Okay , ik heb even gekeken en zie al vrij snel veel dingen die je fout doet.
Als je voor een marine rush/marauder rush gaat, kun je beter switchen naar een marine rush en een soort allin doen met je scv's. Je was ook te laat, hij had zelfs al een siege tank klaar.
Ten tweede, je maakte enorm veel banshees als counter, 2 is echt wel genoeg tegen tanks, liever maak je medivacs en vikings, want wat als hij een par vikings meeneemt?
De hoeveelheid banshees zorgde er voor dat je te weinig tanks kon maken, tevens is 2x starport plus dubbel tech lab too much als je op 1 base zit.
Ik zal je alvast een tip geven, terran vs terran, werkt een early marine marauder rush gewoon niet. Wat doe je als hij een snelle banshee eruit heeft? Of als hij een siege tank heeft staan? Juist dan heb je eigenlijk al verloren.
Mijn advies, tech naar een snelle cloacked banshee/of doe een snelle hellion harras. Vervolgens moet je zsm je tech switchen naar tanks en vikings. Maar maak niet te veel productie gebouwen als je toch nog op 1 base zit. Je moet de balans zien te vinden tussen het altijd in training hebben van units en geen minerals in de bank hebben.
Andere tip, gebruik altijd in TVT je 2de mule als scan, en scan wat voor build hij gaat, zie je dat ie een ebay heeft, of zelfs al een turret, doe je geen banshee maar ga je gelijk voor vikings en tanks.
Tevens deed hij niet hetzelfde als jij, hij techde naar siege tanks, terwijl jij hem wilde aanvallen met marines en marauders.
Als je ziet dat hij een tank heeft staan kun je beter gelijk maar terug gaan, de enige kans om dan nog te winnen is door ZSM een medivac te maken en je leger achterin zn basis te droppen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Bert2000 op 02-01-2011 20:49
]