Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 08:39:
[...]

Ha doen direct, de DHD is beter dan de Desire.
Goed onderbouwd ook. Persoonlijk sta ik zelf nu voor dezelfde keuze, Desire of DHD, en ik vind de normale Desire er net even wat minder lomp uitzien, gegeven het feit dat de resoluties hetzelfde zijn vind ik een groter scherm niet direct een voordeel. Komt bij dat ik hier veel lees over de matige bouwkwaliteit van de DHD (randjes, uitstekende camera). Ik ben er nog niet uit dus.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echter heeft het overgrote merendeel van de gebruikers hier geen last van matige bouwkwaliteit, sterker nog, ik zou die van mij zelfs goed noemen hoor. Telefoon zit prima in elkaar.
DHD heeft een groter scherm wat bij internetten een stuk fijner is. Ja de resolutie is hetzelfde, maar je hebt gewoon een stuk groter beeld waardoor er meer tekst op het scherm kan, minder scrollen. Daarnaast is hij een stuk sneller wat altijd mooi meegenomen is en heeft hij meer geheugen dus ideaal voor meer multitasken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:05
Mijn camera zit ook niet perfect in het midden en ik heb ook een halve mm speling tussen de unibody en het SIM-klepje. Dat laatste durft af en toe wel eens een krakend geluid maken als ik op een bepaalde plaats druk. Beide zaken storen me eigenlijk totaal niet.

Wat me echter wel stoort is dat ik gisteren amper de dag door kwam met m'n batterij en dit bij relatief weinig gebruik van m'n DHD (na 13u leeg). Heb het toestel nu bijna 2 maand en tot op heden geen problemen met mijn batterij gehad. Normaal doe ik met hetzelfde gebruik 1,5 dagen. Ik verdenk dan ook de nieuwe firmware update welke ik voor het weekend geïnstalleerd heb. Ben blijkbaar ook niet de enige die hier last van heeft...

Ik wacht nog enkele dagen af want een hard reset zie ik eigenlijk niet zitten. Als het zo gaat met de firmware updates van HTC, dan laat ik ze in de toekomst netjes aan de kant. Ik merk voor de rest totaal geen verbeteringen (camera gebruik ik zelden).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn het geen instellingen die veranderd zijn? Waarvoor word je accu nu het meest gebruikt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik merk ook dat de telefoon wat sneller leeg lijkt te gaan dan voor de update. Ik gebruik praktisch altijd advanced task killer nadat ik wat gebruikt heb op de telefoon. Ik zie hem wel vaker dan niet op H verkeer staan ipv 3g?
Iemand een idee waar dat door kan komen?

je moet hem ook niet laten vallen, is niet zo goed voor het randje om je camera :'( :X

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-01-2011 09:44 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Advanced task killer niet gebruiken, heeft echt geen zin.
Kijk eens waar je dataverbruik door komt, synchroniseer je constant bepaalde zaken? Wat draait er standaard op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de exchange mail. Sinds de update kan ik hem helemaal instellen en de agenda en contact personen worden gesynced. Het probleem met de mail is echter dat hij blijft syncen. Moet hem bij accounts annuleren anders blijft hij maar door gaan. Is er iemand anders die dit ook heeft gehad? Is er een oplossing? Heb m al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, het probleem blijft echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat bedoel je met hij blijft syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:54
De batterijduur is sinds die FOTA update echt met grote stappen achteruit gegaan. Voor de update lag de DHD met gemak 2.5 dag standby en met hevig gebruik haalde hij makkelijk het einde van de dag.

Zondag 15 minuten ge-whats'apped, +/- 6 internetpagina's gebruikt en met de NS Reisplanner app een reisje gepland die naar ik schat zo'n 5x (handmatig) ge-update was en toen zat de batterij nog maar op zo'n 40%.
Gelijk de batterij maar helemaal leeggetrokken om hem te laten calibereren, telefoon opnieuw opgestart en gisteren weer een poging. Had weinig effect, gisteren omstreeks 15:00 zat er nog zo'n 37% in na 6uurtjes van de oplader en licht gebruik.

Automatisch syncen staat helemaal uit (alles wordt handmatig geupdate). Schermhelderheid staat op zijn laagste. Gisteren heeft het scherm denk ik al met al net een uur aangestaan.

Ik baal echt dat ik die FOTA-update heb uitgevoerd. Zeker nu ik ook geen ROM meer kan gebruiken die tenminste (hopelijk) wel een fatsoenlijk batterijgebruik laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:50:
Advanced task killer niet gebruiken, heeft echt geen zin.
Kijk eens waar je dataverbruik door komt, synchroniseer je constant bepaalde zaken? Wat draait er standaard op de achtergrond?
Waarom heeft het dan geen zin? overal staat het bekend als goede app?ok duidelijk.
verder geen autosync aan, verder weinig in de achtergrond draaien.
weergave heeft 84% batterijgebruik laatste periode.

Actieve apps:
whatsapp
cspeoplesyncservice
agenda
obexservice
google services framework
htc sense
touch input

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-01-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat het in oudere versies nodig was een task killer te gebruiken. In de nieuwere versies van Android kan het OS dat zelf net zo goed, applicaties die je aan laat staan zullen geen resources gebruiken en gewoon op inactief gezet worden. Een taskkiller gebruiken werkt dan counterproductief doordat applicaties afgesloten worden in plaats van in een soort 'standby' gezet te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:41:
Wat bedoel je met hij blijft syncen?
Letterlijk dat hij blijft syncen, hij stopt niet. Alle mail wordt binnen gehaald, en 1 sec later is de inbox weer leeg en begint hij weer alle mail binnen te halen. Dit proces stopt niet, tenzij ik het bij accounts annuleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik ben ook echt niet te spreken over de laatste FOTA, is er echt geen manier om terug te keren? Alles werkte goed om m'n DHD en nu kom ik het ene probleem na het andere tegen.

Sinds ik de nieuwe firmware heb, werkt de app Vimeo Droid dus ook niet meer goed. Ik krijg voortdurend de melding 'this video cannot be played' en de enige manier om hem terug te doen werken is m'n DHD volledig herstarten. Een herinstallatie van de app is geen oplossing. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:59

martjah

Appel

DustSpinner schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 10:49:
Ik baal echt dat ik die FOTA-update heb uitgevoerd. Zeker nu ik ook geen ROM meer kan gebruiken die tenminste (hopelijk) wel een fatsoenlijk batterijgebruik laat zien.
Largamelion schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:56:
Ik ben ook echt niet te spreken over de laatste FOTA, is er echt geen manier om terug te keren? Alles werkte goed om m'n DHD en nu kom ik het ene probleem na het andere tegen.

Sinds ik de nieuwe firmware heb, werkt de app Vimeo Droid dus ook niet meer goed. Ik krijg voortdurend de melding 'this video cannot be played' en de enige manier om hem terug te doen werken is m'n DHD volledig herstarten. Een herinstallatie van de app is geen oplossing. :(
Je kan alleen terugkeren naar een oude radio als je al S-off had voordat je ging updaten. (Of was het ook met root? meen van niet)

Toen ik de FOTA melding kreeg, heb ik eerst alles doorgelezen van anderen en zag dat ik geen root meer had en mogelijk een hoop gezeik. Omdat ik toch de drang had om iets te veranderen, heb ik maar S-off gedaan en cyanogenmod erop gezet. Beste zet tot nu toe m.b.t. batterij gebruik. Qua functionaliteiten een aantal dingen beter maar ook een paar kleine dingetjes minder.

[ Voor 15% gewijzigd door martjah op 04-01-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb een 4GB microsd die wel herkend wordt in Windows maar niet in mijn telefoon.
Dat terwijl de 8gb wel wordt herkend.
Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
martjah schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:19:
[...]

[...]

Je kan alleen terugkeren naar een oude radio als je al S-off had voordat je ging updaten. (Of was het ook met root? meen van niet)
Hey guys, mischien een domme vraag, maar wat is de 'S' die aan of uit moest zijn voor de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S is security, de beveiliging voor het rom gedeelte van de telefoon. Staat S niet uit kan je er niet naar toe schrijven.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:17:
[...]

Letterlijk dat hij blijft syncen, hij stopt niet. Alle mail wordt binnen gehaald, en 1 sec later is de inbox weer leeg en begint hij weer alle mail binnen te halen. Dit proces stopt niet, tenzij ik het bij accounts annuleer.
Wierd, dat heb ik nog niet eerder gezien. Over welke exchange server gaat het?

[ Voor 64% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een windows live.nl account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij tips en truuks staat dat je de tel de eerste paar keren helemaal leeg moet laten lopen voordat je hem opnieuw oplaadt.
Wat zijn de eerste paar keren? Eerste 3x, 10x, 20x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:42:
Bij tips en truuks staat dat je de tel de eerste paar keren helemaal leeg moet laten lopen voordat je hem opnieuw oplaadt.
Wat zijn de eerste paar keren? Eerste 3x, 10x, 20x?
De ene zegt dat je het wel moet doen de andere zegt weer van niet omdat het met de moderne accu's zo is dat het geen invloed heeft omdat deze accu's geen last hebben van geheugen verlies.
google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thnx
Hoeveel % worden de accu's beter dan gedurende de tijd? Heb het toestel nu 6 dagen en hij gaat al vanaf dag 1 ongv 24 uur mee.
Dan laat ik het toestel wel aanstaan op umts, bel en sms veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik zou het dan zo niet weten, enige wat ik zou kunnen bedenken is een hard reset, maar kan me voorstellen dat dat geen optie is.

@ Accu discussie: Ik heb eigenlijk nog nooit een objectieve vergelijking gezien tussen verschillende accu gebruik methoden. De een zegt dit, de ander dat. Feit is dat je de accu niet elke keer helemaal leeg moet laten lopen, dat is niet goed voor de accu. Enkel af en toe doen zodat de accu volledig op is zodat de accu meter kan kijken hoeveel capaciteit er nog is. Zou het een paar keer per jaar doen, eens per maand kan maar als je het drie maanden niet doet is er nog geen man overboord.

Behandel je accu zoals je je vrouw zou behandelen, niet te lang wachten met hem erin hangen maar er verder geen aandacht aan besteden.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:06:
[...]
Behandel je accu zoals je je vrouw zou behandelen, niet te lang wachten met hem erin hangen maar er verder geen aandacht aan besteden.
* Cybergamer LOL'd! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 04-01-2011 14:22 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[...]

Dat probleem herken ik. Zet de functie "Refresh on Open" uit. dit staat onder Settings -> General Settings in je Account Inbox.

Sorry, de mijne staat in het Engels ingesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 04-01-2011 15:01 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
De batterijduur is sinds die FOTA update echt met grote stappen achteruit gegaan. Voor de update lag de DHD met gemak 2.5 dag standby en met hevig gebruik haalde hij makkelijk het einde van de dag.

Zondag 15 minuten ge-whats'apped, +/- 6 internetpagina's gebruikt en met de NS Reisplanner app een reisje gepland die naar ik schat zo'n 5x (handmatig) ge-update was en toen zat de batterij nog maar op zo'n 40%.
Gelijk de batterij maar helemaal leeggetrokken om hem te laten calibereren, telefoon opnieuw opgestart en gisteren weer een poging. Had weinig effect, gisteren omstreeks 15:00 zat er nog zo'n 37% in na 6uurtjes van de oplader en licht gebruik.

Automatisch syncen staat helemaal uit (alles wordt handmatig geupdate). Schermhelderheid staat op zijn laagste. Gisteren heeft het scherm denk ik al met al net een uur aangestaan.

R-E-S-E-T to factory defaults.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:06:
[...]Behandel je accu zoals je je vrouw zou behandelen, niet te lang wachten met hem erin hangen maar er verder geen aandacht aan besteden.
Bij vrouwen moet je juist aandacht besteden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:00:
Dat komt omdat het in oudere versies nodig was een task killer te gebruiken. In de nieuwere versies van Android kan het OS dat zelf net zo goed, applicaties die je aan laat staan zullen geen resources gebruiken en gewoon op inactief gezet worden. Een taskkiller gebruiken werkt dan counterproductief doordat applicaties afgesloten worden in plaats van in een soort 'standby' gezet te worden.
Toch kill ik zelf ook regelmatig sommige programma's. runFootball bijvoorbeeld blijft wanneer je hem afsluit met de Back toets (een andere manier is er niet) gewoon op de achtergrond CPU gebruiken. Die kill ik dus altijd handmatig met Android System Monitor. Ik heb dat een keer niet gedaan, maar 3 uur na het afsluiten van het programma bleef het nog steeds 3-8% CPU gebruiken op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
StormingSoul schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:09:
[...]

R-E-S-E-T to factory defaults.........
Ik herken het verhaal van DustSpinner.
Zou een Factory Default de batterijduur echt verbeteren?
Ik zie er een beetje tegenop dat ik alles kwijt ben wat ik al op mijn telefoontje getweaked en geinstalleerd heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
[...]Letterlijk dat hij blijft syncen, hij stopt niet. Alle mail wordt binnen gehaald, en 1 sec later is de inbox weer leeg en begint hij weer alle mail binnen te halen. Dit proces stopt niet, tenzij ik het bij accounts annuleer.
Heb ik ook gehad, kan je eens kijken bij instellingen -> accounts en synchronisatie? Bij mij liep namelijk HTC Sense vast. Als ik via Applicaties -> applicaties beheren (tab alle applicaties) HTC Sense gedwongen liet stoppen stopte ook het syncen, alleen kwam het gewoon weer terug na een herstart.

Ik heb hierover een mail gestuurd naar HTC en "guess what", terug naar fabrieksinstellingen! Maar dat heeft bij mij wel gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

RonaldM schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:51:
[...]

Heb ik ook gehad, kan je eens kijken bij instellingen -> accounts en synchronisatie? Bij mij liep namelijk HTC Sense vast. Als ik via Applicaties -> applicaties beheren (tab alle applicaties) HTC Sense gedwongen liet stoppen stopte ook het syncen, alleen kwam het gewoon weer terug na een herstart.
Dat komt omdat je in de verkeerde instellingen kijkt. Zie mijn post hierboven.

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 04-01-2011 16:02 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
Sinds gisteren een Desire HD, maar ben er niet echt over te spreken. Ik kom van een iphone 3GS af.

Batterijduur is echt dramatisch, haalt niet eens een dag! Bij gewoon normaal gebruik, afentoe internetten, email lezen, paar telefoontjes en whatsapp.

Ik vind de Sense apps niet echt handig, launcherpro maar installed en eigen widgets installed. Ik mis ook de homeknop! Ik vind het super irritant om steeds de powerknop te drukken om t scherm aan t maken.

Pluspuntjes:
- Ziet er mooi uit
- mooi scherm
- snelheid
- Mogelijkheden om homescreen aan te passen.

Minpuntjes:
- batterijduur
- HTC Sense, standaard mail app doet geen push voor hotmail
- Iets te groot voor mij

Ik zit nu dus te twijfelen om over te stappen naar een Desire Z, omdat ie wat kleiner is.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Gytax schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:39:
[...]

Ik zie er een beetje tegenop dat ik alles kwijt ben wat ik al op mijn telefoontje getweaked en geinstalleerd heb...
Ja, tenminste, de nieuwe update verkort je accu duur niet, wat dus betekend dat een applicatie de update niet leuk vond en leuk blijft hangen. Anders ben je getuigen van het plasebo effect, er is door de meeste personen geen achteruitgang / een lichte vooruitgang in de accu gezien, geen achteruitgang.

Het kan zijn dat je in lichtere ruimtes kwam, (screenbacklight zuipt stroom), dat je je mobiel toch meer gebruiktte dan voorheen etc.

Maar als er verder echt weinig is veranderd, doe de factory reset! :) En backup alsjeblieft niet je settings, anders heb je gewoon weer hetzelfde... (Ja je smsjes kan je backuppen, en je contacten als je die niet synct met HTC Sense / Google)

De nieuwe ROM heeft overigens voornamelijk de lekken gedicht voor het rooten (en init bug) :) En ik maar blij zijn met mn Android 2.3.1 CyanogenMod 7 op de DHD.

[ Voor 15% gewijzigd door XiniX88 op 04-01-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Sorry dat ik zeg maar Hotmail is geen echte mail, als je push wilt moet je wel een echt mail gebruiken, hotmail komt sowieso al zo newbie over als tweaker kun je beter gmail gebruiken.

Nou ik haal trouwens met normaal gebruik makkelijk een dag en meestal haal ik ook nog wel 1 dag en 8 uur, dus 2 werkdagen kom ik wel door, maja ik gebruik de telefoon natuurlijk niet als een gek tijdens mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je puur naar functionaliteiten kijkt voor een windows gebruiker steekt Hotmail daar naar mijn mening ver uit boven Gmail momenteel. Eigen mail client met push, exchange opties met push en verder gewoon contacten, agenda en mail.

Mijn telefoon gaat een dag mee, maar dat is inclusief gamen wat ik toch regelmatig doe. Nu MX Mayham, leuk spelletje voor tussendoor.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:13:
Als je puur naar functionaliteiten kijkt voor een windows gebruiker steekt Hotmail daar naar mijn mening ver uit boven Gmail momenteel. Eigen mail client met push, exchange opties met push en verder gewoon contacten, agenda en mail.

Mijn telefoon gaat een dag mee, maar dat is inclusief gamen wat ik toch regelmatig doe. Nu MX Mayham, leuk spelletje voor tussendoor.
offtopic:
Leuk om te spammen ja, ik vindt hotmail moet je niet willen gebruiken, als je als ICTer soliciteerd met een hotmail mail adres heb je kans niet serieus genomen te worden, want hotmail is voor de ''domme'' gebruiker bedacht om te msnen en msn is grote malware tegenwoordig geworden, maja op chat gebied is hotmail beter.

Ik kan me nog goed herinneren dat er vroeger sites waren waar je met een hotmail adres niet kon registreren en volgens mij was tweakers.net een van deze sites.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
Rainesh schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:07:
Minpuntjes:
- batterijduur
- Iets te groot voor mij

Ik zit nu dus te twijfelen om over te stappen naar een Desire Z, omdat ie wat kleiner is.
Het lijkt erop dat je het niet zelf hebt geprobeerd, ik heb namelijk gewoon push draaien met mijn hotmail account, geen probleem en werkt prima.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:20:
[...]
Leuk om te spammen ja, ik vindt hotmail moet je niet willen gebruiken, als je als ICTer soliciteerd met een hotmail mail adres heb je kans niet serieus genomen te worden, want hotmail is voor de ''domme'' gebruiker bedacht om te msnen en msn is grote malware tegenwoordig geworden, maja op chat gebied is hotmail beter.
Als een bedrijf mij om die reden niet serieus neemt wil ik er ook niet werken. Mensen die denken dat ze beter zijn omdat ze geen hotmail gebruiken zijn nogal triest naar mijn mening.

[ Voor 50% gewijzigd door Maarten00 op 04-01-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:20:
[...]

Qua features is hotmail nu op hetzelfde niveau als Google, qua integratie met Windows desktops een heel stuk verder. Het is de reputatie die aan hotmail hangt die trgenwoordig totaal onterecht is. Sowieso, solliciteren met je Gmail staat als ICT'er nou ook niet zo intelligent hoor. Gmail staat ook nog steeds onterecht bekend als mail adres voor professionals.
Ik kan me nog goed herinneren dat er vroeger sites waren waar je met een hotmail adres niet kon registreren en volgens mij was tweakers.net een van deze sites.
Dat en dat Gmail hier ook niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:53
....
Gytax schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:39:
[...]

Dat is niet nodig! Zorg dat je HTCsense.com niet meer synchroniseerd, reboot en dan is het probleem verholpen! Ik zal mn bron nog even opzoeken. Schijnt een bug te zijn. Bij mij werkt het nu perfect!

Quote van XDA:
There seems to be a bug in the update for anyone who had HTCSense.com sync'ing turned on. Either disable all sync'ing for that and / or sign out of that account. It was consuming 100% of my CPU cycles and keeping the processor at the 1ghz mark. Once I disabled the HTCSense.com sync and rebooted the phone, all is good. I went from 100% CPU usage to about 4% and less when idle.

Personally, I'm not sure about HTCSense.com anyways. Way to buggy. I have all my SMS's backed up with SMSBackup+ to my Gmail and my contact / calendar is on Google. I've Wave Secure to lock down the phone if needs be / to find it. I think it's more reliable as well as I used to get a lot of "can't connect to the phone" on HTCSense.com and Wave secure uses at Text Message based system to activate the necessary features along with locking down the phone if the sim is removed / replaced! NICE!

Anywho, anyone who is having battery problems / finding the CPU is topepd at 100% try the above and see!!

[ Voor 98% gewijzigd door T-!-M op 04-01-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Is dit een bekend probleem ???
Ik heb de update uitgevoerd en vervolgens zoals velen hier op het forum aangeven een factory default gegeven. Vervolgens is mijn toestel weer vervuild met alle HTC meuk e.d. waar ik niet op zit te wachten. Echter wanneer ik nu via Visionary+ wil temprooten en vervolgens met Terminal Emulator als su in wil loggen krijg ik de melding "permission denied".
Ik kan nu dus niet meer rooten om dez zooi van mijn telefoon te verwijderen.
Wie heeft hier een oplossing voor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees eens terug, tot op heden is rooten met de update niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 14-09 10:07
Over al dat gezeur over Hotmail: boeiend, ik kies hotmail boven gmail. Ik heb altijd hotmail gebruikt bij het solliciteren en nooit commentaar op gehad. Ik gebruik hotmail al voordat gmail bestaat en heb geen zin om iedereen weer mn nieuwe mail adres door te geven.

Inmiddels heb ik hotmail met push al werkend gekregen door de originele google email applicatie te downloaden en te installen. Hierdoor werkt push wel inc exchange, contacts en calender.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:00:
S is security, de beveiliging voor het rom gedeelte van de telefoon. Staat S niet uit kan je er niet naar toe schrijven.
Thanks man. Dit had ik niet geweten... :S
En hoe krijgt men die 'S' uit? Ik heb alles geprobeert maar nieks gevonden.
Thanks in advance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is dit topic voor [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's

[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Net een hele grote enveloppe binnen gehad, daarin een gripzakje met daarin een letter "C".
Echter is het geen sticker en ik vraag me dan ook af hoe ik die C weer op mijn toestel ga krijgen.
Met secondelijm lijkt me geen goed idee, want dat krijg ik nooit goed gedoseerd. Maar hoe dan wel...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou HTC eens bellen, vragen wat de bedoeling is. Want dit is wel erg vreemd :X Zou niet zelf iets bedenken als daarna blijkt dat HTC dan geen garantie meer geeft omdat je zelf bent gaan lijmen.

[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 04-01-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 23:13
Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:59:
Syncen via de manier die standaard door Google is ingebouwd, door een Google account toe te voegen en via daar contacten te synchroniseren.
Ik kan mijn contacten niet syncen naar mijn google account. Hij synchroniseert de agenda, maar contacten niet. Iemand weet waarom hij dat niet doet? Ik doe het gewoon via mijn Instellingen -> Accounts en Synchronisatie -> Gmail account -> synchrosiseren. Heb het wel geselecteerd.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opnieuw account toevoegen? In principe zou het gewoon moeten werken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik heb de update gedaan en een factory reset (Niet anders gewend, moet bij een legio aan andere aparaten ook die ik heb)

Geen problemen, goeie batterij duur van 24u tot 36u, 200 tot 300 mb ram over, toestel werkt super vlot en ik kan me dan ook niet vinden in de reacties die hier af en toe geplaatst worden.

Nogmaals, probeer die factory reset gewoon als je problemen hebt en je die update geinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 23:13
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:48:
Opnieuw account toevoegen? In principe zou het gewoon moeten werken namelijk.
Account verwijderen kan alleen via een fabrieks-reset. Daar heb ik niet zoveel zin in... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:25

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb ook meerdere problemen sinds de update. Heeft er iemand een lijstje met do's en dont's bij een fsctory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:59

martjah

Appel

Zijn er hier veel mensen die gebruik maken van anti diefstal software?
Functies:
sim wissel = smsje naar backup nummer met het nieuwe nummer
locatie kunnen achterhalen
telefoon leeg gooien
telefoon locken op afstand

Ik kom overal WaveSecure tegen en heb nu Theft Aware.

Persoonlijk vind ik 15 dollar/euro per jaar voor Wavesecure een beetje veel. Theft aware kost eenmalig 10 euro.

Ik heb nu theft aware draaien en omdat ik root toegang heb kunnen de instellingen zo weggeschreven worden dat theft aware na een hard reset, nog steeds gewoon werkt.

Iemand nog andere alternatieven die interessant zijn om erop te hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Totaalgeflipt schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:03:
Ik heb ook meerdere problemen sinds de update. Heeft er iemand een lijstje met do's en dont's bij een fsctory reset?
als je problemen hebt met het niet actueel zijn van je huidige locatie in je home screen probeer het volgende:

1. Menu > Accounts & Synchronisatie > HTC Sense > Account verwijderen

2. Opnieuw toevoegen

[ Voor 3% gewijzigd door bas_vdl op 04-01-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ingewikkeld is het niet, zorg dat wat je wilt bewaren gebackupped is en haal je simkaart en sd kaart eruit en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:22:
Zo ingewikkeld is het niet, zorg dat wat je wilt bewaren gebackupped is en haal je simkaart en sd kaart eruit en voila.
heb je en goeie app voor het backuppen en terug zetten van

contacts, wifi, sms, email settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor contacten en sms staan enorm veel apps in de market. E-mail instellingen kan je met pen en papier oplossen en wifi instellingen kan toch gewoon opnieuw invoeren? Is niet zo heel veel werk. Anders kijken of er een app voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:48:
Voor contacten en sms staan enorm veel apps in de market. E-mail instellingen kan je met pen en papier oplossen en wifi instellingen kan toch gewoon opnieuw invoeren? Is niet zo heel veel werk. Anders kijken of er een app voor is.
Je google account backuped wifi instellingen en welke apps je had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GPS werkt totaal niet precies, wanneer ik bijvoorbeeld in de auto zit of buiten rondloop krijg ik een blauwe grote cirkel waarin ik mij zou moeten bevinden, laatste systeemupdate heb ik er gewoon opzitten, is het een mankement aan het telefoon of is er een tweak om dit op te lossen, heb hem namelijk pas 1 week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 22:24:
[...]

Je google account backuped wifi instellingen en welke apps je had.
hoe kan ik dat checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met welk programma test je het? Pak eens een echt gps test programma en kijk of hij überhaupt wel satellieten vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Maps en de ingebouwde navigatie, zou toch goed moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak eentje die gewoon de satellieten laat zien, kan je kijken of hij echt niks vind of geen goede connectie kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals wat? ben nogal een leek, maar dat was vast al duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste hit op GPS test in de market, heet GPS test ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accuracy schommelt tussen de 30 en 40, en vind er ongeveer 9, het zijn wel allemaal gele en oranje, lijkt mij niet heel overtuigend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat lijkt mij inderdaad niet goed. Test je het wel in een open ruimte zonder hoge gebouwen naast je? En hoe lang laat je hem aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu thuis binnen, zal hem morgen eens buiten testen. Wat voor resultaten zou ik mogen verwachten indien hij naar behoren werkt? Mocht dit dan alsnog niet correct werken, wat wordt mij dan aangeraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja... binnen kan je geen goede fix verwachten. Pas als hij het buiten niet doet heb je een probleem. Zou dan eerst een reboot proberen en werkt dat niet een hard reset en als dat niet werkt contact opnemen met HTC.

Bij een fix zou je een vrij hoge accuracy moeten zien en zouden ze groen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het morgen uit! Heb er een hard hoofd in, maar we wachten het af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Klopt het dat HTCsense.com nog steeds niet helemaal lekker werkt?
Gister gebeurde mij het namelijk dat mijn telefoon kwijt was... En volgens HTCSense lag ie op de ene plek, terwijl hij aan de andere kant van de stad lag (bij mijn moeders huis). Ook telefoon overlaten gaan werkte niet. En nu staat die zelfde positie nog steeds op internet, maar het overgaan werkt wel.
En waar kan ik de smsjes lezen? Die slaat hij daar toch ook op?

Telefoonlocatie
Locatie Vernieuwenvanaf: 18/12/10 3:48 PM

[ Voor 6% gewijzigd door Kiwitje op 05-01-2011 00:41 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:31:
Ik heb de update gedaan en een factory reset (Niet anders gewend, moet bij een legio aan andere aparaten ook die ik heb)

Geen problemen, goeie batterij duur van 24u tot 36u, 200 tot 300 mb ram over, toestel werkt super vlot en ik kan me dan ook niet vinden in de reacties die hier af en toe geplaatst worden.

Nogmaals, probeer die factory reset gewoon als je problemen hebt en je die update geinstalleerd hebt.
Huh, het is al laat, maar bij een factory reset heb je juist de update niet meer en ga je terug naar de originele software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwitje schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:38:
Gister gebeurde mij het namelijk dat mijn telefoon kwijt was... En volgens HTCSense lag ie op de ene plek, terwijl hij aan de andere kant van de stad lag (bij mijn moeders huis). Ook telefoon overlaten gaan werkte niet. En nu staat die zelfde positie nog steeds op internet, maar het overgaan werkt wel.

Telefoonlocatie
Bij mij werkt HTC Sense helemaal niet. Als ik op de kaart kijk ben ik in Afrika en als ik klik op locatie vernieuwen veranderd er ook niks.

Als ik mn toestel over wil laten gaan krijg ik de volgende melding:
Unable to connect to your phone to make it ring.

Ik weet niet waar het aanligt, heb ik het misschien verkeerd ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
wat vinden jullie van de grootte van het scherm? Is het niet te groot soms? En past de telefoon nog confortabel in je broekzak, ben namelijk erg aan het twijfelen tussen deze telefoon en wachten op een andere met 3,8-4" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 22:12

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:37:
Bij mij werkt HTC Sense helemaal niet.
Ik heb op een ander forum gelezen dat ze erg performance-problemen hebben. In ieder geval zijn bij nieuwere accounts het aantal mogelijkheden flink teruggeschroefd. Daar kun je bijvoorbeeld geen sms'jes en contacts meer opslaan en krijg je een zwart vlak waar je locatie zou moeten staan.
Ik had m'n oude account verwijderd om te kijken of ik het syncen beter aan de praat kon krijgen en nu heb ik dus niks meer :| (maar m'n DHD is toch even weg ter reparatie).
Het is in ieder geval van belang je account gewoon te laten bestaan als je tabs hebt om uit te kiezen (berichten, contacten enzovoort) en geen nieuw account aan te maken, want het zal nog wel een tijdje duren tot ze het gefixt hebben.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Dat heb ik dus ook geprobeerd, account verwijderd en opnieuw aangemaakt.
Alle functie's bestaan bij nog steeds, het werkt alleen nog steeds niet.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snuurtje schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:52:
wat vinden jullie van de grootte van het scherm? Is het niet te groot soms? En past de telefoon nog confortabel in je broekzak, ben namelijk erg aan het twijfelen tussen deze telefoon en wachten op een andere met 3,8-4" scherm.
Ik raak soms in lichte paniek omdat ik niet weet waar m'n telefoon is terwijl hij al die tijd gewoon in m'n broekzak zit. Ik voel hem dus echt niet zitten. Thuis zit ik ook vaak nog met m'n telefoon in m'n broekzak ipv dat ik hem op m'n bureau leg gewoon omdat ik hem niet voel zitten. Voor mij is hij dus absoluut niet te groot.
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:15:
[...]
Huh, het is al laat, maar bij een factory reset heb je juist de update niet meer en ga je terug naar de originele software?
Nee, je hebt de update nog steeds. Er is momenteel geen manier om de update ongedaan te maken als je niet van te voren maatregelen hebt genomen. Tevens is er geen manier om na de update een nieuwe rom te flashen of uberhaupt root te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:52:
Nee juist goed midden formaat, een 7 inch android tablet is te groot om in je zak te doen, 5inch zou je nog in je zak krijgen maar is wel erg aan de grote kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Kiwitje schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:38:

Telefoonlocatie
HTCsense.com is op dit moment nog steeds vrij waardeloos. Ik heb het via het truukje in de startpost aan de praat gekregen, maar sindsdien weinig succes ermee. Heb 'm een tijd op dagelijks synchroniseren gezet, paar keer manueel gesynct, push, ... alles zowat geprobeerd en als je geluk hebt wordt het een week later eens bijgewerkt op de site. Reken er niet op om je telefoon ooit terug te vinden met de phone locator, bij mij ligt ie zogezegd al weken een paar kilometer van m'n huis |:(.

Ik zou zeggen, verspil je batterij niet aan het syncen want het heeft op dit moment nog weinig zin. HTC beweert sinds de release ermee bezig te zijn, maar ik zie na 1 maand nog steeds geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 07:36:

Nee, je hebt de update nog steeds. Er is momenteel geen manier om de update ongedaan te maken als je niet van te voren maatregelen hebt genomen. Tevens is er geen manier om na de update een nieuwe rom te flashen of uberhaupt root te krijgen.
Ik heb absoluut geen problemen met de laatste update maar dat is misschien ook omdat ik hem moest terugzetten naar factory settings omdat de gegevens van de vorige eigenaar eraf moesten.
Erg prettige telefoon btw. Echt niet te groot als je veel surft, ebooks leest en games speelt.
Ook met bellen is het formaat precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan toch maar een factory reset, zucht. Naast gmail die niet meer synced nu ook het probleem dat mijn locatoe niet meer update, bovenstaande suggesties helpen niet. Ook kan ik bij veel toepassingen niet meer instellen of en wat gesynced moet worden en wanneer. Aan de backup dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tsurany schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 07:36:
[...]

Ik raak soms in lichte paniek omdat ik niet weet waar m'n telefoon is terwijl hij al die tijd gewoon in m'n broekzak zit. Ik voel hem dus echt niet zitten. Thuis zit ik ook vaak nog met m'n telefoon in m'n broekzak ipv dat ik hem op m'n bureau leg gewoon omdat ik hem niet voel zitten. Voor mij is hij dus absoluut niet te groot.
Je hebt ook broekzakken en broekzakken :+
Maar ben het wel met je eens, door de geringe dikte voel ik er ook weinig van als die in mijn broekzak zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Als ik op mijn (standaard) startscherm op zoeken druk en de eerste letters van een contact indruk krijg ik een lange lijst met diverse onderwerpen. Als ik dan bij contacten op die persoon druk krijg ik een ander persoon. Het maakt niet uit welke naam ik intyp, ik krijg altijd diezelfde persoon en niet degene die ik indruk. Hebben er meer mensen last van of is dit op de een of andere manier te resetten?

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
Kruimel schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:01:
Als ik op mijn (standaard) startscherm op zoeken druk en de eerste letters van een contact indruk krijg ik een lange lijst met diverse onderwerpen. Als ik dan bij contacten op die persoon druk krijg ik een ander persoon. Het maakt niet uit welke naam ik intyp, ik krijg altijd diezelfde persoon en niet degene die ik indruk. Hebben er meer mensen last van of is dit op de een of andere manier te resetten?

Thx.
Ik heb even gekeken bij mij en ik heb dit ook. Gebruik de zoekfunctie niet op deze manier, dus last heb ik er niet van, maar dit lijkt me niet echt de bedoeling.

Maar even naar HTC Support gemaild. Misschien doen ze er iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:53:
[...]

Je hebt ook broekzakken en broekzakken :+
Maar ben het wel met je eens, door de geringe dikte voel ik er ook weinig van als die in mijn broekzak zit. :)
Ik draag in ieder geval geen baggy pants of iets in die richting, gwoon normale spijkerbroeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
oke mooi, ik ook dus daar ging ik idd vanuit. In de winkel zit zo'n ding meestal vast dus kan je m niet zo makkelijk ff in je broekzak stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, na fabrieksreset geen meldingsgeluiden/trillen meer bij inkomende email. Dat wordt opnieuw het menu doorspitten...

Edit: found, ook in het emailprogramma zelf moest ik het instellen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Weet iemand of je het opstartgeluid kunt uitschakelen zonder root?
Ook heb ik last van de hoesJes die verkeerd getoond worden in de muziekapplicatie. Als de songs in een map staan geeft hij ze allemaal hetzelfde plaatje...ookal hebben ze hun eigen covertje. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Verder heb ik zelf geen zichtbare problemen na de update,behalve de batterijduur misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn sms berichten doen ook een beetje raar. Ik krijg soms geen melding van een nieuwe sms. Soms druk ik op berichten en zie ik dat er een nieuwe sms is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 22:13
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:27:
Mijn sms berichten doen ook een beetje raar. Ik krijg soms geen melding van een nieuwe sms. Soms druk ik op berichten en zie ik dat er een nieuwe sms is gekomen.
ik heb dit probleem ook afschuwelijk irritant. maar ik heb nu handcent sms erbij geïnstalleerd en volgens mij helpt dit alleen hoop ik dat er nog een betere oplossing is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:27:
Same here, gisteren ook gemeld bij HTC support. Dit soort knulligheden zijn niet echt gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Als je de OTA hebt geinstalleerd (1.72...) kun je niet meer rooten, roms flashen en dergelijke.

Als je Radio S-off hebt, kun je teruggaan naar oudere versies, anders moet je wachten tot er root voor 1.72 wordt ontdekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
martjah schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:09:
Zijn er hier veel mensen die gebruik maken van anti diefstal software?
Functies:
sim wissel = smsje naar backup nummer met het nieuwe nummer
locatie kunnen achterhalen
telefoon leeg gooien
telefoon locken op afstand

Ik kom overal WaveSecure tegen en heb nu Theft Aware.

Persoonlijk vind ik 15 dollar/euro per jaar voor Wavesecure een beetje veel. Theft aware kost eenmalig 10 euro.

Ik heb nu theft aware draaien en omdat ik root toegang heb kunnen de instellingen zo weggeschreven worden dat theft aware na een hard reset, nog steeds gewoon werkt.

Iemand nog andere alternatieven die interessant zijn om erop te hebben ?
zoek ff in de market naar Lookout, bevat tevens anti virus software voor android (zij kwamen geloof ik ook met het bericht dat er virussen op Chinese android toestellen was gevonden).

Lookout geeft ook de mogelijkheid tot wipe op afstand, locatie vinden, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:35
Net een afspraak gemaakt voor het ophalen van m'n desire HD.

Ik had last van kapotte/dode pixels... Had het toestel net 2 weken, na meer dan een maand gewacht te hebben... Kan ik er nu alweer afscheid van nemen :(

Toestel werkt super, maarja, moet natuurlijk wel van die dode pixels af.

Edit: Wat ik trouwens wel slecht vind, is dat ik geen vervangend toestel krijg =/

[ Voor 12% gewijzigd door yniezink op 05-01-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Dat is niet slecht, dat hoort gewoon niet bij je contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Rainesh schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:07:
Sinds gisteren een Desire HD, maar ben er niet echt over te spreken. Ik kom van een iphone 3GS af.

Batterijduur is echt dramatisch, haalt niet eens een dag! Bij gewoon normaal gebruik, afentoe internetten, email lezen, paar telefoontjes en whatsapp.

Ik vind de Sense apps niet echt handig, launcherpro maar installed en eigen widgets installed. Ik mis ook de homeknop! Ik vind het super irritant om steeds de powerknop te drukken om t scherm aan t maken.

Pluspuntjes:
- Ziet er mooi uit
- mooi scherm
- snelheid
- Mogelijkheden om homescreen aan te passen.

Minpuntjes:
- batterijduur
- Iets te groot voor mij

Hmm, niet echt positief dus. Heb zelf een desire, ruilen met bijdrage van mijn kant? die is een stuk kleiner :+

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik heb 1x een temp root uitgevoerd met visionary. Heeft dat toevallig s-off veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:35
vinnieminnie schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:47:
Dat is niet slecht, dat hoort gewoon niet bij je contract.
Ik was bij de hi winkel geweest. En die zei dat ik met HTC moest bellen en dat ik dan een vervangend toestel zou krijgen, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinnieminnie schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:52:
Ik heb 1x een temp root uitgevoerd met visionary. Heeft dat toevallig s-off veroorzaakt?
Nee, dat heeft een temp root veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
magnum73 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:24:
Weet iemand of je het opstartgeluid kunt uitschakelen zonder root?
Ook heb ik last van de hoesJes die verkeerd getoond worden in de muziekapplicatie. Als de songs in een map staan geeft hij ze allemaal hetzelfde plaatje...ookal hebben ze hun eigen covertje. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Verder heb ik zelf geen zichtbare problemen na de update,behalve de batterijduur misschien?
Silent Boot in de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
yniezink schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:57:
[...]

Ik was bij de hi winkel geweest. En die zei dat ik met HTC moest bellen en dat ik dan een vervangend toestel zou krijgen, vandaar.
Kun je zien dat ze in die telecomwinkels ook maar wat lullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 16:10
MaartenPol schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:44:
[...]

Same here, gisteren ook gemeld bij HTC support. Dit soort knulligheden zijn niet echt gewenst.
Hier ook het zelfde probleem, sinds de update. Heel erg irritant.
Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!