Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat irritant dat /rcon kick niet werkt! :'(

Anyways, net weer ff een filmpje in elkaar geflanst. :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zMggNfEdoxw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:10:
[...]

Wat was er mis met COD4?

Want als COD4 niet aan de eisen voldoet, vraag ik me af of BO wel aan die eisen kan voldoen. Ik heb geen ervaringen met prof. clans, maar in principe is er niet zoveel voor nodig toch? Als je maar dedicated servers hebt en custom servers om eventuele regels op toe te passen?
door het kopen van een huis & verbouwen, en drukte op werk dit spel totaal niet gespeeld. aangezien ik nu weer tijd heb wil ik het weer gaan oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
me,myself and I schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:56:
wie van jullie denkt dat CoD BO in aanmerking komt om (eventueel na bepaalde patches) prof. met clans wars te kunnen spelen?

persoonlijk ben ik geen knap spel daarvoor meer tegengekomen sinds de tijd van Soldier of Fortune 2
waarom zou, als BO normaal werkt zoals mw2 of codmw, dat niet kunnen dan? Je hebt prima verdeling van de teams en balans, tactische mogelijkheden en game modi die je competitief kan spelen. Qua gameplay is het competitief gezien praktisch hetzelfde als counterstrike afgezien van de buy opties van CS. Als je daarbij ook nog eens de pro mod optie toevoegt of barebones ben je er wel aardig eind mee.
Dat je het persoonlijk niet goed genoeg vind betekent het niet gelijk dat het niet kan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Vraaag schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:11:

[video]
Niet slecht, hoor!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
WolterRF schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:10:
[...]

Same here, moet zeggen dat ik gewoon geschrokken ben van hoe belabberd het spel draait met mijn 4870 icm E6750 @stock + 4GB RAM, al dan niet door slecht programmeerwerk van Treyarch.
dat wordt als het goed is opgelost en ligt vooral aan de te grote workload die je relatief zwakke cpu (op grafisch gebied in vergelijking met je videokaart ;)) word gedumpt. Ik zie regelmatig mijn cpu op 100% hangen als ik weer eens een vastloper ctrl alt del...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:20:
[...]

waarom zou, als BO normaal werkt zoals mw2 of codmw, dat niet kunnen dan? Je hebt prima verdeling van de teams en balans, tactische mogelijkheden en game modi die je competitief kan spelen. Qua gameplay is het competitief gezien praktisch hetzelfde als counterstrike afgezien van de buy opties van CS. Als je daarbij ook nog eens de pro mod optie toevoegt of barebones ben je er wel aardig eind mee.
Dat je het persoonlijk niet goed genoeg vind betekent het niet gelijk dat het niet kan.
als ik met 4/5 vrienden wou matchmaken in de lobby van MW2, en je daar 15 minuten mee bezig ben, en dat elke avond zonder uitzondering - dan realiseer je hoe hard je dedicated nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 00:29
@ filmpje Ireapzz
Mevrouw is weer terug. Bij MW2 kon ik nog aardig in de buurt komen met het sniperen, maar dit is echt heel moeilijk in BO.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Nice. :)

Heb gister btw voor het eerst in m'n CoD carrière met een sniper rifle gespeeld. :D Raapte een Dragunov op toen ik out of ammo was. Ging verrassend goed moet ik zeggen.
Misschien toch maar eens voor de lol een sniper class (L96 denk ik) maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
superbassie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:26:
[...]

Nice. :)

Heb gister btw voor het eerst in m'n CoD carrière met een sniper rifle gespeeld. :D Raapte een Dragunov op toen ik out of ammo was. Ging verrassend goed moet ik zeggen.
Misschien toch maar eens voor de lol een sniper class (L96 denk ik) maken.
vorige week ook eens een avondje besteed aan snipen, erg leuke maps zijn cracked en villa! denk dat ik er vannavond weer eens mee in de weer ga!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Sinds wanner werkt dat niet? Ik gebruik het al tijden zonder problemen op mijn server?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn CPU draait altijd maar op 35% als BO doe, als hij nou ipv die 40-60fps mij gewoon 200fps zou geven en dan nog steeds 35% stond dan vond ik het goed. Nu? treyarch sux! gameplay is dan wel weer ubervet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:33:
Mijn CPU draait altijd maar op 35% als BO doe, als hij nou ipv die 40-60fps mij gewoon 200fps zou geven en dan nog steeds 35% stond dan vond ik het goed. Nu? treyarch sux! gameplay is dan wel weer ubervet!!!
Lekker makkelijk om te roepen 'Treyarch sux'. Ik denk dat je beter even naar je config moet kijken.

Hoeveel mijn CPU draait weet ik niet, maar volgens de ingame FPS meter draai ik gemiddeld zo op 91 FPS. De CPU draait zeker niet op 100%. En 91 is heel netjes. 200 FPS is, bij deze shooter, nergens voor nodig.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Morax schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:30:
[...]

Sinds wanner werkt dat niet? Ik gebruik het al tijden zonder problemen op mijn server?
Serieus? Wtf. Ik login in met /rcon login password en als ik dan die andere commands probeer (/rcon teamstatus, /rcon kick, etc werkt niet). /rcon say werkt dan weer wel.

Weet iemand trouwens hoelang een temp ban is? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vraaag op 14-12-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Vraaag schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:41:
[...]

Serieus? Wtf. Ik login in met /rcon login password en als ik dan die andere commands probeer (/rcon teamstatus, /rcon kick, etc werkt niet). /rcon say werkt dan weer wel.
Even uit mijn hoofd hoor, ik heb het in een aparte config staan. Maar wat je moet doen is als volgt:
code:
1
2
3
/rcon host <ip-van-je-server>
/rcon login <password>
/rcon status

Het commando "status" geeft in de console een lijst met alle spelers, en dan kan je ze op 2 manieren kicken:
code:
1
2
/rcon kick <username>
/rcon clientKick <slotnummer>

Die tweede is wat handiger in gebruik, het slotnummer is het nummer waarmee ze in de lijst vernoemd staat wanneer je "status" doet.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Zie toch een paar keer dat je behoorlijk mist en toch raak schiet. Probleem met de hitboxes?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Lekker dan, net patch 1.04 gedownload loopt m'n PS3 vast toen ik online wilden gaan. :P
Bleef hangen op downloading game settings. PS3 herstart en nu werkt het wel gewoon.
Heb pas een aantal keer een vastloper gehad en hoop dat ik geen vastlopers meer krijg met de update.
Ben benieuwd of party's nu wel gewoon intact blijven. Tot op heden gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Morax schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:45:
[...]

Even uit mijn hoofd hoor, ik heb het in een aparte config staan. Maar wat je moet doen is als volgt:
code:
1
2
3
/rcon login <password>
/rcon status

Het commando "status" geeft in de console een lijst met alle spelers, en dan kan je ze op 2 manieren kicken:
code:
1
2
/rcon kick <username>

Die tweede is wat handiger in gebruik, het slotnummer is het nummer waarmee ze in de lijst vernoemd staat wanneer je "status" doet.

Thanks, dat is wat ik ook allemaal gebruikte, maar het kicken werkt om de een of andere vage reden niet, nog is ff verder kijken. Moet nu steeds alt-tab naar de Remote Console tool. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Lekker dan, voor de patch slechts een paar keer een vastloper gehad in al die tijd. Nu al 2 in een uur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Hier ook supervet filmpje van mij vandaag (ps3). http://twitvid.com/EBIAV

spoiler:
Heerlijk die nieuwe patch, vastlopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Morax schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:45:
[...]

code:
1
2
3
/rcon login <password>
/rcon status

code:
1
2
/rcon kick <username>

Even voor de duidelijkheid en de niet slimme onder ons...
Ik moet dus eerst inloggen via /rcon host <ip>
vervolgens het passwoord van de server
En vervolgens kan ik kicken?

Ik heb dit ook vaker geprobeerd, maar nooit eerst rcon host ip gedaan. Ik ging meteen voor stap 2, maar dat werkte dus niet. Wat nu logisch lijkt :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:23:
Even voor de duidelijkheid en de niet slimme onder ons...
Ik moet dus eerst inloggen via /rcon host <ip>
vervolgens het passwoord van de server
En vervolgens kan ik kicken?

Ik heb dit ook vaker geprobeerd, maar nooit eerst rcon host ip gedaan. Ik ging meteen voor stap 2, maar dat werkte dus niet. Wat nu logisch lijkt :)
Als je zelf op de server aanwezig bent is de host stap niet nodig, dacht ik.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Frentik schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:28:
[...]
Hmmm, dat is dan toch raar. Dan is het me nog niet gelukt.. Het was op onze eigen server namenlijk.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Xbox out??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

[video]
Nice! Ik heb nog niet de hang van die L96 te pakken, al maak ik wel kills ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:31:
[...]

Hmmm, dat is dan toch raar. Dan is het me nog niet gelukt.. Het was op onze eigen server namenlijk.
gwoon rcon status, goeie nummertje uitzoeken en dan rcon clientkick [nr] of tempbanclient [nr] .. werkt al sinds jaar en dag zo dus zal in bo ook wel zo werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Frentik schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:28:
[...]
Inderdaad, /rcon login <wachwoord> is voldoende als ik in de server zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
jah denk et ik kom er ook niet in. Maar op callofduty.com/blackops/status staat dat alles gewoon werkt maar ik kan niet connecten met de master server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me,myself and I schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:56:
wie van jullie denkt dat CoD BO in aanmerking komt om (eventueel na bepaalde patches) prof. met clans wars te kunnen spelen?

persoonlijk ben ik geen knap spel daarvoor meer tegengekomen sinds de tijd van Soldier of Fortune 2
Gewoon cod4 gaan spelen, post ff op tek-9 een topicje flame negeren en je hebt zo wat mensen op je xfire met wie je mee kan spelen, en dan in de zomer ff team zoeken om de paar grote lans (CiC8, AEF en nog wat) die er zijn mee af te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
De /rcon host stap is wel nodig, weet ik vrijwel zeker, tenminste ik moet het altijd doen anders werkt het niet. Heb het in een cfg'tje gezet dat ik met L (of K op server 2) kan aanroepen en dan logged hij vanzelf in. Maar zonder /rcon host stap werkt het toch echt niet bij mij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aex351 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:47:
[...]

Zie toch een paar keer dat je behoorlijk mist en toch raak schiet. Probleem met de hitboxes?
Theater Mode is niet altijd even accuraat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:00:
De /rcon host stap is wel nodig, weet ik vrijwel zeker, tenminste ik moet het altijd doen anders werkt het niet. Heb het in een cfg'tje gezet dat ik met L (of K op server 2) kan aanroepen en dan logged hij vanzelf in. Maar zonder /rcon host stap werkt het toch echt niet bij mij.
Goede tip, van al dat typen steeds werd ik niet vrolijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
superbassie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:00:
[...]

Theater Mode is niet altijd even accuraat. :)
dan denk ik waarom zit het er in godsnaam in de game als het niet goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

MicScott schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:13:
[...]

Goede tip, van al dat typen steeds werd ik niet vrolijk :p
Handig zo'n configje, maar hoe werkt dat precies... Kan iemand mij in jip en janneke taal voorbeeld geven of een file naar me sturen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:00:
Wat staat er in je CFG? :D
En waar heb je het opgeslagen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:18:
[...]

Handig zo'n configje, maar hoe werkt dat precies... Kan iemand mij in jip en janneke taal voorbeeld geven of een file naar me sturen?
Je kunt met een bind een apart config bestandje uitvoeren met behulp van het 'exec' (execute) commando.
Je maakt gewoon een nieuw cfg bestandje aan (met notepad, en dan bij het opslaan even opletten dat het echt .cfg is en niet .cfg.txt!) waar je een stukje config in kan typen wat uitgevoerd wordt, regel voor regel.
In dit geval heb ik een bestandje 'login.cfg' waarin dit staat:
code:
1
2
3
4
5
// Rcon login config
rcon host 173.199.111.167:3074    // dit is het IP van onze server
rcon login <wachtwoord>  
rcon status
rcon say "^1Admin logged in."

Dit bestandje sla je op in dezelfde map als je config_mp.cfg bestand, voor mij is dat:
code:
1
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players

Ten slotte moet je nog een bind maken wat dit bestandje uitvoert. Ingame lijkt het bind commando niet meer herkend te worden, geen idee waarom, maar je kan je config_mp.cfg bestandje gewoon aanpassen, daar heb ik helemaal onderin dit toegevoegd:
code:
1
bind L "exec login.cfg"

Druk ik nu op L ingame, dan zal hij de vier regels 'code' in login.cfg uitvoeren. Helaas lijkt de laatste niet te werken, anders werd de hele server meteen erop geattendeerd dat er een admin ingelogd heeft, maar om een of andere reden kun je geen 'say' commando gebruiken in een config file (via de console handmatig werkt het wel gewoon). BO heeft een aantal vage restricties mbt commando's die wel en niet werken, maar goed, het login gedeelte werkt wel gewoon, en als je nu je console opent (wel de volledige console, Shift+~) dan kun je het lijstje met spelers zien inclusief ID wat je gebruikt om te kicken/bannen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraaag schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:27:
[...]

Wat staat er in je CFG? :D
En waar heb je het opgeslagen? :D
maak een nieuw txt bestand op je desktop ofzo, plak dit erin
rcon host <ip-van-je-server>
rcon login <password>
(dus zonder / )
dan sla je het op en dan doe je in plaats van .txt -> .cfg dus bijv. server1.cfg
die zet je dan in je main map van cod
dan doe je ingame /bind <KNOP> exec server1.cfg en dan logt hij in op je server als je die knop drukt

ul te laat ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:36:
[...]

maak een nieuw txt bestand op je desktop ofzo, plak dit erin
rcon host <ip-van-je-server>
rcon login <password>
(dus zonder / )
dan sla je het op en dan doe je in plaats van .txt -> .cfg dus bijv. server1.cfg
die zet je dan in je main map van cod
dan doe je ingame /bind <KNOP> exec server1.cfg en dan logt hij in op je server als je die knop drukt

ul te laat ;D
Het bind commando lijkt niet te werken (tenminste niet toen ik het probeerde een tijd geleden) in het spel zelf, hij herkent het niet... Maar in de config file werkt het wel gewoon. Andersom is het met het say commando, dat werkt in het spel wel gewoon maar in de config file niet... vreemd, maar het zal wel iets met restricties te maken hebben.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:39:
[...]

Het bind commando lijkt niet te werken (tenminste niet toen ik het probeerde een tijd geleden) in het spel zelf, hij herkent het niet... Maar in de config file werkt het wel gewoon. Andersom is het met het say commando, dat werkt in het spel wel gewoon maar in de config file niet... vreemd, maar het zal wel iets met restricties te maken hebben.
nou dan zet je dat in je config als dat te moeilijk is kan je beter stoppen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

/bind . "exec xxx.cfg"

Misschien? Zo is het bij de Q3 engine teminste.. Geen idee of in BO het ook nogsteeds zo is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:02:
[...]

/bind . "exec xxx.cfg"

Misschien? Zo is het bij de Q3 engine teminste.. Geen idee of in BO het ook nogsteeds zo is.
Ja, maar het spel herkent het commando 'bind' gewoon niet, dat hebben ze gewoon geblokkeerd ofzo (want in de config herkent hij het uiteraard wel, alle 'echte' binds, zoals je WASD toetsen etc, zijn ook gewoon met het bind commando gedaan, zoals je kan zien in je config_mp.cfg file).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Bij de update van vandaag voor de Xbox360 werkt de "bug" van Hardline Pro om SAM en Sentrygun omzetten al niet meer. Goed, het was leuk zolang het werkte. Het was natuurlijk ook te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:46:
Welke van de Boeie leden is dit?
Een enorme prutser die niet door heeft dat hij de vlag heeft in CTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dus, iemand een ETA voor de PC patch?

En dat filmpje van die no-scoper, dat is toch niets om trots op te zijn, die eurodance alleen al! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De patch zou iig deze week nog komen voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
[PS3] Patch 1.04 haalt dus ook echt geen zak uit... ben al ruim 20 min aan het proberen om uberhaupt een game te joinen. Steeds in de lobby, terwijl deze al vol is, NEED MORE PLAYERS TO BALANCE TEAMS... na 3 min: MIGRATING HOST... ... ... HOST MIGRATION FAILED... wat een rotzooi hebben ze afgeleverd voor de PlayStation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 12:13
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:22:
[...]

dat wordt als het goed is opgelost en ligt vooral aan de te grote workload die je relatief zwakke cpu (op grafisch gebied in vergelijking met je videokaart ;)) word gedumpt. Ik zie regelmatig mijn cpu op 100% hangen als ik weer eens een vastloper ctrl alt del...
eerst zien dan geloven, vind 't gewoon van de gekken dat een game zo beroerd draait, dat ik om de 2-3 seconden framedrops naar 8-9 fps heb. En dat terwijl ik Modern Warfare 2 gewoon normaal kan draaien met alles @ max @ 1680x1050. Gaat dus om E6750@stock + 4gb + 4870 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

[video]
Leuk een beetje schieten, terwijl je team geen enkel punt heeft in domination en jij ook niet de intentie hebt om die punten te pakken. Ga dan TDM spelen |:(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:56
Sandyman538 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:01:
[...]

Leuk een beetje schieten, terwijl je team geen enkel punt heeft in domination en jij ook niet de intentie hebt om die punten te pakken. Ga dan TDM spelen |:(
stopped watching toen ik hem bij een enemy vlag zag staan en ipv hem te cappen weg ging lopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1
Als je gekicked wordt tellen je punten dan nog wel??

Vraag 2
Als je gekicked wordt kan je dan nog wel het filmpje zien in theather mode??
Edit Ja dat kan ben ik net zelf achter 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:14:
Vraag 1
Als je gekicked wordt tellen je punten dan nog wel??

Vraag 2
Als je gekicked wordt kan je dan nog wel het filmpje zien in theather mode??
1: Ja, behalve je matchbonus
2: Weet ik niet, volgens mij alleen als je een match helemaal finished..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clockw1ze schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:24:
[...]

1: Ja, behalve je matchbonus
2: Weet ik niet, volgens mij alleen als je een match helemaal finished..
Stond namelijk net 108-10 en toen werd ik gekicked terwijl ik net bezig was met mijn chopper gunner dus wou het eigenlijk weten maar ben weer ingelogd en zag dat hij gewoon in de theater kwam te staan. Beetje laf van die gasten dat ze zomaar kicken als je een keer een lekker potje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:28:
[...]

Stond namelijk net 108-10 en toen werd ik gekicked terwijl ik net bezig was met mijn chopper gunner dus wou het eigenlijk weten maar ben weer ingelogd en zag dat hij gewoon in de theater kwam te staan. Beetje laf van die gasten dat ze zomaar kicken als je een keer een lekker potje speelt.
altijd leuk die zeur admins.. net ook ging vet lekker 52-2 ofzo na chopper en dan kick zegt ie dat ik camp -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3rvesss
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-02 16:49
PS3..
Er is eerder genoemd dat je moest wachten totdat iedereen de patch heeft geinstaleerd wil je de werking ervan zien.. Het klonk al een beetje vreemd want iedereen die op dit moment speelt moet gepached hebben anders kunnen ze niet inloggen maar goed, het verhaal maar met een korreltje zout geaccepteerd. Maar nu bijna 6 uren later problemen met netwerk is juist toegenomen en je moet idd zowat een kwartier proberen om ergens te kunnen joinen. Parties worden nogsteeds gesplitst :(

Zal het morgen nog eens proberen en als het nu na ruim een maand nog niet verbeterd is langzaam er afscheid van nemen |:(

Wat een prutsers zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Op de xbox wil t niet vlotten. Kan geen enkele match vinden

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Sandyman538 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:01:
[...]

Hogader schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:09:
[...]

stopped watching toen ik hem bij een enemy vlag zag staan en ipv hem te cappen weg ging lopen/
Het is een First Person SHOOTER he! En je kan zeker niet uit het filmpje opmaken dat ik geen intentie heb om punten te pakken, met een beetje stilstaan in de map kom je er ook niet, ik loop rond, maak kills en pak punten als er meer een teammate bij is, in je 1tje securen heeft 9 van de 10x geen zin omdat je dan gekilled wordt, als je dat nu nog niet door heb dan speel je klaarblijkelijk te weinig domination.

@Hogader
Als je nou eens goed kijkt in plaats van gelijk weg te klikken, kijk op me radar, je ziet dat er twee van me teammates op B staat te securen en in Firing Range komt de enemy bij B securen 9/10x van de kant vandaan waar ik vervolgens heen loop en ze omleg, en vervolgens hebben de twee teammates B te pakken..

[ Voor 14% gewijzigd door Vraaag op 14-12-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag zeker 4 of 5 vastlopers gehad. PS3 reageerd nergens meer op en moet ik gewoon met de aan/uit knop uitschakelen. Voordat patch 1.04 uit was heb ik slechts een enkele keer een vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ah, ik ben gelukkig niet de enige. Het lukt voor geen meter een normale pot op de PS3 te spelen. 2x PS3 opnieuw opgestart en om het potje een disconnect en falende hostmigratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Zojuist de singleplayer uitgespeeld, tijden niks mee gedaan.
Singleplayer blijft een leuk tijdverdrijf als je je verveelt, maar is toch altijd wel wat kort.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:41:
nou dan zet je dat in je config als dat te moeilijk is kan je beter stoppen haha :D
Hij zegt toch nergens dat het te moeilijk is? En als begrijpend lezen te moeilijk is kan je beter ook stoppen met op forums posten. Hij zegt juist dat in de BO console bepaalde commandos niet werken bv "bind" welke in scripts/config files weer wel werken. Heb het zelf ondervonden met het "say"commando, had een 3 tal nuttige veelgebruikte zinnen (o.a. Capture B please! ;) ) in de config_mp file gezet maar nadat ik een keer vergeten was om read only aan te vinken op de cfg file waren deze binds uit mijn cfg file verdwenen. De cfg file wordt dus blijkbaar iedere sessie gecheckt op "toevoegingen" e.d. en indien nodig worden deze dus verwijderd, alhoewel ik dat voor het "say" commando wel wat overdreven vind.

[ Voor 7% gewijzigd door Frentik op 14-12-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Vanavond weer eens op de tiger server met een stuk of 4 RFFN-ers. Het blijft frustie als je niet goed kan communiceren met je eigen team. Plus het feit dat je allemaal verspreidt zit. De ergenis lijkt met de dag erger te worden..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Unomomentodado schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:54:
Ah, ik ben gelukkig niet de enige. Het lukt voor geen meter een normale pot op de PS3 te spelen. 2x PS3 opnieuw opgestart en om het potje een disconnect en falende hostmigratie.
same here op de ps3 speelt de game als een stuk stront :P mw2 dr weer in woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, de update lijkt meer schade, als reparatie uit te voeren.. Mijn speelervaring op de xbox-360 is geheel vergalt..

1, Searching for games - 5 mins later: No suitable games found. Joinen via vriendenlijst -> Werkt perfect.. :?
2, Random lag in games - Had ik voorheen geen last van.
3, NAT type wat weer op strict staat (En in MW2 en CoD4 gewoon open staat)
4, HardlinePRO - Sams en Minigun kun je niet meer wisselen, nou was dit ook de bedoeling. Ik vind het jammer :/ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08 16:30
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:41:
Vandaag zeker 4 of 5 vastlopers gehad. PS3 reageerd nergens meer op en moet ik gewoon met de aan/uit knop uitschakelen. Voordat patch 1.04 uit was heb ik slechts een enkele keer een vastloper gehad.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:56
Vraaag schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:06:
[...]

[...]

Het is een First Person SHOOTER he! En je kan zeker niet uit het filmpje opmaken dat ik geen intentie heb om punten te pakken, met een beetje stilstaan in de map kom je er ook niet, ik loop rond, maak kills en pak punten als er meer een teammate bij is, in je 1tje securen heeft 9 van de 10x geen zin omdat je dan gekilled wordt, als je dat nu nog niet door heb dan speel je klaarblijkelijk te weinig domination.

@Hogader
Als je nou eens goed kijkt in plaats van gelijk weg te klikken, kijk op me radar, je ziet dat er twee van me teammates op B staat te securen en in Firing Range komt de enemy bij B securen 9/10x van de kant vandaan waar ik vervolgens heen loop en ze omleg, en vervolgens hebben de twee teammates B te pakken..
Om die ging het mij ook niet. Ik stopte bij de C van Havana. Je knalt daar mooi 3 man af, volgens radar niemand mee, geen teammate in de buurt en je rent richting de andere kant. Ik moet 9van de 10x zelf in mijn eentje securen omdat het team daar te lui voor is. In je eentje heeft weldegelijk zin, al is het maar om aandacht van de enemy te verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:23:
[...]

Om die ging het mij ook niet. Ik stopte bij de C van Havana. Je knalt daar mooi 3 man af, volgens radar niemand mee, geen teammate in de buurt en je rent richting de andere kant. Ik moet 9van de 10x zelf in mijn eentje securen omdat het team daar te lui voor is. In je eentje heeft weldegelijk zin, al is het maar om aandacht van de enemy te verplaatsen
Kijk daar naar de score, bijna gelijk, de enemys hadden toen net 3 punten veroverd, en laat ik nou net naar het punt lopen welke ze als laatst gepakt hebben, ik kill daar een paar enemys, geen teammate die wilt securen te bekennen, dan ga ik daar niet doodleuk in me eentje C securen. En misschien ging ik wel dood weet ik veel, ik heb alleen dat stukje uit theater mode geknipt. :)
NickThissen schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:34:
[...]

Je kunt met een bind een apart config bestandje uitvoeren met behulp van het 'exec' (execute) commando.
Je maakt gewoon een nieuw cfg bestandje aan (met notepad, en dan bij het opslaan even opletten dat het echt .cfg is en niet .cfg.txt!) waar je een stukje config in kan typen wat uitgevoerd wordt, regel voor regel.
In dit geval heb ik een bestandje 'login.cfg' waarin dit staat:
code:
1
2
3
4
5
// Rcon login config
rcon host 173.199.111.167:3074    // dit is het IP van onze server
rcon login <wachtwoord>  
rcon status
rcon say "^1Admin logged in."

Dit bestandje sla je op in dezelfde map als je config_mp.cfg bestand, voor mij is dat:
code:
1
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players

Ten slotte moet je nog een bind maken wat dit bestandje uitvoert. Ingame lijkt het bind commando niet meer herkend te worden, geen idee waarom, maar je kan je config_mp.cfg bestandje gewoon aanpassen, daar heb ik helemaal onderin dit toegevoegd:
code:
1
bind L "exec login.cfg"

Druk ik nu op L ingame, dan zal hij de vier regels 'code' in login.cfg uitvoeren. Helaas lijkt de laatste niet te werken, anders werd de hele server meteen erop geattendeerd dat er een admin ingelogd heeft, maar om een of andere reden kun je geen 'say' commando gebruiken in een config file (via de console handmatig werkt het wel gewoon). BO heeft een aantal vage restricties mbt commando's die wel en niet werken, maar goed, het login gedeelte werkt wel gewoon, en als je nu je console opent (wel de volledige console, Shift+~) dan kun je het lijstje met spelers zien inclusief ID wat je gebruikt om te kicken/bannen.
Dat werkt btw ! Thanks voor de uitleg! Nu is het wachten op een menuutje zoals bij mani admin (css) :p

[ Voor 53% gewijzigd door Vraaag op 15-12-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ook maar even een filmpje gemaakt vandaag en gisteren, helaas is er wat moois verloren gegaan omdat dat klote Theater blijkbaar niet alles opslaat. Anyways, wat ak en sniperwerk:

Zit ook nog wat tussen van vanavond met de Tigers en RFFN. Demolition is leuk, maar wel als er echt 2 teams zijn die er voor gaan. Het valt mij op dat waar je met 3 spelers die daadwerkelijk defenden en cappen in Domination kan winnen, het bij Demolition belangrijk is dat minstens 3 kwart ook echt plant en defused. Anders is het echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Frentik schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:
[...]
Heb het zelf ondervonden met het "say"commando, had een 3 tal nuttige veelgebruikte zinnen (o.a. Capture B please! ;) )
Volgens mij zeg jij altijd gewoon BBBBBBBBBBBBBBBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
TheBleeder schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:48:
[...]
En nog even een vraagje, welk attachment raden jullie aan voor de AK-47? Vind hem toch wel fijn, maar ik kom er niet uit welk attachment het beste is. 8)7
Mijn voorkeur gaat uit naar de silencer, het kan een groot voordeel zijn dat de vijand niet precies weet waar jij vandaan schiet. Op HC is er dan vaak geen map (AUV nodig), maar op sound kun je vaak ook wel iemand localiseren. Dus silencer is handig op zowel SC als HC. Alleen op SC moet je dan wel al snel 1 kogel meer (3-->4) schieten voor een kill. Voor HC maakt het niet uit en is de silencer nog steeds een one hit kill op normale range.

Op mijn tweede assault build met AK47 heb ik een flamethrower gezet. Ik vind het erg fun om met dat ding te spelen en op HC is de flamethrower extreem goed in close combat. Één pufje met je flamer is genoeg om iemand te doden. Close range is de flamer veel beter dan een shotgun of elke andere gun. Dit komt omdat je met een brede cone schiet, zoals een shotgun, maar bij de flamer kun je hier lekker mee rond sprayen in een klein kamertje of gang. Als het op een punt/objective erg druk is met vijanden vind ik het makkelijker om de room te clearen met de flamer omdat je met 1x rond flamen vaak iedereen wel dood hebt en met de gun missen de kogels nog wel eens doel en is je magazijn sneller leeg. Je creëert lekker lekker chaos door de flammen overal en je bent wellicht wat minder zichtbaar. Daarnaast blijf je lekker mobiel omdat je de flamer hip fired en op HC is het ontbreken van een crosshair geen probleem omdat je de flame visuals goed ziet. Er is echter ook een nadeel en dat is dat de flames niet direct bij de vijand zijn zoals met kogels. Als de vijand tegelijk/iets trager dan jou raak schiet ga je dus vaak beide dood door de trager vliegende flames. Je moet het dus een beetje hebben van het verrassingseffect. Veel "pro's" vinden het zwaar irritant als ik ze weer eens BBQ met mn flamer, maar dat is vaak gezeur om niks want als ik met de gun had geschoten waren ze ook dood geweest en de flamer is erg beperkt qua range. Dus imo gewoon gebalanceerd en niet overpowered/irri zoals de tube waar men ook altijd over zeurt.

Ik vind de ironsights van de AK47 prima dus ik zet er nooit een red dot/scope op. Door de snelle reloads van Sleight of Hand gebruik ik extended/dual mags ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:08:
Lekker dan, net patch 1.04 gedownload loopt m'n PS3 vast toen ik online wilden gaan. :P
Bleef hangen op downloading game settings. PS3 herstart en nu werkt het wel gewoon.
Heb pas een aantal keer een vastloper gehad en hoop dat ik geen vastlopers meer krijg met de update.
Ben benieuwd of party's nu wel gewoon intact blijven. Tot op heden gaat het goed.
ik werd er gisteren helemaal gek van, had de controller bijna het raam door gegooid. Het zoeken naar een spel duurde veel langer (speelde toen nog alleen in de party) en als ik dan in een spel zat kreeg ik meerdere keren op rij "game lobby closed". BO is ook een keer blijven hangen tijdens een potje en meerdere keren, "connection lost" en zo gehad, werd er niet vrolijk van.

Toen in een party, 5 keer op rij gehad dat de hele party (7 man) in een pre-game lobby zat maar dan zonder de party-starter.......

Uiteindelijk wel een paar potjes kunnen spelen maar vrolijk werden we er niet van.
Neefdave schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:22:
Hier ook supervet filmpje van mij vandaag (ps3). http://twitvid.com/EBIAV

spoiler:
Heerlijk die nieuwe patch, vastlopers
ik dacht even dat je zat te campen, tot ik je spoiler las.... ik zit nu al te wachten op de volgende patch

[ Voor 14% gewijzigd door Svennie op 15-12-2010 08:01 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
Svennie schreef op woensdag 15 december 2010 @ 07:58:
[...]

ik werd er gisteren helemaal gek van, had de controller bijna het raam door gegooid. Het zoeken naar een spel duurde veel langer (speelde toen nog alleen in de party) en als ik dan in een spel zat kreeg ik meerdere keren op rij "game lobby closed". BO is ook een keer blijven hangen tijdens een potje en meerdere keren, "connection lost" en zo gehad, werd er niet vrolijk van.

Toen in een party, 5 keer op rij gehad dat de hele party (7 man) in een pre-game lobby zat maar dan zonder de party-starter.......

Uiteindelijk wel een paar potjes kunnen spelen maar vrolijk werden we er niet van.
DRAMA gister na de update ik heb 1 normaal potje kunnen spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

sommige admins begrijpen het leven echt niet.. zat weer eens in een franse server (fout 1) met een maat van me. Domination HC. Word m'n maat uit de server gekickt omdat hij zou campen.. hij zat BOVEN B!!!! wij hadden A en B, wtf wil je dan in domination? Dat iedereen gaat rondrennen?

Triest gedrag.. natuurlijk de admin aangesproken, en gelijk even gewezen op de 6 andere spelers die EXACT hetzelfde deden, maar wel door mogen spelen.. kreeg ik ook een ban.. helaas kan je servers niet reporten..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
chimera2 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:01:
[...]

DRAMA gister na de update ik heb 1 normaal potje kunnen spelen :S
laten we maar hopen dat het beter word als iedereen de patch geinstalleerd heeft... maar dat zal wel tegen beter weten in zijn ben ik bang....

@Bezulba, op de PS3 kan je niet kicken/bannen en dat is af en toe een gemis maar als je dit soort onzin leest dan ben ik blij dat het niet kan.

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 15-12-2010 08:12 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op woensdag 15 december 2010 @ 00:35:
Ook maar even een filmpje gemaakt vandaag en gisteren, helaas is er wat moois verloren gegaan omdat dat klote Theater blijkbaar niet alles opslaat. Anyways, wat ak en sniperwerk:
[video]
Zit ook nog wat tussen van vanavond met de Tigers en RFFN. Demolition is leuk, maar wel als er echt 2 teams zijn die er voor gaan. Het valt mij op dat waar je met 3 spelers die daadwerkelijk defenden en cappen in Domination kan winnen, het bij Demolition belangrijk is dat minstens 3 kwart ook echt plant en defused. Anders is het echt een drama.
You got the skills :). Zitten echt mooie kills bij.
Het lijkt alsof je echt heel relaxed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Vraaag schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:06:
[...]

[...]

@Hogader
Je geeft zelf al aan waarom wij weinig hebben met die clip van je, juist omdat je niet de intentie hebt de punten te pakken. Zo'n clip is juist de manier om te laten zien wat je wel kan, blijkbaar is dat alleen een beetje run en gunnen. Dat jij wel je team helpt op de voornoemde punten kunnen wij toch niet ruiken of opmaken uit jou clip. Het is niet dat we dat ding minutieus gaan analyseren 8)7
Trouwens ik pak bij gebrek aan goede teammates vaak genoeg points in mijn eentje, gewoon spy plane aan, de eerste en tweede enemy die komt afschieten en klaar ben je meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frevo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-03-2024
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:41:
Bij mij exact het zelfde. Er schijnt een paar uur geleden wel een hotfix te zijn gereleased (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:05:
sommige admins begrijpen het leven echt niet.. zat weer eens in een franse server (fout 1) met een maat van me. Domination HC. Word m'n maat uit de server gekickt omdat hij zou campen.. hij zat BOVEN B!!!! wij hadden A en B, wtf wil je dan in domination? Dat iedereen gaat rondrennen?

Triest gedrag.. natuurlijk de admin aangesproken, en gelijk even gewezen op de 6 andere spelers die EXACT hetzelfde deden, maar wel door mogen spelen.. kreeg ik ook een ban.. helaas kan je servers niet reporten..
wrom doe je zo moeilijk, zoek gwoon een andere server .. en speel weer lekker verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 23:10:
[...]

[...]

Hij zegt toch nergens dat het te moeilijk is? En als begrijpend lezen te moeilijk is kan je beter ook stoppen met op forums posten. Hij zegt juist dat in de BO console bepaalde commandos niet werken bv "bind" welke in scripts/config files weer wel werken. Heb het zelf ondervonden met het "say"commando, had een 3 tal nuttige veelgebruikte zinnen (o.a. Capture B please! ;) ) in de config_mp file gezet maar nadat ik een keer vergeten was om read only aan te vinken op de cfg file waren deze binds uit mijn cfg file verdwenen. De cfg file wordt dus blijkbaar iedere sessie gecheckt op "toevoegingen" e.d. en indien nodig worden deze dus verwijderd, alhoewel ik dat voor het "say" commando wel wat overdreven vind.
ja dat het te moeilijk is was nog gericht naar iemand anders die niet wist hoe je zon cfg kon maken -___-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
ff wat feedback,
Gebruik niet van die transitions en haal de hud en waypoint icons weg. Verder nog niet gekeken met muziek aan maar kwa frags zag et er wel goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Gisterenavond op de PC gespeeld, en 2 complete freezes.
Men CTRL+ALT+DEL knop reageerde zelfs pas na 5 sec. (ja heb een dik systeem dus alles moet gelijk reageren)
Na de 2de freeze gelijk de poweroff knop ingedrukt, echt geen trek in met de huidige patch :@

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:14:
[...]

wrom doe je zo moeilijk, zoek gwoon een andere server .. en speel weer lekker verder
Als je als klant als een stuk vuil behandeld wordt, terwijl de voorganger als een prins behandeld word, klaag jij ook niet bij een winkel maar ga je gewoon naar een andere dus? Dan ben je niet echt slim bezig imho.

Edit: oh wacht ik zag niet meteen dat jij reageerde :') dat verklaart een hoop...

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-12-2010 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:27:
[...]

Als je als klant als een stuk vuil behandeld wordt, terwijl de voorganger als een prins behandeld word, klaag jij ook niet bij een winkel maar ga je gewoon naar een andere dus? Dan ben je niet echt slim bezig imho.

Edit: oh wacht ik zag niet meteen dat jij reageerde :') dat verklaart een hoop...
als je van school getrapt wordt zoek je toch ook een andere school?
als je uit een bar getrapt wordt ga je toch ook gwoon naar een andere?

same story here, gwoon lekker ander servertje zoeken zijn er toch honderden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:34:
[...]

als je van school getrapt wordt zoek je toch ook een andere school?
als je uit een bar getrapt wordt ga je toch ook gwoon naar een andere?

same story here, gwoon lekker ander servertje zoeken zijn er toch honderden
Voor iemand die het spel niet meer speelt heb je verdacht veel aandacht voor de posts hier? ;w

als je van school getrapt word, zal er (in jou geval) waarschijnlijk een goede reden voor zijn, zelfde in een kroeg. Het gaat erom dat als je onterecht zo word behandeld dat je dat niet over je kant hoeft laten gaan, het probleem is dat je in het geval van een admin tegen een dictator moet opnemen en in het geval van de kroeg vaak een niet voor argumenten vatbare speknek. Toch laat ik het altijd weten als ik onterecht ben gekicked of iemand anders die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[video]
Impressive!!! Mooie kills hoor! Petje af!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup heb gisteren in 2 uur tijd ook 2 vastlopers gehad. No fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:00:
Jup heb gisteren in 2 uur tijd ook 2 vastlopers gehad. No fun.
Je hebt het zelfs op de PS3.
Gewoon PS3 moeten resetten omdat ie nergens op reageert :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Wel jammer dat de patch op de consoles niet of nauwelijks wat uitmaakt... Ik snap ook niet hoe ze na zo vaak proberen de boel nog niet op orde hebben...
Hopelijk werkt het voor de pc de boel wel goed na de patch, console speel ik gelukkig niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Ik las berichten dat na de patch op de consoles de chopper gunner en gunship zijn generfed. Het is nu lastiger (of duurt langer) om iemand te killen.
Ik weet niet zeker of dat zo is want a. ik speel op pc en b. ik heb nooit zo'n hoge killstreak, maar als iemand die het meeste wordt gekilled door de chopper gunner, vind ik het niet zo'n slecht idee. Eigenbelang natuurlijk, dus ik ben wel benieuwd naar de mening van anderen hierover (mocht het echt zo zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
kilon666 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:32:
Ik las berichten dat na de patch op de consoles de chopper gunner en gunship zijn generfed. Het is nu lastiger (of duurt langer) om iemand te killen.
Ik weet niet zeker of dat zo is want a. ik speel op pc en b. ik heb nooit zo'n hoge killstreak, maar als iemand die het meeste wordt gekilled door de chopper gunner, vind ik het niet zo'n slecht idee. Eigenbelang natuurlijk, dus ik ben wel benieuwd naar de mening van anderen hierover (mocht het echt zo zijn)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de spawn protectie iets langer duurt wanneer je respawnt nadat je neergeschoten bent door een chopper gunner / hind, om het spawnkillen wat te verminderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vaag dat ik op me ps3 nat2 heb en in BO staat nat: strict. Heb de poorten geforward nikkes nakkes nadda.
Vindt het wel schandalig dat mensen voor zoiets 60 euro hebben betaald terwijl dat het niet waard is met de problemen die erin zitten. (het spel zelf vind ik wel leuk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

kilon666 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:32:
Ik heb nu een paar keer een chopper gunner weten te halen en ik moet ook wel zeggen dat je wel heel makkelijk, heel veel kills haalt. Zeker op HC kan je gewoon van rood blokje naar rood blokje sprayen en je maakt aan de lopende band kills. Op een HC FFA ging ik van zo'n 12-3 naar 37-3 met 1 choppergunner. Tuurlijk, voor mij is het lekker makkelijk kills maken (en ik zal eerlijk toegeven dat het heerlijk voelde ;) ), maar als je het een beetje objectief bekijkt is het wel heel erg overpowered. Wat mij betreft mogen ze deze wel wat minder sterk maken. Misschien kunnen ze m dan wel een setje extra flares geven, want soms heb je ook dat je heli al uit te lucht is geschoten voor je goed en wel staat te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:46:
[...]

Ik heb nu een paar keer een chopper gunner weten te halen en ik moet ook wel zeggen dat je wel heel makkelijk, heel veel kills haalt. Zeker op HC kan je gewoon van rood blokje naar rood blokje sprayen en je maakt aan de lopende band kills. Op een HC FFA ging ik van zo'n 12-3 naar 37-3 met 1 choppergunner. Tuurlijk, voor mij is het lekker makkelijk kills maken (en ik zal eerlijk toegeven dat het heerlijk voelde ;) ), maar als je het een beetje objectief bekijkt is het wel heel erg overpowered. Wat mij betreft mogen ze deze wel wat minder sterk maken. Misschien kunnen ze m dan wel een setje extra flares geven, want soms heb je ook dat je heli al uit te lucht is geschoten voor je goed en wel staat te knallen.
Ik zou de ammo aan een limiet binden en de lopen laten warm worden zodat je niet constant een spray op de spawn kan neer laten regenen. Ook zou je de flares speler activated kunnen maken zodat je zelf moet reageren op een raket. Dat die gelijk uit de lucht kan worden geschoten, tja dat ik nou eenmaal de gameplay, in het echt heb je vaak maar een raket nodig voor een huey.
Als je als speler doodgeschoten word als je in de huey zit, zou die dan na 5 seconden weg mogen vliegen van mij. Nu mag je de hele 45(?) seconden doorvliegen mits je niet eerder word neergehaald. Beetje overpowered imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Morax schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:41:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de spawn protectie iets langer duurt wanneer je respawnt nadat je neergeschoten bent door een chopper gunner / hind, om het spawnkillen wat te verminderen :)
klopt er zit een delay in de rendering van de rode cirkels om vijanden als ze spawnen zodat je geen verschil ziet tussen vijand en friendly. Of ze ook niet dood kunnen weet ik niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

CrackSlet schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:46:
Als zon heli 30 seconden lang rustig rond de map kan vliegen dan is het idd wat overpowered maar als 3 of 4 man in een team nu eens direct naar een anti air class zou switchen zodra men hoort "enemy cobra/heuy/gunship approaching" dan heb je zo heli al vrij snel neer omdat je op de meeste mappen al redelijk snel kan locken op een heli. Echter is dat voor de meeste te moeilijk ofzo, die gaan liever 4x dood of campen lekker ergens totdat de heli weg is. Of je krijgt zon lame excuus "I have no launcher in my class" wat natuurlijk bullshit is want in de default LMG class zit de LAW als secondary en met 2 van die rakketten krijg je alle helis neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Frentik schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:56:
[...]
Als zon heli 30 seconden lang rustig rond de map kan vliegen dan is het idd wat overpowered maar als 3 of 4 man in een team nu eens direct naar een anti air class zou switchen zodra men hoort "enemy cobra/heuy/gunship approaching" dan heb je zo heli al vrij snel neer omdat je op de meeste mappen al redelijk snel kan locken op een heli. Echter is dat voor de meeste te moeilijk ofzo, die gaan liever 4x dood of campen lekker ergens totdat de heli weg is. Of je krijgt zon lame excuus "I have no launcher in my class" wat natuurlijk bullshit is want in de default LMG class zit de LAW als secondary en met 2 van die rakketten krijg je alle helis neer.
Amen and Hallajula! _/-\o_
Inderdaad, die choppergunner stelt niets voor. Ze pakken wellicht een kill of 4, maar meer is echt niet noodzakelijk. Gelijk switchen naar stealth class met Strela en klaar... tot grote ergenis gisteren van mijn maatje SqUeD die een van zijn eerste choppergunners haalde en die slechts een kill of 3 maakte... Vond tie niet zo leuk, maar hij snapt ook wel dat ik dat ding niet laat rondvliegen :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Mystikal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:04:
[...]

Amen and Hallajula! _/-\o_
Inderdaad, die choppergunner stelt niets voor. Ze pakken wellicht een kill of 4, maar meer is echt niet noodzakelijk. Gelijk switchen naar stealth class met Strela en klaar... tot grote ergenis gisteren van mijn maatje SqUeD die een van zijn eerste choppergunners haalde en die slechts een kill of 3 maakte... Vond tie niet zo leuk, maar hij snapt ook wel dat ik dat ding niet laat rondvliegen :)
klopt, beetje logisch uitkijken en net over randje van een gebouw locken, schieten en weer in cover staan reloaden of vaak is dat niet eens nodig. Moet men wel enig benul van de game hebben uiteraard. :)
Ik heb een keer zelfs gunship gehad, 0(!) kills, iedereen zat in de gebouwen bij summit :( toch top score omdat ik toch al een stapel kills had gemaakt maar goed wel jammer (was wel een carepackage hardline pro hind maar goed :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Frentik schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:56:
[...]
True, ik gebruik mn secondary toch eigenlijk nooit, dus heb eigenlijk altijd de Strela bij me. Omdat die ook nog is 2 shots heeft krijg je altijd binnen no-time zo'n ding naar beneden, zeker als er nog iemand de moeite neemt om hem neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CrackSlet schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:12:
[...]

True, ik gebruik mn secondary toch eigenlijk nooit, dus heb eigenlijk altijd de Strela bij me. Omdat die ook nog is 2 shots heeft krijg je altijd binnen no-time zo'n ding naar beneden, zeker als er nog iemand de moeite neemt om hem neer te halen.
Standaard een strela heeft zeker niet mijn voorkeur. Ik ben te afhankelijk van mijn secondary (marakov??) in close combat. Ik merk dat ik steeds meer kills maak met mijn secondary en dat geeft wel een lekker gevoel eigenlijk! Dat compenseert dat ik geen sleight of hand / extended mags heb op mijn AK74u.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Mystikal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:17:
[...]

Standaard een strela heeft zeker niet mijn voorkeur. Ik ben te afhankelijk van mijn secondary (marakov??) in close combat. Ik merk dat ik steeds meer kills maak met mijn secondary en dat geeft wel een lekker gevoel eigenlijk! Dat compenseert dat ik geen sleight of hand / extended mags heb op mijn AK74u.
Was gisteren avond zeker een goede avond gamen met de Tigers, Nog bedankt voor de moeite om mij op de server te krijgen Grey, Snap het niet, de ene keer geen problemen om te joinen en de andere keer weer wel, ook de ene speler wel en de andere speler niet kunnen joinen. Die patch moet hopelijk een hoop goed maken!

Wat ik nog steeds !@#$!@# vind is dat je geen teams kunt maken. Dat komt echt niet ten goede van het hele Clan/Teambased spelen. Hadden we dat nu gisteren wel gekunnen dan hadden we TIGERS VS. RFFN kunnen spelen. (net als in MW2). Dan hadden de Tigers niet afgehaakt omdat hun team niet genoeg Teamplay speelde om Demo goed te kunnen spelen.

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
[video]
weer een pc filmpje waarbij ik het idee heb dat schieten met een sniper makkelijker afgaat dan op console. (zo lijkt het tenminste).

Wel aardig wat lekkere kills met de sniper. Vond de ak kills afbreuk doen het aan het filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

steffex schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:34:
[...]

weer een pc filmpje waarbij ik het idee heb dat schieten met een sniper makkelijker afgaat dan op console. (zo lijkt het tenminste).

Wel aardig wat lekkere kills met de sniper. Vond de ak kills afbreuk doen het aan het filmpje!
Het is op de pc ook 'makkelijker'. Je kan veel sneller en gerichter aimen met een muis. Maar het snellere maakt het ook moeilijker als je het niet goed beheerst.

Die AK kills waren anders ook aardig netjes moet ik zeggen.

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client