Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 06:58
AgoNitE schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:56:
[...]

[sarcasm]
Zal zeker een aanrader zijn! Zou je, zodra je hem hebt, de update met ons willen delen?
[/sarcasm]
Je kan m al bouwen vanaf de CyangogenMod github, branch Gingerbread. Eerste screenshot is geloof ik hier ook al langs gekomen.

http://twitpic.com/3hhf8p en anders daar klikken

[ Voor 6% gewijzigd door XiniX88 op 21-12-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wie meer wil weten over Ginderbread: Bekijk dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Zijn er hier meer mensen die redelijk vaak per week 'suggesties voor contacten' krijgen op hun telefoon? Deze melding komt altijd met contacten die ook in 'Whatsapp' staan..
XiniX88 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 12:14:
[...]

Je kan m al bouwen vanaf de CyangogenMod github, branch Gingerbread. Eerste screenshot is geloof ik hier ook al langs gekomen.

http://twitpic.com/3hhf8p en anders daar klikken
Mja bouwen kan altijd heel vlot, de persoon die ik quotte had het echter over een stock 2.3 ROM op zijn nieuwe DHD.

[ Voor 55% gewijzigd door agoNITE op 21-12-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Dubbel post :(

[ Voor 95% gewijzigd door agoNITE op 21-12-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:51:
[...]

Wow, coole shit! Ik heb sharpness nu ook op -2 staan! BTW Handmatig scherpstellen: dat doe ke door op je scherm dat vierkantje te slepen naar wat je scherp wilt hebben, toch...? En zodra die groen is METEEN klikken?
Je kan ook (net als op normale camera's) de sluiterknop ingedrukt houden. De DHD focust en maakt daarna meteen een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:42:
[...]

Je kan ook (net als op normale camera's) de sluiterknop ingedrukt houden. De DHD focust en maakt daarna meteen een foto.
Ja, maar da's wat lastig als het onderwerp niet in het midden staat. Met de methode die ik noemde kan je scherpstellen op iets wat bijvoorbeeld in de hoek staat, terwijl je wel al de juiste uitsnede in beeld hebt. Als je dat wilt doen met de 'ingedrukt-houden-methode' moet je heel snel na het scherpstellen de camera wegdraaien voor de juiste uitsnede en dat lijkt me vragen om problemen (bewegingsonscherpte, niet de juiste uitsnede, etc.). Ik vind het eigenlijk ERG makkelijk om met de camera in de aanslag (met de juiste uitsnede in beeld) simpelweg ff met de wijsvinger op het scherm 'aan te wijzen' wat ik scherp wil hebben. Werkt stukken beter dan de gewone camera's die ik heb/ken.

Voorbeeld: foto 1 met scherpstelling ongeveer in het midden:

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/2871.jpg

Foto 2: ongeveer dezelfde uitsnede, maar nu met het blad rechtsboven scherp. Als ik dat probeer door eerst automatisch te laten scherpstellen op het blad om dan vervolgens heel snel de camera te verschuiven naar de juiste uitsnede, dan lukt me dat nooit niet. Nu gaat het doodsimpel. Ik wou dat m'n gewone fototoestel dit kon! ;)

Afbeeldingslocatie: http://fsfiles.org/flightsimshots/images/5642.jpg

Gaat nu ff niet over de foto zelf, hè...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Helaas... Ook ik ben het slachtoffer geworden van de verloren-sms-bug. Al mijn smsjes zijn verdwenen...
Ik heb het toestel onlangs (= laatste 3 weken) niet geupdate en de afgelopen dagen geen nieuwe software geïnstalleerd.

:(

Vanavond ga ik naar een oplossing zoeken (hoewel Google weinig hoopgevend is) en als ik iets vind zijn jullie uiteraard de eersten die het horen ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:29
Nou, vandaag met mijn DHD terug naar de winkel ivm de losse camera ring.
Opzichzelf niet zo'n probleem, maar afgezien van dat het een gesloten behuizing is, wil ik niet ineens met vochtschade staan. Dus dan maar preventief. De verkoper was het er mee eens. Ben hem minimaal 2 weken kwijt, maar verwacht zelf dat het langer duurt. Voorlopig dus weer terug naar mijn HTC Touch 3G. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:53
Sinds een aantal dagen staat bij mij de Memory Usage: .....kb in elk beelscherm op mijn HTC Desire HD. Weet iemand hoe ik daar vanaf kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, mijn HTC Desire HD trilt niet meer. De tril functie doet het nog wel want wanneer ik naar en af standby gaat trilt die wel. Maar wanneer ik op de menu knopjes druk gebeurt er niets :/

Hm, staat onder "geluid", net gevonden en weer aangezet :)

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 21-12-2010 16:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen films meer in HD opnemen, als ik dan op opnemen druk, sluit die zichzelf af, lagere resolutie kan wel, tevens problemen met afspelen, heb ik alleen geluid en geen beeld, meerdere mensen dat probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Als ik via visionary + wil rooten krijg ik de melding USB Debugging must be enabled in order for visionary to run?

edit: gevonden

[ Voor 7% gewijzigd door kanem0chi op 21-12-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Zo, toch even enkele vragen stellen... Ik zit momenteel met een nokia 5800 maar ik word stilaan knetter van dat ding. Te traag,te weinig apps, tweakbaarheid is ook niet hoe ik het wil. Kort gezegd, symbian is niet meer aan mij besteed...

Momenteelheb ik dus 2 keuzes; Iphone 4 - Nee liever niet... Desire (HD) - Na wat reviews te lezen weet ik niet direct of de HD nu echt de meerprijs over de desire waard is (m.u.v de nieuwe sense en waarschijnlijk de langere support dan...). Er zijn over het algemeen 2 zaken die me wat off zetten bij de koop van de HD.

Enerzijds lees ik op heel regelmatige basis dat de speaker totaal ruk is, dus had ik graag eens gehoord wat jullie denken. Daarnaast lees ik vaak wat over de batterij en vaak wordt er gezegd dat er wel wat op te lossen valt via de taskmanager maar echt concreet (als in uren) vind ik hier niet veel over. Iemand die iets meer concreet zou kunnen zijn?

Voor de mensen die eerst een Desire hadden, is de HD het extra geld waard? :p

Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
sparda schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:26:
Zo, toch even enkele vragen stellen... Ik zit momenteel met een nokia 5800 maar ik word stilaan knetter van dat ding. Te traag,te weinig apps, tweakbaarheid is ook niet hoe ik het wil. Kort gezegd, symbian is niet meer aan mij besteed...

Momenteelheb ik dus 2 keuzes; Iphone 4 - Nee liever niet... Desire (HD) - Na wat reviews te lezen weet ik niet direct of de HD nu echt de meerprijs over de desire waard is (m.u.v de nieuwe sense en waarschijnlijk de langere support dan...). Er zijn over het algemeen 2 zaken die me wat off zetten bij de koop van de HD.

Enerzijds lees ik op heel regelmatige basis dat de speaker totaal ruk is, dus had ik graag eens gehoord wat jullie denken. Daarnaast lees ik vaak wat over de batterij en vaak wordt er gezegd dat er wel wat op te lossen valt via de taskmanager maar echt concreet (als in uren) vind ik hier niet veel over. Iemand die iets meer concreet zou kunnen zijn?

Thanks!!!
Of de overstap van de Desire naar de HD variant het extra geld waard is weet ik niet, heb de HD gekocht voor het bedrag waarvoor ik de Desire heb verkocht. De overstap vind ik het persoonlijk echter wel waard.
Groter scherm natuurlijk, daarnaast vind ik de telefoon er mooier uitzien/aanvoelen. En vooral een stuk sneller in mijn beleving. Oh ja, en het 1,5GB aan opslagruimte is ook zeker lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Laatst online: 13-09 17:18
Hoe kan het dat als ik eerst temp root heb gekregen, daarna met T. backup alle meuk eraf heb gegooid, toestel unroot en dat alles na opnieuw opstarten er alles weer op staat? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Interesting. Ik heb de settings van de camera maar even aangepast!
Het handmatig ergens scherpstellen wist ik ook niet...zo leer je nog eens wat! :D

Ik stoor me best erg aan de 'Recent Apps' in de notification bar. Heeft iemand een manier gevonden om deze uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:21:
Ik kan geen films meer in HD opnemen, als ik dan op opnemen druk, sluit die zichzelf af, lagere resolutie kan wel, tevens problemen met afspelen, heb ik alleen geluid en geen beeld, meerdere mensen dat probleem??
Heb ik ook een keer gehad. Heb de telefoon opnieuw opgestart en toen was het weer ok. Is ook nooit meer teruggekomen.

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fucking AWESOME! Ik ben permanent flabbergasted over hoe fucking goed android is, en was een idioot mooi technisch platform de HD biedt. Ik stapte over van een HTC Touch HD en ben dagelijks blown away. Dropbox op je telefoon is echt te goed voor woorden. Ik voel me bijna oud, dat er zoveel mogelijk is wat ik me uberhaupt nog niet voorgesteld had. Halleluja HTC...

Ja, gepost met mijn foon natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sparda schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 20:26:

Thanks!!!
ik was welliswaar geen desire eigenaar (kom van apple af) maar wilde toch even mijn ervaring delen.
Ik vind zelf de speaker verre van ruk. Zowel het gespreksgeluid als het geluid van de beltoon en de andere geluidjes vind ik meer dan voldoende. Gisteren zat ik naast mijn moeder op de bank toen ik een mail kreeg en ze schrok zich een hoedje van hoe hard dat geluid was....

verder is ook al wel vaker gezegd dat je met android weg moet blijven van task managers. is niet nodig wat android schakeld zelf uit als er te veel draait.
de batterijduur ben ik trouwens erg tevreden mee. Je moet rekening houden met je persoonlijke situatie. Ik woon in Amsterdam en heb over het algemeen goede ontvangst. maar als ik op mijn ene werklokatie ben is mijn bereik erg slecht. dan is ie constant aan het zoeken naar ontvangst en dat vreet batterij. als ik dan die dag gewoon op vliegtuigmodus zet (ben wel te bereiken via wifi) dan ben ik amper 10% kwijt na een hele dag surfen en whatsappen. (ik ben anders toch niet te bereiken dus qua bereikbaarheid ga ik er dan toch niet op achterruit...)
ik doe met normaal ontvangst en gebruik ruim 2 dagen met mijn telefoon zonder op te laden.

ik hoop dat je hier wat aan hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Super vaag:

Mijn batterij is na 5 uur zo ongeveer dood. Als ik naar het batterijgebruik kijk, dan staat het scherm op 13% en het proces android.process.acore op 79% :O
Lees allemaal berichten op internet over telefoons die constant contacten blijven syncen, maar heb niet het idee dat die van mij dat doet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Zet usb-debugging eens aan onder 'Ontwikkelaars' bij 'Applicaties' bij 'Instellingen'. Dat zou het moeten fixen.

Edit: Largamelion, je hebt helemaal gelijk. Ik heb het aangepast om verwarring te voorkomen.

[ Voor 31% gewijzigd door vinnieminnie op 22-12-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:31
vinnieminnie schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:15:
Zet usb-debugging eens uit onder 'Ontwikkelaars' bij 'Applicaties' bij 'Instellingen'. Dat zou het moeten fixen.
Is het niet net de bedoeling usb-debugging in te schakelen om traagheid te voorkomen? Standaard staat dit toch uitgeschakeld?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Largamelion schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:10:
[...]
Is het niet net de bedoeling usb-debugging in te schakelen om traagheid te voorkomen? Standaard staat dit toch uitgeschakeld?
Inderdaad inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Even een update over de "C"-sticker die uit mijn HTC Desire HD was gevallen:
Werd net gebeld door HTC met de melding dat er een sticker naar mij op weg is. Kon nog wel even duren, want hij komt helemaal uit Taiwan. Maar goed, het wordt dus wel geregeld :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de DHD nu ongeveer een maand, en wanneer ik nu de camera aanzet, gaat deze spontaan weer uit! de ene keer wat sneller als de andere keer! wie kan mij vertellen wat er aan de hand is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:49:
ik heb de DHD nu ongeveer een maand, en wanneer ik nu de camera aanzet, gaat deze spontaan weer uit! de ene keer wat sneller als de andere keer! wie kan mij vertellen wat er aan de hand is!
Ik kan je wel vertellen wat er aan de hand is: Je camera gaat spontaan uit!

Nu kan je 2 dingen doen:
- Factory reset, maar als je dat niet wil
- Of gelijk terugsturen, waarna je m waarschijnlijk ook terug krijgt met factory reset
Largamelion schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:10:
[...]
Het zet inderdaad wel debugging aan, die via ADB valt uit te lezen (zie bijvoorbeeld eclipse, waar de hele log voorbij komt rollen). Dus inderdaad het is ook weer niet echt een oplossing, maar ADB vertraagt maar minimaal.

[ Voor 30% gewijzigd door XiniX88 op 22-12-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Even een korte vraag waar ik zo snel niets meer over kan vinden: is er naast de 1300mah batterij nog een sterkere batterij te koop of is die magere 70 extra mah het enige wat er tot nu toe mogelijk is?

Hoewel je meestal wel een goede werkdag tot 24 uur kan doen met de batterij wou ik toch liever iets minder vaak hoeven te laden. :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Gisteren maar een de Android Revolution HD 1.9.3 geprobeerd.
Ik moet zeggen, het is echt een super snelle rom.
Zijn wat kleine aanpassingen gedaan.
Met SetCPU kan je nu je HD op 1.2Ghz laten draaien.
Standaard zit ik nu rond de 425Mb vrij geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:18
Is het mogelijk om de volume knoppen te mappen als "neem foto" knoppen binnen de camera modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:17
Brantje schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:12:
Gisteren maar een de Android Revolution HD 1.9.3 geprobeerd.
Ik moet zeggen, het is echt een super snelle rom.
Zijn wat kleine aanpassingen gedaan.
Met SetCPU kan je nu je HD op 1.2Ghz laten draaien.
Standaard zit ik nu rond de 425Mb vrij geheugen.
Hoe is het batterijverbruik met die rom? :o
Ik wil eigenlijk ook die rom erop zitten maar ben dan bang dat ik wat mis als er een FOTA komt, die ik dan niet krijg? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ondanks de aanwezige navigatie toch gekozen voor Sygic. Dit omdat deze ook goed werkt én ook meedraait met de telefoon (landscape) en dat komt in mijn auto beter uit, omdat ik een vakje op het dashboard heb waar de telefoon wel dwars maar niet rechtop in past.
Momenteel tot 31/12 voor 29,95 (lifetime, westeuropa) en met kortingscoupon via de site XDAdeveloppers (voer bij forums in: sygic discount) nog een 25% extra korting!. Dus voor nog geen 23 euro compleet!

Getest en: het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Is het ook mogelijk om CBR bestanden te openen op de dhd, Heb namelijk wat wat stripboeken die ik wil gaan lezen maar weet niet waar ik de bestanden moet plaatsen en hoe ik ze kan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
michi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:12:
Is het ook mogelijk om CBR bestanden te openen op de dhd, Heb namelijk wat wat stripboeken die ik wil gaan lezen maar weet niet waar ik de bestanden moet plaatsen en hoe ik ze kan openen?
Lui! http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=f48390e1ab4751d0

1ste result geeft al genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
ja sommige mensen zijn echt lui om te googlen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

michi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:12:
gebruik ACV uit de market, android comic viewer.. gratis en werkt prima :)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Mensen hebben het telkens over "Ik zie dat zus en zo XX% van mijn batterij verbruik!"... waar ziet iedereen dit! ik zoek me scheel!

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
chaoscontrol schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:17:
Mensen hebben het telkens over "Ik zie dat zus en zo XX% van mijn batterij verbruik!"... waar ziet iedereen dit! ik zoek me scheel!
Ik kom altijd in dit menu terecht als ik het niet nodig heb, heb ik het wel nodig kan ik het nooit meer vinden. Ik zou het dus once and for all ook graag willen weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:44

kraats

Ik rol

Ik heb Battery Use als aparte 'shortcut' op m'n scherm staan. Toevoegen via 'add shortcut' - 'settings' - 'Battery Use'

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46
chaoscontrol schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:17:
Settings > About Phone > Battery

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
kraats schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:33:
Ik heb Battery Use als aparte 'shortcut' op m'n scherm staan. Toevoegen via 'add shortcut' - 'settings' - 'Battery Use'
Ik nu ook :*)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah nee !
Het " belspeakertje" zit opeens los ofzo ? hij trilt echt hard als ik met iemand aan het bellen ben, soms is het zelfs onverstaanbaar wat de andere kant aan het vertellen is.
Wat moet ik nu doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:25
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:59:
Aaah nee !
Het " belspeakertje" zit opeens los ofzo ? hij trilt echt hard als ik met iemand aan het bellen ben, soms is het zelfs onverstaanbaar wat de andere kant aan het vertellen is.
Wat moet ik nu doen ?
Op tweakers posten en wachten totdat iemand jehet antwoord geeft wat je zelf ook had kunnen bedenken als je 2 seconden had nagedacht. Sorry hoor, maar wat denk je van terug gaan naar de winkel of contact op nemen met HTC voor garantie? Net zoals met een normaal product zegmaar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom stelde ik hier de vraag.. Bij wie ligt het probleem, moet ik de fabrikant raadplegen of de winkel..
IceM schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:08:
[...]

Op tweakers posten en wachten totdat iemand jehet antwoord geeft wat je zelf ook had kunnen bedenken als je 2 seconden had nagedacht. Sorry hoor, maar wat denk je van terug gaan naar de winkel of contact op nemen met HTC voor garantie? Net zoals met een normaal product zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 16:17
Officieël de winkelier. De fabrikant even bellen kan echter geen kwaad, en meestal verhelpen zij het probleem ook direct. ;-) Je kunt, als dat niet werkt, altijd nog naar de winkelier. :)

Heb ik zelf ook nog een vraag:
Gebruikt iemand hier de Desire HD's kalender/agenda functie? Werkt dat fijn? Gebruik je de Sense app of een alternatief? Iemand die me misschien kan vertellen wat beter werkt? Iphone agenda of (Sense) Android agenda?

[ Voor 40% gewijzigd door Torrentus op 22-12-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik eens een mailtje naar Coolblue sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag heb ik een meningsverschil met mijn DHD. Om de 2 minuten krijg ik een voorstel om verschillende accounts van een contactpersoon aan elkaar te koppelen (facebook, contacten en what's app). Op zich prima. Als ik de accounts koppel, dan krijg ik voor diezelfde contactpersoon 2 minuten later weer het aanbod om de accounts te koppelen. En zo gaat dat maar door.

Ik heb meerdere contactpersonen met facebook, what's app, twitter etc. Maar bij 1 contactpersoon doet mijn DHD moeilijk.

Ik heb de contactpersoon verwijderd, opnieuw toegevoegd. What's app verwijderd etc. Niets helpt.

Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-03 18:15
Ik heb vandaag mijn Desire HD binnen gekregen. Helemaal super dat foontje....
Maar ik heb 1 probleem. Mijn scherm kantelt niet als ik de telefoon draai. Ik heb in beeld instellingen het draaien aangezet en de sensor geijkt.
Als ik het standaard progrje TETER start zegt hij dat ik een Gsensor nodig heb en deze wrs niet aanwezig is.
Betekent dit dat ik een DOA heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:45:
Hallo,

Ik heb ondanks de aanwezige navigatie toch gekozen voor Sygic. Dit omdat deze ook goed werkt én ook meedraait met de telefoon (landscape) en dat komt in mijn auto beter uit, omdat ik een vakje op het dashboard heb waar de telefoon wel dwars maar niet rechtop in past.
Momenteel tot 31/12 voor 29,95 (lifetime, westeuropa) en met kortingscoupon via de site XDAdeveloppers (voer bij forums in: sygic discount) nog een 25% extra korting!. Dus voor nog geen 23 euro compleet!

Wij tweakers betalen NIET voor software.

Is er al een officiele oplossing voor de blurry foto's in je favorieten 'widget' op je homepagina's? (Beller-ID)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua UI is er niets schokkends veranderd. Oh wacht jullie hebben Sense. In de Wildfire-thread liep iedereen te zeuren over de update van 2.1 naar 2.2: ze moesten en zouden hem hebben. Nu hebben ze hem, roept iedereen: "tja, ik merk eigenlijk geen verschil". Terecht dat mensen vragen om updates maar imho hoeft niet iedere minor update (want dat is het - 2.x) steeds geleverd te worden - maar alleen bij 'grote' updates die wezenlijk de gebruikerservaring verhogen (of bv een jump van 1.x -> 2.x leveren zoals Sony heeft gedaan voor z'n Xperia-lijn onlangs)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:29:
Sinds vandaag heb ik een meningsverschil met mijn DHD. Om de 2 minuten krijg ik een voorstel om verschillende accounts van een contactpersoon aan elkaar te koppelen (facebook, contacten en what's app). Op zich prima. Als ik de accounts koppel, dan krijg ik voor diezelfde contactpersoon 2 minuten later weer het aanbod om de accounts te koppelen. En zo gaat dat maar door.

Ik heb meerdere contactpersonen met facebook, what's app, twitter etc. Maar bij 1 contactpersoon doet mijn DHD moeilijk.

Ik heb de contactpersoon verwijderd, opnieuw toegevoegd. What's app verwijderd etc. Niets helpt.

Herkent iemand dit of heeft iemand een oplossing?
Toevallig nieuwe versie van WhatsApp geinstalleerd gisteren of vandaag? Zo ja, kijk daar eens in het topic =) Want... bekend probleem heb er ook al last van, echt mega irritant =( Voor nieuwe versie van WhatsApp nooit ergens last van gehad.

• Black1982
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-04-2021
mkampstra schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:47:
Maar ik heb 1 probleem. Mijn scherm kantelt niet als ik de telefoon draai. Ik heb in beeld instellingen het draaien aangezet en de sensor geijkt.
Als ik het standaard progrje TETER start zegt hij dat ik een Gsensor nodig heb en deze wrs niet aanwezig is.
Download een appje zoals Sensorinfo en kijk wat die voor output geeft bij de Accelerometer. Doe een factory reset en kijk of hij het dan wel doet. Zo niet dan is het een DOA. Neem contact op met de verkoper en vraag een nieuwe!

Nog niet eerder gezien dit probleem. Schrale troost.

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

StormingSoul schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:35:
[...]

Hoe is het batterijverbruik met die rom? :o
Ik wil eigenlijk ook die rom erop zitten maar ben dan bang dat ik wat mis als er een FOTA komt, die ik dan niet krijg? ;w
Goed, als je setcpu gebruikt en profiles maakt kan ik toch wel 1,5 dag - 2 dagen doen met de telefoon.

De boot loader moet op S-OFF staan
Dan ClockWordmodrecovery installeren, rom backuppen, en dan via de sd kaart de nieuwe rom flashem.

Handige linkjes:
Android revolution Topic

[GUIDE] How to root Desire HD (DHD) install h-boot (S-Off) and Clockwork recovery

Bij het veranderen van de boot loader vervalt de garantie.
Het is wel mogelijk om alles ongedaan te maken ingeval van garantie.

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Black1982 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 00:46:
[...]

Download een appje zoals Sensorinfo en kijk wat die voor output geeft bij de Accelerometer. Doe een factory reset en kijk of hij het dan wel doet. Zo niet dan is het een DOA. Neem contact op met de verkoper en vraag een nieuwe!

Nog niet eerder gezien dit probleem. Schrale troost.
heb je hem wel al gecalibreert? (volgens mij moet het out of the box wel werken maar goed) :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik koop morgen via iemand een Desire HD welke nog gesealed in de doos zit. Hoe aannemelijk is het dat dit toestel een Vodafone branding + simlock heeft? Toestel komt bij Vodafone weg na contractverlenging. Mocht er branding op zitten waar zit dit dan? Heb al een Case-Mate Barely There besteld ter bescherming, wellicht dat deze de eventuele branding bedekt?

Heeft iemand hier ervaring mee?

..::System Specs::..

• Sagaris
Ibidem schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:06:
Ik koop morgen via iemand een Desire HD welke nog gesealed in de doos zit. Hoe aannemelijk is het dat dit toestel een Vodafone branding + simlock heeft? Toestel komt bij Vodafone weg na contractverlenging. Mocht er branding op zitten waar zit dit dan? Heb al een Case-Mate Barely There besteld ter bescherming, wellicht dat deze de eventuele branding bedekt?

De meeste mensen die hem bij Vodafone vandaan hebben gehaald heeft geen branding. Hier op het forum zit volgens mij één iemand die wel branding heeft gekregen, maar weet niet precies hoe dat zit. Ga er dus maar vanuit dat het er niet op zit.

Voor je andere vraag moet je hier terecht: HTC Desire HD accessoirestopic.

Verwijderd

Ibidem schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:06:

Bedoel je of er ergens op de case een logo van Vodafone zit o.i.d.?
Ik heb er 1 na contractverlenging van Vodafone en er zit helemaal niets op qua logo ed van Vodafone.

Eigenlijk snap ik dat nooit zo, dat mensen er moeite mee hebben als er een logootje op zou zitten, never mind. Smaken en interesses verschillen klaarblijkelijk.

• mkampstra
ik heb al via de software een herstel maar fabrieks instellingen gedaan. Heb hem al 2x gecalibreerd. Dat senorinfo kan ik nog proberen. Maar ik ben er bang voor.

• Arunia
Brantje schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:07:
[...]

Goed, als je setcpu gebruikt en profiles maakt kan ik toch wel 1,5 dag - 2 dagen doen met de telefoon.

Dan ClockWordmodrecovery installeren, rom backuppen, en dan via de sd kaart de nieuwe rom flashem.

Handige linkjes:
Android revolution Topic

[GUIDE] How to root Desire HD (DHD) install h-boot (S-Off) and Clockwork recovery

Ik probeer nog steeds uit te zoeken hoe je dit ongedaan maakt. Want ook in dat topic kan ik het niet vinden. Wellicht ligt dat dan weer aan mij. :+

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Ik lees hier in dit topic dat allemaal mensen OTA updates krijgen. Ik heb deze telefoon nu bijna 1 maand maar nog geen updates gehad. Dit is mijn software nummer 1.32.405.6

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:22:
[...]

Ik heb er 1 na contractverlenging van Vodafone en er zit helemaal niets op qua logo ed van Vodafone.

Eigenlijk snap ik dat nooit zo, dat mensen er moeite mee hebben als er een logootje op zou zitten, never mind. Smaken en interesses verschillen klaarblijkelijk.
Kwestie van smaak in mijn geval. Houd niet van logo's, opsmuk e.d. Gewoon simpel en vrij van welk logo dan ook!

..::System Specs::..

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Handige linkjes:
Android revolution Topic

Dat kan je allemaal hier bespreken: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
Arunia schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:38:
[...]

Ik probeer nog steeds uit te zoeken hoe je dit ongedaan maakt. Want ook in dat topic kan ik het niet vinden. Wellicht ligt dat dan weer aan mij. :+
Daarvoor hebben we deze topic: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
harmz schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:59:
Ik lees hier in dit topic dat allemaal mensen OTA updates krijgen. Ik heb deze telefoon nu bijna 1 maand maar nog geen updates gehad. Dit is mijn software nummer 1.32.405.6
Dan lees je niet goed. In de Topicstart staat namelijk welke laatste FOTA er is.

[ Voor 57% gewijzigd door Tenshu op 23-12-2010 11:02 ]

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

harmz schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:59:
Ik heb de zelfde softwarenummer en ik krijg ook geen OTA meldingen.

• Largamelion
Ozhan99 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:58:
[...]

Ik heb de zelfde softwarenummer en ik krijg ook geen OTA meldingen.
Er zijn nog maar 2 OTA updates geweest en dat was enkel voor de eerste batch. De huidige toestellen zijn al up to date.

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
Ibidem schreef op donderdag 23 december 2010 @ 10:39:
[...]

Kwestie van smaak in mijn geval. Houd niet van logo's, opsmuk e.d. Gewoon simpel en vrij van welk logo dan ook!
nee dat is al tijd niet meer dat der logo van vodafone of t-mobile op zit,ik heb ook een DHD van vodafone en kwa menu ook geen vodafone app dus!!! niks aan de hand, ik kreeg wel 2 updates een voor de sensor probleem en nog een waar die voor was heb ik niet bekeken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door tsjabbie70 op 23-12-2010 11:04 ]

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
[...]
Handige linkjes:
Android revolution Topic

hint: we hebben zelfs een handig Nederlands topic op Tweakers dat gebaseerd is op deze tutorials :)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550

"Find what you love and let it kill you"

• Sagaris
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 09:22:
[...]

Nee, bij die persoon zat er Vodafone 360 software op de telefoon. Dat is wat ik destijds vluchtig gelezen heb, of er verder iets anders aan branding zat zul je even moeten opzoeken in de voorgaande delen.

Verwijderd

Torrentus schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:14:
Heb ik zelf ook nog een vraag:
Gebruikt iemand hier de Desire HD's kalender/agenda functie? Werkt dat fijn? Gebruik je de Sense app of een alternatief? Iemand die me misschien kan vertellen wat beter werkt? Iphone agenda of (Sense) Android agenda?
Zelf heb ik geen ervaring met de iPhone agenda functie, maar gebruik de default HTC agenda widget met veel plezier. Hij synct voor mij 3 gmail agenda's en facebook evenementen. Het fijne is dat hij elke met een andere kleur markeert. Facebook is standaard blauw, van google agenda's kun je het zelf online instellen. Dat geeft mij veel overzicht en houd werk, prive familie en vrienden uit elkaar. Er zijn 2 nadelen: 1) het is onmogelijk standaard geen herinnering aan een nieuwe afspraak te koppelen. Dat moet je dus voor elke nieuwe afspraak op "geen" zetten. 2) je kunt de start en eindtijd van een afspraak niet ontypen, maar moet een soort draaiend cijferslotachtige interface gebruiken, die het scrollen niet altijd even goed pakt.

Verder werkt het perfect, alles os gesynced, dus als je foon overlijd heb ik mijn agenda nog :). Gebruik mijn arme papieren agenda helemaal niet meer.

Edit: punt 1 kan wel, net opgelost.

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:46
Hoe heb je dat fixxed? Want ik zit nog steeds met hetzelfde.

There is no place like 127.0.0.1

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:47
Is al ergens ter sprake gekomen dat het geluid van de navigatie (standaardnavigatie) erg zacht is. Naast de autoradio (niet gekoppeld) bijna niet te horen. Iemand hier een oplossing voor? Aansluiten op autoradio in auto is niet mogelijk.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jamievanm schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:47:
[...]

Zo is het, software en wegenkaarten groeien namelijk aan de bomen d:)b

• Largamelion
miles schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:37:
Is al ergens ter sprake gekomen dat het geluid van de navigatie (standaardnavigatie) erg zacht is. Naast de autoradio (niet gekoppeld) bijna niet te horen. Iemand hier een oplossing voor? Aansluiten op autoradio in auto is niet mogelijk.
Als je je muziek niet loeihard zet, valt dit best mee. Ik vind het voldoende luid en perfect verstaanbaar naast m'n muziek.

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

denniskrol schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:34:
Hoe heb je dat fixxed? Want ik zit nog steeds met hetzelfde.
Ben ook benieuwd :) Kan het in google calendar online wel uitschakelen, maar op de Desire HD kan ik het ook nergens vinden

[ Voor 3% gewijzigd door urf op 23-12-2010 15:42 ]

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:20

Trygve

Redacteur
Update!

Systeemupgrade 1.72.405.3_R2 (40,79 MB)

Dit zegt mijn DHD tenminste na handmatige controle. Wie o wie nog meer? :)

• Sagaris
r100 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 16:13:
Update!

Systeemupgrade 1.72.405.3_R2 (40,79 MB)

Dit zegt mijn DHD tenminste na handmatige controle. Wie o wie nog meer? :)
Same here, haal hem nu binnen!

Van XDA:
1.72.405.3_R2

Update: improved system and camera performance
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=10037174

[ Voor 21% gewijzigd door Sagaris op 23-12-2010 16:17 ]

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:20

Trygve

Redacteur
Zat ook al te kijken op XDA wat de inhoud van de update is. Systemperformance ben ik wel benieuwd naar!

Edit: alles bij elkaar neemt al gauw 10 minuten in beslag. Telefoon is dan onbruikbaar, kan geen 10 minuten meer zonder :P

Edit2: In Quadrant benchmark 1978 punten, niet noemenswaardig hoger ofzo.

[ Voor 22% gewijzigd door Trygve op 23-12-2010 16:32 ]

• Arunia
Darn, ik mag nog wachten totdat ik hem terug krijg.
Wellicht dat die update er dan wel op staat.

Verwijderd

urf schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:41:
[...]

Ben ook benieuwd :) Kan het in google calendar online wel uitschakelen, maar op de Desire HD kan ik het ook nergens vinden
De manier is door het instellen van meldingen uit te zetten onder; menu - instellingen - instellingen voor herinneringen - meldingen instellen uit. In de agenda natuurlijk, niet algemeen menu.

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
jep, ben de update hier ook aan het binnentrekken. hoop dat dit iets doen aan de performance dat eindelijk usb deb eens uit kan

• Bullet NL
  • Laatst online: 10-09 19:34
Ook ik heb de update net binnen, eens kijken als ik veranderingen kan vinden.....

Cogitationis poenam nemo patitur

• kraats
  • Registratie: Januari 2004

kraats

Ik rol

Ik heb sinds de update dat mijn GPS blijft proberen te ontvangen. En de locatie bij mij binnen vinden lukt 'm niet. Weet iemand of ik kan achterhalen welke applicatie de GPS aanstuurt?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:45:
Hallo,

wow tnx voor de tip! :) had de demo, maar voor 23 euro kan ik het niet laten :)

• Bullet NL
kraats schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:35:
Ik heb sinds de update dat mijn GPS blijft proberen te ontvangen. En de locatie bij mij binnen vinden lukt 'm niet. Weet iemand of ik kan achterhalen welke applicatie de GPS aanstuurt?
Dit heeft de mijne ook gedaan, tot dat ik hem bij het raam had neer gelegd en hij een fix had.
Daarna doet hij het gewoon wanneer een applicatie hem aanvraagt....

• Gytax
Ik heb net ook de nieuwe update binnengehaald.
Ik was mijn root kwijt (logisch) en die probeer ik nu opnieuw uit te voeren met VISIONary+ maar ik krijg alleen een zwart scherm van VISIONary+ (tijd e.d. staan wel in beeld).
Heeft iemand al succesvol geroot na de update?

• FunFair
Jamievanm schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:47:
[...]

Is er al een officiele oplossing voor de blurry foto's in je favorieten 'widget' op je homepagina's? (Beller-ID)
fout.... :F

wij tweakers weten aan 'gratis' software te komen....
dat betekent nog niet dat wij tweakers er niet voor betalen....

voor een bovengemiddeld navigatieprogramma is 23 euro echt een schijntje. Als je dat er niet voor neer wilt leggen dan ga maar lekker aan de gang met je google maps navigatie.,...

• FunFair
Gytax schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:07:
Ik heb net ook de nieuwe update binnengehaald.
Ik was mijn root kwijt (logisch) en die probeer ik nu opnieuw uit te voeren met VISIONary+ maar ik krijg alleen een zwart scherm van VISIONary+ (tijd e.d. staan wel in beeld).
Heeft iemand al succesvol geroot na de update?
Werkt hier ook niet. Lees op XDA dat er wel een manier is om root te krijgen, maar is nog vrij omslachtig.
Heb nog niet gekeken of die copy protection eraf is, maar AdFree werkt iig nog (met een oude hosts file dan)

[ Voor 19% gewijzigd door FunFair op 23-12-2010 19:51 ]

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

FunFair schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:02:
[...]

voor een bovengemiddeld navigatieprogramma is 23 euro echt een schijntje. Als je dat er niet voor neer wilt leggen dan ga maar lekker aan de gang met je google maps navigatie.,...
Ik vind beide erg goed! Maar ik denk dat ik voor 23,- me pa blij ga maken voor de kerst. :) Hij vind Google ook erg fijn werken, maar is met enige regelmaat in het buitenland, dus dan is dit wel een fijn alternatief.

cybergamers.nl

• Gytax
FunFair schreef op donderdag 23 december 2010 @ 19:44:
[...]

Werkt hier ook niet. Lees op XDA dat er wel een manier is om root te krijgen, maar is nog vrij omslachtig.
Heb nog niet gekeken of die copy protection eraf is, maar AdFree werkt iig nog (met een oude hosts file dan)
Ik had het ook gelezen inderdaad.
Ach, dan maar wachten tot VISIONary+ weer werkt =)

AdFree, is dat een app welke de reclame weghaalt uit apps?
Ik ga eens even zoeken!

• XiniX88
Gytax schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:01:
[...]

Ik had het ook gelezen inderdaad.
Ach, dan maar wachten tot VISIONary+ weer werkt =)

AdFree, is dat een app welke de reclame weghaalt uit apps?
Ik ga eens even zoeken!
Ervoor betalen is de manier om reclame uit de meeste apps te halen... Die programmeurs hebben er ook tijd en moeite in gestoken om de applicatie die jij gebruikt te maken.

Ben zelf ook programmeur, zal wat zijn als al mn klanten ineens niet betalen. Wat ik je dus vriendelijk vraag is: Laat die reclame lekker staan, mocht je het weg willen, in 90% van de gevallen is er een betaalde versie zonder reclame, houd de wereld wat eerlijker (zo duur zijn die apps niet).

• Gytax
XiniX88 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:27:
[...]

Ervoor betalen is de manier om reclame uit de meeste apps te halen... Die programmeurs hebben er ook tijd en moeite in gestoken om de applicatie die jij gebruikt te maken.

Ben zelf ook programmeur, zal wat zijn als al mn klanten ineens niet betalen. Wat ik je dus vriendelijk vraag is: Laat die reclame lekker staan, mocht je het weg willen, in 90% van de gevallen is er een betaalde versie zonder reclame, houd de wereld wat eerlijker (zo duur zijn die apps niet).
Ho, ho. Mijn bedoeling is niet om programmeurs dwars te zitten oid. Voel je niet aangesproken.
Ik heb ook echt wel een aantal apps al gekocht voor mijn Android.
Ik doel in dit geval op Angry Birds, welke gratis is, met gruwelijk vervelende reclame rechtsbovenin het beeld.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
Nieuwe firmware ook binnen, 1.72.405.3, Android-versie 2.2.1. Dacht al android 2.3 binnen te krijgen maar was niet op de hoogte dat er nog iets tussen zat :) Hopelijk dat mijn agenda nu niet energie blijft slurpen ondanks dat ik synchronisatie heb uitgezet voor mijn agenda. Had dan nog vaak dat mijn agenda op mijn mobiel leeg bleef voor lange tijd en dan soms wel weer alle afspraken weer gaf...

• PWM
  • Niet online

PWM

Gytax schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:32:
[...]

Ho, ho. Mijn bedoeling is niet om programmeurs dwars te zitten oid. Voel je niet aangesproken.
Ik heb ook echt wel een aantal apps al gekocht voor mijn Android.
Ik doel in dit geval op Angry Birds, welke gratis is, met gruwelijk vervelende reclame rechtsbovenin het beeld.
En waarom is het gratis op Android denk je :? :?

• Bullet NL
Ik ben druk aan spuren naar een chancelog van HTC waar in ze duidelijk maken wat er in 1.72.405.3, Android-versie 2.2.1 verandert is.... 40Mb aan update en bijna geen info te vinden wat het doet....

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
na de update werkt alles tot nu toe vlot, zelf zonder usb debuging aan. top dus!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:17
Bullet NL schreef op donderdag 23 december 2010 @ 21:06:
Ik ben druk aan spuren naar een chancelog van HTC waar in ze duidelijk maken wat er in 1.72.405.3, Android-versie 2.2.1 verandert is.... 40Mb aan update en bijna geen info te vinden wat het doet....
Bij mij is er al extra geheugen vrijgekomen bij opstarten (van zo +- 200 naar +- 300 mb)..
Draait wat vlotter, en camera zometeen even testen

Officiele changelog :
System Performance ++
Camera performance ++

• Hoite
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Ik heb hem inmiddels gedownload, maar moet nu wachten tot de batterij vol genoeg is.
Hij weigert het ook als hij aan de lader zit.
Vanaf welk percentage doet hij het? Ik zit nu op 33%.

edit:
36% will do, dus ik gok dat de grens op 35% zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoite op 23-12-2010 22:06 ]

Lekker kort.

• FunFair
XiniX88 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:27:
[...]

Apps met reclame zijn niet erg. Voordeel van adfree is dat het ook op websites werkt. Ik wil geen reclame in een mobile browser waar alle ruimte en snelle laadtijd welkom is. De meeste apps betaal ik voor :)

Volgens mij hebben ze met de update ook iets aan het volume gedaan. Email bericht was ineens onevenredig luid t.o.v. de muziek met oordopjes.

[ Voor 8% gewijzigd door FunFair op 23-12-2010 22:19 ]

• mkampstra
mkampstra schreef op woensdag 22 december 2010 @ 23:47:
Heb dus de calibratie 3x gedaan.
Als ik met een sensor info progje naar de beweging kijk krijg ik overal: GEEN DATA

Dus ik denk idd dat de sensoren defect zijn.

Shit een DOA.... da heb ik weer :( nou ja dan moeten ze maar een andere opsturen!

• Hoite
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

mkampstra schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:43:
[...]

Heb dus de calibratie 3x gedaan.
Als ik met een sensor info progje naar de beweging kijk krijg ik overal: GEEN DATA

Dus ik denk idd dat de sensoren defect zijn.

Shit een DOA.... da heb ik weer :( nou ja dan moeten ze maar een andere opsturen!
Gewoon omruilen inderdaad. shit happens.

Lekker kort.

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik had ook de update op mijn Vodafone branded DHD, maar ik had dus visionary, S-off en de clockwork recovery gedaan om de 'ultieme' root te krijgen (hier de guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841076).

Om een lang verhaal kort te maken: Ik kan dus niet updaten. Ook al maak ik mijn root ongedaan mbv. Visionary, dan nog krijg ik tijdens het updaten een driehoekje met een uitroepteken erin...

Tijdens het instellen van de S-OFF mod werd er echter een backup gemaakt, van de bootloader neem ik aan...die moet dan toch ook weer terug te zetten zijn?

• PWM
  • Niet online

PWM

Camera werkt hier gewoon nog hetzelfde. Dat betekend uitstekend met een vaste hand/stilstaand voorwerp, waardeloos bij beweging.

USB debugging heb ik nog niet uitgezet. Heeft het uberhaupt zin om het uit te zetten? Het zit niet in de weg lijkt me.
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!