Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Heb je voor mij een linkje naar de stockrom?Megapaul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:19:
Vervolgens met NVflash de de stockrom V10b geinstalleerd zodat ik wel zou kunnen updaten.
Ik krijg m niet meer aan de praat
Erg bedankt! Ga het morgen proberen.
Mijn LG deed net even niet zo veel, elke restore die ik via CWM installeerde bleef vast lopen na een reboot bij de lg loader.. nu heb ik even tijdelijk (tot morgen avond) WGSpoelstra's GB Edition er op gezet, die werkte (gelukkig) wel.
ik had v10b op mijn telefoon deze kon dus wel de update binnen halen en installeren echter doordat ik cwm op mijn tel had staan bleef mijn telefoon hangen op het cwm scherm.Jeroen04 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 01:41:
Heel vreemd, al die verhalen over het feit dat de update niet zou lukken. Ik heb mijn toestel ook geroot en met Titanium Backup wat dingen gefreezed, maar na de update die (op 1 reboot na) prima verliep was mijn toestel in nog precies dezelfde staat. Niet unrooten, niet unfreezen etc. Enige wat er anders is, is de software versie (V10c).
Met nvflash de stockrom v10b erop gezet maar updaten ho maar.... wordt er gek van
krijg steeds de melding ongeldige software, foutief software pakket.

Ja daar ben ik dus nu inmiddels ook achter, ben alleen zo slim geweest om niet mijn oude baseband op te schrijven
Wie weet wat de goede baseband is??
Verwijderd
Same here, update prima verlopen via wifi zonder te unrooten/unfreezen.Jeroen04 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 01:41:
Heel vreemd, al die verhalen over het feit dat de update niet zou lukken. Ik heb mijn toestel ook geroot en met Titanium Backup wat dingen gefreezed, maar na de update die (op 1 reboot na) prima verliep was mijn toestel in nog precies dezelfde staat. Niet unrooten, niet unfreezen etc. Enige wat er anders is, is de software versie (V10c).
edit: niet geroot, dus ook stock rom wel jammer dat het nog geen 2.3 is
[ Voor 15% gewijzigd door M0nkeymen op 05-07-2011 09:13 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Is een v10a, volgens mij degene waarmee de telefoon geleverd was. Check na de nvflash je baseband of deze de juiste versie heeft..
Stay young forever!
Die heeft de juiste versie jah de er zijn er vrijveel geleverd met 223 als baseband. Er staat in overclock topic een verhaal van mij (in opening post) hoe je hem moet flashen.Rosto schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:44:
Voor de mensen die niet kunnen updaten na een nvflash... hebben jullie de Nederlandse ROM op deze link al geprobeerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041
Is een v10a, volgens mij degene waarmee de telefoon geleverd was. Check na de nvflash je baseband of deze de juiste versie heeft..
Deze heb ik gebruikt, dit is baseband 405Rosto schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:44:
Voor de mensen die niet kunnen updaten na een nvflash... hebben jullie de Nederlandse ROM op deze link al geprobeerd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041
Ik draai hem unrooted, en kan niet updaten naar V10c.
De LG update tool zegt V10b
Telefoon info zegt V10a
OTA resulteert in "fout in sftware pakket"
LG update tool zegt "Er zijn geen updates beschikbaar"
Als ik jou was zou ik alles opslaan wat je nog wil bewaren en flashen naar 10a, dan met de tool updaten naar 10b en dan OTA naar 10c. Dat werkte bij mij prima.newbreed schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 09:58:
[...]
Deze heb ik gebruikt, dit is baseband 405
Ik draai hem unrooted, en kan niet updaten naar V10c.
De LG update tool zegt V10b
Telefoon info zegt V10a
OTA resulteert in "fout in sftware pakket"
LG update tool zegt "Er zijn geen updates beschikbaar"
Verwijderd
opstarte. en kon via ota naar v10c. Ik heb de stappen plan gebruikt in de andere topic
Ok, en welke link heb je gebruikt om v10a te downloaden?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:34:
Hey Megapaul ik ben met smartflash terug gegaan naar v10a gegaan via de tool naar v10b de tel weer opnieuw
opstarte. en kon via ota naar v10c. Ik heb de stappen plan gebruikt in de andere topic
Zelfde als hierboven of had jij een andere link?
ik heb inmiddels de goede baseband terug gezet op mijn lg (405)
firmware v10b, ben nu zelf de v10a aab het downloaden echter het duurt een beetje lang....
[ Voor 16% gewijzigd door Megapaul op 05-07-2011 10:47 ]
JA, ik weet dat het glas niet kan krassen door sleutels ed, MAAR mijn kleine meisjes hebben er al krassen op gekregen... Waarschijnlijk door zanderige vingertjes...
Alvast bedankt!
Verder is het een top telefoon!
Battle.net || Strava
Misschien:Spiritual89 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:55:
Weet iemand hoe het komt dat mijn telefoon de nummers op de sim kaart NIET ziet?? Ben een beetje ten einde raad, in een andere telefoon worden ze wel gezien.
1. open contacten
2. druk icoontje linksonder op je foon
3. selecteer 'meer'
4. Weergave opties
Kijk of je alle gewenste 'bronnen' van je adressen ziet.
Verwijderd
Wat hier boven staat inderdaad, was het ook aan het typen.Spiritual89 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:55:
Weet iemand hoe het komt dat mijn telefoon de nummers op de sim kaart NIET ziet?? Ben een beetje ten einde raad, in een andere telefoon worden ze wel gezien.
Helemaal onderaan de lijst vinkje zetten bij "sim".
Of anders kiezen voor "importeren/exporteren" als je ze van de sim op je foon wil hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 11:02 ]
Ik kan nergens de optie vinden namelijk...
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Haal die pincode er gewoon vanaf en stel een andere beveiliging in die draw a patern gebeuren ofzoJeroen04 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:18:
Helaas, ook na de update ben ik wakker geworden met een toestel waar ik mijn pincode weer mocht invullen ...
Welke optie?speedme schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:21:
weet er iemand of het in CM7 RC1 mogelijk is om de telefoon aan te sluiten (via Micro HDMI) aan een TV ?
Ik kan nergens de optie vinden namelijk...
Je plugt de kabel in en je hebt beeld op je tv, niks aan in te stellen!
Der is wel een optie beschikbaar in de stockrom misschien bedoelt hij dat, maar die zit er bij CM niet inFire69 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:34:
[...]
Welke optie?
Je plugt de kabel in en je hebt beeld op je tv, niks aan in te stellen!
Ik heb deze screenprotector gehaald: http://cgi.ebay.com/ws/eB...K:MEWNX:IT#ht_2417wt_1139retlaw schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:47:
Zijn er ervaringen met goed passende screenprotectors? Het scherm is een beetje gebogen en weet niet zo goed welke ik moet bestellen, zodat het hele scherm ook beschermd is.
JA, ik weet dat het glas niet kan krassen door sleutels ed, MAAR mijn kleine meisjes hebben er al krassen op gekregen... Waarschijnlijk door zanderige vingertjes...
Alvast bedankt!
Verder is het een top telefoon!
Duurt even voor je hem hebt, maar hij past wel netjes over alle randjes heen. Zit er nu een weekje op en ziet er nog prima uit!
Blijft dat dan wel netjes hangen?
Dat is inderdaad de optie die ik bedoelde. Ik zocht deze al in CM7, maar vandaar dat ik hem niet kon vindenWeAreLegion schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:35:
[...]
Der is wel een optie beschikbaar in de stockrom misschien bedoelt hij dat, maar die zit er bij CM niet indaar is het inderdaad gewoon aankoppelen en klaar.
Ik heb namelijk een kabeltje besteld en deze komt morgen binnen, maar toen bedacht ik me "hey, ik heb CM7 op mijn telefoon...werkt het wel met CM7 ?".
Morgen even testen dus
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Werkt als een trein hoorspeedme schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:47:
[...]
Dat is inderdaad de optie die ik bedoelde. Ik zocht deze al in CM7, maar vandaar dat ik hem niet kon vinden![]()
Ik heb namelijk een kabeltje besteld en deze komt morgen binnen, maar toen bedacht ik me "hey, ik heb CM7 op mijn telefoon...werkt het wel met CM7 ?".
Morgen even testen dus
Galaxy on Fire 2 THD ziet er prima uit op mijn monitor! Hij knalt er alleen af en toe uit, maar ik denk dat dat aan mijn kabeltje ligt (€2,50 van een Chinees).
[ Voor 18% gewijzigd door hoipimniet op 05-07-2011 11:59 ]
Deze wil bij mij maar niet downloaden, loopt steeds vast na 4%...
Gebruik je CM7? Dan ligt het niet aan je kabel hoor CM7 deed dat bij mij ook op stock heb ik met zelfde kabel nergens last van.hoipimniet schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:58:
[...]
Werkt als een trein hoor
Galaxy on Fire 2 THD ziet er prima uit op mijn monitor! Hij knalt er alleen af en toe uit, maar ik denk dat dat aan mijn kabeltje ligt (€2,50 van een Chinees).
Ja, hij plakt ook de schuine randen, echt precies alles wat van glas is plakt hij. Je moet hem er perfect opleggenFire69 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:43:
Dus die plakt op de schuine randen van het scherm ook?
Blijft dat dan wel netjes hangen?
Ik snap er niks meer van. Heb V10b, baseband 405, kernel 2.6.32.9 en build nummer FRG83G.
Vriend van me had dit ook, hang hem eens aan het stroomWouter64 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:42:
Heb met smartflash v10a geflasht, daarna via de tool een update gedaan naar v10b, maar bij mij wil de OTA update nog niet. Als ik op Coltrole op updates klik krijg ik een bericht Controleren op beschikbare software-updates op de server. Een ogenblik geduld aub, waarna het bericht in beeld komt: Verbinden mislukt.
Ik snap er niks meer van. Heb V10b, baseband 405, kernel 2.6.32.9 en build nummer FRG83G.
Thanks a lot! Hij is nu aan het updaten. Kan het toestel na de update gewoon weer geroot worden? Nogmaals bedankt!WeAreLegion schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:43:
[...]
Vriend van me had dit ook, hang hem eens aan het stroom
Jep, zelfde manier zoals je de eerste keer ook hebt gedaan!Wouter64 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:55:
[...]
Thanks a lot! Hij is nu aan het updaten. Kan het toestel na de update gewoon weer geroot worden? Nogmaals bedankt!
Ik heb nog een vraagje eigenlijk, heb eergisteren deze versie erop gezet. Ook 10C, en heb zelf los baseband 622 geflashed. Werkt goed, alleen mijn vraag is, zit er nog verschil tussen de versie die jullie nu uitgerold krijgen?
Heb het inderdaad gevonden, thanks !!Laszlo schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:58:
[...]
Misschien:
1. open contacten
2. druk icoontje linksonder op je foon
3. selecteer 'meer'
4. Weergave opties
Kijk of je alle gewenste 'bronnen' van je adressen ziet.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Unrooten kan je ook met SuperOneClick doen, maar dan op Unroot clickenstefanaudi schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:08:
Aah,mijn telefoon geeft een update aan... Heb hem alleen geroot, en kan daarom niet de installatie voortzetten lijkt het, want dan komt hij in het recovery menu. Ik heb overigens nog steeds LG's eigen ROM. Dus even kijken hoe ik hem ga unrooten.
Verwijderd
Heb je de datum al vooruit gezet? en gezorgt dat hij aan het stroom hangt?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:19:
Bij mij werkt het nog steeds niet FOTA en Tool niet, helaas denk dat ik nog even moet wachten
Net geprobeerd inderdaad, maar dat gaat 'm niet worden ... als ik op Unroot klik, dan geeft ie aan dat ie SuperUser mist. Maar het lompste is, die haalt ie er zelf elke keer af.WeAreLegion schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:16:
[...]
Unrooten kan je ook met SuperOneClick doen, maar dan op Unroot clicken
Ik heb het toen nog geprobeerd om de software update te installeren, maar dat doet ie niet,
dan komt ie weer in het recovery gedeelte. En dat moet ik niet hebben.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
En heb je hem daarna al eens gereboot na de unroot? en dan bijvoorbeeld titanium backup geopend, want eigenlijk is superuser+busybox het enige wat veranderd word, als dat weg is zou je hem moeten kunnen updaten.stefanaudi schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:37:
[...]
Net geprobeerd inderdaad, maar dat gaat 'm niet worden ... als ik op Unroot klik, dan geeft ie aan dat ie SuperUser mist. Maar het lompste is, die haalt ie er zelf elke keer af.
Ik heb het toen nog geprobeerd om de software update te installeren, maar dat doet ie niet,
dan komt ie weer in het recovery gedeelte. En dat moet ik niet hebben.
Verwijderd
Zelfs met de datum vooruit en aan de stroom krijg ik foutief softwarepakket, waarschijnlijk omdat ik wat dingen uit de stockrom gesloopt hebWeAreLegion schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:34:
[...]
Heb je de datum al vooruit gezet? en gezorgt dat hij aan het stroom hangt?
En de tool geeft die helaas geen update meer..
Helaas.....WeAreLegion schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:39:
[...]
En heb je hem daarna al eens gereboot na de unroot? en dan bijvoorbeeld titanium backup geopend, want eigenlijk is superuser+busybox het enige wat veranderd word, als dat weg is zou je hem moeten kunnen updaten.
hij lijkt nog steeds geroot te zijn:(
Verwijderd
Via die stappen plan alleen die smartflash en drivers heb ik gedownload via xdaMegapaul schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:45:
[...]
Ok, en welke link heb je gebruikt om v10a te downloaden?
Zelfde als hierboven of had jij een andere link?
ik heb inmiddels de goede baseband terug gezet op mijn lg (405)
firmware v10b, ben nu zelf de v10a aab het downloaden echter het duurt een beetje lang....
Dan zal het nooit gaan werkenVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:40:
[...]
Zelfs met de datum vooruit en aan de stroom krijg ik foutief softwarepakket, waarschijnlijk omdat ik wat dingen uit de stockrom gesloopt heb
En de tool geeft die helaas geen update meer..
Het lukt in 1e instantie om de update binnen te halen, ik had v10b op mijn telefoon staan, welke geroot was en waar cwm op stond.
Nadat de telefoon de update had binnen gehaald bleef deze hangen in het cwm scherm.
Vervolgens heb ik allerlei dingen gebrobeerd, ander baseband installeren enz enz.
Uiteindelijk het advies gevolgd om van scratch te beginnen dus eerst terug naar de NL versie van V10A.
Na erg veel geduld te hebben (het downloaden duurde ruim 2 uur) heb ik mijn telefoon kunnen gedowngraden naar v10a.
Dit heb ik gedaan via deze link de uitleg hoe je dit moet doen kan je hier vinden.
Onder de kop ik wil alles weer ongedaan maken.

Na het flashen de telefoon opgestart en gekeken of ik een update kon vinden middels FOTA.
Er werd een update gevonden van circa 8 MB groot. Deze geinstalleerd en opnieuw opgestart.
er stond toen versie V10B op:

Vervolgens de datum 1 dag voorruit gezet en gekeken voor een update naar V10c deze werd niet gevonden.
Telefoon nog maar een keer uit en weer aangezet. Toen kreeg ik de melding update voltooid.
(van V10B)
Weer de datum een dag voorruit gezet en gekeken voor een update middels FOTA,
Er werd weer een update gevonden. Circa 5 mb groot.

Deze update geinstalleerd en de telefoon startte opnieuw op en voila:

Het duurde ff maar versie V10C staat erop
[ Voor 0% gewijzigd door Megapaul op 05-07-2011 16:58 . Reden: verbeteringen ]
Het was inderdaad een gedoeVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:34:
Hey megapaul zo heb ik het ook gedaan het was wel ff een geklungel he haha
Wat wel raar is is dat bij sommige mensen die hun toesel geroot hebben de update wel werkt en bij anderen weer niet. Of kan het komen als jeClockWorkMod heb geinstalleerd op je toestel. dat dan de update niet werkt en als je alleen geroot heb dat het dan wel werkt.
Ik wil mijn telefoon namelijk wel weer rooten.
Ik heb hem zonder problemen 1,5 week terug OTA geupdate, toen hij heel even online was. Mijn telefoon is ook geroot en er waren helemaal geen problemen. Ik denk dat het eerder ClockWorkMod is, want ik flash niks, dus heb die ook niet erop gezet. Rooten is het probleem niet volgens mij.Megapaul schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:56:
[...]
Het was inderdaad een gedoemaar ben blij dat het nu gelukt is.
![]()
Wat wel raar is is dat bij sommige mensen die hun toesel geroot hebben de update wel werkt en bij anderen weer niet. Of kan het komen als jeClockWorkMod heb geinstalleerd op je toestel. dat dan de update niet werkt en als je alleen geroot heb dat het dan wel werkt.
Ik wil mijn telefoon namelijk wel weer rooten.Maar heb geen zin in al dit gedoe als er weer een update komt.
@shenr, dank je .shenr schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:28:
[...]
Ik heb hem zonder problemen 1,5 week terug OTA geupdate, toen hij heel even online was. Mijn telefoon is ook geroot en er waren helemaal geen problemen. Ik denk dat het eerder ClockWorkMod is, want ik flash niks, dus heb die ook niet erop gezet. Rooten is het probleem niet volgens mij.
Dat bevestigt dus mijn vermoeden dat het aan cwm ligt.
Verwijderd
Met CWM veranderd de bootloader, dus logisch dat je niet meer OTA kunt updaten.
Verwijderd
Daar zit ik ook aan te denken alleen rooten en als de v10c niet lekker loopt dan gooi ik er wel wat anders op.Megapaul schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:56:
[...]
Het was inderdaad een gedoemaar ben blij dat het nu gelukt is.
![]()
Ik wil mijn telefoon namelijk wel weer rooten.Maar heb geen zin in al dit gedoe als er weer een update komt.
hoopt dat het goed gaat met de nieuwe update tot de update GB 2.3.? Hoop dat het allemaal smooth blijft lopen zoals die nu doet. dan ben ik dik tevreden
Verwijderd
Hij loopt op dit moment echt fijn. heb ook geen vertraging meer.WeAreLegion schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:40:
Zoals die nu loopt doet hij het eigenlijk wel perfect inderdaad, ben nog niks raars tegen gekomen. Maar goed nog even aantal dagen wachten voor dat ik echt en conclusie trek.
Bvb bij als je tel van standby haalt dat je meteen je lockscreen ziet. En niet eerst 1 sec je homescreen
Verwijderd
Verwijderd
Dan maar helemaal stock proberen te krijgen..
Verwijderd
weet er iemand hoe je Hotmail moet instellen op de optimus 2x speed. Ik krijg of verificatie is mislukt of de server is niet beschikbaar probeer het later opnieuw. Voorheen (lees voor mijn factory reset) werkte mijn hotmail wel.
Ook na de update heb ik nog gewoon root hoor. Heb 'm ooit in het begin 1x geroot, na 2 updates heb ik het nog.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:13:
Idd, rooten is nooit het probleem geweest, het is alleen weg als je de stock ROM hebt geüpdatet.
Met CWM veranderd de bootloader, dus logisch dat je niet meer OTA kunt updaten.
Ook net zoals anderen hierboven d.m.v. een flash naar stock 10a en vervolgens een update naar 10b en daarna 10c.
Mijn 2X reageert vele malen sneller en komt stabieler over ( tot nu toe ).
Daarbij merk ik ook een groot verschil met het vinden van een GPS fix.
Bij 10b kon dat soms wel 10 minuten duren ( zelfs via de nokia server ), en nu vind ik al een fix binnen enkele seconden ( ook via de nokia server ).
Kan nog niet veel zeggen over de accuduur maar heb in ieder geval geen rare drains gehad ofzo.
So far so good
Verwijderd
Hmm, nu ik eraan terug denk was dat een update van 2.1 naar 2.2. Toen moest ik opnieuw rooten.Jeroen04 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:05:
[...]
Ook na de update heb ik nog gewoon root hoor. Heb 'm ooit in het begin 1x geroot, na 2 updates heb ik het nog.
Bij zelfde versie update hoeft het dus niet. Weer wat geleerd. Excuus voor verkeerde info!
Probeer alleen te helpen, gelukkig kunnen we elkaar wijzen op fouten.
Heb hem zelf deze keer nog niet geroot i.v.m. VIP, die van mij heeft een dode pixel waar ik in de toekomst nog contact over ga opnemen want nu valt het niet op eigenlijk.
Neemt niet weg dat rooten niet de oorzaak is van niet kunnen updaten naar v10c maar CWM.
Die veranderd de bootloader en kan dan niet meer OTA updaten. Juist toch?
Wat je eraan kan doen staat in de TS van Rooten en Custom roms.
O2X is toch van begin af aan altijd 2.2.2 geweest?
Bij de release stond er al 2.2.2 op, V10a, V10b en nu V10c.Fire69 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:18:
2.1 naar 2.2?
Update naar 2.3.X komt nog de vraag is alleen wanneer..
Had bij v10a, v10b wel last van een flikkerend LG logo in het midden van het scherm maar dat was bij v10c gelukkig weg!
Het voelt bij mij ook wat sneller aan, het enige wat nog niet lekker werkt is de wifi.. deze connect niet helemaal lekker naar mijn netwerk en/of verliest de verbinding na loop van tijd en dan schakelt hij over naar 3g.
Als ik hem dan weer wil proberen te linken "vind" hij het netwerk niet (terwijl mijn gasten netwerk wel zichtbaar is..)
Verwijderd
Ja, ik had het over m'n vorige toestel. (Spica, zelf gedaan) Met de 2x heb ik alleen de officiele updates gedaan, v10b via de tool en v10c via OTA. Sorry voor de onduidelijkheid af en toe, dan ben ik iets te enthousiast en dan vergeet ik te vermelden wat ik precies bedoel.Fire69 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:18:
2.1 naar 2.2?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 12:14 ]
Ben 'blij' dat ik niet de enige ben met dit probleem, heb het getest met 2 Sitecom routers. (Die van mezelf WL-309 en eentje van mijn buren die onbeveiligd wasLapras schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:43:
Heb dat Wifi probleem ook.
Wat voor router heb jij? En hebben hier meer mensen nog het zelfde probleem?
Heb precies hetzelfde probleem met de wifi, echt vervelend. Overigens heeft het overgaan naar v10c mij niet echt batterij winst opgeleverd, ik red nog steeds geen volle dag (met weinig actief gebruik) met een accu. Meestal haal ik hem rond 08:30 uur van de lader en gaat hij rond 17-18:00 uur piepen dat hij leeg is. Ik gebruik wel op de achtergrond K9 mail (Push), Tweetcaster (5 min), Facebook (30 min), Pulse (elke 6 uur), WhatsApp (default?) en TouchDown Exchange Mail (5 min).Lapras schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:43:
Heb dat Wifi probleem ook. Heel irritant. Hij vindt soms zomaar de wifi niet als het scherm een tijdje zwart is geweest. Het is eenvoudig te verhelpen door wifi even aan en uit te zetten, maar dit is nogal een gedoe. Zeker omdat ik thuis een Sonos installatie heb die via Wifi bestuurd wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door Tweaqer op 06-07-2011 13:44 ]
Verwijderd
3G aan zuipt als een gek, ik heb hetzelfde maar dan met CM7.Angelgamer schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:34:
[...]
...Overigens heeft het overgaan naar v10c mij niet echt batterij winst opgeleverd, ik red nog steeds geen volle dag (met weinig actief gebruik) met een accu. ...
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 15:22 ]
Ik heb altijd 3G aanstaan, ik draai CM7.1RC, en haal makkelijk 1,5 of 2 dagen...Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:03:
[...]
3G aan zuipt als een gek, ik heb hetzelfde maar dan met CM7.
Verwijderd
Van 100 naar 50% duurde zo'n 8 uur, daarna heeft het toestel een uur of 7 op 50% wezen idelen, en in vijf minuten daarna was ie leeg volgens de log.hoipimniet schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:17:
[...]
Ik heb altijd 3G aanstaan, ik draai CM7.1RC, en haal makkelijk 1,5 of 2 dagen...
Maar meestal tegen een uurtje of 4 heb ik de accu na genoeg wel leeg.
Verwijderd
En toen maakte hij kortsluiting.Henkpaulus schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:43:
Ik leg mijn lader voor het slapen gaan aan de lader.
Nee, zonder gekheid, welke ROM heb je erop staan? ik ben echt wel tevreden met v10c tot nu toe.
Hangt er ook van af wat je er allemaal mee doet en spellen trekken hem echt snel leeg, bij mij althans...
Maar dat is met elk toestel zo.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 20:50 ]
Ook een beetje jammer dat de tool V10B nog steeds als laatste versie ziet voor NLD.
Ik denk dat ik nog maar wat geduld moet hebben...
Verwijderd
Telefoon even opnieuw opstarten na een dergelijke melding en dan opnieuw proberen!majoh schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:22:
Beetje jammer dat bij mij de OTA elke keer 'Verbinding mislukt' zegt.
Ook een beetje jammer dat de tool V10B nog steeds als laatste versie ziet voor NLD.
Heb die nieuwe versie erop staan. de 10c versieVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:47:
[...]
En toen maakte hij kortsluiting.
Nee, zonder gekheid, welke ROM heb je erop staan? ik ben echt wel tevreden met v10c tot nu toe.
Hangt er ook van af wat je er allemaal mee doet en spellen trekken hem echt snel leeg, bij mij althans...
Maar dat is met elk toestel zo.
Verwijderd
Heb er vandaag niet veel mee gedaan eerlijk gezegd, wel zie ik nu een foutje namelijk:
Mobiel stand-by: 40%
Telefoon inactief: 35%
Wi-Fi : 20%
Weergave : 7%
Totaal : 102%
Vreemd dat 3g er niet bijstaat, die heb ik wel gebruikt vandaag, zeker een uur in totaal.
Maar de traagheid is gelukkig opgelost, en over anderhalve week komt er nog een update volgens LG die alle bugs moet verhelpen.
Het kan aan veel dingen liggen, slecht bereik en 3g zijn batterij slurpers over het algemeen, uitzonderingen zitten er volgens sommige wel tussen. Je zou een factory reset kunnen proberen, maak dan wel een back-up want je bent alle apps en instellingen kwijt.
Idd even rebooten en dan weer proberen. Als je de 24 uur melding krijgt gewoon even de datum een dag vooruit zetten. Heb nog niet gehoord dat hij weer is teruggetrokken. Paar keer achter elkaar blijven proberen moet helpen, bij mij hielp dat wel maar toen was er geen update. Je WiFi verbinding is wel goed?majoh schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:22:
Edit Het antwoord van LordHades hieronder ben ik hier ook al tegengekomen en werkte toen. Hopelijk lukt het je nu wel want v10c werkt erg goed, als GB minstens zo goed is ben ik tevreden.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 22:50 ]
Hang hem eens aan het stroom en probeer het dan nog eens.majoh schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:22:
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 22:54 ]
Verder had ik net een flinke vastloper...
Verwijderd
Heb je nu een CM7 rom of niet? Daar is het niet werkend inderdaad.Jeroen04 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:47:
Valt me nu iets op van de update dat me dan weer tegenvalt ... de functie om de cursor te verplaatsen door aan de zijkant te tikken is er uit. Of ligt dit aan mijn toestel? Iemand die dit wil testen?
Nein, gewoon nog stock. Baal er wel van, want ik gebruik het erg vaak...Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:49:
[...]
Heb je nu een CM7 rom of niet? Daar is het niet werkend inderdaad.
Edit: Wat wel erg vreemd is: Tussen de opties (gesture opties) kun je het nog wel aan/uit vinken. Het stond al aan, toch doet 'ie het niet bij mij.
[ Voor 22% gewijzigd door Edzeau op 07-07-2011 00:07 ]
Aan stroom gehangen, wifi internet werkt gewoon, datum vooruit gezet. Maar blijft 'Verbinding mislukt' als ik de update probeer...Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:37:
Idd even rebooten en dan weer proberen. Als je de 24 uur melding krijgt gewoon even de datum een dag vooruit zetten. Heb nog niet gehoord dat hij weer is teruggetrokken. Paar keer achter elkaar blijven proberen moet helpen, bij mij hielp dat wel maar toen was er geen update. Je WiFi verbinding is wel goed?
Edit Het antwoord van LordHades hieronder ben ik hier ook al tegengekomen en werkte toen. Hopelijk lukt het je nu wel want v10c werkt erg goed, als GB minstens zo goed is ben ik tevreden.
Draai verder gewoon stok V10B, niets geroot, niets verandert. Toch werkt ie hier niet
Verwijderd
Is hij niet weer teruggetrokken? Lijkt me niet want veel mensen zijn tevreden. Wat je nog kan proberen is het via een ander WiFi netwerk proberen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 07:22 ]
Voor zover ik weet is de update nooit teruggetrokken, maar waren er problemen met de uitrol van de update.
Misschien kan je de update ondertussen ook binnenhalen via LGMobile Update of de LG PC Suite IV. Probeer het anders via ee WiFi accesspoint van een vriend ofzo.
Net even getest met V10c. Werkt prima!Jeroen04 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:47:
Valt me nu iets op van de update dat me dan weer tegenvalt ... de functie om de cursor te verplaatsen door aan de zijkant te tikken is er uit. Of ligt dit aan mijn toestel? Iemand die dit wil testen?
Ik bedoel natuurlijk het tikken om de cursor te verplaatsen, niet die flinke vastloper...
[ Voor 10% gewijzigd door PatrickvL op 07-07-2011 10:30 ]
Batterij doet het prima (heb hem flink gestressed, uurtje per dag gamen, veel browsen, vrij veel bellen, smsen en whatsapp) en 's avonds rond elf uur heb ik nog zo'n 35% over.
Dat vind ik heel netjes! Heb ik met mijn HTC Hero nooit gered met intensief gebruik.
WiFi problemen die ik hier lees herken ik niet. Ja, hij valt soms weg, echter ligt dat in mijn geval aan de router (gaar linksys routertje die af en toe spontaant reboot).
Vind hem overigens zeer zeker wel sneller, vooral met de zwaardere taken is hij flink minder laggy.
@Jeroen04: Tikken om cursor te verplaatsen werkt hier ook prima, geen enkel probleem!
CM7 erop gezet, en alles werkt weer naar behoren
Verwijderd
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.