Toon posts:

[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 67.697 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
lfs schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:47:
Hopelijk zijn er nu ook een keer douches en toiletten te vinden in de huizen die je kan kopen. Als je er op let dan valt het op dat je nergens een wc hebt in Morrowind/Oblivion maar wel rioleringen ;)
Net Star Trek... :D
Maar ik leef me nog altijd uit met het vorig deel, hopdelijk is de mainquest minder dominant als in ik zie soms om de minuut een nieuwe poort openen voor mijn neus.
Zoals ik het lees hebben ze veel dingen 'opgelost' waarvan ik zei, mwa, dat kan beter.
Helaas komen er te weinig van dit soort games uit, zo vind ik het ook jammer dat Star Trek KOTOR mmorpg is gegaan. Het mooie is dus dat je met deze games echt kan verdwalen in de game en zelfs tijd (er achter komen dat je al 10 uur aan het spelen bent XD).
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat dit wel eigenlijk een laatste in zijn soort is.

Is er eigenlijk al iets meer bekend over wat voor grafische kaart je nodig hebt? Ik speel nu op een onboard nv9400 en oblivion trekt dat perfect wonderbaarlijk, alleen deze gaat dat vast dus echt niet trekken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Avalaxy schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:28:
Zou wel ontzettend tof zijn als ze die economie zo hebben opgezet dat handelaren ook echt geld binnen krijgen door dingen aan andere NPC's te verkopen ipv dat ze er na een week ineens magisch 1000 gold bij krijgen uit het niets.Nog toffer zou zijn als ze ook echt wat met dat geld zouden doen :D Betere wapens kopen ofzo.
Als je een beetje doorklikt staat er:
I'm wondering why none posted this already :o Just went to the gas station and found the latest issue of the german PC Magazine PCGames and saw that there is a 10-pages-coverage of skyrim.

New Infos I found (for me new)
- The map in the inventory will be slighty similar like Google Maps and will be in 3D
- You cannot make notes on the map
- There will also be some friendly dragons you can speak with
- Traders will be depending on what has been harvested, so if there is a cornfield in the city which gets destroyed by a fire, the traders in the city will run out of corn or you have to pay horrible prices
- The wind is going to have influences on the water so there might be some ?crimps? (dunno if its the right word) on the water due to the wind and there will also be dynamic waves depending on the wind
- Lockpicking is a minigame again
- There will be 8-9 settlements besides the 5 major citys
- Buying houses is in
- There will be kids in the land of skyrim
Bron.

Dikgedrukt dus wat er met 'economie' wordt bedoeld. Ik heb het originele Duitse artikel niet gezien. Het is allemaal een beetje interpretatie interpreteren zo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Camacha
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-07-2017
Lol, ik heb eergister daadwerkelijk over Skyrim gedroomd. Ik heb nog nooit over een spel gedroomd, behalve over Tetris toen ik dat dag in dag uit speelde. Zeker nooit ergens over voordat het uit was. Ik zit er ook niet erg mee in mijn hoofd ofzo, dus waar het vandaan komt weet ik niet.

Het was wel duidelijk dat mijn dromen door de berichtgeving zijn beïnvloed, want het was mooi maar niet absurd mooi, maar met veel betere gevechten/interactie en het was gewoon over het algemeen erg vet :Y

Persuader of bytes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-11 01:23
Verstekbakker schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:28:
[...]

Als je een beetje doorklikt staat er:

[...]
Bron.

Dikgedrukt dus wat er met 'economie' wordt bedoeld. Ik heb het originele Duitse artikel niet gezien. Het is allemaal een beetje interpretatie interpreteren zo...
Dat had ik al gelezen, maar heeft niet veel met mijn opmerking te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Avalaxy schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Dat had ik al gelezen, maar heeft niet veel met mijn opmerking te maken.
Juist wel, maar ik heb geen zin om er verder op in te gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online
Dat stukje slaat op interactie tussen de speler en traders; wat Avalaxy denk ik bedoelt is dat hij hoopt dat er ook interactie tussen de traders en de rest van de NPC's komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Cocytus schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:45:
Dat stukje slaat op interactie tussen de speler en traders; wat Avalaxy denk ik bedoelt is dat hij hoopt dat er ook interactie tussen de traders en de rest van de NPC's komt.
Precies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Als we dan toch bezig zijn met fantaseren, ik hoop dat het spel me een blowjob kan geven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 07-12 15:50
Interactie tussen traders en andere NPC's was oorspronkelijk wel de bedoeling in Oblivion (je kon dat zien in de "Making of"). Dit zal echter geschrapt zijn, omdat ze het niet goed werkend kregen. Maar dit gelde voor hoop "Radiant AI" zaken. Ik ben benieuwd of ze het in Skyrim wel werkend hebben gekregen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07-12 13:08
Bij GameKings (bout-programma, maar goed) waren ze laaiend over dat wat ze tot nu toe gezien hadden. Of laaiend? Ze waren er zelfs stil van. Het was volgens hen hét spel om naar uit te kijken. Ze hadden 't gezien tijdens een Bethesda-/Skyrim-evenement ergens in de US of A.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
Frizzz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:01:
Bij GameKings (bout-programma, maar goed) waren ze laaiend over dat wat ze tot nu toe gezien hadden. Of laaiend? Ze waren er zelfs stil van. Het was volgens hen hét spel om naar uit te kijken. Ze hadden 't gezien tijdens een Bethesda-/Skyrim-evenement ergens in de US of A.
Dat was iedereen ook over Oblivion. Toen bleek dat alle dingen die gepresenteerd waren als standaard in-game gedrag volledig scripted waren, dat de interface ruk was, dat de engine niet schaalbaar was en dat er geen enkele balans in het spel zat.

• Thasquealer
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-12 12:44
Cocytus schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:10:
[...]

Dat was iedereen ook over Oblivion. Toen bleek dat alle dingen die gepresenteerd waren als standaard in-game gedrag volledig scripted waren, dat de interface ruk was, dat de engine niet schaalbaar was en dat er geen enkele balans in het spel zat.
Nja, dan is het maar hopen dat ze van hun fouten hebben geleerd :9

Steam

• lfs
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2017
[...]

Oblivion is nog steeds een van de beste spellen ooit, interface is makkelijk aan te passen op de PC, engine werkt prima met alle patches en de balans is nooit een probleem geweest voor mij, het is goed te verholpen met mods als je er problemen mee hebt.

Ik ben het met je eens dat de trailers en demos waarschijnlijk veel te hoge verwachtingen scheppen maar er heerst nu al weer een hipster sfeer van Morrowind fanboys die het spel hoe dan ook afkraken omdat het geen Daggerfall of Morrowind is terwijl Skyrim waarschijnlijk het spel van 2011 wordt, alleen het gaat mee met de tijd 8)

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01:13

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

lfs schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:48:
Ik ben het met je eens dat de trailers en demos waarschijnlijk veel te hoge verwachtingen scheppen maar er heerst nu al weer een hipster sfeer van Morrowind fanboys die het spel hoe dan ook afkraken omdat het geen Daggerfall of Morrowind is terwijl Skyrim waarschijnlijk het spel van 2011 wordt, alleen het gaat mee met de tijd 8)
Mwah, dat zou ik niet zeggen. Oblivion was wel een flinke stap van Morrowind af hoor. Het was veel meer gericht op de mainstream gamer. Hoewel ik Oblivion best goed vond, vond ik het wel jammer dat ze zo ver van de Morrowind feel af gingen. Ineens was het minder realistisch, het moest sneller uitgespeeld kunnen worden en (helaas) voelde het meer als een console port dan een PC game.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-08 20:10

Fid3lity

Spectre X

[...]

Interface is vrij goed aan te passen met mods lees ik her en der. Daarbij is Oblivion wel een van mijn all-time favorites geweest en vond ik het hele questpad idee wel lekker breed uitgewerkt. Wat je merkt aan crappy AI is als je die bedelaars / zwervers gaat briben, ineens krijgen ze een behoorlijke, niet zo crappy kapotte stem :9

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-11 09:44
Heb dit topic al een aantal keren zien staan, maar heb het nu toch maar eens goed doorgespit.
Alles leuk en aardig, maar ik schrik toch best wel als ik die screenshots fullscreen open.

Goed, het is alpha. Maar ik zie toch niet heel erg veel verbetering vergeleken met Oblivion.
Niet zodanig dat m'n mond er echt van openvalt, en dat was bij sommige recente sequels van andere series wel zo.

Niet dat 't heel veel uit zal maken, maar een beetje jammer vind ik het toch wel.
Ben enorm benieuwd, hopen dat dit weer net zo finger-licking-good wordt als dat Oblivion dat was.
Blue-Tiger schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:59:
[...]

Interface is vrij goed aan te passen met mods lees ik her en der. Daarbij is Oblivion wel een van mijn all-time favorites geweest en vond ik het hele questpad idee wel lekker breed uitgewerkt. Wat je merkt aan crappy AI is als je die bedelaars / zwervers gaat briben, ineens krijgen ze een behoorlijke, niet zo crappy kapotte stem :9
Dat heeft niet echt iets met crappy AI te maken volgens mij :P
Gewoon moedwillige keus om soundfiles te herbruiken in plaats van voor allerlei mensen nieuwen op te nemen. Bespaart ruimte, tijd en kosten.

[Voor 36% gewijzigd door DutchManticore op 19-05-2011 01:56]

I5 8600k 4.8hgz 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• Camacha
Ik kan me daadwerkelijk in geen enkele van jouw typeringen vinden, maar ik vraag me ook af of er enige kans is dat je plezier zal hebben van Skyrim als je dat daadwerkelijk vond van Oblivion.

Persuader of bytes.

Het 'fiasco' van de gebroken beloftes van Oblivion zorgt er in ieder geval wel voor dat ik me niet teveel lekker probeer te maken met het spel en dat ik probeer afstand te bewaren.
Oblivion was een geweldig spel en ik heb er vele honderden uren in gestopt (voor een groot deel ook te danken aan mods), maar ondanks dat het een tof spel is bracht het niet alles wat het van te voren beloofd had.

Nu Pavlov ik automatisch als ik bijvoorbeeld iets met 'Radiant' hoor zoals Radiant Story. Ik ga er nu al vanuit dat dat gewoon niet bestaat en alleen maar hype is. Zou tof zijn als het er werkend inzit, maar ik denk het niet.
Natuurlijk, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst en ik hoop dat ze ervan geleerd hebben, maar ik houd een slag om de arm qua 'getting my hopes up'.

Maarja, ik heb Skyrim al gepreorderd, dus zó erg is de bittere smaak van de Oblivion-release ook weer niet ;)

We merken het wel :) Nog minder dan een half jaar \o/

[Voor 5% gewijzigd door anandus op 19-05-2011 07:12]

• Cocytus
  • Niet online
Camacha schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 02:14:
[...]

Ik kan me daadwerkelijk in geen enkele van jouw typeringen vinden, maar ik vraag me ook af of er enige kans is dat je plezier zal hebben van Skyrim als je dat daadwerkelijk vond van Oblivion.
Het eerste, tweede en derde punt zijn simpelweg feiten (kijk de trailers nog maar eens terug over hoe fantastisch AI zou zijn; niet-schaalbare interfaces zijn echt iets uit de vorige eeuw; de engine heeft 0 support voor multi-core processors en draait ook op moderne systemen gewoon slecht) en over het laatste zijn in de Oblivion topics genoeg pagina's vol geschreven, die discussie is hier te off-topic.

In tegenstelling tot anandus leg ik geen 50 euro voor een spel neer om vervolgens uren en uren met mods aan de slag te moeten. Als je dat wel wil is de modbaarheid een groot pluspunt maar de game zoals die in de winkel ligt moet gewoon af zijn.
DutchManticore schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:55:
[...]

Dat heeft niet echt iets met crappy AI te maken volgens mij :P
Gewoon moedwillige keus om soundfiles te herbruiken in plaats van voor allerlei mensen nieuwen op te nemen. Bespaart ruimte, tijd en kosten.
Inderdaad. Maar er was wel geld om Patrick Stewart drie minuten tekst in te laten spreken. Het is gewoon een dikke fuck-you richting de spelers: als je je resources zo besteedt dat je een paar beroemdheden inhuurt in plaats van er voor te zorgen dat één personage niet drie verschillende stemmen heeft, ben je niet bezig met het maken van een goede game maar met het maken van goede marketing.

[Voor 31% gewijzigd door Cocytus op 19-05-2011 14:34]

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:33
Ik snap je met sommige dingen echt wel hoor. Vind alleen wel dat je het heel zwaar brengt....

We kennen inderdaad allemaal nog wel het gameplayfilmpje met die vrouw in huis die pijl en boog schieten ging oefenen. AI zou zelfstandig dingen uitvoeren enz... Achteraf bleek inderdaad alles gescript te zijn.

Persoonlijk heb ik me nooit gestoord aan het feit dat er weinig stemmen waren. Sterker nog, het is me heel lang niet eens opgevallen. Maar als je zegt dat ze wel patrick stewart kunnen laten spreken dan weet ik niet of je een punt hebt. Er is nooit naar voren gekomen wat hij ontvangen heeft voor die drie regels en ik kan me ook niet voorstellen dat dat veel geld is geweest. In elk geval niet zoveel dat er geen geld meer was voor andere dingen. Ik denk dat Sean Bean voor Brother Martin meer gekost heeft...

Maar vond je Oblivion zo ontzettend slecht dan dat je je absoluut niet waagt aan Skyrim?

• lfs
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2017
Kan me ook absoluut niet in de kritiek vinden. Ik heb het Oblivion ook pas voor het eerst gespeeld toen het twee jaar uit was en er genoeg patches voor waren. Engine is slecht? Zeker weten maar op mijn systeem van 3 jaar oud draait het spel geweldig op 1920x1080. Af en toe een crash (tegenwoordig om de 3-8 uur) neem je dan maar voor lief. Interface slecht? Daarvoor is de Darnified mod al heb ik me zelf nooit gestoord aan de interface.

Waarschijnlijk is het hele Radiant gebeuren zwaar overdreven en komt het erop neer dat er af en toe een tekstje veranderd. Als je je daar op instelt dan kan het alleen maar meevallen toch?

• Camacha
Cocytus schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:12:
Het eerste, tweede en derde punt zijn simpelweg feiten (kijk de trailers nog maar eens terug over hoe fantastisch AI zou zijn; niet-schaalbare interfaces zijn echt iets uit de vorige eeuw; de engine heeft 0 support voor multi-core processors en draait ook op moderne systemen gewoon slecht) en over het laatste zijn in de Oblivion topics genoeg pagina's vol geschreven, die discussie is hier te off-topic.
Onzin, op het eerste punt na zijn het geen feiten, jij hebt er feiten van gemaakt. Dat ze met de Radiant AI meer hebben beloofd dat ze waar konden maken is inderdaad waar. Voor zover ik begrepen heb had dat vooral ook met performance te maken: er zijn wel bepaalde features ontwikkeld, maar om die in het spel te krijgen had er iets anders uit gemoeten. Dat is eerlijk gezegd onderdeel van het ontwikkelproces. Of het handig is daar van tevoren zo hoog over van de toren te blazen is een ander verhaal, dat denk ik inderdaad niet, maar meer ontwikkelaars maken die fout. Fable 2 (en Fable) is wat dat betreft voor mij een wijze les geweest, sindsdien kijk ik wel uit te rekenen op alle mooie verhalen die je van tevoren hoort.

Dat de vanilla UI onwerkbaar slecht zou zijn of de spelbalans afwezig is allebei ontzettend overtrokken. Het kon allemaal beter, maar dat betekent geenszins dat iets slecht is. Ik heb tot nu toe voornamelijk vanilla gespeeld en ik heb al vele uren plezier beleefd. Met mods kan je die zaken achteraf verbeteren, maar ook zonder die zaken is het gewoon een volwaardig, zeer vermakelijk spel. Als je er van houdt natuurlijk, want smaken verschillen nu eenmaal.

Oblivion draait hier overigens als een tiet op een processor uit 2005 en een midrange videokaart van nu op 1920x1440 met alles open, dus zo slecht vind ik dat overigens ook niet.

[Voor 5% gewijzigd door Camacha op 19-05-2011 17:13]

Persuader of bytes.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-12 19:02

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

lfs schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:59:
Af en toe een crash (tegenwoordig om de 3-8 uur) neem je dan maar voor lief.
Ik vind het vreemd dat mensen crashes ondervinden onder Oblivion.. Ik heb letterlijk nog NOOIT een crash naar m'n desktop gehad. Maar ik draai dan ook geen mods..
Interface slecht?
Je moet het natuurlijk wel beoordelen op het default interface ;) .. En je kon duidelijk zien dat het interface voornamelijk bedoeld was voor console spelers.

• Cocytus
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:24:
Maar vond je Oblivion zo ontzettend slecht dan dat je je absoluut niet waagt aan Skyrim?
Om alleen hier op terug te komen (over de rest is denk ik genoeg gezegd voor in dit topic): nee, zeker niet. Ik vind de TES-serie nog steeds heel boeiend. Vanilla Oblivion was voor mij echter wel een dermate grote teleurstelling dat ik met Skyrim zal wachten tot ik weet dat ik het kan spelen op een manier die ik wél boeiend vind. Ik acht de kans klein dat Bethesda 180 graden draait en met Skyrim weer richting de feel en gameplay van Morrowind gaat, gelet op het succes dat ze met Oblivion hadden. Dat betekent dat ik Skyrim hoogstwaarschijnlijk uit de budgetbak vis, als er een breed scala aan mods en bugfixes van de community ligt.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

D4NG3R schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Ik vind het vreemd dat mensen crashes ondervinden onder Oblivion.. Ik heb letterlijk nog NOOIT een crash naar m'n desktop gehad. Maar ik draai dan ook geen mods..
Heb hier een aantal mods staan (recent weer begonnen met IV) en heb tegenwoordig wel dat 'ie moeite heeft met afsluiten naar Windows. Geen vastlopers tho...

• PatrickH89
  • Laatst online: 07-12 12:26
D4NG3R schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:13:
[...]

[...]

Je moet het natuurlijk wel beoordelen op het default interface ;) .. En je kon duidelijk zien dat het interface voornamelijk bedoeld was voor console spelers.
Mijn Steam versie van de game crasht om de 5 minuten helaas. Ik had hem voor ik die kocht al een tijdje gespeeld, maar het is toch jammer. Windowed ging het wel prima overigens, maar dat speelt behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 04-12 17:40
Blue-Tiger schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:26:
[...] 'ie moeite heeft met afsluiten naar Windows. Geen vastlopers tho...
Off-topic:
Het is waarschijnlijk al eens eerder gezegd, installeer OBSE en zoek eens op Fast Exit2 op de TesNexus bv.
Nooit meer een C.T.D. bij het afsluiten van Oblivion.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 07-12 03:52
Ik haakte af toen ik die hagediskop-mannen in Oblivion zag. Was het zoveel moeite geweest om ook een torso voor die ras te maken? Pff. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Kosh66 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:17:
[...]

Off-topic:
Het is waarschijnlijk al eens eerder gezegd, installeer OBSE en zoek eens op Fast Exit2 op de TesNexus bv.
Nooit meer een C.T.D. bij het afsluiten van Oblivion.
Zal eens kijken, maar 'qqq' kan in command geloof ik ook? <Dat werkt dus niet...

[Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 20-05-2011 20:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Het Oblivion-topic is hier. Dit topic gaat over Skyrim.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-12 11:16
PatrickH89 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:12:
[...]

Mijn Steam versie van de game crasht om de 5 minuten helaas. Ik had hem voor ik die kocht al een tijdje gespeeld, maar het is toch jammer. Windowed ging het wel prima overigens, maar dat speelt behoorlijk vervelend.
Zoiets heb ik in het verleden ook wel eens met andere games gehad.

Toen heb ik tegen mezelf gezegd ok, ik heb het gekocht en dat werkt niet naar behoren.
Vervolgens heb ik hetzelfde spel toen illegaal gedownload en dat werkte perfect.

Zonder dat ik me schuldig voelde daarover overigens, want ik heb wel de developers gesteund.

Misschien dat dat een optie voor je is? Overigens propageer ik niet dat iedereen maar illegaal moet downloaden, ik geef het alleen aan als optie en je hebt hem toch al gekocht, dus waarom zou je het niet proberen? :)

• BjornE
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 27-11 21:20
Mensen, deze al gezien?

http://media.pcgamer.com/files/2011/06/Skyrim-hotel.jpg

(Artikel er bij)

Nais :D

[Voor 41% gewijzigd door BjornE op 02-06-2011 16:04. Reden: artikel toegevoegd]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0Henk 'm!
Deze twee waren volgens mij nog niet voorbij gekomen:

Yeah, Mammoeten 8)

• Distortion
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

Distortion

Bottle to Throttle

Ze pakken het wel groots aan: E3 promotie in L.A

[Voor 8% gewijzigd door Distortion op 04-06-2011 09:48]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Distortion
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

Distortion

Bottle to Throttle

anandus schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Pssst, kijk eens twee posts boven je ;)
shoot, door de opwinding niet gezien :X

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

• Orian
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:48:
Deze twee waren volgens mij nog niet voorbij gekomen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Yeah, Mammoeten 8)
Ziet er goed uit. Alleen vraag ik me de verhoudingen af. Die mammoeten zijn even groot als een reus (neem aan dat dat het is aan zijn uiterlijk te zien), maar het gras komt tot aan zijn knieën. Klopt iets niet lijkt me? Of is het gewoon superhoog gras...
Volgens mij zijn het struiken/hoog gras.
Ik denk dat een normale character de helft á tweederde van die reus is, zoiets?
Dan komt het gras tot tussen je knieën en je middel.

• Random IT Man
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 06-12 21:44
De stijl doet me nu heel erg denken aan Age of Conan. Wat een goed ding is overigens. :)

Ben benieuwd of we net zoals bij Oblivion nu ook weer 20 minuten ingame beeld te zien krijgen.

• jmk
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 05-12 11:43
Wat mij opvalt is dat het licht in huizen, zoals ook deze eettent, heel goed is gedaan.
Daardoor heel erg sfeervol! Ook leuk gedaan met die koeienhoorntjes waar ze kaarsen van hebben gemaakt. Ik wil daar ook wel een hapje eten!

Ik ben bang dat Bethesda nu even weinig doet de komende maanden, en dat ze dan begin september beginnen de spanning op te bouwen met meer trailers en footage tot de release in november.
Ik zou heel graag die 20 minuten willen zien!

Yippie kayak, other buckets!

• TwixKing
  • Laatst online: 02-01-2020
Het ziet er inderdaad erg sfeervol uit, volgens mij komt het ook met de textures wel goed. Toch hoop ik dat ze voor de pc nog tesselation toevoegen, of nog models achter de hand hebben met wat meer polygonen. Kijk maar naar de slagtanden / slurf van die mammoet. Voor de rest kan ik niet wachten 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Deze week zal er met de E3 nieuwe informatie beschikbaar komen over Skyrim. De volgende online te volgen live-shows zijn aangekondigd:
  • Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
  • Dinsdag rond 22:00 uur* zal er een demo zijn op G4TV.com
  • Donderdagnacht rond 2:00 uur* zal IGN aandacht besteden aan Skyrim.
Uiteraard zullen deze shows naderhand ook nog gewoon op hun sites te zien zijn. Ik ben benieuwd.

* Nederlandse tijd
Random IT Man schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:36:
De stijl doet me nu heel erg denken aan Age of Conan. Wat een goed ding is overigens. :)
Todd Howard heeft dat ook gezegd dat ze dat gebruikt hebben voor inspiratie.

[Voor 3% gewijzigd door CoolGamer op 05-06-2011 13:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dank voor de info, TCG! :)
* anandus kan niet wachten tot de eerste demo morgenavond! _o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man
Inderdaad, kan niet wachten! Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
Ik zie nog niets :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man
Net gezien. Eerste indruk: Awesome.

Hopelijk krijgen we later wel iets betere kwaliteit footage.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07-12 11:25
Net gezien, ziet er goed uit, textures nog niet goed kunnen beoordelen. Het was op een XBOX gespeeld en liep verder wel vloeiend enzo. Maar Streamkwaliteit was ook niet alles. Water en lichteffecten zagen er wel erg mooi uit, vooral in de grot. Verder zag de gameplay er ook erg vlot en lekker uit. Mooie magie-effecten en leuk dual-wielden van wapens enzo.
Ik heb er echt wel zin in!

Rig | Diablo3 | Hardloopblogje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Indeed, combat ziet er goed uit, zeker third person :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
Ik wil meer Skyrim :(!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Dit was een fragment uit de 30 minuten durende demo. De hele demo is te zien op hun besloten stand op de beurs.

Morgen zal wederom een weergave van de demo zijn. Dit keer op G4TV. Er staat daar dat de demo uit twee delen bestaat. Hopelijk laten ze wat nieuws zien dan. Ook de nacht op woensdag op donderdag zal de demo weer worden vertoond, maar dan bij IGN. Het is afwachten af ze de volle 30 minuten vrij zullen geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Crap, gemist :-(
Ik zie wel dat-ie al geüpload is op youtube, maar dat is niet zo'n chille versie
Ik heb niet eens gekeken, dus weet niet zeker of dat het is, maar 33 minuten geleden geüpload, dus kan best.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07-12 11:25
Jah, dat is hem inderdaad wel. Maar inderdaad nogal slecht opgenomen, lol!

Rig | Diablo3 | Hardloopblogje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Je kan gewoon naar hier gaan en terugspoelen met de balk onderaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
TheCoolGamer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:06:
Je kan gewoon naar hier gaan en terugspoelen met de balk onderaan.
O+ Wil je met me trouwen? :P

Hoe ver moet ik hem terugspoelen? Het was om 8 uur? (Dus @ 2:00:00?)

[Voor 4% gewijzigd door anandus op 06-06-2011 21:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Je moet naar rond 2:18:00.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wow, dat was tof zeg! :)
Volgens mij gaat dat rechtermuisknop/linkermuisknopsysteem best leuk werken :)
En dan de middelstemuisknop voor de shouts ofzo? :P

Pfff.. Nog 5 lange maanden te gaan :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Time lapse filmpje van de grote muurschildering.

Met op de achtergrond het Skyrim-muziekje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:17

jpiwf

licenced pepernootaddict

blijft wel echt vet dat die muren beschilderd zijn. even in 8 dagen een gebouw beschilderen... _/-\o_

verder vette dingen gezien in het nieuwe filmpje, me wants more :9~

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
Even over dat dualwielden. In het filmpje zegt ie met je rechtertrigger je rechterhand en met de linkertrigger je linkerhand.

Nou hoop ik niet dat ze dat op de pc ook zo doen, dus de rechtermuis voor je rechterhand en de linkermuisknop voor je linkerhand.

Links gebruik ik liever voor een schild wat ik links heb en nee die wil ik niet rechts pakken.
In Oblivion was het ook rechts blokken met het schild in je linkerhand dus ik hoop niet dat ze de controls van de xbox overnemen. Of in elk geval de optie toevoegen om het te wisselen zegmaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
TheCoolGamer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:15:
Time lapse filmpje van de grote muurschildering.
[video]
Met op de achtergrond het Skyrim-muziekje.
Hoe zouden ze dat doen? Een soort van iedereen kan schilderen idee ofzo uitgeprint op die witte doeken?
In dat formaat raak je anders het overzicht nogal makkelijk kwijt denk ik niet? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-12 09:30
vosss schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:09:
[...]

Hoe zouden ze dat doen? Een soort van iedereen kan schilderen idee ofzo uitgeprint op die witte doeken?
In dat formaat raak je anders het overzicht nogal makkelijk kwijt denk ik niet? :)
Plannen, plannen en meer plannen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:17

jpiwf

licenced pepernootaddict

vosss schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:09:
[...]

als je goed kijkt zie je dat ze eerst de muur wit schilderen en dan nog een keer op en neer gaan met het karretje. als je dan het filmpje even pauzeert zie je grijze lijnen staan op die middelste muur. ze zetten dus eerst de lijnen, en dan gaan ze die inkleuren. beetje als een grote kleurplaat inderdaad.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man
Volgens mij gaan we die stream van G4TV niet kunnen zien. Krijg bij de Nintendo press conference al te zien dat je dit alleen in de VS kan bekijken. Heerlijk toch die internationalisering. *kuch* Gekke Texanen.

[Voor 17% gewijzigd door Random IT Man op 07-06-2011 19:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmk
*kuch*p2p*kuch* anyone?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man
Hopelijk blijft ie het doen:

Kijk hier voor de live stream van G4TV.

http://www.justin.tv/e3_11

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Ze laten een hoop meer zien. Ze laten een hoop zien van de interface. De worldmap ziet er erg vet uit. Het is te hopen dat iemand het opneemt en upload naar Youtube.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Is Skyrim net weer geweest? :o I'm afraid I've missed it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man
Als je nu de link gaat bekijken kan je na de reclame deel 2 zien. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
Volgens mij ben ik alweer te laat, ik zat battlefield 3 te kijken :+

Linkje anyone? :)

[Voor 13% gewijzigd door Avalaxy op 07-06-2011 22:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Random IT Man
Nu heb je het inderdaad echt gemist. De link stond hierboven. Helaas!

Zal waarschijnlijk later nog op You Tube komen.

De world map was inderdaad heel erg vet. Vond de wereld ook behoorlijk groot overigens! De UI vind ik er goed uitzien. Doet me denken aan Battlespire met die 3D objecten.

[Voor 42% gewijzigd door Random IT Man op 07-06-2011 22:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:37

Bartaz

Likes cookies!

Na de pauze was het voornamelijk die demo van gisteren, maar dan iets uitgebreider...
Was het daarvoor wat meer variërend?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Ja, ze hebben een hoop nieuwe dingen laten zien. Zo hebben ze laten zien hoe de interface werkt en eruit ziet. Ook hebben ze beter laten zien hoe gevechten werken. De animaties zien er daar een stuk beter uit als bij Oblivion.

Misschien kunnen jullie dan even vooruit, zolang jullie wachten op de demo op Youtube, met wat nieuwe screens:
Skyrim Screenshots

[Voor 81% gewijzigd door CoolGamer op 07-06-2011 23:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoolGamer
Hier is deel 1 van 2: (inclusief horse armor-grap)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MjbfLaOjgzg]

Deel 2 van 2:

[Voor 39% gewijzigd door CoolGamer op 07-06-2011 23:41]

• Avalaxy
Ik hoop dat die graphics op ultra low waren... Maar qua gameplay ziet het er heel goed uit :)

Thanks voor het posten!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Die graphics waren op de Xbox360. Blijkbaar vind je dat lelijk...

Tsja, it takes all kinds, I guess...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01:13

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

Mwah, voor een platform van die leeftijd ziet het er tof uit hoor. Voor de PC hoop ik toch op iets betere graphics.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• Avalaxy
MueR schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:29:
Mwah, voor een platform van die leeftijd ziet het er tof uit hoor. Voor de PC hoop ik toch op iets betere graphics.
Hmm, normaal vind ik ze elkaar niet veel ontlopen. Bij Crysis 2 bijvoorbeeld moest ik echt zoeken naar het verschil. Ik verwacht dus niet dat het echt een wereld van verschil zal zijn.

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
zal er dit keer weer een groot verschil tussen xbox 360 en ps3 zitten?

• M2M
  • Laatst online: 16:56

M2M

medicijnman

Avalaxy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:32:
[...]

Hmm, normaal vind ik ze elkaar niet veel ontlopen. Bij Crysis 2 bijvoorbeeld moest ik echt zoeken naar het verschil. Ik verwacht dus niet dat het echt een wereld van verschil zal zijn.
daarom vond ik de graphics van Crysis 1 ook beter dan die van Crysis 2. Bijvoorbeeld de bewegende blaadjes van de planten en struiken als je door struikgewas loopt. Nauwelijks wat van gezien in Crysis 2.

Enfin, we hebben zo verschrikkelijk veel processing power tot onze beschikking tegenwoordig. Elk spel is speelbaar op een HD5850, of zelfs 5770 op hoge settings. Ik wil eigenlijk wel eens een game zien waarbij ik de settings net op medium kan zetten. Dan heb ik nog wat om naar uit te kijken. Je zou kunnen denken aan rendering distance, decals die blijven liggen, voor altijd dus. Dingen als high-res texturewerk en beter geluidswerk. Iedere game-pc heeft tegenwoordig 4 GB geheugen en een redelijke videokaart. Gebruik die hardware, laat de pc lekker zweten. Toch zonde om er geen gebruik van te maken toch?

-_-

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Avalaxy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:32:
[...]

Hmm, normaal vind ik ze elkaar niet veel ontlopen. Bij Crysis 2 bijvoorbeeld moest ik echt zoeken naar het verschil.
offtopic:
Met een custom CFG kon je RUIMSCHOOTS boven de standaard graphics komen
Ik verwacht dus niet dat het echt een wereld van verschil zal zijn.
Persoonlijk verwacht ik ook niet veel verschil, tussen Oblivion PC/360 was het enige grote verschil de drawdistance.

• M2M

M2M

medicijnman

D4NG3R schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:38:
[...]

offtopic:
Met een custom CFG kon je RUIMSCHOOTS boven de standaard graphics komen

[...]

Persoonlijk verwacht ik ook niet veel verschil, tussen Oblivion PC/360 was het enige grote verschil de drawdistance.
Oblivion op de pc moet je ook niet spelen zonder mods... Gooi er minstens de texture refits over, de extra drawdistance en een handjevol mods om het er net iets gelikter uit te laten zien zonder de performance te doen kelderen (het is en blijft een single thread game) en het ziet er stukken beter uit dan de 360 versie.

-_-

• vosss
Shait, die 2 filmpjes van hierboven zijn al weer van youtube verdwenen helaas :'(

En ik heb ze nog niet gezien. Nog erger. :'(

• Docho
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:39
vosss schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 02:17:
Shait, die 2 filmpjes van hierboven zijn al weer van youtube verdwenen helaas :'(

En ik heb ze nog niet gezien. Nog erger. :'(
Staat ondertussen op G4 zelf ;) : http://www.g4tv.com/video...-Skyrim-E3-Gameplay-Demo/

• lordfalco
  • Laatst online: 16-05-2019
(jarig!)
M2M schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 00:38:
[...]

daarom vond ik de graphics van Crysis 1 ook beter dan die van Crysis 2. Bijvoorbeeld de bewegende blaadjes van de planten en struiken als je door struikgewas loopt. Nauwelijks wat van gezien in Crysis 2.

Enfin, we hebben zo verschrikkelijk veel processing power tot onze beschikking tegenwoordig. Elk spel is speelbaar op een HD5850, of zelfs 5770 op hoge settings. Ik wil eigenlijk wel eens een game zien waarbij ik de settings net op medium kan zetten. Dan heb ik nog wat om naar uit te kijken. Je zou kunnen denken aan rendering distance, decals die blijven liggen, voor altijd dus. Dingen als high-res texturewerk en beter geluidswerk. Iedere game-pc heeft tegenwoordig 4 GB geheugen en een redelijke videokaart. Gebruik die hardware, laat de pc lekker zweten. Toch zonde om er geen gebruik van te maken toch?
iedere game pc heeft dat mogelijk ja, maar gros van de mensen hebben geen game pc. vergeet dat niet

• CoolGamer
Bethesda heeft een Elder Scroll gemaakt om te laten zien op hun (besloten) stand op de E3:

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
TheCoolGamer schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:11:
Bethesda heeft een Elder Scroll gemaakt om te laten zien op hun (besloten) stand op de E3:

nice. erg mooi gemaakt.
geeft wel weer aan hoeveel eer hun uit hun games halen

• CoolGamer
Ze hebben foto's gemaakt van hun stand. Ze hebben hun Alduin wall nagemaakt:

Zeker vet gemaakt.

• jmk
Bedankt voor de link! Ik moet wel 4 keer op de link klikken voordat hij het deed(?) Anders zag ik alleen een zwart vlak.

Deze trailer is veel beter dan die van gametrailers. Deze is lekker lang en beter geïnterviewd. Wel dezelfde inhoud ongeveer.

Die UI ziet er echt HEEL gaaf uit, je inventory, je skills, andere stats, echt HEEL mooi. Dit wordt zo'n gaaf spel, ik kan echt niet wachten!

• M2M

M2M

medicijnman

lordfalco schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:01:
[...]

iedere game pc heeft dat mogelijk ja, maar gros van de mensen hebben geen game pc. vergeet dat niet
Dat is het punt niet echt. Je kunt de instellingen zo laag zetten als je zelf wil. Gewoon de drawdistance verlagen, schaduwen uitzetten, textures extreem low res, hoeveelheid poly's verminderen, tesselation uit, geen anisotropic filters, geen AA en dan draait de boel waarschijnlijk ook nog wel op een Geforce 6800. Zolang ik het spelletje niet fatsoenlijk kan spelen op de hoogste settings met mijn systeem: (i7 920, 6 GB geheugen en een HD5850) vind ik het een groot pluspunt.

(er vanuit gaande dat het geen gigantisch geflopte console port is (graphics-wise), ala GTA 4)

-_-

• Rivandu
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:37
De gameplay ziet er vet uit, alleen vind ik de UI niet echt passen bij het spel zelf.

Lettertype en de balkjes zien er strak en futuristisch uit, terwijl het spel zelf heel erg ruig en 'viking'-achtig aanvoelt. Beetje een botsing van 2 stijlen imo.

• vosss
Ziet er goed uit :)

• Loev
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07-12 09:45
Potverdorie. Deze staat nu bovenaan mijn lijstje. Oblivion maar weer eens uit de kast halen ter voorbereiding.

• Bartaz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 23:37

Bartaz

Likes cookies!

TheCoolGamer schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:11:

Hebbon!
Is blijkbaar gemaakt door WETA.

• vosss
Loev schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:46:
Potverdorie. Deze staat nu bovenaan mijn lijstje. Oblivion maar weer eens uit de kast halen ter voorbereiding.
Installeer Oblivion. Download Nehrim (www.nehrim.de) en speel die ipv Oblivion.

Opgepoetste graphics die er puik uit zien, machtig mooie compleet nieuwe wereld minstens net zo groot als die in Oblivion, nieuw verhaal, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe armor, beter levelling systeem etc etc etc.

Je zult er geen spijt van krijgen. Me dunkt. _/-\o_

• Camacha
Zo, dat ziet er niet verkeerd uit en tegelijk ook wel erg vertrouwd. Het is in ieder geval goed om te zien dat de 3rd person view een stuk beter is uitgewerkt en ook de combat (zoals beloofd) een stuk minder statisch lijkt.
vosss schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:50:
Opgepoetste graphics die er puik uit zien, machtig mooie compleet nieuwe wereld minstens net zo groot als die in Oblivion, nieuw verhaal, nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe armor, beter levelling systeem etc etc etc.

Je zult er geen spijt van krijgen. Me dunkt. _/-\o_
Alleen wel Duits gesproken. Schijnt uiteindelijk niet veel uit te maken, maar dat moet er wel even bij gezegd worden ;)

Persuader of bytes.

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 01:28
Alleen wel Duits gesproken. Schijnt uiteindelijk niet veel uit te maken, maar dat moet er wel even bij gezegd worden ;)
nee ook de Engelse versie staat op de site :)

[Voor 7% gewijzigd door ravw op 08-06-2011 18:40]

Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 2070 ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

mag ik iedereen hierboven (alweer) verwijzen naar het Oblivion topic..

\[PC/X360/PS3] The Elder Scrolls IV: Oblivion deel 13
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee