten omruilen. Ik wil hem echt voor navigatie in de auto gaan gebruiken. Heb net een goede houder voor in de auto aangeschaft enzo.Canis Lupus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:11:
[...]
Ook met ROM versie v10c is de GPS nog best wispelturig. Zijn er andere mensen met zelfde ervaring die na VIP service betere resultaten hadden? (Twijfel of ik hem om moet laten ruilen)
Ja dit kan418O2 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:43:
is er al ieta van een bln-achtige tool voor deze tel? dus dat je softtouch knoppen oplichten als je een.mail/sms/whatsapp bericht hebt?
bij voorkeur zonder custom roms e.d.
Verwijderd
Overloper!roy.ahuis schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:05:
Zoals jullie vast wel door hebben is de topicstart inmiddels wat verouderd. Ik heb zelf inmiddels een Galaxy s2 en ik weet dat mede topic eigenaar nlboy ook een andere telefoon heeft. Met het oog op de 150 pagina's die dit topic inmiddels heeft en de kans dat er binnenkort een nieuw deel komt, wie is bereid dit topic over te nemen? Logischerwijs krijg je de bronbestanden van de kopjes bovenin en dergelijke, dus daar zou je redelijk mee uit de voeten moeten kunnen.
Denk dat het beter is als de topicstart wat opgeschoond en aangevuld wordt door een optimus-eigenaar, zeker omdat er nu nog wat pre-release dingen instaan zoals de onzekerheid over het schermtype.
DM maar, staat wel aan als het goed is.
Jaaa, ik voel me al vies genoeg zonder ook nog een schuldgevoel aangepraat te krijgen
Welles
Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat ik in de gaten moet houden. Houd het toch aardig bij namelijk via XDA en ModacoVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:29:
[...]
Nee v10c is nu uit en volgende week komt een update die alle ellende zou moeten laten verdwijnen!
PeterFdeVries schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:50:
[...]
Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat ik in de gaten moet houden. Houd het toch aardig bij namelijk via XDA en Modaco
ja sh*t, daar doe ik niet aan. Vind ik stom
[ Voor 18% gewijzigd door PeterFdeVries op 11-07-2011 19:46 ]
Verwijderd
Mijn bron is uiterst geheim... een helpdeskmedewerker van LG. Niet veel later zag ik een tweet op de pagina van LG over de zelfde update!PeterFdeVries schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:50:
[...]
Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat ik in de gaten moet houden. Houd het toch aardig bij namelijk via XDA en Modaco
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 22:53 ]
Verwijderd
Wil je ook geen schuldgevoel aanpraten...Maar schaam je!roy.ahuis schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:00:
[...]
Jaaa, ik voel me al vies genoeg zonder ook nog een schuldgevoel aangepraat te krijgen
Durf jij te beweren dat de werknemers van de LG-klantenservice tegenwoordig verstand van zaken hebben? Gewaagde stelling haha!Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:49:
[...]
Mijn bron is uiterst geheim... een helpdeskmedewerker van LG. Niet veel later zag ik een tweet op de pagina van LG over de zelfde update!
Verwijderd
Beweer ik iets??? Jij vraagt om de bron ik geef jou antwoord doofy!PeterFdeVries schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:19:
[...]
Durf jij te beweren dat de werknemers van de LG-klantenservice tegenwoordig verstand van zaken hebben? Gewaagde stelling haha!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 10:02 ]
Dude, ik maakte maar een grapje...Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:01:
[...]
Beweer ik iets??? Jij vraagt om de bron ik geef jou antwoord doofy!
[ Voor 18% gewijzigd door Jay_Snake op 12-07-2011 11:49 ]
Hij heeft ook last van een niet werkende simkaartlezer lijkt het
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 14:35 ]
Battle.net || Strava
Verwijderd
Waarschijnlijk mag hij de rom testen en er zelf opgezet. Zoals in m'n edit, ik heb het vermoeden dat v20a vrijdag wordt uitgerold.SytseHartvelt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:
Nais. Maar heeft hij dus de officiele update van LG te pakken gekregen of hem er zelf op geflikkerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 14:38 ]
SytseHartvelt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:
Nais. Maar heeft hij dus de officiele update van LG te pakken gekregen of hem er zelf op geflikkerd?
Volgens Paul is het een "early leak", die heeft hij van een iemand binnen LG. Gezien het een early leak is lijkt het me niet een versie die vrijdag uitgerold wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:28:
Die zit er niet in. Weet je wel hoeveel toestellen hij heeft!
Ik heb het flauwe vermoeden dat vrijdag v20a wordt uitgerold omdat ze niet zeggen welke versie, alleen dat alle problemen tot het verleden behoren. Ben erg benieuwd.
Bron? Dat wil ik wel eens lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:47:
Net bevestiging via twitter van LG Webcare dat de komende upgrade 2.3.4 is!
Even gefixed voor je
en dat wisten we alJay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:07:
[...]
Even gefixed voor jeHet is mooi om te zien dat ze dit zeggen, maar ze zeggen niet dat dat de update is van komende vrijdag. Alleen dat de GB update die ooit een keer komt, 2.3.4 zal zijn.
Ik heb soms zelfs het idee dat LG de informatie die ze verstrekt ook gewoon van MoDaCo halen, kijk maar eens naar de tijden waarop ze dit soort info bekend maken; bijna iedere keer nadat het al ergens gelekt is.
[ Voor 32% gewijzigd door Tweaqer op 12-07-2011 16:57 ]
Verwijderd
[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 17:09 ]
Dat zou je soms bijna denken, ja. En ja, dat hebben ze me idd net verteld op twitter (speciaal twitter ff aangemaakt, hahaAngelgamer schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:49:
[...]
Ik heb soms zelfs het idee dat LG de informatie die ze verstrekt ook gewoon van MoDaCo halen, kijk maar eens naar de tijden waarop ze dit soort info bekend maken; bijna iedere keer nadat het al ergens gelekt is.
Edit: check trouwens nog even de reactie van LG waarin ze zeggen dat de aankomende update van 'vrijdag' wel eerst nog een bugfix is. En lach/huil even mee mbt de eta van GB: "eind deze zomer".
Ik heb deze GPS fix gedaan en Sygic Navigatie werkt nu als een trein bij mij!Megapaul schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:24:
[...]Ik heb zelf via een hiddenmenu de instelling van de GPS veranderd zodat het toestel nu gebruikt maakt van de Nokia GPS server. i.p.v. die van Google.
GPS werkt bij mij prima![]()
voor uitleg zie hier
Verwijderd
Nou jammer dan, wordt dan nog 2 maanden wachten. Als hij dan maar wel gelijk goed is zal ik wel wachten maar als de nieuwe aankomende update ook de kuren gaat vertonen gaat er een custom op en wacht ik niet op GB.JensinatoR schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:09:
Jongens dit wordt echt niet GB hoor! Ik snap dat we allemaal er naar smachten, maar dat wordt nog ff geduld hebben.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 20:00 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 20:10 ]
De LG Optimus 2x Speed is het toestel met de beste hardware specificaties. Hoe lang de andere toestellen geüpdate zullen worden weet niemand, aangezien dit (op de Desire S na) al redelijk 'oude' toestellen zijn. Wel hebben ze, als ik me niet vergis al 2.3, of zal dit in de toekomst nog komen. De LG krijgt ook 2.3. Dus qua software weet ik niet welke het beste zal zijn. Natuurlijk is er qua custom ROMs altijd iets nieuws te krijgen.Mr_gadget schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:05:
Bij studentmobiel hebben ze nu een aanbieding met deze telefoon. Je kan o.a. kiezen uit de LG Optimus 2x Speed, HTC Desire HD/S/Z of de Samsung Galaxy S plus. Raden jullie de LG gaan? Ik neig zelf ook naar de LG maar het lijkt me dat de HTC's meer toekomstbestendig zijn doordat ze vaker geüpdatet worden.
Ik heb een HTC Incredible S gehad. Prima toestel, wilde toen wat anders. Dat werd een Nexus S. Ook een prima toestel. Deze heb ik toen geruild tegen een LG Optimus 2X. Ook een superfijn toestel. Toch heb ik nu weer een Nexus S. Precies om de reden, dat ik er ook even achter moest komen welk toestel ikzelf het fijnst vind. Met een galaxy heb ik geen ervaring. Mijn vriendin heeft een Xperia X10, dus heb ik ook even met de UI van SE kunnen spelen.Jeroen04 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:36:
[...]
De LG Optimus 2x Speed is het toestel met de beste hardware specificaties. Hoe lang de andere toestellen geüpdate zullen worden weet niemand, aangezien dit (op de Desire S na) al redelijk 'oude' toestellen zijn. Wel hebben ze, als ik me niet vergis al 2.3, of zal dit in de toekomst nog komen. De LG krijgt ook 2.3. Dus qua software weet ik niet welke het beste zal zijn. Natuurlijk is er qua custom ROMs altijd iets nieuws te krijgen.
Verder kunnen we je niet helpen welk toestel voor jou de beste keuze zal zijn, daar moet je zelf achter komen.
Battle.net || Strava
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq