Ach, persoonlijk gesproken kom ik over het algemeen wel leuke mensen tegen op de chat. Meestl blijft het bij 'Hi' en 'GG' Nog niet echt scheldende mensen tegen gekomen.
Wel irritant; Teamgenoten die besluiten in hun eigen taal ipv Engels door te chatten tegen elkaar. Fransen, Duitsers, Tjechen enzo. Je snapt er de helft van de tijd niets van (behalve bij Duits dan

) en team-coordinatie is 0. Antwoord bij een opmerking erover is steenhard dat ze geen goed Engels kunnen.
persoon houd ik het op een 'Hi' in de Allies chat om te zien of al mijn bondgenoten wel 100% erbij zijn. Als iemand van mijn allies niet reageert dan is het vaak geen teamspeler of een inactive. Maar normaal zijn ze netjes met een 'Hi' terug.
Verder doe ik vaak in het begin op [ALL] for....SPARTA!!! neerzetten voor de lol.
En soms heel soms gewoon voor de lol wat stoerdoenerij als ik aan het winnen of verliezen ben, echter nooit onbeleefd. Gewoon etiquetten voor zover ik het zie.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.