Same here, krijg een melding dat de verbinding is mislukt. Ben trouwens benieuwd of deze update zo spectaculair is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:05:
Nog steeds geen update en het is onderhand al vrijdag en de servers zouden weer online moeten zijn..
Verwijderd
Kreeg de eerste keer op de 2X dat er nog geen update is. Daarna de gehate "één keer per 24 uur"...
Met de LG updater op de PC ook nog niks.
Kom op LG (!), je maakt jezelf erg belachelijk en ongeloofwaardig op deze manier. Hoe moeilijk kan het zijn...
Met de LG updater op de PC ook nog niks.
Kom op LG (!), je maakt jezelf erg belachelijk en ongeloofwaardig op deze manier. Hoe moeilijk kan het zijn...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 15:04 ]
Ik heb 10c (ik was er net op tijd bij), maar heb niets spectaculairs kunnen ontdekken. Met 10b had ik gelukkig geen crashes meer sinds ik gestopt ben met opties in het hidden menu. Is tot nu toe niet veranderd.Wouter64 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:57:
[...]
Same here, krijg een melding dat de verbinding is mislukt. Ben trouwens benieuwd of deze update zo spectaculair is.
Het enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken is dat de virusscanner niet meer standaard in het geheugen wordt gezet. Er van uitgaande dat je hem niet gebruikt. Bij 10b werd hij volgens mij minimaal een keer per 24 uur in het geheugen gezet.
Verwijderd
Ik krijg dus ook de 1 keer per 24 uur kijkt het toestel of er een update beschikbaar is.
Ik zou graag een update zien voor het energieverbruik en gingerbread zie ik al helemaal graag verschijnen, heb het toestel gekocht in de hoop dat ze het binnen die paar maanden waar zouden maken...
Ik zou graag een update zien voor het energieverbruik en gingerbread zie ik al helemaal graag verschijnen, heb het toestel gekocht in de hoop dat ze het binnen die paar maanden waar zouden maken...
Het duurt inderdaad wel even voor dat wij 10c krijgen
zou me niks verbazen als het nog een week duurt, maar ik zit op moment op 10b en het werkt eigenlijk wel redelijk goed
zal niet zeggen super maar het valt mee.
Het feit dat ze de update hebben terug getrokken doet mij vermoeden dat er iets niet ok is geweest.
Zeker omdat er zo'n radiostilte lijkt te zijn sinds de server offline getrokken is.
Die radiostilte is hetgeen wat erg jammer is. Dat een update uitgesteld wordt is prima, om welke reden dan ook, maar je klanten informeren moet altijd prioriteit hebben.
Zeker omdat er zo'n radiostilte lijkt te zijn sinds de server offline getrokken is.
Die radiostilte is hetgeen wat erg jammer is. Dat een update uitgesteld wordt is prima, om welke reden dan ook, maar je klanten informeren moet altijd prioriteit hebben.
Totaal offtopic, maar het is werkelijk ongelofelijk hoe diverse grote bedrijven blijkbaar maar niet kunnen snappen dat je met goede communicatie zoveel goed kan maken. Meer zelfs, je kan er als bedrijf beter uitkomen dan wanneer het probleem zich nooit had voorgedaan, als je de mensen maar op de hoogte houdt.benji83 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:29:
Het feit dat ze de update hebben terug getrokken doet mij vermoeden dat er iets niet ok is geweest.
Meer ontopic: ik zou er zelf nooit mee inzitten dat je je garantie verliest door te flashen. Je kan toch altijd terug naar stock flashen? En als je dat niet doet omdat je toestel helemaal niets meer doet, dan zal LG het ook wel niet zien dat je geflashed hebt. Los daarvan, blijkbaar staat de wetgeving aan je kant en volgens mij doen bedrijven al lang niet meer zo moeilijk over flashen, hardwarematig kan je er je toestel toch niet mee kapot maken?
Ik heb 10c al 3 weken , via XDA dan . In combinatie met baseband 614 heb ik nog 45 % na 1 dag en 5 uur . Best wel netjes en geen vastloper , reboot en loopt soepeler dan voorheen .
Verwijderd
Een kapotte Baseband kan het doen, maar niet hardwarematig. Wel bricked, maar er is ongetwijfeld op de print een paar connecties aanwezig zodat je het toestel weer kan unbricken. (Geen idee of dat zo is, heb de mijne nog niet open gemaaktFrigolamptje schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:44:
[...]
...hardwarematig kan je er je toestel toch niet mee kapot maken?
Verwijderd
Heb vandaag gebeld met LG en ze hadden het volgende te melden: De update v10c kan je nu binnen halen en zou de random reboot moeten verhelpen, de andere update komt over twee weken en die zou de overige bugs tot het verleden laten behoren! Nu heb ik er niet zoveel vertrouwen in maar dacht meld het even.
Verwijderd
Hier nog niks met de tool. Op de telefoon kan ik nog niet kijken vanwege de 24 uur maar gisteren nog niks.
Ben benieuwd of hij er straks wel is.
Edit: En nu ook op de 2X nog geen update.
Ben benieuwd of hij er straks wel is.
Edit: En nu ook op de 2X nog geen update.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 16:55 ]
Hier nog geen v10c...
@ Stalk-r
Pfff ze wachten al zo lang met GB, nu gaan ze ook nog eens v10c niet combineren met de 'andere' update die 'de rest' van de bugs moet verhelpen... prutsers bij LG!
@ Stalk-r
Pfff ze wachten al zo lang met GB, nu gaan ze ook nog eens v10c niet combineren met de 'andere' update die 'de rest' van de bugs moet verhelpen... prutsers bij LG!
Verwijderd
Als je van de 24 uur af wilt moet je de datum ff verzetten! Ook ik haal geen update binnen en van de GB update kon ie geen datum geven!
Sinds vandaag gaat mijn LG P990 Optimus 2X Speed irritant doen....
Sluit uit zichzelf applicaties af, en is enorm traag met momenten.
Overigens vind ik het scannen van mediabestanden door de virusscanner overbodig. Hoe kan ik dit uitschakelen?
Sluit uit zichzelf applicaties af, en is enorm traag met momenten.
Overigens vind ik het scannen van mediabestanden door de virusscanner overbodig. Hoe kan ik dit uitschakelen?
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Al eens gewoon reboot?
Virusscanner kan je voor zover ik weet enkel volledig uitzetten, niet bepaalde onderdelen.
Dat kan je doen in Settings - Device Administrators, gewoon vinkje bij F-Secure uitzetten.
Virusscanner kan je voor zover ik weet enkel volledig uitzetten, niet bepaalde onderdelen.
Dat kan je doen in Settings - Device Administrators, gewoon vinkje bij F-Secure uitzetten.
Verwijderd
Ik kan nu updaten met de LG update tool op de pc. Hij is er mee bezig.
Hopelijk eindelijk de reboots verholpen hiermee.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 20:13 ]
Nice, die van mij op moment nog niet maar zal niet lang meer duren danVerwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:11:
Ik kan nu updaten met de LG update tool op de pc. Hij is er mee bezig.Hopelijk eindelijk de reboots verholpen hiermee.
Verwijderd
Ja maar nu hij start krijg ik de melding not supported for your device. 

Heb geen screenshot van de andere melding en de 2e keer loopt het vast. Ga nu nog eens proberen want hij blijft de update geven.
Bij de 3e keer weer dat de versie niet geschikt is.
Jammer hoor LG!

Heb geen screenshot van de andere melding en de 2e keer loopt het vast. Ga nu nog eens proberen want hij blijft de update geven.
Jammer hoor LG!
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 20:44 ]
Ik krijg dezelfde melding alleen bij mij wordt de software versie naar v10s bijgewerkt, als het tenminste zou werken.Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:17:
Ja maar nu hij start krijg ik de melding not supported for your device.
[afbeelding]
Jammer hoor LG!
[afbeelding]
Ik krijg de melding, dat de nieuwste software al is geinstalleerd... Helaas toch nog even geduld...
Battle.net || Strava
Zoals iedere dag even zoeken naar update, en... deze keer is het raak!
OTA een pakketje van 4,3 mb, erg weinig. Maar eens kijken wat 'ie doet!
Update: Tot nu toe doet 'ie niks. Hij blijft het pakketje 'controleren'. Resetten en dan nog maar eens proberen.
Update 2: Na het opnieuw opstarten ziet 'ie de update zelf al en gaat 'm gelijk installeren.
OTA een pakketje van 4,3 mb, erg weinig. Maar eens kijken wat 'ie doet!
Update: Tot nu toe doet 'ie niks. Hij blijft het pakketje 'controleren'. Resetten en dan nog maar eens proberen.
Update 2: Na het opnieuw opstarten ziet 'ie de update zelf al en gaat 'm gelijk installeren.
[ Voor 44% gewijzigd door Edzeau op 04-07-2011 11:49 ]
Ik heb sinds gisteren de P990 en probeer dus in Applicaties mijn folders te vinden maar zie geen icoon. Ik heb dus wat install files gekopieerd naar mijn telefoon en wil ze dan installeren.
Nog gezocht naar LG PC Suite om het dan maar op die manier te installeren, maar ook dat vond ik niet. Het is voor het eerst dat ik met Android aan de slag ga dus vergeef mij als ik hier iets vraag wat miscchien niet kan
Nog gezocht naar LG PC Suite om het dan maar op die manier te installeren, maar ook dat vond ik niet. Het is voor het eerst dat ik met Android aan de slag ga dus vergeef mij als ik hier iets vraag wat miscchien niet kan
Ennn ja hoor, update binnen, maar werkt de android market niet meer (directe force close). Jeej, geweldig, LG...
Installeer Astro File manager of File expert of een andere bestandsbeheer app vanaf de market. Hiermee kun je dan je folders verkennen...Spiritual89 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:04:
Ik heb sinds gisteren de P990 en probeer dus in Applicaties mijn folders te vinden maar zie geen icoon. Ik heb dus wat install files gekopieerd naar mijn telefoon en wil ze dan installeren.
Battle.net || Strava
hmm, kun je OTA alleen via WiFi doen?! Wat irritant zeg...
Battle.net || Strava
Verwijderd
Ok, OTA doet het nu inderdaad (via wifi) ! Net nog tevergeefs geprobeerd via de mobile update tool en via lg pc suite. Op beide geeft 'ie aan dat ik de meest recente versie al heb. Nu installeert 'ie de update van 4,29 mb.
Helaas zit ik op werk zonder WiFi, moet ik toch wachten tot ik thuis ben... Ik heb overigens geen last van de melding dat ik maar 1 keer per 24 uur mag kijken naar een update?! Ook thuis niet via wifi..
Hoop dat de update zinvol is...
Hoop dat de update zinvol is...
Battle.net || Strava
Verwijderd
Datum ff veranderen in je tel;) edit: niet goed gelezen. Update geinstalleerd: nu versie LGP990-V10c
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 12:36 ]
Gadver geen WIFI hier, ben ik dus straks weer te laat, als ik thuis ben hebben ze hem vast weer uit de lucht gehaald. whehehe
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Helemaal top!! Bedankt!retlaw schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:15:
[...]
Installeer Astro File manager of File expert of een andere bestandsbeheer app vanaf de market. Hiermee kun je dan je folders verkennen...
Hij doet het hier wel, mar heb hem geroot op moment, dus dan werkt het niet hehe maar goed install vannvaond wel ff de tool of iets dergelijks
mooi dat die er eindelijk.
Marketproblemen opgelost door de market -updates te verwijderen, verder tevreden so far. Systeem lijkt wat sneller met het laden van lange lijsten als widgets en app beheer
Nou zeg, ik zit er sterk aan te denken om dit toestel te halen, maar er is blijkbaar nog wel heel wat gedoe gaande, met name dankzij LG zelf. Wat een dikke FAAL ook dat ze nu NOG geen GB update hebben, echt. Interesseert mij het wat of ze te maken hebben met adverteerders, garanties, weet ik wat: vrijgeven die shit, plemp er later maar wat extra bloatware bij in updates als dat dan zo nodig moet. Zet er maar een disclaimer bij dat misschien niet alles nog even goed werkt en als je de beste ervaring wil, je wellicht beter nog even niet kunt updaten en de (uiteraard geheel bug-vrije) oude versie kunt blijven gebruiken.
Ik ben fanatiek anti de Apple-hype, maar door dit soort onzin snap ik waarom mensen ook functioneel gezien massaal de iPhone halen: het werkt stukken beter out-of-the-box, en het open, vrije en transparante karakter van Android wordt nou niet bepaald optimaal gefaciliteerd door partijen als LG. Echt vet jammer -.-
Conclusie: als ik dit toestel al ga halen (doe eens wat beter je best LG, kan ik met wat minder gezeik klant worden en misschien zelfs wel blijven) wordt het bijna een instaroot, ook al heb ik daar nog helemaal geen ervaring mee en (daarom) eigenlijk ook helemaal geen zin in. Maar het alternatief van een f***ing oude OS-versie, allerlei gebruiksproblemen en een overdaad aan bloatware? NO TYVM!
Ik ben fanatiek anti de Apple-hype, maar door dit soort onzin snap ik waarom mensen ook functioneel gezien massaal de iPhone halen: het werkt stukken beter out-of-the-box, en het open, vrije en transparante karakter van Android wordt nou niet bepaald optimaal gefaciliteerd door partijen als LG. Echt vet jammer -.-
Conclusie: als ik dit toestel al ga halen (doe eens wat beter je best LG, kan ik met wat minder gezeik klant worden en misschien zelfs wel blijven) wordt het bijna een instaroot, ook al heb ik daar nog helemaal geen ervaring mee en (daarom) eigenlijk ook helemaal geen zin in. Maar het alternatief van een f***ing oude OS-versie, allerlei gebruiksproblemen en een overdaad aan bloatware? NO TYVM!
@Harry Eshuis
Off topic: Ik erger me aan de vervanging van "kopen" door "halen". Ik hoor dagelijks: Ik ga een nieuwe *product naar keuze* halen. Alsof je een bepaald recht uitoefent op aanschaf.
On topic: Je leest hier voornamelijk reacties wanneer iemand een probleem heeft, of denkt te hebben. Het klopt inderdaad dat de updates niet al te soepel uitgerold worden. Al moet ik toegeven dat v10b prima draait. Ik doe meer dan 24 uur met een acculading (3g aan, data aan, paar telefoontjes, uurtje surfen, uurtje muziek luisteren). De accuduur is dus zeer schappelijk. Spontane reboots zijn heel incidenteel (heb er geloof ik in totaal 3 gehad over een periode van 3 maanden).
Ik kreeg eigenlijk pas wat problemen nadat ik geroot had en nog meer problemen bij de CM7 Nightlies (rond de 30). Mogelijk dat ik na de eerste stable release weer eens CM7 flash, maar voorlopig werkt stock voor mij prima.
Succes met het uitzoeken van een telefoon, maar als je hier rondkijkt dan zal je uit ieder topic opmaken dat het betreffende toestel wat problemen zal hebben.
Off topic: Ik erger me aan de vervanging van "kopen" door "halen". Ik hoor dagelijks: Ik ga een nieuwe *product naar keuze* halen. Alsof je een bepaald recht uitoefent op aanschaf.
On topic: Je leest hier voornamelijk reacties wanneer iemand een probleem heeft, of denkt te hebben. Het klopt inderdaad dat de updates niet al te soepel uitgerold worden. Al moet ik toegeven dat v10b prima draait. Ik doe meer dan 24 uur met een acculading (3g aan, data aan, paar telefoontjes, uurtje surfen, uurtje muziek luisteren). De accuduur is dus zeer schappelijk. Spontane reboots zijn heel incidenteel (heb er geloof ik in totaal 3 gehad over een periode van 3 maanden).
Ik kreeg eigenlijk pas wat problemen nadat ik geroot had en nog meer problemen bij de CM7 Nightlies (rond de 30). Mogelijk dat ik na de eerste stable release weer eens CM7 flash, maar voorlopig werkt stock voor mij prima.
Succes met het uitzoeken van een telefoon, maar als je hier rondkijkt dan zal je uit ieder topic opmaken dat het betreffende toestel wat problemen zal hebben.
@Harry Eshuis
Ik ben het volledig eens met newsbreed. Ik heb het toestel al maanden en heb slechts enkele spontane reboots gehad. Sinds 10b draait alles goed, met uitzondering van de Exchange connector. De batterij gaat bijna twee dagen mee, dus ook dat is niet slecht.
Toegegeven GB laat behoorlijk lang op zich wachten, maar het zal er wel komen. Persoonlijk heb ik liever dat ik iets langer moet wachten dan dat ik elke keer een fix voor iets moet installeren wat ook weer risico's met zich meeneemt. Updates hebben IMHO als doel de de telefoon stabieler te maken en is geen doel op zich. Als je niet kunt wachten op GB van LG, zijn er alternatieve ROMs om te proberen.
Ik ben het volledig eens met newsbreed. Ik heb het toestel al maanden en heb slechts enkele spontane reboots gehad. Sinds 10b draait alles goed, met uitzondering van de Exchange connector. De batterij gaat bijna twee dagen mee, dus ook dat is niet slecht.
Toegegeven GB laat behoorlijk lang op zich wachten, maar het zal er wel komen. Persoonlijk heb ik liever dat ik iets langer moet wachten dan dat ik elke keer een fix voor iets moet installeren wat ook weer risico's met zich meeneemt. Updates hebben IMHO als doel de de telefoon stabieler te maken en is geen doel op zich. Als je niet kunt wachten op GB van LG, zijn er alternatieve ROMs om te proberen.
Hier ook... deze tel is geroot dus waarschijnlijk is dat de reden.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 13:32:
Ik krijg via fota binnen en daarna de melding dat het softwarepakket niet goed is..
Voor simpele dingen gebruik ik Polaris Office als File Manager.Spiritual89 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:04:
Bij mij zegtie dat ik de laatste versie heb... V10b.... bullshit dus
Ik krijg ook telkens de melding "foutief sftware pakket", maar ook toen ik mijn telefoon weer "normaal" gemaakt had met behulp van NVflash en ook nog toen ik de Clockwork recovery eraf had gehaald.HansvDr schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:03:
[...]
Hier ook... deze tel is geroot dus waarschijnlijk is dat de reden.
Dus ik wacht wel gewoon tot LG zijn update zaakjes iets meer op orde heeft of totdat er ergens los een download voor 10C verschijnt die ik gewoon kan flashen.
Dit is hem; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1138049drijfhout schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:31:
[...]
Dus ik wacht wel gewoon tot LG zijn update zaakjes iets meer op orde heeft of totdat er ergens los een download voor 10C verschijnt die ik gewoon kan flashen.
Hier volg ik je helemaal niet eigenlijk, ik zie niet in waar de negatieve bijklank van het woordje "halen" vandaan komt, en die bijklank hoor ik iig niet.newbreed schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:08:
@Harry Eshuis
Voor de rest volledig met je eens.On topic: Je leest hier voornamelijk reacties wanneer iemand een probleem heeft, of denkt te hebben. Het klopt inderdaad dat de updates niet al te soepel uitgerold worden. Al moet ik toegeven dat v10b prima draait. Ik doe meer dan 24 uur met een acculading (3g aan, data aan, paar telefoontjes, uurtje surfen, uurtje muziek luisteren). De accuduur is dus zeer schappelijk. Spontane reboots zijn heel incidenteel (heb er geloof ik in totaal 3 gehad over een periode van 3 maanden).
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik hoor steeds meer mensen om mij heen met problemen met het netwerk. Dat de LG ineens '' geen service'' aangeeft.. Ik heb dit zelf sinds 1,5 week ook..
Komt dit bekend voor bij jullie?
@Folio 290 recto
Het is misschien een beetje gezanik van mij.
Maar ik hoor altijd iedereen zeggen "halen" terwijl ze "kopen" bedoelen.
Ik zie dit een beetje als een voorbeeld van de consumeringsmaatschappij. De waarde van een product is totaal irrelevant geworden. Iedereen "haalt" tegenwoordig maar een flatscreen van x duizend euro, of telefoon van x honderd euro.
Maar goed, het is nogal offtopic, dus ik zal mijn veels te subjectieve aanstellerige commentaar verder voor me houden. Wel props voor de Pennywise avatar.
Het is misschien een beetje gezanik van mij.
Maar ik hoor altijd iedereen zeggen "halen" terwijl ze "kopen" bedoelen.
Ik zie dit een beetje als een voorbeeld van de consumeringsmaatschappij. De waarde van een product is totaal irrelevant geworden. Iedereen "haalt" tegenwoordig maar een flatscreen van x duizend euro, of telefoon van x honderd euro.
Maar goed, het is nogal offtopic, dus ik zal mijn veels te subjectieve aanstellerige commentaar verder voor me houden. Wel props voor de Pennywise avatar.
Mijn telefoon kan niet verbinden met de update server. Heb een unbranded versie, had hem geroot, en weer geunroot, maar het heeft niet geholpen. Dat wordt dus wachten op een update via de PC suite.
Verwijderd
Er zijn geen branded versies verkocht in NL.418O2 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:28:
Toevallig een branded versie? Maat van me kon ook gewoon updaten (geen root/custom fw oid)
Idd zelf ook een keer gehad vorige week (Telfort). Een reboot loste het op en daarna niet meer gehad.Queros schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:03:
Ik hoor steeds meer mensen om mij heen met problemen met het netwerk. Dat de LG ineens '' geen service'' aangeeft.. Ik heb dit zelf sinds 1,5 week ook..
Ik krijg ook niet meer de melding met de update tool/ pc suite. 'S avonds de melding dat er geen was en toen dus OTA geprobeerd. Las dat de update nu via OTA gaat, en ik heb gisteren net om 22:00u 's avonds gekeken of hij er al was....shit. Kan weer wachten tot vanavond.Wouter64 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:47:
Mijn telefoon kan niet verbinden met de update server. Heb een unbranded versie, had hem geroot, en weer geunroot, maar het heeft niet geholpen. Dat wordt dus wachten op een update via de PC suite.
Gisteren kreeg ik dus de melding zoals gepost via de tool dat hij er was maar was het pakket niet geschikt voor de 2X. Vrees dus dat die via de tool voorlopig is teruggetrokken en dat 'ie alleen OTA komt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 17:34 ]
Dat is hem overigens niet, want ik heb die geflashed en toch geeft hij aan dat er nog een update beschikbaar is. Die doet het alleen bij mij dus logischerwijs niet omdat ik hem geroot en geflashed heb.
Verwijderd
Ligt het niet aan imho. Heb je baseband 405? Dat is de brakste baseband van wat er beschikbaar is, snap niet dat die nog niet geüpdatet is na v10b. Of gebeurt dat met v10c? Want ik heb die baseband wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 17:40 ]
De baseband is met 10c inderdaad geupdate. verder weet ik niet wat de update inhoud. ik heb het toestel net twee dagen dus kan moeilijk de verschillen aangeven.
had hiervoor een nexus s en moet zeggen dat de lg nu iets sneller aanvoelt! zeker met internetten.
had hiervoor een nexus s en moet zeggen dat de lg nu iets sneller aanvoelt! zeker met internetten.
Battle.net || Strava
0622 op het einde. Weet niet hoe ik via de mobiel een schermprint toe te voegen voor het hele verhaal...
Battle.net || Strava
Verwijderd
Huisje vasthouden en op de scherm blokkeringstoets drukken, dan maakt hij een screenshot. 
Die baseband ken ik nog niet, zal wel een nieuwe zijn...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 17:57 ]
Verwijderd
Helaas in cm7 niet meerVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:54:
Huisje vasthouden en op de scherm blokkeringstoets drukken, dan maakt hij een screenshot.
Verwijderd
Ja die apps krijg ik niet werkend.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:01:
Nee klopt, maar daarvoor kun je een app downloaden want hij is dan geroot.
Als je de foto's dan terug kijkt dan zijn ze zwart.
Lukt wel om een schermprint te maken, maar krijg deze niet gepost hier. via mijn mobiel dan...
Ik hoop dat de batterij duur wat verbeterd is met deze update!
Ik hoop dat de batterij duur wat verbeterd is met deze update!
Battle.net || Strava
Verwijderd
Oh, das niet erg handig nee.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:03:
[...]
Ja die apps krijg ik niet werkend.
Als je de foto's dan terug kijkt dan zijn ze zwart.
Hmmmm apart, op me werk wou hij nog wel een update installeren, nu ik thuis ben niet meer haha. Ook niet na hele reflash van 10 a naar 10b. edit oh, heb dag nog een dag verschoven en nou in eens wel
raar ding.
[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 04-07-2011 18:15 ]
Verwijderd
Drukte net op de toets "Controleren op updates" en hij heeft er een gevonden. Hij is nu bezig met installeren. OTA dus.
Verwijderd
Whahaha, niks wachten tot 22:00 vanavond, dat ik er niet eerder aan heb gedacht: gewoon de tijd op 22.30 gezet en voila, update.
Zo me telefoon is geupdate. Ondanks dat ze niet heel snel zijn met de updates, moet ik zeggen dat het beter gaat dan vroeger. Ik heb een Viewty gehad en daar is er gewoon 1 uit gekomen in de tijd dat ik hem had dat was pas ernstig.
Verwijderd
Hier ook de update binnen. Eerste indruk is goed, market doet het en geen lag meer tijdens downloaden en installeren. Ook in de menu's gaat scrollen veel beter en het unlock scherm lijkt nu goed te werken. Alle apps en instellingen staan er nog. Eens kijken hoe hij zich houdt na een tijdje. 
Dat komt alleen maar omdat ik gisteravond nog had gekeken en de melding "één keer in 24 uur" kreeg.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:40:
Niet eens gefriemelt met de tijd en de update is geklaart OTA.
v10c (:
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 18:45 ]
Verwijderd
Ik krijg via de tool softwareupdate is not supported for this device en met fota krijg ik foutief softwarepakket..
Offtopic: Heb je wel het juiste toestel?Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:46:
Ik krijg via de tool softwareupdate is not supported for this device en met fota krijg ik foutief softwarepakket..
Dit had ik ook, een enkele reboot heeft het opgelost.
Verwijderd
Dit slaat echt alles ik reboot mijn telefoon en nu zegt de tool dat ik de laatste software heb. Dikke faal!Jeroen04 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:47:
[...]
Offtopic: Heb je wel het juiste toestel?*Flauw*
Dit had ik ook, een enkele reboot heeft het opgelost.
Zet je datum eens 3 dagen vooruit dus op 7 juli of iets dergelijksVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:56:
[...]
Dit slaat echt alles ik reboot mijn telefoon en nu zegt de tool dat ik de laatste software heb. Dikke faal!
Hetzelfde verhaal hier, gisteren een melding voor een nieuwe update ( v10s ) maar dat ging niet door omdat ik de melding kreeg Phone not Supported.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:56:
[...]
Dit slaat echt alles ik reboot mijn telefoon en nu zegt de tool dat ik de laatste software heb. Dikke faal!
Nu krijg ik de melding in de update tool dat ik versie v10s heb en dus de laatste versie terwijl in de tel v10c staat
Verwijderd
Ik heb dus nog wel dat die V10B aan geeft, maar hij kan in geen mogelijkheid meer een update vindentaz3d_nl schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:09:
[...]
Hetzelfde verhaal hier, gisteren een melding voor een nieuwe update ( v10s ) maar dat ging niet door omdat ik de melding kreeg Phone not Supported.
Nu krijg ik de melding in de update tool dat ik versie v10s heb en dus de laatste versie terwijl in de tel v10c staat![]()
Verwijderd
Krijg je ook niet meer, hij gaat OTA. Omdat je dat vandaag al gedaan hebt moet je even de datum één dag vooruit zetten en dan nog eens proberen op je toestel. Dan zou hij het moeten doen, gewoon nog eens proberen. Zet hem anders eerst even uit en aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 19:14 ]
Verwijderd
Volgens mij zijn er toch een aantal mensen die hem via de tool binnen gehaald hebbenVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:12:
Krijg je ook niet meer, hij gaat OTA. Omdat je dat vandaag al gedaan hebt moet je even de datum één dag vooruit zetten en dan nog eens proberen op je toestel. Dan zou hij het moeten doen, gewoon nog eens proberen.
FOTA werkt bij veel mensen niet vanwege root, zelfde geld voor mij.
Verwijderd
Oh ja, das waar. Vreemd dat het gisteren dan niet goed ging en vandaag mensen dezelfde melding krijgen.
Dan un-root je hem toch weer even?
Verwijderd
hmm, same here, had mijn toestel helemaal terug gezet naar stock v10b omdat de v10c update vastliep bij boot (wat gehannes met clockwork hiervoor) hij geeft nu wel de nieuwe baseband 0622 aan, en als ik hem aansluit op de computer geeft LG-Tool v10c aan maar mijn telefoon geeft gewoon leuk weer v10b aan
, logischerwijs wilt hij hem dus niet updaten via LG-Tool.. maar ook niet via OTA. voor de rest lijkt wel dat ook bij mij de market install lag weg is 
Iemand een idee waarom er nog v10b staat?
Iemand een idee waarom er nog v10b staat?
Verwijderd
un-rooten werkt helaas nietVerwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:15:
Oh ja, das waar. Vreemd dat het gisteren dan niet goed ging en vandaag mensen dezelfde melding krijgen.
LG faalt op het moment echt hard met die update
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 19:21 ]
Mijn update tool zegt dat V10B nog steeds te laatste versie is voor Nederland... Maar ff wachten dus.
Via OTA heb ik nu V10C binnengekregen... Werkt prima tot dusver.
Werkt lekker snel hoor,na de update. Rooten blijft een risico dus bij lg... goed om te weten. toch eerst maar even de stock aankijken dan.
net met unlocken zag ik toch nog eerst het startscherm...
net met unlocken zag ik toch nog eerst het startscherm...
Battle.net || Strava
waarempel update is binnen, en daarna micht ik de telefoon terugzetten naar fab instellingen imdat ie na het opstarten meteen een error gaf waardoor ik weer moest opstarten.
naja foon is weer leeg en snel en geupdate, wat wil je nog meer.
naja foon is weer leeg en snel en geupdate, wat wil je nog meer.
Eindelijk na het unrooten, unfreezen en verwijderen van CWM wil mn toestel eindelijk updaten. Nu hopen dat het het waard was
Hmmm, je had 'm ook gewoon kunnen nvflashen met een factory ROM... was sneller geweest denk ik
Stay young forever!
haha, uhm ja wss wel. Weet ik dat weer voor de volgende keerRosto schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:17:
Hmmm, je had 'm ook gewoon kunnen nvflashen met een factory ROM... was sneller geweest denk ik
Zo, update binnen gehaald (mag gehaald nu wel?
) nog niet heel veel gedaan, maar hij voelt een stuk sneller aan.
Na een dagje werken zal ik wel een idee hebben of er iets echt veranderd is.
Na een dagje werken zal ik wel een idee hebben of er iets echt veranderd is.
Verwijderd
Gister nieuwe baseband erop gezet.
Dus wil eigelijk even wachten met de update.
Maarja, als me telefoon door die update sneller wordt? ^^
Dus wil eigelijk even wachten met de update.
Maarja, als me telefoon door die update sneller wordt? ^^
Heb er nog niet heel veel gedaan met de telefoon, maar hij voelt wel stuk sneller aan, gewoon lekker snappy zeg maar reageert snel, ook geen haperingen bij het installeren dus dat is wel nice. Ik ben benieuwd hoe di zich gedraagd verder heb wel even de Supl aangepast naar die van nokia want die van google zuigt nog steeds.
Bij de gesture instellingen kun je ook aanvinken dat het alarm snoozed als het toestel gekanteld wordt. dit werkt echter niet bij mij of ik doe iets verkeerd. als ik gebelt wordt gaat het geluid wel uit als ik hey toestel omdraai, maar bij een alarm niet... iemand die dezelfde ervaring heeft of een verklaring waarom het niet werkt bij mij? het vinkje staat aan!
edit: blijkbaar werkt het alleen als de trilfunctie is uitgeschakeld bij het instellen van het alarm! Problem solved
edit: blijkbaar werkt het alleen als de trilfunctie is uitgeschakeld bij het instellen van het alarm! Problem solved
[ Voor 14% gewijzigd door retlaw op 04-07-2011 22:28 ]
Battle.net || Strava
Verwijderd
Wat is er eigelijk geupdate?
Want ik heb de update gedaan maar nu kijk ik en heb ik nog steeds v10b.
Want ik heb de update gedaan maar nu kijk ik en heb ik nog steeds v10b.
Als er staat dat het 10b is dan heb je de update niet
wat bij mij hielp was toch even de datum wat dagen vooruit schuiven.
Verwijderd
Hier ook nog steeds geen update.
Ligt dit nu echt aan de provider dat sommige wel updates krijgen en andere niet?
Ik heb overigens Vodafone.
Ligt dit nu echt aan de provider dat sommige wel updates krijgen en andere niet?
Ik heb overigens Vodafone.
Verwijderd
En dan via OTA?
Ik heb het via dat LG programma gedaan en hij was er echt iets anders op aant zetten.
Ik heb het via dat LG programma gedaan en hij was er echt iets anders op aant zetten.
Ik draai nu sinds een paar dagen baseband 622 en de beta van v10c (van 6 juni).WeAreLegion schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:54:
Heb er nog niet heel veel gedaan met de telefoon, maar hij voelt wel stuk sneller aan, gewoon lekker snappy zeg maar reageert snel, ook geen haperingen bij het installeren dus dat is wel nice. Ik ben benieuwd hoe di zich gedraagd verder heb wel even de Supl aangepast naar die van nokia want die van google zuigt nog steeds.
Gisteren en vandaag heb ik de gps een paar keer gebruikt (met iGO).
Eerlijk waar, ik heb nog nooit een device gehad die zo snel een lock krijgt!!
iGO opstarten duurt ongeveer 10 seconden, halfweg begint het gps-icoontje te knipperen en tegen dat iGO opgestart is, heb ik al een lock!
Echt niet normaal!
Nou, ik kreeg dus ook de melding dat ik kon updaten.
Echter ik had een stock rom V10b, welke geroot is en waar ook CWM op stond.
Ik kon de update downloaden en vervolgens kon ik voor installeren kiezen de telefoon start dan opnieuw op.
Echter de telefoon komt dan niet verder als het CWM scherm.
Vervolgens met NVflash de de stockrom V10b geinstalleerd zodat ik wel zou kunnen updaten.
Dan weer kijken voor een update deze wordt gevonden en gedownload en vervolgens krijg ik de melding: foutief software pakket

via de lg tool krijg ik de melding dat mijn telefoon up to date is.
Ik snap het nu niet meer.....
Ik kon de update downloaden en vervolgens kon ik voor installeren kiezen de telefoon start dan opnieuw op.
Echter de telefoon komt dan niet verder als het CWM scherm.
Vervolgens met NVflash de de stockrom V10b geinstalleerd zodat ik wel zou kunnen updaten.
Dan weer kijken voor een update deze wordt gevonden en gedownload en vervolgens krijg ik de melding: foutief software pakket

via de lg tool krijg ik de melding dat mijn telefoon up to date is.
Ik snap het nu niet meer.....
[ Voor 13% gewijzigd door Megapaul op 04-07-2011 23:41 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Had precies het zelfde, ben nu nog aan het klungelenMegapaul schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:19:
Nou, ik kreeg dus ook de melding dat ik kon updaten.
Verwijderd
Ik heb de update er ook op staan.
Alleen ik had van heel veel apps+date een backup gemaakt met titanium.
En nu zie ik die niet meer staan.
Geen enkele app wat op mijn SD kaart staat zie je staan bie titanium.
Iemand enig idee wat er loos is of wat ik kan veranderen?
EDIT: ik zie de backups van de apps wel nog in de map Titanium Backup staan.
Alleen in het programma laat hij ze niet zien.
??
Alleen ik had van heel veel apps+date een backup gemaakt met titanium.
En nu zie ik die niet meer staan.
Geen enkele app wat op mijn SD kaart staat zie je staan bie titanium.
Iemand enig idee wat er loos is of wat ik kan veranderen?
EDIT: ik zie de backups van de apps wel nog in de map Titanium Backup staan.
Alleen in het programma laat hij ze niet zien.
??
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 23:36 ]
Verwijderd
ik heb de tel geunroot en weer helemaal geupdate.
het was wel een geklungel maar het is me gelukt
begin steedfs meer te snappen over android gebeuren
zie mod ik kan het wel
tervreden ?
het was wel een geklungel maar het is me gelukt
begin steedfs meer te snappen over android gebeuren
zie mod ik kan het wel
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.