Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Gropah schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:45:
Je kunt ook de commandcard text aanzetten. Hierdoor kun je zien welke letter erbij hoort.
Staat altijd aan omdat ik wel eens random speel.

maar dit is denk wel een must als je ze niet kent :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard staan ze ook aan.. Ik heb ze ook nog aan staan. Sommige upgrades klik ik gwn nog met de muis. Zelfs metabolic boost, maar dat komt omdat de M best ver weg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Standaard staan ze uit, net zoals de ingame timer. Bijna een must voor mij geworden als ik iets verwacht, waarneer ik het dan kan verwachten.

Idd, sommige dingen zitten mij ook gewoon te ver weg. Dus dan doe ik ook gewoon muisklik, maar heb dan altijd zoiets van: bleh, moet ik aanpassen.

BTW niet elke unit zit op zijn eerste letter. Overlord dacht ik niet, maar ook probes, sentries en warpprisms zitten bijvoorbeeld niet op hun eerste letter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39
Omdat mij het lastiger leek om alle shortkeys te leren heb ik grid gekozen.. Dat is wat makkelijker te leren geloof ik.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Overlord is V duurde mij eff voordat ik daar aan gewend was als zerg... ik bleef O rammen om een of andere reden :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hots.wellplayed.org

^ heart of the swarm info's, ik ben niet echt onder de indruk als ik eerlijk moet zijn.. Ik zie alleen maar vrij saaie campaign missies die eigenlijk niet veel nieuws meebrengen. Ook de verhaallijn is van wat ik nu zie (ik weet het, er komt nog veel meer bij dat wel heel goed kan zijn) ook erg eentonig.

Ligt het aan mij of ziet kerrigan er ingame dom uit? Die hero glow eronder vind ik er echt niet uitzien..

Ik ben wel benieuwd wat ze aan de multiplayer gaan doen, zo te zien komen er in ieder geval ice maps, toch wel leuk. Nieuwe units mogen we ook wel verwachten hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Arnevld schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:56:
Overlord is V duurde mij eff voordat ik daar aan gewend was als zerg... ik bleef O rammen om een of andere reden :S?
Hehehe, had ik ook. Broodwar gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baneling evolution option:
- The Splitterling: splits into two smaller banelings on death, split occurs twice.

Als deze in MP komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je verder leest dan lees je ook dat er staat dat het "single-player only units and abilities" zijn. Voor MP is nog niets bekend gemaakt.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

klown

geek

Ik had gisteren ook een raar potje
4vs4 en we zaten allemaal bij elkaar op het eiland.
De tegenstander was favored, mijn 3 teamgenoten gingen meteen weg, dus stond ik er alleen voor.
Ik heb alle drones/scv's/probes aan het werk gezet, 3 hatcheries gebouwd, een spawning pool en een roach warren en 3 queens en ben snel met zerglings en roaches gekomen en zo kon ik toch winnen.

Ze begonnen allemaal te schelden dat ik een booster was, maar ik had eigenlijk weinig andere keuze dan gebruik maken van de extra resources in het begin.
Hoe gaan jullie ermee om als je medespelers het laten afweten?
Gaan jullie wel techen? of proberen jullie ook snel schade toe te brengen?

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
klown schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:25:
Ik had gisteren ook een raar potje
4vs4 en we zaten allemaal bij elkaar op het eiland.
De tegenstander was favored, mijn 3 teamgenoten gingen meteen weg, dus stond ik er alleen voor.
Ik heb alle drones/scv's/probes aan het werk gezet, 3 hatcheries gebouwd, een spawning pool en een roach warren en 3 queens en ben snel met zerglings en roaches gekomen en zo kon ik toch winnen.

Ze begonnen allemaal te schelden dat ik een booster was, maar ik had eigenlijk weinig andere keuze dan gebruik maken van de extra resources in het begin.
Hoe gaan jullie ermee om als je medespelers het laten afweten?
Gaan jullie wel techen? of proberen jullie ook snel schade toe te brengen?
Nou ik speel gold 2v2, als mijn mede speler het meteen laat afweten heeft het beide geen nut. Dan word ik gewoon vol gerusht op men eigen base. Dus misschien dat ik optijd ben met bijvoorbeeld ontsettend veel marines bouwen maar lategame win ik toch nooit in men eentje. Hoeveel druk ik ook uitvoer, het is me nog niet gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 07:03

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bovenstaande heb ik weleens in een 2vs2 gehad, gelijk 2 forges aangezet upgrades aangezet en zo snel als ik kon units maken, en ook hoger tech units en op die manier kon ik toen inderdaad ook winnen. (had daar ook als voordeel dat mijn tegenstanders mij sort of in waves aanvielen en niet gebundeld, en ook de basis van de tegenstander die gedisconnect was enigezins ongemoeid lieten)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik deed gister met me maatje 2v2.
We hadden er 1 game opzitten sinds begin S2 dus het begon tijd te worden.
In S1 hadden we stuk of 20 games silver-ish gespeeld.
Dus ik que, opponent favoured dus wij zaten er schrap voor.
Wij ownen hun kapot hard met een 14 hatch en een 4 gate onder de 8 minuten.
Score scherm : Promoted GOLD.
Game 2 wij denken oke gas erop.
Opponent Favoured , wij denken mwah lukt ook wel.
Werdt een midgame fight met 200/200 , wij winnen door goede plaatsing en betere macro.
score scherm : BAM promoted: Platinum.

Het bleef bij 2 games omdat we geen zin meer hadden maar....
Vanavond maar even Diamond worden dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Arnevld schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:11:
Ik deed gister met me maatje 2v2.
We hadden er 1 game opzitten sinds begin S2 dus het begon tijd te worden.
In S1 hadden we stuk of 20 games silver-ish gespeeld.
Dus ik que, opponent favoured dus wij zaten er schrap voor.
Wij ownen hun kapot hard met een 14 hatch en een 4 gate onder de 8 minuten.
Score scherm : Promoted GOLD.
Game 2 wij denken oke gas erop.
Opponent Favoured , wij denken mwah lukt ook wel.
Werdt een midgame fight met 200/200 , wij winnen door goede plaatsing en betere macro.
score scherm : BAM promoted: Platinum.

Het bleef bij 2 games omdat we geen zin meer hadden maar....
Vanavond maar even Diamond worden dan ;)
Oke dat is sick. Dit gebeurt mij dus nooit he XD Heb ook een vast 2v2 mattie. Maar wij waren allang blij dat we van bronze naar silver gingen, en zelfs met een 10 streak ofzo komen wij nog niet naar gold. Heb het nu wel beetje gehad met die silver lowbob rushers.

Zwaar iritant van die double zergs of double terran. Je weet dat je bij precies 7 min helemaal de grond word ingeboort als je bent aant teche. Heeft iemand nog goeie tegen tactic TvT als iemand je marine rushed? Zo snel mogelijk tanks? of proberen zoveel mogelijk marines te maken ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Timmiewimie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:18:
[...]

Oke dat is sick. Dit gebeurt mij dus nooit he XD Heb ook een vast 2v2 mattie. Maar wij waren allang blij dat we van bronze naar silver gingen, en zelfs met een 10 streak ofzo komen wij nog niet naar gold. Heb het nu wel beetje gehad met die silver lowbob rushers.

Zwaar iritant van die double zergs of double terran. Je weet dat je bij precies 7 min helemaal de grond word ingeboort als je bent aant teche. Heeft iemand nog goeie tegen tactic TvT als iemand je marine rushed? Zo snel mogelijk tanks? of proberen zoveel mogelijk marines te maken ofzo??
Bunker up, siege up en +1 attack upgrade. Als je TTvsTT speelt: 1 speler marines, bunkers + upgrades, de andere double factory tanks. Vergeet niet je gas te delen. Daarna containen met siegetanks en expanden.
/silverleague

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26
Gisteren een random 4v4 potje gedaan. ZTTP tegen ZTPP.

Om een lang verhaal kort te maken: alles ging via air, tegenstander bunkerde in, kon niet uitbreiden. Uiteindelijk vielen wij aan en vielen zij met bosjes neer. Leuk potje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Al de drones gestacked precies en dan de clicking the mineral trick :p. Best wel lame al die all in attacks. Het was nu ook niet echt een hoogwaardige potje precies. De toss rush naar DT's en zerg all in roach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahha en ook nog eens naruto battle music... :) altijd leuk om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

je hoort ook de Kage Bunshin No Jutsu, aka Shadow Clone Technique :P timing is perfect, prachtig :D

voor de niet Naruto kenners: YouTube: ‪Tajuu kage bunshin no jutsu‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:20
naruto FTW! Wel een beetje nat dat unit stacking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat zo moeilijk dat je dat in een normaal potje niet kan doen.. dan moet je op een mineral spammen die dichtbij de drones is, en dan moet je voordat de drones gaan spreaden op de minerals van je tegenstander klikken.. Daar zit zo weinig tijd tussen, hoe kan je dan naar de vijand toe scrollen, minerals vinden en erop klikken voordat ze alweer uit elkaar zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJBanthum
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-07 17:55
Je kan ze stacken op je eigen base mineral patch, dan naar mineral patch ertegenover (ook eigen basis) snel shiftclick terug naar de eerste patch en dan shift click op de enemy... Heb je weer een paar extra seconden... Meer tijd nodig? Nog eens shiftclick naar de tegenoverliggende patch. Met de 2 uiterste patches van je eigen base kan je dit oneindig herhalen :P Dus in principe heb je oneindig tijd om de minerals van je tegenstander te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een friendly unit laten followen/attacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:05:
Of een friendly unit laten followen/attacken.
Unstacked de boel dan niet?
Ik dacht ook dat het Shift-Click spam op mineral patch was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus je zal dit moeten organiseren.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CjAWcxsP6D0&feature=feedu]
iedereen mag meedoen. 5weken lang. the horrror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol spreek je Asus uit als aysuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Met een goed automatisch systeem is dit redelijk te doen. Bij BSL is er nu nog veel handmatig, dus duurt het langer.

Asus spreek je meestal uit als A-soes (voor zo ver ik weet), zoals sommige ook je-soes uitspreken, alleen dan zonder je ervoor, maar met a ervoor

BTW leuk dat we mee mogen doen, maar dan hebben wij dus wel een amerikaans account nodig. En hoeveel amateurs in nederland hebben dat nou?

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 02-06-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Verdienen die 2 (husky en day9) daar nu hun geld mee met comments en filmpjes op youtube ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
http://geforce.cevo.com/e...ro-am/rules/#section_1.00

"ALL PLAYERS MUST OWN A BLIZZARD NORTH AMERICAN ACCOUNT."
[quote]

Jammer, wel leuk dat ze een amateur divisie opzetten naast de pro's, ze starten met 250 groups van elk 16 players (4000 max participants).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04

Bob

yasaka schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:42:
Verdienen die 2 (husky en day9) daar nu hun geld mee met comments en filmpjes op youtube ?
Day9 gaat binnen enkele weken full time filmpjes maken en casten, dus die zal daar inderdaad zijn brood mee verdienen. Husky verdient eraan, maar ik weet niet of het zijn heel inkomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
yasaka schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:42:
Van day9 weet ik dat het ja is. Heeft hij zelf meerdere keren gezegd in zijn dailies. Komt door grote dingen als MLG en TSL. Daarnaast dragen YT en blipTV ook flink bij met zoveel kijkers.

Van husky weet ik het niet. Wat ik wel weef is dat ik zijn stem redelijk vertiefd vind klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 21:55
Husky heeft een partnership met Youtube, hij verdient vrij veel had ik gelezen op TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:30
Ik geloof dat Husky / HD aardig normaal zouden kunnen leven van hun youtube inkomsten. Je wordt er niet superrijk van though, maar je hoeft er ook niet slecht van te leven. Day9 zal er ook het broodnodige aan verdienen, zeker door al z'n optredens op lans.

HD heeft iig wel een baan. Daar kwam ik achter in het filmpje waarin hij vertelt dat z'n auto gestolen is, terwijl hij die dag naar z'n (nieuwe?) werk ging.

Kijk naar TLO met z'n charity event vorige week, hij haalde zo'n 2500 dollar op in 24 uur. Je moet een groot aantal viewers hebben, maar als je dat hebt dan hengel je nog best wat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:20
Husky helpt ook mee met de TheGameStation op Youtube. Die hebben ook een redelijk aantal abonnees en views, daar zal hij ook wel wat aan verdienen.

Ik heb begin dit jaar ergens een interview gelezen met Husky, kan het alleen niet terugvinden. Maar daar gaf hij aan er wel geld aan te verdienen. Maar werd er niet rijk van. Hij gaf ook aan dat hij ging samenwerken met andere jonge mensen aan een gezamelijk iets. TheGameStation dus. Zijn ouders hadden liever gezien dat hij z'n studie had afgemaakt, maar ze moedigde hem wel aan om door te gaan met wat hij leuk vind, datgene wat hij nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLG columbus relay race :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghehehe Ask Joshy: "that's all she wrote"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er mlg vanavond voor de mensen die zin hebben om high lvl sc2 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup. Idra vs MC openings match :) om 23.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:50:
Yup. Idra vs MC openings match :) om 23.00
Waar te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://yfrog.com/z/ehqksdj

Idra's vriendin. Rechter is incontrol's vriendin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha full of win :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:59:
http://yfrog.com/z/ehqksdj

Idra's vriendin. Rechter is incontrol's vriendin
Incontrol begrijp ik wel. Maar idra? Ik hoop echt dat dat een grap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MC :D
http://twitpic.com/56fxnl

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg640/scaled.php?tn=0&server=640&filename=1g0kcq.jpg&xsize=640&ysize=640

Hahahahaha incontrol, machine, en dan dat hoofdje van idra er bij. Alsof ie z'n eigen hoofd bij de bigboys gephotoshopped heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha echt he :P lol die schoenen van lzgamer.. zijn run was ook slecht tijdens de relay race :P

MLG show online: http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie chick die cast! Wel zo'n irritante E! showbizz stem zet ze op.
Gaat er nou gespeeld worden? :(

edit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yduhI.jpg
hahaha! heerlijk contrast

[ Voor 30% gewijzigd door apNia op 03-06-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
apNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:07:
Goeie chick die cast! Wel zo'n irritante E! showbizz stem zet ze op.
Gaat er nou gespeeld worden? :(
23:30 pas MC vs idra :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij of is die stream niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:24:
Ligt het aan mij of is die stream niet te doen?
jawel, maar je moet of even wachten (lukt niet altijd) of paar keer refreshen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ben 2 maanden weg geweest, begin terug, eerst beetje FFA want ik was al bijna alle keys vergeten, iedereen speelt alleen maar Protoss met air???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:01:
Ben 2 maanden weg geweest, begin terug, eerst beetje FFA want ik was al bijna alle keys vergeten, iedereen speelt alleen maar Protoss met air???
hoe kom je daar bij?

[ Voor 8% gewijzigd door matty___ op 04-06-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahahaaha NIEMAND speelt Protoss met air!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja protosses in FFA gaan altijd void ray of carriers ofzo dus ja.. maar in 1v1 wordt air vooral gespeeld door de hogere levels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:26:
[...]

Incontrol begrijp ik wel. Maar idra? Ik hoop echt dat dat een grap is.
Blijkbaar niet:
http://img255.yfrog.com/img255/273/296vz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://yfrog.com/ehqksdj geen grap, ik kon het zelf ook niet geloven though :D

Zijn MLG vods ergens nog te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan gewoon http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red openen en in de "stream" skippen... 8 uur aan video :)

http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_blue dit was de Artosis/Tasteless stream...

Volgens mij begint het weer rond 5 uur 's middags hier..
Sat 11:00 AM — Saturday Morning StarCraft 2:
Open Bracket play on both Red and Blue streams
Sat 3:00 PM — Saturday StarCraft 2:
Pool Play on both Red and Blue streams
Sun 4:30 PM — Championship Sunday: StarCraft 2:
Winners Finals
Losers Finals
Sun 7:00 PM — Championship Finals: StarCraft 2
Tijden zijn EDT, dat is 6 uur vroeger dan hier.

[ Voor 80% gewijzigd door apNia op 04-06-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Je begrijpt dat FFA compleet2 verschillend is van 1v1 etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Waarom zijn er altijd mensen met zulke opmerkingen?
Nee, ik ben achterlijk met iq van 10 zucht ... nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:15:
Ik moest mijzelf ook behoorlijk inhouden.
Komt hier binnengestormd met de meest achterlijke generalisatie over de gehele toestand van sc2.

Nee niet iedereen die toss speelt gaat voor air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Dat gebeurt idd vrijwel altijd in FFA, 1 protoss die alleen maar void rays aan het pompen is terwijl je zelf wel gewoon tegen andere in de game aan het knokken bent. Uiteindelijk heeft 'ie veel meer dan de rest, terwijl hij eigenlijk geen zak doet :P

Dus tbh, als je teamgames wilt doen ga 2v2, maar de echte vette gameplay zit imho toch echt in 1v1!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:49
maar in 2v2 is ook heel veel mogelijk, ben nu pas eigenlijk de money dump technieken aan het doen, werkt echt bizar goed, van de afgelopen 10 games 9 wins 1 lost.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:33:
[...]

Ik moest mijzelf ook behoorlijk inhouden.
Komt hier binnengestormd met de meest achterlijke generalisatie over de gehele toestand van sc2.

Nee niet iedereen die toss speelt gaat voor air.
Leer dan eerst lezen en gebruik alleen maar woorden waarvan je de betekenis ook begrijpt, heb ik het over 1v1 2v2 3v3 4v4? ... oh wacht, ik herinner me jou, nu komt alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Leer dan eerst lezen en gebruik alleen maar woorden waarvan je de betekenis ook begrijpt, heb ik het over 1v1 2v2 3v3 4v4? ... oh wacht, ik herinner me jou, nu komt alles terug.
Protoss noobs bouwen alleen [ carriers & voids ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
CyCloneNL schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:40:
[...]

Dat gebeurt idd vrijwel altijd in FFA, 1 protoss die alleen maar void rays aan het pompen is terwijl je zelf wel gewoon tegen andere in de game aan het knokken bent. Uiteindelijk heeft 'ie veel meer dan de rest, terwijl hij eigenlijk geen zak doet :P

Dus tbh, als je teamgames wilt doen ga 2v2, maar de echte vette gameplay zit imho toch echt in 1v1!
Als ik wel eens FFA doe (bijna nooit) en er zit een protoss in roep ik daarom ook in het begin op om met zijn allen de protoss te pakken. De terran spelers waren wel bereid om daar gehoor aan te geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:15:
Nouja, waarschijnlijk las ik je post een beetje verkeerd. Maar dan nog, ik speel de laatste weken ook redelijk wat ffa's en veel Protoss spelers gaan idd voor air omdat dat ook behoorlijk sterk is. Maar lang niet elke ffa speler speelt Protoss en niet elke Protoss ffa speler gaat voor air.

Iig had je jezelf ook ff in kunnen houden, het kan voorkomen dat mensen je posts iets anders interpreteren, hoef je niet gelijk van je af te bijten ;).
tehsojiro schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:27:
[...]

Als ik wel eens FFA doe (bijna nooit) en er zit een protoss in roep ik daarom ook in het begin op om met zijn allen de protoss te pakken. De terran spelers waren wel bereid om daar gehoor aan te geven 8)7
Ow, daar heb ik echt zo'n hekel aan. Ik kan er ook slecht tegen als ik net een speler van de map veeg en hij roept tegen de rest wat ik heb e.d., imo ben je dan een slechte verliezer :P.

[ Voor 28% gewijzigd door Wmm op 04-06-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb het ook met mensen die Zerg zijn, na 4 minuten valt de Zerg alweer aan met zerglings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLG gaat weer beginnen

http://pro.majorleaguegaming.com/live/starcraft_2_red

Overigens is mass air tering goed in FFA's met protoss. Dat is wat ik altijd doe tenminste lol

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:53:
[afbeelding]

Hahahahaha incontrol, machine, en dan dat hoofdje van idra er bij. Alsof ie z'n eigen hoofd bij de bigboys gephotoshopped heeft :+
Wie is de rechter btw? axlav? Dan zit hij nu in de mlg open bracket..

OMFG zie ik net morrow droppen, krijg ik een ad te zien :'( oh nvm, hij gaat toch winnen..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
op beide channels is hetzelfde te zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wmm schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:27:

Ow, daar heb ik echt zo'n hekel aan. Ik kan er ook slecht tegen als ik net een speler van de map veeg en hij roept tegen de rest wat ik heb e.d., imo ben je dan een slechte verliezer :P.
FFA kun je sowieso maar beter niet al te serieus nemen. Everything goes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Graviton12 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:38:
[...]

*O*

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HOVERHAND FORCEFIELD :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JJaLj.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door apNia op 04-06-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Had nog grappiger geweest als idra protoss had gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:17:
:D Had nog grappiger geweest als idra protoss had gespeeld :P
wut? dat is demuslim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar idras vriendin toch? Dus zo van dat idra zijn vriendin forcefieldt zodat demuslim er vanaf blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd :)
ik moet er om lachen hoor Shrimp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG die leave van idra net op MLG. Wat een gast. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:34:
OMG die leave van idra net op MLG. Wat een gast. :F
En het commentaar van day9 in game 2 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jongen heeft issues ... echt waar, hij stond zover voor. die Muta's hadden de tanks compleet met de grond gelijk gemaakt en buiten een paar Marines had MMA niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
Hij deed het duidelijk expres zodat ie tegen MC in de loser bracket kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik ben geen IDRA-fan maar die rage-quits enzo... sinds wanneer moet je perseen gl hf zeggen? of gg zeggen?

Als iemand mij helemaal verrot scheld met noob, newbie, cheater, hacker, of een ander iets in de vorm wat een slechte verliezer zou zeggen... Dat is NO-MANNER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heeft hier niks mee te maken zonklew00, idra is BM. En je hoeft niet per se GL HF te zeggen of GG. BM is een ander verhaal.

Jullie ook testbeeld trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
apNia schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:11:
Dat heeft hier niks mee te maken zonklew00, idra is BM. En je hoeft niet per se GL HF te zeggen of GG. BM is een ander verhaal.

Jullie ook testbeeld trouwens?
Blue stream doet het wel. Geloof ik. Of het is restream.

[ Voor 6% gewijzigd door iBasch op 05-06-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idra...........

Ik dacht dat MMA gg'de......

hij had die game 100 procent gewonnen.

Laten we even Idra's gedachtegang nalopen. (wat hij trouwens kanker snel deed, jezus).
MMA had meer units dan je normaal hebt bij een 2 base push-->Dus idra denkt 3 bases.
Idra ziet dat MMA zijn gold pakt, Idra denkt dat dit MMA zijn 4th was.
Idra denkt dat hij al zijn drones heeft verloren bij zijn natural(wat niet zo was, die zaten in gas lmao)

Zo'n positie is redelijk hopeloos ja.

Jammer alleen dat MMA geen 3rd had, en net zijn eigen 3rd had kapot geschoten en ook jammer dat idra niet al zijn drones had verloren. Idra had 20 mutas, vs 10 marines en 2 tanks ofzo. 1 base vs 4 base. Elke master speler kon in die positie van MMA winnen. ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iBasch schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:16:
[...]

Blue stream doet het wel. Geloof ik. Of het is restream.
restream ja.. is inmiddels weer up bij blue!

dat MMA ook z'n eigen CC killde... vanaf daar was die match non stop goosebumps..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/keFBT.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1BYFO.png

MMA na game 1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mkT11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ajFtc.gif

Voor degenen die het gemist hebben:

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 05-06-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
stom stom stom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Kunnen we MLG gerelateerde posts hier neerzetten:
Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien

Scheelt nogal wat cross-reading en posting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK :)
Wist ik niet, thx DeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm ik probeer als Protoss en terran met tanks en marines met mass zealot met charge te pakken te krijgen. Dit werkt alleen niet feilloos.

Welke unitmix zouden jullie hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:19:
Hmmmm ik probeer als Protoss en terran met tanks en marines met mass zealot met charge te pakken te krijgen. Dit werkt alleen niet feilloos.

welke upgrades had je? en had je wel genoeg ruimte voor de speedlots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 21:55
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:19:

Je hebt gas over doordat je alleen maar zealots gaat, ga daarvan HT. Met een aantal storms zijn alle marines zo dood, en dan kunne je zealots de tanks opeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had dat al bij een van mijn games als fout geïdentificeerd. Ik had simpelweg niet genoeg ruimte om bij alle tanks te komen.

De HT zijn inderdaad een goede tip! dat ga ik eens proberen! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

apNia schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:22:
[...]

restream ja.. is inmiddels weer up bij blue!

dat MMA ook z'n eigen CC killde... vanaf daar was die match non stop goosebumps..
[afbeelding]

[afbeelding]

MMA na game 1:
[afbeelding]
[afbeelding]

Voor degenen die het gemist hebben:

[video]
Is die game nog ergens volledig te zien??

(btw, @dat gifje, heeft die gast nou serieus zijn kaartje nog aan zijn jas zitten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is denk ik de accesspass die om z'n nek hangt....
Match komt nog wel online ergens, morgen gok ik?
Er was vooral verbazing over waarom MMA z'n 3e CC zo snel bouwde, hij landde hem bij die gold en missclickte blijkbaar... heel weird. Rest van de game was niet zo spannend.

[ Voor 15% gewijzigd door apNia op 05-06-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Heb net het filmpje MMa vs Idra gezien.
apNia denk je echt dat een pro zomaar misklikt. Volgens jou drukt hij a left op zijn eigen CC. en gedurende de volgende 6 sec merkt hij dat niet op ?? Als dat is wat er gebeurd is dan is MMa altijd welkom onderaan de ladder in bronze.
En waarom leaved idra ? is dat ook misklikt ALT + q + q ?
Denk het niet want hij typet net ervoor nog GG. Maar waarom leaved hij ?

Ik vat het echt niet.
Is een S2 win niet net juist als je je opponent verslaat ? of zijn de regels herschreven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien rocks altijd op de plek van je CC staan denk ik inderdaad dat het per ongeluk is gebeurd. Ik kan geen logische reden bedenken waarom je je eigen CC wilt killen, om er vervolgens weer een te bouwen. Wat is jouw verklaring dan waarom ie z'n CC killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Daarnaast moet je inderdaad je tegenstander verslaan, maar hij moet het wel zelf toegeven door te surrenderen. Als de tegenstander het zou kunnen doen zou het tot vage resultaten kunnen leiden. Zelfde als de server het bepaald. Ik heb wel eens op alle dingen voor gestaan, maar ik had toch verloren. Dat kan als je maar goed countered.
Pagina: 1 ... 37 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.