Nou het vreemde is als naar zoek naar updates ga ... dan vind hij niks? 
en wanneer verwachten jullie 2.3 dan?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 13:40 ]
Ik heb v10a gewoon OTA gedaanVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:18:
Volgens mij kun je v10a alleen met de tool updaten op je pc. Vanaf v10b kun je wel OTA updaten.
1. Verbind via wifi.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:13:
Nou het vreemde is als naar zoek naar updates ga ... dan vind hij niks?
Verwijderd
Oh, bij mij werkte dat toen niet, vandaar dat ik dat dacht. Maar goed, hij heeft het al voor elkaar.
Vooral stap 2 niet vergeten, anders blijf je aan het proberen (spreek uit ervaringnewbreed schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:50:
[...]
1. Verbind via wifi.
2. Zet de telefoon aan de lader.
3. Check voor updates.
volgens de geruchten zou er vandaag inderdaad een update komen, maar wanneer die echt komt is een raadsel. Waarschijnlijk als we allemaal al een anderede telefoon hebbenVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:00:
zou de update vandaag uitkomen dan?
en wanneer kunnen we hem dan verwachten?
Als hij vandaag niet komt dan vraag ik me echt wat het probleem is.Wouter64 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:20:
[...]
volgens de geruchten zou er vandaag inderdaad een update komen, maar wanneer die echt komt is een raadsel. Waarschijnlijk als we allemaal al een anderede telefoon hebben
Volgens mij had ik iets gelezen dat Google met zn fabrikanten heeft afgesproken dat ze een nieuw toestel 18 maanden van updates moeten voorzien. Dus er is nog hoop op Ice Cream Sandwich. Alhoewel, als LG er zo lang over blijft doen hebben we GB nog niet eens binnen 18 maanden!Deadsy schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:30:
[...]
Ik ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat we na deze update behalve misschien een kleine fix niets meer hoeven te verwachten van LG.
Die update naar v10d was er al zeker een maandstonie76 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:29:
Ik kreeg vanmiddag een melding dat er een software udate was, thuis maar even via wifi geprobeerd te updaten echter kreeg een foutmelding. Handmatig geprobeerd te updaten, verbindingsfout. Net telefoon aan de pc gehangen en zowaar +/- 200mb software update,
Vol verwachting de instellingen gecheckt en......helaas nog steed Android 2.2 echter nu een v10d versie, daarvoor had ik c. Geen idee wat er veranderd is.
Nu maar wachten op de echte update naar 2.3gb......
Same here. Ik werd gewaarschuwd voor dit probleem van LG, maar dacht dat het wel mee zou vallen. Dat ik na een half jaar nog steeds geen 2.3 heb, vind ik schandalig. Natuurlijk kan je het rooten, maar dat is niet aan iedereen besteed. De belofte op 2.3 deed me juist besluiten om voor de LG te gaan en niet per se te wachten op de SGS2.Deadsy schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:30:
[...]
Ik ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat we na deze update behalve misschien een kleine fix niets meer hoeven te verwachten van LG.
Denk dat ik in Maart maar voor een HTC ga. Heb nu al de tegenvallende support van Samsung en LG gehad (ja ik weet dat de Galaxy S een leuke support had maar op de andere Samsungs is het gewoon drama en zelfs op de Galaxy heeft het erg lang geduurd).
Even een kleine update:PatrickvL schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:55:
Begint wel een beetje irritant te worden. Gaat het toestel weer aan na de vreemde recovery situatie van gisteren heb ik alweer hetvolgende probleem. Mijn ontvangst is heel slecht. 3G slechts 1 blokje en regelmatig geen ontvangst en op 2G helemaal geen ontvangst. Ligt niet aan de SIM kaart, deze doet het in een andere telefoon gewoon goed.
Nee hoor. Als je een goed toestel te pakken hebt dan is er niets aan de hand. Ik heb een maand of vier zonder problemen het toestel gebruikt. Pas toen ik de VIP 'service' moest gebruiken voor een defect kreeg ik het ene na het andere slechte toestel. Misschien gewoon pech, misschien is de kwaliteitscontrole bij LG niet goed.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:00:
is de p990 echt zo erg?met versied is de telefoon aardig stabiel toch?
Nee, de P990 is helemaal niet erg....Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:00:
is de p990 echt zo erg?met versied is de telefoon aardig stabiel toch?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:59:
Laat LG hun troep er maar vanaf halen, dat zorgt voor de fouten. Hun ROM is bijna 200MB groot!
Ik heb nu CM7 Nightly 127 die zo'n 90MB is en hij vliegt door de menu's en apps heen zonder ook maar één probleem. De hardware is zeker goed, alleen heeft LG er een zooitje van gemaakt wat betreft programmeren.
Te zien aan al de fouten die Paul van MoDaCo er uit heeft gehaald. Een custom ROM is echt een aanrader voor dit toestel en vind je het niks ben je zo weer terug op stock.
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ik raad het zeker aan. Heb het net sinds gisterenavond en zit nu op 2.3.5, en het is kinderspel om te flashen, volg gewoon de instructies (ik had me simkaart voor de zekerheid eruit gehaald voor het flashen) Snelheid is echt ongelooflijk, nog helemaal niet vastgelopen voor zover echt super en zeer aan te raden!buzzert_nl schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:18:
Is CM7 127 echt zo goed? ik zit te twijfelen om die te installeren. kan je via rom manager ook terug naar stock?
als ik die rom installeer ben ik dan al mijn contactpersonen kwijt?
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 16-09-2011 13:51 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Helaas nog steeds zo bij mij. Heb de calibratie gisteren gedaan dus dat is even afwachten. Hij staat nu sinds vanmorgen 5 uur en 10 minuten aan en heeft nog 31% over. Maar ben er ook al een tijdje mee bezig vandaag en volgens Weergave (scherm) ben ik 3 uur en 17 minuten bezig geweest. Ik speel er veel mee dus vind het wel goed eigenlijk, alleen dat is wel iets slechter dan stock.Fire69 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:55:
haalde ik met moeite het einde van de dag...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 14:18 ]
En daarom sync ik mijn contacten in mijn google-acc en niet in het scheve lg pc suite..buzzert_nl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:16:
En de LG pc suite herkent hem dan niet meer dus ik was ook alle contacten kwijt.
Die quadrant is dan ook enkel goed voor de lengte van je digitale penisbuzzert_nl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:16:
Ik ben gister naar CM7 127 gegaan maar ik vond het niks, ben nu weer terug naar mijn v10a met 2 fixes.
CM7 127 was buggy, sloeg instellingen niet goed op, en was trager dan stock rom (zelfs 300 minder in quadrant). en de LG pc suite herkent hem dan niet meer dus ik was ook alle contacten kwijt.
Ik wacht wel op GB van LG zelf, vind bijv de LG contacten en sms app veel mooier en fijner.
[ Voor 6% gewijzigd door Frigolamptje op 17-09-2011 15:03 ]
2 batterijen + oplader uit de winkel voor 15 euro? =.= dudeMr_gadget schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:57:
Op ebay of echt in de winkel die batterijen?
Verwijderd
Je kunt, nadat je geroot hebt met oneclickroot 1.9.5, met Titanium backup een backup maken van je apps en instellingen. Hoe je dat doet staat in het rooten en custom ROM topic.hejkompas schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:03:
Voordat je naar CM gaat, kun je dan alles backupen en via het snoertje verplaatsen naar pc? Of is een microsd toch wel aangeraden? Wil daalijk dus beginnen met costum, ben hoop in lg verloren.. wel mooi toestel, en wil Rom, apps, instellingen en saves enz dus allemaal backuppen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 21:37 ]
hejkompas schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:06:
En mijn telefoon heeft totaal geen last van reboots, freezes of slechte accu terwijl ik op BB 405, welke niet erg aangeraden is. Doe ik er dan verstandig aan op toch een andere BB te flashen?
Ik heb op geen enkele baseband last gehad van reboots en freezes, ook niet op 725, al merk ik wel dat de nieuwste baseband sowieso beter is dan 622. Je kan toch altijd proberen en als het niets is, weer terugflashen?hejkompas schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:06:
En mijn telefoon heeft totaal geen last van reboots, freezes of slechte accu terwijl ik op BB 405, welke niet erg aangeraden is. Doe ik er dan verstandig aan op toch een andere BB te flashen?
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:02:
[...]
Helaas nog steeds zo bij mij. Heb de calibratie gisteren gedaan dus dat is even afwachten. Hij staat nu sinds vanmorgen 5 uur en 10 minuten aan en heeft nog 31% over. Maar ben er ook al een tijdje mee bezig vandaag en volgens Weergave (scherm) ben ik 3 uur en 17 minuten bezig geweest. Ik speel er veel mee dus vind het wel goed eigenlijk, alleen dat is wel iets slechter dan stock.
Als ik er niks mee doe is het uitstekend te noemen! Max. 1% per uur, denk zo'n 5% per nacht.
ik hoop dat ze de server waarmee ze de ROM's kunnen maken snel weer in orde hebben want tot die tijd komen er geen nieuwe CM7 ROM's uit. Die is namelijk gehacked.
De genoemde functionaliteit kun je ook verkrijgen middels wat apps vanuit de market. Of voegt de ROM nog meer toe?mur1 schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:20:
Draai ook de CM127 rom, batterij kan hard gaan maar een paar slimmigheden in de rom kunnen je wel helpen.
zo kan je een widget aanmaken die allerlei controle geven over energiebeheer, zoals; 2g of 3g; datasync aan/uit ect. hierdoor kan je zelf eenvoudig optimaliseren naar eigen gebruik.
deze mogelijkheden heb je echt niet in stock.
heb net een paar dagen geleden de batterij gekalibreerd en merk toch langzamerhand verbetering in batterij verbruik.
een ander aardig iets is dat je je led toetsen kan instellen bij een gemiste oproep of binnengekomen e-mail.
ze gaan bv knipperen. dit verbruikt niet veel batterij want het is LED.
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door shenr op 20-09-2011 12:35 ]
Same here ik ga pas een custom rom erop zetten wanneer LG niet meer met updates komt.benji83 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:53:
Ik wacht ook tot de LG update er is. Waarom? Omdat zoals mijn voorganger, ik ook genoeg verhalen hoor over fouten en instabiliteit.
Is de LG software zo goed? Nee, dat zeg ik niet. Maar de ondersteuning op hardware gebied is sowieso beter dan de mods.
Mocht de GB rom van LG nou niet de problemen oplossen dan ga ik ook nog wel even kijken naar een mod, maar niet direct.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik denk dat ik met de Icecream Sandwich-update wel overga op custom; ik verwacht dat die ongeveer tegelijk uitkomt met de Gingerbread update van LGFlagg schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:43:
[...]
Same here ik ga pas een custom rom erop zetten wanneer LG niet meer met updates komt.
Heb ik met mijn hero ook gedaan, HTC ging tot 2.1 dus daarna zelf naar 2.2 met een cr.
Verwijderd
Geachte heer,
Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende uw LG Optmimus 2x.
De update voor android versie 2.3 (gingerbread) word eind oktober verwacht. Tevens kunt u via uw toestel (Kies: Opties- over je telefoon- Software Update) en op de LG website zien wanneer deze word uitgebracht. Hieronder ziet u de link.
http://www.lg.com/nl/mobi...P990-Optimus-2X-Speed.jsp
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier <http://www.lg.com/nl/support/contact/support-message.jsp> of via onderstaand telefoonnummer.
Leyla Esen
LG Electronics Klantenservice
0900-543 5454 (€ 0,10 per minuut; ma t/m vr van 08:30 - 17:00 uur)
www.lge.nl http://www.lge.nl
Nu begin ik wel te balen van LG, kunnen we niks claimen op het punt missleiding? Er stond volgens mij altijd de laatste android software of zo iets. Kunne ze wel komen met de laatste android voor de p990, maar ze gaan nu toch wel 2 stapjes te ver.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:59:
Gingerbread 2.3 kan nog wel ff duren ... ik heb contact gehad met LG:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Net ofdat lg dit soort reacties nog niet krijgt.. lg trekt dr dr niks van aan of heeft wat problemen en meld dit niet bij de klant. Lg verliest in bijde gevallen vrijwel alle klanten.Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:33:
We kunnen ook met zijn allen bellen/mailen, en zeggen dat het nergens oplijkt .. en dat ze sneller moeten komen met de update. Anders nooit meer lg
Verwijderd
In amerika is al lang 2.3 uit. typisch dat het hier zo lang moet duren, blijkbaar zit er toch echt een dikke bug in ofzo.hejkompas schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:17:
[...]
Net ofdat lg dit soort reacties nog niet krijgt.. lg trekt dr dr niks van aan of heeft wat problemen en meld dit niet bij de klant. Lg verliest in bijde gevallen vrijwel alle klanten.
In t kort: go custom!
[ Voor 21% gewijzigd door Edzeau op 22-09-2011 02:01 ]
Verwijderd
Daar is er een rechtszaak geweest, ze moesten wel. Anders hadden ze een dikke claim.... en het is Vanilla.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:19:
[...]
In amerika is al lang 2.3 uit. typisch dat het hier zo lang moet duren, blijkbaar zit er toch echt een dikke bug in ofzo.
Neehoor, doen ze niet. Ze blijven ontkennen en negeren... dat de CPU beter benut gaat worden is gewoon GB, niet het werk van lg.[b]Jeroen04 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 01:58:
Edit: Ik lees op het Twitteraccount van '@LG_WEBCARE_NL' dat ze zelf hebben aangegeven dat het toestel door de update naar 2.3 de dualcore processor beter gaat benutten. Dus ze hebben zelf ook heel goed door dat ze gewoon een flop op de markt hebben gegooid? Pff... 'Jeej, we hebben als eerste ter wereld een dualcore processor in onze telefoon'.
Verwijderd
In principe vervalt je garantie. Als er niks kapot gaat aan de hardware kun je terug naar stock zonder dat LG het door heeft met smartflash. Dan kun je gewoon garantie claimen. Gaat meestal wel goed, je kunt bijna altijd flashen. Alleen niet als het echt kapot is natuurlijk.Mexz21 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:27:
De beloftes waren dat 2.3 in mei zou komen. Hoeveel maanden zijn we nu al verder. Dus ik ben ook van de partij. Een vraag die ik heb is hoe zit het met garantie als ik bijvoorbeeld Cyogenmod op mijn LG zet? Ik lees hier veel verhalen over dat dan de garantie vervalt. Iemand hier ervaring mee?
Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik de gok maar ga wagen. Heb geen zin meer om te gaan wachten op LG. Die blijven toch alleen maar uitstellen. Ik kreeg net trouwens van @LG_WEBCARE_NL een bericht dat ze het eigenlijk nu ook niet meer weten wanneer. Lekkere communicatie zo.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:49:
[...]
In principe vervalt je garantie. Als er niks kapot gaat aan de hardware kun je terug naar stock zonder dat LG het door heeft met smartflash. Dan kun je gewoon garantie claimen. Gaat meestal wel goed, je kunt bijna altijd flashen. Alleen niet als het echt kapot is natuurlijk.
Gingerbread heeft native ondersteuning voor multi core. Maar applicaties kunnen zelf ook onder Froyo multi core ondersteunen. Zo heeft Flash onder Froyo al dual core ondersteuning en zal het me niets verbazen dat de spelletjes die geoptimaliseerd zijn voor de Tegra2 ook dual core ondersteuning hebben (onafhankelijk van het OS).hejkompas schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:54:
[...]
Neehoor, doen ze niet. Ze blijven ontkennen en negeren... dat de CPU beter benut gaat worden is gewoon GB, niet het werk van lg.
Verwijderd
Nee, jouw voorbeeld betreft dwaling.benji83 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:03:
Misleiding is het als ze zeggen 'hier, android 2.3 voor je' en je installeert het en het is 2.2. *knip*
[LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM'sVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:12:
ik ga mijnes ook flashen denk ik ... heeft iemand nog een howto?
en naar welke kan ik hem het beste flashen? CM ? iemand een linkje?
[ Voor 6% gewijzigd door hoipimniet op 22-09-2011 11:41 ]
Verwijderd
De ene is de speaker en de ander is de microfoon, net zoals bij alle andere smartphones met twee 'speakers' onderaanVerwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:22:
OMG, weer een maand erbij. Angelgamer kon wel eens gelijk krijgen. Gelukkig zijn er custom rom's.
@ tenaci, Denk het niet, maar misleiding is het zeker. Ook zouden het volgens vele reviews 2 speakers zijn aan de onderkant wat niet waar bleek te zijn na aanschaf. Als het kan doe ik mee, dit heeft er iig bij mij voor gezorgd dat er nooit meer een nieuwer LG apparaat hier in huis komt, never! LG, Lage Gasten.
Verwijderd
Ik had dit op v10c, maar na de update naar v10d had ik er geen last meer van. Misschien moet je v10d er opnieuw op flashen? Ik heb ook root trouwens. Reboot hielp bij mij ook, maar voor een paar dagen.Griffin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:48:
Begin nu steeds wat meer wireless problemen te krijgen, als ik dan wifi aanzet dan zegt ie Error. Iemand enig idee.
Ik draag LG Rom welke geroot is en V10D op draait.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind CM7 zeker beter. Het is erg snel. De accu gaat langer mee met v10d als je er mee werkt maar niet schrikbarend hoger. De nieuwe nightly's (148 en 149) zijn al beter. Als je er niks mee doet wint CM7.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 19:09:
wat is volgens jullie beter? v10d of CM mod?
want ik ga niet meer wachten op versie 2.3 als cm beter is dan versie d ...
gaat de accu ook langer mee met cm7 of d?
Als je bij de WiFi instellingen bent druk je op de menuknop van het toestel. Dan kies je geavanceerd > WiFi slaapbeleid en dan kies je nooit. Dan blijft hij verbonden met WiFi.josvschijndel schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:05:
Hoi iedereen!
Ik heb net een LG 2x Speed aangeschaft. Loopt erg goed!
Jammer inderdaad dat hij nog geen 2.3.4 heeft...
Ik heb de standaard ROM (wil hem misschien wel rooten binnenkort, maar tot dan toch nog deze vraag):
De LG 2x speed zet in StandBy uit zichzelf zijn WIFI uit... Dan gaat mijn mobiel dus thuis via 3G zitten checken of ik mails binnen krijg... Ik kan nergens vinden of ik dit kan veranderen, want dit kost me gewoon bandwidth terwijl ik thuis ben.
Alvast bedankt!
P.S. Gegoogled en hier gesearched in het forum, maar misschien niet de goede trefwoorden gebruikt om het antwoord te vinden...
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 20:13 ]
Interllingen > Verbindingen > WiFi instellingen druk op menu > geavanceerd > WiFi slaapbeleid > nooitjosvschijndel schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:05:
Hoi iedereen!
Ik heb net een LG 2x Speed aangeschaft. Loopt erg goed!
Jammer inderdaad dat hij nog geen 2.3.4 heeft...
Ik heb de standaard ROM (wil hem misschien wel rooten binnenkort, maar tot dan toch nog deze vraag):
De LG 2x speed zet in StandBy uit zichzelf zijn WIFI uit... Dan gaat mijn mobiel dus thuis via 3G zitten checken of ik mails binnen krijg... Ik kan nergens vinden of ik dit kan veranderen, want dit kost me gewoon bandwidth terwijl ik thuis ben.
Alvast bedankt!
P.S. Gegoogled en hier gesearched in het forum, maar misschien niet de goede trefwoorden gebruikt om het antwoord te vinden...
Haha, dat wist ik niet.Als je bij de WiFi instellingen bent druk je op de menuknop van het toestel. Dan kies je geavanceerd > WiFi slaapbeleid en dan kies je nooit. Dan blijft hij verbonden met WiFi.Is op elk android toestel hetzelfde.
Verwijderd
Heb je dan een linkje welke ik het beste kan installeren?Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:07:
[...]
Ik vind CM7 zeker beter. Het is erg snel. De accu gaat langer mee met v10d als je er mee werkt maar niet schrikbarend hoger. De nieuwe nightly's (148 en 149) zijn al beter. Als je er niks mee doet wint CM7.
Ben eergisteren even terug gegaan naar v10d maar ben gisteren weer terug gegaan want vind het veel te lomp eruit zien op het homescherm. En de thema's zijn uber.
[...]
Als je bij de WiFi instellingen bent druk je op de menuknop van het toestel. Dan kies je geavanceerd > WiFi slaapbeleid en dan kies je nooit. Dan blijft hij verbonden met WiFi.Is op elk android toestel hetzelfde.
Verwijderd
Maar wel een experimental met 7.1 basis. Maar ik denk dat de nightlies beste zijn
ja dat is ook zoVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:10:
Ja, daar kwam ik later ook achter. Veel reviews in Maart gaven echter aan dat het er 2 waren. Is dat bij dat iDing4 ook zo? Die heeft ook zoiets aan de onderkant zitten. Heb het nooit geprobeerd. No apple for me.
Sinds 1 dag. Dan kun je niks over accutijd zeggen.. je moet na het flashen je accu opnieuw calibreren en dat duurt zo'n 2 weken.Harry Eshuis schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:15:
Las alle berichten over het LG-gefaal en had geen zin om te wachten: draai zelf al sinds 1 dag nadat ik mn 2x Speed had CM nightly en dat gaat prima. Alleen de batterij is wel verrekte snel leeg, bij redelijk (niet weinig, niet ueber intensief) gebruik. Houdt het maximaal zo'n 24 uur vol.
hij bedoelt: sinds dag 1hejkompas schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:17:
[...]
Sinds 1 dag. Dan kun je niks over accutijd zeggen.. je moet na het flashen je accu opnieuw calibreren en dat duurt zo'n 2 weken.
Verwijderd
Veel succes! Rooten doe je met oneclickroot 1.9.5 ff google, staat op XDA. Alleen met die versie kun je rooten.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:10:
ok dan kan ik het beste de 149 nemen neem ik aan? gewoon de laatste versie ...
dan zal ik straks ff proberen te flashen .... eerste keer
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 22:39 ]
Of met superoneclick, zoals in de tut op got gebruikt wordt.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:36:
[...]
Veel succes! Rooten doe je met oneclickroot 1.9.5 ff google, staat op XDA. Alleen met die versie kun je rooten.
Daarna is het makkelijk (sowieso wel maar de versie staat er niet bij) en staat alles beschreven in het rooten en custom rom topic.
Verwijderd
Oe Sh*t!hejkompas schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:43:
[...]
Of met superoneclick, zoals in de tut op got gebruikt wordt.
Het stelt allemaal echt helemaal niks voor.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 14:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Da's wel heeeel vreemd eigenlijk, want als je v10d, moet daar gewoon 725-ril bijzitten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:48:
Ik heb al 725. Die had ik nog van v10d. Maar de RIL moest ik dus aanpassen.
Nah, ik ga niet meer terug voordat LG de update heeft uitgebracht. Om te proberen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq