Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jasper is een autist het heeft weinig zin om met hem in discussie te gaan....
Slaat natuurlijk nergens op, een terran speler kan voor zijn eigen best goed een mening hebben over een unit zonder dat je daarbij een strijder voor je eigen race moet zijn.

Persoonlijk gebruik ik alleen maar tanks tegen toss, maar goed daar is het dan ook het niveau naar. Die dingen zijn goed maar er moet echt iets voor liggen. Vaak zet ik wat forward barracks neer om mijn tanks te beschermen. Maar goed het is een strat die niet echt mobiel is plus zodra je out of position bent kun je keihard gepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:18
Lol hij ging laatste game thors. Maar prima wat jij wil, je bent namelijk ook totaal niet goed in sc2 niemand is dat hier, ben je pro? Nee dan ben je niet "goed" dus je argument is een slechte drogreden. Er zijn genoeg mech players ik ga je ze niet allemaal linken want dat is vermoeiend zoek zelf maar even. Dat MMM nog zoveel gespeeld wordt is omdat de adaptie naar mech play style ook niet heel makkelijk is.

Edit: goede toevoeging outcast erg nuttig.

[ Voor 5% gewijzigd door Jasper 99 op 18-05-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Feit blijft dat het boring is om naar te kijken, die mmm ballen vs ssc ballen. Met strategie heeft het allemaal weinig meer te maken als het uiteindelijk allemaal neerkomt op een clash tussen die twee ballen waarbij het verschil wordt gemaakt met wat EMP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inderdaad slecht,

maar wel 100x beter dan jij :')

Whatsup met die ''lol hij ging laatste game thors'' dat deed hij inderdaad, hij maakt echt 1 tank de gehele game zonder siege. Bovendien is dat al generfed dus zul je mass thor niet meer zien.

Je kan toch wel wat mech players zo uit je hoofd opnoemen? Het zijn er ook zo veel!
Feit blijft dat het boring is om naar te kijken, die mmm ballen vs ssc ballen. Met strategie heeft het allemaal weinig meer te maken als het uiteindelijk allemaal neerkomt op een clash tussen die twee ballen waarbij het verschil wordt gemaakt met wat EMP's.
Je moet wel even goed begrijpen dat in een late game situatie. Wanneer de protoss collosus en templar heeft. De terran het gevecht kan winnen(!) als hij al de high templars emp'd en gewoon compleet dood is als hij dat niet doet. Door warpgates enzeau. Je moet TvP echt de game controleren en ergens een grote advantage pakken wanneer je de lategame ingaat(door upgrades bijv)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Weer zo' n sterk argument 100x beter... lol want jij zit in masters en ik zit in masters, dus ja dan ben je sowieso 100x beter want stiekem ben jij eigenlijk de beste terran in de wereld je wil het gewoon nog niet laten zien. Wat ik meer lees is een jongetje van 16 jaar die nooit zijn gelijk wil geven en eigenlijk vindt dat alle rassen overpowered zijn behalve zijn eigen. Typisch geval van onmacht omdat je gewoon destroyed wordt door betere spellers en dat niet kan accepteren. Ik speel random dus ik heb voor elk race zijn zeggen. Mij hoor je niet zeggen dat Protoss UP is, maar een goede terran die zijn ghosts goed kan gebruiken haalt wel te veel waar voor zijn geld. Obs snipen emp gooien is echt niet zo moeilijk. Ik heb battles gewonnen als terran puur door goede emp' s ik heb battles verloren als protoss puur door goede emp's. Maarja zoals jij zegt het zal wel allemaal up zijn en protoss moet maar gewoon even alles feedbacken stormen etc voordat er 1 emp wordt gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon ik de sfeer hier maar EMP'en :+

Voor de lulz:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7w9Af.gif

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 18-05-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:15:
Je moet wel even goed begrijpen dat in een late game situatie. Wanneer de protoss collosus en templar heeft. De terran het gevecht kan winnen(!) als hij al de high templars emp'd en gewoon compleet dood is als hij dat niet doet. Door warpgates enzeau. Je moet TvP echt de game controleren en ergens een grote advantage pakken wanneer je de lategame ingaat(door upgrades bijv)
Dat snap ik heel goed. Alleen is de standaardclash van die twee ballen niet bijzonder interessant (al té vaak gezien) en is de compositie vaak ook nog hetzelfde (een enkele variatie daargelaten). Maar goed, ik redeneer natuurlijk even vanuit de "viewer's point of view" he, niet vanuit het standpunt van de spelers. Ik ben maar een zeer middelmatige silver speler en heb ook niet de intentie erg snel veel beter te worden. Maar de handige mannen kijken vind ik wel iets hebben - ware het niet dat de strategieontwikkelingen ongeveer nul zijn en de meeste confrontaties bijzonder "standaard" verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vind ik dit toch leuk lol.
Random ook nog! Cool, je hebt zeker 9 gay builds voor elke matchup.

Sinds wanneer vind ik alle rassen overpowered? Denk je echt dat ik denk? Dude ik zit iedereen altijd alleen maar te trollen in GoT, de enige die dat begrijpt is Bakmeel volgens mij.
Dat snap ik heel goed. Alleen is de standaardclash van die twee ballen niet bijzonder interessant (al té vaak gezien) en is de compositie vaak ook nog hetzelfde (een enkele variatie daargelaten). Maar goed, ik redeneer natuurlijk even vanuit de "viewer's point of view" he, niet vanuit het standpunt van de spelers. Ik ben maar een zeer middelmatige silver speler en heb ook niet de intentie erg snel veel beter te worden. Maar de handige mannen kijken vind ik wel iets hebben - ware het niet dat de strategieontwikkelingen ongeveer nul zijn en de meeste confrontaties bijzonder "standaard" verlopen.
Ja true, het is kk dom steeds MMM vs zealot stalker collosus. Maarja, totdat iemand echt Mech/biomech goed werkende krijgt zal het niet snel veranderen denk ik. De GSL maps laten het ook niet toe, mech op een map als tal darim/crevasse is echt insta loss bijv.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:26:
Wat vind ik dit toch leuk lol.
Random ook nog! Cool, je hebt zeker 9 gay builds voor elke matchup.

Sinds wanneer vind ik alle rassen overpowered? Denk je echt dat ik denk? Dude ik zit iedereen altijd alleen maar te trollen in GoT, de enige die dat begrijpt is Bakmeel volgens mij.
Kijk daar komt je ware aard naar boven je zit hier alleen te trollen. JE moet eens de let op lezen, eigenlijk zou je gebanned moeten worden hier. •Reageer ontopic, plaats geen onzinnige berichten en ga niet flamen of uitlokken (trollen).

En nee ik heb niet 9 "gay" builds ik heb een leiddraad waar ik mee speel maar ik speel gewoon adaptief. Trouwens ik ladder niet eens meer 1v1 dus waarom zou ik strake builds nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zijn er geen goeie emoticons op dit forum imo. Ik wil zo'n lachend geanimeerd poppetje. Anyway, die 9 gay builds is quote van idra.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de gay[9] build is zeer sterk, niet underestimaten jongens!

let's hug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
IdrA had laatst op NASL.TV wel een geweldige cheese uitgevoerd in ZvZ Spine Crawler rush met een paar lings. Dat dat nog gebeurd op top niveau is toch geweldig. lang niet altijd de standaard gebruiken maar cheese hoort ook bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is meestal een respons op een 14 hatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Laatst online: 03-04 13:09
andere Z had ook een Pool maar een late gezien IdrA op 9 of 10 de pool maakte en tegenstander op 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Zag hem ook al niet in het pro topic staan maar www.starcraftlive.tv is wel een handige om bij de streams in de OP te hebben.

En als addict standaard open te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Cheese is leuk om te zien Live of replay, ,maar ik kan mijn tegenstander wel schieten als het mij gebeurt.

canon rushed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
Xoverride schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:47:
Cheese is leuk om te zien Live of replay, ,maar ik kan mijn tegenstander wel schieten als het mij gebeurt.

canon rushed |:(
had er laatst een variatie op. Leek eerst normale gateway cyber te worden bij het scouten. maar voor dat ik het wist waren er 2 zealots in me base en terwijl ik daarmee bezig was werden er pylons gebouwd met canons.

tja ik sukkel ging meer zealots chronoboosten en was helemaal de forge vergeten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

matty___ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:17:
[...]

had er laatst een variatie op. Leek eerst normale gateway cyber te worden bij het scouten. maar voor dat ik het wist waren er 2 zealots in me base en terwijl ik daarmee bezig was werden er pylons gebouwd met canons.

tja ik sukkel ging meer zealots chronoboosten en was helemaal de forge vergeten :F
Ik scout sowieso altijd te laat of ze weinig. Echt zo irritant als je dan weer eens geowned wordt en je later realiseert "tja ik had eigenlijk geen idee wat hij nou exact aan het bouwen was"

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 25-09 10:10
Xoverride schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:24:
[...]

Ik scout sowieso altijd te laat of ze weinig. Echt zo irritant als je dan weer eens geowned wordt en je later realiseert "tja ik had eigenlijk geen idee wat hij nou exact aan het bouwen was"

8)7
het is veel erger als je scout en doorhebt wat die doet en dan alsnog niet snel genoeg een goeie counter hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:37:
[...]

het is veel erger als je scout en doorhebt wat die doet en dan alsnog niet snel genoeg een goeie counter hebben xD
Het is nóg erger als je scout wat ie doet, het countert, en alsnog niet wint 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:42:
[...]

Het is nóg erger als je scout wat ie doet, het countert, en alsnog niet wint 8)7
Gebeurt me allemaal te vaak :/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
kut spel alweer 3 keer achter elkaar verloren. Weer alleen maar terran met mmm :( :)
oh en een mass reaper rush.. denk je dat zie je nou nee niet als ze verstopt zijn in bunkers.. :/

[ Voor 36% gewijzigd door matty___ op 18-05-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

ShadowBumble

Professioneel Prutser

matty___ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:22:
mass reaper rush.. denk je dat zie je nou nee niet als ze verstopt zijn in bunkers.. :/
Dat vind ik eigenlijk nog wel een leuke manier ook :P toevallig ook nog speed researched ? Zo ja dan heeft iemand vanmorgen de GTSL gezien ^^

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 18-05-2011 23:07 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
matty___ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:22:
kut spel alweer 3 keer achter elkaar verloren. Weer alleen maar terran met mmm :( :)
oh en een mass reaper rush.. denk je dat zie je nou nee niet als ze verstopt zijn in bunkers.. :/
Hey dat is eigenlijk wel vet slim XD. Ik speel veel terran, gister 2x oprij een mass marine rusher gehad -.- (Silver)

Straks ook eens zo mass reaper proberen ! Gewoon afbouwen dan bespaar ik me die bunkers. Hoe snel zou zou ik 4 reapers kunnen pompe? rond die 5 min ofzo toch? en dan banshee's als ik de kans krijg : D. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Timmiewimie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Hey dat is eigenlijk wel vet slim XD. Ik speel veel terran, gister 2x oprij een mass marine rusher gehad -.- (Silver)

Straks ook eens zo mass reaper proberen ! Gewoon afbouwen dan bespaar ik me die bunkers. Hoe snel zou zou ik 4 reapers kunnen pompe? rond die 5 min ofzo toch? en dan banshee's als ik de kans krijg : D. haha
Je moet wel iets meer hebben. zal het replay wel online zetten. Dacht dat hij iets van 6 ofzo had. Als je het terrein goed gebruikt ben je kansloos als toss met paar stalkers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel zien dat het reapers zijn in de bunker. Reapers maken het geluid van een klappertjespistool, marines een machineklappertjesgeweer.

Wel leuke opening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:12:
Je kan wel zien dat het reapers zijn in de bunker. Reapers maken het geluid van een klappertjespistool, marines een machineklappertjesgeweer.

Wel leuke opening :D
ik kwam niet bij de bunkers... ging voidray harass van achteren maar toen werd ik hard gecountert met die kut reapers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
kan een reaper eigenlijk over een forcefield ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee alleen heavies. Dus Thor, Ultralisks en Archons.
(Is wel raar inderdaad :D)

[ Voor 22% gewijzigd door apNia op 19-05-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 13:08
Kleine correctie @ hierboven. Nee alleen Massive. Dus Thor, Ultralisks, Archon en Collosuss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 07:03

Valkyre

Kitesurf FTW!

Inmiddels ben ik opgeklommen tot plaats 1 en soms 2 van de silver league.
toen had ik vanochtend een Protoss vs Zerg matchup, en aan het einde ging de zerg nogal tekeer over mijn lamess tacktieken.

what happend:
Ik ging 2 gate, en mijn scout zag dat hij schijn tegenover mij zat, en net een hatch neer gooide dus, toen dacht ik laat ik even irritant doen door een pylon + cannon neer te gooien. gevolgd door mijn 2 zealots. Als harass ik heb 2 cannons(1 cancel) nodig gehad maar heb wel een aantal zergling + Workers kunnen afmaken. Toen ben ik over gegaan in een 4 gate. + Robo (+expand).
Tussen zijn roach/zergling/hydra army en mijn stalker + immortal + Zealot army ging het een paar keer back and fort.

Toen ik waar bij zjin voordeaur stond en inmiddels nog 2 warpgates had gebouwd, waardoor ik inmiddels met +2 attack aan de voordeur stond te poken met stalkers en immortals(3 of 4)

en ik aan de achterkant met 6 zealots en elke cycle meer units in warpde om zijn workers, hydra denk enz. af te maken.

toen kreeg ik toch een scheldkannonade over mij heen dat ik lame chees ben omdat mijn cannon rush, 2gate en 4 gate allemaal mislukte. dus ik vertelde hem dat dat mijn manier van "pressure" zetten was. wat ook zo was. het was nooit mijn bedoeling om die cannon rush te laten werken.
Mijn doel was om zijn economy te schade en hem af te leiden. wat in mijn ogen gelukt is :) en vind het nu niet echt cheese.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EQJim schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:31:
Kleine correctie @ hierboven. Nee alleen Massive. Dus Thor, Ultralisks, Archon en Collosuss.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 16:04

Bob

Je bent gewonnen, da's wat telt. Whiners zullen er altijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gohan-san schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:46:
Mijn doel was om zijn economy te schade en hem af te leiden. wat in mijn ogen gelukt is :) en vind het nu niet echt cheese.
Meh, de cannon rush is wel cheese maar dit is meer de ene all-in (2 gate met cannons) na de andere (4 gate) en als dat faalt ga je nog maar eens all-in (6 gate). Geen cheese op de cannons na imo, wel allemaal erg all-in.

Als je doel is om eco schade toe te brengen moet je niet all-in gaan. All-ins zijn om de game te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Wiebbe schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:08:
[...]

Als een T tanks gaat loop je ook nog eens keihard tegen het feit aan dat je mobiliteit gewoon 0,0 is. Je mist gewoon de harass en de P speler kan gewoon lekker gaan expanden en je daarna met 25 warpgates op een 200/200 fight forceren en zijn army in 2x terug hebben op 150+ food.
Daarom ga je ook niet puur tanks maar maak je ook Hellions om mee te harassen. Er is nu eenmaal geen enkele unit die je puur kan massen zonder daar enige andere units bij te doen, dat leg je gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: ‪Destiny Teaching Unbeatable ZvZ Build - Starcraft 2 Lesson‬‏
De 4 gate van zvz.. ik heb t zojuist geprobeerd en je hebt er echt 0 skill voor nodig. Je kan het blind uitvoeren, je hoeft niet te scouten. Verdediging hoef je ook niet in de war over te zitten want de roaches die je maakt zijn al genoeg om elke all in tegen te houden.

Een gewone zvz is vol spanning en scouten, dit niet. Zelfs spines worden geroflstompt hierdoor, en mutas en infestors zijn te laat. Mutas doen sowieso niets omdat je lings en roaches er vrolijk langs lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 07:03

Valkyre

Kitesurf FTW!

djengizz schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:57:
[...]

Meh, de cannon rush is wel cheese maar dit is meer de ene all-in (2 gate met cannons) na de andere (4 gate) en als dat faalt ga je nog maar eens all-in (6 gate). Geen cheese op de cannons na imo, wel allemaal erg all-in.

Als je doel is om eco schade toe te brengen moet je niet all-in gaan. All-ins zijn om de game te eindigen.
Naar mijn idee was het niet echt All-In, omdat ik wel een constante stroom aan units aan het maken was. hij probeerde wel te counteren maar dat kon ik ook weer bij mijn basis afslaan.
Ik ben niet pro dat mijn timings helemaal kloppen en alles. Ik vond het wel een leuk potje en niet cheese als een geslaagd cannon rush wat ook niet mijn idee was! ik wist dat ik die cannon ging verlizen. zelfde gold voor de 2 gate, ik ging niet all-in door probes te cutten. ik hield alleen de druk er op door een beetje te poken zodat hij zich niet op zijn econonmy kon focusen en meer attacking units moest maken ipv drones, en daardoor dus een economy achterstand kreeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 gate into cannon rush into 4 gate is gewoon all in : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Het is gewoon een 1 base timing push met roaches. Sterk als het niet gescout wordt en mensen zullen moeten aanpassen. Maar om dit nu unbeatable te noemen of te vergelijken met een 4-gate voor ZvZ...
Dit is trouwens de build die Destiny gebruikt in zijn coaching voor low level spelers omdat hij vind dat een 1-base strat voldoende is voor deze nivo's en dat de macro belangrijker is.

1 Base timings voor Zerg zijn gewoon niet sterk als de tegenstander zich voldoende voorbereidt. Doet me wat denken aan die 1 base roach timing van Machine (die hij overigens zelf ook niet meer gebruikt omdat het niet meer viable is).
Ik zie ook niet waarom 2 base Roach (expand, maak een paar drones meer en pomp roaches = win) dit niet gewoon zou verslaan.
Gohan-san schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:21:
Naar mijn idee was het niet echt All-In, omdat ik wel een constante stroom aan units aan het maken was. hij probeerde wel te counteren maar dat kon ik ook weer bij mijn basis afslaan.
Tja, wat kan ik zeggen, een 2 gate cannon rush is redelijk all-in, een 4-gate en een 6-gate (zeker met een robo) is ook all-in.... Je kunt namelijk niet constant produceren uit deze buildings en probes blijven bouwen en expanden. Mooi dat je blijkbaar voldoende schade deed om te transitionen (naar een nieuwe all-in ;)) maar het blijft all-in in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 30-09 10:06
Waarom is het een allin, hij commit toch nergens en verwacht toch ook niet met 1 cannon te winnen? Vervolgens expand hij, wel te veel productie neergegooid maar er wordt nergens iets gezegd over stoppen met probes maken en alle chrono aan productie besteden. Blijkbaar heeft early pressure genoeg schade gedaan aangezien hij later over hem heen walst.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Het is gewoon een 1 base timing push met roaches. Sterk als het niet gescout wordt en mensen zullen moeten aanpassen. Maar om dit nu unbeatable te noemen of te vergelijken met een 4-gate voor ZvZ...
Dit is trouwens de build die Destiny gebruikt in zijn coaching voor low level spelers omdat hij vind dat een 1-base strat voldoende is voor deze nivo's en dat de macro belangrijker is.

1 Base timings voor Zerg zijn gewoon niet sterk als de tegenstander zich voldoende voorbereidt. Doet me wat denken aan die 1 base roach timing van Machine (die hij overigens zelf ook niet meer gebruikt omdat het niet meer viable is).
Ik zie ook niet waarom 2 base Roach (expand, maak een paar drones meer en pomp roaches = win) dit niet gewoon zou verslaan.
Dit is 2 base. Beter kijken volgende keer ;) Unbeatable is het inderdaad niet, maar dat is 4 gate ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
daanteb schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:08:
Waarom is het een allin, hij commit toch nergens en verwacht toch ook niet met 1 cannon te winnen? Vervolgens expand hij, wel te veel productie neergegooid maar er wordt nergens iets gezegd over stoppen met probes maken en alle chrono aan productie besteden.
Je kunt geen normaal getimede Zerg FE voorkomen met een 2 gate zealot / cannon opening zonder probes te cutten. 2 gate zealot pressie alleen cut al heel kort probes, met een extra forge en cannon is dit nog erger.

Daarnaast ga ik ervan uit dat als iemand zegt dat hij 4-gate gaat en later 6-gate + robo dat hij dan ook werkelijk units bouwt uit deze gebouwen. Doet hij dit niet dan zijn die extra gates onzin, doet hij dit wel dan cut hij probes en gaat hij all-in.
Blijkbaar heeft early pressure genoeg schade gedaan aangezien hij later over hem heen walst.
Dan heet het nog steeds een (deels) succesvolle all-in.
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:20:
Dit is 2 base. Beter kijken volgende keer ;) Unbeatable is het inderdaad niet, maar dat is 4 gate ook niet.
MrBitter schreef:
Eventually expanding doesn't really qualify as 2-base play.
...
This is a 22 drone all-in. That's not even enough to saturate a single base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
djengizz schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:34:
Je kunt geen normaal getimede Zerg FE voorkomen met een 2 gate zealot / cannon opening zonder probes te cutten. 2 gate zealot pressie alleen cut al heel kort probes, met een extra forge en cannon is dit nog erger.

Daarnaast ga ik ervan uit dat als iemand zegt dat hij 4-gate gaat en later 6-gate + robo dat hij dan ook werkelijk units bouwt uit deze gebouwen. Doet hij dit niet dan zijn die extra gates onzin, doet hij dit wel dan cut hij probes en gaat hij all-in.
Probes cutten is niet gelijk aan een all in! En teveel productie kan wel onzin zijn, maar wel handig zijn als je zoals ik wel eens warpin cycles mis.
djengizz schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:34:
Dan heet het nog steeds een (deels) succesvolle all-in.
Tsja, alle minerals op de map gemined. Allebei nog een klein legertje en je gaat aanvallen, een allin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Tsja, in die situatie ga je inderdaad automatisch all-in. Je hebt niet echt een andere keus. Diegene met de beste unit mix en eventueel de beste reinforcements wint de all-in dan.

Edit: en micro uiteraard. :)

[ Voor 8% gewijzigd door EQJim op 19-05-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djengizz schreef dat MrBitter schreef:
Eventually expanding doesn't really qualify as 2-base play.
...
This is a 22 drone all-in. That's not even enough to saturate a single base.
Het is inderdaad een all in (ik zou er over kunnen discussieren, zo all in is het ook weer niet), maar het is heel veel anders dan een 1 base roach push.

1. Het is een roach + speedling push
2. Je blijft speedlings massen (reinforcements), in die zin lijkt met meer op een 4 gate. Je slaat een bres in de verdediging met je eerste wave en je blijft het aanvallen.
3. Je hebt 2 hatcheries waardoor je in het geval van een 1 baser kan dronen en queens maken zodat je anti air hebt, 2 bases en een aantal roaches voor defense

Het is zoveel meer dan een standaard 1 base roach push, en je kan er zoveel meer kanten mee op. T is ook nog eens zoveel sterker.
Je moet bedenken dat alle lings die je massed ook gewoon drones kunnen worden in het geval van een te sterke defense (ik kan me er geen voorstellen maar toch).
Als je tegenstander een 1 base push doet heeft ie in mijn ogen sowieso verloren aangezien je 2 hatches hebt waardoor je alsnog op macro kan winnen.

Het zijn inderdaad niet genoeg drones om een goede saturation te krijgen. Het gaat ook niet voornamelijk om income, het gaat meer om de massale speedling productie.

Waarom dan geen inbase hatch? - Waarom wel? Je hebt 'map control' over je natural, dus waarom niet gelijk een hatch daar planten? Ook zal het je een kleine income boost geven.

Ik zou het minder all in noemen dan een 4 gate, aangezien je een hatch hebt. Als protoss is het toch heel lastig om na een 4 gate nog voldoende map control te krijgen voor een expansion

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg sterk uit moet ik zeggen.. Hatch first into roach verslaat die build wel omdat je veel meer roaches kan maken tegen de tijd dat hij aanvalt, echter zal je eigenlijk niet snel hatch first gaan als je ziet dat hij zijn pool onder de 14 maakt.. maar misschien ook weer wel omdat je ziet dat hij niet gas pakt voor zijn pool, dus hij kan je niet straffen dat je een FE hebt gedaan.

Ik heb het nog eens bekeken, en zijn aanval komt op 10 minuten aan. Hij speelde wel erg slecht, laten we zeggen dat hij om 9 minuten aankomt.. dan heb je de ander wel erg veel tijd gegeven om te dronen. Hij kan precies dezelfde unit combo maken op meer drones en tech..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:23:
Ik heb het nog eens bekeken, en zijn aanval komt op 10 minuten aan. Hij speelde wel erg slecht, laten we zeggen dat hij om 9 minuten aankomt.. dan heb je de ander wel erg veel tijd gegeven om te dronen. Hij kan precies dezelfde unit combo maken op meer drones en tech..
En dat is ook precies het probleem.

@9 min 13 roaches en ongeveer evenveel speedlings vanaf wat ongeveer een 7 roach rush opening is.

Een 5 of 7 RR expand zelfs nog sneller dan dit en dat is ook 1 base roach play (vandaar dat ik dit ook zie als een variant op 1 base roach play). Dat je doel is om midgame naar een 2 base speedling all-in of eventueel drones te transitionen doet daar weinig aan af.

Ook heb je nog eens nul tech dus de uitspraak dat dit sterker is dan elk 1 base play durf ik ook te betwijfelen. Ik denk dat ik best een +1 (erg goed vs speedlings) burrow roach timing kan bedenken die evenveel of meer roaches produceert rond deze timing terwijl je geen detectie hebt en ik op lair zit met niet echt een eco achterstand en de mogelijkheid om mijn ramp te blocken.

Natuurlijk is het een erg sterke timing push die ook nog eens vaak zal werken. Dat doet alleen bv. Machine's 1 base roach push ook en in mindere mate andere all-ins ook.

Maar ik blijf erbij: een snellere expo zoals Shrimp O Vis zegt en volgen in units met net wat meer drones verslaat dit elke keer. Probleem hierbij is natuurlijk het scouten (wat overigens niet onmogelijk is) en niet overdronen.

Ik stoor me dan ook aan het feit dat dit een 4 gate equivalent wordt genoemd (werkt in elke MU???) met 'unbeatable' in de titel. Dit samen met het commentaar van Destiny dat dit de build is 'to rule all builds' is zwaar overdreven en wordt overhyped.

Ik denk dat Saracen het aardig samenvat terwijl hij ook de kracht van de build onderkent:
How is this equivalent to a 4-gate at all? It's not even a "build" more so than a strategy. You can do this off of hatch first and have a much earlier timing. You could do this off of speedlings and put pressure early on. It's just a 2 base roach/ling attack, except with a suboptimal transition into that attack. It's also been around for a while. I've had people like Cella doing this to me months ago, and it's completely defendable as long as you're not too greedy with drones.
Don't get me wrong, it's a solid strategy. But don't sell it for more than it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon niet mogelijk te stoppen.

+ een goede zerg heeft het rond 7:50.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:58:
Het is gewoon niet mogelijk te stoppen.
Vreemd, want ik heb het gisterenavond blind gecountered met een hatch first roach build tegen mijn (betere) Zerg oefenpartner en het was niet eens close.
+ een goede zerg heeft het rond 7:50.
Bedoel je dan real-time ofzo want anders hebben we het denk ik over een andere build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moest vandaag tegen haypro.

Afgemaakt op zijn stream :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Heb je de replay? Ben ik wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Pfoe, ik had gister echt een 7rr waar ik verbaasd was over de units van de Protoss.
Ik kwam daar met 7 Roaches en hij had een stuk of 5 Zealots en 4 Stalkers met bling.
Ga straks maar die replay eens goed bekijken.
Kan zijn dat hij het verwachtte..

Replay gezien:
2 gate countered 7rr?

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 20-05-2011 15:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 stalkers met BLINK? als je een 7 roach rush doet? Die kerel moet wel heel hard probes hebben zitten cutten ofzo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:31:
moest vandaag tegen haypro.

Afgemaakt op zijn stream :((
Nice. Op weg naar GM MMR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Endorsed: Eerste GoT pro gamer SC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:04:
4 stalkers met BLINK? als je een 7 roach rush doet? Die kerel moet wel heel hard probes hebben zitten cutten ofzo haha.
Excuus, dat was een match van daarvoor.
Heb gisteravond nogal wat matches gespeeld, dus ik haalde het door elkaar.
Hij had een 2 gates + cyber.
Toen ik aankwam @ 6:00 (Meta @ verste spawn positie) had hij 5 Zealots en 3 Stalkers.
Hij was in het voordeel met Probes en deed een expansion hierna.
Naja, ik heb hard gefaald in ieder geval. :+

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dl.dropbox.com/u/1...0vs%20Mondragon.SC2Replay

http://dl.dropbox.com/u/1...d%20vs%20Haypro.SC2Replay

http://dl.dropbox.com/u/1...%20Farmer%20tvp.SC2Replay

Alle andere games die ik vs pro's heb gespeeld was echt een 1 sided rape :P Die vs haypro ook eigenlijk, was beetje zenuwatchig enzo. Vs mondragon had ik kunnen winnen lol. Farmer kennen jullie misschien wel van die match vs TLO gecast door husky.

http://dl.dropbox.com/u/1...0vs%20RazerInso.SC2Replay

Ik weet niet of die pro is maar wel hoog in grandmaster en zit kennelijk bij Razer? Anyway, deze heb ik wel gewonnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Wow. Dat is best wel tof eigenlijk, spelen tegen de pro's. Helaas ontbreekt bij mij het talent en de tijd, maar dat maakt de game niet minder leuk. MMR werkt wat mij betreft erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:16:
http://dl.dropbox.com/u/1...0vs%20Mondragon.SC2Replay

http://dl.dropbox.com/u/1...d%20vs%20Haypro.SC2Replay

http://dl.dropbox.com/u/1...%20Farmer%20tvp.SC2Replay

Alle andere games die ik vs pro's heb gespeeld was echt een 1 sided rape :P Die vs haypro ook eigenlijk, was beetje zenuwatchig enzo. Vs mondragon had ik kunnen winnen lol. Farmer kennen jullie misschien wel van die match vs TLO gecast door husky.

http://dl.dropbox.com/u/1...0vs%20RazerInso.SC2Replay

Ik weet niet of die pro is maar wel hoog in grandmaster en zit kennelijk bij Razer? Anyway, deze heb ik wel gewonnen.
Is ex WC3 speler - http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Insolence

Maar tnx for replays, ga ze van het weekend ff bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:09:
Endorsed: Eerste GoT pro gamer SC2
Top, ik heb hem ooit ingemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je ergens nog Artosis - Grubby kijken? Lijkt wel topsecret, je kan die shit nergens vinden behalve op de NASL site in ruil voor je halve spaarrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
apNia schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:11:
Kan je ergens nog Artosis - Grubby kijken? Lijkt wel topsecret, je kan die shit nergens vinden behalve op de NASL site in ruil voor je halve spaarrekening.
25 euro :P Volgens mij kan je het nergens vinden juist omdat het van NASL is :)

Persoonlijk vind ik het niet zo gek veel , heb toch al enkele uren plezier eraan gehad.. Gsl heb ik laten vallen..xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zeg ik! halve spaarrekening! ;)
Persoonlijk vind ik het niet zo gek veel , heb toch al enkele uren plezier eraan gehad.. Gsl heb ik laten vallen..xD
het is 25 dollar per seizoen.. vind het toch prijzig om eerlijk te zijn... heb bijna het gevoel dat ze daar (vergeleken met andere webservices) genadeloos veel winst op maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
25 euro per seizoen vind ik ook veelste veel. 1 seizoen is toch een week of 10? Dan is er een mogelijkheid voor 5 seizoenen per jaar. Das 125 euro. Dat kan ik leuk aan upgrades besteden, zoals de SSD die al een tijd in de pijplijn zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Gropah schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:36:
25 euro per seizoen vind ik ook veelste veel. 1 seizoen is toch een week of 10? Dan is er een mogelijkheid voor 5 seizoenen per jaar. Das 125 euro. Dat kan ik leuk aan upgrades besteden, zoals de SSD die al een tijd in de pijplijn zit
Ze doen toch 3 seizoenen per jaar , dacht toch dat ze dat hadden aangegeven :P

Elke dag verschillende potjes, al dan niet allemaal top wedstrijden om naar te kijken vind ik persoonlijk wel het geld waard. Het kan inderdaad aan andere dingen besteed worden maar mijn pc kan niet meer geupgrade worden op het moment :P *Stoef Stoef*

Al bij al vind ik het meer zijn geld waard dan de GSL.. Kan me niet achter die koreanen zetten om 1 of andere reden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gropah schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:36:
Ach bekijk het van de andere kant ;)

GSL kost 20 Pleuri voor het eerste season wat je kijkt en daarna 9,99 per season en das 3 weken.
GTSL kost 20 Pleuri voor het eerste season wat je kijkt en daarna 9,99 per season en das 3 weken.

nou dat x12 reken uw winst maar uit ik vind vergeleken met GSL NASL erg goedkoop zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
ik heb gewoon het principe van: ik ga niet betalen voor Pro-seizoenen als er ook goede tourneys zijn die gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gropah schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:13:
ik heb gewoon het principe van: ik ga niet betalen voor Pro-seizoenen als er ook goede tourneys zijn die gratis zijn.
Daarom blijft het ook altijd een princiepe " wat de gek ervoor geeft " op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Dank voor de zinnige bijdrag

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 20-05-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik neem aan dat iedereen hier de regels op GoT wel kent omtrent het downloaden van copyright materiaal? Vragen en aanbieden is niet de bedoeling, een discussie over downloaden in het algemeen hoort hier ook niet thuis.

Als je iets wil kijken, kan je het kopen. Wil je niet betalen, dan is GoT niet de plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:09:
[...]

Top, ik heb hem ooit ingemaakt :+
Haha, dat heb ik ook over Horrorrabit :P

Als je speelt tegen zulke gasten is gewoon NIET LEUK.
Ik ben Ret en Adelscott tegengekomen. Het wordt pas vervelend als je bijv. tegen Ret vraagt: in which city do you live. Reactie... ummm Moscow?. Ik: Kansloos... Zijn Reactie: ROFL... En na de game (gesteamrolled), zie je gewoon GRANDMASTER....

Dat is gewoon van kleine kinderen snoepjes afpakken. T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik ret tegenkwam zei ik hoi

en toen zei die hoi terug

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Deze bikkel doet een Left 2 Die brutal solo before the 4th night! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:18:
[...]

Haha, dat heb ik ook over Horrorrabit :P

Als je speelt tegen zulke gasten is gewoon NIET LEUK.
Ik ben Ret en Adelscott tegengekomen. Het wordt pas vervelend als je bijv. tegen Ret vraagt: in which city do you live. Reactie... ummm Moscow?. Ik: Kansloos... Zijn Reactie: ROFL... En na de game (gesteamrolled), zie je gewoon GRANDMASTER....

Dat is gewoon van kleine kinderen snoepjes afpakken. T_T
Zo goed ben ik toch ook weer niet? Ik zit niet eens in master :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLO is zojuist begonnen met een 24hr marathon stream:
http://www.justin.tv/liquidtlo
commercial opbrengsten van de stream gaan naar artsen zonder grenzen, dus addblockuitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Prima actie, maar dan moet de stream het wel doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij europeanen krijgen geen reclames tussendoor, om zo veel mogelijk geld over te krijgen moet je dus je adblock uitzetten en constant op F5 drukken voor een nieuwe reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik wilde net terugkomen bij MP SCII, maar ik zie dat ongeveer de helft van de maps weg is in ranking en nieuwe daarvoor in de plaats zijn!

Zijn de oude maps die weg zijn niet meer te spelen in ranking, en waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

Rannasha

Does not compute.

RMB schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:08:
Ik wilde net terugkomen bij MP SCII, maar ik zie dat ongeveer de helft van de maps weg is in ranking en nieuwe daarvoor in de plaats zijn!

De oude maps waren vrij slecht. Erg klein, racial imbalances, enz... Daarnaast wil Blizzard de map-pool niet al te statisch houden, dus gewoon af en toe wisselen puur om het wisselen. Je kunt de oude maps nog wel spelen in custom games, maar die tellen niet mee voor de ladder ranking.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/1986024 voor toelichting van blizzard

Er zijn nog meer posts, moet je maar even googelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-10 06:52
Vraagje, houdt je 1v1 MMR rekening met je team games MMR? Na 2 potjes 2v2 random in platinum waar ik de meest idiote allies krijg ging ik mijn 1v1 placements maar eens doen (voorheen speelde ik nooit 1v1). Kom er doorheen met 4W1L en kom in platinum. Toeval?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

Rannasha

Does not compute.

Chief-XL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 03:18:
Vraagje, houdt je 1v1 MMR rekening met je team games MMR? Na 2 potjes 2v2 random in platinum waar ik de meest idiote allies krijg ging ik mijn 1v1 placements maar eens doen (voorheen speelde ik nooit 1v1). Kom er doorheen met 4W1L en kom in platinum. Toeval?
Bij je allereerste placement match wordt gebruik gemaakt van je MMR in andere formats om een eerste gok te hebben. Daarna heb je een MMR voor dat formaat, dus dan baseert de matchmaker het alleen daarop.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Dat was ook mijn eerste gedachte. Vervolgens speel ik 1e pot vs bronze en 2e vs silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
RMB schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:08:

De map pool blijft (gelukkig) roteren, zodat je vaak op nieuwe kaarten speelt. Je kan altijd custom games spelen op de oudere maps, als je er echt gehecht aan was.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of het nostalgie is, maar ik vind de eerste mappool nog steeds het fijnst. Ook al waren de maps imba (in bronze nooit last van) vond ik ze het spannends om naar te kijken. Desert Oasis was vet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Voorzover ik weet is alleen de eerste serie placementmatches geheel MMR loos, daarna wordt er gekeken naar de al geplaatste leagues. Zo ben ik bronze 1v1, en begon ik bij 3v3 en 2v2 ook op bronze. Toch ben ik daarna geheel anders uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Was just wondering. Is verder niet belangrijk. Blijft leuk spelletje (als SC/BW oudgediende). Steek er niet veel tijd in vanwege andere prioriteiten maar uurtje tot 2 uurtjes per week blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:20:
TLO is zojuist begonnen met een 24hr marathon stream:
http://www.justin.tv/liquidtlo
commercial opbrengsten van de stream gaan naar artsen zonder grenzen, dus addblockuitzetten :P
hij heeft het erop zitten

alleen is het nu jammer dat ik nooit ads zie op streams van justin.tv, schijnt meer voor te komen in de EU

enne, over dat het beeld zwart was, dan moest je quality op 360 of 240 zetten ipv best, dan deed tie het prima.

erg leuk gedaan en hij zag er niet eens zo heel slecht uit zonet. 26k viewers top, 18k average hoorde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind een charity een goed excuus om 24 uur lang achter je PC te kunnen zitten :+
Had ik vroeger ook moeten zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 15:38
Hoeveel games heeft TLO in totaal gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Dalyxia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:26:
[...]

hij heeft het erop zitten

alleen is het nu jammer dat ik nooit ads zie op streams van justin.tv, schijnt meer voor te komen in de EU

enne, over dat het beeld zwart was, dan moest je quality op 360 of 240 zetten ipv best, dan deed tie het prima.

erg leuk gedaan en hij zag er niet eens zo heel slecht uit zonet. 26k viewers top, 18k average hoorde ik
reclame tijdens de cast is alleen nog maar voor amerika. In europa wordt dat uitgeschakeld en zie je dus niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

TLO was awesome :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In conclusion, during these past 24 hours, you

- were one of 200,000 unique viewers

- kept TLO going with your constant support

- helped us hit 186,000 total viewer hours

- spread news of this event far and wide
http://www.teamliquidpro..../05/23/tlo-says-thank-you

200k unieke viewers _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
zullen er misschien iets minder zijn, mensen die en thuis en op werk hebben ingelogd ofzo zal er wel wat dubbel inzitten, maar dan nog, behoorlijk veel voor een starcraft stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Dalyxia schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:08:
[...]

zullen er misschien iets minder zijn, mensen die en thuis en op werk hebben ingelogd ofzo zal er wel wat dubbel inzitten, maar dan nog, behoorlijk veel voor een starcraft stream.
welke baan laat het toe dat je 8h naar TLO zit te kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

matty___ schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:10:
[...]

welke baan laat het toe dat je 8h naar TLO zit te kijken 8)7
Zelfstandig internet pooiers ;)

Mij lukt het gemiddeld een half uur per dag, meestal kijk ik liever VODs oid.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat suf, valt vandaag pas het kwartje bij me dat je veel sneller kan beginnen met een save game door direct het save game bestand te openen ipv starcraft opstarten > wachten > load game > wachten > item uit lijst zoeken > wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Starcraft 2 is lekker vlot geworden sinds versie 1 op mijn 9400M grafische chip :). ipv lag op alles low kan ik nu zooi op medium en high zetten. Hulde aan blizzard voor dat soort optimalisatie voor de mac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Oh? Heb ik echt nog niks van gemerkt moet ik zeggen. Ik heb dezelfde grafische chip, ik zal eens met de instellingen rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Grap is dat je als je redelijk veel speelt, je uiteindelijk weer op low settings terecht komt. Het spel is dan vele malen overzichtelijker. Ik heb uiteindelijk ook de overstap ultra -> low gedaan en was er zeer tevreden mee. Uiteindelijk gaat het toch om het spel.

Maar hoge settings zijn wel leuk voor single-player of wanneer je een cast van iemand kijkt.
Pagina: 1 ... 34 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.