Die OTA update is volgens mij gewoon vanslag af. Als ik mijn telefoon er aanhang, die geflashed is naar 10a geeft ie aan dat het de laatste versie is. Maar goed doe het wel even via de Tool zelf proberen.
Verwijderd
Dat denk ik ook inderdaad. Trouwens belachelijk dat je maar één keer per 24 uur mag proberen.WeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:24:
Die OTA update is volgens mij gewoon vanslag af. Als ik mijn telefoon er aanhang, die geflashed is naar 10a geeft ie aan dat het de laatste versie is. Maar goed doe het wel even via de Tool zelf proberen.
Gelukkig kunnen we de datum aanpassen.
Ok heb hem geupdate naar 10b via de Tool, maar die geeft nu aan dat er geen update voor is dus op moment ka nik nog nie tnaar 10c.
Verwijderd
Vanmorgen hier ook V10c update binnen.... toen had ik een probleem met installeren vanwege CWM en heb dat vanmiddag opgelost en nu kan ik die V10c niet binnen halenWeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:40:
Ok heb hem geupdate naar 10b via de Tool, maar die geeft nu aan dat er geen update voor is dus op moment ka nik nog nie tnaar 10c.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 17:43 ]
Verwijderd
hahaha, ik had precies het zelfde! hele middag lopen klote om de bootloader weer stock te krijgen krijg ik via OTA de update niet meerVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:41:
[...]
Vanmorgen hier ook V10c update binnen.... toen had ik een probleem met installeren vanwege CWM en heb dat vanmiddag opgelost en nu kan ik die V10c niet binnen halen
Nou ik krijg hem niet binnen OTA of via tool niet, ik ga ff wat dingen freezen met Titanium backup want heb me hele telefoon leeg gemaakt dat ik me whatsapp berichten kwijt raak boeit me nooit zo en meer belangrijks staat er niet op
probeer het morgen nog wel een keer.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen! Als hij OTA niet werkt kan je nog altijd in het custom rom topic een download vinden om m via NV flash erop te zetten. Dan is hij daarna ook gewoon weer helemaal standaard.
I know, doe ik misschien straks nog wel als ik zin hebjustin_ti schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:55:
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen! Als hij OTA niet werkt kan je nog altijd in het custom rom topic een download vinden om m via NV flash erop te zetten. Dan is hij daarna ook gewoon weer helemaal standaard.
Verwijderd
Even alle apps en programm data backupen met Titanium Backup pro want dan heb je ook nog alle Whatsapp berichten etc...!WeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:50:
Nou ik krijg hem niet binnen OTA of via tool niet, ik ga ff wat dingen freezen met Titanium backup want heb me hele telefoon leeg gemaakt dat ik me whatsapp berichten kwijt raak boeit me nooit zo en meer belangrijks staat er niet opprobeer het morgen nog wel een keer.
I knowVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:12:
[...]
Even alle apps en programm data backupen met Titanium Backup pro want dan heb je ook nog alle Whatsapp berichten etc...!
Ik gebruik STOP Skype van Migo. Je drukt erop en skype sluit af. Beetje omslachtig maar het werkt wel en je hoeft geen "batterij vretende taskkiller" te gebruiken..Fire69 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:30:
[...]
Triest dat ze daarvoor een app maken zeg...
Ga naar Skype - My Info (of zoiets, heb het hier niet meer) - Sign Out
Je komt op het login-scherm, met Back sluit je het gewoon af dan.
[...]
Hoe doen jullie dat met de datum? want OTA lukt me niet...
Verwijderd
ned17 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:28:
[...]
Ik gebruik STOP Skype van Migo. Je drukt erop en skype sluit af. Beetje omslachtig maar het werkt wel en je hoeft geen "batterij vretende taskkiller" te gebruiken..
Hoe doen jullie dat met de datum? want OTA lukt me niet...
OTA: datum van je telefoon handmatig instellen naar 1 of 2 dagen later en dan opnieuw proberen te updaten >>> bij mij nog steeds onsuccesvol omdat hij zegt dat ik de meeste recente versie heb (V10b) en dat klopt natuurlijk niet!Fire69 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:30:
Ga naar Skype - My Info (of zoiets, heb het hier niet meer) - Sign Out
Je komt op het login-scherm, met Back sluit je het gewoon af dan.
Ja dat heb ik dus ookVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:31:
bij mij nog steeds onsuccesvol omdat hij zegt dat ik de meeste recente versie heb (V10b) en dat klopt natuurlijk niet!
Dit heb ik dus ook
Via OTA krijg ik de vermelding geen verbinding met de server.
Via de LG support tool krijg ik de melding dat ik al de meest recente versie heb. (V10B)
Via de LG support tool krijg ik de melding dat ik al de meest recente versie heb. (V10B)
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Hier ook niet hij zegt van dat de meest recente al op staat maar dat is 10b 
ik vind de tel super maar de software flut heb ook af en toe probleempjes
update komt spoedig zeggen ze
ze zijn spoedig aan het uitstellen jah
update komt spoedig zeggen ze
Verwijderd
wat je ken doen is van iemand een t-mobile lenen. ik heb hem via t-mobile gekregen. het gaat namelijk via de provider.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:13:
Hier ook niet hij zegt van dat de meest recente al op staat maar dat is 10b
update komt spoedig zeggen zeze zijn spoedig aan het uitstellen jah
Hier ook t-mobile en geen update so far, zal morgen wel komen, of van het weekend. We zullen zien.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ben nog even wakker, en nog even geprobeerd..>>> server verbinding mislukt.
Vodafone trouwens.
Vodafone trouwens.
Server is overbelast. OTA is offline gehaald, zal weer aan gaan eind volgend week!
whehehe LG is niet gewend dat zoveel mensen een telefoon van ze koopt waarschijnlijk.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
"whehehe" update uitrol gaat via je providerFlagg schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:25:
whehehe LG is niet gewend dat zoveel mensen een telefoon van ze koopt waarschijnlijk.
Verwijderd
Wat is je bron?Xmoo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:29:
Server is overbelast. OTA is offline gehaald, zal weer aan gaan eind volgend week!
Waarom via OTA en waarom niet via de LG tool op de pc?
Verwijderd
Trouwens van XDA over de updates:
Todays update was for the nordic countries via OTA, only 40% of the phones where to recieve the OTA since they have problems getting it out on the net, they said they're working on getting it out on PC suite/LGMobile update tool and after that they'll keep rolling it out to the rest OTA. THe reason for tihs is that they KNOW they have problems getting OTA's to work with rooted phones as those say "illegal package size" or something similar. They also said it probably wont be fixed during Midsummer and that we'll have to wait until early next week.
Todays update was for the nordic countries via OTA, only 40% of the phones where to recieve the OTA since they have problems getting it out on the net, they said they're working on getting it out on PC suite/LGMobile update tool and after that they'll keep rolling it out to the rest OTA. THe reason for tihs is that they KNOW they have problems getting OTA's to work with rooted phones as those say "illegal package size" or something similar. They also said it probably wont be fixed during Midsummer and that we'll have to wait until early next week.
Dat de uitrol via de provider gaat lijkt me zeer onlogisch gezien:
1: Niet iedereen de telefoon via een provider koopt
2: De OTA update alleen via WiFi kan, dus de provider er niets mee te doen heeft.
Ik hoop dat de update de kleine vervelende probleempjes oplost, dan heb ik er echt de perfecte telefoon aan voor de komende paar jaar.
2: De OTA update alleen via WiFi kan, dus de provider er niets mee te doen heeft.
Ik hoop dat de update de kleine vervelende probleempjes oplost, dan heb ik er echt de perfecte telefoon aan voor de komende paar jaar.
1. (vrijwel) Iedereen die een mobiele telefoon heeft meld zich aan bij een provider (abbo / prepaid)benji83 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:15:
Dat de uitrol via de provider gaat lijkt me zeer onlogisch gezien:
2. De server waarmee je via wifi contact maakt is gewoon van je provider.
Ik kan er ook niks aan doen, maar het is niet Google die de updates direct naar je telefoon pushed. Dit doet je provider.
*edit, zie hier: "Op dit moment zijn, afhankelijk van het apparaat, de fabrikant of telecomprovider verantwoordelijk voor het uitrollen van updates"
Of is het bij de O2X LG die 'm pushed? Nu begin ik te twijfelen.. Heb ergens zeker gelezen dat normaal de providers updates bepalen. En dat de ene provider eerder een update uitrolt dan de andere.
[ Voor 23% gewijzigd door GateKeaper op 24-06-2011 13:13 ]
Insider, LG Tool komt eraan.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Wat is je bron?
Waarom via OTA en waarom niet via de LG tool op de pc?
En dat van XDA Klopt ook echter zijn dat meer statestieken voor LG DK zover ik weet.
LG Benelux was 10% dacht ik zo....
[edit]
[ Voor 97% gewijzigd door justin_ti op 24-06-2011 14:42 ]
Volgens mij is er in de telecomwereld niets meer "normaal".GateKeaper schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:10:
[...]
Of is het bij de O2X LG die 'm pushed? Nu begin ik te twijfelen.. Heb ergens zeker gelezen dat normaal de providers updates bepalen. En dat de ene provider eerder een update uitrolt dan de andere.
Bij branded toestellen is het niet zo raar dat de providers de uitrol regelen.
Of in ieder geval dat de provider eerst goedkeuring moet verlenen voordat een update vrijgegeven wordt.
Zo moest ik met mijn Nokia N97 altijd wachten totdat (in mijn geval) Telfort de boel goedgekeurd had, terwijl andere mensen met een N97 de updates eerder binnen hadden omdat hun provider sneller was met het goedkeuren.
Voor zover ik weet zijn er geen branded 2X toestellen (in NL), dus dan is het niet zo raar dat de fabrikant de updates kan regelen zonder tussenkomst van de providers.
GateKeaper schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:32:
[...]
"whehehe" update uitrol gaat via je provider
[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 24-06-2011 15:35 ]
Whoops, verkeerd.
Accessoires voor de LG Optimus 2X Speed
Accessoires voor de LG Optimus 2X Speed
[ Voor 73% gewijzigd door Xmoo op 24-06-2011 18:43 ]
Hallo allemaal,
Ik heb de LG P990 Optimus 2X Speed sinds eind april.
Ik ehb een abonnement bij T-Mobile.
Merken meer mensen dat internetten via 3G niet gaat?
Hij laat dan een rood pijltje zien, dus alleen uitgaand-dataverkeer maar geen blauw pijltje voor het binnenkomende dataverkeer.
Hij kan wel internetten via GPRS en HSDPA. Maar niet elke plek van Nederland heeft die HSDPA dekking.
Hebben meer mensen dat? Want ik betwijfel heel erg of dit wel aan T-Mobile ligt, dat lijkt me namelijk niet.
Ik heb de LG P990 Optimus 2X Speed sinds eind april.
Ik ehb een abonnement bij T-Mobile.
Merken meer mensen dat internetten via 3G niet gaat?
Hij laat dan een rood pijltje zien, dus alleen uitgaand-dataverkeer maar geen blauw pijltje voor het binnenkomende dataverkeer.
Hij kan wel internetten via GPRS en HSDPA. Maar niet elke plek van Nederland heeft die HSDPA dekking.
Hebben meer mensen dat? Want ik betwijfel heel erg of dit wel aan T-Mobile ligt, dat lijkt me namelijk niet.
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
3G is toch het netwerk en HSDPA de connectie die over het 3G-netwerk gemaakt wordt?
Zelfde probleem (ook T-Mobile), gprs is vaak sneller dan 3G... maar in sommige gebieden werkt het weer wel, dus ik heb meer het vermoeden dat het aan T-Mo ligt.
En @Fire69, HS*PA = 3.5G, verschil tussen een '3G' en 'H'-icoontje in je taakbalk
(Al is het inderdaad wel hetzelfde netwerk voor zover ik weet, maar een wezenlijk verschil in netwerksnelheid).
En @Fire69, HS*PA = 3.5G, verschil tussen een '3G' en 'H'-icoontje in je taakbalk
Heb ook T-mobile en heb ook last ervan. Weet niet waaraan het ligt maar als ik bijv de browser gebruik dan doet ie het wel en dan gaat de rest verder.
Heel raar is het wel maar G is niet sneller ofzo (als 3G het doet).
Heel raar is het wel maar G is niet sneller ofzo (als 3G het doet).
Whoehoeew langleve de deep package inspection van alle telecom providers die stiekem in je pakketjes kijken. Volgens mij zit die namelijk alleen op het 3G en H netwerk en niet op het GSM netwerk. Daarom loopt het daar lekker door, welliswaar op een lager pitje.
Ik heb ook regelmatig dat mijn verbinding niet lekker meegaat. Anderen in de buurt met T-Mobile, andere toestellen, hebben precies datzelfde issue.
Andere netwerken veel minder.
Of het inderdaad aan DPI ligt zal moeten blijken als de nieuwe telecomwet effectief wordt, dan is iedere vorm van DPI namelijk verboden dus zou het beter moeten gaan. Ik gok gewoon op het brakke netwerk van big T.
Of het inderdaad aan DPI ligt zal moeten blijken als de nieuwe telecomwet effectief wordt, dan is iedere vorm van DPI namelijk verboden dus zou het beter moeten gaan. Ik gok gewoon op het brakke netwerk van big T.
Ik had eerst T-Mobile en nu Vodafone. Beiden gebruiken vermoedelijk DPI. Met vodafone gaat het internet wel sneller, nog wel veel onverklaarbare haperingen hoor. Soms moet ik een pagina wel 3x reloaden om m open te krijgen.
Gewoon een klacht indienen bij T-Mobile. Had hier het zelfde probleem, internet werkte gewoon niet op bepaalde momenten. Je kan een netwerk klacht invullen (met datum & tijd) dan kunnen zij exact vertellen hoeveel masten je om je heen hebt en de capaciteit op dat moment. Zo kunnen ze dus zien of een mast overbelast is. Gewoon gelijk melden, je kan terugkoppeling vragen. Ik werd een dag later al gebeld, dus vind dat best netjes van ze!benji83 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 16:56:
Ik heb ook regelmatig dat mijn verbinding niet lekker meegaat. Anderen in de buurt met T-Mobile, andere toestellen, hebben precies datzelfde issue.
Aah, ik ben dus niet de enige die hier last van heeft.
Nja, ik heb het op meerdere 3G plaatsen in Nederland dit gehad, dus ik vraag me sterk af,of het aan T-Mobile ligt....
Nja, ik heb het op meerdere 3G plaatsen in Nederland dit gehad, dus ik vraag me sterk af,of het aan T-Mobile ligt....
DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air
Vrijdag weer ff proberen, dan komt de server weer up.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:33:
Hoe zit het nou met die update v10c ofzo iets ?
Ik heb telfort en geen problemen met 3G/H....
Verwijderd
Ik heb vandaag iets heel vaags ik had de bat helemaal vol geladen en ik kom net op werk en voelde dat me tel gloeiend heet was dat je een eitje op kon bakken en nu is me bat bijna leeg gezogen
wat kan het wezen of is het een vipje waard ?
wat kan het wezen of is het een vipje waard ?
Probeer gewoon eens een reboot eerst.
Ik heb het voor het weekend ook gehad.
Op een nacht (6u) tijd was ik 25% kwijt.
Reboot gedaan en terug opgeladen. Nu 34u van de lader, sta ik nog op 70%
(Die V10B met 606-baseband is echt super
)
Ik heb het voor het weekend ook gehad.
Op een nacht (6u) tijd was ik 25% kwijt.
Reboot gedaan en terug opgeladen. Nu 34u van de lader, sta ik nog op 70%
(Die V10B met 606-baseband is echt super
Mijn batterij was gisteravond ook ineens leeg. Half uur ervoor zat deze nog voor zo'n 40% vol.
Bij het opladen ging de batterij indicator niet verder, bleef op 7% hangen.
Na een reboot en battery pull werkte het wel goed.
Ik hoop dat de update er snel doorheen gedrukt wordt en dat het de problemen verhelpt, deze gekke dingetjes zijn gewoon erg vervelend. Niet onoverkomelijk, maar wel erg vervelend.
Bij het opladen ging de batterij indicator niet verder, bleef op 7% hangen.
Na een reboot en battery pull werkte het wel goed.
Ik hoop dat de update er snel doorheen gedrukt wordt en dat het de problemen verhelpt, deze gekke dingetjes zijn gewoon erg vervelend. Niet onoverkomelijk, maar wel erg vervelend.
Ik weet eigenlijk niet of die update zo'n dingen gaat kunnen oplossen.
Die abnormale, plotselinge batterydrains kunnen namelijk even goed veroorzaakt worden door een app die gek begint te doen denk ik.
Die abnormale, plotselinge batterydrains kunnen namelijk even goed veroorzaakt worden door een app die gek begint te doen denk ik.
Even kort mijn eerste ervaringen met V10C. Telefoon lijkt idd over het algemeen soepeler te lopen. veel minder haperingen bijvoorbeeld bij installeren/downloaden. Of bij het aanzetten van WIFI. Batterij had ik al geen klachten over, ging bij mij al vaak 2 dagen mee. Lijkt nu voor mijn gevoel wel nog iets langer mee te gaan. Wel van het weekend mijn eerste spontane restart ermee gehad, hoop dat het een uitzondering geval is. Had het voor de update ook maar een enkele keer, maar dat de restarts dus helemaal weg zijn lijkt niet helemaal waar te zijn.
Over het algemeen wel erg tevreden ermee, wel de spontane restarts goed in de gaten houden.
Over het algemeen wel erg tevreden ermee, wel de spontane restarts goed in de gaten houden.
hitte zorgt ook voor restarts (bij mij althans) als ik hem in me broek heb met een hoesje dan wil die ook wel eens restarten. Maar goed ik heb nog geen 10c op dit moment (ota werkte niet en tool ook nog niet).shenr schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:58:
Even kort mijn eerste ervaringen met V10C. Telefoon lijkt idd over het algemeen soepeler te lopen. veel minder haperingen bijvoorbeeld bij installeren/downloaden. Of bij het aanzetten van WIFI. Batterij had ik al geen klachten over, ging bij mij al vaak 2 dagen mee. Lijkt nu voor mijn gevoel wel nog iets langer mee te gaan. Wel van het weekend mijn eerste spontane restart ermee gehad, hoop dat het een uitzondering geval is. Had het voor de update ook maar een enkele keer, maar dat de restarts dus helemaal weg zijn lijkt niet helemaal waar te zijn.
Sowieso keep ur phone cool tijdens de zomer.
Warremte verslechtert de battery preformance.
Warremte verslechtert de battery preformance.
Ik heb problemen als er een H in beeld staat ipv 3g, dan valt m'n dataverbinding gewoon helemaal weg (ofja m'n download, de rode upload pijl staat wel nog te knipperen maar ik krijg niets binnen. Op 2g heb ik geen problemen. De 3G werkt niet meer nadat er 1 keer een H in beeld heeft gestaan. Ik heb Vodafone en ik ga vanmiddag even het dorp uit om het te testen bij een andere zendmast, dan weet ik tenminste of het aan m'n mobiel ligt of aan vodafone...stefanaudi schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:40:
Aah, ik ben dus niet de enige die hier last van heeft.
Daarnaast heb ik met vrijwel elke baseband versie problemen met de belkwaliteit, behalve met de koreaanse 0502 baseband... Iemand daar dezelfde ervaringen mee?
Ik draai nu 10c (laatste nieuwe) met 0502 baseband en 0606 ril, geen problemen tot zover alleen ik vind het toch vreemd dat ik een koreaanse baseband moet hebben om goede geluidskwaliteit te hebben?
Hier precies dezelfde klachten. Misschien moet je door de Nederlandse baseband dan Koreaans praten, wieweet klinkt dat beter. Maar om serieus te reageren, de gesprekskwaliteit is echt slecht. Ik heb nu met 502 dat het wel redelijk is, maar keihard. Ik kan het geluid soms gewoon niet zacht genoeg zetten.keijers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:37:
[...]
Ik heb problemen als er een H in beeld staat ipv 3g, dan valt m'n dataverbinding gewoon helemaal weg (ofja m'n download, de rode upload pijl staat wel nog te knipperen maar ik krijg niets binnen. Op 2g heb ik geen problemen. De 3G werkt niet meer nadat er 1 keer een H in beeld heeft gestaan. Ik heb Vodafone en ik ga vanmiddag even het dorp uit om het te testen bij een andere zendmast, dan weet ik tenminste of het aan m'n mobiel ligt of aan vodafone...
Daarnaast heb ik met vrijwel elke baseband versie problemen met de belkwaliteit, behalve met de koreaanse 0502 baseband... Iemand daar dezelfde ervaringen mee?
Ik draai nu 10c (laatste nieuwe) met 0502 baseband en 0606 ril, geen problemen tot zover alleen ik vind het toch vreemd dat ik een koreaanse baseband moet hebben om goede geluidskwaliteit te hebben?
Probeer het eens met de headset die er bij zat terwijl je de telefoon op tafel legt of waar dan ook. Ik krijg dan te horen dat ik ineens heel erg helder klink.
Ik heb bij Kpn een abbonnement, en krijg nog steeds de melding dat mijn baseband up to date is. Kan dit kloppen en heeft dat te maken dat de server offline is ofzo?
Verwijderd
Tip: Lees eens vanaf hier in dit topic?Henkpaulus schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:22:
Ik heb bij Kpn een abbonnement, en krijg nog steeds de melding dat mijn baseband up to date is. Kan dit kloppen en heeft dat te maken dat de server offline is ofzo?
Die vermoeden had ik al. Hij zat in mijn broekzak en hij was best warm geworden daar binnen.WeAreLegion schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:09:
[...]
hitte zorgt ook voor restarts (bij mij althans) als ik hem in me broek heb met een hoesje dan wil die ook wel eens restarten. Maar goed ik heb nog geen 10c op dit moment (ota werkte niet en tool ook nog niet).
Verwijderd
wat ik wil vermelden ik heb nu de V10C een paar dagen en moet zeggen dat ik lang met me battery doet. dat gaat al heel goed.
ben nu wel tevreden. alleen nog 2.3. die mis ik nog en warm is die niet meer. ook niet tijdens het opladen.
shenr schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:11:
[...]
Die vermoeden had ik al. Hij zat in mijn broekzak en hij was best warm geworden daar binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2011 14:03 ]
Ik heb T-Mobile en heb precies, exact hetzelfde probleemkeijers schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:37:
[...]
Ik heb problemen als er een H in beeld staat ipv 3g, dan valt m'n dataverbinding gewoon helemaal weg (ofja m'n download, de rode upload pijl staat wel nog te knipperen maar ik krijg niets binnen. Op 2g heb ik geen problemen. De 3G werkt niet meer nadat er 1 keer een H in beeld heeft gestaan. Ik heb Vodafone en ik ga vanmiddag even het dorp uit om het te testen bij een andere zendmast, dan weet ik tenminste of het aan m'n mobiel ligt of aan vodafone...
Zoals al een paar keer gezegd is, de OTA server gaat pas vrijdag weer online, dus het heeft weinig nut om het te controlleren.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:09:
Nog steeds geen V10C hier met Vodefone als provider.
Hoewel OTA vrijdag zou komen, zou het via de tool al eerder moeten kunnen volgens insider Xmoo hier (1 pagina terug) en XDA. Daar al meer over bekend? Jammer trouwens dat navraag van de week bij LG over welke 2.3.X het zou worden in de final via de officiële kanalen geen antwoord oplevert. Via via heb ik echter begrepen dat het 2.3.3 zal worden maar daar is nog geen timeframe voor bekend. Iemand die dat wel kan bevestigen? Xmoo?WeAreLegion schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:10:
[...]
Zoals al een paar keer gezegd is, de OTA server gaat pas vrijdag weer online, dus het heeft weinig nut om het te controlleren.
Ik probeer de tool elke dag even omdat hij toch op me buro ligt aan kabeltje, maar dan werkt het nog nietAngelgamer schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:39:
[...]
Hoewel OTA vrijdag zou komen, zou het via de tool al eerder moeten kunnen volgens insider Xmoo hier (1 pagina terug) en XDA. Daar al meer over bekend? Jammer trouwens dat navraag van de week bij LG over welke 2.3.X het zou worden in de final via de officiële kanalen geen antwoord oplevert. Via via heb ik echter begrepen dat het 2.3.3 zal worden maar daar is nog geen timeframe voor bekend. Iemand die dat wel kan bevestigen? Xmoo?
Hallo allemaal, Ik heb helemaal nieuw op dit Topic...
Vandaag aanbieding gehad van Hi. 1 jaar verlengen met gratis LG optimus 2X...
Klinkt als een erg mooie deal!
Alleen vroeg ik me af of de Android 2.3 update er al is... of zit deze eraan te komen?
Via google vindt ik update Juni/Juli??? Zo ja, werkt deze positief tegenover de accuduur, daar nogal wat negatieve reacties over gelezen..
Alvast bedankt voor de reacties!
Vandaag aanbieding gehad van Hi. 1 jaar verlengen met gratis LG optimus 2X...
Klinkt als een erg mooie deal!
Alleen vroeg ik me af of de Android 2.3 update er al is... of zit deze eraan te komen?
Via google vindt ik update Juni/Juli??? Zo ja, werkt deze positief tegenover de accuduur, daar nogal wat negatieve reacties over gelezen..
Alvast bedankt voor de reacties!
Android peperkoek voor de O2X volgt het pad van Duke Nukem forever.
Hij komt, wanneer hij komt; en wanneer hij er is, is het hopeloos verouderd.
Hij komt, wanneer hij komt; en wanneer hij er is, is het hopeloos verouderd.
Verwijderd
hey ik heb vanmorgen een berichtje gestuurt over me tel dat die knetter heet werd en dat de batterij bijna leeg was heb hem net op de terug weg van werk naar huis achter de autolader gehad en hij werd weer knetter heet volgens mij spoort dat ding niet helemaal
als het na de update weer voorkomt kan ik hem beter vippen of niet ?
Verwijderd
Help!
Mijn telefoon is vanmiddag uitgevallen en nu start hij niet meer op. Elke keer als ik hem op start gaat hij laden om vervolgens weer opnieuw op te starten. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Mijn telefoon is vanmiddag uitgevallen en nu start hij niet meer op. Elke keer als ik hem op start gaat hij laden om vervolgens weer opnieuw op te starten. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Hmm, op te lossen misschien door een factory reset (telefoon uitzetten daarna volume omlaag ingedrukt houden en powerknop indrukken. Dan ingedrukt houden tot fabrieksinstellingen worden toegepast) ? Heb zelf ook een bootloop gehad met de stockROM. Toen ook een reset gedaan en telefoon werkte weer.
Ook handig, rooten, daarna Titanium Backup erop. Kan je periodiek backups maken van je apps+data. Wel zo handig als het probleem zich weer eens voor doet.
Ook handig. ClockWorkMode recovery erop zetten. Kan je ook mee resetten (wipe), maar ook backups maken en terugzetten van je complete rom. Hiermee kan je dan ook custom roms installeren... die soms beter kunnen zijn dat de LG roms zelf!1
Draai zelf nu al een tijdje MCR FR17 Fear edition ROM... en moet zeggen, deze draait zeer stabiel alweer.
Check het Optimus 2x ROM topic maar eens.
Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Ook handig, rooten, daarna Titanium Backup erop. Kan je periodiek backups maken van je apps+data. Wel zo handig als het probleem zich weer eens voor doet.
Ook handig. ClockWorkMode recovery erop zetten. Kan je ook mee resetten (wipe), maar ook backups maken en terugzetten van je complete rom. Hiermee kan je dan ook custom roms installeren... die soms beter kunnen zijn dat de LG roms zelf!1
Draai zelf nu al een tijdje MCR FR17 Fear edition ROM... en moet zeggen, deze draait zeer stabiel alweer.
Check het Optimus 2x ROM topic maar eens.
Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Stay young forever!
Verwijderd
oke wipe is het zelfde als resseten da wist ik niet ik heb hem wel geroot maar ik ga het proberen
super bedankt
super bedankt
Nou het blijkt dat de 10C update (zowel beta als de shipped ota) hun beloftes niet waar maken.Angelgamer schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:39:
[...]
Hoewel OTA vrijdag zou komen, zou het via de tool al eerder moeten kunnen volgens insider Xmoo hier (1 pagina terug) en XDA. Daar al meer over bekend? Jammer trouwens dat navraag van de week bij LG over welke 2.3.X het zou worden in de final via de officiële kanalen geen antwoord oplevert. Via via heb ik echter begrepen dat het 2.3.3 zal worden maar daar is nog geen timeframe voor bekend. Iemand die dat wel kan bevestigen? Xmoo?
Sinds ik hem heb, heb ik al 5/6 BSOD gehad en 1 x reboot. Aantal members op XDA die op tijd waren met de OTA hebben ook al bevestigd dat BSOD nogsteeds bestaan....
En volgens LG Webcare, zou de 10C update niet de update zijn voor de BSOD... Daar komt iets anders voor. Die update wordt over 2/3 weken verwacht
Ik ben dus m'n dorp uitgegaan en bij de volgende zendmast doet hij het wel, 2g, 3g, 3g + H zonder problemen. Kom ik terug in m'n dorp werkt ineens ook 2g, 3g, 3g + H, beetje vreemd maar heb nu dus geen problemen meer...stefanaudi schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:09:
[...]
Ik heb T-Mobile en heb precies, exact hetzelfde probleem. Ligt dus niet aan de providers, maar aan LG....
Had overigens vodafone ook al gemaild dat ik niet kon internetten op hsdpa dus misschien hebben hun al iets aangepast of opgelost aan de zendmast... of het is gewoon puur toeval.
Ik had idd gehoord van een update die over 2 weken gereleased zou worden, maar begreep niet wat daar de reden van was. Is dat dan trouwens ook gelijk 2.3 of maken ze nog een D release?Xmoo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:58:
[...]
Nou het blijkt dat de 10C update (zowel beta als de shipped ota) hun beloftes niet waar maken.
Sinds ik hem heb, heb ik al 5/6 BSOD gehad en 1 x reboot. Aantal members op XDA die op tijd waren met de OTA hebben ook al bevestigd dat BSOD nogsteeds bestaan....
En volgens LG Webcare, zou de 10C update niet de update zijn voor de BSOD... Daar komt iets anders voor. Die update wordt over 2/3 weken verwacht
De kans dat het om 2.3.3 gaat is 0.
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Dat zijn goede conclusies! Waar haal je deze dappere kansberekening vandaan? We zouden raar opkijken als het 2.3 zou zijn, maar zeker niet onlogisch als ze de reboot-problemen-oplossing en 2.3 in één update zouden uitbrengen, toch?Bebob_NL schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:29:
De kans dat het om 2.3.3 gaat is 0.
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de batterij indicator op 90 procent staan.. als je hem ff reset blijkt er nog maar 40 procent in de batterij te zitten.. Nou doet mijn telefoon dit eens in de 14 dagen, daar valt op zich mee te leven, maar ik hoop dat een bugfix dit oplost.Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 17:47:
hey ik heb vanmorgen een berichtje gestuurt over me tel dat die knetter heet werd en dat de batterij bijna leeg was heb hem net op de terug weg van werk naar huis achter de autolader gehad en hij werd weer knetter heet volgens mij spoort dat ding niet helemaal
32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan
Haha, ik wist dat er een dergelijk antwoord zou komen. Maar als je bedenkt dat LG in april, mei en juni heeft aangegeven dat ze "snel" met een fix komen, en als je je bedenkt dat het inmiddels bijna juli is en er nogal wat geruchten de ronde doen dat pas na de zomer er een GB rom komt, dan is voor mij de bovenstaande conclusie al snel gerechtvaardigd.Jeroen04 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 20:23:
[...]
Dat zijn goede conclusies! Waar haal je deze dappere kansberekening vandaan? We zouden raar opkijken als het 2.3 zou zijn, maar zeker niet onlogisch als ze de reboot-problemen-oplossing en 2.3 in één update zouden uitbrengen, toch?
LG; ik ben er weer ingetrapt!
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
CM7 erop en GB all the way.. Betere support dan LG iig gheghe..
Maar... desalniettemin wel geinteresseerd in een GB ROM van LG zelf.... Had 'm eigenlijk ook al wel verwacht.. Maarja, LG heeft het vast heeel druk met zijn 3D gebeuren, etc etc... Iets meer aandacht voor huidige gebruikers zou wel fijn zijn.
Maar... desalniettemin wel geinteresseerd in een GB ROM van LG zelf.... Had 'm eigenlijk ook al wel verwacht.. Maarja, LG heeft het vast heeel druk met zijn 3D gebeuren, etc etc... Iets meer aandacht voor huidige gebruikers zou wel fijn zijn.
Stay young forever!
Nee het wordt eerst een fix in 2.2.2Angelgamer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:08:
[...]
Ik had idd gehoord van een update die over 2 weken gereleased zou worden, maar begreep niet wat daar de reden van was. Is dat dan trouwens ook gelijk 2.3 of maken ze nog een D release?
2.3.4 (Wordt waarschijnlijk toch .4 ipv .3) staat voor eind Augustus.
Ik vind het wachten wel waard. Mensen die zeuren.... koop een andere phone
lg maakt goede hardware, maar hun pr / communicatie is echt slecht; de GB update, is weer vertraagd, ze hebben het nu over "medio eind september".
Zie http://www.reghardware.co...s_optimus_2x_gingerbread/
De update die de vastlopers/reboots zou moeten verhelpen is er ook nog steeds niet.
Nu is weer het verhaal dat Google de update nog moet goedkeuren, terwijl 2 maanden terug nog het verhaal was dat deze update over 2-3 weken zou komen...
Daarna was het verhaal dat de providers de update nog moesten keuren.
Nu is het verhaal dat Google de update nog moet keuren.
Met andere woorden: lg roept maar wat om tijd te winnen.
Als ze dit nu wat professioneler deden, dan zouden ze veel meer terugkerende klanten krijgen.
De update die de vastlopers/reboots zou moeten verhelpen is er ook nog steeds niet.
Nu is weer het verhaal dat Google de update nog moet goedkeuren, terwijl 2 maanden terug nog het verhaal was dat deze update over 2-3 weken zou komen...
Als ze dit nu wat professioneler deden, dan zouden ze veel meer terugkerende klanten krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door jan100 op 29-06-2011 00:01 ]
Verwijderd
Het wachten op die Gingerbread update wordt nu toch wel vervelend als ik dit zo lees.jan100 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:58:
lg maakt goede hardware, maar hun pr / communicatie is echt slecht; de GB update, is weer vertraagd, ze hebben het nu over "medio eind september".
Op www.cyanogenmod.com staat de Optimus 2x nu officieel. De release candidate is uitgekomen. Dat wil zeggen dat er nog maar weinig bugs in zitten, waarschijnlijk alleen nog in de meest uitzonderlijke situaties. Zelf merk ik helemaal geen bugs. Je hebt een goede 2.3.4 rom met veel leuke opties. Als je echt zo graag 2.3.4 op je toestel wilt kan je die heel makkelijk installeren, het is bovendien legaal en verprutst je garantie niet. Ik heb nog nooit een reboot gehad met die rom, terwijl ik met de standaard LG rom erg vaak last had van hangers of reboots.
Check anders hier even: [LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM'sVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:46:
Hey justin
heb nu clockworkmode erop kan ik die cm7 er gewoon op zetten?
Verwijderd
Weet je het dik gedrukte echt zeker? Heb je een bron of e-mail gekregen en dan niet het Italiaanse artikel maar in NL. Want dit is nog het enige wat me tegenhoudt om het zelf te doen i.v.m. de VIP garantie die ik niet wil kwijtraken.justin_ti schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:54:
Als je echt zo graag 2.3.4 op je toestel wilt kan je die heel makkelijk installeren, het is bovendien legaal en verprutst je garantie niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2011 17:49 ]
Gelukkig had je een reactie verwacht!Bebob_NL schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:42:
[...]
Haha, ik wist dat er een dergelijk antwoord zou komen. Maar als je bedenkt dat LG in april, mei en juni heeft aangegeven dat ze "snel" met een fix komen, en als je je bedenkt dat het inmiddels bijna juli is en er nogal wat geruchten de ronde doen dat pas na de zomer er een GB rom komt, dan is voor mij de bovenstaande conclusie al snel gerechtvaardigd.
LG; ik ben er weer ingetrapt!
Ik vraag me af waarom de mensen op XDA het super snel regelen om roms te ontwikkelen en LG er maanden over doet? Als baas neem je die XDA mensen toch in dienst? Zal wel weer wat ingewikkelder liggen dan dit, maar de makkelijkste en beste oplossing ligt vaak voor je neus, daarom kijk je er altijd overheen!
Wat dacht je van wetgeving, acceptatie door meerdere partijen, meerdere toestellen.
Speelt veel meer bij dan alleen simpel 2.3.4 te typen
Speelt veel meer bij dan alleen simpel 2.3.4 te typen
Als Cyanogenmod voor ongeveer 40 compleet verschillende types toestellen kan onderhouden worden, dan moet LG het toch ook wel voor een model of 4-5 kunnen?
Ja maar per phone andere hardware en regels. Cyanogenmod draait toch groten deels op zelfde soort toestellen (hardware)
Mwa, het verschil tussen bvb. een HTC Desire en een LG Optimus 2X vind ik toch stukken groter dan tussen de P990 en P999 van LG. 
Ik heb even bij XDA gekeken, en ik vind daar maar 4 Android toestellen van LG. Geen idee of ze dat allemaal zijn, maar veel meer zullen het er niet zijn.
Dat moet toch wel wat vlotter kunnen dus...
Ik heb even bij XDA gekeken, en ik vind daar maar 4 Android toestellen van LG. Geen idee of ze dat allemaal zijn, maar veel meer zullen het er niet zijn.
Vergeet ook de garantie niet. CM kan gewoon zeggen dat updaten / upgraden op eigen risico is. Als LG een update uitrolt moet hij ook werken.[b][message=36316020,noline]
Ja, het is een Europese wetgeving. Je mag zelf de software veranderen, dit gaat niet ten koste van de garantie want dat is jouw recht. Mocht hij kapot gaan door het flashen zelf of kapot gaan doordat jij hem bijvoorbeeld heel hard hebt overklokt, dan heb je wel kans dat je geen garantie meer hebt. Je hebt het dan immers zelf stuk gemaakt. Wel moet de fabrikant dan aantonen dat het is stukgegaan doordat jij er mee hebt geprutst. Als hij stuk zou gaan terwijl je CM7 erop hebt staan, dan heb je recht op garantie. Het flashen is dus eigen risico. In principe kan er niet echt wat mis gaan als je de stappen volgt, en als het mis gaat dan is je telefoon niet stuk maar doe je het gewoon overnieuw (althans ik heb nog niet gehoord dat iemand zn telefoon echt om zeep heeft geholpen). Ik kan verder zeggen dat CM7 wel leuk is en leuke functies heeft, maar dat de LG software ook haar eigen voordelen heeft.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:32:
[...]
Weet je het dik gedrukte echt zeker? Heb je een bron of e-mail gekregen en dan niet het Italiaanse artikel maar in NL. Want dit is nog het enige wat me tegenhoudt om het zelf te doen i.v.m. de VIP garantie die ik niet wil kwijtraken.
Om terug te komen op het reboot door warmte verhaal:
Ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak zitten en daar nog nooit een reboot door gehad.
Sterker nog, de reboots die ik gehad heb waren grotendeels terwijl hij gewoon stil op de tafel lag, en 2 keer terwijl hij aan de oplader lag.
Ik ben erg benieuwd naar de update...
Dat het langer duurt is erg jammer ja, maar niet hartbrekend. HTC is ook geen ster in snel updated. Hoelang ik voor de Hero wel niet heb moeten wachten op een update...
De communicatie zou wel iets beter mogen ja, als je een update beloofd over 2/3 weken en geen reactie geeft als je weet dat het langer gaat duren is het vervelend. Als je vervolgens een update online zet en die na een zeer korte tijd alweer offline haalt, begint het vreemd te worden.
Geen reactie over wanneer dit weer online gaat komen is ronduit irritant.
We wachten maar weer af wat het gaat worden.
Tot zover niet echt grote problemen, heb weinig te klagen, alleen kan ik erg moeilijk tegen valse beloftes van bedrijven die je toch een hoop geld hebt toegestopt.
Ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak zitten en daar nog nooit een reboot door gehad.
Sterker nog, de reboots die ik gehad heb waren grotendeels terwijl hij gewoon stil op de tafel lag, en 2 keer terwijl hij aan de oplader lag.
Ik ben erg benieuwd naar de update...
Dat het langer duurt is erg jammer ja, maar niet hartbrekend. HTC is ook geen ster in snel updated. Hoelang ik voor de Hero wel niet heb moeten wachten op een update...
De communicatie zou wel iets beter mogen ja, als je een update beloofd over 2/3 weken en geen reactie geeft als je weet dat het langer gaat duren is het vervelend. Als je vervolgens een update online zet en die na een zeer korte tijd alweer offline haalt, begint het vreemd te worden.
Geen reactie over wanneer dit weer online gaat komen is ronduit irritant.
We wachten maar weer af wat het gaat worden.
Tot zover niet echt grote problemen, heb weinig te klagen, alleen kan ik erg moeilijk tegen valse beloftes van bedrijven die je toch een hoop geld hebt toegestopt.
Verwijderd
nieuws: Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-app
Maar dit werkt dus (nog) niet voor de LG Optimus 2XHet lijkt erop dat videobellen vooralsnog alleen voor een select aantal telefoons beschikbaar is. Skype meldt dat alleen de HTC Desire S, Sony Ericsson Xperia Neo, Sony Ericsson Xperia Pro en Google Nexus S worden ondersteund. Bij een test van Tweakers.net met een LG Optimus 2X die op Android 2.3.4 draait, bleek het inderdaad niet mogelijk om videogesprekken te beginnen. Het is niet bekend waarom Skype deze restrictie heeft ingevoerd.
En we hebben trouwens nog geen GingerBread. Tenzij met CM maar dat durf ik niet voor als ik problemen krijg met de VIP-service.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:10:
nieuws: Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-app
[...]
Maar dit werkt dus (nog) niet voor de LG Optimus 2X
Zodra ik Gingerbread heb, dan ga ik Google Talk promoten en Skype zo veel mogelijk boycotten.2Silent schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:28:
[...]
En we hebben trouwens nog geen GingerBread. Tenzij met CM maar dat durf ik niet voor als ik problemen krijg met de VIP-service.
Ik heb het helemaal gehad met Skype. Ik had Skype Video draaiend met Fring op mijn Nokia N97. Vervolgens flikkeren ze alle derde partijen van het netwerk, maar zelf met een fatsoenlijke Skype client komen? Vergeet het maar!
Dus als Skype mij in de kou laat staan, dan krijgen ze het net zo hard weer terug van mij.
Verwijderd
Nog steeds geen update en het is onderhand al vrijdag en de servers zouden weer online moeten zijn..
Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.