Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
Idd, sommige dingen zitten mij ook gewoon te ver weg. Dus dan doe ik ook gewoon muisklik, maar heb dan altijd zoiets van: bleh, moet ik aanpassen.
BTW niet elke unit zit op zijn eerste letter. Overlord dacht ik niet, maar ook probes, sentries en warpprisms zitten bijvoorbeeld niet op hun eerste letter.
Verwijderd
^ heart of the swarm info's, ik ben niet echt onder de indruk als ik eerlijk moet zijn.. Ik zie alleen maar vrij saaie campaign missies die eigenlijk niet veel nieuws meebrengen. Ook de verhaallijn is van wat ik nu zie (ik weet het, er komt nog veel meer bij dat wel heel goed kan zijn) ook erg eentonig.
Ligt het aan mij of ziet kerrigan er ingame dom uit? Die hero glow eronder vind ik er echt niet uitzien..
Ik ben wel benieuwd wat ze aan de multiplayer gaan doen, zo te zien komen er in ieder geval ice maps, toch wel leuk. Nieuwe units mogen we ook wel verwachten hopelijk.
Hehehe, had ik ook. Broodwar gespeeld?Arnevld schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:56:
Overlord is V duurde mij eff voordat ik daar aan gewend was als zerg... ik bleef O rammen om een of andere reden?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
- The Splitterling: splits into two smaller banelings on death, split occurs twice.
Als deze in MP komt
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
4vs4 en we zaten allemaal bij elkaar op het eiland.
De tegenstander was favored, mijn 3 teamgenoten gingen meteen weg, dus stond ik er alleen voor.
Ik heb alle drones/scv's/probes aan het werk gezet, 3 hatcheries gebouwd, een spawning pool en een roach warren en 3 queens en ben snel met zerglings en roaches gekomen en zo kon ik toch winnen.
Ze begonnen allemaal te schelden dat ik een booster was, maar ik had eigenlijk weinig andere keuze dan gebruik maken van de extra resources in het begin.
Hoe gaan jullie ermee om als je medespelers het laten afweten?
Gaan jullie wel techen? of proberen jullie ook snel schade toe te brengen?
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Nou ik speel gold 2v2, als mijn mede speler het meteen laat afweten heeft het beide geen nut. Dan word ik gewoon vol gerusht op men eigen base. Dus misschien dat ik optijd ben met bijvoorbeeld ontsettend veel marines bouwen maar lategame win ik toch nooit in men eentje. Hoeveel druk ik ook uitvoer, het is me nog niet geluktklown schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:25:
Ik had gisteren ook een raar potje
4vs4 en we zaten allemaal bij elkaar op het eiland.
De tegenstander was favored, mijn 3 teamgenoten gingen meteen weg, dus stond ik er alleen voor.
Ik heb alle drones/scv's/probes aan het werk gezet, 3 hatcheries gebouwd, een spawning pool en een roach warren en 3 queens en ben snel met zerglings en roaches gekomen en zo kon ik toch winnen.
Ze begonnen allemaal te schelden dat ik een booster was, maar ik had eigenlijk weinig andere keuze dan gebruik maken van de extra resources in het begin.
Hoe gaan jullie ermee om als je medespelers het laten afweten?
Gaan jullie wel techen? of proberen jullie ook snel schade toe te brengen?
We hadden er 1 game opzitten sinds begin S2 dus het begon tijd te worden.
In S1 hadden we stuk of 20 games silver-ish gespeeld.
Dus ik que, opponent favoured dus wij zaten er schrap voor.
Wij ownen hun kapot hard met een 14 hatch en een 4 gate onder de 8 minuten.
Score scherm : Promoted GOLD.
Game 2 wij denken oke gas erop.
Opponent Favoured , wij denken mwah lukt ook wel.
Werdt een midgame fight met 200/200 , wij winnen door goede plaatsing en betere macro.
score scherm : BAM promoted: Platinum.
Het bleef bij 2 games omdat we geen zin meer hadden maar....
Vanavond maar even Diamond worden dan
Oke dat is sick. Dit gebeurt mij dus nooit he XD Heb ook een vast 2v2 mattie. Maar wij waren allang blij dat we van bronze naar silver gingen, en zelfs met een 10 streak ofzo komen wij nog niet naar gold. Heb het nu wel beetje gehad met die silver lowbob rushers.Arnevld schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:11:
Ik deed gister met me maatje 2v2.
We hadden er 1 game opzitten sinds begin S2 dus het begon tijd te worden.
In S1 hadden we stuk of 20 games silver-ish gespeeld.
Dus ik que, opponent favoured dus wij zaten er schrap voor.
Wij ownen hun kapot hard met een 14 hatch en een 4 gate onder de 8 minuten.
Score scherm : Promoted GOLD.
Game 2 wij denken oke gas erop.
Opponent Favoured , wij denken mwah lukt ook wel.
Werdt een midgame fight met 200/200 , wij winnen door goede plaatsing en betere macro.
score scherm : BAM promoted: Platinum.
Het bleef bij 2 games omdat we geen zin meer hadden maar....
Vanavond maar even Diamond worden dan
Zwaar iritant van die double zergs of double terran. Je weet dat je bij precies 7 min helemaal de grond word ingeboort als je bent aant teche. Heeft iemand nog goeie tegen tactic TvT als iemand je marine rushed? Zo snel mogelijk tanks? of proberen zoveel mogelijk marines te maken ofzo??
Bunker up, siege up en +1 attack upgrade. Als je TTvsTT speelt: 1 speler marines, bunkers + upgrades, de andere double factory tanks. Vergeet niet je gas te delen. Daarna containen met siegetanks en expanden.Timmiewimie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:18:
[...]
Oke dat is sick. Dit gebeurt mij dus nooit he XD Heb ook een vast 2v2 mattie. Maar wij waren allang blij dat we van bronze naar silver gingen, en zelfs met een 10 streak ofzo komen wij nog niet naar gold. Heb het nu wel beetje gehad met die silver lowbob rushers.
Zwaar iritant van die double zergs of double terran. Je weet dat je bij precies 7 min helemaal de grond word ingeboort als je bent aant teche. Heeft iemand nog goeie tegen tactic TvT als iemand je marine rushed? Zo snel mogelijk tanks? of proberen zoveel mogelijk marines te maken ofzo??
/silverleague
Om een lang verhaal kort te maken: alles ging via air, tegenstander bunkerde in, kon niet uitbreiden. Uiteindelijk vielen wij aan en vielen zij met bosjes neer. Leuk potje!
Al de drones gestacked precies en dan de clicking the mineral trick
voor de niet Naruto kenners: YouTube: Tajuu kage bunshin no jutsu
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 22:41 ]
Unstacked de boel dan niet?Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:05:
Of een friendly unit laten followen/attacken.
Ik dacht ook dat het Shift-Click spam op mineral patch was.
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CjAWcxsP6D0&feature=feedu]
iedereen mag meedoen. 5weken lang. the horrror.
Asus spreek je meestal uit als A-soes (voor zo ver ik weet), zoals sommige ook je-soes uitspreken, alleen dan zonder je ervoor, maar met a ervoor
BTW leuk dat we mee mogen doen, maar dan hebben wij dus wel een amerikaans account nodig. En hoeveel amateurs in nederland hebben dat nou?
[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 02-06-2011 22:13 ]
Verwijderd
http://geforce.cevo.com/e...ro-am/rules/#section_1.00
"ALL PLAYERS MUST OWN A BLIZZARD NORTH AMERICAN ACCOUNT."
[quote]
Jammer, wel leuk dat ze een amateur divisie opzetten naast de pro's, ze starten met 250 groups van elk 16 players (4000 max participants).
Day9 gaat binnen enkele weken full time filmpjes maken en casten, dus die zal daar inderdaad zijn brood mee verdienen. Husky verdient eraan, maar ik weet niet of het zijn heel inkomen is.yasaka schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:42:
Verdienen die 2 (husky en day9) daar nu hun geld mee met comments en filmpjes op youtube ?
Van day9 weet ik dat het ja is. Heeft hij zelf meerdere keren gezegd in zijn dailies. Komt door grote dingen als MLG en TSL. Daarnaast dragen YT en blipTV ook flink bij met zoveel kijkers.yasaka schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:42:
Verdienen die 2 (husky en day9) daar nu hun geld mee met comments en filmpjes op youtube ?
Van husky weet ik het niet. Wat ik wel weef is dat ik zijn stem redelijk vertiefd vind klinken...
HD heeft iig wel een baan. Daar kwam ik achter in het filmpje waarin hij vertelt dat z'n auto gestolen is, terwijl hij die dag naar z'n (nieuwe?) werk ging.
Kijk naar TLO met z'n charity event vorige week, hij haalde zo'n 2500 dollar op in 24 uur. Je moet een groot aantal viewers hebben, maar als je dat hebt dan hengel je nog best wat binnen.
Ik heb begin dit jaar ergens een interview gelezen met Husky, kan het alleen niet terugvinden. Maar daar gaf hij aan er wel geld aan te verdienen. Maar werd er niet rijk van. Hij gaf ook aan dat hij ging samenwerken met andere jonge mensen aan een gezamelijk iets. TheGameStation dus. Zijn ouders hadden liever gezien dat hij z'n studie had afgemaakt, maar ze moedigde hem wel aan om door te gaan met wat hij leuk vind, datgene wat hij nu doet.
Verwijderd
Idra's vriendin. Rechter is incontrol's vriendin
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 21:59 ]
Incontrol begrijp ik wel. Maar idra? Ik hoop echt dat dat een grap is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:59:
http://yfrog.com/z/ehqksdj
Idra's vriendin. Rechter is incontrol's vriendin

Hahahahaha incontrol, machine, en dan dat hoofdje van idra er bij. Alsof ie z'n eigen hoofd bij de bigboys gephotoshopped heeft
Verwijderd
MLG show online: http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_blue
Gaat er nou gespeeld worden?
edit:

hahaha! heerlijk contrast
[ Voor 30% gewijzigd door apNia op 03-06-2011 23:12 ]
23:30 pas MC vs idraapNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:07:
Goeie chick die cast! Wel zo'n irritante E! showbizz stem zet ze op.
Gaat er nou gespeeld worden?
Verwijderd
jawel, maar je moet of even wachten (lukt niet altijd) of paar keer refreshenapNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:24:
Ligt het aan mij of is die stream niet te doen?
hoe kom je daar bij?Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:01:
Ben 2 maanden weg geweest, begin terug, eerst beetje FFA want ik was al bijna alle keys vergeten, iedereen speelt alleen maar Protoss met air???
[ Voor 8% gewijzigd door matty___ op 04-06-2011 00:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Blijkbaar niet:apNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:26:
[...]
Incontrol begrijp ik wel. Maar idra? Ik hoop echt dat dat een grap is.
http://img255.yfrog.com/img255/273/296vz.jpg
Verwijderd
Zijn MLG vods ergens nog te zien?
http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_blue dit was de Artosis/Tasteless stream...
Volgens mij begint het weer rond 5 uur 's middags hier..
Tijden zijn EDT, dat is 6 uur vroeger dan hier.Sat 11:00 AM — Saturday Morning StarCraft 2:
Open Bracket play on both Red and Blue streams
Sat 3:00 PM — Saturday StarCraft 2:
Pool Play on both Red and Blue streams
Sun 4:30 PM — Championship Sunday: StarCraft 2:
Winners Finals
Losers Finals
Sun 7:00 PM — Championship Finals: StarCraft 2
[ Voor 80% gewijzigd door apNia op 04-06-2011 12:59 ]
Je begrijpt dat FFA compleet2 verschillend is van 1v1 etc?Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:01:
Ben 2 maanden weg geweest, begin terug, eerst beetje FFA want ik was al bijna alle keys vergeten, iedereen speelt alleen maar Protoss met air???
Nee, ik ben achterlijk met iq van 10 zucht ... nvm
Verwijderd
Ik moest mijzelf ook behoorlijk inhouden.Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:15:
Waarom zijn er altijd mensen met zulke opmerkingen?
Komt hier binnengestormd met de meest achterlijke generalisatie over de gehele toestand van sc2.
Nee niet iedereen die toss speelt gaat voor air.
Dat gebeurt idd vrijwel altijd in FFA, 1 protoss die alleen maar void rays aan het pompen is terwijl je zelf wel gewoon tegen andere in de game aan het knokken bent. Uiteindelijk heeft 'ie veel meer dan de rest, terwijl hij eigenlijk geen zak doetGraviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:01:
Dus tbh, als je teamgames wilt doen ga 2v2, maar de echte vette gameplay zit imho toch echt in 1v1!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Leer dan eerst lezen en gebruik alleen maar woorden waarvan je de betekenis ook begrijpt, heb ik het over 1v1 2v2 3v3 4v4? ... oh wacht, ik herinner me jou, nu komt alles terug.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:33:
[...]
Ik moest mijzelf ook behoorlijk inhouden.
Komt hier binnengestormd met de meest achterlijke generalisatie over de gehele toestand van sc2.
Nee niet iedereen die toss speelt gaat voor air.
Protoss noobs bouwen alleen [ carriers & voids ]Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:38:
[...]
Leer dan eerst lezen en gebruik alleen maar woorden waarvan je de betekenis ook begrijpt, heb ik het over 1v1 2v2 3v3 4v4? ... oh wacht, ik herinner me jou, nu komt alles terug.
Als ik wel eens FFA doe (bijna nooit) en er zit een protoss in roep ik daarom ook in het begin op om met zijn allen de protoss te pakken. De terran spelers waren wel bereid om daar gehoor aan te gevenCyCloneNL schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:40:
[...]
Dat gebeurt idd vrijwel altijd in FFA, 1 protoss die alleen maar void rays aan het pompen is terwijl je zelf wel gewoon tegen andere in de game aan het knokken bent. Uiteindelijk heeft 'ie veel meer dan de rest, terwijl hij eigenlijk geen zak doet
Dus tbh, als je teamgames wilt doen ga 2v2, maar de echte vette gameplay zit imho toch echt in 1v1!

Nouja, waarschijnlijk las ik je post een beetje verkeerd. Maar dan nog, ik speel de laatste weken ook redelijk wat ffa's en veel Protoss spelers gaan idd voor air omdat dat ook behoorlijk sterk is. Maar lang niet elke ffa speler speelt Protoss en niet elke Protoss ffa speler gaat voor air.Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:15:
Waarom zijn er altijd mensen met zulke opmerkingen?
Iig had je jezelf ook ff in kunnen houden, het kan voorkomen dat mensen je posts iets anders interpreteren, hoef je niet gelijk van je af te bijten
Ow, daar heb ik echt zo'n hekel aan. Ik kan er ook slecht tegen als ik net een speler van de map veeg en hij roept tegen de rest wat ik heb e.d., imo ben je dan een slechte verliezertehsojiro schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:27:
[...]
Als ik wel eens FFA doe (bijna nooit) en er zit een protoss in roep ik daarom ook in het begin op om met zijn allen de protoss te pakken. De terran spelers waren wel bereid om daar gehoor aan te geven
[ Voor 28% gewijzigd door Wmm op 04-06-2011 17:28 ]
Verwijderd
http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red
Overigens is mass air tering goed in FFA's met protoss. Dat is wat ik altijd doe tenminste lol
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 17:47 ]
Verwijderd
Wie is de rechter btw? axlav? Dan zit hij nu in de mlg open bracket..apNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:53:
[afbeelding]
Hahahahaha incontrol, machine, en dan dat hoofdje van idra er bij. Alsof ie z'n eigen hoofd bij de bigboys gephotoshopped heeft
OMFG zie ik net morrow droppen, krijg ik een ad te zien
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 17:49 ]

FFA kun je sowieso maar beter niet al te serieus nemen. Everything goesWmm schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:27:
Ow, daar heb ik echt zo'n hekel aan. Ik kan er ook slecht tegen als ik net een speler van de map veeg en hij roept tegen de rest wat ik heb e.d., imo ben je dan een slechte verliezer.
Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:38:
[...]
Leer dan eerst lezen en gebruik alleen maar woorden waarvan je de betekenis ook begrijpt, heb ik het over 1v1 2v2 3v3 4v4? ... oh wacht, ik herinner me jou, nu komt alles terug.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
wut? dat is demuslimVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:17:
Had nog grappiger geweest als idra protoss had gespeeld
Verwijderd
ik moet er om lachen hoor Shrimp

Verwijderd
Als iemand mij helemaal verrot scheld met noob, newbie, cheater, hacker, of een ander iets in de vorm wat een slechte verliezer zou zeggen... Dat is NO-MANNER.
Jullie ook testbeeld trouwens?
Blue stream doet het wel. Geloof ik. Of het is restream.apNia schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:11:
Dat heeft hier niks mee te maken zonklew00, idra is BM. En je hoeft niet per se GL HF te zeggen of GG. BM is een ander verhaal.
Jullie ook testbeeld trouwens?
[ Voor 6% gewijzigd door iBasch op 05-06-2011 20:17 ]
Verwijderd
Ik dacht dat MMA gg'de......
hij had die game 100 procent gewonnen.
Laten we even Idra's gedachtegang nalopen. (wat hij trouwens kanker snel deed, jezus).
MMA had meer units dan je normaal hebt bij een 2 base push-->Dus idra denkt 3 bases.
Idra ziet dat MMA zijn gold pakt, Idra denkt dat dit MMA zijn 4th was.
Idra denkt dat hij al zijn drones heeft verloren bij zijn natural(wat niet zo was, die zaten in gas lmao)
Zo'n positie is redelijk hopeloos ja.
Jammer alleen dat MMA geen 3rd had, en net zijn eigen 3rd had kapot geschoten en ook jammer dat idra niet al zijn drones had verloren. Idra had 20 mutas, vs 10 marines en 2 tanks ofzo. 1 base vs 4 base. Elke master speler kon in die positie van MMA winnen. ongelofelijk.
restream ja.. is inmiddels weer up bij blue!iBasch schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:16:
[...]
Blue stream doet het wel. Geloof ik. Of het is restream.
dat MMA ook z'n eigen CC killde... vanaf daar was die match non stop goosebumps..

MMA na game 1:

Voor degenen die het gemist hebben:
[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 05-06-2011 20:47 ]
Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien
Scheelt nogal wat cross-reading en posting.
Wist ik niet, thx DeX
Verwijderd
Welke unitmix zouden jullie hiervoor gebruiken?
welke upgrades had je? en had je wel genoeg ruimte voor de speedlots?Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:19:
Hmmmm ik probeer als Protoss en terran met tanks en marines met mass zealot met charge te pakken te krijgen. Dit werkt alleen niet feilloos.
Je hebt gas over doordat je alleen maar zealots gaat, ga daarvan HT. Met een aantal storms zijn alle marines zo dood, en dan kunne je zealots de tanks opetenVerwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:19:
Hmmmm ik probeer als Protoss en terran met tanks en marines met mass zealot met charge te pakken te krijgen. Dit werkt alleen niet feilloos.
Verwijderd
De HT zijn inderdaad een goede tip! dat ga ik eens proberen! bedankt!
Is die game nog ergens volledig te zien??apNia schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:22:
[...]
restream ja.. is inmiddels weer up bij blue!
dat MMA ook z'n eigen CC killde... vanaf daar was die match non stop goosebumps..
[afbeelding]
[afbeelding]
MMA na game 1:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor degenen die het gemist hebben:
[video]
(btw, @dat gifje, heeft die gast nou serieus zijn kaartje nog aan zijn jas zitten?)
Match komt nog wel online ergens, morgen gok ik?
Er was vooral verbazing over waarom MMA z'n 3e CC zo snel bouwde, hij landde hem bij die gold en missclickte blijkbaar... heel weird. Rest van de game was niet zo spannend.
[ Voor 15% gewijzigd door apNia op 05-06-2011 23:54 ]
apNia denk je echt dat een pro zomaar misklikt. Volgens jou drukt hij a left op zijn eigen CC. en gedurende de volgende 6 sec merkt hij dat niet op ?? Als dat is wat er gebeurd is dan is MMa altijd welkom onderaan de ladder in bronze.
En waarom leaved idra ? is dat ook misklikt ALT + q + q ?
Denk het niet want hij typet net ervoor nog GG. Maar waarom leaved hij ?
Ik vat het echt niet.
Is een S2 win niet net juist als je je opponent verslaat ? of zijn de regels herschreven ?
Dit topic is gesloten.
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.