Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 08:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Relief2009 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:32:
[...]

Minder RPG kan je niet echt vaststellen met een demo. Daarvoor zijn de twee missies te weinig.

Ik ben juist blij dat ze dieper zijn gegaan dan ME2, maar niet zo ver als ME1. ME1's game mechanics was juist verre van ideaal. Onoverzichtelijk en complex. ME2 was dan weer erg versimpeld. De wapens in ME3 zijn juist customizable zoals in ME1, maar nu wel overzichtelijk gevisualiseerd. Dit zie je helaas niet in de demo. Deze kun je wel hier bekijken: http://masseffect.bioware.com/about/arsenal/

Iemand zin om te MP'en op de PC? Of mss na 17 februari? Mijn Origin ID is ME3Soldier.
Wat ik aan het RPG-gedeelte van ME1 heel vervelend vond is dat je heel veel wapens oppakte tijdens de missies (uit kluisjes enzo), maar dat driekwart crap was en je backpack daarnaast ook maar een erg beperkte ruimte had. Dus te backpack raakte snel vol met crapwapens wat daarna weer veel tijd kostte om uit te zoeken.

(Dit 'probleem' heb ik overigens ook met een compleet ander spel, Torchlight :P)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 16:30
Compizfox schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Wat ik aan het RPG-gedeelte van ME1 heel vervelend vond is dat je heel veel wapens oppakte tijdens de missies (uit kluisjes enzo), maar dat driekwart crap was en je backpack daarnaast ook maar een erg beperkte ruimte had. Dus te backpack raakte snel vol met crapwapens wat daarna weer veel tijd kostte om uit te zoeken.

(Dit 'probleem' heb ik overigens ook met een compleet ander spel, Torchlight :P)
Ouwe sprokkelaar :+ :P

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Heerlijk vond ik dat micromanagen van je inventory in ME1. Ik kan echt zo een uurtje bezig met alle spulletjes die ik vergaard heb doorspitten, vergelijken, verdelen, upgraden, verkopen, salvagen en wat er allemaal nog meer mogelijk is in dat soort spellen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja, dat op zich wel, maar ik vind het zo irritant dat de er zoveel crap bijzit. De fun van dat managen gaat er wel een keer af als je bijna alles weg moet gooien/verkopen.

Maak het dan zo dat je wat minder spulletjes verzamelt, maar dat er ook minder rotzooi tussen zit.

Ik krijg nu steeds "your connection to the game has been lost" als ik op Quick Match druk...

[ Voor 37% gewijzigd door Compizfox op 15-02-2012 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Singleplayer demo was fun. Nu nog een paar dagen wachten op de multiplayer (xbox). Hoor van iedereen dat het begin moeilijk is, ben benieuwd.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Veel mensen proberen het in hun eentje te doen en dat is niet te doen. De AI is behoorlijk slim en flankt je van alle kanten. Je komt Wave 1 niet eens door in je eentje. Met zijn vieren moet je na een tijdje wel tot Wave 10 minimaal kunnen komen. Met mic zelfs verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:36
Ja, viel mij ook op, maar je moet er echt opletten.
9 van de 10 rent er voorbij.
Die water effecten zagen er ook niet al te fris uit.
Maar dat is een van de eerste levels die gemaakt is gok ik, tweede level zag er beter uit.
Xbox 360 is ook al weer 7 jaar oud.

Video is verwijderd. >:)

[ Voor 11% gewijzigd door nFo op 15-02-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik krijg m'n controller niet werkend op de PC demo. Is die niet gesupport in de demo of zit dat ook zo in de full?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Controller heeft nauwelijks gewerkt in de ME-serie. ME2 werkte het ook niet. BioWare support het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Oh, dat wist ik niet. In dat geval is mijn keuze tussen de 360 en PC versie snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Early access to ME3 Multiplayer demo via Facebook Recruitment App (Xbox + PC only)

http://social.bioware.com...x--PC-only-9278554-1.html

http://www.facebook.com/masseffect?sk=app_183951328359435

Ik heb wel zit in de multiplayer.
Care to share ?
PM maar even.

[ Voor 18% gewijzigd door nFo op 15-02-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm daar heb je dus niets aan als je BF3 hebt en dus al toegang hebt tot de MP demo? Of zit er nog iets extra's bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weakling schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:59:
Ik kan nog niet echt enthousiast worden na de demo (PC versie). De graphics zien er ietsje beter uit, maar nog steeds niet bij de tijds. De levels zien er uit alsof ze opgebouwd zijn met duplo lego. Weinig fantasievol en gruwelijk lineair. Interactie met de omgeving is er nauwelijks. Nog steeds domme tegenstanders. Etc.

Ik zal het spel ongetwijfeld wel gaan spelen, want ik ga er van uit dat het verhaal wel in orde zal zijn en het ietsje uitgebreide RPG element is ook een verbetering, maar voor zover ik het uit de demo mag concluderen is het inderdaad niet ME3, maar ME2.5.
Mee eens, graphics is niet wat je verwacht anno 2012. Eerlijk gezegd ziet het eruit en voelt het qua gameplay alsof ik ME2 zit te spelen. Nee, denk niet dat ik deze ga spelen.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Laatst online: 29-04 22:30
Help!!!! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:48:
[...]

Mee eens, graphics is niet wat je verwacht anno 2012. Eerlijk gezegd ziet het eruit en voelt het qua gameplay alsof ik ME2 zit te spelen. Nee, denk niet dat ik deze ga spelen.....
Je hebt ME2 gespeeld en je speelt ME3 niet vanwege de graphics?
gameplay > graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 24-06 18:33
MP is echt een verrassing, wist niet dat die zo verslavend zo zijn.
Zit nu op level 18 en heb eindelijk een character unlocked en meteen raak, Krogan soldier :P
Volgende hopelijk Turian sentinel.

SP is een leuke teaser niet meer niet minder, ik verwacht dat de full game me niet zal teleurstellen.
Kan niet wachten om weer met mijn old school crew te spelen, Kaiden en Garrus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

houthakker1985 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:37:
[...]

Je hebt ME2 gespeeld en je speelt ME3 niet vanwege de graphics?
gameplay > graphics
Nee want ik schrijf dat ik zowel qua gameplay als qua graphics het net vind of ik ME2 zit te spelen.

Ook qua gameplay verwacht ik er gewoon wat meer van, in dez in van niet exact hetzelfde en relatief weinig bewegingsvrijheid. Verder bepalen de graphics imho gewoon ook een belangrijk deel van de sfeer.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Gisteravond de single player gespeeld. En ik moet zeggen de combat voelt veel meer shootery aan. En het lijkt ook wel wat lastiger. Al staat het nu op normal denk ik en was het niet heel moeilijk, maar het was wel meer in leven blijven dan in me2. Ik speel ME2 op insanity en ik denk dat die difficulty in ME3 wel een stapje hoger gaat worden dan in ME2. Verder garrus, wrex en liara :D. Ik weet nu al dat garrus en Liara waarschijnlijk permanent met me mee lopen :) Of Tali moet een buffje gekregen hebben.

Wel jammer dat ik een infiltrator had genomen, maar in het 2de deel van de demo geen sniper had :(

Multiplayer nog niet geprobeerd, dat word vrijdag omdat een vriend van me geen BF3 heeft :p, ik kon al wel spelen maar na 2 keer 10min wachten in lobby gaf ik het op. Ook leuk dat ik BF3 voor de PC heb, maar wel op de xbox me bonussen krijg :)

Al met al een goede teaser voor de single player en wat mijn honger wat gestilt heeft, maar ook nog meer heeft gegeven. 9 maart kan niet snel genoeg komen. En dan ga ik de aarde redden, en heel veel dood gaan door targets met barrier, armor, shield en daarna nog een life bar :) Enige gemis: health regeneerd niet meer volledig.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Muziek was meer in de geest van ME1: lekker retro. Vond het voor m'n gevoel beter afgewerkt ook, moet de soundtrack nog luisteren op spotify verder, als hij erop staat iig :)

Verder voelt het wat anders aan qua gameplay vind ik. Animaties doen een beetje Japans/Manga-achtig aan. Graphics zijn eigenlijk precies hetzelfde als in ME1+2, maar daar gaat het mij ook absoluut niet om. Ben heel benieuwd hoe het verhaal zich uiteindelijk zal ontvouwen, zal hem dan ook waarschijnlijk snel al spelen als hij uitkomt straks :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• houthakker1985
Help!!!! schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Nee want ik schrijf dat ik zowel qua gameplay als qua graphics het net vind of ik ME2 zit te spelen.

Ook qua gameplay verwacht ik er gewoon wat meer van, in dez in van niet exact hetzelfde en relatief weinig bewegingsvrijheid. Verder bepalen de graphics imho gewoon ook een belangrijk deel van de sfeer.
Maar dan nog, ME2 was een paar jaar geleden wel goed genoeg om te spelen en dat spel heeft een open einde,
En nu zou ME3 niet de moeite waard zijn omdat het op zijn voorganger lijkt? :?
Je wilt toch weten hoe het verhaal afloopt?

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik moest hier stiekem toch wel erg hard om lachen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ye0Rl16elKo]

[ Voor 25% gewijzigd door zjeery op 16-02-2012 11:31 ]

• ReMCoDijKSTRa
zjeery schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:31:
Ik moest hier stiekem toch wel erg hard om lachen:

[video]
Ziet er niet uit. Ik hoop zo dat deze demo al 2 jaar oud is.... Want dit is gewoon onacceptabel slecht.
1 ding is zeker en dat is dat de demo iig uit nov 2011 komt(leaked demo)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Gayz4s82LHs]

[ Voor 13% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 16-02-2012 13:49 ]

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 13:36
LOL dat muziekje! Haha.

Ik moet nog aan de singleplayer beginnen maar de balance in de multiplayer is soms ook ver te zoeken. Als iedereen wat hoger level is, wals je er zo doorheen. Ik heb nu een soldier met bijna alle skills max en je bent gewoon een tank, waarmee je daarnaast als een malle ontzettend sterke granaten kan spammen en de cooldown van je concussive shot is er gewoon niet. Die is als je hem gebruikt hebt, meteen weer up.

Ik vermaak me er trouwens wel mee. Doet me weer denken aan UT2004 met die monster waves!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ReMCoDijKSTRa schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:41:
[...]

Ziet er niet uit. Ik hoop zo dat deze demo al 2 jaar oud is.... Want dit is gewoon onacceptabel slecht.
1 ding is zeker en dat is dat de demo iig uit nov 2011 komt(leaked demo)
Wat is er zo slecht aan dan?

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

Ha iedereen!

Heb de demo nu een paar keer tot tegen het einde gespeeld (klapt er iedere keer uit), en moet zeggen dat het schieten wel lekker stevig aan voelt, meer power dan in ME 1 en 2. Jammer alleen dat je niet veel van de RPG ervaring meekrijgt met de demo, maar dat was te verwachten. Wel leuk dat de skills weer wat uitgebreider zijn met die keuze-trees.

Alleen ik moet zeggen - femshep. Wat een drama. Die beweeg-animaties zijn echt te treurig voor woorden, haha, net als inderdaad in dat eerder geposte filmpje van zjeery hier. En Bioware maar volhouden dat ze nieuwe 'vrouwelijkere' motion animaties hebben gemaakt. Ik vind het clownesk. Haha!

Verder: Garrus & Wrex, loving it! Vooral die opmerking van Garrus in de shuttle tegen Wrex en wanneer hij klaagt over die gun van Captain ('now Major') Kirrahne (of hoe je 't schrijft).

En die multiplayer, die is dus wel de moeite waard om te proberen?

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

houthakker1985 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:33:
[...]

Maar dan nog, ME2 was een paar jaar geleden wel goed genoeg om te spelen en dat spel heeft een open einde,
En nu zou ME3 niet de moeite waard zijn omdat het op zijn voorganger lijkt? :?
Je wilt toch weten hoe het verhaal afloopt?
Nou ja het was zeker een ok spel en ben ook wel benieuwd naar het einde (weet ik al: Shepperd wint). Maar je verwacht een bepaalde ontwikkeling. Het valt me gewoon tegen dat we jaren verder zijn en je vrijwel hetzelfde spel krijgt.

Mooiere graphics en vrijheid in de levels kan gewoon voor een beter immersive effect en beleving zorgen. Dus ja dit soort dingen zijn imho gewoon belangrijk.

PC Specs

• ReMCoDijKSTRa
Heb je dat filmpje gezien?

Anoniem: 220612

die poppetjes (sprites?) die in het eerste demo-level op de grond aan het rennen zijn vielen me ook al op. Echt jaren geleden dat ik die dingen voor het laatst heb gezien haha. Verder is het spel technisch geen wonder idd, maar de gameplay is vergelijkbaar met ME2 en ik vermaak me prima met sp en mp. Niets nieuws, maar wel vermakelijk :)

• nFo
Heb je nog wat positieve dingen te melden over Mass Effect. :')

En hoelaat komt die Multiplayer online morgen ?

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 16-02-2012 21:06 ]

• pingkiller
  • Laatst online: 11:07
Demo net uitgespeeld op de PC. De sfeer die ze neerzetten is weer prima en het ziet er leuk uit, maar de gameplay zelf is nou niet echt spannend als je het mij vraagt. Verstop achter een muurtje, pewpew, loop 10 meter naar volgende muurtje, meer pewpew..etcetcetcetc...ik was er op de helft van de demo al klaar mee.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Wow, de multiplayer is echt verslavend. Echt leuk als je een goed samenwerkend team hebt.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• houthakker1985
Help!!!! schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 17:46:
[...]

Nou ja het was zeker een ok spel en ben ook wel benieuwd naar het einde (weet ik al: Shepperd wint). Maar je verwacht een bepaalde ontwikkeling. Het valt me gewoon tegen dat we jaren verder zijn en je vrijwel hetzelfde spel krijgt.
Akkoord, qua ontwikkeling loopt het inderdaad een beetje uit de pas met wat je tegenwoordig voorgeschoteld krijgt.
Maar dat doet mij niet beslissen het spel links te laten liggen, ik wil weten hoe het verhaal eindigd!
Bovendien gameplay in ME2 was dik in orde, en de ME3 demo voelt hetzelfde, met hier en daar een verbetering.
(oja dat Shepard wint is niet zeker hoor, ME2 kon je ook uitspelen zonder dat Shepard wint. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-07 20:57
pingkiller schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:42:
Demo net uitgespeeld op de PC. De sfeer die ze neerzetten is weer prima en het ziet er leuk uit, maar de gameplay zelf is nou niet echt spannend als je het mij vraagt. Verstop achter een muurtje, pewpew, loop 10 meter naar volgende muurtje, meer pewpew..etcetcetcetc...ik was er op de helft van de demo al klaar mee.
Dat waarschijnlijk omdat dat verstoppen jouw manier van spelen is, met infiltrator kun je ook cloaking doen enz. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Anoniem: 220612 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:57:
die poppetjes (sprites?) die in het eerste demo-level op de grond aan het rennen zijn vielen me ook al op. Echt jaren geleden dat ik die dingen voor het laatst heb gezien haha. Verder is het spel technisch geen wonder idd, maar de gameplay is vergelijkbaar met ME2 en ik vermaak me prima met sp en mp. Niets nieuws, maar wel vermakelijk :)
Ja, dat bedoel ik. Niets anders dan met ME2. Bij al dit soort games kun je wel rare loopjes/animaties ontdekken en belachelijk maken met een filmpje met rare muziekjes eronder...

Neem aan dat bepaalde dingen inderdaad nog wel gefixt zijn, maar verder gaat het me toch echt om het verhaal en moet het best erg worden wil het het voor me verpesten... Ik heb er wel zin in iig! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

houthakker1985 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:47:
[...]

Akkoord, qua ontwikkeling loopt het inderdaad een beetje uit de pas met wat je tegenwoordig voorgeschoteld krijgt.
Maar dat doet mij niet beslissen het spel links te laten liggen, ik wil weten hoe het verhaal eindigd!
Bovendien gameplay in ME2 was dik in orde, en de ME3 demo voelt hetzelfde, met hier en daar een verbetering.
(oja dat Shepard wint is niet zeker hoor, ME2 kon je ook uitspelen zonder dat Shepard wint. :P )
Haha ja dat is ook zo, maar mijn Sheppard won in ME2 :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

houthakker1985 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:47:
Ik durf het al wel te raden: die zal niet echt eindigen. Zullen wel een hoop losse eindjes over blijven voor een ME4, 5, 6 en verder. Ze gaan echt niet een succesvolle franchise stoppen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-07 13:11
De verhaallijk van Shepard stopt.

Het universum blijft natuurlijk wel bestaan en daar kunnen verdere avonturen in gebeuren.
Hoewel ik me toch wel wat afvraag hoe ze daar een draai aan kan geven - afhankelijk van wat je als shepard doet wordt het universum nogal door elkaar gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik snap het gezeik van graphics echt niet. Het spel ziet er top uit. Het is geen Crysis 2, maar dat is ook niet het doel van BioWare. Ik vind sfeer en de artistieke waarden van het spel veel belangrijker. Dat is wat het uniek maakt. Verder zijn de graphics duidelijk beter dan ME2. Als je het verschil niet ziet, is het tijd voor een bril.

Verder zit de demo natuurlijk vol bugs en oneffenheden. Dat krijg je dan ook met een oude build. Zelf ben ik ietsje bezorgd over de gezichtsanimaties. Die zijn ruk. Hopelijk dat ze dat nog fixen bij BioWare.
chime schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:14:
De verhaallijk van Shepard stopt.

Het universum blijft natuurlijk wel bestaan en daar kunnen verdere avonturen in gebeuren.
Hoewel ik me toch wel wat afvraag hoe ze daar een draai aan kan geven - afhankelijk van wat je als shepard doet wordt het universum nogal door elkaar gegooid.
Ik denk niet dat de Reapers de enige bedreiging zijn in het ME-universum. Wat zou er gebeuren als bepaalde mensen zoals de Illusive Man Reaper technologie achterhouden voor de toekomst. Cerberus wil nog steeds de voortuigang van het menselijke ras. Misschien wel het heelal domineren? Daar kun je nog veel mee doen. Er gebeurt al zoveel buiten de Reaper verhaallijn (zie boeken en Comic).
Verder heb je nog verschillende mogelijkheden op het gebied van gametypen. MMO, FPS?

[ Voor 53% gewijzigd door Relief2009 op 17-02-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een Mass Effect MMORPG ala SW:TOR lijkt me wel vet :P
Maar dan geen maandelijkse betaling graag. Ik ga echt niet per maand gaan zitten betalen voor een spel (ook nog nooit gedaan trouwens)

[ Voor 56% gewijzigd door Compizfox op 17-02-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Eindelijk de multiplayer kunnen spelen.
http://masseffect.bioware.com/about/demo
Bevalt goed, beter dan verwacht en best verslavend.

Hoe werkt die: N7 rating ?

[ Voor 28% gewijzigd door nFo op 17-02-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Invite me als je af en toe wil multiplayen: ME3Soldier.

Let wel, ik heb geen mic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb geen idee of die van mij wel werkt in het spel. Niemand reageert. :P

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Jezus. Ik zat net in een Gold Challenge. Dat is ff iets te hoog gegrepen. Wave 1 zwaar afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Ik ben al blij als ik brons haal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 11:03
Ik ben "Basekidt" in het spel.

Heb nu 3x brons helemaal gehaald. Vind al die kleine awards van "10 assist" etc wel super vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Bronze challenge een paar keer gehaald ook. Op beide maps. Maar gisteren kwam ik op de één of andere manier toevallig in een Gold Challenge en had het niet door totdat we met zijn vieren wave 1 niet doorkwamen. Dit terwijl er een Level 20 Soldier tussenzat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

F_demon schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:28:
Ik heb geen idee of die van mij wel werkt in het spel. Niemand reageert. :P
Zelfde probleem :P

Wel vaag trouwens dat text chat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Text chat krijg ik ook niet werkend. Net een goede pot aan het spelen en dan vliegt het hele online eruit. Echt om gefrustreerd van te worden!

[ Voor 6% gewijzigd door Relief2009 op 18-02-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Gister silver challenge gehaald :P

Zat echt in een super team, een turian sentinel (level14), een asari adapt (level18), een human vangaurd (level10)
en ikzelf krogan soldier (level20)

We bleven echt goed bij elkaar, snelle revives en lukte dat niet dan werd de wave sowieso gehaald.

Je verdient echt veel credits door de silver challenge te spelen.
Misschien toeval maar ik krijg meteen goeie unlocks in mij packages, zoals M96-Mattock I, Widow sniper rifle en een assault rifle upgrade en sniper rifle upgrade.

Ben benieuwd naar jullie unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik zit zelf te twijfelen tussen de 20k veteran pack en de 5k recruit pack. Enige voordeel van de veteran pack is dat je gegarandeerd een uncommon item of beter krijgt....

Zelf is mijn enige coole unlock de M-96 geweest. Ik heb wel wat pistoltjes en attachments voor shotguns unlocked, maar die dingen gebruik ik helemaal niet als soldier, dus heb er weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Arghhhh.... We zijn doodgaan. Wat doet de hostplayer? Die sluit af waardoor je met nul punten overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312027

ja de multiplayers is best wel leuk om te spelen. Gisteren met een groepje van lvl 5.6.7 door de brons heen gegaan met zijn 3. Ik merk dat het pas moeilijk word als er bepaalde tegenstanders tegenlijk op het veld zijn die engineers bevoorbeeld

Ook een bug opgemerkt als ik van class wissel dan kan ik met powers niet gebruiken die zijn dan compleet of maar gedeeltelijk zichtbaar in je power balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Net twee lekkere potjes gespeeld. Twee keer Bronze gehaald. Misschien tijd voor Silver Challenge :D want ik krijg nauwelijks boeiende extraatjes van de packages in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Basekid schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:42:
Ik zit zelf te twijfelen tussen de 20k veteran pack en de 5k recruit pack. Enige voordeel van de veteran pack is dat je gegarandeerd een uncommon item of beter krijgt....

Zelf is mijn enige coole unlock de M-96 geweest. Ik heb wel wat pistoltjes en attachments voor shotguns unlocked, maar die dingen gebruik ik helemaal niet als soldier, dus heb er weinig aan...
Ga voor silver challenge, paar waves overleven en je hebt genoeg creds voor the veteran pack.
Nog geen characters unlocked? Heb nu een Drell vanguard erbij maar wil liever een Turian Sentinel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
2x bronze challenge heb je ook veteran pack, maar de vraag is of daar nog iets interessants in zit wanneer je de Bronze Challenge speelt. Tot nu toe niet echt iets boeiends geunlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Denk ook dat wanneer je silver of gold gaat doen, de unlocks wat beter worden.
2x bronze? dan doe ik liever 5 waves op silver scheelt tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
mingooski schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:49:
Denk ook dat wanneer je silver of gold gaat doen, de unlocks wat beter worden.
2x bronze? dan doe ik liever 5 waves op silver scheelt tijd :)
Hm, ik heb het idee dat je met silver gewoon meer geld verdient, dus dat je daardoor vaker packs kan kopen, niet dat je dan betere "deals" krijgt.
mingooski schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:43:
[...]

Ga voor silver challenge, paar waves overleven en je hebt genoeg creds voor the veteran pack.
Nog geen characters unlocked? Heb nu een Drell vanguard erbij maar wil liever een Turian Sentinel.
Heb nu al 2x een veteran pack gekocht, maar voor 4x de prijs heb je maar 1 ding dat beter is (inplaats van 1 kans op een uncommon, krijg je zeker weten 1 item die beter is dan uncommon). Volgensmij zijn de andere 4 items gewoon puur random, en verschillen ze niet per pack?

Zo intepreteer ik het tenminste :?

[ Voor 10% gewijzigd door Basekid op 18-02-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Basekid schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:01:
[...]

Hm, ik heb het idee dat je met silver gewoon meer geld verdient, dus dat je daardoor vaker packs kan kopen, niet dat je dan betere "deals" krijgt.
Ja klopt het is gewoon random, las net dit op BSN.

Hi everyone,

Just wanted to give you some info that may or may not be encouraging :) we've noticed a healthy amount of debate around the reinforcement pack system and the random nature of unlocks.

In the demo, we recognize it can be difficult to unlock exactly the race/class/weapon you want to use without considerable play time.

What I can tell you is this: although the system is not likely going to go away, the demo has approximately half of the unlockable content that is present in the full game. While I can't speak to the chances of getting a very specific unlock, in general you should see more/better rewards from the packs you earn
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm, net ook begonnen met de demo. ziet er goed uit. alleen de opties zijn een beetje onduidelijk.

edit: server unavailable aaah

[ Voor 14% gewijzigd door megadoom op 18-02-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Nog meer mensen die in Multiplayer op de Xbox tegen matchmaking problemen aanlopen?

Soms als ik join en iedereen is ready, start de game niet. Soms wachten we op iemand, maar die persoon is wel ready op zijn scherm. Of er staat ineens 'LEVEL 0' in de lobby en daarna freezed mijn Xbox. En tenslotte, soms staat er loading maar er komt maar niets.

Als ik eenmaal in een game zit, gaat het prima.

EDIT: blijkbaar bekende problemen, zie http://social.bioware.com/forum/1/topic/345/index/9279797/2

[ Voor 11% gewijzigd door y0ukn0w op 18-02-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
zelfde op pc, servers unavailable -.- dan maar even singleplayer

[ Voor 26% gewijzigd door megadoom op 18-02-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
y0ukn0w schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:42:
Nog meer mensen die in Multiplayer op de Xbox tegen matchmaking problemen aanlopen?

Soms als ik join en iedereen is ready, start de game niet. Soms wachten we op iemand, maar die persoon is wel ready op zijn scherm. Of er staat ineens 'LEVEL 0' in de lobby en daarna freezed mijn Xbox. En tenslotte, soms staat er loading maar er komt maar niets.

Als ik eenmaal in een game zit, gaat het prima.

EDIT: blijkbaar bekende problemen, zie http://social.bioware.com/forum/1/topic/345/index/9279797/2
Ja klopt, in de demo zitten nogal wat bugs.
Zullen ze wel voor de release even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
t is dus niet me3 maar k*t origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Wat heeft origin mee te maken? Ik word een beetje moe van dat gezeik op Origin. Ik heb tot nu toe 0,0 problemen met Origin.

[ Voor 54% gewijzigd door Relief2009 op 19-02-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Net een rondje Gold met echt wat goede mensen gedaan op de PC. We zijn tot wave 5 of 6 gekomen.
Na de eerste Atlas eindelijk neergehaald te hebben, kwamen er nog twee tegelijkertijd door een deur heen zetten terwijl een stel Phantoms de boel onveilig maakten.
Dat hielden we dus niet lang vol. :P

Belangrijkste tips lijken te zijn:
- Blijf bij elkaar
- Revive zodra iemand neergaat
- Ren voor je leven als het fout blijkt te gaan
- Zorg voor rugdekking bij het uitvoeren van de missies ipv als een dwaas ernaartoe te rennen

Wel erg goede manier om aan xp en geld te komen. In één keer 15000 credits rijker.

Best verslavend dat multiplayer. :D

[ Voor 21% gewijzigd door JaccoW op 19-02-2012 01:25 ]

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
F_demon schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:19:
Net een rondje Gold met echt wat goede mensen gedaan op de PC. We zijn tot wave 5 of 6 gekomen.
Na de eerste Atlas eindelijk neergehaald te hebben, kwamen er nog twee tegelijkertijd door een deur heen zetten terwijl een stel Phantoms de boel onveilig maakten.
Dat hielden we dus niet lang vol. :P

Belangrijkste tips lijken te zijn:
- Blijf bij elkaar
- Revive zodra iemand neergaat
- Ren voor je leven als het fout blijkt te gaan
- Zorg voor rugdekking bij het uitvoeren van de missies ipv als een dwaas ernaartoe te rennen

Wel erg goede manier om aan xp en geld te komen. In één keer 15000 credits rijker.

Best verslavend dat multiplayer. :D
Die Phantoms zijn erg gevaarlijk.
Zilver net gehaald, maar komt meer omdat er een pro gast mee deed.
Hij had een rating van: N 87
Weer wat leuke wapens gevonden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 09:35

Alcmaria

Syntax Error in 10

Relief2009 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:10:
Wat heeft origin mee te maken? Ik word een beetje moe van dat gezeik op Origin. Ik heb tot nu toe 0,0 problemen met Origin.
Ik heb de demo net geinstalleerd en heb ALLEEN maar problemen met Origin/

- wil niet opstarten
- Hangt complete PC op voor 5 seconden en dat om de minuut
- Als ik in kan loggen moet ik elke keer 5 schermen of om mijn profiel te maken (en die bestaat uiteraard al)
- ME3 blijft aangeven dat ik niet ingelogd ben.

Maw je kan het gezeik vinden, maar er zijn wel degelijk problemen met Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren brons met 2 spelers gehaald en silver met 3 spelers gehaald (die silvere was nog moeilijk was chain revive. we gingen om en om dood maar konden elkaar ook telkens net weer reviven.) Nu nog een 4de goed player zoeken en we kunnen misschien wat met gold gaan doen.

O ja we gebruiken TS 2 om te zorgen dat de samenwerking beter is.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 312027 op 19-02-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
iemand die een beetje samenwerking wilt? zit hier een beetje lonely op me3.. naam: megadoom20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Singeplayer demo net gedaan en een aantal zaken vallen mij op:

Graphics zijn in het 2e level erg goed en scherp, ik zie wel een duidelijk verchil met het 1e level op aarde (aantal low-res textures, achtergrond, gezichten. Lijkt wel alsof nog niet alles gepolished is in het 1e level maar het 2e gedeelte ziet er top uit. Iets beter als ME2, hoewel Lair Of The Shadowbroker er t.o.v. de main game ook al wat strakker uitzag naar mijn mening.

Muziek, geluid en sfeer is weer op en top sci-fi, heerlijk :)

Ik heb toch de indruk dat EA een vinger in de pap heeft gehad tijdens de ontwikkeling; Om een breder publiek aan te spreken is Ashley ineens een fotomodel geworden en is de besturing nog meer "arcadier" geworden, met name het snelle rennen valt dan op. Het contrast met ME1 is daarin in elk geval erg groot. Ook de keuze aan het begin om de game als snelle shooter te spelen of de focus meer op rpg-elementen te leggen lijkt mij toch een keuze die in eerste instantie niet door Bioware is verzonnen, hetzelfde vermoed ik bij het multiplayer gedeelte.

Ik ben toch stiekem wel benieuwd hoe ME2 en ME3 (of Dragon Age 2 for that matter) eruit hadden gezien als Bioware niet onder de EA vlag terecht was gekomen. Desondanks kijk ik wel erg uit naar de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

ME1 had een uitgebreide set aan items maar helaas faalde het item/upgrade systeem keihard waardoor het niet altijd even duidelijk was waarom een bepaalde item beter was dan de andere. Het hele systeem zat sowieso zeer ondoordacht in elkaar wat veel verwarring en afkeer veroorzaakte. Mijn persoonlijke klacht was dat items niet en bepaalde levelcap hadden waarna je ze kon gebruiken. Je kon items vinden/kopen die bij jou level passen en als je een level hoger was dan was het alsof ineens het hele universum ervan wist. Alle items die je kon vinden in kratten waren ineens allemaal ook een level hoger.

ME1 was qua items een goed begin maar helaas faalde het. Ik had gehoopt dat ze in ME2 hierop verder zouden bouwen en een beter systeem zouden neerleggen. Dat hebben ze niet gedaan, ipv hebben ze het systeem helemaal veranderd en het aantal wapens/armour in het spel beperkt. Wapens/items hebben niet perse betere stats maar wel specifieke karakteristieken waardoor ze anders werden. Upgraden doe je door research. Het systeem was laagdrempeliger, logischer en dus ook makkelijker te doorgronden, tevens is het minder werk voor hun. Aan de ene kant kon ik het wel begrijpen dat ze een laagdrempelig systeem neerzetten om meer mensen te trekken maar aan de andere kant vond ik het wel jammer.

Nou zijn we bij deel 3 en nu krijg je een optie op zelf te kiezen in welke mode je wil spelen. Kijk dat is een goede oplossing, voor ieder wils wat. Alleen kon ik in de demo niks van een item systeem herkennen. Ik hoop echt dat ze ME1 terug halen maar dan in verbeterde vorm.

Verder vindt ik het laf dat ze zeggen dat ze niet accepteren dat sommige karakters dood zijn. Als je savegames wil importeren waarin sommige mensen dood zijn dan is dat blijkbaar een faal of wel in andere termen een game over! Ik weet dat als we alle karakters bij elkaar optellen dat er heel veel permutaties zijn maar dat is iets waar ze aan hadden moeten denken toen ze ME2 uitbrachten. Ze wisten dat het een trilogie zou worden en dat ze keuzes door moeten zetten in ME3 dus hou daar rekening mee tijdens ME2 of zet die keuzes door naar ME3.

/edit:

Ik was mijn savegames kwijt dus heb ik de afgelopen maand ME1, ME2 en DLC's opnieuw uitgespeeld, wat een replay value! Heb aan het einde van ME2 ervoor gekozen om de collector basis te behouden. Nu heb ik de demo ook gespeeld en word nu een beetje zenuwachtig van die keuze. Cerberus is nu ineens wel de vijand... of toch niet? Wat gaat er toch gebeuren! Hopelijk geen problemen met de preorder zodat ik meteen aan de slag kan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 20-02-2012 05:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
kazuka schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:01:
Ik ben toch stiekem wel benieuwd hoe ME2 en ME3 (of Dragon Age 2 for that matter) eruit hadden gezien als Bioware niet onder de EA vlag terecht was gekomen. Desondanks kijk ik wel erg uit naar de game :)
dan hadden die games er niet geweest aangezien bioware niet het geld heeft om zo een volledige game te financieren waarom denk je dat EA er bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Op aanraden van een vriend ook even de demo gespeeld en speelt erg leuk (nooit eerder een ME spel gespeeld).

Enige wat ik erg wennen vind is dat een hoop verschillende functies onder 1 knop zit, spatie.

rennen, schuilen, activeren, rollen naar nieuwe schuilplaats. Allemaal spatie.

Het is mij al meerdere malen overkomen dat ik een sprintje wil trekken naar een nieuwe schuilplaats, maar ipv dat te doen gaat hij weer schuilen. :|

Maar ik ga hem wel pre-orderen, denk dat het wel went :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Van het weekend redelijk wat multiplayer gedaan (op de xbox, ik vind het echt een console game (en mijn saves van me1 en me2 staan daar)). En ik ben aangenaam verrast. Het is zeer verslavend :)

Horde mode met Mass Effect powers. Wel speel ik graag ifiltrator, maar met een sniper werkt dat erg lastig. Vaak heeft de rest van je team een assault rifle en liggen de targets al op de grond voordat mijn headshot in het target zit. Dus toen maar even met een vanguard gespeeld. Biotic Charge + Shotgun in de face blijft geniaal. Ik bedenk me nu dat ook infiltrator met een shotgun wel kan werken, stealth, staat naast iemand, HEADSHOT met stealth bonus damage.... hmmmm intersant.

Al met al zeer vermakelijk en iets waar denk ik veel tijd in gaat zitten. 9 maart kan niet snel genoeg komen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-07 10:45

Chakotay

Lick here to continue

Heeft iemand een idee hoe afhankelijk succes in het singleplayer verhaal gaat worden van het Galaxy at War spul? Ik speel meestal niet online, en heb ook geen iDevice om het op te spelen... Het lijkt me jammer als je daardoor dingen mist.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

kazuka schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:01:
Waarom denk je dat de games er anders zouden uitgezien hebben als Bioware niet EA had als uitgever? Bij mijn weten werkt het EA Partner programma zo:
- EA doet de marketing en publicatie van de game
- Het design en ontwikkeling van de game blijft volledig in handen van de ontwikkelstudio zonder inmenging van EA.
Ik herinner mij nog dat Bioware heel hard op hun eigen creatieve vrijheid hebben gedrukt toen ze de deal met EA hebben aangegaan. Volgens mij heeft EA dan ook niets te zeggen gehad over de ontwikkeling van zowel ME2 als ME3. Het enigste dat EA bewerkstelligt heeft bij Bioware voor ME3 is dat het onder Origin moet/zal draaien.
Dus de games van Bioware hadden zonder EA (of een andere uitgever) er net hetzelfde uitgezien. Misschien zouden de productie waardes wel lager gelegen hebben, want op zijn eentje heeft Bioware niet de (financiële) middelen die wel een EA kan bieden.

PS: EA bashing is zoooooo 2007. Een echte forumtroll doet nu aan Activision bashing. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Chakotay schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:09:
Heeft iemand een idee hoe afhankelijk succes in het singleplayer verhaal gaat worden van het Galaxy at War spul? Ik speel meestal niet online, en heb ook geen iDevice om het op te spelen... Het lijkt me jammer als je daardoor dingen mist.
Op de Mass Effect wikki staat dat het optioneel is, en dat je dezelfde uitkomsten kan bereiken door alleen de singleplayer te spelen !:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

DarthDavy schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:23:
[...]

Waarom denk je dat de games er anders zouden uitgezien hebben als Bioware niet EA had als uitgever? Bij mijn weten werkt het EA Partner programma zo:
- Het design en ontwikkeling van de game blijft volledig in handen van de ontwikkelstudio zonder inmenging van EA.
Ik herinner mij nog dat Bioware heel hard op hun eigen creatieve vrijheid hebben gedrukt toen ze de deal met EA hebben aangegaan. Volgens mij heeft EA dan ook niets te zeggen gehad over de ontwikkeling van zowel ME2 als ME3. Het enigste dat EA bewerkstelligt heeft bij Bioware voor ME3 is dat het onder Origin moet/zal draaien.
Dus de games van Bioware hadden zonder EA (of een andere uitgever) er net hetzelfde uitgezien. Misschien zouden de productie waardes wel lager gelegen hebben, want op zijn eentje heeft Bioware niet de (financiële) middelen die wel een EA kan bieden.

PS: EA bashing is zoooooo 2007. Een echte forumtroll doet nu aan Activision bashing. :P
De financiele armslag zal zeker helpen in de production value van de game en ik bash EA ook zeker niet maar je kunt toch niet ontkennen dat de metamorfose van Ashley opvallend is. Wat is de gedachte daarachter? Naar buiten toe zal ongetwijfeld gecommuniceerd worden dat EA zich niet inmengt met de inhoud van de Mass Effect franchise maar als een hoge pief bij EA van mening is dat Ashley er ineens als een fotomodel uit moet zien om de verkoop te stimuleren wordt dat er denk ik toch doorheen gedrukt bij Bioware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Best wel een vette nieuwe trailer van ME3: YouTube: Mass Effect 3: Take Earth Back Trailer

Maar vond de cinematic trailer van ME2 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:58
net de gepre ordered + collectors edition, maar weet iemand of gehaalde items in de demo meegaan naar je nieuwe spel straks of heb je niets aan je behaalde credits op multiplayer ?

zelfs ME1/2 gespeeld en de savegames nog ben benieuwd hoe dat eruit gaat komen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 11-07 16:30
kazuka schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:58:
[...]

De financiele armslag zal zeker helpen in de production value van de game en ik bash EA ook zeker niet maar je kunt toch niet ontkennen dat de metamorfose van Ashley opvallend is. Wat is de gedachte daarachter? Naar buiten toe zal ongetwijfeld gecommuniceerd worden dat EA zich niet inmengt met de inhoud van de Mass Effect franchise maar als een hoge pief bij EA van mening is dat Ashley er ineens als een fotomodel uit moet zien om de verkoop te stimuleren wordt dat er denk ik toch doorheen gedrukt bij Bioware.
Miranda is geen team member meer dus dan moet daar natuurlijk andere "eye-candy" voor in de plaats komen. :P ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w

y0ukn0w

aka Jay

Gisteren met een volle groep voor het eerst Silver gehaald. Waren allen tussen lvl 12-16. Daarna Gold gedaan en ergens in wave 8 was het te veel.

Enkele tips: Blijf altijd bij elkaar, gebruik je mics om gevaarlijke enemies te spotten (Phantoms en Atlassen) en schakel die gezamenlijk zo snel mogelijk uit. En doe af en toe updates over de hoeveelheid gear die er nog is (med kits en rockets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ben ik t, of doen die grote paarse dingen in singleplayer denken aan de tripods van: war of the worlds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarthDavy schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:23:
[...]

Het is anders algemeen bekend dat Bioware, op aansturen van EA, ME2 laag drempeliger heeft gemaakt. Ze wilde het upgrade systeem verder uitbreiden maar EA vond dat dat in de weg van het verhaal zou staan en tevens de casual gamer af zou schrikken. Of het een goede keuze is geweest laat ik even in het midden maar EA heeft daadwerkelijk wel invloed gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
YouTube: Dot Dot Dot (Official Video HD) lmao pas echt bij de demo van ME3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:16
multiplayer demo is erg buggy, vaak disconnect van game. best irritant.
wel al 1 keer bronze gehaald, heb nu eindelijk wat health en powers tijd om meer zilver te gaan spelen.
goud 1 x geprobeerd, was echt nog geen doen!
wel lekker pittig

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
BioWare heeft trouwens ook bevestigd dat de volledige pc-game betere textures zal hebben.

En de trailer RULES! Morgen de extended trailer.

[ Voor 22% gewijzigd door Relief2009 op 20-02-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Wave 6 gold gisteren gehaald met een super team. Gelijk 100k exp en 20k geld erbij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 23-06 08:58
heeft de xp/gold ook nog voordelen voor als je straks het spel zelf hebt of is het puur in de demo dat je het kan gebruiken ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-07 09:46
megadoom schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:37:
ben ik t, of doen die grote paarse dingen in singleplayer denken aan de tripods van: war of the worlds?
same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grote paarse dingen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze bedoelen de Reapers. Qua uiterlijk lijken ze eigenlijk helemaal niet op de tripods, maar goed het idee is hetzelfde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
nee, maar ik bedoel zo een groot soort van schild bovenop, hij is groot, een laser op de voorkant ;), en idd het zelfde idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
Anoniem: 105188 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 05:12:

Verder vindt ik het laf dat ze zeggen dat ze niet accepteren dat sommige karakters dood zijn. Als je savegames wil importeren waarin sommige mensen dood zijn dan is dat blijkbaar een faal of wel in andere termen een game over! Ik weet dat als we alle karakters bij elkaar optellen dat er heel veel permutaties zijn maar dat is iets waar ze aan hadden moeten denken toen ze ME2 uitbrachten. Ze wisten dat het een trilogie zou worden en dat ze keuzes door moeten zetten in ME3 dus hou daar rekening mee tijdens ME2 of zet die keuzes door naar ME3.
Is dat confirmed? Ik heb een aantal saves waarin ik bewust wat mensen heb afgemaakt en ik zou het bijzonder klote vinden als ME3 daar niks mee kan doen. Heb er 2 met maar 2 survivors (buiten Shepard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
PirE schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:33:
[...]

Is dat confirmed? Ik heb een aantal saves waarin ik bewust wat mensen heb afgemaakt en ik zou het bijzonder klote vinden als ME3 daar niks mee kan doen. Heb er 2 met maar 2 survivors (buiten Shepard).
Dat is ook gewoon niet waar. Als characters dood zijn in ME2 dan komen die gewoon niet terug, maar je bent dan echt niet game over of iets dergelijks. Je mist gewoon een bepaalde kleine subplot in ME3 en in sommige gevallen zijn die karakters vervangen door andere karakters, dit is al meer dan eens gezegd. Ik snap dan ook echt niet waar SizzLorr die informatie vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
zjeery schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:41:
[...]

Dat is ook gewoon niet waar. Als characters dood zijn in ME2 dan komen die gewoon niet terug, maar je bent dan echt niet game over of iets dergelijks. Je mist gewoon een bepaalde kleine subplot in ME3 en in sommige gevallen zijn die karakters vervangen door andere karakters, dit is al meer dan eens gezegd. Ik snap dan ook echt niet waar SizzLorr die informatie vandaan haalt.
Ik dacht al, heb het ook nergens gelezen. Het zou wat zijn als al die uren om Garrus en Tali te killen ineens voor een Game Over zorgen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zjeery schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:41:
[...]

Dat is de aankondiging die IGN maakte na de E3. Recentelijk is er op het Bioware forum een thread verschenen waarin wordt gezegd dat het niet alleen voor Shepard maar voor andere karakters ook hetzelfde van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Anoniem: 105188 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:26:
[...]

Dat is de aankondiging die IGN maakte na de E3. Recentelijk is er op het Bioware forum een thread verschenen waarin wordt gezegd dat het niet alleen voor Shepard maar voor andere karakters ook hetzelfde van toepassing is.
Ik denk dan toch echt dat je het of verkeerd begrepen hebt, of dat BSN weer eens zoals gewoonlijk uit de pan flipt om een paar vage geruchten. Ik heb denk ik 5 playthroughs gedaan van ME 2 en slechts bij eentje daarvan heb ik iedereen in leven kunnen houden. Het zou toch wel heel slecht zijn als je alleen een perfecte savegame kan importeren, daar geloof ik echt niets van. Dat is nota bene het sterkste punt van de trilogie, dat je acties gevolgen hebben die zich door heel het verhaal tonen!

Desalniettemin, zou je wat bronnen kunnen geven die je verhaal onderbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220612

volgens mij blijven ze gewoon trouw aan je savegame tenzij shepherd aan het eind van ME2 dood is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220612 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:55:
volgens mij blijven ze gewoon trouw aan je savegame tenzij shepherd aan het eind van ME2 dood is gegaan..
maar maar ik wou met joker het universum redden.

zover als het bij mij bekend is worden de meeste dode teamm8's van 1 en 2 vervangen in belangrijke stukjes en zul je bepaalde stukjes missen .
Pagina: 1 ... 6 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]