• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Joarie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:28:
Hmm....als ik de patchlijst zo bekijk dan zie ik dat de Hardened Pro bug/exploit/feature met SAM/CP/Sentry nog niet aangepast is?
Op de Xbox is deze een aantal dagen geleden al aangepast.
Haha :P

[ Voor 92% gewijzigd door vinom op 16-12-2010 11:53 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Loadichus schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:51:
[...]

Op de Xbox is deze een aantal dagen geleden al aangepast.
Net even gespeeld en deze feature is nog niet aangepast dus voorlopig nog maar even sam-CP-sentry als killstreak laten staan ;)

En "Change Team" FTW!

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:19:
Killstreak Damage Chart:
http://blackops.digitalwa...aks-info-and-damage-chart

Zal nog een DM naar Bassie sturen, zodat het in de startpost komt :)
Errrrug fijn :) Thnx!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
xV0rtexx schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:43:
[...]

Is niet echt te vergelijken vanwege de aim assist op de consoles. Ik heb MW2 met een xbox controller op de PC gespeeld, maar dat is gewoon echt niet te doen.
Dat is natuurlijk een mooie manier om voor altijd die controller vs muis kwestie op te lossen! :O Je zit dan wel met het probleem dat er natuurlijk een andere interface op de pc is gebruikt dan de xbox/ps3... Even in spelen zou dat moeten oplossen denk ik. Ik zeg op een grote lanparty testen en klaar is die discussie 8)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:00:
[...]

Dat is natuurlijk een mooie manier om voor altijd die controller vs muis kwestie op te lossen! :O Je zit dan wel met het probleem dat er natuurlijk een andere interface op de pc is gebruikt dan de xbox/ps3... Even in spelen zou dat moeten oplossen denk ik. Ik zeg op een grote lanparty testen en klaar is die discussei 8)
Dat kan dus niet, aangezien de ene een totale faal is met een controller. En de andere gigantisch goed.

Laat de echte pros van zowel de Consoles als de PC tegen elkaar strijden, en dan zul je zien dat beide teams even goed zullen zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:03:
[...]

Dat kan dus niet, aangezien de ene een totale faal is met een controller. En de andere gigantisch goed.

Laat de echte pros van zowel de Consoles als de PC tegen elkaar strijden, en dan zul je zien dat beide teams even goed zullen zijn.
tja dat blijft altijd,maar als je een groep gebruikt die groot genoeg is om representatief te zijn voor de game gemeenschap dan mag je toch wel stellen dat het resultaat na een paar uur gamen wel klopt.
zolang je maar ongeveer gelijk niveau tegen elkaar laat spelen en niet beginners tegen pro's idd.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Joarie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:36:
[...]

_/-\o_

Dat zou wel een uitkomst zijn!
Keep us posted on the progress
Nou, op het moment ben ik bezig met de website er omheen te bouwen. Op het moment ben ik zo ver dat je een user account maakt, waar je een aantal servers aan koppelt (met naam en IP, geen rcon password*). Dan krijg je een lijstje met je servers (met de optie voor toevoegen, wijzigen en verwijderen) en de optie om naar een server te connecten. Na het connecten zou je dan een lijstje met spelers te zien krijgen, met een Kick en Ban knopje naast elke speler. Dit laatste werkt nog niet, ik krijg wel de spelerslijst door maar die moet ik nog parsen zodat ik er ook wat mee kan, op het moment is een een grote brei aan rotzooi met af en toe een naam er tussen :p
Bij het kicken/bannen kun je dan ook een reden opgeven, en als je dat doet gaat er ook een 'say' commando mee dat meteen de hele server laat weten wie er gekicked is er waarom.

Dat is eigenlijk de basis. Later kan ik nog meer commando's erin bouwen, iets met map/gametype rotation ofzo, wat je ook nog wel eens ingame wilt kunnen aanpassen. Dingen als de servernaam enzo lijkt me niet super handig, hoe vaak wil je dat ingame aanpassen? Maar goed, dat kan altijd later nog mochten mensen dat willen.

*Rcon password sla ik niet op omdat ik het dan als leesbare tekst in mijn database moet zetten. Elk ander wachtwoord (je user account heeft ook een wachtwoord maar dat staat los van je rcon wachtwoord) kan ik hashen, en dus zelfs als iemand aan mijn database zou kunnen (wat in principe niet mogelijk is) dan kan hij er nog niets mee omdat hij alleen de hash van het wachtwoord ziet (en daaruit kun je vrijwel onmogelijk het wachtwoord uit terughalen).
Maar het rcon wachtwoord moet ik als leesbare tekst (dus niet als hash) meesturen met de commando's, dus die kan ik niet hashen, dus naarmate er meer mensen gebruik van maken krijg ik langzaam een database vol met server IP's inclusief Rcon wachtwoord... Dat geeft natuurlijk twee problemen:
1. Iemand die mijn database zou kunnen zien (zal vast mogelijk zijn door te hacken ofzo, geen idee) heeft dus gratis een paar tiental servers,
2. Stel dat ik kwade bedoelingen had (heb ik uiteraard niet, maar goed, hoe bewijs ik dat?) dan had ik nu dus een database vol met gratis servers. :P

Dus je rcon wachtwoord zul je moeten onthouden en steeds opnieuw ingeven (de cookies van steam werken niet helemaal lekker dus ook al kan ik het in een cookie zetten, dan nog zul je het regelmatig kwijt zijn). Dat is echter een stuk beter dan ook steeds je IP in te moeten geven, dat hoeft dus niet meer want die sla ik wel gewoon op per user en die kun je dus gewoon uit een lijstje kiezen.

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 16-12-2010 12:14 ]

Mijn iRacing profiel

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:07:
[...]
tja dat blijft altijd,maar als je een groep gebruikt die groot genoeg is om representatief te zijn voor de game gemeenschap dan mag je toch wel stellen dat het resultaat na een paar uur gamen wel klopt.
zolang je maar ongeveer gelijk niveau tegen elkaar laat spelen en niet beginners tegen pro's idd.
Was laatst een onderzoek naar Call of Duty. Gingen mensen op een PC gamen tegen mensen op de xbox 360. De mensen op de PC waren gemiddelde spelers, en de xbox 360 spelers waren zeer goede spelers. Toch konden de PC spelers met gemak van de xbox 360 spelers winnen.

Onderzoek was gedaan door Microsoft geloof ik, want die wilde de platformen bundelen maar om deze reden hebben ze dat niet gedaan. Was een paar maanden terug ruim over gesproken in de topics en op de Frontpage.

@Hieronder: Drie jaar ... gaat de tijd zo snel, misschien een linkje om het even terug te kijken ?

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 16-12-2010 12:31 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

NeoMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:21:
[...]

Was laatst een onderzoek naar Call of Duty. Gingen mensen op een PC gamen tegen mensen op de xbox 360. De mensen op de PC waren gemiddelde spelers, en de xbox 360 spelers waren zeer goede spelers. Toch konden de PC spelers met gemak van de xbox 360 spelers winnen.

Onderzoek was gedaan door Microsoft geloof ik, want die wilde de platformen bundelen maar om deze reden hebben ze dat niet gedaan. Was een paar maanden terug ruim over gesproken in de topics en op de Frontpage.
Dit onderzoek is van 3 jaar terug, ik heb hier toentertijd ook al over gelezen. Er zijn helemaal geen super goede spelers genomen. En de enige testen die er zijn uitgevoerd zijn met straightforward TDM's. In O.A Halo 3.

1 op 1 zal een PC speler waarschijnlijk winnen. Maar in tactische games is de kans gewoon even groot dat het console team wint.

Edit: het feit is dat console spelers vaak wat meer tactisch gericht zijn, ondanks dat dit vaak niet zo lijkt te zijn door alle schreeuwende blagen...

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 16-12-2010 12:25 ]

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:16
D4NG3R schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:23:
1 op 1 zal een PC speler waarschijnlijk winnen. Maar in tactische games is de kans gewoon even groot dat het console team wint.
Ik snap niet waarom iedereen hier zo een fuzz over maakt, muis is gewoon accurater. Ik speel alleen nog maar op de console, maar ik voel me heus niet in mn eer aangetast omdat de muis betere is hoor. Alleen al het feit dat de console een aim assist nodig heeft zegt toch al genoeg?

En wat je zegt, als bij een 1 vs 1 de muis wint, waarom dan niet in Teamverband? je stelling is volgens mij niet helemaal in orde.
Je tip over de search options was trouwens wel super, heb nu een stuk minder connectieproblemen, bedankt daarvoor.

En om maar weer even ontopic te gaan, ik heb gisteravond op de PS3 zomaar 4 goede potjes kunnen spelen hoezee, al is gemiddeld het aantal vastlopers zwaar toegenomen. Begin wel eindelijk weer een beetje knappe kills met de sniper te maken :)

* PSN=Chef_NL** *

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:33:
En wat je zegt, als bij een 1 vs 1 de muis wint, waarom dan niet in Teamverband? je stelling is volgens mij niet helemaal in orde.
Je tip over de search options was trouwens wel super, heb nu een stuk minder connectieproblemen, bedankt daarvoor.
Zoals ik al eerder zei: Op de consoles word in tactische games sneller gecamped ect. Ondanks dat mensen dit niet leuk vinden, brengt het wel enige tactiek in het spel. Mij maakt het ook niet veel uit of een Muis of Controller beter zou zijn, maar wat mij wel uit maakt is dat mensen direct dingen als "PC PLAYERS ARE BETTER" schreeuwen. Terwijl dit geheel aan de speler/gametype/map ligt.

Nee, zet een dedicated PC speler maar eens achter een xbox. Geheid dat hij finaal doodgaat. Andersom natuurlijk ook.

De search options kwam ik vrij snel na de release achter, het is vrij relaxed als je veel gezeur hebt met connecties ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 16-12-2010 12:37 ]

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Frentik schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:56:
[...]

Net even gespeeld en deze feature is nog niet aangepast dus voorlopig nog maar even sam-CP-sentry als killstreak laten staan ;)

En "Change Team" FTW!
Hebben ze het al voor elkaar om tijdens matchmaking gelijke partijen te maken.
Want tot nu toe is de balans nou niet echt goed geweest.
Als ik alleen TDM speel zit ik vaak in partijen met. 5000 7500 uitslagen en dan in de verliezende team
En als ik met een of twee vrienden speel die beter zijn dan ik zijn de resultaten andersom en zijn verschillen vaak groter. (daar stoort ik mij natuurlijk minder aan) de verdeling van teams is gewoon erg krom. Waardoor ik eigenlijk nooit alleen speel. Op dom en ctf na dan die heb je gewoon nodig voor pro perks

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:19:
Killstreak Damage Chart:
http://blackops.digitalwa...aks-info-and-damage-chart

Zal nog een DM naar Bassie sturen, zodat het in de startpost komt :)
Interessant, voornamelijk die honden zijn goed om te weten.
Ik had laatst 7 honden in afgeschoten en de 8ste killde een teammaat van me. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

Nick, ik heb wel een goede tip, bespaart je ook veel werk. Download HLSW!

• NickThissen
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:13:
[...]

Nick, ik heb wel een goede tip, bespaart je ook veel werk. Download HLSW!
Dat werkt toch niet ingame..? Dan kun je net zo goed de officiele tool gebruiken, maar dat is juist vervelend omdat je dan uit de game moet (alt+tab ofzo), en het is veel makkelijker om het lekker via de steam browser te doen toch? :)

Mijn iRacing profiel

• SouLLeSSportal
NeoMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:21:
[...]

@Hieronder: Drie jaar ... gaat de tijd zo snel, misschien een linkje om het even terug te kijken ?
Daar weet ik van maar dat is niet hetzelfde, ik wil dat degene die controllers gebruiken tegen spelers op de pc spelen. Dan zie je mits de controllergamers gewend zijn aan de wat andere interface. Als je pc gamers achter een console zet en andersom is het een heel ander verhaal.

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:14:
[...]

Dat werkt toch niet ingame..? Dan kun je net zo goed de officiele tool gebruiken, maar dat is juist vervelend omdat je dan uit de game moet (alt+tab ofzo), en het is veel makkelijker om het lekker via de steam browser te doen toch? :)
Ik zal het strax even vragen aan een maatje van me. DIe gebruikt het altijd met cs1.6. En die heeft een wazige versie van HLSW waarmee je alles kan.

ALs ik meer weet laat ik het je wel weten

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb het idee dat ze ook aan het geluid hebben zitten sleutelen (PC).
Alles lijkt wat duidelijker en helderder te klinken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:29:
[...]

Ik ben langzaam bezig met een web-based rcon tool, waarmee je dus via je steam browser kunt connecten en zo makkelijk mensen kunt kicken/bannen. Ik betwijfel of ik zoveel opties als AlterRcon erin ga doen (waarschijnlijk allleen wat map rotation dingen die je tijdens het spel wilt kunnen aanpassen), maar een player list in je steam browser is toch handiger dan handmatig via de console of alt+tab moeten gebruiken.. :)
Ik kwam ook een web rcon tegen, ziet er ook goed uit:
http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=42948

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Rynji schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:45:
Ik heb het idee dat ze ook aan het geluid hebben zitten sleutelen (PC).
Alles lijkt wat duidelijker en helderder te klinken.
Als voetstappen nu eindelijk wat hoorbaarder zijn ga ik vanavond lekker beastmode in HC:SD :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• NeoMe

NeoMe

#Addict

MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:59:
[...]
Als voetstappen nu eindelijk wat hoorbaarder zijn ga ik vanavond lekker beastmode in HC:SD :D
Was na de vorige update ook al, nu is het nog beter. Kunt ook bij opties die andere twee geluiden wat zachter zetten, die sfeermuziek mag naar de helft en die andere ook naar 60%. Verder mute ik altijd iedereen die onzinnig is en kabaal maakt of via live een zangcarriere wil beginnen.

Speel wel met een headset, dat is in mijn ogen wel een must.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• MicScott

MicScott

.Grey.

NeoMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:03:
[...]

Was na de vorige update ook al, nu is het nog beter. Kunt ook bij opties die andere twee geluiden wat zachter zetten, die sfeermuziek mag naar de helft en die andere ook naar 60%. Verder mute ik altijd iedereen die onzinnig is en kabaal maakt of via live een zangcarriere wil beginnen.

Ik speel op de PC:) Bij de vorige update heb ik 0.0 vebetering in het geluid gehoord.Nu hopelijk wel!

Ooh, dit klinkt goed:

"I just tried to play with a german who set his german version to english using an "uncut patch" which basicly just put in the english files and changed the localization file."

Als dat werkt ben ik straks dubbel blij :D (En als ik dan straks een steamban te pakken heb weten jullie ook hoe dat komt ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door MicScott op 16-12-2010 14:21 ]

Volgens mij heeft de PC ook niet eerder een geluid update gehad. Dat was alleen voor de console versies.

Verwijderd

Heb net eem Cod Black ops gespeeld met de nieuwe update en tot nu loopt het als een zonnetje maarja die lag in online blijf je afentoe houden maar verder speelt ie nu egt soepeler nu

heb zelf een Q9550 Intel OCED

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:16:
Heb net eem Cod Black ops gespeeld met de nieuwe update en tot nu loopt het als een zonnetje maarja die lag in online blijf je afentoe houden maar verder speelt ie nu egt soepeler nu

wat bedoel je precies met lag, gewoon internetlag dat je schoten later aankomen of dat je stutter hebt dat het beeld hapert?

MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:11:
[...]

Ik speel op de PC:) Bij de vorige update heb ik 0.0 vebetering in het geluid gehoord.Nu hopelijk wel!

Ooh, dit klinkt goed:

"I just tried to play with a german who set his german version to english using an "uncut patch" which basicly just put in the english files and changed the localization file."

Als dat werkt ben ik straks dubbel blij :D (En als ik dan straks een steamban te pakken heb weten jullie ook hoe dat komt ;) )
Wat was er ook alweer met jou versie ?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NeoMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:03:
[...]

Welke verlaag jij eigenlijk als tweede?
Ik heb alleen de muziek naar 50% gezet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MicScott

MicScott

.Grey.

vinom schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:22:
[...]

Wat was er ook alweer met jou versie ?
Hij is Duits :(

• NickThissen
Die ziet er inderdaad ook leuk uit, nog niet eerder tegengekomen. Maar hier moet je dus wel je rcon wachtwoord opgeven en dat doe ik toch liever niet moet ik zeggen. Er is gewoon geen manier om dat te encrypten (aan hun kant) omdat ze het gewoon op moeten sturen met de commands, dus ze hebben nu vast een database met server IP's met de bijbehorende rcon wachtwoorden. Als ze op kwaad uit zijn (zal vast niet, maar je weet maar nooit) kunnen ze dus zomaar je server stelen.

Mijn iRacing profiel

• CrackSlet

CrackSlet

Serieus, ik ga vandaag niet meer op dit forum kijken.
Al die mensen die allemaal positieve verhalen over de patch hebben.
Ik krijg alleen maar meer zin om te gamen! En ik moet nog zo lang :P
Ah, gemütlich! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door CrackSlet op 16-12-2010 14:45 ]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag is de patch doorgevoerd en heb zojuist eindelijk zonder stutter gespeeld!! Heerlijk is dat :p

Stichting Hobbyserver

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

RMX

wsLy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:53:
Vandaag is de patch doorgevoerd en heb zojuist eindelijk zonder stutter gespeeld!! Heerlijk is dat :p
Behalve bij mij haha.
Alleen maar meer problemen !! (lag)

• BlackGhostNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:16:

Lag in mulitplayer is altijd wel, ligt maar net aan je internetverbinding etc :)

Vanavond maar even uittesten,

Volgende week een kleine LAN party bij T.J of was dat bij jou? :P

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
Bij mij loopt die nog steeds ruk, net weer 3 freezes in zeer korte tijd

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Blik1984 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:59:
Bij mij loopt die nog steeds ruk, net weer 3 freezes in zeer korte tijd
Wat zijn je system specs dan???

No Inspiration to Inspire myself........

• NeoMe

NeoMe

#Addict

DanielWW2 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:22:
[...]
Welke verlaag jij eigenlijk als tweede?
Ik heb alleen de muziek naar 50% gezet.
Ga naar opties, en zet daar de muziek en stemmen zachter. Op deze manier hoor je de rest beter, het is wel lekker spannend zo'n muziekje aan het einde maar ik maak liever die laatste kill !

• MicScott

MicScott

.Grey.

NeoMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:25:
[...]

Ga naar opties, en zet daar de muziek en stemmen zachter. Op deze manier hoor je de rest beter, het is wel lekker spannend zo'n muziekje aan het einde maar ik maak liever die laatste kill !
Goed punt. Stemmen heb ik sowieso al uit,vanwege Deutsch, maar de muziek jaagt me nog altijd op stang als de laatste minuut in S&D aanbreekt :)

MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:30:
[...]
Goed punt. Stemmen heb ik sowieso al uit,vanwege Deutsch, maar de muziek jaagt me nog altijd op stang als de laatste minuut in S&D aanbreekt :)
Ghehe, inderdaad :P

Ik hoop toch eigenlijk dat we vanavond als Tigers in één team kunnen spelen :Y

[ Voor 64% gewijzigd door vinom op 16-12-2010 15:33 ]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:09

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

deze draaien wij ook als erbij (voor in de steambrowser) werkt perfect

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:45:
Serieus, ik ga vandaag niet meer op dit forum kijken.
Al die mensen die allemaal positieve verhalen over de patch hebben.
Ik krijg alleen maar meer zin om te gamen! En ik moet nog zo lang :P

[...]

Ah, gemütlich! ;)
Nagesynchroniseerde cutscenes? ;) _O- _O-
ik zie het al helemaal voor me, die stemmen compleet out of sync: Mason kuck mal aus ein granat! Ich weiss nicht wo sie es über sprechst. Die nummers, argh was meinen die nummers? VERDAMMT wie sind sie? SCHEISSE! :Y)

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:44:
[...]

ik zie het al helemaal voor me, die stemmen compleet out of sync: Mason kuck mal aus ein granat! Ich weiss nicht wo sie es über sprechst. Die nummers, argh was meinen die nummers? VERDAMMT wie sind sie? SCHEISSE! :Y)
MP heeft gelukkig geen cut-scenes, maar om die reden heb ik inderdaad de Single Player nog niet eens geprobeerd.

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:30:
[...]
Het probleem van die stemmen uitzetten is dan wel weer dat je gigantisch gebuttfuckt wordt door allerhande killstreak rewards, dus ik heb ze weer aan staan.
Ik werd het een beetje zat dat ik als enige over straat liep, en dan telkens ontdekte dat dat was omdat er een airstrike, napalm strike of choppergunner over komt fladderen. Bovendien mis je allerhande zinvolle berichtjes, zoals dat er weer eens één of andere proletariër niet snapt dat het *jouw* C is, of dat er een vandaal bommen op je target heeft gelegd.

Maar goed. Die Stimmen sind tatsächlich vollkommen beschissen. :(
MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:47:
[...]
MP heeft gelukkig geen cut-scenes, maar om die reden heb ik inderdaad de Single Player nog niet eens geprobeerd.
Ik wel. Het is best speelbaar, maar je moet wel je tenen van tevoren spalken anders krommen ze zó ver dat je ze niet meer recht krijgt. De synchronisatie is geen probleem, maar er bestaan geen Duitse voice-actors, hooguit mensen die zinnetjes oplezen in een dorre, droge monotoon.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 15:59 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:56:
[...]

Het probleem van die stemmen uitzetten is dan wel weer dat je gigantisch gebuttfuckt wordt door allerhande killstreak rewards, dus ik heb ze weer aan staan.
Ik werd het een beetje zat dat ik als enige over straat liep, en dan telkens ontdekte dat dat was omdat er een airstrike, napalm strike of choppergunner over komt fladderen. Bovendien mis je allerhande zinvolle berichtjes, zoals dat er weer eens één of andere proletariër niet snapt dat het *jouw* C is, of dat er een vandaal bommen op je target heeft gelegd.

Maar goed. Die Stimmen sind tatsächlich vollkommen beschissen. :(
Mja, ik heb de afweging gemaakt, maar echt na 2 minuten stemmen aan te hebben geprobeerd heb ik besloten om ze weer uit te zetten.

Ik kijk ook nooit TV hier...

Duits in mijn entertainment;ik kan er gewoon niet tegen :'(

Maar goed, ik zal die patch vanavond proberen en als ik gebanned wordt koop ik wel een nieuwe.(Deze keer een AT of US versie.)

[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 16-12-2010 16:02 ]

• CrackSlet

CrackSlet

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:44:
[...]

Hahahaha! Moest serieus moeite te doen om niet hard op te lachen. Zie het al helemaal voor me :)

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:08:
[...]

Hahahaha! Moest serieus moeite te doen om niet hard op te lachen. Zie het al helemaal voor me :)
:D mijn duits is helaas wel abominabel slecht maar ik kan er bijna zelf ook om lachen, al zeg ik het zelf :P

Verwijderd

MicScott schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:00:
[...]
Ik kijk ook nooit TV hier...
Dat deed ik in NL ook al nooit op zich :+ maar ik snap je probleem - ik ging daar wel wekelijks de bios bevolken, dat is hier ook wel volledig exit.
Duits in mijn entertainment;ik kan er gewoon niet tegen :'(

Maar goed, ik zal die patch vanavond proberen en als ik gebanned wordt koop ik wel een nieuwe.(Deze keer een AT of US versie.)
Waarom zou je gebanned worden? Ben je aan het wolhekken? 't is toch gewoon een patch voor de game die je gekocht hebt?
Enne.. je kunt alleen de Duitse versie op Steam activeren in Duitsland. Ik heb het nog even geprobeerd door het spel te uninstallen, een vriend in NL in te laten loggen met min account en daar bops te installeren in het Engels, dan hij uitloggen en ik het hele reutel thuis weer binnensleuren. Het enige wat dat oplevert is 15 GB dataverkeer die we hadden kunnen besparen :(

Je keuzes zijn dus legaal=Duits of het niet-Tim-Kuijk-bestendige alternatief, in welke taal je maar wilt. Maar dan kun je vermoedelijk niet online spelen. Wat voor de singleplayer misschien niet zo'n ramp is, trouwens.

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:24:
[...]

Dat deed ik in NL ook al nooit op zich :+ maar ik snap je probleem - ik ging daar wel wekelijks de bios bevolken, dat is hier ook wel volledig exit.

[...]

Waarom zou je gebanned worden? Ben je aan het wolhekken? 't is toch gewoon een patch voor de game die je gekocht hebt?
Enne.. je kunt alleen de Duitse versie op Steam activeren in Duitsland. Ik heb het nog even geprobeerd door het spel te uninstallen, een vriend in NL in te laten loggen met min account en daar bops te installeren in het Engels, dan hij uitloggen en ik het hele reutel thuis weer binnensleuren. Het enige wat dat oplevert is 15 GB dataverkeer die we hadden kunnen besparen :(

Je keuzes zijn dus legaal=Duits of het niet-Tim-Kuijk-bestendige alternatief, in welke taal je maar wilt. Maar dan kun je vermoedelijk niet online spelen. Wat voor de singleplayer misschien niet zo'n ramp is, trouwens.
als je de key gebruikt voor een illegalige versie gaat niet werken zeker omdat het een andere taal is?

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
NickThissen schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:12:
[...]

Nou, op het moment ben ik bezig met de website er omheen te bouwen. Op het moment ben ik zo ver dat je een user account maakt, waar je een aantal servers aan koppelt (met naam en IP, geen rcon password*). Dan krijg je een lijstje met je servers (met de optie voor toevoegen, wijzigen en verwijderen) en de optie om naar een server te connecten. Na het connecten zou je dan een lijstje met spelers te zien krijgen, met een Kick en Ban knopje naast elke speler. Dit laatste werkt nog niet, ik krijg wel de spelerslijst door maar die moet ik nog parsen zodat ik er ook wat mee kan, op het moment is een een grote brei aan rotzooi met af en toe een naam er tussen :p
Bij het kicken/bannen kun je dan ook een reden opgeven, en als je dat doet gaat er ook een 'say' commando mee dat meteen de hele server laat weten wie er gekicked is er waarom.

Dat is eigenlijk de basis. Later kan ik nog meer commando's erin bouwen, iets met map/gametype rotation ofzo, wat je ook nog wel eens ingame wilt kunnen aanpassen. Dingen als de servernaam enzo lijkt me niet super handig, hoe vaak wil je dat ingame aanpassen? Maar goed, dat kan altijd later nog mochten mensen dat willen.
Klinkt goed.. zoiets als dat Black Rcon, maar dan ook nog met een "switch-player-to-other-team-" & (voor als de server vol zit) "switch-player-with-player-knopje" zou echt een uitkomst zijn.. ;)

& helemaal handig zou zijn dat je spelers (tijdelijk) kunt locken aan team 1 of 2 zodat je niet elke ronde je team-maatjes hoeft te switchen.. maar of dat überhaupt mogelijk is zonder hulp van Treyarch?

Was van Treyarch trouwens altijd wel wat grotere patches gewend, met nieuwe maps enz.

Succes iig!

Kepi_nl

• CrackSlet

CrackSlet

rabor schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:30:

Was van Treyarch trouwens altijd wel wat grotere patches gewend, met nieuwe maps enz.
Laat ze dat maar voor later bewaren.
Ben allang blij dat ze alles redelijk (lijken) gefixt te hebben zodat de meesten het eindelijk een beetje normaal kunnen draaien.
Dan kunnen ze zich nu richten op extra content.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:24:
[...]

[...]

Als ik een onofficiële patch gebruik om de game files aan te passen of te vervangen, loop ik het risico dat VAC merkt dat mijn files onjuist zijn voor mijn versie (denk ik) en denkt dat ik cheat.

Als ik een VS versie heb kan ik via vpn inloggen en op steam die key activeren, vervolgens kan ik gewoon in Duitsland spelen, ook zonder VPN. (Ik ken iemand die het zo gedaan heeft.)

Als alternatief kan ik de Oostenrijkse versie kopen en die activeren, dit werkt gewoon in Duitsland en ondersteunt volgens mij ook andere talen.

Dus optie 2 en 3 zijn mijn alternatieven voor als het eerste gebeurt.

Tim Kuik-versies doe ik sowieso niet aan.

• SouLLeSSportal
Als je je key gebruikt is er toch niets mis met een tim kuijks favo game versie? Je hebt nog steeds betaald voor de key, de software verschilt niet van de legale versie alleen je krijgt er een extraatje bij die je in staat stelt de game SP te kunnen spelen. :)
Ik zie er mits er geen VAC problemen kunnen ontstaan geen problemen?

• MicScott

MicScott

.Grey.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:46:
Als je je key gebruikt is er toch niets mis met een tim kuijks favo game versie? Je hebt nog steeds betaald voor de key, de software verschilt niet van de legale versie alleen je krijgt er een extraatje bij die je in staat stelt de game SP te kunnen spelen. :)
Ik zie er mits er geen VAC problemen kunnen ontstaan geen problemen?
Ik snap niet zo goed hoe ik mijn Duitse key zou kunnen gebruiken om een al dan niet gedownloadde RoW-versie te activeren? Volgens mij gaat dat niet lukken.

Verwijderd

Nu kom ik vast als een ongelofelijke "noob" over.
Maar waarom download je niet gewoon de engelse dubbing vanuit steam?

Staat geloof ik ergens een language setting, en daar kun je gewoon taal naar keuze selecteren.
X gig download later speel je lekker verder in taal X.

Ik heb hetzelfde gedaan met mijn spaanse versie,

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wat een k*t patch (op de PS3)
Alles deed liep goed (afgezien van de enkele keer connection interrupted)
sinds de patch hakkelt het spel achter elkaar :(
en duurt het een eeuwigheid voordat er servers gevonden kunnen worden laat staan
de vele vastlopers die het spel nu teisteren.

Treyarch heeft alles gedaan ipv het te verbeteren
Er is echt niet meer te spelen

[ Voor 16% gewijzigd door Mon0lith op 16-12-2010 19:06 ]

PSN: Von_Smallhausn

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:01:
Nu kom ik vast als een ongelofelijke "noob" over.
Maar waarom download je niet gewoon de engelse dubbing vanuit steam?

Staat geloof ik ergens een language setting, en daar kun je gewoon taal naar keuze selecteren.
X gig download later speel je lekker verder in taal X.
Kan met de Spaanse versie wel, maar met de Duitse helaas niet.

Verwijderd

Zojuist gekicked van een server

"[GoT] Wildcat you were kicked for using a claymore"

:') :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:24:
Zojuist gekicked van een server

"[GoT] Wildcat you were kicked for using a claymore"

:') :r
Lang leve de geweldige CoD community.

• Wigan
  • Laatst online: 05-12-2024
Wat een ellende, sinds de patch voor de PS3 valt er qua multiplayer amper meer te gamen. Constant disco's, joinen duurt een eeuwigheid en als het dan eindelijk gelukt is klapt ie er nog voor dat je kan beginnen uit. Voorheen amper last gehad van problemen en nu haal je max 1 a 2 potjes in 3 uur... Ik mag hopen dat ze dit heel rap oplossen.

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:39:
[...]

Lang leve de geweldige CoD community.
als je ook maar even een lekkere killstreak hebt en je chopperd de admin dood kan je al gauw een kick in the nuts verwachten, haha.

PS. Mensen die hier een bepaalde interesse hebben voor gameplay barebones tdm/snd of iets?
Aangezien je nu servers via IP kan joinen, kan ik mijn server wel even aanpassen zodat hij ook is een keer vol raakt.. :o

Hij staat nu op demolition+domination only, all maps NORMAL.
e-fusion // demo+dom!
IP adres --> /connect 173.199.110.121:3084

[ Voor 39% gewijzigd door clockw1ze op 16-12-2010 20:35 ]

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Over de Duitsland en Black Ops. Is het zo dat in Duitsland alleen de Duitse versie geactiveerd kan worden (dus eerste keer opstarten), of dat ook alleen de Duitse versie gespeeld kan worden?
Ik heb namelijk tussen Kerst en oud & nieuw de standaard 4-daagse LAN dit keer bij een vriend in Duitsland. Als we dan BO niet kunnen spelen gaat meteen het numero uno spel de prullenbak in en dat zou een beetje een ramp zijn.

• Gundogan
  • Laatst online: 17:48
Hmm wel vaag....zat in een server die in de ranked lijst stond: geen killstreaks, perks en equipment :o

Zal wel een foutje zijn in de serverbrowser, hoewel die game wel voor me combat record/xp/codpoints meetelt:x

Server heet [fokkers] of iets dergelijks volgens mij.

@Sagaris: ach ja natuurlijk! Zijn zo zeldzaam dat ik die optie vergeten was :p (mag trouwens wel een serverfilter voor komen voor zo ver die er nog niet is, barebones is best ok :) )

[ Voor 36% gewijzigd door Gundogan op 16-12-2010 21:14 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Gundogan schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:09:
Hmm wel vaag....zat in een server die in de ranked lijst stond: geen killstreaks, perks en equipment :o

Zal wel een foutje zijn in de serverbrowser, hoewel die game wel voor me combat record/xp/codpoints meetelt:x

Server heet [fokkers] of iets dergelijks volgens mij.
Is een Barebones server.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
ik heb vanavond heerlijk gespeeld (PS3!), in het begin ging het niet, 5 of 6 lobby's closed meldingen, 1 vastloper, maar toen het eenmaal liep hebben we een potje of 10 kunnen spelen zonder grote problemen, de party bleef zelfs bij elkaar! weer lekker gelevelled, ben al weer 25 geloof ik. Ben zonder overdrijven sneller van 23 naar 25 gegaan dan van 1 naar 5 :D 2 potjes MVP en meerdere in de top 3, heerlijk!

Het kan dus ook goed gaan op de PS3 met patch, alhoewel ik in het eerste half uur weer flink zat te schelden moet ik zeggen.

PSN ID: Svennie-NL

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Wigan schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:42:
Wat een ellende, sinds de patch voor de PS3 valt er qua multiplayer amper meer te gamen. Constant disco's, joinen duurt een eeuwigheid en als het dan eindelijk gelukt is klapt ie er nog voor dat je kan beginnen uit. Voorheen amper last gehad van problemen en nu haal je max 1 a 2 potjes in 3 uur... Ik mag hopen dat ze dit heel rap oplossen.
Same here.
Eerst werkte alles perfect, na de patch alleen maar vastlopers en disconnections
Top Treyarch! Jullie hebben het probleem van de pc verschoven naar de PS3
Svennie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:41:
ik heb vanavond heerlijk gespeeld (PS3!), in het begin ging het niet, 5 of 6 lobby's closed meldingen, 1 vastloper, maar toen het eenmaal liep hebben we een potje of 10 kunnen spelen zonder grote problemen, de party bleef zelfs bij elkaar! weer lekker gelevelled, ben al weer 25 geloof ik. Ben zonder overdrijven sneller van 23 naar 25 gegaan dan van 1 naar 5 :D @ potjes MVP en meerdere in de top 3, heerlijk!

Het kan dus ook goed gaan op de PS3 met patch, alhoewel ik in het eerste half uur weer flink zat te schelden moet ik zeggen.
Moet je nagaan, na half uur lukt het een beetje.
Dat is toch niet normaal :(
Bij mij lukt het na 1 uur nog niet

[ Voor 30% gewijzigd door Mon0lith op 16-12-2010 21:45 ]

• Wigan
  • Laatst online: 05-12-2024
Eindelijk nu ook wat potjes achter elkaar kunnen doen. Deze avond begon met 12x lobby closed, meer dan 10 disconnects en een complete freeze van mn PS3. Ik blijf het hoe dan ook erg vervelend vinden dat het nog steeds niet werkt zoals het hoort.

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ik ben nu de campaign aan het spelen, en waar ik me bij steeds meer shooters aan erger, maar het valt me bij Black Ops echt héél erg op, is dat de campaign steeds meer een film en minder een game wordt.

De makers van dit soort spellen weten dat altijd met mooie verkoop praatjes te omkleden, zo van het is een "filmische ervaring" en je zit constant op het "puntje van je stoel" en je voelt je als player zogenaamd "net alsof je in een film speelt". Maar waar het op neer komt is:
- dat er in verhouding steeds meer cutscenes tussendoor zitten
- dat er ook in-game steeds meer stukjes zijn die eigenlijk gewoon filmpjes zijn, d.w.z. er gebeurt het een en ander terwijl je ineens *alle* controls inclusief camera bewegen kwijt bent
- dat werkelijk *alles* om je heen gescript is, tot op de plek waar elke vijandelijke granaat valt, en precies waar elk poppetje staat en wanneer hij ergens heen loopt of begint te schieten
- dat je de halve tijd wanneer je wel interactief iets kunt doen, vast zit achter de persoon die "follow" boven zijn hoofd heeft, waarbij het pad dat je door de map moet afleggen dan ook nog eens zó smal en zó "lineair" is dat je er niet voorbij kunt en dus niets zinnigs kunt doen zoals als eerste een ruimte binnenlopen of op een vijand beginnen te schieten. Ken je dat? Dat je uit pure irritatie de friendly NPC voor je gaat lopen knifen zo van "ga nou gvd eens aan de kant man"! _/-\o_

Kortom, de game wordt zo steeds meer een rollercoaster ride die een exact vastgelegd pad aflegt en waar je op vastgestelde tijden als speler beperkte input kunt geven. Wat je mag of moet doen of waar je heen mag lopen is daarbij behoorlijk gelimiteerd en vaak zelfs precies voorgeschreven. ("knife nu dit gastje" of "klim nu door dit raam")

Het viel me bij Black Ops héél erg op, maar ik heb pas Killzone 2 zitten spelen, en daarbij is het eigenlijk ook heel erg, vooral dat alles zo gescript is. En bij de campains van COD4, World at War en MW2 was het eigenlijk in mindere mate ook al wel zo. Om nog een voorbeeldje te geven wat ook in Killzone 2 een aantal keren voorkwam: je moet een of ander plein "schoonvegen" zeg maar, alleen na 10 minuten snipen en schuilen kom je er achter dat als je gewoon besluit keihard naar voren te rushen, dat de voorraad vijanden opeens magischerwijs "op" raakt en de game doorgaat naar de volgende (sub)missie of waypoint waar je heen moet lopen, terwijl als je op de zelfde plek was blijven zitten om strategische de vijandelijke gastjes met headshots uit de weg te ruimen, dan blijven ze gewoon eindeloos komen. So much for realisme en logica... Alles in het teken van de "cinematische experience" 8)7

Het zal wel de bedoeling van de makers zijn dat je door die zogenaamde "filmische ervaring" meer betrokken bent bij het verhaal, en het een meer indrukwekkende experience is. Het kan aan mij liggen, maar doordat ik nauwelijks nog bewegingsvrijheid heb vind ik het juist steeds minder interessant worden. Ik zit me elke keer dat ik me niet kan bewegen, niet vooruit kan, of weer naar een filmpje van 5 minuten moet kijken alleen maar te ergeren dat ik niks kan doen, en daardoor gaat ook het halve verhaal langs me heen. De thrill die je voorheen vaak bij een FPS had of bij welke andere game dan ook waarbij je in een 3D wereld rond loopt, dat je zelf een beetje kan rondlopen en uiteindelijk het idee hebt dat je "zelf" het einde hebt bereikt, die thrill is in elk geval wel een beetje weg. Want in feite is het enige wat er toe doet dat je blijft leven... zolang je dat doet is het precieze pad namelijk al exact voor je uitgestippeld.

Zou dit de koers van de toekomst zijn? Of hebben games zoals Crysis waarbij je wel nog behoorlijk veel bewegingsvrijheid hebt ook nog een toekomst? En komt er misschien weer een punt dat iedereen deze hype ook wel weer gezien heeft, en dat er weer meer games komen waarbij je gewoon weer wat meer zelf mag uitzoeken?

(Overigens, verder vind ik de campaign wel mooi in elkaar zitten enzo hoor... :P Het ziet er prachtig uit en de variatie aan wapens en dingen die je moet doen is ook wel leuk. Alleen wat meer vrijheid en minder filmpjes zou wat mij betreft dus wel weer eens mogen bij toekomstige games.)

[ Voor 15% gewijzigd door RagingR2 op 16-12-2010 22:36 ]

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@RagingR2 het is natuurlijk geen Halflife bijvoorbeeld, je koopt blops natuurlijk voor de MP. Vind persoonlijk de singleplayer leuk om doorheen te lopen. Meer had ik er ook niet van verwacht. Wel is het erg irritant met al die flitsende beelden (27inch monitor)

Mijn performance is trouwens van 125frames naar 60-70 frames gegaan op mysterieuze wijze, op me laptop is het wel soepeler geworden.

Asus Zenbook i7 256gb

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56

superwashandje

grofheid alom

mijn gedachten verwoord in 1 post. dat lukt me zelf nooit. Inderdaad erg irritant en black ops gaat nog weer een stapje verder dan de rest.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ghostrider schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:21:
@RagingR2 het is natuurlijk geen Halflife bijvoorbeeld, je koopt blops natuurlijk voor de MP. Vind persoonlijk de singleplayer leuk om doorheen te lopen.
Tja op zich heb je gelijk; het draait steeds meer om de multiplayer. Vind ik op zich jammer, want geef mij zo nu en dan ook maar eens een game waar je single player effe mee vooruit kan. Verder valt er op de multiplayer bij MW2 en Black Ops ook nog wel het een en ander aan te merken... maar dat is een andere discussie.

Maar juist bij bijv. MW2 en Black Ops, ook al is de multiplayer steeds belangrijker, steken ze wél heel veel moeite in die single player campaign; ook al duurt het qua uren gameplay een stuk korter dan bijv. Half-Life: het ziet er heel mooi uit en het is duidelijk dat er een hoop werk in is gestoken. Wat ik dan apart vind is dat er blijkbaar meerdere game makers zijn die allemaal hebben besloten dat het steeds filmischer en minder interactief moet worden, want daar "zitten gamers blijkbaar op te wachten". Maar ik denk dan... al die mooie werelden en die variatie aan wapens, voertuigen en missies kan toch ook wel zónder dat het zo'n lineaire on-interactieve gameplay wordt?

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Verwijderd

clockw1ze schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:32:
[...]

als je ook maar even een lekkere killstreak hebt en je chopperd de admin dood kan je al gauw een kick in the nuts verwachten, haha.

PS. Mensen die hier een bepaalde interesse hebben voor gameplay barebones tdm/snd of iets?
Aangezien je nu servers via IP kan joinen, kan ik mijn server wel even aanpassen zodat hij ook is een keer vol raakt.. :o

Hij staat nu op demolition+domination only, all maps NORMAL.
e-fusion // demo+dom!
IP adres --> /connect 173.199.110.121:3084
yo nice kweet niet of je em al op barebones hebt, maar ik kom wel ff langs. zal hannes ook ff sturen die is gebanned hiero haha :+ prefereer tdm in pub overigens boven sd

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
is het ook mogenlijk om je Cod BO te kunnen verkopen en je koper dan ook de key kan gebruiken en online te spelen?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

NeoMe schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:25:
[...]

Ik laat die stemmen juist aanstaan omdat er altijd gesproken word als ze herladen, een granaat gooien of klimmen. (iemand doodschieten kan me geen moer schelen)

Het is altijd leuk om bijvoorbeeld het klimgeluidje te horen en hem dan neer te maaien. :P

• SouLLeSSportal
Ik heb net de vernieuwde BO gespeeld (patch dus) en het draait nu weer heerlijk als een zonnetje! Geen stutter meer, ik had al goede fps en dat is ook prima, alles kan weer gewoon op max en loopt soepeltjes.
Wat wordt het dan fijn spelen, gelijk weer 18-4 score gehaald :+
Edit: helaas is het geluid nog steeds wel een probleem, random crashes ook, textures die zwart worden ook... jammer maar het is iig nu speelbaar qua fps/stutter.

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-12-2010 00:20 ]

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RagingR2 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:15:
Ken je dat? Dat je uit pure irritatie de friendly NPC voor je gaat lopen knifen zo van "ga nou gvd eens aan de kant man"! _/-\o_
Ja, ik heb vaak genoeg een van mijn teamleden dood geschoten. Meestal omdat ze of net in de weg zitten of ik zie ze aan voor een vijand. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Larrs schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:06:
[...]

Ja, ik heb vaak genoeg een van mijn teamleden dood geschoten. Meestal omdat ze of net in de weg zitten of ik zie ze aan voor een vijand. :P
Uugh. Ik haat het als ik lekker met mn Ghost sniper class zit rond te sluipen. En mn teamlid dan schrikt als ik het hoekje om kom en schiet.. Lekkere mooie rode stip op de kaart.. Of ik ben dood als het een HC mode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RagingR2 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:15:Zou dit de koers van de toekomst zijn? Of hebben games zoals Crysis waarbij je wel nog behoorlijk veel bewegingsvrijheid hebt ook nog een toekomst?
Fallout
S.T.A.L.K.E.R.
X
the Elder Scrolls
Civlization

Zomaar wat titels die in dit, vorig en komend jaar uit komen/kwamen die juist niet railroaded zijn.
Maar, ja, met de absolute teloorgang van PC gaming ten faveure van dumbed down console ports gaat er een hoop verloren aan vrijheid. Kijk maar eens door Spielerij heen. Hoeveel succesvolle titels vind jij die geen railroaded spel zijn? Ik moest al zoeken om aan de vijf te komen, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Eff yeah 8)
B-52 + Mortar Team = very much killing :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zu1PbtALEKE&hd=1]

-oh btw,-
Het zijn er uiteindelijk 22 in één streak :P :P

[ Voor 41% gewijzigd door JDeraGear op 17-12-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

JDeraGear schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:22:
Eff yeah 8)

[video]
Dat is nou echt een ragequit moment voor het andere team. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Het mooie is, ik heb er nog zo eentje op [DEM] jungle, ook 9 kills met B52 + mortars... maar ik vind hem even niet in mijn recent games :{

Morgen even beter kijken.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:20:
[...]

Fallout
S.T.A.L.K.E.R.
X
the Elder Scrolls
Civlization

Zomaar wat titels die in dit, vorig en komend jaar uit komen/kwamen die juist niet railroaded zijn.
Maar, ja, met de absolute teloorgang van PC gaming ten faveure van dumbed down console ports gaat er een hoop verloren aan vrijheid. Kijk maar eens door Spielerij heen. Hoeveel succesvolle titels vind jij die geen railroaded spel zijn? Ik moest al zoeken om aan de vijf te komen, eigenlijk.
GTA, Prototype, Assasin's Creed 2, Mass Effect 2. :*)

Goeie PC games zijn nog lang niet dood.

[ Voor 66% gewijzigd door JDeraGear op 17-12-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Eff yeah 8)

[video]

-oh btw,-
mjah veel kills maar ik snap nog steeds niet wat iedereen nou zo leuk vind aan die nuketown map? Zelfde geld voor shipment map, ja 2 x is wel leuk maar ik vind het echt geen donder aan als het een mw2 like run naar zo snel mogelijk kills krijgen via de killstreaks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:34:
[...]

mjah veel kills maar ik snap nog steeds niet wat iedereen nou zo leuk vind aan die nuketown map? Zelfde geld voor shipment map, ja 2 x is wel leuk maar ik vind het echt geen donder aan als het een mw2 like run naar zo snel mogelijk kills krijgen via de killstreaks....
Ow ik heb zelfs een hekel aan nuketown. Véééls te klein. Ik speel hem liever niet dan wel. Hij kwam alleen toevallig langs in de mixed roulatie in onze clanserver, en ik had een leuke lucky stream. Tja toen was ik wel blij met het formaat van de map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09
Ik speelde net een paar rondes met een GoT'er, WithAVengeance, toen iemand die ik al verdacht iets deed waardoor ik concludeerde dat hij hackte. Anyway, wat vinden jullie? Let op hij hij de omgeving om zich heen scant, en waar hij op richt voordat hij mij killed: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_xfwrxNqyIQ&hd=1]

En nog eens het stukje waar hij mij onder vuur neemt in slowmotion:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IICDzSf46Ko&hd=1]

[ Voor 17% gewijzigd door codex op 17-12-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:34:
[...]

Vind Nuketown een heerlijke map. :D Na een dag werken wil ik vaak gewoon lekker rondrennen, knallen en een hoop kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
reemprive schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:10:
Ik speelde net een paar rondes met een GoT'er, WithAVengeance, toen iemand die ik al verdacht iets deed waardoor ik concludeerde dat hij hackte. Anyway, wat vinden jullie? Let op hij hij de omgeving om zich heen scant, en waar hij op richt voordat hij mij killed: [video]

[video]
Ik zeg hack! Maar daar wil ik aan toevoegen dat ik er wel eens naast zit. :)
Als hij hacket weet hij het wel goed te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Eff yeah 8)

[video]

-oh btw,-
Lekkere combi he, daarmee had ik eens 233 kills in nuketown :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik speelde net een paar rondes met een GoT'er, WithAVengeance, toen iemand die ik al verdacht iets deed waardoor ik concludeerde dat hij hackte. Anyway, wat vinden jullie? Let op hij hij de omgeving om zich heen scant, en waar hij op richt voordat hij mij killed: [video]

[video]
Overduidelijk, waarom in godsnaam zou iemand ineens naast de deur mikken terwijl daar helemaal niets te schieten valt. (behalve iemand die hij niet kan zien)
Ik heb zelfs al eens tegen die kerel gespeeld, hij struint alle 24/7 nuketown servers af blijkbaar.
Ook zit ie 75% van de tijd boven aan die trap te campen.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 17-12-2010 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18

[video]
ik zie daar niet veel bijzonders, het is een campert die weet waar hij de mensen kan verwachten en snel reageert. Het zou kunnen dat hij hackt maar persoonlijk zie ik er geen bewijs voor.

Heb nog een keer gekeken en hij lijkt inderaad al iemand te volgen voordat die voor de deur langs loopt, klinkt als aimbot. Het zou een hackert kunnen zijn maar ik zie nog steeds geen overduidelijk bewijs.

[ Voor 11% gewijzigd door Svennie op 17-12-2010 08:16 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
JDeraGear schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:36:
[...]

Ow ik heb zelfs een hekel aan nuketown. Véééls te klein. Ik speel hem liever niet dan wel. Hij kwam alleen toevallig langs in de mixed roulatie in onze clanserver, en ik had een leuke lucky stream. Tja toen was ik wel blij met het formaat van de map ;)
Dat is wel zo, die streaks werken wel goed daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[video]
Het lijkt misschien wat een ongelukkige hoop van kills maar ik heb zoiets wel vaker ingame gezien, het lijkt mij meer een portie van goed geluk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

MicScott schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 02:00:
[...]

Lekkere combi he, daarmee had ik eens 233 kills in nuketown :P
Ik ook... met bots :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10

[video]
Dat is duidelijk he.
Hij kijkt de hele tijd schuin naar onder "door" de vloer heen om te kijken of er iemand naar boven komt.
Daarna richt hij duidelijk door de muur heen tot jij door de deur komt wandelen.
Echt triest dit, zulk soort mensen verkrachten het spel voor de echte.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
haha obvious, hij weet het wel de eerste 40 sec, kan zijn dat ie het hoort ofzo (zonder audio gekeken) anders hax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

[video]
Hij zit inderdaad wel een aantal keer dwars door de muur te richten, terwijl ie helemaal niks ziet. Lijkt wel op iets van een wallhack o.i.d., niet echt een aimbot volgens mij, want als ie later die commando oppakt faalt ie echt hard met richten.
Beetje een twijfelgevalletje naar mijn idee, maar wel een die het nadeel van de twijfel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond 23.30 thuis. Toch nog maar ff potje black ops(ps3) proberen, en wat denk je binnen 1 minuut in een potje domination en kon zo drie potjes achter elkaar spelen zonder geouwehoer, zou het dan toch? Treyarch eindelijk de zaakjes voor elkaar. Zou mooi zijn zo vlak voor het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07

[video]
Als dit op de 360 is... ik heb heel vaak "sticky-aim" door muren heen... Maar anders dikke hax ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:22:
Gisterenavond 23.30 thuis. Toch nog maar ff potje black ops(ps3) proberen, en wat denk je binnen 1 minuut in een potje domination en kon zo drie potjes achter elkaar spelen zonder geouwehoer, zou het dan toch? Treyarch eindelijk de zaakjes voor elkaar. Zou mooi zijn zo vlak voor het weekend!
Dan ben jij denk ik 1 van de weinigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Laatst online: 17:20

Wish

ingwell

[video]
In de eerste plaats: leuk om eens iemand van de Tigers tegen te komen, in BO heet ik WithAVengance.

Het blijft een beetje lastig om te beoordelen, want hij weet wel dat de 1e keer er iemand naar de deur komt rennen (op 25-26 seconden in de eerste video) - je ziet een character beneden in de linkerhoek. Maar de beweging mee door de deurpost heen is mij te verdacht. Dus ja: hack.

Als laatste: ik zit liever in je team dan dat ik tegen je speel... je bent iets out of my league in sommige spelvormen.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:27:
[...]

Dan ben jij denk ik 1 van de weinigen
Ahh meen je niet zeg, had goede hoop dat het nu eindelijk een keer opgelost zou zijn. Al iemand vandaag ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Denk dat er een soort van spoed-patch komt voor de PS3.
Want alle problemen die de PC eerst had met BO heeft de PS3 nu gekregen

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client