Gozer, wat jij hier zegt slaat nergens op. Ik heb 3 berichten gepost en geen 165 pagina's. Dat geeft ook aan dat je niet snapt waar het om gaat. Dat geeft niet, kan gebeuren, dus leg ik het nogmaals uit (sommige mensen hebben gewoon wat meer hulp nodig als anderen).
Tientallen mensen (dus niet ik) geven al geruime tijd aan dat zij problemen ondervinden met de hardware (lees: scherm) en software (lees: reboots) van de telefoon. Zo ook ik. Dit forum dient om die problemen inzichtelijk te maken, te delen en wellicht gezamelijk tot een oplossing te komen.
Het delen van jouw emoties draagt daar niet aan bij. Daar is ook niemand in geinteresseerd, geloof me. Ik heb eens in je historie op dit forum gekeken en wat blijkt: Jij bent gewooon iemand die blijbaar de behoefte heeft om mensen steeds af te vallen. De reden daarvan is mij onduidelijk aangezien dit forum dient om consructieve (moet je wellicht even googelen) feedback te geven.
Wat blijkt nog meer: Jij bent 1 van de eertse die tot 2 keer toe zijn toestel met VIP heeft omgeruid. Dit is dus sowieso jouw 3e toestel, maar wellicht heb je het al vaker gedaan maar zeg je dat niet. Waarom heb je dat gedaan. Was je er soms niet tevreden mee? Was er iets mee mis (scherm, reboots)? Waarom niet via de officiele garantie-weg? Of was VIP lekker makelijk?
Het komtgewoon dus door jouzelf dat er nu geen gebruik van vip kan worden gemaakt aangezien je zelf daar meedere malen gebruik van hebt gemaakt. Waarschijnlijk omdat je een dode pixel zag op je schem (was wellicht de weerspiegeling en dus gewoon een puist). Vervolgens ga je de schuld bij anderen leggen. Dat is een beetje zielig.
Ben er nu klaar mee, heb 2 post aan jou verspilt. Doe dit heenenweer gezeik nooit,maar jij vroeg er echt om.
Tot slot een algemen opmerking MBT het VIP gebeuren de laatste tijd:
Als in de algemene voorwwaarden van VIP staat dat je het toestel bij bepaalde omstandigheden mag omruilen, dan moeten zij zich daar aan houden. Doen ze dat niet, schrijf dan een officiele brief. Als dat niet lukt schakel dan gratis de consumentenbond in en leg daar de klacht voor. Ik ben er van overtuigd dat het dan alsnog goed komt. Tevens kan het toestel ook via de normale weg ter reparatie worden aangeboden. Blijkt dat het probleem niet te verhelpen is, dan moet er een NIEUW toestel komen. Overleg dat traject eerst even met de toko waar je de gsm gekocht hebt.
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 02-09-2011 09:27
]