Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-05 10:45
clockw1ze schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:20:
[...]

yep, haha, in de leer @ audiovisuele opleiding haha.
en ja idd, vond wel vette muziek xD

enne, iemand anders die een beetje gek wordt dat er zoveel Nuketown only servers in de lijst staan? -__-
Ik vind de overbelichting wel erg overdreven, in donkere gedeelten zag ik bijna niks... Iets minder mag wel. Verder wel leuk filmpje :)

En inderdaad, veel te veel nuketown only servers. Ik vind die map maar een potje per week leuk ofzo, meer is te veel... Soms zijn er gewoon geen servers met het gametype wat ik wil doen, ze zijn allemaal ofwel bijna leeg (1-3 spelers) of nuketown only, word er gek van 8)7

trouwens net een leuk momentje, enemy roept care package in en hij bleef lang liggen vond ik, dus ik ging eens kijken. Teammate was me net voor, wilde gaan stelen, en werd toen vanuit een hoekje gekilled door de eigenaar. Ik kill de eigenaar, en zag dat er ammo in z'n package zat, dus meneer vond het wel leuk om even bij z'n ammo te gaan campen totdat iemand het kwam stelen. Nou mooi niet dus, ik kill hem, verander zijn ammo in een gunship met hardline pro, en hack de package ook nog omdat ik toevallig hacker aan had. :+ Even flink kunnen raggen met gunship, en toen BOOOOM, final killcam met m'n gehackte care package _/-\o_ Dat pakte toch even flink anders uit voor hem hehe :9

[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 18-12-2010 00:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:35

steveman

Comfortabel ten onder

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BiGxwSUg2ds]

Even zitten spelen met virtual dub en theater mode :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:47:
Kunnen jullie niet met z'n allen een CoD Cheater topic openen oid?
Dit gaat nu al pagina's lang door en wij "console gamers" willen het wellicht inhoudelijk over het spel hebben.

Gelukkig hebben wij geen last van cheaters.
Voor ons heeft dit inhoudelijk met het spel te maken. Gelukkig valt het reuze mee met de hackers bij Black Ops, dus zal er wel niet vaak over cheaters worden gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Reemprive, niet vaak zeg je?
Check anders de laatste 3/4 pagina's eens :')

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:00:
Reemprive, niet vaak zeg je?
Check anders de laatste 3/4 pagina's eens :')
De laatste 10 posts oid gaan al niet meer over cheaters. En als je wat beters te zeggen hebt dan houden we je toch niet tegen? Omdat wij nu over cheaters discussieren mogen de console mensen even niets zeggen ofzo? :?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Dus... gaan we nu 3/4 pagina's een metadiscussie over cheaters hebben :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
steveman schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:48:
[video]

Even zitten spelen met virtual dub en theater mode :)
Mooi gemaakt, alleen misschien nog een bijpassend muziekje eronder. :P

Voor inspiratie moet je eens wat Black Ops Youtube video's kijken van Eight Thoughts, sowieso maakt hij leuke en mooie filmpjes.
En Theater is toch een goede aanvulling in dit spel, net als de battlerecorder van BF2. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387947

Larrs schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:09:
[...]

Mooi gemaakt, alleen misschien nog een bijpassend muziekje eronder. :P

Voor inspiratie moet je eens wat Black Ops Youtube video's kijken van Eight Thoughts, sowieso maakt hij leuke en mooie filmpjes.
En Theater is toch een goede aanvulling in dit spel, net als de battlerecorder van BF2. :)
wat een schijt filmpje -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ach, kom op. Het gaat om de combinatie muziek en wat er gebeurt en dat doet hij heel goed. Het is een soort atmosfeer wat hij creëert.

[ Voor 9% gewijzigd door Mystic_Jack op 19-12-2010 01:14 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Ah, het simpele broertje van qd_hannes komt hier nu ook zijn gal spuwen in constructieve posts.
Dit soort mannen voegen veel toe aan ons fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

unfor schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:39:
[...]

Ah, het simpele broertje van qd_hannes komt hier nu ook zijn gal spuwen in constructieve posts.
Stoere jongens toch? :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:39:
[...]

broertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:23
net potje HQ aan het doen, op die grote sneeuwmap met dat gebouw in het midden ( kom niet op de naam )

maar iig.

Admin had al een waarschuwing gestuurd aan iedereen " start playing HQ or get kicked "

Maar als ik alle spelers HQ zie spelen, dan is dat als een idioot naar het target rennen om hem te veroveren, daarbij constant zichzelf doodlopend. dus ik had daar geen zin in, loop helemaal de andere kant op rond de hele map en kill iedereeen die ik daar zie, om uiteindelijk aan de andere kant van het target terecht te komen.

" skybulletNL your now getting kicked for playing TDM instead of HQ "

ja kom op zeg :( ! Omdat ik de enige persoon ben met hersens, en zich niet graag blootsteld aan een muur van kogels en granaten, en besluit een andere route te pakken en daarbij 3 x het andere team omleg omdat ze alleen oog hebben voor dat mooie laptopje ben ik geen HQ speler ??

[ Voor 17% gewijzigd door Skybullet op 18-12-2010 14:15 ]

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Is het nodig elke keer als er iemand gekicked word, je frustraties daarover op een forum te posten?
Ik denk niet dat er iemand is die 't interreseert, deal with it en pak een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
unfor schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:57:
Is het nodig elke keer als er iemand gekicked word, je frustraties daarover op een forum te posten?
Ik denk niet dat er iemand is die 't interreseert, deal with it en pak een andere server.
wat maakt mij het nou uit of het iemand interreseert, als ik iets wil posten op een forum dan doe ik dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Speel vandaag al heel de dag sharpshooter, maak net een killstreak van 17 ! Eindigde dan ook met 30-5 en 3750 punten want had nogal wat multiplier scores.

Die wagermatches zijn een leuke afwisseling op het echte werk, Hardcore TDM & FFA !
Prachtig trouwens hoe ik altijd de host ben, en er van die sukkels zijn die mij dan twee keer achter elkaar vermoorden met friendly fire. Mij kunnen ze toch niet kicken ( host cannot be kicked ). Niet dat ik er op uit ben, maar als iemand mij voor de tweede keer vermoord als ik aan het streaken ben dan krijgt ie kogel terug als ik hem tegen kom. Dan wil die mij uiteraard weer pakken, en dan vliegt ie eruit.

[ Voor 46% gewijzigd door NeoMe op 18-12-2010 16:57 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

gvd... zoveelste keer dat 't lekker gaat en dan de serververbinding wegvalt...

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/4688/66466642.jpg

MEH! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gebeurt btw altijd alleen als het goed gaat. :Y
Is mij na de patch gelukkig nog niet overkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

NeoMe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:55:
Speel vandaag al heel de dag sharpshooter, maak net een killstreak van 17 ! Eindigde dan ook met 30-5 en 3750 punten want had nogal wat multiplier scores.

Die wagermatches zijn een leuke afwisseling op het echte werk, Hardcore TDM & FFA !
Prachtig trouwens hoe ik altijd de host ben, en er van die sukkels zijn die mij dan twee keer achter elkaar vermoorden met friendly fire. Mij kunnen ze toch niet kicken ( host cannot be kicked ). Niet dat ik er op uit ben, maar als iemand mij voor de tweede keer vermoord als ik aan het streaken ben dan krijgt ie kogel terug als ik hem tegen kom. Dan wil die mij uiteraard weer pakken, en dan vliegt ie eruit.
Zo had ik laatst ook een mafkees, ging rustig door een smalle gang. Dat is nogal een sniperplek en vaak als je daar snel door gaat word je gekilled. Dus ik deed het rustig aan. Zat er een knakker achter me die knived me :?

Ik zo wtf...hij You blocked me 8)7

Die kon natuurlijk een headshot terug verwachten later in de game :/

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik zie het niet hoor... UAV is aan, er staan 38 rode puntjes in die garage.. Niet zo gek dat hij daar aan het schieten is, vooral omdat hij steeds hitmarkers blijft krijgen, lekker door schieten, zou ik ook doen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, precies ... zou dit niet meteen als hax bestempelen. Maar waarom eigenlijk die filmpjes hier, het is hier geen keuringsdienst van waren. Van mij hoeft het ook niet meer, als je denkt dat iemand cheat gewoon lekker reporten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg nee:

1, UAV staat aan en er staan OVER 9000 puntjes in die garage
2, Hij heeft geen "Lock" op doelwitten
3, Hij gaat dood door iemand die achter hem staat, zonder dat hij ook maar 1 blik op hem/haar wierp..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:48

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zie er niet veel haxor in...
Hij sprayt met zen shotgun door een muur, omdat er massa's rooie dots op zijn HUD stonden.
Die andere dude had hij ook kunnen zien.

Weet je, Alle "Mogelijke Hacker?" vids zijn in Nuketown, gewoon omdat je daar massaal kan sprayen door muren terwijl je bijna zeker weet dat je er wel een hebt. Of lucky grenades... Ik had gister een dude die mij uitschold voor hacker omdat ik een mega-lucky grenade kill had... tsja, jammer.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:31
Zelfs zonder UAV spyplane (!) is dat een mooi wallbang punt :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Shotgun, I love it.

Volgens mij speelt helemaal niemand met de shotgun, in eerste instantie lijkt hij ook slecht. Maar eenmaal een tijdje gespeeld gaat het heerlijk.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The Great HooD - Black Ops (SPAS and Gunship)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gundogan schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:03:
Zelfs zonder UAV spyplane (!) is dat een mooi wallbang punt :)
Haha, ik wou ook UAV typen, maar kwam niet op het woord "Spy Plane"... Dus typte ik HUD :D
Ik vind het eigenlijk jammer dat het Spy Plane heet.
"OUR UAV IS ONLINE" klinkt toch veel leuker dan "OUR SPY PLANE IS IN THE AIR" :P

EDIT @ hierboven : Idd, shotguns vond ik in het begin slecht, maar ik ben echt helemaal verliefd op men HS10's in dual wield. <--- gvd ik wou weer akimbo typen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Mavamaarten op 18-12-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hap hap hap :) Ik ben die shotgunner ;)
Was gisteren ofzo ook een van de tigers die een filmpje van zichzelf poste met "hax"

[ Voor 52% gewijzigd door unfor op 18-12-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol idd de hele garage was rood --> maaien!

Net ook wat moois, (tubes niet toegestaan, maar daar had de gamer in kwestie geen boodschap aan...) 4 kills. Waarvan er 2 nèt spawnden 8)7

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rikWC5kRt_M]
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

@hierboven : Het was niet zo'n slechte spawn hoor, je spawnt lekker bij je vriendjes :) Gewoon jammer dat er 1 iemand een noobtube op knalde... Gelukkig hebben ze de spawns dan tog ièts verbeterd. Op FFA is het nog altijd een kwestie van waar je spawnt, en niet van skill. Achja, gelukkig hebben ze dan toch de crashes al gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
He bah.. Ik was lekker bezig aan m'n web-based rcon tool, maar het werkte niet zodra hij op de webserver stond. Vast en zeker omdat de firewall van m'n webhost de verbinding tegenhield. Dus ik netjes gevraagd of ze me daarmee kunnen helpen, helemaal uitgezocht welke poorten er open moeten enzo, blijkt nu dat ze er 25 euro voor vragen, PER POORT! De range van mogelijke poorten is 3000 tot 4000 (volgens GameServers), dus dat zou me dan 25.000 euro kosten LOL! Wat een bullshit... Tot nu toe 100% tevreden geweest met deze webhost (10GB ruimte, unlimited traffic, alle scripttalen / webdingen wat je maar wenst, voor 25 euro per jaar) maar dit is toch wel een beetje vreemd...!
Jammer, dat betekent dus het einde van m'n rcon tool... Tenzij iemand toevallig een paar MB webspace over heeft met ASP.NET 4 en de mogelijkheid om poorten open te zetten? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341927

Ik heb net even een quik scoop filmpje gemaakt.
YouTube: black ops quik scope montage [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

NickThissen schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:17:blijkt nu dat ze er 25 euro voor vragen, PER POORT! De range van mogelijke poorten is 3000 tot 4000 (volgens GameServers)
Je server heeft toch maar 1 poort om te rconnen ?
Als die niet verandert, dan hoef je toch maar 1 poort open te zetten ?
(maar waarschijnlijk verandert dit of is het niet zo simpel als ik denk :P)
Quickscopen ? Mag je gerust hardscopen noemen. Verder leuk filmpje, maar JEZUS doe iets aan die muziek. Ieder zijn eigen smaak, maar het verpest het filmpje voor diegenen die het kut vinden. Ga voor iets neutralers ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Mavamaarten op 18-12-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb volgens mij maar 1 QS gezien maar verder wel leuk filmpje. En de muziek...leuk voor in de auto maar niet echt passend bij een CoD filmpje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mavamaarten schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 21:43:
[...]

Je server heeft toch maar 1 poort om te rconnen ?
Als die niet verandert, dan hoef je toch maar 1 poort open te zetten ?
(maar waarschijnlijk verandert dit of is het niet zo simpel als ik denk :P)
Onze server wel ja, maar als andere mensen er ook gebruik van willen maken (de bedoeling is dat iedereen gewoon een account maakt en z'n servers toevoegt) dan moet ik natuurlijk alle poorten ondersteunen. Anders moet ik al 25 euro gaan vragen om er gebruik van te maken (voor die poort te openen), en tjsa... dat doet natuurlijk niemand :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 22:47
Steam error.
This game is currently unavailable.
Please try again another time.

Iemand zelfde problemen ook op dit moment, want ik zie het voor het eerst.

Ach ja ik kan trouwens maar 10 a 15 min gamen en dan loopt Black ops toch vast.
Wanneer komt er een update? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

Ik heb nergens last van, maar ben het ook wel eens tegen gekomen.

Mijn advies, Gewoon even steam sluiten en opnieuw opstarten.
Trouwens, die patch is er net geweest, de volgende zal wel weer even op zich laten wachten...

Maar troost je met de gedachte dat je in ieder geval niet met een PS3 zit opgescheept, dat is volgens mij nog steeds volledig onspeelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 22:01

djunicron

*click-swoosh-thud*

The Great HooD schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:04:
Shotgun, I love it.

Volgens mij speelt helemaal niemand met de shotgun, in eerste instantie lijkt hij ook slecht. Maar eenmaal een tijdje gespeeld gaat het heerlijk.

[video]
Reden dat dit werkt = console. Op de PC heb ik ook echt een paar keer iedere shotgun geprobeerd. Ja, tot 2/43 kills aan toe. (olympia) Stakeout heb ik nu 150kills mee, maar het ding zuigt, zonder grappen. En de reden is nogal simpel: je moet echt dicht bij je tegenstander komen. Zelfde met Snipers: je hebt een giga nadeel tegenover alle subs, rifles en machineguns. Omdat alles, inclusief crossbow kaarsrecht schiet, heb je op de kleine maps geen shotguns nodig. Ik heb wel eens eerste gestaan met een shotgun FFA, maar dat was op Cracked, waarbij simpelweg alle open veldjes vermeden werden en de randen afgegaan zijn.

Tot zo ver die rant, dan de volgende drie:

- Last stand / second chance: Niets zoveel mis mee, behalve dat die 1 seconde invulnerability echt afgeschaft moet worden op de PC. Als ik mensen deze skil zie gebruiken, blijf ik altijd maar doorschieten op ieder lijk, maar zelfs dan is de kans dat je dood gaat door de gebruiker erg groot.
Crossbow kill voor de explosie? Je gaat dood en de explosie dood de ander niet, want die overleeft ie nog net even.
Iemand close range met sub neergeschoten? Ook al sproei je hem onder op 2m afstand: je clip is leeg voordat hij dood is en je wordt vermoord.
Close range geschoten en daarna geknifed? Werkt zelden, ik heb eens bukkend iemand die nog moest omdraaien driemaal geknifed (2x hit om crosshair) en hij ging niet dood, en besloot het terug te doen.
Shotgun kill? Jammer, je reload is niet snel genoeg.
Sniper kill? Jammer, zie shotgun. CZ en de revolver zijn accuraat genoeg om terug te snipen.
Daarnaast werkt het killsteals in de hand.

Ik dacht dat het niet erger kon dan campen in FFA, tot ik een drietal duitsers tegen kwam dat herhaaldelijk op verschillende mappen met z'n 3e ging liggen / bukken / staan. In de herhaling zag ik dat ze alle drie op één punt mikken (ze maken er dus een sport van!) en ook nog eens pre-aimen! (lees: aimbot / wallhacks gebruiken). Om daar nog maar even op door te gaan: ik kom wel erg veel HC FFA spelers tegen die op belachelijke manier hacken.
Zo lag er iemand op het midden van de map met een M60, met hardened niet te bewegen, 180graden draaien te maken en iedereen neer te halen met 2~3 kogels (30% headshots).

Het is toch niet leuk meer als je in twee uur spelen drie mensen moet aangeven om ronduit duidelijke, lamme hacks? Ik zou ze kunnen gaan recorden en posten hier, maar de Steam mod's hebben me nadrukkelijk gevraagd dit niet te doen. En het kost me ook teveel moeite. Ze mogen wel eens de code van VAC wat oplettender maken, maar de BO aimbot is een driver meen ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-05 11:30
Wat ik wel vind dat ze mogen fixen zijn de headshots.
Viel me net pas op dat ik 2 kogels nodig heb met een AK47 in het hoofd voordat iemand doodgaat,
iemand anders dit ook opgevallen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:32:

Close range geschoten en daarna geknifed? Werkt zelden, ik heb eens bukkend iemand die nog moest omdraaien driemaal geknifed (2x hit om crosshair) en hij ging niet dood, en besloot het terug te doen.
Een hitmarker als je iemand knifed? Dat heb ik nog nooit gezien...
Maar goed, van mij hadden ze die overpowerede knife er helemaal uit mogen laten.

Mja CoD en knives.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-05 11:30
in ieder geval die auto aim ofzo op die knifes uit..
sommige mensen knifen van 5meter afstand, en die knife aimed gewoon mee ook al draai je vet snel om ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

unfor schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:08:
Hap hap hap :) Ik ben die shotgunner ;)
Was gisteren ofzo ook een van de tigers die een filmpje van zichzelf poste met "hax"
shhh dude

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op zondag 19 december 2010 @ 00:31:
in ieder geval die auto aim ofzo op die knifes uit..
sommige mensen knifen van 5meter afstand, en die knife aimed gewoon mee ook al draai je vet snel om ofzo.
Tja...Vonderhaar heeft volgens mij al eens aangegeven voorlopig niks aan de knife te veranderen. :-(

Gefeliciflapstaart btw! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

clockw1ze schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 23:59:
Viel me net pas op dat ik 2 kogels nodig heb met een AK47 in het hoofd voordat iemand doodgaat,
dat is in cod4 ook zo ...
FAIL

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 387947 op 19-12-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is hardscopen wat je daar doet 9/10 kills.

Tip voor de volgende keer: Gebruik wat meer generale muziek, rock word vaak beter gewaardeerd als een of ander Hardstyle (?) nummer.
Wat is hier kapot aan dan?

Op de sniper rifles na doet geen enkel wapen een 1H kill op het hoofd met 100 health.. De multi is 1.4x, en de hoogste schade die je kan doen met een non-sniper rifle is 50.

50x1.4=70.

Dus dat kost nog steeds 2 schoten.

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 19-12-2010 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
Buiten de sniper rifles is er geen enkele gun die met 1 headshot doodt. (en de shotguns als je close range goed aimt, maarja dat zijn dus ook meerdere kogels/pellets)

Een headshot heeft een 1.4 modifier en de AK47 heeft een max damage van 40, dus 40 x 1.4 = 56 dmg. Dus twee schoten nodig. Op mid-long range doet de AK47 nog maar 30 damage en dat geeft een headshot damage van 42. Dus dan heb je zelfs 3 headshots nodig voor een kill...
Dit is één van de redenen waarom ik (soft)core minder leuk vind, imo moet een headshot gewoon killen. Ik speel daarom dus vaker hardcore, maar dat is ook zeker niet ideaal. Een kill krijgen door éénmaal iemands grote teen te raken is namelijk ook niet echt realistisch. Ik denk dat het beste een mix tussen SC en HC zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/19/1292736012-810.png

hehe :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
oke heb mezelf gelukkig weer hervat, en de plezier terug gevonden.

heb ik heel vaak dan vind ik 1 speltype helemaal te gek, en dan blijf ik dat spelen, tot het niet meer leuk is. met als gevolg frustraties en ragequitten :X Daarna nog prestige in gegaan, ook de grootste fout die ik kon maken. ik ben niet zo van het vrij moeten spelen om iets te mogen gebruiken. maar na level 17 ( ak74u ) is alles weer goed :D.

nu speel ik eigenlijk van alles HQ ( om zsm weer 50 te worden ), S&D, DOM, TDM.

ga me zo maar eens een start maken in de sniperwereld >:) ( gaat wel wat anders zijn voor een rusher )

[ Voor 24% gewijzigd door Skybullet op 19-12-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel cool om te doen, telkens je tegenstanders omlaag werken. Het is echt irritant als je ge-tomahawked wordt, zeker als je al een tijdje eerste staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh lol, houdt ie tomahawk-kills apart bij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn een aantal wapens waar ik standaar goed mee overweg kan zoals de AK74u, AK47, L96 en Galil en Commando met silencer. Allemaal met verschillende eigenschappen. Dan heb ik nog een class met LMG waarbij ik soms de Stoner gebruik maar meestal de M60. Dan mijn laatste class, hierbij wil ik voor een keuze maken tussen de G18 met variabele scope of de FAL of M16 met RDS. Wat heeft jullie voorkeur van deze 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

G18? 11 zeker... MW2-ert ;)

G11 zonder attachment, heb 'm zelf ook.

[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 19-12-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:16
Cool .. wilde mijn Ghost pro en had puur mazzel dat in Nuke Town toevallig een Sentry opgesteld stond terwijl ik met mijn RC aan het rondrijden was. Daarna ff volop planes neerhalen en binnen een ochtend mijn Pro gehaald. [/trots modus]

Wel frustrerend voor de personen die net eindelijk hun killstreak halen en denken ff te gaan maaien en binnen een paar seconden uit de lucht gehaald worden >:) hou de launcher lekker als secondary. Blijf het toch leuk vinden en goed voor het team.

Mijn K/D ratio verbeterd trouwens wel eindelijk een beetje na level 33 :) Heb eindelijk een fijne combi. Famas met extended mag en suppressor.

[ Voor 12% gewijzigd door Tranzy op 19-12-2010 13:21 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CK-DJp_-TqA]

Heerlijk, de eerste direct en dan nog als toegift z'n buddy door de plof :)

Leuk ding die boog :D Toch maar eens zo'n knives & bows server zoeken, ben toch al lvl50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 22:10

JohnD

Bernd

Tranzy schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:19:
Cool .. wilde mijn Ghost pro en had puur mazzel dat in Nuke Town toevallig een Sentry opgesteld stond terwijl ik met mijn RC aan het rondrijden was. Daarna ff volop planes neerhalen en binnen een ochtend mijn Pro gehaald. \[/trots modus]
Ja ik heb ook ghost pro. doei irritante huey en hind :w

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Per ongeluk sharpshooter gedaan ipv wat ik zocht, sticks and stones moest ik hebben.

Oh well, werd toch eerste :D

SAS: woaa :D 3 setbacks, en dan toch nog winnen :o

Voelt best goed om de no.1 te hawken :)

[ Voor 29% gewijzigd door steveman op 19-12-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19
JohnD schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:08:
[...]

Ja ik heb ook ghost pro. doei irritante huey en hind :w
Helaas betekent ghost pro niet dat je niet dood kan gaan maar alleen geen rood cirkeltje bent :X
Voor de cobra ben je nu wel onzichtbaar :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 22:01

djunicron

*click-swoosh-thud*

reemprive schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:00:
[...]

Wel cool om te doen, telkens je tegenstanders omlaag werken. Het is echt irritant als je ge-tomahawked wordt, zeker als je al een tijdje eerste staat.
Zo stond ik eens in een 10 speler sticks/stones op 1500 met daaronder 900 als eerste beste. Laatste seconde, ga krijg ik een lucky Tomahawk op m'n hoofd, die (villa) vanaf het balkon naar de entree poort (zuid) gegooid werd. Op 0 sec, BANKRUPT -> laatste. Tomahawk gooier was natuurlijk nummer 2, die nu eerste werd.

Afbeeldingslocatie: http://knowyourmeme.com/system/icons/1798/original/ragequit2.jpg?1264005874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, daarom vind ik die spelmodus dus ook niet zoveel aan. Komt teveel geluk bij kijken, bij die andere wagers ga je gewoon bijvoorbeeld één wapen terug. Leukste vind ik eigenlijk dat je om de 45 nieuw wapen krijgt, of bij iedere kill een nieuw wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 00:23

ErA

Ik heb een nieuwe hobby gevonden om me weer een aantal prestiges bezig te houden:

Demolition Nuketown 24/7 server.

Hardline pro -> Sam Turret, Care package, Sentry gun.

Gemiddeld zo een 15 killstreak rewards per map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
ErA schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:54:
Ik heb een nieuwe hobby gevonden om me weer een aantal prestiges bezig te houden:

Haha, precies hoe ik een hele prestige gedaan heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ErA schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:54:

't is wel ontzettend saai, soms deden wij dat ook, en dan ook nog de care package glitch abusen, zodat er vaak tientallen sentry guns en sams stonden.
Het lag bezaaid met ongebruikte care packages buiten de map. >:)
Nu gebruik ik Napalm strike, Mortar team en B52 bomber.
Geen zin om te moeten wachten op m'n packages of chopper gunners die door slimme spelers binnen 2 seconden uit de lucht zijn ;)
Altijd Flak Jacket, Sleight of hand en Tactical mask (allen pro). Dan ben je echt een unstoppable run&gunner :)
Vooral Flak jacket en Tactical Mask pro zijn zwaar underrated.

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 19-12-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat je MP rank alleen online stored of ook lokaal? Ik wil namelijk een nieuwe Windows install gedaan doen, maar als ik dan bij de Cloud Options van de MP kijk zie ik 0 MB stored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
vinom schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:56:
Staat je MP rank alleen online stored of ook lokaal? Ik wil namelijk een nieuwe Windows install gedaan doen, maar als ik dan bij de Cloud Options van de MP kijk zie ik 0 MB stored.
Online, anders had je inmiddels alweer genoeg prestige 15 files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
unfor schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:25:
[...]

't is wel ontzettend saai, soms deden wij dat ook, en dan ook nog de care package glitch abusen, zodat er vaak tientallen sentry guns en sams stonden.
Het lag bezaaid met ongebruikte care packages buiten de map. >:)
Nu gebruik ik Napalm strike, Mortar team en B52 bomber.
Geen zin om te moeten wachten op m'n packages of chopper gunners die door slimme spelers binnen 2 seconden uit de lucht zijn ;)
Altijd Flak Jacket, Sleight of hand en Tactical mask (allen pro). Dan ben je echt een unstoppable run&gunner :)
Vooral Flak jacket en Tactical Mask pro zijn zwaar underrated.
_/-\o_

gebruik precies dezelfde zet up hier kwa perks en killstreaks. ik ben dan ook echt die hard rusher. moet mezelf af en toe dwingen om even snel een hoekje in te duiken ( verbazingwakkend hoeveel vijanden je dan voorbij lopen :+ ) om mijn killstreaks even te plaatsen. meestal alle 3 tegelijk, leg je zo de hele map plat >:)

Dan me Ak74u + grip in kleinere maps en zijn volwassen broertje met taped magazines op de grotere maps. Strela 3 om de helis neer te halen ( uavs neem ik niet eens de tijd voor ). Frag en Stun en claymore ( tijdens rushen snel evens stoppen omdraaien, ding planten midden op de weg, voor de kniferunners die je aantrekt als rusher :F )

All this combined = WIN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Geband van de DmgC server omdat ik te 'goed' was. :X Godsgloeiende wat mogen dat soort admins in de stront zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NeoMe schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:07:
[...]

Ja, daarom vind ik die spelmodus dus ook niet zoveel aan. Komt teveel geluk bij kijken, bij die andere wagers ga je gewoon bijvoorbeeld één wapen terug. Leukste vind ik eigenlijk dat je om de 45 nieuw wapen krijgt, of bij iedere kill een nieuw wapen.
och vind ik echt wel mee vallen, vaak genoeg ben ik in de laatste minuten pas echt serieus aan het spelen, wordt toch altijd wel een keer gehawked in het midden. Ff rondrennen met je knife, af en toe een hawkje en crossbow rondslingeren en meestal zit in dan wel weer in the money. :)
Verbazingwekkend hoeveel mensen krampachtig die crossbow blijven reloaden als ik als knifer eentje dodge en op ze af sprint :D

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 19-12-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagaris schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:59:
Geband van de DmgC server omdat ik te 'goed' was. :X Godsgloeiende wat mogen dat soort admins in de stront zakken.
Of Admins die denken koning te zijn als de regel iets als "Pay respect to admins" zeggen.

Als een Admin onrechtvaardig is, zeg ik hem dat gewoon hardop. Dat zij dat als Unrespectfull zien, is niet mijn probleem.. Respect moet van 2 kanten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

D4NG3R schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:50:
[...]

Of Admins die denken koning te zijn als de regel iets als "Pay respect to admins" zeggen.

Als een Admin onrechtvaardig is, zeg ik hem dat gewoon hardop. Dat zij dat als Unrespectfull zien, is niet mijn probleem.. Respect moet van 2 kanten komen.
Heel veel admins zijn hitlertjes hoor. :P Kijk mij eens admin zijn figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5L2iQXjg8-0]

Eerste korte clipjes van twee grappige stukjes :) enjoy!

Edit: ik zie ook vaak die 3rd person of killcam optie waarbij je vanuit een ander punt kijkt, hoe krijg je dat te zien?

[ Voor 32% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-12-2010 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Zo, heb gister eens de variable zoom scope op een paar snipers gezet --> Quick Scope ftw!
Dus vanavond weer even lekker verder met die combi!
Speelde gister eventjes op de server van de Tigers, leuke server =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nieuwe maps:

Afbeeldingslocatie: http://www.codblackopsblog.com/wp-content/uploads/2010/12/Stadium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codblackopsblog.com/wp-content/uploads/2010/12/Discovery-Screenshot.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.codblackopsblog.com/wp-content/uploads/2010/12/Berlin-Wall-Screenshots.jpg

1 februari beschikbaar voor xbox360 en ps3. PC volgt natuurlijk weer later.

[ Voor 10% gewijzigd door Ruffzz op 20-12-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Excelb-boy schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:13:
Zo, heb gister eens de variable zoom scope op een paar snipers gezet --> Quick Scope ftw!
Dus vanavond weer even lekker verder met die combi!
Speelde gister eventjes op de server van de Tigers, leuke server =]
Wat is jouw ingame naam? Was gisteren aardig druk in de server, wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

reemprive schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:39:
Wat is jouw ingame naam? Was gisteren aardig druk in de server, wel vermakelijk.
Optic-Fiber
Maar ik ga binnenkort maar een nieuwe naam verzinnen want nu wordt het gelijk gerelateerd met de Optic clans van de consoles... Terwijl dat niet mijn insteek was..
Maargoed, ik verzin wel wat nieuws =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik ben benieuwd! Plaatjes zeggen niet zo heel veel over de map, maar meer maps is altijd beter toch :)
Toevallig ook enig idee of ze gratis beschikbaar komen of weer te koop zijn?
Verder vind ik de maps van BO best wel prima om te spelen, er is van alles wat.
Ben erg fan van Launch, Array, Summit en die ene met dat luik wat open kan (ben ff de naam kwijt). En lekker rushen in Firing Range doet het ook altijd erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen idee of het gratis is .... ga er maar van uit van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:21
Ruffzz schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:59:
Geen idee of het gratis is .... ga er maar van uit van niet.
dat zal zeker niet gratis zijn of het moet een goedmakertje zijn voor de slechte verbindingen/patch

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Calimero :+ De PC volgt niet alleen later, de PC doet dat samen met de PS3.

Enkel de 360 krijgt de nieuwe maps dus 1 februari. PC en PS3 volgen op 1 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrackSlet schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:52:
[...]

Ik ben benieuwd! Plaatjes zeggen niet zo heel veel over de map, maar meer maps is altijd beter toch :)
Toevallig ook enig idee of ze gratis beschikbaar komen of weer te koop zijn?
Verder vind ik de maps van BO best wel prima om te spelen, er is van alles wat.
Ben erg fan van Launch, Array, Summit en die ene met dat luik wat open kan (ben ff de naam kwijt). En lekker rushen in Firing Range doet het ook altijd erg goed :)
Reken maar dat je daarvoor moet betalen. ;) 12 euro gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op maandag 20 december 2010 @ 01:48:
Edit: ik zie ook vaak die 3rd person of killcam optie waarbij je vanuit een ander punt kijkt, hoe krijg je dat te zien?
F1 (of F2) dacht ik maar het staat gewoon op het scherm welk knopje je daarvoor moet hebben.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:13

Hupske

AFCA

Ik hoop dat je niet hoeft te betalen voor die nieuwe maps.
En anders zal er vast wel een omweg komen om ze er gratis te krijgen :D

Heb gister ook paar heerlijke potjes gespeeld in de Tigers server. Is zo beetje de enige server waar het echt gaat om de gametype en waar nog een beetje teamplay is :>

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frentik schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:35:
[...]
F1 (of F2) dacht ik maar het staat gewoon op het scherm welk knopje je daarvoor moet hebben.
En het is volgens mij F3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08-2023
Info over de nieuwe maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, F2.
F1 = Toggle controls
F4 = Toggle HUD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

SouLLeSSportal schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:46:
[...]

och vind ik echt wel mee vallen, vaak genoeg ben ik in de laatste minuten pas echt serieus aan het spelen, wordt toch altijd wel een keer gehawked in het midden. Ff rondrennen met je knife, af en toe een hawkje en crossbow rondslingeren en meestal zit in dan wel weer in the money. :)
Verbazingwekkend hoeveel mensen krampachtig die crossbow blijven reloaden als ik als knifer eentje dodge en op ze af sprint :D
Ik vind Sticks and Stones ook juist de tofste van de wagermatchmodes.
One in the Chamber is helemaal bokking saai, dat speel ik gewoon niet.
Gun game is af en toe wel eens een rondje of twee grappig maar dan weet ik het wel weer. Mensen gaan ook bitchen als je ze vijf of tien keer knifet in één rondje (ik knife gele radarstipjes :+ )
Sharpshooter is wel aardig af en toe eens een keer, maar SaS blijft beter. Je kunt niet bunnyhoppend sproeien, campen werkt niet, en als je een geel stipje op je radar ziet moet daar de bijl in. Het bijldodgen wordt een skill op zich. En het leukste is het als je een paar vrienden in de game hebt, die je af en toe je oren volschelden over lame-ass last-second tomahawkage, gemiep over lamballenschietmesjes en ander moois. Het is enorm frustrerend als je last-second een bijl in je reet krijgt, maar het is óh zo lekker als je iemand bankrupt, zeker als gevloek daarop volgt. Rage-quitten is misschien wel een teken dat je te fanatiek wilt winnen ofzo, want ik vind het wel frustie maar het is wel wat het spel spannend maakt - je bent niet veilig omdat je toevallig een goeie ronde hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-04 10:16

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Idd, het last-second bankruppen is júist het mooiste wat er is!
Ik heb het ook een potje gehad, stond iets van 500 punten voor op de nummer 2, laatste 10 seconden een bijl in mn achterhoofd en finishte uiteindelijk kansloos laatste. Aan de ene kant heel frustrerend, maar aan de andere kant is dat juist het hele idee van de mode. Als je daar niet tegen kan, moet je het niet spelen.
Ik vind het iig held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Over die plaatjes van de maps moet je maar niet te veel op letten want dat zijn geloof ik screenshots van beta maps... Ze stonden namelijk al heel lang op de wiki als maps die geschrapt zijn. Ik vind de 2e en 3e er ook ronduit belabberd uit zien, maar dat wordt dan ook hopelijk beter.

Helaas ben ik vanaf 1 februari 3 maanden op stage in amerika dus ik zal 2 maandjes later de maps pas kunnen spelen (aangenomen dat ze een maand later voor PC komen).. :-(

Ik vraag me wel echt af of ze er geld voor gaan vragen, want ik zou niet weten hoe ze dat gaan doen. Als ik de maps heb kan ik ze toch gewoon doorsturen naar iemand anders? Nu er gewoon dedicated servers zijn kunnen ze niet meer aparte lobbies voor mensen die de maps hebben maken...?

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 20-12-2010 11:21 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En over die wager matches, ik vind Gungame toch het leukste. Hele simpele reden eigenlijk: in alle andere modes is knifen zwaar overpowered.
SAS: Iedereen rent te knifen omdat crossbow moeilijker is,
SHP: Knifen telt net zo hard mee als gewoon schieten, en je krijgt er gewoon bonussen door, dus krijg je een moeilijk wapen? Nou fuck dat, dan gaan we maar weer knifen...
OIC: Lijkt me duidelijk, de meeste mensen raken nog niet van 3 meter afstand: knifen!

in Gungame is het ook strontvervelend als je geknifed wordt, maar daar kan ik er beter tegen want:
1. Het is een tactisch iets (tegenstander omlaag brengen) ipv puur "ik kan niets anders dus knife ik maar"
2. Degene die knifed gaat niet omhoog in z'n wapens, dus iemand die alleen maar zit te knifen zal nooit winnen.

Het enige waar ik me wel op erger bij Gungame zijn mensen die niet opletten welke wapens de tegenstanders al hebben. Kom vaak tegen dat er iemand al heel snel bij de snipers is bijvoorbeeld (dat geluid herken je toch wel), en dan nog zitten een of twee mensen met een pistooltje alleen maar rond te rennen en te knifen (iedereen behalve diegene wat al de sniper heeft). Dus op de helft staat de nummer 1 op 15 ofzo, en de nummer 2 op 8 ofzo. 2 minuten later staat de nummer 1 op 17 en de nummer 2 op... 4 ofzo. :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
HAHA nu al nieuwe maps terwijl het spel nog steeds voor geen meter loopt!!!!!! (bij velen dan).

Hoe durven ze???

(hopelijk draait het tegen die tijd wel okee anders hebben ze een kopere minder, MOI !!!!!)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
hupske schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:45:
Ik hoop dat je niet hoeft te betalen voor die nieuwe maps.
En anders zal er vast wel een omweg komen om ze er gratis te krijgen :D

Heb gister ook paar heerlijke potjes gespeeld in de Tigers server. Is zo beetje de enige server waar het echt gaat om de gametype en waar nog een beetje teamplay is :>
Die tigers-servers zijn idd mijn favoriet. Maar wat ben jij een irritant personage ingame! :)
Hupske hier, hupske daar, bam en ik was weer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

NickThissen schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:27:
nige waar ik me wel op erger bij Gungame zijn mensen die niet opletten welke wapens de tegenstanders al hebben. Kom vaak tegen dat er iemand al heel snel bij de snipers is bijvoorbeeld (dat geluid herken je toch wel), en dan nog zitten een of twee mensen met een pistooltje alleen maar rond te rennen en te knifen (iedereen behalve diegene wat al de sniper heeft). Dus op de helft staat de nummer 1 op 15 ofzo, en de nummer 2 op 8 ofzo. 2 minuten later staat de nummer 1 op 17 en de nummer 2 op... 4 ofzo. :(
Boeiend, die mensen worden 6e, 5e en 4e dus kom jij gewoon in the money. Prima toch? wel fors oefenen op het messen, zodat je niet door hen verrast wordt.
En over die wager matches, ik vind Gungame toch het leukste. Hele simpele reden eigenlijk: in alle andere modes is knifen zwaar overpowered.
SHP: Knifen telt net zo hard mee als gewoon schieten, en je krijgt er gewoon bonussen door, dus krijg je een moeilijk wapen? Nou fuck dat, dan gaan we maar weer knifen...
OIC: Lijkt me duidelijk, de meeste mensen raken nog niet van 3 meter afstand: knifen!
Klopt dit wel? in SAS lopen veel mensen met de ballistic knife, omdat dat gewoon het betere mid-range wapen is. Maar melee-knifen levert maar een kwart van de punten op, dus het betere snijwerk gaat je niet in the money brengen (tenzij je zo'n bijlgooiende rotzak bent die mij in de laatste vijf seconden zo'n ding in m'n neus boort). in SHP telde kniven toch ook maar mee voor veel minder punten dan wapenkills? Er staat mij toch echt bij dat ik na een rondje kansloos kniven (kregen 4 sniper rifles en toen akimbo pistooltjes... :Z ) weliswaar veel meer kills, maar lang niet zoveel punten had als de nummer 1.
OIC is gewoon helemaal een bagger game, want de camper wint. Die moet je gewoon niet spelen, dan maakt het kniven ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje jammer dat het melken nu al weer begint,
1 succesvulle patch (pc dan) ne en ze focussen al weer op hoe kan ik dit zo hard mogelijk uitmelken...

volgende shooter toch maar weer van de battlefield reeks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:13

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:19:

Helaas ben ik vanaf 1 februari 3 maanden op stage in amerika dus ik zal 2 maandjes later de maps pas kunnen spelen (aangenomen dat ze een maand later voor PC komen).. :-(

Ik vraag me wel echt af of ze er geld voor gaan vragen, want ik zou niet weten hoe ze dat gaan doen. Als ik de maps heb kan ik ze toch gewoon doorsturen naar iemand anders? Nu er gewoon dedicated servers zijn kunnen ze niet meer aparte lobbies voor mensen die de maps hebben maken...?
Ach, lijkt me ook geen verkeerde stage om er even voor naar Amerika te moeten?

Als je ervoor zou moeten betalen, zou je waarschijnlijk krijgen dat je een key-code moet invoeren op steam ofzo. Daardoor zal je krijgen dat je het niet gratis kan gebruiken.

En dat je daardoor ook weer met verschillende versies gaat werken zoals in de andere cod's.
NMNN schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:29:
[...]

Die tigers-servers zijn idd mijn favoriet. Maar wat ben jij een irritant personage ingame! :)
Hupske hier, hupske daar, bam en ik was weer dood.
Haha, wat is jou ingame naam dan?

Ik heb heel vaak dan probeer ik A,B of C te capturen, maar wat het probleem dan wel is dat je vaak in de spawn van je tegenstander terecht komt.
Oftuel je moet gewoon in het rond schieten :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:40
Gisteren even men pc opnieuw geïnstalleerd. (Wil Raid0 draaien) en alles ging perfect geen freezes etc meer.
Weet iemand hoe ik MP zombies kan spelen? moet dit via de menu Zombies in SP, of is er een 'hidden' button in MultiPlayer modus :P

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Anoniem: 387913 schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:45:
[...]

Beetje jammer dat het melken nu al weer begint,
1 succesvulle patch (pc dan) ne en ze focussen al weer op hoe kan ik dit zo hard mogelijk uitmelken...

volgende shooter toch maar weer van de battlefield reeks...
Je moet wel even begrijpen dat de maps door een andere studio gemaakt worden (weet de naam even niet), dus dat ze nu al met maps begonnen zijn (waren ze vast al voor de release mee bezig) wil niet zeggen dat ze de rest van de support gewoon laten vallen...
Ook al was het geen aparte studio die de maps maken, er werken wat... 200 man bij treyarch? Dat zijn tientallen verschillende teams, een team die over de multiplayer gaat, een team over de singleplayer, een team over de weapon balance, een team over de maps, etc. Dat hebben ze echt wel voor elkaar. Het team dat maps maakt zal heus niet opeens een patch gaan maken voor de connectie problemen op de PS3 bijvoorbeeld, daar hebben ze gewoon een apart team voor.

Dus dat ze 'focussen op uitmelken' is gewoon onzin.

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 20-12-2010 11:56 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
rffnsqued schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:27:
HAHA nu al nieuwe maps terwijl het spel nog steeds voor geen meter loopt!!!!!! (bij velen dan).

Hoe durven ze???

(hopelijk draait het tegen die tijd wel okee anders hebben ze een kopere minder, MOI !!!!!)
Wees blij dat die extra maps wel op tijd zijn...

in Gungame is het ook strontvervelend als je geknifed wordt, maar daar kan ik er beter tegen want:
1. Het is een tactisch iets (tegenstander omlaag brengen) ipv puur "ik kan niets anders dus knife ik maar"
2. Degene die knifed gaat niet omhoog in z'n wapens, dus iemand die alleen maar zit te knifen zal nooit winnen.

Het enige waar ik me wel op erger bij Gungame zijn mensen die niet opletten welke wapens de tegenstanders al hebben. Kom vaak tegen dat er iemand al heel snel bij de snipers is bijvoorbeeld (dat geluid herken je toch wel), en dan nog zitten een of twee mensen met een pistooltje alleen maar rond te rennen en te knifen (iedereen behalve diegene wat al de sniper heeft). Dus op de helft staat de nummer 1 op 15 ofzo, en de nummer 2 op 8 ofzo. 2 minuten later staat de nummer 1 op 17 en de nummer 2 op... 4 ofzo. :(
Ik vind het knifen vs crossbow echt wel mee vallen, ik ben vaak degene die de meeste knifekills maakt, maar minder punten heeft in verhouding omdat de rest vaak crossbow kills maken en dus per kill meer punten krijgen.
OIC is in mijn ogen wel leuk maar worden de games vaak te veel campen tot er 2 over zijn en falen idd de meeste spelers met de 1911 en moeten ze knifen :) Het is wel aardig maar verveelt me daardoor te veel om dat veel te spelen. Ik zou het ook wel leuker vinden als je meer levens zou hebben.

Gungame is gewoon belangrijkste om voorbij de python en dan scorpio akimbo te komen. Dan zit ik meestal wel 'in the money' maar knifen doe ik niet zo heel vaak, alleen wanneer ik een speler die hoger of gelijk aan mij staat een stapje terug kan laten doen. Je hebt eigenlijk alleen in zo'n situatie iets aan knifen omdat je zo snel mogelijk het laatste wapen moet krijgen en knifen helpt daar niet bij. Daar staat wel tegenover dat het ontiegelijk irritant is als je geknifed wordt :D

Sharpshooter is meestal een bende pauperwapens op 1 na ofzo, vind ik ook geen reet aan dus.

Daarbij is knifen echt niet zo makkelijk als men, die het irritant vind, doet voorkomen. Helemaal in zulke gamemodes waar je geen ninja kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Gisteren de MPL voor het eerst gebruikt (in prestige 5 >.>). Wat een heerlijke gun is dat op close quarters maps. Een stuk fijner dan de AK47u voor mijn speelstijl. Lijkt alsof je net wat gemakkelijker twee of drie man met een clip om kan krijgen. De recoil ervan zit perfect in elkaar. Je krijgt daarnaast ook erg veel ammo om te beginnen. Heb zonder een gun op te rapen dogs tweemaal gehaald. Dat is me nooit gelukt met een ak47u.

Ben erg tevreden met de nieuwe contracten die je dwingen om een andere tactiek toe te passen. Zou het wel fijn vinden als je contract alleen liep als je met die gun rond huppelt zoals operations contracts alleen lopen als je met die gamemode bezig bent.

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 20-12-2010 12:03 . Reden: Taal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:56:
[...]

Gungame is gewoon belangrijkste om voorbij de python en dan scorpio akimbo te komen. Dan zit ik meestal wel 'in the money' maar knifen doe ik niet zo heel vaak, alleen wanneer ik een speler die hoger of gelijk aan mij staat een stapje terug kan laten doen. Je hebt eigenlijk alleen in zo'n situatie iets aan knifen omdat je zo snel mogelijk het laatste wapen moet krijgen en knifen helpt daar niet bij. Daar staat wel tegenover dat het ontiegelijk irritant is als je geknifed wordt :D

Daarbij is knifen echt niet zo makkelijk als men, die het irritant vind, doet voorkomen. Helemaal in zulke gamemodes waar je geen ninja kan gebruiken.
Ik heb in gungame meestal meer moeite met die launchers. Dat pistooltje moet je even doorkomen ja, alleen als je echt pech hebt en niemand tegenkomt verlies je daardoor, maar ook al loop ik 2 minuten met dat pistooltje rond en sta ik laatste, zodra de betere wapens komen ben ik binnen no-time eerste. Had laatst een potje (moet ik eigenlik eens uploaden) waar ik echt binnen 2 minuten ofzo aan de launchers zat ("HACKER HACKER HACKER" etc) omdat ze gewoon naar me toe bleven komen met dual wield pistooltjes en ik al aan de Famas enzo zat. Toen stond ik 16 en nummer twee pas 5 ofzoiets, maar op het eind stond ik toch maar met 1 of 2 wapens voor omdat ik bij de launchers echt lang bleef hangen...

En knifen is echt niet moeilijk... Ninja heeft er niks mee te maken, ik heb het niet over sneaky knife kills maar gewoon 1v1 op 50 meter afstand. Ik begin te schieten, maar de tegenstander heeft daar geen zin in en rent gewoon een 50 meter slalom op me af en knifed me... Dat is gewoon bullshit vind ik, zou er niet van wakker liggen als ze dat gewoon eruit slopen. Het is ook vrijwel onmogelijk om zelf te knifen als iemand op jou af rent, je bent altijd te laat omdat hij snelheid heeft, en daardoor kan hij van 5 meter al knifen (standaard commando perk lijkt het wel) en jij kunt maar 2 meter knifen ofzo...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik heb dit spel gekocht voor de zombie mode, maar het is een grote teleurstelling....
De gameplay opzich is goed (kan ook niet anders, als het 90% hetzelfde is als CoD5), maar het ontbreken van een server menu is gewoon schandalig. Waar halen ze het gore lef vandaan om er een matchmaking systeem van te maken? Omdat dat dat zo goed ontvangen werd in MW2?
Ik wil een server kunnen selecteren, filteren op ping en spelers, etc. Uit pure hufterigheid halen ze goede features uit een spel principe, om mensen te irriteren, zo lijkt het. Jammer dat zulke zaken de spelpret voor een deel bederven.

Ook valt me op dat het niveau van de gemiddelde speler in zombie mode een stuk lager is dan in CoD5. Ik denk dat er een hoop nieuwe spelers zijn bijgekomen die het nog niet eerder gedaan hebben. Veel "overlevingsregels" worden niet meer toegepast, de meeste spelers lopen maar wat te kloten?

Life is what you others make it.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client