Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Auredium schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:22:
Nou, nog wat leuke potjes gehad als Silver, gelukkig met wat winnen erbij dus niet helemaal de goot in na promotie. ;)

Ik heb overigens met een speler samen gespeeld in 4 vs 4 die alleen maar Zerg Queens aan maakte. We wonnen overigens wel door team effort. :P

Edit; Ik moet overigens zeggen dat als ik besluit te techen ipv te rushen ik een zeer early expander ben als Terran zijnde, soms wel zo snel als de gemiddelde zerger.
jij doet 14 command center?
Als zerg doe ik 14 hatch :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:22:
Edit; Ik moet overigens zeggen dat als ik besluit te techen ipv te rushen ik een zeer early expander ben als Terran zijnde, soms wel zo snel als de gemiddelde zerger.
Je kunt niet zeer early expanden wanneer je hebt gekozen voor tech. Immers als je nog niet had geteched had je nog vroeger kunnen expanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik denk dat ie bedoelt dat hij eerst gaat expanden, en dan zo snel mogelijk gaat techen.
Ik probeer het als protoss zijnde ook weleens, maar meestal kun je dan gewoon de eerst MM push niet afslaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik bedoel inderdaad eerst een quick expand en dan techen. In 4 vs 4 heb je meestal wel de luxe om dat te doen tenzij alle 4 de tegenstanders besloten hebben om te rushen en dat gebeurd neit heel vaak.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Er staat een nieuw toernooi in de RTS subforum , SIGNEN! :D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Laatst online: 28-06-2017
Arnevld schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:52:
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
op verzoek de link:

*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:58
net weer even op gewezen dat tegenstanders niet cool kunnen zijn, een FFA, ik neem pauze en zeg 1sec guys (geen antwoord), moest even de deur open doen. kom ik terug, wordt ik aangevallen die ge-unpauzed had. Echt stijloos!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Arnevld schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:52:
Dacht net toevallig vandaag of er nog een GoT Open #2 zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@dtech ik ook. Miss ff een dm'metje naat douw3rd en morphix sturen in de toekomst ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 21-03-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 12:03
Hmmm. Net 6 keer achter elkaar van Silvers gewonnen, daarna 1x van een Gold rank 8... Zit promotie er nu aan te komen of niet? Want zit al een tijdje tegen high bronze/high silver te spelen, maar nog nooit tegen Gold... En begin de Bronze League wel zat te worden :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Als je regelmatig van (high) silvers wint en eventueel ook van gold spelers, dan is promotie niet ver weg. Zo ging het bij mij in ieder geval wel.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben er inmiddels achter dat een van mijn grote flaws 'm vooral zit in druk... tegen de AI speel ik heel gecontroleerd en maak ik juiste keuzes, vergeet geen probes en units te bouwen etc.. maar tegen echte spelers choke ik als een verliefd schoolmeisje... heeft iemand goede tips om je hoofd een beetje bij SC2 te houden? of is het gewoon een kwestie van blijven doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
hoelaat wordt morgen de ladder gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
apNia schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:01:
ik ben er inmiddels achter dat een van mijn grote flaws 'm vooral zit in druk... tegen de AI speel ik heel gecontroleerd en maak ik juiste keuzes, vergeet geen probes en units te bouwen etc.. maar tegen echte spelers choke ik als een verliefd schoolmeisje... heeft iemand goede tips om je hoofd een beetje bij SC2 te houden? of is het gewoon een kwestie van blijven doen?
speel een game met je geluid muted, het zal je forceren de mini map exstra goed te gebruiken en het geeft de wat minder afleiding dat je macro beter gaat

tenminste dit werkt voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Ik heb dat probleem zelf ook even gehad. Wat bij mij heeft geholpen is er zelf heel erg bewust van te zijn. Op het moment dat ik nu druk voel of druk uitoefen, weet ik doordat ik er bewust van moet zijn, dat ik moet gaan macroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
iemand uberhaupt goed hier op tweakers? Dan moet ik ook maar eens mee doen aan
het tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:01:
http://www.sky.fm/play/solopiano

Ik blijf erbij.

Voor mij werken Dubstep, Drum 'n' Bass, Ambient en Chillout hiero http://www.di.fm/ ook best trouwens, voor het geval je niet van piano houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
Jasper 99 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:14:
het tournament
volgens mij wel wat lui in masters en heel wat in diamond en plat. dus jah denk dat de GoT community wel aardig goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 17:09
Zo gisteren werd me toch zo een gastje boos omdat die had verloren. :o
"Motherfucker dit motherfucker dat"

Is al de zo veelste keer dat ik van die asos tegen kom.

Laatste ook weer:
Ik: "Hi glhf"
Hij" "Shut the fuck up"

Jammer dat ik uiteindelijk had verloren tegen hem :/

Wat is dat toch? Bezorgt het spel zo veel stress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:01:
[...]

http://www.sky.fm/play/solopiano

Ik blijf erbij.

Voor mij werken Dubstep, Drum 'n' Bass, Ambient en Chillout hiero http://www.di.fm/ ook best trouwens, voor het geval je niet van piano houdt :)
Muziek doet inderdaad echt wonderen. Sinds ik muziek luister tijdens het spelen ben ik veel rustiger en speel ik veel gecontroleerder. Als je zonder muziek speelt ben je veel meer gespannen en 'on edge'.
Zelf luister ik of www.di.fm (Techno) of KinK Aardschok (Metal/Hardrock), i know 2 compleet verschillende stijlen maar vooral Aardschok doet het goed met rauwe harde muziek ;)
matty___ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:22:
Veel mensen zijn inderdaad zo lomp. gelukkig ben ik er nog geen een tegengekomen, maar dat zegt ook niks :P Vaak wel mensen waar aan het begin niet eens een GL HF vanaf kan. Een GG op het einde zie ik ook niet altijd, maar dat kan ik me nog voorstellen als je gruwelijk verliest :P
badboyqxy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:07:
hoelaat wordt morgen de ladder gelocked?
Als je even gezocht had dan had je de volgende link gevonden : http://tinyurl.com/4a3pufl.
Tijdens het onderhoud op woensdagochtend zullen de ladders voor 2 weken op slot gaan zodat je je bonus pool kan opmaken. Daarna gaan de ladders weer van slot af en kun je weer spelen (incl. placement match en de Grand Master League).

[ Voor 45% gewijzigd door RaseriaN op 22-03-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024

Laatste ook weer:
Hij" "Shut the fuck up"

Ach dat zijn waarschijnlijk gewoon kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen maar die wel online willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Jasper 99 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:14:
het tournament
Kom maar op met je ego :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Laatste ook weer:
Hij" "Shut the fuck up"

Vaak zijn dat van die 12 jarige terran spelers die een beetje heet hoofd hebben omdat ze de skill missen die nodig is om uit de bronze bracket te komen.

Maar op hoog niveau zijn er ook van die aso's kijk maar eens naar idra ;) / kiwikaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Voor de studiebollen onder ons ;), ik vond gisteren een erg goede thread op teamliquid over het analyseren van je eigen replays:

[G] Analysing Replays

Ik ga hier de komende tijd in ieder geval eens proberen wat mee te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dricus op 22-03-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Arnevld schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:04:
[...]

Vaak zijn dat van die 12 jarige terran spelers die een beetje heet hoofd hebben omdat ze de skill missen die nodig is om uit de bronze bracket te komen.

Maar op hoog niveau zijn er ook van die aso's kijk maar eens naar idra ;) / kiwikaki
Inderdaad. Ik had een legendarische pot tegen iemand die alleen maar Gay, Hacker en Fag kon zeggen in chat. Toevallig ook een terran. Zonder Orbital Command. Zonder Starport. Ik heb 2 dt's in zijn base gewarped en gewacht op de ragequit. Als laatste zei ik nog: Remember this. 2 guys raped your entire army.

Ik heb de rep nog als er verzoekjes zijn. Al om al best hilarisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het één keer echt heel erg in een 2v2 gehad. Soms kan je dan begrijpen dat mensen pissig zijn als één team aan het cheesen is ofzo. Maar nu was letterlijk het omgekeerde het geval, beide kanten hadden hun attack zo getimed dat we elkaar precies op het midden van de map tegenkwamen, dus absoluut geen cheese ofzo, geen bijzondere units (ala DTs), gewoon rechtstreeks gevecht. P+T vs P+T, hun T had siege tanks, onze T (mij) had gewoon marines + marauders. Verschil was uiteindelijk dat het gevecht net ietsjes aan hun kant van de map plaats vond (maar nog steeds op centrale plateau), waardoor wij met xelnaga vision hadden op hun leger en hun niet goed scoutte, dus mijn MM zijn siege tanks konden neerhalen voordat ze veel damage konden doen.

Maar wat een hoop scheldwoorden heb ik toen langs zien komen, was wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:41

Bob

DeX schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:14:
[...]

Inderdaad. Ik had een legendarische pot tegen iemand die alleen maar Gay, Hacker en Fag kon zeggen in chat. Toevallig ook een terran. Zonder Orbital Command. Zonder Starport. Ik heb 2 dt's in zijn base gewarped en gewacht op de ragequit. Als laatste zei ik nog: Remember this. 2 guys raped your entire army.

Ik heb de rep nog als er verzoekjes zijn. Al om al best hilarisch!
Mmm. Je kan hem dan toch beter wat tips geven. Wie weet houdt hij er rekening mee en zal hij ooit plezier krijgen in SC2. Op die manier is dat voor hem ook niet leuk. Had een tijdje geleden ook iemand die in het Duits hoopte dat mijn l*l er af zou vallen ... Dat zijn mensen die moeite hebben met iets bij te leren, maar uiteindelijk zullen ze toch eens moeten aannemen dat ze hun oogkleppen moeten afdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@DeX

dat soort replays zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Enkih.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door apNia op 22-03-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Hahahahaha becouse i'm awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Bob schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:27:
[...]

Mmm. Je kan hem dan toch beter wat tips geven. Wie weet houdt hij er rekening mee en zal hij ooit plezier krijgen in SC2. Op die manier is dat voor hem ook niet leuk. Had een tijdje geleden ook iemand die in het Duits hoopte dat mijn l*l er af zou vallen ... Dat zijn mensen die moeite hebben met iets bij te leren, maar uiteindelijk zullen ze toch eens moeten aannemen dat ze hun oogkleppen moeten afdoen.
Mensen die op die manier reageren in chat verdienen geen tips. <-- punt.
Als ze nu normaal reageren en hebben van "GG how did you manage that" is het een ander verhaal maar dat soort gedrag moet je absoluut niet belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog eentje dan :)

Afbeeldingslocatie: http://img851.imageshack.us/img851/880/lollercraft.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahahaha dat was imo de beste, samen met die Planetary Fortress. Dat die gast hem begint uit te schelden die hem cheesede. "FUCKING GREAT CHEESE YOU FUCK" :D

Speaking of which, season 2 is begonnen van When Cheese Fails: YouTube: When Cheese Fails 101 Season 2 E1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Prima :P Ik zit in masters dus komt hopenlijk wel goed, of je moet 3.6K + masters zijn dan krijg ik het wel erg erg moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper 99, username + charactercode please :)

[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 22-03-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 09:09

Namu

Silver Wings Of Morning

Ik vind die van het Planetary fortress het beste. Season2 Ep1 is echt... wtf. Alle plekken bezet met pylons behalve de gene waar die gast zit. Ik heb zo'n idee dat hij nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, persoonlijk gesproken kom ik over het algemeen wel leuke mensen tegen op de chat. Meestl blijft het bij 'Hi' en 'GG' Nog niet echt scheldende mensen tegen gekomen.

Wel irritant; Teamgenoten die besluiten in hun eigen taal ipv Engels door te chatten tegen elkaar. Fransen, Duitsers, Tjechen enzo. Je snapt er de helft van de tijd niets van (behalve bij Duits dan :P ) en team-coordinatie is 0. Antwoord bij een opmerking erover is steenhard dat ze geen goed Engels kunnen.

persoon houd ik het op een 'Hi' in de Allies chat om te zien of al mijn bondgenoten wel 100% erbij zijn. Als iemand van mijn allies niet reageert dan is het vaak geen teamspeler of een inactive. Maar normaal zijn ze netjes met een 'Hi' terug.
Verder doe ik vaak in het begin op [ALL] for....SPARTA!!! neerzetten voor de lol.

En soms heel soms gewoon voor de lol wat stoerdoenerij als ik aan het winnen of verliezen ben, echter nooit onbeleefd. Gewoon etiquetten voor zover ik het zie.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:12

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wil me denk ik dit spel vandaag toch gaan halen. Nu is alleen de vraag. Is het spel voor een leek te begrijpen of moet je echt thuis zijn in zulke games. Ik speel graag een game online. Maar wil niet in 2 minuten afgeslacht worden omdat ik tegen een sterspeler speel :$. Kan dat hier voorkomen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:27:
Ik wil me denk ik dit spel vandaag toch gaan halen. Nu is alleen de vraag. Is het spel voor een leek te begrijpen of moet je echt thuis zijn in zulke games. Ik speel graag een game online. Maar wil niet in 2 minuten afgeslacht worden omdat ik tegen een sterspeler speel :$. Kan dat hier voorkomen?
Het is online een auto-balancingspel. Je krijgt eerst 5 testpotjes waarin je initiele ranking wordt bepaald en dan vervolgens kom je ind e ladder Bronze, Silver, Gold, Diamond, Platinum of Master terecht. Vanuit daar wordt constant je winst/verlies ratio ind e gaten gehouden en aan de hand daarvan wordt je gekoppeld aan mensen die volgens het systeem aan jouw niveau voldoen. Gaandeweg zal het systeem proberen je uit te dagen met spelers die ietsjes beter zijnd an jouw ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Auredium schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:30:
[...]

Het is online een auto-balancingspel. Je krijgt eerst 5 testpotjes waarin je initiele ranking wordt bepaald en dan vervolgens kom je ind e ladder Bronze, Silver, Gold, Diamond, Platinum of Master terecht. Vanuit daar wordt constant je winst/verlies ratio ind e gaten gehouden en aan de hand daarvan wordt je gekoppeld aan mensen die volgens het systeem aan jouw niveau voldoen. Gaandeweg zal het systeem proberen je uit te dagen met spelers die ietsjes beter zijnd an jouw ranking.
Dit is dus een perfect systeem voor spelers zoals ik. Uiteraard zou je wel eerst een flink aantal matches in de SP moeten doorbrengen voordat je ook maar even gaat kijken online. Ben nu eigenlijk aan het denken tussen 2 games.
Of deze, of PES2011 voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is echt niet te vergelijken Oxigeon, niemand kan je antwoord geven. Net als dat niemand een kind kan zeggen of het leuker is voor hem om buiten te voetballen of oorlogje te spelen ;)
De keuze PES of SC2 zal je zelf moeten bepalen.

Vergeet niet dat je volgens mij voor je placement matches ook in de practice league kan. Ik heb dit alleen in beta gedaan, maar dit is perfect voor je om warm te lopen. Je zal niet al te veel risico's lopen doordat de maps iets anders zijn, waardoor rushes niet mogelijk zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 22-03-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

apNia schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:36:
Dat is echt niet te vergelijken Oxigeon, niemand kan je antwoord geven. Net als dat niemand een kind kan zeggen of het leuker is voor hem om buiten te voetballen of oorlogje te spelen ;)
De keuze PES of SC2 zal je zelf moeten bepalen.

Vergeet niet dat je volgens mij voor je placement matches ook in de practice league kan. Ik heb dit alleen in beta gedaan, maar dit is perfect voor je om warm te lopen. Je zal niet al te veel risico's lopen doordat de maps iets anders zijn, waardoor rushes niet mogelijk zijn.
De Practise matches zijn dus goed om te beginnen. Ik zit eigenlijk te bedenken welk spel ik van de bovenstaande langer zou spelen. Weet iemand of de nieuwe Starcraft game ook veel online gespeeld gaat worden? Of is dit alleen een update voor de game? Denk dat als er een nieuwe versie van Starcraft al vroeg uitkomt ik niet voor deze game zal kiezen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:41:
[...]

De Practise matches zijn dus goed om te beginnen.
Om aan het spel te wennen wel ja. Ik zou er alleen geen vaste strategieën bedenken, aangezien die in de laddergames niet werken (minder destructible rocks + snellere speelsnelheid)
Ik zit eigenlijk te bedenken welk spel ik van de bovenstaande langer zou spelen. Weet iemand of de nieuwe Starcraft game ook veel online gespeeld gaat worden?
Starcraft wordt veel gespeeld en zal veel gespeeld blijven worden. De vorige versie is 10 jaar lang ongelooflijk veel online gespeeld en wordt nu nog gespeeld, terwijl de nieuwe al uit is. Dus ja, de nieuwe gaat ook veel gespeeld worden
Of is dit alleen een update voor de game? Denk dat als er een nieuwe versie van Starcraft al vroeg uitkomt ik niet voor deze game zal kiezen :$
Er komt geen nieuwe versie uit van Starcraft, die is nml net uit ;) Wel komen er nog 2 uitbreidingen (begin 2012 en ergens eind 2013-begin dacht ik en Blizzard kennende zijn die zeker de moeite waard ;)

Succes met kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat duurt nog wel even. Dat is Blizzard eigen, die nemen de tijd voor de kwaliteit van hun product. Dat kunnen ze zichzelf ook veroorloven. Tegen de tijd dat SC2 deel 2 uitkomt (Heart of the Swarm) ben jij al lang en breed klaar met PES2011, dat kan ik je op een een briefje geven ;)
Het zal ergens 2012 worden dat die uitkomt. Als het tegenzit zelfs eind 2012, begin 2013, wat niet uncommon is voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Oxigeon:
StarCraft 2 is pas net uit eigenlijk. Er komen nog 2 expansions, maar daarmee blijft het StarCraft 2. De eerste van deze 2 expansions zal denk ik pas volgend jaar ergens uit gaan komen. StarCraft 2 wordt volop online gespeeld. Dat is de hele opzet van het spel. Natuurlijk kun je je heel wat uren/dagen vermaken met de singleplayer (die ik overigens erg goed en leuk vind!), maar de échte replay (pun intended ;)) waarde van het spel is er dankzij de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan denk ik inderdaad dat ik zal kiezen voor Starcraft 2. Ik heb ook een tijdje Warcraft 3 gespeeld maar daarmee werd ik echt zeer snel van de mat gespeeld (+/-5 a 10 minuten). Kan het zijn dat me dat in Starcraft ook zal overkomen of is dat niet het geval?

Blizzard is idd een geweldige uitgever. Ook de achievements etc en de chats etc spreken me geweldig aan. De demo liep best goed bij mij op de computer. Al vraag ik me wel af hoe dat mogelijk is omdat systenmrequirementslab aangaf dat hij niet perfect zou draaien bij mij.

Maakt het verder wat uit dat je tegen mensen speel met een UBER-PC? en ik dan met een iets mindere? Hoop namelijk dat dat niet veel verschil uitmaakt. Hij verloopt bij mij op de computer totaal niet stotterend ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Ikzelf speel op een laptop die het net aankan (alles uit en alles op lowest) en dan draait ie nog net soepel met alleen iTunes aan. Verder maak ik ook mensen in die een pc van 2000€ hebben. Het gaat er niet om je PC maar om je game mechanics : ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Roybs schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:57:
Ikzelf speel op een laptop die het net aankan (alles uit en alles op lowest) en dan draait ie nog net soepel met alleen iTunes aan. Verder maak ik ook mensen in die een pc van 2000€ hebben. Het gaat er niet om je PC maar om je game mechanics : ).
mooi, straks maar eens even langs de mediamarkt rijden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:55:
[...] maar daarmee werd ik echt zeer snel van de mat gespeeld (+/-5 a 10 minuten). Kan het zijn dat me dat in Starcraft ook zal overkomen of is dat niet het geval?[...]
Dat kan gebeuren, maar dat hoeft niet persé te komen doordat je tegenstander (veel) beter is dan jij. Het kan ook gebeuren doordat de tegenstander een tactiek kiest waarmee hij heel snel druk op je uit kan oefenen waardoor het kan zijn dat je het potje binnen 10 minuten verloren hebt (zoek maar eens op 6-pool of cannon rush bijvoorbeeld). Dat soort tactieken zijn met een beetje oefening echter goed te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dricus schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:01:
[...]

Dat kan gebeuren, maar dat hoeft niet persé te komen doordat je tegenstander (veel) beter is dan jij. Het kan ook gebeuren doordat de tegenstander een tactiek kiest waarmee hij heel snel druk op je uit kan oefenen waardoor het kan zijn dat je het potje binnen 10 minuten verloren hebt (zoek maar eens op 6-pool of cannon rush bijvoorbeeld). Dat soort tactieken zijn met een beetje oefening echter goed te verdedigen.
Ik zal er zodra ik thuis ben even op zoeken. Mij zeggen veel termen die jullie hier vermelden niet veel. Daar moet je echt inrollen als je eenmaal aan het gamen bent. Het is in elk geval vrij lastig denk ik om te starten met de game als je er niet zoveel vanaf weet :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
aldoende leer je van je fouten :)
heb ondertussen aardig wat potjes gespeeld maar blijft gewoon leuk!
voeg me maar toe : ingame naam : PHD code 145

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Dricus schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:01:
[...]

Is het mensen opgevallen dat de AI valsspeelt als je probeert te cannon rushen ? ( ja het is lame maar ik dacht laat ik dat eens proberen ) De ai "voelt" als het ware je gebouwen in de buurt van die van hem terwijl hij die nooit heeft kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Kijk ook af en toe day9tv.blip.tv. Dit is een commentator op vele games en elke dinsdag, hier woensdag, probeert hij een nooby tuesday te houden, waarbij hij het spel uitlegt voor de beginnende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 10:27
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:08:
[...]

Is het mensen opgevallen dat de AI valsspeelt als je probeert te cannon rushen ? ( ja het is lame maar ik dacht laat ik dat eens proberen ) De ai "voelt" als het ware je gebouwen in de buurt van die van hem terwijl hij die nooit heeft kunnen zien.
op hard/very hard/insane is het daarom ook aan te raden om de Pylon net buiten de basis te bouwen en dan langzaam naar binnen bouwen. Dus na eerste pylon en forge, 1 of 2 canons neerzetten en als de eerste bijna klaar is, boven een plyon bouwen voor het zicht en daarvanuit meer canons bouwen.

Je moet het ook niet als cheat zien, maar in het echt zullen spelers ook rondzoeken naar dit soort aanvallen.

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 22-03-2011 15:14 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
DarkY schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:12:
[...]

op hard/very hard/insane is het daarom ook aan te raden om de Pylon net buiten de basis te bouwen en dan langzaam naar binnen bouwen. Dus na eerste pylon en forge, 1 of 2 canons neerzetten en als de eerste bijna klaar is, boven een plyon bouwen voor het zicht en daarvanuit meer canons bouwen.

Je moet het ook niet als cheat zien, maar in het echt zullen spelers ook rondzoeken naar dit soort aanvallen.
Net buiten zijn basis is in dit geval ongeveer 1 schermlengten van zijn nexus af. Maar het viel me gewoon op, wilde met een maat van me 2vs insane AI dit eens proberen en bij de replay kwamen we erachter dat de AI zijn pylon gewoon zag terwijl de andere AI mijn pylon niet zag die evenver stond, blijkft af te hangen van de gebouwen die de AI heeft gemaakt.

Overigens zullen in het echt mensen wel zoeken naar een pylon maar echt niet zo grondig dat ze elke plek om hun basis heen checken en de AI heeft nu dus gewoon een soort van radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Het speciale aan de insane AI is toch dat hij de hele map kan zien (maphack) en dat hij meer inkomen krijgt? De lagere moeilijkheidsgraden hebben dat niet volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 22-03-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Maphack weet ik zeker (na het bekijken van een replay), inkomen weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inkomen weet ik dan weer "zeker" (nooit waargenomen, nog nooit tegen Isane gespeeld, maar veel gehoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkY schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:12:
[...]

In het echt wordt dit ook vaak gedaan hoor.. Vooral bij meta en xel naga is dit populair omdat de map ervoor geschikt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Silver promoted ^.^

Iedereen die eens wilt spelen tegen me add maar:

Kikiwoelmuis #972

[ Voor 64% gewijzigd door Roybs op 22-03-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

kiki misschien binnekort wat 1v1?
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/306364/1/KnOePeRt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Gropah schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:27:
@DeX

dat soort replays zijn altijd welkom!
Okay: http://screplays.com/replays/robxp/17641

Niet letten op mijn gameplay. Dit is 3 maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Briljant. Ik klik erop en het eerste wat ik te horen krijg is Oscar Peterson, by far mijn favoriete jazz pianist :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Oxigeon schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:27:
De league's zijn mooi meegenomen in dit spel, je wordt tegenover mensen van het zelfde niveau gezet.
Dat was in W3 niet zo. Waardoor ik daar enkel voor de team games koos.
Maar je moet het toch ook een beetje in je hebben merk ik. Ik speel ongeveer 2 games per dag en zit in de laagste divisie met een win/loses van net geen 50%. Maar voor mij is dat ok. Als je er maar plezier aan beleeft.
Ik kijk graag naar master gamers in de bovenste divisie maar heb zelf absoluut niet de intentie om daar zelf te geraken.
Wil je dat wel reserveer dan maar al gauw 4 uur per dag gametime.
Maar S2 is een echte aanrader kijk maar naar de groote van de community op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
apNia schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:48:
Jasper 99, username + charactercode please :)
JDeathmetal #612 ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Wat gaf dat net een goed gevoel om van een Gold te winnen (h).
Was gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
yasaka schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:57:
[...]

De league's zijn mooi meegenomen in dit spel, je wordt tegenover mensen van het zelfde niveau gezet.
Maar je moet het toch ook een beetje in je hebben merk ik. Ik speel ongeveer 2 games per dag en zit in de laagste divisie met een win/loses van net geen 50%. Maar voor mij is dat ok. Als je er maar plezier aan beleeft.
Ik kijk graag naar master gamers in de bovenste divisie maar heb zelf absoluut niet de intentie om daar zelf te geraken.
Maar S2 is een echte aanrader kijk maar naar de groote van de community op het net.
Was met Wc3 in het begin ook zo daar ging je op level, maar daar gingen mensen die niet tegen hun verlies konden smurfen en steeds een ander account maken. Dat heb je hier gelukkig niet meer dan moeten ze meteen weer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
yasaka schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:57:
[...]

Wat een onzin ik zit in master league maar kom net op 1 uur per dag gemiddeld. Al zijn er soms uitzonderingen maar je hoeft echt niet 4 uur per dag te spelen, gewoon een beetje gevoel/talent voor de game hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Patch 1.3 is inmiddels live in de US. De complete notes zijn te groot om hier te posten maar staan hiero.

Hier mijn personal fav's/belangrijkste:

General

Leagues & Ladders
  • A new Grandmaster League has been added for 1v1 ladders. This league represents the Top 200 players in each region.
  • The bonus pool has been reduced for arranged teams.
  • Ladder data from the prior season can be viewed through the new Leagues & Ladders > Last Season page.
  • New league icons have been introduced to indicate division rank. These will indicate the Top 8, 25 and 50 players in each division.
  • Loss counts are no longer displayed in Profile and Ladder pages for players below Master League.
Observer and Replay UI
  • New panels are now available when observing or viewing a replay of 1v1 games. These panels can be toggled via hotkeys which are shown under the Leader Panel drop-down.
  • In 1v1 observed games, both players’ resource rows are shown in the upper right at the same time.
  • The main game UI can now be hidden/shown via hotkey.
Balance

GENERAL
  • Players can no longer hide units by setting them in a close proximity patrol (ex: Viking flower).
PROTOSS
  • Mothership
  • Units leaving the Mothership's Vortex are now un-targetable and immune to damage for 1.5 seconds.
    High Templar
  • Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.
    (Go QQ Protossen >:-))
TERRAN
  • Tech Lab
  • Stimpack upgrade research time increased from 140 to 170 seconds.
ZERG
  • Infestor Fungal Growth
  • Stun duration decreased from 8 to 4 seconds.
  • Damage increased by +30% vs. armored units.
Gameplay
  • Units ordered to load into a transport now follow the transport if the transport fills up and they have no other orders.
  • An alert has been added when MULEs expire.
  • An alert has been added when the Chrono Boost buff expires.
  • An alert has been added when the Spawn Larvae buff expires.
  • Flying cloaked units are no longer revealed as detected when shown through the fog of war.
  • The Harvester count in the income leader panel now updates correctly.
  • Bi-directional transformations (i.e. those used by Vikings, Siege Tanks, and burrowing units) are no longer shown in the production leader panel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Ik heb een NA account maar zie geen ladder reset vooralsnog

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
30 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus win lose ratio kun je straks niet meer vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:16:
Dus win lose ratio kun je straks niet meer vinden? :?
Jawel want het totaal aantal gespeelde games en je gewonnen games staan ook op je profiel alleen het aantal verloren games staat niet meer bij de spelers op de ladder.
Lijkt erop dat ze het gewoon een beetje willen verbergen wat de win-loss ratio van je mede laddergenoten is.
Het speciale aan de insane AI is toch dat hij de hele map kan zien (maphack) en dat hij meer inkomen krijgt? De lagere moeilijkheidsgraden hebben dat niet volgens mij.
Het is geen maphack want als je pylon 1 vakje verder weg staat of bij een ander race dan valt hij die niet aan, en hij viel de pylon pas aan toen er een gebouw dichter bij de pylon werd gezet door de AI. Bij een complete maphack zou de AI je pylon ook aanvallen als deze ietsje verder staat en veel eerder aanvallen.

Maar goed de AI moet ook wel een beetje een voordeel krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door Shadowhawk00 op 23-03-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Shadowhawk00 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Jawel want het totaal aantal gespeelde games en je gewonnen games staan ook op je profiel alleen het aantal verloren games staat niet meer bij de spelers op de ladder.
Lijkt erop dat ze het gewoon een beetje willen verbergen wat de win-loss ratio van je mede laddergenoten is.
Nee hoor, dat hebben ze ook weg gehaald :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Persoonlijk zal ik er niets aan missen, het is tenslotte een nutteloze stat om overall te bekijken. Je kan je recente match history altijd bekijken als je niet meer weet hoeveel je deze speelsessie gewonnen en verloren hebt, dat is voor mij meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik (als Protoss speler) maak me vooral zorgen om deze nerf:

* Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.

Dat is nogal best een impact. Duidelijk willen ze hiermee bereiken dat HT's enkel ingewarped worden als ze geplanned zijn, niet als paniekmove. Maar ik vraag me af waarom dat gedaan wordt. Is het dan zo imba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
apNia schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:04:
Ik (als Protoss speler) maak me vooral zorgen om deze nerf:

* Khaydarin Amulet upgrade (+25 starting energy) has been removed.

Dat is nogal best een impact. Duidelijk willen ze hiermee bereiken dat HT's enkel ingewarped worden als ze geplanned zijn, niet als paniekmove. Maar ik vraag me af waarom dat gedaan wordt. Is het dan zo imba?
Het is redelijk handig ja om units in te warpen overal op de kaart en vervolgens 2 storms te doen en er een archon van te maken.
Nu moet je er tenminste nog bij nadenken en kunnen je tegenstanders er nog iets tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat houden ze hiermee toch niet tegen? Je moet alleen zorgen dat je ze wat langer laat staan voor je toeslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
Op team liquid was een goeie post over de Amulet nerf.

Het kwam er op neer dat nu, zonder de amulet alle races hun caster klaar hebben in ongeveer 50 seconde om te casten.

Infestor kost lang om te maken, Ghost ook. en Templar was gewoon 5 seconde en klaar om te stormen. nu is het ook ongeveer 50 seconde, de warp in + energy verzamelen. (weet de tijd niet meer precies, maar was rond de 50 seconde)

EDIT: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=197571 deze post. gevonden :p

[ Voor 21% gewijzigd door Zorkey op 23-03-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar hij zat ook in Brood War, waarom is ie er nu uit? Omdat je nu units kan inwarpen en in BW niet, en dan de netto tijd veel korter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
apNia schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:16:
Maar hij zat ook in Brood War, waarom is ie er nu uit? Omdat je nu units kan inwarpen en in BW niet, en dan de netto tijd veel korter is?
dat denk ik ja en omdat in broodwar je niet OVERAL waar je een pylon had waar jij je templars instandly kon spawnen om alles te verdedigen. denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorkey op 23-03-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
apNia schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:16:
in BW gaf de upgrade een maximum increase van +50 energy, van 200 naar 250 geloof ik. dus dat is nog wat anders.

ik vind die blackhole nerf ook nog wel vaag, betekent dat dat je tegenstanders units voor 1,5 sec invulnerable zijn? das nogal wat.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Dat betekent het inderdaad.

Ik vind het persoonlijk jammer dat ze die Archon toilet nerf hebben toegepast. Het was zeker OP, maar ook heel makkelijk te vermijden en heul moeilijk uit te voeren. Het is nou niet bepaald iets wat een onverslaanbare tactiek is oid. Je hebt ook enorm veel tech nodig om het goed te doen. DT's of HT's en Mothership.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik vind het een rare nerf, omdat de kritiek die protoss krijg is, dat protoss te veel draait om collossi.. Nu zal dat alleen maar meer worden.

Of het een terecht nerf is kan ik niet veel over zeggen (ivm mijn lage skill), maar het is raar dat ze protoss nog meer richting collossus 'sturen'.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die archon toilet was nasty inderdaad, zorg dan ofzo dat ze niet clumped uit die vortex komen oid dat AOE minder effect heeft... nu is het bijna nadelig voor jou vortex te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ze sturen je ook weg van collossus door het feit dat fungal nu 30% meer dmg tegen armor doet... Collosus en HT hebben dus beide een nerf gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook dat nog inderdaad. Ik vermoed toch dat dit bijgesteld gaat worden. Voelt gewoon beetje als een TE ernstige lategame Protoss nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leukste van de updates vind ik altijd de nieuwe icons/badges, shiny! ;)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/124zcbl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Snap niet waarom ze daar zo'n punt van gemaakt hebben. Ook het feit dat je je losses niet meer ziet, slaat werkelijk nergens op.
Als ze die tijd nou hadden gebruikt om een functie in te bouwen dat je samen replays kan kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:58
samen replay's kijken zou een goede zijn idd!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vraag me af wat die nieuwe replay panels inhouden..
ik zou het namelijk heerlijk vinden meer info tegelijkertijd op het scherm te zien..
APM, development (of hoe dat ook heet achter de D hotkey ;)), units en income bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@apNia: Ik ben er niet wild enthausiast over eerlijk gezegd. Ze nemen erg veel schermruimte in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je screenies? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

U vraagt, wij draaien :) :

APMUnits/Workers KilledArmy/Worker Supply
Minerals/Gas

[ Voor 8% gewijzigd door Dricus op 23-03-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Fist schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:14:
Snap niet waarom ze daar zo'n punt van gemaakt hebben. Ook het feit dat je je losses niet meer ziet, slaat werkelijk nergens op.
Als ze die tijd nou hadden gebruikt om een functie in te bouwen dat je samen replays kan kijken..
Of de optie om de novice maps te filteren bij custom games niets is zo vervelend als een build testen en er dan achter komen dat er rocks onder je ramp liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHAKURAS (aangepast) TERUG
TAL DARIM ALTAR TOEGEVOEGD
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWW YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAA

Control W in replay is ook wel grappig trouwens, hele UI gaat dan weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Die Nerf van de amulet is echt onzin, ze hadden prima warp in time kunnen verhogen van HT of eventueel zoals broodwar style dat het + total energy + 15 energy geeft, waardoor het dus niet instant Storm is, Nu gaan ghost MMM pushes weer 10x beter worden, aangezien het casten van emp ongeveer 100x makkelijker is. Wel hebben ze een emp mana drain nerf toegevoegt maarja ik weet niet of dit het verschil gaat maken, er worden zo 3 emp' s gecast, in die tijd doe je zelf mischien 3 storms, maar die zijn makkelijk te dodgen en zullen niet genoeg damage doen. Ik ben niet echt tevreden over deze nerf, Phoenix/Collosi play wordt nu weer veel aantrekkelijker tegen terran (zo blijft het dus in elke matchup lets race to Collosi).
Pagina: 1 ... 21 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.