Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:58
+ creep spread

- gas? Als je gas gaat minen, gebruik het dan ook. Hetzij zling speed. Hetzij roach speed. Maar gebruik het wel.
- Kill de proxy pylon? Je hoeft niet je hele leger er blind in te gooien, je het grenst aan je creep dus een hit & run moet makkelijk / goed te doen zijn. Toen ik zijn leger zag (uit jouw vision) zag ik erg veel stalkers, dus ik had persoonlijk meer speedlings willen hebben. En het jou op 1 base vast hebben? Je ziet bijna het hele level (door je creep). Je had veel eerder je expo weer (terug) kunnen pakken.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:34

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Geez, geweldig! Ik heb nu een paar keer Grubby's stream zitten kijken en man wat een genot om naar te kijken. Hij is nog geen perfecte speler, maar hij heeft zulke goeie micro en multitasking skills (voor zover ik dat beoordelen kan tenminste :P) dat dat voor mij helemaal niet uitmaakt. Ook erg leuk om te zien dat hij zo mannered is en veel in-game messages van random mensen beantwoordt. Ik ben geen uitgesproken Protoss liefhebber, maar ik ben fan :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
Ik zag laatst tijdens een stream een cust map:
Elke speler heeft alle rassen en alle gebouwen, unlimited supply en instant build vanuit je command center ed.

Doel was om puur je micro te oefenen tegen de computer cq andere speler.
Map ziet er niet uit: alles is groen met een dikke streep in het midden.

Iemand een idee elke map dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
1v1 Test map of SP test map? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Goldman op 16-03-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik wil ook een infestor in m'n selectiescherm. Kerrigan is lame.

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/8919/infestor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand by any chance gisternacht root minigun's stream gezien? Die zat een gast training te geven in SC2 die echt hilarious was. Steeds schreeuwen, vette grappen. Heb me kapot gelachen. Hele chat lag plat van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
die infestor is vet cool! Hoe is dat mogelijk? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
furby-killer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:36:
[...]

Bij een 6 pool moet je een complete wall off doen als protoss om met een standaard build lings buiten de deur te houden, anders is het mogelijk dat ze er zijn voor je zealot. Geen schijn van kans dat je met een 8 pool er bent voordat de zealot klaar is.
Er al bij nagedacht dat je ze niet buiten hoeft te houden? Mineral Walk FTW! ;)

Eer de volgende groep komt heb je dan wel een Zealot en wie weet wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
TaraWij schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:01:
[...]

Je hoeft het ook niet buiten te houden nee, je verliest ook niet al je workers. Hoewel als je je pylon niet verdedigt kan je die ook kwijtraken.

Maar de protos zal wel rekening gaan houden met een volgende groep die niet komt en niet zo makkelijk lekker drones maken en techen.

Doel is eigenlijk om met fast pressure je tegenstander uit zijn spel te halen waardoor je zelf met die extra larva je eco gewoon weer bij kan krijgen of zelfs beter dan die van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Vraagje over mineral walk, bij de stream gisteren zag ik, op Xel Naga Caverns de ramp geblocked zijn met een Zealot maar de drone ging er gewoon langs. Kan je mineral walken als de mineral line in de fog of war ligt, of heb ik wellicht een overlord met vision er op gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je alleen 1 zealot hebt kun je als Z 2 drones mee sturen met je lings, drones klik je op mineral patch van de toss en lopen door de zealot heen. kunnen de 2 drones de zealot van achter aan vallen terwijl je lings hem van voren aanvallen. Mocht hij dan je drones aanvallen dan move je ze zijn base in en als de zealot volgt hebben je lings een surround. 2 drones doen echt veel extra damage vs 1 zealot.
apNia schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:20:
[...]

Vraagje over mineral walk, bij de stream gisteren zag ik, op Xel Naga Caverns de ramp geblocked zijn met een Zealot maar de drone ging er gewoon langs. Kan je mineral walken als de mineral line in de fog of war ligt, of heb ik wellicht een overlord met vision er op gemist?
Gepost toen ik aan het typen was waarschijnlijk. Maar je kunt gewoon door fog mineral walken ja.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Goldman schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:57:
die infestor is vet cool! Hoe is dat mogelijk? :o
MPQ editting, officieel is het tegen de ToS van Blizz maar er zijn wel meer mensen die het doen.
quote: Blizzard
Blizzard Entertainment has always taken cheating in any form in Blizzard games very seriously, and that's no different for StarCraft II. If a StarCraft II player is found to be cheating or using hacks or modifications in any form, then as outlined in our end user license agreement, that player can be permanently banned from the game. This means that the player will be permanently unable to log in to Battle.net to play StarCraft II with his or her account.

Playing StarCraft II legitimately means playing with an unaltered game client. Doing otherwise violates our policies for Battle.net, and it goes against the spirit of fair play that all of our games are based on. We strongly recommend that you avoid using any hacks, cheats, or exploits. Suspensions and bans of players that have used or start using cheats and hacks will begin in the near future.

Nethaera
Community Manager
Blizzard Entertainment

[ Voor 69% gewijzigd door ShadowBumble op 16-03-2011 12:59 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Punt is dus, ze komen nooit binnen als je standaard wall doet als protoss omdat je zealot ruim op tijd klaar is. Kan zerg blijkbaar wel wat drones meesturen, maar sowieso kan de zealot die gewoon killen (hoeft hij niet voor te lopen als ze hem aanvallen, drones kunnen wel hit and run doen, maar je hebt maar heel kort de tijd om door die zealot te komen, daarna komen probes die zealot helpen als jij kloot met drones, en komt de volgende zealot), en daarnaast ben je wel weer bijzonder all in bezig als je 8 pool doet en vervolgens 2 van je drones meestuurt, heb je dus effectief weer de eco van een 6 pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Laatst online: 08-02 18:37
furby-killer schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:12:
[...]

Punt is dus, ze komen nooit binnen als je standaard wall doet als protoss omdat je zealot ruim op tijd klaar is. Kan zerg blijkbaar wel wat drones meesturen, maar sowieso kan de zealot die gewoon killen (hoeft hij niet voor te lopen als ze hem aanvallen, drones kunnen wel hit and run doen, maar je hebt maar heel kort de tijd om door die zealot te komen, daarna komen probes die zealot helpen als jij kloot met drones, en komt de volgende zealot), en daarnaast ben je wel weer bijzonder all in bezig als je 8 pool doet en vervolgens 2 van je drones meestuurt, heb je dus effectief weer de eco van een 6 pool.
Waarom bekijk je dit van de kant van Zerg? Waarom praat je over Hit & Run?

Het ging over Protoss die een Mineral Walk surrround doet, kan je niet vergelijken met Hit & Run. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TaraWij op 16-03-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Die infestorrr is GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFF

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
TaraWij schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Waarom bekijk je dit van de kant van Zerg? Waarom praat je over Hit & Run?

Het ging over Protoss die een Mineral Walk surrround doet, kan je niet vergelijken met Hit & Run. ;)
Overigens lukt mineral walk niet als er geen minerals zijn aan die kant om naartoe te walken. En je kan altijd de pylon die de warpgate powered mollen en vervolgens rustig daar gaan aanvallen.
En uiteindelijk is het doel zorgen dat de protos een paar probes verliest en dat hij minerals besteed aan andere dingen als workers zoals extra pylons/vroege forge cannons. Je wil een eco voordeel hebben en de protos onder druk zetten niet hem direct mollen.
Overigens ben je met je zerglings binnen voordat de zealot klaar is dus zullen de meeste een forge moeten maken om je buiten te houden en die kan je dan mooi mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je je MPQ gaat lopen editten kan Blizz je toch bannen? (ivm potentiele maphacks e.d.)
als de MD5 van de file ofzo niet klopt... of kunnen ze ook zien wat je hebt aangepast, onschuldige textures, of maphacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
apNia schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:05:
als je je MPQ gaat lopen editten kan Blizz je toch bannen? (ivm potentiele maphacks e.d.)
als de MD5 van de file ofzo niet klopt... of kunnen ze ook zien wat je hebt aangepast, onschuldige textures, of maphacks?
Als ze de MPQ zelf in handen krijgen kunnen we natuurlijk letterlijk zien wat je aangepast hebt, een MPQ is gewoon een zipfile met files erin. Maar waarom zouden ze die moeite doen er zit een check op de file als die niet klopt dan is het jammer maar aangepaste file = ban. Ze gaan echt niet elke aanpassing in MPQ zelf controleren en dan nog geeft dat geen garantie dat jij ook daadwerkeljik die MPQ gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is dus precies mijn punt. Ze controleren hoogstwaarschijnlijk de hash van de MPQ, en bannen op basis daarvan, ongeacht wat de aanpassing is. Lijkt me veel risico voor een backgroundje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:36
Verlies de laatste tijd heel veel van early rushes. Macro games win ik bijna allemaal, maar een vroege rush kan ik niet afhouden.
Net had ik ook een speedling all in, na zijn pool, heeft hij alleen maar lings gemaakt. Tegen de tijd dat hij bij mij basis kwam, had ik een stalker en een zealot, maar dat was geen partij voor al die lings. Hij had iets van 13 drones. Op het moment dat hij in mn basis was, waren net mijn warpgates klaar, maar dat houdt ze ook niet meer tegen als ze met 20 lings in je basis zitten. Het enige wat ik kan bedenken is terwijl mijn zealot dood aan het gaan was, een extra gateway erachter gooien om ze langer af te houden. Zijn er ook andere manieren?

http://www.sc2replayed.co...otoss-zerg-delta-quadrant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:29:
Geez, geweldig! Ik heb nu een paar keer Grubby's stream zitten kijken en man wat een genot om naar te kijken. Hij is nog geen perfecte speler, maar hij heeft zulke goeie micro en multitasking skills (voor zover ik dat beoordelen kan tenminste :P) dat dat voor mij helemaal niet uitmaakt. Ook erg leuk om te zien dat hij zo mannered is en veel in-game messages van random mensen beantwoordt. Ik ben geen uitgesproken Protoss liefhebber, maar ik ben fan :).
Ja Grubby speelt al vet goed in zo'n korte tijd. Alleen zat laatst te kijken en denk dat z'n micro het sterkst uitkomt net voor de midgame (tot 110 supply'ish) valt namelijk bv weinig te blinken als je tegenstander je kan one shotten met z'n army :P daarna is positie en unit comp. belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind Grubby ook echt een genot om te kijken. Speelt inderdaad echt super voor z'n relatief korte tijd waarin ie actief SC2 speelt. En ook lachen soms hoe die chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:18

Rannasha

Does not compute.

Fist schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:12:
Verlies de laatste tijd heel veel van early rushes. Macro games win ik bijna allemaal, maar een vroege rush kan ik niet afhouden.
Net had ik ook een speedling all in, na zijn pool, heeft hij alleen maar lings gemaakt. Tegen de tijd dat hij bij mij basis kwam, had ik een stalker en een zealot, maar dat was geen partij voor al die lings. Hij had iets van 13 drones. Op het moment dat hij in mn basis was, waren net mijn warpgates klaar, maar dat houdt ze ook niet meer tegen als ze met 20 lings in je basis zitten. Het enige wat ik kan bedenken is terwijl mijn zealot dood aan het gaan was, een extra gateway erachter gooien om ze langer af te houden. Zijn er ook andere manieren?

http://www.sc2replayed.co...otoss-zerg-delta-quadrant
Het beste wat je had kunnen doen is wat probes naar de ramp sturen om tijd te winnen voor je units om uit de gateway/warpgate te komen. Als je zo vroeg zoveel lings op je ramp ziet, dan weet je dat de Zerg erg weinig drones heeft en dan kun je het je makkelijk veroorloven om wat probes op te offeren om de aanval af te slaan. Want zodra je dat doet, heb je een duidelijke voorsprong op econ en tech gebied.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister opeens een winstreak van 5! :D
Begin het toch een beetje te leren!

De sleutel was in ieder geval een timing push.. dat deed ik nooit.. ik lag passief af te wachten.
Alleen ik heb zo'n hekel aan 6-pools dat ik gister bij elke Zerg gewoon direct een wall-in deed.
Nu kwam ik er 1 tegen die echt netjes speelde. Mooi hatch maken, roaches.. gewoon heel erg niet-6-pool.

Ik heb zijn natural wel 4 keer gesniped en was bijna door zijn leger heen..
Was zo druk bezig met zelfs 2 aanvallen/battles tegelijk (ramp en voids vanachter)..
En toen was mijn eco weg... had 1 probe gestuurd naar mijn natural voor een nexus en de rest getranferred...
Die stonden echter blokked bij mijn ramp... en zo verloor ik een gewonnen game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Species5618 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 08:54:
[...]

Het beste wat je had kunnen doen is wat probes naar de ramp sturen om tijd te winnen voor je units om uit de gateway/warpgate te komen. Als je zo vroeg zoveel lings op je ramp ziet, dan weet je dat de Zerg erg weinig drones heeft en dan kun je het je makkelijk veroorloven om wat probes op te offeren om de aanval af te slaan. Want zodra je dat doet, heb je een duidelijke voorsprong op econ en tech gebied.
Ook even op tijd een probe sturen en als je ziet dat hij echt heel veel lings aan het maken is gewoon forge in je wall zetten en wat cannons erachter. En rustig doorgaan met techen of gewoon 4 gate counteren. Als zijn eco naar de klote is doordat hij al zijn drones naar voren stuurt en veel lings maakt dan kan jij hem makkelijk outproducen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is er geen reden om stalkers te maken tegen speedlings, oftewel: scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:12:
De sleutel was in ieder geval een timing push.. dat deed ik nooit.. ik lag passief af te wachten.
Bedoel je niet gewoon pushen/aanvallen? timing push wordt meestal gebruikt als pro's aanvallen op een heel specifiek moment (bijv. net voordat de tegenstander stim krijgt) en is een zeer geavanceerde techniek...

Maar aanvallen is idd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Alleen met Terran lukt het me om een goede "timing push" uit te voeren. Bij 7:30 heb ik een MM army met stim vs zerg en terran. Tegen protoss kies ik meer marauders en prefereer ik conc boven stim. Hier is het ook 7:30. Dan val ik aan. Als ik zijn base bereik en een marginale win/loss ratio heb met deze units, expand ik.

And that is why I'm still in gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
dtech schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:54:
[...]

Bedoel je niet gewoon pushen/aanvallen? timing push wordt meestal gebruikt als pro's aanvallen op een heel specifiek moment (bijv. net voordat de tegenstander stim krijgt) en is een zeer geavanceerde techniek...

Maar aanvallen is idd goed.
niet helemaal, timing push wil gewoon zeggen dat je op een bepaald moment een push maakt omdat je weet dat je tegenstander op dat moment die aanval niet/slecht kan afslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
lol ze noemen altijd alles in de eerste 5-9 minuten een timing push. en meestal staat het timing gewoon voor "oh +1 bijna klaar, GAAAN" of "oh stim klaar, GAAAN" want als jij +1 of stim hebt en hij niet, heb jij voordeel. Alleen de meest ervaren spelers nemen timings van tegenstanders mee in hun beslissing.
Over het algemeen denken ze (speculatie van mij) "als hij een van deze dingen doet, win ik. Iets anders (wat dit wel kan verdedigen), trek ik terug en ga ik lekker verder spelen (Of natuurlijk proberen of je kan winnen door micro)"

en ja als jij dat tegen zerg gebruikt, en hij heeft verder GEEN indicatie gezien dat jij aggresief wil zijn, heb je kans dat ie als een madman aan het dronen was, en dat je hem gewoon ownt. of een protoss/terran die sneaky naar random shit aan het techen was.
Cronax schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:56:
[...]

niet helemaal, timing push wil gewoon zeggen dat je op een bepaald moment een push maakt omdat je weet dat je tegenstander op dat moment die aanval niet/slecht kan afslaan.
Dat weet je eigenlijk alleen als je een 100% scout hebt van zn basis, en dat gebeurt niet vaak. en vaak als je dat hebt (later in het spel) word een goeie timing vinden steeds moeilijker. dan komt het vaker op beter macro/micro beslissingen met welke units.

EDIT: Timing push is wat anders als een All-in, een All-in is natuurlijk een timing push, maar dan zonder uhh... backup plan :p want ja het is natuurlijk wel van ALS IK NU GA MET ALLES, heb ik veel kans om te winnen. maar een timing push is niet altijd een all in.

EDIT2: Had een goed voorbeeld van timing push tegen mij vandaag. hij ging hellion/marine en early push. en hij pushde toen zn blue flame klaar was.

Als ik alleen zerglings had gehad (wat ik meestal heb om die tijd) zou ik uhh... hard geowned worden, 4 blue flame hellions + 8ish marines kunnen heel veel zerglings killen.

[ Voor 43% gewijzigd door Zorkey op 17-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede speler heeft altijd een timing push als ie pusht, zelfs na 20 minuten spelen. Random pushes zijn vaak gedoemd te falen, tenzij de vijand ook slecht bezig is.

Als je bijvoorbeeld als zerg late game je eerste brood lords klaar hebt en je aanvalt is dat ook een timing push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik ben lekker aan het ladderen :)

Xfire video : www.xfire.com/live_video/Arnevld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nog betatesters die deze mail gekregen hebben?
Thanks a lot for being an early supporter of StarCraft II. The community is off to a great start, with over four million players worldwide and I'm pleased to report that the rumors of the death of real-time-strategy gaming have been greatly exaggerated.

As a thank you for your early support, I've flagged your Battle.net account to receive a free, downloadable copy of World of Warcraft. This is the full version of World of Warcraft that we sell in store and includes a 30-day subscription. Just follow the instructions below to activate it, download the game, and start playing. Again, it's totally free.

I'd also be interested in hearing any feedback you may have about StarCraft II: what was fun, what we could make better, etc. So if you have any thoughts, please send them along to SC2-feedback@blizzard.com.

Again, thanks for helping us make StarCraft II an epic launch and I hope you'll enjoy adventuring in World of Warcraft and connecting with another fun part of the Blizzard community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

klown

geek

Ik ben geen betatester, maar ik had dezelfde mail wel gekregen

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FezzFest, zag het op Reddit voorbij komen. Hij is wel legit. Ik denk dat ik 'm niet gekregen heb omdat ik met een soort-van regelmaat WoW speel. Maar je bent niet de enige. NEVAR ALONE

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d1nFj.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 18-03-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Ik krijg constant van dat soort offers omdat ik een ex-WoW'er ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mooi cadeautje, al is het natuurlijk de bedoeling dat je uiteindelijk overstag gaat om het te blijven spelen (en het te betalen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren is het dan toch gebeurd; Ik ben van Bronze naar Silver gegaan op rang nummertje 1. Jeuj! Nu maar hopend at ik eht weet aan te houden.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb die ook, dacht als eerst aan phishing, als tweede dat ik geen interesse heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Klopt het dat er al een ladder reset aankomt? Namelijk op 29 maart al, als we volgend topic op team liquid mogen geloven toch :P

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=202340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
werd m'n MMR maar gereset :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
PietjeP89 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:14:
Klopt het dat er al een ladder reset aankomt? Namelijk op 29 maart al, als we volgend topic op team liquid mogen geloven toch :P

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=202340
Als ik het goed begrepen hebt word alleen de ladder gereset, niet de machmaking rating intern, dus binnen de kortste keren zit je weer in dezelfde league waarschijnlijk met als enige verschil dat de spelers die gestopt zijn niet meer in de ladder voorkomen. Niet bijster interessant dus tenzij je in top masters speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeeee, daar gaan mijn 3700 punten :( Achja, wel een nieuw doel. Grandmaster worden!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik ga vanaf half 9 weer streamen, nog mensen die willen kijken ?

www.xfire.com/live_video/Arnevld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 11:36:
Nog betatesters die deze mail gekregen hebben?
[...]
Zat bij mij in de spambox (gmail) , aardig maar ik wacht liever op GW2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:05:
[...]

Zat bij mij in de spambox (gmail) , aardig maar ik wacht liever op GW2 :P
Het voelt bijna aan als een scam

Heb al teveel mailtjes gekregen met berichten dat mijn account gehacked zou zijn e.d. Van alles om je te laten inloggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Ben sinds kort 1v1 aan het spelen (bronze leageu) maar wat is dat met dat terran volkje ?
Ik speel zerg en probeer van in het begin een beetje druk te creeeren, natuurlijk walled elke terran zijn basis zo snel mogelijk waardoor dit moeilijker wordt.
Als ik dan rond 8 min aanval merk ik dat mijn leger ongeveer overeenkomt met dat van de terran, beide partijen verliezen praktische alle units.

Maar dan komt het steeds 4 minuten later rond de 12 minuten ,staan die terran players daar met een army dat plots dubbel zo veel centjes kost als het mijne. Wat kan je hiertegen doen ??
Meer investeren in je economie ? Ik ga al maar voor 14 pool

Het blijft zo overpowered , hopeloos en radeloos wordt ik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
waar mee komt ie aan?. Marines Maraud = banelings, tanks = roach, ling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladder reset.. Tijd om een keer goed te gaan spelen en geen punten meer weg te gooien :)

Ik denk dat een regelmatige ladder reset een goede zaak is. Veel mensen spelen puur voor de punten lijkt het wel, en daarom zie je veel all-in play en BM. SC2 moet geen DotA community worden..

Voor degenen die nooit DotA hebben gespeeld: Mensen haten je als je niet goed bent, mensen haten je als je een ding fout doet. De spelers op DotA lijken totaal geen sociale vaardigheden te beschikken, het is soms net alsof je met computers speelt. Dat opzich verpest heel DotA al voor mij, en ik hoop dat SC2 niet die kant op gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
Goldman schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:10:
waar mee komt ie aan?. Marines Maraud = banelings, tanks = roach, ling.
Het is meestal marine marauders en medics vs mass roaches,

Maar marauders doen echt veel damage vs armored units

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:12:
Voor degenen die nooit DotA hebben gespeeld: Mensen haten je als je niet goed bent, mensen haten je als je een ding fout doet. De spelers op DotA lijken totaal geen sociale vaardigheden te beschikken, het is soms net alsof je met computers speelt. Dat opzich verpest heel DotA al voor mij, en ik hoop dat SC2 niet die kant op gaat..
Hahaha wat klinkt dat bekend van LoL. Wat een bloedlijers zijn dat, klotekinderen. Wat dat betreft is SC2 echt een voorbeeldige community. Omdat LoL skill verbleekt bij SC2, denk dat daarom er meer onderling respect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasaka schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:14:
[...]

Het is meestal marine marauders en medics vs mass roaches,

Maar marauders doen echt veel damage vs armored units
Waarom probeer je dan niet eens een andere unit comp? Als Terran je Roaches scout kun je early game Marauders verwachten met meestal ook de andere 2 MM's erbij. ;) Als jij dit weer scout door bvb een overlord te sacrificen kun je er weer banelings bij gooien en zo blijf je steeds maar reageren op wat je ziet. Ben zelf zeker geen Zerg pro dus die race tactics laat ik aan de betere Zergs over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@yasaka (en Marcel34 een beetje):
Nou... Het échte probleem is dat je zegt dat Terran binnen een paar minuten tijd met een leger aan komt zetten dat véél sterker is dan het zijne. Dat betekent maar één ding: Je hebt niet goed genoeg gemacro'd!

14 Pool is geen economische opening als je daarna alleen maar units blijft maken. Het gaat er bij Zerg nou juist om dat je probeert zoveel mogelijk drones te maken en al vrij snel minstens 3 bases up en running te hebben. Als je op die manier een game aanvliegt en je blijft goed scouten, dan wordt het een stuk makkelijker om niet in de situatie terecht te komen die je beschrijft.

Een 14 gas, 14 pool, 20 expansion opening is een erg all-round opening waarmee je én redelijk veilig bent tegen early aggression én in staat bent om een goede economische basis te leggen. Het is niet de allereconomischte (lol, is dat een woord?) opening, maar wel heel degelijk. Qua scouting kun je al behoorlijk wat informatie achterhalen door af en toe een paar lings de ramp van je tegenstander op te laten rennen ("scouting the front" zoals Day[9] dat zo mooi noemt).

Mijn manier om van Bronze naar Silver te geraken was niet primair doordat ik met betere unit compositions kwam, maar eerst en vooral doordat ik m'n macro beter onder de knie kreeg. Mijn advies: Ga je niet al te druk zitten maken om unit composities (je moet geen onlogische dingen doen natuurlijk, maar dat snap je wel hopelijk), maar véél meer op het verbeteren van je macro, dat is waar je op Bronze niveau de grote winst mee gaat halen. En dan ga je met mass roaches ineens wél winnen, ondanks dat je Terran tegenstander voor marauders gaat :).

[ Voor 3% gewijzigd door Dricus op 18-03-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat LoL ook gratis is he.. veel kinderen die het spelen en je helemaal uit schelden als je 1 ding fout doet, maar daarna blijken ze nog slechter te zijn.. Bij Dota had je banlist en allemaal van dat soort dingen dat als je slecht was, dat je geen enkele game kon joinen.. Bij sc2 is dat wel anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Weet iemand wat de snelste manier is om SC II te installeren?
De client downloaden, waarvan ik aanneem dat je gelijk de meest up-to date versie hebt of installeren van disk en dan updaten.. Wat ook een eeuwigheid duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Laatst online: 28-06-2017
Contagio schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:42:
De client downloaden, waarvan ik aanneem dat je gelijk de meest up-to date versie hebt of installeren van disk en dan updaten.. Wat ook een eeuwigheid duurt.
wat denk je dat sneller is?
eerst 10GB download, installeren spelen
of 10GB intalleren, patchen, en spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Zo zwaar zijn die patches toch niet? Het is geen WoW ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de downloadbare versie al gepached dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Brian1454 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 01:57:
[...]

wat denk je dat sneller is?
eerst 10GB download, installeren spelen
of 10GB intalleren, patchen, en spelen?
Beetje kort door de bocht. Met mijn 2MB/s download kan ik sommige spellen sneller downloaden + installeren dan van de DVD installeren. Dit omdat je DVDs moet wisselen (dus er bij moet blijven) en vaak achteraf nog moet patchen.

Volgens mij was dat met WoW sowieso het geval en SC2 ook.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Huh? Dvd wisselen? Het is er maar 1. Laatst opnieuw geinstalleerd op mijn 2e pc. Gewoon DVD gebruikt + patches gedownload. Tja, het duurt een uur grofweg maarja. Om eerst 10gb te downen en dan te installeren boeit volgens mij ook niet heel veel.

*You have been promoted to Gold*

Yeah baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldman in gold :D

gz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvast sorry als ik het hier verkeerd post, maar ik wou graag de demo downloaden om te kijken of ik het een leuk spel vind. Dus ik ben naar battle.net gegaan en heb die gegevens netjes genoteerd. Volgend scherm staat er klik hier voor windows Download. Ik heb er op geklikt maar dan staat er Page Not Found ? gebruik FF4 beta kan dat hieraan liggen.

EDIT: hij doet het ook niet als ik Internet Explorer gebruik :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Vanavond vanaf een uur of 7 ga ik weer lekker los in me eigen streampie!

www.xfire.com/live_video/Arnevld check die shit ouwe :)

Ik ga ladderen van gold tot zo hoog mogelijk!

Correctie ik begin nu al :)

[ Voor 7% gewijzigd door Arnevld op 19-03-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Waarom gebruik je xfire en niet gewoon justin.tv? Zie dat justin tv erg veel gebruikt wordt bij SC2 en ik kan je stream niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Arnevld schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:58:
Vanavond vanaf een uur of 7 ga ik weer lekker los in me eigen streampie!

www.xfire.com/live_video/Arnevld check die shit ouwe :)

Ik ga ladderen van gold tot zo hoog mogelijk!

Correctie ik begin nu al :)
Afbeeldingslocatie: http://www.forumspile.com/CantSee-Captain.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Is het eigenlijk mogelijk om met een account nogmaals de placement matches te spelen om in een andere league te komen?

Ben namelijk 4 dagen geleden opnieuw begonnen met het spelen en sindsdien "snap" ik het spel en win ik 19/20 games in copper :') en is het totaal niet leuk meer omdat ik geen enkel potje meer spannend is...
Ik las ergens anders dat ik dan moet winnen van spelers in de silver league alleen het probleem is ik heb speel nooit tegen iemand in de silver league :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Voxyn schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 17:24:
Is het eigenlijk mogelijk om met een account nogmaals de placement matches te spelen om in een andere league te komen?

Ben namelijk 4 dagen geleden opnieuw begonnen met het spelen en sindsdien "snap" ik het spel en win ik 19/20 games in copper :') en is het totaal niet leuk meer omdat ik geen enkel potje meer spannend is...
Ik las ergens anders dat ik dan moet winnen van spelers in de silver league alleen het probleem is ik heb speel nooit tegen iemand in de silver league :/
Het systeem zal je zelf wel op je niveau plaatsen. Als je blijft winnen ga je tegen zilver of gold moeten en als je die wedstrijdjes dan ook wint dan ga je hogerop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Voxyn:
[PC] StarCraft 2 - Deel 16 - FAQ

Bij de laatste vraag staan 2 linkjes naar pagina's waar wordt uitgelegd hoe machmaking/promotie precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Stream wordt rond 9 uur hervat na GSL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
Arnevld schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:39:
Stream wordt rond 9 uur hervat na GSL :)
Volgens mij kan niemand je stream zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
Dricus schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:09:
@Voxyn:
[PC] StarCraft 2 - Deel 16 - FAQ

Bij de laatste vraag staan 2 linkjes naar pagina's waar wordt uitgelegd hoe machmaking/promotie precies werkt.
Bedankt zeer intersant om te lezen :')

Zit nu in de op 25 van mijn bronze league en heb het idee dat ik nu wel word ingedeeld bij de wat minder grote retards(ja dat mag ik zeggen want ik was 1 week geleden er ook nog een :P).

Achja het heeft ook een voordeel zojuist mijn solo 1v1 hot streak 10 gekregen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Voxyn schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:02:
[...]
Achja het heeft ook een voordeel zojuist mijn solo 1v1 hot streak 10 gekregen :>
Bedoel je niet 10 wins met een ras? Want hot streak achievement is 5 max...

Mijn record is 17, toen verloor ik uitendelijk toen ik nog silver was van een nr 1 platinum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
dtech schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:38:
[...]

Bedoel je niet 10 wins met een ras? Want hot streak achievement is 5 max...

Mijn record is 17, toen verloor ik uitendelijk toen ik nog silver was van een nr 1 platinum :9
Idd was in de war ;)

Behoorlijk lullig als je op zo'n manier je winstreak kwijt raakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Black_Hunt
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-08 11:55
Ik heb nog een bug gevonden in sc2 maar waar moet ik die melden want het gas van toss is 900 en het gas van terran en zerg zijn 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Black_Hunt schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:07:
Ik heb nog een bug gevonden in sc2 maar waar moet ik die melden want het gas van toss is 900 en het gas van terran en zerg zijn 450
wablief? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Hit points van de "gasgebouwen" bedoeld'ie denk ik. Toss heeft Shield + Life. Dus eigenlijk 2x zo veel.

Zerg healt vanzelf weer, Terran kan repareren dus zo'n "bug" vind ik het niet. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Huh? wat bedoel je hiermee dan? want zo is het niet erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Contagio schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:42:
yep...met een SSD schijf :) duurde bij mij iets van 10min ofzo

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Installeren is niet lang, alleen het patchen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Het patchen was ik binnen 10 minuten mee klaar. Installatie zelf was ook binnen 10 minuten gebeurd, maar het downloaden duurde een uur of 2.

En ja, dit heb ik gisteren allemaal gedaan nadat ik mijn windows opnieuw moest installeren vanwege een rootkit en een virus
edit:
hoe ironisch, een poll over virussen op tnet en ik krijg er 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

www.xfire.com/live_video/arnevld :) up and running double checked it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
@arnevld

Beelkwaliteit vind ik helaas te triest voor woorden. Wel goeie muziek btw. Care to share some of that?

Maar ik denk wel dat je je stream nu vaak genoeg hebt gemeld hiero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Stream werkt in IE ( :r ) Maar niet in Chrome ( :Y) )
Zal wel aan de adblocker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Hmm Idra kwam "Athene" tegen op zn stream.

http://en.justin.tv/eg_idra/b/281913168

op 52 minuten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat schattig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zorkey schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:25:

op 52 minuten ongeveer.
LMAO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Zorkey schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:25:

op 52 minuten ongeveer.
Wat een zenuwachtige !@#*-herrie...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
DiedX schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:18:
[...]

Wat een zenuwachtige !@#*-herrie...
Er kon zelfs geen gl hf of gg af

Het verbaasde me wel dat Idra zoveel in zijn macro steekt in het begin op 10 min een 3de expansion en op 16 min full 200/200 !!
Dat maakt toch dat hij in het begin kwetsbaar en eenvoudig te verslagen is. 4 queens voor 2 bases en 2 zerglings. Das al zijn defence.

[ Voor 42% gewijzigd door yasaka op 20-03-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Dat noemt men scouten. Hij scout blijkbaar dat er geen agressie aankomt, dus gaat keihard macroen.
TSL3 is trouwens live:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
Fist schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:23:
Dat noemt men scouten. Hij scout blijkbaar dat er geen agressie aankomt, dus gaat keihard macroen.
ik heb idra nergens zien scouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasaka schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:14:
[...]

ik heb idra nergens zien scouten
Een goede speler weet zoiets. Ik heb soms ook games waar ik bijna niet scout maar toch precies weet wat mijn vijand doet. IdrA weet de timings als geen ander, en weet precies wanneer hij agressie kan verwachten. Als je genoeg games doet ga je vanzelf zulke dingen aanvoelen, als je alleen de opening build en de mid game plan in grote lijnen kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Woohoo! Ik ben weer terug gepromote naar Platinum met Zerg :D

Nadat ik een maandje niet had gespeeld was ik het helemaal kwijt. Ik verloor alleen maar en ook van Gold spelers. Toen werd ik gedemote naar Gold en ben ik flink wat meer gaan spelen om weer in Plat te komen. Merk dat m'n gamesense en mechanics flink omhoog zijn gegaan en met resultaat :)

Het doel blijft Diamond voor de reset.. weet niet of dat nog gaat lukken maar het niveauverschil tussen Gold en Plat is niet extreem hoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Gropah schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:52:
@arnevld

Beelkwaliteit vind ik helaas te triest voor woorden. Wel goeie muziek btw. Care to share some of that?

Maar ik denk wel dat je je stream nu vaak genoeg hebt gemeld hiero?
Hm de kwaliteit kan ik wel omhoog gooien maar dan gaat de stream denk een beetje laggen.

Maar goed de muziek is dezelfde die grubby over zn stream heen draait.
Ik weet niet of ik die hier mag linken maar ik stop hem wel hieronder :
http://www.der-real.de/music/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Fist schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:23:
Live? Toen BoxeR die disconnect had zag ik toch echt Quit Replay staan in het Menu.
Morphs schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:06:
Woohoo! Ik ben weer terug gepromote naar Platinum met Zerg :D
Gz met je promote *O*

Zelf momenteel hard aan het klimmen in mn Silver league, begon op 47, toen teruggevallen naar 52 en nu rank 38 gegaan. Begin steeds meer van hoge Silvers te winnen en heb het idee dat Gold binnenkort eraan zit te komen, hoop dat het voor de lock/season 2 komt maar ben er bang voor! Misschien dat die placementmatch uitkomst biedt ;)

[ Voor 45% gewijzigd door RaseriaN op 21-03-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
RaseriaN schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:40:
[...]

Live? Toen BoxeR die disconnect had zag ik toch echt Quit Replay staan in het Menu.
Dus? het was nog steeds live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ze casten het live inderdaad, maar die games waren volgens mij al gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
True, maar niemand (?) wist de resultaten, ik niet iig. dus voor mij was het spannend en awesome. en het voelde wel als live. met Husky en Wheat iets minder, Husky had het steeds over dat het replays waren. en Wheat was out of sync een paar keer.

[ Voor 43% gewijzigd door Zorkey op 21-03-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Heb net wat reacties zitten lezen van Koreanen over TSL3, ook al zien ze er heel vriendelijk uit ze zijn wel heel erg arrogant.. Vooral grappig hoeveel ze klagen over "lag" van 2 seconden :P Dan kan je toch niks doen als je echt 2 seconden lag hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou, nog wat leuke potjes gehad als Silver, gelukkig met wat winnen erbij dus niet helemaal de goot in na promotie. ;)

Ik heb overigens met een speler samen gespeeld in 4 vs 4 die alleen maar Zerg Queens aan maakte. We wonnen overigens wel door team effort. :P

Edit; Ik moet overigens zeggen dat als ik besluit te techen ipv te rushen ik een zeer early expander ben als Terran zijnde, soms wel zo snel als de gemiddelde zerger.

[ Voor 25% gewijzigd door Auredium op 21-03-2011 12:38 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 ... 20 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.