fendt schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:21:
bedankt voor de info, heb me nog wat meer in dit topic verdiept. Als ik het goed begrijp is sinds de update dus mijn sd kaart kapot gegaan. Dit zou ik nogal erg vinden aangezien er met kerst bij ons is ingebroken en o.a. mijn computers en backups zijn gestolen. Ik ben dus AL mijn data kwijt en het enige wat ik nog heb is wat op mijn telefoon staat. En daar staan dus o.a. foto's op die ik heel graag wil houden. Wat kan ik hier aan doen want ik wordt er eerlijk gezegd wanhopig van. Waarom maakt iedereen behalve Apple alleen maar rommel die NOOIT werkt zoals het hoort? (is ook de reden dat ik nu toch maar een iMac heb gekocht ipv windows bak, maar dat terzijde)
De oplossingen die genoemd wordt om data te recoveren gelden ben ik bang niet voor mij aangezien ik dus op een mac werk, en die slikt alleen maar SD kaarten, en dus geen mSD.
Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen, want ik zou het best erg vinden als ik ook die data voorgoed kwijt ben...
Reageer je niet af op het product omdat je sd kaart kapot gegaan is want dat kan die update onmogelijk gedaan hebben, ook onzin wat je zegt dat zoiets niet met Apple producten zou gebeuren, en volgens mij is jouw sd kaartje kapot en niet je HTC Desire HD, dat zeg je zelf ook nog, alleen zo makkelijk om de schuld aan een update te geven.
Probeer je gegevens van die sd card met speciaal programma af te halen, bijvoorbeeld
http://www.piriform.com/recuva ik heb in verleden een andere commercieel programma gebruikt en het werkte.
En PS Apple producten werken ook niet foutloos, wat zeg je van een iPhone 3G waar de muziek steeds stopt met afspelen nadat je op play gedrukt hebt, of een iPhone die signaal verlies heeft door een death grip, ik vindt altijd zo oneerlijk dat er zovaak gedaan wordt alsof Apple producten perfect zijn, terwijl ze net zo snel kapot kunnen gaan als betaalbare producten die ook Made in China zijn net als Apple producten
Oh en soms zijn sd kaartjes al kapot bij aankoop al merk je er wellicht eerste paar dagen, weken, maanden niks van, en je zou niet de eerste zijn hoor.
Stja en ik ben niet gecertificeerd voor overhyped producten hoor, maar weet je wel te zeggen dat je met sd adapters een micro sd kaartje omtover in een gewone sd kaart.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 31-12-2010 00:34
]