Ik heb het eens even opgezocht en het blijkt dat James Sanders de zoon is van Kahlee Sandersg0tanks schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:56:
[...]
Hmm, in de Mass Effect boeken had je ene Kahlee Sanders, misschien gerelateerd?
Meer details over ME3
http://www.gamersnet.nl/n...mass_effect_3_verschenen/
Vooral dat de maps dynamischer worden belooft veel!
http://www.gamersnet.nl/n...mass_effect_3_verschenen/
Vooral dat de maps dynamischer worden belooft veel!
We realised that because we have shooter combat, we inevitably will be compared with the best shooters in the world. So we have to get to that level... Now, with Mass Effect 3, we're able to complete that evolution with improvements across the board.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
Ik hou er ook niet van dat ze willen concurreren met de grote shooters, laat ze maar focussen op het RPG gedeelte...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Maw, ME3 wordt dus een CoD in space...
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
g0tanks schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:07:
Ik hou er ook niet van dat ze willen concurreren met de grote shooters, laat ze maar focussen op het RPG gedeelte...
Tja ben nu ME2 aan het spelen, Infiltrator level 7 of zo.DarthDavy schreef op donderdag 14 april 2011 @ 08:49:
Maw, ME3 wordt dus een CoD in space...
Ik vind juist de mix tussen een goed verhaal, RPG elementen en wat combat tussendoor helemaal top.
Goede grote shooters zijn er al zat en die speel ik ook met plezier. Echter het is gewoon schijt irritant dat elke publisher het succes van CoD etc wil en daartoe zijn eigen spel zowat ombouwt tot een cloon ervan.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Of je kan leren lezen en niet zulke kortzichtige conclusies te trekken. Hij heeft het over het battle gedeelte wat net zo goed moet zijn als de concurrentie. Dit betekent niet dat het RPG-gedeelte minder is.Sjonny schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:30:
[...]
wat een kut conclusie .. dat moeten ze juist niet. in ME2 was de rpg elementen al minder als in 1, en nu willen ze nog meer de shooter kant op? jammer hoor
Ik dacht dat ze bij 3 toch terug wat meer nadruk wilden leggen op RPG.
Voor de gevechten is het nu eerder dat ze ook wat meer met niveaus kunnen gaan werken.
Voor de gevechten is het nu eerder dat ze ook wat meer met niveaus kunnen gaan werken.
Idd! die crap element zero de eerste keer... Maar vanaf dat je het spel al eens hebt uitgespeeld krijg je in het begin 50k van elke grondstof. De rest zal na een tijd wel leeg geraken, maar met 50k element zero ging ik toch het gehele spel door zonder naar EZ te hoeven zoeken.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:49:
[...]
Ik vond het op zich wel ok, maar op gegeven moment zit je gewoon een beetje loos te zoeken omdat het enige wat je echt nodig hebt, voor zover je het echt nodig hebt, die element zero meuk. De rest heb je toch altijd enorm te veel van en kun je niet eens verkopen ofzo.
Damn ik ME3..., verhaallijn van dat spel is gewoon te naice, met combi van nog eens een goede soundtrack en action/rpg gameplay...

(Gelukkig zullen we tot dan wel zeker zoet zijn met Infamous 2
[ Voor 20% gewijzigd door Rinzler op 04-05-2011 15:51 ]
Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts
Waar heb jij vandaan dat Diablo 3 in november uitkomt? Ik vrees zelf dat we die dit jaar niet meer hoeven te verwachten..Rinzler schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:46:
[...]
Damn ik ME3..., verhaallijn van dat spel is gewoon te naice, met combi van nog eens een goede soundtrack en action/rpg gameplay...November is gewoon te lang, en dan hebben we ook nog eens Diablo 3 dat uitkomt die maand
damn dat worden moeilijke keuzes...
Begin 2012 dus pasToday we have confirmed that Mass Effect 3 will be released in the first three months of 2012. The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone’s expectations.” said Casey Hudson, Executive Producer Mass Effect series.
We'll have more details about specific dates as we get closer to release.
Nou ja, als de kwaliteit beter wordt, dan moet het maar
Cunning linguist.
Jammer dat we wat langer moeten wachten, maar het geeft Bioware de tijd om de puntjes op i te zetten en dan heb ik daar wat minder problemen mee.Bart ® schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:18:
[...]
Begin 2012 dus pas.
Nou ja, als de kwaliteit beter wordt, dan moet het maar.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Dit uitstel geeft me wel wat meer vertrouwen in het product, want na het rushwerk van Dragon Age 2 zit ik niet te wachten op nog een rap-rap jobke van Bioware.
Inderdaad, ik denk dat BioWare wel het een en ander heeft geleerd na de release van Dragon Age II.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
@Just_jan: Ik hoop het voor je...
Ik heb gelukkig 2 verschillende saves ( Eentje met Miranda & Liara )
Natuurlijk is die met Liara the complete package met alle DLC's e.d.
Ik vraag me toch echt af hoe het afloopt met de Rachni, mits je die ge-saved hebt in ME1.
Ik heb gelukkig 2 verschillende saves ( Eentje met Miranda & Liara )
Natuurlijk is die met Liara the complete package met alle DLC's e.d.
Ik vraag me toch echt af hoe het afloopt met de Rachni, mits je die ge-saved hebt in ME1.
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Een Krogan princess.... Lees: een moordenaar met een kroontje.
Hahahah.... Ben benieuwd!
En ojee... zowel Liara als Garrus komt terug... Leuk natuurlijk, but oh boy, I'm gonna be in sooooo much trouble. Hhaha...
Hahahah.... Ben benieuwd!
En ojee... zowel Liara als Garrus komt terug... Leuk natuurlijk, but oh boy, I'm gonna be in sooooo much trouble. Hhaha...
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Iemand al de voice-commands en voice-dialogen gezien van ME3 op de xbox? Zag er echt tof uit!
De graphics zien duidelijk er stukken beter uit! Ik weet niet waar het aan ligt, maar het oogt allemaal frisser!
Demo bij GameTrailers:
Part 1:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-mass-effect/714902
Part 2:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-mass-effect/714904
Part 1:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-mass-effect/714902
Part 2:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-mass-effect/714904
En hier nog een nieuwsbericht van de invasie:
http://www.origin.com/
Er wordt geen directe link toegestaan, dus even op de play knop drukken boven Mass Effect 3.
Er wordt geen directe link toegestaan, dus even op de play knop drukken boven Mass Effect 3.
Z-machine OriginID: JaccoW
Nice.
Jammer dat het nog zo enorm lang duurt.
Interessant ook, die vrouwelijke Krogan. Een nieuw teamlid?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat een verschrikkelijke kick-ass trailer.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Op gametrailers.com staat een gameplay video. http://www.gametrailers.com/game/mass-effect-3/12960
Weet nog niet wat ik er precies van moet denken, het geeft me teveel een GoW idee, ook het camera standpunt lijkt vreemd. Het ziet er wel mooi uit voor de rest. Er zitten wel flink wat 'Spoilers' in dus als je niet wil weten wat er nou precies gebeurt ivm met een ME2 playthrough dan kun je beter het geluid uitzetten.
Weet nog niet wat ik er precies van moet denken, het geeft me teveel een GoW idee, ook het camera standpunt lijkt vreemd. Het ziet er wel mooi uit voor de rest. Er zitten wel flink wat 'Spoilers' in dus als je niet wil weten wat er nou precies gebeurt ivm met een ME2 playthrough dan kun je beter het geluid uitzetten.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hmm, aan het einde van die video staat ook meteen de release date: 6 maart 2012. Combat ziet er in ieder geval goed uit, nu maar hopen dat het niet ten koste is gegaan van de RPG elementen.F_demon schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:02:
En hier nog een nieuwsbericht van de invasie:
Het is door IGN bevestigd dat ME3 qua combat veel sterker is. Het voelt echt aan als een shooter en dat vind ik dan mooi meegenomen. Shooter + RPG!prutser001 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:17:
Op gametrailers.com staat een gameplay video. http://www.gametrailers.com/game/mass-effect-3/12960
1 Demo zegt weinig. Een demo met alleen dialogen maakt geen indruk op de E3, actie wel.g0tanks schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:10:
[...]
Hmm, aan het einde van die video staat ook meteen de release date: 6 maart 2012. Combat ziet er in ieder geval goed uit, nu maar hopen dat het niet ten koste is gegaan van de RPG elementen.
Verder heeft BioWare ook gezegd dat het RPG-gedeelte veel uitgebreider zal zijn dan de vorige delen dus het komt goed.
Vanavond om 01:00 uur op http://masseffect.bioware.com/me3/game/biowaretv/ een Behind The Scenes Demo van Mass Effect 3
Ik was te laat, maar heb het filmpje teruggekeken. Damn, het coversysteem is echt vele malen beter! Het is meer GOW stijl, maar dat is niet erg. Verder kun je nu ook in cover iemand over de muur heen trekken en dan met Army Blade killen. Het wordt ook op een ingame cutscene-achtige manier gedaan. Erg mooi!Saampje1460 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:31:
Vanavond om 01:00 uur op http://masseffect.bioware.com/me3/game/biowaretv/ een Behind The Scenes Demo van Mass Effect 3
Wat betreft Cut-scenes: iemand opgevallen dat cutscenes en gameplay nu vloeiend in elkaar overgaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Relief2009 op 08-06-2011 20:41 ]
Ja dat zegt 1 van die Bioware gasten ook in een interview dat ze de cutscenes nu vloeiend hebben laten overlopen in het spel. Moet zeggen dat ik me daar niet echt aan ergerde. Waar ik op hoop is dat ze die 'loading' opgelost hebben als je op een wat grotere map zit.Relief2009 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:32:
[...]
Ik was te laat, maar heb het filmpje teruggekeken. Damn, het coversysteem is echt vele malen beter! Het is meer GOW stijl, maar dat is niet erg. Verder kun je nu ook in cover iemand over de muur heen trekken en dan met Army Blade killen. Het wordt ook op een ingame cutscene-achtige manier gedaan. Erg mooi!
Wat betreft Cut-scenes: iemand opgevallen dat cutscenes en gameplay nu vloeiend in elkaar overgaan?
Jammer dat het zo lang duurt, voor een spel dat ik eerst links liet liggen omdat het me niet leuk leek en ik al met m'n 3de playthrough (ME1->2) bezig ben
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik ergerde me ook niet aan, maar het ziet er nu veel strakker uit! Vooral omdat je in ME1 en ME2 zag dat de cutscenes ingame gerenderd werden. Waarom ik hier blij mee ben is dat bv. bij Splinter Cell Conviction cutscenes en gameplay vloeiend in elkaar overgingen en dat had toch wel een wow-effect.prutser001 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:30:
[...]
Ja dat zegt 1 van die Bioware gasten ook in een interview dat ze de cutscenes nu vloeiend hebben laten overlopen in het spel. Moet zeggen dat ik me daar niet echt aan ergerde. Waar ik op hoop is dat ze die 'loading' opgelost hebben als je op een wat grotere map zit.
Jammer dat het zo lang duurt, voor een spel dat ik eerst links liet liggen omdat het me niet leuk leek en ik al met m'n 3de playthrough (ME1->2) bezig benGewoon nog 7+maanden te gaan...
Zijn er nog geen beelden van de female shepard in ME3 ?
[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 12-06-2011 12:59 ]
Nee, maar zoveel zal ze waarschijnlijk niet verschillen van die in ME2. Nu ik er over nadenk hoop ik eigenlijk dat ze ook meer hairstyles e.d. toevoegen.
Hehe customization is nooit genoeg inderdaad, maar om eerlijk te zeggen prefereer ik de "basic" Shephardg0tanks schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:14:
Nee, maar zoveel zal ze waarschijnlijk niet verschillen van die in ME2. Nu ik er over nadenk hoop ik eigenlijk dat ze ook meer hairstyles e.d. toevoegen.
En dat je een bestaand karakter ook aan kan passen zonder de boel te resetten.g0tanks schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:14:
In de overgang naar ME2 kon ik mijn Shephard niet aanpassen zonder haar complete gezicht te verbouwen. Zelfs haar veranderen was er niet bij.
Het heeft me altijd verbaasd hoe populair FemShep onder de mannen is. Hoe komt dit eigenlijk?
Geen idee, ik heb eigenlijk bijna altijd dat ik vrouwen als personage kies in plaats van mannen.
Ook wel maleShep gespeeld, maar een van de redenen is dat de romances voor femshep gewoon veel toffer zijn. Ik bedoel, heb je wel eens Shephard Garrus zien versieren? Hilarisch.
Heeft niks te maken naar kontkijken of een verlangen naar homo-erotische ondertoon.
Het is weer eens wat anders. Ik kan al op genoeg plekken macho kerels spelen.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij anderen is, maar dat zijn mijn redenen.
Ook wel maleShep gespeeld, maar een van de redenen is dat de romances voor femshep gewoon veel toffer zijn. Ik bedoel, heb je wel eens Shephard Garrus zien versieren? Hilarisch.
Heeft niks te maken naar kontkijken of een verlangen naar homo-erotische ondertoon.
Dat is toch logisch? Ik moet er uren naar kijken. Ik weet niet waar jij als heterofiele man liever naar kijkt, maar ik prefereer vrouwen.Relief2009 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:59:
Het heeft me altijd verbaasd hoe populair FemShep onder de mannen is. Hoe komt dit eigenlijk?
Cunning linguist.
Op de 1 of andere manier vind ik vrouwen in een heldenrol altijd veel minder aantrekkelijk. Ik ben meer van fan van de stoere mannelijke action hero. Daarom vroeg ik het me ook af waarom FemShep zo populair isBart ® schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:27:
[...]
Dat is toch logisch? Ik moet er uren naar kijken. Ik weet niet waar jij als heterofiele man liever naar kijkt, maar ik prefereer vrouwen.
Ik vind Sheppard niet echt een macho, ik bedoel... hij heeft nog een nek. Dat is meer dan de gemiddelde mannelijke game karakterF_demon schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:47:
Geen idee, ik heb eigenlijk bijna altijd dat ik vrouwen als personage kies in plaats van mannen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Lol, da's waar.MrVegeta schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:00:
[...]
Ik vind Sheppard niet echt een macho, ik bedoel... hij heeft nog een nek. Dat is meer dan de gemiddelde mannelijke game karakter
Ik doe altijd meerdere playthroughs waarbij ik female en male afwissel, dus mij maakt het niet zoveel uit.
g0tanks schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:14:

Dat dus en een extra reden in Mass Effect is dat de voice-over voor FemShep Jennifer Hale ongeveer 16 miljoen keer beter is dan die droge mannelijke dodo die ze voor MaleShep hebben waarvan ik zelfs zijn naan niet weet (heb ik geweten, maar de moeite niet om te onthouden en te googlen).F_demon schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:47:
Mijn main Shepard is een vrouw en bij een tweede playthrough wil ik dan altijd eens de MaleShep proberen, maar na 2 uur haak ik al af wegens zijn monotone gezeur, terwijl je weet dat Jennifer Hale als FemShep het zoveel beter doet. Dan kan je het gewoon niet verder aanhoren.
Daar heb je gelijk in, maar het lijkt erop dat in Mass Effect 3 Mark Meer eindelijk eens wat emotie toont in zijn voice acting.DarthDavy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:41:
[...]
Dat dus en een extra reden in Mass Effect is dat de voice-over voor FemShep Jennifer Hale ongeveer 16 miljoen keer beter is dan die droge mannelijke dodo die ze voor MaleShep hebben waarvan ik zelfs zijn naan niet weet (heb ik geweten, maar de moeite niet om te onthouden en te googlen).
Mijn main Shepard is een vrouw en bij een tweede playthrough wil ik dan altijd eens de MaleShep proberen, maar na 2 uur haak ik al af wegens zijn monotone gezeur, terwijl je weet dat Jennifer Hale als FemShep het zoveel beter doet. Dan kan je het gewoon niet verder aanhoren.
Ik vond Shepards stem altijd goed bij ze hoofd passen, en hij kon af en toe lachwekkende dingen zeggen vooral als je renegade speelt
YouTube: Mass Effect 2: Commander Shepard Is Still A Jerk
Zelf speel ik ook altijd als Male omdat ik me dan beter kan inleven in het karakter en zo meer van de game geniet.
YouTube: Mass Effect 2: Commander Shepard Is Still A Jerk
Zelf speel ik ook altijd als Male omdat ik me dan beter kan inleven in het karakter en zo meer van de game geniet.
Hello there
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Als iemand je vraagt wat er zo leuk is aan de Mass Effect-serie, laat dit filmpje zien:
YouTube: Mass Effect 2 "Probing Uranus" Easter egg.
Haha ik lig helemaal op de grond van het lachen. Geniale commentator!
"One of the great things about this game is that you can press space bar to skip through the cut scenes... Shut the fuck up. I'm out."
Hij heeft ook een erg geniale liedje gemaakt van het mine scanning: YouTube: Mass Effect 2 Rap: Those Minerals [OFFICIAL MUSIC VIDEO]
[ Voor 49% gewijzigd door Relief2009 op 18-06-2011 17:47 ]
ja die rap is ook lachen.
Mass Effect 3 Rumored To Have Four-Player-Co-Op
http://www.gametrailers.c...ct-3-rumored-to-have/3499
reviews: E3: Mass Effect 3
BioWares Director of Marketing David Silverman heeft op Twitter laten weten dat ze bezig zijn om een vrouwelijke Shepard te gebruiken als marketinginstrument.
http://games.fok.nl/nieuw...d-wordt-vrouwelijker.html
ME3 "a beginning and a conclusion"
http://www.eurogamer.net/...eginning-and-a-conclusion
http://twitter.com/#!/ME3News
BioWares Director of Marketing David Silverman heeft op Twitter laten weten dat ze bezig zijn om een vrouwelijke Shepard te gebruiken als marketinginstrument.
[ Voor 46% gewijzigd door nFo op 19-06-2011 17:34 ]
Leuke nieuwsfeitjes! Jammer dat het Tweakers stukje beneden alle peil is. Wat een hoop fouten en foute aannames.nFo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:26:
ja die rap is ook lachen.![]()
BioWares Director of Marketing David Silverman heeft op Twitter laten weten dat ze bezig zijn om een vrouwelijke Shepard te gebruiken als marketinginstrument.![]()
Welke fouten en welke foute aannames?Relief2009 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:00:
[...]
Leuke nieuwsfeitjes! Jammer dat het Tweakers stukje beneden alle peil is. Wat een hoop fouten en foute aannames.
Ik heb één fout kunnen ontdekken, nl. dat ze spreken dat je zowel Kaidan als Ashley als crewlid kan hebben, wat uiteraard niet mogelijk is, aangezien de één of de andere dood is gegaan in Mass Effect 1.
Maar voor de rest is het een standaard preview die ik al veel in andere media ook gelezen heb. Beetje laat met die preview, want buiten de releasedatum (die dan ook nog eens fout is in de video

Anoniem: 96523
Er staat alleen dat ze beide zijn bevestigd als mogelijke crewmembers, niet dat je ze beide tegelijk kan hebbenDarthDavy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:50:
Ik heb één fout kunnen ontdekken, nl. dat ze spreken dat je zowel Kaidan als Ashley als crewlid kan hebben, wat uiteraard niet mogelijk is, aangezien de één of de andere dood is gegaan in Mass Effect 1.
In ME2 zaten ze ook beide in het verhaal, maar afhankelijk van de ME1 playthrough was er één dood. Dus hetzelfde geld voor ME3; ze zijn terug, maar ééntje is dood.
Hetzelfde geldt voor Wrex, wanneer je deze niet vermoord hebt in ME1 komt hij terug in ME3 (zoals in ME2 ook gebeurde). bron: ME3 forum @ BioWare
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 96523 op 20-06-2011 09:30 ]
Release-datum stond verkeerd (kerst 2011 terwijl het maart 2012 is).DarthDavy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:50:
[...]
Welke fouten en welke foute aannames?
Maar voor de rest is het een standaard preview die ik al veel in andere media ook gelezen heb. Beetje laat met die preview, want buiten de releasedatum (die dan ook nog eens fout is in de video) staat er niets in dat niet geweten was voor de E3. De preview is zelfs bijna een copy/paste van de preview uit het juni nummer van Gameplay (die geschreven is zelfs voor het E3
).
Het feit dat ze al ervan uitgaan dat het RPG-gedeetle minder is omdat ze er weinig van gezien hebben en omdat het shooter-deel meer shooter is geworden. Ik snap de connectie niet tussen meer shooter betekent automatisch minder rpg. Vooral omdat BioWare al heeft laten weten dat het RPG-gedeetle dieper en uitgebreider zal zijn dan de vorige delen. EN RPG kun je niet demonstreren omdat het anders een deel van het verhaal verklapt wat je natuurlijk niet wil.
Zoals ik al in het Geachte Redactie stukje heb gezegd, als je iets niet weet als previewer dan moet je vooral niet speculeren omdat je daarmee misinformatie naar buiten brengt. Als je iets niet weet, dan zeg je gewoon "het is niet duidelijk blablabla"
[ Voor 15% gewijzigd door Relief2009 op 20-06-2011 11:44 ]
Anoniem: 96523 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:29:
[...]
Er staat alleen dat ze beide zijn bevestigd als mogelijke crewmembers, niet dat je ze beide tegelijk kan hebben
spoiler:
Ik sluit geen plottwist uit waar de andere het toch overleefd heeft op 1 of andere manier.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Anderzijds heeft Bioware ook al gezegd dat hun shootergedeelte vergeleken zal worden met de topshooters uit dezelfde periode, ie. Battlefield 3 en Modern Warfare 3. Dus het shooteraspect moet net zo goed als die spellen of dat is toch hun doelstelling.Relief2009 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:42:
[...]
Release-datum stond verkeerd (kerst 2011 terwijl het maart 2012 is).
Het feit dat ze al ervan uitgaan dat het RPG-gedeetle minder is omdat ze er weinig van gezien hebben en omdat het shooter-deel meer shooter is geworden. Ik snap de connectie niet tussen meer shooter betekent automatisch minder rpg. Vooral omdat BioWare al heeft laten weten dat het RPG-gedeetle dieper en uitgebreider zal zijn dan de vorige delen. EN RPG kun je niet demonstreren omdat het anders een deel van het verhaal verklapt wat je natuurlijk niet wil.
Zoals ik al in het Geachte Redactie stukje heb gezegd, als je iets niet weet als previewer dan moet je vooral niet speculeren omdat je daarmee misinformatie naar buiten brengt. Als je iets niet weet, dan zeg je gewoon "het is niet duidelijk blablabla"
Ik vind het niet geheel onlogisch om te veronderstellen dat dit ten koste zal gaan van het RPG-gedeelte en ik maak me daar - terecht - ook heel veel zorgen rond. Ook de hardnekkige geruchten rondom co-op in ME3 doen me voor het ergste vrezen.
L1nt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:00:
spoiler:Ik sluit geen plottwist uit waar de andere het toch overleefd heeft op 1 of andere manier.
spoiler:
Lijkt me een onmogelijke zaak na een nucleaire explosie 
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe Miranda terug komt...
Er zijn geruchten dat Cerberus tegen Shepard gaat werken, dus dat The Illusive Man een vijand is. Maar Miranda (als belangrijk Cerberus officier) kan ge-romanced worden, wat mij lijkt dat ze aan dezelfde kant zitten.
spoiler:
tenzij je tegen het order van The Illusive Man ingaat om Collectors' Space Station te sparen
Wat een spanning allemaal
ME1 is al weer een tijdje geleden voor mij maarAnoniem: 96523 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:39:
[...]
spoiler:Lijkt me een onmogelijke zaak na een nucleaire explosie
spoiler:
hebben we daadwerkelijk gezien dat Ashley/Kaiden omkwam in de explosie??
Tenzij Cerberus een nieuw kostbaar projectje zoeken, denk ik niet dat ze geld gaan steken in een van die twee.L1nt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:42:
[...]
ME1 is al weer een tijdje geleden voor mij maar
spoiler:hebben we daadwerkelijk gezien dat Ashley/Kaiden omkwam in de explosie??
Het zou ook niet leuk zijn als ze terug komen, dan heeft je keuze uiteindelijk niet zo'n groot gevolg gehad.
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Ik hoop dat je veel met Miranda kan optrekken 
Ik had eens opgezocht wie haar stem had ingesproken, want ik vond dat Australische (?) accentje wel leuk klinken. Het bleek Yvonne Strahovski te zijn, en na een tijdje lezen kwam ik erachter dat ze in Chuck meespeelt. Ik heb het dus eigenlijk aan Mass Effect te danken dat ik Chuck ben gaan kijken
Ik had eens opgezocht wie haar stem had ingesproken, want ik vond dat Australische (?) accentje wel leuk klinken. Het bleek Yvonne Strahovski te zijn, en na een tijdje lezen kwam ik erachter dat ze in Chuck meespeelt. Ik heb het dus eigenlijk aan Mass Effect te danken dat ik Chuck ben gaan kijken
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Wie zegt dat Cerberus erachter moet zitten?F_demon schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:27:
[...]
Tenzij Cerberus een nieuw kostbaar projectje zoeken, denk ik niet dat ze geld gaan steken in een van die twee.
Wie zegt dat je keuze geen grote gevolgen heeft gehad?Alien B.O.B. schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:41:
Het zou ook niet leuk zijn als ze terug komen, dan heeft je keuze uiteindelijk niet zo'n groot gevolg gehad.
Er zijn genoeg twists die ze eraan kunnen hangen.
Ik kan nog wel een paar groepen noemen die mogelijk zijn, natuurlijk.
Maar Cerberus is de enige waarvan we weten dat ze mensen uit de dood hebben weten te halen als het een verkoold lijk was.
Tenzij je de husks mee wilt tellen.
Maar dit is een discussie over iets waar niets over is gezegd, waar we niets van weten en waar we nu een hypothetische oplossing voor aan het verzinnen zijn.
Laten we gewoon kijken wat er gaat gebeuren in 2012, tot die tijd slurpen we alle info die Bioware ons geeft naar binnen.
[ Voor 26% gewijzigd door JaccoW op 20-06-2011 22:58 ]
Ik herhaal nogmaals:F_demon schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:56:
[...]
Ik kan nog wel een paar groepen noemen die mogelijk zijn, natuurlijk.
Maar Cerberus is de enige waarvan we weten dat ze mensen uit de dood hebben weten te halen als het een verkoold lijk was.
Tenzij je de husks mee wilt tellen.
Maar dit is een discussie over iets waar niets over is gezegd, waar we niets van weten en waar we nu een hypothetische oplossing voor aan het verzinnen zijn.
Laten we gewoon kijken wat er gaat gebeuren in 2012, tot die tijd slurpen we alle info die Bioware ons geeft naar binnen.
spoiler:
hebben we daadwerkelijk gezien dat Ashley/Kaiden omkwam in de explosie??
spoiler:
iets of iemand kan haar/hem vlak voor de explosie opgepikt hebben of weg geteleport bijvoorbeeld
ME3: Known Features [Updated :19th June 2011] (Renegade scars to pass on to ME3)
http://social.bioware.com...-on-to-ME3-7649262-1.html
http://social.bioware.com...-on-to-ME3-7649262-1.html
[ Voor 64% gewijzigd door nFo op 21-06-2011 18:39 ]
Kan allemaal wel, natuurlijk. Maar is het ook wenselijk? Ik zit er persoonlijk absoluut niet op te wachten, ik vond het beide maar magere personages. Liever wat nieuwe figuren er inL1nt schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Ik herhaal nogmaals:
spoiler:hebben we daadwerkelijk gezien dat Ashley/Kaiden omkwam in de explosie??
spoiler:iets of iemand kan haar/hem vlak voor de explosie opgepikt hebben of weg geteleport bijvoorbeeld
Op Comic-Con zullen we wat meer te weten komen over de Mass Effect film:
http://uk.movies.ign.com/articles/118/1180916p1.htmlLegendary Films' first-ever Comic-Con panel will feature Mass Effect: The Movie and Guillermo Del Toro's Pacific Rim.
According to Legendary's press release, Game creator Casey Hudson and the adaptation's screenwriter, Mark Protosevich, will be on hand Friday, July 22, for a panel providing our first glimpse at the highly-anticipated movie based on the popular game.
Yeeeeeeeeeeeeey. Elke dag op zoek naar meer Movie news en eindelijk krijgen we meer te horen en te zien.g0tanks schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:02:
Op Comic-Con zullen we wat meer te weten komen over de Mass Effect film:
[...]
http://uk.movies.ign.com/articles/118/1180916p1.html
Jammer dat er nog weinig bekend is over de regisseur.
BioWare laat fans de nieuwe female Shepard uitkiezen: http://www.facebook.com/m...322035.85811091644&type=1
De winnaar zal gebruikt worden op de doos van de Collector's Edition.
Leuk initiatief, alleen jammer dat de verschillen zo klein zijn. Iedere keer werdt de standaard Shepard gekozen voor de mannelijke versie, waarom niet de standaard dames variant?g0tanks schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:38:
BioWare laat fans de nieuwe female Shepard uitkiezen: http://www.facebook.com/m...322035.85811091644&type=1
De mannelijke Shepard is gebaseerd op een echt persoon (Mark Vanderloo) en de female versie niet, kwalitatief gezien ziet de male Shepard er ook veel beter uit:

Ik denk dat ze dat verschil weer een beetje recht willen trekken.

Ik denk dat ze dat verschil weer een beetje recht willen trekken.
Dat verschil was inderdaad ook al te zien tussen default en een iets aangepaste Shepard.
Klinkt logisch.
Zolang ze alle zes maar als presets te krijgen zijn, of beter zelfs, als kleine update voor Me1 + 2.
Klinkt logisch.
Zolang ze alle zes maar als presets te krijgen zijn, of beter zelfs, als kleine update voor Me1 + 2.
@F_demon
Zeker iets voor een soort "Collector's edition" van ME1+2+3 (+ alle dlc's natuurlijk)
Ik vind nummer twee en drie mooi (dwz bad-ass) maar heb een ding voor redheads dus van mij mag 3 er wel in
Zeker iets voor een soort "Collector's edition" van ME1+2+3 (+ alle dlc's natuurlijk)
Ik vind nummer twee en drie mooi (dwz bad-ass) maar heb een ding voor redheads dus van mij mag 3 er wel in
Ik zeg 2 en 6, maar 4 is zeker stoer.
Die blonde ziet eruit als een badass-bitch, dus nummertje 4 voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 26-07-2011 05:52 ]
Ik blijf lekker met mijn eigen generated char spelen. Die ziet er een stuk beter uit.
Als ik moest kiezen zou ik voor de nathalie portman look-a-like gaan.
Als ik moest kiezen zou ik voor de nathalie portman look-a-like gaan.
Niet geschoten is altijd mis.

Vrouwen met kort haar zijn niet mijn ding maar Natt komt er toch behoorlijk goed mee weg.
Alleen afbeelding 2 en 5 komen enigszins in de buurt, de rest heeft alleen dezelfde kleur haar...
1 is de enige die echt klopt. Hoe kom je bij 2? Die is gewoon 1 alleen dan met rood haar..
Niet geschoten is altijd mis.
Als nummer 5 nu zwart haar zou hebben...
Ik zeg 5. Waarom? Ze ziet er tenminste uit als iemand waar je niet mee moet fucken
(of juist wel
)
[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 27-07-2011 14:25 ]
Ik heb het niet zelf gemaakt.HaX0r schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:11:
1 is de enige die echt klopt. Hoe kom je bij 2? Die is gewoon 1 alleen dan met rood haar..
Harry Potter en de invasie van de ReapersRockvee2 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:26:
Waarom niet deze vrouw?
Hoewel zeker een leuke dame... Nee. Waarom? Omdat ze te jong is.
Zoals sommige mensen hier in de comments ook al zeggen, Shepard is een soldaat die zich heeft opgewerkt tot de elite binnen het leger, is verkozen tot spectre, heeft al drie grote oorlogen achter de rug en is ook nog eens twee jaar dood geweest. Dat zou haar, logisch gezien, eerder richting de 30, dan de 21 sturen.
Daarnaast zal Watson's gezicht ook niet gratis zijn.
Persoonlijk zou ik Jennifer Hale (de stem van Shepard) overtuigender vinden dan de blonde 20 jarige die op dit moment de lijsten aanvoert.
Aan de andere kant mag iedereen zijn eigen keuze maken. Als iemand graag met een jong-uitziende Shepard speelt gaat diegene zijn gang maar.
Voor degenen die nieuwsgierig zijn welke versie Jennifer Hale kiest, lees hier - Rockpapershotgun.com (Hint: versie 2, vanwege de sproeten.)
Hopelijk doen ze nog wat aan de bewegingen, want hoe Garrus en Liara lopen ziet er nogal vreemd uit.
Hoezo? Moeten ze lopen als mensen? Ik dacht nou net dat het aliens wareng0tanks schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:20:
Hopelijk doen ze nog wat aan de bewegingen, want hoe Garrus en Liara lopen ziet er nogal vreemd uit.
De Asari lijken in bijna al het andere op mensen (inclusief lichaamsstructuur dus ik neem ook aan botstructuur) dus het zou raar zijn als die significant anders lopen dan mensen.Relief2009 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Hoezo? Moeten ze lopen als mensen? Ik dacht nou net dat het aliens waren
Maar ik denk dat zoiets niet opvalt als je echt aan het spelen bent. In de cutscenes zal het sowieso waarschijnlijk goed geanimeerd zijn.
Als ik het filmpje zo zie lijkt het net alsof dit uit een alpha versie komt... En zoals g0tanks ook zag; de animaties van Garrus en Liara zijn nog een beetje te statisch. Zeker als je het vergelijkt met de bewegingen van Shepard, welke wel vloeiend zijn.
In het begin zweven ze (benen bewegen wel, maar niet in de juiste snelheid) en de loop/run animatie lijkt nog niet compleet. Ook bij het schieten (zie Garrus op 0:35) is nog een beetje houterig.
Maar gezien dit de eerste trailer is met in-game footage, mogen we niet klagen denk ik. En ze hebben nog genoeg tijd om dit soort ruwe randjes te verwerken.
al kan ik me een filmpje herinneren met in-game beelden van het begin uit het spel, maar dat was alleen Shepard met Anderson
In het begin zweven ze (benen bewegen wel, maar niet in de juiste snelheid) en de loop/run animatie lijkt nog niet compleet. Ook bij het schieten (zie Garrus op 0:35) is nog een beetje houterig.
Maar gezien dit de eerste trailer is met in-game footage, mogen we niet klagen denk ik. En ze hebben nog genoeg tijd om dit soort ruwe randjes te verwerken.
al kan ik me een filmpje herinneren met in-game beelden van het begin uit het spel, maar dat was alleen Shepard met Anderson
Ik heb vandaag op de Gamescom de gameplay demo kunnen spelen van ME3 en ik moet zeggen dat het nog erg aanvoelde alsof het nog een alpha versie was. Grafisch was het nog niet top, de gameplay voelde nog niet vloeiend aan. Kon nog geen granaten gebruiken en van cover naar cover duiken lukte mij ook nog voor geen meter. Maar voor de rest vond ik het een prima game en heeft het mij zeker kunnen vermaken met de missie die ik gespeeld heb. Combat voelde goed aan. Het is niet mogelijk om te sprayen met de Mattock. Als je achter je cover blijft zitten ben je binnen de kortste keren dood. Geluid van de guns klinkt goed.
[ Voor 27% gewijzigd door Saampje1460 op 27-08-2011 14:06 ]
Dames en heren, jongens en meisjes. Vandaag tijdens PAX is de FemShep aangekondigd die op de cover van de Collectors Edition te bewonderen zal zijn en ook de standaard Femshep zal worden. Ik presenteer:

En nog een zeer goede conceptart van de default Femshep van Patryk Olejniczak, de nieuwe conceptartist van BioWare:

En nog een zeer goede conceptart van de default Femshep van Patryk Olejniczak, de nieuwe conceptartist van BioWare:

[ Voor 14% gewijzigd door Saampje1460 op 28-08-2011 00:32 ]
Dus toch combinatie van de blonde dame met de roodharige. Goed genoeg voor mij.
Hmm lekker voor de continuiteit als de default femshep van deel 2 en 3 nauwelijks op mekaar lijken
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Let op:
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]
[html]Mensen die het verhaal willen bespreken zonder het voor anderen te spoileren kunnen naar <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1494640">[Multi] [SPOILERS] Mass Effect 3</a>.[/html]