Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:36:
[...]

Wat dacht je hier van:

Captijd package: 0.5s (Zoals het nu is)
Captijd team: 4 secs (1 sec langer dan dat het nu is)
Privetijd package: 5 secs (Na 5 secs kan je team hem proberen op te pakken)
Privetijd veranderen: 10 secs (Na 10 secs kan je team de CP veranderen)

Lijkt mij een stuk redelijker.. Ook moet je team hem niet kunnen veranderen terwijl jij hem capped. Ook niet na die 5/10 secs. En als je team hem capped, en jij komt aangesprint en probeert hem nog te redden. Moet het balkje van je teamlid verdwijnen. (Dus dat hij weer overnieuw moet beginnen).
Ik speel hardcore, als iemand dat doet is dat gewoon instant tk voor mij hoor, dat flik je me maar een keer, beetje mijn spul jatten. Daar ben ik heel principieel in en dan kan ik zo'n figuur ook de rest van de game achtervolgen en tken tot die weggaat. Ja is misschien wat zielig maar een goede killstreak voor mijn neus weg proberen te kapen is gewoonweg iets dat ik niet ongestraft laat gebeuren. Try and face the consequences... })

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiankaratekit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2024

Mijn eerste Sniper Montage als je hem goed vind Subscribe maar er komen er meer;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

fabiankaratekit schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 00:44:
[video]
Mijn eerste Sniper Montage als je hem goed vind Subscribe maar er komen er meer;) ;)
Ik vind hem niet goed (muziek, teveel missers) dus ik subscribe niet maar blijf het proberen...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Matig filmpje om eerlijk te zijn.

Ik zou meer double/tripple/multi kills willen zien en niet alleen losse clips met 1 kill, muziek is altijd lastig want dat is zo persoonlijk(ik vind het prima)
En het einde is beetje raar om opeens zwart te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
fabiankaratekit schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 00:44:
[video]
aardige intro, daarna werd het maar minder en minder, snipen op nuketown :F dat is met een .50 kanon rondsjouwen en beetje tomahawk rondslingeren. Die spelers zien eruit alsof ze nog nooit op de pc hebben gegamed. Maar goed probeer alleen echt mooie kills of echt mooie killstreaks te gebruiken. Dit soort huis tuin en keuken kills worden weinig mensen blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook een matig filmpje. Voorbeeldje hoe het wel moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:41:

[video]
aim assist :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:41:

[video]
nu de muziek nog.......

die filmpjes van die Kevin zitten een paar geniale tussen.

ben gisteren prestige gegaan en wat ging het slecht in het begin zeg, dan merk je pas hoe hard je aan SOH went, werd meerdere keren gekilled omdat ik al weer uit de dekking kwam terwijl het geweer nog moest herladen... of als ik een ander wapen van de grond wilde pakken. Na een paar levels krijg je wat betere geweren en kan je weer perks kiezen en gaat het weer veel beter, kon weer goed meekomen met mijn party.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:40:
[...]

nu de muziek nog.......

die filmpjes van die Kevin zitten een paar geniale tussen.

ben gisteren prestige gegaan en wat ging het slecht in het begin zeg, dan merk je pas hoe hard je aan SOH went, werd meerdere keren gekilled omdat ik al weer uit de dekking kwam terwijl het geweer nog moest herladen... of als ik een ander wapen van de grond wilde pakken. Na een paar levels krijg je wat betere geweren en kan je weer perks kiezen en gaat het weer veel beter, kon weer goed meekomen met mijn party.
Het eerste waar ik sowieso voor ga is een AK74u, SoH en een Claymore.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:43:
[...]

AK74u krijg je pas bij lvl ergens in de 30 toch? Ik heb nu de Enfield en bij lvl 14 (ben nu 11 geloof ik) pak ik de Famas, dat geweer heb ik het meest gebruikt tot nu toe dus dat gaat goed komen. Claymore heb ik nu ook.

@hieronder: bij lvl 17 al, nog een paar lvl's dus, heerlijk dan heb ik de Famas en de ak47u weer, dan de perks nog pro en we kunnen weer volop knallen! Dat maakt prestige gaan een stuk leuker dan bij MWII, daar duurde de goede wapens mij te lang.

[ Voor 23% gewijzigd door Svennie op 14-12-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Svennie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:03:
[...]

AK74u krijg je pas bij lvl ergens in de 30 toch? Ik heb nu de Enfield en bij lvl 14 (ben nu 11 geloof ik) pak ik de Famas, dat geweer heb ik het meest gebruikt tot nu toe dus dat gaat goed komen. Claymore heb ik nu ook.
lvl 17 ;)

http://www.cod7blackops.com/weapons/

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-12-2010 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Gisteren even gespeeld :P
Heb men perk veranderd naar hardline zodat ik sneller packages kan krijgen :P.
En even met de killstreaks gefriemelt, ik had na een tijdje alleen maar packages die ik moest gebruiken :D.
[storymode] Ging met RC-XD in Nuketown campen waar de tegenstander vaak komen, na een tijdje kwamen ze bijna allemaal en ging toen knallen :D [/storymode]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:03:
[...]

Level 17, dat is nog geen uur werk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Ik hoop dat ze ook eens wat gaan doen aan de sniper rifles, ik word er zo moe van alleen maar hitmarkers te krijgen al ik iemand vol op zijn lichaam raak. Maak die lg96 gewoon net zo sterk als de R700 uit cod4 en de psg-1 als de chey-tac intervention uit mw2. klaar ben je met een normaal sniper systeem, de dragunov en Wa2000 zijn prima als standaard/beginner snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

PS3 patch komt vandaag uit.

Nu de PC en de Xbox nog...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
unfor schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:02:
Ik word een beetje ziek van 't crashen van servers, ons eigen gaat constant op z'n bek, en andere servers blijkbaar ook.
Wij hadden daar ook last van totdat we maar 1 persoon Remote lieten draaien ipv 2-4 personen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:23
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 00:29:
[...]

Ik speel hardcore, als iemand dat doet is dat gewoon instant tk voor mij hoor, dat flik je me maar een keer, beetje mijn spul jatten. Daar ben ik heel principieel in en dan kan ik zo'n figuur ook de rest van de game achtervolgen en tken tot die weggaat. Ja is misschien wat zielig maar een goede killstreak voor mijn neus weg proberen te kapen is gewoonweg iets dat ik niet ongestraft laat gebeuren. Try and face the consequences... })
Wat ik ook irritant vind als ik een care package heb en ik wil hem wijzigen dan kan dat soms niet omdat een ander hem dan al wil jatten :(
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:26:

Ik ben benieuwd wat voor wijzigingen er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Joarie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:30:
[...]

Wij hadden daar ook last van totdat we maar 1 persoon Remote lieten draaien ipv 2-4 personen.
Daar waren wij al vanaf week 1 achter, echter is dit een probleem in de server files blijkbaar.
Gameservers zelf schijnt er niets aan te kunnen doen, wachten op treyarch dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
chimera2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:45:
[...]

Wat ik ook irritant vind als ik een care package heb en ik wil hem wijzigen dan kan dat soms niet omdat een ander hem dan al wil jatten :(

[...]

Ik ben benieuwd wat voor wijzigingen er in zitten.
eerste keer verbale waarschuwing, tweede keer tk voor die persoon :) meestal is het bovenstaande wat ik zei niet nodig maar sommige mensen hebben wat meer overtuigende maatregelen nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:44
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:26:

Bron?
Ben er namelijk toch wel benieuwd naar.

En nog even een vraagje, welk attachment raden jullie aan voor de AK-47? Vind hem toch wel fijn, maar ik kom er niet uit welk attachment het beste is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

TheBleeder schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:48:
[...]

Bron?

En nog even een vraagje, welk attachment raden jullie aan voor de AK-47? Vind hem toch wel fijn, maar ik kom er niet uit welk attachment het beste is. 8)7
JD_2020 Josh Olin
This just in: #CODBlackOps PS3 Patch 1.04 goes live at 2:00AM PST.

release list

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:18:
[...]
Level 17, dat is nog geen uur werk ;) .
ik ben zeker niet de slechtste speler (zit vaak in de top 3) maar in een uur red ik lvl 17 toch echt niet. Heb over de eerste prestige ook bijna anderhalve dag gedaan (speeltijd die je ziet in combat record). Maar het gaat steeds beter!

@Patch: daar zit de fix in dat je alleen care packages kunt wijzigen en niet meer elk package, was te verwachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 14-12-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:47:
[...]

eerste keer verbale waarschuwing, tweede keer tk voor die persoon :) meestal is het bovenstaande wat ik zei niet nodig maar sommige mensen hebben wat meer overtuigende maatregelen nodig...
dat kan helaas niet op de ps3 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimera2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:55:
[...]

dat kan helaas niet op de ps3 :S
Wil je wedden dat dat wel kan :Y) . Hij spreekt over Hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:43:
[...]

pm63 ext mags is ook erg lekker in kleine gebieden. Jammer dat die pas lvl 29 unlock is... Anders de Galil, ook erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

Bron?

voor mij is dat de red dot, mocht je stil gaan kan je beter de galil of commando nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
[...]En nog even een vraagje, welk attachment raden jullie aan voor de AK-47? Vind hem toch wel fijn, maar ik kom er niet uit welk attachment het beste is. 8)7
Ligt er natuurlijk ook wat de rest van je class inhoudt. Zo heb ik met mijn Lightweight Assault Class met Lightweight/SoH/Marathon een Suppressor erop zitten. Mijn Ghost Assault Class met Ghost/Warlord/Hacker heeft de Reflex Sight en Suppressor erop zitten. Ik speel wel alleen uitsluitend HC, en dan is de AK-bullet met suppressor nog vrijwel altijd een one shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:56:
[...]

Wil je wedden dat dat wel kan :Y) . Hij spreekt over Hardcore.
i get it maar ik speel geen hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
chimera2 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:13:
[...]

i get it maar ik speel geen hardcore.
Probeer het zou ik zeggen.. Het is wel ff erg wennen, dat kan ik je meegeven, verder rest suc6 :P

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dj-sannieboy schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:32:
Ach als ik lekker domination wil spelen en voor de kills ga moet ik dat toch zelf weten? Natuurlijk is het vervelend als je heel fanatiek bezig bent met capturen en je teammaten dat niet doen, maargoed als een paar gewoon lekker killen is dat prima. Als je eenmaal 2 punten hebt, hoef je enkel nog te verdedigen en ga je dus voor de kills. Daarnaast help je je team wel als je veel kills maakt, aangezien het andere team dan niet aan capturen toekomt.
zo'n pleurishekel aan deze instelling "laat mij lekker doen wat ik wil in een teambased objective" ja prima, in TDM of FFA, niet in mijn domination match die ik gvd ook gewoon wil winnen... Dat jij lekker bij de enemyspawn rondhangt en 5 van de 18 man neersteekt betekent niet dat we aan het winnen zijn... de rest kan ondertussen prima B aan het cappen zijn terwijl jij lekker aan het kutten ben. Wil je alleen schieten ga dan for the love of god tdm doen of ffa..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Bezulba schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:23:
[...]

zo'n pleurishekel aan deze instelling "laat mij lekker doen wat ik wil in een teambased objective" ja prima, in TDM of FFA, niet in mijn domination match die ik gvd ook gewoon wil winnen... Dat jij lekker bij de enemyspawn rondhangt en 5 van de 18 man neersteekt betekent niet dat we aan het winnen zijn... de rest kan ondertussen prima B aan het cappen zijn terwijl jij lekker aan het kutten ben. Wil je alleen schieten ga dan for the love of god tdm doen of ffa..
En dat kan je dus nooit veranderen! Ieder zijn spel, like it or not. Anders moet je America's Army spelen, daar gaat het een stuk beter! Dus geen huilie huilie :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Svennie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:52:
[...]

ik ben zeker niet de slechtste speler (zit vaak in de top 3) maar in een uur red ik lvl 17 toch echt niet. Heb over de eerste prestige ook bijna anderhalve dag gedaan (speeltijd die je ziet in combat record). Maar het gaat steeds beter!

@Patch: daar zit de fix in dat je alleen care packages kunt wijzigen en niet meer elk package, was te verwachten.
Is prima haalbaar, met de juiste gamemode en goed op je challenges letten (lang leve sorteerknop ).
vlak na een prestige is het lekker, in 1 potje naar level 5 :P

offtopic:
@BereND: kijk naar zijn post history, hij zit hier alleen maar "pr0" te wezen in BO topics...

[ Voor 13% gewijzigd door steffex op 14-12-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij net zo mooi console sniper filmpje van jezelf zonder aim assist kan laten zien dan wil ik dat graag zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Zon pleurishekel aan mensen die "huilie huile" in hun tegenreactie plaatsen omdat sommige hun irritaties kwijt willen hier.
Er zal idd vast niks veranderen aan de speelwijze van mensen, maar dat maakt het niet minder vervelend.

Het is veel te makkelijk te zeggen , ga dan een een ander spel spelen.
Het spel is hartstikke leuk alleen de community laat wat steken vallen, vooral tijdens teambased potjes mag je verwachten dat mensen er ook voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silencer of extended mags. De iron sight van dat ding is zoals altijd bij de AK prima dus imo heb je geen RDS nodig.
Tenzij je echt niet zonder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Jouw enige bijdrage aan dit forum zijn allemaal van dit soort onzin reacties om mensen te beledigen. Er zijn er al een aantal weg gemod en dat zal met deze ook wel gebeuren. Als je het niet eens bent met mensen, prima, maar hou het op z'n minst netjes (en bij voorkeur met onderbouwing). En als dat te veel moeite is, reageer dan maar helemaal niet. Onzin forums zijn er zat, daar kan je lekker blaten. Hier gaat nog een beetje ergens over, hou het dan ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CrackSlet schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:07:
[...]

Jouw enige bijdrage aan dit forum zijn allemaal van dit soort onzin reacties om mensen te beledigen. Er zijn er al een aantal weg gemod en dat zal met deze ook wel gebeuren. Als je het niet eens bent met mensen, prima, maar hou het op z'n minst netjes (en bij voorkeur met onderbouwing). En als dat te veel moeite is, reageer dan maar helemaal niet. Onzin forums zijn er zat, daar kan je lekker blaten. Hier gaat nog een beetje ergens over, hou het dan ook zo.

Ipv te reageren, schop gewoon een modje (had ik net ook gedaan) en hun regelen de rest. Makkelijker kan eigenlijk niet :). En het werkt ook nog. De reactie is inmiddels verwijderd.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:22

Snow_King

Konijn is stoer!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:24:
Ik hoop dat ze ook eens wat gaan doen aan de sniper rifles, ik word er zo moe van alleen maar hitmarkers te krijgen al ik iemand vol op zijn lichaam raak. Maak die lg96 gewoon net zo sterk als de R700 uit cod4 en de psg-1 als de chey-tac intervention uit mw2. klaar ben je met een normaal sniper systeem, de dragunov en Wa2000 zijn prima als standaard/beginner snipers.
Ga Hardcore spelen? Ik speel sinds MW2 alleen nog maar Hardcore, daar gaat het er gelukkig allemaal iets anders aan toe.

Hit is ook hit :)

Persoonlijk vind ik dat het leukste spelen, maar ik baal er wel van dat er geen Hardcore Domination is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:10:
[...]

Ipv te reageren, schop gewoon een modje (had ik net ook gedaan) en hun regelen de rest. Makkelijker kan eigenlijk niet :). En het werkt ook nog. De reactie is inmiddels verwijderd.
Dat was mn 2e stap, maar je was me voor, hij was al weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk je PM eens, ik heb je gewaarschuwd.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 14-12-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Snow_King schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:11:
[...]
Ga Hardcore spelen? Ik speel sinds MW2 alleen nog maar Hardcore, daar gaat het er gelukkig allemaal iets anders aan toe.

Hit is ook hit :)

Persoonlijk vind ik dat het leukste spelen, maar ik baal er wel van dat er geen Hardcore Domination is :(
als je wat posts hierboven leest, speel ik dat ook alleen maar ;) en nog steeds hitmarks. Daarbij heb ik wel stutter op mijn pc dus snipen gaat nog niet echt best. toch zijn vaak cod4 deadly hits hier hits waar iedereen vrolijk bij doorloopt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Gisteren een potje of 4 gespeeld op HQ.
Briljant.
In 4 potjes van lvl 3 prestige 1 naar level 24 prestige 1 :o

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:16:
[...]

als je wat posts hierboven leest, speel ik dat ook alleen maar ;) en nog steeds hitmarks. Daarbij heb ik wel stutter op mijn pc dus snipen gaat nog niet echt best. toch zijn vaak cod4 deadly hits hier hits waar iedereen vrolijk bij doorloopt -.-
Oh, dat heb ik dan even gemist!

Maar dat is wel vreemd. Ik snipe zelf (Speel PS3 btw) nooit, maar heb het idee dat ze altijd 1 shot 1 kill zijn, torso en hoofd. Stiekem verdenk ik de CoD (ook MW2) reeks er van dat er toch aardig wat "polishing" op de achtergrond zit, waardoor jij denkt persoon X in de torso te raken, maar uiteindelijk de hand raakt.

Zie ook het sniper filmpje van een stukje terug, daar schoot iemand náást het hoofd en was toch een hit.

Als je non-Hardcore speelt zie je je killcam altijd en daar zie je toch vaak dat de situatie er anders uit zag voor jouw "killer" dan voor jou. Op jouw eigen scherm had je de trekker al over gehaald, maar op de killcam zie je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:16:
[...]

Je zegt het goed, cod 4

Dit is BO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:44
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:50:
[...]
JD_2020 Josh Olin
This just in: #CODBlackOps PS3 Patch 1.04 goes live at 2:00AM PST.

release list
Ok thanks, hij is hem idd nu aan het installeren. Hij is 27 MB O-)

Zal nu de AK eens met silencer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:23:
[...]

Je zegt het goed, cod 4

Dit is BO ;)
de l96a1 is in wezen hetzelfde als een m40A1 of R700 qua kaliber en ammo(7,62 NATO) en zou dus praktisch gezien zelfde damage doen. Echter zijn hits die ik daarmee maak 90% van de tijd kills en in BO 90% hitmarkers. Zit dus toch wat anders in elkaar en dat is in mijn ogen jammer en haalt het hele sniperen gedeelte voor mij weg.
de psg-1 trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

FrankLe schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:43:
[...]

En dat kan je dus nooit veranderen! Ieder zijn spel, like it or not. Anders moet je America's Army spelen, daar gaat het een stuk beter! Dus geen huilie huilie :)
er is speciaal voor jouw soort figuren 2 modus in het spel waar je dit kan doen.. waarom moet je mijn plezier vergallen omdat je zelf te veel moeite heb de juiste mode te kiezen?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jesco_white schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:55:
[...]

Campen en tuben kan ik wel mee leven. Wat ik wel vreselijk irritant vind (ik weet het, ik zou me er niet druk om moeten maken, en het is al vaker gezegd) is die "last stand" of iets dergelijks. Dat het spel niet op realisme is gebaseerd weet ik maar dit slaat echt nergens op. Even op het gemakkie een gun trekken als je aan het doodgaan bent. Het is ook zwaar over-powered. Hoe regelmatig ik niet over een meter of 50/60 of zelfs verder wordt gekilled door zo'n ventje die lekker op zijn rug ligt te knallen met zijn pistooltje, omdat je te kort hebt geschoten op hem. Zijn pistooltje is dan opeens ook maximaal dodelijk, zuiver en met een enorme range, want vaak ben je nog te laat ook met je assaultrifle als je hem half neer ziet gaan in last stand. Grrrr.. Dat is het enige wat ze er uit mogen slopen wat mij betreft. Zat één keer op een hardcore server waar je werd gekicked als je last-stand en/of tubes gebruikte. Baal dat ik die niet in de favorieten heb gezet toen.
Helemaal mee eens! Ik erger me daar ook kapot aan.

Gebeurd met regelmaat dat je in HC twee tegenstanders tegen komt, je "maait" de eerste neer, aimt voor de tweede, maar dan bleek de eerste Second Chance te hebben en ben ik alsnog dood, héél irritant en ook volledig onmogelijk.

Een beetje realisme mag van mij ook wel ja, het hoeft niet 100%, maar dit slaat imho nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Bezulba schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:46:
[...]

er is speciaal voor jouw soort figuren 2 modus in het spel waar je dit kan doen.. waarom moet je mijn plezier vergallen omdat je zelf te veel moeite heb de juiste mode te kiezen?
Ik ben het helemaal met je eens. Ben nota bene pas nog gekickt van een server waar ik mijn team "noobs" noemde, omdat het hele team zat te campen in een HQ server, en we continu het HQ verloren omdat niemand er heen ging.

Als je alleen maar mensen wilt killen, prima, KIES DAN DE DAARVOOR BESTEMDE PLAYLISTS! Waarom moet je nou per se HQ of Domination kiezen als je dat wilt doen?

Ik HAAT die klootviolen in mijn team die dan 56 / 8 ofzo staan, maar ondertussen 0 captures en 0 defends hebben en dat wij uiteindelijk de pot verliezen met 250 - 120 :( :( :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09
Morax schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:58:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ben nota bene pas nog gekickt van een server waar ik mijn team "noobs" noemde, omdat het hele team zat te campen in een HQ server, en we continu het HQ verloren omdat niemand er heen ging.

Als je alleen maar mensen wilt killen, prima, KIES DAN DE DAARVOOR BESTEMDE PLAYLISTS! Waarom moet je nou per se HQ of Domination kiezen als je dat wilt doen?

Ik HAAT die klootviolen in mijn team die dan 56 / 8 ofzo staan, maar ondertussen 0 captures en 0 defends hebben en dat wij uiteindelijk de pot verliezen met 250 - 120 :( :( :(
Ik heb laatst op een DOM server waar mijn teamleden alleen maar bezig was met TDM geroepen dat een ieder die niet voor de objectives zou gaan gekicked/banned zou worden. Dat hielp enorm, ineens wonnen we. Niet dat ik kick/ban rechten had of zo...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

beany schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:04:
[...]

Ik heb laatst op een DOM server waar mijn teamleden alleen maar bezig was met TDM geroepen dat een ieder die niet voor de objectives zou gaan gekicked/banned zou worden. Dat hielp enorm, ineens wonnen we. Niet dat ik kick/ban rechten had of zo...
Wat niet weet, wat niet deert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe patch is uit en wat denk je ...........geen enkel verschil !!!! Nog steeds Connection Interrupts !!!! Wat een zooitje ..........ik ga terug naar BFBC2 ...........Dit heeft geen enkele zin.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
CrackSlet schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:06:
[...]

Wat niet weet, wat niet deert ;)
mjah zo'n bluf kan werken maar soms dagen ze je dan ook uit en dan ben je dus de spreekwoordelijke lul. Heb het ook wel eens gedaan en werkte toen wel :P 3 van die martyrdom luitjes die ik dreigde te bannen en gelijk geen martyrdom setups meer te zien in de server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:09:
Nieuwe patch is uit en wat denk je ...........geen enkel verschil !!!! Nog steeds Connection Interrupts !!!! Wat een zooitje ..........ik ga terug naar BFBC2 ...........
De patch heeft nog niet eens tijd gehad om te worden geimplementeerd en je roept al gelijk dat het niet werkt... goh, als 99% nog geen patch heeft werkt het natuurlijk nog niet optimaal. Wacht nou eens even een dagje af ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:11:
[...]

De patch heeft nog niet eens tijd gehad om te worden geimplementeerd en je roept al gelijk dat het niet werkt... goh, als 99% nog geen patch heeft werkt het natuurlijk nog niet optimaal. Wacht nou eens even een dagje af ofzo...
Ik mag toch aannemen en verwachten dat als ze de patch uitbrengen , deze ook goed werkt. Daar hebben we immers een fokking maand op moeten wachten !!! Ik speel 3 games , waarvan er 2 interrupt zijn ..........Geloof me , dit gaat niet werken zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:14
Nog geen half uur gespeeld op de nieuwe patch en weer een keiharde vastloper! (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:09:
Nieuwe patch is uit en wat denk je ...........geen enkel verschil !!!! Nog steeds Connection Interrupts !!!! Wat een zooitje ..........ik ga terug naar BFBC2 ...........Dit heeft geen enkele zin.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:12:
[...]
Ik mag toch aannemen en verwachten dat als ze de patch uitbrengen , deze ook goed werkt. Daar hebben we immers een fokking maand op moeten wachten !!! Ik speel 3 games , waarvan er 2 interrupt zijn ..........Geloof me , dit gaat niet werken zo.
Neefdave schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:16:
Nog geen half uur gespeeld op de nieuwe patch en weer een keiharde vastloper! (ps3)
De patch word door iedereen gedownload, maar word pas na 2h geactiveerd..? Rustig aan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Pornflakes schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:57:
Zon pleurishekel aan mensen die "huilie huile" in hun tegenreactie plaatsen omdat sommige hun irritaties kwijt willen hier.
Er zal idd vast niks veranderen aan de speelwijze van mensen, maar dat maakt het niet minder vervelend.

Het is veel te makkelijk te zeggen , ga dan een een ander spel spelen.
Het spel is hartstikke leuk alleen de community laat wat steken vallen, vooral tijdens teambased potjes mag je verwachten dat mensen er ook voor gaan.
Ja jammer dan dat je daar een pleurishekel aan hebt. Ik bedoel het niet vervelend enzo, maar ik vindt het zo kinderachtig dat het telkens over campers en tubers en claymores gaat, en daar doet men behoorlijk ''huilie huilie'' over. Omdat het erbij hoort, als je wat te klagen hebt ga dan lekker naar problemen topic! Maar ga niet dit topic gebruiken om te gaan janken over iets als campers, mail de maker van het spel, en laat hem er wat aan doen.

Niemand hier heeft iets aan gezeik over campen, dat is persoonlijk, hou het dan ook voor jezelf aub!
Dat is het enige punt wat ik probeer te maken!

*request voor een ''Ik heb wat te zeiken over Black Ops - topic!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
· ps3 patch fixes:
Improved matchmaking to find matches significantly faster
· Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
· Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
· Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
· Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
· Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
· Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
· Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
· Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
· Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
· Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
· Additional online security enhancements

Dit wordt met de patch gefixed wordt gezegd. Ik zie hier geen direct op connection problems gerichte fixes? alleen verbetering van selectie van servers en hosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:24:
Ah kijk ziet er goed uit! Vooruitgang :D

[ Voor 64% gewijzigd door FlyLight3r op 14-12-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59

Sandyman538

SandstorM [148839]

Heb nu 3 kwartier gespeeld op de PS3 met de patch, 1 potje FFA kunnen doen en alle andere team based games (7 stuks) allemaal binnen 1 minuut 'connection interrupted'. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Sandyman538 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:28:
Heb nu 3 kwartier gespeeld op de PS3 met de patch, 1 potje FFA kunnen doen en alle andere team based games (7 stuks) allemaal binnen 1 minuut 'connection interrupted'. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. :?
De patch word later geactiveerd duurt dus even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
pc patch fixes:
- Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
- Incomplete server browser results.
- Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
/connect
/reconnect
- Improved threading performance on computers with only 2 cores.
- Fixed random freezes in certain computer configurations.
- Increased reserved slots to 9.
- Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
- Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
- Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
- Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
- Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
- Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
- Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
- Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
- Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
- Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
- Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
- Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
- Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
- User can get an infinite number of ‘Sam Turret’, ‘Care Package’ and ‘Sentry Gun’ killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

Hopelijk gaat het nu eindelijk eens normaal draaien en kunnen we volledig genieten van Black ops _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandyman538 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:28:
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:21:
[...]

[...]

[...]

De patch word door iedereen gedownload, maar word pas na 2h geactiveerd..? Rustig aan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabiankaratekit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom word het pas na 2h geactiveerd?
Das toch raar, of is omdat meer mensen het dan hebben gedownload?

Ik snap het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:46:

Ik snap het niet..
Omdat het ~1 - 2 uur duurt voordat iedere speler die op dat moment online is van BO word getrapt om de updates te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:46:

Ik snap het niet..
Vroeger had je bij CS toch ook altijd 1.5 en 1.6 servers e.d., omdat je alleen tegen spelers kon spelen die dezelfde versie hadden geinstalleerd. Ze zullen nu eerst 2 uur wachten tot de groep spelers van de nieuwe patch groot genoeg is, tot ze ook weer goede matches kunnen maken. Niet dat je me 200 man over de hele wereld verspreid 20 matches moet maken, want dan krijg je ook weer bizar veel lag. (denk ik hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
@PC patch.
Zouden ze niet team switching aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight tx, ik snap het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik zal het wel niet snappen maar een filmpje die als titel "no scoping" heeft waarin een paar kills "ge-scoped" gemaakt worden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dorest0rm schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:01:
@PC patch.
Ja, dat is beloofd! Dus ik ben benieuwd!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Dorest0rm schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:01:
@PC patch.
Hoop het niet, vind het juist goed dat niet ieder voor zich kan switchen, dan wil je altijd naar het ''betere team''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

FrankLe schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:27:
[...]

Hoop het niet, vind het juist goed dat niet ieder voor zich kan switchen, dan wil je altijd naar het ''betere team''
De COD4 methode werkte gewoon goed. Autobalance aan. Die gene die het laatste joinde werd gebruikt als balance.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:24:
· ps3 patch fixes:
Improved matchmaking to find matches significantly faster
· Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
· Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
· Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
· Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
· Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
· Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
· Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
· Additional online security enhancements

Dit wordt met de patch gefixed wordt gezegd. Ik zie hier geen direct op connection problems gerichte fixes? alleen verbetering van selectie van servers en hosts.
IN PROGRESS
Patch 1.04 has just cleared Phase 3 approvals and is releasing at 2AM PST on 12/14.
Patching process: http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=70&t=346952

Issues Addressed:
* • Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* • Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.

* • Additional minor reductions in knife lunge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Svennie schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:08:
ik zal het wel niet snappen maar een filmpje die als titel "no scoping" heeft waarin een paar kills "ge-scoped" gemaakt worden......
En het filmpje is weer niet echt boeiend, zoveel missers.....en wat een k*t server: geen secondary toegestaan, geen second chance, alleen spyplane/blackbird en sam turrets als killstreak, geen claymores of C4, geen novagas, concussion of flashnades, geen ACOG op je sniper. Man man dat je uberhaupt nog mag bewegen zeg....

edit: vooruit het is een sniper only server maar dan nog, zet de server dan op TDM ipv CTF

[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 14-12-2010 13:39 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Daar ben ik wel blij mee. Hoevaak ik nu geen party maak, waarbij ik opeens in een game zit terwijl de helft eruit is gekickt. Zwaar irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
FrankLe schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:27:
[...]

Ik wil gewoon met mijn vrienden in een team zitten.
Wat heb ik aan objective based gamemodes als ik niemand ken en niemand luisterd? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Matig filmpje, vind ik het. Ik dacht eerst dat het op de 360 was omdat hij zo langzaam richtte, en de tegenstanders ook nogal sloom reageerden.

Gaat 'ie op het einde ook nog dood terwijl hij de vlag heeft maar niet terug naar zijn base brengt....

Edit: en dan ook nog, "the person we've all been waiting for" ... wtf??

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 14-12-2010 13:49 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
MicScott schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:46:
[...]

Matig filmpje, vind ik het. Ik dacht eerst dat het op de 360 was omdat hij zo langzaam richtte, en de tegenstanders ook nogal sloom reageerden.

Gaat 'ie op het einde ook nog dood terwijl hij de vlag heeft maar niet terug naar zijn base brengt....

Edit: en dan ook nog, "the person we've all been waiting for" ... wtf??
:') tja sommige mensen hebben dat soort dingen nodig...
dat je het stuk nog helemaal hebt uitgekeken :O ik was na 30sec al klaar mee.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dorest0rm schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:41:
[...]

Ik wil gewoon met mijn vrienden in een team zitten.
Wat heb ik aan objective based gamemodes als ik niemand ken en niemand luisterd? :S
Inderdaad dat hebben wij ook. We willen gewoon als team opereren en laten zien waarom wij objective based games spelen. We willen winnen met 0 of 40 kills, dat maakt ons niet uit. Gewoon effectief zo snel mogelijk de objective halen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:31:
[...]

IN PROGRESS
Patch 1.04 has just cleared Phase 3 approvals and is releasing at 2AM PST on 12/14.
Patching process: http://www.callofduty.com...ewtopic.php?f=70&t=346952

Issues Addressed:
* • Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
* • Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.

* • Additional minor reductions in knife lunge.
Ok ik had een verouderde lijst gezien, ligt dus niet aan de patch maar dat die later geactiveerd zou worden, zou rond deze tijd ongeveer moeten gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

JD_2020 Josh Olin
#CODBlackOps Xbox 360 TU4 is also going live tonight around 2AM PST. On both platforms, you may have to give it time to propagate.

JD_2020 Josh Olin
Last I heard, the next #CODBlackOps PC patch is targeting for release this week. PS3 & 360 Updates are now LIVE. More details tomorrow.

De pc is wederom de laaste die gepatched gaat worden.... :(

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:00
Ja natuurlijk we worden weer achtergesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ben ook benieuwd of het ook vooruitgang gaat brengen :P
Gister nog lekker potje op nuketown, 11-0 met tdm :+

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt een sam-turret met hardline pro niet meer veranderen, zal ook wel gelden voor de sentry-gun ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten ook party systeem maken voor de pc net als mw2 :D
door de dedi's kan het niet hetzelfde zijn als met mw2 maar ze moeten maar doen dat je in een game aangeeft met wie je in het team zit de volgende match en dan moet die andere speler dit wel ff accepteren ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:01:
JD_2020 Josh Olin
#CODBlackOps Xbox 360 TU4 is also going live tonight around 2AM PST. On both platforms, you may have to give it time to propagate.

JD_2020 Josh Olin
Last I heard, the next #CODBlackOps PC patch is targeting for release this week. PS3 & 360 Updates are now LIVE. More details tomorrow.

De pc is wederom de laaste die gepatched gaat worden.... :(
mjah maar dat is ook grotendeels te wijten aan een inherent probleem van het platform, de vele setups en softwarematige verschillen. Dat duurt gewoon ook wat langer. Ook waren de problemen ingewikkelder dan bij de consoles gezien de fixes.
Die een of twee dagen kunnen er ook nog wel bij op dit moment, gewoon even wat anders spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-12-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NeoMe schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:17:
Je kunt een sam-turret met hardline pro niet meer veranderen, zal ook wel gelden voor de sentry-gun ?
Alleen de carepackages kun je idd veranderen, geen verandering meer van sentry en sam dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:46:
[...]

Welke van de Boeie leden is dit?
Heeft Boeie toevallig ook een 24/7 Nuketown server? klinkt zo bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:19:
[...]

mjah maar dat is ook grotendeels te wijten aan een inherent probleem van het platform, de vele setups en softwarematige verschillen. Dat duurt gewoon ook wat langer. Ook waren de problemen ingewikkelder dan bij de consoles gezien de fixes.
Die een of twee dagen kunnen er ook nog wel bij op dit moment, gewoon even wat anders spelen :)
Ik snap het ook wel, maar vind het wel jammer. Iets anders hoef ik niet te spelen, ik speel het toch wel. Ik heb er gewoon wat nieuwe hardware tegenaan gegooid die door de bad coding heen rekent :P.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:36:
[...]

Ik snap het ook wel, maar vind het wel jammer. Iets anders hoef ik niet te spelen, ik speel het toch wel. Ik heb er gewoon wat nieuwe hardware tegenaan gegooid die door de bad coding heen rekent :P.
Maar dit helpt ook niet altijd kijk maar bij mij!

i7 happert terwijl de andere pc met een q9550 wel goed loopt??? ;(

en die i7 rekent er ook wel doorheen?! :P

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:19:
ze moeten ook party systeem maken voor de pc net als mw2 :D
door de dedi's kan het niet hetzelfde zijn als met mw2 maar ze moeten maar doen dat je in een game aangeeft met wie je in het team zit de volgende match en dan moet die andere speler dit wel ff accepteren ofzo :)
ik heb MW2 grijs gespeeld, maar als iets me irriteerde was het dat party systeem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

rffnsqued schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:35:
[...]

Maar dit helpt ook niet altijd kijk maar bij mij!

i7 happert terwijl de andere pc met een q9550 wel goed loopt??? ;(

en die i7 rekent er ook wel doorheen?! :P
Je moet niet altijd het nieuwste van het nieuwste willen... Dat probeerde ze bij Crytek een paar jaar geleden ook. Dat heeft ook nog 2 jaar geduurd voordat het uberhaupt een beetje goed te spelen was :+
me,myself and I schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:43:
[...]

ik heb MW2 grijs gespeeld, maar als iets me irriteerde was het dat party systeem :P
Inderdaad. Gewoon auto-assign, assign allied, assing opfor. Die gene die het laatst joined, zorgt voor de balance. Klaar. Zo moeilijk is het allemaal niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Mystikal op 14-12-2010 15:45 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:36:
[...]

The American way ;)
Ik moet zeggen dat de nieuwste ATI drivers die gister gereleased zijn (.12) ook wel een positieve bijdrage hebben geleverd aan de stabiliteit van BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

CrackSlet schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:45:
[...]

The American way ;)
Ik moet zeggen dat de nieuwste ATI drivers die gister gereleased zijn (.12) ook wel een positieve bijdrage hebben geleverd aan de stabiliteit van BO.
Ik zal ze eens downloaden voor mijn 4870

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
wie van jullie denkt dat CoD BO in aanmerking komt om (eventueel na bepaalde patches) prof. met clans wars te kunnen spelen?

persoonlijk ben ik geen knap spel daarvoor meer tegengekomen sinds de tijd van Soldier of Fortune 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

me,myself and I schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:56:
wie van jullie denkt dat CoD BO in aanmerking komt om (eventueel na bepaalde patches) prof. met clans wars te kunnen spelen?

persoonlijk ben ik geen knap spel daarvoor meer tegengekomen sinds de tijd van Soldier of Fortune 2
Wat was er mis met COD4?

Want als COD4 niet aan de eisen voldoet, vraag ik me af of BO wel aan die eisen kan voldoen. Ik heb geen ervaringen met prof. clans, maar in principe is er niet zoveel voor nodig toch? Als je maar dedicated servers hebt en custom servers om eventuele regels op toe te passen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 12:13
Mystikal schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:55:
[...]

Ik zal ze eens downloaden voor mijn 4870
Same here, moet zeggen dat ik gewoon geschrokken ben van hoe belabberd het spel draait met mijn 4870 icm E6750 @stock + 4GB RAM, al dan niet door slecht programmeerwerk van Treyarch.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client