Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Pepperana schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:23:
Hoe doe je de beste Harde reset?
Ik twijfel nog omdat ik niet weet of mijn 30 dagen probeer navigatie het dan nog doet.

Thanks!
Performing a factory reset via settings
The most convenient way to do a factory reset is via the phone settings.

1-From the Home screen, press MENU, and then tap Settings.
2-Tap SD & phone storage > Factory data reset.
3-Tap Reset phone, and then tap Erase everything.

Performing a factory reset using the phone buttons
If you can't turn on your phone or access the phone settings, you can still perform a factory reset by using the buttons on the phone.

1-With the phone turned off, press and hold the VOLUME DOWN button, and then briefly press the POWER button.
2-Wait for the screen with the three Android images to appear, and then release the VOLUME DOWN button.
3-Press VOLUME DOWN to select FACTORY RESET, and then press the POWER button.

SUCCES ;)

Edit: Over navigatie geen zorgen, het gaat gewoon door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:34
Bedankt voor de info, en ja, mijn reactie was inderdaad wat ongepast, ik was gewoon even goed chagrijnig aangezien ik net AL mijn data kwijt ben door een inbraak, mijn hele leven zat op die computer (en schijf) en dan komt nu dit er even bij. Feit blijft bovendien wel dat het onmiddellijk na de update is gebeurd en dat ik op het internet meerdere van deze problemen sinds de update lees. En dan vindt ik het op de iPhone en iPad veel veiliger dat er via iTunes eerst automatisch een backup wordt gemaakt alvorens de update te installeren. (niet dat het in mijn geval had geholpen aangezien ik die pc niet meer heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees overal dat POP een slechte mailserver is en dat je Imap moet gebruiken, klopt dit?

Is dit ook mogelijk met tmobile en een @live.nl account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:04
Neptunus schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:25:
Kan iemand mij op weg helpen om een downgrade van Froyo (2.2) naar Stock 2.1 voor elkaar te krijgen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens hebben de instellingen die ik gisteren heb ingesteld via pop, al mijn mailtjes gewist van de afgelopen paar jaar en ben ik allemaal belangrijke informatie kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 01:25:
Ik lees overal dat POP een slechte mailserver is en dat je Imap moet gebruiken, klopt dit?

Is dit ook mogelijk met tmobile en een @live.nl account?
What's the difference between IMAP and POP?
Unlike POP, IMAP offers two-way communication between your web Gmail and your email client(s). This means when you log in to Gmail using a web browser, actions you perform on email clients and mobile devices (ex: putting mail in a 'work' folder) will instantly and automatically appear in Gmail (ex: it will already have a 'work' label on that email the next time you sign in).

IMAP also provides a better method to access your mail from multiple devices. If you check your email at work, on your mobile phone, and again at home, IMAP ensures that new mail is accessible from any device at any given time.

Finally, IMAP offers a more stable experience overall. Whereas POP is prone to losing messages or downloading the same messages multiple times, IMAP avoids this through two-way syncing capabilities between your mail clients and your web Gmail.

If you're trying to decide between using POP and using IMAP with Gmail, we recommend IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

StormingSoul schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:16:
Hier ook harde reset gedaan na de update. Alle Problemen inc wifi problemen zijn weg al 4 dagen

Raad iedereen dan ook dan eerst dit te doen
Maar geeft dit ook een oplossing voor de sms-notificatie bug en de verkorte batterij tijd? Dat zijn twee dingen waar ik last van heb sinds de update.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:10:
W
[...]

Check DroidStats of CallMeter voldoet..
Werkt sowieso niet. Die tellen per seconde's en T-mobile rekent per minuten. Dus stel je belt 1.14sec, T-mobile rekent 2 min, maar die apps niet. Dus Stel jij belt 10x 1.14, staat er dus 11,40min. Bij Tmobile staat er 20Min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ibidem schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:38:
Heb sinds vd week een nieuwe abonnement voor de Desire en T-Mobile geeft aan dat ik al door mijn belminuten heen ben. Dit klopt naar mijn "gevoel" totaal niet en wil weten wat ik gebeld heb sinds afgelopen maandag.

Zit er standaard een counter tbv gespreksduur in de Desire HD? Kan deze zo 1,2,3, niet vinden. Zullen vast wel progsels voor zijn in de Market alleen beginnen die weer op NUL ipv de afgelopen week of verder.

Iemand?
Hier wat ik recent tegen ben gekomen i.v.m. Geinimi Trojan:

Security Alert: Geinimi, Sophisticated New Android Trojan Found in Wild

How to Stay Safe:
Only download applications from trusted sources, such as reputable application markets. Remember to look at the developer name, reviews, and star ratings.
Always check the permissions an app requests. Use common sense to ensure that the permissions an app requests match the features the app provides.
Be aware that unusual behavior on your phone could be a sign that your phone is infected. Unusual behaviors include: unknown applications being installed without your knowledge, SMS messages being automatically sent to unknown recipients, or phone calls automatically being placed without you initiating them.
Download a mobile security app for your phone that scans every app you download. Lookout users automatically receive protection against this Trojan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accuproblemen:

Wie kan me tips geven inzake het volgende:
Eigenlijk vanaf (bijna) het begin heb ik problemen met het opladen van de accu. Toestel begint vaak pas op te laden nadat ik de stekker een keer of 10 in stopcontact gestoken heb, pas dan gaat led-lampje continu branden. Regelmatig echter stopt het opladen na een minuut of 10.
Gisteravond gebeurde dat ook, telkens weer opnieuw de stekker ingestoken waarna het opladen weer begon echter leek het erop dat er nauwelijks energie bijkwam en de batterijstatus op hetzelfde percentage bleef steken.
Ik heb Quick Battery geinstalleerd die aangaf dat de accustatus "opladen" was, accustaat was "goed", verder geen vreemde apps/widgets draaien, enkel een paar die door velen gebruikt worden(nu.nl, buienradar ed.)
Vanochtend bleek dat het opladen toch gestopt was en de batterij dus helemaal leeg, na heel veel pogingen heb ik het toestel toch aan de praat gekregen en wordt hij nu (voorlopig) opgeladen.
Ik heb de optie "energiebesparing" eens uitgeschakeld en het lijkt nu beter te werken, maar ik zou graag willen weten of er apps zijn waarmee ik kan zien of er een bepaalde app is die mijn accu leegtrekt of een bepaalde toestelinstelling die het opladen beter laat verlopen........

Edit: een klein kwartiertje verder en accustatus blijft op 5% hangen, terwijl de status "opladen" aangeeft, led-lampje brandt continu en de batterij rechtsboven toont dat 'ie langzaam vol loopt. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intrepid2007 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:44:
[...]

Probeer eens in instellingen -> applicaties -> alle applicaties bij GMAIL eens de 'Gegevens wissen' knop in te drukken en daarna opnieuw te synchroniseren..
Helaas, geen effect.

De hele account verwijderen kan niet. Mijn DHD geeft aan dat hij dit alleen wil doen dmv een factoey reset. Zal daar later nog wel even verder naar zoeken. Voorlopig vind ik een factory reset nog een te grote stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:03:
Accuproblemen:

Wie kan me tips geven inzake het volgende:
Eigenlijk vanaf (bijna) het begin heb ik problemen met het opladen van de accu. Toestel begint vaak pas op te laden nadat ik de stekker een keer of 10 in stopcontact gestoken heb, pas dan gaat led-lampje continu branden. Regelmatig echter stopt het opladen na een minuut of 10.
Gisteravond gebeurde dat ook, telkens weer opnieuw de stekker ingestoken waarna het opladen weer begon echter leek het erop dat er nauwelijks energie bijkwam en de batterijstatus op hetzelfde percentage bleef steken.
Ik heb Quick Battery geinstalleerd die aangaf dat de accustatus "opladen" was, accustaat was "goed", verder geen vreemde apps/widgets draaien, enkel een paar die door velen gebruikt worden(nu.nl, buienradar ed.)
Vanochtend bleek dat het opladen toch gestopt was en de batterij dus helemaal leeg, na heel veel pogingen heb ik het toestel toch aan de praat gekregen en wordt hij nu (voorlopig) opgeladen.
Ik heb de optie "energiebesparing" eens uitgeschakeld en het lijkt nu beter te werken, maar ik zou graag willen weten of er apps zijn waarmee ik kan zien of er een bepaalde app is die mijn accu leegtrekt of een bepaalde toestelinstelling die het opladen beter laat verlopen........

Edit: een klein kwartiertje verder en accustatus blijft op 5% hangen, terwijl de status "opladen" aangeeft, led-lampje brandt continu en de batterij rechtsboven toont dat 'ie langzaam vol loopt. :?
zet de telefoon is helemaal uit en gooi hem daarna eens aan de oplader. dan kan je controleren of het een app is die roet in het eten gooit. zet hem na een 30 min weer eens aan en kijk dan eens hoeveel % je hebt

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guitar-hero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2020
Hallo,

Enige tijd geleden de werkwijze van de topic start gevolgd om het toestel te rooten. Met visioinary en ultimate backup. Nu na de update werkt visionary niet meer. Is er een andere tool om weer root rechten te verkrijgen ?

Belangerijk is dus om te weten of er momenteel een tool beschikbaar is die wel met de nieuwste update overweg kan

thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mh, ik ben sinds twee dagen overgegaan van de (al redelijk briljante) HTC Desire naar de HD. Echter

Als ik de auto-sync aanzet, loopt t toestel beduidend slomer. Iets typen loopt bijvoorbeeld flink 'achter' (typ je, komt het woord 2 seconden later pas) en de telefoon reageert gewoon stukken langzamer.. Ik heb de accounts voor mn sync al ingekort (stond bijv. 2x twitter en 2x facebook in, HTC Sense account verwijderd).

Iemand ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 08:05
Bollegerry schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:32:
[...]

HTC maar gebeld want was er niet gerust op dat velen ook de problemen hebben zoals ik. Werd keurig en serieus te woord gestaan. Echter, harde reset (terug naar fabrieksinstellingen) was toch echt nodig. Net gedaan en zie nu al enkele verbeteringen. Sync probleem, touchscreen probleem, wifi bereik-probleem zijn weg. Wat mij als eerste opviel was de enorme verbetering in helderheid en kleur van het scherm _/-\o_ Later kijken of de accu ook beter performed.
En ja de accu is ook stukken beter, beter nog dan voor de update. Voor de goede orde, ook na de harde reset heb ik dezelfde softwareversie draaien van de laatste FOTA.
Dus.... als je problemen hebt sinds deze laatste FOTA...harde reset en je bent van alles af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Positief bericht tussendoor :)

Heb mijn DHD de dag nadat hij uitkwam in NL en ben tot nu toe zeer tevreden. Snelle, gebruiksvriendelijke en stevige smartphone met een prima accu, mooi scherm en fancy uiterlijk.

Qua software kan het hier en daar nog wat beter maar het gaat de goede kant op, overall qua besturingssysteem ook prima tevreden!

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor het niet kunnen updaten van de telefoon omdat deze een rode driehoek met uitroepteken geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:25:
Heeft er iemand al een oplossing gevonden voor het niet kunnen updaten van de telefoon omdat deze een rode driehoek met uitroepteken geeft?
Das een waarschuwingsteken, dan gaat er iets goed mis, waarschijnlijk heb je s-off of geroot of wat anders waardoor je dat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Wat me ook opvalt sinds de update:

Als je internet deelt via de usb met bijv je laptop dat hij vaker gewoon wegvalt.
Erg vervelend als je iets aan het doen bent,,

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
In vergelijking met mijn eerdere Desire (Classic) zijn de kleuren op m'n nieuwe Desire HD wel heel erg flets. heb al wat geëxperimenteerd met helderheid aanpassen, maar dat geeft ook niet het gewenste resultaat. Met name foto's zien er echt niet helder mooi uit. Het is echt een giga verschil t.o.v. de Desire Classic.

Ben ik de enige met deze ervaring?
Iemand een idee wat ik zou kunnen wijzigen om een mooier beeld te krijgen?

Ja, ik weet dat Desire HD geen S Amoled heeft, maar dat kan toch niet zo'n groot verschil maken? Ik heb er nog verder niets over gelezen...

Wie helpt me?
Dank je en groet.

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
hvdhoeven schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:42:
In vergelijking met mijn eerdere Desire (Classic) zijn de kleuren op m'n nieuwe Desire HD wel heel erg flets. heb al wat geëxperimenteerd met helderheid aanpassen, maar dat geeft ook niet het gewenste resultaat. Met name foto's zien er echt niet helder mooi uit. Het is echt een giga verschil t.o.v. de Desire Classic.

Ben ik de enige met deze ervaring?
Iemand een idee wat ik zou kunnen wijzigen om een mooier beeld te krijgen?

Ja, ik weet dat Desire HD geen S Amoled heeft, maar dat kan toch niet zo'n groot verschil maken? Ik heb er nog verder niets over gelezen...

Wie helpt me?
Dank je en groet.

Hans
Hans ik heb nu een desire classic. Is naast het scherm de stap naar de HD groot of ik nog beter even wachten met een vervolg-apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:56:
[...]

Das een waarschuwingsteken, dan gaat er iets goed mis, waarschijnlijk heb je s-off of geroot of wat anders waardoor je dat krijgt.
Nee, mijn hd is niet geroot. Heb er niks raars mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Wat een feest... deze dag was het mijn Desire HD die besloot alle sms-jes te verwijderen. Vorige week was het de Desire HD van een maatje van me, die hem ook exact één week eerder had gekocht. Nu moest ik met mijn oude mobiel elke week mijn berichten verwijderen omdat het geheugen anders vol was. Maar het hoort gewoon niet, en dat is wat me dwars zit...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:49:
[...]

Hans ik heb nu een desire classic. Is naast het scherm de stap naar de HD groot of ik nog beter even wachten met een vervolg-apparaat?
Ik ben ook pas overgegaan van de classic naar de hd echter dan van lcd naar lcd, als jr amoled gewend bent is het idd flink wennen, anders prima te doen. Ervaringen tot nu toe zijn dat de kleine veranderingen in sense super chill zijn (denk aan music player, skins etc) en dat de telefoon beter te gebruiken isdoor groter interne geheugen. Ook apps installeren lijkt veel sneller te gaan. Geen verkeerde keuze over te stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-08 12:18
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:19:
Ik heb gelukkig al mijn contacten over kunnen zetten van de iphone naar HTC, bedankt voor de tips. Ik heb alleen wel een ander probleem die ik bij het autopaneel tegen kwam. Na het invoeren van de bestemming krijg je 2 keuzes. Je kan via Route66 of Google navigeren.
Ik selecteerd Google, maar dan krijg ik het volgde: "Wij konden de bestemming niet verstaan."

Vreemd probleem, enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of hebben jullie allemaal het zelfde probleem?
Dat is een probleem dat ik inderdaad ook heb. Heeft iemand hier een oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:57:
[...]

Ik ben ook pas overgegaan van de classic naar de hd echter dan van lcd naar lcd, als jr amoled gewend bent is het idd flink wennen, anders prima te doen. Ervaringen tot nu toe zijn dat de kleine veranderingen in sense super chill zijn (denk aan music player, skins etc) en dat de telefoon beter te gebruiken isdoor groter interne geheugen. Ook apps installeren lijkt veel sneller te gaan. Geen verkeerde keuze over te stappen!
.

Daar sluit ik me bij aan. De kleuren is yhet enige minpunt dat ik ben tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:57:
[...]

Heb al de rom van de desire HD erop staan, dus die nieuwe sense aanpassingen gebruik ik al :) Wat ik me vooral afvraag is of de snelheid (browsen, gamen e.d.) stuk vlotter gaat. Minder haperingen, sneller opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
  • Laatst online: 20:59
aardbeix15 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 07:24:
[...]

Maar geeft dit ook een oplossing voor de sms-notificatie bug en de verkorte batterij tijd? Dat zijn twee dingen waar ik last van heb sinds de update.
Ik had zelf ook ernstige twijfels bij de accuduur sinds de laatste firmware update. Na een hard reset lijkt dat weer helemaal in orde.

Gr,EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
FeaR1986 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:
Wat een feest... deze dag was het mijn Desire HD die besloot alle sms-jes te verwijderen. Vorige week was het de Desire HD van een maatje van me, die hem ook exact één week eerder had gekocht. Nu moest ik met mijn oude mobiel elke week mijn berichten verwijderen omdat het geheugen anders vol was. Maar het hoort gewoon niet, en dat is wat me dwars zit...
Berichten, menu knop, instellingen, berichten verwijderen bij limiet bereikt, uitschakelen? ? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilmer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
aardbeix15 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:18:
[...]

welke app heb je hier voor gebruikt. Ik heb alle syncing met mijn htcsense-accoutn uit staan maar het is natuurlijk het proberen waard.

eit:mm heb nu met quick system info pro gekeken maar er is niets wat er boven uit schiet, wel is minn batterij na de laatste FOTA aanmerkelijk sneller leeg.
Gebruikte Watchtower om CPU te checken. Bij mij gaf com.android.provider.settings een duidelijke piek. Mn batterij was daarvoor binnen een paar uurtjes leeg, nu weer terug naar normaal (voor FOTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Dilmer schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:39:
[...]

Gebruikte Watchtower om CPU te checken. Bij mij gaf com.android.provider.settings een duidelijke piek. Mn batterij was daarvoor binnen een paar uurtjes leeg, nu weer terug naar normaal (voor FOTA).
bij mij geeft wachtower voor com.android.provider.settings de hele tijd zo'n beetje tussen de 2% en 7% af. Voor de zekerheid heb ik mijn HTC Sense account alvast verwijderd (tot nu toe toch een redelijke knakenservice omdat veel delen van de site niet werken. Ik heb niet echt zin in een harde reset dus ik hoop dat dit wat opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
ik heb een probleem met de gallerij,

ik draai launcher pro plus, maar telkens wanneer ik de gallerij open, en dan naar de map ga waar de foto's van bijv. downloads en camera in zit, springt deze er na 1 a 2 seconde uit, en kom ik weer in t hoofdscherm.

Dit ligt waarschijnlijk niet aan launcher pro, omdat als ik switch naar htc sense dan heb ik dit probleem ook. Iemand anders met ervaringen hiermee?

Heb nu (tijdelijk) gallerij 3d, deze werkt wel prima.. maar die andere moet gewoon werken? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

StormingSoul schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 13:56:
[...]
Berichten, menu knop, instellingen, berichten verwijderen bij limiet bereikt, uitschakelen? ? ?
Dat staat natuurlijk uit.
Maar het is een bekende bug binnen Android 2.2 van HTC. Er zijn veel meer van dit soort gevallen bekend.

Niet dat ik die sms-jes mis. Want zoals gezegd moest ik met mijn oude telefoon om elke 200 berichten alles verwijderen, dus ik had nooit een compleet overzicht van alle berichten. Maar het is gewoon iets wat niet moet kunnen.

Blij dat ik geen twee jarig abonnement af gesloten heb, want de Desire HD gaat het niet lang bij mij uithouden. Zodra er een nieuw toestel komt dan ga ik die zeker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Help! Ik krijg het op een of andere manier na een hard reset niet meer voor elkaar om een notificatie voor de mail te laten klinken. In het mailaccount staat notificatie aan en ook bij de geluiden (instellingen) staat notificatie gewoon aan. De SMS melder doet het wel gewoon. Iemand een idee?

EDIT: Geen idee waarom, maar hij doet het weer.

[ Voor 14% gewijzigd door clasimodo op 31-12-2010 17:52 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:31:
[...]

zet de telefoon is helemaal uit en gooi hem daarna eens aan de oplader. dan kan je controleren of het een app is die roet in het eten gooit. zet hem na een 30 min weer eens aan en kijk dan eens hoeveel % je hebt
Vanochtend was de telefoon al helemaal uit, want ik vond 'm met een batterijlevel van maar liefst 0 (terwijl 'ie aan de oplader zat!).
Inmiddels weer vol opgeladen, echter wel met een andere oplader en de energieinstellingen uitgezet.
Ik heb namelijk de indruk dat 't pas slecht wordt zodra het batterijnivo onder het level komt dat het toestel in de energiezuinige modus gaat........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Laatst online: 15:37
FeaR1986 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:05:
[...]

Dat staat natuurlijk uit.
Maar het is een bekende bug binnen Android 2.2 van HTC. Er zijn veel meer van dit soort gevallen bekend.

Niet dat ik die sms-jes mis. Want zoals gezegd moest ik met mijn oude telefoon om elke 200 berichten alles verwijderen, dus ik had nooit een compleet overzicht van alle berichten. Maar het is gewoon iets wat niet moet kunnen.

Blij dat ik geen twee jarig abonnement af gesloten heb, want de Desire HD gaat het niet lang bij mij uithouden. Zodra er een nieuw toestel komt dan ga ik die zeker halen.
:P Ik hoor het graag van je als je hem verkoopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dilmer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
aardbeix15 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:55:
[...]

bij mij geeft wachtower voor com.android.provider.settings de hele tijd zo'n beetje tussen de 2% en 7% af. Voor de zekerheid heb ik mijn HTC Sense account alvast verwijderd (tot nu toe toch een redelijke knakenservice omdat veel delen van de site niet werken. Ik heb niet echt zin in een harde reset dus ik hoop dat dit wat opleverd.
Dat is volgens mij redelijk normaal. En HTC Sense mis ik geen moment, ik probeer het wel weer eens wanneer de site goed werkt inderdaad.

Wat is nu je totale CPU belasting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nu is het helemaal apart...
Al mijn sms-jes staan nog wel op HTCSense.com. Maar zie zo snel geen manier om ze terug te zetten van HTCSense.com naar mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb afgelopen week bij De Jeugd van Tegenwoordig wat nummer gefilmt, het beeld is gewoon goed (ook al valt het me tegen voor 720p) maar het geluid is echt om te janken.. het kraakt en "clipt" aan alle kanten
mijn broer stond naast me te filmen met zijn Iphone 4 en dat waren echt perfecte filmpjes :(

is er een instellingsfix of een programma waarmee video opnames beter worden?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
XtinctHeD schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:02:
ik heb afgelopen week bij De Jeugd van Tegenwoordig wat nummer gefilmt, het beeld is gewoon goed (ook al valt het me tegen voor 720p) maar het geluid is echt om te janken.. het kraakt en "clipt" aan alle kanten
mijn broer stond naast me te filmen met zijn Iphone 4 en dat waren echt perfecte filmpjes :(

vond de opnames met mijn desire ook al tranen met tuiten. Ik denk niet dat dat beter wordt. Samsung galaxy s maakt betere filmpjes in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XtinctHeD schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:02:

De DHD heeft een module ingebouwd die bij zulke muziek slechter gaat filmen, de DHD heeft gewoon nog eigenwaarde. Maar ik heb gezien dat je ook de zaklamp tijdens het filmen aan kan zetten en verder heeft het meer te maken met lichtval, als jouw broer een betere plekje om filmen had kan best zijn dat zijn filmtjes iets beter waren.

Maar ik vindt de camera echt top, vooral films die hij maakt vindt ik wel mooi, ik gebruik hem altijd om video's te maken op Kung fu en had laatste mijn trainer een video laten opnemen het zag er echt goed uit.

http://v.youku.com/v_show/id_XMjI5MDM4NDk2.html

Ja ik plaats mijn video's op een Chinese video site omdat Kung fu een Chinese gevecht sport is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
FeaR1986 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:20:
Al mijn sms-jes staan nog wel op HTCSense.com. Maar zie zo snel geen manier om ze terug te zetten van HTCSense.com naar mijn telefoon.
waar zie je dat? ik zie echt niets nuttigs op die pagina behalve de knop om te laten rinkelen en een maps plaatje met me telefoon in de oceaan..

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook een harde reset uitgevoerd.
Na de update zat het android system wel op 60% (mbv watchdog).
Na de harde reset is alles weer zoals het moet zijn, geen gekke processen meer en de batterij is weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

chaoscontrol schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:52:
[...]
waar zie je dat? ik zie echt niets nuttigs op die pagina behalve de knop om te laten rinkelen en een maps plaatje met me telefoon in de oceaan..
Onder "Berichten" :P
Moet zeggen dat het voor het eerst snel en goed laadt, eerst kreeg ik daar altijd een time-out van de pagina. Idem met "Contacten" die negen van die tien keer niet geladen werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Likes ziet best goed uit, heb er nog paar leuke HTC widgets vanaf gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Nu snap ik waarom sinds laatste fota sms'jes soms pas uren later zie..
Is er hier al een oplossing voor? Lees wat over harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:50:
[...]

De DHD heeft een module ingebouwd die bij zulke muziek slechter gaat filmen, de DHD heeft gewoon nog eigenwaarde. Maar ik heb gezien dat je ook de zaklamp tijdens het filmen aan kan zetten en verder heeft het meer te maken met lichtval, als jouw broer een betere plekje om filmen had kan best zijn dat zijn filmtjes iets beter waren.

Maar ik vindt de camera echt top, vooral films die hij maakt vindt ik wel mooi, ik gebruik hem altijd om video's te maken op Kung fu en had laatste mijn trainer een video laten opnemen het zag er echt goed uit.

http://v.youku.com/v_show/id_XMjI5MDM4NDk2.html

Ja ik plaats mijn video's op een Chinese video site omdat Kung fu een Chinese gevecht sport is.
muzieksmaak heeft er niks mee te maken natuurlijk (was mn eerste niet-metal concert in 25 jaar :p) maar het gaat er vooral om dat het geluid erg slecht wordt bij hoog volume
het beeld van het iphone 4 filmpje was iets beter, maar niet significant.. het geluid echter was super terwijl het bij mijn DHD gewoon ruk was.. daar hoop ik een fix voor te vinden

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Nu we het toch over muziek hebben... >:)

Ik wil graag de muziek van mijn huidige MP3 speler, een Sandisk Sansa Fuze, overzetten naar mijn HD. Dit verliep de eerste keer prima, maar ik zit toch met een groot probleem: het volume wordt niet genormaliseerd. Is er een muziekapp voor Android die dit wel doet?

Ik heb al geprobeerd om het volume via MediaMonkey te effenen voor alle nummers, maar dan was het volume veel te laag en kon ik de muziek nauwelijks nog horen. Ik weet dat ik het doelvolume kan aanpassen, maar ik weet sowieso niet hoeveel aanslag volume effenen heeft op de kwaliteit. Ik heb dus het liefst dat de HD het zelf aanpast als het volume van verschillende nummers niet gelijk is, net zoals mijn Fuze dat doet.

Hebben jullie nog tips om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen directe oplossing, maar je zou alle nummers eens door Mp3gain moeten gooien. Zet alles per album (tenzij je alleen losse nummers hebt) op 98% en je hebt het hoogst mogelijke volume (100% is net ff teveel van het goede).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoe hebben jullie dat HTCSense aan de gang gekregen via de website? Ik kan sinds ik het toestel heb (~anderhalve maand) he-le-maal niets doen met die website. Mijn contactgegevens e.d. staat wel bovenin de site.

Ik krijg dit:

"Telefoonzoeker" is momenteel uitgeschakeld. Uit veiligheidsoogpunt schakel je op de telefoon deze functie in via Instellingen >> Locatie >> Telefoonzoeker.

Terwijl die gewoon aanstaat, en bij beltoon laten overgaan:

Unable to connect to your phone to make it ring.

Snap er niets van. In het begin is het één keer gelukt, maar daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:20:
Ik wel, ik ontdekte dat ik zo stom was geweest om mijn nummer in te vullen met internationale code en hij hoort er te staan met alleen 06 en dan de rest, want nu zijn mijn berichten ook weer terug die stonden op HTCSense, dus hij doet backuppen en automatische terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 23:03:
[...]

Ik wel, ik ontdekte dat ik zo stom was geweest om mijn nummer in te vullen met internationale code en hij hoort er te staan met alleen 06 en dan de rest, want nu zijn mijn berichten ook weer terug die stonden op HTCSense, dus hij doet backuppen en automatische terug zetten.
Dat is mij dus ook nooit duidelijk. Hij vraagt om een area code en telefoonnummer, moet je daar dus alleen het telefoonnummer (dus zoals: 0653......) invullen of bijvoorbeeld 0031653.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Sanction schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 23:02:
Hoe hebben jullie dat HTCSense aan de gang gekregen via de website? Ik kan sinds ik het toestel heb (~anderhalve maand) he-le-maal niets doen met die website. Mijn contactgegevens e.d. staat wel bovenin de site.

Ik krijg dit:

"Telefoonzoeker" is momenteel uitgeschakeld. Uit veiligheidsoogpunt schakel je op de telefoon deze functie in via Instellingen >> Locatie >> Telefoonzoeker.

Ik heb precies hetzelfde.

[ Voor 67% gewijzigd door clasimodo op 01-01-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clasimodo schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 11:50:
[...]

Dat is mij dus ook nooit duidelijk. Hij vraagt om een area code en telefoonnummer, moet je daar dus alleen het telefoonnummer (dus zoals: 0653......) invullen of bijvoorbeeld 0031653.....?
Alleen 0653 en niet 0031653 en leuke is er zijn ook nog 2 verschillende internationale codes, vanuit china moeten er twee nullen voor terwijl hier in Nederland een plus je genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Bedankt,

Heb dit ook maar eens geprobeerd, maar hij blijft melden: "Telefoonzoeker" is momenteel uitgeschakeld. Uit veiligheidsoogpunt schakel je op de telefoon deze functie in via Instellingen >> Locatie >> Telefoonzoeker, terwijl die gewoon aanstaat. Bij beltoon laten overgaan: Unable to connect to your phone to make it ring.

Bovendien zie ik mijn nummer nu als Telefoon verbonden: 653..... en niet als bijvoorbeeld 0653.... Kan dit kloppen?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:33:
[...]

Alleen 0653 en niet 0031653 en leuke is er zijn ook nog 2 verschillende internationale codes, vanuit china moeten er twee nullen voor terwijl hier in Nederland een plus je genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
sinds de update naar 1.75.161.2 past hij mijn locatie op mijn homescreen niet meer aan.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wordt nu wel een beetje gek van het ding. Eerst had ik het probleem dat, ongemerkt, de telefoon functie niet werkt, nu viel opeens mijn datagebruik op. Ik kan het online volgen en heb een app draaien om het bij te houden.

Van de week tussen 19.00 en 21.00 heeft hij gewoon 110MB gebruikt over 3G. Grap is dat hij op dat moment gewoon op tafel lag, en ik het ding niet heb aangeraakt. Het enige wat ik kon zien was dat die domme Friend Request bleef hangen, en hij dus continu verbinding had.

110MB zonder dat je iets doet, de providers zullen er blij mee zijn. Dit soort bugs/fouten kunnen gewoon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

twee vragen aan de mensen die met een harde reset als oplossing komen voor diversie issues na de laatste FOTA:

- is het probleem met de SMS-notificatie dan ook opgelost? Ik krijg geen notificatie van SMS als het afkomstig is van mijn voicemail, voor alle andere personen krijg ik wel een notificatie. Voor de update werkte alles nog naar behoren. zie aardbeix15 in "HTC Desire HD - Deel 3"
- hoe makkelijk heb je al je instellingen (mail en preferences voor appjes) weer terug na een harde reset? En wordt alles opnieuw automatisch gedownload of moet je zelf al je appjes op een rijtje houden en met het handje weer downloaden en instellen?

verder heb ik geen wifi-problemen oid zoals ik ook wel lees bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:16:
Wordt nu wel een beetje gek van het ding. Eerst had ik het probleem dat, ongemerkt, de telefoon functie niet werkt, nu viel opeens mijn datagebruik op. Ik kan het online volgen en heb een app draaien om het bij te houden.

Van de week tussen 19.00 en 21.00 heeft hij gewoon 110MB gebruikt over 3G. Grap is dat hij op dat moment gewoon op tafel lag, en ik het ding niet heb aangeraakt. Het enige wat ik kon zien was dat die domme Friend Request bleef hangen, en hij dus continu verbinding had.

110MB zonder dat je iets doet, de providers zullen er blij mee zijn. Dit soort bugs/fouten kunnen gewoon echt niet.
Gebruikte je voip integratie? Zoals csimplesip of hoe het programma heet, want bij zorgde dat voor problemen bij telefoon integratie en moest ik de voip app deinstalleren en weer opnieuw installeren en goed configuren en toen werkte het bij mij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Ik heb een probleempje wat ik niet zo goed kan vinden in de diverse htc/android fora. Ik heb bij de instellingen van mijn agenda, 2 agenda's staan. Die van mijn google account en pcsync. Ik wil die pcsync weg hebben, nu kan ik hem wel deactiveren, maar ik wil hem gewoon deleten en dat kan ik nergens vinden. Iemand een oplossing?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Ik lees dat iedereen een nieuwe update heeft voor zijn Desire HD.
Maar ik kan deze update niet vinden als ik met de telefoon naar updates zoek.
Ik heb de telefoon geroot, en heeft S-OFF.

Smalbandversie:
12.28b.60.140eU_26.03.02.26_M

Kernel-versie:
2.6.32.21-gf3f553d
htc-kernel@and18-2 #1

Build-nummer
1.32.405.6 CL278359 release-keys

Softwarenummer
1.32.405.6

Waarom kan ik mijn OS niet updaten?
Of is het slimmer om te wachten op Android 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:16:
Ik lees dat iedereen een nieuwe update heeft voor zijn Desire HD.
Maar ik kan deze update niet vinden als ik met de telefoon naar updates zoek.
Ik heb de telefoon geroot, en heeft S-OFF.

Smalbandversie:
12.28b.60.140eU_26.03.02.26_M

Kernel-versie:
2.6.32.21-gf3f553d
htc-kernel@and18-2 #1

Build-nummer
1.32.405.6 CL278359 release-keys

Softwarenummer
1.32.405.6

Waarom kan ik mijn OS niet updaten?
Of is het slimmer om te wachten op Android 2.3
Omdat je geroot bent en s-off hebt, maar goed gebruik de zoek functie maar of kijk in custom rom topic, ik ga de oplossing niet nog een 2e keer voor kauwen na deze al gepost te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:25:
[...]

Omdat je geroot bent en s-off hebt, maar goed gebruik de zoek functie maar of kijk in custom rom topic, ik ga de oplossing niet nog een 2e keer voor kauwen na deze al gepost te hebben.
Dus ik moet alleen root weg hebben, en me S Weer op ON zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was 2 dagen terug nog zo positief maar een half uurtje terug terwijl ik bezig was met whatsapp stond er ineens: SD kaart plotseling verwijderd, enz.. met bijbehorend bericht..

SD kaartje doet het nu totaal niet meer.. terwijl ik er niet eens aan heb gezeten. Hij herkent 'm gewoon niet, alsof er niets in zit.. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:30:
[...]

Dus ik moet alleen root weg hebben, en me S Weer op ON zetten.
Ja in feite wel ja, maar sommige toestellen zijn branded vergeet dat niet. En terug op s-on krijg je hem alleen door hem via de computer opnieuw te flashen en daar moet je een trucje gebruiken als de computer je DHD niet vindt, usb eruit en er weer terug in en dan procedure opnieuw doen maar niks met de telefoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:25:
[...]

Mijn toestel is geroot en ik heb s-off, toch kreeg ik een melding om te updaten. De update mislukte weliswaar, maar de melding is wel te krijgen. Dus brantje: probeer eens Settings-->About phone-->Check for updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:36:
Ik was 2 dagen terug nog zo positief maar een half uurtje terug terwijl ik bezig was met whatsapp stond er ineens: SD kaart plotseling verwijderd, enz.. met bijbehorend bericht..

SD kaartje doet het nu totaal niet meer.. terwijl ik er niet eens aan heb gezeten. Hij herkent 'm gewoon niet, alsof er niets in zit.. iemand enig idee?
Heb dit probleem ook sinds de update. SD kaartje is niet meer te lezen met telefoon of computer. Een ander SD kaart werkt wel gewoon naar behoren. Dit probleem heb ik in dit topic al diverse keren voorbij zien komen. Valt dit onder garantie want 't heeft waarschijnlijk met de update te maken, maar is denk ik niet te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 23:47

martjah

Appel

ik had mijn telefoon ook geroot op het moment dat ik de melding kreeg dat de nieuwe update kreeg.

Echter kom ik van Windows Mobile af en met dat blijf je klooien omdat het nooit goed werkt.
Ik begon mij de laatste paar dagen te irriteren aan de agenda die mijn accu snel leeg trok (in ongeveer 6 uur tijd). Na een herstart was het meestal opgelost maar nou bleef hij aan de gang.

ook bleef het jeuken om er toch mee te klooien. Dus ook maar verder verdiept hoe je custom roms op de DHD zet en ja hoor. S-off, root + cynagonmod
Bijkomende handigheid, zelf kunnen instellen welke brightness je scherm moet hebben bij een bepaalde lichtsterkte. Die is nu een stuk beter (minder overdreven fel scherm bij weinig licht omgevingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had iets dergelijks vannacht. Om 00u zijn alle tellers op nu gegaan. Niks met de telefoon gedaan, toen ik thuis kwam gaat hij over op Wifi en vanmiddag had ik opeens 30mb verbruikt zonder iets te doen (gelukkig over Wifi). Mail staat op download alleen headers, dus dat kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:47:
[...]

Heb dit probleem ook sinds de update. SD kaartje is niet meer te lezen met telefoon of computer. Een ander SD kaart werkt wel gewoon naar behoren. Dit probleem heb ik in dit topic al diverse keren voorbij zien komen. Valt dit onder garantie want 't heeft waarschijnlijk met de update te maken, maar is denk ik niet te bewijzen.
Het gekke is dat het bij mij niet sinds de update is. Ik heb die update al een paar dagen draaien.. Vandaag, vanuit het niets, deed de SD kaart het niet meer.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinotje
  • Laatst online: 17-02-2011
Weet iemand of er ook basisstations te koop zijn voor de desire hd? Zo ja... waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinotje schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 22:56:
Weet iemand of er ook basisstations te koop zijn voor de desire hd? Zo ja... waar?
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Raar raar wat zou een basisstation aka dockstation zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinotje
  • Laatst online: 17-02-2011
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:03:
[...]

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Raar raar wat zou een basisstation aka dockstation zijn?
Ik weet zelf ook wel wat dat is, mijn vraag was dus waar ze te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

kevinotje schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Via dat topic kom je op allerhande sites terecht waar je ze kunt krijgen.
En met een beetje googelen kom je vanzelf op iets als pdashop.nl oid... we verwachten natuurlijk wel een beetje eigen inzet hier ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinotje schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Juist daarom wijs ik je naar dat topic, er zijn mensen hier die verdoen hun tijd zodat andere bijvoorbeeld kunnen weten of die ene ebay case goed is of die ene ebay dock bij wijze van spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
Sanction schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 23:02:

Ik krijg dit:

Ik heb een week of twee geleden (half december) telefonisch contact gehad met HTC hierover en begreep van de telefonist dat het klopt dat het niet werkt en dat ze er bij HTC druk mee bezig zijn. Hoe hoog dat op hun prioriteitenlijst staat is de vraag natuurlijk maar het licht niet aan je toestel of aan je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
andreklaver schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:26:
[...]

Ik heb een week of twee geleden (half december) telefonisch contact gehad met HTC hierover en begreep van de telefonist dat het klopt dat het niet werkt en dat ze er bij HTC druk mee bezig zijn. Hoe hoog dat op hun prioriteitenlijst staat is de vraag natuurlijk maar het licht niet aan je toestel of aan je instellingen.
LOL, dit is pas een voltooit antwoord. :)
Jij moest het gelijk er op zetten. Ten mienste nu hoeven we niet meer te klooien met dat ding. :N
Hoop dat het snel klaar is want ik viend het wel handig als een backup EN als een maneer om de bestanden op de mobiel veilig te houden.

ff afwachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
clasimodo schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:36:
Bedankt,

Heb dit ook maar eens geprobeerd, maar hij blijft melden: "Telefoonzoeker" is momenteel uitgeschakeld. Uit veiligheidsoogpunt schakel je op de telefoon deze functie in via Instellingen >> Locatie >> Telefoonzoeker, terwijl die gewoon aanstaat. Bij beltoon laten overgaan: Unable to connect to your phone to make it ring.

Bovendien zie ik mijn nummer nu als Telefoon verbonden: 653..... en niet als bijvoorbeeld 0653.... Kan dit kloppen?

[...]
Bij mij werkt het wel vanaf het begin, maar ik heb dan +31641... staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Dat heb ik helaas ook gehad. ik heb het SD kaartje met veel pijn en moeite kunnen repareren (zie mijn eerdere posts). ik heb geen idee of het samenhangt met de HTC update of met WhatsApp.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:36:

[ Voor 6% gewijzigd door clasimodo op 02-01-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Laatst online: 05-05-2023
is het mogelijk om je standaard app te wijzigen.

ik heb bijv. standaard sms app als handcent en voor internetlinks Dolphin en voor video Rockplayer en voor mail K-9 mail

Je krijg altijd de eerste keer de keuze met welke app je dit wil openen,en kan dan dat vinkje zetten bij altijd deze actie gebruiken.

het lukt mij nu alleen om dit te wijzigen door de standaard app ff te verwijderen. Dan krijg je uiteraard weer de vraag met welke app openen.
Dit moet handiger kunnen lijkt me.
Heb tot nu toe nergens een setting kunnen vinden om dit te wijzigen.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je zeker dat het die app was? Houd dat programma ook bij welke applicatie hoeveel data verbruikt? Dan weet je zeker welke app het is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:43
W.Bakker schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:54:
is het mogelijk om je standaard app te wijzigen.

ik heb bijv. standaard sms app als handcent en voor internetlinks Dolphin en voor video Rockplayer en voor mail K-9 mail

Je krijg altijd de eerste keer de keuze met welke app je dit wil openen,en kan dan dat vinkje zetten bij altijd deze actie gebruiken.

het lukt mij nu alleen om dit te wijzigen door de standaard app ff te verwijderen. Dan krijg je uiteraard weer de vraag met welke app openen.
Dit moet handiger kunnen lijkt me.
Heb tot nu toe nergens een setting kunnen vinden om dit te wijzigen.
Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > (naar je applicatie, bijvoorbeeld de browser > "Standaard starten" > "Standaardwaarden wissen"

[ Voor 70% gewijzigd door new_guy op 02-01-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb handcent geinstaleerd maar ik krijg problemen met het sturen van smsjes. Het duurt altijd fftjes voordat alle smsjes van mij verstuurd worden. Ik heb gewoon vol bereik en de ontvanger ook dus ik snap niet waarom dit zo is.

WIe weet een oplossing hiervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:57:
Hey mensen,

Ik heb handcent geinstaleerd maar ik krijg problemen met het sturen van smsjes. Het duurt altijd fftjes voordat alle smsjes van mij verstuurd worden. Ik heb gewoon vol bereik en de ontvanger ook dus ik snap niet waarom dit zo is.

WIe weet een oplossing hiervoor :(
Wat is 'fftjes' ?

Het is normaal als een smsje niet instant aankomt... normaal rond de 10 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik gebruik mijn telefoon in de auto voor 2 dingen, handsfree bellen en Spotify. Gaat erg goed overigens. Ik heb 1 probleem, en 1 ding wat ik eigenlijk aangepast wil hebben:

Aangepast: Als ik hem aansluit voor Spotify gebruik ik de AUX uit. Hij gaat echter na 1 minuut op zwart, en locked zichzelf. Dat wil ik ook dat hij normaal doet, maar niet als Spotify draait c.q. een AUX stekker in het apparaat zit. Kan je iets zo specifiek aanpassen?

Probleem: Ik heb ook een autolader. Als je muziek luistert over aux gaat het prima. Stop je echter ook de oplader er in, gaat het enorm storen. De AUX en oplader zitten ook echt precies naast elkaar. Ik heb het in 3 auto's (Ford, Volvo en BMW) geprobeerd en heb zowel een no-name als een officiele HTC lader gebruikt, zelfde resultaat. Is hier iets aan te doen? Zou een mooie design flaw zijn.
Tsurany schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:22:
[...]

Weet je zeker dat het die app was? Houd dat programma ook bij welke applicatie hoeveel data verbruikt? Dan weet je zeker welke app het is.
Weet ik niet zeker, ik zal eens kijken of ik een app kan installeren die de apps in de gaten houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:15:
Ik gebruik mijn telefoon in de auto voor 2 dingen, handsfree bellen en Spotify. Gaat erg goed overigens. Ik heb 1 probleem, en 1 ding wat ik eigenlijk aangepast wil hebben:

Aangepast: Als ik hem aansluit voor Spotify gebruik ik de AUX uit. Hij gaat echter na 1 minuut op zwart, en locked zichzelf. Dat wil ik ook dat hij normaal doet, maar niet als Spotify draait c.q. een AUX stekker in het apparaat zit. Kan je iets zo specifiek aanpassen?

Probleem: Ik heb ook een autolader. Als je muziek luistert over aux gaat het prima. Stop je echter ook de oplader er in, gaat het enorm storen. De AUX en oplader zitten ook echt precies naast elkaar. Ik heb het in 3 auto's (Ford, Volvo en BMW) geprobeerd en heb zowel een no-name als een officiele HTC lader gebruikt, zelfde resultaat. Is hier iets aan te doen? Zou een mooie design flaw zijn.
Standaard zit er onder menu > instellingen > applicaties > ontwikkeling > Stand-by. Als je dit aanvinkt dimt het sherm maar gaat niet uit als je hem aan een oplader hangt. Als je wilt dat het scherm alleen dimt als je een AUX kabel er in stopt moet je kijken naar de app 'Tasker' waar je dat mogelijk mee kunt instellen.

Ook ik gebruik mijn DHD gewoon in de auto voor navi en muziek via een AUX kabel maar ik heb helemaal geen last van verstoringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Entail & Nickname:

Hebben jullie een branded (Vodafone) of gewone (retail) versie? Ik vraag me namelijk af of dit random is of dat het te maken heeft met een bepaalde versie. Ik begrijp namelijk dat er duidelijk 2 (of meer) verschillende versie zijn.

Wanneer hebben jullie het toestel gekocht? Gaarne ook jullie versie nummers ff droppen hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 02-01-2011 16:59 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:43
Waar ik nou wel een klein beetje heel erg van baal is dat mijn contacten en agenda een puinhoop zijn geworden.

Op de DHD heb ik een "PC Sync" agenda en de Google Calendar afspraken lijken door elkaar heen te staan.
Contacten zijn een puinhoop door de "links". Telefoonnummers en adres gegevens staan bij sommige contacten wel 3 keer vemeld op de DHD. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sync je het zowel met pc als met Google zelf? Dan kan het zijn dat hij andere overeenkomsten vind of juist geen overeenkomsten, dan moet je handmatig bezig gaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:58:
Entail & Nickname:

Hebben jullie een branded (Vodafone) of gewone (retail) versie? Ik vraag me namelijk af of dit random is of dat het te maken heeft met een bepaalde versie. Ik begrijp namelijk dat er duidelijk 2 (of meer) verschillende versie zijn.

Wanneer hebben jullie het toestel gekocht? Gaarne ook jullie versie nummers ff droppen hier.
Ik heb een retail versie van de HTC Desire HD. Deze heb ik in gebruik genomen op 18 december.
Geheugenkaartje is een Samsung SD 8GB. Kernel-versie 2.6.32.21-g3d0aaff en softwarenummer 1.72.405.3.
Overigens andere SD kaarten werken wel normaal op de HTC Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle video's in de OP die door de Desire HD geschoten zouden zijn bleken door de normale Desire geschoten. Iemand video's die wel door de Desire HD geschoten zijn? Anders ga ik morgen kijken of ik zelf video's kan maken van het prachtige centrum van Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Donny87 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 02:42:
[...]

Bij mij werkt het wel vanaf het begin, maar ik heb dan +31641... staan :+
Ik ook, maar het werkt niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op zondag 02 januari 2011 @ 14:26:
[...]

Wat is 'fftjes' ?

Het is normaal als een smsje niet instant aankomt... normaal rond de 10 seconden?
Soms duurt het een minuut om smsjes te versturen. Snap er niks van.

Momenteel heb ik op don't split gezet en Hij verstuurt het als 1 sms.
Maar Hij tilt wel elke keer als een deel verzonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas wat weinig chickies maar zal hem zo even in de OP meenemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is prima kwaliteit vindt ik, kun je niet veel op aanmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:25:
[...]

Soms duurt het een minuut om smsjes te versturen. Snap er niks van.

Momenteel heb ik op don't split gezet en Hij verstuurt het als 1 sms.
Maar Hij tilt wel elke keer als een deel verzonden is
Heb je hier ook last van gehad voor oud en nieuw? Ik kan me voorstellen dat het nog druk is op het SMS netwerk van alle providers.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:50:
[...]

Is prima kwaliteit vindt ik, kun je niet veel op aanmerken.
Idd prima kwaliteit voor een smartphone! Ikzelf film niet met mijn DHD, maar de testfilmpjes die ik gemaakt heb zijn ook zeer goed te noemen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:23:
[...]

Ik heb een retail versie van de HTC Desire HD. Deze heb ik in gebruik genomen op 18 december.
Geheugenkaartje is een Samsung SD 8GB. Kernel-versie 2.6.32.21-g3d0aaff en softwarenummer 1.72.405.3.
Overigens andere SD kaarten werken wel normaal op de HTC Desire HD.
Vreemd, ik heb dezelfde versie, maar dan een Sanddisk 8GB er in zitten. Geen problemen na de update (ff afkloppen).

Had je misschien bepaalde apps op je SD kaart staan?

[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 02-01-2011 18:54 ]

cybergamers.nl

Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!