• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
En ook ik ben zeer tevreden met mijn telefoon, heb ook CM draaien eigenlijk al vanaf het moment dat ik de telefoon heb.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33
Ik ben ook heel tevreden nu :) . In het begin gesukkeld met de batterijduur, maar dat kwam eigenlijk enkel door de custom roms...

Verwijderd

Krijg een update binnen van LG mobile tool maar hij zegt weer " software update not supported for this model"
Jammer, maar komt wel.

VIP ruilt hem, om jullie op de hoogte te houden maar ik zal er hier verder niet meer over berichten. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:10:
[...]

Gozer, wat jij hier zegt slaat nergens op. Ik heb 3 berichten gepost en geen 165 pagina's. Dat geeft ook aan dat je niet snapt waar het om gaat. Dat geeft niet, kan gebeuren, dus leg ik het nogmaals uit (sommige mensen hebben gewoon wat meer hulp nodig als anderen).

Tientallen mensen (dus niet ik) geven al geruime tijd aan dat zij problemen ondervinden met de hardware (lees: scherm) en software (lees: reboots) van de telefoon. Zo ook ik. Dit forum dient om die problemen inzichtelijk te maken, te delen en wellicht gezamelijk tot een oplossing te komen.

Het delen van jouw emoties draagt daar niet aan bij. Daar is ook niemand in geinteresseerd, geloof me. Ik heb eens in je historie op dit forum gekeken en wat blijkt: Jij bent gewooon iemand die blijbaar de behoefte heeft om mensen steeds af te vallen. De reden daarvan is mij onduidelijk aangezien dit forum dient om consructieve (moet je wellicht even googelen) feedback te geven.

Wat blijkt nog meer: Jij bent 1 van de eertse die tot 2 keer toe zijn toestel met VIP heeft omgeruid. Dit is dus sowieso jouw 3e toestel, maar wellicht heb je het al vaker gedaan maar zeg je dat niet. Waarom heb je dat gedaan. Was je er soms niet tevreden mee? Was er iets mee mis (scherm, reboots)? Waarom niet via de officiele garantie-weg? Of was VIP lekker makelijk?

Het komtgewoon dus door jouzelf dat er nu geen gebruik van vip kan worden gemaakt aangezien je zelf daar meedere malen gebruik van hebt gemaakt. Waarschijnlijk omdat je een dode pixel zag op je schem (was wellicht de weerspiegeling en dus gewoon een puist). Vervolgens ga je de schuld bij anderen leggen. Dat is een beetje zielig.

Ben er nu klaar mee, heb 2 post aan jou verspilt. Doe dit heenenweer gezeik nooit,maar jij vroeg er echt om.

Tot slot een algemen opmerking MBT het VIP gebeuren de laatste tijd:

Als in de algemene voorwwaarden van VIP staat dat je het toestel bij bepaalde omstandigheden mag omruilen, dan moeten zij zich daar aan houden. Doen ze dat niet, schrijf dan een officiele brief. Als dat niet lukt schakel dan gratis de consumentenbond in en leg daar de klacht voor. Ik ben er van overtuigd dat het dan alsnog goed komt. Tevens kan het toestel ook via de normale weg ter reparatie worden aangeboden. Blijkt dat het probleem niet te verhelpen is, dan moet er een NIEUW toestel komen. Overleg dat traject eerst even met de toko waar je de gsm gekocht hebt.
haha het zit je wel hoog dat je 173 pagina's na kijkt alleen om te zien wat ik te melden had, geef mij toch het gevoel dat ik gelijk heb ;) ! Nu gaf ik de melding dat ik al eerder gebruik had gemaakt van de VIP service omdat mensen zich dit afvroegen hoe goed dit was en ik mijn positieve mening daarover deelde. Nu hoef ik jou de reden van mijn VIP niet te vertellen maar het was een kapotte sd lezer. Dat heet dus positive feedback en een serieus probleem, zoek dat maar is op! Want jou berichten beginnen met... naar eindelijk zoveel gezeur en zoveel gezeik. Geef nu gewoon toe dat je liever een samsung wilde. Mijn advies voor jou luid: ga daar zeuren. Zal respect hebben voor de moderator en weer ontopic blijven. Doei vriend.

Verwijderd

Vanmiddag V10d binnengehaald.
Toestel lijkt wat stabieler. Helaas laden via het stopcontact lukt nog steeds niet.
Telefoon valt dan direct uit, en is alleen te herstarten door batterij uit te nemen.
Ben de komende dagen benieuwd hoelang ik met een volle batterij kan doen.
Is er al iets definitiefs bekend over GB?
Luc

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-11 14:15
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:23:
Vanmiddag V10d binnengehaald.
Toestel lijkt wat stabieler. Helaas laden via het stopcontact lukt nog steeds niet.
Telefoon valt dan direct uit, en is alleen te herstarten door batterij uit te nemen.
Ben de komende dagen benieuwd hoelang ik met een volle batterij kan doen.
Is er al iets definitiefs bekend over GB?
Luc
In Korea is GB vandaag gereleased voor de O2X. Voorgaang waren zij ong 3/4 dagen eerder dan wij. Dus ik gok op GB ergens volgende week.

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:13
Ik draai vanaf juni ongeveer CM7. Begon met RC1 door naar 78 en nu op 127... En moet zeggen, geen problemen meer gehad sindsdien. Op stock v10b had ik nog wel rare dingen zoals uit zichzelf resetten, batterij die in een keer leeg liep, resetten en in een bootloop komen, etc... Maar CM7 heeft mijn toestel veranderd in een goed werkend en zeer fijn apparaatje.

Toch wel benieuwd naar de LG v20 GB ROM .. Wetend dat een CM7 backup zo weer terug is eventueel.... kan het geen kwaad uit te proberen.

Stay young forever!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:14

M0nkeymen

Monkeystyle!

Op inderdaad die lag na tijdens het downloaden is mijn O2X net zo snel... Je moet gewoon al die widgets van LG uitzetten en een andere launcher(ik heb GO Launcher EX) dan gaat hij gewoon super snel al. Wat zijn de meest noemswaardige verbeteringen tov. de 2.2? batterijduur?

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-10 09:40
M0nkeymen schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 23:11:
[...]

Op inderdaad die lag na tijdens het downloaden is mijn O2X net zo snel... Je moet gewoon al die widgets van LG uitzetten en een andere launcher(ik heb GO Launcher EX) dan gaat hij gewoon super snel al. Wat zijn de meest noemswaardige verbeteringen tov. de 2.2? batterijduur?
Als ik me niet vergis geeft 2.3 pas echt optimale ondersteuning voor een dualcore processor. Dus idd batterij en ook snelheid.

• Disturbed Ange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 08:26
Ik ben zins donderdag ook de gelukkige eigenaar van de O2X!
Ik had hiervoor de SGS wat ook een hele goede mob is, maar de O2X is gewoon veel sneller!!!

Kan ik ook eindelijk zonder dingen kwijt te raken andere rom's op m'n SGS uit proberen ;-P

Waar ik tot nu toe nog niet achter gekomen ben, is hoe je voor het wekker geluid je eigen geluid kan selecteren? Weet iemand of dat wel mogelijk is??

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-11 16:24
Disturbed Ange schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:47:
Ik ben zins donderdag ook de gelukkige eigenaar van de O2X!
Ik had hiervoor de SGS wat ook een hele goede mob is, maar de O2X is gewoon veel sneller!!!

Kan ik ook eindelijk zonder dingen kwijt te raken andere rom's op m'n SGS uit proberen ;-P

Waar ik tot nu toe nog niet achter gekomen ben, is hoe je voor het wekker geluid je eigen geluid kan selecteren? Weet iemand of dat wel mogelijk is??
Volgens mij een mp3'tje in /sdcard/alarms/ plaatsen.

Homey — Critics are those without skills to create.

• Disturbed Ange
Ik heb zelf de map '/sdcard/alarms/ moeten aan maken. Daar een mp3tje in gezet, maar ik krijg het mp3tje niet te zien bij m'n alarm geluiden :'(

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-11 16:24
Disturbed Ange schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:03:
Ik heb zelf de map '/sdcard/alarms/ moeten aan maken. Daar een mp3tje in gezet, maar ik krijg het mp3tje niet te zien bij m'n alarm geluiden :'(
Probeer een reboot :)

Homey — Critics are those without skills to create.

• Disturbed Ange
Dat heb ik natuurlijk gelijk erna meteen gedaan ;) , maar nog steeds niet.

Het staat er in *O* Helemaal top _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Disturbed Ange op 03-09-2011 14:14 ]

Verwijderd

Hallo ,
Ik wil even reageren op de kritiek die op dit forum geuit wordt tav de LG 2x .
Laat ik eerst zeggen dat ook ik in het bezit ben van dzez telefoon en zeer te vreden ben .
Ik heb zelf al bijna alle merken en types gehad en ALLEMAAL hebben ze wel een of andere nadeel of te kort koming .
Mijn broer heeft bijv een HTC Sensation en ook die heeft zijn problemen .
Natuurlijk moet een telefoon goed werken en geen defecten vertonen .
Ik denk dat veel problemen opgelost zullen zijn wanneer GB er is .
En dat zal niet lang meer duren .
Verder vind ik de bouw kwaliteit van de telefoon nog altijd dan sommige merken die meer kunststof gebruiken voor de body .
Dus voor diegene die software problemen heeft heb nog even geduld tot GB er is .
De gang van zaken ivm VIP ga ik geen uitspraken over doen heb ik geen ervaring mee .
Ik hoop wel dat voor iedereen de problemen opgelost worden .
grtjs

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-10 15:34
Als je echt een zorgeloos toestel wilt kun je beter een iphone kopen. Ik vind Android leuk omdat je er veel aan kunt aanpassen. Ik verwacht van een fabrikant niet dat de software out of the box optimaal is. Hoewel het eigenlijk wel zou moeten, weet ik uit ervaring dat het toch niet zo is en dat ik enige tekortkomingen mag verwachten (geen ernstige). Toen ik m kocht had ik wel eens last van reboots en hangers, maar sinds de laatste baseband helemaal niet. Alleen nog wel eens klachten over de belkwaliteit, dat is dan wel een serieus minpunt.

Met CM7 draait het helemaal top. Android 2.3.5 en gaan met die banaan! Retesnel en alles is naar wens in te stellen. Ik vind het bijna zoiets als een laptop: als je m koopt staat hij vol met troep en lopen ze vaak niet op en top, maar zodra je een clean install draait en m naar eigen wens inricht werkt het verschrikkelijk lekker.

Alle mensen die klagen over het toestel dat hij continue reboot of vastloopt en traag is hebben OF de verkeerde software OF een defect toestel. Er zijn namelijk meer dan genoeg mensen die dagelijks op hun telefoon zitten te pielen en nooit problemen ondervinden. Behalve de gesprekskwaliteit, maar daar hoor ik zelf eigenlijk maar weinig mensen over klagen.

Een goeie Optimus 2x loopt nooit vast en reboot nooit en gaat bij normaal gebruik een ruime dag mee en soms zelfs 2. Als hij 's nachts met scherm uit zonder lader ligt, hoort hij 1 tot 3% per uur leeg te lopen. Als dit niet zo is moet je het toestel updaten en een harde reset geven. Als dat allemaal niet werkt isie gewoon 'stuk'.

Verwijderd

Die van mij werkt ook zoals het hoort met CM7 nightly 127. :) Eindelijk een snelle en goede LG o2x.

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Een telefoon zonder zorgen en iPhone in 1 zin vind ik ook niet helemaal kloppen.
Ik heb wel wat kleine probleempjes maar niets waar niet overheen te komen is.
Intussen hoef ik niet meer dagelijks te rebooten (dat is wel een grote verbetering na 10d), batterij wisselt, afhankelijk van wat ik ermee doe.

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Er is inmiddels een GB ROM beschikbaar op basis van v20c.
De reacties daarop zijn zeer positief! Zowel accuduur als snelheid zouden duidelijk beter zijn.

Let wel: deze is voor de liefhebbers; bij sommige users zijn er nog probleempjes met gps en wifi.
De v20c schijnt dus niet de versie te zijn die gereleased wordt.

Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1243696

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Hebben jullie bij de standaard ROM ook het probleem dat het internet niet meer werkt als je van wifi naar 3G switched? Schijnt bij andere telefoons met 2.3 ook voor te komen..

• Fire69
Heel af en toe heeft hij niet direkt door dat het wifi-signaal weg is, dan moet ik de wifi een uit- en aanzetten.
Maar normaalgezien werkt het gewoon zoals het hoort :)

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 18:27
Ik heb sinds kort wel iets geks; als ik opneem dan schakelt hij regelmatig automatisch de speaker in. Iemand ook deze ervaring?

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 14:27
Angelgamer schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:57:
Ik heb sinds kort wel iets geks; als ik opneem dan schakelt hij regelmatig automatisch de speaker in. Iemand ook deze ervaring?
ehm, nee. Is iig maar een softwarematige probleem, dus makkelijk te verhelpen met een reset of custom rom.
Heb vorige week wel een aantal keer last gehad van vastgelopen bereik. Dan blijft je radio bereik steeds hetzelfde aangeven, bv 2 streepjes, bleven ook staan als vluchtmodes ingeschakeld werd. Was alleen te verhelpen door een herstart.

Iemand hetzelfde gehad?

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Ik hoorde ergens in een ander topic dat hier bijna alleen maar klaag berichten stonden. En dat daarom deze telefoon niet echt top is volgens hem.
Natuurlijk vind je hier 99% van de mensen die hier iets mis mee hebben, en 1% van de mensen die er tevreden mee zijn en een reactie achter laten.

Ik laat ook me reactie even achter. Ik heb hem al 3 maanden, en heb nog nooit een probleem er mee gehad, alleen af en toe wat problemen dat hij de SD niet ziet na het opstarten, maar dat is meteen verholpen met een reseat. Dat gebeurde niet op de stock rom, maar op CM7. Hij is super snel, hoef nooit te wachten op apps, en de batterij gaat in 3G een dag mee, en in ''2G" mode 2x zo lang.

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik heb nu een klein krasje in het midden van het scherm. Bij donkere kleuren zie je hem niet, maar met een witte achtergrond zie ik alle kleuren van de regenboog.

Is er toevallig iemand met ervaring met een product als Displex Display Polish Scratch remover ?

Verwijderd

GateKeaper schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:26:
Ik heb nu een klein krasje in het midden van het scherm. Bij donkere kleuren zie je hem niet, maar met een witte achtergrond zie ik alle kleuren van de regenboog.

Is er toevallig iemand met ervaring met een product als Displex Display Polish Scratch remover ?
Displex polijst het oppervlak waarop u het gebruikt. Een gepolijst oppervlak glimt. Daardoor is Dixplex in de meeste gevallen NIET geschikt voor touchscreens, matte laptopschermen of andere oppervlakken die niet glanzen.

Ben toch echt bang dat je dan het hele glas + touchscreen moet vervangen : http://www.gsmpunt.nl/acc...uch-screen-digitizer.html

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik had het gelezen, maar er staat ook dat het goedje geschikt is voor de Optimus 2x. Vandaar dat ik benieuwd ben of er iemand is die het gebruikt heeft.

Verwijderd

Maar volgens mij staat het goedje zo ongeveer bij elke mobiel in de webshop, mijn advies is, niet de gok wagen!

A capacitive touchscreen panel consists of an insulator such as glass, coated with a transparent conductor such as indium tin oxide (ITO).[11][12] As the human body is also an electrical conductor, touching the surface of the screen results in a distortion of the screen's electrostatic field, measurable as a change in capacitance. Different technologies may be used to determine the location of the touch. The location is then sent to the controller for processing. Unlike a resistive touchscreen, one cannot use a capacitive touchscreen through most types of electrically insulating material, such as gloves; one requires a special capacitive stylus, or a special-application glove with finger tips that generate static electricity. This disadvantage especially affects usability in consumer electronics, such as touch tablet PCs and capacitive smartphones in cold weather.

Dus je polijst de Indium tin oxide eraf die het touch gebeuren realiseert :)

• benji83
Als er iemand is die het gebruikt heeft dan is deze persoon een O2X lichter.
Polijsten is materiaal verwijderen wat geen probleem is voor een horloge oid, maar voor een glasplaat die behandeld is om er een touchscreen van te maken, zou er niet aan beginnen.

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Dus, als ik het goed begrijp verstoort een kras de input ook enigszins. zeer minimaal, maar toch

• benji83
Het kan de input verstoren, maar niet heel erg omdat het maar heel miniem is.

Verwijderd

eeerm... doe het maar gewoon niet, echt waar. je moet vrij diep polijsten om krasjes weg te halen, en zeker weten dat je je touchscreen naar de knoppen helpt en je vervolgens 100% zeker nieuwe glas + touchscreen nodig hebt.

• hejkompas
Ik heb ook een krasje op het matte scherm van mn laptop. kun je beter niks aan doen.

En voor de duidelijkheid: de bovenste laag van je touchscreen is gewoon glas. de geleidende laag zit een stukje onder de toplaag in het glas verwerkt. misschien dat het helpt om er een screenprotector op te plakken.

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Touchscreen gaat er niet van kapot lijkt me. Een gebarsten scherm werkt nog steeds, evenals een screenprotector (van plastic) eroverheen. Die bepaalde laag zit volgens mij onder het glas. op XDA stond een topic van iemand (met een andere phone) die hem had gepolijst en dat kwam er prima uit. Alle krasjes weg. Het kan dus wel, maar je moet het wel durven ;)

• hejkompas
Probeer eens een plakbandje over de kras te plakken en dan kijken of je de kras nog ziet. zoniet dan kun je met het plakken van een protector de kras onzichtbaar maken

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Een protector zie ik niet zitten, laat staan een plakbandje. Heb er een protector opgehad en na twee dagen weer afgetrokken. Echt niks voor mij!

Mijn telefoon is een gebruiksvoorwerp, en ik ben mij dan ook bewust van het risico dat er krassen op kunnen komen. Ik vroeg mij alleen af of zo'n repair kit zou kunnen werken. Maar ik moet zeggen dat ik na de verhalen hier wat huiverig ben om het gewoon even te proberen. Als mijn touchscreen daardoor niet meer werkt, ben ik verder van huis.

• hejkompas
Ach, op youtube staan video tutorials over hoe je de touchscreen, digitizer, vervangt. Dus zon ramp is een kapot touchscreen ook weer niet.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 20:29
probleem opgelost , tnx

[ Voor 85% gewijzigd door mregeling op 07-09-2011 23:40 ]

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:12
mregeling2005 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:18:
Mijn cover aan de zijkant is redelijk beschadigd.
Weet iemand waar ik deze kan kopen ?
http://www.gsmpunt.nl/acc...uch-screen-digitizer.html

dit is wel de cover + de digitizer

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:42:
Hallo ,
Ik wil even reageren op de kritiek die op dit forum geuit wordt tav de LG 2x .
Laat ik eerst zeggen dat ook ik in het bezit ben van dzez telefoon en zeer te vreden ben .
Ik heb zelf al bijna alle merken en types gehad en ALLEMAAL hebben ze wel een of andere nadeel of te kort koming .
Mijn broer heeft bijv een HTC Sensation en ook die heeft zijn problemen .
Natuurlijk moet een telefoon goed werken en geen defecten vertonen .
Ik denk dat veel problemen opgelost zullen zijn wanneer GB er is .
En dat zal niet lang meer duren .
Verder vind ik de bouw kwaliteit van de telefoon nog altijd dan sommige merken die meer kunststof gebruiken voor de body .
Dus voor diegene die software problemen heeft heb nog even geduld tot GB er is .
De gang van zaken ivm VIP ga ik geen uitspraken over doen heb ik geen ervaring mee .
Ik hoop wel dat voor iedereen de problemen opgelost worden .
grtjs
+1

Ik ben ook echt happy met mijn LGx2. Hiervoor had ik een serie HTCs met als laatste de Desire. Die was ook dik in orde, de enige reden dat ik een nieuwe foon nam was omdat mijn abbo afliep en ik de desire goed kon verkopen. De Sensation was er nog niet anders was ik daarvoor gegaan gezien eerdere goede ervaringen met HTC, maar ik wilde direct een nieuwe foon en dat werd de LG. Geen spijt gehad van mijn aankoop.

Batterijleven is vergelijkbaar met m'n eerdere HTCs. Een enkele keer reboot hij weleens spontaan maar alleen 's nachts en als ie aan de lader ligt. Kan ik niet echt mee zitten, tis wel een schoonheidsfoutje natuurlijk. Maar dat is naast het nog ontbreken van GB dan ook het enige kleine minpuntje.

Zoals gezegd, er zijn echt wel mensen die gewoon blij zijn met hun LGx2 :)

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ik ben toch van plan het toestel te gaan halen en mijn HD2 in de verkoop te zetten. Nu ben ik niet van plan hem nieuw te kopen, maar gewoon 2e hands, omdat dat toch flink in de prijs scheelt.

Alleen wat ik me nu afvraag is: Hoe zit het dan met VIP Service? Moet je die dan overzetten of alles via de vorige eigenaar laten lopen? Iemand enig idee.

[ Voor 9% gewijzigd door Hupske op 07-09-2011 23:29 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• hejkompas
Ff googlen naar p990 frontcover dan kun je ook frontcovers zonder digitizer van 20 euro vinden. maar dacht dat je de front en digitizer aan elkaar moet plakken met dubbelzijdig plakband ofzo als je 2 losse gebruikt. lastig en waarschijnlijk lukt dat ziet perfect zonder oefenen

Dit kun je verwachten: YouTube: LG Optimus P990 2x speed reparatie handleiding - YouTube

Verwijderd

hupske schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:28:
Ik ben toch van plan het toestel te gaan halen en mijn HD2 in de verkoop te zetten. Nu ben ik niet van plan hem nieuw te kopen, maar gewoon 2e hands, omdat dat toch flink in de prijs scheelt.

Alleen wat ik me nu afvraag is: Hoe zit het dan met VIP Service? Moet je die dan overzetten of alles via de vorige eigenaar laten lopen? Iemand enig idee.
Via vorige eigenaar, alles is op naam en je moet je legitimeren. Je moet hem/haar dan wel kunnen vertrouwen.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:22:
[...]

Via vorige eigenaar, alles is op naam en je moet je legitimeren. Je moet hem/haar dan wel kunnen vertrouwen.
Ik heb hem gekocht bij de persoon voor 180 euro. Lijkt me een prachtige prijs.
Op de telefoon is geen 1 krasje te vinden.
Is het niet mogelijk dan om via LG in samenspraak de VIP over te zetten? Of zijn ze daar echt zo streng in.
iig vertrouw ik de persoon wel. heb hem persoonlijk ontmoet en woont dichtbij, maar zelf de vip in handen hebben is wel fijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

Eigenlijk kan er weinig gebeuren omdat je weet waar hij woont. Nee, de VIP is niet overdraagbaar, staat in de voorwaarden. Op de vip papieren staat een naam en emailadres. Ook moet je je legitimatie dus laten zien. Gaat erg lastig worden, dus via verkoper is het makkelijkst.
Dat is een hele goede prijs voor dit toestel! Veel plezier ermee.

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:46
hupske schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:35:
[...]

Ik heb hem gekocht bij de persoon voor 180 euro. Lijkt me een prachtige prijs.
Op de telefoon is geen 1 krasje te vinden.
Is het niet mogelijk dan om via LG in samenspraak de VIP over te zetten? Of zijn ze daar echt zo streng in.
iig vertrouw ik de persoon wel. heb hem persoonlijk ontmoet en woont dichtbij, maar zelf de vip in handen hebben is wel fijn.
VIP is zoals GJB29 zegt, niet overdraagbaar en dit is mijn inziens logisch.
De fabrieksgarantie is wel overdraagbaar, zolang je de originele factuur kunt overleggen.

Daarnaast is de VIP toch een wassen neus, dus ik zou me daar ook helemaal geen zorgen over maken. :X

Al met al lijkt me 180 euro een zeer scherpe prijs, veel plezier er mee.

Verwijderd

Ook zonder bon heb je nog garantie, moet je alleen weten wanneer hij gekocht is om geen rekening te krijgen.
Je kun dan naar een service punt zoals TPH, dan kunnen ze aan het IMEI nummer zien wanneer die gekocht/geactiveerd geproduceerd is. Hoe dat precies werkt weet ik niet maar vaak zat gehoord dat het mogelijk is. Aangezien productiedatum begin dit jaar is heb je zeker een jaar garantie. Als het service punt niks kan doen moet je de LG klantenservice bellen. Kunnen ze niet weigeren.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2011 10:10 ]

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 09:18

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

never mind...... mod...

[ Voor 255% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 09-09-2011 11:06 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• hejkompas
Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/9728/20110909160906.png

Jammer dat de batterij niet 10 keer zo lang meeging. Was te mooi om waar te zijn ;)

Verwijderd

OE, das nie goe. :+ Na een reboot nog steeds?

• Fire69
Och, als het verloop verder wel klopt, heb je eigenlijk een batterijmeter met meer precisie, niks mis mee toch? :P

• hejkompas
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:17:
OE, das nie goe. :+ Na een reboot nog steeds?
Nope, is weer weg. Zag er wel leuk uit :9

• hejkompas
Heeft iemand nog wat nieuws gehoord over GB? laatste wat ik gelezen heb is een release op 15 sept.

Verwijderd

Ja ik ook. In Korea is gb al uitgebracht maar dat is CDMA. Maar ik wacht er niet meer op, heb al 2.3.5. :P

• hejkompas
Ja als 16 sept de gb er nog niet is ga ik ook naar custom.
Draait CM een beetje lekker op o2x?

Verwijderd

Heel erg goed. En met de thema's kun je zo weer op de LG laten lijken (als je dat wil). Of een Arc, Touchwizz, eyecandy is ook een erg mooie die ik nu heb enz. :) Supersnel en je zit dan al op 2.3.5 die net een paar weken uit is. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 01:02 ]

Verwijderd

Ik kan maandag voor 279 een nieuwe LG Optimus 2x Speed kopen. Deze wil ik dan gebruiken met een sim-only abonnement (welke moet ik nog uitzoeken, iemand goede ervaringen met een sim-only van ongeveer 15 euro p/m?). Ik wilde graag van mensen die de telefoon al hebben weten of ze dit een goede deal vinden. Ik heb al wat rondgekeken en gelezen over batterijduur, maar ik ga ervanuit dat deze met de Gingerbread-update beter zal worden. Eigenlijk zit de telefoon een beetje boven mijn budget, dus ik vraag me ook af of er goedkopere en betere alternatieve zijn voor deze telefoon (qua prijs/kwaliteit-verhouding).
Ik hoor het graag!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-11 16:48
Naja, ik moet zeggen dat de 2x Speed toch echt wel de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Als je kijkt naar de hardware.

De software heeft wel wat mankementen(Niet dat ik er last van had, soms een random reboot, that's all), maar flashen is niets anders dan een simpele app installeren nadat je de telefoon geroot hebt. Dan heb je wel echt een paradepaardje met altijd de nieuwste firmware m.b.v. Cyanogen mod. Het ligt er alleen aan of je daaraan wilt beginnen.

Verwijderd

Zouden die software-mankementen niet opgelost worden met de nieuwe update? Daar kan ik dan evt. nog wel op wachten. Ik heb me nog niet verdiept in flashen, het liefst houd ik mijn telefoon gewoon origineel. Klopt het ook dat als je flasht dat dan je garantie vervalt of is dat niet daarbij?

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:06

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Het schijnt dat de dualcore mogelijkheden meer gebruikt gaan worden dus neem aan dat hij daardoor ook zuiniger wordt. In principe kan je de meeste mods verwijderen en terugflashen naar de fabrieksfirmware. Dus als je hem nog terug kan zetten kan LG er niks van zien en geld de garantie gewoon.
Ik zou overigens wel een sim only met internet aanraden, dan kan je veel meer met de telefoon.

• hejkompas
Idd. gingerbread 2.3.4 heeft een bugfix waardoor battery drain bij dualcores veel minder word. mijn o2x verspilt nu zon 20% - 40% van zn lading, waar dit minder dan 5% zou kunnen zijn..

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:35
hejkompas schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:13:
[afbeelding]

Jammer dat de batterij niet 10 keer zo lang meeging. Was te mooi om waar te zijn ;)
Dit probleem had ik dus ook vanochtend, maar het is opgelost. Moest hem wel helemaal opladen vanaf 0%. Is het nog een keer meer gebeurd bij jou? :P (op CM7 had ik het wel)

• hejkompas
gerbenp schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:26:
[...]

Dit probleem had ik dus ook vanochtend, maar het is opgelost. Moest hem wel helemaal opladen vanaf 0%. Is het nog een keer meer gebeurd bij jou? :P (op CM7 had ik het wel)
Nee, Niet nog eens gebeurt. Ik moest even rebooten en toen gaf ie wel aan nog zon 70% levend te zijn. Best jammer opzichte, zag er leuk uit ^^

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 09:06
Ik ben erg tevreden over mijn LG O2X, maar nu zit ik met een probleempje. Ik kan geen files meer downloaden uit de stock webbrowser. Als ik een file wil downloaden komt er een notificatie in de notificatie balk die zegt <Zonder titel> downloaden mislutk. Dit geldt voor powerpoint files, pdf's en zip files. Ik heb de cache gewist, geschiedenis gewist, ik heb astro file manager opnieuw geïnstalleerd en de optie Enable Browser Downloader aangezet, maar niets helpt. Ook de telefoon opnieuw opstarten helpt niet. Ik draai de stock rom, v10D, android 2.2.2, telefoon is geroot. Als ik dezelfde bestanden met Dolphin HD wil downloaden, lukt dit wel. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Alvast bedankt.
Edit: op google heb ik ook niets relevants kunnen vinden. Dit probleem dook touwens 3 dagen geleden op, daarvoor had ik geen problemen om files te downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door Wouter64 op 12-09-2011 17:34 ]

• Tweaqer
Wouter64 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:10:
Ik ben erg tevreden over mijn LG O2X, maar nu zit ik met een probleempje. Ik kan geen files meer downloaden uit de stock webbrowser. [...]
Ik denk dat ik de oplossing voor je heb:
Ga naar instellingen, applicaties, applicaties beheren, tabje alles, kies Browser, scroll naar onder en klik op "Standaardwaarden wissen". Daarna zal het ongetwijfeld weer werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaqer op 12-09-2011 18:49 ]

• Wouter64
Angelgamer schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:48:
[...]

Ik denk dat ik de oplossing voor je heb:
Ga naar instellingen, applicaties, applicaties beheren, tabje alles, kies Browser, scroll naar onder en klik op "Standaardwaarden wissen". Daarna zal het ongetwijfeld weer werken.
Dankjewel voor je reactie, maar het heeft niet geholpen.

-Edit-
Heb via instellingen in de browser standaardinstellingen hersteld, en nu werkt het weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter64 op 12-09-2011 21:11 ]

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 09:18

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb met mijn 2x dat er behoorlijk wat Backlight Bleeding in de bovenhoeken. Ik heb deze 2de hands overgenomen van iemand, maar deze had er geen bon bij. Nou heb ik LG gebeld maar wat een n00b (op zun minst gezegd) die ik aan de lijn kreeg. Moest ik hem uitleggen wat Backlight Bleeding is.... Ook vertelde de medewerker dat het zo bij het design hoorde 8)7 Werd erg grof door die kerel behandeld. Moest het zelf maar uitzoeken volgens hem..

Hebben jullie ervaring met deze dingen, wat zouden eventuele stappen zijn die ik kan zetten?
Kan je via Serienummer of Imei nummer garantie claim doen?

Tnx :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:33
Mother_Goozz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:54:
Ik heb met mijn 2x dat er behoorlijk wat Backlight Bleeding in de bovenhoeken. Ik heb deze 2de hands overgenomen van iemand, maar deze had er geen bon bij. Nou heb ik LG gebeld maar wat een n00b (op zun minst gezegd) die ik aan de lijn kreeg. Moest ik hem uitleggen wat Backlight Bleeding is.... Ook vertelde de medewerker dat het zo bij het design hoorde 8)7 Werd erg grof door die kerel behandeld. Moest het zelf maar uitzoeken volgens hem..
Dat backlight bleeding bij het design hoorde hebben ze mij ook verteld toen ik daar last van had. Jammer dat je zo vervelend behandeld bent door LG. Helaas blijkt dat daar wel vaker voor te komen.
Hebben jullie ervaring met deze dingen, wat zouden eventuele stappen zijn die ik kan zetten?
Kan je via Serienummer of Imei nummer garantie claim doen?
Het schijnt dat je op basis van imei nummer kunt zien wanneer het toestel gemaakt is. Aangezien dat minder dan een jaar geleden is heb je dus recht op garantie lijkt me. Echter... als ik bovenstaande lees ben ik bang dat backlight bleeding niet onder garantie door LG gerepareerd gaat worden.

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Ja garantie heb je wel via serienummer of imei, heb ervaring met lg en samsung, beiden reparatie gegeven onder garantie zonder aankoopbewijs.

• Fire69
hejkompas schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:14:
Idd. gingerbread 2.3.4 heeft een bugfix waardoor battery drain bij dualcores veel minder word. mijn o2x verspilt nu zon 20% - 40% van zn lading, waar dit minder dan 5% zou kunnen zijn..
Ik ben benieuwd hoeveel verbetering er uit te halen is eigenlijk.
Net mijn X2 aan de lader gehangen na 68u. Ik denk niet dat het nog veel kan verbeteren. :)

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Mijn toestel gaf aan om op 13 september een nieuwe update van de firmware op te vragen. Helaas dus nog niet. Nu staat de datum op 25 oktober voor de volgende retry. Het duurt wel allemaal heel lang. Ik weet natuurlijk niet of die datum echt iets aangeeft over de beschikbaarheid, maar tot nu toe was het telkens aardig uitgekomen. Morgen nog een keer handmatig proberen dus.

• Tweaqer
Joop557 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:20:
Mijn toestel gaf aan om op 13 september een nieuwe update van de firmware op te vragen. Helaas dus nog niet. Nu staat de datum op 25 oktober voor de volgende retry. Het duurt wel allemaal heel lang. Ik weet natuurlijk niet of die datum echt iets aangeeft over de beschikbaarheid, maar tot nu toe was het telkens aardig uitgekomen. Morgen nog een keer handmatig proberen dus.
Nee Joop, die datum zegt inderdaad helemaal niks.

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Ik ben opzich best tevreden met mij LG Optimus 2X alleen heb toch eigenlijk een probleem / ervaring die ik niet echt geweldig vind: de interne microfoon om geluid (bij filmpjes) op te nemen.

Laatst was ik op een feestje en als ik dan opneem en de dag erna bekijk is het geluid belabberd. Een grote ruis, en ontzettend hard. Dat is jammer, maar opzich logisch (iphone doet het beter, nokia's doen het perfect...). Nu probeerde ik thuis even op te nemen maar kwam ik er achter dat ik het volume wel ontzettend zacht moest zetten en zelfs dan hoorde ik nog een enorme ruis erdoor. Het stond echt zacht, zachter dan dat je zou praten en er was nog steeds een enorme ruis en veel distortion in het geluid. Gaat hij harder begint hij meteen weer te ruisen.

Dit is met de camera app & met de voice recorder app. Erg vervelend want de kwaliteit is gewoon belabberd. Ligt dat aan mijn phone, of hebben jullie dit ook?

Verwijderd

Ik heb uiteindelijk toch de LG gekocht en ben er tot nu toe erg tevreden mee. Toch vind ik het overladen van foto's en muziek erg omslachtig.. Ik heb de LG PC Suite maar als ik mijn telefoon aansluit krijg ik alleen maar 'Telefoongeheugen'. Nu heb ik wat mapjes aangemaakt met foto's en muziek in respectievelijk 'DCIM' en '_ExternalSD' maar ik vind het erg rommelig. Is er een betere mogelijkheid om alles qua foto's en muziek overzichtelijker in te delen? En hoe gebruik ik de MicroSD icm het telefoongeheugen? Als ik nu muziek op de MicroSD laadt krijg ik de muziek van het telefoongeheugen niet te zien. Kan ik ook op een makkelijke manier en gratis albumillustraties toevoegen aan de muziek? In mijn iTunes heb ik ze wel allemaal, maar gekopieerd op de LG staan ze er niet.

• Fire69
Gooi die ganse LG PC Suite toch gewoon weg man :P
Als je je X2 aan je pc hangt, zet je de usb-opslag aan en dan krijg je in je Explorer 2 drives bij.
Zet daar gewoon je muziek en foto's ergens op een nette plaats en je bent klaar :)

• hejkompas
Fire69 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:40:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel verbetering er uit te halen is eigenlijk.
Net mijn X2 aan de lader gehangen na 68u. Ik denk niet dat het nog veel kan verbeteren. :)
Waat? 68uur? Maar dan met radio uit en weinig wifi?

• Fire69
Nope, full-time 3G en wifi aan. :)
Af en toe een minuutje wifi als ik incheck in Foursquare ook.
Synchro met Facebook en Twitter ook nog.

Maar als sidenote moet ik wel zeggen dat ik met het toestel niet telefoneer of sms. Daarvoor heb ik mijn Blackberry :P

• shenr
  • Laatst online: 17-10 13:38
hejkompas schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:19:
[...]

Waat? 68uur? Maar dan met radio uit en weinig wifi?
Denk dat 68 uur idd wel te halen is als je zoals hij zegt niet belt en smst. Ik haal met normaal gebruik 48 uur, 3G continu aan, bellen, whatsapp, facebook, internet, spelletje spelen. Niet overdreven veel, maar voor mij gewoon gebruik. Natuurlijk als je continu aan het whatsappen bent haalt hij geen 48 uur, maar dat haalt geen enkel android phone. De LG heeft echt geen verkeerde batterij, bijvoorbeeld vergeleken met de desire gaat hij gewoon langer mee. De laatste update heeft veel geholpen, de volgende update zal de batterij weer nog beter maken. Vond het laatst wel grappig, heb toen met 3% nog 6 uur volgehouden, wel toen hij op 3% zat overgezet op 2G.

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:45
Zijn er hier mensen met een LG Optimus 2X Speed die voorheen met veel plezier gebruik hebben gemaakt van de iPhone 4?
Hoe bevalt de LG na een aanzienlijke periode? Belkwaliteit?

De iPhone 4 gebruik ik met veel plezier. Alleen iTunes werkt voor geen meter vind ik.
Ik vind het niet uitnodigend om mijn muziek telkens bij te werken op mijn iPhone.
De 2 grootste pluspunten van de iPhone zijn:
- goede batterijduur
- scherm/resolutie, super scherp!

Dus hoe gaat de LG om met de 2 bovenstaande punten?

Verwijderd

Roodey schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:40:
Zijn er hier mensen met een LG Optimus 2X Speed die voorheen met veel plezier gebruik hebben gemaakt van de iPhone 4?
Hoe bevalt de LG na een aanzienlijke periode? Belkwaliteit?

De iPhone 4 gebruik ik met veel plezier. Alleen iTunes werkt voor geen meter vind ik.
Ik vind het niet uitnodigend om mijn muziek telkens bij te werken op mijn iPhone.
De 2 grootste pluspunten van de iPhone zijn:
- goede batterijduur
- scherm/resolutie, super scherp!

Dus hoe gaat de LG om met de 2 bovenstaande punten?
Uiteraard kan het geen kwaad om even het topic beetje door te lezen, daar worden deze 2 punten vaak besproken.

-Batterij duur is uiteraard afhankelijk hoeveel je hem gebruikt, ik zelf doe er ongeveer 45 uur mee, dus goed 2 dagen. Maar er zijn ook mensen die er nog geen dag mee doen.
-Scherm is naar mijn mening zeer scherp en helder, hij doet zeker niet onder voor de iphone 4 scherm, althans zijn er toch weer wat mensen die klagen over backlight bleeding..

Ik heb de O2x vanaf april en ik ben in zo verre zeer tevreden over, bel kwaliteit ook in orde.
Helaas zijn er wel wat mensen die last hebben van vastlopers en dat het toestel uit zich zelf herstart, ook dit is nog niet bij mij voorgekomen.

Eenigste speerpunt zijn de beloofde updates van LG, die duren eenmaal lang, maar als het goed is komt deze maand 2.3.4 Gingerbread voor de O2x

• hejkompas
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:48:
Eenigste speerpunt zijn de beloofde updates van LG, die duren eenmaal lang, maar als het goed is komt deze maand 2.3.4 Gingerbread voor de O2x
Als het goed is komt ie morgen uit, hopen maar dat het nou wel zo is..

Verwijderd

hejkompas schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:20:
[...]

Als het goed is komt ie morgen uit, hopen maar dat het nou wel zo is..
Van twitter af;

@LG_WEBCARE_NL
ja we verwachten de upgrade naar Gingerbread 2.3.4. voor O2x binnen een paar weken, groet.
13 sep via HootSuite

Ik heb zon gevoel dat het niet morgen word 8)7

• Wouter64
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:32:
[...]

Van twitter af;

@LG_WEBCARE_NL
ja we verwachten de upgrade naar Gingerbread 2.3.4. voor O2x binnen een paar weken, groet.
13 sep via HootSuite

Ik heb zon gevoel dat het niet morgen word 8)7
Dat gevoel heb ik ook, maar we worden al maanden aan het lijntje gehouden door LG. Ik ben erg benieuwd waarom die update nou zolang duurt. De Optimus One heeft toch al een update naar GB en er is ook al een nieuw toestel aangekondigd met GB, lijkt me dan toch niet echt moeilijk om ons ook een update te geven? Maar zolang mn telefoon het nog doet, wacht ik maar geduldig af.

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of onderstaand een LG Optimus 2x speed is?

Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/3944/telefoon.jpg

Uploaded with ImageShack.us

hoop op een snel antwoord :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:11:

[afbeelding]

type nummer klopt op het boekje, maar kan het niet helemaal zien aan het mobiel. lijkt er wel op..
weet het echt niet 100% :X

edit: het zeker weten wel een O2X doosje.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 17:16 ]

• Wouter64
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:11:

[afbeelding]

Typenummer op het boekje klopt idd,
kun je de telefoon opstarten en naar intellingen > over de telefoon gaan? Als daar ook modelnummer LG-P990 staat is het een O2X

Verwijderd

maar lijkt hij er wel op? deze kan ik namelijk kopen van iemand ... nieuw ongebruikt.

• Wouter64
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:32:
maar lijkt hij er wel op? deze kan ik namelijk kopen van iemand ... nieuw ongebruikt.
Ja, hij lijkt er wel wat op, maar de foto is onduidelijk. Zit er een LG logo onder de luidspreker van de telefoon? Heb je misschien een close-up foto oid?

Verwijderd

is er nog een andere p990 dan?
en dit is de enigste foto die ik nog heb ...

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/9858/telefoon2.jpg

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:42:
is er nog een andere p990 dan?
en dit is de enigste foto die ik nog heb ...

[afbeelding]

Sowieso dat dit 'm is.

Verwijderd

oke haha nice, goeie deal dan?

150 euro .. voor een ongebruikte :) (deze geef ik aan me broertje)
Ik heb zelf de samung galaxy s vandaag binnengekregen (geseald)

of kan ik beter de lg houden :P

-edit-

en wat is een goed hoesje voor de lf en screenprotector?
Zo'n siliconenhoesje vind ik wel fijn .... any1?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 17:57 ]

• Edzeau
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:54:
oke haha nice, goeie deal dan?

150 euro .. voor een ongebruikte :) (deze geef ik aan me broertje)
Ik heb zelf de samung galaxy s vandaag binnengekregen (geseald)

of kan ik beter de lg houden :P
Qua specificaties zeker weten de LG. Echter is de Samsung Galaxy S (1 neem ik aan?) 'uit geupdate', dus al redelijk 'bug loos'. De LG nog niet helemaal, maar binnenkort waarschijnlijk wel.

Verwijderd

ik had een galaxy s, maar het scherm was kapot ... hij wordt nu gratis gemaakt ... en duurt 5 tot 10 werkdagen.
En ik kon een galaxy s 2 krijgen voor een aardig prijsje, deze is vandaag binnengekomen.
En morgen komt de lg dan binnen ...

(en als mijn oude galaxy s binnenkomt verkoop ik deze)

en weer ontopic :P

• benji83
Gisteravond wilde ik mijn telefoon opladen, bij het insteken van de stekker gebeurde er niets.
Hmmm... even eruit halen, erin doen, weer niks.
Telefoon uit, batterij eruit en er weer in, plugje erin, telefoon aan, niks! Even snel een schermpje met een rood gekleurd batterijtje en weer uit.

Ok... andere lader proberen, ja doet het. En weer niet. En weer wel, en weer niet... je volgt hem wel.
Ik weet niet of het een hardware probleem is of niet, op dit moment laad hij op maar soms stopt hij ook gewoon ineens.

Daarnaast vandaag ook veel gezeur gehad met bereik op kantoor. Hij lag naast mijn toetsenbord, waar hij altijd ligt, soms viel het netwerk helemaal weg, soms was het er wel maar kon ik nog niet bellen of gebeld worden, zodra ik naar buiten liep was het weer ok.
Anderen met zelfde netwerk (T-mobile) hadden geen enkel probleem.
Heel erg vreemd....

Verwijderd

Ik heb wat meer fotos .... want de telefoon is zonet binnengekomen, heb hier 150 voor betaald .. folie zit er nog op, nieuw dus ;)

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/2978/telefoon3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4738/telefoon4.jpg

dit moet wel een optimus 2x zijn toch? en welke firmware kan ik het beste installeren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 12:18 ]

• shenr
  • Laatst online: 17-10 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:18:
Ik heb wat meer fotos .... want de telefoon is zonet binnengekomen, heb hier 150 voor betaald .. folie zit er nog op, nieuw dus ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

dit moet wel een optimus 2x zijn toch? en welke firmware kan ik het beste installeren?
Yup is de 2x. Ik zou hem stock laten, updaten tot de nieuwste versie (10d) via OTA, rooten, wat zooi van LG freezen en hij draait als een zonnetje. En voor 150E heb je een koopje.

Verwijderd

ota is het programma van LG neem ik aan?
en wel geinig, hij is wel ff gebruikt... staan er paar smsjes op en porno filmpje :P

maar het plastic zit wel overal op enz

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:29:
ota is het programma van LG neem ik aan?
OTA betekent Over The Air, dus draadloos en via internet!

Verwijderd

Oke thanks wist ik niet :)
Ik heb ff bij instellingen gekeken:

Modelnummer:
LG-P990

Android-Versie:
2.2.2

Buildnummer:
FRG83G

LGE-versie:

LGP990-V10a

updaten lukt niet meer, hij geeft aan dat dit de recenste versie is.. klopt dit allemaal?

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-11 15:24

Lapras

Ice beam

Nee, de meeste mensen hebben V10d. De 2.3 update lijkt niet vandaag te komen.
Pagina: 1 ... 44 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.