Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:45:
[...]

Om eerlijk te zijn de uni body zou hem moeten beschermen. Maar blijkbaar klopt dit ook voor geen meter.
Dat het display kapot kan gaan is 1 ding maar dat bij een val van normale hoogte er intern nog steeds dingen kapot gaan maakt het hele idee van een metalen unibody toch een beetje overbodig.
Een auto kan toch ook kapot gaan bij aanrijding op lage snelheid? Zelfde geld voor unibodys, ja ze zijn steviger vast maar als ze ongelukkig vallen zal het ook beschadigen, maja je kunt natuurlijk ook erg pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:13

Totaalgeflipt

De enige echte

Roy schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:15:
Vanmiddag heb ik ook de update binnengehaald, moet zeggen dat ik weinig verschil merkte. Alleen heb ik nu ineens het probleem dat m'n SD kaart niet meer leesbaar is. Vanmiddag na de update nog wel gewoon spelletjes gedaan die op de SD kaart stonden (Angry Birds), en net wou ik even in de Gallery foto's bekijken maar nu is m'n SD kaart onleesbaar.
Net de telefoon opnieuw opgestart, kaartje er ook uitgehaald, en krijg nu de melding dat het een blanco sd-kaart is die geformatteerd moet worden. Niet echt handig dus, want al m'n foto's + video's zijn weg, en sommige programma's hadden data op de kaart staan (maar ik weet niet precies welke programma's, sowieso een paar games en Aura navigatie).

Al meer mensen hier last van gehad na de update?
Het probleem heb ik zelf niet. Wel een ander issue. Mijn smsjes markeert hij niet meer als gelezen. Ik moet de hele tijd bij het activiteiten balkje op wissen drukken. Ook het herladen van de berichten pagina gaat langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:51:
[...]

Een auto kan toch ook kapot gaan bij aanrijding op lage snelheid? Zelfde geld voor unibodys, ja ze zijn steviger vast maar als ze ongelukkig vallen zal het ook beschadigen, maja je kunt natuurlijk ook erg pech hebben.
Bij unibody's word juist gezegd dat ze de GSM beschermen omdat ze steviger zijn. Maar blijkbaar geven ze de impact gewoon door aan de interne zooi in plaats van dat ze deze juist beschermen.
Aangezien een unibody de interne zooi niet beschermd zou een GSM met een kunststof behuizing misschien zelfs beter zijn als het om het beschermen van de interne zooi gaat.

Want als een GSM met een kunststof behuizing valt heb je de kans dat de behuizing de impact opvangt in de vorm van een scheur in de behuizing.

Afhankelijk welk deel van de behuizing kapot is valt die misschien eenvoudig te vervangen door het deel van ebay te halen.
Of dat de impact opgevangen word doordat de cover op de achterkant eraf vliegt.
Mijn Spica is eens van 2mtr hoogte naar beneden gevallen en bij de impact vloog de backcover eraf. Achteraf werkte de GSM perfect en had geen schade.

Ik zou de DHD gewoon RMA'n.
Zelf valt het denk ik toch niet te repareren en misschien repareren ze het gewoon aangezien er geen schade aan de buitenkant zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 27-12-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Dat heb ik dus ook gehad, maar ik had het niet in verband gebracht met de update. Ik zit nu met een onbruikbaar SD kaartje (ook niet leesbaar in PC).
Ben jij in staat geweest om het kaartje weer aan de praat te krijgen? :(
Vanmiddag heb ik ook de update binnengehaald, moet zeggen dat ik weinig verschil merkte. Alleen heb ik nu ineens het probleem dat m'n SD kaart niet meer leesbaar is. Vanmiddag na de update nog wel gewoon spelletjes gedaan die op de SD kaart stonden (Angry Birds), en net wou ik even in de Gallery foto's bekijken maar nu is m'n SD kaart onleesbaar.
Net de telefoon opnieuw opgestart, kaartje er ook uitgehaald, en krijg nu de melding dat het een blanco sd-kaart is die geformatteerd moet worden. Niet echt handig dus, want al m'n foto's + video's zijn weg, en sommige programma's hadden data op de kaart staan (maar ik weet niet precies welke programma's, sowieso een paar games en Aura navigatie).

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Is een factory reset aanbevolen na de update? Moet ik natuurlijk idioot veel opnieuw installeren enz, maar heb nu af en toe problemen met wifi die aangeeft dat hij vol ontvangst heeft maar ik kan geen pagina openen na de update soms. Moet ik wifi uitschakelen en opnieuw inschakelen. Swype loot nu ook vast als ik van taal verander en de htc sense intterface restart soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaalgeflipt schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:52:
[...]

Het probleem heb ik zelf niet. Wel een ander issue. Mijn smsjes markeert hij niet meer als gelezen. Ik moet de hele tijd bij het activiteiten balkje op wissen drukken. Ook het herladen van de berichten pagina gaat langzaam.
Dit probleem heb ik ook!!!!

Kan ik een update verwijderen zodat hij terug gaat naar de vorige die geinstalleerd stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Ik moet zien uit te vinden, hoe ik mijn telefoon opnieuw kan flashen via de standaard recovery modus. Ik heb al meerdere ROM's (custom en stock) geprobeerd, maar als ik deze rename naar update.zip en ze op de SD kaart plaats, kan ik nog steeds niet d.m.v. "Apply: update.zip" de telefoon opnieuwen flashen. Ik krijg dan de foutmelding: Invalid operation.

Kan iemand mij vertellen hoe ik vanaf mijn SD kaart (dus zonder tussenkomst van de pc) mijn telefoon kan reflashen? Ik mijn telefoon sinds de update niet meer opstarten namelijk. Hij zit in een rebootloop. Ik zie alleen maar het logo en hoor het opstartgeluidje en dan gaat ie weer rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 06:26:
[...]

Dit probleem heb ik ook!!!!

Kan ik een update verwijderen zodat hij terug gaat naar de vorige die geinstalleerd stond?
Ook heb ik nog regelmatig dat het volume ineens op mute gaat, en blijft trillen tot ik 1x op volume + druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
lauw8 schreef op maandag 27 december 2010 @ 07:55:
Ik moet zien uit te vinden, hoe ik mijn telefoon opnieuw kan flashen via de standaard recovery modus. Ik heb al meerdere ROM's (custom en stock) geprobeerd, maar als ik deze rename naar update.zip en ze op de SD kaart plaats, kan ik nog steeds niet d.m.v. "Apply: update.zip" de telefoon opnieuwen flashen. Ik krijg dan de foutmelding: Invalid operation.

Kan iemand mij vertellen hoe ik vanaf mijn SD kaart (dus zonder tussenkomst van de pc) mijn telefoon kan reflashen? Ik mijn telefoon sinds de update niet meer opstarten namelijk. Hij zit in een rebootloop. Ik zie alleen maar het logo en hoor het opstartgeluidje en dan gaat ie weer rebooten.
Niet renamen naar update.zip. Dan de optie "choose flash.zip from SD-card" (of zoiets) en je ROM selecteren.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
ReseT schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:36:
[...]

Niet renamen naar update.zip. Dan de optie "choose flash.zip from SD-card" (of zoiets) en je ROM selecteren.
Ik heb geen ClockWork recovery of iets anders geinstalleerd he. Helaas dus! Anders had ik allang een nieuwe ROM kunnen installeren. Ik moet het nu doen met de standaard recovery van Android/HTC.

Ik heb alleen de opties Reboot, Apply:update.zip, wipe cache en wipe data. Choose flash.zip of iets dergelijks staat er dus niet bij! Misschien heb ik een andere zipfile nodig, maar ik heb allerlei forums afgezocht en kom er niet verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

sinds de FOTA-update heb ik dat ik geen notificatie (geluid, statusbalkmelding of ophoging van de teller in het 'berichten'-icoon) meer krijg bij het ontvangen van sms'jes die van mijn voicemail afkomen. Razend irritant. Sms'jes van andere personen geven wel gewoon een melding.

Iemand die dit herkend op zijn DHD :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Laatst online: 16:44

Roy

Hobbies?

aardbeix15 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:00:
sinds de FOTA-update heb ik dat ik geen notificatie (geluid, statusbalkmelding of ophoging van de teller in het 'berichten'-icoon) meer krijg bij het ontvangen van sms'jes die van mijn voicemail afkomen. Razend irritant. Sms'jes van andere personen geven wel gewoon een melding.

Iemand die dit herkend op zijn DHD :?
Yep, hier hetzelfde probleem. De sms komt wel binnen, maar geen notificatie. Ook is bij mij de afzender van de sms veranderd, dat is nu 'voicemail' geworden, terwijl dat voorheen de afzender had van diegene die gebeld had.

Ben niet zo tevreden met de update.....

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geupdate & spijt. Problemen;
1) Is wel eens eerder genoemd, telefoon trilt ineens op random momenten. Voor zover ik kan terugvinden is daar nog geen fix voor buiten het uitvoeren van een reset?
2) Ook eerder genoemd: alle beltonen waren teruggezet naar standaard.
3) Rockplayer lagde en crashte als een malle. Na reinstall rockllayer lijkt het opgelost *klopt af*
4) Hele toestel lijkt net wat minder soepel te lopen. Straks eens zoeken of hij nog meer instellingen gedood heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

clasimodo schreef op maandag 27 december 2010 @ 02:08:
Dat heb ik dus ook gehad, maar ik had het niet in verband gebracht met de update. Ik zit nu met een onbruikbaar SD kaartje (ook niet leesbaar in PC).
Ben jij in staat geweest om het kaartje weer aan de praat te krijgen? :(

[...]
Ik heb met behulp van het programmatje "Zero Assumption Recovery" de foto's en video's weer terug kunnen krijgen, maar de verdere data die op het kaartje stond kan ik met dat programma niet gratis terugkrijgen. Nu is die andere data volgens mij alleen maar een paar bestanden van spelletjes en de navigatiekaarten van Aura, dus op zich niet zo heel erg (moet alleen met Angry Birds weer opnieuw beginnen.....).

Ik heb m'n kaartje nog niet geformatteerd, omdat ik eerst vanmiddag even langs Belcompany wil (waar ik de telefoon gehaald heb) en daar eigenlijk een nieuw kaartje wil (ik vertrouw dit kaartje niet meer).
Heel irritant allemaal...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb momenteel precies hetzelfde probleem. Heb er helaas nog geen oplossing voor kunnen vinden. Iemand al wel een oplossing gevonden? Zit erover te denken om de telefoon onder de garantie terug te sturen... Heb hem net 5 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier iets met hun telefoon hebben uitgevreten wat niet hoort, want deze problemen wat ik hier hoor komen mij niet bekend voor.

En ik heb gister hele avond liggen trouble shooten omdat mijn eng s-off stond en dat ook zorgde voor problemen.

Verwijderd in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"

Zo stond het bij mij volgende werkend erop, moest alleen wat dingen handmatig herstellen omdat ik alleen backups heb via mijn google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De standaard mail app werkt toch niet naar behoren. De eerste keer dat ik hem instel haalt hij wat oude mails binnen, maar vervolgens verdwijnen deze en synct hij niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Dank voor jouw info. De belangrijkste data heb ik allemaal nog wel, maar het probleem is dat ik de SD kaart niet meer kan formateren, niet in de PC, niet in de telefoon en niet in een camera.
Ik ben nu "HDD Low Level Format Tool" (adres: en.kioskea.net/telecharger/telecharger-815-hdd-low-level-format-tool) aan het loslaten op m'n 16Gb kaartje. Zonde immers als ik deze weg zou moeten gooien. Ik laat straks wel even weten of het gelukt is.

EDIT: "HDD Low Level Format Tool" is klaar. Ondanks wat vage foutmeldingen kan Windows het kaartje nu aan het formatteren. Dat is nu bezig :)
Roy schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:21:
[...]

Ik heb met behulp van het programmatje "Zero Assumption Recovery" de foto's en video's weer terug kunnen krijgen, maar de verdere data die op het kaartje stond kan ik met dat programma niet gratis terugkrijgen. Nu is die andere data volgens mij alleen maar een paar bestanden van spelletjes en de navigatiekaarten van Aura, dus op zich niet zo heel erg (moet alleen met Angry Birds weer opnieuw beginnen.....).

Ik heb m'n kaartje nog niet geformatteerd, omdat ik eerst vanmiddag even langs Belcompany wil (waar ik de telefoon gehaald heb) en daar eigenlijk een nieuw kaartje wil (ik vertrouw dit kaartje niet meer).
Heel irritant allemaal...

[ Voor 9% gewijzigd door clasimodo op 27-12-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:36:
Ik vraag me wel af hoeveel mensen hier iets met hun telefoon hebben uitgevreten wat niet hoort, want deze problemen wat ik hier hoor komen mij niet bekend voor.
Het niet-meer-notificatie-geven-bij-sms-van-voicemail-probleem krijg ik sinds de laatste update op mijn volledige standaard DHD. Nog nooit een (temp)root gedaan of iets van buiten de market geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:36:
...
Ook hier niets bijzonders gedaan. Alleen applicaties vanuit de Market installeren en de mail instellen. Dus daar kan het ook niet aan liggen.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook niet zo tevreden met de update. Het ding trilt nu af en toe op willekeurige momenten maar het meest irritant is dat hij continu (echt om de 10 minuten) suggesties doet om whatsapp contacten en facebook contacten te koppelen aan telefoonnummers (via sense).. Ik druk dan op koppelen, het scherm verdwijnt maar precies dezelfde contacten (soms meer, soms minder) komen na 10 minuten weer terug.

Het gekke is dat ze wel gewoon gekoppeld zijn en dat whatsapp en facebook het prima doen!

Iemand anders dit al meegemaakt.. Kan er ook niets over vinden op inet (kan zijn dat ik blind ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:56:
Ik ben ook niet zo tevreden met de update. Het ding trilt nu af en toe op willekeurige momenten maar het meest irritant is dat hij continu (echt om de 10 minuten) suggesties doet om whatsapp contacten en facebook contacten te koppelen aan telefoonnummers (via sense).. Ik druk dan op koppelen, het scherm verdwijnt maar precies dezelfde contacten (soms meer, soms minder) komen na 10 minuten weer terug.

Het gekke is dat ze wel gewoon gekoppeld zijn en dat whatsapp en facebook het prima doen!

Iemand anders dit al meegemaakt.. Kan er ook niets over vinden op inet (kan zijn dat ik blind ben)
Kijk eens in het WhatsApp topic, het is hier ook al 5x minimaal voorbij gekomen, dit is een bug in WhatsApp en met nieuwe versie van WhatsApp bij sommige personen opgelost. Zelf deze nieuwe versie nog niet kunnen testen, heb zelf ook last van deze bug.

[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 27-12-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:04:
[...]

Kijk eens in het WhatsApp topic, het is hier ook al 5x minimaal voorbij gekomen, dit is een bug in WhatsApp en met nieuwe versie van WhatsApp opgelost.
Ah.. het gekke is dat ik whatsapp vandaag nog opnieuw geinstalleerd had. Heb het op basis van dat topic nog maar een keer gedaan en 't is nu wel opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
lauw8 schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:39:
[...]

Ik heb geen ClockWork recovery of iets anders geinstalleerd he. Helaas dus! Anders had ik allang een nieuwe ROM kunnen installeren. Ik moet het nu doen met de standaard recovery van Android/HTC.

Ik heb alleen de opties Reboot, Apply:update.zip, wipe cache en wipe data. Choose flash.zip of iets dergelijks staat er dus niet bij! Misschien heb ik een andere zipfile nodig, maar ik heb allerlei forums afgezocht en kom er niet verder mee.
Ik neem aan dat je al een goede rom hebt. Wat je nog kan proberen: Rename je rom naar PD98IMG.zip. Reboot naar bootloader: volume down en power button inhouden. Wordt even gezocht naar de PD98IMG.zip (dit duurt een minuut of 5??), dan vraagt de bootloader of je wilt flashen. Select Yes. Flashen zou dan moeten beginnen. Dit is zonder clockwork of iets dergelijks.

Als je nog geen goede Rom hebt. Download de RUU. Dat is de stock rom met stock update programma, of je dat ook noemt. Het flash iig je rom naar stock. De nieuwste versie 1.72 zorgt ervoor dat je (vooralsnog) geen root toegang krijgt. De link hieronder is een versie ouder: 1.32.
Het is een .exe file wat je moet installeren. Uit die exe file kan je de rom.zip extracten. zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841890

RUU download links:
http://xdafil.es/DesireHD/RUU

http://xdafil.es/DesireHD...release_155891_signed.exe

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update ging bij mijn Desire HD goed, maar sindsdien blijft de positie van het weer wat in het hoofdscherm wordt weergegeven, b.v. Amsterdam, hetzelfde. Het is in mijn geval de positie waar ik woon en waar dus de update geïnstalleerd is. Normaal gesproken veranderd deze positie als je naar een andere stad of dorp gaat. Bij mij dus niet meer. De Navigatie software werkt overigens wel nog steeds goed. Via instellingen en Locatie heb ik de locatie toepassing al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat je inderdaad sommige toepassingen opnieuw moet installeren, maar of dat is vanwege update of omdat ik zo omslachtig mijn s-off weg gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
ReseT schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:19:
[...]

Ik neem aan dat je al een goede rom hebt. Wat je nog kan proberen: Rename je rom naar PD98IMG.zip. Reboot naar bootloader: volume down en power button inhouden. Wordt even gezocht naar de PD98IMG.zip (dit duurt een minuut of 5??), dan vraagt de bootloader of je wilt flashen. Select Yes. Flashen zou dan moeten beginnen. Dit is zonder clockwork of iets dergelijks.

Als je nog geen goede Rom hebt. Download de RUU. Dat is de stock rom met stock update programma, of je dat ook noemt. Het flash iig je rom naar stock. De nieuwste versie 1.72 zorgt ervoor dat je (vooralsnog) geen root toegang krijgt. De link hieronder is een versie ouder: 1.32.
Het is een .exe file wat je moet installeren. Uit die exe file kan je de rom.zip extracten. zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841890

RUU download links:
http://xdafil.es/DesireHD/RUU

http://xdafil.es/DesireHD...release_155891_signed.exe
Thanks! Dit heeft mijn probleem opgelost!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
XtinctHeD schreef op zondag 26 december 2010 @ 14:24:
heeft er iemand meer dit probleem?:
YouTube: HTC Desire HD Touch screen problem ...

ik heb er zelf last van als ik mijn DHD aansluit op mijn laptop met de bijgeleverde kabel.. hij is dan echt onbestuurbaar (wat behoorlijk irritant is)

iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Ik heb voor mijn DHD 2 laders aangezien ik zowel op kamers als thuis woon. Bij de 2e (niet HTC lader) geeft hij dezelfde problemen als in dit filmpje. Mijn idee is dat de 2e oplader een net andere ampere geeft waardoor de telefoon minder reageert, misschien is dit ook het geval bij jouw laptop. Voor mij is het nog niet storend geweest aangezien ik en de telefoon slapen als hij aan de lader ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:36:
Update ging bij mijn Desire HD goed, maar sindsdien blijft de positie van het weer wat in het hoofdscherm wordt weergegeven, b.v. Amsterdam, hetzelfde. Het is in mijn geval de positie waar ik woon en waar dus de update geïnstalleerd is. Normaal gesproken veranderd deze positie als je naar een andere stad of dorp gaat. Bij mij dus niet meer. De Navigatie software werkt overigens wel nog steeds goed. Via instellingen en Locatie heb ik de locatie toepassing al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Dit probleem heb ik ook. Ook ik ben niet tevreden met de update en ik hoop dan ook dat er binnenkort een nieuwe komt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Na drie pogingen toch gelukt: sd kaart doet het weer. :)
clasimodo schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:52:
Dank voor jouw info. De belangrijkste data heb ik allemaal nog wel, maar het probleem is dat ik de SD kaart niet meer kan formateren, niet in de PC, niet in de telefoon en niet in een camera.
Ik ben nu "HDD Low Level Format Tool" (adres: en.kioskea.net/telecharger/telecharger-815-hdd-low-level-format-tool) aan het loslaten op m'n 16Gb kaartje. Zonde immers als ik deze weg zou moeten gooien. Ik laat straks wel even weten of het gelukt is.

EDIT: "HDD Low Level Format Tool" is klaar. Ondanks wat vage foutmeldingen kan Windows het kaartje nu aan het formatteren. Dat is nu bezig :)

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
HammerNL schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:40:
De standaard mail app werkt toch niet naar behoren. De eerste keer dat ik hem instel haalt hij wat oude mails binnen, maar vervolgens verdwijnen deze en synct hij niks meer...
Heb ik hier ook. Doet Hotmail Activesync het eindelijk, krijg ik helemaal geen email meer binnen (ook geen POP)! Wellicht toch nog maar even terug naar 1.32.xxx. Die doet het vooralsnog prima en POP voldoet op het moment wel.

Overigens blijft mijn HTC News App/widget ook moeilijk doen. Dan moet ik weer even Google Reader (her-)installeren en dan doet ie het weer. Geen drama verder, maar niet bijster handig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 20:39
Ik heb hier ook de update binnengehaald. Toen ik een foto probeerde te maken knalde mijn HD eruit en ging hij uit. Kreeg hem met geen mogelijkheid meer gestart.
Batterij eruit en weer erin loste het probleem op. Nu heb ik echter dat probleem niet meer.
Erg vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:34:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Ook ik ben niet tevreden met de update en ik hoop dan ook dat er binnenkort een nieuwe komt !
Ik kreeg een tip van een ander forum, controleer je instellingen onder Instellingen en dan naar Accounts en Synchronisatie en dan moeten beide vinkjes aan staan en van het weer natuurlijk.
Bij mij was dat de oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Ik heb afgelopen vrijdag de update gedaan van mijn standaard Desire HD. Ik heb nu twee problemen met mijn toestel.

- Kan geen SMSjes meer maken of lezen. Bij het starten van berichten, crasht het programma. Proces com.android.mms is gestopt. Probeer het opnieuw.

- De RSS reader widget van HTC laat geen nieuws meer zien. Mijn feeds staan netjes aangevinkt, maar de widget laat gewoon "geen nieuws zien"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Dutchrevenge schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:53:
[...]

Ik heb voor mijn DHD 2 laders aangezien ik zowel op kamers als thuis woon. Bij de 2e (niet HTC lader) geeft hij dezelfde problemen als in dit filmpje. Mijn idee is dat de 2e oplader een net andere ampere geeft waardoor de telefoon minder reageert, misschien is dit ook het geval bij jouw laptop. Voor mij is het nog niet storend geweest aangezien ik en de telefoon slapen als hij aan de lader ligt.
ik heb zowel een originele als een 3rd party oplader, en hij doet het met beiden.. maar wel alleen als hij aan de laptop ligt..
als ik hem gewoon op een stopcontact aansluit doet hij het wel normaal, dus het zou inderdaad kunnen komen door te weinig/veel vermogen van de laptop op de usb poort?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mijn Dhd is sinds de update vreemd bezig. Wanneer het scherm uitstaat, springt deze na enkele minuten spontaan aan. Wanneer ik het scherm vervolgens unlock, springt de telefoon naar het 'autopaneel' toe.
Ook wanneer ik gebeld word / iemand bel, begint het gesprek automatisch via de luidspreker.
Iemand enig idee?

Edit: uiteraard hard-reset gedaan na de update.
En bij instellingen > basisstation > 'automatisch starten' uitgevinkt.
Even kijken wat hij nu doet.

Toch vreemd dat hij, zonder usb oid verbonden te zijn, het idee heeft dat hij in carkit-modus moet duiken :X

Edit 2:
Auto paneel lijkt afgelopen te zijn. Hij beeldscherm vind het echter nog steeds noodzakelijk om spontaan aan te springen terwijl hij op mijn bureau ligt.

[ Voor 41% gewijzigd door Switchie op 27-12-2010 21:40 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Is er al een fix voor de snelle battery drain na de update? Na de laatste firmware update haalt hij de 15 uur niet eens en dan staat ie voor de helft van de tijd nog gewoon in standby? Normaal haal ik makkelijk 30/35 uur? Hoorde dat het alleen met factory reset gefixt kan worden maar dan ben ik dus weer alles kwijt. Geen andere fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Toch jammer dat er nu meerdere bugs zitten in de nieuwe firmware. Iemand al contact gehad met HTC hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een hard-reset gedaan, en mijn probleem met de sms notificatie is daarmee verholpen en ik heb nog geen ander probleem gevonden. Dus, problemen? Hard reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben overgestapt van de iphone 2g naar de desire hd maar wil nu mijn contacten overzetten. Met het programma "Gegevens overzetten" lukt het me niet. Iemand een idee?

Btw ik heb nu al mijn antenne klepje gesloopt toen ik hem er op terug wilde zetten, terwijl ik er niet eens krachtig op duwde. Is dit een bekend probleem? Zag dat ie op de website van htc voor 22 euro te koop is maar heb niet de intentie om voor zo iets te gaan betalen dat eigenlijk al zo zwak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Je kan ze eerst overzetten via itunes naar outlook en ze daarna exporteren naar Gmail. Dan ben je klaar.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort na de firmware update waren ook bij mij ineens alle smsjes weg. :( Het lag niet aan de settings van de DHD. Heb meteen de backup & restore app geinstalleerd, maar vind het te gek voor woorden dat zoiets nodig is. Is er al iets over de oorzaak bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Zo, finaal dan toch besloten voor de Desire Hd te gaan maar nu had ik nog even een vraagje voor de mensen die er onlangs eentje gekocht hebben... Ik kan mijn toestel vastkrijgen via iemand die 'm doorverkoopt wegens abonnementverlenging maar ik kan 'm zelf niet ophalen... Daarom had ik graag nog even bij jullie gehoord hoe het tegenwoordig zit met de foutjes in de productie als zijnde klepjes die niet goed aanlsuiten enzv... Is dit enigzins opgelost of komt dit ook nu nog voor?

(En als ik er eentje heb met een slechte aansluiting, zou 'k hem dan ook kunnen binnen doen? :p)

PS: heb het ook maar hier gezet daarhet niet echt over levertijden etc gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

sparda schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:17:
Zo, finaal dan toch besloten voor de Desire Hd te gaan maar nu had ik nog even een vraagje voor de mensen die er onlangs eentje gekocht hebben... Ik kan mijn toestel vastkrijgen via iemand die 'm doorverkoopt wegens abonnementverlenging maar ik kan 'm zelf niet ophalen... Daarom had ik graag nog even bij jullie gehoord hoe het tegenwoordig zit met de foutjes in de productie als zijnde klepjes die niet goed aanlsuiten enzv... Is dit enigzins opgelost of komt dit ook nu nog voor?

(En als ik er eentje heb met een slechte aansluiting, zou 'k hem dan ook kunnen binnen doen? :p)

PS: heb het ook maar hier gezet daarhet niet echt over levertijden etc gaat...
Ik heb er in ieder geval geen last van. Mijn toestel heb ik een maand geleden uit de winkel gehaald.
Verder zal het toestel nog ruimschoots binnen de garantie vallen dus mocht je wat tegenkomen, even htc bellen/mailen.
Ik heb persoonlijk een zeer goede ervaring met het RMA sturen van een Htc-toestel.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Mijn sim/sd kaart klepje sluit idd niet mooi aan... maar kan ik hem daardoor voor terugsturen??

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Kiwitje schreef op maandag 27 december 2010 @ 23:42:
Mijn sim/sd kaart klepje sluit idd niet mooi aan... maar kan ik hem daardoor voor terugsturen??
Als je contact opneemt met HTC sturen ze je geloof ik een nieuw klepje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Deadsy schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 00:30:
[...]

Als je contact opneemt met HTC sturen ze je geloof ik een nieuw klepje op.
Toch maar even doen dan morgen. Hoorde al dat er goeie service zit bij HTC! Thanks

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switchie schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:57:
Mijn Dhd is sinds de update vreemd bezig. Wanneer het scherm uitstaat, springt deze na enkele minuten spontaan aan. Wanneer ik het scherm vervolgens unlock, springt de telefoon naar het 'autopaneel' toe.
Ook wanneer ik gebeld word / iemand bel, begint het gesprek automatisch via de luidspreker.
Iemand enig idee?.
Dat autopaneel had ik ook ineens na de update :?
Bij mij doet die dat alleen als die in de oplader zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:56:
Ik ben overgestapt van de iphone 2g naar de desire hd maar wil nu mijn contacten overzetten. Met het programma "Gegevens overzetten" lukt het me niet. Iemand een idee?

Btw ik heb nu al mijn antenne klepje gesloopt toen ik hem er op terug wilde zetten, terwijl ik er niet eens krachtig op duwde. Is dit een bekend probleem? Zag dat ie op de website van htc voor 22 euro te koop is maar heb niet de intentie om voor zo iets te gaan betalen dat eigenlijk al zo zwak is.
Heb je al contact opgenomen met HTC zelf? voor wat ik hoor zijn ze behoorlijk coulant met de DHD. Voor je contacten, ik kon het op een sd schijfje zetten vanaf de telefoon en simkaart. Weet niet of je dat met je ipheun kan doen. :)

Voor de update, ik heb nochtans geen problemen of rare dingen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
AmonTobin schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:28:
[...]

Heb ik hier ook. Doet Hotmail Activesync het eindelijk, krijg ik helemaal geen email meer binnen (ook geen POP)! Wellicht toch nog maar even terug naar 1.32.xxx. Die doet het vooralsnog prima en POP voldoet op het moment wel.

Overigens blijft mijn HTC News App/widget ook moeilijk doen. Dan moet ik weer even Google Reader (her-)installeren en dan doet ie het weer. Geen drama verder, maar niet bijster handig zo.
Ik krijg wel mail binnen, alleen blijft de mail app maar syncen/vernieuwen met hotmail.
Rete irritant, dus ik gebruik weer System Seven. Hierbij heb je gewoon goed werkende push mail + html, maar ik zou dit toch liever zien in de HTC Mail app, omdat je dan ook de mailwidget van HTC kan gebruiken.

Of weet iemand hoe dit sync probleem op te lossen. Ik heb al geprobeerd om het vinkje bij "Update bij openen" uit te zetten en Push mail te zetten op 15 min. Maar hij blijft maar de inbox vernieuwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Dingen die ik heb opgemerkt na de laatste update:
- aanduiding accuniveau bovenin wordt soms niet "bijgewerkt" en geeft dus niet de juiste acculading weer
- update van weer/locatie loopt achter
- binnen wifibereik maakt hij niet direct verbinding. Pas nadat ik naar Wifi-instellingen ga, gaat hij zoeken en verbinden.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Tommie360 schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:20:
Is er al een fix voor de snelle battery drain na de update? Na de laatste firmware update haalt hij de 15 uur niet eens en dan staat ie voor de helft van de tijd nog gewoon in standby? Normaal haal ik makkelijk 30/35 uur? Hoorde dat het alleen met factory reset gefixt kan worden maar dan ben ik dus weer alles kwijt. Geen andere fix?
volgens mij gaat hij inderdaad minder lang mee. Gisteren toen ik ging slapen (23:30) had ik nog ~15%, toen ik vanochtend om 5 uur wakker werd was i leeg. Gellukig maar een half uurtje verslapen maar wel goed irritant. Mijn Hero had dan nog zo'n irritant piepje voordat i uit ging maar bij de DHD heb ik niks gehoord.

Normaal red ik met 15% wel een kort nachtje slaap. De lader in de woonkamer, bureau op het werk en in de auto moet wat mij betreft genoeg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreklaver
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 15:31
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:56:

Ik zou HTC even bellen over dat klepje. Ze zijn erg bereidwillig je te helpen is mijn ervaring. Ik heb al een paar keer contact met ze gehad, en dat naar alle tevredenheid. Niet over klepjes, maar ik denk dat je makkelijk een nieuwe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
andreklaver schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:35:
[...]

Ik zou HTC even bellen over dat klepje. Ze zijn erg bereidwillig je te helpen is mijn ervaring. Ik heb al een paar keer contact met ze gehad, en dat naar alle tevredenheid. Niet over klepjes, maar ik denk dat je makkelijk een nieuwe krijgt.
Ik heb net contact gehad over mijn klepje van de sim/sd kaart. Moet nu een foto'tje emailen van het probleem en dan krijg ik t.z.t een nieuw klepje thuisgestuurd. Prima dus.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Klinkt mooi :) Ik heb net mijn betaling gemaakt dus nu is het nog even wachten tot ie hier is en hopen dat de post niks verprutst -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
Heeft iemand ook het idee dat na de update de batterij sneller leeg is ?
Heb hem vanochtend van het stroom gehaald nu al op de helft en heb er niet zo gek veel meegedaan.

Ook heb ik verder last dat hij af en toe de WIFI verbinding niet pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Wellicht al eerder opgemerkt nieuwe FOTA heeft lager versienr. 1.72.405.3 als opvolger van versie 1.72.405.6 :? Ik meen mij een upgrade te herhinneren in november van versie 1.72.405.3 -> 1.72.405.6

Gisteren kreeg ik de update aangeboden en heb deze gedownload. Verder niets bijzonders ontdekt, alleen moest ik de tijd van mijn locatie instellen? Merkwaardig blijft de versienummering. Deze FOTA wordt ook niet gemeld bij de NL-site van HTC. Verder lijkt hij wat 'snappier' te zijn geworden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door JeeVee op 28-12-2010 11:36 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
lauw8 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 09:48:
[...]

Ik krijg wel mail binnen, alleen blijft de mail app maar syncen/vernieuwen met hotmail.
Rete irritant, dus ik gebruik weer System Seven. Hierbij heb je gewoon goed werkende push mail + html, maar ik zou dit toch liever zien in de HTC Mail app, omdat je dan ook de mailwidget van HTC kan gebruiken.

Of weet iemand hoe dit sync probleem op te lossen. Ik heb al geprobeerd om het vinkje bij "Update bij openen" uit te zetten en Push mail te zetten op 15 min. Maar hij blijft maar de inbox vernieuwen..
Probeer:

Menu -> settings -> manage application -> "mail" van htc corporation -> en dan clear data
Dan resync all mail.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 14-09 19:47
Bij mij heeft de update geen enkel probleem opgeleverd. Het enige wat mij is opgevallen is dat er wat meer RAM vrij is na een echte reboot en dat de INIT bug is opgelost en dus USB debugging uit kan.

Een overzichtje van gisteren:
Instellingen
Netwerk mode is GSM Auto PRL
Schermhelderheid 32%
Geen actieve internet verbinding via mobiel netwerk
Ongeveer 2uur verbonden geweest via WIFI
2 homescreens in gebruik waarvan 1 met kalender widget en de andere met Clock/weather, Mobile Network widget, Profile widget, Applications shortcut, Favorites shortcut en Elixer 2x2 widget die zeer regelmatig wat stats update.

Gebruik
Ruim een uur zitten internetten via WIFI
Een half uur wat spelletjes doen
Een kwartier gebeld
Ongeveer 25 smsjes verzonden

Resultaten
50% vol na ongeveer 16 uur.
Het display was verantwoordelijk voor ruim 60% van het verbruik en had op dat moment iets meer dan 3uur echt aan gestaan.

Valt me dus eigenlijk best mee. Wat ik vooral wennen vond is dat de batterij indicator behoorlijk betrouwbaar is. Bij mijn vorige telefoon kon ik er vanuit gaan dat wanneer de indicator 1 streepje onder het maximum stond de batterij eigenlijk al half leeg was, terwijl de indicator van de DHD veel beter lijkt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Ook de update gedaan (3 dagen geleden) en merk nu paar dingen:

1) Weer-locatie blijft achter. Eerder zag ik in de trein (Intercity Groningen-Zwolle) zo ongeveer op elk station de locatie verspringen, nu moet ik moeite doen om de locatie aan te laten passen. Soms heeft handmatig syncen zelfs geen zin en synct 'ie met de oude locatie!

2) Misschien samenhangend met 1: Twitter-app kan mn locatie niet meer bepalen. Ik gebruik de "normale" Twitter-app, dus niet Twitter for Android of HTC Peep. Nu gebruik ik die locatie bij tweets niet zo vaak, maar het zou gewoon moeten werken imo en ik erger me er dus ook behoorlijk aan.

Ik heb al geprobeerd:

- Locations opnieuw installeren
- Cache legen van Twitter-app
- Data verwijderen van Twitter-app
- Reboot
- Twitter-app opnieuw installeren
- Synchronisatieprofiel van Weer bekeken (updatefreq. elk uur)

Zijn er meer mensen met dit probleem en (belangrijker) zijn er al oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

Dav0s

Hr?

Sinds de update zijn er bij mij twee problemen ontstaan:

De eerste is dat een deel van mijn binnenkomende smsjes niet meer gemeld worden in de bovenste balk. Pas als ik naar mijn Berichten ga, laat hij weten dat er een nieuwe is.

Het tweede is dat hij constant opnieuw vraagt mijn contacten te koppelen aan WhatsApp. Ik geef aan ze allemaal te willen koppelen, maar een half uur tot een uur later vraagt ie het opnieuw.

Iemand anders die één van deze problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
heb je de laatste versie van WhatsApp geïnstalleerd? Deze is namelijk speciaal bedoeld om de problemen op te lossen.
Dav0s schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 12:31:
Sinds de update zijn er bij mij twee problemen ontstaan:

De eerste is dat een deel van mijn binnenkomende smsjes niet meer gemeld worden in de bovenste balk. Pas als ik naar mijn Berichten ga, laat hij weten dat er een nieuwe is.

Het tweede is dat hij constant opnieuw vraagt mijn contacten te koppelen aan WhatsApp. Ik geef aan ze allemaal te willen koppelen, maar een half uur tot een uur later vraagt ie het opnieuw.

Iemand anders die één van deze problemen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
Bij mij is er geen verbetering merkbaar na het installeren van de nieuwste versie van WhatsApp + reboot. Hij vraagt nu alweer voor de 3e keer om bepaalde personen te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
Yep hier ook niet... Afwachten maar dus :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Ja, ik heb ook wat problemen gehad met de update. Gewoon even een hele nieuwe ROM flashen, niks geen problemen. :*)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met het ontvangen van smsjes. Soms word er niks getoond en zie ik de sms als ik berichten open. Ook blijft de melding van nieuwe sms bovenin de meldingdbalk staan als ik de sms met de berichten app open

Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marnix007 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:03:
Bij mij is er geen verbetering merkbaar na het installeren van de nieuwste versie van WhatsApp + reboot. Hij vraagt nu alweer voor de 3e keer om bepaalde personen te koppelen.
Heb je de nieuwste versie vanaf de WhatsApp site gedownload of via de market? De versie in de market is denk ik iets ouder, want de versie van de WhatsApp site lijkt het probleem op te lossen. Ik heb 'm gisteren geinstalleerd en sindsdien geen meldingen over contacten meer gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Die in de market schijnt het nu ook te hebben opgelost. Tenminste, dat stond in de change-log van de update van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
Ik heb ook geen problemen meer na gisteren de update van de Market gehaald te hebben.
vinnieminnie schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:13:
Die in de market schijnt het nu ook te hebben opgelost. Tenminste, dat stond in de change-log van de update van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

Dav0s

Hr?

Klopt, het lijkt opgelost. Nu alleen dat sms probleem nog, het is exact het probleem wat dj-j omschrijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
Ik heb versie 2.1.10086, dat is volgens de market de meest recente versie. Maar het probleem blijft bestaan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoopt dat het sms probleem zou worden verholpen dmv een hard reset...nou niet dus. Kom maar op met een nieuwe update HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Na de OTA hier problemen met wifi die disconnect als ik het scherm weer aan zet maar wifi laat nog wel zien 100% bereik te hebben..wat resulteerd in page not found.

Moet wifi dan restarten en dan doet alles het weer?

Iemand die dit verholpen heeft? (met een factory reset oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Die sms bug moet echt snel verholpen worden. Ik dacht eerst dat het alleen het in de notification bar blijven staan van sms berichten was (hier kan ik wel 'even' mee leven), maar ik kom er nu ook achter dat hij niet altijd meer geluid maakt/trilt als ik iets binnen krijg. Handmatig checken is nu de enige oplossing... Het irritante is dus dat hij het soms wel/soms niet doet.

Aardig wat dingen verbeterd sinds die update, maar dit soort dingen kan ik niet gebruiken bij een 'telefoon'.

[ Voor 6% gewijzigd door HammerNL op 28-12-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

HammerNL schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:04:
Die sms bug moet echt snel verholpen worden. Ik dacht eerst dat het alleen het in de notification bar blijven staan van sms berichten was (hier kan ik wel 'even' mee leven), maar ik kom er nu ook achter dat hij niet altijd meer geluid maakt/trilt als ik iets binnen krijg. Handmatig checken is nu de enige oplossing... Het irritante is dus dat hij het soms wel/soms niet doet.

Aardig wat dingen verbeterd sinds die update, maar dit soort dingen kan ik niet gebruiken bij een 'telefoon'.
Ik heb hetzelfde probleem inderdaad, kwam er ook vanmiddag achter dat ie niet gaat bliepen als er nog berichten in de notificatiebalk staan.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we HTC niet informeren over die SMS bug? email ofzo?
StormingSoul schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:50:
Na de OTA hier problemen met wifi die disconnect als ik het scherm weer aan zet maar wifi laat nog wel zien 100% bereik te hebben..wat resulteerd in page not found.

Moet wifi dan restarten en dan doet alles het weer?

Iemand die dit verholpen heeft? (met een factory reset oid?)
check je wifi settings eens bij menu > instellingen > draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > menu > geavanceerd > wi-fi slaapbeleid op nooit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:32:

[...]

check je wifi settings eens bij menu > instellingen > draadloos en netwerken > Wi-Fi-instellingen > menu > geavanceerd > wi-fi slaapbeleid op nooit zetten
Al geprobeerd, werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:32:
Op XDA loopt ook een draadje: klik. Hoe meer mensen contact opnemen des te beter. Nu nog even de juiste contactgegevens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 14-09 19:47
HammerNL schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:04:

Zelf gebruik ik Handcent, daarmee heb ik geen enkel probleem. Ik raad iedereen die deze bug heeft dus aan Handcent te gaan gebruiken. Wel even in de standaard sms app instellen dat je daarvan geen notificaties wilt anders krijg je ze dus dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 17:35:
[...]

Zelf gebruik ik Handcent, daarmee heb ik geen enkel probleem. Ik raad iedereen die deze bug heeft dus aan Handcent te gaan gebruiken. Wel even in de standaard sms app instellen dat je daarvan geen notificaties wilt anders krijg je ze dus dubbel.
Ik snap wel dat Handcent het mogelijk oplost, maar ik zie liever gewoon een update van HTC omdat ik zelf de standaard sms app prima vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Merken jullie vertraging na de update van HTC qua synchronisatie?

Valt me op dat ik een e-mail op mijn Gmail account heb bijvoorbeeld welke ik in de web interface al bijna een uur geleden heb ontvangen. Op mijn Desire HD is ie altijd nog niet verschenen.

Heb eerder op de dag al een paar keer met het handje gesynchroniseert maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
g*dverdeg*dver!

Factory reset gedaan en update opnieuw geinstalleerd.

Muziek even getest... speaker blaast uit ze voegen zo hard haha :o. Die is zeker weten harder gezet door de update!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Htc maar even een mail gestuurd met mijn 'negatieve' bevindingen van de nieuwe firmware.
Direct maar even gevraagd of ze hier nog fixes voor uit gaan brengen of dat ze er meteen een gingerbread rom tegenaan gooien. Verwacht hier geen antwoord op maar vragen staat vrij zegt mijn moeder altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Is het nu wel of niet handig om die nieuwe update te installeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

MaStar schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:52:
Is het nu wel of niet handig om die nieuwe update te installeren :')
Ik heb er achteraf in ieder geval spijt van en ik denk menig tweakert met mij ;)
Los van het feit dat hij je root eraf gooit lees ik er meer negatieve dan positieve dingen over.
My advice: lekker links laten liggen deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg de aanschaf van een DHD, maar door de vele negatieve berichten begin ik ernstig te twijfelen. Zijn de negatieve ervaringen "overtrokken" en functioneert de tel. in het algemeen gewoon goed? Eerder had ik een T-mobile Pulse en daar was ik na een tijdje ook niet echt blij meer mee (vaak meldingen dat een proces gestopt was, reboots, niet bereikbaar enz.).
Wie kan mij overtuigen om toch voor de DHD te gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stitch15: vergeet niet dat de ontevreden gebruikers altijd eerder van zich laten horen dan de tevreden.
Ik heb er ook 1, maar kom niet specifiek in dit (of ander) topic melden dat ik supertevreden ben met mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het notificatie lampje gaat niet knipper wanneer er een sms bericht binnen komt. Fixed lol ze stonden gewoon uit zie ik net ( Dat is trouwens ook eerste waar ik aan dacht dat het geval zou zijn ), via Instellingen>Beeld>Meldingsflits, kun je de vinkjes weer aanzetten.

Het is mij een vraag waarom ze die meldingsled uit gezet hebben, maar daarmee weet ik niks negatiefs te vinden in de nieuwste update, mijn batterij draint ook niet en ik heb zelf synchronisatie aan staan met mijn Google account.

@Stitch15

Ik lees niet veel negatiefs, niet veel meer dan wat ik over andere mobiele toestelen ook lees waar onder iPhone 4 en de DHD heeft geen attenna gate, geen problemen die het dagelijkse gebruik van die toestel als negatief bevonden kan worden.

Kortom top smartphone en laten we op houden bij iedere telefoon zijn er gebruikers met negatieve problemen en ook met de overhypte iPhone, zie attenna gate en iPhone 3G performance problemen na de komst van iOS 4 als zeer negatief en problemen die bij meeste andere mobiele telefoon niet gauw zult zien * Omdat die naar 2 jaar niet zo'n update krijgen dat de boel traag maakt en onstabiel 8)7 *

En mocht je nog niet overtuigd zijn dan koopt de iPhone 4 maar, maar bewaar je oude Nokia wel, want zonder bumper case zal je signaal weg vallen als je hem niet correct op de Apple manier vast houdt 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ed31: weet ik, eerder is in een topic dit ook aangegeven. Snap op zich wel dat ontevreden gebruikers zich eerder melden, maar dat vertroebelt wel het beeld wat je hebt (of had..) van een bepaalde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:00:

@Stitch15

En mocht je nog niet overtuigd zijn dan koopt de iPhone 4 maar, maar bewaar je oude Nokia wel,
Hoe weet jij dat ik een oude Nokia heb 8)
(die is nu overigens weer in gebruik sinds ik mijn Pulse uit het raam heb gegooid...)
Vergelijk met een Iphone 3gs kan ik overigens goed maken: mijn vrouw heeft er een (met iOS4) en dat ding werkt altijd....echt nooit problemen. Alleen die dichtgetimmerde software staat me tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:07:
[...]
Er zijn weinig dingen zeker in de wereld maar dat iedereen een oude nokia heeft, da's wel een zekerheidje.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:07:
[...]

(die is nu overigens weer in gebruik sinds ik mijn Pulse uit het raam heb gegooid...)
Vergelijk met een Iphone 3gs kan ik overigens goed maken: mijn vrouw heeft er een (met iOS4) en dat ding werkt altijd....echt nooit problemen. Alleen die dichtgetimmerde software staat me tegen....
Een gokje omdat ik op een tweakblog een bericht las van iemand wiens collegas iPhone 4 hadden en vaak slecht of geen bereik hadden en daarom een Nokia als backup hadden.

Dit bericht typ ik overigens in Dolphin HD browser, een soort mobiele FireFox, deze browser is echt een voorbeeld van top software dat je niet op een gesloten platform vindt zoals de iPhone en je hebt flash support dus je kunt natuurfilms tube sites bezoeken en natuurfilms kijken iets wat bij iPhone onmogelijk is.

Een T-Mobile pulse is een budget telefoon die los 99£ kost heb ik gelezen, ik had hem namelijk ook bijna aangeschaft omdat die met 7,50€ abbonement te krijgen was, maar heb het maar gelaten omdat het een resistief scherm heeft en dat is bij tablet minder erg maar bij smartphone kan dat nadelig werken, maar goed je krijgt waar je voor betaald en de DHD is een high end Android toestel en op moment nog de beste op de nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:00:
Inderdaad het notificatie lampje gaat niet knipper wanneer er een sms bericht binnen komt. Fixed lol ze stonden gewoon uit zie ik net ( Dat is trouwens ook eerste waar ik aan dacht dat het geval zou zijn ), via Instellingen>Beeld>Meldingsflits, kun je de vinkjes weer aanzetten.
briljant!!
idd waarom zetten ze dat standaard uit....

En waarom er zoveel negatieve verhalen ten ronde doen.
Ik hou dit topic goed bij en post alleen als ik iets heb met de telefoon wat ik hier niet kan vinden.
Ik ben zeer tevreden over het toesten _/-\o_
En zou voor goud een andere telefoon willen die momenteel op de markt is.

Ik neem aan dat de meeste mensen die hier komen dolblij zijn met hun telefoon, maar dat ook niet continu gaan lopen posten. Je post alleen als je "problemen" heb en zo hoopt dat die verholpen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 04:36:
[...]
briljant!!
idd waarom zetten ze dat standaard uit....

En waarom er zoveel negatieve verhalen ten ronde doen.
bij mij staat de meldingsflits (+ andere notificatie opties voor berichten) gewoon aan, voor en na de update. Na de update heb ik echter last van het volgende probleem;
aardbeix15 in "HTC Desire HD - Deel 3"
dus dit is wel degelijk een bug, daar lijkt mij een negatief verhaal bij op zijn plaats. Als je ook even op het XDA-forum kijkt zie je dat dit probleem wereldwijd optreedt.

Los van dit issue is het een toptoestel.

[ Voor 5% gewijzigd door aardbeix15 op 29-12-2010 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Switchie schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 20:57:
[...]

Ik heb er achteraf in ieder geval spijt van en ik denk menig tweakert met mij ;)
Los van het feit dat hij je root eraf gooit lees ik er meer negatieve dan positieve dingen over.
My advice: lekker links laten liggen deze update.
Los van het feit dat hij mijn root eraf heeft gegooid heb ik totaal geen spijt van deze update.
* foto' s zijn beter.
* geen lag meer met HD filmen.
* geen lag meer met scrollen in bv gallery3d of in de app launcher.
* hij voelt 10x snappier aan.
* willekeurig trillen is weg.
* willekeurig rebooten is weg.
* USB debugging hoef je niet meer aan te passen.
* mijn battery life is verdubbeld (voorheen 18uur met moeite/nu 32uur met gemak en met intensief! gebruik.).
* third party launcher zoals LP/ADW of andere voldoen volkomen aan mijn skinning behoefte.

Overall cijfer voor/na de update = 6,5/8,5.
Nee hoor, ik heb totaal geen spijt van de aankoop van dit product.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:29:
Ik overweeg de aanschaf van een DHD, maar door de vele negatieve berichten begin ik ernstig te twijfelen. Zijn de negatieve ervaringen "overtrokken" en functioneert de tel. in het algemeen gewoon goed? Eerder had ik een T-mobile Pulse en daar was ik na een tijdje ook niet echt blij meer mee (vaak meldingen dat een proces gestopt was, reboots, niet bereikbaar enz.).
Wie kan mij overtuigen om toch voor de DHD te gaan??
Op het rare sync gebeuren na de upgrade heb ik geen klachten. Sterker nog, het is een geniale telefoon. _O_

Had gisteren voor het eerst sinds 4 dagen mijn HTC Touch Pro 2 in de hand die ik een jaar heb gehad voor de DHD. Zat me direct te ergeren aan het gewicht, formaat en Windows Mobile... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Hebben jullie desire HD bezitters Sygic mobiel maps 10 geinstalleerd staan? Werkt deze? Ik krijg namelijk een foutmelding bij het opstarten op mijn desire met HD rom

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Elementz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik wilde mijn DHD van de week rooten, alleen had ik de update OTA 1.72.405.3 al geïnstalleerd. Wat ik het meest belangrijkst vind, is de verbetering van de responsibility. Verder ben ik het helemaal eens met Hdpaddy.

Ik heb zelf nog geen problemen ondervonden met de SMS-bug. Ik zal het eens in de gate houden.

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46
Misschien erbij vermelden welke foutmelding je krijgt :)
En het is toevallig, ik stond net op het punt om Sygic te installeren. Ik edit deze post als ik meer weet.

[ Voor 49% gewijzigd door stijnos1991 op 29-12-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:35:
[...]

Dit bericht typ ik overigens in Dolphin HD browser, een soort mobiele FireFox, deze browser is echt een voorbeeld van top software dat je niet op een gesloten platform vindt zoals de iPhone en je hebt flash support dus je kunt natuurfilms tube sites bezoeken en natuurfilms kijken iets wat bij iPhone onmogelijk is.
Is Dolphin echt veel beter dan de default DHD-browser...? Daar werk ik nog steeds mee (en daarin type ik dit bericht).
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!