• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:33
Wish schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:30:
[...]
Als laatste: ik zit liever in je team dan dat ik tegen je speel... je bent iets out of my league in sommige spelvormen.
Vertel mij wat :(

Als White, Pink, Vinom en Grey in de andere partij zitten kan je maar beter leaven. Is gewoon niet grappig meer.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 16:06
Mon0lith schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:41:
Denk dat er een soort van spoed-patch komt voor de PS3.
Want alle problemen die de PC eerst had met BO heeft de PS3 nu gekregen
klopt niet, wij hebben totaal andere problemen.
Hier verder info over de ps3. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11-2022

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Mon0lith schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:41:
Denk dat er een soort van spoed-patch komt voor de PS3.
Want alle problemen die de PC eerst had met BO heeft de PS3 nu gekregen
Zou niet op teveel spoed rekenen, bij de PC heeft het ook een maand geduurd.
Maar eerlijk is eerlijk, voor de PC heeft Treyarch nu goed werk geleverd (mag ook wel is gezegd worden).
Nu draait het als een zonnetje bij mij met alles op max, ultra, super high en 1920x1200.
En dan is het toch wel een heel erg vet spel.
Dus PS3'ers, hang in there, ooit komt het goed. (maar ben met jullie eens dat het erg irritant is zo lang te moeten wachten)

• SouLLeSSportal
beany schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:50:
[...]

Vertel mij wat :(

Als White, Pink, Vinom en Grey in de andere partij zitten kan je maar beter leaven. Is gewoon niet grappig meer.
Wat is er mis met een mooie uitdaging ;) :*)

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:04:
[...]

Maar eerlijk is eerlijk, voor de PC heeft Treyarch nu goed werk geleverd (mag ook wel is gezegd worden).
Nu draait het als een zonnetje bij mij met alles op max, ultra, super high en 1920x1200.
Dus PS3'ers, hang in there, ooit komt het goed. (maar ben met jullie eens dat het erg irritant is zo lang te moeten wachten
mwoah het is maar half gefixed, de gpu/cpu problemen zijn opgelost ja, maar ik heb nog steeds geluidsstutter, random vastlopers en textures die zomaar zwart worden. Ook zijn er nog genoeg verbeteringen die doorgevoerd mogen worden. Goede stap voorwaarts maar nog niet bestemming bereikt ;)

Anoniem: 361496

CrackSlet schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:04:
[...]

Dus PS3'ers, hang in there, ooit komt het goed. (maar ben met jullie eens dat het erg irritant is zo lang te moeten wachten)
Tja het is niet anders he. Maar frustrerend is het zeker. Moeten ze het over een tijdje maar goed maken met wat extra maps, gratis wel teverstaan.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 361496 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:23:
[...]

Tja het is niet anders he. Maar frustrerend is het zeker. Moeten ze het over een tijdje maar goed maken met wat extra maps, gratis wel teverstaan.
[gokmode]ja graties en vur nieks, maar 1500 microsoft points. :'( [/gokmode]

madmaus schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:07:
[...]

Dat is duidelijk he.
Hij kijkt de hele tijd schuin naar onder "door" de vloer heen om te kijken of er iemand naar boven komt.
Daarna richt hij duidelijk door de muur heen tot jij door de deur komt wandelen.
Echt triest dit, zulk soort mensen verkrachten het spel voor de echte.
Precies! Dit is het ergste soort wallhackers, die het proberen zo goed mogelijk te verbergen. Ik ben nog even verder wezen spitten in Theater, dit is hem weer. Het is echt een sneakbak, mensen die wat ervaringen hebben met het spotten van hackers in spectator mode zullen wel zien wat ik bedoel:

Zijn Steam ID: http://steamcommunity.com/profiles/76561197991654420

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07-2021

MicScott

.Grey.

Voor de mensen die nog benieuwd waren of mijn German to English patch heeft gewerkt, ik speel nu Black Ops in het Engels! :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• SouLLeSSportal
MicScott schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:45:
Voor de mensen die nog benieuwd waren of mijn German to English patch heeft gewerkt, ik speel nu Black Ops in het Engels! :D
mooi man! :) welkom bij de club :P

• MicScott

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:34:
[...]

Precies! Dit is het ergste soort wallhackers, die het proberen zo goed mogelijk te verbergen. Ik ben nog even verder wezen spitten in Theater, dit is hem weer. Het is echt een sneakbak, mensen die wat ervaringen hebben met het spotten van hackers in spectator mode zullen wel zien wat ik bedoel:
[video]
Eerlijk gezegd ben ik nog niet overtuigd, pink!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
MicScott schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:52:
[...]

Ik ook niet echt... Zie vaak UAV en ik zie dat hij ook veel Spray & Pray doet...
En wss was het HC ?

Dus dan heb je al niet veel kogels nodig ;)

(irritatie. dat kan ik wel geloven )

[Voor 5% gewijzigd door Soundstorm2010 op 17-12-2010 10:58]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03 15:35
[...]

[video]
hij weet inderdaad verdacht vaak waar tegenstanders vandaan komen of waar ze zitten ja.

PSN ID: Svennie-NL

• beany
Ik zie het eerlijke gezegd ook niet zo. Sterker nog, ik vind hem slap spelen zelfs.

Al moet ik ook zeggen dat ik tijdens het spelen soms ook wel eens denk 'he, hoe kan hij dat in godsnaam weten??'. Zijn ook vaak de figuren die met heel veel kills eindigen. Maar ja, het is en blijft lastig te bewijzen.

Ik heb wel het idee dat het met BO een stuk minder is dan in MW2. Al duurde het daar ook na lancering een tijdje voordat het een plaag werd(de wallhackers dan).
Ik vind het ook lastig te zeggen van die hacker. Af en toe zitten er wel heel verdachte schoten bij (bijvoorbeeld nadat hij die tactical insertion neerlegd boven aan de trap, daarna schiet hij op een aantal mensen die hij eigenlijk niet kan zien. Beetje sprayen kan, maar hij schiet precies waar de spelers staan).
Maar aan de andere kant kan het ook geluk zijn, je weet het niet.

Ik vind hem wel verdacht en ik denk dat hij wallhack heeft, maar zeker weten doe ik het niet.

Overigens, soms als je denkt dat iemand hackt, bijvoorbeeld aimbot, moet je eens wat langer naar hem blijven kijken (in plaats van alleen de kills die hij tegen jou maakte). Ik dacht laatst ook dat iemand hard aan het aimbotten was, hij lockte de hele tijd op me vlak nadat ik om het hoekje kwam. Dus ik theater mode nagekeken, en na een minuutje of twee kwam er een teammate van hem om de hoek, en daar lockte hij ook opeens op... Het lijkt me niet dat een aimbot op teammates locked, dus het lijkt me waarschijnlijker dat hij gewoon een hele hoge muis sens had en redelijk goed kon mikken :p

Mijn iRacing profiel

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben ook zo iemand die iedereen en z'n moeder uitscheld voor cheater. Ga ik de movie bekijken, blijkt dat hij mij gewoon al 10 minuten eerder gezien had... of dat het een lucky shot was, of dat hij 1s minder lag had en al rustig kon aanleggen voordat ik hem op mijn scherm gezien had..

Dus mensen, als je iemand verdenkt, ga naar je theater mode en bekijk de replay :P

blup

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[video]
Soms heeft het idd wel iets van een wallhack, maar let op dit is op Nuketown de paden die de enemy kan volgen zijn daar beperkt en dus vrij voorspelbaar, hetzelfde geldt voor de spawnposities als hij daar in dat trappengat campt. Tevens is er in dit filmpje bijna constant een spyplane in de lucht waardoor enemies goed oplichten.

Ook in mijn eerste filmpje vind ik het twijfelachtig, het lijkt alsof hij buiten iets hoort snel naar buiten kijkt en iemand linksonder in de hoek ziet lopen, vervolgens rent hij naar het trappengat en "volgt" jouw door de deur. Lijkt verdacht maar als je mijn of jouw kills gaat terug kijken is de kans groot dat je ook zon soort kill tegenkomt.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

MicScott schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:52:
[...]

hij legt rustig aan, schiet dan door 2 muren heen om mensen neer te leggen, vertel mij maar eens hoe dat gewoon je uav gebruiken is? met een smg, prima, dan spray je er idd gewoon doorheen en hopen voor het beste, maar hij sprayed niet, hij schiet gewoon harstikke vaak raak door de muur. Dat z'n pistooltje niet krachtig genoeg is om kills te maken betekent niet dat hij niet wh'd

blup

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bezulba schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:20:
[...]

hij legt rustig aan, schiet dan door 2 muren heen om mensen neer te leggen, vertel mij maar eens hoe dat gewoon je uav gebruiken is? met een smg, prima, dan spray je er idd gewoon doorheen en hopen voor het beste, maar hij sprayed niet, hij schiet gewoon harstikke vaak raak door de muur. Dat z'n pistooltje niet krachtig genoeg is om kills te maken betekent niet dat hij niet wh'd
Ik vind hem ook verdacht, maar ik ben nog niet 100% overtuigd. Als admin zou ik nog meer willen zien voordat ik hem zou bannen, iig.

Het is overduidelijk dat die gast een wallhack gebruikt. Dat zie je al direct op de manier hoe 'ie rondloopt, richt enz.

• beany
Ach, ik zit in nuketown ook wel eens met mijn AUG door schuttingen heen te schieten, op goed geluk. En omdat de ruimte klein is, veel tegenstanders heb ik daar altijd wel 1 of meerdere kills mee. Krijg daar ook altijd 'wallhacker!!!!!' om me oren.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

beany schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:39:
Ach, ik zit in nuketown ook wel eens met mijn AUG door schuttingen heen te schieten, op goed geluk. En omdat de ruimte klein is, veel tegenstanders heb ik daar altijd wel 1 of meerdere kills mee. Krijg daar ook altijd 'wallhacker!!!!!' om me oren.
een aug is wat anders, dat zeg ik net. Met je pistooltje moet je gewoon raak schieten anders ben je na 5s door al je kogels heen. Met een aug door een hekje heen sprayen is niet hetzelfde als door 2 muren heen knallen, raak, op een tegenstander die daar voorbij komt rennen.

en dat allereerste filmpje, waar hij al gewoon op de hoek van het raam mikt terwijl hij naar links strafed, als je mensen in het raam verwacht doe je dat niet op zo'n manier, hij wist gewoon waar de tegenstander zat zonder hem ooit gezien te kunnen hebben (of een uav in de lucht te hebben want de pot was net begonnen)

[Voor 20% gewijzigd door Bezulba op 17-12-2010 11:42]

blup

Anoniem: 122700

Het is gewoon een enorme noob met een wallhack. Dat het een wallhack is, is overduidelijk.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

oh btw

teamchange werkt! \o/ *O*

nu nog als groepje kunnen joinen, maar dit is al een stap in de goede richting

blup

Ok, leuke discussie. Voor mij staat met 100% vast dat deze gast hacked. Anyway, ik heb nog even gezocht in de 10 minuten gameplay die ik van hem heb, even wat stukjes eruit gelicht:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jujz_aKWUjo&hd=1]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:49
Ik ga het straks ook maar weer is proberen op de PS3, aantal weken niet gespeeld dus is zien hoe t nu gaat

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-03 15:31
reemprive schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:16:
Ok, leuke discussie. Voor mij staat met 100% vast dat deze gast hacked. Anyway, ik heb nog even gezocht in de 10 minuten gameplay die ik van hem heb, even wat stukjes eruit gelicht:
[video]
Geloof mij daar hoef je echt niet over te twijfelen !
Dit is gewoon een hacker overduidelijk.

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 08:33
[video]
Waarom daar heen scopen .... het is een weg die ze nemen , dat is niet eens de vraag of daar iemand komt , maar eerder hoeveel .
Zit twijfel achtige dingen in , maar ik ben er zeker niet zeker van dat dit een hacker zou zijn .
Zelfde waar jij zegt kijk op het moment van inzoemen , dan is er al een enemy in beeld

[Voor 11% gewijzigd door MaFFia op 17-12-2010 12:56]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 09:50
[...]

[video]
dit is een duidelijke wallhacker.... de manier waarop hij rondkijkt.... doet me denken aan de oude cs 1.6 tijd ;-)

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-02 08:25

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik ben er ook niet van overtuigd dat het een hacker is. Ik zoom soms ook in op bepaalde spots, omdat je weet dat daar standaard elke 3 seconde een enemy langs loopt. Zeker in een kleine map als Nuketown, heb je gegarandeerd succes. Dat rondkijken in dat huisje is wel vreemd, maar niet overtuigend genoeg om hem als hacker te bombarderen.

edit: dat tweede filmpje is wel overtuigend ja

[Voor 6% gewijzigd door Odysseus253 op 17-12-2010 13:07]

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Die gast heeft een wallhack, maar hij weet er niet zo goed mee om te gaan. Ik neem aan dat het op de pc is, dus kunt hem toch gewoon reporten net als op de xbox 360. Ik report de laatste tijd ook veel mensen, niet om hacken want ben ik niet tegen gekomen maar om hakenkruizen als emblem.

Je ziet duidelijk dat zijn cursor op de verkeerde plekken hangt, en dat ie ondertussen door de muren zit te kijken of er iemand aan komt. Verder moet ie nog flink oefenen, want zo ziet iedereen het. Reporten !

[Voor 27% gewijzigd door NeoMe op 17-12-2010 13:18]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Anoniem: 382508

Lolz komt voor mij ook als een wallhacker over. Het valt me op dat hij een zeer slechte aim heeft. Dit bevestigt weer dat deze mensen hacken om hun belabberde spel te compenseren.

Vdr een probleem waar ik tegen al een tijdje tegen aan loop: Ik heb Hackerpro maar ben er nog niet achter hoe je enemy equipment moet saboteren, en klopt het dat je je eigen carepackage niet kan veranderen?

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

[video]
op 0:58 seconden zie je het inderdaad overduidelijk, ik speel nog wel eens op gehoor, maar dit is echt smerig

• SouLLeSSportal
Ik kan hier geen video's kijken op werk maar ik blijf het me nog steeds afvragen: waarom zou je nou eigenlijk willen speed/wallhacken/aimbot gebruiken?
Ik kan er werkelijk niet bij wat nou de reden is dat je wil valsspelen in een online game...
Cheats voor SP snap ik wel maar dat is een totaal ander verhaal.

• SouLLeSSportal
Anoniem: 382508 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:20:
Lolz komt voor mij ook als een wallhacker over. Het valt me op dat hij een zeer slechte aim heeft. Dit bevestigt weer dat deze mensen hacken om hun belabberde spel te compenseren.

Vdr een probleem waar ik tegen al een tijdje tegen aan loop: Ik heb Hackerpro maar ben er nog niet achter hoe je enemy equipment moet saboteren, en klopt het dat je je eigen carepackage niet kan veranderen?
Gewoon die package cappen en je saboteert automagisch de care package, als je het doet zie je wel als je het hebt gedaan want de care heb je maar de package blijft liggen met een venijnig bommetje erin :+

Nee care package veranderen kan alleen bij hardline pro.

• exi22
En we zijn weer terug bij af.
Heb weer last van freezes vooral op het einde van de match....... (pc)

• SouLLeSSportal
exi22 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:26:
En we zijn weer terug bij af.
Heb weer last van freezes vooral op het einde van de match.......
welk platform is wel even handig te vermelden. :+

• exi22
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:42:
[...]

welk platform is wel even handig te vermelden. :+
thx aangepast.

Ik had het over de pc versie.......
Ati hd 6850
amd 955 black edition

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Klein vraagje over Theater. Heb een mooie KS maar kom net aan boven de 30 seconden.
Is er een manier om langere filmpjes op YT te krijgen, speel op de 360 dus zomaar ff met Fraps opnemen gaat wat lastig.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Jammer dat je op de PS3 geen clips in HD kan uploaden. Daarnaast is 30 seconde gewoon te kort, daarom maar zo!

[Voor 26% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-12-2010 15:00]

• SouLLeSSportal
The Great HooD schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:48:
Klein vraagje over Theater. Heb een mooie KS maar kom net aan boven de 30 seconden.
Is er een manier om langere filmpjes op YT te krijgen, speel op de 360 dus zomaar ff met Fraps opnemen gaat wat lastig.
Dan moet je al lastig lastig met een recorder gaan werken die ook nog eens een bak geld kost. Stukjes superfastmoden helpt natuurlijk ook erg :)
Ik vind zelf wel leuk als je stukjes zonder actie fastmode en dan direct overgaat in een slomo bij een vette kill of actie :) heft het hele voordeel van fastmode wel op maar ziet er wel gaaf uit mits goed gedaan d:)b

[Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-12-2010 15:41]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

The Great HooD schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:48:
Ik weet niet of het kan op de xbox, maar als je op snelheid 1,2x afspeelt dan kom je dus net onder de 30 seconden ;)

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:13

steveman

Comfortabel ten onder

[video]
Inderdaad, wh-er :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• SiNNeD29
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-12-2022
[b][message=35220646,noline]Ik report de laatste tijd ook veel mensen, niet om hacken want ben ik niet tegen gekomen maar om hakenkruizen als emblem.
Inderdaad, wat is dat toch met mensen tegenwoordig? Je ziet zoveel van die kruizen voorbij komen en meer dan de helft heeft waarschijnlijk geen idee waar het voor staat |:( Wel jammer dat je geen feedback of bevestiging krijgt op de Xbox wanneer je iemand report. Je druk op A maar er lijkt niets te gebeuren?

Xbox GT: DennisGaas

Even een paar potjes demolition gedaan, bijzonder goed team. Allemaal vreemden, toch een strategie die resulteerde in 2 plants binnen een minuut die ook daadwerkelijk werden beschermt keer op keer. Het andere team kreeg max 1 plant die mocht afgaan maar de 2e werd niet eens gepland. Het komt niet vaak voor, maar als het gebeurd is het ook echt een leuke pot.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-03 10:24

jeka

Support your local club.

SiNNeD29 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:45:
[...]
Inderdaad, wat is dat toch met mensen tegenwoordig? Je ziet zoveel van die kruizen voorbij komen en meer dan de helft heeft waarschijnlijk geen idee waar het voor staat |:( Wel jammer dat je geen feedback of bevestiging krijgt op de Xbox wanneer je iemand report. Je druk op A maar er lijkt niets te gebeuren?
Is het ook mogelijk om mensen op de ps3 te reporten?

Zie vaak genoeg van die sneue figuren met hakenkruisen in hun playercard.. :r

FCG

• Mavamaarten
  • Laatst online: 09:03

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind het jammer dat er niet veel challenges zijn in de MP.
Bijvoorbeeld "kill een RC-XD met een RC-XD"...
Ik had net iemand met een RC-XD gekilld door zijn eigen RC-XD te killen, die hem killde.
Was droog. Die gast was zo ech van... WTF ?

Android developer & dürüm-liefhebber

• SouLLeSSportal
Mavamaarten schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:01:
Ik vind het jammer dat er niet veel challenges zijn in de MP.
Bijvoorbeeld "kill een RC-XD met een RC-XD"...
Ik had net iemand met een RC-XD gekilld door zijn eigen RC-XD te killen, die hem killde.
Was droog. Die gast was zo ech van... WTF ?
uh heb je wel eens in die lijst gekeken met challenges? zijn best wel veel vind ik... die jij voorstelt dan weer niet, tja bij cod nr. 7 blijft het blijkbaar lastig originele challenges te bedenken 8)7
Dat soort acties zijn altijd prachtig idd. tactical insertion is ook soms hilarisch, schiet je zo'n knakker dood, ga je erachter zitten, wacht je tot hij spawnt en dan hele tijd met ninja achter hem aan hobbelen totdat hij zich een keer omdraait en dan gelijk knifen :P gegarandeerd hilariteit als die de killcam ziet :9

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

jeka schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:51:
[...]

Is het ook mogelijk om mensen op de ps3 te reporten?

Zie vaak genoeg van die sneue figuren met hakenkruisen in hun playercard.. :r
Op playercard klikken en volgens mij is het de optie boven de 'mute player' knop te herkennen aan, je verwacht het niet, 'report' buttontje. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23
SiNNeD29 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:45:
[...]
Fase waar sommige pubers in zitten. Zijn zulke dingen kennelijk 'cool' :/

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02 16:27
[...]

[video]
Is idd wel heel erg verdacht. Als je rond 0:16 kijkt zie je hoe hij met z'n pistol één man dood schiet en direct daarna in een flits door de muur van de garage op een ander zit te schieten. Daarna loopt hij weer naar de voorkant van het huis en trackt hij de vijand die voorbij rent wel verdacht goed. Lijkt in elk geval erg op WH + aimbot. Verder faalt die gast erg als ie smg/ar gebruikt.

Voor iedereen die zich af vroeg waar die gaten/tunnels in de muren van sommige maps voor zijn en waar ze naar toe leiden hier ff een filmpje:

Vind het toch wel weer geniaal dat ze dit soort dingen in de maps stoppen.

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-03 21:26
Doet me aan DN3D denken waar je alleen gekrompen door bepaalde gaten/tunnels kon gaan.. ach the good old days :)

* PSN=Chef_NL** *

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11-2022

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Zo, ik ga naar huis, laat me insneeuwen en ga game-on!
Een prettig cod-weekend!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

CrackSlet schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:54:
Zo, ik ga naar huis, laat me insneeuwen en ga game-on!
Een prettig cod-weekend!
Game doordeweeks al 40 uur, dus wil nu opstap en leuke dingen doen nu de rest vrij is :P

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ik zie dat er een nieuwe patch is. Maar waar kan ik die patch voor de PC halen? En hoe moet ik die installeren? :? Kan het niet vinden als optie in het programma. Wordt gek van die crashes.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• clockw1ze
  • Laatst online: 24-03 13:17
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KGhK5pf2YFU]

ff een minuut van een s&d rondje hehe. 1vs6!
more to come!

[Voor 21% gewijzigd door clockw1ze op 17-12-2010 17:20]

• beany
kevinl schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:17:
Ik zie dat er een nieuwe patch is. Maar waar kan ik die patch voor de PC halen? En hoe moet ik die installeren? :? Kan het niet vinden als optie in het programma. Wordt gek van die crashes.
Patch wordt automatisch door Steam voor je geinstalleerd. Hoef je niks voor te doen!
clockw1ze schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:19:
[video]

more to come!
Lekker :) geen overkill aan aanpassingen in de video, niet super veel effecten & een goede keuze van muziek (IPV constant dat trashmetal met al dat geschreeuw |:()

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

kevinl schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:17:
Gewoon opstarten, download vanzelf via steam. Zo niet, dan moet je het spel maar kopen.

Mijn iRacing profiel

• kevinl

kevinl

Yellow van

NickThissen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:24:
[...]

Gewoon opstarten, download vanzelf via steam. Zo niet, dan moet je het spel maar kopen.
Spel is gekocht. maar ik las dat de patch 62 mb is? Nou ik heb een snelle verbinding, maar met 20mbit adsl max moet hij toch nog wel even over doen dacht ik zo. Maar goed als de patch er al in zit. Dan nog hangt hij steeds. Minder dan eerst, maar hij hangt nog wel. Kan ik maar beter weer gaan starcraft 2 spelen :|

Beetje raar om het spel opnieuw te kopen als je de nieuwe patch wilt. Met uitbrengen van nieuwe patch. Zijn dan alle voorraden in de winkel waardeloos geworden dan? En hoe kan ik dan op de doos zien welke versie het is dan? 8)7

[Voor 17% gewijzigd door kevinl op 17-12-2010 17:29]

Je hoeft het spel niet opnieuw te kopen... Omdat je de patch automatisch binnen krijgt (en niet eens KAN spelen zonder patch) is het dus raar als iemand zegt dat hij de patch niet kan vinden, en dat wijst vaak erop dat hij het spel illegaal gedownload heeft (en dus niet via steam). Vandaar dat ik zei dat je het spel moest kopen als je niet via steam kon downloaden.

Hij download de patch zodra je steam opstart geloof ik, dus grote kans dat je het niet eens merkt.

Mijn iRacing profiel

• kevinl

kevinl

Yellow van

Ik heb nog nooit een spel met Steam gekocht, omdat ik altijd met spellen van Blizzard koop. Bij starcraft zie je heel duidelijk installing patch en met zoveel procent. Dit is mijn eerste spel met Steam. Ik zie helemaal geen voortgang. Volgens mij kan je helemaal niet MP als je Steam niet geactiveerd hebt. Dus betich me asjeblieft niet van piraterij. Ik koop al mijn software windows, office en paar spelletjes. Sorry hoor voor mijn onwetendheid. Dat jullie zoveel Steam spellen kopen. Is jullie keuze. Ik koop alleen wat ik interessant vind. En dat is niet vaak spellen.
ben weliswaar een noob in shooters (veel te snel voor mij, geef mij maar een rpg), maar ben geen noob in spullen. Ik heb werk en ik koop alles eerlijk. Ik dacht serieus dat je die patches zelfstandig moest installeren. Maar ik heb nu antwoord op mijn vraag, dat ik zelf niks hoeft te doen. 8)7

Overmatig gebruik van smiley's is niet de bedoeling.

[Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 17-12-2010 18:28]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik stel voor dat Nick aan Kevin een ibu-400tje geeft, want nu heeft ie vast hoofdpijn gekregen :+

G11, wat een wapen btw :o

[Voor 13% gewijzigd door steveman op 17-12-2010 17:51]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Ik zeg helemaal niet dat je het spel gedownload hebt, ik hield het alleen open als optie. Als jij de patch niet kan downloaden dan zijn er twee opties:
1. Je weet niet dat het automatisch gebeurt (en dat was ook m'n eerste antwoord)
2. Je hebt het gedownload (en dat was m'n tweede antwoord).

En doe aub even normaal met je smilies... Krijg er zelf nog koppijn van.

Mijn iRacing profiel

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02 16:27
Als je bij steam in je games library zit kun je bij het tabje downloads zien wat er al gedownload/geinstalleerd is. Deze meldingen blijven wel een tijdje staan en moet je eerst deleten. Dus je kan prima nagaan of er een patch is bij gekomen.
[video]

more to come!
Ik vind dit dus helemaal niks. Zal ook wel komen doordat het (soft)core is. Al dat gejump en buikschuiven vind ik echt niet om aan te zien en is totaal niet realistisch. Kan me ook zo ergeren aan die knife runners die je vaak op SC tegen komt.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-03 18:59
[video]

more to come!
Nice filmpje!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

kevinl schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:47:
Ik heb nog nooit een spel met Steam gekocht, omdat ik altijd met spellen van Blizzard koop. Bij starcraft zie je heel duidelijk installing patch en met zoveel procent. Dit is mijn eerste spel met Steam. Ik zie helemaal geen voortgang. Volgens mij kan je helemaal niet MP als je Steam niet geactiveerd hebt. Dus betich me asjeblieft niet van piraterij. Ik koop al mijn software windows, office en paar spelletjes. Sorry hoor voor mijn onwetendheid. Dat jullie zoveel Steam spellen kopen. Is jullie keuze. Ik koop alleen wat ik interessant vind. En dat is niet vaak spellen.
ben weliswaar een noob in shooters (veel te snel voor mij, geef mij maar een rpg), maar ben geen noob in spullen. Ik heb werk en ik koop alles eerlijk. Ik dacht serieus dat je die patches zelfstandig moest installeren. Maar ik heb nu antwoord op mijn vraag, dat ik zelf niks hoeft te doen.
en wat wil je nu weten?

edit: hmm moet eens vaker refreshen ;)

• clockw1ze
Rutger Mulder schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:04:
Als je bij steam in je games library zit kun je bij het tabje downloads zien wat er al gedownload/geinstalleerd is. Deze meldingen blijven wel een tijdje staan en moet je eerst deleten. Dus je kan prima nagaan of er een patch is bij gekomen.

[...]

Ik vind dit dus helemaal niks. Zal ook wel komen doordat het (soft)core is. Al dat gejump en buikschuiven vind ik echt niet om aan te zien en is totaal niet realistisch. Kan me ook zo ergeren aan die knife runners die je vaak op SC tegen komt.
Waarschijnlijk ben jij gewoon te gewend aan hardcore ;)
Ik vind hardcore namelijk helemaal niks aan want noobs sprayen gewoon wat rond, en er is totaal niks qua 'aim'skills nodig in hardcore..

Anoniem: 387913

[video]

more to come!
Ging je die server nog op Barebones zetten?
ik zoek al ontzettend lang (of ja wat is lang) naar een barebones server.
Maar aangezien de ingame filter je hier niet expliciet laat zoeken nog altijd geen gevonden

Dus als iemand tips weet of een goede server kan aanraden...
gracias

• clockw1ze
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:31:
[...]

Ging je die server nog op Barebones zetten?
ik zoek al ontzettend lang (of ja wat is lang) naar een barebones server.
Maar aangezien de ingame filter je hier niet expliciet laat zoeken nog altijd geen gevonden

Dus als iemand tips weet of een goede server kan aanraden...
gracias
Staat nu op barebones SND! :-)
173.199.110.121:3084

e-fusion.nl // barebones snd!
hoop dat er veel tweakers op komen hehe.

dat pubben tegen die noobs af en toe is ook niet altijd leuk

[Voor 5% gewijzigd door clockw1ze op 17-12-2010 18:40]

Anoniem: 387913

Alvast mijn excuses voor mijn "noob" vraag op wellicht epische schaal.
hoe join je een server op puur een IP? ik geloof niet dat ik ergens in de filter een optie daarvoor heb gezien?

maar goed, zodra ik thuis ben zal ik de naam van de server opzoeken in de lijst!
Om 19:00 uur klaar met werken, dan even volgas over de ring van Barcelona, om 19:45 ben ik op je server!

• clockw1ze
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:42:
Alvast mijn excuses voor mijn "noob" vraag op wellicht epische schaal.
hoe join je een server op puur een IP? ik geloof niet dat ik ergens in de filter een optie daarvoor heb gezien?

maar goed, zodra ik thuis ben zal ik de naam van de server opzoeken in de lijst!
Om 19:00 uur klaar met werken, dan even volgas over de ring van Barcelona, om 19:45 ben ik op je server!
/connect 173.199.110.121:3084 :D
[video]

more to come!
Lekker hoor! Leuke minuut.

Anoniem: 337891

[video]

more to come!
Gaaf filmpje. :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Volgens mij heb ik ook een cheater te pakken, filmpje komt zo.

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

idd netjes gedaan! :)

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

Nou, ook al zijn er blijkbaar nog meer web-based rcon tools, ik ga toch verder met m'n eigen. Ik heb er nu al veel van geleerd (en daarbij werken de andere ook niet optimaal, nu heb ik tenminste alle controle) en het is toch een leuk projectje :)

Sneak preview:

Server info ophalen gaat ook, dan krijg je onder andere hostname (in kleur weer :)), IP, huidige map (gametype werkt nog niet), aantal spelers, etc.

Spelerlijst ophalen werkt ook, alleen als er meer dan 10 spelers zijn propt hij bij de 11e speler een hele hoop (honderden) rare tekentjes ertussen waardoor de tabel een beetje opgerekt word (zeg maar 5 kilometer), dus daar nog geen screenshot van :p

Ook een design probleempje... Linksboven komt de servernaam, maar als die zwarte letters bevat (ja, zoals die van ons :p) dan zie je die dus niet op de zwarte achtergrond.. :p Iemand een idee welke kleur ik daarvoor kan gebruiken zodat alle letters zichtbaar blijven? Dit zijn alle kleuren (tenminste voor zover ik weet) die een server naam kan hebben:
http://i56.tinypic.com/hv2a01.jpg

Mijn iRacing profiel

Anoniem: 104511

NickThissen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:05:
Ook een design probleempje... Linksboven komt de servernaam, maar als die zwarte letters bevat (ja, zoals die van ons :p) dan zie je die dus niet op de zwarte achtergrond.. :p Iemand een idee welke kleur ik daarvoor kan gebruiken zodat alle letters zichtbaar blijven? Dit zijn alle kleuren (tenminste voor zover ik weet) die een server naam kan hebben:
[afbeelding]
Geef je nou niet zelf al het antwoord met dat plaatje? Donkergrijs dus? ;)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wat denken jullie??

• FlyLight3r
  • Laatst online: 01-01 14:01
Knap hoor door zon muur kijken! Ok, dat is inderdaad wel erg raar!

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:21
Betwijfel het, je ziet duidelijk op de map (hij heeft UAV in de lucht) dat er buiten in die hoek mensen zitten. Imo best het proberen waard om daar door de muur te schieten als je weet dat er daar mensen stil zitten.
Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:37:
[...]

Geef je nou niet zelf al het antwoord met dat plaatje? Donkergrijs dus? ;)
Oh dat wilde ik er nog bij zetten ja, die grijze kleur vind ik niet zo mooi als header, omdat de rest van de site al ongeveer die kleur is :p nou ja, dan maar het hele kleurenschema omgooien.

Mijn iRacing profiel

Denk het niet. Zo met die UAV kan je toch wel een beetje inschatten waar ze zitten als je door een muur schiet.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:25
Ik heb die cheater (blueprint) eens toegevoegd aan m'n friendslist, zo kun je al zijn games zien.
Meneer gebruikt een volledige mag om iemand om te leggen (maw. bar slecht), maar schiet wel constant op enemies door de muren die hij niet kan zien of horen.

Ik zal meneer er straks eens op aanspreken als ie online komt :)
Overigens is ie reported.

[Voor 6% gewijzigd door unfor op 17-12-2010 21:00]

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:59

Franko P.

Hit it.

superbassie schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:50:
[...]

Denk het niet. Zo met die UAV kan je toch wel een beetje inschatten waar ze zitten als je door een muur schiet.
Ben ik het mee eens, ik schiet ook regelmatig door muren of schuttingen en let op of ik een hitmarker krijg.
Dus als je die eenmaal zit is het alleen een kwestie van in bursts op diezelfde plek blijven schieten.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• MicScott

MicScott

.Grey.

En aan het begin en het einde meteen een headshot?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:25
Franko P. schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:00:
[...]

Ben ik het mee eens, ik schiet ook regelmatig door muren of schuttingen en let op of ik een hitmarker krijg.
Dus als je die eenmaal zit is het alleen een kwestie van in bursts op diezelfde plek blijven schieten.
Iedereen doet wel aan wallbangen, maar je gaat mij niet vertellen dat je constant meteen op de juiste plek schiet.
Iets wat deze kerel wel doet, terwijl je aan z'n speelstijl kunt zien dat het een ontzettende newbie is.
Ik weet niet of je zijn game demo's ook kunt opvragen als je hem niet in friends hebt staan, maar ik heb enkele bekeken.

[Voor 9% gewijzigd door unfor op 17-12-2010 21:08]

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hij doet iig niet z'n best om als normale speler over te komen 8)7

• Mavamaarten
  • Laatst online: 09:03

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad, ik spray héél soms eens door een muur, als ik iemand in een hokje heb zien lopen ofzo.
maar om zo te gaan sprayen (en dan heel vreemd te bewegen met je muis o_O) nee...

Zielig, trouwens, dat cheaten. Zelf heb je er niks aan en je verpest het toch maar voor de mensen die wél
een leuk potje willen spelen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Anoniem: 330953

Lol , hij ziet hem zitten op zijn uav. Is toch logisch
Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 21:43:
Lol , hij ziet hem zitten op zijn uav. Is toch logisch
Heb je uberhaupt op de uav gekeken? Geen stipje...

Mijn iRacing profiel

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

bongholio schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:44:
[...]

Betwijfel het, je ziet duidelijk op de map (hij heeft UAV in de lucht) dat er buiten in die hoek mensen zitten. Imo best het proberen waard om daar door de muur te schieten als je weet dat er daar mensen stil zitten.
ik dacht ook dat hij gewoon aan het sprayen was, tot de laatste kill, hij switched naar de cam, dus hij heeft geen minimap. gaat naar boven, en schiet dan zonder te kijken door 2 muren iemand neer..

blup

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:49
Ik heb, sinds vanavond de patch (voor pc) is uitgevoerd, opeens erg veel problemen. BO loopt vroeg of laat vast bij mij. Soms al binnen een minuut. Net weer na een minuut of 10. Heb het nu 5 keer op rij gehad dat het spel vastliep. Het beeld blijft dan hangen, het geluid blijft doormodderen. Ik moet dan taak beeindigen in Windows. Had voor de patch deze klachten niet. Hebben meer mensen dit op de pc?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bezulba schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:17:
[...]

ik dacht ook dat hij gewoon aan het sprayen was, tot de laatste kill, hij switched naar de cam, dus hij heeft geen minimap. gaat naar boven, en schiet dan zonder te kijken door 2 muren iemand neer..
En bij de eerste kill was er ook geen uav..

• clockw1ze
Kunnen wat tigers mij toevoegen aan friendslist btw? --> jamiie89
Kan er maar 3vinden in de lijst in begin topic, en alleen Pink en Grey tiger heb ik in mn list, Cyan tiger steamname klopt niet :P

• Def!ance
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 16:21

Def!ance

Assumption is the mother.....

Kunnen jullie niet met z'n allen een CoD Cheater topic openen oid?
Dit gaat nu al pagina's lang door en wij "console gamers" willen het wellicht inhoudelijk over het spel hebben.

Gelukkig hebben wij geen last van cheaters.
jesco_white schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:35:
Ik heb, sinds vanavond de patch (voor pc) is uitgevoerd, opeens erg veel problemen. BO loopt vroeg of laat vast bij mij. Soms al binnen een minuut. Net weer na een minuut of 10. Heb het nu 5 keer op rij gehad dat het spel vastliep. Het beeld blijft dan hangen, het geluid blijft doormodderen. Ik moet dan taak beeindigen in Windows. Had voor de patch deze klachten niet. Hebben meer mensen dit op de pc?
Daar is het problemen topic voor... : [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic

[Voor 68% gewijzigd door Def!ance op 17-12-2010 23:50]

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Anoniem: 387947
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
[video]

more to come!
rofl @ videocopilot :) en muziek geinspireerd van Mazadox?

maar verder nice heur
Viel me net op dat er geen lag meer is in de final killcam... Maar ook geen slowmotion meer. "Fixed killcam lag" staat er in de patch notes... Dat vond ik toch wel grappig. De lag kwam door de slowmotion, dus gewoon de slowmotion eruit slopen en dan is het "gefixed"...

Mijn iRacing profiel

• clockw1ze
Anoniem: 387947 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:03:
[...]

rofl @ videocopilot :) en muziek geinspireerd van Mazadox?

maar verder nice heur
yep, haha, in de leer @ audiovisuele opleiding haha.
en ja idd, vond wel vette muziek xD

enne, iemand anders die een beetje gek wordt dat er zoveel Nuketown only servers in de lijst staan? -__-

[Voor 15% gewijzigd door clockw1ze op 18-12-2010 00:34]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee