Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er in het LG optimus 2X speed topic geopteerd werd voor een topic over klachten over de software en mogelijk de hardware wil ik een topic openen om te zien hoe groot de problemen zijn onder Tweakers.

Die van mij moet erg vaak het homescherm laden als ik een app afsluit. Ook had ik met de eerste dode pixels. Nu de tweede weer die volgende week wordt geruild.

In de post van Crusher gaf hij aan de datum onderop de batterij te vermelden. Deze is bij mij: 12-03-2011.
Weet niet wat dit ermee te maken heeft maar dat hoor ik hier graag.
Ik hoop zo het één en ander duidelijk te maken om te zien hoeveel mensen hier nu last van hebben.

Dit is nog maar het begin van dit topic en er zal nog het één en ander toegevoegd moeten worden.
Als je daaraan mee wil helpen en medeauteur wil worden kan ik je toevoegen. Graag dan een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Het is rustig hier 8) :P
Toch niet zo'n slechte smartphone waarschijnlijk. :)

[ Voor 51% gewijzigd door taz3d_nl op 21-07-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie zelf eigenlijk niet in waarom dit niet in het gewone topic kan. Zal wel een geintje zijn geweest zeker? Ben ik erin getrapt. Ben opzich wel tevreden hoor, alleen dat er nog wel bugs inzitten zoals:

Homescreen moet laden bij afsluiten van meeste apps, reboot helpt niet.
Volume gaat maar tot de helft met koptelefoon. Hoop dat dit in GB gefixed wordt.
Scherm met dode pixels, iig bij mijn 2 toestellen die ik heb gehad, 3e komt eraan via VIP.
"Can't apply settings to modem" melding bij het opstarten.
GPS geeft locatie niet goed door. Gaat soms compleet de andere kant op of rechtdoor terwijl je afslaat.
GB die niet opschiet.

Voor de rest kan ik me op dit moment geen bugs herinneren. Ja, de batterij, maar na v10c houdt hij het bij mij de hele dag uit. Ook de lag in de market is opgelost.

Als dit opgelost is is er imho weinig meer mis mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Heb je al eens geprobeerd om de stockrom er terug op te flashen (gewoon de originele v10a)?
Het hoort niet natuurlijk, maar het klinkt gewoon alsof er af fabriek iets fout gegaan is bij het opzetten van de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, nog niet geprobeerd. Maar ik heb al een afspraak gemaakt voor VIP. Als het zou werken zit ik nog met de pixel. Ik zou toch verwachten dat dat met v10c gefixed had moeten zijn? Zal het onthouden voor als de nieuwe het ook heeft. Zelf denk ik dat er idd iets mis is gegaan en ik vermoed dat het allemaal te snel is gegaan om de eerste te zijn. Zo te lezen zijn sommige flashers weer terug naar stock dus daar ga ik me voorlopig ook niet aan wagen.
Ik zal wel afwachten want aan gezeur hebben we ook niks. Ik hoop dat ze hun best doen en alles op alles zetten om GB z.s.m. te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Loopt storm hier. :-)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:26
Tot zover geen problemen stock met v10c.
Snel & stabiel. Alleen batterijduur zou wat beter kunnen. Dit is echter in lijn met de motorola milestone 1 die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:56:
Ik zie zelf eigenlijk niet in waarom dit niet in het gewone topic kan. Zal wel een geintje zijn geweest zeker? Ben ik erin getrapt. Ben opzich wel tevreden hoor, alleen dat er nog wel bugs inzitten zoals:

Homescreen moet laden bij afsluiten van meeste apps, reboot helpt niet.
Volume gaat maar tot de helft met koptelefoon. Hoop dat dit in GB gefixed wordt.
Scherm met dode pixels, iig bij mijn 2 toestellen die ik heb gehad, 3e komt eraan via VIP.
"Can't apply settings to modem" melding bij het opstarten.
GPS geeft locatie niet goed door. Gaat soms compleet de andere kant op of rechtdoor terwijl je afslaat.
GB die niet opschiet.

Voor de rest kan ik me op dit moment geen bugs herinneren. Ja, de batterij, maar na v10c houdt hij het bij mij de hele dag uit. Ook de lag in de market is opgelost.

Als dit opgelost is is er imho weinig meer mis mee.
re. Homescreen dat moet laden, probeer misschien eens een andere launcher? Ik was zelf niet zo tevreden van de stock LG launcher (op de Optimus One, wel te verstaan) en heb daar gewoon LauncherPro op gezet... Veel vlotter allemaal, en daar kan je instellen dat 'ie gewoon in het geheugen gelaten moet worden (dus nooit last van een launcher die opnieuw moet laden). Bovendien ziet het er prima uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat hij het niet altijd deed. Ik heb hem vandaag omgeruild met VIP.
Heb nu een goede zonder kuren en dode pixel. Lijk nu echt een goede te hebben eindelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerbeeNL66
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-04-2023
Ook hier in eerste instantie een klacht over dit toestel omdat deze NADAT ik de firmware OTA hebt geupdate van 10A-10B- en uiteindelijk naar 10C luister ik online naar radio538 en wilde een snelkoppeling toevoegen , een keuzemenu
klapt open en achter dit keuzemenu allemaal gekleurde pixels en toestel crashed en zit muurvast.

De batterij na een kwartier er maar uitgehaald en vervolgens een BOOTLOOP dus niets meer te beginnen met het toestel.

Dit gebeurde 7 dagen na aanschaf dus zelf maar niet aan de slag en terug naar T-mobile.
Deze heeft mij een nieuwe gegeven en op stock 10A draait deze stabiel zonder uitval en geen reboots tijdens het laden/games/apps etc.

Accu duur is nagenoeg gelijk aan mijn 16 maanden "oude " iPhone 3GS die mijn partner nu heeft.
Bij gewoon gebruik hoef ik hem niet s'avonds weer aan de lader te leggen en een nacht (00:00-12:00) in de standby slurpt een schamele 6 procent van de accu.

Ik wacht wel tot de uiteindelijke 2.3.4 update want een betrouwbare telefoon is mij veel meer waard dan een hogere quadrant score of 5 a 10 fps meer in een game want alles loopt soepel en begint de telefoon mij erg te bevallen.

Kortom, de 10A blijft er bij mij op en ik ga NIET updaten voordat er een goede reden voor is.

If it ain't broken..don't try to fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de bedoeling, want GoT is een discussieforum en geen plaats om mensen te werven voor een petitie.

[ Voor 137% gewijzigd door RoD op 09-10-2011 15:54 ]

Pagina: 1