Verwijderd

Frigolamptje schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:34:
[...]

Gewoon uit het mapje kopiëren van je telefoon naar je PC? En anders via cloud, Google+ doet dat bv voor je als je dat wil.
Nee kijk als dat zo gemakkelijk ging zou ik hier geen vraag stellen.
Moet er normaal geen software bij de telefoon zitten?

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 09:06
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:38:
[...]

Nee kijk als dat zo gemakkelijk ging zou ik hier geen vraag stellen.
Moet er normaal geen software bij de telefoon zitten?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je wel storage mode aanstaan op je telefoon als hij aan je pc hangt? Je kan PC Suite IV downloaden via de LG website, maar als je storage mode aanzet kan je zowel je sd kaart als je interne geheugen benaderen via je computer, en zo foto's, video's en andere bestanden er af kan halen/opzetten.

Verwijderd

Wouter64 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je wel storage mode aanstaan op je telefoon als hij aan je pc hangt? Je kan PC Suite IV downloaden via de LG website, maar als je storage mode aanzet kan je zowel je sd kaart als je interne geheugen benaderen via je computer, en zo foto's, video's en andere bestanden er af kan halen/opzetten.
Dank je Wouter.
Storage Mode was niet aangezet.
Bedankt voor de snelle hulp.
Gr Luc

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:17
Mijn probleem met LG is opgelost.Toestel wordt gecrediteerd naar de Phonehouse en kan straks een ander toestel gaan uitzoeken. Ik weet nog niet welke dit wordt. Iphone of toch android en de SGS II ?

• VincentV.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 16:01
Laszlo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:56:
Even een positief geluid over de telefoon: sinds release 10d is alles stabiel. Geen enkele reset meer gehad, geen crashes of zwarte schermen meer, langere levensduur batterij, gfx gaan supersmooth, LG Suite IV werkt prima, LG On-Screen Phone werkt prima (muv cut 'n paste vanuit windows).

Het enige minpunt voor mij is de niet werkende is Exchange connector (Er mist een optie: 'Accept all SSL certificates'). Er is wel omheen te werken door een andere Exhange App te gebruiken of door te synchroniseren met behulp van LG Suite, maar toch... Als iemand een tip heeft om deze optie terug te krijgen, wordt dat op prijs gesteld :)

Misschien interessant is de Gingerbread preview: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1227246
Ik gebruik voor exchange accounts de stock android app voor de email. Daar heb ik geen problemen mee.
http://laur.ie/blog/2010/...-sync-with-android-froyo/

Verwijderd

Queros schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:07:
Mijn probleem met LG is opgelost.Toestel wordt gecrediteerd naar de Phonehouse en kan straks een ander toestel gaan uitzoeken. Ik weet nog niet welke dit wordt. Iphone of toch android en de SGS II ?
Netjes opgelost. Ook maar proberen als die van mij weer de kuren gaat vertonen. Zou SGS2 of HTC Sensation kiezen. Iphone heb ik niks mee.

• Queros
HTC Sensation lees ik ook wel negatieve dingen over.. stof achter het scherm enzo..
SGS II Vind ik wel interessant.. Maar de iphone doet me ook wel wat..maar dat is puur qua bouwkwaliteit:p Nadeel van iphone..ios?

Verwijderd

Klopt wel ja, maar niet allemaal schijnt het. SGSII werd het dan. Ios vind ik idd niks en te duur.

• Queros
Maar even los van de prijs, zou je dan ook niet voor iphone gaan? Verder zijn er eigenlijk geen goede toestellen.. HTC is nog niet echt spectaculair vind ik.. nja 3d doet me niet zoveel..dus dan wordt het SGSII of iphone hmm..ik wil niet de verkeerde keus maken en na een paar weken weer ongelukkig zijn.. Help mij eens als je wilt?:)

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:33
Queros schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:07:
Aangezien je je vertrouwen, terecht overigens, in LG kwijt was na 4 toestellen lijkt me dit een prima oplossing.

Bij mij is ProAssist zojuist geweest om mijn derde toestel te brengen. Ik hoop dat dit toestel goed is. Zo niet dan moet ik ook maar aansturen op een vergelijkbare oplossing als jij hebt gekregen.

Verwijderd

Het duurt weer lang met de VIP service.

Me telefoon vorige week opgestuurd vanwege een software probleem en heb hem nog steeds niet terug.
Als je belt over de verwachte tijd krijg je gewoon niks te horen.

Intussen zit ik hier met een leentoestel waar ik geen reet mee kan.
Wat een misselijke telefoon zo'n HTC touch pro diamond of zoiets.

Verwijderd

Nee, ik heb nog nooit een apple gehad en zal ik ook nooit willen. Vind het niet mooi. Met android kan ik veel meer. Maar met een SGS2 kun je wel een tijd vooruit hoor. Dat zou mijn keuze zijn. 3D vreet ook nog de accu leeg dus zou ik ook nog niet doen.
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:53:
Het duurt weer lang met de VIP service.

Me telefoon vorige week opgestuurd vanwege een software probleem en heb hem nog steeds niet terug.
Als je belt over de verwachte tijd krijg je gewoon niks te horen.

Intussen zit ik hier met een leentoestel waar ik geen reet mee kan.
Wat een misselijke telefoon zo'n HTC touch pro diamond of zoiets.
Voor VIP hoef je je toestel niet op te sturen maar bellen met klantenservice. Dan komt PA het ruilen.
Jij hebt hem voor reparatie opgestuurd?

Edit Software probleem is niet voor VIP, sorry. Dat is klote dan want ze zouden hun servicecentrum hebben verbeterd...

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 12:07 ]

• Queros
Ik kom net van de Phonehouse.. er was nog niets bekend zowel in de winkel als op het hoofdkantoor:) blegh...LG :<

Update: LG belt de phonehouse opnieuw.. Phonehouse heeft in dit geval verzaakt..
Update 2: Phonehouse neemt de case over en belt mij straks

[ Voor 40% gewijzigd door Queros op 24-08-2011 14:07 ]

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:53:
3D vreet ook nog de accu leeg dus zou ik ook nog niet doen.
3D staat natuurlijk niet constant aan, dus het vreet net zoveel stroom als je het zelf toelaat.
Ik heb zelf even met de LG 3D mogen spelen en de 3D filmpjes zagen er best grappig uit.

Maar ik zou het niet gebruiken voor 3D spellen. Je hebt een zeer beperkte kijkhoek bij 3D modus, dus niet bepaald bevorderlijk voor spelletjes spelen.

• PatrickvL
PatrickvL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:49:
[...]
Bij mij is ProAssist zojuist geweest om mijn derde toestel te brengen. Ik hoop dat dit toestel goed is. Zo niet dan moet ik ook maar aansturen op een vergelijkbare oplossing als jij hebt gekregen.
Helaas, de LG O2x en ik hebben geen gelukkig huwelijk.

Had op dit nieuwe toestel alleen een paar settings verandert. Nog geen software geinstalleerd. Toen ik hem uit en daarna weer aan zetten bleef ie hangen op het LG logo met de progressbar eronder. Een harde reset (volume omlaag + home + aan) werkt ook niet, dan blijft hij hangen bij het android mannetje en het doosje. Als ik dan op de home toets druk krijg ik een recovery menu te zien, zie plaatje

Ik heb LG al gebeld en het probleem is weer ingevoerd en ik wordt binnenkort weer teruggebeld. Bah! Ik vraag me af of ik ooit nog een goede telefoon ga krijgen.

Ik vermoed zelf dat het iets met een update (naar V10d waarschijnlijk) te maken heeft. Toen ik vanmorgen mijn sim-kaart in het vervangende toestel stopte kreeg ik een melding dat er een update was. WiFi verbonden maar dat werkte niet en de download/update procedure werd afgebroken.

• shenr
  • Laatst online: 17-10 13:38
@PatrickvL Ook tijd voor een ander toestel? Wel vervelend dit zeg. Gelukkig blijft hij het nog steeds doen bij mij na 5 maanden. Eigenlijk vanaf het begin weinig problemen mee. Merk wel dat sommige apps/widgets meer batterij vreten op de achtergrond. Bijvoorbeeld make your clock widget, paar dagen gebruikt en ik merkte gewoon dat mijn batterij sneller leeg ging dan met een beautiful widgets klok. Was van 1,5-2 dagen terug gebracht naar 1-1,5 dag. (Het kan ook poweramp widget zijn geweest, heb die ook onlangs erop gezet en nu vervangen door gewoon een link)

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 14:06

Canis Lupus

Vosbot

Iemand die ook na downloaden van 10d de melding "Foutive software" (incl spelvout) kreeg?
Ik zit nu op 10c, en heb al 5x geprobeerd OTA de nieuwe software te installeren.

Waar zou het aan kunnen liggen? (10b en 10c lukten wel OTA)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• hejkompas
  • Laatst online: 05-11 14:27
Heb mn optimus 2x nou 3 maanden en helemaal geen problemen mee gehad! zit op unbranded v10c en maar 2 keer een vastloper gehad. alleen jammer dat de gingerbread update zo lang op zich laat wachten..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:08
PatrickvL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Helaas, de LG O2x en ik hebben geen gelukkig huwelijk.

Had op dit nieuwe toestel alleen een paar settings verandert. Nog geen software geinstalleerd. Toen ik hem uit en daarna weer aan zetten bleef ie hangen op het LG logo met de progressbar eronder. Een harde reset (volume omlaag + home + aan) werkt ook niet, dan blijft hij hangen bij het android mannetje en het doosje. Als ik dan op de home toets druk krijg ik een recovery menu te zien, zie plaatje

Ik heb LG al gebeld en het probleem is weer ingevoerd en ik wordt binnenkort weer teruggebeld. Bah! Ik vraag me af of ik ooit nog een goede telefoon ga krijgen.

Ik vermoed zelf dat het iets met een update (naar V10d waarschijnlijk) te maken heeft. Toen ik vanmorgen mijn sim-kaart in het vervangende toestel stopte kreeg ik een melding dat er een update was. WiFi verbonden maar dat werkte niet en de download/update procedure werd afgebroken.
Die screenshot vind ik maar iets vreemds eigenlijk.
Het lijkt wel op een light-versie van ClockworkMod!? :?
Canis Lupus schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:48:
Iemand die ook na downloaden van 10d de melding "Foutive software" (incl spelvout) kreeg?
Ik zit nu op 10c, en heb al 5x geprobeerd OTA de nieuwe software te installeren.

v10c met welke baseband?

• PatrickvL
Fire69 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:36:
[...]

Die screenshot vind ik maar iets vreemds eigenlijk.
Het lijkt wel op een light-versie van ClockworkMod!? :?
Vandaar ook mijn vermoeden dat het iets met die update te maken heeft die niet gedownload kon worden. Ik had ook al gezocht op internet maar het lijkt erop dat dit een soort standaard recovery is die bij Android hoort. Maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet. Ik heb ook geen zin om daar verder naar te zoeken. Ik wil gewoon een telefoon die het doet... :'(

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:33
Zie net dat de stock-rom eindelijk de nieuwe market stijl heeft gekregen.

• shenr
Canis Lupus schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:48:

Is je telefoon geroot? Zo ja, heb je apps gefreezed? Eerst unfreezen allemaal. Of heb je standaard lg apps verwijdert, dat zou het ook kunnen veroorzaken.

Verwijderd

shenr schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:01:
[...]

Is je telefoon geroot? Zo ja, heb je apps gefreezed? Eerst unfreezen allemaal.
Die dingen hebben bij mij de update niet tegen gehouden.
Foon geroot en apps gefreezed met Titanium.

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-10 11:28
Iemand bekend met het volgende probleem op de LG O2X:

Gmail geeft geen notificaties meer bij nieuwe e-mail. Doet het vaak wel weer als de telefoon uit is gezet en daarna weer aan wordt gezet. Na een paar dagen on-time stoppen de notificaties weer. Heb dit probleem al heel lang en blijft ook bestaan na firmware updates. De settings in gmail staan zoals het hoort. Ook krijg ik na het opnieuw aanzetten van de telefoon ineens meerdere updates van apps uit de android market, net alsof ook hier niet naar gecontroleerd wordt zoals bij gmail.

Komt iemand dit bekend voor, ik vind het echt irritant :(

Verwijderd

Hallo,

Weet er iemand of versie 2.2.3 ook gelijk usb on-the-go support heeft?
Dit zou wel lekker zijn en de hardware is geen probleem lijkt mij?!

Dit vind ik nu eigenlijk het enige nadeel voor de rest werkt hij fantastisch, :9~
Natuurlijk heb ik wel eens een vastloper.....maar ja das niet meer dan normaal lijkt mij ;)

Groetjes Jeroen

Verwijderd

Ja hier met Gmail, eerst doen die het wel en een tijdje daarna niet meer. Ook updates in de market krijg ik pas een notificatie van als ik de market opgestart heb. Nog niet gevonden hoe dit te veranderen is.
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:26:
Hallo,

Weet er iemand of versie 2.2.3 ook gelijk usb on-the-go support heeft?
Dit zou wel lekker zijn en de hardware is geen probleem lijkt mij?!

Dit vind ik nu eigenlijk het enige nadeel voor de rest werkt hij fantastisch, :9~
Natuurlijk heb ik wel eens een vastloper.....maar ja das niet meer dan normaal lijkt mij ;)

Groetjes Jeroen
Nee, zit er niet op. Je bedoelt toch bijv. een geheugenstick aansluiten?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 00:49 ]

• PatrickvL
PatrickvL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:24:
[...]

Vandaar ook mijn vermoeden dat het iets met die update te maken heeft die niet gedownload kon worden. Ik had ook al gezocht op internet maar het lijkt erop dat dit een soort standaard recovery is die bij Android hoort. Maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet. Ik heb ook geen zin om daar verder naar te zoeken. Ik wil gewoon een telefoon die het doet... :'(
Wil ik net aan een collega laten zien hoe dat recovery menu er uit ziet. Dus telefoon aan en wat denk je.... gaat gewoon aan. Geen recovery menu meer en start gewoon op. :? Is nu het probleem spontaan opgelost ??

Verwijderd

Die hoort bij Android idd. Is de 3e recovery waarmee je niet Customs kunt flashen. Daarom CWM als je wil flashen.

Je komt in dat menu als je 2x uit staat en dan volume naar beneden houden en de powerknop indrukken voor een aantal seconden. Heeft elke Android telefoon. Of dat te maken heeft dat je niet kan updaten weet ik niet.

Heeft iemand deze of afgelopen week na Maandag nog kunnen updaten? Kan ook zijn dat ze de update daarna hebben teruggetrokken. LG op Twitter vertelde tegen een tweaker dat ze niks van v10d weten terwijl ik die toch echt heb via OTA. Dat vertelden ze anderhalve week nadat v10d uitgekomen was...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:28:
Ja hier met Gmail, eerst doen die het wel en een tijdje daarna niet meer. Ook updates in de market krijg ik pas een notificatie van als ik de market opgestart heb. Nog niet gevonden hoe dit te veranderen is.

[...]

Nee, zit er niet op. Je bedoelt toch bijv. een geheugenstick aansluiten?
Ja idd, er is ook een mooie app om mijn 7d aan te sturen (dslr controller) en dat werkt nu ook niet :'(
Echt Balen hardwarematig is het geen probleem toch?
Ik stuur wel een mailtje met het verzoek voor deze functie naar LG misschien dat ze luisteren. |:(

• PatrickvL
PatrickvL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:42:
[...]

Wil ik net aan een collega laten zien hoe dat recovery menu er uit ziet. Dus telefoon aan en wat denk je.... gaat gewoon aan. Geen recovery menu meer en start gewoon op. :? Is nu het probleem spontaan opgelost ??
Begint wel een beetje irritant te worden. Gaat het toestel weer aan na de vreemde recovery situatie van gisteren heb ik alweer hetvolgende probleem. Mijn ontvangst is heel slecht. 3G slechts 1 blokje en regelmatig geen ontvangst en op 2G helemaal geen ontvangst. Ligt niet aan de SIM kaart, deze doet het in een andere telefoon gewoon goed. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:12:
[...]

Echt Balen hardwarematig is het geen probleem toch?
Volgens mij wel, zit er niet op.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 14:06

Canis Lupus

Vosbot

Baseband 622, dus dat zou standaard moeten zijn.
shenr schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:01:
Is je telefoon geroot? Zo ja, heb je apps gefreezed? Eerst unfreezen allemaal. Of heb je standaard lg apps verwijdert, dat zou het ook kunnen veroorzaken.
Heb idd wel Titanium draaien, maar zoals Gero71 zegt heeft dat bij hem niet tegengehouden.
Ik ga eens kijken.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 18:27
Canis Lupus schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:42:
[...]
Baseband 622, dus dat zou standaard moeten zijn.
[...]

Heb idd wel Titanium draaien, maar zoals Gero71 zegt heeft dat bij hem niet tegengehouden.
Ik ga eens kijken.
Ik heb hetzelfde probleem en kan ook niet updaten naar D. De update tool zegt ook dat C voor de LGP990 de laatste versie is (check het lijstje beschikbare modellen in het menu maar).

Verwijderd

Ook al OTA geprobeerd?

Verwijderd

Wouter64 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:43:
[...]

Hoi,
Toch nog een probleempje.
Als ik mijn bestanden overzet worden ze automatisch verkleind naar 40-60 Kb
Ik heb het opgelost door alle foto`s via e-mail te zenden naar mijn pc.
Maar hoe kan ik dit verkleinen tegen gaan?

Verwijderd

Ik doe het altijd via bluetooth naar de Laptop en gaat goed. Kun je proberen als je er bluetooth op hebt.
Anders een dongle'tje kopen voor € 2.50 op MP.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 13:24 ]

• Tweaqer
Yes, dan krijg ik die softwarepakket error. Ik had mijzelf al voorgenomen mij er niet druk over te maken omdat Gingerbread voor de deur staat en ik geen zin heb zoveel gedoe te hebben voor een marge update van C (die bij mij opzich prima werkt) naar D. Maar mocht iemand een grandioze tip hebben, dan houd ik mij aanbevolen :)

Verwijderd

Dan kan je nog dit proberen en als dat niet lukt heb je apps verwijderd en vrees ik dat dit de oplossing zal zijn.

Dat laatste kan ook komen omdat je CWM erop hebt staan..?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 14:24 ]

• shenr
Angelgamer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Yes, dan krijg ik die softwarepakket error. Ik had mijzelf al voorgenomen mij er niet druk over te maken omdat Gingerbread voor de deur staat en ik geen zin heb zoveel gedoe te hebben voor een marge update van C (die bij mij opzich prima werkt) naar D. Maar mocht iemand een grandioze tip hebben, dan houd ik mij aanbevolen :)
Ik kreeg ook die foutieve pakket melding en toen heb ik alles unfreezed en toen deed de update het wel. Mogelijk het proberen waard.

• drijfhout
  • Laatst online: 31-05 03:25
Angelgamer schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Een echt "grandioze" tip heb ik niet maar wel in mijn ogen een goede.
Gewoon niet via LG updaten aangezien dat zo vaak mis gaat of gewoon totaal niet lukt.
Zelf firmware flashen is als je alle stappen netjes volgt veiliger en stabieler als via die LG rotzooi.

Verwijderd

Hebben ook nog steeds mensen last van dat als je het scherm wilt ontgrendellen dat het niet gelijk aan gaat?
Of ligt dat aan miui?

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:19:
Hebben ook nog steeds mensen last van dat als je het scherm wilt ontgrendellen dat het niet gelijk aan gaat?
Of ligt dat aan miui?
jap, nog steeds last van :) (v10d)

Verwijderd

2Silent schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:26:
[...]

jap, nog steeds last van :) (v10d)
Ja ik heb ook v10d meen ik.
Maar jij draait ook miui of welke rom?

• Wafje
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:27:
[...]

Ja ik heb ook v10d meen ik.
Maar jij draait ook miui of welke rom?
stock-rom :)

• shenr
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:19:
Of ligt dat aan miui?
Yep same here (10d), viel mij laatst ook op en dacht dat het aan mij lag. 10c had ik het niet.

Verwijderd

Ik heb nergens last van en heb 10d .

Verwijderd

Wordt allemaal opgelost. Is al vaak besproken dus valt in de herhaling en LG is op de hoogte. Het is niet makkelijk omdat de 2x best een uniek toestel is met functies die ervoor moeten worden geoptimaliseerd. Er is een filmpje met de testversie gepost in dit topic die al redelijk draait en nog beter wordt.

• Bolkm00d
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 23:21
Hallo, zijn er meer problemen met dit toestel icm zon? Het toestel is vandaag 3 keer uitgevallen toen ik hem in het hoesje in de zon had liggen.
Ik heb me trouwens al meerdere keren aangemeld bij de VIP service, helaas nog steeds geen bevestiging. Zijn er meer mensen?

Verwijderd

Ik kreeg 'm eerst ook niet maar toen gebruikte ik de link uit de TS. Als je eerst de teller laat laden werkt het wel en krijg je na het invullen de e-mail direct.

Ik laat hem uit voorzorg zo veel mogelijk uit de zon liggen want dat lijkt me voor geen enkel toestel goed.
Je kunt kijken hoeveel graden hij is bij Over de telefoon.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 18:27 ]

• Bolkm00d
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:13:
Ik kreeg 'm eerst ook niet maar toen gebruikte ik de link uit de TS. Als je eerst de teller laat laden werkt het wel en krijg je na het invullen de e-mail direct.

Ik laat hem uit voorzorg zo veel mogelijk uit de zon liggen want dat lijkt me voor geen enkel toestel goed.
Nee, klopt... was maar een kwartier ofzo...
Wat is TS??

Verwijderd

Bolkm00d schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:28:
[...]

Nee, klopt... was maar een kwartier ofzo...
Wat is TS??
:) Topic Start. ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 18:32 ]

• Bolkm00d
thanks... nogmaals geprobeerd, helaas nog steeds geen email!

• Fire69
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:54:
[...]

Hoi,
Toch nog een probleempje.
Als ik mijn bestanden overzet worden ze automatisch verkleind naar 40-60 Kb
Ik heb het opgelost door alle foto`s via e-mail te zenden naar mijn pc.
Maar hoe kan ik dit verkleinen tegen gaan?
Is dat via PC Suite, of gewoon via de Explorer? Via de Explorer zou hij zeker je bestanden niet mogen aanpassen.
Die PC Suit-soft is crap...
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:13:
[...]

Euh, die graden staan er hier niet bij? :?

[ Voor 42% gewijzigd door Fire69 op 25-08-2011 22:14 ]

Verwijderd

Bolkm00d schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:06:
Hallo, zijn er meer problemen met dit toestel icm zon? Het toestel is vandaag 3 keer uitgevallen toen ik hem in het hoesje in de zon had liggen.
In een hoesje, in de zon....Wat zou jij doen als je in de volle zon lag met een regenpak aan en je warmte niet kwijt kon, ga je ook uit na een tijdje. ;)

Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 22:12:

Euh, die graden staan er hier niet bij? :?
En dan nog op netwerkstatus, waar ook de netwerk info staat, asu ofzo. Heb m ff niet bij me nu. Daar staat ook de temperatuur bij van de accu. Als het toestel warm wordt kun je daar zien wat de temperatuur is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 22:45 ]

• Fire69
Nope, geen graden te bespeuren :P

Verwijderd

Maak in het weekend wel een screenshot.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 23:21 ]

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 20:42
ik sleep de statusbalk omlaag en zie ook zometeen hoe warm ie is, 1x had ik em onder me kussen gelegt savonds (vandaag XD) en toen was ie rond de 50 graden sochtends en 3% batterij over.. ik moet denk ik iets aan hebben laten staan :S maar hij dee et nog perfect, ik heb wel de batterij eruit gehaald en em effe af laten koelen

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:21:
Maak in het weekend wel een screenshot.
Oeps, daar staat het toch niet. Zou toch zweren dat ik die temperatuur heb zien staan. Of het was bij een app die dat kon zien of het hidden menu, ik weet het niet meer. :X Je had gelijk Fire69! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 08:52 ]

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
Spare parts -> Battery information

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10 15:02
Ik heb nu ook iets heel vervelends.
Ik heb vaak genoeg als ik m,n telefoon uit mijn broekzak haal dat hij gewoon uitstaat.
en weer aangaat na een battery swap.
Ik ga maar weer de lg vip service bellen...
De vorige keer toen ik een afspraak had gemaakt vanwege backlight bleeding hadden ze hem gewoon afgezegd.
Dat vond ik eigenlijk niet kunnen maarja...

Suh dude

Verwijderd

pollie99 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Ah ja! Dat was het. :) Thanks.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:26

Hupske

AFCA

Zal ik er verstandig aan doen om mijn hd2 in te ruilen voor de optimus 2x? Ik lees hier weinig positieve berichten over, maar zal ik er voordeel uit halen? Heb me zelf al helemaal in gelezen en ben toch ook wel eens benieuwd hoe een andere mobiel is.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Themperror
hupske schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:25:
Zal ik er verstandig aan doen om mijn hd2 in te ruilen voor de optimus 2x? Ik lees hier weinig positieve berichten over, maar zal ik er voordeel uit halen? Heb me zelf al helemaal in gelezen en ben toch ook wel eens benieuwd hoe een andere mobiel is.
natuurlijk lees je hier alleen maar negatieve dingen, iedereen hier vraagt om hulp van... Wat moet ik doen, ik heb dit of dat...

ik heb deze telefoon ook en ben er supergeweldig blij mee.. hij doet et perfect en fantastisch bij me.. heb zelf NET (10 mins geleden) die cyanogen mod erop gezet, niet dat ik de oude niet goed vond... maar ik wou android 2.3.5 uit proberen :P

kort gezegt 100% top mobiel ook erg snel

• Fire69
pollie99 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:23:
[...]

Ja, dat is 'em, bedankt :)
hupske schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:25:
Ik was in het begin ook niet zo supertevreden over het toestel, maar ik ben dan ook van dag 1 beginnen met flashen en doen.
Nu dat ik terug op de originele zit (v10d), doet hij het eigenlijk nagenoeg perfect (elke telefoon heeft wel wat minpuntjes).
Batterij haalt nu ook makkelijk 48u, dat was in het begin maar 12 of zo. :P

Verwijderd

En je hebt VIP service erbij dus als er toch iets mis is kun je hem omruilen. Hij is snel zat en binnenkort 2.3.4. :)
Nu de 3e en deze is goed.

• hejkompas
Ik ben ook helemaal tevreden met mn o2x. En sins een dag of 4 gaat mn accu ook ineens 48uur mee, zonder dat ik update gehad heb ofzo.. heel vaag

Kost nou maar 300,best weinig voor telefoon met zo‘n specs dacht ik zo. enige wat wat tegenvalt is de trage service van lg. maar als dat een probleem is kun je gewoon flashen^^

• Tweaqer
Vandaag heb ik de update tool op een andere laptop geïnstalleerd (64 bits Windows 7) en daar lukte het wel om v10d te updaten.. geen idee waar het aan ligt, maar het is iig gelukt; jeejj.

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Release voor gingerbread zou 15 september zijn...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1237945

Verwijderd

Eerste beelden zien er goed uit. :) werkt snel. Is ook al eerder gepost dus dit is nog de testversie maar toch...

[YouTube: http://youtu.be/eI_TaU9eY6o]

• Frigolamptje
Browser ziet er mss wel wat vlotter uit, maar toch moeilijk te oordelen op dat filmpje. Waar ik iet bij kan is hoe ze bv iets simpels als het roteren van de browser niet vlotter maken. Hoeveel werk kan het zijn om daar een simpel animatietje voor te maken? Ziet/voelt dan niemand dat in heel dat dev team? In honeycomb zit het nu al standaard, terecht. Dat harde direct draaien ziet er toch niet uit en geeft je verre van een vlot gevoel, alsof je telefoon op windows 98 draait ofzo...

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Verder ook vrijwel logisch dat hij soepel draait. Heb ik nu met v10D ook, zeker net na een nieuwe installatie. Na een paar dagen zonder de telefoon uit te zetten wordt hij altijd ontzettend traag en na een tijd reboot hij zich. Daarna werkt alles weer snel. Hoe meer apps, hoe trager over zijn geheel ook, al valt dat met 10D wel mee. Ik hoop gewoon echt dat de lock up problemen zijn opgelost...

Verwijderd

Er zit bij mij nog wel wat lag in en het homescherm moet soms laden na afsluiten van een app hoewel dat nu wel sneller laad. Apps worden nu wel snel gedownload en zonder lag. Vond v10c ook wel goed, v10b was redelijk en v10a erg slecht geschreven, veel fouten. Dus ze zijn er wel op vooruit gegaan.

Vind GB op het filmpje wel goed maar het kan hier en daar beter en mooier. Maar daar zijn andere launchers voor gelukkig. Ze hebben er nu een half jaar aan kunnen werken dus eigenlijk moet het nu ook wel goed zijn imo, anders knal ik er een custom op en ben ik het zat met de updates van LG. :P

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:13
Ik hoop alleen wel dat ze een andere kernel voor 2.3 gebruiken dan de kernel die je ziet in het filmpje.
De kernel in het filmpje is niet echt geoptimaliseerd voor de Tegra chipset.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Yep, dat zag ik ook. En de Baseband is ook nog hetzelfde.

• Frigolamptje
Van alles die ik al gelezen heb ziet het er naar uit dat je niet moet rekenen op een nieuwe kernel...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 06:53:
[...]

Ik heb inmiddels ook het ene na de andere gerefurbised toestel ontvangen en ben al bijna 2 maanden bezig met een soortgelijk verzoek.

Het aanbod komt hier op neer:

1: Heb je de telefoon los in de winkel gekocht dan krijg je het bedrag terug dat op de factuur staat.

2: Heb je het gekocht ism een abonnement (bijv. gratis toestel) dan krijg je de laagste prijs die momenteel gehanteerd wordt bij kieskeurig.nl.

Toen ik begon was dit nog ruim 400 euro, daar ging ik niet mee akkoord aangezien ik daar geen nieuw toestel voor kon kopen (zonder bij te hoeven leggen) en nu is het ik al bijna 100 euro goedkoper namelijk 336 euro.

Ik ben echt helemaal klaar met dit toestel en wil er heel graag van af, maar aangezien ik het gratis heb gekregen bij een abonnement, ben ik niet van plan bij te betalen voor een soortgelijk toestel dat toen voor de zelfde prijs werd aangeboden en zelfs nu nog steeds voor de zeflde prijs wordt aangeboden als de 2X.

Dit toestel zakt, in tegenstelling tot concurerende toestellen, elke dag harder en harder in prijs. Een SGS2 kost bijna evenveel nu als 2 maanden geleden, terwijl dit toestel ruim 100 euro in prijs is gezakt. Wellicht dat er in het volgdende Kruidvat krantje een mooie aanbieding staat dat je deze gratis bij een pak luierdoekjes krijgt?

De "molen" waar je in komt is frustrerend. De medewerkers aan de telefoon klinken vriendelijk en behulpzaam, maar lossen uiteindelijk nauwelijks iets op. Je krijgt uiteindelijk vaak het "aanbod"om het toestel om te ruilen voor een nieuwe die het nu echt wel doet, maar de praktijk leert dat de snelle jongens van Proassist weer een prachtig gerefurbished toestel afleveren (met precies hetzelfde probleem: Backlightbleeding in alle hoeken van het scherm!).

De medewerkers aan de telefoon van LG fungeren volgens mij ook als een "buffer" en moeten dit soort beslissingen dan "overleggen"met hun leidinggevende. Ik heb sterk de indruk dat deze leidinggevende soms wordt verzonnen en het antwoord gewoon van hun zelf komt. Dit concludeer ik uit het feit dat de laatste medewerker die ik sprak ( ik ken er inmiddels 7 bij hun voornaam, lol) aangaf dat er nog helemaal geen officeel klachtenformulier was aangemaakt en de klacht dus nog helemaal niet bestond. Dit was dus na 4 weken over en weer bellen en allerlei toezeggingen.

Iemand een 2X ruilen voor een SGS2? nee? Dacht ik al......zou ik ook niet doen.
Ik heb inmiddels de creditering van het toestel( >400 euro) na 3 maanden gezeur eindelijk rechtstreeks op mijn bankreking mogen ontvangen.

Ik heb inmiddels een Samsung Galaxy S2 aangeschaft en dit toestel is vergeleken met de O2X echt een wereld van verschil. Prachtig scherm, enorm snel (full flash in webpagina's van de standaard browser) en tot nu toe geen enkel probleem ontdekt. Ik heb voor dit toestel gekozen ipv de Sensation, omdat het schrem van de S2 echt onvoorstelbaar mooi is. Zelfs buiten met zonlicht geeft dit schrem nog een goede weergave.

Ik heb ook even naar de Optimus 3D gekeken en ik moet zeggen dat dit ook een zeer indrukwekkend toestel is. Het 3D effect komt niet uit het scherm naar je toe, maar geeft enorm veel diepte. Als dit de eerste stap is in de 3d wereld voor mobieltjes dan staat 3D een mooie toekomst te wachten.

• hejkompas
“Dit toestel zakt, in tegenstelling tot concurerende toestellen, elke dag harder en harder in prijs. Een SGS2 kost bijna evenveel nu als 2 maanden geleden, terwijl dit toestel ruim 100 euro in prijs is gezakt.“

Dat is in princiepe dus bij alle telefoons, inc de sgs2. De o2x had de eerste maanden ook een stabiele prijs. en de sgs2 zal over een paar maanden dus ook beginnen met een prijsdaling. Ligt er gewoon aan hoelang een. toestel op de markt is.

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
is het mogelijk om op dit toestel het lockscreen van de Samsung Galaxy s te krijgen? ik vind het opzij schuiven fijner van het omhoog schuiven.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
buzzert_nl schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:10:
is het mogelijk om op dit toestel het lockscreen van de Samsung Galaxy s te krijgen? ik vind het opzij schuiven fijner van het omhoog schuiven.
Dit is zeker mogelijk, gebruik Widget Locker!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-11 13:06

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Waarschijnlijk meer een algemeen android iets dan een LG probleem: Hebben jullie er ook last van dat het internet niet goed werkt als je van wifi afgaat en omschakelt naar 3G?

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Jeroen04 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:44:
[...]

Dit is zeker mogelijk, gebruik Widget Locker!
Bedankt voor je snelle reactie. Heb widget locker geinstaleerd maar kan nergens de optie vinden om het samsung lockscreen te gebruiken..is dit een apart thema?

Verwijderd

Nou, ik heb er genoeg van, heb contact met LG en krijg morgen bericht. Er zit aan de rechter en bovenkant een streepje wit licht naast het scherm. Heel slecht afgewerkt. En de triller zit niet goed vast vergeleken met de vorige 3 exemplaren. Aangezien ik er waarschijnlijk een slecht bedrag voor krijg (wat die nu nog waard is) heb ik gevraagd of ik een 3D Speed kan krijgen via VIP. Probeer natuurlijk eerst het aankoopbedrag vergoed te krijgen maar ben er bang voor... Hopelijk is de 3D een stuk beter!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:59:
Nou, ik heb er genoeg van, heb contact met LG en krijg morgen bericht. Er zit aan de rechter en bovenkant een streepje wit licht naast het scherm. Heel slecht afgewerkt. En de triller zit niet goed vast vergeleken met de vorige 3 exemplaren. Aangezien ik er waarschijnlijk een slecht bedrag voor krijg (wat die nu nog waard is) heb ik gevraagd of ik een 3D Speed kan krijgen via VIP. Probeer natuurlijk eerst het aankoopbedrag vergoed te krijgen maar ben er bang voor... Hopelijk is de 3D een stuk beter!
Heb een beetje genoeg van die mensen die een slaatje uit de vip service willen slaan en hier lopen te zeuren. Koop alsjeblieft nooit van je leven een tel weer!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:16:
[...]

Ik heb inmiddels de creditering van het toestel( >400 euro) na 3 maanden gezeur eindelijk rechtstreeks op mijn bankreking mogen ontvangen.

Ik heb inmiddels een Samsung Galaxy S2 aangeschaft en dit toestel is vergeleken met de O2X echt een wereld van verschil. Prachtig scherm, enorm snel (full flash in webpagina's van de standaard browser) en tot nu toe geen enkel probleem ontdekt. Ik heb voor dit toestel gekozen ipv de Sensation, omdat het schrem van de S2 echt onvoorstelbaar mooi is. Zelfs buiten met zonlicht geeft dit schrem nog een goede weergave.

Ik heb ook even naar de Optimus 3D gekeken en ik moet zeggen dat dit ook een zeer indrukwekkend toestel is. Het 3D effect komt niet uit het scherm naar je toe, maar geeft enorm veel diepte. Als dit de eerste stap is in de 3d wereld voor mobieltjes dan staat 3D een mooie toekomst te wachten.
Zelfde geld voor jou die gewoon graag de samsung wilde en hier loopt te zeuren over hoe slecht de tel is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:42:
[...]

Zelfde geld voor jou die gewoon graag de samsung wilde en hier loopt te zeuren over hoe slecht de tel is.
Joh wat fijn voor je dat jij je emotionele gemoedstoestand met het Nederlands sprekende deel van de wereldbevolking deelt en daarbij van mening bent dat dit forum de juiste plek is voor jouw therapie.

Feit is dat we nu 172 pagina's gevuld hebben met voornamelijk klachten over deze telefoon. In de USA loopt inmiddels een class-ation suit tegen LG m.b.t. delzefde problemen, problemen die jij zegt dat die er niet zijn? Dus al die mensen die de afgelopen tijd deze 172 pagina's hebben gevuld met feedbak praten poep of zo?

Ga leker slapen en draag aub alleen bij als dat een positieve bijdrage heeft en neem een abbo op de therapeut als je het leven niet meer ziet zitten, maar ga die emoties niet hier ventileren! Je hebt 2 post verspil met 0% bruikbare input.

welterusten!

Verwijderd

Stalk-r heeft wel een klein puntje, want door mensen die massaal hun toestel gingen vippen omdat ze in de linker bovenhoek een half dode pixel zagen op hun foon als ze hem bij volle maan, op een bepaalde hoek onder een halogeen lamp bekeken, hebben mensen die nu "echte" problemen hebben moeite met de vip service. (niemand persoonlijk aangesproken/bedoeld)

Ik persoonlijk vind het een super foon, vanaf begin een prima exemplaar (op 1 dode pixel na die me niet stoort) en nu met de laatste firmware zijn (bij mij) de laatste kleine software foutjes ook weg. (dat mag ook wel eens gezegd worden in een topic wat al 172 pagina's lang vol gekotst wordt met Optimus 2X problemen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 23:30 ]

• Wafje
YouTube: LG Optimus dual con Android Gingerbread 2.3.4 v20c test ITA by HDblog - YouTube

amai, ziet er veelbelovend uit! (vooral: geen lag na, tijdens het downloaden!)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:40:
[...]

Heb een beetje genoeg van die mensen die een slaatje uit de vip service willen slaan en hier lopen te zeuren. Koop alsjeblieft nooit van je leven een tel weer!
Ik probeer dat niet, jij kan mijn scherm niet beoordelen. Ben niet de enige met alleen problemen. Voor de één is een pixel niet erg en de ander stoort zich eraan. En VIP heeft nog nooit moeilijk gedaan bij mij.
Anders had ik het via garantie geregeld. Het moet goed zijn en dat is het niet maar hou er wel over op.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 01:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:11:
[...]

Joh wat fijn voor je dat jij je emotionele gemoedstoestand met het Nederlands sprekende deel van de wereldbevolking deelt en daarbij van mening bent dat dit forum de juiste plek is voor jouw therapie.

Feit is dat we nu 172 pagina's gevuld hebben met voornamelijk klachten over deze telefoon. In de USA loopt inmiddels een class-ation suit tegen LG m.b.t. delzefde problemen, problemen die jij zegt dat die er niet zijn? Dus al die mensen die de afgelopen tijd deze 172 pagina's hebben gevuld met feedbak praten poep of zo?

Ga leker slapen en draag aub alleen bij als dat een positieve bijdrage heeft en neem een abbo op de therapeut als je het leven niet meer ziet zitten, maar ga die emoties niet hier ventileren! Je hebt 2 post verspil met 0% bruikbare input.

welterusten!
Fijn dat jij dit topic met 165 pagina vult mij jou gezeik over een tel die gewoon niet bevalt! Zegt al genoeg dat je drie maanden met LG zeurt omdat je ligt te piepen Slaap lekker vriend!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:27:
[...]

Ik probeer dat niet, jij kan mijn scherm niet beoordelen. Ben niet de enige met alleen problemen. Voor de één is een pixel niet erg en de ander stoort zich eraan. En VIP heeft nog nooit moeilijk gedaan bij mij.
Als ik bij jou lees dat je nu al voor de 4x loopt te vippen en mensen hier op dit forum zeggen oh ik heb een kapote pixel ik wacht wel ff tot mijn vip service bijna om is en bestel dan een nieuwe... maar vervolgens iets anders niet noemenswaardig tegenkomen alsnog de tel ruilen. Zegt mij genoeg over dat er te veel misbruik van wordt gemaakt.

Verwijderd

Dat is niet de bedoeling maar ze zijn allemaal referb's nu dus zoveel ga je er niet op vooruit als er niet zoveel mis mee is. Ik stoor me eraan en ruil hem, dat is nou eenmaal de service. Alleen niet meer voor de 2x, dat lijkt me in mijn geval duidelijk en wat een ander doet boeit me niet.

• PatrickvL
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:36:
[...]

Als ik bij jou lees dat je nu al voor de 4x loopt te vippen en mensen hier op dit forum zeggen oh ik heb een kapote pixel ik wacht wel ff tot mijn vip service bijna om is en bestel dan een nieuwe... maar vervolgens iets anders niet noemenswaardig tegenkomen alsnog de tel ruilen. Zegt mij genoeg over dat er te veel misbruik van wordt gemaakt.
Ik ben het met je eens dat er in het begin wel erg makkelijk gebruik van de VIP werd gemaakt. Dit is zowel van de klant alsook van LG niet handig geweest. Mijns insziens is dat namelijk de reden dat ze op dit moment erg moeilijk doen als je een een echt probleem hebt.

Als je een goede O2X hebt dan heb je er een prima toestel aan. Helaas blijkt dat als je eenmaal via de VIP een ander toestel krijgt de kans erg groot is dat je een refurbished toestel krijgt dat ook weer, vaak andere, problemen kent. Daarnaast is de klantenservice van LG nou niet echt klantvriendelijk. Als LG de zaken wat beter op zou pakken en ook daadwerkelijk wil proberen de klanten tevreden te houden en de kwaliteitscontrole op vevangende toestellen zou verhogen dan zouden veel van de problemen die hier geschreven staan niet eens bestaan. Ik kan het me goed voorstellen dat na 3 a 4 keer een ander toestel te hebben gekregen dat telkens niet werkt het vertrouwen in het toestel en het merk LG weg is.

Dit is puur mijn eigen ervaring die ik met LG en de O2X heb. Als jij die niet deelt dan is dat prima.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:40:
[...]

Inderdaad, koop nooit meer een telefoon, sommige hier hebben al de vijfde telefoon ontvangen via VIP. Ze moeten ze gewoon aanklagen voor oplichting. Als je een keer echt iets hebt met je telefoon dan gaat het allemaal een stuk moeilijker om zelf te ruilen, door zo'n persoon die de telefoon gevipt heeft om een kapotte subpixel blauw :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:33:
[...]

Fijn dat jij dit topic met 165 pagina vult mij jou gezeik over een tel die gewoon niet bevalt! Zegt al genoeg dat je drie maanden met LG zeurt omdat je ligt te piepen Slaap lekker vriend!
Gozer, wat jij hier zegt slaat nergens op. Ik heb 3 berichten gepost en geen 165 pagina's. Dat geeft ook aan dat je niet snapt waar het om gaat. Dat geeft niet, kan gebeuren, dus leg ik het nogmaals uit (sommige mensen hebben gewoon wat meer hulp nodig als anderen).

Tientallen mensen (dus niet ik) geven al geruime tijd aan dat zij problemen ondervinden met de hardware (lees: scherm) en software (lees: reboots) van de telefoon. Zo ook ik. Dit forum dient om die problemen inzichtelijk te maken, te delen en wellicht gezamelijk tot een oplossing te komen.

Het delen van jouw emoties draagt daar niet aan bij. Daar is ook niemand in geinteresseerd, geloof me. Ik heb eens in je historie op dit forum gekeken en wat blijkt: Jij bent gewooon iemand die blijbaar de behoefte heeft om mensen steeds af te vallen. De reden daarvan is mij onduidelijk aangezien dit forum dient om consructieve (moet je wellicht even googelen) feedback te geven.

Wat blijkt nog meer: Jij bent 1 van de eertse die tot 2 keer toe zijn toestel met VIP heeft omgeruid. Dit is dus sowieso jouw 3e toestel, maar wellicht heb je het al vaker gedaan maar zeg je dat niet. Waarom heb je dat gedaan. Was je er soms niet tevreden mee? Was er iets mee mis (scherm, reboots)? Waarom niet via de officiele garantie-weg? Of was VIP lekker makelijk?

Het komtgewoon dus door jouzelf dat er nu geen gebruik van vip kan worden gemaakt aangezien je zelf daar meedere malen gebruik van hebt gemaakt. Waarschijnlijk omdat je een dode pixel zag op je schem (was wellicht de weerspiegeling en dus gewoon een puist). Vervolgens ga je de schuld bij anderen leggen. Dat is een beetje zielig.

Ben er nu klaar mee, heb 2 post aan jou verspilt. Doe dit heenenweer gezeik nooit,maar jij vroeg er echt om.

Tot slot een algemen opmerking MBT het VIP gebeuren de laatste tijd:

Als in de algemene voorwwaarden van VIP staat dat je het toestel bij bepaalde omstandigheden mag omruilen, dan moeten zij zich daar aan houden. Doen ze dat niet, schrijf dan een officiele brief. Als dat niet lukt schakel dan gratis de consumentenbond in en leg daar de klacht voor. Ik ben er van overtuigd dat het dan alsnog goed komt. Tevens kan het toestel ook via de normale weg ter reparatie worden aangeboden. Blijkt dat het probleem niet te verhelpen is, dan moet er een NIEUW toestel komen. Overleg dat traject eerst even met de toko waar je de gsm gekocht hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 09:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:59:
He!

M.b.t. het omruilen voor een 3D: Dat heb ik dus ook geprobeerd. Dat leek mij ook wel een goede oplossing, omdat er zodoende geen geld gecrediteerd hoefde te worden en ik aangaf dat ik erg tevreden was op dat moment over de wijze waarop ik te woord was gestaan en geholpen werd.

Vanaf dat moment ging het contact niet meer zo leker. Blijkbaar moet daar ook een andere afdelig over beslissen en die communicatielijn liep niet lekker. Ik had dus gevraagd of dit een optie was, maar kreeg daar nooit antwoord op. Vervolgens weer VIP bellen maar die wisten er niets van af, gaven het niet goed door of gaven het helemaal niet door. Directe telefoonummers of emailadressen van die afdeling om rechtstreeks te kunnen overleggen kreeg ik niet, dus ik moest steeds via VIP mijn vraag weglegen.

Na 2 maanden en tig-telefoontjes was ik het beu en ben ik op een eeder aanbod van > 400 euro ingegaan.

Vervolgens heeft het nog 1,5 maanden geduurd voordat ik mijn geld had. Ik moest mijn bankgegevens en aankoopfactuur mailen. Ik heb wel 4 verschillende mailadressen van verschillende medewerkers gekregen en allen waren niet goed. Dit bleek later toen ik eindelijk het goede 5e adres kreeg. Vooral van dit email geneuzel werd ik echt moedeloos, want die gasten van VIP leken het wel te proberen en waren vriedelijk en behulpzaam, maar het resultaat was 0%. Ik zeg: als je het niet weet vraag het dan, maar ga niet zomaar iest verzinnen.

Maar goed,eind goed al goed en ik hoop dat het jou wel lukt, want de 3D ziet er veelbelovend uit.

greetz!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 09:30 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:En nu weer gewoon ontopic.

• sijz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2021
Nadat mijn eerste LG in spiegelbeeld is komen te staan. Heb ik moeiteloos van LG een nieuwe gekregen via de VIP service. Nu ben ik toe aan de volgende. Zodra ik bel of wordt gebeld gaat het scherm automatisch op zwart door de sensor. Dat is normaal. Maar op het moment dat ik wil ophangen komt het scherm niet meer terug. De telefoon reageert dan op geen enkele manier meer. Het enige wat ik kan doen is de accu eruit trekken.
Lg gebeld, ze doen zoals ook al door andere hierboven omschreven een stuk moeilijker, waarschijnlijk omdat er misbruik van wordt gemaakt.
Toch uiteindelijk goed opgelost. Zal nu binnen 24uur gebeld worden om mijn toestel om te ruilen. Maar ben benieuwd hoeveel telefoons ik nog te gaan heb, voordat ik een goede te pakken krijg.

• Themperror
ik heb op mijn LG O2x cyanomod gezet(build 123) en ben er perfect tevreden mee (de normale v10d deed het ook perfect maar was benieuwt naar wat 2.3.5 allemaal meer kon :P)

ik ben zeker een van de weinige hier die geen problemen met die telefoon heeft XD

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:23
Themperror schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:17:
ik ben zeker een van de weinige hier die geen problemen met die telefoon heeft XD
Nee hoor, hier ook één :P
Ook Cyanogenmod trouwens. Aanrader!
Pagina: 1 ... 43 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.