Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:50:
[...]

Is prima kwaliteit vindt ik, kun je niet veel op aanmerken.
En vanaf nu ook te bewonderen in de OP. Zou nog 2 a 3 andere filmpjes erbij zien, nog meer mensen die filmpjes beschikbaar stellen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:55:
[...]

En vanaf nu ook te bewonderen in de OP. Zou nog 2 a 3 andere filmpjes erbij zien, nog meer mensen die filmpjes beschikbaar stellen?
Ja ik

YouTube: 1e vorm Nggo-Mbie-Paei

Deze is ook met de DHD opgenomen. PS de eerste gebruiker review is ook van mij in de startpost, maar mijn oude nickname staat er nog.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:56:
[...]

Ja ik

YouTube: 1e vorm Nggo-Mbie-Paei

Deze is ook met de DHD opgenomen. PS de eerste gebruiker review is ook van mij in de startpost, maar mijn oude nickname staat er nog.
Kwaliteit film is goed te noemen, moet wel zeggen dat het scheelt als de dhd bewogen word tijdens het filmen.

De kung-fu is wel een beetje slordig in de armen hé :X

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:54:
[...]

Vreemd, ik heb dezelfde versie, maar dan een Sanddisk 8GB er in zitten. Geen problemen na de update (ff afkloppen).

Had je misschien bepaalde apps op je SD kaart staan?
Heb er iig niet veel bijzonders mee gedaan, hooguit enkele apps van de Market gedownload waaronder 'WhatsApp'. Daar zou het eigenlijk niet aan moeten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaoscontrol schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:19:
[...]

Kwaliteit film is goed te noemen, moet wel zeggen dat het scheelt als de dhd bewogen word tijdens het filmen.

De kung-fu is wel een beetje slordig in de armen hé :X
Mijn sifu heeft deze video opgenomen, maar als ik na de kung fu goed getraind heb en dan van iemand een video opneem dan kan ik hem helemaal niet stil houden.

Mijn Kung Fu is niet zo goed als die van de echte Yip Man en ja ik moet meer van voeten werk hebben, maar goed gefilmd worden brengt spanningen mee en dan maak je wel eens foutjes, ik heb het zelfde wanneer ik voor de klas het moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
new_guy schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > (naar je applicatie, bijvoorbeeld de browser > "Standaard starten" > "Standaardwaarden wissen"
zo, dat zat diep,bedankt.
dacht dat ik het hele menu zo zoetjes aan wel beetje had gezien,,haha

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat er ook bij.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Ik heb nu iets raars, misschien dat iemand het herkent.

Ik sluit mijn telefoon in de auto aan met een normale 3,5mm audio jack. Ik krijg dan het geluid over mijn radiospeakers. De telefoon geeft dan ook een koptelefoon icoontje boven in het scherm.
Als ik gebelt wordt hoor ik het geluid ook via de boxen in de auto en kan ik gewoon praten.

Sinds vanmorgen staat er geen koptelefoon icoontje maar een headset icoontje. Ofterwijl de telefoon denkt dat ik een headset (hoofdtelefoon + microfoon) (Bedrade hoofdtelefoon met microfoon
aangesloten) heb aangesloten. Mensen aan de andere kant horen mij nu niet meer.

Heb de telefoon al gereboot, kan er verder ook niks over vinden in de instellingen of de handleiding.

Hoe werkt die detectie of een aangesloten audio jack wel of geen microfoon heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:55:
Ook ik gebruik mijn DHD gewoon in de auto voor navi en muziek via een AUX kabel maar ik heb helemaal geen last van verstoringen.
Dan moet ik dus even een andere Desire HD regelen en testen. Anders gaat ie terug voor RMA, ik bel erg veel in de auto (via Bluetooth), dus de lader is wel essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las al eerder dat wanneer je problemen hebt met sms notificaties je sms POP up kunt installeren en hiermee gewoon de standaard sms app kunt blijven gebruiken. Als ik in de market kijk zie ik meerdere sms POP UPS dus weet niet welke ik moet gebruiken. Weet iemand welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10
Hebben jullie ook last van een 'krakend' klepje aan de achterkant van de DHD? Dat kleinste klepje steekt ook 1-2 mm uit en kraakt nogal als je erop drukt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:33
Heb met htc contact gehad over dat niet al mijn sms'jes werden genotificeerd. Hij raadde mij aan om mijn telefoon te hard resetten. Dat zojuist dus maar gedaan, maar dan moet je al je apps weer installeren, is er geen manier om automatisch al je apps weer te laten installeren?

Krijg nu ook geen contact meer met htcsense.com, stond ook eerst +31606........, dat nu wel gewijzigd naar +316......., maar nog steeds geen contact, maar dat geldt voor iedereen dus?

Ps. achteraf heb ik dus ook bij htcsense instellen op mijn mobiel 00 voor het nummer getikt, maar is dit nog te corrigeren, of gebeurt dit via htcsense.com zoals ik al gedaan heb?

[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 02-01-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit hij er wel goed in dan? Hij hoort niet uit te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
MaStar schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:49:
Hebben jullie ook last van een 'krakend' klepje aan de achterkant van de DHD? Dat kleinste klepje steekt ook 1-2 mm uit en kraakt nogal als je erop drukt :?
Ik heb dat ook. Heb daarvoor contact gehad met de HTC klantenservice. Moest toen wat gegevens doorgeven en een foto'tje via de Email doorsturen. Kreeg na 2 dagen een mail terug met de vraag voor mijn adresgegevens, de aanvraag voor een nieuwe klep is er direct uitgegaan en werd de dag erna gebeld door HTC dat de aanvraag was goedgekeurd en ik mijn nieuwe klepje z.s.m zou krijgen.

Dus wat ik als ik jou was zou doen, is dit:

http://www.htc.com/nl/CS_Mail.aspx
Vul dat formulier in, maak een foto van je telefoon waar je ziet dat je klepje een stukje uitsteekt en stuur dit op.

Hoop dat het werkt voor je!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou eerst kijken of het geen bevestigingsprobleem is. Even er af halen en erop plaatsen terwijl je lichtjes op het midden drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke transfer speeds halen jullie met de telefoon? Ik kom niet verder dan 3 MB/s terwijl ik er toch een class 4 kaart in heb zitten die via de cardreader 5 MB/s haalt.
Is dit een beperking van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:18:
Zou eerst kijken of het geen bevestigingsprobleem is. Even er af halen en erop plaatsen terwijl je lichtjes op het midden drukt.
Dat heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, maar daar ligt het echt niet aan. Blijkbaar een bekend probleem, want de man aan de telefoon bij HTC heeft ook geen 1 vraag gesteld om het op te lossen, maar stuurt direct een nieuw klepje op

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Hij heet nu ook 2011 ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46
Ja, daar kwam ik net ook achter, ik leefde nog een beetje in het verleden :x

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:55:
[...]

Ik heb een kort filmpje (20 sec) van een optreden van Don Diablo. Misschien dat dat interessant is om te laten zien in de OP om mensen een idee te geven hoe hij presteert bij slechte lichtomstandigheden en harde muziek.

Als je denkt dat er vraag naar is zal ik hem wel op youtube plaatsen.

Edit:
Heb hem al geupload, aangezien ik even de youtube upload functionaliteit wilde testen. Bij deze:
YouTube: Don Diablo voor Tweakers.net

Als je het wat vind, zet hem er maar op.

[ Voor 18% gewijzigd door Maarten00 op 02-01-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kiwitje schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:30:
[...]

Dat heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, maar daar ligt het echt niet aan. Blijkbaar een bekend probleem, want de man aan de telefoon bij HTC heeft ook geen 1 vraag gesteld om het op te lossen, maar stuurt direct een nieuw klepje op
Het is inderdaad een bekend probleem, maar het kan ook verkeerde bevestiging zijn. Sluit dit laatste uit en het klepje is daadwerkelijk niet goed, dan moet je inderdaad gewoon een nieuwe hebben.
Echter aardig wat mensen die zo'n klepje verkeerd bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
sinds de update naar 1.75.161.2 past hij mijn locatie op mijn homescreen bij het weer niet meer aan.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 23:47

martjah

Appel

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:28:
Welke transfer speeds halen jullie met de telefoon? Ik kom niet verder dan 3 MB/s terwijl ik er toch een class 4 kaart in heb zitten die via de cardreader 5 MB/s haalt.
Is dit een beperking van de telefoon?
Kopieer je allemaal kleinere bestanden ?
Bij veel kleinere bestanden haal ik zo'n 5mb/s en als ik grote bestanden (100+ mb) naar mijn pc kopieer, dan haal ik zo'n 12mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een soortgelijk probleem...

de apps, zoals lattitude, en maps, die widget voor locations etc.. geven allemaal aan dat ik op een adres zit op 1 km van waar ik eigenlijk zit...

start ik de programma's op is dat de eerste plek waar hij mij aangeeft.

andere op latitude, als ik het niet aan heb staan zien mij daar ook..
ik krijg die apps en lattitude niet weg van dat ene adress.. ik kom daar nooit, rij er zelfs niet langs etc..

iemand een idee hoe ik dit kan veranderen, zal vast wel ergens een plekje zijn in de DHD.

** edit **

bij mij staat trillen uit, maar in whatsapp trilt hij nog steeds als ik type, heel iritant, iemand een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil met het Accessoires topic een verzameling gaan maken van alle accessoires die door GoT leden aangeschaft zijn met daarbij een korte samenvatting of een verwijzing naar een review van die accessoire, dit om zo een simpel overzicht te krijgen welke items goede of juist slechte keuzes zijn. Nu is het accesssoire topic zelf niet erg actief dus vandaar dat ik het ook hier post. Zouden jullie je ervaringen, voor zover ze nog niet in dat topic staan, daar kenbaar kunnen maken? Ik ga morgen het topic doorlopen om alle ervaringen alvast samen te voegen in de OP, maar er zijn vast mensen die wel iets hebben en nog niet daar gepost.
Dit alles met als doel een overzichtelijke post waar direct een goede aanschaf mee te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Iedereen de beste wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Even een korte vraag over de Agenda van de Desire HD:
Dat deze gesynchroniseerd wordt met de agenda van GMail is mij bekend en vind ik ook fijn. Echter heb ik op mijn Desire HD ook een andere agenda die alle feestdagen laat zien, deze agenda heet ook "Nederlandse Feestdagen". Op zich heb ik die niet nodig en heb via mijn GMail-account mezelf afgemeld voor deze agenda. Resultaat is dat deze feestdagen inderdaad uit mijn agenda zijn verdwenen op mijn GMail, maar op mijn Desire HD zijn ze er nog steeds :S

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:52:
Ik wil met het Accessoires topic een verzameling gaan maken van alle accessoires die door GoT leden aangeschaft zijn met daarbij een korte samenvatting of een verwijzing naar een review van die accessoire, dit om zo een simpel overzicht te krijgen welke items goede of juist slechte keuzes zijn. Nu is het accesssoire topic zelf niet erg actief dus vandaar dat ik het ook hier post. Zouden jullie je ervaringen, voor zover ze nog niet in dat topic staan, daar kenbaar kunnen maken? Ik ga morgen het topic doorlopen om alle ervaringen alvast samen te voegen in de OP, maar er zijn vast mensen die wel iets hebben en nog niet daar gepost.
Dit alles met als doel een overzichtelijke post waar direct een goede aanschaf mee te maken is.
Volgens mij heb ik toen uitgebreid wat geschreven over die ebay batterij en alleen al vanwege prijs is dat een goeie keuze, en die silicone case was ook wel een goeie keuze.
FeaR1986 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:56:
Dat deze gesynchroniseerd wordt met de agenda van GMail is mij bekend en vind ik ook fijn. Echter heb ik op mijn Desire HD ook een andere agenda die alle feestdagen laat zien, deze agenda heet ook "Nederlandse Feestdagen". Op zich heb ik die niet nodig en heb via mijn GMail-account mezelf afgemeld voor deze agenda. Resultaat is dat deze feestdagen inderdaad uit mijn agenda zijn verdwenen op mijn GMail, maar op mijn Desire HD zijn ze er nog steeds :S
Zodra je de agenda weer gesynchroniseerd heb zal het wel veranderd zijn, alleen gmail push veranderingen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
FeaR1986 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:56:
...Op zich heb ik die niet nodig en heb via mijn GMail-account mezelf afgemeld voor deze agenda. Resultaat is dat deze feestdagen inderdaad uit mijn agenda zijn verdwenen op mijn GMail, maar op mijn Desire HD zijn ze er nog steeds :S
Wat je kan proberen: open agenda-->menu-->meer-->Agenda's
Nederlandse feestdagen uit vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat ik sinds de laatste FOTA niet meer kan rooten? Heb me er nog niet heel erg in verdiept, pas sinds gisteren geupdate omdat ik rond de feestdagen in het buitenland was en niet met een kapotte telefoon opgezadeld wilde zijn.. :-) Is er misschien ergens een nieuwere versie van VISIONary+ beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:37:
Voor de gene met sms problemen, installeer sms pop up. Is gratis , heb je geen problemen met gemiste notifications, kun je herhaling s tijd instellen en custom trilling stijd.

Kun je standaard htc sms app blijven gebruiken
Welke sms POP up moet ik dan hebben? Ik zie er meerdere in de market. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:53:
[...]

Welke sms POP up moet ik dan hebben? Ik zie er meerdere in de market. 8)7
Voor sms gebruik ik Easy reminder. Werkt erg simpel en da's lekker. Je hoeft ook niet de default notificaties uit te zetten of zo (wat bij veel andere melders wel moet). Easy reminder werkt voor sms, mms en telefoontjes. Voor Gmail gebruik ik Gmail notifier. Ik zoek alleen nog een 'herhaler' voor WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:35:
ik heb een soortgelijk probleem...

de apps, zoals lattitude, en maps, die widget voor locations etc.. geven allemaal aan dat ik op een adres zit op 1 km van waar ik eigenlijk zit...

start ik de programma's op is dat de eerste plek waar hij mij aangeeft.

andere op latitude, als ik het niet aan heb staan zien mij daar ook..
ik krijg die apps en lattitude niet weg van dat ene adress.. ik kom daar nooit, rij er zelfs niet langs etc..

iemand een idee hoe ik dit kan veranderen, zal vast wel ergens een plekje zijn in de DHD.

** edit **

bij mij staat trillen uit, maar in whatsapp trilt hij nog steeds als ik type, heel iritant, iemand een oplossing?
Ga naar instellingen > taal en toetsenbord > touch input > tekstinvoer > trillen tijdens typen uit
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:51:
Klopt het dat ik sinds de laatste FOTA niet meer kan rooten? Heb me er nog niet heel erg in verdiept, pas sinds gisteren geupdate omdat ik rond de feestdagen in het buitenland was en niet met een kapotte telefoon opgezadeld wilde zijn.. :-) Is er misschien ergens een nieuwere versie van VISIONary+ beschikbaar?
Dat klopt :) Nieuwe update is nog niet te rooten

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

bas_vdl schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:27:
sinds de update naar 1.75.161.2 past hij mijn locatie op mijn homescreen bij het weer niet meer aan.

Iemand enig idee?
Deed die bij mij ook, na opnieuw de locatie instellen was het goed.
Menu > Instellingen > Locatie > Opnieuw installeren

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Heb hier ook nog steeds het probleem met de locatie. Al 2x locations opnieuw geïnstalleerd en de caches van de verschillende apps geleegd en evt opnieuw geïnstalleerd. Tot nu toe nog steeds zonder resultaat. Twitter kan geen locatie vaststellen, Foursquare heeft geen flauw idee waar ik ben en de weer-app denkt regelmatig dat ik in Haren ben ipv Groningen. Heeft er iemand misschien al een hard-reset gedaan om dit probleem te verhelpen, en hielp dit ook daadwerkelijk?

[quote]Maarten00 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:50:[...]
YouTube: Don Diablo voor Tweakers.net[/URL][/quote]

Wanneer was dit en waar? Zoek ik de liveset op, klinkt wel weer erg lekker voor Don :)

[ Voor 18% gewijzigd door marnix007 op 03-01-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:04:
[...]

Voor sms gebruik ik Easy reminder. Werkt erg simpel en da's lekker. Je hoeft ook niet de default notificaties uit te zetten of zo (wat bij veel andere melders wel moet). Easy reminder werkt voor sms, mms en telefoontjes. Voor Gmail gebruik ik Gmail notifier. Ik zoek alleen nog een 'herhaler' voor WhatsApp.
Dus dan kan ik gewoon de standaard sms app blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Sms pop up van adam k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op zondag 02 januari 2011 @ 23:30:
[...]

Kopieer je allemaal kleinere bestanden ?
Bij veel kleinere bestanden haal ik zo'n 5mb/s en als ik grote bestanden (100+ mb) naar mijn pc kopieer, dan haal ik zo'n 12mb/s
Het gaat om het schrijven naar de telefoon. Als ik bijv. een film kopieer (dus een groot bestand) dan loopt de snelheid niet verder op dan 3MB/s.
Dit is overigens op een Mac, maar ik kan me niet voorstellen dat dat nog invloed kan hebben. Ik ga vanavond nog even wat testjes doen vanaf de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een dag na het installeren van de FOTA update werd mijn SD kaart ook niet meer herkend.
Net de HTC helpdesk gebeld, en het probleem aangemeld.
Ze bellen over een aantal werkdagen terug met of een oplossing, of een nieuwe SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwitje schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:14:

Ga naar instellingen > taal en toetsenbord > touch input > tekstinvoer > trillen tijdens typen uit
dank je, daar stond het inderdaad.

iemand oplossingen voor de locations, latitude bug? geeft foute locaties aan waar ik niet zit..
zie dat er meer mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:40:
[...]

dank je, daar stond het inderdaad.

iemand oplossingen voor de locations, latitude bug? geeft foute locaties aan waar ik niet zit..
zie dat er meer mensen zijn.
Dit was bij mij verholpen na een reset en daarna de instellingen wizard te draaien, waarbij je opnieuw toestemminggeeft voor location services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

stijnos1991 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:33:
[...]
Wat je kan proberen: open agenda-->menu-->meer-->Agenda's
Nederlandse feestdagen uit vinken.
Dat was hem! Bedankt :)
Ik werk vanuit de Agenda Widget en dat menu wat daar achter zit is toch een stuk kleiner dan als je de agenda gewoon uit het hoofdmenu opstart. Want vanuit het hoofdmenu kan ik de Nederlandse Feestdagen inderdaad uitvinken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
Frieda schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Dit was bij mij verholpen na een reset en daarna de instellingen wizard te draaien, waarbij je opnieuw toestemminggeeft voor location services.
ben ik dan niet alles kwijt, smsjes, email, wifi, apps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SD kaart doet het ook plotseling niet meer, terwijl ik het ding er nog nooit uit heb gehaald. Valt dat ding onder de garantie of is het gewoon een kwestie van een nieuwe SD kaart kopen? Een oude sd kaart (van 1G) werkt nog wel.

formateren lukt trouwens ook niet, het ding wordt in z'n geheel niet meer door mijn PC (of DHD) herkend.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit natuurlijk garantie op aangezien het een onderdeel is van het product dat je aangeschaft hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12

kraats

Ik rol

:( Net m'n DHD opgestuurd ter reparatie. M'n powerbutton was erg moeilijk in te drukken en het speakertje kraakte. Nu hopen dat ik 'm héél snel weer terug heb, want ik kan niet lang zonder natuurlijk (doe het nu even met een Legend).

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:35
Volgens mij heb ik een dode pixel op m'n DHD. Als ik het toestel voor reparatie zou wegbrengen naar de hi winkel (heb op de website van hi besteld). Kan ik dan een vervangend toestel krijgen? Aangezien ik zelf geen back up toestel meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt heb SMS pop up uit de market gedownload. Werkt mooi en makkelijk.

Nog een vraagje ik ga volgende week naar het buitenland. Ik wil uiteraard geen torenhoge buitenland datakosten. Is het voldoende wanneer ik gegevensroaming uitgeschakeld heb bij instellingen mobiel netwerk of moet ik meer blokkeren om te voorkomen dat de DHD het Internet op gaat.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:10:
Bedankt heb SMS pop up uit de market gedownload. Werkt mooi en makkelijk.

Nog een vraagje ik ga volgende week naar het buitenland. Ik wil uiteraard geen torenhoge buitenland datakosten. Is het voldoende wanneer ik gegevensroaming uitgeschakeld heb bij instellingen mobiel netwerk of moet ik meer blokkeren om te voorkomen dat de DHD het Internet op gaat.

Alvast bedankt!
Das voldoende, maar als je zoals mij in buitenland daar een simkaartje in stopt dan moet je de gegevens verbinding uitschakelen denk ik, maar als het je Nederlandse simkaart is dan is gegevens roaming voldoende om die uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:15:
[...]

Das voldoende, maar als je zoals mij in buitenland daar een simkaartje in stopt dan moet je de gegevens verbinding uitschakelen denk ik, maar als het je Nederlandse simkaart is dan is gegevens roaming voldoende om die uit te schakelen.
mooi! Ik ga dus dan met mijn Vodafone NL kaart de grens over en zodra hij het netwerk Vodafone NL verliest en overgaat op een ander kan ik niet meer op Internet en Apps ook niet meer op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Is er een app waarbij als ik met wifi verbonden ben, dat autosync aanstaat en als ik met 3G/H verbonden ben, dat ie dat uit zet ? (beperkt data abbo, ik weet het, maar is van het werk dus mag niet klagen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou met Tasker wel mogelijk moeten zijn.

En als je geen data verbinding wilt zou ik die ook via de instellingen uitzetten, dat is toch iets vertrouwder dan enkel via de opties roaming uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:28:
Dat zou met Tasker wel mogelijk moeten zijn.

En als je geen data verbinding wilt zou ik die ook via de instellingen uitzetten, dat is toch iets vertrouwder dan enkel via de opties roaming uitzetten.
Whoow, Tasker kan idd vrij veel, ik zat zelf al naar profile apps te kijken... Zal Tasker eens gaan bestuderen.
Enne ik mag wel wat dataverkeer hebben :) ik wil het alleen handmatig doen als ik niet op wifi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat laatste was bedoeld voor de poster boven jou, maar syncen zelf zorgt voor amper datavetkeer, zeker als je geen mail bijlagea binnenhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:19:
Ja dat laatste was bedoeld voor de poster boven jou, maar syncen zelf zorgt voor amper datavetkeer, zeker als je geen mail bijlagea binnenhaalt.
Voor mij idd. Bedankt better safe than sorry 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Ik heb zelf het gevoel dat mijn batterijduur vandaag opeens echt slecht is.
Tot aan gister ging hij prima mee met normaal gebruik. Ik had nog zo'n 80% over om 20.00 's avonds.

Nu gebruik ik hem wel wat meer dan voorgaande week maar ik heb nu 50% over.
Wanneer ik bij Battery Usage staat valt er niets op:
- Display: 55%
- Cell Standby: 20%
- Phone Idle: 16%
- Android System: 5%
- com.htc.launcher: 3%

Ben ik nu gewoon paranoïde aan het worden?
Ik heb wel de nieuwste FOTA en daarom dus ook niet geroot.
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:35
yniezink schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:08:
Volgens mij heb ik een dode pixel op m'n DHD. Als ik het toestel voor reparatie zou wegbrengen naar de hi winkel (heb op de website van hi besteld). Kan ik dan een vervangend toestel krijgen? Aangezien ik zelf geen back up toestel meer heb.
*schopt dit naar voren* Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
yniezink schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:14:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat HI zelf hier het beste antwoord op kan geven. Kan me wel slecht indenken dat, wanneer ze je telefoon opsturen, HI jou 2 weken zonder telefoon laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:33
Heb me telefoon nu een harde reset aangedaan, maar met de laatste firmware nog steeds dat een gedeelte van de sms'jes niet genotificeerd wordt en dat ik ze pas zie als ik de sms app open. Heb er contact mee over met HTC, heb gesuggereerd om het probleem te verhelpen met een nieuwe firmware, dus ik wacht nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnarruf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 22:58
Zodadelijk komt iemand mijn DHD kopen. Geweldig, dat Android, maar deze telefoon was voor mij in gebruik een slagje te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjnarruf schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:57:
Zodadelijk komt iemand mijn DHD kopen. Geweldig, dat Android, maar deze telefoon was voor mij in gebruik een slagje te groot.
En wat heeft je de telefoon opgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnarruf
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:59:
[...]

En wat heeft je de telefoon opgeleverd?
Netto 50 euro verlies voor 2,5 maand gebruik. Verkocht voor 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjnarruf schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:57:
Waarin vond je hem te groot? Lastig meenemen of lastig met een enkele hand te bedienen?\
Gytax schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:10:
Ben ik nu gewoon paranoïde aan het worden?
Dat sowieso, maar dat hoort bij iedere Android gebruiker :+
Ga geen conclusies trekken op basis van een enkele dag, gebruik kan per dag echt enorm verschillen ook al doe je voor je gevoel hetzelfde. Daarnaast kan een applicatie die een paar minuten vol vermogen draait doordat hij crasht veel accu slurpen zonder dat je het merkt. Ga nog eens een dag of twee met je telefoon aan de gang, kijk of het aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gytax schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:10:
Nu gebruik ik hem wel wat meer dan voorgaande week maar ik heb nu 50% over.
Wanneer ik bij Battery Usage staat valt er niets op:
- Display: 55%
Staat je helderheid niet te hoog? Heb je auto-dim op 5 seconden gezet in plaats van 5 minuten? etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjnarruf
Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:26:
[...]

Waarin vond je hem te groot? Lastig meenemen of lastig met een enkele hand te bedienen?\

[...]

Dat sowieso, maar dat hoort bij iedere Android gebruiker :+
Ga geen conclusies trekken op basis van een enkele dag, gebruik kan per dag echt enorm verschillen ook al doe je voor je gevoel hetzelfde. Daarnaast kan een applicatie die een paar minuten vol vermogen draait doordat hij crasht veel accu slurpen zonder dat je het merkt. Ga nog eens een dag of twee met je telefoon aan de gang, kijk of het aanhoud.
Hij was erg groot om mee te nemen. Normale beschermhoesjes waren er ook niet op het moment van aanschaf, en een screenprotector alleen vond ik nogal karig. Ben wel eens zo'n ei om onbedoeld een aansteker of mijn sleutelbos in dezelfde broekzak te steken.

Daarnaast was hij ook echt groot in gebruik. Niet zomaar snel even snel je mobieltje erbij pakken en wat checken, nee je haalt gewoon een halve netbook uit je broekzak. Daarnaast niet lekker te bedienen met één hand nee.

Nu op zoek naar een kleiner alternatief. Een HTC Trophy. Een iPhone. Een Samsung Omnia i7. Een normale Desire?... Vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjnarruf schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:32:
[...]

Hij was erg groot om mee te nemen. Normale beschermhoesjes waren er ook niet op het moment van aanschaf, en een screenprotector alleen vond ik nogal karig. Ben wel eens zo'n ei om onbedoeld een aansteker of mijn sleutelbos in dezelfde broekzak te steken.

Daarnaast was hij ook echt groot in gebruik. Niet zomaar snel even snel je mobieltje erbij pakken en wat checken, nee je haalt gewoon een halve netbook uit je broekzak. Daarnaast niet lekker te bedienen met één hand nee.

Nu op zoek naar een kleiner alternatief. Een HTC Trophy. Een iPhone. Een Samsung Omnia i7. Een normale Desire?... Vragen....
Kijk eens naar de San Fransisco (ZTE Blade), misschien wat lastig te krijgen maar DE telefoon die ik zou kiezen als ik een kleiner scherm niet erg zou vinden. Alleen geen topper qua cpu kracht, wel qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
bas_vdl schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:40:
[...]

ben ik dan niet alles kwijt, smsjes, email, wifi, apps etc.
nee ik bedoel een gewone reset, geen fabrieksreset. maar dan dus niet een snelle reset waarbij je toestel niet alles afsluit, dit is de standaardinstelling volgens mij dus dat moet je even omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

yniezink schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:14:
[...]

ik heb zelf ook mn eerste dode pixel ontdekt (2 maanden oud).. denk dat ik hem voorlopig nog gewoon blijf gebruiken, als ik me niet vergis kun je hem daar tot 1 jaar na aanschaffen voor terugbrengen?

Ik ben vandaag begonnen met het gebruiken van JuiceDefender omdat de 15 uur die mijn DHD na de laatste FOTA haalt eigenlijk net te weinig vind.. ik gebruik deze week JuiceDefender en dan volgende week niet.. kijken of er significant verschil is in batterijduur in twee gewone werkweken

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 23:47

martjah

Appel

XtinctHeD schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:53:
[...]

ik heb zelf ook mn eerste dode pixel ontdekt (2 maanden oud).. denk dat ik hem voorlopig nog gewoon blijf gebruiken, als ik me niet vergis kun je hem daar tot 1 jaar na aanschaffen voor terugbrengen?

Ik ben vandaag begonnen met het gebruiken van JuiceDefender omdat de 15 uur die mijn DHD na de laatste FOTA haalt eigenlijk net te weinig vind.. ik gebruik deze week JuiceDefender en dan volgende week niet.. kijken of er significant verschil is in batterijduur in twee gewone werkweken
Ik heb cyanogenmod 6.1.3 draaien en die gaat bij mij een stuk langer mee dan de standaard rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle accessoires die in het accessoirestopic genoemd zijn heb ik in de OP van het accessoirestopic verwerkt, een handig overzicht voor ervaringen met allerlei accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
Megupe schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:54:
Heb me telefoon nu een harde reset aangedaan, maar met de laatste firmware nog steeds dat een gedeelte van de sms'jes niet genotificeerd wordt en dat ik ze pas zie als ik de sms app open. Heb er contact mee over met HTC, heb gesuggereerd om het probleem te verhelpen met een nieuwe firmware, dus ik wacht nog af.
ik heb het zelfde probleem, soms hoor ik wel een piep toon voor een sms en soms helemaal niets. dan staat er alleen een melding. De les knippert ook niet meer bij een email, sms, etc.

ik heb ook het probleem dat hij de locatie op mijn home screen niet meer bijwerkt. heb locations als opnieuw geïnstalleerd en en alle data en cache leeg gegooid...

ik heb een vodafone toestel met versie:

Android-versie
2.2.1

Smalbandversie
12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2

Kernel-versie
2.6.32.21-g1e30168
htc-kernel@and18-2 #1
Fri Dec 10 18:43:12 CST 2010

Build-nummer
1.75.161.2 CL301245 release-keys

Softwarenummer
1.75.161.2

Browserversie
WebKit 3.1

[ Voor 3% gewijzigd door bas_vdl op 03-01-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Wat is de meest handige manier om contactgegevens (telefoonnummers) vanaf mijn oude mobiel over te zetten op mijn Desire HD? Is dat bijvoorbeeld deze nummers invoeren in HTC sense of misschien invoeren in mijn G-mail (Google) account, zodat ze vanaf daar geladen worden en centraal opgeslagen zijn?

Al mijn contacten staan nu op mijn oude samsung-telefoon. Ik ben benieuwd wat handig is en hoe deze contacten op mijn DHD makkelijk geordend kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles vanaf de simkaart overzetten naar je nieuwe telefoon en dan uploaden naar Gmail en daar aanvullen met extra info indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
MaStar schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:37:
Wat is de meest handige manier om contactgegevens (telefoonnummers) vanaf mijn oude mobiel over te zetten op mijn Desire HD? Is dat bijvoorbeeld deze nummers invoeren in HTC sense of misschien invoeren in mijn G-mail (Google) account, zodat ze vanaf daar geladen worden en centraal opgeslagen zijn?

Al mijn contacten staan nu op mijn oude samsung-telefoon. Ik ben benieuwd wat handig is en hoe deze contacten op mijn DHD makkelijk geordend kunnen worden.
Kan dat niet via deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:46:
Alles vanaf de simkaart overzetten naar je nieuwe telefoon
Alle contacten zijn opgeslagen op mijn oude telefoon (niet op de SIM).

@Gangster93: die app ondersteund mijn oude telefoon niet (denk ik te oud voor ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door MaStar op 03-01-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
MaStar schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:03:
[...]
@Gangster93: die app heb ik niet op mijn DHD...
Vreemd, ik dacht, aangezien in het filmpje een desire HD word gebruikt, deze app op alle HTC desire HD's zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Gangster93 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:09:
[...]

Vreemd, ik dacht, aangezien in het filmpje een desire HD word gebruikt, deze app op alle HTC desire HD's zou staan.
Hij staat erop! (Alleen in Nederlandse taal). Ik heb geprobeerd via een andere telefoon te synchroniseren maar dat werkt helaas niet. Ik zal op zoek moeten naar iets anders. Tips welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

@Gangster93: die app ondersteund mijn oude telefoon niet (denk ik te oud voor ;) )
Kan je die niet kopieren naar SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
[...]

Dat maakt niet uit, je kan ook aanvinken dat je telefoon er niet bij staat en alsnog proberen om het over te zetten. Werkte bij mij ook, hoewel alleen het telefoonboek over ging. Moet je oude telefoon natuurlijk wel bluetooth hebben!

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten00 op 03-01-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterke222
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-12-2019
Het opslaan van je contacten hangt dit af van je SIM? Ik bedoel dan het aantal.
Op deze SIM kan ik 250 contacten opslaan.. Maar dit is te weinig :D En ben niet van plan om ze op GSM op te slaan.
Dus is dit afhankelijk van de SIM of de GSM?

(Beetje noobievraag misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Maarten00 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:16:
[...]

Dat maakt niet uit, je kan ook aanvinken dat je telefoon er niet bij staat en alsnog proberen om het over te zetten. Werkte bij mij ook, hoewel alleen het telefoonboek over ging. Moet je oude telefoon natuurlijk wel bluetooth hebben!
Super. op deze manier is het gelukt :) Nu nog iets handigs vinden om de contacten te ordenen. Nu staan er ook twitter-accounts in mijn telefoonboek :') !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
MaStar schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:31:
[...]

Super. op deze manier is het gelukt :) Nu nog iets handigs vinden om de contacten te ordenen. Nu staan er ook twitter-accounts in mijn telefoonboek :') !
Je kan de dubbele contacten samen voegen, scheelt misschien een klein beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simkaart heeft inderdaad een beperkt geheugen. Dus of op de GSM opslaan of kijken of je een grotere simkaart kan vinden, weet niet of dat bestaat of bij je provider gekregen kan worden.
Waarom wil je ze niet op de gsm opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterke222
Moest men gsm stuk gaan ben ik mijn nummers kwijt. Ik heb de mijne van Mobistar (België dus).

Denk niet dat er grotere zijn, maar dat zal ik even moeten navragen in de winkel. Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom staat er op htcsense.com bij de hubs
Een app voor Tango Video Calls ..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaar dat je ze met Google kan syncen, dan weet je zeker dat ze veilig staan. Ook zijn er talloze backup programma's. Vergeet niet, een simkaart kan ook stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterke222
Je bedoeld syncen via de HTC applicatie? Kan dit ook zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Syncen via de manier die standaard door Google is ingebouwd, door een Google account toe te voegen en via daar contacten te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
wouterke222 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:56:
Je bedoeld syncen via de HTC applicatie? Kan dit ook zonder?
Ik denk dat hij bedoelt syncen met je gmail account.

Je kunt ze dan ook redelijk eenvoudig via de gmail account bijwerken etc en bij een volgende Android GSM door simpelweg te syncen alle telefoon nrs met gegevens weer op de GSM te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
V De foto's van mijn contacten zijn na het synchroniseren een erg lage resolutie. Hoe los ik dit op?
A Er is daarvoor een soort van'workaround'. Maak een nieuw contact voor dezelfde persoon (Vul bij naam bijv. precies dezelfde naam in, en voeg een foto toen aan dit profiel), sla dit contact op in het telefoongeheugen. Koppel (menu > link) dit nieuwe contact met je Gmail contact, en kies dan voor de de foto uit het telefoongeheugen.
Al een echte oplossing?

IK heb nog de volgende problemen:

- De widgets reageren soms niet na unlocken telefoon, andere snelkoppelingen op scherm wel. (menu etc.)
Dit duurt vaak 5-10 sec voor ze weer werken.

- Soms is de telefoon tergend langzaam na het unlocken. Alsof hij wkkr moet worden van een hele diepe winterslaap.

En opmerking:

De opie vanuit, 1 of 2 gezichten bij zelfportret is weggehaald en vervangen door: uit/aan. Das jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:27:
[...]

Staat je helderheid niet te hoog? Heb je auto-dim op 5 seconden gezet in plaats van 5 minuten? etc.
Mijn helderheid staat op 20%. Auto dim staat op 1 minuut uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik kan waarschijnlijk mijn HTC Desire omruilen met iemand voor een Desire HD.
Alleen heb ik enige twijfel of ik het moet doen ja of nee.

Hoe gevoelig is het klepje achterop.
De resolutie van de Desires is het zelfde alleen is de HD dus groter. Is het verschil echt merkbaar?
Waarom zou ik het buiten het grotere scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klepje is bij mij totaal niet gevoelig. En ik merk niet dat mijn scherm pixelig of onduidelijk is, dat is geen groot verschil.

Verder, waarom? Een snellere telefoon met een groter scherm, dat is het grootste voordeel. Verder zijn er niet gigantisch veel voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 07:38:
Ik kan waarschijnlijk mijn HTC Desire omruilen met iemand voor een Desire HD.
Alleen heb ik enige twijfel of ik het moet doen ja of nee.

Hoe gevoelig is het klepje achterop.
De resolutie van de Desires is het zelfde alleen is de HD dus groter. Is het verschil echt merkbaar?
Waarom zou ik het buiten het grotere scherm
Ha doen direct, de DHD is beter dan de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Op dit moment nog steeds mijn DHD niet terug van reparatie.
En dat alleen vanwege het ringetje van de camera.
Hij is weliswaar opgestuurd aan het begin van de vakantie. Mijn vrouw heeft toen haar Touch Pro 2 opgestuurd waarbij de verbinding bij het scharnier niet lekker was en hij niet reageerd op het open klappen en ook vast liep.

Die van haar was vorige week al terug. Maar volgens mij zijn er 2 bedrijven die reparatie's doen voor HTC.
Ik hoop dat hij deze week weer terug komt, want ik mis hem toch wel erg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik heb het toestel nu ff ter test. Het sim-klepje kraakt iets en de lens zit niet helemaal in het midden.
Is dit makkelijk te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lens niet in het midden maakt toch niks uit? Zolang het de foto's niet beinvloed is het geen enkel probleem.
Sim-klepje kan je contact voor opnemen met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 08:57:
Lens niet in het midden maakt toch niks uit? Zolang het de foto's niet beinvloed is het geen enkel probleem.
Sim-klepje kan je contact voor opnemen met HTC.
Ook als je het toestel tweedehands hebt gekocht?
Krijg je dan een ander klepje opgestuurd of moet je je hele telefoon opsturen?

[ Voor 11% gewijzigd door Thombias op 04-01-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hangt er echt vanaf of het wel daadwerkelijk een echt probleem is of niet. Maar mensen met scheef zittende klepjes kregen altijd een nieuwe toegestuurd voor zover ik hier gelezen heb.
Of dat ook gaat als het tweedehands is weet ik niet, maar je kan het altijd proberen, het lijkt mij van wel.

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!