gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
De PC heeft wel server browser, weliswaar niet voor zombies maar dat was in WaW ook al zo. Dus wat dat betreft is het precies hetzelfde en begrijp ik je flame niet zo.ToeingTheLine schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:12:
Ik heb dit spel gekocht voor de zombie mode, maar het is een grote teleurstelling....
De gameplay opzich is goed (kan ook niet anders, als het 90% hetzelfde is als CoD5), maar het ontbreken van een server menu is gewoon schandalig. Waar halen ze het gore lef vandaan om er een matchmaking systeem van te maken? Omdat dat dat zo goed ontvangen werd in MW2?
Ik wil een server kunnen selecteren, filteren op ping en spelers, etc. Uit pure hufterigheid halen ze goede features uit een spel principe, om mensen te irriteren, zo lijkt het. Jammer dat zulke zaken de spelpret voor een deel bederven.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Als jij iemand vanaf 50 meter die op je af rent niet kan afschieten zegt dat imho wat meer over jou aim dan over de knifer die daar minimaal 4-5 seconden over doet om met zijn knife jou te raken...NickThissen schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:09:
[...]
Ik heb in gungame meestal meer moeite met die launchers. Dat pistooltje moet je even doorkomen ja, alleen als je echt pech hebt en niemand tegenkomt verlies je daardoor, maar ook al loop ik 2 minuten met dat pistooltje rond en sta ik laatste, zodra de betere wapens komen ben ik binnen no-time eerste. Had laatst een potje (moet ik eigenlik eens uploaden) waar ik echt binnen 2 minuten ofzo aan de launchers zat ("HACKER HACKER HACKER" etc) omdat ze gewoon naar me toe bleven komen met dual wield pistooltjes en ik al aan de Famas enzo zat. Toen stond ik 16 en nummer twee pas 5 ofzoiets, maar op het eind stond ik toch maar met 1 of 2 wapens voor omdat ik bij de launchers echt lang bleef hangen...
En knifen is echt niet moeilijk... Ninja heeft er niks mee te maken, ik heb het niet over sneaky knife kills maar gewoon 1v1 op 50 meter afstand. Ik begin te schieten, maar de tegenstander heeft daar geen zin in en rent gewoon een 50 meter slalom op me af en knifed me... Dat is gewoon bullshit vind ik, zou er niet van wakker liggen als ze dat gewoon eruit slopen. Het is ook vrijwel onmogelijk om zelf te knifen als iemand op jou af rent, je bent altijd te laat omdat hij snelheid heeft, en daardoor kan hij van 5 meter al knifen (standaard commando perk lijkt het wel) en jij kunt maar 2 meter knifen ofzo...
We hebben het wel over een melee aanval vs WAPENS, ik weet niet hoor maar als je ballistic knifes even achterwege laat en de gewone knife melee gebruikt heb je toch wel een lichtelijk afstands nadeel...
Dat je die afstand soms als 5 meter ziet komt door de lag dat zorgt dat die de speler in werkelijkheid dichterbij is dan jij ziet. Dan is een knife van 5 meter mss maar 2 meter. Het blijft een redelijk overpowerde functie qua damage en range maar zeker niet 'makkelijk'
Ik zie dat jij white nog niet kent, zijn aim is best aardigSouLLeSSportal schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:20:
Als jij iemand vanaf 50 meter die op je af rent niet kan afschieten zegt dat imho wat meer over jou aim dan over de knifer die daar minimaal 4-5 seconden over doet om met zijn knife jou te raken..
We hebben het wel over een melee aanval vs WAPENS, ik weet niet hoor maar als je ballistic knifes even achterwege laat en de gewone knife melee gebruikt heb je toch wel een lichtelijk afstands nadeel...
Dat je die afstand soms als 5 meter ziet komt door de lag dat zorgt dat die de speler in werkelijkheid dichterbij is dan jij ziet. Dan is een knife van 5 meter mss maar 2 meter. Het blijft een redelijk overpowerde functie qua damage en range maar zeker niet 'makkelijk'

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Nja, 50 meter is misschien wat overdreven, maar je moet maar staan met een lastig wapen (sniper, launcher, pistooltje, etc) of net pech hebben en net niet genoeg raken, dan moeten reloaden ofzo, er zijn genoeg redenen waarom je af en toe iemand niet in 4-5 seconden neer krijgt (vooral als hij flink op en neer rent, en ook nog eens die lag heeft wat jij zegt dan lijkt het meer op van links naar rechts warpen af en toe). Sharpshooter is een mode die om de WAPENS gaat. Als je een lastig wapen krijgt moet het ook lastig zijn om te killen. Dan vind ik het onzin dat je zo makkelijk kan zeggen "dat wapen is me te lastig, ik ga wel knifen"... Het hoort ook lastig te zijn, het is voor de tegenstander ook lastig, maar om dan te gaan knifen doet gewoon afbreuk aan de gamemode.SouLLeSSportal schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:20:
[...]
Als jij iemand vanaf 50 meter die op je af rent niet kan afschieten zegt dat imho wat meer over jou aim dan over de knifer die daar minimaal 4-5 seconden over doet om met zijn knife jou te raken...
Het komt ook niet vaak voor dat het van zo ver gebeurt, maar ALS het voorkomt is het nog steeds bullshit dat zoiets uberhaupt kan lukken. Ik vind dat knife gewoon als last resort moet zijn, allebei geen ammo meer? Of te dichtbij zodat je niet meer goed kan mikken? Dan begin maar eens te knifen. Zo was het in CoD4 en zo was het gewoon goed. Nu geven veel mensen het schieten maar meteen op vooral bij de moeilijkere wapens en gaan meteen knifen...
EDIT
Ik heb het dan ook vooral over sharpshooter, in normale gamemodes kan ik nog wel begrijpen dat iemand even gaat knifen omdat hij geen ammo meer heeft ofzo of omdat hij met een sniper staat en ik met een AK ofzo. Dan kan ik er mee leven (tenzij hij echt niets anders doet dan knifen..).
En zoals black ook zegt inderdaad is het bullshit dat iemand gewoon net zo hard door kan rennen als je door 2-3 kogels geraakt bent. Zou niet verkeerd zijn dat je dan even stopt met rennen ofzo (ook voor gewone wapens uiteraard niet alleen knife). Daarmee stop je ook soms van die stomme momenten dat je 10 seconden om elkaar heen zit te springen en te huppelen terwijl je elkaar volpompt... Zou niet verkeerd zijn als je gewoon even niet kan springen / rennen zodra je geraakt wordt. Al is het maar een seconde.
[Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 20-12-2010 12:32]
Soms wat bad luck kan je natuurlijk hebben en speel je dan blijkbaar geen HC, ik ben eigenlijk alleen maar dat gewend. Feit blijft dat als je op 50 meter iemand op je af ziet komen met alleen knife, tja 9 van de 10 keer is die bij mij wel dood hoor. normal mode is het wellicht wat lastiger doordat je vaker moet raken maar ook dan vind ik dat geen excuus om knifen gelijk makkelijk en overpowered te noemen.Frentik schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:23:
[...]
Ik zie dat jij white nog niet kent, zijn aim is best aardig. Het is soms gewoon bullshit hoe iemand op je af kan blijven rennen terwijl je toch 1 of 2 hitmarkers gehad hebt.
Dat je bij Sharpshooter dat doet, tja dat is idd wel jammer, ben ik met je eens, dat is eigenlijk niet helemaal eerlijk.
Dat je voor een 'moeilijk' wapen kiest dat is je eigen schuld natuurlijk

Lol leuk dat je cod4 aangeeft, ik heb daar een knife only account naast me normale voor knife only

[Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-12-2010 12:31]
Nja op hardcore heb ik nog nooit last gehad van knifers, ik had het vooral over sharpshooter en dus geen hardcore. Het is gewoon stom dat je uberhaupt kan knifen in sharpshooter. Zou net zoiets zijn dat je bij SAS opeens je sniper tevoorschijn kan halen en in een hoekje gaat zitten. Ik zie geen verschil.SouLLeSSportal schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:27:
[...]
Soms wat bad luck kan je natuurlijk hebben en speel je dan blijkbaar geen HC, ik ben eigenlijk alleen maar dat gewend. Feit blijft dat als je op 50 meter iemand op je af ziet komen met alleen knife, tja 9 van de 10 keer is die bij mij wel dood hoor. normal mode is het wellicht wat lastiger doordat je vaker moet raken maar ook dan vind ik dat geen excuus om knifen gelijk makkelijk en overpowered te noemen.
Dat je bij Sharpshooter dat doet, tja dat is idd wel jammer, ben ik met je eens, dat is eigenlijk niet helemaal eerlijk.
Dat je voor een 'moeilijk' wapen kiest dat is je eigen schuld natuurlijk
Lol leuk dat je cod4 aangeeft, ik heb daar een knife only account naast me normale voor knife onlydat is wel lastiger vooral op HC maar des te leuker als je een beetje normale score krijgt
mjah ok, maar laat mij maar met de normale SAS wapens rondlopen dan een sniper maar das persoonlijkNickThissen schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:33:
[...]
Nja op hardcore heb ik nog nooit last gehad van knifers, ik had het vooral over sharpshooter en dus geen hardcore. Het is gewoon stom dat je uberhaupt kan knifen in sharpshooter. Zou net zoiets zijn dat je bij SAS opeens je sniper tevoorschijn kan halen en in een hoekje gaat zitten. Ik zie geen verschil.

Campers hebben sowieso het nakijken bij mij over het algemeen. Als ik een echte camper tegenkom stel ik alles in het werk hem af te maken, screw een goede score dan, ik zal hem dan alle hoeken van de map zien

Bijv. bij Jungle zitten er heel vaak van die m60 noobs op dat vantage point op de rots. Enorm irritant is dat dus dan ga ik standaard daar even naar toe om er een special delivery te maken met semtex.
Trouwens hier dat potje gungame waar ik het over had, tot aan de sniper gekomen zonder dood te gaan. Daarna ging het wat minder goed met de launchers lol, das ook een saaie 3-4 minuten ofzo dus heb ik maar eruit geknipt. Maar dat begin ging wel lekker 
YouTube: Black Ops - Gungame streak until sniper
Hij zal nog wel even moeten processen voordat hij op 720p kan.

Zal thuis eens kijken, kan hier op werk geen clips kijkenNickThissen schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:56:
Trouwens hier dat potje gungame waar ik het over had, tot aan de sniper gekomen zonder dood te gaan. Daarna ging het wat minder goed met de launchers lol, das ook een saaie 3-4 minuten ofzo dus heb ik maar eruit geknipt. Maar dat begin ging wel lekker

Ik had gister ook een enorm lekkere pot, moet ook maar eens weer aan het video editten.

Meestal als je de eerste kill gelijk kan maken met de python en die dual pistols kun je echt enorm snel doorknallen, je hoeft niet eens te reloaden. Daar heb ik ook nog wel een mooi stuk van. echt 1ste minuut, gelijk naar de famas ofzo.
[Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-12-2010 13:28]
Als je eerst een wapen leeg schiet kun je daarna, terwijl je wapen 1 reload, met wapen 2 schieten, en hoef je nooit te reloaden. Bij die dual wield shotguns gaat dat goed, eerst links leegknallen, dan gaat hij die reloaden en kun je met rechts doorschieten. Zodra rechts leeg is is links weer klaar om te knallen en gaat hij rechts reloaden, etc. Tot je kogels op zijn ben je wel een halve minuut aan het schieten.SouLLeSSportal schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:04:
[...]
Zal thuis eens kijken, kan hier op werk geen clips kijken![]()
Ik had gister ook een enorm lekkere pot, moet ook maar eens weer aan het video editten.
Meestal als je de eerste kill gelijk kan maken met de python en die dual pistols kun je echt enorm snel doorknallen, je hoeft niet eens te reloaden. Daar heb ik ook nog wel een mooi stuk van. echt 1ste minuut, gelijk naar de famas ofzo.
is bij de dual wields idd wel erg handig maar die aim is echt om te huilen... Ik vind het iig niet fijn spelen maarja bij gungame moet je wel.NickThissen schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:36:
[...]
Als je eerst een wapen leeg schiet kun je daarna, terwijl je wapen 1 reload, met wapen 2 schieten, en hoef je nooit te reloaden. Bij die dual wield shotguns gaat dat goed, eerst links leegknallen, dan gaat hij die reloaden en kun je met rechts doorschieten. Zodra rechts leeg is is links weer klaar om te knallen en gaat hij rechts reloaden, etc. Tot je kogels op zijn ben je wel een halve minuut aan het schieten.
En we gaan weer verder in [Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 12
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Geinig fimpje. Je had het origineel eruit moeten laten, daarvoor leek het nog heel watsteveman schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:48:
[video]
Even zitten spelen met virtual dub en theater mode

Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client