Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan net zo snel aimen met een controller. Gewoon je sensitivity omhoog gooien. Al zal het dan niet zo precies gericht zijn als een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:48:
Je kan net zo snel aimen met een controller. Gewoon je sensitivity omhoog gooien. Al zal het dan niet zo precies gericht zijn als een muis.
joh en waarom zou je dus met een muis beter kunnen richten? Omdat je niet 3x hoeft bij te stellen maar in een beweging kan richten. :X snelheid is niet heel belangrijk bij goed richten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:53

Hoite

Goed verhaal

Het is net wat je gewend bent, ik zie regelmatig YouTube filmpjes voorbijkomen met consolespelers die heel goed en heel snel kunnen richten, zelf heb ik er nooit mee gespeeld en ben er behoorlijk slecht in.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:48:
Dus is het gemakkelijker en better met een muis en toetsenbord!
(krijg al kramp in mn duimen als ik aan een controller denk, no offense) d:)b

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Hoite schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:56:
Het is net wat je gewend bent, ik zie regelmatig YouTube filmpjes voorbijkomen met consolespelers die heel goed en heel snel kunnen richten, zelf heb ik er nooit mee gespeeld en ben er behoorlijk slecht in.
Oefening ;)! Gewoon veel doen. Dan leer je het steeds beter.. ik ben zelf ook een pc speler, omdat shooters op console voor mij te moeilijk worden :9

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Hoite schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:56:
Ik zeg toch ook niet dat je er niet goed mee kan spelen maar dat de muis in principe beter is omdat je er gewoon gerichter mee kan aimen. Ik heb ook wel respect voor die spelers, de gemiddelde beginner zal mij wel wegspelen op de console, itt de pc waar het 100% andersom zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het aimen kies ik toch voor Pc.. Ps3 kan ik echt niet goed aimen, ook al heb je'n beetje aim assist.. ik ben het echt niet gewoon, tevens ik er wel vaker op speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh please muis/tobo is gwoon veel beter dan een controller... ik wil best geloven dat er mensen zijn die er goed mee overweg kunnen, maar winnen van een pc speler ga je nooit redden (of tis zon noob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol wat een reacties.. Het onderwerp muis vs controller is bij sommigen een gevoelig onderwerp ofzo.

Snap eigenlijk niet waarom er vrij vaak discussies over ontstaan. Een muis is gewoon preciezer, feit. Maar toch kan de controller voor sommigen fijner zijn, je kan er net zo snel mee richten, en met behulp van wat aim-assist hier en daar kan het nog aardig precies ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:34:
Lol wat een reacties.. Het onderwerp muis vs controller is bij sommigen een gevoelig onderwerp ofzo.

Snap eigenlijk niet waarom er vrij vaak discussies over ontstaan. Een muis is gewoon preciezer, feit. Maar toch kan de controller voor sommigen fijner zijn, je kan er net zo snel mee richten, en met behulp van wat aim-assist hier en daar kan het nog aardig precies ook.
je zegt het zelf al: aim assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen tevreden :)

Nuttig leesvoer: http://www.crunchgear.com...er-lets-bury-the-hatchet/

Afbeeldingslocatie: http://www.crunchgear.com/wp-content/uploads/2009/11/itscool1.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel met muis op de ps3 werkt perfect.. Ook een oud pc speler dankzij dit ben ik overgegaan op ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:08:
Ik speel met muis op de ps3 werkt perfect.. Ook een oud pc speler dankzij dit ben ik overgegaan op ps3.
mooi compromis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 19:08

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ben altijd een PC speler geweest, heb een tijdje op de xbox (de 1e) gespeeld en dat beviel ook prima. Maar uiteindelijk toch weer terug gegaan naar de PC. Denk dat er op beide platforms spelers zijn die dusdanig goed zijn met de controls dat ze 90% van de spelers hier ownen (inclusief mijzelf). Het is gewoon wat je gewend bent en wat mij betreft is het om het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
CrackSlet schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:18:
Het is gewoon wat je gewend bent en wat mij betreft is het om het even.
Dat heb ik dus ook. Vroeger altijd CSS en COD2 op PC gespeeld. Tegenwoordig speel ik op de 360 omdat ik dan lekker op mijn grote scherm (tv) kan spelen, lekker op de bank kan liggen en niet elke keer mijn pc weer moet upgraden oid. Je moet even een ommeslag maken, ik zou het ook niet prettig vinden als anderen wel een muis hadden op de 360.

Maar zolang iedereen die controller heeft kan je je gewoon onderscheiden. We hebben het ook over fracties van seconden, want ook met de controller heb je m zo op zn hoofdje zitten als je een beetje geoefend bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
we kunnen het vuurtje verder aanwakkeren: alleen noobs spelen op controllers en met muizen, de echte gamers doen dat met een trackball :P haha nee speel al 12 jaar shooters op de pc met een trackball, sinds een maand in het bezit van de nieuwste in de reeks: Logitech M570. kan m je van harte aanbevelen, kills bij de vleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

me,myself and I schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:31:
we kunnen het vuurtje verder aanwakkeren: alleen noobs spelen op controllers en met muizen, de echte gamers doen dat met een trackball :P haha nee speel al 12 jaar shooters op de pc met een trackball, sinds een maand in het bezit van de nieuwste in de reeks: Logitech M570. kan m je van harte aanbevelen, kills bij de vleet
Speelt ook heel chill idd. Mn ouders hebben altijd een trackbal gehad, dus vroeger speelde ik daar veel op. En als je er aan gewend was, ben je er super snel mee idd. Was wel altijd leuk als er "een vriendje mee ging spelen" (basisschoolstyle) die er geen moer van bakte omdat die zo'n ding niet gewend was :P

Hmm...je begint me bijna op gedachten te brengen om ook weer is zo'n ding te proberen. En dat soort gedachten zijn altijd gevaarlijk bij mij, want het kost me altijd weer geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

steffex schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:34:
[...]

weer een pc filmpje waarbij ik het idee heb dat schieten met een sniper makkelijker afgaat dan op console. (zo lijkt het tenminste).

Wel aardig wat lekkere kills met de sniper. Vond de ak kills afbreuk doen het aan het filmpje!
Het schieten zal inderdaad wel wat makkelijker gaan met de muis. Helaas geldt dat ook voor de andere spelers die over 300 meter nog loepzuiver kunnen schieten met een SMG of Assault rifle, dus als je in een een op een situatie komt, heb je bij een tegenstander met goede reflexen wel het nadeel op dit moment, zeker als je een hitmarker krijgt... (Hopelijk wordt het met de patch iets minder frustrerend.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
CrackSlet schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:39:
[...]

Speelt ook heel chill idd. Mn ouders hebben altijd een trackbal gehad, dus vroeger speelde ik daar veel op. En als je er aan gewend was, ben je er super snel mee idd. Was wel altijd leuk als er "een vriendje mee ging spelen" (basisschoolstyle) die er geen moer van bakte omdat die zo'n ding niet gewend was :P

Hmm...je begint me bijna op gedachten te brengen om ook weer is zo'n ding te proberen. En dat soort gedachten zijn altijd gevaarlijk bij mij, want het kost me altijd weer geld :P
mn vorige bedrade trackball heeft het ruim 5 jaar volgehouden, dus als je het ziet in afschrijving per jaar net aan een €10,- ;)

het mooie is dat je met een halve duimdraai op een iets hogere sensitivity je hele 24" monitor over kan met je richter.. dat speelt gewoon erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
me,myself and I schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:19:
[...]

mn vorige bedrade trackball heeft het ruim 5 jaar volgehouden, dus als je het ziet in afschrijving per jaar net aan een €10,- ;)

het mooie is dat je met een halve duimdraai op een iets hogere sensitivity je hele 24" monitor over kan met je richter.. dat speelt gewoon erg fijn
dat kan toch ook met een gewone muis, hetzij dan met een halve cm verschuiven? Niet zo heel bijzonder...
Ik heb echt nooit met die dingen kunnen werken, ben verknocht aan de traditionele muis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Even iets anders:
Ik heb heel vaak dat als ik spring ik veel sneller doodga in mijn beleving dan dat ik doe als ik gewoon loop of sta.
Ook tijdens het maken van die dolphin dive schijnt dat mij een enorme hitbox te geven heb ik het gevoel.
Heeft iemand ook die ervaring? Of is er een penalty op je levenspunten als je in de lucht springt? (lijkt me heel vergezocht maar zo lijkt het iig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:55:
Even iets anders:
Ik heb heel vaak dat als ik spring ik veel sneller doodga in mijn beleving dan dat ik doe als ik gewoon loop of sta.
Ook tijdens het maken van die dolphin dive schijnt dat mij een enorme hitbox te geven heb ik het gevoel.
Heeft iemand ook die ervaring? Of is er een penalty op je levenspunten als je in de lucht springt? (lijkt me heel vergezocht maar zo lijkt het iig wel)
ik spring nooit, ik sprint zijdelings van hoek naar hoek, als ik daar ben dan buk ik, scan de omgeving en sprint naar de volgende hoek, de hele map in het rond, zoveel mogelijk een muur als dekking. de enige manier om positieve ratio te genereren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je eigenlijk je naam veranderen(pc)? Want nu heb ik de naam van mijn email adres.
Ik denk dat deze vraag al eens gesteld is, maar ik kon het zo snel nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:48:
Hoe moet je eigenlijk je naam veranderen(pc)? Want nu heb ik de naam van mijn email adres.
Ik denk dat deze vraag al eens gesteld is, maar ik kon het zo snel nog niet vinden
weet niet 100% zeker maar volgens mij kan dat in je gamercard, dat is je gameprofiel waar je ook je gamertag kan aanmaken enz. Blijkbaar kan die via steam :)

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-12-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
ik dacht zomaar via steam... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:48:
In de instellingen van Steam je Username aanpassen. Ik geloof dat dat in het eerste tabbladje van de instellingen staat..

[ Voor 20% gewijzigd door M4DMan op 15-12-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem veranderd :p.
Je moet eerst multiplayer opstarten, en dan shift+tab indrukken, dat steam komt. En dan kun je bij settings je naam veranderen. Trouwens als iemand zin heeft om een potje te spelen, mijn naam is: job159

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:12:
Ik heb hem veranderd :p.
Je moet eerst multiplayer opstarten, en dan shift+tab indrukken, dat steam komt. En dan kun je bij settings je naam veranderen.
Another mystery solved! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 20:10
Ik denk dat de voordeel toch op de PC ligt.
Stel dat je handen pijn doen nadat je uren gamed met de muis :P, sluit je toch lekker je controller aan en ga je daarmee gamen.
Nadat je duimen pijn doen stap je weer terug op je muis :P.
(weet niet of het kan uberhaupt)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2237610/Screenshots/Black%20Ops/zombies3.png

Damn, we kregen maar geen ammo, elke ronde weer eentje laten leven en allemaal weer 10x die random weapon box gebruiken om een wapen met ammo te krijgen. :p Af en toe upgraden bij pack & punch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Vraaag schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:34:
[afbeelding]

Damn, we kregen maar geen ammo, elke ronde weer eentje laten leven en allemaal weer 10x die random weapon box gebruiken om een wapen met ammo te krijgen. :p Af en toe upgraden bij pack & punch.
Hey kan ik via steam meedoen :P?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 22:35
[GER]Hardforce24/7Nuke is even een server om te vermijden.

Ik stond even achter een bedje om mensen te killen die achter me aan renden en kreeg een ban, zonder waarschuwing in de messages of kick :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:55

steveman

Comfortabel ten onder

It’s like saying a wheel controller with pedals is a better controller for racing games. It just is!
Wat een bullshit. Een stuurwiel is ooit als fysieke noodzaak in een auto geplaatst, dat wil totaal niet zeggen dat het in het digitale tijdperk nog de beste input is voor een vierwieler. Dus...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
steveman schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:21:
[...]

Wat een bullshit. Een stuurwiel is ooit als fysieke noodzaak in een auto geplaatst, dat wil totaal niet zeggen dat het in het digitale tijdperk nog de beste input is voor een vierwieler. Dus...
Een controller/joystick werkt sowieso niet zo goed als een stuur.
Meer smaken heb je al niet dus dan klopt de stelling toch nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
Zeker wel, wil je het meest realistisch een auto besturen! (met een stuur dus)

[ Voor 14% gewijzigd door Rynji op 15-12-2010 18:39 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:55

steveman

Comfortabel ten onder

Ik kom soms wel rare figureren tegen in BO... typt er opeens iemand "Spider pig, I'm going to kill you" prima... ware het niet dat het een "teammate" was 8)7

Vlak daarvoor werden we tegelijkertijd neergeschoten, mijn naam stond onder die van hem, hij zal wel gedacht hebben dat ik hem neerschoot oid... héél apart al met al. Uiteindelijk werd ie gekicked wegens tk-en.
Rynji schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:38:
Zeker wel, wil je het meest realistisch een auto besturen! (met een stuur dus)
Beter!=realistischer :P
Redje schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:37:
[...]

Een controller/joystick werkt sowieso niet zo goed als een stuur.
Meer smaken heb je al niet dus dan klopt de stelling toch nog :)
Collega met z'n stuur en ik met m'n joystick --> ik ben sneller op de Nordscheife in GT:Evolution dusse...
Okay, n=2, maar tenminste wel onderbouwd ;)

[ Voor 104% gewijzigd door steveman op 15-12-2010 19:30 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
steveman schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:24:

Beter!=realistischer :P

[...]

Collega met z'n stuur en ik met m'n joystick --> ik ben sneller op de Nordscheife in GT:Evolution dusse...
Okay, n=2, maar tenminste wel onderbouwd ;)
Mss ben je beter dan je collega :)
Het is wel zo dan op een console met controller je wel geholpen wordt en met een stuur niet.
Anders zou je namelijk continu maximale uitslag hebben bij het insturen, die analoge knuppeltjes zijn niet echt nauwkeurig. Wel is PGR prettiger met een controller, maar Forza weer met een stuur.
Precisie = stuur of muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 14:49
Kwam net weer zon "Domme Hond" tegen. Lekker DOM spelen en dan gaan campen nowhere near the flag. Daarmee wat choppers halen dmv hardline en dan lekker kills maken. Daarna zijn team afzijken omdat hun geen vlaggen gingen cappen.

En dan zijn eigen maar heel goed vinden met de woorden. Damn idioten met die nades, jullie brengen mijn k/d naar beneden. En na een vraag van: waarom speel je geen tdm, want dat doe je nu hier; reageren met: Dat is te kort!

Even gewacht op een admin, maar nee, dus dan maar fatsoenlijke server zoeken.

Even zijn combat record gekeken en ja hoor, dat is ook het enige wat hij doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Hogader op 15-12-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TDM is eigenlijk wel te kort, dus daar geef ik hem gelijk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:12
Voor die mensen is toch sabotage uitgevonden? O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39

Mystikal

It never hurts to help!

Weer aardig wat disconnects vanavond.... Ik vind het weer mooi geweest. Hopelijk patchen ze dat ook meteen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weer combat mode gespeeld.
In men 1tje tegen 6 man tot 30000 punten unlimited time.
eindscore voor mij.
300/6
Heerlijk campen uit raampjes, en je schiet ze 1 voor 1 af.
Dan de hondjes de rest laten doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:28:
Maar weer combat mode gespeeld.
In men 1tje tegen 6 man tot 30000 punten unlimited time.
eindscore voor mij.
300/6
Heerlijk campen uit raampjes, en je schiet ze 1 voor 1 af.
Dan de hondjes de rest laten doen haha
Op de makkelijkste stand zeker, die botjes zijn vieze aimbots en wallhackers. Ze weten je altijd te vinden, ongeacht of je achter een plant staat in de verte. Alleen de tijd dat ze daadwerkelijk schieten bepaald de moeilijkheidsgraad.

Maar wel leuk om op hun lekker uit te leven. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Hopelijk kan ik morgen dan nog normaal spelen. Als het net zo'n patch wordt als op de PS3 vrees ik het ergste...

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:39

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

superbassie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:25:
Hopelijk kan ik morgen dan nog normaal spelen. Als het net zo'n patch wordt als op de PS3 vrees ik het ergste...
hier dezelfde vrees :X

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het is mij na zoveel berichten nog steeds totaal niet duidelijk wat ze nou hebben gechanged in deze PC patch, lol.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-10 12:26
Gister weer ff geprobeerd voor de PS3 maar het is het nog steeds niet, speel weer gewoon lekker mw2.
Elke keer die disconnects en lange tijden om te joinen enzo :S word dr scheit ziek van. En t noobtuben is er ook nog steeds niet uit, gebeurt nog geregeld dat ik op zo'n laffe manier neergeknald wordt.

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-10 19:17
[afbeelding]

Beste wapen kan je aan de muur kopen. ;)
De niet geupgrade MP40. Ammo kost maar 500 en van de punten (want kills hoor je er op een gegeven moment niet meer mee te maken) kan je makkelijk turrets/barriers aanzetten.
Als je een goed team hebt, die niet stuck raakt achter een muur/bank, dan kan je met deze strategie oneindig doorgaan.

• rffnsqued
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:01:
[...]

je zegt het zelf al: aim assist
Aimassist = Aimbot ;) (sorry liefhebber van PC kan er ook niets aandoen)

• rffnsqued
Mystikal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:14:
Weer aardig wat disconnects vanavond.... Ik vind het weer mooi geweest. Hopelijk patchen ze dat ook meteen!
Zat je er nu alweer achter ;)

(vanavond ook toch ?)

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
waarom hebben ze trouwens muten in de lobby eruit gehaald met de patch (PS3), nu moet je al die irritante figuren aanhoren, waar is dat goed voor, en nu met de @#$@#$ patch zit je lijkt het wel alleen nog maar in de lobby, hopelijk fixen ze het snel.

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Hey other GoT people,

Zag de lijst van GoT spelers hierboven maar daar missen er nog heel wat van (heb het dan over de ps3 lijst),..
Het zijn de spelers die ook op de shooter MAG hebben gespeelt, kan wel een lijst aanleveren, dan verwittig ik de gasten eff en dan schrijf ik ze wel ffe op (zowisoow toch tussen de 10 en 15 man die je er dan weer bij op hebt staan),..

Greetz
psn: Blade_V-pire

Verwijderd

[afbeelding]

je kan ook ammo hackxzzzz gebruiken :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:05:
[...]

je kan ook ammo hackxzzzz gebruiken :)
Als je zo begint kan je ook Godmode gebruiken, alsof het spel dan nog leuk is..

Bijna kerstvakantie *O* , heerlijk alle tijd van de wereld.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Ik lees op een ander forum dat de PC patch live is. Iemand die het kan confirmen>?

EDIT:

pcdev
PC patch going live now. Please be patient as servers are restarted.

Patch Notes: http://store.steampowered.com/news/4792/

How-To notes on Team Switching for server admins: http://forums.steampowere...p?p=19485223#post19485223

[ Voor 63% gewijzigd door vinom op 16-12-2010 08:13 ]

• SouLLeSSportal
Zo dat is sneller dan ik dacht, vanavond maar even proberen! :D

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:56:
Hey other GoT people,

Zag de lijst van GoT spelers hierboven maar daar missen er nog heel wat van (heb het dan over de ps3 lijst),..
Het zijn de spelers die ook op de shooter MAG hebben gespeelt, kan wel een lijst aanleveren, dan verwittig ik de gasten eff en dan schrijf ik ze wel ffe op (zowisoow toch tussen de 10 en 15 man die je er dan weer bij op hebt staan),..

Greetz
psn: Blade_V-pire
Even superbassie pmen :) die kan de mensen dan toevoegen.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Mooi eindelijk team switchen en autobalance lijkt het :) Nu maar hopen dat het ook werkt zoals ze zeggen. Spectator joinen is ook handig, kun je tenminste tijdens de match naar iemand kijken ipv na de match naar theater mode gaan om iets na te kijken. Wel dus even die settings dus aanpassen, staat standaard gewoon uit ofzo?

Mijn iRacing profiel

Denk het ja, de commands voor autobalance etc, staan vier posts boven mij.
Maar jij had geen problemen met de game toch,White? Wil graag weten of er echt een performance improvement is :P

[ Voor 44% gewijzigd door vinom op 16-12-2010 08:49 ]

• NickThissen
vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:47:
Denk het ja, de commands voor autobalance etc, staan vier posts boven mij.
Maar jij had geen problemen met de game toch,White? Wil graag weten of er echt een performance improvement is :P
Ik had voor de patch geen problemen nee. Heb het sinds gisteravond niet meer gespeeld, dus zou je niet kunnen vertellen of het nog steeds zo is (dat mag ik toch hopen ;)). Ben vanavond pas thuis dus kan het ook niet proberen vandaag.

Mijn iRacing profiel

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Svennie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:50:
waarom hebben ze trouwens muten in de lobby eruit gehaald met de patch (PS3), nu moet je al die irritante figuren aanhoren, waar is dat goed voor, en nu met de @#$@#$ patch zit je lijkt het wel alleen nog maar in de lobby, hopelijk fixen ze het snel.
Ik heb gisteren gemerkt dat het per lobby verschilt, of je mensen wel of niet kan muten. Maar het blijft irritant ja als het niet lukt, en mensen vervelend aan het blaten zijn. :/

Verder 3x tijdens Ground War, een vastloper gehad van de PS3. :(

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Goed te horen, vanavond maar gelijk binnen halen dan die patch!
Of doet steam dat voor mij? #durfttevragen

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Excelb-boy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:58:
De Changelog zegt dat hij de patch automatisch binnenhaalt als je Steam herstart. Nu werkt dat nog niet (bij mij iig), maar in de loop van de dag zal dat wel goedkomen.

• SouLLeSSportal
Excelb-boy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 08:58:
oh oh oh foei toch dat moet je toch weten?! Ja dus :P gewoon even steam opnieuw opstarten, laten downen en klaar ben je.

• Dorest0rm
Jammer dat ik tot laat op school zit en moet werken vanavond.
Maar vanaf morgen dus ouderwets knallen met vrienden!
Afbeeldingslocatie: http://upload.jeffreybosman.com/images/b98f677a5dff3ffb26aa50e37aa022e4.PNG

Verwijderd

Nou hoop voor de PC-ers dat de patch beter werkt als die van de PS3. Lijkt verdorie of het na de update nog erger is geworden. Probeer het steeds nog maar een paar minuten, als ie weer begint te kloten, start ik direct MW2 maar weer op.

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:16
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:18:
Nou hoop voor de PC-ers dat de patch beter werkt als die van de PS3. Lijkt verdorie of het na de update nog erger is geworden. Probeer het steeds nog maar een paar minuten, als ie weer begint te kloten, start ik direct MW2 maar weer op.
De eerste geluiden mbt de patch uit het problementopic zijn iig hoopvol:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1433667/last

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
komt er ook een iphone call of duty black ops?
like waw zombies

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
*** ik zit thuis op de bank, maar mijn vriendin zit op de pc voor haar examen morgen !
Kan iemand bevestigen hoeveel tijd je hebt om van team te switchen?
Hopelijk houdt dat op na 1 min anders gaat iedereen naar het winnende team

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Patch is 60mb in ieder geval.
Updates to Call of Duty: Black Ops have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Call of Duty: Black Ops
Improved threading performance on computers with only 2 cores.
Additional performance optimizations
Added an option to pre-cache all shaders during load time. This fixes hitching related to shader compiling on some video cards when viewing an area of the map for the first time.
Fixed random freezes in certain computer configurations.
Allow Team Change on Ranked servers when it does not unbalance teams (this is a server admin option).
Allow Team Change grace period at start of match (server admin option).
Added 4 more reserved slots (server admin option)
Added /connect
Improved quickmatch results (server side change)
Fix for watching films through Combat Record
Fixed compassSpectatorsSeeEnemies exploit
Fixed 3rd person fov exploit
Fix for infinite supply drop exploit.
Fixed crosshair flickering when stereo is active.
Various spawn improvements
Various sound improvements
Fix for Zombies – Teammate shadows not displayed properly.
Fix for radar not staying on in One in the Chamber when it should.
In a Domination match, the Position Secured medal is no longer delayed.
'Hardened: Equipment Shot' Challenge can now be completed by destroying a 'Camera Spike'.
Fix for choppy final killcam in dedicated servers.
Various map glitches fixed.
Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
Added mixed hardcore playlist
Added mixed barebones playlist
Added 12 player versions of all playlists

Rcon
Reduced timeout values. Connect (or failure to connect is faster).
Added all white-listed dvars for Ranked and Unranked. Admins have rcon access to ALL available dvars.
Added Settings and Console tabs for Ranked servers.
Fixes a bug where the “Server” tab doesn’t update values when connecting to a new server.
Added version number to the title bar.
Fixed a bug where UI state didn’t persist after switching to another server.
Added “disconnect” button.
Fixed map “set” to not use admindvar.
Changed all dvars which could be possibly float, to float. Mostly these are time-type dvars.
Fixed bug where entering a value of zero for Message Duration would cause a unhandled exception error
Truncated all message fields to 140 chars
bron

Waardeloos die team change. 9 van de 10 keer is er geen admin op de server en kun je dus nog niet switchen van team.. Waarom zo moeilijk doen als het ook veel makkelijker kan?

[ Voor 100% gewijzigd door Mystikal op 16-12-2010 10:03 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• NickThissen
exi22 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:54:
*** ik zit thuis op de bank, maar mijn vriendin zit op de pc voor haar examen morgen !
Kan iemand bevestigen hoeveel tijd je hebt om van team te switchen?
Hopelijk houdt dat op na 1 min anders gaat iedereen naar het winnende team
Wat ik uit de post op hun forum kan halen is dat je een (door de admin bepaalde) tijd hebt om te switchen waar je wil (dus ook naar een team wat al meer mensen heeft), maar dat na deze tijd (standaard een minuut) je alleen nog kan switchen naar het team met minder spelers, en dat er om de zoveel tijd een automatische balans gemaakt wordt (waar de mensen die het laatste gejoined of geswitched zijn terug gezet worden naar het team met de minste spelers).
Je hebt dus een minuut (standaard) om bij je vrienden te gaan zitten, en dan maar hopen dat de teams eerlijk blijven. Als je na die minuut 3v15 aan het spelen bent zal dat natuurlijk niet doorgaan :p

Mijn iRacing profiel

"Call of Duty: Black Ops TV Commercial: "Who Will Answer the Call"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zoeDNT4uiS4]
Super vet :P

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:01:
[...]

Wat ik uit de post op hun forum kan halen is dat je een (door de admin bepaalde) tijd hebt om te switchen waar je wil (dus ook naar een team wat al meer mensen heeft), maar dat na deze tijd (standaard een minuut) je alleen nog kan switchen naar het team met minder spelers, en dat er om de zoveel tijd een automatische balans gemaakt wordt (waar de mensen die het laatste gejoined of geswitched zijn terug gezet worden naar het team met de minste spelers).
Je hebt dus een minuut (standaard) om bij je vrienden te gaan zitten, en dan maar hopen dat de teams eerlijk blijven. Als je na die minuut 3v15 aan het spelen bent zal dat natuurlijk niet doorgaan :p
Oh, zo had ik het niet begrepen, maar dat zou al weer een stuk beter zijn.

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Aangezien ik zo kneus ben die de gehele dag |:( werkt wil ik wel even iets vragen
Is team switchen nu mogelijk??
Of kan je uberhaupth kiezen voor een team??

Offcourse PC

• CrackSlet

CrackSlet

De geluiden op t BO problemen topic zijn erg positief over de PC-patch, zeker voor diegene die geen i7 maar "slechts" een C2D o.i.d. in hun pc hebben. Hoop dat het positief blijft. Vanavond zeker ff uittesten :)

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:06:
Aangezien ik zo kneus ben die de gehele dag |:( werkt wil ik wel even iets vragen
Is team switchen nu mogelijk??
Of kan je uberhaupth kiezen voor een team??

Offcourse PC
zie voorgaande post van NickThissen ;)

En welkom bij de club van werkende mensen ;) Ik zit hier ook gewoon op werk (met een brakke kop van afscheidsfeestje van een collega gisteren... :'( )

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-12-2010 10:16 ]

• CrackSlet

CrackSlet

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:09:
[...]

En welkom bij de club van werkende mensen ;) Ik zit hier ook gewoon op werk (met een brakke kop van afscheidsfeestje van een collega gisteren... :'( )
Jullie krijgen er tenminste nog knap voor betaald.
Ik zit hier op mn stage, das nog zuurder.
40 uur in de week werken voor een zak hooi en een wortel :p

• jeka
  • Laatst online: 08-10 16:13

jeka

Support your local club.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:09:
[...]

Haha ik zit precies op de zelfde manier op het werk. Met een brakke kop van afscheidsfeestje van een collega gisteren....

FCG

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Autobalance works. Geluid lijkt ook verbeterd te zijn!

Basement Bios ---- Exo-S

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:18
Hmm....als ik de patchlijst zo bekijk dan zie ik dat de Hardened Pro bug/exploit/feature met SAM/CP/Sentry nog niet aangepast is?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• CrackSlet

CrackSlet

Joarie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:28:
Hmm....als ik de patchlijst zo bekijk dan zie ik dat de Hardened Pro bug/exploit/feature met SAM/CP/Sentry nog niet aangepast is?
Volgens mij is dat de "Fix for infinite supply drop exploit."
Kan zijn dat ik t mis heb hoor

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:17:
[...]

Ik heb ook twee keer half jaar graties en voer nieks gewerkt bij stages hoor ;) Maar goed daar moet je doorheen om wat normaal salaris te gaan verdienen als je klaar bent. :)

Net me neef even aan de telefoon gehad en die had voorheen echt slechte performance en veel freezes, maar nu loopt het echt soepel en het geluid kraakt niet meer. Ik denk dat Treyarch het dit keer goed heeft gedaan.

• SouLLeSSportal
vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:36:
Net me neef even aan de telefoon gehad en die had voorheen echt slechte performance en veel freezes, maar nu loopt het echt soepel en het geluid kraakt niet meer. Ik denk dat Treyarch het dit keer goed heeft gedaan.
En dat mocht ook wel eens :P Ik voorzie dat ik weer een ton minder ga vloeken op mijn pc en een heel wat positievere KD ratio zal gaan krijgen. d:)b

• Joarie
CrackSlet schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:32:
[...]
Volgens mij is dat de "Fix for infinite supply drop exploit."
Kan zijn dat ik t mis heb hoor
Dat zat ik ook even over na te denken, maar verwierp die omdat het gaat om infinite supply.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• CrackSlet

CrackSlet

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:34:
[...]

Ik heb ook twee keer half jaar graties en voer nieks gewerkt bij stages hoor ;) Maar goed daar moet je doorheen om wat normaal salaris te gaan verdienen als je klaar bent. :)
True, true, gelukkig is mn stage bedrijf dicht tussen kerst en O&N, dus dan voorzie ik een hoop BO :P
SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:38:
[...]

En dat mocht ook wel eens :P Ik voorzie dat ik weer een ton minder ga vloeken op mijn pc en een heel wat positievere KD ratio zal gaan krijgen. d:)b
Ik denk dat Logitech wel baalt, nu Treyarch goed werk aflevert. Denk dat die de laatste maand een explosieve groei in de verkoop van muizen en toetsenborden hebben ondervonden :P
Joarie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:41:
[...]

Dat zat ik ook even over na te denken, maar verwierp die omdat het gaat om infinite supply.
Dat is het ene woordje waarom ik er om twijfel, maar volgens mij is het m wel.

[ Voor 15% gewijzigd door CrackSlet op 16-12-2010 10:46 ]

Mooi zo. De eerste patch die blijkbaar dus echt werkt.
Merk zelf alleen niet zoveel verschil omdat hij hier voor de patch ook prima draaide.

• forzabesiktas
CrackSlet schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:17:
[...]

Same here :-( ben al blij als ik iets met kerst krijg *O*

tikfouten? tjah..m..

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Specifieke notes on balancing.

Hey guys,

Today's patch enabled Team Switching on all official ranked servers. For anybody with a rented ranked server, here's a note from the PC team explaining some of the new DVARs you'll have to configure.

Additionally, these can be enabled via the Rcon tool (which also updated today) via the Settings tab, under "Server".

It is now possible to switch team in ranked servers. Admins need to set g_allow_teamchange to enable changing teams.

g_allow_teamchange 1 - (ranked/unranked) enables team switch UI option

In ranked servers, teams are auto-assigned. Switching is only possible to a team with less players.

g_teamchange_keepbalanced 1 - (unranked) team change allowed only if balance is kept.

There is a grace period at the beginning of the match that admins can set. During this period switching teams can go in any way, but auto-balance will keep the teams balanced for the duration of this period.

g_teamchange_graceperiod 60 - (ranked/unranked) gives 60 seconds at beginning of the match to switch teams and auto-balance is enabled.

g_allow_spectator 1 - (ranked/unranked) Allows joining the spectator team.

We hope you like these new additions. Full patch notes can be found here: http://bit.ly/gnfv3r - and as always, happy gaming!

Regards,
-JD

Verder lees ik weinig positieve berichten over performance van dual cores. Dat lijkt dus niet gefixed te zijn (voor iedereen).

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 16-12-2010 10:52 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Nutteloos de patch voor de ps3..
Lijkt nu nog erger "connection interupted".
Het kan aan mij liggen maar lijkt wel als ik een potje goed start
bv gister had ik 18 kills op rij in het begin dat vrijwel altijd gelijk "connection interupted".

Zit er dicht tegen aan dat ik de black ops dvd als bierfiltje ga gebruiken...

• Dorest0rm
Awesome!
* Dorest0rm gaat meteen even de rcon aanpassen.

Helaas gaat de ontwikkeling van Alterrcon stoppen, jammer want het was een hele nuttige tool :(

[ Voor 19% gewijzigd door Dorest0rm op 16-12-2010 10:54 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Weet iemand ook of het connect command werkt met de hostname?

Dus in ons geval \connect rffn.clanservers.com

Het werkt bij mij niet, maar wellicht doe ik iets fout. Ik heb de hostnaam (uiteraart) zo ingesteld.

\connect command met ip werkt overigens na de patch wel gewoon!

Basement Bios ---- Exo-S

Killstreak Damage Chart:
http://blackops.digitalwa...aks-info-and-damage-chart

Zal nog een DM naar Bassie sturen, zodat het in de startpost komt :)

• NickThissen
Dorest0rm schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:54:
[...]

Awesome!
* Dorest0rm gaat meteen even de rcon aanpassen.

Helaas gaat de ontwikkeling van Alterrcon stoppen, jammer want het was een hele nuttige tool :(
Ik ben langzaam bezig met een web-based rcon tool, waarmee je dus via je steam browser kunt connecten en zo makkelijk mensen kunt kicken/bannen. Ik betwijfel of ik zoveel opties als AlterRcon erin ga doen (waarschijnlijk allleen wat map rotation dingen die je tijdens het spel wilt kunnen aanpassen), maar een player list in je steam browser is toch handiger dan handmatig via de console of alt+tab moeten gebruiken.. :)

Mijn iRacing profiel

• Joarie
NickThissen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
[...]
Ik ben langzaam bezig met een web-based rcon tool, waarmee je dus via je steam browser kunt connecten en zo makkelijk mensen kunt kicken/bannen. Ik betwijfel of ik zoveel opties als AlterRcon erin ga doen (waarschijnlijk allleen wat map rotation dingen die je tijdens het spel wilt kunnen aanpassen), maar een player list in je steam browser is toch handiger dan handmatig via de console of alt+tab moeten gebruiken.. :)
_/-\o_

Dat zou wel een uitkomst zijn!
Keep us posted on the progress

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Goede actie! Ben erg benieuwd! Dat zou inderdaad erg welkom zijn!

Basement Bios ---- Exo-S

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
CrackSlet schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:18:
Ben altijd een PC speler geweest, heb een tijdje op de xbox (de 1e) gespeeld en dat beviel ook prima. Maar uiteindelijk toch weer terug gegaan naar de PC. Denk dat er op beide platforms spelers zijn die dusdanig goed zijn met de controls dat ze 90% van de spelers hier ownen (inclusief mijzelf). Het is gewoon wat je gewend bent en wat mij betreft is het om het even.
Is niet echt te vergelijken vanwege de aim assist op de consoles. Ik heb MW2 met een xbox controller op de PC gespeeld, maar dat is gewoon echt niet te doen.

xVortexx D3

• SouLLeSSportal
Mystikal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:50:

Verder lees ik weinig positieve berichten over performance van dual cores. Dat lijkt dus niet gefixed te zijn (voor iedereen).
http://www.callofduty.com...lfin4ukt857matsmijo6eauq4
mwoah valt wel mee volgens mij, hier op tweakers ook genoeg duo cores die wel lekker draaien nu. :)

• rffnsqued
Mystikal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:40:
Goede actie! Ben erg benieuwd! Dat zou inderdaad erg welkom zijn!
YO ZIT JE THUIS ??????

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client