Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb vanmorgen per ongeluk de taal veranderd, was iets bij opties aan het zoeken en wilde bij taal kijken of het er stond, maar klikte per ongeluk op een andere taal binnen dat menu. Toen wilde ik hem weer terug zetten naar Nederlands maar dat staat er helemaal niet bij?! Alleen maar Engels, Duits etc. Terwijl hij tot vanmorgen wel gewoon Nederlands was. Nu heb ik in dit forum gelezen dat je MoreLocale kan downloaden voor meer talen, maar als hij er al oorspronkelijk in zit weet ik niet of het ook op een andere manier kan, aangezien ik liever niet iets extra's installeer wat in principe niet nodig is.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of Dolphin beter is dat is natuurlijk persoonlijk.

Ik vind hem sneller, de bookmarks organiseren en terughalen werkt super, tabs gebruiken. een leuke feature is de Gesture functie; dmv een letter of teken te schrijven op het scherm de browser een actie laten doen (nieuwe pagina, gekoppelde pagina etc.)
Zeker de moeite waard van het proberen.

have fun..
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:24:
[...]

Is Dolphin echt veel beter dan de default DHD-browser...? Daar werk ik nog steeds mee (en daarin type ik dit bericht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:37:
Of Dolphin beter is dat is natuurlijk persoonlijk.

Ik vind hem sneller, de bookmarks organiseren en terughalen werkt super, tabs gebruiken. een leuke feature is de Gesture functie; dmv een letter of teken te schrijven op het scherm de browser een actie laten doen (nieuwe pagina, gekoppelde pagina etc.)
Zeker de moeite waard van het proberen.

have fun..

[...]
Ik heb zelf firefox mobile geïnstalleerd. Vind de interface er goed uit zien! Hij is nog beta, en ik vind het hem ook minder snel als de default android browser. Vind de sync functie met desktop firefox wel heel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Midas.e

Is handig met dinges

Sinds ik een appkiller eraf heb gegooit doet mn dhd het veel langer op een lading. Tot mijn verbazing was hij zelfs vanochtend nog op 28% terwijl wifi, bt etc allemaal aanstaan.
Is een appkiller zo slecht voor je accu? Tevens crashed mn dhd niet meer. Hij stopte er vaak spontaan mee.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:24:
[...]

Is Dolphin echt veel beter dan de default DHD-browser...? Daar werk ik nog steeds mee (en daarin type ik dit bericht).
Ik vindt van wel, maar das voornamelijk vanwege de tabs, ik vindt dat toch handiger dan de standaard browser, verder heb je ook gestures iets waar ik me nog niet in verdiept hebt maar klikt zeker handig.

Je kunt met gestures een soort van snelkoppelingen creëren, zoals de G voor Google, en de f is voor Facebook, alleen ik pas ze liever aan mijn schrijfstijl, nu is de schrijfstijl engels.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu een week en de batterijduur wordt steeds beter. Heb geen vastlopers gehad en na de update geen sms problemen (helemaal geen problemen eigenlijk). Het enige wat hij niet doet is een meldingsgeluid bij inkomende e-mail. Ik gebruik de standaard mail app, werkt prima. De led gaat ook knipperen en de e-mail staat keurig in de taak balk, alleen geen geluid. Iemand een suggestie hoe dit opgelost kan worden?

Verder een toptelefoon!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
stijnos1991 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:51:
Misschien erbij vermelden welke foutmelding je krijgt :)
En het is toevallig, ik stond net op het punt om Sygic te installeren. Ik edit deze post als ik meer weet.
Helaas!
De applicatie Mobile Maps 10 (procescom.sygic.drive) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

inderdaad helaas dus ;-)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Bij mij werkte Mobile Maps 10 helemaal prima. Ik heb 'm er wel net afgegooid omdat ik Sygic Aura gekocht heb. Maar weet nog niet zeker of dat een verbetering is. Kon met Mobile Maps iets beter uit de voeten.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update van Aura en vervolgens de HTC update geen problemen ondervonden.
Ik moest wel na de up-date van Aura de landen opnieuw inladen en opnieuw inloggen.
Verder prima ding, voor weinig (actie loopt tot eind van het jaar)
Ewivis schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:05:
[...]

Helaas!
De applicatie Mobile Maps 10 (procescom.sygic.drive) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

inderdaad helaas dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:32:
Kunnen we HTC niet informeren over die SMS bug? email ofzo?

[...]

check je wifi settings eens bij menu > instellingen > draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > menu > geavanceerd > wi-fi slaapbeleid op nooit zetten
Ik heb na de update ook last van die wegvallende wi-fi, maar ik kan helemaal de geavanceerde wi-fi instellingen niet meer vinden !
Ik heb alleen menu > instellingen > draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > en dan kan ik kiezen tussen
1. wi-fi (connected to my Draytek router)
2. Network notification ( notify when open network available)

daaronder staan alleen de wi-fi networks.

Hebben anderen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob-Pol schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:41:
[...]

Ik heb na de update ook last van die wegvallende wi-fi, maar ik kan helemaal de geavanceerde wi-fi instellingen niet meer vinden !
Ik heb alleen menu > instellingen > draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > en dan kan ik kiezen tussen
1. wi-fi (connected to my Draytek router)
2. Network notification ( notify when open network available)

daaronder staan alleen de wi-fi networks.

Hebben anderen dit ook ?
Ik kan me niet herinneren dat er ooit meer stond...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Elementz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Midas.e schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:56:
Sinds ik een appkiller eraf heb gegooit doet mn dhd het veel langer op een lading. Tot mijn verbazing was hij zelfs vanochtend nog op 28% terwijl wifi, bt etc allemaal aanstaan.
Is een appkiller zo slecht voor je accu? Tevens crashed mn dhd niet meer. Hij stopte er vaak spontaan mee.
Sommige apps die je automagisch killt worden door Andriod weer opnieuw opgestart en dat kost weer extra energie. Zelf ervaar ik ook een langere accuduur door niet de auto-kill functie van ATK te gebruiken. Echter kan deze wel handig zijn om op de achtergrond draaiende applicatie handmatig te killen.

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:08:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat er ooit meer stond...?
en dit wi-fi slaapbeleid ?

check je wifi settings eens bij menu > instellingen > draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > menu > geavanceerd > wi-fi slaapbeleid op nooit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob-Pol schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:51:
[...]

en dit wi-fi slaapbeleid ?

O, die geavanceerde instellingen. Ja, die staan er allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Voor de gene met sms problemen, installeer sms pop up. Is gratis , heb je geen problemen met gemiste notifications, kun je herhaling s tijd instellen en custom trilling stijd.

Kun je standaard htc sms app blijven gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Lees her en der dat de batterij toch wel zo'n 24 uur mee moet gaan. Echter doet mijn batterij het zo'n 8 - 12 uur. Heb het toestel sinds vorige week en al meerdere malen volledig leeg getrokken en opgeladen echter met weinig resultaat.

Speel toch wel veel met het toestel (browsen, Facebook, Whatsapp e.d.)

Wifi staat samen met BT uit. Heb tevens onder Locaties alles uitgeschakeld. Qua actieve service draait er ook weinig behalve de standaard services. Heb Whatsapp draaien en mijn mail wordt om de 30 min gechecked en max mail download is 5kb.

Iemand nog tips? Of is het batterij verbruik redelijk normaal te noemen?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt zo te horen is jou telefoon vrij actief en surfen zonder wifi kost meer batterij dan op 3G. Als je mail gmail is dan wordt ie trouwens naar je telefoon gepushed.

En 8 a 12 uur is lang genoeg om een werkdag door te komen, maar een reserve batterij zou in jouw geval wel erg aan te raden te zijn, of je moet je gebruik matigen.

Mijn batter haalt trouwens wel atijd 24 uur maar mijn gebruik is niet extreem, maar heb wel syncronisatie aan staan en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heb mijn telefoon sinds vandaag en ik krijg mijn mailinstellingen maar niet goed, ik zit bij tmobile.

Ik heb de volgende instellingen:
Protocol Imap
Emailadres: xxx@live.nl
gebruiksnaam: xxx@live.nl
Imap-server: live.nl (stond er automatisch)
Beveiligingstype: geen
Serverpoort: 143 (stond er automatisch)

Als ik dan vervolgens door wil gaan krijg ik het volgende bericht:
''Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren.
De server reageert niet.''

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

.
Kijk even bij Battery Use wat het meeste verbruikt. Ik gok dat dat je scherm is. Die zou je iets minder fel kunnen zetten, dat scheelt zo een paar uur

[ Voor 27% gewijzigd door kraats op 29-12-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ibidem schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:09:
Lees her en der dat de batterij toch wel zo'n 24 uur mee moet gaan. Echter doet mijn batterij het zo'n 8 - 12 uur. Heb het toestel sinds vorige week en al meerdere malen volledig leeg getrokken en opgeladen echter met weinig resultaat.

Wifi staat samen met BT uit. Heb tevens onder Locaties alles uitgeschakeld. Qua actieve service draait er ook weinig behalve de standaard services. Heb Whatsapp draaien en mijn mail wordt om de 30 min gechecked en max mail download is 5kb.

Mijne is inderdaad ongeveer hetzelfde. 's Ochtends uit de lader, 's avonds aan de lader, want dan is hij echt leeg. Soms wat eerder zelfs al...
Gebruik ongeveer hetzelfde, alleen laat ik mijn mail vaker binnenhalen (15min). Helderheid op laagste stand, wifi en BT ook uit.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:30:
Kijk even bij Battery Use wat het meeste verbruikt. Ik gok dat dat je scherm is. Die zou je iets minder fel kunnen zetten, dat scheelt zo een paar uur.
Of gewoon auto helderheid, want zodra je buiten komt zie je plots geen steek op je scherm omdat je de helderheid te laag gezet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Ibidem schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:09:

kijk even bij menu-->instellingen--> applicaties-->actieve services of daar iets tussen staat die niet zou moeten aanstaan. Daarnaast controleer even door *#*#4636#*#* bij accugeschiedenis welk programma het meest stroom gebruikt bij CPU en netwerk e.d.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik waag me nog niet aan de update. Vandaag een hard reset gedaan en toen viel het op hoeveel mapjes de apps op de memory card zetten. Wordt een beetje onoverzichtelijk. Konden de programmeurs niet alles gewoon in een mapje met "apps" zetten ipv van in de root van de SD. Ook bij het uninstallen van apps blijven helaas folder achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:29:
Hey,

Heb mijn telefoon sinds vandaag en ik krijg mijn mailinstellingen maar niet goed, ik zit bij tmobile.

Ik heb de volgende instellingen:

Imap-server: live.nl (stond er automatisch)
Beveiligingstype: geen

Als ik dan vervolgens door wil gaan krijg ik het volgende bericht:
''Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren.

Wat doe ik fout?
Imap: m.hotmail.com
Beveiliging: SSL

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:28:
Niet echt zo te horen is jou telefoon vrij actief en surfen zonder wifi kost meer batterij dan op 3G.
Bedoel je te zeggen dat Wi-Fi meer gebruikt dan 3G? Volgens mij is dat niet zo.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:01:
[...]

Imap: m.hotmail.com
Beveiliging: SSL
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:03:
[...]

Bedoel je te zeggen dat Wi-Fi meer gebruikt dan 3G? Volgens mij is dat niet zo.
Nee ik bedoel dat WIFI zuinigere is dan 3G, ik merk het thuis wanneer ik hem met WIFI gebruik, in begin gebruikte ik hem juist op 3G omdat ik graag groot gebruiker ben van mobiel internet omdat KPN anders teveel aan mij verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig al mijn contacten over kunnen zetten van de iphone naar HTC, bedankt voor de tips. Ik heb alleen wel een ander probleem die ik bij het autopaneel tegen kwam. Na het invoeren van de bestemming krijg je 2 keuzes. Je kan via Route66 of Google navigeren.
Ik selecteerd Google, maar dan krijg ik het volgde: "Wij konden de bestemming niet verstaan."

Vreemd probleem, enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of hebben jullie allemaal het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik wilde even reageren...

Ik heb mijn telefoon nu 2 weken. Hij bevalt super! In het begin na wat installeren van wat apps werd hij een beetje traag. Sinds een update 2/3 dagen geleden is ie weer supersnel :D.

Ik had ook erg last van de korte accuduur. Op 1 dag moest ik naar een examen, sollicitatie en een tv-opname. Voordat ik vertrok 's middags naar de tv-opname was mijn telefoon leeg, omdat ik de GPS had gebruikt om de weg te vinden naar mijn sollicitatie.

Ik heb toen even gezocht hoe je de accuduur kunt verlengen. In het begin dacht ik dat het niet werkte, maar ik merkte wel degelijk verschil

1. Laad je telefoon helemaal op terwijl hij aanstaat voor zo'n 8 uur
2, Haal de stekker uit je telefoon. Schakel hem uit, en laadt hem dan weer op voor ongeveer 1 uur
3. Haal de stekker eruit. Zet je telefoon aan, Wacht 2-5 minuten en laadt hem dan weer voor ongeveer 1 uur op

Nadat ik dit had gedaan (ik geloofde het ook niet) merkte ik dat mijn batterij langer mee ging! Mijn telefoon is de hele dag verbonden met wifi, en vanaf 12:00 losgekoppeld van het stroom. Hij checkt 1 keer per uur mail en twitter en facebook en er is nu pas 10 % verbruikt!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik heb nu al ruim een week problemen met friendstream (app & widget). Zodra ik wil syncen krijg ik 'netwerkfout' in beeld. Vervolgens gebeurt er niks.

Met een beetje geluk wordt er af en toe gesynct. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin van dit topic staat de meest recente Fota ik heb de update enkele dagen geleden ook binnen gehaald. Als ik nu echter bij Over de telfoon -> Software-informatie kijk is het softwarenummer 1.75.161.2 heeft iemand dit ook en een vermoeden waarom?

Of is dit compleet iets anders?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:46:
In het begin van dit topic staat de meest recente Fota ik heb de update enkele dagen geleden ook binnen gehaald. Als ik nu echter bij Over de telfoon -> Software-informatie kijk is het softwarenummer 1.75.161.2 heeft iemand dit ook en een vermoeden waarom?

Bizar o.O

Ik heb gewoon de laatste update binnen en mijn softwarenummer is 1.72.405.3 ..hoe het zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:07:
[...]

Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding :(

Stel je wel Exchange Server in aan het begin van de wizard?
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:11:
[...]

Nee ik bedoel dat WIFI zuinigere is dan 3G, ik merk het thuis wanneer ik hem met WIFI gebruik, in begin gebruikte ik hem juist op 3G omdat ik graag groot gebruiker ben van mobiel internet omdat KPN anders teveel aan mij verdiend.
Ahh, dan begreep ik het verkeerd :)

[ Voor 36% gewijzigd door Cybergamer op 29-12-2010 18:29 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 08:05
Laatste FOTA 1.72.405.3 vind ik een complete misser!
Problems op mijn Desire HD:
- navigatie moet gekilt worden wanneer ik m wil gebruiken want loopt direct vast
- radio XiiaLive lite via WiFi doet het niet meer
- accu is na 1 nacht compleet down
- touchscreen niet soepel meer (soms moet ik op app rammen om m te openen)
- wifi bereik is soms gewoon niet aanwezig
- spontane aan/uit acties en spontane trilfunctie actief
- natuurlijk de sync problematiek, doe het nu handmatig.
Voordelen van deze FOTA? Ik ken ze niet, eerlijk gezegd weet ik niet waarom deze is gedaan.
Nu ben ik een HTC fan en heb ik vertrouwen dat het goed komt. Ik heb sinds het uitkomen van de Hero ervaring met hen en Android. Maar eigenlijk zit ik met smart te wachten op antwoorden en natuurlijk een nieuwe FOTA van HTC.

[ Voor 3% gewijzigd door Bollegerry op 29-12-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Hmmm, effe een maffe vraag stellen... Bestaat de HD nu enkel in het bruin of ook in het zwart?
Op XDA komen ze er niet zo uit precies... Ik vraag het omdat mijn HD net is aangekomen en ie
in het bruin op de verpakking staat terwijl ik de zwarte besteld had :p (als de seal open is kan ie
waarschijnlijk niet meer terug -_-)

Staat e nergens geen code op aan de handvan dewelk je het zou kunnen zien? :) Afgezien van het S/N staat er niet veel bruikbaars op gok ik?

[ Voor 17% gewijzigd door sparda op 29-12-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:27:
[...]

Stel je wel Exchange Server in aan het begin van de wizard?

[...]

Ahh, dan begreep ik het verkeerd :)
Als ik die wil instellen staat er verificatie mislukt. Controleer gebruikersnaam en/of wachtwoord. :S

wat ik invul is:
Serveradres: hotmail.com
domein:
Gebruikersnaam: xxx@live.nl (ook zonder @live.nl geprobeerd)
wachtwoord: xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
sparda schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:56:
Hmmm, effe een maffe vraag stellen... Bestaat de HD nu enkel in het bruin of ook in het zwart?
Op XDA komen ze er niet zo uit precies... Ik vraag het omdat mijn HD net is aangekomen en ie
in het bruin op de verpakking staat terwijl ik de zwarte besteld had :p (als de seal open is kan ie
waarschijnlijk niet meer terug -_-)

Staat e nergens geen code op aan de handvan dewelk je het zou kunnen zien? :) Afgezien van het S/N staat er niet veel bruikbaars op gok ik?
Er bestaat slechts 1 kleur. Het zit afhankelijk van het licht tussen bruin/grijs/zwart in. Officieel heet het iets van Charcoal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:09:
[...]

Als ik die wil instellen staat er verificatie mislukt. Controleer gebruikersnaam en/of wachtwoord. :S

wat ik invul is:
domein:
Volgens mij ondersteund Hotmail/Live geen IMAP. Je zult de keuze moeten maken tussen POP of Exchange Activesync.

Exchange Activesync:

Serveradres: m.hotmail.com
domein:
Gebruikersnaam: xxx@live.nl
SSL: aanvinken

[ Voor 12% gewijzigd door AmonTobin op 29-12-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 19:09:
[...]

wat ik invul is:
domein:
Serveradres moet zijn: m.hotmail.com

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

sparda schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:56:
Officieel is het de kleur: Dark Chocolade. Dus: Donker bruin. Er is geen zwarte versie, dat sommige mensen geen goeie ogen hebben is bekend, maar het is duidelijk niet zwart. Hooguit het scherm die uit staat. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Iemand op XDA heeft een mail ontvangen van HTC waarin wordt aangegeven dat het probleem is doorgespeeld naar de technische afdeling. And now we wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Wanneer je ActiveSync voor Hotmail op je mobiel wilt instellen, gebruik dan de volgende settings:

Server: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: Je volledige e-mail adres, bijvoorbeeld: jenaam@hotmail.com
Wachtwoord: Je Windows Live wachtwoord.
Domein: laat dit blanco.
SSL: Ingeschakeld. (accepteer het SSL certificaat wanneer hier om wordt gevraagd)

Hotmail ActiveSync werkt momenteel op Windows Mobile 6.x, Windows Phone 7, iPhone, iPod Touch, iPad en Nokia E-series, S-series en N-series waarop Mail for Exchange aanwezig is. Het werkt nog niet op Andriod toestellen!
In mijn geval werkt het dus niet met de standaard HTC mail app.
Wel met bv eMail for android

[ Voor 9% gewijzigd door hdpaddy op 29-12-2010 20:42 ]

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

hdpaddy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:38:
[...]

Heb je de laatste FOTA installed? Ik weet dat het ervoor niet werkte, maar met de laatste update werkt het feilloos.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
BabyXL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:47:
[...]

Heb je de laatste FOTA installed? Ik weet dat het ervoor niet werkte, maar met de laatste update werkt het feilloos.
Werkt hier ook nog steeds niet. Met laatste FOTA.
Stock Android email app werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:02:
[...]

Bizar o.O

Ik heb gewoon de laatste update binnen en mijn softwarenummer is 1.72.405.3 ..hoe het zou moeten zijn.
Ja idd vaag maar staat er toch echt iemand idee het is trouwens wel een toestel van vodafone waar veel van dat 360 spul op zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

AgoNitE schreef op woensdag 29 december 2010 @ 21:55:
[...]

Werkt hier ook nog steeds niet. Met laatste FOTA.
Stock Android email app werkt wel.
Vreemd...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het enige probleem dat ik heb is dat Whatsapp niet meer werkt, krijg dan een melding dat process gekilled is omdat het niet meer reageerd... dit probleem is toch wel wat vervelend aangezien ik deze app veel gebruik.
Ik hoop dat hier snel een fix/update voor komt.

Voorderest ben ik zeer te spreken over de update, best te spreken over de performance improvements enzo, hij gaat wat sneller uit standby. Ook lijkt het syncen sneller te gaan en met minder foutmeldingen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:02
voor hotmail op je mobiel, met de standaard HTC mail app;

•POP server: pop3.live.com (Port 995)
•POP SSL required? Yes
•User name: Your Windows Live ID, for example yourname@hotmail.com
•Password: The password you usually use to sign in to Hotmail or Windows Live
•SMTP server: smtp.live.com (Port 25) {Note: If port 25 has been blocked in your network or by your ISP, you can set SMTP port to 587 with TLS or SSL Encryption depending on the client in use}
•Authentication required? Yes (this matches your POP username and password)
•TLS/SSL required? Yes

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
prutser001 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:14:
Het enige probleem dat ik heb is dat Whatsapp niet meer werkt, krijg dan een melding dat process gekilled is omdat het niet meer reageerd... dit probleem is toch wel wat vervelend aangezien ik deze app veel gebruik.
Ik hoop dat hier snel een fix/update voor komt.

Voorderest ben ik zeer te spreken over de update, best te spreken over de performance improvements enzo, hij gaat wat sneller uit standby. Ook lijkt het syncen sneller te gaan en met minder foutmeldingen.
Al opnieuw geinstalleerd?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Krijg net ineens update melding :)

werkt nu weer dus zit wel goed. Voor mij is de update dus goed nu.
Ben eigenlijk benieuwd wat 'Gingerbread' oid moet toevoegen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
prutser001 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:40:
[...]

Krijg net ineens update melding :)

werkt nu weer dus zit wel goed. Voor mij is de update dus goed nu.
Ben eigenlijk benieuwd wat 'Gingerbread' oid moet toevoegen.
Mooi :)

[ Voor 30% gewijzigd door Kiwitje op 29-12-2010 22:59 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

SuperVeloce schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:25:
•SMTP server: smtp.live.com (Port 25) {Note: If port 25 has been blocked in your network or by your ISP, you can set SMTP port to 587 with TLS or SSL Encryption depending on the client in use}
Het is aan te raden om de hotmail SMTP server te gebruiken. Eigen provider SMTP icm. Hotmail adres wil nog wel eens als spam aangemerkt worden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

•POP SSL required? Yes
•TLS/SSL required? Yes
Het ziet er naar uit dat die het doet.
Edit: hij doet het dus voor de helft denk ik? Als ik een email verstuur staat er verzending mislukt. Maar die gene ontvangt het wel na een kwartier :/

Heb de volgende instellingen gedaan:
Gebruiksnaam: xxx@live.nl
smtp server: smtp.live.com
Beveiligingstype: SSL
serverpoort: 25

Alleen de accu gaat wel erg snel. Heb het toestel 8 uur geladen (aan), toen 1 uur wanneer die uitstond, toen 4 min aangezet en uurtje weer geladen.
Hij is nu na 3,5 uur al op 60%, heb ik iets over het hoofd gezien :S

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:26:
[...]

Het ziet er naar uit dat die het doet, je bent een held!

Alleen de accu gaat wel erg snel. Heb het toestel 8 uur geladen (aan), toen 1 uur wanneer die uitstond, toen 4 min aangezet en uurtje weer geladen.
Hij is nu na 3,5 uur al op 60%, heb ik iets over het hoofd gezien :S
Dit zijn de POP instellingen voor Hotmail. ActiveSync werkt nog steeds niet voor de HTC mail app.

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Upbeat schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:33:
[...]

Dit zijn de POP instellingen voor Hotmail. ActiveSync werkt nog steeds niet voor de HTC mail app.
Jawel, met de FOTA update van vorige week werkt die prima.

cybergamers.nl

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:18
[...]

Werkt bij mij ook niet, "failed to create the account, please try again later"

Erg jammer, was een stuk makkelijker geweest..

Edit: Ok, blijkbaar had ik dus het verkeerde wachtwoord. Hij kwam wel door de account authentication, maar toch was het wachtwoord fout. Nu heb ik het goede wachtwoord en hij heeft de account wel aangemaakt.

[ Voor 23% gewijzigd door Maarten00 op 30-12-2010 00:23 ]

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:04
Kan iemand mij op weg helpen om een downgrade van Froyo (2.2) naar Stock 2.1 voor elkaar te krijgen?

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:44
Vaag... Al m`n smsjes opeens weg.
Het leek alsof Handcent vastliep na een lange sms ofzo, daarna was het ook onmogelijk om te versturen.
Opnieuw opstarten verhielp dit, maar alles alsnog weg.

Ik had wel een backupprogramma ofzo, n2managerbackup, maar deze zet de smsjes terug in random volgorde. Hierdoor valt er geen nuttig gesprek meer uit op te maken..

Kan iemand een backupprogramma aanraden wat wel doet zoals ik wil dat hij het doet? Dus netjes alles terugzetten in de volgorde hoe het moet..? Uiteraard voor de toekomst, de afgelopen smsjes ben ik kwijt. Ga ik vanuit.

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:46:

DIT is pas raar. :(

Of bedoel je soms niet eens op de DHD?

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

apart ja, ik heb hier op de DHD wel 1.72.405.3 staan?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Verwijderd

GentiLi schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:54:
[...]

DIT is pas raar. :(

Of bedoel je soms niet eens op de DHD?
Idd gewoon op een DHD ik heb mijn toestel nu een week of drie. En netjes zoals de rest een week geleden de update ontvangen. Ik dacht al ben ik nu de enigste met een nieuwere FOTA?

Wat ik zie onder Instellingen->Over de Telefoon-> Software-informatie:

Android-versie
2.2.1

Smalbandversie
12.28e.60.140fU_26.04.02.17_M2

Kernel-versie
2.6.32.21-g1e30168
htc-kernel@and18-2 #1
Fri Dec 10 18:43:12 CST 2010

Build-nummer
1.75.161.2 CL301245 release-keys

Softwarenummer
1.75.161.2

Browserversie
WebKit 3.1

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 09:41 ]

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
[...]

Bij mij werkte het dus weer wel alleen bleef hij maar de inbox syncen, je ziet dan elke keer de items weg gaan en er weer bij komen. Erg vreemd. zal nog wel een bug zijn denk ik. ik hoop dat ie snel verholpen word want ik wil eigenlijk gewoon html mail ipv platte tekst.

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-08 11:26

pkwarts

555433800

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:37:
[...]

Idd gewoon op een DHD ik heb mijn toestel nu een week of drie. En netjes zoals de rest een week geleden de update ontvangen. Ik dacht al ben ik nu de enigste met een nieuwere FOTA?

Android-versie
2.2.1

<knip>

Build-nummer
<knip>
Vodafone branded? In NL gehaald of in het buitenland?

[ Voor 15% gewijzigd door pkwarts op 30-12-2010 09:56 ]

Verwijderd

pkwarts schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:55:
[...]

Vodafone branded? In NL gehaald of in het buitenland?
In NL via Vodafone een klein beetje Branded zat wat 360 spul op wat ik heb gefreezed en bij opstarten krijg ik eerst het HTC logo in een wit scherm en daarna het vodafone logo in een wit scherm. Verder zie je er niets Vodafone-achtigs aan.

Ben er alleen niet achter of dit nu beter of slechter is....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 11:04 ]

• agoNITE

•POP SSL required? Yes
•TLS/SSL required? Yes
Bovenstaande werkte bij mij al prima. Was in de veronderstelling dat push hotmail eindelijk zou werken in de HTC mail app.

• elninoloco
  • Laatst online: 22-09-2022
Hey,
Ik heb even een vraagje. Ik heb gister de App. Astro File Manager geïnstalleerd op mn DHD( ong. maandje in gebruik nu).
Toen hij opstarte wilde hij iets createn.. en liep toen vast. Daarna zei de DHD dat er geen SDkaart aanwezig was in de telefoon.
M'n telefoon ziet de microSD niet (2 andere microSD kaarten leest hij wel) en heb het kaartje in een microSD>SD adapter gezet, maar mn laptop en mn pc doen verder niks, geven niet aan dat er een SD kaart in zit.

Ik dacht eerst dat het iets software matig was en heb op diverse sites gezocht(ook op tweakers uiteraad)
Ik wilde beginnen met formatteren, en heb al een programma om gegevens te kunnen recoveren, maar weet niet hoe ik de microSD kaart herkenbaar krijg op de pc.
Ik heb een bedrijf gevonden gevestigd in Duitsland die zulke gevallen kunnen recoveren, alleen ben nog een student en is niet goedkoop...en hoop dat het anders kan.

Er zitten wel foto's en films en de orginele data op de microSD die ik graag zou willen recoveren. Alleen de kaart wordt nergens herkend.

Heeft iemand dit gehad met de DHD of een idee hoe ik de microSD herkenbaar kan maken?

P.S. Heeft iemand de gegevens die op het kaartje staan vanaf het begin zoals een handleiding toevallig ergens online staan? Want ga het proberen op te lossen met de garantie, als het me niet lukt, maar dan zou ik wel graag de originele gegevens ook willen hebben.

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Heb je wel een SDHC-kaartlezer? Zonder dat is hij niet te lezen op een pc.

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:50
Sinds de FOTA update van mijn DHD vraagt mijn DHD om de 10 minuten om de huidige tijd te bevestigen. Echt super irritant!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik ben van mijn originele Vodafone branded rom naar de laatste WWE rom gegaan, maar nu is de spraakherkenning in navigatie e.d. niet meer Nederlands. Is hier iets aan te doen?

Verwijderd

Weet iemand een mooie maar gratis lockscreen (dus geen widgetlocker)?

• GentiLi
  • Niet online
w4rguy schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:17:

Ik heb toen even gezocht hoe je de accuduur kunt verlengen. In het begin dacht ik dat het niet werkte, maar ik merkte wel degelijk verschil

1. Laad je telefoon helemaal op terwijl hij aanstaat voor zo'n 8 uur
2, Haal de stekker uit je telefoon. Schakel hem uit, en laadt hem dan weer op voor ongeveer 1 uur
3. Haal de stekker eruit. Zet je telefoon aan, Wacht 2-5 minuten en laadt hem dan weer voor ongeveer 1 uur op

Nadat ik dit had gedaan (ik geloofde het ook niet) merkte ik dat mijn batterij langer mee ging! Mijn telefoon is de hele dag verbonden met wifi, en vanaf 12:00 losgekoppeld van het stroom. Hij checkt 1 keer per uur mail en twitter en facebook en er is nu pas 10 % verbruikt!
Heel apart dit, want ik had het anders gelezen (vooral stap 3 dan) en ben wel benieuwd of de ene of de andere manier juist is...

gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1438622?data%5Bfilter_keywords%5D=batterij&data%5Bboolean%5D=OR#tip

bij Tip & Trucs dan.

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:41:
Weet iemand een mooie maar gratis lockscreen (dus geen widgetlocker)?
menu-setting-security-set up screen lock-pattern
Dit vind ik zelf handig. Mar je kan ook met een pin of password lokken.
Succes... :)

• decoach
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Heb sinds gisteren een Desire HD en vind het een mooi ding. Wat me wel erg tegenvalt is het volume van de speaker. Tevens komt het geluid uit de achterkant en valt het geluid dus helemaal tegen als je een video kijkt.

• vinnieminnie
  • Laatst online: 19-05 22:11
Als je je hand in een soort kommetje rond de speaker houdt dan weerkaatst het geluid op je hand en klinkt het opeens een stuk voller. Natuurlijk, dit zou niet moeten, maar je moet roeien met de riemen die je hebt ^^

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Zonet kreeg ik een melding om de laatste FOTA te installeren. Dit heb ik gedaan. Maar nu heb ik het gevoel dat ik dat beter niet kon doen. zo zat mijn trilfuctie zonet vast :S ik moest extra op de volume knop naar beneden drukken om de trillen te stoppen :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:06:
[...]

In NL via Vodafone een klein beetje Branded zat wat 360 spul op wat ik heb gefreezed en bij opstarten krijg ik eerst het HTC logo in een wit scherm en daarna het vodafone logo in een wit scherm. Verder zie je er niets Vodafone-achtigs aan.

Ben er alleen niet achter of dit nu beter of slechter is....
Na wat rigoreuzer google werk heb ik serieuze vermoedens dat het verschil in het software nummer idd te maken heeft doordat het een Vodafone branded toestel is.

Weet iemand wat er naast wat het opstartscherm en 360 apps nog meer anders is dan de standaard Rom?
Of te wel is het interessant om i.p.v. Vodafone branded terug naar standaard te gaan?

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:05:
[...]

Na wat rigoreuzer google werk heb ik serieuze vermoedens dat het verschil in het software nummer idd te maken heeft doordat het een Vodafone branded toestel is.

Weet iemand wat er naast wat het opstartscherm en 360 apps nog meer anders is dan de standaard Rom?
Of te wel is het interessant om i.p.v. Vodafone branded terug naar standaard te gaan?
Ik denk inderdaad dat daar het verschil in zit. De mijn komt bij Telfort vandaan (unbranded). Hier en daar zie ik de volgende verschillen:
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:37:
[...]

Kernel-versie
2.6.32.21-g1e30168
htc-kernel@and18-2 #1
Fri Dec 10 18:43:12 CST 2010
Kernel-versie
2.6.32.21-g3d0aaff
htc-kernel@and18-2 #1
Wed Dec 1 17:09:51 CST 2010
Build-nummer
Build-nummer
1.72.405.3 CL296490 release-keys
Softwarenummer
1.75.161.2
Softwarenummer
1.72.405.3

Het lijkt er op dat er dus wel degelijk verschillende versies in de omloop zijn. Bij deze update werkt de HTC Mail client prima met mijn Hotmail account dmv. ActiveSync/Exchange.

[ Voor 16% gewijzigd door Cybergamer op 30-12-2010 14:39 ]

cybergamers.nl

• Bollegerry
Bollegerry schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:50:
Laatste FOTA 1.72.405.3 vind ik een complete misser!
Problems op mijn Desire HD:
- navigatie moet gekilt worden wanneer ik m wil gebruiken want loopt direct vast
- radio XiiaLive lite via WiFi doet het niet meer
- accu is na 1 nacht compleet down
- touchscreen niet soepel meer (soms moet ik op app rammen om m te openen)
- wifi bereik is soms gewoon niet aanwezig
- spontane aan/uit acties en spontane trilfunctie actief
- natuurlijk de sync problematiek, doe het nu handmatig.
Voordelen van deze FOTA? Ik ken ze niet, eerlijk gezegd weet ik niet waarom deze is gedaan.
Nu ben ik een HTC fan en heb ik vertrouwen dat het goed komt. Ik heb sinds het uitkomen van de Hero ervaring met hen en Android. Maar eigenlijk zit ik met smart te wachten op antwoorden en natuurlijk een nieuwe FOTA van HTC.
HTC maar gebeld want was er niet gerust op dat velen ook de problemen hebben zoals ik. Werd keurig en serieus te woord gestaan. Echter, harde reset (terug naar fabrieksinstellingen) was toch echt nodig. Net gedaan en zie nu al enkele verbeteringen. Sync probleem, touchscreen probleem, wifi bereik-probleem zijn weg. Wat mij als eerste opviel was de enorme verbetering in helderheid en kleur van het scherm _/-\o_ Later kijken of de accu ook beter performed.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Heb sinds vd week een nieuwe abonnement voor de Desire en T-Mobile geeft aan dat ik al door mijn belminuten heen ben. Dit klopt naar mijn "gevoel" totaal niet en wil weten wat ik gebeld heb sinds afgelopen maandag.

Zit er standaard een counter tbv gespreksduur in de Desire HD? Kan deze zo 1,2,3, niet vinden. Zullen vast wel progsels voor zijn in de Market alleen beginnen die weer op NUL ipv de afgelopen week of verder.

Iemand?

..::System Specs::..

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

Bollegerry schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:32:
[...]

HTC maar gebeld want was er niet gerust op dat velen ook de problemen hebben zoals ik. Werd keurig en serieus te woord gestaan. Echter, harde reset (terug naar fabrieksinstellingen) was toch echt nodig. Net gedaan en zie nu al enkele verbeteringen. Sync probleem, touchscreen probleem, wifi bereik-probleem zijn weg. Wat mij als eerste opviel was de enorme verbetering in helderheid en kleur van het scherm _/-\o_ Later kijken of de accu ook beter performed.
Welke versie heb je nu opstaan dan na de hardreset?

Verwijderd

Ibidem schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:38:
Heb sinds vd week een nieuwe abonnement voor de Desire en T-Mobile geeft aan dat ik al door mijn belminuten heen ben. Dit klopt naar mijn "gevoel" totaal niet en wil weten wat ik gebeld heb sinds afgelopen maandag.

Zit er standaard een counter tbv gespreksduur in de Desire HD? Kan deze zo 1,2,3, niet vinden. Zullen vast wel progsels voor zijn in de Market alleen beginnen die weer op NUL ipv de afgelopen week of verder.

Iemand?
Ik geloof het niet maar Android zou Android niet zijn als je er geen goeie app uit de Market voor zou krijgen, overigens je kunt wel terug zien in je gesprek geschiedenis hoelang die gesprekken duurde, maar of je dat totaal op kan tellen?

Maar ik gebruik PhoneUsage zeer handig, houdt al het gebruik bij.

• Bollegerry
Ozhan99 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:46:
[...]

Welke versie heb je nu opstaan dan na de hardreset?
1.72.405.3

Verwijderd

Hmm, bizar... Zojuist kom ik erachter dat mijn telefoon sinds 17 december al mijn contacten niet meer kan synchroniseren met Gmail. Hij geeft verder geen foutmeldingen, maar geeft alleen aan dat synchronisatie momteel problemen ontvindt en dat hij het snel nogmaals zal proberen. Kan iemand mij een zetje in de juiste richting geven welke oorzaak ik naar moet zoeken? Mijn e-mail en agenda syncen wel zonder probleem, dus de gegevens lijken allemaal juist ingesteld te zijn. Ik heb te weinig verstand van zaken om te speculeren waar het probleem wel in zou kunnen zitten, en daar dan mee te experimenteren.

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:40:
Hmm, bizar... Zojuist kom ik erachter dat mijn telefoon sinds 17 december al mijn contacten niet meer kan synchroniseren met Gmail. Hij geeft verder geen foutmeldingen, maar geeft alleen aan dat synchronisatie momteel problemen ontvindt en dat hij het snel nogmaals zal proberen. Kan iemand mij een zetje in de juiste richting geven welke oorzaak ik naar moet zoeken? Mijn e-mail en agenda syncen wel zonder probleem, dus de gegevens lijken allemaal juist ingesteld te zijn. Ik heb te weinig verstand van zaken om te speculeren waar het probleem wel in zou kunnen zitten, en daar dan mee te experimenteren.
Maak een backup van je contacten, verwijder je google account (of HTC Sense account), waardoor hij alle contacten verwijderd (maar daar heb je een backup van)

zet je account terug

importeer je backup

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:34
gister ook de nieuwe software update op mijn dhd geinstalleerd. Sindsdien herkent ook mijn telefoon de sd kaart niet meer.... Net nu ik morgen zo graag met oud en nieuw foto's wilde maken! Is de software update op een manier ongedaan te maken? Of is er al een andere oplossing voor het probleem?

• Dilmer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bollegerry schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:32:
[...]

Wat voor mij werkte:
Ik had zelfde problemen, ook HTC gebeld en die konden mij niet echt verder helpen.
Met behulp van CPU monitor zag ik dat 1 proces bijna 70% van mn CPU gebruikte.
Ik heb toen mijn HTC Sense account verwijderd (via via gehoord van iemand met zelfde problemen) en dit werkte perfect! Gelijk reageerde mn Desire HD weer goed, CPU terug naar 1-2%. Ik heb dus geen factory reset gedaan, alleen mn HTC Sense accout eraf gegooid.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Dilmer schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:52:
[...]

Wat voor mij werkte:
Ik had zelfde problemen, ook HTC gebeld en die konden mij niet echt verder helpen.
Met behulp van CPU monitor zag ik dat 1 proces bijna 70% van mn CPU gebruikte.
Ik heb toen mijn HTC Sense account verwijderd (via via gehoord van iemand met zelfde problemen) en dit werkte perfect! Gelijk reageerde mn Desire HD weer goed, CPU terug naar 1-2%. Ik heb dus geen factory reset gedaan, alleen mn HTC Sense accout eraf gegooid.
welke app heb je hier voor gebruikt. Ik heb alle syncing met mijn htcsense-accoutn uit staan maar het is natuurlijk het proberen waard.

eit:mm heb nu met quick system info pro gekeken maar er is niets wat er boven uit schiet, wel is minn batterij na de laatste FOTA aanmerkelijk sneller leeg.

[ Voor 10% gewijzigd door aardbeix15 op 30-12-2010 19:21 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• intrepid2007
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-03 06:00
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:40:
Probeer eens in instellingen -> applicaties -> alle applicaties bij GMAIL eens de 'Gegevens wissen' knop in te drukken en daarna opnieuw te synchroniseren..

intrepid2007

• decoach
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
vinnieminnie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:44:
Als je je hand in een soort kommetje rond de speaker houdt dan weerkaatst het geluid op je hand en klinkt het opeens een stuk voller. Natuurlijk, dit zou niet moeten, maar je moet roeien met de riemen die je hebt ^^
Dit had ik ook al uitgeprobeerd :) Werkt inderdaad, maar ik krijg ook het idee dat sommige geluiden wel goed luid kunnen worden afgespeeld. De hardware kan volgens mij wel harder, maar de software wil niet. Ik hoop dat dit met een of andere update zal worden aangepakt.

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Ik vrees dat je veel moeite moet doen om je SD kaartje te repareren (zie mijn eerdere posts), waarin stond:

Ik ben nu "HDD Low Level Format Tool" (adres: en.kioskea.net/telecharger/telecharger-815-hdd-low-level-format-tool) aan het loslaten op m'n 16Gb kaartje. Zonde immers als ik deze weg zou moeten gooien. Ik laat straks wel even weten of het gelukt is.

EDIT: Ik heb het kaartje daarna via een oude windows mobile phone geformateerd en daarna in mijn PC en tenslotte met mijn Desire HD. Eigenlijk teveel moeite, maar goed, het is gelukt.
fendt schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:01:
gister ook de nieuwe software update op mijn dhd geinstalleerd. Sindsdien herkent ook mijn telefoon de sd kaart niet meer.... Net nu ik morgen zo graag met oud en nieuw foto's wilde maken! Is de software update op een manier ongedaan te maken? Of is er al een andere oplossing voor het probleem?

[ Voor 93% gewijzigd door clasimodo op 30-12-2010 20:10 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

• elninoloco
Hey, ja ik heb een SDHC-kaartlezer, 2 andere microSD kaarten doen het ook, 1 ook een SDHC en 1 oudere.
Beide worden ook gelezen door de DHD en mn computer.
kraats schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:00:
Heb je wel een SDHC-kaartlezer? Zonder dat is hij niet te lezen op een pc.

• elninoloco
Ik heb nog ff een vraagje.. Zag de computer waar je de "HDD Low Level Format Tool" gebruikte jou microSD kaart? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik heb net het programma'tje geopend, alleen ziet mijn HD van computer. Via me DHD wilt hij het niet downloaden/openen.
En na deze format is de data niet te recoveren volgens mij, weet je dat toevallig?
clasimodo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:03:
Ik vrees dat je veel moeite moet doen om je SD kaartje te repareren (zie mijn eerdere posts), waarin stond:

Ik ben nu "HDD Low Level Format Tool" (adres: en.kioskea.net/telecharger/telecharger-815-hdd-low-level-format-tool) aan het loslaten op m'n 16Gb kaartje. Zonde immers als ik deze weg zou moeten gooien. Ik laat straks wel even weten of het gelukt is.

EDIT: Ik heb het kaartje daarna via een oude windows mobile phone geformateerd en daarna in mijn PC en tenslotte met mijn Desire HD. Eigenlijk teveel moeite, maar goed, het is gelukt.

[...]

[ Voor 3% gewijzigd door elninoloco op 30-12-2010 20:59 ]

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Hier ook harde reset gedaan na de update. Alle Problemen inc wifi problemen zijn weg al 4 dagen

Raad iedereen dan ook dan eerst dit te doen

Verwijderd

Inmiddels al 1,5maand in het bezit van een DHD,

Maar sinds 3 weken enige problemen, wat ten eerste ook meteen een behoorlijke ramp is.

Mijn WiFi doet het sinds 3weken niet en ook vodafone kon mij niet verder helpen, de enige optie die klaarligt is om hem 2 tot 3 weken op te sturen naar HTC voor reparatie, maar dat is naar eigen mening te lang, is er iets te doen aan de WiFi door middel van software om hem weer werkend te krijgen ?

En mijn volumetoetsen aan de zeikant van de telefoon werken niet meer, heb het klepje wat erboven zit eraf gehaald en merk een soort bobbel in het midden van de volumetoetsen, is dit normaal? en ook hiervoor iemand een idee om het op te lossen ?

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Door de MicroSD in een SD adaptor te stoppen in mijn kaartlezer, daarna "HDD Low Level Format Tool" opgestart en daar was hij naast de HD's in mijn PC. het werkt dus niet via de DHD.

De data is niet de recoveren via dit tool. Dat is trouwens ergens eerder wel besproken in dit forum, maar dat was voor mij niet nodig (had overal backups van :))

EDIT: in een post van NickName: "Ik heb met behulp van het programmatje "Zero Assumption Recovery" de foto's en video's weer terug kunnen krijgen, maar de verdere data die op het kaartje stond kan ik met dat programma niet gratis terugkrijgen."
elninoloco schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:52:
Ik heb nog ff een vraagje.. Zag de computer waar je de "HDD Low Level Format Tool" gebruikte jou microSD kaart? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Ik heb net het programma'tje geopend, alleen ziet mijn HD van computer. Via me DHD wilt hij het niet downloaden/openen.
En na deze format is de data niet te recoveren volgens mij, weet je dat toevallig?

[...]

[ Voor 12% gewijzigd door clasimodo op 30-12-2010 23:13 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Verwijderd

W
Ibidem schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:38:

Iemand?
Check DroidStats of CallMeter voldoet..

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Hoe doe je de beste Harde reset?
Ik twijfel nog omdat ik niet weet of mijn 30 dagen probeer navigatie het dan nog doet.

Thanks!

[ Voor 33% gewijzigd door Pepperana op 30-12-2010 23:29 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• elninoloco
ok ik doe hetzelfde qua handeling maar hij ziet de sd adapter dan niet. ( met een andere microSD kaart weer wel, dus ligt echt aan de 8 GB Samsung kaartje die in de telefoon zat)

Ik heb al diverse recovery programma's ook die van NickName alleen hebben die weinig nut, omdat de kaart niet zichtbaar is op de laptop en pc. Totaal niet, geef ook niet aan van niet leesbaar of hij moet geformateerd worden, net alsof er niks in de kaartlezer zit.

Ik heb de telefoon met microSD erin ook 2 keer naar fabrieksinstellingen gebracht, maar dat mocht ook niet baten.

Ook heb ik de adapter in de pc gestopt met een ander sd kaartje en vervolgens nadat deze werd gezien door het programma, veranderd naar de 8GB kaartje, maar dan loopt alles vast zodra ik start recovery kies.

Ik ga het morgen waarschijnlijk proberen met een USB kaartlezer en dan op een Macbook, misschien dat hij de microSD aanroept, in de hoop dat de file recovery lukt, anders moet het kaartje terug voor garantie en mis ik mijn data ;(

thnx for the hulp btw :)
clasimodo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:08:
Door de MicroSD in een SD adaptor te stoppen in mijn kaartlezer, daarna "HDD Low Level Format Tool" opgestart en daar was hij naast de HD's in mijn PC. het werkt dus niet via de DHD.

De data is niet de recoveren via dit tool. Dat is trouwens ergens eerder wel besproken in dit forum, maar dat was voor mij niet nodig (had overal backups van :))

EDIT: in een post van NickName: "Ik heb met behulp van het programmatje "Zero Assumption Recovery" de foto's en video's weer terug kunnen krijgen, maar de verdere data die op het kaartje stond kan ik met dat programma niet gratis terugkrijgen."

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fendt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:34
bedankt voor de info, heb me nog wat meer in dit topic verdiept. Als ik het goed begrijp is sinds de update dus mijn sd kaart kapot gegaan. Dit zou ik nogal erg vinden aangezien er met kerst bij ons is ingebroken en o.a. mijn computers en backups zijn gestolen. Ik ben dus AL mijn data kwijt en het enige wat ik nog heb is wat op mijn telefoon staat. En daar staan dus o.a. foto's op die ik heel graag wil houden. Wat kan ik hier aan doen want ik wordt er eerlijk gezegd wanhopig van. Waarom maakt iedereen behalve Apple alleen maar rommel die NOOIT werkt zoals het hoort? (is ook de reden dat ik nu toch maar een iMac heb gekocht ipv windows bak, maar dat terzijde)

De oplossingen die genoemd wordt om data te recoveren gelden ben ik bang niet voor mij aangezien ik dus op een mac werk, en die slikt alleen maar SD kaarten, en dus geen mSD.
Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen, want ik zou het best erg vinden als ik ook die data voorgoed kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fendt schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:21:
bedankt voor de info, heb me nog wat meer in dit topic verdiept. Als ik het goed begrijp is sinds de update dus mijn sd kaart kapot gegaan. Dit zou ik nogal erg vinden aangezien er met kerst bij ons is ingebroken en o.a. mijn computers en backups zijn gestolen. Ik ben dus AL mijn data kwijt en het enige wat ik nog heb is wat op mijn telefoon staat. En daar staan dus o.a. foto's op die ik heel graag wil houden. Wat kan ik hier aan doen want ik wordt er eerlijk gezegd wanhopig van. Waarom maakt iedereen behalve Apple alleen maar rommel die NOOIT werkt zoals het hoort? (is ook de reden dat ik nu toch maar een iMac heb gekocht ipv windows bak, maar dat terzijde)

De oplossingen die genoemd wordt om data te recoveren gelden ben ik bang niet voor mij aangezien ik dus op een mac werk, en die slikt alleen maar SD kaarten, en dus geen mSD.
Ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen, want ik zou het best erg vinden als ik ook die data voorgoed kwijt ben...
Reageer je niet af op het product omdat je sd kaart kapot gegaan is want dat kan die update onmogelijk gedaan hebben, ook onzin wat je zegt dat zoiets niet met Apple producten zou gebeuren, en volgens mij is jouw sd kaartje kapot en niet je HTC Desire HD, dat zeg je zelf ook nog, alleen zo makkelijk om de schuld aan een update te geven.

Probeer je gegevens van die sd card met speciaal programma af te halen, bijvoorbeeld http://www.piriform.com/recuva ik heb in verleden een andere commercieel programma gebruikt en het werkte.

En PS Apple producten werken ook niet foutloos, wat zeg je van een iPhone 3G waar de muziek steeds stopt met afspelen nadat je op play gedrukt hebt, of een iPhone die signaal verlies heeft door een death grip, ik vindt altijd zo oneerlijk dat er zovaak gedaan wordt alsof Apple producten perfect zijn, terwijl ze net zo snel kapot kunnen gaan als betaalbare producten die ook Made in China zijn net als Apple producten _/-\o_

Oh en soms zijn sd kaartjes al kapot bij aankoop al merk je er wellicht eerste paar dagen, weken, maanden niks van, en je zou niet de eerste zijn hoor.

Stja en ik ben niet gecertificeerd voor overhyped producten hoor, maar weet je wel te zeggen dat je met sd adapters een micro sd kaartje omtover in een gewone sd kaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 00:34 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!