Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Nog even een nuttige link voor de mensen die de game willen pre-orderen:
http://www.ea.com/nl/1/preordermasseffect3
Kan je gelijk zien welke winkels in de buurt het gaan verkopen.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

Ha allemaal...

Hmm, wel vreemd, F_demon, dat overzicht van winkels waar je de Collectors Edition kan pre-orderen... Heb hem zelf namelijk bij MyCom besteld (en betaald) ongeveer een week geleden, maar die shop staat niet in de EA-lijst. En gezien de wel érg lage prijs (36,99 euro) heb ik toch zo'n donkerbruin vermoeden dat er over 2 maanden wel eens een 'leveringsprobleempje' zou kunnen ontstaan, waardoor MyCom m'n order 'moet' cancellen. Mag zoiets eigenlijk zomaar trouwens, als er al betaald is...?

En al meer van jullie hebben toch al de CE ge-preordered, voor allerlei verschillende prijzen, las ik? Iemand al enige verwachtingen over hoe dat gaat lopen in maart?

Verheug me trouwens echt onwijs op het spel (Jack Wall of geen Jack Wall ;) haha).

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 18:49
Lady_G schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:49:
Ha allemaal...

Hmm, wel vreemd, F_demon, dat overzicht van winkels waar je de Collectors Edition kan pre-orderen... Heb hem zelf namelijk bij MyCom besteld (en betaald) ongeveer een week geleden, maar die shop staat niet in de EA-lijst. En gezien de wel érg lage prijs (36,99 euro) heb ik toch zo'n donkerbruin vermoeden dat er over 2 maanden wel eens een 'leveringsprobleempje' zou kunnen ontstaan, waardoor MyCom m'n order 'moet' cancellen. Mag zoiets eigenlijk zomaar trouwens, als er al betaald is...?

En al meer van jullie hebben toch al de CE ge-preordered, voor allerlei verschillende prijzen, las ik? Iemand al enige verwachtingen over hoe dat gaat lopen in maart?

Verheug me trouwens echt onwijs op het spel (Jack Wall of geen Jack Wall ;) haha).
Ik heb de CE bij nedgame pre ordered voor 69 euro.
Van ME2 had ik ook de CE besteld en ik vond dat een mooi uitgebreid pakket.
En omdat ik toch wel verwacht dat ik genoeg waar voor m'n geld krijg vind ik 69 euro wel te doen.

[ Voor 66% gewijzigd door Flex0r op 11-01-2012 08:33 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Lady_G schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:49:
Ha allemaal...

Geen idee of het bij Mycom normale gang van zaken is eerlijk gezegd of een incident, maar bij de release van The Old Republic had die winkel de Collectors Edition en normal edition ook voor een behoorlijk lage prijs beschikbaar als pre order, maar tijdens de release gaf Mycom dus niet thuis (o.a. in het GoT topic over die game te lezen dat veel klanten de game niet of veel te laat geleverd kregen en de CE was ook niet voldoende ingekocht).

Zelf bij bol.com besteld, die hebben mij tot nu toe nog altijd alles netjes op de dag van release of soms zelfs ervoor geleverd. Ze zijn vaak wel wat duurder dan andere webshops maar dat heb ik er wel voor over.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Hoi Nephalem! Bedankt voor je reactie... Heb even dat topic doorgelezen, en wordt er m.b.t. MyCom inderdaad niet zo vrolijk van... En als ik dan die link van F_demon bekijk (de volgens EA 'officiele' resellers van ME3-CE), wordt ik nog minder blij, aangezien MyCom daar helemaal niet tussen staat. Hier wordt alleen melding gemaakt van FNAC, 12Game, Bol, Wehkamp, PlayerOne en ConsoleShop.

Misschien toch geen gek idee om m'n order te annuleren - en hopen dat MyCom wel even m'n geld terugstort (en snel, haha). Hoewel ik overigens toch niet denk dat ik bereid ben 69 euro aan de CE uit te geven (is voor mij behoorlijk veel geld momenteel, gezien de hardware-investeringen die onlangs al gedaan zijn haha).

Weten jullie trouwens of er überháupt nog CE's van The Old Republic geleverd zijn, op den duur, door MyCom? Want vraag me toch af of zulke 'onofficiële' winkels dan toch (ondanks vertraging) aan exemplaren kunnen komen, aangezien ze het wel op de website zetten.

EDIT: oja ik zie dat MyCom nu wel CE's daarvan verkoopt, maar wel voor 115 euro. Of is dit niet duurder dan tijdens de pre-order?

EDIT 2: Ik heb MyCom gebeld, ze hebben in totaal (voor Dixons, Dynabite en MyCom samen) 200 exemplaren ME3 CE's besteld. En deze order is volgens hen gewoon geplaatst bij EA Nederland zelf, de medewerker snapte dan ook niet waarom ze op de EA site niet als 'officiële' verkoper staan. De teller van het aantal bestelde CE's staat nu op 93 van de 200. Of er echter ook daadwerkelijk 200 binnenkomen kunnen ze niet garanderen, aangezien er vanuit EA gewoon een batch CE's naar Nederland komt, en er dan pas een verdeling wordt gemaakt. Afwachten dus. En de prijs kan overigens zo laag zijn (hoewel inmiddels al hoger) doordat games niet MyCom's "core business" is, ze kunnen het zich dus kunnen "veroorloven om af en toe te stunten"... Ach, we'll see. Hopen dat ze dan in ieder geval 90 exemplaren binnen krijgen - dan zit ik goed. Haha, ik neem de gok en anders koop ik wel de gewone editie.

@Flex0r, maar Nedgame is dus ook geen officiële reseller dan? Gezien de E.A. links...?! Vreemd gedoe allemaal.

[ Voor 33% gewijzigd door Gilraen op 12-01-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Lady_G schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:55:
@Flex0r, maar Nedgame is dus ook geen officiële reseller dan? Gezien de E.A. links...?! Vreemd gedoe allemaal.
Volgens mij is Nedgame geen officiële reseller, maar tot nu toe heb ik mijn pre-orders altijd netjes op tijd in de bus gekregen.
Waarbij bij sommige shops waar de games goedkoper zijn je nog maar af moet wachten of je de pre-order wel op tijd binnen krijgt. En laat dat nou net de reden zijn dat je pre-ordered natuurlijk.

En Nedgame zit ook gewoon in Groningen dus als er iets mee is kan ik er gewoon uit m'n werk ff langsrijden.
Vindt ik ook altijd wel een fijne gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ben nog steeds nieuwsgierig of je nog extra pre-order bonussen krijgen als je bij BOL.com hebt besteld. Zou wel leuk zijn op zich zelf ;) Ach, heb er ook maar 49.99 voor de CE betaald dus veel mag ik ook niet zeuren denk ik.

Edit: Heb een aantal weken al een mail naar MyCom gestuurd er over of die prijs wel klopt en eigelijk nooit een andwoord op gekregen. Zou ik het wel goed dan laat ik het wel horen of ze hem daadwerkelijk voor die prijs weg doen.

[ Voor 34% gewijzigd door HyBridLaN op 13-01-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Flex0r schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:35:
[...]

Volgens mij is Nedgame geen officiële reseller, maar tot nu toe heb ik mijn pre-orders altijd netjes op tijd in de bus gekregen.
Waarbij bij sommige shops waar de games goedkoper zijn je nog maar af moet wachten of je de pre-order wel op tijd binnen krijgt. En laat dat nou net de reden zijn dat je pre-ordered natuurlijk.

En Nedgame zit ook gewoon in Groningen dus als er iets mee is kan ik er gewoon uit m'n werk ff langsrijden.
Vindt ik ook altijd wel een fijne gedachte.
Nedgame zit ook in Groningen?! (Woon ik ook namelijk.) Oja, ik zie het, even gegoogled. Dat wist ik helemaal niet - terwijl ik er vast al 1000x langs ben gekomen haha.

Nou, goed om te horen dat zij iig wel altijd netjes zijn met het leveren van pre-orders. Mocht het misgaan met m'n order bij MyCom kan ik altijd daar nog even binnenwandelen. Hoewel ik het overigens niet zo heel erg zou vinden, trouwens, om wat langer te wachten tot m'n CE geleverd wordt - zo lang ik hem maar wel echt krijg. Ik pré-order meer omdat ik gewoon (bij dit laatste deel) zeker wil stellen dat ik een CE krijg voordat ze uitverkocht zijn (en omdat die idioot cheape MyCom prijs zo aantrekkelijk was, haha).

@HyBridLaN, heb jij je CE nou bij MyCom of bij Bol besteld? :| Of bij allebei? Snap je berichtje niet helemaal. 49,95 is overigens idd wel een hele prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zeker, was een tijdelijke prijs toen. Weet nog niet of dat trouwens een foutje was, of dat het zo hoorde :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Lady_G schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:09:
[...]
Nedgame zit ook in Groningen?! (Woon ik ook namelijk.) Oja, ik zie het, even gegoogled. Dat wist ik helemaal niet - terwijl ik er vast al 1000x langs ben gekomen haha.
Ken uw woonplaats :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nedgame Groningen werken wel toffe lui :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Thought I did... But guess I gotta think again, haha.... -O- ;)

Hebben jullie trouwens al ideeën over welke class je als eerste playthrough wil gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:05

Grozno

acts without consequence!

MrVegeta schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 03:34:
Nedgame Groningen werken wel toffe lui :)
Daar verschillen de meningen over, ik ben er een paar keer vreemd (voorzichtig uitgedrukt) behandeld.
Ze hebben wel een goed aanbod en redelijke prijzen, kan GM wat van leren :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Iemand die weet of deel 3 ook voor Steam uitkomt? Hoeft niet per se op de release datum maar heb nu deel 1 en deel 2 deluxe editie in Steam staan en wil graag al m'n games in 1 collectie houden. Dus liever geen tweede game beheer app die eigenlijk hetzelfde doet als Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 146875 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:25:
Iemand die weet of deel 3 ook voor Steam uitkomt? Hoeft niet per se op de release datum maar heb nu deel 1 en deel 2 deluxe editie in Steam staan en wil graag al m'n games in 1 collectie houden. Dus liever geen tweede game beheer app die eigenlijk hetzelfde doet als Steam.
Ik hoop het ten zeerste, maar de kans is klein gezien EA Origin wil promoten. Ik geloof dat EA al spellen heeft die alleen op Origin te vinden zijn.

Edit:
Ja, dus :-(
1) Will Origin be a requirement to play all versions of Mass Effect 3? (Digital and/or from a retail brick and mortar store)
Yes, Origin is required for all PC editions of Mass Effect 3, physical or digital.

[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 15-01-2012 21:00 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

anandus schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:58:
[...]
Ik hoop het ten zeerste, maar de kans is klein gezien EA Origin wil promoten. Ik geloof dat EA al spellen heeft die alleen op Origin te vinden zijn.
Net op Steamforums gelezen via een bericht van Bioware dat ME3 absoluut niet uit komt via Steam voorlopig. Origin only dus.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Yep, ME3 zal Origin nodig hebben. Zelf heb ik er weinig moeite mee, maar ik kan snappen dat sommigen liever Steam hebben voor hun collectie.

Trouwens, nog 50 dagen tot release. Ik kan echt niet wachten!

[ Voor 18% gewijzigd door Relief2009 op 16-01-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 11:27

Ryceck

Constants and Variables

Zo jammer weer he....
Heb ik het eindelijk zo ver dat ik alles wat ik graag speel in 1 platform heb hangen (Steam) gaan ze vanuit EA games forceren om via een ander platform te lopen. En dat ze de verkoop dan via hun eigen platform doen tot daar aan toe, maar verplicht me dan niet om bij een retail-box die bloatware te installeren.

En daarnaast een andere reden waarom ik Origin niet wil; ik ben zo bang dat Origin op termijn de "EA-treatment" krijgt. Alle zut wat niet loopt zoals ze willen trekken ze na een tijd de support-stekker eruit puur omdat het niet winstgevend genoeg is. Ik zie dat ook op termijn gebeuren als Origin flopt (of iig minder loopt dan ze hadden gewild; daar zit nogal een verschil tussen!); en dan zit ik daar met een library met onbruikbare games omdat EA het niet winstgevend genoeg vond. Ik vertrouw niet graag op de grillen van winst-geile bedrijven.. (note: ik weet dat ieder bedrijf winst wil/moet draaien, maar er zijn in mijn ogen ook zaken als klantvriendelijkheid en consumentenvertrouwen en dat zijn zaken waar EA zeker niet hoog op scoort).

Ik heb tot nu toe The Old Republic al laten liggen vanwege Origin, en ik vermoed dat ik met ME3 dan de komende tijd maar hezelfde doe... Tot het ergens in de budgetbakken ligt en de Origin-"hype" weer over is. Misschien dat ze me over een jaar kunnen overtuigen van het feit dat hun platform werkt en stabiel is en (belangrijk) de komende 5 jaar niet de lucht uit gaat. Dan praten we nog wel eens verder imo...

PS: zag geen Origin topic waar ik het graag had gelaten dus spuw mijn gal maar even hier :P

@Hieronder; nodig voor registratie toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 16-01-2012 13:45 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34
Ryceck schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:15:
Ik heb tot nu toe The Old Republic al laten liggen vanwege Origin, en ik vermoed dat ik met ME3 dan de komende tijd maar hezelfde doe...
Uit principe of? Want Origin is absoluut niet nodig om SW:TOR te spelen.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Als je over Origin wil zeiken, maak je maar lekker een eigen topic. Kun je daar met anderen medetweakers je gang gaan en blijft dit mooie topic vrij van zinloze discussies.

[ Voor 67% gewijzigd door Relief2009 op 16-01-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Ryceck schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:15:

@Hieronder; nodig voor registratie toch?
Nope.

En wat betreft Origin, had het al verwacht, Jammer dat het zo moet en niet allemaal via steam dat ook mijn voorkeur heeft, maar op zich maakt me dit ook weinig uit. Het zijn tenslotte redelijk standaard voorwaarden die ze stellen in tegenstelling to bijv. Ubisoft games of Blizzard's Diablo 3 policy (ook voor singleplayer constante verbinding vereist). Eenmalig registreren via Origin is ook bij Steam games en DRM de normale gang van zaken en de constante verbinding voor multiplayer is ook niet echt schokkend lijkt me zo :P
En hopelijk voorkomt dit de DLC nachtmerries die ME 1 en 2 via Steam met zich meebrachten (in ieder geval voor mij).

Deze game wordt gewoon geweldig en daar doen dit soort kleinigheidjes niks aan af!

[ Voor 5% gewijzigd door Nephalem op 16-01-2012 18:18 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:31
Speel je het toch op den xbox of playstation. :z

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 16-01-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Da's nog veel erger dan Origin :P

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 16-01-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Mass Effect 3 demo @ 7 feb ? *O*

http://www.gamingexaminer...mo-to-unlock-items/12607/

Onder tussen:

Asura's Wrath demo is trouwens ook wel epic shit. :D

[ Voor 24% gewijzigd door nFo op 19-01-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
nFo schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:50:
Mass Effect 3 demo @ 7 feb ? *O*

http://www.gamingexaminer...mo-to-unlock-items/12607/

Onder tussen:

Asura's Wrath demo is trouwens ook wel epic shit. :D
7 februari was toch de launchdatum van Amalur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237380

hoe zit het trouwens met de save data van ME2 op steam.. kan deze worden geimport door Origin ME3 of niet?

Had het wel al verwacht dat ME3 origin only zou zijn, perfecte manier om origin aan de man te brengen.
Ik weet het nog niet; ene kant als fan wil ik het super graag afmaken en eigenlijk moet dit me niet tegenhouden.
Maar ik heb absoluut! geen zin om 2 verschillende/aparte "game collecties" te hebben.
Dit hebben we ook met Steam gehad dus het is niet zo dat steam een heilig boontje was maar om zometeen 2 aparte portals te hebben en moet gaan switchen van portals tussen verschillende games dat is wat me juist niet aanstaat.
Ik zal hem waarschijnlijk naar verloop van tijd toch wel kopen maar zoals eerder gemeld door anderen niet op de eerste dag zoals ik dat deed bij de 2 eerdere delen.

Laten we maar hopen dat "origin only" de enigste minpunt zal zijn en het spel zelf geheel top (mix tussen 1 en 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Anoniem: 237380 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:11:
hoe zit het trouwens met de save data van ME2 op steam.. kan deze worden geimport door Origin ME3 of niet?
Mogelijk dat je misschien je savegame in een andere directory moet plaatsen maar ik ga ervan uit dat Bioware daar wel rekening mee houd en hierin voorziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

De saves staan in Mijn Documenten\BioWare\Mass Effect 2\Save, dat lijkt me dus niet afhankelijk van Origin/Steam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Ach, Origin. Het is niet anders. Ik zou het spel never nooit niet laten liggen enkel en alleen omdat het via Origin moet... haha. Jullie toch ook niet, neem ik aan? Dat gaat (imo) wel heel ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Lady_G schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:04:
Ach, Origin. Het is niet anders. Ik zou het spel never nooit niet laten liggen enkel en alleen omdat het via Origin moet... haha. Jullie toch ook niet, neem ik aan? Dat gaat (imo) wel heel ver...
Ik zeker niet. Op een aantal raging nerds na:)

ME3 met Kinect: Voice commands. Echt vet! Gimmick, maar wel vet dat ze het implementeren.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WSrJXBhPWCs]

360 demo is te spelen op 14 Februari ;)
Anoniem: 237380 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:11:

Had het wel al verwacht dat ME3 origin only zou zijn, perfecte manier om origin aan de man te brengen.
Ik weet het nog niet; ene kant als fan wil ik het super graag afmaken en eigenlijk moet dit me niet tegenhouden.
Maar ik heb absoluut! geen zin om 2 verschillende/aparte "game collecties" te hebben.
Dit hebben we ook met Steam gehad dus het is niet zo dat steam een heilig boontje was maar om zometeen 2 aparte portals te hebben en moet gaan switchen van portals tussen verschillende games dat is wat me juist niet aanstaat.
Ik zal hem waarschijnlijk naar verloop van tijd toch wel kopen maar zoals eerder gemeld door anderen niet op de eerste dag zoals ik dat deed bij de 2 eerdere delen.

Laten we maar hopen dat "origin only" de enigste minpunt zal zijn en het spel zelf geheel top (mix tussen 1 en 2)
Sorry maar ik begrijp alle commotie niet. Je wilt toch het spel spelen. Wat boeit het nou op welke client het werkt en dat je 2 collecties hebt. Alsof dat zoveel moeite is.

[ Voor 77% gewijzigd door Relief2009 op 18-01-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Tja met BF3 zit je er ook aan vast. Maar ik zou een game daarom niet skippen, al helemaal ME niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Snap niet helemaal waarom je Kinect zou moeten hebben voor het geven van Voice Commands. Kan dat niet gewoon met je headset op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Rivandu schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:11:
Snap niet helemaal waarom je Kinect zou moeten hebben voor het geven van Voice Commands. Kan dat niet gewoon met je headset op?
Ja ik snap die Kinect voice shit ook niet hoor.
Een knop in drukken is sneller. :')
Misschien keer handig als je zit te klooien met de controls of als het erg hectisch wordt in battles.
Relief2009 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:31:
[...]

Ik zeker niet. Op een aantal raging nerds na:)

ME3 met Kinect: Voice commands. Echt vet! Gimmick, maar wel vet dat ze het implementeren.

[video]

360 demo is te spelen op 14 Februari ;)

[...]

Sorry maar ik begrijp alle commotie niet. Je wilt toch het spel spelen. Wat boeit het nou op welke client het werkt en dat je 2 collecties hebt. Alsof dat zoveel moeite is.
Ok bedankt,
Demo forum faq ect:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9006884

[ Voor 47% gewijzigd door nFo op 18-01-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
nvm, dubbel.

[ Voor 98% gewijzigd door nFo op 18-01-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat voice control lijkt me wel vet, maar ik ga er echt geen Kinect voor kopen, als hij überhaupt al uitkomt voor de PC.

Het zou namelijk ook prima met alleen een microfoon kunnen, daar heb je echt geen Kinect voor nodig hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Je hebt geen Kinect nodig nee, maar ik kan me voorstellen dat als je op een bank ligt dat gewoon praten tegen je Kinect leuker werkt dan zon ding om je hoofd. En veel mensen met een 360 hebben geen headset.

Kan me ook voorstellen dat het ondersteunen van headsets meer werk en resources kost dan de Kinect API gebruiken van MS.

Wat velen hier vergeten is dat je op je 360 helemaal geen hotkeys hebt. Dus voor de 360 (en daar is ie ook voor gemaakt) kan ik me het voorstellen dat het sneller werkt.

Trouwens Februari 14 is alleen voor early access. De rest mag pas op Februari 17 spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Relief2009 op 18-01-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Relief2009 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:59:
Je hebt geen Kinect nodig nee, maar ik kan me voorstellen dat als je op een bank ligt dat gewoon praten tegen je Kinect leuker werkt dan zon ding om je hoofd. En veel mensen met een 360 hebben geen headset.
Hoe communiceer je dan met anderen op zo'n Xbox? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Compizfox schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:02:
[...]
Hoe communiceer je dan met anderen op zo'n Xbox? :?
Is dat nodig dan? Kun je niet spelen zonder te communiceren? Niet iedereen speelt multiplayer shooters.

[ Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 18-01-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bij de meeste multiplayer games is het wel fijn om met je teammates te kunnen overleggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Valt mee. Er zijn maar weinig multiplayer games waarbij samenwerken vereist is. Als je BF3 speelt zeker nodig, maar COD zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:27
Relief2009 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:59:
Trouwens Februari 14 is alleen voor early access. De rest mag pas op Februari 17 spelen.
Dit geld alleen voor het multiplayer gedeelte van de demo. Het singleplayer gedeelte van de demo is voor iedereen beschikbaar op 14 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Moet je die demo ook echt helemaal uitspelen voor de unlockable armor voor Amalur, of is het downloaden en een keer starten genoeg?
Wil als het even kan namelijk die demo links laten liggen en de game 'blind' spelen als die straks uit is.

En ik ben denk ik gewoon te ouderwets, maar praten tegen mijn pc of spelcomputer of ernaar zwaaien wil er bij mij nog niet echt in.. Ben perfect tevreden met een muis/kb combo of een controller.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Laatst online: 16-05 15:29
Yeah, net bij Origin de ME3 Digital Deluxe versie gepreordered 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335778

Nephalem schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:41:
Moet je die demo ook echt helemaal uitspelen voor de unlockable armor voor Amalur, of is het downloaden en een keer starten genoeg?
Wil als het even kan namelijk die demo links laten liggen en de game 'blind' spelen als die straks uit is.

En ik ben denk ik gewoon te ouderwets, maar praten tegen mijn pc of spelcomputer of ernaar zwaaien wil er bij mij nog niet echt in.. Ben perfect tevreden met een muis/kb combo of een controller.
Volgens mij krijg je de armor als je het spel alleen opstart en een of ander schietding als je de demo uitspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Amalur demo is via Origin & Xbox live beschikbaar. Even het spel proberen en de items unlocken :D

[ Voor 29% gewijzigd door Relief2009 op 20-01-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Zou eigenlijk wel vet zijn als ze bij de start van ME3 een soort recap doen van de vorige delen met jouw keuzes. Het is alweer een tijdje geleden dat ik ME2 heb gespeeld, weet niet eens meer wie het nu uiteindelijk overleefd heeft in mijn team bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Misschien nog een keer spelen? Je hebt nog 6 weken de tijd :p

Van wat ik had vernomen heb je een soort recap moment in ME3. Maar ik weet niet of dat ook voor mensen is die hun save file importeren.

[ Voor 53% gewijzigd door Relief2009 op 20-01-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat is mijn vraag ook, ik kreeg bij het opstarten van die demo namelijk wel iets te zien van dat ik iets had geünlocked in ME3. Maar zijn dat al alle dingen die je kunt krijgen?
dtech schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:46:
Yeah, net bij Origin de ME3 Digital Deluxe versie gepreordered 8)
Echte fans preorderen de IRL Collector's Edition 8)
Rivandu schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:30:
Zou eigenlijk wel vet zijn als ze bij de start van ME3 een soort recap doen van de vorige delen met jouw keuzes. Het is alweer een tijdje geleden dat ik ME2 heb gespeeld, weet niet eens meer wie het nu uiteindelijk overleefd heeft in mijn team bijvoorbeeld..
Het is wel leuk om een tweede playthrough te doen van ME2, heb ik ook gedaan een weekje geleden, ik zit er weer helemaal in nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434534

Hoelang ben je ong. bezig aan een playthrough van ME2? Heb dat spel al sinds release en nog amper aangeraakt :O, toch zonde want ik heb ME1 5x uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:02
Anoniem: 434534 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:36:
Hoelang ben je ong. bezig aan een playthrough van ME2? Heb dat spel al sinds release en nog amper aangeraakt :O, toch zonde want ik heb ME1 5x uitgespeeld.
Een uurtje of 15 als je alles goed wil doen, 20+ als je de sidemissies ook meepakt. Ik heb nu rond de 45 uur in ME2 gestopt door een 2e playthrough en alle DLC :). Ik ben blijkbaar één van de weinigen die 2 beter vond dan 1, ik heb 1 slechts één keer uitgespeeld. Wel direct de goede keuzes gemaakt (vond ik :P) dus hoefde het ook geen 2e keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scienceman
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Anoniem: 434534 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:36:
Een playthrough met alle DLC duurt ongeveer 20 uur. Maar dat ligt eraan hoe veel exploration en mining je doet en of je alles wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Met mijn tweede playthrough van ME2, met alle sidemissies (assignments) die er maar bestaan in de game, en de DLC, ben ik volgens Raptr 36 uur bezig geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:07

Sorcerer8472

Mens sana?

Scienceman schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Een playthrough met alle DLC duurt ongeveer 20 uur. Maar dat ligt eraan hoe veel exploration en mining je doet en of je alles wil zien.
Dat vind ik een beetje zonde, dat je echt alles moet scannen om de kleinste geheimpjes te vinden. En dat scannen is eigenlijk echt de tijd niet waard... het is zo stomzinnig; ik wil gewoon het spel door kunnen spelen en niet als een muis in een rad worden gezet wat ik zelf moet ronddraaien voordat ik weer verder mag; het is gewoon een goedkope manier om je langer aan het spelen te houden.

Hoop dat daar in ME3 wel rekening mee wordt gehouden zodat er vooral nog kwaliteits-gameplay overblijft!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Jezus, 15 uur? Ik probeer maximaal te genieten van een spel ipv rushen :P. Mijn gemiddelde playthrough is 35 uur voor ME2. En dan heb ik nog vele side-missions niet gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 20-01-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Relief2009 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:37:
Jezus, 15 uur? Ik probeer maximaal te genieten van een spel ipv rushen :P. Mijn gemiddelde playthrough is 35 uur voor ME2. En dan heb ik nog vele side-missions niet gedaan.
Dan rushde ik ook niet hoor :)

spoiler:
Iedereen heeft het overleefd en is loyal, ook enkele sidemissies gecomplete maar ik vind het extreem irritant zodra het niet meer ingesproken is, of ben ik nu in de war met ME1?

Ik vond het trouwens hinderlijk dat in de DLC van ME2 je companions niet meer praatten; in the Shadow Broker (die toch 1.5 tot 2 uur duurde) zeiden mijn companions (Miranda en Garrus) geen woord. Ik kan me hier echt kapot aan irriteren :P ik hoop dat dit in 3 gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sorcerer8472 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:13:
[...]
Dat vind ik een beetje zonde, dat je echt alles moet scannen om de kleinste geheimpjes te vinden. En dat scannen is eigenlijk echt de tijd niet waard... het is zo stomzinnig; ik wil gewoon het spel door kunnen spelen en niet als een muis in een rad worden gezet wat ik zelf moet ronddraaien voordat ik weer verder mag; het is gewoon een goedkope manier om je langer aan het spelen te houden.
Er staat op masseffect.wikia.com een lijst van alle planeten waarop anomaly's met assigments te vinden zijn :P Die heb ik dan ook gebruikt, ik ga echt niet op mezelf ALLE planeten gaan zitten scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Knul schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:19:
[...]

Dan rushde ik ook niet hoor :)

spoiler:
Iedereen heeft het overleefd en is loyal, ook enkele sidemissies gecomplete maar ik vind het extreem irritant zodra het niet meer ingesproken is, of ben ik nu in de war met ME1?

Ik vond het trouwens hinderlijk dat in de DLC van ME2 je companions niet meer praatten; in the Shadow Broker (die toch 1.5 tot 2 uur duurde) zeiden mijn companions (Miranda en Garrus) geen woord. Ik kan me hier echt kapot aan irriteren :P ik hoop dat dit in 3 gefixed wordt.
Onwaarschijnlijk aangezien het behoorlijk in de kosten loopt om die stemacteurs allemaal op te trommelen om die paar zinnetjes in te spreken.

En over dat scannen, je krijgt al te horen of er een anomaly is zodra je 'in orbit' komt oftewel zodra je inzoomt op de planeet. Scannen hoeft dus helemaal niet tenzij je grondstoffen moet hebben. En met de bonus die je vanaf je 2e playthrough krijgt van 50k hoef je maar ongeveer 150k per grondstof (minder van eezo uiteraard) te verzamelen om alle upgrades te kunnen kopen. Das een uurtje werk ofzo.
Heb ik persoonlijk liever dan urenlang met de Mako over compleet lege en onnozel hobbelige planeten te karren.

[ Voor 24% gewijzigd door Nephalem op 20-01-2012 19:43 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Nephalem schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:38:
[...]

Onwaarschijnlijk aangezien het behoorlijk in de kosten loopt om die stemacteurs allemaal op te trommelen om die paar zinnetjes in te spreken.
Ja, daar heb je gelijk in, maar dan moeten ze gewoon maar een paar standaardzinnetjes opnemen :+. Het bederfde mijn spelplezier wel :) maar misschien ben ik gewoon een mierenneuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Knul schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:43:
[...]

Ja, daar heb je gelijk in, maar dan moeten ze gewoon maar een paar standaardzinnetjes opnemen :+. Het bederfde mijn spelplezier wel :) maar misschien ben ik gewoon een mierenneuker.
En speciaal voor jou moest Shepard teamgenoten op de Normandy laten in Arrival :)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Praten ze echt niet in Lair of the SB?! :/ Twee keer ME2 + die dlc uitgespeeld...maar kan me niet herinneren dat ik me daar aan stoorde :P haha, vreemd.

Wie van jullie gaan die demo uitspelen? Zit zelf nog te twijfelen... Denk niet dat ik mezelf tegen kan houden :P maar 't lijkt me toch nicer om gewoon helemaal clean te beginnen in maart... en dan echt heeeeeeel stoked, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Compizfox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:33:
[...]
Ja maar analoog en buiten en eng enzo
Knul schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:19:
[...]

maar ik vind het extreem irritant zodra het niet meer ingesproken is, of ben ik nu in de war met ME1?
Ja, als ik me goed herinner is ME2 volledig ingesproken
Nephalem schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:51:
[...]

En speciaal voor jou moest Shepard teamgenoten op de Normandy laten in Arrival :)
Ik vond het ook kneiterirritant. Ook dat bij de pick-up ineens een totaal andere stem te horen was terwijl je normaal altijd Joker te horen kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

dtech schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:21:
[...]
Ja, als ik me goed herinner is ME2 volledig ingesproken
Sommige assignments, zoals N7: Javelin Missiles Launched, zijn niet ingesproken. Maar daar heb je gewoon geen gesprekken :P
Het gaat dan allemaal via datapads enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Compizfox schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:33:

[...]
Origin verkoopt volgens mij ook gewoon de CE, die wordt dan per post verzonden. Was iig bij TOR wel zo dat je zowel de digitale als physieke versies kon aanschaffen. Al was het prijsniveau van Origin wel aan de hoge kant.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Compizfox schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:14:
[...]
Sommige assignments, zoals N7: Javelin Missiles Launched, zijn niet ingesproken. Maar daar heb je gewoon geen gesprekken :P
Het gaat dan allemaal via datapads enzo.
Ja oke, maar het is niet zo alsof Shepard tijdelijk stom wordt en er ondertitelde gesprekken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nephalem schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:23:
[...]

Origin verkoopt volgens mij ook gewoon de CE, die wordt dan per post verzonden. Was iig bij TOR wel zo dat je zowel de digitale als physieke versies kon aanschaffen. Al was het prijsniveau van Origin wel aan de hoge kant.
Dat is niet waar, ze versturen geen fysieke items. Ze verkopen dan ook alleen de normale (digital download) en de Digital Deluxe edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Compizfox schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:25:
[...]

Dat is niet waar, ze versturen geen fysieke items. Ze verkopen dan ook alleen de normale (digital download) en de Digital Deluxe edition ;)
Lekker lomp dan, krijg je dus óf de CE unique unlocks óf de Origin pre order bonus items maar nooit allebei :|

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Gewoon 45 minuten wachten als je die demo geen reet aan vind. ;)

Is er trouwens al een ingame female shepard te zien ?

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 26-01-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
gaat de potentiële DLC ook direct via Origin lopen? of moet dat toch weer via de Bioware store met aparte login -> forward naar EA-store -> opnieuw inloggen ? ik heb niks dan ellende gehad met DLC die niet wilde activeren na aanschaf voor zowel Dragon Age 1 als Mass Effect 2.

zal het verder niet over Steam hebben...

hoop dat er evt. voor de XBOX360 een soort van ME2 Savegame te genereren valt voor wat betreft story-line keuzes (neem tenminste aan dat een savegame van PC > XBOX 360 geen optie wordt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Zephyr schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:07:
gaat de potentiële DLC ook direct via Origin lopen? of moet dat toch weer via de Bioware store met aparte login -> forward naar EA-store -> opnieuw inloggen ? ik heb niks dan ellende gehad met DLC die niet wilde activeren na aanschaf voor zowel Dragon Age 1 als Mass Effect 2.

zal het verder niet over Steam hebben...

hoop dat er evt. voor de XBOX360 een soort van ME2 Savegame te genereren valt voor wat betreft story-line keuzes (neem tenminste aan dat een savegame van PC > XBOX 360 geen optie wordt?)
De ME2 DLC heb ik nooit problemen mee gehad, de ME1 DLC daarentegen krijg in niet meer geactiveerd.
Voor zover ik weet is er ook nog niets over bekend, maar ik denk dat ze dat via Origin gaan laten lopen EA kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Serieus Bioware? Mass Effect verzamelpoppetjes met exclusieve DLC? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik zie niet in wat daar mis mee is. Bij ME2 hadden ze DLC bij Dr. Pepper. Dat is nog nuttelozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Voor de massa is er waarschijnlijk niks mis mee, maar ik persoonlijk wil gewoon zo'n spel kopen en spelen. En dan niet alweer een 'achterstand' hebben omdat ik geen Cerberus-code ingevoerd heb, demo's heb gespeeld of actiefiguurtjes heb gekocht. De kans is toch al niet echt heel groot dat het spel an sich mij als RPG-speler nog zal kunnen bekoren. Deel 2 was ook al niet veel meer dan een shooter, maar het verhaal is wel erg goed uitgewerkt en zodoende zit ik nog wel met een schuin oog te kijken of ik de multi-player en de rest van de onzin er omheen gewoon volledig kan negeren en toch het verhaal kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:11:
Voor de massa is er waarschijnlijk niks mis mee, maar ik persoonlijk wil gewoon zo'n spel kopen en spelen. En dan niet alweer een 'achterstand' hebben omdat ik geen Cerberus-code ingevoerd heb, demo's heb gespeeld of actiefiguurtjes heb gekocht. De kans is toch al niet echt heel groot dat het spel an sich mij als RPG-speler nog zal kunnen bekoren. Deel 2 was ook al niet veel meer dan een shooter, maar het verhaal is wel erg goed uitgewerkt en zodoende zit ik nog wel met een schuin oog te kijken of ik de multi-player en de rest van de onzin er omheen gewoon volledig kan negeren en toch het verhaal kan afmaken.
Het multiplayer gedeelte is ook enkel co-op en net zoals ME2 zal je de game ook zonder DLC e.d. kunnen uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Het zal me gewoon erg benieuwen hoeveel eenvoudiger het spel wordt met alle DLC erbij die al beschikbaar is als het spel uitkomt. En ik persoonlijk had liever gezien dat het hele co-op gebeuren in een spin-off gedaan was, maar dat is mijn mening, en ook daar behoor ik tot de minderheid en dat realiseer ik me maar al te goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:21:
Het zal me gewoon erg benieuwen hoeveel eenvoudiger het spel wordt met alle DLC erbij die al beschikbaar is als het spel uitkomt. En ik persoonlijk had liever gezien dat het hele co-op gebeuren in een spin-off gedaan was, maar dat is mijn mening, en ook daar behoor ik tot de minderheid en dat realiseer ik me maar al te goed hoor :)
Het co-op gedeelte kan me ook gestolen worden. ;)
DLC zoals Lair of the Shadowbroker zit dan wel weer op te wachten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:36

Lapras

Ice beam

Qua DLC ben ik eigenlijk alleen geinteresseerd in extra personages of missies. Welke pre-order zou ik nu moeten nemen? De pre-order DLC lijkt alleen toegespitst te zijn op wapens. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 22:45
Da's meestal alleen maar toegespitst op wapens en armor enzo.

Maar goed ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zover ik weet heeft alleen de CE exclusieve story content in de vorm van een extra teamlid met missie.
Rest is allemaal outfits of wapens.

[ Voor 42% gewijzigd door Nephalem op 27-01-2012 17:56 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Co-op was ik ook niet heel erg geinteresseerd, maar als ik het zo zie dan wil het toch wel zeker uitproberen:

http://www.gameinformer.c...-multiplayer-trailer.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Mass Effect 3: Voice Cast trailer 8)

Alleen Jessica Chobot ziet er nogal nep uit. :F

[ Voor 20% gewijzigd door nFo op 31-01-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

nFo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:48:
Mass Effect 3: Voice Cast trailer 8)

[video]

Alleen Jessica Chobot ziet er nogal nep uit. :F
En Keith Davids als een Afrikaanse warlord. :*)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grappig dat sommige characters ook veel lijken op de voice actors :P (Joker en Anderson bijvoorbeeld heel duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Iemand die de soundtrack ook geweldig vindt klinken? Man heb er zo'n zin in :D

Valt me ook op dat de graphics een duidelijkere upgrade hebben gehad. Het ziet er donkerder, meer shiny uit.

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/joker_graphics_ME3.jpg

Paar extra screens hier:

http://social.bioware.com...s-ME3-cast-9119440-1.html

[ Voor 109% gewijzigd door Relief2009 op 01-02-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Deluxe Editie alvast besteld, kan haast niet wachten totdat het 9 Maart is, kan ik eindelijk weer met Mass Effect aan de slag, ga ook zeker de demo proberen, om te kijken hoe alles loopt en eruit ziet, en om alvast een kleine glimp op te kunnen van wat me te wachten staat op 9 Maart :) . Echt zin in, ook in het Galaxy at War gedeelte, dat lijkt me best wel leuk en vermakelijk.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Darkasantion schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:05:
Echt zin in, ook in het Galaxy at War gedeelte, dat lijkt me best wel leuk en vermakelijk.
Wacht maar tot het je zelf overkomt!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Sorcerer8472 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:11:
[...]

Wacht maar tot het je zelf overkomt!

:+
Haha, ja dan zou ik wel anders miepen denk ik. Maargoed, komende maar maar even snel ME en ME2 doorspelen om een save te hebben met al mijn eigen keuzes, heb nu alleen ME2 met eigen keuzes met ME-prefab, dus voor 9 Maart moet dat klaar zijn.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Voor wie geen Xbox Gold heeft, krijg je met ME3 demo tijdelijk gratis xbox gold om uit te proberen tot de launch.

En overal verschijnen er previews.

http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9141920

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 02-02-2012 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Die Eurogamer preview is wel aan de scheutige kant met de (kleine) spoilers of ligt dat aan mij? Focust bijna compleet op story progression en gaat amper in op de gameplay op zich wat ik van een (p)review eerder zou verwachten.

http://www.rockpapershotg...ss-effect-3-saves-but-why

Los van het feit dat dit artikel niet al te serieus met het nieuws omgaat, is het wel opvallend dat Gamble de deur voor een vervolg dus niet compleet dicht wil gooien.
En voor prequels of compleet losstaande ME games lijkt me dat je de ME3 saves niet nodig zult hebben.

[ Voor 87% gewijzigd door Nephalem op 03-02-2012 17:46 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hm, ik zit ook erover te denken om ME+ME2 opnieuw te doen. Vooral ME1 heb ik niet optimaal gespeeld destijds. Veel te weinig crew missions bijvoorbeeld. Bij ME2 deed ik dat beter.

Geen idee hoeveel het uit zal maken, maar toch, voor het gevoel alleen al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ik moet zeggen dat ik ME2 zo zou kunnen afspelen, maar ME nog een keer spelen staat me een beetje tegen. Blijkbaar ben ik te gewend aan de combatmechanics van ME2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Moh, ik heb ME1 ook niet echt optimaal gespeeld. Lang niet alle assignments bijvoorbeeld, want nadat je op een gegeven moment niet meer weg kon van de Citadel, kon je die assignments niet meer doen, wat ik helaas te laat doorhad.

Maar heb echter wel ME2 optimaal gespeeld, dus geen zin om nog een keer ME1 en daarna nog ME2 te doen (Want de savegame moet je dan wel meenemen, vind ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Afbeeldingslocatie: http://2.media.collegehumor.cvcdn.com/74/58/e1f43319fc5906b6445833c2f20f797f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 03-06 16:34
Nephalem schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 17:41:

http://www.rockpapershotg...ss-effect-3-saves-but-why

Los van het feit dat dit artikel niet al te serieus met het nieuws omgaat, is het wel opvallend dat Gamble de deur voor een vervolg dus niet compleet dicht wil gooien.
En voor prequels of compleet losstaande ME games lijkt me dat je de ME3 saves niet nodig zult hebben.
One does not simply deletes his/her save files..

Wel leuk dat er gehint word dat keuzes in ME3 invloed kunnen hebben op een eventueel losstaande ME game (of word het misschien een hexology?), zou anders niet weten wat de nut zou zijn van die save file.

Hier zie je wat meer van de GUI:

YouTube: Mass Effect 3 Gameplay w/ Developer Commentary

[ Voor 9% gewijzigd door mingooski op 04-02-2012 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
De GUi ziet er goed uit. De graphics hebben ook een duidelijke upgrade gehad. Cinematisch ziet het ook een stuk vloeiender uit.

Shepard's verhaal is afgesloten. De vraag is of we nu een open of gesloten einde krijgen. Dat zal ons een idee geven van het volgende spel in de ME franchise. Ik hoop dat ze ooit met een MMO komen.

Het eerste nieuwsbericht van ANN:
http://blog.bioware.com/2012/02/03/alliancenewsnet1/

Geweldig! Zit er helemaal weer in :D

[ Voor 67% gewijzigd door Relief2009 op 04-02-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

ME1 had op eoa manier wel een betere sfeer dan ME2 vond ik. Kwam deels ms ook wel door de muziek (die in 1 toch net iets beter was dan in 2).

Ik kijk wel echt heel erg uit naar 3. Komt ook op het goede moment uit; ws krijg ik het dan net wat minder druk met werk en heb ik ook daadwerkelijk tijd om te gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
MassEffect3 Achievements, May Include Spoilers:
http://www.xbox360achieve...ss-effect-3/achievements/

Mass Effect 3 demo: eight things you have to try
http://www.oxm.co.uk/3835...s-you-have-to-try/?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
http://masseffect.bioware.com

Nieuwe website voor ME3. Prachtig! ME3 is duidelijk het beste van 1&2 gecombineerd! Zit ook mooie art tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

Zo, zojuist ME3 gepre-ordered :). Ik vraag me af welke squad members in ME3 de suicide mission overleven bij een new game, omdat ik mijn ME2 saving (waar al mijn squad members de suicide mission overleefden) niet meer heb. Het gaat me denk ik ook niet lukken om ME2 nog een keer helemaal uit te spelen voor de release van ME3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Afbeeldingslocatie: http://gifsoup.com/view6/3402117/kai-leng-2-o.gif

Kai Leng

En hier kun je wat meer videos en zaken zien die in de game terugkomen:

http://masseffect.bioware.com/about/

[ Voor 66% gewijzigd door Relief2009 op 10-02-2012 13:24 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste

Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]