Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooof schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:07:
3 comments op de eerste pagina dat dit al een tijdje gepatcht is. Lezen is ook een vak :)

Gisteren wat 2vs2`s gedaan als random/Protoss, en als we allebei Protoss waren dubbele 4gates gedaan. Verassend hoe effectief dat is tegen bijna iedere combinatie, eigenlijk alleen TT gaf ons problemen. Scheelt natuurlijk wel dat ik eigenlijk een diamond speler bent, en we in 2vs2 nog in silver zitten.
Goh op die manier kan je zo goed als elke strat doen alsj e diamond bent en in silver zit. Alleen als je bijvoorbeeld snel gaat techen voor voids altijd kan je van rush verliezen.

Terran die zwaar marauders gaat werkt, zerg kan ling rush vaak best effectief doen (op genoeg 2v2 mappen kan je niet redelijke wall maken met protoss), en andere protos kunnen 3 gate robo doen. Zodra de 4 gate dan pushed heb je je kritieke moment waar het spannend is aangezien 4 gate meer zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

furby-killer schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:41:
[...]

Goh op die manier kan je zo goed als elke strat doen alsj e diamond bent en in silver zit. Alleen als je bijvoorbeeld snel gaat techen voor voids altijd kan je van rush verliezen.

Terran die zwaar marauders gaat werkt, zerg kan ling rush vaak best effectief doen (op genoeg 2v2 mappen kan je niet redelijke wall maken met protoss), en andere protos kunnen 3 gate robo doen. Zodra de 4 gate dan pushed heb je je kritieke moment waar het spannend is aangezien 4 gate meer zullen hebben.
Ies gepatchereerd!

Iemand ervaring met de razer Spectre en Banshee?
Zit te denken om de set aan te schaffen ex headset offc.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:10:
[...]

Ies gepatchereerd!

Ik denk persoonlijk dat het niet veel voorstelt voor de prijs, je kan je geld imo beter uitgeven aan een andere razer muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatst een beetje research gedaan naar common muizen onder SC2ers. Erg populair lijkt de Microsoft IntelliMouse Explorer 3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ksbDh.jpg

Verder een hoop van de Logitech muizen, waar de MX518 het meest common lijkt
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c4dHh.jpg

Verder was van Razer de Salmosa populair:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HcAWo.jpg

Opvallend is dat ze allemaal vrij goedkoop zijn, en dat is natuurlijk omdat RTS'en niet zo'n hoog aantal DPI vereist.

Ook de Logitech G9 en de Razer Mamba scoorden hoog, maar die zijn wat duurder. De Mamba is alleen wireless geloof ik, en dat is met gamen begreep ik geen aanrader.

Persoonlijk twijfel ik nog tussen de IntelliMouse 3 en de MX518. De MX518 lijkt me beter, maar dat rare "deuk"-patroon vind ik zo kinderachtig dat ik bereid ben voor de IntelliMouse te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:23
Arnevld schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:10:
[...]

Ies gepatchereerd!

Die spectre ligt volgensmij echt verschrikkelijk slecht in je hand :P Kijk die vorm alleen al! :P

@apNia

Ik kan je de razer deathadder absoluut aanraden! De mamba is trouwens draadloos EN bedraad, je kunt zelf kiezen wat je wil. Je kunt het draadje er zo in drukken en dan is die bedraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar was ik al bang voor, luiheid aan mijn kant :P
Ik vind Razers niet mooi, ik hou bij m'n hardware over het algemeen meer van een strakke Apple (niet per se Apple producten :P) achtige look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Toch een typisch momentje, nadat ik gister 4 games op rij had verloren in de 3v3 random, won ik er vandaag 1 en boem, promoted to silver :D Daarna in silver nog 1 verloren en 1 gewonnen dus hopelijk mag ik blijven ;)

Mijn doel is om uiteindelijk in gold te komen, dan ben ik helemaal tevreden, dus nog ff te gaan :P

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 12:03
Hey, ik speel nu al een paar maanden (lees: sinds de release) Starcraft II. Alleen 1,5 maand na de release pas begonnen met ladderen. Speel nu op rank 13 Bronze Division. Alleen merk ik dat er alleen maar rushes plaatsvinden en maar weinig mid/late-games (waar ik fan van ben). Maargoed, als iemand me misschien wat tips wilt geven hier heb ik een paar replays waaronder een paar rushes die ik goed tegenhoud. Maargoed ik wil zo snel mogelijk uit Bronze en daarbij red ik het op dit moment niet met de tactieken die ik nu gebruik.
Nog wat info:

Hotkeys: Build hotkeys en Unit hotkeys. Geen Nexus hotkeys etc. Soms doe ik het wel maar ik vind dat nogal lastig soms :p.

PC: Ik speel SC2 op een Acer Aspire 5738G. Niet de beste maar ik kan het spelen met alles op lowest en op een lage resolutie, met een FPS rond de 40.. Verder speel ik met een draadloze muis.

De replays:
http://www.megaupload.com/?d=OSEKJJY9

(Downloaden kan nog niet werken aangezien ze net pas zijn upgeload ;)).

Bij voorbaat dank!

EDIT:
Builds die ik doe:
2Gate > Robo > 3d Gate > Expo
3Gate > Robo > Forge > Expo
2Gate > Zealot Push > Expo > Forge > Robo.

Zodra het rond de 15 minute mark komt ga ik meestal als extra Blink/Charge en dan met Warp Prisms DT harass gebruiken. Soms ook nog wel eens storms maar niet al te vaak aangezien als ik storm m'n pc begint te laggen :p.

[ Voor 14% gewijzigd door Roybs op 21-02-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
apNia schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:18:
Ik heb laatst een beetje research gedaan naar common muizen onder SC2ers. Erg populair lijkt de Microsoft IntelliMouse Explorer 3

[afbeelding]

Verder een hoop van de Logitech muizen, waar de MX518 het meest common lijkt
[afbeelding]

Verder was van Razer de Salmosa populair:
[afbeelding]

Opvallend is dat ze allemaal vrij goedkoop zijn, en dat is natuurlijk omdat RTS'en niet zo'n hoog aantal DPI vereist.

Ook de Logitech G9 en de Razer Mamba scoorden hoog, maar die zijn wat duurder. De Mamba is alleen wireless geloof ik, en dat is met gamen begreep ik geen aanrader.

Persoonlijk twijfel ik nog tussen de IntelliMouse 3 en de MX518. De MX518 lijkt me beter, maar dat rare "deuk"-patroon vind ik zo kinderachtig dat ik bereid ben voor de IntelliMouse te gaan :P
Ik heb zelf een MX518. Ik heb hem niet gekocht voor het gamen maar gewoon omdat ik bij iemand de MX510 kon proberen en mijn MX310 net kapot was. 518 is imo de beste muis die er is, ik heb verschillende (Logitech) muizen gehad de afgelopen jaren maar blijf toch bij m'n 518. Als je een niet al te grote hand hebt dan ligt ie perfect in je hand. Ook Logitechs customer service is uitstekend (heb vorig jaar een jaar na aankoop van m'n muis kostenloos een nieuwe gekregen omdat het scrollwieltje niet meer lekker liep). Dat gedeukte valt irl imo wel mee trouwens, vind het wel wat hebben. Probeer anders ergens de "Dark Knight" special edition nog op de kop te tikken, die heeft dat gedeukte niet (wel een Dark Knight logo ofc :P).

Die IntelliMouse is idd erg populair onder professionele spelers geloof ik, ding lijkt mij alleen vrij lomp. Maar heb hem dan ook nooit kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

@Muizen
Heb vroeger een Microsoft IntelliMouse gehad en vond het een nadeel dat hij zo licht was. Houdt wel van een wat stevige/grote/zware muis, maargoed ieder zn eigen keus.

Speel zelf met een stokoude Logitech Mouseman, maar hij ligt zo lekker in de hand en is goed kwa formaat :)

Afbeeldingslocatie: http://images.gideontech.com/img/logitech_mouseman_wheel_optical_01.jpg

Maargoed, ooit ook maar eens gaan kijken voor een vervanger. Merk toch wel dat de techniek van de laser te wensen over laat zodra ik wat sneller begin te zwiepen met de muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb MX518 ook, deuk patroon is juist grappig omdat op het eerste gezicht er daadwerkelijk deuken in lijken te zitten, ook als je hem wat ronddraait.

Al is het voor mij vooral een kwestie dat hij beetje in de hand moet liggen, en dat is weer voor een groot deel gewenning, aan het begin had ik best wat tijd nodig om aan de MX518 te wennen. Daarvoor had ik Trust muizen waar ik ook prima mee kon gamen, en niet alleen RTS maar ook shooter waar ik probleemloos hoog in het lijstje kwam (dus hoog is dat ik bij willekeurige server gewoon lekker mee doe met de beste van die server, niet pro niveau ofzo). Enige reden dat ik van Trust ben afgestapt is dat ik helemaal gek werd van de rubbertjes die loslieten, maar verder geen enkele problemen mee gehad.

@Roybs, link doet het niet bij mij:
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 21-02-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roybs schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:07:
Hey, ik speel nu al een paar maanden (lees: sinds de release) Starcraft II. Alleen 1,5 maand na de release pas begonnen met ladderen. Speel nu op rank 13 Bronze Division. Alleen merk ik dat er alleen maar rushes plaatsvinden en maar weinig mid/late-games (waar ik fan van ben). Maargoed, als iemand me misschien wat tips wilt geven hier heb ik een paar replays waaronder een paar rushes die ik goed tegenhoud. Maargoed ik wil zo snel mogelijk uit Bronze en daarbij red ik het op dit moment niet met de tactieken die ik nu gebruik.
Nog wat info:

Hotkeys: Build hotkeys en Unit hotkeys. Geen Nexus hotkeys etc. Soms doe ik het wel maar ik vind dat nogal lastig soms :p.

PC: Ik speel SC2 op een Acer Aspire 5738G. Niet de beste maar ik kan het spelen met alles op lowest en op een lage resolutie, met een FPS rond de 40.. Verder speel ik met een draadloze muis.

De replays:
http://www.megaupload.com/?d=OSEKJJY9

(Downloaden kan nog niet werken aangezien ze net pas zijn upgeload ;)).

Bij voorbaat dank!

EDIT:
Builds die ik doe:
2Gate > Robo > 3d Gate > Expo
3Gate > Robo > Forge > Expo
2Gate > Zealot Push > Expo > Forge > Robo.

Zodra het rond de 15 minute mark komt ga ik meestal als extra Blink/Charge en dan met Warp Prisms DT harass gebruiken. Soms ook nog wel eens storms maar niet al te vaak aangezien als ik storm m'n pc begint te laggen :p.
Ik hoop dat je weet dat je je weg naar gold/plat gewoon kan 4gaten hè? Als ik jou hoor om zo snel mogelijk uit bronze tekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
apNia schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:18:

Ik heb een mx518 en een logitech G5 en vind de G5 veel fijner dan de mx518. Ik snap ook niet dat de mx518 altijd zo wordt opgehemeld, aangezien een g500/g5 niet zo heel veel duurder is. Het is een fijne muis vergeleken met de meeste muizen die ik heb geprobeerd, maar de G5 vind ik veel fijner.

De g5 heeft grotere glijvoeten (ehh?) en dat verschil is best goed merkbaar en glijdt veel soepeler. Hij ligt ook platter op de muis mat, de mx518 kan een beetje kantelen, maar dat kan ook aan mijn mx518 liggen.
Het grootste verschil vind ik de bovenkant van de muis. De mx518 is gloss en de G5 is matt. Het matte oppervlak voelt veel minder sticky aan dan het glossy van de mx518. Bij de mx518 heb ik constant het idee dat ik een vieze muis vast heb.

Edit: Ik zie dat de g500 duurder is dan een tijd geleden.. Een paar maanden terug was hij 30 euro, nu 39. Het verschil in prijs tussen mx518 en g500 is nu best groot... Dan is de mx518 misschien wel een betere keus.

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 22-02-2011 08:28 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik had zelf een mx310, maar nadat de rechtermuisknop na een aantal jaren kuren begon te vertonen heb ik een mx518 gekocht, en na een tijdje wennen heb ik nix mee te klagen. Origineel gekocht voor FPS trouwens, maar in starcraft is ie ook heel fijn ... uiteindelijk is een muis trouwens puur een kwestie van gewenning, als je een aantal jaar een bepaalde muis hebt gehad dan is een nieuwe muis altijd even 'raar', maar als het een goede muis is dan denk ik dat je binnen 1-2 weken moet kunnen wennen :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Zelf speel ik met een Razer Naga, heb ik in eerste instantie aangeschaft voor WoW maar in SC merk ik dat het toch ook wel erg prettig is om met je rechter hand je control groups los te gebruiken van je build/unit hotkeys.

Uiteindelijk is er voor iedereen een andere ideale muis, sommige functies zijn erg handig maar het belangrijkste is of de muis voor jou goed in de hand ligt.

Razer had een tijdje geleden een 'mouse selector' waar ze aan de hand van een aantal vragen de voor jou ideale muis bepaalden. Natuurlijk komen daar alleen Razer muizen uit, maar je kan hem ook gebruiken om na te gaan wat voor soort muis je moet zoeken.

[ Voor 49% gewijzigd door Cronax op 22-02-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Als linkshandig muizer met een rechtshandige vrouw is voor mij de keuze qua muizen toch wel wat beperkt. Uiteindelijk ben ik recentelijk uitgekomen bij de Razer Lachesis (1 van de 2 ambidexter muizen van Razer). Ik had van tevoren nooit gedacht dat ik zo'n grote muis prettig zou vinden, maar nadat ik hem geprobeerd had was ik meteen verkocht. Gecombineerd met een Razer Goliathus muismat kan mijn "muiservaring" niet beter :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ik heb nog gewoon een standaard 2button 1 scrollwheel logitec muis. ( je weet wel die dingen die je voor 10 euro koopt ) werkt perfect en je kan makkelijk een reserve in huis hebben voor het geval dat.
Heb zelfs niet eens een draadloze muis, anders loopt hij nog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik gebruik hier een Sharkoon FireGlider met een fingertip grip (is die razor guide toch ergens goed voor :P). Ik hou zelf van een hoge DPI met de ze muis.

Ik heb redelijk grote (ook nogal grote) handen en het is voor mij onmogelijk om op deze ongeveer 14 cm (lengte oppervlak, dus zonder handbobbel) lange muis.

Houd er wel rekening mee dat de onderkant een beetje zwart aflaat. Is voor mij makkelijk schoon te maken vanaf gelakt hout, maar weet niet hoe dit zit met andere oppervlakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Dricus schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:21:
Als linkshandig muizer met een rechtshandige vrouw is voor mij de keuze qua muizen toch wel wat beperkt. Uiteindelijk ben ik recentelijk uitgekomen bij de Razer Lachesis (1 van de 2 ambidexter muizen van Razer). Ik had van tevoren nooit gedacht dat ik zo'n grote muis prettig zou vinden, maar nadat ik hem geprobeerd had was ik meteen verkocht. Gecombineerd met een Razer Goliathus muismat kan mijn "muiservaring" niet beter :).
Dat doet me er aan denken, iets wat veel mensen vergeten is dat een goede muismat ERG belangrijk is voor een goede werking van je muis. Op een gewone ondergrond 'doet' hij het wel, maar je kan veel exacter werken met een goede muismat. Zeker voor je micro erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Cronax: Inderdaad. En niet te vergeten: Als je een goede muismat gebruikt, slijt de onderkant van je muis veel minder snel dan als je hem gewoon op je bureaublad gebruikt.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof er geen drol van dat hij minder snel slijt op een muismat dan op een gelakt bureau. Sowieso heb ik erg mijn twijfels over hoe snel dat slijt.

Ik heb nu een goedkope muismat simpelweg omdat dat mijn bureau een stuk schoner houdt. Zolang je nog niet in masters league zit is je muis iig geen beperkende factor zolang die een beetje redelijk in je hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Het probleem van een gelakt bureaublad is dat de lak van het bureaublad slijt. Daardoor kom je na verloop van tijd op een stroever oppervlak. Dit heb ik thuis ook gehad. Daarna heb ik een a4'tje gebruikt en een zelf gemaakte stoffen muismat. Nu heb ik een steelseries (weet niet precies welke) en dat is toch wel wat fijner. De stoffen muismat werd zo snel vies. Een plastic muismat kun je beter schoonmaken. Ook reageert het beter (dan een zelfgemaakt ding :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Hmmz, als ik dit zo lees, moet ik toch een muismat kopen... Zit zelf te twijffelen over een steelseries QCK mass (ofzo) maar zijn er nog andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:03
Gropah schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:05:
Hmmz, als ik dit zo lees, moet ik toch een muismat kopen... Zit zelf te twijffelen over een steelseries QCK mass (ofzo) maar zijn er nog andere aanraders?
Ik kan je de Corepad C1 serie aanraden. Ik heb zelf een nogal grote variant (90x45) en kan melden dat deze zeer netjes is en lekker dik is. Een kleinere variant zal ongeveer hetzelfde zijn.

Succes!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Persoonlijk vind ik een dunnere muismat fijner.. Ik heb mijn muismat helemaal tegen de rand van het bureau aanliggen. Wanneer ik mijn pols dan tegen de rand van het bureau heb rusten voel ik de extra rand van de muismat niet.. Maarja, dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Het viel me trouwens op dat mijn game position exact hetzelfde is als wat day9 uitlegt in daily 252. Wel grappig. Muismat tegen de rand van het bureau, pols tegen de rand van het bureau rusten, toetsenbord naar links geschoven en de muis dicht tegen het toetsenbord aan.

[ Voor 33% gewijzigd door aicaramba op 22-02-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Maar mijn vraag was of iemand de SC lijn van Razer had geprobeerd?
Ik heb wat reviews ervan gezien en het zag er wel super strak uit met die APM lightning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 08-09 20:22
Beste mede SC2 lui.

Ik heb vanacht klokslag 12 uur SC2 verwijderd van mijn computer omdat ik toch echt in tijdnood kom met m'n master thesis, zijn er meer mensen waarbij SC2 gewoon een te verslavende werking heeft?

Daarnaast, heb ik nog even een vraag over iets dat mij zeer erg dwars zit.

De laatste tijd kreeg ik steeds vaker een zware cheese van protoss over me heen die ik niet kan verslaan. Wat doen ze.
1. ze bouwen een pylon net buiten je basis zodat er range in je basis zit, dit doen ze met hun 1ste pylon.
2. ze bouwen hun eerste gate gewoon aan de rand van je basis, in bereik van die pylon. (op dat moment begin je net met het maken van je barrack dus heb je niets om de gate te slopen)
3. als je met scv's de gate aanvalt, bouwen ze er simpelweg nog eentje naast(meestal maken ze er sowieso 2).

Tegen de tijd dat je marine uit komt, heeft hij ook bijna zn eerste zealot.

Mijn counter op dit was:
1. Maken van 2 bunkers, 1 bij mn linker gas en de 2de bij mn rechter gas, en continu marines erin en eruit microen, en zo de range van de marines gebruiken tegen de zealots.

Het grote probleem is echter, dat de protoss, in de tussentijd een forge maakt, en zodra cannons klaar zijn, hij die begint te spammen. En cannons outrangen bunkers.

Kortom, desondanks dat ik niet meer speel, wat is hier de counter voor?!!!!!!!

(ps. ik speel niet in brons of silver, dit zijn high level diamond/low level master protossen die me cheesen, dus graag weldoordachte tips! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Bert2000 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:32:
Beste mede SC2 lui.

Ik heb vanacht klokslag 12 uur SC2 verwijderd van mijn computer omdat ik toch echt in tijdnood kom met m'n master thesis, zijn er meer mensen waarbij SC2 gewoon een te verslavende werking heeft?

De laatste tijd kreeg ik steeds vaker een zware cheese van protoss over me heen die ik niet kan verslaan. Wat doen ze.
1. ze bouwen een pylon net buiten je basis zodat er range in je basis zit, dit doen ze met hun 1ste pylon.
2. ze bouwen hun eerste gate gewoon aan de rand van je basis, in bereik van die pylon. (op dat moment begin je net met het maken van je barrack dus heb je niets om de gate te slopen)
3. als je met scv's de gate aanvalt, bouwen ze er simpelweg nog eentje naast(meestal maken ze er sowieso 2).

Mijn counter op dit was:
1. Maken van 2 bunkers, 1 bij mn linker gas en de 2de bij mn rechter gas, en continu marines erin en eruit microen, en zo de range van de marines gebruiken tegen de zealots.

Het grote probleem is echter, dat de protoss, in de tussentijd een forge maakt, en zodra cannons klaar zijn, hij die begint te spammen. En cannons outrangen bunkers.

(ps. ik speel niet in brons of silver, dit zijn high level diamond/low level master protossen die me cheesen, dus graag weldoordachte tips! :))
[gold modus]
proxy rax en marine harassment terwijl je fast tanks gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Beste mede SC2 lui.

Mijn counter op dit was:

Scouten en de probe mollen als hij eerste gateway wil maken. Vervolgens pylon killen en dan heeft hij een leuke gateway staan waar hij niet meer kan of hij canceled die gateway.
Gateway zelf aanvallen heeft inderdaad minder nut want die kan hij cancelen of gewoon extra bijzetten maar de probe insluiten en afmaken en de pylon killen zijn wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
DeX schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:01:
[...]

[gold modus]
proxy rax en marine harassment terwijl je fast tanks gaat?
Mja het probleem is, dat ik nooit economie zal hebben om tanks te kunnen maken, aangezien hij met zn eerste zealot al gelijk mn mineral line begint te destroyen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 12:21:
[...]

Scouten en de probe mollen als hij eerste gateway wil maken. Vervolgens pylon killen en dan heeft hij een leuke gateway staan waar hij niet meer kan of hij canceled die gateway.
Gateway zelf aanvallen heeft inderdaad minder nut want die kan hij cancelen of gewoon extra bijzetten maar de probe insluiten en afmaken en de pylon killen zijn wel handig.
Het kutte is dat protoss die pylons kunnen plaatsen en gelijk weer door kunnen lopen, dus als je de pylon aan gaat vallen, plaatst hij er nog eentje naast, en als je achter zn probe aan gaat, komt ie gewoon met een 2de probe. Ondertussen is je hele eco naar de tering omdat je z'n pylons aan het aanvallen bent.

Het insluiten van een probe heb je wel 3 scv's voor nodig. Het destroyen van een pylon 4 oid. Dat schaadt je eco zo erg dat als hij dit proces lang genoeg rekt, je uiteindelijk sowieso de lul bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
De eco van de tegenstander is ook kapot aangezien hij gelijk een probe mist en een pylon (of 2) en gateway heeft moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
aicaramba schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:17:
[...]

Ik heb een mx518 en een logitech G5 en vind de G5 veel fijner dan de mx518. Ik snap ook niet dat de mx518 altijd zo wordt opgehemeld, aangezien een g500/g5 niet zo heel veel duurder is. Het is een fijne muis vergeleken met de meeste muizen die ik heb geprobeerd, maar de G5 vind ik veel fijner.

De g5 heeft grotere glijvoeten (ehh?) en dat verschil is best goed merkbaar en glijdt veel soepeler. Hij ligt ook platter op de muis mat, de mx518 kan een beetje kantelen, maar dat kan ook aan mijn mx518 liggen.
Het grootste verschil vind ik de bovenkant van de muis. De mx518 is gloss en de G5 is matt. Het matte oppervlak voelt veel minder sticky aan dan het glossy van de mx518. Bij de mx518 heb ik constant het idee dat ik een vieze muis vast heb.

Edit: Ik zie dat de g500 duurder is dan een tijd geleden.. Een paar maanden terug was hij 30 euro, nu 39. Het verschil in prijs tussen mx518 en g500 is nu best groot... Dan is de mx518 misschien wel een betere keus.
De glijvoeten en het oppervlakte van de g500 zijn inderdaad veel fijner dan die van de mx518. Maar wat ik vooral fijn vind aan de g500 is dat hij meer knoppen heeft op handigere plekken, deze zijn per applicatie in te stellen en je kunt macro's instellen(bv a+click).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Met je marine bij zijn pylon in de buurt komen.. Zorgen dat de probe daar niets meer kan bouwen, daarna evt de zealots killen/evt. zijn pylon kapot schieten?
Of kan hij tegen die tijd al met zealots zorgen dat je met je marines niet meer van je ramp af komt?

@hierboven: Ik heb geen G500, maar een G5.. Macroknoppen gebruik ik niet, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen :P

[ Voor 43% gewijzigd door aicaramba op 22-02-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
aicaramba schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:01:
Met je marine bij zijn pylon in de buurt komen.. Zorgen dat de probe daar niets meer kan bouwen, daarna evt de zealots killen/evt. zijn pylon kapot schieten?
Of kan hij tegen die tijd al met zealots zorgen dat je met je marines niet meer van je ramp af komt?

@hierboven: Ik heb geen G500, maar een G5.. Macroknoppen gebruik ik niet, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen :P
Met je marines uit je ramp gaan lijkt me niet zon goed idee, dan ownt ie je mineral line met zealots :S

Tegen de tijd dat je wat marines hebt om je line te defenden en genoeg marines om je base uit te lopen, zit je choke al vol met zealots of cannons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat je kan doen is je wall off afmaken, marines maken, en zodra eerste zealot komt naar je natural vliegen en daar door gaan. Dan zit hij met zijn zealots aan verkeerde kant van de wall, je kan makkelijk zijn pylon slopen en als daar marines zijn is er echt geen kans dat hij cannons up krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bert2000 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Met je marines uit je ramp gaan lijkt me niet zon goed idee, dan ownt ie je mineral line met zealots :S

Tegen de tijd dat je wat marines hebt om je line te defenden en genoeg marines om je base uit te lopen, zit je choke al vol met zealots of cannons.
Hmm. Heb je een replay, of zou je hem een keer tegen mij kunnen uitvoeren?
Ik heb meer het idee om met je eerste marine achter zijn probe aan te gaan en/of wat te micro'en tegen zijn zealot.. Dan heeft hij max 1 zealot. Maar ik weet niet precies hoe het er uit ziet, dus misschien werkt dat wel helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ligt er nogal aan of en wanneer je het scout.

En ik kan je nu alvast vertellen dat zelfs als je het scout het vaak een micro feest wordt en er geen easy 'hard counter' is buiten goede controle. Uiteraard zijn er wel stappen die je kan nemen om het makkelijker te maken maar welke stappen dat is afhankelijk van wanneer je het ontdekt.

Heel algemeen: sim-city rondom je mineral line, 1 bunker, 2 rax en rine / SCV micro zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
aicaramba schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:49:
[...]

Hmm. Heb je een replay, of zou je hem een keer tegen mij kunnen uitvoeren?
Ik heb meer het idee om met je eerste marine achter zijn probe aan te gaan en/of wat te micro'en tegen zijn zealot.. Dan heeft hij max 1 zealot. Maar ik weet niet precies hoe het er uit ziet, dus misschien werkt dat wel helemaal niet.
Bij deze een replay.

http://www.sc2replayed.co...an-protoss-delta-quadrant

Ik had wellicht voor zn pylon kunnen gaan, maar dan plaatst ie gewoon een nieuwe, of 2 nieuwe zelfs, en als ik eeuwig pylons blijf counteren kost me dat enorm veel mining time., waardoor hij in zn eigen basis een eco/army op kan bouwen en me alsnog owned, dat is waarom ik besloot het op deze manier aan te pakken.

ps. mind the rage, ik kan zeer slecht tegen games waarin ik op deze kansloze manier gecheesed word, vooral omdat deze specifieke cheese steeds meer voorkomt lately.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor pylon gaan met SCVs is tijdsverspilling imo, dan gooit hij gewoon nieuwe neer en cancelled hij op laatste moment. Kan je uiteindelijk zijn cheese misschien tegen houden maar op een beetje niveau gaat hij dan gewoon over op een 4 gate ofzo en wandelt over je heen door je enorme eco achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bert2000 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:12:
[...]

Bij deze een replay.

Ik had wellicht voor zn pylon kunnen gaan, maar dan plaatst ie gewoon een nieuwe, of 2 nieuwe zelfs, en als ik eeuwig pylons blijf counteren kost me dat enorm veel mining time., waardoor hij in zn eigen basis een eco/army op kan bouwen en me alsnog owned, dat is waarom ik besloot het op deze manier aan te pakken.

ps. mind the rage, ik kan zeer slecht tegen games waarin ik op deze kansloze manier gecheesed word, vooral omdat deze specifieke cheese steeds meer voorkomt lately.
Ik heb hem nog niet gekeken, maar ik bedoel ook niet met je scv's gaan counteren, maar met je eerste marine achter zijn probe(s) aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Kan iemand mij er over informeren of er binnekort een TEAM GOT toernooitje kan komen>??
en of de gebruikelijke mensen er zin aan hebben mits er genoeg Animo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online
Arnevld schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:29:
Kan iemand mij er over informeren of er binnekort een TEAM GOT toernooitje kan komen>??
en of de gebruikelijke mensen er zin aan hebben mits er genoeg Animo is :)
Er was laatst een tournooi... Ik weet niet waarneer de volgende is. Dat zal wel gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 07:59:
[...]

Ik hoop dat je weet dat je je weg naar gold/plat gewoon kan 4gaten hè? Als ik jou hoor om zo snel mogelijk uit bronze tekomen :P
Nou, ik ken de 4 gate wel maar ik heb hem nog niet echt goed onder de knie : <. Verder weet ik ook nooit wat voor army composition ik moet hebben en ga zo maar door :c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Bert2000 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:12:
[...]

Bij deze een replay.

Gekeken, ik speel nog niet lang en had het ook lastig gevonden. Sowieso die probe mollen. Afstand om een 2de te sturen is groot, en jij kunt de pylon aanpakken. Ik had bij je expo ook de ramp geblokkeerd. Die choke was een voordeel voor jou geweest, (kudos dat je probeert) maar je liep economisch enorm achter. Was niet te doen.

Ben benieuwd naar andere tips van mensen die kijken. Fast tank was bijv geen optie, probeerde je 2 keer maar lukte niet
Wel jammer. Ik merk het steeds vaker (win or loss) dat er zoveel rage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een voor mij leuk potje gespeeld.

hij mmm, ik mass siege tanks.
Ik mijn natural, hij 2expo's niet natural.
Beetje kat en muis. Zijn leger camped in de buurt van mijn natural. Ik stop een kleine drop, land 2 vikings bij een van zijn expo's, en ik ram een shitload aan siege tanks door zijn ramp en siege ze.

diamond 1040 1 - gold player 0.

:P ik heb al in geen eeuwen een diamond speler tegen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
We Are Borg schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:39:
[...]

Gekeken, ik speel nog niet lang en had het ook lastig gevonden. Sowieso die probe mollen. Afstand om een 2de te sturen is groot, en jij kunt de pylon aanpakken. Ik had bij je expo ook de ramp geblokkeerd. Die choke was een voordeel voor jou geweest, (kudos dat je probeert) maar je liep economisch enorm achter. Was niet te doen.

Ben benieuwd naar andere tips van mensen die kijken. Fast tank was bijv geen optie, probeerde je 2 keer maar lukte niet

[...]

Wel jammer. Ik merk het steeds vaker (win or loss) dat er zoveel rage is.
Probeerde idd ook die probe te mollen door te volgen met een scv, maar dat schiet niet echt op, probes rechargen hun shield terwijl je ze achtervolgt. kan eeuwen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hmmm, het zag er inderdaad lastig uit.. Maar ik zou volgende keer toch proberen om zijn probes te slopen met je marine(s). Misschien de tweede rax wat eerder ipv bunker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
aicaramba schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:22:
Hmmm, het zag er inderdaad lastig uit.. Maar ik zou volgende keer toch proberen om zijn probes te slopen met je marine(s). Misschien de tweede rax wat eerder ipv bunker?
Maar als ik met een marine zn probe ga achtervolgen dan loopt ie toch gewoonmet een zealot naar die probe en killen ze mn marine?

in een later stadium is hetinderdaad wel mogelijk om achter zn probe aan te rennen, maar dan heeft het weinig nut om zn probe dood te maken, want ik kon toch niet naar zn pylon toe, aangezien die aan de andere kant van mn base stond en hij dan mn mineral line zou gaan slopen met zn zealots.

[ Voor 26% gewijzigd door Bert2000 op 22-02-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is eigenlijk een goeie Youtube replay caster die niet de Godganse tijd replays van pro's cast maar gewoon boeiende replays. In den beginne waren HD en Husky nog wel leuk, maar die casten nu vooral replays van toernooien enzo, en niet per se innovatieve en/of interessante replays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:10
day9 is erg analytisch (http://day9tv.blip.tv/posts?view=archive&nsfw=dc)

battle.net offline vanavond?

[ Voor 22% gewijzigd door Goldman op 22-02-2011 20:47 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:36
Daar lijkt het op. Ik had eindelijk weer eens een uurtje beschikbaar is bnet plat :(

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
12 uur slap geouwehoer en vergaderingen, ga je na een tafeltje te hebben gedinerd starcraft 2 spelen is die fucking server down, gvd het moet niet gekker worden!!!!

Wie heeft gisteren overigens de clash of the titans gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik werd er net afgekeild...
gast lagde al de hele tijd, hij vloog er af en ik had gewonnen, en toen ik nog even doorspelen om te kijken wat ie had... ging battle.net er een minuut later uit! hoop dat m'n win maar staat gerecord want ik was aan de winnende hand... :(
day9 ken ik uiteraard... maar day9 is niet iets wat je ff in 20 mins kijkt... wil gewoon boeiende replays, die op normaal tempo doorgelopen worden, geen ellenlange analyses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:51:
12 uur slap geouwehoer en vergaderingen, ga je na een tafeltje te hebben gedinerd starcraft 2 spelen is die fucking server down, gvd het moet niet gekker worden!!!!

Wie heeft gisteren overigens de clash of the titans gewonnen?
Idd, echt kut, nu ik net tijd heb :(

oja, dit was de aankondiging van incontrol die zo gehyped werd: http://www.g4tv.com/thefe...f-iNcontroL-Robinson.html (daar kan je ook zien wie clash of the titans gewonnen heeft, in de eerste regel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battle.net down EN de League of Legends servers. Ik sta echt op het punt m'n polsen door te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:40
apNia schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:
Battle.net down EN de League of Legends servers. Ik sta echt op het punt om te schreeuwen en Nibbits te eten
There :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Ahnarisstarcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje, excuses.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
apNia schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:
Battle.net down EN de League of Legends servers. Ik sta echt op het punt m'n polsen door te snijden.
Niet overdrijven he. Je kan altijd nog singleplayer doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bert2000 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:31:
[...]

Maar als ik met een marine zn probe ga achtervolgen dan loopt ie toch gewoonmet een zealot naar die probe en killen ze mn marine?
Ik heb replay nog niet kunnen kijken, maar ik zou probleemloos een marine (wel meer dan 1) opofferen als je daarmee die probe dood krijgt. Gezien dat je dan ondertussen wel je wall off op orde moet hebben kan hij geen nieuwe probes naarbinnen krijgen en hoef je 'alleen' nog lang genoeg te overleven om meer rax up te krijgen en gewoon meer units te hebben dan wat hij kan maken uit zijn gateway.

Had gisteren een 2v2 waar ook een tegenstander nogal ging ragen. En soms kan ik het me voorstellen bij een lame strat waarbij je je afvraagt waarom die tegenstander precies speelt, waarschijnlijk voornamelijk voor zijn stats. Maar in dit geval was het gewoon een frontale aanval van ons bij 7 minuten ofzo. En dat niet alleen, de timing van onze aanval kwam zover overeen met timing van die van hun dat we elkaar precies in het midden van de map tegenkwamen. (En dat werd uiteindelijk hun probleem: Hun terran was rechtstreeks voor siege tanks gegaan en op midden van de map betekende dat ik mijn MMs ff stimmde en al zijn siege tanks uitschakelde). Oftewel niks cheesy ofzo, maar wel een hele kwade tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadowhawk00 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:11:
[...]

Niet overdrijven he. Je kan altijd nog singleplayer doen :D
Single player?

SINGLE PLAYER?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mhwoK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 10:08
Hij is ook wel goed..
Verder nog Husky en HDStarcraft maar die staan al op de page1

of kijk de teamliquid youtube stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

battle.net was (alleen) niet down, een zweedse ISP welke de connectie voor blizzard en wat andere games verzorgt was er uit geklapt. Dit zorgd er dus ook voor dat LoL eruit lag.. Mja beetje faal al met al :|

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister wel League of Legends gespeeld. Maar toen het al 0-5 stond voor hun team begon ik maar te trollen. Good ol' times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matty___ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:44:
[...]

Hij is ook wel goed..
Verder nog Husky en HDStarcraft maar die staan al op de page1

of kijk de teamliquid youtube stream
juist ja, en die doen precies waar ik niet om vroeg.. die noemde ik zelfs letterlijk ;)

[ Voor 58% gewijzigd door apNia op 23-02-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
apNia schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:37:
[...]

juist ja, en die doen precies waar ik niet om vroeg.. die noemde ik zelfs letterlijk ;)
Totalhalibut is altijd wel leuk om te kijken, cast ook vaak replays van tornooien maar doet het op een niet zo serieuze manier. Ook zijn 'I suck at starcraft' is wel leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
apNia schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:37:
[...]

:? mis ik iets of wat?
je zei:
day9 ken ik uiteraard... maar day9 is niet iets wat je ff in 20 mins kijkt... wil gewoon boeiende replays, die op normaal tempo doorgelopen worden, geen ellenlange analyses
je wilt geen uur kijken maar gewoon een replay toch? nou dat doen die gasten die ik noemde toch.,.. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door matty___ op 23-02-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je mist dit:
apNia schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:27:
Wat is eigenlijk een goeie Youtube replay caster die niet de Godganse tijd replays van pro's cast maar gewoon boeiende replays. In den beginne waren HD en Husky nog wel leuk, maar die casten nu vooral replays van toernooien enzo, en niet per se innovatieve en/of interessante replays.

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 23-02-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
duidelijk.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zo heb de spectre besteld !
Als ik hem binnen heb zal ik wel een korte ervaring posten ik kijk er naar uit :)
Als de muis beetje lekker is nee ik ook het toetsebord nog in huis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Wat je natuurlijk ook kan doen is zelf gewoon replays downloaden en bekijken, doe ik de laatste tijd ook steeds meer. Ik haal ze van www.sc2replayed.net if memory serves, daar kan je sorteren op alles wat je maar wil, tot strategie aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

matty___ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:57:
[...]

:? mis ik iets of wat?
je zei:

[...]

je wilt geen uur kijken maar gewoon een replay toch? nou dat doen die gasten die ik noemde toch.,.. 8)7
Check even de laatste replays van husky. (Daar linkt ie trouwens ook naar een andere caster)
Hij bespreekt daar nieuwe gsl-maps, waar ie erg vol lof over is... Husky vind ook dat er op de huidige ladder maps te weinig spannende dingen meer gebeuren.
De nieuwe GSL maps bieden daarin veel nieuwe taktieken.

[ Voor 5% gewijzigd door GeleFles op 23-02-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cronax schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Wat je natuurlijk ook kan doen is zelf gewoon replays downloaden en bekijken, doe ik de laatste tijd ook steeds meer. Ik haal ze van www.sc2replayed.net if memory serves, daar kan je sorteren op alles wat je maar wil, tot strategie aan toe.
ik kijk ze vaak op devices waar geen SC2 op kan (iPhone of m'n oude laptop).. bovendien mis ik het commentaar wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
apNia schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:21:
[...]

ik kijk ze vaak op devices waar geen SC2 op kan (iPhone of m'n oude laptop).. bovendien mis ik het commentaar wel :)
Dat doe ik ook elke dag op men laptop, meestal Totalhalibut (alleen al voor zen stem :p) en omdat niet alles zo serieus is bij hem. AskJoshy heeft ook wel leuke dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:40
Cronax schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Ik vermoed dat dat www.sc2replayed.com moet zijn...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Psystarcraft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArtosisTV Hij cast meestal high level replays die populair zijn. Of check de GSL recaps artikelen op tl.net, en bekijk de betreffende match als hij veel sterren heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
Psystarcraft vind ik zelfde kaliber als HD en Husky, voornamelijk entertainen. Artosis is inderdaad een serieuzere en misschien zinnigere caster. Heeft veel meer game kennis dan al die 3 casters bij elkaar. Neemt niet weg dat ik naar alle 4 met plezier kijk.

• dtech
  • Laatst online: 13-06 23:19
Psy vind ik zelf geen ruk aan: slechts af en toe leuk, vrij arrogant en ook geen learning value.

Maar ieder zo zijn smaak natuurlijk.

• Brian1454
  • Laatst online: 28-06-2017
HD maar vooral psy spelen op een ongelooflijk hoog niveau, maar husky vindt ik nog steeds de beste gewoon omdat ie zo leuk is en als medium-class speler een hoge learning value geeft

• Goldman
Brian1454 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:58:
HD maar vooral psy spelen op een ongelooflijk hoog niveau, maar husky vindt ik nog steeds de beste gewoon omdat ie zo leuk is en als medium-class speler een hoge learning value geeft
+1

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
HD zit toch zelf ook in masters met zijn main account? HD vind ik altijd iets serieuzer en Husky vind ik wat meer relaxer en wat meer fun IMO. Vind beide erg leuk om te kijken en volg ze al sinds ze sc2 beta casts uitbrachte.

Oh god beta, ik weet nog goed dat ik de eerste keer sc2 opstarte na 12jaar wachten :) wat een moment.

Sorry even stukje nostalgie er tussenn door. :p

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Oh god beta, ik weet nog goed dat ik de eerste keer sc2 opstarte na 12jaar wachten :) wat een moment.

Sorry even stukje nostalgie er tussenn door. :p
Boner moment imo!

• Gekheid
Uhm jah zo kun je het wel noemen. het scheelde niet veel. Af en toe nog even sc1 opstarten voor het gevoel. altijd leuk :)

• Goldman
Gekheid schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:23:
[...]

Uhm jah zo kun je het wel noemen. het scheelde niet veel. Af en toe nog even sc1 opstarten voor het gevoel. altijd leuk :)
werkt niet bij mij onder Win7 x64 -.-

• Gropah
  • Niet online
Goldman schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:31:
[...]

werkt niet bij mij onder Win7 x64 -.-
Hmm raar, bij mij wel. Menu heeft rare kleuren, maar ingame doet hij het perfect! (helaas ik niet :P)

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Gropah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:34:
[...]

Hmm raar, bij mij wel. Menu heeft rare kleuren, maar ingame doet hij het perfect! (helaas ik niet :P)
Noobs gebruik dan die compability modus :)

• Gekheid
Gropah schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:34:
[...]

Bij mij onder Win7 64 werkt het prima, ook zonder rare kleuren, enigste wat je moet doen is het Screen Resolution (rechtermuisknop op desktop) venster open zetten terwijl je speelt dan is alles goed. ergens een keer gelezen en bij mij werkt het.

• Goldman
Arnevld schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:55:
[...]

Noobs gebruik dan die compability modus :)
Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachments/show-off-spam/7017d1187513222-caveman-www-caveman-game-com-o_rly.jpg
Gekheid schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:59:
[...]

Bij mij onder Win7 64 werkt het prima, ook zonder rare kleuren, enigste wat je moet doen is het Screen Resolution (rechtermuisknop op desktop) venster open zetten terwijl je speelt dan is alles goed. ergens een keer gelezen en bij mij werkt het.
worth a try :)

Verwijderd

Bij mij doet sc1 t soms wel, soms niet. Soms is de framerate niet te harden, soms zijn de kleuren fucked up en soms flikkert de helft van mn scherm als een tierelier..

Op Linux + wine doet ie t altijd, wel met wat problemen in de bnet menus, de menu's redrawen niet na ergens op geklikt te hebben. Ingame gaat alles wel soepel :P

Sc2: Masters
Sc1: D-

Ik ben zo goed in bw :p

• Brian1454
  • Laatst online: 28-06-2017
iemand die nog een match wil doen met platinum speler? stuur me PM met je character code of je login naam

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Kijk de nieuwe athene l2p guide eens : YouTube: Kanaal van AtheneWins

• yasaka
  • Laatst online: 08-12-2023
Wat ne zieke gast is me dat
"I'm the best, I'm the number one, I'm the alpha" OMG

En de hint waar hij mee afkomt zijn toch ook niet van een hoog niveau hoor.
-Zet de rallypoint van je base op de minerals zodat je workers meteen gaan harvesten (deuuuh, dat doet elke bronze player al)
...

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
yasaka schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:01:
[...]

Wat ne zieke gast is me dat
"I'm the best, I'm the number one, I'm the alpha" OMG

En de hint waar hij mee afkomt zijn toch ook niet van een hoog niveau hoor.
-Zet de rallypoint van je base op de minerals zodat je workers meteen gaan harvesten (deuuuh, dat doet elke bronze player al)
...
Van wat ik weet van die Athene is ie een hele grote troll ;).

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
krijgen jullie ook zo de schijt van die PvP matches? Ik begin al te zuchten als 't zo ver is..
Komt altijd op 't zelfde neer, 3gate-robo of 4gate...gaap.
Ik probeer dan soms iets cheesy zoals een cannonrush. Wat nog verdomde vaak lukt in de top van Platinum. Zoveel gasten die gewoon niet goed op letten. Ik vind dat PvP toch wat meer opties zou moeten hebben, het draait nu voornamelijk om Stalkers spammen en daarna voor Immortal/Collossus gaan...so obvious :')
Ik zou wel weer eens graag wat meer massive units zien zoals de Battlecruiser/Carrier/Broodlord. Je ziet dat allemaal te weinig.

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
iBasch schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:43:
[...]

Als je de matches wilt zien, sponsor eSports dan gewoon en koop voor 5 dollar een ticket. Er zaten echt geweldige matches tussen, vooral MVP vs Squirtle. _/-\o_

Overigens, GSL March is begonnen!
Bne zelf erg verslaafd sinds het begin van de beta aan alle SC2 filmpjes en matches wat er te zien zijn. Zal er nu al enkele honderden uren aan filpmjes op hebben zitten, helemaal geweldig.

Na het lezen van deze prijs dacht ik dat ga ik doen. 10$ voor GSL March betaald. Goede kwaliteit en entertainend zeker :).

Enigste probleem is dat ik nu niet meer kom ingelogd op gomtv.
Kom nu al 3 dagen niet meer ingelogd. telkens als ik met mijn FB account wil inloggen redirect hij me gewoon weer naar de gomtv startpagina zonder ingelogd te zijn. 3 verschillende browsers reeds geprobeerd zonder succes. Ook met drie verschillende accounts geprobeerd (helaas kan ik alleen met het FB account de hq filmpjes bekijken) in te loggen en telkens kom ik weer terecht op de start pagina zonder ingelogd te zijn.

Ook heb ik nooit van gomtv een activatie link ontvangen voor mijn account. Als ik met 1 van de accounts wil inloggen dan geeft hij aan dat ik het mail adres nog moet bevestigen. Ik kan nergens een link vinden waar ze die mail nogmaals kunnen sturen, mail zelf heb ik ook nooit ontvangen.

Anyway, meer mensen met ditzelfde probleem ? En wellicht een oplossing... :)

• Pindamann
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Lichtelijk Starcraft2 related

YouTube: Women and Horses by State of the Game

Day9 die helemaal plat gaat van het lachen nadat iemand over paarden begint te praten :'D

9800X3D | 3070

SuX DeLuXe schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:59:
krijgen jullie ook zo de schijt van die PvP matches? Ik begin al te zuchten als 't zo ver is..
Komt altijd op 't zelfde neer, 3gate-robo of 4gate...gaap.
Ik probeer dan soms iets cheesy zoals een cannonrush. Wat nog verdomde vaak lukt in de top van Platinum. Zoveel gasten die gewoon niet goed op letten. Ik vind dat PvP toch wat meer opties zou moeten hebben, het draait nu voornamelijk om Stalkers spammen en daarna voor Immortal/Collossus gaan...so obvious :')
Ik zou wel weer eens graag wat meer massive units zien zoals de Battlecruiser/Carrier/Broodlord. Je ziet dat allemaal te weinig.
Ik denk dat het al heel veel zou helpen om immortals 1 meer range te geven en ze prioriteit te geven bij de pathfinding tov andere friendly units. Nu moeten ze maar langs de stalkers heen zien te komen voor ze kunnen schieten.

Als immortals dan de stalkers + colossi kan counteren krijg je al meer mogelijkheden. Nu is het probleem gewoon dat 1v1 een immortal wel een colossi afmaakt maar aan beide kanten met wat support en de area damage van colossi en ze worden nutteloos tegen colossi.

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
Pindamann schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:43:
Lichtelijk Starcraft2 related

YouTube: Women and Horses by State of the Game

Day9 die helemaal plat gaat van het lachen nadat iemand over paarden begint te praten :'D
tnx voor dat :D aanstekelijke lach

[ Voor 5% gewijzigd door daanteb op 24-02-2011 23:48 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Pagina: 1 ... 15 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie voor pro-gaming en toernooien ook: Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien.