Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:47:
Da's wel heeeel vreemd eigenlijk, want als je v10d, moet daar gewoon 725-ril bijzitten. :?
Dat bedoelde ik dus. Maar het was v10b RIL 218. En zo kwam ik ook van stock af... Mag je zelf invullen wat je daar van vind. Heel erg vreemd op z'n zachtst gezegt imho.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 19:14 ]

• VincentV.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 16:01
hejkompas schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:17:
[...]

Sinds 1 dag. Dan kun je niks over accutijd zeggen.. je moet na het flashen je accu opnieuw calibreren en dat duurt zo'n 2 weken.
Hoe doe je je accu precies calibreren dan ?

• hejkompas
  • Laatst online: 05-11 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:03:
[...]

Oe Sh*t! :P Ik bedoelde die. Bedankt voor je aanpassing, ik vergiste me daarin. Maar dan nog steeds alleen 1.9.5. ;)
Nope, ik heb gewoon met een nieuwere versie kunnen rooten, SuperOneClickv2.1.1-ShortFuse. Denk dat er ergens stond dat vanaf 1.9.5 o2x ondersteund werd ofzo dan, je bent gewoon een beetje in de war :z
VincentV. schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:40:
[...]

Hoe doe je je accu precies calibreren dan ?
Gewoon Battery Calibration uit de market downloaden en daarmee je batterylog verwijderen. (root is vereist!)

[ Voor 24% gewijzigd door hejkompas op 23-09-2011 20:26 ]

Verwijderd

Er is nu een petitie voor LG voor het uitbrengen van Gingerbread, omdat ze zich niet aan hun afspraken houden:

http://www.petities24.com/lgo2xtogb

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 20:57:
Er is nu een petitie voor LG voor het uitbrengen van Gingerbread, omdat ze zich niet aan hun afspraken houden:

http://www.petities24.com/lgo2xtogb
pff komt diegene die de tekst heeft geschreven uit zuid afrika ofzo?

Nog in geen 100 jaar dat ik zo'n belabberd opgeschreven petitie ga tekenen. :p

Dan maar geen update. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14
Londerzeel (BE) actually ;)

Ik heb hem toch maar ondertekend hoor, je weet nooit dat het helpt :P

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Niemand die het zelfde wifi probleem heeft gehad ?
draai stock 10c.

Verwijderd

Ik heb wel een probleem dat wanneer hij een aantal dagen aanstaat het steeds langer duurt voor ik verbinding heb met wifi .
Daarna krijg ik ook een error .

• hejkompas
ötzi schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:59:
draai stock 10c.
Je bedoelt het probleem dat je "error" krijgt als je wifi probeert aan te zetten? Ja, had ik ook wel eens last van, reboot was telkens de oplossing. Werd na enige tijd wat vervelend, maar op CM7 heb ik er geen last meer van ^^

Edit: Had ik met stock v10c dus.

[ Voor 4% gewijzigd door hejkompas op 23-09-2011 23:41 ]

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 09:06
ötzi schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:59:
draai stock 10c.
zie een paar posts eerder, ik heb het ook gehad, na rebooten deed wifi het weer goed voor een paar dagen. Na de update naar v10d is het bij mij opgelost. Dus updaten zou ik zeggen.

-edit- volgende keer even het topic doorzoeken, want het is op de vorige pagina ook al genoemd. Bovendien is dit geen klantenservice waar je binnen een paar minuten antwoord krijgt, een beetje geduld is ook op zijn plaats.

[ Voor 56% gewijzigd door Wouter64 op 24-09-2011 00:25 ]

• ötzi
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Wouter64 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:18:
[...]

zie een paar posts eerder, ik heb het ook gehad, na rebooten deed wifi het weer goed voor een paar dagen. Na de update naar v10d is het bij mij opgelost. Dus updaten zou ik zeggen.

-edit- volgende keer even het topic doorzoeken, want het is op de vorige pagina ook al genoemd. Bovendien is dit geen klantenservice waar je binnen een paar minuten antwoord krijgt, een beetje geduld is ook op zijn plaats.
volg dit topic vanaf het begin en de post waar je op doelt helpt mij niet ; na rebooten ook geen wifi...
10d wil ie niet installeren om een of andere reden.
trouwens...vind 7 uur later niet echt heel ongeduldig :|

• hejkompas
ötzi schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:52:
[...]

volg dit topic vanaf het begin en de post waar je op doelt helpt mij niet ; na rebooten ook geen wifi...
Als je ook al geprobeerd hebt de batteiij eruit te halen, ff wachten en er weer in/aan en doet het nog steeds niet, dan zou ik je toch aanraden om een leuke custom uit te zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door hejkompas op 24-09-2011 09:13 ]

• Wouter64
[...]

Okee, maar dan is het handig om de volgende keer ook even te vermelden wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Wat heb je geprobeerd om v10d er op te zetten? Alles unfreezen (eventueel rebooten daarna), telefoon aan de lader, verbinden met wifi en dan zoeken naar updates? En anders zou ik ook zeggen probeer eens een custom rom, of v10d handmatig te flashen.

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Goedendag beste mensen,
Ik ben zeer benieuwd naar de bouwkwaliteit van de p990. Zit nu met een HTC Hero welke ik bijna mag vervangen. Dit toestel heb ik tweemaal laten vallen op straat, op wat krasjes na geen last van gehad. Hoe is dit met de p990? Iemand al de drop-test gedaan?:p

• hejkompas
Weet iemand hoe je de softkeys uitzet in cm7?
Bij stock ging dat via secretmenu, maar die zit ofc niet in cm.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

chevaid schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:55:
Goedendag beste mensen,
Ik ben zeer benieuwd naar de bouwkwaliteit van de p990. Zit nu met een HTC Hero welke ik bijna mag vervangen. Dit toestel heb ik tweemaal laten vallen op straat, op wat krasjes na geen last van gehad. Hoe is dit met de p990? Iemand al de drop-test gedaan?:p
2x gevallen hier en idd wat krasjes op de zijkant. :)

Ik heb ook een hero gehad en ik heb niet het gevoel dat ze veel van elkaar verschillen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

hejkompas schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:36:
Weet iemand hoe je de softkeys uitzet in cm7?
Bij stock ging dat via secretmenu, maar die zit ofc niet in cm.
Bedoel je helemaal uit of van een gemist gesprek/sms? Voor het laatste bij oproepinstellingen -> LED notificaties. Helemaal uit kan niet met CM7 geloof ik, heb het nog niet gevonden. Maar in de market staat een app waarmee het wel kan. Zoeken op o2x led in de market of hier.
Edit, Deze app lijkt ervoor gemaakt te zijn. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 20:51 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

[...]

Binnen GoT hebben we als richtlijn dat je je eigen vraag niet kicked binnen 24 uur. Niet iedereen zit even vaak achter zijn computer. Dit soort zaken kan je overigens terug vinden in De regels voor dit forum.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• hejkompas
Thx gjb, werkt perfect!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 18:27
Wel jammer dat je niet de individuele lampjes kunt gebruiken; dat had ik nog cooler gevonden maar thanks voor de tip :)

Verwijderd

Idd wel jammer, maar dat heeft de 2x niet. Het is één geheel dus is 't ook niet mogelijk.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:44
Hebben jullie er ook soms last van dat de Touch screen bij een druk niet reageert? (bijvoorbeeld tijdens het scrollen op iets drukken)

dit had ik namelijk niet met mijn voorgaande Android toestellen.

• hejkompas
Knamix schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:10:
Hebben jullie er ook soms last van dat de Touch screen bij een druk niet reageert? (bijvoorbeeld tijdens het scrollen op iets drukken)

dit had ik namelijk niet met mijn voorgaande Android toestellen.
Nooit last van gehad.
Ik las wel over de htc sensation dat daarbij de aarde van het toestel los geraakt, wat delen van het touchscreen uitschakelt.

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-10 15:34
Wat een rare service die VIP service. Mijn toestel geeft vaak zwarte vlekken, dus ik bel op en het zou opgepakt worden door de tweede lijn die mij terug zou moeten bellen. Na een week maar weer eens gebeld, kreeg ik te horen dat de VIP service pas in gaat als je de tweede lijn te pakken hebt. Maar die kun je niet bellen, en het kan in der daad wel een week duren voor je gebeld wordt. Heel vreemd. Nou moet ik ook nog via USB met de computer verbinden zodat ze remote kunnen kijken, maar ook dat is niet erg handig want ik ben niet altijd thuis. Ook willen ze een ander nummer omdat ze je daar op gaan bellen zodat je telefoon vrij is om te testen. Heel raar, ik ben inmiddels niet de enige die alleen nog maar mobiel nummer heeft.

Het enige voordeel van de service is dat hij uiteindelijk ter plekke wordt verruild zodat ik het toestel niet kwijt ben. 24 uurs service is dus echt misleidend!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
justin_ti schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:48:
...
Het enige voordeel van de service is dat hij uiteindelijk ter plekke wordt verruild zodat ik het toestel niet kwijt ben. 24 uurs service is dus echt misleidend!
Dat was het eerder wel, of tenminste wel zo dicht mogelijk erop.
Echter, omdat er zoveel gebruik van gemaakt werdt (ik zie een micrometer backlight bleeding, tenminste dat denk ik) hebben ze daar wat meer checks tussen zitten.

Is al uitgebreid besproken in het topic.

• hejkompas
Soms heb ik in een paar seconden na koude gps start een fix op CM. Andere keren duurt dit net zo lang als op stock rom (ongeveer 15 minuten, en dan nog geen goede fix).. heeft iemand anders dit ook bij CM?

• justin_ti
benji83 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:36:
[...]

Dat was het eerder wel, of tenminste wel zo dicht mogelijk erop.
Echter, omdat er zoveel gebruik van gemaakt werdt (ik zie een micrometer backlight bleeding, tenminste dat denk ik) hebben ze daar wat meer checks tussen zitten.

Is al uitgebreid besproken in het topic.
Dat weet ik maar ik vind het niet onnodig om het nog eens te herhalen want slechte reclame komt harder aan dan goeie. En ja, dat er zoveel mensen gebruik van maken daar heb ik geen boodschap aan, dan hadden ze er beter over na moeten denken. Ik heb m gekocht vanwege de service na slechte ervaringen met de service van Samsung. Dan mag er best nog een keer geroepen worden dat LG hier een steekje laat vallen.

• hejkompas
justin_ti schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:51:
[...]

Dat weet ik maar ik vind het niet onnodig om het nog eens te herhalen want slechte reclame komt harder aan dan goeie. En ja, dat er zoveel mensen gebruik van maken daar heb ik geen boodschap aan, dan hadden ze er beter over na moeten denken. Ik heb m gekocht vanwege de service na slechte ervaringen met de service van Samsung. Dan mag er best nog een keer geroepen worden dat LG hier een steekje laat vallen.
Dan mag het ook geroepen worden dat je als groot bedrijf niet altijd goede service kan verzorgen. Dit moet via callcenters, en zoals iedereen weet zitten er maar zeer weinig mensen daar die er een klein beetje verstand van hebben. Maar bij lg ligt het grote probleem niet bij de service maar bij het technische team. De updates / bugfixes kwamen veel te laat en waren niet compleet. Dit is HET grote probleem voor de gemiddelde gebruiker. Verder komt de GB update gewoon veels te laat! Maar ik ben wel zeer tevreden over het toestel zelf (hardware) ;)

• justin_ti
hejkompas schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:14:
[...]

Dan mag het ook geroepen worden dat je als groot bedrijf niet altijd goede service kan verzorgen. Dit moet via callcenters, en zoals iedereen weet zitten er maar zeer weinig mensen daar die er een klein beetje verstand van hebben. Maar bij lg ligt het grote probleem niet bij de service maar bij het technische team. De updates / bugfixes kwamen veel te laat en waren niet compleet. Dit is HET grote probleem voor de gemiddelde gebruiker. Verder komt de GB update gewoon veels te laat! Maar ik ben wel zeer tevreden over het toestel zelf (hardware) ;)
Ik weet het, ik heb zelf ook bij een dergelijk call center gewerkt. Het is zelfs een externe partij. Ik ben ook uiterst tevreden over het toestel, maar voor alle duidelijkheid, als klant is het niet de bedoeling dat je gaat kijken wat de oorzaak is. Het gaat er om dat LG haar klanten in de steek laat, en of dat nou komt door een slechte rom of door mensen in het callcenter van LG met slechte service of door een serviceprovider die los staat van LG traag is met het afleveren, het doet er niet toe. Ik ben met LG een servicecontract aangegaan, wat daar achter zit zal me een worst wezen. Ik heb er begrip voor maar vind het niet logisch om het gewoon maar te accepteren. Maar we zullen zien, het is nu 1,5 week geleden dat ik gebeld heb. Tot op heden nog niks weer gehoord van de tweede lijn.

• hejkompas
Blijven zeiken, zeuren en klagen tot ze je zat zijn en ze doen wat je wil blijkt te werken uit ervaringen ;)

Succes

• josvschijndel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Hoi iedereen!

Ik heb al weer wat vragen. Deze keer wel aan andere mensen gevraagd die al langer Android hebben om oplossingen te vragen die gerelateerd waren met Android zelf. Hun kregen het niet 1,2,3 opgelosd.

Ik heb de standaard LG software. Nu heb ik twee vragen/problemen:

1. Als ik inlog op de "Facebook for LG"-app, moet ik na 5 minuten weer mijn login+wachtwoord opgeven. Hij onthoud dit niet. (Twitter for LG werkt wel goed)

2. De telefoon gaat van Belvolume naar Trillen, maar vervolgens niet verder naar Stil (geen geluid/geen getril). Kan deze telefoon niet op Stil uit zichzelf? Moet ik daar een App voor hebben? (Dat zou wel vreemd zijn)

Alvast bedankt voor het lezen!
Groetjes,
Jos.

Verwijderd

1. Apps van LG vind ik/zijn bagger. Sorry. Probeer eens facebook uit de market.

2.Volgens mij kun je stil kiezen met de widget in de statusbalk. Volgens mij kon het ook met de volumetoetsen.
Nog een keer naar beneden drukken zet hem niet op stil? Ik weet 't niet zeker meer want ben overgegaan naar CM7 zolang de GB update er nog niet is iig. Daar werkt het wel zo.

• josvschijndel
Bedankt voor de snelle reactie!

1. Anders heb ik twee verschillende Apps voor Facebook... Maar als ik het niet aan de praat krijg en geen suggesties meer krijg, zal ik dat maar doen.
EDIT: Ik kom er nu achter via de LG-widget "Status" dat hij wil inloggen met een verkeerd e-mail adres op Facebook. En deze kan ik niet veranderen. Wat een meuk zeg, die LG standaard dingen. Iemand oplossing?

2. Ik kan wel ervoor kiezen dat "Stille Modus" geen trillen heeft. Maar dan heb ik dus Geluid + Trillen of Geen Geluid + Geen Trillen. Dan zou ik elke keer naar opties moeten gaan als ik alleen trillen aan wil. Vaag...

Misschien ook maar overstappen naar CM7. Ik lees hier nogal veel goede dingen over. Ooit mijn Motorola Razr nog geroot. Ging goed :P

[ Voor 16% gewijzigd door josvschijndel op 29-09-2011 18:11 ]

• Wouter64
josvschijndel schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:03:
Bedankt voor de snelle reactie!

1. Anders heb ik twee verschillende Apps voor Facebook... Maar als ik het niet aan de praat krijg en geen suggesties meer krijg, zal ik dat maar doen.
EDIT: Ik kom er nu achter via de LG-widget "Status" dat hij wil inloggen met een verkeerd e-mail adres op Facebook. En deze kan ik niet veranderen. Wat een meuk zeg, die LG standaard dingen. Iemand oplossing?
Toestel rooten, titanium backum erop, LG meuk freezen en gewone facebook app erop zetten. Werkt zoveel fijner!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:26
Wouter64 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:37:
[...]

Toestel rooten, titanium backum erop, LG meuk freezen en gewone facebook app erop zetten. Werkt zoveel fijner!
Je kunt ook gewoon facebook erop zetten :)

• Wouter64
goofer_nieuw schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:07:
[...]

Je kunt ook gewoon facebook erop zetten :)
Ja, maar dan heb je 2 verschillende apps voor facebook, als je de LG versie freezed, heb je daar geen last meer van.

• Fire69
Als je in de LG-app gewoon niet inlogt toch ook niet? :?

• Wouter64
Fire69 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:33:
Als je in de LG-app gewoon niet inlogt toch ook niet? :?
Dat zegt ie dus, de Lg app probeert de hele tijd in te loggen met het verkeerde e-mail adres en hij krijgt het niet veranderd ;)

• Fire69
Dan kan je toch gewoon in de settings een wipe data doen?

• Wouter64
Fire69 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:29:
Kan ook, maar met titanium backup kan je ook gelijk de rest van die LG meuk freezen, zoals carkit, die start ook de hele tijd op, zonder dat je het gebruikt, Scheelt weer ram.

• Tweaqer
Wouter64 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:18:
[...]
Kan ook, maar met titanium backup kan je ook gelijk de rest van die LG meuk freezen, zoals carkit, die start ook de hele tijd op, zonder dat je het gebruikt, Scheelt weer ram.
Hehe, je zou bijna denken dat jij van het Titanium marketingteam bent met deze 4 op een rij promo-praat :P

Heb het btw zelf ook gedaan en sns 1.0 freezen is inderdaad erg prettig ;-]

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaqer op 30-09-2011 02:08 ]

• benji83
josvschijndel schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:03:
2. Ik kan wel ervoor kiezen dat "Stille Modus" geen trillen heeft. Maar dan heb ik dus Geluid + Trillen of Geen Geluid + Geen Trillen. Dan zou ik elke keer naar opties moeten gaan als ik alleen trillen aan wil. Vaag...
Nee hoor, als je hem op trillen zet, dus met de volume knop omlaag, heb je alleen trillen, geen geluid.

• josvschijndel
Wouter64 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:37:
Kun je dan niet beter meteen CM7 of een equivalent erop zetten, als je toch al aan het rooten gaat? Dan heb je ook meteen Android 2.3.4, right? Of is "freezen" veiliger?
Fire69 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:29:
Aan gedacht, maar de Facebook for LG app staat niet tussen de "gedownload", "actief", "alles" services.
benji83 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:15:
[...]
Nee hoor, als je hem op trillen zet, dus met de volume knop omlaag, heb je alleen trillen, geen geluid.
Ja, dus je hebt:
1. Trillen + Geluid
2. Trillen + Geen Geluid
OF
1. Trillen + Geluid
2. Geen Trillen + Geen Geluid

Of je moet telkens naar Settings gaan om je Stille Modus settings aan te passen van Geen Trillen naar Wel Trillen en vice versa.

[ Voor 22% gewijzigd door josvschijndel op 30-09-2011 13:27 ]

• Wouter64
josvschijndel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:16:
[...]

Aan gedacht, maar de Facebook for LG app staat niet tussen de "gedownload", "actief", "alles" services.
Kijk eens naar de app SNS, dat is de app die twitter en facebook (en myspace ofzo?) samenvoegt, misschien dat die er tussen staat en dat je daar de data van moet wissen.

• josvschijndel
Wouter64 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:32:
[...]

Kijk eens naar de app SNS, dat is de app die twitter en facebook (en myspace ofzo?) samenvoegt, misschien dat die er tussen staat en dat je daar de data van moet wissen.
En opgelost! Die SNS app houdt inderdaad de data bij van de Facebook for LG en Twitter for LG app (en ik neem aan ook Myspace for LG, maar daar doe ik niks mee). Weer iets geleerd :) :P

• hejkompas
josvschijndel schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:16:
Kun je dan niet beter meteen CM7 of een equivalent erop zetten, als je toch al aan het rooten gaat? Dan heb je ook meteen Android 2.3.4, right?
Nightlies zitten op Android 2.3.7 al ;) ,, en ja, maar niet iedereen vertrouwt/durft dat. Flashen gaat toch weer net wat verder dan alleen rooten.

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben een beetje op zoek naar een telefoon tussen de 250 en de 300 euro Ik kan nu niet kiezen tussen deze 4 telefoons: http://tweakers.net/price...3414;271721;274215;284778

De optimus x2 spreekt me het meeste aan, maar wat vinden jullie daar van? Het is natuurlijk al een wat ouder beestje, dus moet ik hem nog wel kopen of wachten op wat nieuws in deze prijsklasse?

• hejkompas
pientertje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 10:35:
Ik ben een beetje op zoek naar een telefoon tussen de 250 en de 300 euro Ik kan nu niet kiezen tussen deze 4 telefoons: http://tweakers.net/price...3414;271721;274215;284778

De optimus x2 spreekt me het meeste aan, maar wat vinden jullie daar van? Het is natuurlijk al een wat ouder beestje, dus moet ik hem nog wel kopen of wachten op wat nieuws in deze prijsklasse?
O2x, zeker de beste spec/prijs verhouding. En andere toestellen zijn nog wat ouder. De nieuwere toestellen in deze prijs categorie hebben lagere specs.

[ Voor 9% gewijzigd door hejkompas op 01-10-2011 13:28 ]

• drijfhout
  • Laatst online: 31-05 03:25
hejkompas schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 01:04:
[...]

Nightlies zitten op Android 2.3.7 al ;) ,, en ja, maar niet iedereen vertrouwt/durft dat. Flashen gaat toch weer net wat verder dan alleen rooten.
Ik moet zeggen dat ik in combinatie met de "Rom Manager" het flashen van de Nightly's wel zeer makkelijk vind.
Ik heb zelfs betaald ( wat ik vaker wel als niet doe ) voor de premium versie omdat het dat gewoon waard is.

Er is sinds het gebruik van deze software eigenlijk nog niks echt mis gegaan bij mij.
En daarbij zijn er gelukkig genoeg herstelopties mocht dat wel gebeuren, anders zou ik mij er ook niet mee bezig houden ;)

• pientertje
  • Niet online
Ok dus de Ox2 is de beste keuze. Het enige wat mij nog tegenhoud is dat er in reviews gesproken wordt over het niet goed gebruiken van de meerdere cores in 2.2. Is dat opgelost als ik de cyanogen mod 7.1 gebruik? Heb ik dan ook gewoon een "cleane" android?

[ Voor 9% gewijzigd door pientertje op 01-10-2011 13:50 ]

• hejkompas
pientertje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:50:
Ok dus de Ox2 is de beste keuze. Het enige wat mij nog tegenhoud is dat er in reviews gesproken wordt over het niet goed gebruiken van de meerdere cores in 2.2. Is dat opgelost als ik de cyanogen mod 7.1 gebruik? Heb ik dan ook gewoon een "cleane" android?
cores worden wel goed gebruikt hoor, alleen android 2.3 is pas geoptimaliseerd voor dualcores, dus in 2.3 zal het net wat beter werken en zuiniger. cm zit nu op 2.3.7, dus zal al de geoptimaliseerde versie van android gebruiken. Verder moet je niet zoveel op reviews afgaan bij de o2x, want die zijn bijna allemaal vlak na de release gemaakt, toen er nog een hoop problemen waren met de software op de o2x. Nu zijn er nog maar vrij weinig problemen, ik zelfs helemaal geen op cm nightlies :) Alleen jammer dat cm niet altijd evengoed met de batterij om gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door hejkompas op 01-10-2011 21:06 ]

• Fire69
hejkompas schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:41:
[...]
cm zit nu op 2.3.7, dus zal al de geoptimaliseerde versie van android gebruiken.
[... ]
Vergeet je er niet bij te zeggen dat CM, ondanks de goeie versie van Android, jammergenoeg wel serieus je batterij leeg trekt?

• hejkompas
Fire69 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 20:00:
Vergeet je er niet bij te zeggen dat CM, ondanks de goeie versie van Android, jammergenoeg wel serieus je batterij leeg trekt?
Nu niet meer vergeten ;) maar iig hopen dat ics wat ontzettend goede fixes heeft tegen battery drain en slurpers :)

[ Voor 14% gewijzigd door hejkompas op 01-10-2011 21:12 ]

• Tweaqer
heeft iemand al een nieuwe eta voor de gingerbread update? Al komt de aankondiging van Ice Cream Sandwich op 11 oktober nu toch wel erg dichtbij

• Wouter64
Angelgamer schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:26:
heeft iemand al een nieuwe eta voor de gingerbread update? Al komt de aankondiging van Ice Cream Sandwich op 11 oktober nu toch wel erg dichtbij
Nope, op twitter blijft LG-Webcare_NL maar zeggen dat het over een paar weken komt, maar daar hebben we natuurlijk niks aan, want dat zeggen ze al sinds begin september. Ik heb de hoop zo langzamerhand al opgegeven, Gingerbread zal volgende maand (of ergens in die richting) wel eens komen en dan kunnen we verder fluiten naar Ice Cream Sandwich. Ik ben echt heel benieuwd of LG ook met een verklaring ofzo komt als ze GB eindelijk releasen en of ze ook een update naar ICS beloven.

• hejkompas
Ik kreeg 3 dagen geleden reactie op de vraag wanneer GB kwam. Vraag had ik al 3weken geleden ingestuurd via de site.. Maar daar zeggen ze niet te weten wanneer de GB update komt. Dus lg weet helemaal niet wanneer de update komt, twitter lgcare houd iedereen aan het lijntje...

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-11 20:45
Ze geven continu verdere data.

Ik vind het zelf heel erg jammer dat ze dit continu uitstellen en zo langzaam zijn. Zij zullen er misschien niet veel om geven, maar het resulteert er zeker in dat ik 2x (pun? :D) na ga denken voor ik nog een LG koop.

• Jeroen10
  • Niet online
Ik kreeg toevallig via de klantenservice van lg te horen dat android 2.3 voor mijn lg optimus 3d in januari komt, zal dan hoogstwaarschijnlijk ook voor deze lg telefoon zijn

• benji83
Jeroen10 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:38:
Ik kreeg toevallig via de klantenservice van lg te horen dat android 2.3 voor mijn lg optimus 3d in januari komt, zal dan hoogstwaarschijnlijk ook voor deze lg telefoon zijn
Dat lijkt me heel sterk, gezien de 3D heel wat later uit is gekomen dan de 2X.

• Wouter64
benji83 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:27:
[...]

Dat lijkt me heel sterk, gezien de 3D heel wat later uit is gekomen dan de 2X.
En bovendien moeten de 3D elementen, zoals de gallery aangepast worden, wat bij de O2X niet hoeft te gebeuren.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Jeroen10 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:38:
LOL Zeg dat nou niet, de bloeddruk van de mensen hier loopt zo hard op dat Kärcher jaloers zou worden. :P

• Jeroen10
  • Niet online
lol wil zelf die 2.3 ook wel hoor, moet wel zeggen dat het proggie om van 2d games 3d games te maken wel uitgekomen is. We w8 af :)

• Jeroen10
  • Niet online
lol wil zelf die 2.3 ook wel hoor, moet wel zeggen dat het proggie om van 2d games 3d games te maken wel uitgekomen is. We wachten af.
Flagg schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:37:
[...]

LOL Zeg dat nou niet, de bloeddruk van de mensen hier loopt zo hard op dat Kärcher jaloers zou worden. :P

• Mexz21
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 14:37
Misschien moet LG eens een voorbeeld gaan nemen aan Sony Ericsson. Zij gaan het namelijk mogelijk maken om bijvoorbeeld custom roms op de toestellen te zetten. Dus als ze bij LG geen genoeg man hebben om de update voor elkaar te krijgen. Moeten ze het misschien maar uit handen geven aan bijvb de mensen van Cyanogenmod.

Zie link: http://www.androidworld.n...met-toestellen-en-kennis/

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 12:14
Mexz21 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:18:
Misschien moet LG eens een voorbeeld gaan nemen aan Sony Ericsson. Zij gaan het namelijk mogelijk maken om bijvoorbeeld custom roms op de toestellen te zetten. Dus als ze bij LG geen genoeg man hebben om de update voor elkaar te krijgen. Moeten ze het misschien maar uit handen geven aan bijvb de mensen van Cyanogenmod.

Dan moet Nvidea Natuurlijk wel hun source code willen delen, maar dat zie ik ze niet direct doen.

• Deadsy
  • Laatst online: 06-11 18:27
Mexz21 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:18:

Heb bij LG het gevoel dat er 1 gast is die aan 2.3 werkt en dat deze gast maar halve dagen werkt.
Had hiervoor een Samsung Spica en het wachten op de beloofde update voor de Spica werd ook continu uitgesteld.
Dit is mijn eerste LG en ook meteen mijn laatste.

Je zou verwachten dat ze bij een High-end toestel toch wel een beetje moeite doen voor de ondersteuning.
LG had al een slechte reputatie betreffende de bouw kwaliteit waardoor ze al met de VIP service kwamen maar ze begrijpen niet dat software ondersteuning ook een belangrijk punt is.

Maar LG mailen heeft gewoon geen nut. Ze mailen je een antwoord waar je niets aan hebt of ze noemen een datum waar ze zich zonder uitleg niet aan houden.

Als we druk willen zetten op LG om eindelijk eens een eerlijk antwoord te krijgen zal het toch een groter iets moeten zijn dat contact met hun op neemt.

Bv wanneer een grote site zoals Tweakers contact opneemt met hun en er een artikel voor de FP aan besteed. Dan zal de druk flink groter zijn op LG dan wanneer wij de klant dit doen.

• patje01
  • Laatst online: 03-11 16:33
Mijn Optimus heb ik inmiddels ter reparatie aangeboden bij T-mobile, want hij rebootte zo'n 6x per dag en liep hij regelmatig vast. Ik heb na het lezen van alle verhalen en telefonisch contact met de vip-service besloten om mijn toestel niet via de vip aan LG aan te bieden. Ook voor mij is dit het eerste en laatste toestel van LG geweest.

Helaas belooft LG veel, maar zoals eerder gezegd wordt er weinig tot niets waargemaakt. Gelukkig heb ik verschillende mensen in mijn omgeving er wel van kunnen weerhouden om de Optimus 2x of 3D aan te schaffen...... Zij zijn nu gelukkig bezitter van een Galaxy II en HTC modellen.

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-11 15:12
patje01 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:51:
Mijn Optimus heb ik inmiddels ter reparatie aangeboden bij T-mobile, want hij rebootte zo'n 6x per dag en liep hij regelmatig vast. Ik heb na het lezen van alle verhalen en telefonisch contact met de vip-service besloten om mijn toestel niet via de vip aan LG aan te bieden. Ook voor mij is dit het eerste en laatste toestel van LG geweest.
Verstandige keus om geen gebruik van de VIP te maken. Je weet dan namelijk echt niet wat voor toestel je terug krijgt. Je kunt dan beter wat langer wachten op een reparatie. al vraag ik me af of het tegenwoordig nog veel langer duurt, de VIP service is volgens mij lang niet zo snel als ze beloven (binnen 24 uur ander toestel).

Ik hoop voor je dat je snel weer een goed werkend toestel hebt.
Helaas belooft LG veel, maar zoals eerder gezegd wordt er weinig tot niets waargemaakt. Gelukkig heb ik verschillende mensen in mijn omgeving er wel van kunnen weerhouden om de Optimus 2x of 3D aan te schaffen...... Zij zijn nu gelukkig bezitter van een Galaxy II en HTC modellen.
Tja, en dit is nu precies waarom ik niet snap dat LG haar klantenservice niet wat beter aanpakt. Op deze manier verlies je niet alleen vertrouwen van bestaande klanten maar zullen deze bestaande klanten er soms zelfs voor zorgen dat ook potentiele nieuwe klanten naar de concurrent stappen.

[ Voor 7% gewijzigd door PatrickvL op 05-10-2011 11:40 ]

• Tweaqer
Ook voor mij eerste en laatste LG telefoon. Overigens wil ik wel nog een positief ding kwijt: je garantie vervalt niet bij rooten en bij Samsung wel

• Mexz21
Angelgamer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:52:
Ook voor mij eerste en laatste LG telefoon. Overigens wil ik wel nog een positief ding kwijt: je garantie vervalt niet bij rooten en bij Samsung wel
Waar heb je dat gelezen dan? Want als dat zo is ga ik me telefoon ook rooten. Zou je linkje kunnen sturen waar ik dat kan lezen?

Verwijderd

Voor zover ik weet is dat alleen in Italië. Heb er hier nog niks over gelezen dus ben ook benieuwd.
PatrickvL schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:38:
Tja, en dit is nu precies waarom ik niet snap dat LG haar klantenservice niet wat beter aanpakt. Op deze manier verlies je niet alleen vertrouwen van bestaande klanten maar zullen deze bestaande klanten er soms zelfs voor zorgen dat ook potentiele nieuwe klanten naar de concurrent stappen.
En ook dat die klanten zich eerst inlezen op internet. Dan komen ze een sh*tload aan negatieve berichten tegen.
Dit is voor mij ook de eerste en laatste, opzich is de hardware goed, (hoewel ik nog steeds het witte randje naast het beeldscherm heb maar omdat dit de beste uit de 4 toestellen is die ik heb gehad ruil ik niet) maar de software vind ik niet fijn werken. En updates moet je lang op wachten. Gelukkig zijn er custom roms, want hij loopt nu erg fijn met CM7. Het kan dus wel. Daardoor ook van mij het verwijt dat LG een "bord voor de kop" heeft en heel erg naar het financiële plaatje kijkt. Hoe zou het zijn gegaan als gelijk GB erop stond, ik denk dat het dan een groter succes was geweest.

• tenaci
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-03-2024
Angelgamer schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:52:
Via de twitter webcare vertelde ze mij dat roote de garantie laat vervallen. Ze kwamen met het excuus dat dit via google geregeld is.

Verwijderd

Dat is BS van LG, de nexus one mocht/mag je rooten. Nexus S ook wel denk ik (?) zonder garantie verlies.
Je kan de root zelfs laten staan.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 22:24 ]

• hejkompas
Denk ik ook. Maar toch zou ik bij een probleem proberen om een stock te flashen, unrooted.

Verwijderd

Jazeker, bij de 2x wel.

• justin_ti
Ja ik kan dus uit ervaring vertellen dat je echt je mond moet houden over root, je VIP vervalt binnen een seconde. Mijne dus.

Verwijderd

In dit forum is net al eens melding gemaakt dat je als individuele klant niet veel indruk maakt met je klachten op een firma als LG.
Ik heb net het programma Tros Radar gemaild met de problemen die de Optimus 2x geeft en hoe de klantenservice van LG hiermee omgaat.
Heb ze tevens het bestaan van deze site gemeld.
Maar ook hier geldt dat als ik de enige ben die melding maakt van de problemen met dit toestel, er geen onderwerp over gemaakt zal worden.
Dus bij deze doe ik een oproep aan eenieder die nog steeds problemen heeft met het toestel of de manier waarop LG ons behandelt, de mailbox van Tros Radar te laten volstromen.
M.i. zal Radar echt wel op onderzoek uitgaan als er een mail of 40-50 0ver dit onderwerp binnenkomt.
Lieft meer nog.
Gr Luc

Verwijderd

Kreeg al een automatische mail terug van Radar dat door het grote aantal mails dat ze dagelijks krijgen niet in staat zijn een persoonlijk antwoord te geven. Maar de mails wel proberen te lezen.
Dus er moeten echt veel mails heen.!!!!!!!!!!

• Mexz21
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:17:
Kreeg al een automatische mail terug van Radar dat door het grote aantal mails dat ze dagelijks krijgen niet in staat zijn een persoonlijk antwoord te geven. Maar de mails wel proberen te lezen.
Dus er moeten echt veel mails heen.!!!!!!!!!!
Ik heb er net ook een mail heen gestuurd. Maar is het misschien een idee om twitter in te zetten. Ik zal vandaag een tweet/oproep verzenden om zo veel mogelijk mensen over te halen om een mail te sturen naar Tros Radar. En een bericht hier op dit forum te zetten. Deze dan graag retweeten. Mijn twitter-account is @mennowoerts.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:48
Gisteren heb ik een medewerker van LG een sms gestuurd met de vraag wanneer komt android 2.3 voor de Optimus 2x speed? Aangezien er vele gebruikers op deze update maar wachen en wachten....
Hij stuurde een sms terug dat hij niks kon garanderen maar dat de planning nu staat op einde van deze maand. fingers crossed.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Mexz21
Mexz21 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:30:
[...]

Ik heb er net ook een mail heen gestuurd. Maar is het misschien een idee om twitter in te zetten. Ik zal vandaag een tweet/oproep verzenden om zo veel mogelijk mensen over te halen om een mail te sturen naar Tros Radar. En een bericht hier op dit forum te zetten. Deze dan graag retweeten. Mijn twitter-account is @mennowoerts.
http://twitter.com/#!/mennowoerts/status/121913937087311872

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Megapaul schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:50:
Gisteren heb ik een medewerker van LG een sms gestuurd met de vraag wanneer komt android 2.3 voor de Optimus 2x speed? Aangezien er vele gebruikers op deze update maar wachen en wachten....
Hij stuurde een sms terug dat hij niks kon garanderen maar dat de planning nu staat op einde van deze maand. fingers crossed.
Kom op zeg, je moet intussen toch wel beter weten.
Dit soort uitspraken worden wereldwijd dagelijks gedaan maar er is er nog niet eentje uitgekomen dus het wordt tijd dat je die naïviteit overboord gooit.

Ik heb overigens nog steeds geen reden tot klagen want mijn o2x doet het vanaf dag 1 vrijwel probleemloos en voor mij is de GB update alleen leuk omdat het allemaal nog net wat beter zou moeten zijn.
Blijf het wel schandalig van LG vinden dat het zooooooooo lang duurt (zeker voor de personen die wel problemen hebben die opgelost zouden worden met een software update) zeker als je de reclame en de doos in februari zag met daarop "altijd de laatste android versie" o.i.d.
Mijn vorige gsm zou eigenlijk mijn eerste en laatste LG worden maar kon de verleiding bij deze toen toch niet weerstaan, dit word zeker de laatste LG, ook al heb ik er geen problemen mee gehad.

Updating..............

Verwijderd

ivm met GINGERBREAD update voor de optimus 2x
heb ik een petitie gemaakt ,

in ned : http://www.petities24.com/lgo2xtogb
in eng; http://www.petitions24.com/lgo2xtogb

momenteel is deze petitie gedeeld op de XDA forum en via twitter/facebook
deze mag natuurlijk overal vrij verspreid worden , aangezien hoe meer handtekeningen hoe beter

tevens aangezien ik niet echt een talenknobbel ben zoek ik iemand die de tekst eens kan nakijken op schijffouten en leestekens ( t zijn veel fouten , ben me hier van bewust)
ook de engelse tekst zou nog een mogen worden nagekeken

verbeterde versie mailen naar davjan @ gmail . com aub ( kom niet zo vaak op forum )
ook voor andere vragen en /of opmerkingen kan men mailen op dit adres

• Fire69
Het zou wel leuk zijn moest die petitie-site al willen laden :P

Hier had iemand anders toch al een petitie gestart daar?

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:40

Griffin

Is mythical

Fire69 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:12:
Het zou wel leuk zijn moest die petitie-site al willen laden :P

Hier had iemand anders toch al een petitie gestart daar?
Dit is volgens mij exact de zelfde petitie.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:09:
ivm met GINGERBREAD update voor de optimus 2x
heb ik een petitie gemaakt ,

in ned : http://www.petities24.com/lgo2xtogb
in eng; http://www.petitions24.com/lgo2xtogb
Damn de spelling van de petitie kan wel wat beter.

• Mexz21
Volgens mij heeft zon petitie niet zoveel zin. Omdat iedereen met andere klachten zit, het gaat niet alleen om de upgrade naar 2.3 (GB). Is het misschien een idee om een simpele website op te richten om de klachten te verzamelen en deze dan als 1 blok op te sturen naar bijvb. Tros Radar of andere consumentenprogramma's? Dit heeft veel meer effect dan alle losse klachten.

Alleen zit ik dan met 1 probleem. Ben niet heel erg thuis in het opzetten van websites. Heeft iemand hier misschien een simpele oplossing voor.

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-10 09:49
Overigens heb ik helemaal niet zo veel te klagen.

Ik heb een goed toestel gekregen, de software zorg ik zelf wel voor.

Verwijderd

Mexz21 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:00:
Is het misschien een idee om een simpele website op te richten om de klachten te verzamelen en deze dan als 1 blok op te sturen naar bijvb. Tros Radar of andere consumentenprogramma's? Dit heeft veel meer effect dan alle losse klachten.
Ik heb al een klachtentopic geopend maar was toen niet veel animo voor. Misschien nu wel? Maar is niet helemaal wat je bedoeld misschien...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 12:57 ]

• benji83
Tros Radar naar LG: Zeg, LG, die software update, waarom is die er nog niet?
LG: Omdat hij niet klaar is.
Tros Radar: ...

Petitie naar LG sturen: Wij willen de software update!
LG: Is nog niet klaar
Petitiemakers: ...

Echt, als het niet klaar is, is het niet klaar. Je kunt roepen wat je wilt, maar LG kan niet iets uitbrengen wat niet af is. (ja, kan wel, maar dan krijg je hier weer dezelfde roeptoeters).
Ja, de communicatie is uitermate slecht, en op de doos beloofden ze gouden bergen. Helaas is het weer hetzelfde liedje als met veel andere fabrikanten, ze krijgen hun custom schil er niet fatsoenlijk overheen gelegd, dat zal wel problemen geven.

Feit is dat fabrikanten richting techsavvy mensen niets goed kunnen doen. Brengen ze iets vroeg uit maar zitten er bugs in wordt er gescholden, proberen ze het zo bugvrij mogelijk uit te brengen, wordt er gescholden dat het zo lang duurt.
Dit is de trend die je in ieder topic over hightech producten ziet, je kunt het gewoon nooit goed doen.

Zoals ik al zei, ze moeten beter communiceren en gewoon eens toegeven wat de fouten met het toestel zijn. Intussen hebben ze ruim een half jaar gehad om te testen en klachten te verzamelen, ook genoeg toestellen met fouten binnen gekregen, dus ookal zijn het veelal intermittent problemen (niet constant aanwezig), ze moeten er genoeg materie over hebben.
Het enige wat je kunt doen is afwachten. Class action rechtszaken zoals in de VS kunnen hier niet, niet op die manier in ieder geval. Je zult er niet veel uithalen.

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 12:14
Misschien zouden we beter gewoon afwachten want als we zo opdringerig beginnen als in de VS krijgen we zoals de (G2X) gewoon een stock-gingerbreadversie.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:48
2Silent schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:59:
Misschien zouden we beter gewoon afwachten want als we zo opdringerig beginnen als in de VS krijgen we zoals de (G2X) gewoon een stock-gingerbreadversie.
Ik heb liever een stock gingerbread ipv al de extra meuk van LG erop. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• benji83
2Silent schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:59:
Dat zou welkom zijn hoor, hoe minder troep ze erop zetten, hoe minder kans er is op rare foutjes.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Heeft iemand wel eens een fysiek toetsenbord aangesloten op de telefoon? Via usb (is het ook tegelijk een usb host?) of via een andere methode (BT/wifi?).

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

benji83 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:23:
Tros Radar naar LG: Zeg, LG, die software update, waarom is die er nog niet?
LG: Omdat hij niet klaar is.
Tros Radar: ...

Petitie naar LG sturen: Wij willen de software update!
LG: Is nog niet klaar
Petitiemakers: ...

Echt, als het niet klaar is, is het niet klaar. Je kunt roepen wat je wilt, maar LG kan niet iets uitbrengen wat niet af is. (ja, kan wel, maar dan krijg je hier weer dezelfde roeptoeters).
Ja, de communicatie is uitermate slecht, en op de doos beloofden ze gouden bergen. Helaas is het weer hetzelfde liedje als met veel andere fabrikanten, ze krijgen hun custom schil er niet fatsoenlijk overheen gelegd, dat zal wel problemen geven.

Feit is dat fabrikanten richting techsavvy mensen niets goed kunnen doen. Brengen ze iets vroeg uit maar zitten er bugs in wordt er gescholden, proberen ze het zo bugvrij mogelijk uit te brengen, wordt er gescholden dat het zo lang duurt.
Dit is de trend die je in ieder topic over hightech producten ziet, je kunt het gewoon nooit goed doen.

Zoals ik al zei, ze moeten beter communiceren en gewoon eens toegeven wat de fouten met het toestel zijn. Intussen hebben ze ruim een half jaar gehad om te testen en klachten te verzamelen, ook genoeg toestellen met fouten binnen gekregen, dus ookal zijn het veelal intermittent problemen (niet constant aanwezig), ze moeten er genoeg materie over hebben.
Het enige wat je kunt doen is afwachten. Class action rechtszaken zoals in de VS kunnen hier niet, niet op die manier in ieder geval. Je zult er niet veel uithalen.
Helemaal mee eens.

Ze zouden het op kunnen lossen door beta versies uit te brengen.

Kunnen de techies naar hartelust klooien en eventuele eigenaardigheden voor lief nemen (en doorgeven aan LG).

En de final OTA'en naar iedereen.

Verschillende voordelen, iedereen kan kiezen of ze snel de update willen hebben met eventuele problemen of rustig wachten. En LG heeft massa's betatesters.

• benji83
Flagg schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Helemaal mee eens.

Ze zouden het op kunnen lossen door beta versies uit te brengen.

Kunnen de techies naar hartelust klooien en eventuele eigenaardigheden voor lief nemen (en doorgeven aan LG).

En de final OTA'en naar iedereen.

Verschillende voordelen, iedereen kan kiezen of ze snel de update willen hebben met eventuele problemen of rustig wachten. En LG heeft massa's betatesters.
Dat zou een optie kunnen zijn. Echter, krijg je ook mensen die niet echt een techy zijn en alsnog gaan updaten en vervolgens gaan lopen piepen dat er iets niet werkt. Hoevaak je ook waarschuwt dat iets in een testfase is, mensen gaan toch schelden als er iets niet werkt of niet goed werkt.
Daardoor zullen ze dit ook maar 1 keer doen, als ze het al zouden doen.

Dit gaat gewoon nooit gebeuren, want een telefoon moet gewoon werken, beta's werken niet en kost alleen meer werk aan supportmedewerkers en dergelijken.

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik ben zelf van plan om ook de LG Optimus 2X Speed aan te kopen. De verhouding hardware/prijs is gewoon onklopbaar! Ik vroeg mij af welke case jullie gebruiken?
Ik had zelf gedacht aan een Melkco case, maar ik vond nergens een dealer in de EU die deze had? Ik wil namelijk geen rubberen/siliconen omdat deze `plakken', het is moeilijk om deze in en uit de broekzak te halen. Omdat ik mijn gsm in mijn broekzak steek, mag het ook niet te dik zijn. Mijn motto: hoe dunner hoe liever! Het is om het toestel te beschermen tegen krasjes.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Verwijderd

De 2x is behoorlijk kras bestendig.

Maar om op je vraag terug te komen, ik persoonlijk vind de (simpele) leren case's wel iets hebben.
http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-17.html

Of als je wat meer wil uitgeven.
http://www.pdashop.nl/pro...her-case-lg-2x-speed.html

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 13:06 ]

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11 19:29
Kras bestendig? ik heb 4 dikke krassen door mijn scherm heen, nee daar geloof ik niet in

• LaurentS
  • Laatst online: 14-08 08:01
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:02:
De 2x is behoorlijk kras bestendig.

Maar om op je vraag terug te komen, ik persoonlijk vind de (simpele) leren case's wel iets hebben.
http://www.pdashop.nl/pro...ta-leather-pocket-17.html

Of als je wat meer wil uitgeven.
http://www.pdashop.nl/pro...her-case-lg-2x-speed.html
De eerste is idd ook wel een idee, vooral omdat ik deze dan een stuk sneller zal hebben als die melkco maar de tweede vind ik goedkoop uitzien (als ik de foto's bekijk), en lijkt mij behoorlijk dik en is daarnaast ook wel erg duur.
defiantxtc schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:14:
Kras bestendig? ik heb 4 dikke krassen door mijn scherm heen, nee daar geloof ik niet in
Oei, hoe kwam het? Iets speciaals mee gebeurd of gewoon door normaal gebruik?

[ Voor 16% gewijzigd door LaurentS op 09-10-2011 14:39 ]

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• pientertje
  • Niet online
Ik heb besloten toch nog even op de rom van lg te blijven. Ik heb al launcherpro geïnstalleerd, en het ziet er al een stuk beter uit. Nu ben ik op zoek naar een manier om de voorgeinstalleerde apps te verwijderen. Hoe gaat dat?
Pagina: 1 ... 46 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.