grappig, maar gewoon fairgame
Hoe lame cheese ook is het is en blijft een win
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
grappig, maar gewoon fairgame
SC2 zou pas lame worden als er geen cheese meer was.
djengizz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:27:
[...]
Ennuh, hij cheesed in een BO5 in een match-up die sowieso eigenlijk één grote all-in is, wat een baddy....
- Whitera doet hiervoor 4x dezelfde build die gevoelig is voor deze cheese
- Whitera weet niet op welke map hij speelt en scout daardoor de verkeerde positie, MC kent de map duidelijk wel
- Whitera scout z'n base niet
- MC heeft nooit eerder in een toernooi ge-proxy gatewayed
- Hij heeft de ballen om het in de deciding match te doen, gebaseerd op de eerdere matches i.p.v. gewoon een random cheese vroeg in een BOx wat veel gebruikelijker is
-Het is een freaking strategy game
--> aardig geniaal
En tenslotte:
http://www.sirlin.net/ptw-book/intermediates-guide.html
Sorry voor de rant, niet persoonlijk bedoeld maar ik erger me dood aan de commentaren die ik over cheese heb gelezen na die match. Blind fanboyism.
Cheese is nou niet leuk maar het hoort erbij en laten we eerlijk zijn White-Ra vroeg er ook om MC was duidelijk voorbereid en wist dit gewoon uit te buiten ieder ander hier zou hetzelfde doen, voor de winst.djengizz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:27:
[...]
Ennuh, hij cheesed in een BO5 in een match-up die sowieso eigenlijk één grote all-in is, wat een baddy....
- Whitera weet niet op welke map hij speelt en scout daardoor de verkeerde positie, MC kent de map duidelijk wel
- Hij heeft de ballen om het in de deciding match te doen, gebaseerd op de eerdere matches i.p.v. gewoon een random cheese vroeg in een BOx wat veel gebruikelijker is
--> aardig geniaal
En tenslotte:
Sorry voor de rant, niet persoonlijk bedoeld maar ik erger me dood aan de commentaren die ik over cheese heb gelezen na die match. Blind fanboyism.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 33% gewijzigd door daanteb op 15-04-2011 14:47 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Dat ben ik wel met je eens maar het feit blijft dat die jongens het doen voor het prijzen gelddaanteb schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:26:
is ook niet zozeer lame voor WhiteRa maar lame voor de viewers, die willen 45min match zien met alle units
Om even te versterken dat ik het eens ben:djengizz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:27:
[...]
--> aardig geniaal
En tenslotte:
MC just tweeted:
I wish somebody to translate what I'm tweeting now for the foreign fans who are BM'ing me.
White-Ra kept using the same starting build 5 consecutive times, and I just couldn't help countering it. What's wrong with this? I did the proxy 'cause I knew White-ra wouldn't produce the first zealot at all. Do you really think I just gambled in the $15000 game? I was so confident about the proxy at that moment.
I only did the best to win the game since I'm a pro. BTW the airplane has been delayed and I've been waiting here Turkey with Jinro and Huk. TT I can't wait to return to my home country.
A funny thing is, Jinro and I came here without a Visa while Huk made one, which had Huk waste $200. lol. Jinro also was scammed in Sweden. What a bad day for them.
[ Voor 31% gewijzigd door apNia op 15-04-2011 22:27 ]
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
dammit dit wou ik nog maken
Verwijderd
Verwijderd
En leuk ook dat hij tijdens de game praat over wat hij doet en hoe hij zijn tegenstander afleest en dat allemaal in ex-kgb achtig engelsVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 00:45:
Wat een gast die White-Ra
Kijk zijn stream nu en hij ziet dat zijn tegenstander 4 probes op gas heeft, hij :
Ra :Me help him
Chat : 4 probes on gas
Tegenstander haalt er 1 uit
Ra :Now it's fair
Waar vind je zulke spelers nog
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 10:22 ]
Verwijderd
http://blip.tv/file/get/I...StateOfTheGameEP32917.mp3apNia schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 04:43:
kan iemand trouwens de incrowd joke 'special tectics' van whitera uitleggen?
...
(key)Heeft iemand hier nog een trial-key?
[ Voor 76% gewijzigd door Morphs op 17-04-2011 11:56 ]
Verwijderd
Dat heeft hij uit staan, dus logisch dat je het niet zietMorphs schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:00:
Ik wil je er een sturen maar waar zit die PM optie op het forum? Ik kan die button nergens vinden... (= slechte interface)
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2011 11:11 ]
Dude! Thnx!Morphs schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:08:
[...]
[knip]
(kan je geen direct message sturen dus dan maar zo, laat maar weten of het gelukt is)
[ Voor 12% gewijzigd door TheNephilim op 17-04-2011 11:44 ]
Geen probleemNogmaals veel dank!
Ik wist niet eens dat DM uitstond bij mij, niet handig natuurlijk.
Waar moet ik klikken om je een DM te kunnen sturen dan? Ik dacht dat het icoontje daarvoor onder je avatar zou staan... blijkbaar niet. Het is in ieder geval ergens verstopt dan..Gropah schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:36:
Het staat toch echt wel aan bij mij, 24 DM conversatie;s lijken mij genoeg bewijs?
[ Voor 17% gewijzigd door Morphs op 17-04-2011 13:01 ]
Verwijderd
Stuur me maar een DM als je er nog niet eentje gekregen hebt.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 14:45:
Is er toevallig iemand die voor mij een Quest Pass hebt voor starcraft 2 ? zo ja wil je dan een DM sturen?
Verwijderd
Verwijderd
Nee... in de beta was ik al Platinum, daarna Diamond Seizoen I en nu master.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:33:
Moet nou echt van die streams/vids kijken om goed te zijn?
Heb in totaal(1/1 2/2 3/3 4/4) >200 potjes gespeeld en zit nog steeds in bronze.
Als het goed is een keer in silver.
Het gras is altijd groener bij het andere ras (misschien op zerg na, daar is het nogal slijmerig). Bij elk ras heb je mechanics die je toch op een gegeven moment moet uitoefenen, natuurlijk is PvP erg micro-intensief, maar heb je wel is iemand z'n MMM ball zien splitten als er banelings in komen rollen? Dat doe je ook niet zo 123!Cronax schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:43:
Ik ben het zat, ik ben geswitched van Protoss naar Terran.
Als ik zie hoe mijn maat met een simpele MMM ball en niet veel meer dan 1+A met af en toe wat stim gewoon bijna moeiteloos over 75% mensen heenrolt terwijl ik als toss als een bezetene mijn units moet microen en twee keer zoveel verschillende types units nodig heb gaat de lol er op den duur wel af...de rassen zijn wel min of meer gelijkwaardig hoor, maar ik vind het verschil in moeite die het kost niet naar verhouding. Ik heb het idee dat hetzelfde wel een beetje voor Zerg opgaat...
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de unieke mechanics en units echt leuk, dat houdt het spel interessant, maar het moet daardoor niet buiten verhouding moeilijker worden voor bepaalde races...
Gamen op een laptop is best ok .... echt
[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 18-04-2011 12:37 ]
Als er geen counter klaar staat kan je idd 1 + A = win doen. MMM steamrolled alle andere basic armies. Als er wel een staat (lees wanneer je tegenstander wat niveau heeft) dan is het 1 + A = no more MMM. Dus zo simpel is het niet.Cronax schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:43:
Ik ben het zat, ik ben geswitched van Protoss naar Terran.
Als ik zie hoe mijn maat met een simpele MMM ball en niet veel meer dan 1+A met af en toe wat stim gewoon bijna moeiteloos over 75% mensen heenrolt terwijl ik als toss als een bezetene mijn units moet microen en twee keer zoveel verschillende types units nodig heb gaat de lol er op den duur wel af...de rassen zijn wel min of meer gelijkwaardig hoor, maar ik vind het verschil in moeite die het kost niet naar verhouding. Ik heb het idee dat hetzelfde wel een beetje voor Zerg opgaat...
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de unieke mechanics en units echt leuk, dat houdt het spel interessant, maar het moet daardoor niet buiten verhouding moeilijker worden voor bepaalde races...
moet je eens de speel style van spanishiwa (oid), even bekijken, die speelt grofweg tot 40supply zonder gas. Erg leerzaam, ik ben er nu mee aan het klooien vs. AI. Maar ik mis gewoon de APM om het goed uit te voeren.aicaramba schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:34:
Ik ben juist aan het switchen van Protoss naar zerg..
Ik heb protoss gekozen omdat zerg te moeilijk was en omdat terran destijds 'OP' was.
Maar ik vind zerg en terran gewoon leuker om te kijken dan protoss. Ook past zerg beter bij mijn speelstijl (gebaseerd op mijn FPS verleden). Mobiele units en proberen niet direct aan te vallen.
In FPS' speel ik ook altijd door veel te bewegen, sneller zijn dan de tegenstander en gevechten niet rechtstreeks aangaan, maar vooral gevecht aangaan wanneer de tegenstander niet klaar voor me is. Denk dus dat zerg beter bij me past..
Ik vind het met zerg nog wel moeilijk om mijn minerals laag te houden, na een korte tijd schiet het vaak omhoog.. Ik heb nog alleen maar tegen AI gespeeld om de macro machenics wat te leren kennen.
Ik moet wel zeggen dat het met zerg veel makkelijker is om hoog APM te halen.. Bij protoss bleef ik zo rond de 40 steken terwijl ik met zerg al snel richting de 60-70 ga.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Die build probeer ik ook. Mooi 1 build voor alle mu, nja, ongeveer.Goldman schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:59:
[...]
moet je eens de speel style van spanishiwa (oid), even bekijken, die speelt grofweg tot 40supply zonder gas. Erg leerzaam, ik ben er nu mee aan het klooien vs. AI. Maar ik mis gewoon de APM om het goed uit te voeren.
en het talent, want het is wel moeilijk
En dat is juist zo moeilijk zonder gas / speed.Goldman schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:13:
Waar ik erg mee kamp omdat je gas zo laat krijgt, dat je echt onwijs goed moet scouten, het aanpassen van je build van wat je tegenstander doet.
Ik heb het natuurlijk iets overdreven om mijn punt duidelijk te maken maar de kern van de zaak blijft voor mij dat je als protoss veel meer micro nodig hebt, die dingen die genoemd worden zoals MMM ball splitten voor banelings, dat moet je als toss net zo goed, alleen moet je ondertussen ook nog andere zaken microen...mijn hele punt is dat je als toss/zerg méér micro nodig hebt om hetzelfde niveau te bereiken dan een terranBob schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:55:
[...]
Als er geen counter klaar staat kan je idd 1 + A = win doen. MMM steamrolled alle andere basic armies. Als er wel een staat (lees wanneer je tegenstander wat niveau heeft) dan is het 1 + A = no more MMM. Dus zo simpel is het niet.
[ Voor 11% gewijzigd door dtech op 18-04-2011 14:22 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2011 14:45 ]
Verwijderd
Warhammer en PC games en lego
Dat is iets waar ik me wel 'zorgen' over maak bij die build. Spanishiwa (?) geeft bij mr.bitter zelf al wat counters tegen de build.. Omdat hij makkelijk te herkennen is lijkt het me geen blijvende build op hoog niveau.. Mja, op hoog niveau speel ik niet, dus ik ga m gewoon lerendjengizz schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:29:
[...]
En dat is juist zo moeilijk zonder gas / speed.
Ik ben er ook mee aan het spelen maar ik ben er nog niet uit. De build heeft zeker sterke kanten maar ook zeker zijn zwakheden. Het is ook zo makkelijk te scouten en omdat je geen map control hebt voel ik dat je nogal overgeleverd bent aan je tegenstander. Ook reageren veel tegenstanders nog niet goed omdat het een redelijk nieuwe build is.
Verder merk ik dat je echt een goed plan moet hebben voor deze build vanaf het punt dat je twee bases gesatureerd hebt want dan komt de explosie van je economie en moet je dit uit weten te geven. Dit gecombineerd met de drop / nydus harass die je in de midgame doet maakt het zeker geen makkelijke build.
Het concept van zoveel dronen voordat je units maakt en daarvoor tech vertragen vind ik goed en ook heb je minder de moeilijke keuze van drones vs units productie. Dat laatste punt is imo ook wel een beetje het zwakke van de build gecombineerd met het statische karakter (spines, slowlings en trage queens) in de early game.
Sterk vs vroege agressie en 1 base all-ins, zwak vs (eco) cheese en bepaalde openingen die het statische karakter misbruiken (drop, blink, etc). Tenslotte vind ik het ontbreken van de mogelijkheid om te switchen naar een 2 base all-in na het afslaan van een all-in push een groot gebrek.
Study everything, You'll find something you can use
Verwijderd
Ik vind het een pracht van een build - tegen Terran.djengizz schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:29:
[...]
En dat is juist zo moeilijk zonder gas / speed.
Ik ben er ook mee aan het spelen maar ik ben er nog niet uit. De build heeft zeker sterke kanten maar ook zeker zijn zwakheden. Het is ook zo makkelijk te scouten en omdat je geen map control hebt voel ik dat je nogal overgeleverd bent aan je tegenstander. Ook reageren veel tegenstanders nog niet goed omdat het een redelijk nieuwe build is.
Verder merk ik dat je echt een goed plan moet hebben voor deze build vanaf het punt dat je twee bases gesatureerd hebt want dan komt de explosie van je economie en moet je dit uit weten te geven. Dit gecombineerd met de drop / nydus harass die je in de midgame doet maakt het zeker geen makkelijke build.
Het concept van zoveel dronen voordat je units maakt en daarvoor tech vertragen vind ik goed en ook heb je minder de moeilijke keuze van drones vs units productie. Dat laatste punt is imo ook wel een beetje het zwakke van de build gecombineerd met het statische karakter (spines, slowlings en trage queens) in de early game.
Sterk vs vroege agressie en 1 base all-ins, zwak vs (eco) cheese en bepaalde openingen die het statische karakter misbruiken (drop, blink, etc). Tenslotte vind ik het ontbreken van de mogelijkheid om te switchen naar een 2 base all-in na het afslaan van een all-in push een groot gebrek.
Eens met je punten hoor maar ik ben bang dat binnenkort elke T opent met een 2-rax into agro expand(s?) als hij dit ziet. Ben bang dat dat een soort van light 2-base contain wordt (dus ook geen creep) waar je met een achterstand uit komt terwijl je volledig in het donker speelt.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:59:
Ik vind het een pracht van een build - tegen Terran.
shift+p trickCyCloneNL schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:48:
[...]
maar heb je wel is iemand z'n MMM ball zien splitten als er banelings in komen rollen? Dat doe je ook niet zo 123!
lol corrected
Verwijderd
Dit werkt niet in een 1v1. Goede zergs hebben een goede verhouding tussen zerglings blings, genoeg blings om een split te forceren en damage te doen en zodat de zerglings effectiever zijn. Vs zergling bling werkt dit niet. Bovendien is die split challange offcreep.ShadowBumble schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:25:
[...]
shift+p tricken deze Map Marine Split Challange na een uurtje of 1 a 2 kom je een heel aardig eindje ermee. Krijg regelmatig commentaar ( ik zit in bronze ) dat ik zou cheaten ermee, omdat mijn marine avoid baneling trades et cost efficient zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:46:
[...]
Dit werkt niet in een 1v1. Goede zergs hebben een goede verhouding tussen zerglings blings, genoeg blings om een split te forceren en damage te doen en zodat de zerglings effectiever zijn. Vs zergling bling werkt dit niet. Bovendien is die split challange offcreep.
Verwijderd
VS zergling/bling moet je eerst niet splitten totdat de blings dichtbij komen. Volgens mij, dunno ik doe het gewoon automatisch.AndryaN3 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:55:
Je kan sling typen in de mod zodat het banelings + speedlings zijn. Verder speelt het altijd op creep af.
Ik kwam trouwens niet verder dan lvl 11 met sling
[...]
Ik zelf begin gelijk met gedeeltelijk splitten. met de achterste kant van de marines. vervolgens ga ik met de voorste rij vlak voordat de banelings komen/melee range pas wegrennen en met een beetje geluk kan je dan nog een hoop kiten terwijl de marines erachter blijven doorschieten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:02:
[...]
VS zergling/bling moet je eerst niet splitten totdat de blings dichtbij komen. Volgens mij, dunno ik doe het gewoon automatisch.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Weet je wat frusterend is? als ik met een account van een vriend speel, ik own daar alles 34-2 bronze league... word ik niet gepromoot. vervolgens seizoen 2. Komt hij met zijn account in master league... terwijl ik moet keihard knokken om in diamond te blijven op me eigen account.PietjeP89 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:38:
Bah , ik zit helemaal vast xD
Zit nu al een tijdje in platinum , eerste van mijn devisie maar geraak niet in diamond. Tegen platinum win ik vaak genoeg , dan komen er 1 of 2 diamonds langs en dan verlies ik weer onmiddellijk.. Lijkt wel alsof ik vast zit en niet hoger kan geraken dan dit , best frustrerend ^^
Haha, maar dat zit er niet inzonglew00 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 17:06:
[...]
Weet je wat frusterend is? als ik met een account van een vriend speel, ik own daar alles 34-2 bronze league... word ik niet gepromoot. vervolgens seizoen 2. Komt hij met zijn account in master league... terwijl ik moet keihard knokken om in diamond te blijven op me eigen account.
Ohja... probeer eens tegen een diamond te spelen en kijk is waarom je verliest... Het niveau verschil tussen diamond nu en seizoen 1 is flnk groter.
Ik word ook keihard geownd tegen masters leagues, en ik weet waar ik tegen aan loop.
Soms moet je gewoon de hoop opgevenniet iedereen kan een pro worden
Verwijderd
Verwijderd
Precies wat ik nu ook aant doen benVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:20:
Of je kan gewoon op een nieuwe manier naar je play kijken. Op een gegeven moment verbeter je niet meer, en moet je jezelf even dwingen om beter te gaan spelen door in de games actief naar je gameplay te kijken.
Heb ik op t moment ook last van
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 22:05 ]
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
en daar zit de uitdaging ook in, vooral in Brons, waar een gemiddelde zerg 6pool doet (vooral als je tegen 2 Z moet) of tegen protos die denkt een paar canons bij je neer te mogen zetten.Chief-XL schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:30:
Me like 2v2 too, tenminste, als je met een bekende speelt. Laten we echter eerlijk zijn, team games zijn meer imbalanced dan 1v1 aangezien Bliz de balance focust op 1v1. Maakt het overigens niet minder leuk op
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Nja als jij slightly favored bent kan je net zo goed keihard afgaan.. mij gister nog gebeurt in 2v2 met een collega van mij xd. Mja dat haald de pret er niet uit.matty___ schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:26:
Das het mooi van dit spel. als je te vaak verliest wordt je wel gematcht tegen iemand die slechter is dan jij. Dus als je 5 keer achter elkaar verliest is de kans groot dat je de volgende potjes wel gaat winnen. je komt toch altijd op 50% winratio uit.
de leagues gaan per percentage. In S02 zit nu alleen weer actieve spelers. Dus ja dan is het lastiger om hoger op te komen.
Maar ja het kan natuurlijk 100 oorzaken hebben waarom je hebt verloren. Het geeft alleen aan gezien je MMR dat je vaker hebt gewonnen en dus iets beter zou moeten zijn. Maar een keer flinke missmicro en je verliest tja ben je dan op eens zo veel slechter?Timmiewimie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:31:
[...]
Nja als jij slightly favored bent kan je net zo goed keihard afgaan.. mij gister nog gebeurt in 2v2 met een collega van mij xd. Mja dat haald de pret er niet uit.
Ik ben eergister afgedroogd door een Zerg met deze build (mid diamond), na mijn early push met rines+hellions+medivac kon ik direct gg-en. Ik heb wat zitten denken en zoeken, en volgens mij zijn er sowieso twee harde counters tegen deze build. Het scouten ervan is in ieder geval geen probleem door de snelle expand en zeer late gas. Ik denk dan ook dat deze build niet lang populair blijft, en dat je als Zerg hier beter geen tijd in kan investeren.djengizz schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:55:
[...]
Eens met je punten hoor maar ik ben bang dat binnenkort elke T opent met een 2-rax into agro expand(s?) als hij dit ziet. Ben bang dat dat een soort van light 2-base contain wordt (dus ook geen creep) waar je met een achterstand uit komt terwijl je volledig in het donker speelt.
De Terran kan hierbij ook nog eens simpel all-in gaan als hij ziet dat je te weinig spines / queens / slowlings maakt en het beëindigen.
Maar we gaan het zien, ik vind het iig verfrissend om weer eens een alternatieve opening met nieuwe mogelijkheden te zien die op zijn minst aardig goed werkt in veel gevallen.
Ach, dat is ook wat sterk uitgedrukt, de build heeft zeker goede kanten en het kan geen kwaad om hem in je arsenaal te hebben. Zoals je zelf hebt gemerkt is het sterk tegen bepaalde early agro builds en het concept van je gas vertragen voor eco is niet verkeerd.joepP schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:53:
Ik ben eergister afgedroogd door een Zerg met deze build (mid diamond), na mijn early push met rines+hellions+medivac kon ik direct gg-en. Ik heb wat zitten denken en zoeken, en volgens mij zijn er sowieso twee harde counters tegen deze build. Het scouten ervan is in ieder geval geen probleem door de snelle expand en zeer late gas. Ik denk dan ook dat deze build niet lang populair blijft, en dat je als Zerg hier beter geen tijd in kan investeren.
Hmm, beide wel een soort van all-in-ish met een hoog cheese gehalte, die cloaked banshee misschien wat minder als het één port banshee is.Cloacked banshees
Na een standaard opening 10SD, 12Rax, 13Gas, 15OC kan je iets na 8:00 vier cloacked banshees hebben. Doordat de Zerg geen mapcontrol heeft kan je de starports proxyen, waarmee de banshees uiterlijk 8:30 in de basis staan. Dat gaat pijn doen
5 Rax Reaper Rush
Reapers maken gehakt van static defence en queens, en zijn met een speedupgrade sneller dan slowlings. Ook hier kan je zonder gasunits heel weinig tegen doen.
Oefen die 5-rax reaper dan wel reactief want zoals ik het nu zie werkt het alleen als je blind 5-rax reaper opent terwijl je normaal pas later echt kan zeggen dat het een Spanishiwa build is. Meerdere hatch first openingen nemen pas gas rond de 21-25 supply. Ik neem niet aan dat je blind elke TvZ 5-rax reaper wilt openen.joepP schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:11:
Ik ben nu wat aan het experimenteren met beide builds, zodra ze in het wild getest zijn zal ik laten weten hoe ze werken.
Misschien maar solide?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq